T-Mobile, toch al ruim 10 jaar de huis-provider, zowel bij mij als zakelijk slaat nu de plank toch echt wel mis vind ik.
Met E-Sim hebben ze een prachtig product, instantly een nieuwe sim in geval van diefstal / verlies / vervanging van je toestel..
Behalve dan dat je 7 dagen moet wachten tussen het aanvragen van een nieuwe sim.
Mijn iPhone is vandaag geswapped door Apple. En nu kan ik geen nieuwe E-Sim aanvragen omdat dat nog geen 7 dagen geleden is.
Ik moet OF langs een winkel voor een fysieke sim, OF er eentje op laten sturen, OF wachten tot T-mobile door zijn 7 dagen heen is. #waardeloos
Wat een achterlijke beperking. Hoezo moet die er zijn? Is het hebben van mijn inlog gegevens niet genoeg? Of desnoods Inloggegevens + een sms?
Nu ben ik dus een dag lang niet bereikbaar omdat T-Mobile NERGENS van te voren meldt dat deze beperking er is.
Zelfs bellen met de klantenservice, wat toch wel lastig is geworden, immers je krijgt eerst "mevrouw loes de robot" aan de telefoon, en na melden dat je een vraag hebt over e-sim krijg je doodleuk de melding dat ze een linkje met info SMS-en en dan op zullen hangen.

Daar bel ik toch potverdorie niet voor?
Nog maar eens 3x nadenken of we zakelijk wel gaan verlengen bij T-Mobile en niet toch naar Vodafone of KPN gaan..
Edit: Vandaag bij een T-Mobile winkel langs geweest onder werktijd om tóch maar een simkaart te scoren. Erg vriendelijk geholpen. Kreeg nu wél gewoon een E-Sim mee (in een envelop dan wel) maargoed
Hoezo kan dat dan niet online

Dat is toch soort-van-het-voordeel van een e-sim?
[
Voor 28% gewijzigd door
Mar.tin op 27-08-2019 13:23
]