[T-Mobile Mobiel] Ervaringen & Discussie Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 78 ... 105 Laatste
Acties:
  • 754.154 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:21
LoeWn schreef op donderdag 18 april 2019 @ 10:12:
[...]

Simpel gaat maar tot 6GB. Ik heb 10 nodig.

Alleen YouFone is goedkoper, maar deze durf ik niet aan vanwege de vele slechte reviews.

Overigens ben ik nog nooit in Zwitserland geweest en de kans is zo klein dat ik daar ooit kom dat ik het risico wel neem en ooit 1x in m'n leven extra voor data in Europa betaal :+
Youfone werkt prima hier. Simpel was vroeger namelijk ook rampzalig, ze zijn nu één van de betere providers als ik de ervaringen ervan zo lees. Nog niet zo heel lang geleden was het een drama om bij Simpel iets aan te passen aan het abonnement, rekeningen online in te kunnen zien, etc. Dat gaat nu gelukkig een stuk beter.

De enige adder bij Youfone is dat alles afgerond wordt op 100kb. Als je dus wat data ontvangt via 4G (onder de 100KB), en de dataverbinding wordt uitgezet (doordat je op wifi zit bijvoorbeeld), dan rondt Youfone naar boven af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 15:56

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

LoeWn schreef op donderdag 18 april 2019 @ 10:12:
[...]

Overigens ben ik nog nooit in Zwitserland geweest en de kans is zo klein dat ik daar ooit kom dat ik het risico wel neem en ooit 1x in m'n leven extra voor data in Europa betaal :+
Dan koop je daar, net als alle andere landen buiten de EU zone, toch gewoon een local data SIM voor? Heb ik ook gedaan in Zwitserland, was maar 10-15E voor iets van een week onbeperkt 4G. Helemaal makkelijk als je dualSIM hebt natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:40

Quad

Doof

Na een veel te duur abonnement bij Vodafone gaat mijn 06 nummer vandaag over naar T-Mobile.
Ook veel te duur ten opzichte van andere M(V)NO's, maar icm mijn huidige T-Mobile Thuis een zeer aantrekkelijk pakket geworden waarbij de totale lasten gelijk of lager zijn dan icm andere M(V)NO's.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 23:22
SayWhatAgain! schreef op donderdag 18 april 2019 @ 13:53:
[...]

Dan koop je daar, net als alle andere landen buiten de EU zone, toch gewoon een local data SIM voor? Heb ik ook gedaan in Zwitserland, was maar 10-15E voor iets van een week onbeperkt 4G. Helemaal makkelijk als je dualSIM hebt natuurlijk.
Maar dat is niet handig. Als iemand die veel reist kom ik wellicht 10 keer per jaar in Zwitserland, maar bijna nooit voor meer dan een paar uur (overstap). Dan wil je niet echt moeten lopen prutsen met extra simkaarten.

Het feit dat andere providers Zwitserland wél ondersteunen voor Europa roaming geeft wel aan dat het technisch en financieel wel degelijk kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Xandrios schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 13:10:
[...]

Maar dat is niet handig. Als iemand die veel reist kom ik wellicht 10 keer per jaar in Zwitserland, maar bijna nooit voor meer dan een paar uur (overstap). Dan wil je niet echt moeten lopen prutsen met extra simkaarten.

Het feit dat andere providers Zwitserland wél ondersteunen voor Europa roaming geeft wel aan dat het technisch en financieel wel degelijk kan.
Er zijn altijd wel uitzonderingen. Je kan voor een paar uur ook niet gebruik maken van internet of gebruik maken van het veelal aanwezige gratis WiFi op vliegvelden. Of gewoon een andere route vliegen. Dat het technisch kan, betekent niet dat het financieel aantrekkelijk is voor een provider.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:05
Hier, na vele jaren zeer tevreden te zijn geweest en mijn abonnement gewoon altijd te hebben daar doorlopen, een mailtje gekregen met een verlengingsaanbod. Zou hierna een paar euro per maand goedkoper uit zijn dus maar gedaan.

Krijg ik de pdf binnen met de voorwaarden, wat blijkt, de voorgestelde prijs tijdens het afsluiten (prijs in het rood, er onder in het zwart een wat hogere prijs) klopt niet, het is 2.50 per maand duurder. Alleen als je meerdere abonnementen op één adres zou afsluiten zou de genoemde, rode, prijs gelden.

Dus maar even bellen, gezegd dat ik af wil van dit nieuwe abo en weer terug wil naar de vorige. Dit kon niet. Eenmaal nieuwe = oude kwijt. Ga nu, uit principe, naar een andere provider en ben dan meteen oude nummer ook kwijt (omdat deze niet kan mee worden genomen omdat nieuwe contract nog 12 maanden geldt).

Zou gisteren worden terug gebeld voor een eventuele aanpassing aan de maandelijkse kosten maar dit is uiteraard niet gebeurd. Al met al extreem teleurgesteld in deze gang van zaken, spijt van het accepteren van de nieuwe aanbieding, spijt van het niet beter lezen van de (misleidende) prijzen, lesje geleerd, next.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:02
SayWhatAgain! schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 13:43:
[...]
Dat het technisch kan, betekent niet dat het financieel aantrekkelijk is voor een provider.
Als een provider als SImpel (zonder eigen netwerk) met een abonnement van 10euro per maand voor 4GB en Onb.bellen (en bergje SMS) het wel kan en T-Mobile met ongeveer hetzelfde abonnement (alleen met 5GB) voor 20euro per maand dit niet kan lijkt me puur een harde kostenbesparing. Ze willen gewoon wat extra's aan de mensen verdienen die er doorheen rijden of naar op vakantie gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:44
Brad Pitt schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 13:51:
Hier, na vele jaren zeer tevreden te zijn geweest en mijn abonnement gewoon altijd te hebben daar doorlopen, een mailtje gekregen met een verlengingsaanbod. Zou hierna een paar euro per maand goedkoper uit zijn dus maar gedaan.

Krijg ik de pdf binnen met de voorwaarden, wat blijkt, de voorgestelde prijs tijdens het afsluiten (prijs in het rood, er onder in het zwart een wat hogere prijs) klopt niet, het is 2.50 per maand duurder. Alleen als je meerdere abonnementen op één adres zou afsluiten zou de genoemde, rode, prijs gelden.

Dus maar even bellen, gezegd dat ik af wil van dit nieuwe abo en weer terug wil naar de vorige. Dit kon niet. Eenmaal nieuwe = oude kwijt. Ga nu, uit principe, naar een andere provider en ben dan meteen oude nummer ook kwijt (omdat deze niet kan mee worden genomen omdat nieuwe contract nog 12 maanden geldt).

Zou gisteren worden terug gebeld voor een eventuele aanpassing aan de maandelijkse kosten maar dit is uiteraard niet gebeurd. Al met al extreem teleurgesteld in deze gang van zaken, spijt van het accepteren van de nieuwe aanbieding, spijt van het niet beter lezen van de (misleidende) prijzen, lesje geleerd, next.
Zit je niet nog in je 14 dagen bedenkperiode? Dan kan je er nog vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

jongetje schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 15:45:
[...]

Als een provider als SImpel (zonder eigen netwerk) met een abonnement van 10euro per maand voor 4GB en Onb.bellen (en bergje SMS) het wel kan en T-Mobile met ongeveer hetzelfde abonnement (alleen met 5GB) voor 20euro per maand dit niet kan lijkt me puur een harde kostenbesparing. Ze willen gewoon wat extra's aan de mensen verdienen die er doorheen rijden of naar op vakantie gaan.
Je vergeet even aanleg/onderhoud en uitbreiding van het netwerk, frequenties opkopen en een fatsoenlijke klantenservice onderhouden. Dat kost gewoon geld. Trouwens hetzelfde netwerk waar Simpel gebruik van maakt, maar die een beperktere snelheid biedt. En waarschijnlijk heeft T-Mobile een wat hogere winstmarge, mogen ze gewoon voor kiezen.
Je kan heel simpelhuhhuh niet voor T-Mobile kiezen als die Zwitserland uitzondering (trouwens gewoon volgens EU regelgeving) je zo stoort. Ik heb weer om andere redenen voor Simpel gekozen. Die 'extra' kosten heb je ook zelf in de hand, gewoon de voorwaarden van je contract doornemen en data uitzetten in Zwitserland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Steven.w schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 19:57:
[...]
Zit je niet nog in je 14 dagen bedenkperiode? Dan kan je er nog vanaf.
Yup, dat zei ik ook. Maar nope, kon niet werd gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Quad schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 13:08:
Hier via T-Mobile naar T-Mobile thuis werkt prima.
Wel een USG ipv de Draytek van T-Mobile.
Thanks. Ik kon het me ook al niet voorstellen dat er wat vreemds met routing gebeurde, maar een andere verklaring kon ik ook niet verzinnen. Dan wordt er misschien een protocol geblokkeerd (al kan ik me dat ook niet voorstellen): hoe is jouw authenticatie ingesteld? Simpel, PPTP, of ipsec oid. Ik vind het in ieder geval maar vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Brad Pitt schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 22:18:
[...]

Yup, dat zei ik ook. Maar nope, kon niet werd gezegd.
Als je via internet of telefonisch hebt aangevraagd geldt die 14 dagen, in de winkel niet. Als je nog binnen de 14 dagen zit alsnog een mail sturen dat je eraf wilt, dan heb je het zwart op wit. Zie: http://consumentenjurist....gsrecht-voor-consumenten/

Daarnaast neem ik aan dat je de prijs toch in een bevestiging hebt? Daar zou dan al die combinatie korting in moeten staan.

[ Voor 7% gewijzigd door jongetje op 01-05-2019 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
jongetje schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 09:03:
[...]
Als je via internet of telefonisch hebt aangevraagd geldt die 14 dagen, in de winkel niet. Als je nog binnen de 14 dagen zit alsnog een mail sturen dat je eraf wilt, dan heb je het zwart op wit. Zie: http://consumentenjurist....gsrecht-voor-consumenten/
Online gedaan ja. Heb 40 minuten aan de lijn gehangen om dit allemaal uit te leggen, zonder resultaat :)
Daarnaast neem ik aan dat je de prijs toch in een bevestiging hebt? Daar zou dan al die combinatie korting in moeten staan.
Ja, zo staat het er dan, hetgeen ik niet helemaal duidelijk vind/vond :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/s/b2q6onlrihna3cr/mobile.jpg

Let wel, kreeg maandelijks 2.50 korting wegens T-Mobile Samen, dat kan dus niet meer.

[ Voor 5% gewijzigd door Brad Pitt op 01-05-2019 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
@Brad Pitt je had je misschien kunnen afvragen waarom je klantvoordeel zou krijgen. Maar los daarvan geldt gewoon het consumentenrecht en kun je binnen 14 dagen herroepen (al ben ik geen jurist). Stuur daarom een mail, dan heb je het zwart op wit en dan nog eens bellen, misschien tref je iemand die je wel kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
jongetje schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 09:51:
@Brad Pitt je had je misschien kunnen afvragen waarom je klantvoordeel zou krijgen.
Omdat ik er al zo veel jaar zit en het er zo duidelijk bij staat en ik reeds precies 2.50 per maand korting kréég?
Zij kunnen toch ook zien dat het voor mij niet gaat gelden? Maar goed, ik zal wel te simpel denken :)

Het is ofwel een leuk aanbod van T-Mobile of ik stap over naar Youfone, met bijbehorende issues :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Brad Pitt schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 10:40:
[...]

Omdat ik er al zo veel jaar zit en het er zo duidelijk bij staat en ik reeds precies 2.50 per maand korting kréég?
Zij kunnen toch ook zien dat het voor mij niet gaat gelden? Maar goed, ik zal wel te simpel denken :)
Als ik op de site kijk en een SIM-Only of abonnement wil afsluiten staat er bij stap 4: Zijn er meer T-Mobile abonnementen op jouw adres?
Als ik Ja kies vraagt ie welke dan en krijg ik al dan geen korting. Als ik Nee kies dan zie ik geen korting.

Maargoed, ben benieuwd of je er nu wel vanaf komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:59

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ik heb de problemen met VPN omzetten van T-Mobile thuis naar T-mobile mobiel even afgesplitst naar: [T-Mobile] VPN van Thuis naar Mobiel opzetten gaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Kan iemand bevestigen dat 4G unlimited voor thuis ook echt unlimited wordt?
Een T-Mobile medwerker vertelde mij dat ik naast de telefoon Abo's ook beter nu meteen het 4G voor thuis kon verlengen omdat de voorwaarden gaan veranderen en ik dan op de huidige prijs kan profiteren van de nieuwe voorwaarden.

Nu is dat een startbundel van 102GB geloof ik. Wij gebruiken dat in ons vakantiehuis met op de wifi een 4K ATV, een 4K televisie, Game consoles, iPad. Dus op wat druilerige dagen en 2 kinderen gaat dat erg hard.

De T-Mobile medewerker vertelde dat 4G voor thuis unlimited ook echt unlimited gaat worden. Dus zonder bundel die je onbeperkt kan/moet aanvullen. Maar gewoon onbeperkt mobiel internet.

Er was iets met de bestelling misgegaan waardoor ik net nog e.e.a. moest checken. De medewerker die ik net aan de lijn had ontkrachte bovenstaand verhaal weer. Wel zei hij dat er over gesproken werd maar dat daar zeker nog geen concrete plannen voor waren. Laat staan een introductiedatum.

Iemand hier een idee hoe dit zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
readytoflow schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 14:54:
De medewerker die ik net aan de lijn had ontkrachte bovenstaand verhaal weer. Wel zei hij dat er over gesproken werd maar dat daar zeker nog geen concrete plannen voor waren. Laat staan een introductiedatum.

Iemand hier een idee hoe dit zit?
Zolang er niets te bestellen is dan zou ik nergens vanuit gaan. Ze hadden in november ook een persbericht over glasvezel in Den Haag waarmee de eerste klant in de eerste helft van 2019 zou worden aangesloten en op dit moment is er ook nog niets te bestellen (en ook nog geen vergunning aangevraagd om te graven zover ik kan zien).

Is er geen DSL of kabel internet te krijgen? Dan hoef je je helemaal nergens zorgen over te maken mbt datalimieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey87
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 10-09 08:21
jongetje schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 17:50:
[...]

Zolang er niets te bestellen is dan zou ik nergens vanuit gaan. Ze hadden in november ook een persbericht over glasvezel in Den Haag waarmee de eerste klant in de eerste helft van 2019 zou worden aangesloten en op dit moment is er ook nog niets te bestellen (en ook nog geen vergunning aangevraagd om te graven zover ik kan zien).
Er heeft nooit gestaan dat ze de eerste klant in de eerste helft van 2019 zou worden aangesloten. Er staat echter wél dat ze in de eerste helft van 2019 gaan beginnen met de voorbereidingen voor het aanleggen van het netwerk.

Belangrijk verschilletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:44
Den Haag, 28 november 2018 - Hagenaars kunnen binnenkort ongestoord Netflix kijken, supersnel video’s down- en uploaden, gebruikmaken van virtual reality en op elk moment gamen. T-Mobile Nederland gaat Den Haag voorzien van glasvezel.

Met glasvezel komt er eindelijk razendsnel internet in de stad waar het hoofdkantoor van T-Mobile Nederland gevestigd is. In de eerste helft van 2019 wordt gestart met aanleggen van glasvezel naar 30.000 particuliere en 3.000 zakelijke adressen. De kwaliteit, stabiliteit en de snelheid van de internet en TV-verbindingen zullen toenemen. T-Mobile gaat hiermee direct de concurrentie aan met KPN en VodafoneZiggo met hoge internetsnelheden en scherpe aanbiedingen. Doordat een glasvezelaansluiting niet wordt gedeeld met de buren wordt de beloofde snelheid én kwaliteit te allen tijde gehaald. En dat is nodig gelet op de snelle stijging van het dataverbruik.

Søren Abildgaard, CEO van T-Mobile. “Nederland moet sneller worden ‘verglaasd’. KPN en VodafoneZiggo hebben hier heel lang weinig aan gedaan. Nederland loopt gewoon achter. Wij willen tempo maken en beginnen nu in onze eigen stad. Hiermee geven we direct invulling aan een van de beloftes die wij recent hebben gedaan. Wij maken waar wat we beloven. En we zijn blij dat onze concurrenten inmiddels ook hun verantwoordelijkheid nemen en weer gaan investeren in sneller internet. Daar profiteert uiteindelijk heel Nederland van.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Jeffrey87 schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 09:14:
[...]

Er heeft nooit gestaan dat ze de eerste klant in de eerste helft van 2019 zou worden aangesloten. Er staat echter wél dat ze in de eerste helft van 2019 gaan beginnen met de voorbereidingen voor het aanleggen van het netwerk.

Belangrijk verschilletje.
Zoals hierboven: In de eerste helft van 2019 wordt gestart met aanleggen van glasvezel naar 30.000 particuliere en 3.000 zakelijke adressen.
Gelukkig gaan ze waarmaken wat ze beloven. 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Stond hier ook al afgelopen dinsdag 7 mei: nieuws: T-Mobile voorziet in juni 33.000 adressen in Den Haag van glasvezel
Wel grappig een week na de discussie wanneer (en waar) ze dan gaan starten.

[ Voor 11% gewijzigd door jongetje op 10-05-2019 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• workswith
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-05-2024
jongetje schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 19:47:
[...]

Stond hier ook al afgelopen dinsdag 7 mei: nieuws: T-Mobile voorziet in juni 33.000 adressen in Den Haag van glasvezel
Wel grappig een week na de discussie wanneer (en waar) ze dan gaan starten.
Je zal bijna denken dat tmobile mee kijkt op tweakers 😏

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Wireless_Guy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 15:10

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

De meest recente update van T-Mobile op 4gmasten.nl is weer geplaatst.

Antenne en masten malloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:16
Vraag aan T-Mobile gebruikers in combinatie met Xiaomi Mi9 global version. Ik heb sinds vanochtend een T-Mobile unlimited abonnement (nummerbehoud is er door) en ik ben nu de simkaart aan het installeren en even de verbinding aan het testen. Ik kom van een KPN aansluiting (Youfone/KPN dualsim zakelijk en privé).

Met mijn KPN verbinding heb ik 4G+ bereik met bijbehorende snelheid, maar met mijn T-Mobile abonnement heb ik nu maar 1 a 2 streepjes en 4G, maar speedtest haalt niet meer dan 2 tot max 5 Mb/s.

Oftwel, Netflix gaat niet, sites zijn merkbaar trager etc. Mijn postcode is 4265, en op de dekkingskaart zie ik wel lichter rose gebied, maar dit slaat volgens mij nergens op...

Doe ik iets verkeerd, ligt het aan mijn gsm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnec1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 08:56
Tarz schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:19:
Vraag aan T-Mobile gebruikers in combinatie met Xiaomi Mi9 global version. Ik heb sinds vanochtend een T-Mobile unlimited abonnement (nummerbehoud is er door) en ik ben nu de simkaart aan het installeren en even de verbinding aan het testen. Ik kom van een KPN aansluiting (Youfone/KPN dualsim zakelijk en privé).

Met mijn KPN verbinding heb ik 4G+ bereik met bijbehorende snelheid, maar met mijn T-Mobile abonnement heb ik nu maar 1 a 2 streepjes en 4G, maar speedtest haalt niet meer dan 2 tot max 5 Mb/s.

Oftwel, Netflix gaat niet, sites zijn merkbaar trager etc. Mijn postcode is 4265, en op de dekkingskaart zie ik wel lichter rose gebied, maar dit slaat volgens mij nergens op...

als ik naar de kaart op 4g masten kijk zijn de dichtstbijzijnde masten (allebei 4g+) van T-mobile in Aalburg en Heusden, dan zou het inderdaad best kunnen dat de verbinding in Genderen (binnen) niet optimaal is. KPN heeft 4g+ masten staan in zowel Genderen als Eethen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nltweaker
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 05-09 12:16
Tarz schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:19:

Dit zegt genoeg lijkt mij? " Buiten redelijk, binnen beperkt bereik"
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6bSMdRP.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 03:28
Zojuist langere tijd contact gehad ivm een netwerkklacht (nieuwe locatie gekomen waardoor binnenshuis vrijwel geen dekking meer is) en gecompenseerd voor de rest van mijn contract. Betaal nu €20,- maand voor Unlimited.

Dat ter zijde. De medewerker gaf duidelijk aan (wellicht om mij over te halen, want ik mocht ook voor ontbinding kiezen) dat Tmobile binnen zes tot acht weken zowel VoWiFi als VoLTE gaat uitrollen. Dat was voor mij de doorslag om te blijven, want dat zou de dekking oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 20:11
Incognitum schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 13:36:
Zojuist langere tijd contact gehad ivm een netwerkklacht (nieuwe locatie gekomen waardoor binnenshuis vrijwel geen dekking meer is) en gecompenseerd voor de rest van mijn contract. Betaal nu €20,- maand voor Unlimited.

Dat ter zijde. De medewerker gaf duidelijk aan (wellicht om mij over te halen, want ik mocht ook voor ontbinding kiezen) dat Tmobile binnen zes tot acht weken zowel VoWiFi als VoLTE gaat uitrollen. Dat was voor mij de doorslag om te blijven, want dat zou de dekking oplossen.
Twee dagen geleden riep iemand van T-Mobile op https://community.t-mobil...fi-4g-309952/index6.html# nog dat ze niet weten wanneer de uitrol begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
king006 schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 10:10:
[...]

Twee dagen geleden riep iemand van T-Mobile op https://community.t-mobil...fi-4g-309952/index6.html# nog dat ze niet weten wanneer de uitrol begint.
ze zullen wel moeten denk ik, immers de Tele2 klanten die straks bij Tmo op het radionetwerk komen hebben al VoLTE en VoWiFi. waar sommigen (oa ik) er duidelijk betere dekking mee hebben indoor :)

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey87
Sinds kort valt Zwitserland ook onder je databundel als je een @Work abonnement hebt.

Ik verwacht dat de overige abonnementen ook snel zullen volgen.

https://www.t-mobile.nl/f...uiken-zoals-in-nederland/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeffrey87 schreef op zondag 19 mei 2019 @ 09:35:
Sinds kort valt Zwitserland ook onder je databundel als je een @Work abonnement hebt.

Ik verwacht dat de overige abonnementen ook snel zullen volgen.

https://www.t-mobile.nl/f...uiken-zoals-in-nederland/
Wel grappig dit:
Tot op heden was Zwitserland nog geen onderdeel van de EU zone, en dus betaalde je extra kosten voor datagebruik in dit land. Maar vanaf nu is dat dus wel het geval. Je gebruikt je databundel dus net als in Nederland, of een ander EU land. Voor Unlimited klanten is dit maandelijks zelfs 20GB.
Voor februari 2017 werd Zwitserland ook tot de EU gerekend, daarna opeens niet meer wegens dat Zwitserland hogere tarieven rekent. Andere providers konden dit vreemd genoeg wel.

[ Voor 5% gewijzigd door dutchnltweaker op 19-05-2019 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie nu idd dat tmobile unlimited 20gb in de EU heeft sinds gister dat ze het systeem in onderhoud gegooid hebben.. ben wel benieuwd of het na die 20gb eu nog beperkte data snelheid blijft

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• xlanoxe
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 17-01-2024
Er zijn weer 'Go Go Go deals' = korting op het abonnement en geen aansluitkosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:24
xlanoxe schreef op maandag 20 mei 2019 @ 15:13:
Er zijn weer 'Go Go Go deals' = korting op het abonnement en geen aansluitkosten
Thanks! Ga nu een bestelling plaatsen.

Edit; Heb je met een sim-only go 120min - 5GB ook recht op klantvoordeel als je t-mobile thuis hebt?

[ Voor 18% gewijzigd door Untouchablezz20 op 20-05-2019 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Untouchablezz20 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 16:11:
[...]

Thanks! Ga nu een bestelling plaatsen.
Ik sta ook op het punt een sim only te bestellen.
Bij deze dus de tip:

Als je bestelt via mobiel.nl (in plaats van rechtstreeks bij T-Mobile) krijg je 30 € retour :P
https://www.mobiel.nl/actie/simonlyvoordeel

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
psy schreef op maandag 20 mei 2019 @ 16:29:
[...]

Ik sta ook op het punt een sim only te bestellen.
Bij deze dus de tip:

Als je bestelt via mobiel.nl (in plaats van rechtstreeks bij T-Mobile) krijg je 30 € retour :P
https://www.mobiel.nl/actie/simonlyvoordeel
Via cashbackxl €50,-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Nog beter 8)

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 14:23
dutchnltweaker schreef op zondag 19 mei 2019 @ 11:01:
[...]

Wel grappig dit:

[...]

Voor februari 2017 werd Zwitserland ook tot de EU gerekend, daarna opeens niet meer wegens dat Zwitserland hogere tarieven rekent. Andere providers konden dit vreemd genoeg wel.
Andere providers hadden geen onbeperkt-aanbod onder andere ;)
Ook kan het zomaar zijn dat andere providers een betere deal hebben/hadden met de providers in CH en dat T-Mobile die nu ook voor elkaar heeft (wellicht omdat ze zien dat ze met een lagere prijs toch meer omzet maken?)

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xlanoxe
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 17-01-2024
Ik heb een paar dagen geleden een sim only verlenging gedaan via Cashbackxxl, maar ik zie nog niks bij mijn aankopen staan. Heeft iemand enig idee hoe lang het duurt voor deze zichtbaar zijn en of de Cashback zonder problemen verloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Bij mij was het na enkele minuten zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raider095
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 02-11-2021

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

xlanoxe schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 09:05:
[...]

Ik heb een paar dagen geleden een sim only verlenging gedaan via Cashbackxxl, maar ik zie nog niks bij mijn aankopen staan. Heeft iemand enig idee hoe lang het duurt voor deze zichtbaar zijn en of de Cashback zonder problemen verloopt?
Verlenging is 30 euro cashback. Je kan een claim indienen via CashbackXL, mogelijk dat ze het voor je kunnen achterhalen. Als ze geen commissie krijgen, heb je mogelijk iets fout gedaan = pech.

*knip*. Niet grappig.

[ Voor 18% gewijzigd door rens-br op 28-05-2019 10:55 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
krakendmodem schreef op zondag 26 mei 2019 @ 14:03:
[...]

Teveel mensen aan het downloaden op die mast? :+

Wel zuur.
tja.. de 4G masten geeft niet echt duidelijkheid.. Tmobile en Tele2 worden op het zelfde plekje gezet.. en VF wordt een mini stukje verderop gezet ( zelfde site? maar afwijking in de GPS? )

aan de hand van de foto lijkt het me een oud mastje toe :?

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
Ik wist niet dat het zo brandbaar was allemaal joh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferrantufan
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11-09 23:35
SMSfreakie schreef op zondag 26 mei 2019 @ 19:33:
[...]

tja.. de 4G masten geeft niet echt duidelijkheid.. Tmobile en Tele2 worden op het zelfde plekje gezet.. en VF wordt een mini stukje verderop gezet ( zelfde site? maar afwijking in de GPS? )

aan de hand van de foto lijkt het me een oud mastje toe :?
Uit antenneregister, 6136KX:
26.5 m / 130 gr / 796 MHz / 32.6 dBW Tele2
26.5 m / 130 gr / 2675 MHz / 32.6 dBW
26.5 m / 230 gr / 796 MHz / 32.6 dBW
26.5 m / 230 gr / 2675 MHz / 32.6 dBW
26.5 m / 330 gr / 796 MHz / 32.6 dBW
26.5 m / 330 gr / 2675 MHz / 32.6 dBW

28.2 m / 70 gr / 806 MHz / 28.4 dBW Vodafone
28.2 m / 70 gr / 1835 MHz / 32.4 dBW
28.2 m / 160 gr / 806 MHz / 28.4 dBW
28.2 m / 160 gr / 1835 MHz / 32.4 dBW
28.2 m / 280 gr / 806 MHz / 28.4 dBW
28.2 m / 280 gr / 1835 MHz / 32.4 dBW

36.9 m / 130 gr / 1860 MHz / 30.3 dBW T-Mobile
36.9 m / 130 gr / 2144.7 MHz / 30.6 dBW
36.9 m / 230 gr / 1860 MHz / 30.3 dBW
36.9 m / 230 gr / 2144.7 MHz / 30.6 dBW
36.9 m / 330 gr / 1860 MHz / 30.3 dBW
36.9 m / 330 gr / 2144.7 MHz / 30.6 dBW
37.5 m / 130 gr / 950 MHz / 29.9 dBW
37.5 m / 230 gr / 950 MHz / 29.9 dBW
37.5 m / 330 gr / 950 MHz / 29.9 dBW

In het AR staan antennelocaties van providers standaard een klein stukje uit elkaar, volgens de schaal gaat het om 10 meter dus 100% dezelfde mast. Oudste referentie is 16 januari 2006 voor Vodafone GSM 900, of de mast ouder is weet ik niet?
Sorcerer8472 schreef op zondag 26 mei 2019 @ 23:12:
Ik wist niet dat het zo brandbaar was allemaal joh?
Ik dus ook niet. ;) Schijnt niet de eerste keer te zijn.. (alhoewel niet bekend was of de brand wel/niet aangestoken is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
Ach in de VS zijn sowieso ook de nodige cell towers al tot de grond toe afgefikt...

Het is alleen een beetje.. Bij die in Sittard hebben ze het over kortsluiting nou zou ik misschien gek zijn.. Maar zou er dan amper beveiliging op zitten?

Zou toch denken dat na 2011 de boel wel beter zou zijn.. Al ging het daar natuurlijk wel om wat grotere zendvermogen...

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
Ik weet niet wat voor type noodaccu ze tegenwoordig gebruiken maar volgens mij moet je verder wel echt brandversneller gebruiken om dit in de fik te krijgen. Of er moet een ernstig probleem zijn met feedback in de antennekabel, maar ik zou denken dat het systeem zichzelf dan wel uitschakelt als het dit detecteert?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Voor wie het frontpage nieuwtje over bellen over 4g gemist had: vanaf nu tot aan de herfst wordt het voor alle klanten vrijgeschakeld inclusief WiFi bellen.

nieuws: T-Mobile activeert bellen via 4g en wifi voor veel klanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 19:17
ucsdcom schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 22:09:
Voor wie het frontpage nieuwtje over bellen over 4g gemist had: vanaf nu tot aan de herfst wordt het voor alle klanten vrijgeschakeld inclusief WiFi bellen.

nieuws: T-Mobile activeert bellen via 4g en wifi voor veel klanten
Inclusief prepaid klanten?

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandermm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 14:42
timmie1 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 11:25:
[...]

Inclusief prepaid klanten?
Staat op de informatiepagina van T-Mobile(https://www.t-mobile.nl/mobiel/4g-wifi-bellen) Nee niet voor prepaid klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferrantufan
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11-09 23:35
T-Mobile 4G op Utrecht Centraal
T-Mobile op het C-platform op Utrecht Centraal. Tx Pwr 20 (dBm)?, is dat niet heel erg hoog? En dan nog 40 dBm verschil tussen RSSI en RSRP + RSRQ -19, is dat een typisch voorbeeld van interferentie? (moest denken aan de post van MensionXL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z100
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 03-06 07:14
Ik ben bezig met de overstap naar T-Mobile Go Unlimited. Met die 1GB aanvullers, weet iemand of dat dat naadloos gaat? Dus als je 100% van je 1GB aanvuller hebt verbruikt, en je vraagt dan je volgende 1GB aan, krijg je dan direct die nieuwe bundel toegewezen? Of zit er daar een gat tussen van een 0,1 seconde of langer? Van Tele2 en Lebara klanten heb ik begrepen dat het bij hun niet naadloos gaat, maar ik kan geen concreet antwoord vinden van T-Mobile klanten, behalve dat hier en daar in het verleden werd gehint dat dit bij T-Mobile beter werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Z100 de aanvullers werken vrijwel direct.
Als je aan het speedtesten bent en je gaat door je bundel heen, dan stopt uiteindelijk de snelle data.
Via de app, de aanvuller 'kopen', kost niets, een momentje wachten en je kunt weer verder.
Als je bij 80% de aanvuller gebruikt, zal deze ook direct werken. Je krijgt wel constant smsjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
ferrantufan schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 15:10:
[Afbeelding: T-Mobile 4G op Utrecht Centraal]
T-Mobile op het C-platform op Utrecht Centraal. Tx Pwr 20 (dBm)?, is dat niet heel erg hoog? En dan nog 40 dBm verschil tussen RSSI en RSRP + RSRQ -19, is dat een typisch voorbeeld van interferentie? (moest denken aan de post van MensionXL)
Iig drukke netwerkomgeving. Wordt ook vanaf meerdere kanten aangestraald daar. Geen idee of T-Mobile er small cells heeft. KPN iig wel, Vodafone ook (beperkt) geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Wireless_Guy

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

Sorcerer8472 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 11:05:
[...]

Iig drukke netwerkomgeving. Wordt ook vanaf meerdere kanten aangestraald daar. Geen idee of T-Mobile er small cells heeft. KPN iig wel, Vodafone ook (beperkt) geloof ik.
De operators zijn daar al enige tijd bezig met aanleg van een compleet micronetwerk in tunnels, hal en perrons. Geen idee hoever ze daarmee zijn. Tele2 is na oplevering eerste fase(deel tunnels) in december afgehaakt ivm fusie met T-Mobile.

Indien er verder is gegaan zou je nu op sommige liftschachten in de hal en aan de plafonds boven de perrons(naast roltrappen) bakken met gecamoufleerde antennes aanwezig moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
Ik heb wel eea gezien ja, maar het lijkt erop dat het nog steeds van buitenaf wordt aangestraald bij Vodafone, iig maand ofzo geleden. Vanaf het Beatrixtheater en vanaf de noordzijde Movaresgebouw. Wel is er een sterke 3CA microcell bij de ingang van het station en Hoog Catharijne, bij de Ziggo/Vodafone winkel. Andere netwerken zijn lastiger om te zien.

[ Voor 6% gewijzigd door Sorcerer8472 op 31-05-2019 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Wireless_Guy

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

Sorcerer8472 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 11:43:
Ik heb wel eea gezien ja, maar het lijkt erop dat het nog steeds van buitenaf wordt aangestraald bij Vodafone, iig maand ofzo geleden. Vanaf het Beatrixtheater en vanaf de noordzijde Movaresgebouw. Wel is er een sterke 3CA microcell bij de ingang van het station en Hoog Catharijne, bij de Ziggo/Vodafone winkel. Andere netwerken zijn lastiger om te zien.
Het nieuwe gezamenlijke netwerk heeft een behoorlijk aantal antennes(meer dan 40) in tunnels, perrons en in de hal. Verdeeld over een redelijk groot aantal sectoren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sorcerer8472
The_Wireless_Guy schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 13:52:
[...]

Het nieuwe gezamenlijke netwerk heeft een behoorlijk aantal antennes(meer dan 40) in tunnels, perrons en in de hal. Verdeeld over een redelijk groot aantal sectoren.
Is het al live? En zo ja, sinds wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Wireless_Guy

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

Sorcerer8472 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 14:01:
[...]

Geen idee, vanuit Tele2 doen we niet meer mee dus geen zicht op vooruitgang meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het viel mij op dat in de kleine lettertjes voor verlengen staat dat je er voor kiest om geen T-Mobile extra punten meer op te bouwen. Je mag je opgebouwde punten nog 4 maanden besteden. Dit programma gaat dus gewoon stilzwijgend stoppen. Ik vond de shop ookal zo leeg aan het worden. Het was nooit veel, maar toch altijd een paar euro extra korting in de T-Mobile shop op een toestel of accesoire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Wireless_Guy schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 14:28:
[...]

Geen idee, vanuit Tele2 doen we niet meer mee dus geen zicht op vooruitgang meer.
Vreemd dat jullie niet meer mee mogen doen, je zou toch denken 1 bedrijf gewoon open is naar elkaar :P .

Maar dat terzijde, is het wel mogelijk om over een jaar nog Tele2 af te sluiten bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
ucsdcom schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 21:03:
Het viel mij op dat in de kleine lettertjes voor verlengen staat dat je er voor kiest om geen T-Mobile extra punten meer op te bouwen. Je mag je opgebouwde punten nog 4 maanden besteden. Dit programma gaat dus gewoon stilzwijgend stoppen. Ik vond de shop ookal zo leeg aan het worden. Het was nooit veel, maar toch altijd een paar euro extra korting in de T-Mobile shop op een toestel of accesoire.
tja dat viel mij ook al op destijds. maar goed mijn keuze was toch al gemaakt om naar tele2 te gaan, en heb m'n punten maar aan de goede doelen gedoneerd, want veel meer kon ik er toch al niet mee :')

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
ucsdcom schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 21:03:
Het viel mij op dat in de kleine lettertjes voor verlengen staat dat je er voor kiest om geen T-Mobile extra punten meer op te bouwen.
Dat is al zo voor abonnementen die afgesloten zijn na februari 2018 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Wireless_Guy

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

dutchnltweaker schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 21:09:
[...]

Vreemd dat jullie niet meer mee mogen doen, je zou toch denken 1 bedrijf gewoon open is naar elkaar :P .

Maar dat terzijde, is het wel mogelijk om over een jaar nog Tele2 af te sluiten bijvoorbeeld?
Dat is puur op kosten gedaan, zonde om nog geld uit te geven voor iets wat over tijd toch weer uit gezet zal worden.

Tele2 blijft bestaan dus je kan gewoon Tele2 abonnement afsluiten. Tele2 zal in toekomst gebruik gaan maken van hele T-Mobile netwerk dus naast 3G/2G ook 4G.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pa2ra
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-09 18:54
Z100 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 00:09:
Ik ben bezig met de overstap naar T-Mobile Go Unlimited. Met die 1GB aanvullers, weet iemand of dat dat naadloos gaat? Dus als je 100% van je 1GB aanvuller hebt verbruikt, en je vraagt dan je volgende 1GB aan, krijg je dan direct die nieuwe bundel toegewezen? Of zit er daar een gat tussen van een 0,1 seconde of langer? Van Tele2 en Lebara klanten heb ik begrepen dat het bij hun niet naadloos gaat, maar ik kan geen concreet antwoord vinden van T-Mobile klanten, behalve dat hier en daar in het verleden werd gehint dat dit bij T-Mobile beter werkt.
Gaat zeker niet naadloos. Kan wel een paar seconden overheen gaan (is mijn ervaring, zeker in het buitenland)...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Madcat
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
ik was een tijdje bezig om te kijken waarom ik wifi-calling niet aan de praat kreeg, Ik dacht dat t-mobile wifi-calling had uitgerold, maar blijkbaar zijn ze er nog de komende maanden mee bezig.
Vanaf 27 mei starten we met de activatie van bellen via 4G voor alle Go abonnementen (zowel particulier als zakelijk). In de loop van het 3e kwartaal 2019 zullen zowel Go als alle overige particuliere abonnementen gebruik kunnen maken van zowel bellen via 4G als bellen via wifi. Voor de zakelijke abonnementen; @Work en Corporate Rateplan zal in de loop van het 2e kwartaal bellen via 4G en wifi geactiveerd worden.
Het activeren van bellen via 4G en wifi neemt ongeveer 6-8 weken in beslag.

Onderstaande abonnementen kunnen vanaf het derde kwartaal in 2019 gebruik maken van zowel bellen via 4G als bellen via wifi:

Flex 20 '07 Actiepakket '14
Basisabonnement Sim Only Altijd EU Bellen Voordeel '15
Basisabonnement Sim Only '15 Altijd EU Totaal & Muziek Voordeel '15
Basis Sim Altijd EU Totaal Voordeel
Stel Samen '13 Altijd EU Bellen
Stel Samen & Stel Bij Stel Samen Zakelijk EU
Voordeelpakket '13 Ondernemers Onbeperkt pakket
Basispakket '13 Ondernemers Start pakket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Madcat schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 15:53:
ik was een tijdje bezig om te kijken waarom ik wifi-calling niet aan de praat kreeg, Ik dacht dat t-mobile wifi-calling had uitgerold, maar blijkbaar zijn ze er nog de komende maanden mee bezig.

[...]
Dat kun je testen door je telefoon in de vliegtuigstand te zetten en Wi-Fi aan, dan verschijnt bij Android het VoWifi icoon. Je moet dan ook kunnen bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z100
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 03-06 07:14
@neeecht @pa2ra

Ik heb begrepen dat je ook via de site die 1GB gratis aanvullers kan bijkopen, maar je moet daar zo'n irritante reCAPTCHA doorlopen. Moet je dat ook binnen de app? En na het doorlopen van de reCAPTCHA, krijg je dan even snel je 1GB via de app als via de site? Overigens is de reCAPTCHA alleen een vinkje voor dat je geen robot bent, of zijn het ook nog die irritante plaatjes die je moet selecteren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Z100 via de app, website geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madcat
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
jongetje schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 20:56:
[...]

Dat kun je testen door je telefoon in de vliegtuigstand te zetten en Wi-Fi aan, dan verschijnt bij Android het VoWifi icoon. Je moet dan ook kunnen bellen.
Klopt, dat is 1 van de 10 stappen die ik al geprobeerd heb. Maar ik denk dat bij het @work abonnement het nog niet geactiveerd is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-09 17:14
Z100 schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 21:19:
@neeecht @pa2ra

Ik heb begrepen dat je ook via de site die 1GB gratis aanvullers kan bijkopen, maar je moet daar zo'n irritante reCAPTCHA doorlopen. Moet je dat ook binnen de app? En na het doorlopen van de reCAPTCHA, krijg je dan even snel je 1GB via de app als via de site? Overigens is de reCAPTCHA alleen een vinkje voor dat je geen robot bent, of zijn het ook nog die irritante plaatjes die je moet selecteren?
Of je plaatjes moet gaan selecteren, hangt heel erg af van hoeveel reCAPTCHA's je al hebt gedaan, en of je op menselijke wijze de checkbox aanvinkt. Valt vantevoren dus eigenlijk weinig over te zeggen.

Binnen de app eigenlijk nooit last van gehad, dat ging echt met een paar klikken.

[ Voor 5% gewijzigd door ShitHappens op 01-06-2019 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
ShitHappens schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 23:05:
[...]

Of je plaatjes moet gaan selecteren, hangt heel erg af van hoeveel reCAPTCHA's je al hebt gedaan, en of je op menselijke wijze de checkbox aanvinkt. Valt vantevoren dus eigenlijk weinig over te zeggen.

Binnen de app eigenlijk nooit last van gehad, dat ging echt met een paar klikken.
Heeft ook zeer sterk te maken met het door de website gewenste beveiligingsniveau en bepaalde factoren zoals of er een aanval wordt gedetecteerd op dat moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWA777
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20:28
Sorcerer8472 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 14:01:
[...]

Denk het niet - het is nog steeds kommer en kwel met T-Mobile op Utrecht CS. Met name op de perrons. In de ochtendspits komt er überhaupt geen data meer binnen over 4G (zelfs geen appjes) als je bijv op perron 7 staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey87
PWA777 schreef op zondag 2 juni 2019 @ 12:40:
[...]

Denk het niet - het is nog steeds kommer en kwel met T-Mobile op Utrecht CS. Met name op de perrons. In de ochtendspits komt er überhaupt geen data meer binnen over 4G (zelfs geen appjes) als je bijv op perron 7 staat.
Perron 5-7 is inderdaad een drama, komt geen enkel bitje binnen, totdat je met de trein de overkapping voorbij bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Jeffrey87 schreef op zondag 2 juni 2019 @ 15:06:
[...]

Perron 5-7 is inderdaad een drama, komt geen enkel bitje binnen, totdat je met de trein de overkapping voorbij bent.
Ze monitoren het echt weer geweldig, net als toen al die iPhones 10 jaar geleden op het 3G-netwerk zaten :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWA777
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20:28
MensionXL schreef op maandag 3 juni 2019 @ 20:05:
[...]

Ze monitoren het echt weer geweldig, net als toen al die iPhones 10 jaar geleden op het 3G-netwerk zaten :)
Proef op de som (Utrecht CS spoor 7 met T-Mobile op redelijk rustige woensdag ochtend)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wvFIKm7vXdv1d3n4UBlKvv1Q/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Wireless_Guy

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

PWA777 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 07:56:
[...]

Proef op de som (Utrecht CS spoor 7 met T-Mobile op redelijk rustige woensdag ochtend)

[Afbeelding]
Dan is er alleen nog bereik van buiten het station. Met antennes boven de perrons zal je echt betere resultaten bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:46
Wat gebeurd er allemaan met T-Mobile?
Samen is vrijwel gestopt, daarvoor in de plaats kwam Alles-in-een en daarvoor in de plaats "Klantvoordeel" waardoor je zo 5-7.50 euro duurder uit bent.

Ik betaal:
€32.50: Thuis glas 50/50mbit abo + Klantvoordeel snelheid verdubbeling 100/100mbit
€15: Go mobiel 5GB + Klantvoordeel 2GB extra

Nu moet ik mijn mobiele abo verlengen en ga ik voor hetzelfde €17.50 betalen. Alle Samen voordelen zijn dus weg (in principe ben je daardoor nog meer dan €2.50 duurder uit want je kan ook niet gratis onderling bellen).

Bij Youfone betaal je €12.50 voor 6GB + onderling bellen. Naar mijn mening is er dus wel ruimte om minder te betalen voor de extra's van T-Mobile (beter netwerk, betere roaming afspraken (voor mij wel belangrijk), betere belspecificatie?).

Zijn er nog actuele tips voor contractverlengers? ik heb nog 3 maanden te gaan met mn huidige abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
Jazco2nd schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 22:28:
Wat gebeurd er allemaan met T-Mobile?
Samen is vrijwel gestopt, daarvoor in de plaats kwam Alles-in-een en daarvoor in de plaats "Klantvoordeel" waardoor je zo 5-7.50 euro duurder uit bent.

Ik betaal:
€32.50: Thuis glas 50/50mbit abo + Klantvoordeel snelheid verdubbeling 100/100mbit
€15: Go mobiel 5GB + Klantvoordeel 2GB extra

Nu moet ik mijn mobiele abo verlengen en ga ik voor hetzelfde €17.50 betalen. Alle Samen voordelen zijn dus weg (in principe ben je daardoor nog meer dan €2.50 duurder uit want je kan ook niet gratis onderling bellen).

Bij Youfone betaal je €12.50 voor 6GB + onderling bellen. Naar mijn mening is er dus wel ruimte om minder te betalen voor de extra's van T-Mobile (beter netwerk, betere roaming afspraken (voor mij wel belangrijk), betere belspecificatie?).

Zijn er nog actuele tips voor contractverlengers? ik heb nog 3 maanden te gaan met mn huidige abo.
Go 5GB + 120 min wordt 7GB voor 13.50 per maand (1 jaar), of 16 euro voor 7GB + Onbeperkt bellen. Valt mee toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Je abonnement kan je niet gewoon door laten lopen? Of heb je voordelen lopen die na 24 maanden vervallen?
Vergeet niet dat bij overstap naar andere provider je vaste internetpakket duurder wordt.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:46
Rub147 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 22:52:
[...]

Go 5GB + 120 min wordt 7GB voor 13.50 per maand (1 jaar), of 16 euro voor 7GB + Onbeperkt bellen. Valt mee toch?
Die prijzen kom ik niet tegen, 17.5 voor 2jr Go 5GB.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Torched
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:18
Voor mij is de nieuwe korting formule wel aantrekkelijker,

Zit met 2 unlimited abbo's die gaan dus van 30 naar 23,50.
Dat is voor onbeperkt niet heel gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Mijn abonnement loopt af dus zolang ik niks doe gaat de korting van 15 euro eraf die ik heb op unlimited. Heb wel T-Mobile thuis maar een overstap naar Youfone/Tele2 maandelijks opzegbaar scheelt een hoop. Want unlimited heb ik verre van nodig met T-Mobile thuis erbij. Kan dus wel toe met 10GB en 0min. Van het prijsverschil betaal ik Netflix en Spotify.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
Jazco2nd schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 23:11:
[...]

Ja dat is zonder klantvoordeel, je schrijft dat je ook Thuis hebt. Dus 2.50 euro korting op je mobiele abo + 2GB extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasmachine
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:21
Ik volg al enige tijd dit topic maar wil toch graag wat advies.
Op dit moment zit ik bij KPN met mijn mobiel abonnement: 10GB data & onbeperkt bel/sms voor €18 per maand. Ik ervaar hier echter steeds vaker problemen mee, vooral als ik op de snelweg (A4 tussen Amsterdam en Den Haag) rij valt de verbinding tijdens het streamen weg.

Ook switcht hij van 4G dan naar 3G. Ik gebruik een iPhone 7.

In het buitenland is het ook totale drama, terwijl een vriend van mij die gewoon T-mobile heeft op elke plek goed bereik heeft.

Nu zag ik bij T-mobile het Sim Only abonnement voor 10GB data + onbeperkt bel/sms voor €22,50 per maand. Ik twijfel wel een beetje aangezien het nog best een verschil is vergeleken met wat ik bij KPN betaal.

Wat zijn jullie ervaringen tegenwoordig met T-mobile? Vroeger, een hele tijd terug, was het netwerk niet zo sterk maar ze zijn nu wel verbeterd volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 13:26
@nick95 Ik zit zelf in een totaal andere regio (Gelderland-zuid), en ben zelf anderhalf jaar overgestapt. Ook ik was een beetje huiverig, maar ben elke dag nog blij. Zowel in de afgelegen gebieden (beter bereik) als in de stad (betere dekking in gebouwen) is T-Mobile een vooruitgang.

Is er niet iemand op je adres die ook T-Mobile heeft? Dan krijg je namelijk €2,50 korting + 2GB internet gratis. Zelf kan ik daarom 5GB (wordt 7GB dus) nemen en betaal ik nu maar €12,50 (jij zou dan op €15 uitkomen ivm onbeperkt bel/sms). Misschien dat jij ook aan 7GB voldoende hebt?

Overigens ben ik met dit abonnement maar één keer in het buitenland geweest en had ik zeker minder bereik dan de rest van de groep. Maar ik had wel een Chinees toestel. Ik ben benieuwd hoe dit over 2 jaar gaat met mijn europees toestel die wel alle banden ondersteund. Hier kan ik dus (nog) niks over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasmachine
Ik heb helaas niemand anders op mijn adres die bij T-mobile zit of kan overstappen.
Wat ik me wel afvraag is of het slechte bereik van KPN aan mijn toestel kan liggen of gewoon echt aan KPN zelf.

Ik twijfel ook een beetje wat het abonnement bij T-mobile gaat kosten als ik te lang wacht en de GO GO GO deals zijn afgelopen voordat ik het afsluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
@nick95 check 4gmasten.nl op de locaties waar jij vaak komt, en bekijk welke masten er in die omgevingen staan.

Het heeft vrijwel geen nut om individuen te vragen naar hun N=1 ervaring als je het hebt over bereik ;)

Het vaak switchen van 4G naar 3G herken ik ook, ik heb het gevoel dat KPN daar wat meer gevoelig voor is maar uiteindelijk doet elke provider dat. Of je moet een Android op 4G locken maar dan moet je toestel wel VoLTE supporten - is voor jou niet echt relevant :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasmachine
Had ik inderdaad gecheckt! Maar dat soort overzichten van masten geeft altijd een beetje een scheef beeld omdat het niet direct iets zegt over de kwaliteit.
Ik woon in de randstad en de meeste problemen ervaar ik onderweg (snelweg / trein).

Blijf het nog steeds wel een lastige keuze vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 17:30
Jazco2nd schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 23:11:
[...]

via de site kom ik toch echt op 15 euro voor 2 jaar go sim only met 7GB (oorspronkelijk 5GB) en onbeperkt bellen. Let er zoals gezegd wel op dat je aangeeft dat je ook t-mobile thuis hebt dan krijg je dus 2gb extra plus 2.50 korting per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.d.akkerman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:40
Ik ben aan het oriënteren voor een nieuw abonnement.
T-Mobile heeft wel scherpe tarieven. Ook dat muziek streamen zonder dat het van je bundel gaat klinkt erg aantrekkelijk.

Maar hoe zit nu precies ( in de winkel wisten ze het niet en op de website kom ik er niet uit)
In mijn komende auto zit Android auto. Dit werkt dmv de hotspot van m'n telefoon.
Herkent T-Mobile dat ik middels android auto op m'n headunit Spotify gebruik en kost het mij geen MB s uit mijn bundel of ziet T-Mobile dus alleen data verkeer en gaat het van mij bundel af.

Ik weet dat ik natuurlijk gewoon via bluetooth ook de muziek kan afluisteren. Maar het lijkt me handiger en veiliger om de interface op de headunit te gebruiken dan te lopen priegelen op de telefoon

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jongetje
@p.d.akkerman AndroidAuto werkt niet via een hotspot op je telefoon. AndroidAuto draait op je telefoon en is technisch gezien een 2e beeldscherm in je auto (werkt ook zo goed als alleen via een kabel bij de meeste wagens). Spotify e.d. draaien dus op je telefoon maar worden op de unit van je auto getoond met het geluid over je auto speakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:44
Heeft T-Mobile HD-voice aangezet tussen KPN en T-Mobile? Gesprekskwaliteit met een telefoontje zojuist tussen de providers lijkt veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croschou
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 26-10-2024
Steven.w schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 09:39:
Heeft T-Mobile HD-voice aangezet tussen KPN en T-Mobile? Gesprekskwaliteit met een telefoontje zojuist tussen de providers lijkt veel beter.
HD voice, oftewel bellen via wifi of 4g is niet iets dat 'aangezet' wordt tussen providers. KPN biedt dit al langer aan. Bij T-Mobile wordt dit nu uitgerold. Dus misschien had jouw gesprekspartner het aanstaan. Je kunt op de site van T-Mobile checken welke abonnementen er al over beschikken.
Je telefoon moet dit trouwens wel ondersteunen en moet je waarschijnlijk nog aanzetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rub147
croschou schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 10:46:
[...]

HD voice, oftewel bellen via wifi of 4g is niet iets dat 'aangezet' wordt tussen providers. KPN biedt dit al langer aan. Bij T-Mobile wordt dit nu uitgerold. Dus misschien had jouw gesprekspartner het aanstaan. Je kunt op de site van T-Mobile checken welke abonnementen er al over beschikken.
Je telefoon moet dit trouwens wel ondersteunen en moet je waarschijnlijk nog aanzetten.
HD Voice is wat anders dan VoWiFi of VoLTE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croschou
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 26-10-2024
Rub147 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 10:59:
[...]

HD Voice is wat anders dan VoWiFi of VoLTE.
Ok, weer wat geleerd. Dacht dat dit hetzelfde was 8)7
Pagina: 1 ... 78 ... 105 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van het T-Mobile mobiele netwerk, andere onderwerpen horen thuis in:
- Afsluiten of verlengen van abonnementen:: Het T-mobile bestaande abonnementen & verlengingstopic.
- T-Mobile Glasvezel: [T-Mobile Thuis Glasvezel] Ervaringen & Discussie
- T-Mobile xDSL: [T-Mobile Thuis xDSL] Ervaringen & Discussie
- Delen van de onbeperkte SMS codes: Aanbiedingen en Kortingscodes