In Utrecht zijn ze ook al begonnen met 2G uit te schakelen.
Utrecht Centraal 2G 1 a 2 streepen
In Hoog Catharijne af en toe helemaal geen 2G dekking en in het centrum van Utrecht.
Maar dat heeft een T-Mobile moderator mij ook al laten weten vandaag.
Op 4G haal ik op Utrecht Centraal tussen de 80 a 130 mbit Note 8 - Note 10
Op het perron is het wat lager 50 a 80 mbit
Het slechtste is bij de bushalte wachtplaats daar 10 a 30 mbit.
KPN note 10 Utrecht Centraal haalt er bijna 297 mbit, op het perron 258 mbit, bij de bus wachtplaats 140 mbit.
In de fietsenkelder is slecht tot geen dekking 4G zo wel KPN als T-Mobile.
In de Drontentunnel heeft zowel T-Mobile als KPN 4G dekking.
Toestelen beide op Only 4G
Traject Zwolle, Schiphol
Traject Zwolle, Arnhem
Traject Arnhem, Utrecht
Traject Schiphol, Utrecht
Traject Utrecht Zwolle
Traject Arnhem, Zevenaar, Elten
Netflix kijken en Spotify luisteren gaat prima geen haperingen.
Elten station pakt hij nog steeds het Nederlandse T-Mobile netwerk vanuit Lobith, wat beter is dan het Duitse telekom netwerk.
In Zwolle is wel wat aan de hand Zodra je Zwolle station binnen rijdt valt alles weg dat heb ik al meerdere keren gehad, Spotify valt uit Netflix valt uit.
Kwam erachter dat er een mast bij het station is weggehaald bovenop de kringloop, de dichtstbijzijnde mast staat 600 meter verder op 14.4 haalt het niet om het hele station te dekken.
De dekking komt nu van Windesheim, Landsheerlaan, a28 en de binnenstad 2 streep en 4G -98 a -109dbm 4G 900 band.
Bij het lijntje naar Kampen het slechtst voor en de trein naar Emmen het beste achter.
Zo valt de verbinding tussen Nijkerk en Putten ook uit, aan de hoogspanningsmasten daar is niks gedaan.
De hoogspanningsmast bij Nijkerk staat alleen op Nijkerk gericht, na Nijkerk valt het nog altijd gelijk weg 2G1800 - 4G1800, 2100 - 3G2100.
De andere hoogspanningsmasten tussen Nijkerk Putten heeft alleen 2G1800 - 4G1800 terwijl KPN ze allebei heeft ongebouwd naar 4G800, 1800.
De T-Mobile mast die geplaatst was op de Hogesteeg met aggregaat is alweer een hele tijd weg sindsdien is het weer drama.
Utrecht Centraal 2G 1 a 2 streepen
In Hoog Catharijne af en toe helemaal geen 2G dekking en in het centrum van Utrecht.
Maar dat heeft een T-Mobile moderator mij ook al laten weten vandaag.
Op 4G haal ik op Utrecht Centraal tussen de 80 a 130 mbit Note 8 - Note 10
Op het perron is het wat lager 50 a 80 mbit
Het slechtste is bij de bushalte wachtplaats daar 10 a 30 mbit.
KPN note 10 Utrecht Centraal haalt er bijna 297 mbit, op het perron 258 mbit, bij de bus wachtplaats 140 mbit.
In de fietsenkelder is slecht tot geen dekking 4G zo wel KPN als T-Mobile.
In de Drontentunnel heeft zowel T-Mobile als KPN 4G dekking.
Toestelen beide op Only 4G
Traject Zwolle, Schiphol
Traject Zwolle, Arnhem
Traject Arnhem, Utrecht
Traject Schiphol, Utrecht
Traject Utrecht Zwolle
Traject Arnhem, Zevenaar, Elten
Netflix kijken en Spotify luisteren gaat prima geen haperingen.
Elten station pakt hij nog steeds het Nederlandse T-Mobile netwerk vanuit Lobith, wat beter is dan het Duitse telekom netwerk.
In Zwolle is wel wat aan de hand Zodra je Zwolle station binnen rijdt valt alles weg dat heb ik al meerdere keren gehad, Spotify valt uit Netflix valt uit.
Kwam erachter dat er een mast bij het station is weggehaald bovenop de kringloop, de dichtstbijzijnde mast staat 600 meter verder op 14.4 haalt het niet om het hele station te dekken.
De dekking komt nu van Windesheim, Landsheerlaan, a28 en de binnenstad 2 streep en 4G -98 a -109dbm 4G 900 band.
Bij het lijntje naar Kampen het slechtst voor en de trein naar Emmen het beste achter.
Zo valt de verbinding tussen Nijkerk en Putten ook uit, aan de hoogspanningsmasten daar is niks gedaan.
De hoogspanningsmast bij Nijkerk staat alleen op Nijkerk gericht, na Nijkerk valt het nog altijd gelijk weg 2G1800 - 4G1800, 2100 - 3G2100.
De andere hoogspanningsmasten tussen Nijkerk Putten heeft alleen 2G1800 - 4G1800 terwijl KPN ze allebei heeft ongebouwd naar 4G800, 1800.
De T-Mobile mast die geplaatst was op de Hogesteeg met aggregaat is alweer een hele tijd weg sindsdien is het weer drama.