• dkln
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 28-12-2021
Ik geloof dat de meeste op dit forum dan hun PS4 al weer na 2/3 dagen terug hebben.

• TheHero
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 25-11-2021
Net mail gehad van Sony, hij is verzonden naar het Kiala punt! Kan ik de PS4 dan morgen ophalen bij mijn Kiala punt??????? :o

• Boldarak
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 16-01 09:23
TheHero schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 16:08:
Net mail gehad van Sony, hij is verzonden naar het Kiala punt! Kan ik de PS4 dan morgen ophalen bij mijn Kiala punt??????? :o
Nope, heb die mail eergisteren gehad. Maar het pakket gaat eerst weer naar het Kiala sorteercentrum om vervolgens weer doorgestuurd te worden naar het afhaalpunt.
Althans dat is bij mij de procedure

Edit:
"Als u gekozen heeft voor de mogelijkheid om u product af te halen bij het Kiala punt , neemt Kiala contact met u op, via e-mail of sms, wanneer het pakket is gearriveerd bij het betreffende Kiala punt"

[Voor 19% gewijzigd door Boldarak op 02-01-2014 16:38]

PSN ID = OTL002

• TheHero
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 25-11-2021
Boldarak schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 16:35:
[...]

Nope, heb die mail eergisteren gehad. Maar het pakket gaat eerst weer naar het Kiala sorteercentrum om vervolgens weer doorgestuurd te worden naar het afhaalpunt.
Althans dat is bij mij de procedure
Jaaaaa! Status veranderd in: "Pakket aangekomen op sorteercentrum in Nederland. U krijgt bericht zodra het pakket op uw Kiala Punt is."
Hoop echt dat ik em vanmiddag op kan halen!!!! :D

• ToolBee
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 20-01 05:18

ToolBee

Audiofiel met soldeerbout

Zou er wellicht met de PS4s "getampered" zijn? :(

"Ze knoeien met je hardware terwijl het wordt verscheept", aldus Appelbaum."

bron: nieuws: 'NSA manipuleert internetverkeer en tapt af via usb-stekkers'

Gaat het niet zoals het moet, moet het maar zoals het gaat...

• MachielE
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 28-07-2015
Eindelijk heb ik ook een nieuwe binnen na meer dan een maand gedoe :) !

• kurk_droog
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 10-12-2021
Figuur84 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 23:22:
Ik maak mij toch wel zorgen over de problemen met de dualshock 4, en dan met name van de sticks (en het rubber). Als je hierover zoekt op Google komt er genoeg naar boven. Al veel mensen hier met het probleem?
Ik heb vandaag een nieuwe DS4 gekregen per post omdat mijn linkerstick bleef hangen / er iets los zat in het mechanisme. Modelnummer is CUH-ZCT1E , mijn gevoel zegt dat het een andere is dan ik had bij de launch. Welk nummer hebben jullie?

• M a r c o
  • Registratie: april 2006
  • Niet online

M a r c o

are you looking at me?

de CUH-ZCT1E, afkomstig van een launchday ps4. ;)
dus er is geen nieuw model.

• dunn0w
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 00:34
Vorige week 1e controller stuk.
En gisteren avond de 2e kapot wat een bagger kwaliteit is dat rubber zeg.

• harrybeuker
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 20:28
hier al 5 controllers kapot waarbij de L1 en R1 vast blijven zitten. Dikke meuk dus :(

• Amaze86
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 20:42
Hoppa hier ook linkerstick lijkt zich te vervellen,denk dat het alleen maar erger zal worden.Wat doen...contact opnemen met sony?

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• LwDx
  • Laatst online: 31-01-2014
door al die verhalen van kapotte Playstation 4's en kapotte rubbers van controllers begin ik me nu wel zorgen te maken over de Ps4...

Leuk apparaat! maar het probleem van de controller is gewoon huge, Kom zelf van een x360 af en had vrijwel 5 jaar een probleemloze controller :S Zie ik mensen na 2 weken al een half kapotte controller krijgen

• Mr.Famous
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 20-04-2014
LwDx schreef op zondag 05 januari 2014 @ 00:21:
door al die verhalen van kapotte Playstation 4's en kapotte rubbers van controllers begin ik me nu wel zorgen te maken over de Ps4...

Leuk apparaat! maar het probleem van de controller is gewoon huge, Kom zelf van een x360 af en had vrijwel 5 jaar een probleemloze controller :S Zie ik mensen na 2 weken al een half kapotte controller krijgen
Het is toch hetzelfde materiaal als de playstation 3 dualshocks ? Of heb ik dat mis ?
Kan me niet voorstellen dat het nu goedkoper materiaal is...

En wij nederlanders hebben dit alleen of ook in us of uk ?

• Jurgen1989
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 15:09
Mijn controller is so far nog niet stuk. Welke spellen spelen de mensen hier waar het materiaal op de sticks van kapot gaat?
Ik speel zelf veel Fifa, AC:BF en Resogun en ik merk nog niets aan dat materiaal.

• kurk_droog
Jurgen1989 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 01:06:
Mijn controller is so far nog niet stuk. Welke spellen spelen de mensen hier waar het materiaal op de sticks van kapot gaat?
Ik speel zelf veel Fifa, AC:BF en Resogun en ik merk nog niets aan dat materiaal.
En hoe gebruik je de sticks? Met je onderkant van je duim of deels met je nagels?

Mijn eerste controller begon wel al te slijten maar als het weer zo gaat stuur ik hem gewoon weer op tot ze het oplossen :)

• dunn0w
Heeft er iemand een linkje hoe ik RMA kan aanvragen bij Sony?
Heb op de site van sony gekeken, maar kon het zo gauw niet vinden :(

• Brutal1ty
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 12:57
Mr.Famous schreef op zondag 05 januari 2014 @ 00:57:
[...]

Het is toch hetzelfde materiaal als de playstation 3 dualshocks ? Of heb ik dat mis ?
Kan me niet voorstellen dat het nu goedkoper materiaal is...

En wij nederlanders hebben dit alleen of ook in us of uk ?
Srsly?

http://lmgtfy.com/?q=DS4+stick+wearing

Zijn honderden zo niet duizenden posts over. Het is een echt probleem :P Zelfs meerdere threads van 30+ pagina's over alleen maar dit probleem.

En nee, DS3 materiaal is anders én heeft geen 'scherp randje' onder het rubberen materaal zitten waardoor het er eigenlijk doorheen snijd met wat drukkracht en warmte.

Wat ík heel vreemd vind is dat nog geen één gamesite dit heeft opgepikt ondanks dat het veruit het meest veel voorkomende probleem met de Ps4 als geheel systeem is. |:(

[Voor 11% gewijzigd door Brutal1ty op 05-01-2014 07:09]

• Brutal1ty
Er zijn mensen die hebben een 30 pagina lange thread van een maand gevolgd en liepen te brullen dat hun controller niet stuk ging, om de eerstvolgende dag alsnog met foto's en een ragebrief van hier tot Tokio te vertellen dat 't hen nu ook overkwam :/

• jeep82
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 14-03-2015
dkln schreef op maandag 30 december 2013 @ 20:49:
Vrijdagmiddag BLOD opgestuurd via Kiala en nog steeds de status "Het Pakket is ingeleverd in het Kiala Punt en zal naar het sorteercentrum van Kiala verzonden worden.".

Lijkt er op dat dit nog lang kan duren :(
Zelfde hier heb donderdag 02-01-14 ingeleverd man bij halfords snapte er niks van . gelukkig stond er playstation in zijn apparaatje .kiala status hier ook nog hetzelfde als donderdag.
lekker traag.

Status Pakket geretoureerd naar de verkoper
Geschiedenis van uw pakket
02-01-2014 12:05
Het Pakket is ingeleverd in het Kiala Punt en zal naar het sorteercentrum van Kiala verzonden worden.

• Mr.Famous
Brutal1ty schreef op zondag 05 januari 2014 @ 07:09:
[...]

Srsly?

http://lmgtfy.com/?q=DS4+stick+wearing

Zijn honderden zo niet duizenden posts over. Het is een echt probleem :P Zelfs meerdere threads van 30+ pagina's over alleen maar dit probleem.

En nee, DS3 materiaal is anders én heeft geen 'scherp randje' onder het rubberen materaal zitten waardoor het er eigenlijk doorheen snijd met wat drukkracht en warmte.

Wat ík heel vreemd vind is dat nog geen één gamesite dit heeft opgepikt ondanks dat het veruit het meest veel voorkomende probleem met de Ps4 als geheel systeem is. |:(
wat ik ook gelezen hebt, dat je de DS4 wel kan opsturen en dat sony omruilt, maar het is gewoon hetzelfde DS4 type wat je terug krijgt 8)7 ? Het lijkt erop dat het hun niet zo kan schelen anders hadden ze allang andere type DS4 gemaakt.....

• Killg0re
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-12-2021
Ik geloof nooit dat ze niks aan de DS4 controller gaan veranderen.
Als dit werkelijk een huge probleem is, gaan ze echt wel dingen aanpassen.
Alleen ijlt dit wel na, tot dan toe ruilt sony gewoon om en houdt dit natuurlijk stil.

Dito voor alle PS4 unit's, dit zal ook ergens een probleempje zijn wat ze oplossen, en dan komen er ook minder DOA's.

Net als met terugroep acties van auto's, daar zit een formule vooraf. Over serie auto's terug roepen, of laten begaan.

Tot die tijd moet eerst iets anders voor de DS4 ontworpen worden, (aannemende dat ze dit al wel hoger op pakken.)
En anders op site's als kassa consumentenbond droppen, nu.nl maar Nederland is maar een klein land aangaande zo'n product.

Maar als ze helemaal niks doen, komt er wel een punt dat iedereen sony links laat liggen.

Tot die tijd; stug omruilen, en bonnen goed bewaren. Voor einde garantie weet je wel; of de controller is gewoon goed, want dan had je het wel gemerkt, of je ruilt hem net zo lang totdat het wel goed is. En binnen de garantie periode komt er vast wel een versie met verbeterde materialen.

Dit komt met het gevolg van een 'early adapter' willen zijn
(Garantie was twee jaar op PS4? Ik neem aan ook op een los gekochte DS4 controller.)

• Mryannick
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 06-01-2014
Ik heb op launchday PS+ gekocht voor een jaar. Wil ik gaan spelen gisterenavond, vertellen ze mij doodleuk dat ik vanaf 1 januari 2014 moet verlengen. Waar moet ik aankloppen?

• LwDx
  • Laatst online: 31-01-2014
Mryannick schreef op zondag 05 januari 2014 @ 12:23:
Ik heb op launchday PS+ gekocht voor een jaar. Wil ik gaan spelen gisterenavond, vertellen ze mij doodleuk dat ik vanaf 1 januari 2014 moet verlengen. Waar moet ik aankloppen?
Wauw, dat ziet er vervelend uit!
Heb zelf ook 1 jaar PS+ maar nog geen Playstation 4 in de huiskamer staan... Hoop niet dat het zelfde probleem voor mij zal gelden!

Heb echter wel ergens gehoord dat die kaartjes tot 2015 geldig horen te zijn tijdens aankoop van nu...
Waar heb je hem precies gehaald? ik zelf bij Bol.com maar het lijkt mij meer dan normaal dat als je bij een speelgoed winkel uit de shappen pakt deze er al een behoorlijke tijd zou kunnen liggen :?

• Mryannick
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 06-01-2014
Ja fucking zuur man ! Heb het gekocht bij de Game Mania, kaartje was gewoon geldig tot 2015.

• dkln
jeep82 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 09:47:
[...]

Zelfde hier heb donderdag 02-01-14 ingeleverd man bij halfords snapte er niks van . gelukkig stond er playstation in zijn apparaatje .kiala status hier ook nog hetzelfde als donderdag.
lekker traag.

Status Pakket geretoureerd naar de verkoper
Geschiedenis van uw pakket
02-01-2014 12:05
Het Pakket is ingeleverd in het Kiala Punt en zal naar het sorteercentrum van Kiala verzonden worden.
Weer contact met helpdesk gehad. Volgens Sony blijft Kiala status daar op staan. Sony kan zelf ook niet aangeven of het pakket nou aangekomen is of niet (RMA status "in processed").

Verwachting is dat er deze week een nieuwe klaar staat. Ben benieuwd.

• Mr.Famous
Mryannick schreef op zondag 05 januari 2014 @ 12:23:
je kan het proberen bij game mania maar ik denk dat ze je door sturen na sony
kan je beste helpdesk bellen van sony en het probleem uitleggen

• FlasHie_FlaSh
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 12-06-2021
Sinds 31-12 kiala status geretourneerd aan verkoper... Tot op heden nog geen nieuwe ps4:(
Hoop dat ik idd binnen 10 dagen een nieuwe krijg..

• A3-D
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 20-01 14:58
Vandaag eindelijk eens wat langer dan een half uurtje op de PS4 kunnen spelen. Na ongeveer een uur BF4 gespeeld te hebben (campaign) liep de PS4 vast en bevroor het beeld. Ik heb het netsnoer eruit moeten halen en de console kon ik opnieuw opstarten (dit ging in veilige modus).

Spel opnieuw gestart en na verloop van tijd knalde het spel er uit en kreeg ik de volgende melding:

Nu lees ik overal op internet dat het aan BF4 zou liggen, maar ik lees evenzo veel verhalen van bezitters die het probleem ook bij andere games hebben. Iemand dezelfde problemen?

De foutmelding: CE-34878-0

[Voor 3% gewijzigd door A3-D op 06-01-2014 21:57]

RiederZon Totaal: 4720 Wp | PVoutput: Team Barendrecht NL zipcode 2990 - 2994

• dkln
FlasHie_FlaSh schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:59:
Sinds 31-12 kiala status geretourneerd aan verkoper... Tot op heden nog geen nieuwe ps4:(
Hoop dat ik idd binnen 10 dagen een nieuwe krijg..
Jup hier dus ook. Net helpdesk gebeld. Ze (Sony) weten niet meer waar het pakket gebleven is. Wordt vandaag teruggebeld met wat ze verder kunnen gaan doen.

:(

Een positieve noot: de Sony helpdesk is erg behulpzaam en vriendelijk.

• FlasHie_FlaSh
dkln schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 12:34:
[...]

Jup hier dus ook. Net helpdesk gebeld. Ze (Sony) weten niet meer waar het pakket gebleven is. Wordt vandaag teruggebeld met wat ze verder kunnen gaan doen.

:(

Een positieve noot: de Sony helpdesk is erg behulpzaam en vriendelijk.
Ik heb ook maar even gebeld.. volgens medewerker op basis van de kiala retournummer ligt de PS4 inmiddels bij hun. Echter voor zover hij kan zien is deze intern nog niet in behandeling… Het is dus nog even afwachten...

• jeep82
mijn nieuwe ps4 word vandaag bij kiala afgeleverd zag ik. gister mail gehad van sony. nu dus afwachten wat ik nu weer krijg. lol

• robinez
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 20:00
A3-D schreef op maandag 06 januari 2014 @ 21:55:
Vandaag eindelijk eens wat langer dan een half uurtje op de PS4 kunnen spelen. Na ongeveer een uur BF4 gespeeld te hebben (campaign) liep de PS4 vast en bevroor het beeld. Ik heb het netsnoer eruit moeten halen en de console kon ik opnieuw opstarten (dit ging in veilige modus).

Spel opnieuw gestart en na verloop van tijd knalde het spel er uit en kreeg ik de volgende melding:
...

Nu lees ik overal op internet dat het aan BF4 zou liggen, maar ik lees evenzo veel verhalen van bezitters die het probleem ook bij andere games hebben. Iemand dezelfde problemen?

ligt niet aan je ps4,

Battlefield 4 is niet bepaald stabiel op de ps4, alhoewel na de laatste patch ik nooit meer crashes in de multiplayer. Bij de single player is het een beetje een lotto, ik heb 3 blue screen crashes gehad tijdens de het spelen van de complete single player. Het is dan steeds weer hopen dat je save game niet corrupt is.

De foutmelding die je ziet is een generieke foutmelding, dice vraagt of je dan even de map of chapter noemt waar je de fout hebt gekregen in dat comment venster noemt.

Als tip wil ik meegeven om je single player progress regelmatig even naar usb te gaan saven, dat is echt noodzakelijk omdat het bijna wel zeker gaat voorkomen dat je profile voortgang voor de single player corrupt raakt en je opnieuw moet beginnen. Het is mij iets van 8 keer overkomen (steeds na een update of het spelen van de multiplayer). Het terugzetten van de usb save game was dan de oplossing zodat ik weer alle chapters had om de trophies voor platinum te kunnen halen.

Crashes in andere games heb ik nooit gehad het is alleen battlefield 4 die crashed (nu dus alleen nog maar in single player bij mij).

• dunn0w
Ik moet mijn 2 controllers opsturen naar de reparatie afdeling van Sony.
Ze worden beide omgeruild, maar het kan 2 weken duren voordat ik nieuwe in mijn bezit heb. :(

• dkln
Weer helpdesk gebeld (want niet teruggebeld zoals wel beloofd was). Niemand weet kennelijk of het pakket wel of niet binnen is gekomen.

Volgens helpdesk medewerker: ik krijg sowieso vervanging van PS4, ook als hij is zoekgeraakt (dat scheelt dan weer).

Ik begreep dat er meer tweakers forumleden waren die dit hebben gehad? Wat is jullie verdere ervaring tot nu toe?

• robinez
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 20:00
die van mij heeft al een stukje rubber eraf op de linker stick, gewoon door het duwen tegen de rand aan met NBA2K14. Verder merk ik wel dat de linker stick door het vele klikken (met shooters ren je daarmee) al behoorlijk begint te slijten, het zit bepaald niet meer zo straks als in het begin.

Ik doe er verder niets bijzonders mee, dus naar mijn mening is die kwaliteit van die controller wel een stuk minder dan die van de ps3 waar ik al 6 jaar mee speel zonder ook maar een enkel probleem.

Ik wacht even af tot ik een 2e controller heb kunnen kopen (aangezien de gekleurde niet te krijgen zijn nu) en dan gaat die kapotte van mij terug. Voor de nieuwe toekomstige controller heb ik maar vast siliconen stick hoesjes besteld van ORB.
Best triest dat dat moet eigenlijk !

• jeep82
waardelose ps4 . zet hem eens aan in de kamer ga een uur bf4 spelen zet dan je geluid van je tv uit. wat een herrie zo ps4 net een ouwe laptop die een zwaar spel moet laden en cd aan aan het lezen is , kamer is dood stil ps4 echt vere van stil,

• dunn0w
jeep82 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:52:
waardelose ps4 . zet hem eens aan in de kamer ga een uur bf4 spelen zet dan je geluid van je tv uit. wat een herrie zo ps4 net een ouwe laptop die een zwaar spel moet laden en cd aan aan het lezen is , kamer is dood stil ps4 echt vere van stil,
Hier geen problemen gehad met het geluid van de PS4.
Wellicht dat de cooler van je PS4 het aan het begeven is ofzo?
Ik zou zeggen neem contact op met Sony

• jeep82
dunn0w schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 22:05:
[...]

Hier geen problemen gehad met het geluid van de PS4.
Wellicht dat de cooler van je PS4 het aan het begeven is ofzo?
Ik zou zeggen neem contact op met Sony
is me 3e ps4 al word er zo moe van. is net of ik me vriendin hoor fohenen op op de slaap kamer met de deur open en ik sta beneden in de gang. of me laptop terwel ik een zwaar spel speel op hoogste instellingen.
om me auto ruit droog wil blazen op stand 2

• MachielE
  • Laatst online: 28-07-2015
dkln schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:49:
Weer helpdesk gebeld (want niet teruggebeld zoals wel beloofd was). Niemand weet kennelijk of het pakket wel of niet binnen is gekomen.

Volgens helpdesk medewerker: ik krijg sowieso vervanging van PS4, ook als hij is zoekgeraakt (dat scheelt dan weer).

Ik begreep dat er meer tweakers forumleden waren die dit hebben gehad? Wat is jullie verdere ervaring tot nu toe?
Wanneer had je hem opgestuurd? Die van mij was ook zoek geraakt, had hem op 30 november opgestuurd alleen toen konden ze hem alleen nog als een ps3 aanmelden. Wilden ze mij dus tegemoet komen om alvast een nieuwe te sturen alleen toen hadden zij een ps3 opgestuurd ipv een ps4. Dus als ik jou was zal ik wel even duidelijk zeggen dat het om een ps4 gaat!

• dkln
Ik heb hem op 27 december verstuurd. Op 31 zou hij pas het sorteercentrum hebben bereikt van Kiala. Daarna geen status updates meer. Snap niet dat anno 2014 track-n-trace niet wat beter geregeld is :/

• harrybeuker
dunn0w schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:29:
Ik moet mijn 2 controllers opsturen naar de reparatie afdeling van Sony.
Ze worden beide omgeruild, maar het kan 2 weken duren voordat ik nieuwe in mijn bezit heb. :(
hoe kom je daar bij? Ik heb elke keer nog gehad dinsdag opsturen en donderdag/vrijdags weer een nieuwe in huis. Heb mijne ook net weer opgestuurd dus ben benieuwd wanneer die dan binnenkomt. Ga geen 2 weken wachten

• FlasHie_FlaSh
dkln schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:33:
Ik heb hem op 27 december verstuurd. Op 31 zou hij pas het sorteercentrum hebben bereikt van Kiala. Daarna geen status updates meer. Snap niet dat anno 2014 track-n-trace niet wat beter geregeld is :/
kiala is gewoon cheap-ass.. snap niet waarom ze niet gewoon tntpost retourneren…

• FlasHie_FlaSh
jakz schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:43:
[...]

hoe kom je daar bij? Ik heb elke keer nog gehad dinsdag opsturen en donderdag/vrijdags weer een nieuwe in huis. Heb mijne ook net weer opgestuurd dus ben benieuwd wanneer die dan binnenkomt. Ga geen 2 weken wachten
Controllers lopen gewoon via Sony in Weert en worden direct geswapped.. in praktijk na enkele dagen alweer terug. De consoles daarentegen lopen via een andere kanaal...

• Rikker777
  • Laatst online: 17-01-2014
Hier hetzelfde! Heb de PS4 de 27ste ingeleverd bij Kiala en de 31ste is die in het sorteercentrum aangekomen. In de status staat dat ik ook geen updates meer krijg van Kiala maar moet wachten op de reactie van Sony. Het valt natuurlijk nog ruim binnen de 15 werkdagen maar met al die feestdagen (de PS4 ging op kerstavond kapot) lijkt het toch wel lang te duren. Het gebrek aan info draagt daar natuurlijk aan bij.

Ik heb gisteren met Sony gebeld en daar staat de status nog op 'processing'. In de welkomsboodschap wordt ook verteld dat binnen de 15 dagen geen status gegeven wordt maar had daar stiekem wel op gehoopt. Ze komen bij Sony wel oprecht betrokken over en ondanks ik te vroeg bel, zijn ze niet te beroerd om even voor me te kijken.

Hopelijk heb ik snel een nieuwe! Tot die tijd maar geduld hebben en spelen op m'n trouwe Vita.

• Daveyvanvliet
  • Laatst online: 19-04-2014
Ik heb al 2 weken mijn PS4, ik had hem ook gerouterneerd, maar ik vind dat het zeker niet aan Sony ligt, Sony heeft de PS4 in 1 werkdag teruggestuurd, Kiala daarintegen deed er 1.5 week over om hem te retourneren.
18 December opgestuurd, 30 December in huis (Kerst zat er tussen)

• dkln
We zullen wel pech hebben. Wel fijn dat het bij jou zo soepel is verlopen :)

Persoonlijk maakt mij het niet uit of het aan Kiala ligt of niet. Sony is verantwoordelijk voor een correcte afhandeling van de garantie van een apparaat dat ruim 400 euro heeft gekost en überhaupt nooit heeft gewerkt. Welke vervoerder zij dan kiezen, is aan hun en niet aan mij.

Overigens: Ik vind dat voor die 400 euro er best een beetje service/fatsoen tegen over mag staan. Tot nu toe heb ik nog geen enkele keer formeel een excuus gehad van Sony (een eenvoudige "sorry" kost toch niet zoveel?) :(

• Bitfighter
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 20-01 13:23

Bitfighter

To Switch Or Not To Switch

Deze Datum's heb ik ook, duurt zo nu wel heel lang.
Had gehoopt dat ik de PS4 vrijdag terug had, maar helaas.
Dan begint her er nu steeds meer op te lijken dat het volgende week vrijdag word.
Dat, of de vervangende PS4's zijn op! |:(

PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst

• frank131331
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 19:58
Heeft iemand hier toevallig ook de 4Gamers Stereo Gaming Headset? Ik kan mijn spraak-input niet testen, ook kan ik het volume niet wijzigen van de chataudio. Ik heb wel gewoon geluid over de koptelefoon maar kan spraak dus niet testen.

• FlasHie_FlaSh
De vraag is natuurlijk waarom duurt het zo lang.. ligt het aan de verzender (kiala) of ligt het aan Sony..

Inmiddels weer de zeer behulpzame medewerkers gesproken van Sony. Afgelopen keer is er al een mail vanuit supervisor naar de magazijn gestuurd met een update verzoek. Helaas nog geen reactie.. Ze streven binnen 15 dagen altijd een nieuwe PS4 terug te sturen.. Dus ff afwachten dus.

Even voor de beeldvorming. 31 dec is mijn ps4 aangekomen bij sony volgens Kiala. Dus uiterlijk tot 15 jan hebben ze de tijd..

[Voor 66% gewijzigd door FlasHie_FlaSh op 10-01-2014 13:09]

• dkln
Ik krijg net een mail dat de PS4 is retour gestuurd en klaar ligt op het Kiala punt. Ik ben benieuwd!

• FlasHie_FlaSh
dkln schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:32:
Ik krijg net een mail dat de PS4 is retour gestuurd en klaar ligt op het Kiala punt. Ik ben benieuwd!
Goed nieuws.. Wij hebben zelfde tijd verstuurd.. Hopelijk die van mij morgen dan...

• harrybeuker
controllers kun je ook bij de winkel omruilen. Die sturen hem dan vervolgens naar sony en krijgen dan een nieuwe terug. Net sony aand e lijn gehad. en dat is dan de snelste manier. Sommige winkels doen er moeilijk over.

• kurk_droog
jakz schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:58:
controllers kun je ook bij de winkel omruilen. Die sturen hem dan vervolgens naar sony en krijgen dan een nieuwe terug. Net sony aand e lijn gehad. en dat is dan de snelste manier. Sommige winkels doen er moeilijk over.
Controllers kan je het beste zelf via TNT naar Sony sturen. Bel Sony op en je krijgt daarna een mail met een code erin, plak die op de doos en lever hem in bij het postkantoor. Na 1 week heb je een nieuwe binnen.

( heeft Sony ze uit de verpakking gehaald omdat ze daar de schouderknoppen repareren voordat ze hem opsturen? )

• Punkbuster
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 20-01 23:00
Vandaag me PS4 binnen, en ja hoor .. een BLOD. alle trucjes geprobeerd.. Maar ik woon in Bonaire, en had hem besteld bij amazon, die deden niet moeilijk. Nieuwe is al verstuurd, oude moet ik binnen maand terug hebben gestuurd. Vind ik hele nette service.

Intel Core i7 8700K | ASRock Z370M-ITX/ac | Corsair Vengeance LPX 3200Mhz | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G

• DvanO
  • Laatst online: 18-01-2014
Sinds gisteren dan eindelijk m'n ps4 ontvangen. De boel aangesloten en ps starte normaal op, update gedaan voor de console en voor Fifa, niks aan het handje. Toen ik 's-avonds de ps weer aan deed bleef het blauwe licht pulseren, werd niet wit en uiteraard geen beeld. Na de power knop ingedrukt te houden gaat de ps weer uit en daarna kan ik em weer aandoen. Ps controleert dan eerst de file sytem storage (ofzoiets) omdat de ps niet correct afgesloten was. Hierna start de ps weer op en doet het dan ook, maar deze handeling moet ik elke keer doen om te kunnen spelen.

Wat moet ik doen?

• A3-D
DvanO schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 12:10:
Sinds gisteren dan eindelijk m'n ps4 ontvangen. De boel aangesloten en ps starte normaal op, update gedaan voor de console en voor Fifa, niks aan het handje. Toen ik 's-avonds de ps weer aan deed bleef het blauwe licht pulseren, werd niet wit en uiteraard geen beeld. Na de power knop ingedrukt te houden gaat de ps weer uit en daarna kan ik em weer aandoen. Ps controleert dan eerst de file sytem storage (ofzoiets) omdat de ps niet correct afgesloten was. Hierna start de ps weer op en doet het dan ook, maar deze handeling moet ik elke keer doen om te kunnen spelen.

Wat moet ik doen?
Wat denk je van contact opnemen met Sony of de winkel waar je hem gekocht hebt? :O

• FlasHie_FlaSh
Even opnieuw installeren..denk dat je hdd corrupt is.

• Brutal1ty
DvanO schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 12:10:

Wat moet ik doen?
Fixen of terugbrengen. Dit is niet een acceptabel 'foutje' ofzo. Snap dat je niet zonder Ps4 wilt zitten, maar dit is ook kl0te.

[Voor 3% gewijzigd door Brutal1ty op 11-01-2014 13:33]

• Tom144
En ja hoor, gisteren mijn PS4 ontvangen en aangesloten. Wat blijkt de BLOD, wat ben ik hier zuur van na zo lang wachten. Vervolgens is er gisteren nog wat mis gegaan bij Sony waardoor ik geen mail heb gehad en het apparaat vandaag pas kan afleveren bij Kiala. Dit betekend dat die dinsdag pas verstuurd wordt, waardoor het wachten nog langer wordt...

• dkln
Tom144 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 13:51:
En ja hoor, gisteren mijn PS4 ontvangen en aangesloten. Wat blijkt de BLOD, wat ben ik hier zuur van na zo lang wachten. Vervolgens is er gisteren nog wat mis gegaan bij Sony waardoor ik geen mail heb gehad en het apparaat vandaag pas kan afleveren bij Kiala. Dit betekend dat die dinsdag pas verstuurd wordt, waardoor het wachten nog langer wordt...
Ik voel je pijn. Mailadres verkeerd overgenomen toevallig? Was bij mij het geval... Hierdoor kon ik hem pas na de kerst terugsturen (anders was hij nog vóór de kerst retour gegaan). Er zijn hier meerdere mensen die dat gehad hebben ;)

• QRiUZ
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 18-09-2021
Gisteravond mijn Ps4 opgehaald, aangesloten en zonder problemen een avond en een ochtend kunnen spelen. Toen besloten om een andere hdmi aan te sluiten (ivm wegwerken kabels, loopt door een goot in de muur) en opeens heb ik geen geluid meer en slecht beeld. Alleen bij 480p heb geluid en beeld zonder storingen. Zet ik m op 720p of 1080i dan heb ik alleen beeld. Bij 1080p dus slecht beeld. Het maakt nu ook niet uit welke kabel ik gebruik, ook de originele kabel geeft dezelfde problemen.

Baal er ontzettend van, heeft iemand hetzelfde of misschien tips die ik nog kan proberen?! Had op een heel ander weekend gehoopt natuurlijk...

Paradigm Monitor 7 - Marantz PM6010OSE - LG 55LM671s - Netgear ReadyNas Dual Bay - AC Ryan Playon!HD Mini 2 - Netgear ethernet switch - Playstation 4 - Logitech Harmony 1000 - Pioneer PD-S605 - Humax 5300C

• san.okk
  • Registratie: juli 2007
  • Niet online
QRiUZ schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 16:10:

Baal er ontzettend van, heeft iemand hetzelfde of misschien tips die ik nog kan proberen?! Had op een heel ander weekend gehoopt natuurlijk...
En als je hem via een reciever aansluit? Misschien nog een andere tv proberen om wat zaken uit te sluiten. Heb je de HDMI uitgang nog nagekeken? Misschien staat er een pinnetje krom o.i.d.

Balen joh

• johoo
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 12:48

Dezelfde foutmelding had ik bij mijn vorige PS4 in FIFA14 en Killzone.

Gisteren een nieuwe gehaald bij MM Eindhoven. Zojuist weer zo'n zelfde foutmelding bij FIFA14.

Dit is na het spelen als je terug gaat naar het hoofdmenu.

Word er niet vrolijk van eerlijk gezegd. Heb Killzone nog niet geinstalleerd op de nieuwe PS4.

Het lijkt erop dat het een cd gereleteert probleem is. Bij spellen via de PSN heb ik deze fout nog niet gehad.

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

• Achelois1
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 23-12-2021
Ik wilde hier ook nog maar even laten weten dat de derde PS4 (bezorgd door DHL vanaf Sony) het nu eindelijk doet!

Hoera!

Nu maar hopen dat deze niet alsnog kuren gaat vertonen. ;)

• Uniciteit
  • Registratie: maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

johoo schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 19:27:

Gisteren een nieuwe gehaald bij MM Eindhoven. Zojuist weer zo'n zelfde foutmelding bij FIFA14.

Word er niet vrolijk van eerlijk gezegd. Heb Killzone nog niet geinstalleerd op de nieuwe PS4.

Het lijkt erop dat het een cd gereleteert probleem is. Bij spellen via de PSN heb ik deze fout nog niet gehad.
Alhoewel nog niet precies bekend is wat "CE-34878-0" inhoudt, gaat het zeer waarschijnlijk om een software probleem. Daar kun je niks aan doen. Het is geen hardware probleem, dus terugsturen heeft geen zin.
QRiUZ schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 16:10:
Gisteravond mijn Ps4 opgehaald, aangesloten en zonder problemen een avond en een ochtend kunnen spelen. Toen besloten om een andere hdmi aan te sluiten (ivm wegwerken kabels, loopt door een goot in de muur) en opeens heb ik geen geluid meer en slecht beeld. Alleen bij 480p heb geluid en beeld zonder storingen. Zet ik m op 720p of 1080i dan heb ik alleen beeld. Bij 1080p dus slecht beeld. Het maakt nu ook niet uit welke kabel ik gebruik, ook de originele kabel geeft dezelfde problemen.

Het lijkt erop dat je de HDMI-ingang hebt, om het maar simpel te zeggen, 'verkloot'. Heb je al ín de ingang gekeken om te kijken of je niks hebt verbogen?

[Voor 36% gewijzigd door Uniciteit op 12-01-2014 23:44]

• FlasHie_FlaSh
Inmiddels weer contact met ps4.. Blijkbaar ps4 kwijt bij kiala. Ondanks dat ontvang ik sowieso een nieuwe ps4 deze week (binnen 15 dagen uiteindelijk)

• Rikker777
FlasHie_FlaSh schreef op maandag 13 januari 2014 @ 12:18:
Inmiddels weer contact met ps4.. Blijkbaar ps4 kwijt bij kiala. Ondanks dat ontvang ik sowieso een nieuwe ps4 deze week (binnen 15 dagen uiteindelijk)
Ik heb ook nog steeds niets gehoord en heb dezelfde verzenddata als jij. Afgelopen vrijdag heb ik Sony maar weer eens gebeld en zij vertelde in eerste instantie ook dat ze niet zeker wisten of mijn PS4 was binnengekomen. Het vermoeden was zelfs dat dat niet zo was. Ik heb daarop met Kiala gebeld die me zouden terugbellen (overigens zou Sony dat ook doen). Nadat ik van niemand iets hoorde ben ik bij mijn Kiala-punt langs geweest. De man bij het punt heeft naar Kiala gebeld en zij hebben bevestigd dat mijn PS4 al de 31ste bij Sony is afgeleverd. Het contactcenter van Sony heeft gewoonweg geen inzage in de status en ik heb onderhand al verschillende verhalen gehoord.

Vanochtend maar weer met Sony gebeld, op aangeven van Sony zelf, en wisten nog steeds niets. De dame verzekerde mij dat alles binnen 15 dagen is afgehandeld. Ik heb er zo mijn twijfels bij want Kiala moet de PS4 ook nog terugbrengen. Eerdere berichten en beloftes van Sony klopte ook niet. Nogmaals; ik bel natuurlijk nog steeds te vroeg maar ze vragen mij ook te bellen en hebben me verzekerd dat de afhandeling bij de PS4 sneller zou gaan dan in andere gevallen. Mijn ontevredenheid stijgt met rasse schreden de laatste dagen. Voor 400,- euro mag je best een prestatie verwachten en Sony blijft dan ook in gebreke. Het is dat je nou eenmaal zo' n apparaat wilt hebben en nergens anders naartoe kan. ;w

• FlasHie_FlaSh
Aan Rikker777, heb vertrouwen in de afwikkeling van sony. Ze zullen je gewoon een nieuwe sturen ondanks dat ze niks hebben ontvangen. Ik betwijfel zeer of ze daar in de distributie alle ps4 testen voordat ze nieuwe sturen... Wellicht steekgewijs testen maar uiteindelijk gaan ze allemaal terug maar fabrikant

• A3-D
Ik heb het al eens eerder gehad en gisteren hoorde ik het weer; bij het afsluiten van de PS4 kreeg ik drie piepjes te horen en daarna sloot het systeem af.

Heb Google al even geraadpleegd maar kom daar het probleem tegen i.c.m. een knipperend rood licht en schijnt het te maken hebben met oververhitting.

Als ik de PS4 dan opnieuw opstart lijkt alles gewoon prima te werken.... Moet het even in de gaten houden, maar vind het wel vreemd. Misschien dat er meer mensen zijn die dit hebben?

[Voor 5% gewijzigd door A3-D op 14-01-2014 08:55]

• poestoe
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 09:50
Ik heb dat ook gehad @ A3-D...systeem start ook weer normaal op idd.

De mijne is ook tijdens het spelen uitgevallen een keer

• A3-D
poestoe schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 09:12:
Ik heb dat ook gehad @ A3-D...systeem start ook weer normaal op idd.

De mijne is ook tijdens het spelen uitgevallen een keer
Het uitvallen heb ik (nog) niet gehad, wel dat hij tijdens BF4 vastliep en ik de power er af heb moeten halen... Moet het maar even in het snotje houden, misschien dat het niets bijzonders is, maar ben er een beetje huiverig voor.

• harrybeuker
johoo schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 19:27:

GOEIE GENADE nog aan toe. Ik heb het ook bij Fifa14. De lijst van RMA wordt maar groter en groter. Wat kun je aan dit probleem doen?

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

jakz schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 14:36:
[...]

GOEIE GENADE nog aan toe. Ik heb het ook bij Fifa14. De lijst van RMA wordt maar groter en groter. Wat kun je aan dit probleem doen?
Software probleem. Dit moet de ontwikkelaar/uitgever (EA) oplossen. Je kunt de PS4 wel terugsturen, maar daar los je niks mee op... behalve dat je een werkende PS4 terugstuurt.

• Fexxman
  • Niet online
All -

Op 10 januari heb ik bij de Mediamarkt een PS4 gekocht die bij thuiskomst niet bleek te werken. Tijdens het gamen begon het met haperingen en daarna storende beeldlijnen en robotstemmen. Het eerste uur heb ik zeker 20 vastlopers gehad. Beeld werd zwart en PS4 ging volledig uit! Bij het aangaan deed de PS4 disk checking en zelfs tijdens dit proces sloeg hij soms vast.

Ik heb in het weekend geprobeerd zelf het probleem te verhelpen maar dit heeft geen nut gehad:
  • Games volledig geupdate
  • Safe Mode > Rebuild database (duurde 2 uur)
  • Nieuwe installatie operating system
  • Nieuwe harde schijf
Op 13 januari heb ik de console afgeleverd bij het Kiala punt in de buurt. Pas de volgende dag zag ik op de website van Kiala:
  • 13-01-2014 15:51 - Het Pakket is ingeleverd in het Kiala Punt en zal naar het sorteercentrum van Kiala verzonden worden.
  • 15-01-2014 11:41 - Het pakket is ontvangen in het sorteercentrum van Kiala en wordt teruggezonden naar uw webshop - Uw webshop zal na ontvangst van uw pakket u verder kunnen informeren.
Vandaag (16-01) heb ik nog geen update gezien op de site van Kiala. De Track & Trace is misschien niet zo snel maar ik heb nog geen klachten over Kiala. Wel werd ik blij verrast door Sony met een e-mail vandaag:
Geachte Klant,
Bij deze informeren wij u dat uw vervangende Playstation bestelling PXXYYZZ verzonden is.

Deze email is naar u gestuurd ter bevestiging van de bestelling. Bewaar deze bevestigingsemail daar uw bestelgegevens en bestelnummer hierin vermeld staan.

Hieronder volgen de gegevens:

Uw persoonlijke gegevens:
[snip /]

Bestelgegevens
Besteldatum : 16-JAN-2014
Artikel;
1 REPLACEMENT PS4 500GB BLACK
Betaalgegevens
Subtotaal: 0
Factuurtotaal: 0

Verzendgegevens KIALA

Afleveradres:
[// hier staat mijn kiala afhaalpunt]
[snip /]

Als u gekozen heeft voor de mogelijkheid om uw product af te halen bij het Kiala punt, neemt Kiala contact met u op, via email of sms, wanneer uw pakket is gearriveerd bij het betreffende Kiala punt.

De Sony RMA Support Center gaat er vanuit u hiermee van dienst te zijn geweest.

Indien u verdere verzendgegevens nodig heeft neemt u dan alstublieft contact op met de Playstation Service Desk.

Met vriendelijke groet,

SCE RMA Support Center,
Ik heb ervoor gekozen om niet terug te gaan naar de Mediamarkt omdat ik dan moet wachten op de eerst volgende batch van PS4's. Deze pre-order was al geopend en vermoedelijk gebruikt door een andere klant (er zat een profiel in). De klant zal niet tevreden zijn geweest (misschien door het vast slaan) en heeft hem denk ik terug gebracht naar de Mediamarkt.

In het verleden heb ik een zeer slechte ervaring gehad met Mediamarkt m.b.t. RMA wat een extra reden was voor mij om Sony te bellen.

Mocht je in deze situatie zitten kun je dus altijd kiezen voor RMA bij Sony ipv de winkelketen. Ik heb waarschijnlijk maandag mijn PS4 weer in huis. Das maar 7 dagen!

• M a r c o
  • Niet online

M a r c o

are you looking at me?

In mijn geval had ik mijn vervangende PS4 al op vrijdag, toen ik op donderdag de verzendmail van Sony ontving.

• DvanO
Ik heb em maandag rond 17:00 weggebracht en ook vandaag mail van Sony gehad dat ps4 verzonden is. Hopen dat ie morgen er is ;) Weet iemand hoe je het pakket kan tracen met AWB nr? Hoe ik het nr ook invul op Kiala, er wordt niks gevonden

• DvanO
O nu wel :)

• FlasHie_FlaSh
Ook ik heb zojuist een vergelijkbare bevestiging gekregen op een vervangende PS4… Heeft exact 16 dagen geduurd nadat Sony mijn PS4 heeft ontvangen.

• Rikker777
Idem hier! Zag vanmorgen de RMA status op Completed springen en kreeg 's middags ook de mail. Heeft bij mij zo'n 15 werkdagen geduurd maar ik ben blij dat 'ie onderweg is. Hopelijk maandag de 1ste vlieguren..

• DvanO
Als ik eerdere berichten over dit onderwerp lees, heb je best kans dat ie vanmiddag al af te halen is. Mijn ps4 was even voor middernacht aangekomen op het sorteercentrum. Status: wordt getransporteerd, u krijgt bericht als ie op Kiala punt is. In totaal maar 4 dagen, inclusief vandaag, weggeweest. Mag dus in m'n handjes klappen als jullie 15 dagen hebben moeten wachten.

• FlasHie_FlaSh
Volgens mij hadden ze gewoon geen PS4 meer om te versturen:S

Iemand enig idee wanneer de PS4 bij kiala punt ligt nadat je de mail van Sony krijgt? Is dat volgende dag al? Of is kiala niet zo snel….

• DvanO
FlasHie_FlaSh schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 12:09:
Volgens mij hadden ze gewoon geen PS4 meer om te versturen:S

Iemand enig idee wanneer de PS4 bij kiala punt ligt nadat je de mail van Sony krijgt? Is dat volgende dag al? Of is kiala niet zo snel….
Kijk ff op Kiala.nl met je AWB nr uit het mailtje van Sony, dan weet je meer. Zoals ik al zei, eerder in dit topic schreven mensen dat ze hem de dag na mail van Sony konden afhalen. Let hope so! ;)

• FlasHie_FlaSh
DvanO schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 13:22:
[...]

Kijk ff op Kiala.nl met je AWB nr uit het mailtje van Sony, dan weet je meer. Zoals ik al zei, eerder in dit topic schreven mensen dat ze hem de dag na mail van Sony konden afhalen. Let hope so! ;)
Excuses overheen gelezen. Mijn ervaring is dat mijn desbetreffende kialapunt pas na 17:00 de bezorger komt. ff geduld dus nog

Wat betreft de kiala tracktrace deze is niet zo uitgebreid als die van postnl. Momenteel staat dat de zending richting kialapunt gaat.. is dat vandaag… is dat morgen.. dat kan je daar niet uitafleiding.

• Rikker777
Ik kreeg om 1300 de mail dat de PS4 gearriveerd was. Meteen vrij genomen, PS4 opgehaald en nu alles terugzetten. Ook ik had gisteravond als status dat de PS4 al bij het sorteercentrum lag. Hopelijk hebben jullie je PS4 snel binnen!

• DvanO
Pffff ik heb helaas geen afhaalbericht ontvangen, weet iemand of Kiala ook zaterdag levert?

• M a r c o
  • Niet online

M a r c o

are you looking at me?

in nederland ma-vr
in belgie di-za

• FlasHie_FlaSh
Die van mij ligt ook al klaar. Ga morgen ff ophalen!

• DvanO
Toch maar ff Kiala punt gebeld en wat blijkt, ze hadden gister problemen met de computer. Net opgehaald!! :)

• FlasHie_FlaSh
Ik heb die van mij zojuist opgehaald. In tegenstelling tot eerdere berichten is mijn PS4 wel gewoon met blauwe omhulsel geleverd.. dus niet in een blanco doos.

Pakket is verzonden vanuit Apeldoorn… dus daar liggen allemaal RMA PS4:)

• Fexxman
  • Niet online
DvanO schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 11:02:
Toch maar ff Kiala punt gebeld en wat blijkt, ze hadden gister problemen met de computer. Net opgehaald!! :)
Op de kiala site staat nog niets bijzonder, alleen dat het pakket is aangenomen op het sorteercentrum. Na het lezen van jouw berichtje heb ik toch maar even gebeld.

Ook net opgehaald!! Zeer snelle service van Sony, zoals het hoort maar ik klaag zeker niet!

• dkln
De doos (bruin/blanco) die ik kreeg was erg groot. Zat helemaal vol met beschermingsmateriaal (veel beter dan Amazon imo). Hierin zat weer een blauwe PS4 Killzone doos. Verzending leek met UPS te zijn geweest (met UPS naar Kiala).

PS4 doet het nog steeds. Hoezee!

• DvanO
dkln schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 17:11:
De doos (bruin/blanco) die ik kreeg was erg groot. Zat helemaal vol met beschermingsmateriaal (veel beter dan Amazon imo). Hierin zat weer een blauwe PS4 Killzone doos. Verzending leek met UPS te zijn geweest (met UPS naar Kiala).

PS4 doet het nog steeds. Hoezee!
Same here! :)

• harrybeuker
de controller van de ps4 is gewoon niet voor mijn speelstijl gemaakt. Ik heb er nu zo 6 a 7 versleten waar allemaal de L1 en de R1 vast blifjt zitten.Ze sturen welk elke keer een nieuwe terug maar hier wordt je toch gek van? heb jaren met de ps3 gespeeld en ook alleen maar fifa eigenlijk en die controller doet het nog perfect. Nog meer fifa spelers hier? sneuveld die bij jullie ook zo snel of moet ik echt anders gebruik gaan maken van de L1 en R1

• PTiTDaV
  • Laatst online: 17-01 12:52
Dag iedereen,

M'n PS4 maakt veel herrie ( storend ) als ik Killzone speel. Misschien is het hier al besproken ( ik vind het niet terug ) maar is dit RMA waard ?

• harrybeuker
waarom niet , als jij even zonder kunt. gewoon bellen naar sony. Menu optie 5 en dan vragen. Als ze zeggen het is RMA waardig dan opsturen die handel

• Rolo19-84
  • Laatst online: 24-01-2014
jakz schreef op zondag 19 januari 2014 @ 17:42:
de controller van de ps4 is gewoon niet voor mijn speelstijl gemaakt. Ik heb er nu zo 6 a 7 versleten waar allemaal de L1 en de R1 vast blifjt zitten.Ze sturen welk elke keer een nieuwe terug maar hier wordt je toch gek van? heb jaren met de ps3 gespeeld en ook alleen maar fifa eigenlijk en die controller doet het nog perfect. Nog meer fifa spelers hier? sneuveld die bij jullie ook zo snel of moet ik echt anders gebruik gaan maken van de L1 en R1
Mogelijke fix??

http://nl.ign.com/feature/7452/ps4-controller-fix-bumpers

;)

• robinh0
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 26-11-2018
Hmmm sinds vandaag maakt mijn PS4 geen netwerk verbinding meer. Of ja, ben netjes verbonden met het PSN netwerk en ik zie vrienden online maar als ik een spel start kan die geen verbinding maken met de desbetreffende server.

Zowel EA servers als Fifa 14 en NFS. Maar helaas werkt NBA 2k ook niet ... iemand enig idee?

• Vincitore_058
  • Laatst online: 21-01-2014
Echt waardeloos die controller. Bij mij blijft de L1 ook al hangen en het rubber op de thumbstick bevat na twee weken al een scheur. Toch schandalig dat je hier voor €59,- betalen moet? Hij ligt heerlijk in de hand maar meer positiefs kan ik er nog niet over zeggen...

• Stflorian
  • Laatst online: 13-01 15:33

Stflorian

a.k.a pisang

robinh0 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:45:
Hmmm sinds vandaag maakt mijn PS4 geen netwerk verbinding meer. Of ja, ben netjes verbonden met het PSN netwerk en ik zie vrienden online maar als ik een spel start kan die geen verbinding maken met de desbetreffende server.

Zowel EA servers als Fifa 14 en NFS. Maar helaas werkt NBA 2k ook niet ... iemand enig idee?
Ik heb precies hetzelfde. Bij zowel fifa als bf. Iemand enig idee?

a.k.a pisang

• robinh0
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 26-11-2018
Stflorian schreef op maandag 20 januari 2014 @ 22:37:
[...]

Ik heb precies hetzelfde. Bij zowel fifa als bf. Iemand enig idee?
BF werkt bij mij ook niet. Heb wat meer zitten testen. Router reset werkt ook niet. Op de ps3 kan ik me al helemaal al niet aanmelden. Krijg meteen een error melding. Maar als ik via de Sony site inlog dan werkt mijn account wel. Via twitter kan ik verder geen problemen gevonden krijgen.

Edit; toeval of niet? Heb via mijn mobiele telefoon mobiele hotspot aan geslingerd. Met de PS4 een verbinding gemaakt. Toen kon er in eens wel een verbinding worden gemaakt met de EA-servers in NFS. Hotspot uit gezet, weer bedraad een verbinding gemaakt via de router. Nu werkt het weer gewoon ....

PS4 uitgezet, PS3 opgestart en aangemeld en verhip daar werkt het nu ook weer? Fifa kan weer netjes een verbinding maken :? PS4 weer opnieuw aangeslingerd en nu werkt het allemaal weer. :X :F

[Voor 34% gewijzigd door robinh0 op 21-01-2014 01:39]

Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee