[T-Mobile Mobiel] Ervaringen & Discussie Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 77 ... 105 Laatste
Acties:
  • 754.152 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 21:24
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 11:22:
Ik ben wel bij T-mobile gebleven. 10 GB + eindeloos muziek streamen is voor mij onbeperkt genoeg. Thuis zit ik meestal op WiFi dus geen idee hoe ik meer GB op zou moeten maken. 17.50 voor het abonnement en 10 euro voor het toestel. Naar mijn idee uitstekende prijs.
Hoe krijg je dat voor elkaar als het normaal 26 euro kost?

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:51
Jassy schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 16:01:
[...]

Hoe krijg je dat voor elkaar als het normaal 26 euro kost?
Ik heb geen idee hoe je daar komt, maar deze link is exact zoals ik het heb afgesloten. Is nog 12 GB ook zie ik ipv. 10 GB. Bij verlening heb je ook die extra kosten niet.

https://www.t-mobile.nl/s...GAP24,SK312&lp=1&bc=1,0,0

[ Voor 5% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 07-03-2019 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:54
joco schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 15:59:
[...]

hoe krijg jij dat voor 28,50?
Volgens mij als je nog iemand thuis hebt wonen met hun unlimited (volgens mij dat die zo heet met onbeperkt internet/5GB in het buitenland) abo's en bij verlenging rond deze periode kwam ik ook uit op 28,50. Het abo was een euro duurder geworden geloof ik en met alles bij elkaar weer dezelfde prijs. Heb dat ook bij ze aangegeven als puntje. Niet dat ze er iets mee gaan doen, maar goed. Ben al even gestopt met telefoons kopen met abo. Dus kan voor simonly blijven kiezen.

Zie verder geen reden om over te stappen. Iedere dag in de auto muziek streamen vanuit thuis. Dus maak lekker gebruik van mijn abo. Nu nog eens series gaan streamen en dan haal ik het er wel uit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 16:07:
[...]

Ik heb geen idee hoe je daar komt, maar deze link is exact zoals ik het heb afgesloten. Is nog 12 GB ook zie ik ipv. 10 GB. Bij verlening heb je ook die extra kosten niet.

https://www.t-mobile.nl/s...GAP24,SK312&lp=1&bc=1,0,0
Dat is met toestel, 2 jaar, klantvoordeel en 120 minuten bellen.. De combinatie maakt inderdaad de lage prijs maar ik wil geen toestel en zeker niet 2 jaar aan T-Mobile vast zitten. Ook heb ik aan 120 minuten te weinig. Ik vergelijk met 10GB, onbeperkt bellen, Sim Only en 1 jaar, dat kost nu zo te zien 23,50 zonder klantvoordeel. Is nog iets goedkoper als de 26 die ik nu voor exact hetzelfde betaal, maar straks ga ik naar 20GB, 150 minuten, 3 maanden meenemen (Daarom hoop ik aan 150 minuten genoeg te hebben) voor 17,50 (Telfort).

Dit komt natuurlijk ook erg op de samenstelling aan zoals je ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:51
Jassy schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 16:21:
[...]

Dat is met toestel, 2 jaar, klantvoordeel en 120 minuten bellen.. De combinatie maakt inderdaad de lage prijs maar ik wil geen toestel en zeker niet 2 jaar aan T-Mobile vast zitten. Ook heb ik aan 120 minuten te weinig. Ik vergelijk met 10GB, onbeperkt bellen, Sim Only en 1 jaar, dat kost nu zo te zien 23,50 zonder klantvoordeel. Is nog iets goedkoper als de 26 die ik nu voor exact hetzelfde betaal, maar straks ga ik naar 20GB, 150 minuten, 3 maanden meenemen (Daarom hoop ik aan 150 minuten genoeg te hebben) voor 17,50 (Telfort).

Dit komt natuurlijk ook erg op de samenstelling aan zoals je ziet.
Klopt helemaal. Sim only is niet altijd goedkoop, daarbij krijg je het toestel wat je wellicht toch los koopt met 20% korting. In dit geval van 299.- voor 240.- Ik zie hier alleen maar voordelen.

Voor 2.50 extra kan je onbeperkt bellen. Maar ik krijg 120 minuten normaal gezien niet op. Het muziek streamen vind ik wel een erg prettige bonus. Zou je de looptijd 1 jaar willen kost je abonnement een euro extra. Ook niet heel schokkend.

Gelukkig is het aanbod gigantisch met al die providers, dus pik eruit wat best bij je past.
Kan alleen voor mezelf zeggen dat ik er dik tevreden over ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 01:56
[...]

Unlimited alles voor standaard €35 (1 jaar, gewoon beetje babbelen). Daarbij (op papier) woonachtig op adres van mn broer die Thuis heeft, dus €6,50 korting. Maakt €28,50/jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torched
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:18
Abbo met toestel is inderdaad wel wat goedkoper. Al moet je wel beter zoeken dan vroeger.
Ik heb zelf nu verlengd met 30 euro p/m unlimited(week van valentijns actie) met 120min bellen. Ook simonly. Omdat de toestellen zoals die nu aangeboden zijn niet zo heel boeiend zijn en ik vrij recent nog een nieuwe telefoon gekocht heb.

Nu zou je toch een toestel kunnen nemen en dat doorverkopen maar dat is zo'n risico waar ik niet echt vertrouwen in heb dat je daar winst op maakt.

Nu zit ik een familielid even te pushen naar een unlimited abbo omdat ik dan naar 23,50 p/m ga, en dat is wel een leuk bedrag. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RPAS
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 07-03-2022

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:02
Ik blijf het toch altijd bijzonder vinden dat het gevoel nog steeds heerst dat KPN een superieure provider is. Volgens deze overzichten valt dat wel mee maar als ik abonnementsprijzen vergelijk dan scheelt het best veel met T-Mobile of Tele2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joco
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 12:32
"4G Availability" en dan Tele2 die wint?
Dat kan ik me toch bijna niet voorstellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torched
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:18
joco schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:44:
[...]

Als je alleen maar 4g hebt dan kan je niet terugvallen bij zwak signaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Torched schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 19:28:
[...]

Als je alleen maar 4g hebt dan kan je niet terugvallen bij zwak signaal
Jawel hoor, dan schakelt ie naar T-Mobile 3g/g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:21
jongetje schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 11:33:
[...]

Ik blijf het toch altijd bijzonder vinden dat het gevoel nog steeds heerst dat KPN een superieure provider is. Volgens deze overzichten valt dat wel mee maar als ik abonnementsprijzen vergelijk dan scheelt het best veel met T-Mobile of Tele2.
Ik denk dat bij dit soort testen de meerderheid Tele2 en T-Mobile heeft, aangezien die vaak toch al onbeperkt data hebben.
Ik heb de app van opensignal wel op de telefoon staan, maar doe niet mee met deze "test". De app verstookt namelijk op bepaalde momenten data weg (speedtest) op een moment dat je het niet door hebt.

Ik ben dus ook benieuwd hoeveel toestellen bij welke provider zaten.

Dat tele2 het hoogste scoort op 4G dekking kan ik mij eigenlijk ook niet voorstellen. Netjes, maar ik stap vanwege voordelen bij KPN voorlopig maar niet over.

Vodafone heeft wel een inhaalslag gemaakt. Die hadden eerst echt een traag netwerk, dat wordt langzamerhand wel wat beter.

Edit: zit nu in die app te kijken. Als ik specifiek naar Tele2 ga kijken, dan zijn ze hier in het hele gebied gewoon afwezig. Ik zie helemaal niks. Waarschijnlijk zijn er in mijn gebied weinig mensen die de app gebruiken icm met Tele2. En dat zal dan niet worden meegenomen in de berekeningen. T-Mobile zelfde verhaal, weinig te zien. Wat er niet is, wordt dan ook niet berekend, lijkt mij.

Pak ik vervolgens Vodafone of KPN, dan zie ik bijna het hele land ingekleurd, ook in mijn regio.

[ Voor 19% gewijzigd door krakendmodem op 09-03-2019 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferrantufan
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11-09 23:35
joco schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:44:
[...]

Nou, ergens begrijp ik het wel. Alleen al op locaties gedeeld met T-Mobile (als in antenne-sharing) lijkt het signaal van Tele2 vaak fors sterker te zijn, en dat merk je absoluut. Houd daarbij rekening mee dat T-Mobile al geprezen wordt door allerlei testen vanwege hun geweldige dekking en snelheden, dan verbaast zo'n resultaat mij ook niet meer.

Overigens had ik bij 4G Availability toch eerder KPN verwacht, maarja, je kunt niet altijd gelijk hebben ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• krakendmodem
ferrantufan schreef op zondag 10 maart 2019 @ 14:47:
[...]

Nou, ergens begrijp ik het wel. Alleen al op locaties gedeeld met T-Mobile (als in antenne-sharing) lijkt het signaal van Tele2 vaak fors sterker te zijn, en dat merk je absoluut. Houd daarbij rekening mee dat T-Mobile al geprezen wordt door allerlei testen vanwege hun geweldige dekking en snelheden, dan verbaast zo'n resultaat mij ook niet meer.

Overigens had ik bij 4G Availability toch eerder KPN verwacht, maarja, je kunt niet altijd gelijk hebben ;)
En toch heb ik mijn vragen bij die test. Uit de OpenSignal app zie ik de volgende kaarten:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HiGkoIvm.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/d2oO042m.jpg

In verhouding heeft Tele2 in mijn regio veel minder rode gebieden dan KPN heeft. Maar het KPN 4G kaartje is veel meer ingekleurd. Het lijkt dus op de gebieden waar Tele2 wel gemeten is, de dekking beter is.

Hoe komen ze dan tot zo'n percentage? Het lijkt nu alsof alsof Tele2 dit gewonnen heeft omdat ze minder rode gebieden hebben t.o.v. KPN. Er wordt dus niet echt gekeken naar het hele gebied, alleen de stukjes waar de dekking gemeten werd. Hetzelfde verhaal als die P3 test. Er wordt getest op de wegen, de randstad en grotere plaatsen. Maar het platteland wordt niet getest, terwijl juist daar de punten te behalen zijn.

Over het algemeen ben ik het wel eens dat de snelheden bij TMobile hoger liggen dan bij KPN. Maar dat scheelt per locatie ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferrantufan
krakendmodem schreef op zondag 10 maart 2019 @ 16:07:
[...]

En toch heb ik mijn vragen bij die test. Uit de OpenSignal app zie ik de volgende kaarten:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

In verhouding heeft Tele2 in mijn regio veel minder rode gebieden dan KPN heeft. Maar het KPN 4G kaartje is veel meer ingekleurd. Het lijkt dus op de gebieden waar Tele2 wel gemeten is, de dekking beter is.

Hoe komen ze dan tot zo'n percentage? Het lijkt nu alsof alsof Tele2 dit gewonnen heeft omdat ze minder rode gebieden hebben t.o.v. KPN. Er wordt dus niet echt gekeken naar het hele gebied, alleen de stukjes waar de dekking gemeten werd. Hetzelfde verhaal als die P3 test. Er wordt getest op de wegen, de randstad en grotere plaatsen. Maar het platteland wordt niet getest, terwijl juist daar de punten te behalen zijn.
Nou, wellicht heb je hier al antwoord gegeven op je eigen vraag, het zou zomaar kunnen.

Overigens zou ik zelf niet zoveel waarde hechten aan deze testresultaten. Het blijft een steekproef. Beste provider op basis van dekking voor jouzelf kun je alleen bepalen door daadwerkelijk alle providers uit te proberen in jouw omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilovali
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16:46
https://www.droidapp.nl/n...-vragen-google-assistent/

Je kunt ook met T-Mobile praten via Google Assistant. Nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelc85
  • Laatst online: 14-09 09:44
4ca op de S10+

Snel even gekeken hoeveel banden( helaas geen screenshot)

Moet nog wel hoger kunnen op een ideale locatie, wat dit niet was.

https://www.speedtest.net/my-result/a/4760757320

[ Voor 21% gewijzigd door michelc85 op 11-03-2019 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@michelc85
https://www.speedtest.net/result/a/4759377017

Meteen een speedtest dual sim 'bug' gevonden :-)
Dit was dus T-Mobile en niet KPN. IP wordt dus niet meer gecheckt na de eerste server zoek opdracht.
Dit was ook 4CA op een S10+. Band 3,8,1,38 en 256-QAM ( MCS: 8 )

Helaas komt KPN niet verder dan 3CA (wel 4CA op een S8/S9, geen idee nog waarom.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelc85
  • Laatst online: 14-09 09:44
neeecht schreef op maandag 11 maart 2019 @ 16:46:
@michelc85
https://www.speedtest.net/result/a/4759377017

Meteen een speedtest dual sim 'bug' gevonden :-)
Dit was dus T-Mobile en niet KPN. IP wordt dus niet meer gecheckt na de eerste server zoek opdracht.
Dit was ook 4CA op een S10+. Band 3,8,1,38 en 256-QAM ( MCS: 8 )

Helaas komt KPN niet verder dan 3CA (wel 4CA op een S8/S9, geen idee nog waarom.)
Oke dat ziet er beter uit die snelheid, KPN zal wel blij zijn met deze test erbij

[ Voor 5% gewijzigd door michelc85 op 11-03-2019 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Sinds vandaag mijn abo geupgrade naar Unlimited+USA en ik zie dat ik ook VoLTE heb gekregen. Dat is een leuke bijkomstigheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
michelc85 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 16:14:
4ca op de S10+

Snel even gekeken hoeveel banden( helaas geen screenshot)

Moet nog wel hoger kunnen op een ideale locatie, wat dit niet was.

https://www.speedtest.net/my-result/a/4760757320
Dit kan zeker sneller ;).

Ik had ongeveer 350Mbit op een KPN mast met 4CA en een Galaxy S8. KPN heeft hier en daar ook 4CA, maar lang niet zoveel als T-Mobile natuurlijk.

Als je net goed voor de antenne staat, dan kun je tegen de 400Mbit halen ;)

Afbeeldingslocatie: https://www.speedtest.net/android/4507065497.png

Oude speedtest van vorig jaar.

[ Voor 15% gewijzigd door krakendmodem op 11-03-2019 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:09
[...]

Hier voor 25.00 euro

Dat is simpel

Mijn vriendin en ik beiden Unlimited mobiel
Krijgen per Unlimited mobiel abbo 10 euro korting.
En we hebben T-Mobile thuis.

Daar krijg ik overigens ook 10 euro korting op per maand en een snelheid upgrade naar 200/200 mbit

Ik betaal dus nu 36.00 per maand voor 200/200
Ik betaal dus nu 50.00 per maand voor 2x unlimited mobiel abbo

Oh en ik heb mijn t-mobile thuis weer voor een jaar verlengd. Nu de eerste 6 maanden 25.00 voor 200/200 daarna 36.00 per maand

Beetje combineren ;)

[ Voor 3% gewijzigd door boswandeling op 13-03-2019 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joco
Mijn vriendin en ik beiden Unlimited mobiel
Krijgen per Unlimited mobiel abbo 10 euro korting.
En we hebben T-Mobile thuis.
ja precies, maar dat kan ik dus niet
Mijn vriendin is Unlimited totaal niet nodig en we combineren Ziggo al (hbo series, ziggo sport)

Wat ik wel kan combineren is Vodafone Red Together (25 euro met Friends&Family + Ziggo)
en dan mijn vriendin voor 12.50 als Red Together Extra er bij. Dan hebben we samen dus 160GB per maand voor 37,50. Dat is dus flink minder dan wanneer wij 2x unlimited zouden nemen (vervanger voor ziggo is hier totaal geen optie er is een concurrentie tov de kabel)

En 160GB voor ons beiden is gelijk aan Unlimited daar komen we gezamenlijk nooit aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
mja als Tmob thuis hier een optie zou zijn was ik ook wel bij Tmob gebleven denk ik..
alleen om van 400/40 terug te moeten naar een 80/8 vind ik toch wel iets te gortig :(

hopelijk bied de open kabel tzt nog opties :P

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
SMSfreakie schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 12:41:
alleen om van 400/40 terug te moeten naar een 80/8 vind ik toch wel iets te gortig :(
Dat hangt er natuurlijk vanaf wat je doet met je internetlijn. Ik heb thuis een 40/4 en dat gaat prima met 2 kids op een ipad en 2 videostreams van Netflix/Videoland en een VoIP lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
jongetje schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 13:54:
[...]

Dat hangt er natuurlijk vanaf wat je doet met je internetlijn. Ik heb thuis een 40/4 en dat gaat prima met 2 kids op een ipad en 2 videostreams van Netflix/Videoland en een VoIP lijn.
nouja met 80 down kan ik wel leven :+ maar met 8 up niet :)

en om dan maar het 4G netwerk te moeten misbruiken lijkt me dan ook niet de bedoelingen

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joco
mja als Tmob thuis hier een optie zou zijn was ik ook wel bij Tmob gebleven denk ik..

plus daar komt nog bij dat de 400/40 van de kabel ook echt gewoon haald

dat moet je nog maar afwachten met die 80/8 Dat kan ook een heel stuk minder zijn..

De overheid zou eigenlijk moeten beslissen dat elk huis (zeker nu met nieuwbouw) gewoon atlijd de coax + glas moet hebben voor maximale concurrentie ...

Als ze hier glasvezel zouden gaan aanbieden en daar moest je zeg maar een aansluitbedrag voor betalen bv 1000 euro.. Dan zou ik dat gewoon doen en waarschijnlijk niet eens direct echt ook gaan gebruiken...
Puur om dan te kunnen dreigen tegen Ziggo..

[ Voor 29% gewijzigd door joco op 14-03-2019 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
@joco nou ja hier gaan ze het buitengebied wel aansluiten.. waar dus alleen xDSL mogelijk zou kunnen zijn op aansluiten op Glas... de kernen slaan ze voorlopig over...

want ja graafwerk is duur, en precario belastingen ook etc etc

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem

Krijg je 80Mbit te zien bij een postcodecheck? Upload wordt niet beperkt bij VDSL, dus je zou zomaar een upload van +- 30Mbit kunnen krijgen. Dan teken ik wel voor die 100Mb lijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
De VoLTE pilot wordt uitgebreid met VoWi-Fi. Als je snel bent kun je meedoen.

https://community.t-mobil...bellen-via-wifi-4g-309952

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
jongetje schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 10:14:
De VoLTE pilot wordt uitgebreid met VoWi-Fi. Als je snel bent kun je meedoen.

https://community.t-mobil...bellen-via-wifi-4g-309952
Ik bel al tijden, tenminste weken, via VoWiFi, zonder hier ooit om gevraagd te hebben, zal eens kijken of ik daar dan binnenkort weer uitgeknikkerd wordt.

[ Voor 7% gewijzigd door begintmeta op 15-03-2019 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
begintmeta schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 10:58:
[...]

Ik bel al tijden, tenminste weken, via VoWiFi, zonder hier ooit om gevraagd te hebben, zal eens kijken of ik daar dan binnenkort weer uitgeknikkerd wordt.
Dat is wel gek aangezien T-Mobile je er expliciet aan toe moet voegen (zover ik heb begrepen uit mijn contact met T-Mobile) en de eerste klanten pas eind maart worden aangesloten op VoWi-Fi.

[ Voor 6% gewijzigd door jongetje op 15-03-2019 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 13:25
Kan al uren mijn mb’s met een unlimited abo niet opwaarderen. Blijkt een storing en mijn internet is useless. Meer mensen met het zelfde probleem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
Furrr schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 16:08:
Kan al uren mijn mb’s met een unlimited abo niet opwaarderen. Blijkt een storing en mijn internet is useless. Meer mensen met het zelfde probleem?
Ja, hier lukt het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 20:11
begintmeta schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 10:58:
[...]

Kan je daar ook echt over bellen? of heb je enkel en alleen de optie in je toestel? Misschien oud VoLTE tester?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Officieel: OPPO en T-Mobile starten samenwerking in Nederland
https://androidworld.nl/n...e-samenwerking-nederland/

[ Voor 31% gewijzigd door dutchnltweaker op 25-03-2019 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA777
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20:28
Klopt het dat met iOS 12.2 VoWiFi is ingeschakeld voor T-Mobile? De optie is nu ingeschakeld in het menu, er verschijnt echter nog geen WiFi icoon tijdens het bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
PWA777 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 08:16:
Klopt het dat met iOS 12.2 VoWiFi is ingeschakeld voor T-Mobile? De optie is nu ingeschakeld in het menu, er verschijnt echter nog geen WiFi icoon tijdens het bellen.
Lees eens wat posts terug (om specifiek te zijn die van mij).
Dat je een setting kunt aanzetten betekend niet dat het ook functioneerd aan de provider kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:44
jongetje schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 09:07:
[...]

Lees eens wat posts terug (om specifiek te zijn die van mij).
Dat je een setting kunt aanzetten betekend niet dat het ook functioneerd aan de provider kant.
Toen was iOS 12.2 nog niet uit (=gister). Onder andere iCulture roept van het werkt, maar tot nu toe is het niet duidelijk of het werkelijk actief is. Dus een valide vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
king006 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 10:58:
[...]

Kan je daar ook echt over bellen? of heb je enkel en alleen de optie in je toestel? Misschien oud VoLTE tester?
jongetje schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 11:37:
[...]

Dat is wel gek aangezien T-Mobile je er expliciet aan toe moet voegen (zover ik heb begrepen uit mijn contact met T-Mobile) en de eerste klanten pas eind maart worden aangesloten op VoWi-Fi.
Ik moet zeggen dat ik dat niet weet, vanwege het eerderbeschreven fenomeen meende ik dat het wellicht zo was, maar het zou natuurlijk ook een andere oorzaak kunnen hebben. In iedergeval is het tonen van IWLAN geen uniek verschijnsel, maar ik ben in iedergeval benieuwd of het normaal is (bij een VoWiFi-capabel toestel), het is in iedergeval geen oud-testtoestel, noch heb ik geparticipeerd in de pilot voor VoLTE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:14
Ah, kijk aan. Zag het gisteren toevallig bij T-Mobile al in de webshop.
Vroeg me al af of ik dat eerder gemist had :)

Wel een gek stukje in de tekst van dat artikel:
"Nu gaat OPPO voor het eerst samenwerken met een Nederlandse telecomprovider zodat de smartphones ook in combinatie met een abonnement kunnen worden aangeschaft."
Dit kon natuurlijk al, en nog goedkoper dan rechtstreeks via T-Mobile zelfs. Bij clubs als Belsimpel of Mobiel betaal je nu €17,50/mnd, terwijl je bij T-Mobile €19 gaat betalen. En dat prijsverschil is toch al snel het enige waar het gros van de potentiële klanten naar gaat kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
begintmeta schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 10:10:
[...]

[...]

Ik moet zeggen dat ik dat niet weet, vanwege het eerderbeschreven fenomeen meende ik dat het wellicht zo was, maar het zou natuurlijk ook een andere oorzaak kunnen hebben. In iedergeval is het tonen van IWLAN geen uniek verschijnsel, maar ik ben in iedergeval benieuwd of het normaal is (bij een VoWiFi-capabel toestel), het is in iedergeval geen oud-testtoestel, noch heb ik geparticipeerd in de pilot voor VoLTE.
Dan heb je alleen de optie ;) dat kan inderdaad kloppen, op een iPhone verschijnt de optie namelijk ook na de nieuwe iOS update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin12
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 04-09 13:40
Kun je bij bij t-mobile een abonnement afsluiten van 10gb en later (voor hetzelfde bedrag) verhogen naar onbeperkt en indien nodig terug?

Ik ben bang dat ik met 10gb net te kort kom, maar wil niet direct een onbeperkt abonnement afsluiten.

[ Voor 4% gewijzigd door kevin12 op 26-03-2019 18:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
kevin12 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 18:31:
Kun je bij bij t-mobile een abonnement afsluiten van 10gb en later (voor hetzelfde bedrag) verhogen naar onbeperkt en indien nodig terug?
Je kunt per maand aanpassen, maar wel tegen "de dan geldende tarieven". Oftewel, het is voordeliger om direct het juiste abonnement af te sluiten dan te switchen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jassy
kevin12 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 18:31:

Ik ben bang dat ik met 10gb net te kort kom, maar wil niet direct een onbeperkt abonnement afsluiten.
Dit heb ik deze maand gedaan en heb mijn prijs en kortingen behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:16
Iemand ervaring met de recycle deal van Tmobile? Ik heb dit nog niet eerder gedaan.

Het klinkt voor mij wel aantrekkelijk. Ik ben namelijk wel vrij zuinig op mijn telefoons en heb nooit echt schade gehad. Je krijgt dan toch een leuke maandelijkse korting. Eind van looptijd vind ik het prima om hem terug te verkopen, anders ligt ie stof te happen.

Ik lees er alleen bar weinig ervaringen over. Mag ik concluderen dat het dus niet aantrekkelijk is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrHiddeV
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-09 18:16
Sleehond schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 11:37:
Iemand ervaring met de recycle deal van Tmobile? Ik heb dit nog niet eerder gedaan.

Het klinkt voor mij wel aantrekkelijk. Ik ben namelijk wel vrij zuinig op mijn telefoons en heb nooit echt schade gehad. Je krijgt dan toch een leuke maandelijkse korting. Eind van looptijd vind ik het prima om hem terug te verkopen, anders ligt ie stof te happen.

Ik lees er alleen bar weinig ervaringen over. Mag ik concluderen dat het dus niet aantrekkelijk is?
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar voor m'n gevoel kun je eenzelfde (of hoger) bedrag makkelijk krijgen als je het toestel na 2 jaar verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:16
MrHiddeV schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 13:06:
[...]

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar voor m'n gevoel kun je eenzelfde (of hoger) bedrag makkelijk krijgen als je het toestel na 2 jaar verkoopt.
Dat gevoel heb ik ook wel een beetje ja. Lastige keuze wel. Ik heb natuurlijk liefst zo laag mogelijke maandelijkse lasten. Tevens een toestel los eventjes kopen voor 500 a 1000 euro zit ik ook niet echt op te wachten....

Maar dat ik er weinig over lees doet me wel twijfelen eigenlijk of ik dit wel moet willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Sleehond schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 13:17:
[...]

Dat gevoel heb ik ook wel een beetje ja. Lastige keuze wel. Ik heb natuurlijk liefst zo laag mogelijke maandelijkse lasten. Tevens een toestel los eventjes kopen voor 500 a 1000 euro zit ik ook niet echt op te wachten....

Maar dat ik er weinig over lees doet me wel twijfelen eigenlijk of ik dit wel moet willen.
Tja, ze gaan dat toestel ook niet goedkoop weggeven. Kunt beter gewoon een aanbieding wachten en als je het (te)veel geld vind een goedkoper toestel kopen. Die super snelle quadcore CPU heeft echt bijna niemand nodig als je het niet erg vind om een kwart seconde langer op het openen van een app wilt wachten. Aangezien 95 procent de smartphone zo goed als alleen gebruikt voor berichtjes sturen, facebook, instagram, youtube en een video kijken via een streamingdienst en een beetje internetten is een telefoon van 300euro ook meer dan voldoende.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brammetje1994
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 11:48
MrHiddeV schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 13:06:
[...]

Dit is zeker waar. Het voordeel van de recycle deal is dat je maandelijks minder betaald. Na twee jaar verkoop je het toestel (aan T-Mobile of aan iemand via V&A bijvoorbeeld) en scheld je het schuldbedrag kwijt.

Eigenlijk is het enige wat er veranderd: Je gaat iedere twee jaar een nieuwe telefoon nemen en je betaald nu maandelijks minder om uiteindelijk bij verkoop van het toestel (aan T-Mobile of 3e) alles of een gedeelte in te leveren om dat te vergoeden.

Prima als je het nu krap hebt, zuinig bent en toch iedere twee jaar switched.

Houd er rekening mee dat de recycle deal ook telt als financiering en ook mee gaat in de BKR registratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
Niet lullig bedoeld: als je krap bij kas zit, dan is een mobiele abonnement met BKR registratie wel het domste wat je kan doen.

Maar dat is een andere discussie ;).

Recycle deal lijkt mij ook wel wat, maar ik wil geen nieuw abonnement, dus dan helpt het ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meer info over nieuws: T-Mobile zet eerste mast met 'massive mimo' voor hogere capaciteit aan

Volgens het bericht is een blok van 20 MHz gebruikt, dat zou dan deze moeten zijn:
Afbeeldingslocatie: http://x264.nl/dump/t-mobile-site-leidseplein-2019-04-01-b38-20mhz.jpg

Het koste wat moeite, maar toch gelukt om 20 MHz zichtbaar te krijgen.
In dezelfde band, zelfde frequentie gebruikt T-Mobile ook een 10 MHz blok:
Afbeeldingslocatie: http://x264.nl/dump/t-mobile-site-leidseplein-2019-04-01-b38-10mhz.jpg
Deze zou dan voor de normale antennes zijn.

Waar ik bij Vodafone veel TBD / 3 en TBD / 4 voorbij zie komen (En 256-QAM)
Kom ik bij T-Mobile (en KPN) niet verder dan TBD / 2.

Wel leuk om te zien dat een provider dus twee signalen op dezelfde frequentie kan uitzenden.
De 64x64 MIMO is aan de antenne kant. Ik heb ook wat speedtests gedaan, een piek van 100Mbps was het maximale. Maar het was wel erg druk vandaag, mooi weer he.

De KPN mast er naast (Band 3, 20, 7, 38) kwam niet verder dan 10-15 Mbps. Maar ja de S10 pakte ook maar max Band 38, Band 38 + 3 of Band 3 + 20 + 7.

Het lijkt dus dat deze antenne van T-Mobile prima zijn best doet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joco
Het lijkt dus dat deze antenne van T-Mobile prima zijn best doet. :)
Ik dacht eerst wat is er zo speciaal aan die plaatjes het is toch 2x hetzelfde
(band 3 (1800), 38 (2600) , 1 (2100) en 8 (900))
behalve op band 38 waar je dus 1x 20 en de andere keer 10 hebt..

Maar T-Mobile heeft daar dus de volle 30mhz in gebruik van 1x10 en en 1x20mhz

Het zou eigenlijk mooier zijn als een telefoon dat gezamenlijk zou kunnen pakken...
Dus 5 banden met 2x 38 20 en 10..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
joco schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 09:24:
[...]

Ik dacht eerst wat is er zo speciaal aan die plaatjes het is toch 2x hetzelfde
(band 3 (1800), 38 (2600) , 1 (2100) en 8 (900))
behalve op band 38 waar je dus 1x 20 en de andere keer 10 hebt..

Maar T-Mobile heeft daar dus de volle 30mhz in gebruik van 1x10 en en 1x20mhz

Het zou eigenlijk mooier zijn als een telefoon dat gezamenlijk zou kunnen pakken...
Dus 5 banden met 2x 38 20 en 10..
Bekijk ze nog een keer.
a) T-Mobile heeft geen 30 maar 25 MHz: http://x264.nl/dump/spectrum-2018-11-06-2600mhz.jpg
b) Beide zitten op dezelfde frequentie! EARFCN DL:37850 > http://niviuk.free.fr/lte_band.php

Dat is juist het meest aparte. En daarom is het ook geen aparte band.
Daarom is dit juist een 5G test. Met sectors en beamforming.

De 20 MHz apart is om de telefoon te triggeren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joco
Beide zitten op dezelfde frequentie! EARFCN DL:37850 > http://niviuk.free.fr/lte_band.php
wat zegt die 37850 precies dan? Mij is niet duidelijk waar dat getal exact voor staat.. (staat wel in je link maar ben benieuwd hoe ze aan dat getal komen)

Weet je zeker dat je niet tegen 2 palen aan zit?
Waar 1 maar 10mhz heeft en de andere 20mhz?

ik zie dat tmobile ook 2620mhz (38249) zou kunnen hebben maar dat lijkt maar 5mhz te wezen?
Edit: dat zou dus band 7 zijn hebben we die al wel eens gezien?

[ Voor 27% gewijzigd door joco op 02-04-2019 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
joco schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 13:48:
[...]

wat zegt die 37850 precies dan? Mij is niet duidelijk waar dat getal exact voor staat.. (staat wel in je link maar ben benieuwd hoe ze aan dat getal komen)

Weet je zeker dat je niet tegen 2 palen aan zit?
Waar 1 maar 10mhz heeft en de andere 20mhz?

ik zie dat tmobile ook 2620mhz (38249) zou kunnen hebben maar dat lijkt maar 5mhz te wezen?
Edit: dat zou dus band 7 zijn hebben we die al wel eens gezien?
Nee zeker dezelfde site. PCI 111 en PCI 112, zeer duidelijk.

En EARFCN: https://www.cablefree.net...carrier-frequency-earfcn/
EARFCN uniquely identify the LTE band and carrier frequency.
For example Band-1 and Band-4 can have same Rx frequency 2110-2170 MHz, but their EARFCN are different.
EARFCN is independent of channel bandwidth.

Band 7?
neeecht in 'nieuws: Samsung Galaxy S10 ondersteunt niet volledige 4g-snelheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joco
met jouw plaatje hier: http://x264.nl/dump/spectrum-2018-11-06-2600mhz.jpg

lijkt vodafone dus echt 2x band 7 20 en 10 te hebben
en met jouw plaatje: http://x264.nl/dump/vodaf...1-3-7-7-20-2019-03-28.jpg
kun je daar ook echt te gelijk naar connecten, maar de TMobile 5mhz band 7 heb je die al gezien dan?

als je naar dit plaatje kijkt: http://x264.nl/dump/spectrum-2018-11-06-2600mhz.jpg
zou je eigenlik zeggen.. hmm kan kpn en tmobile niet even switchen... Zodat het tmobile 5mhz gedeelte tegen de tele2 gedeelte aan komt.. Maar dat schiet niet echt veel op want dan heb je daar ee 25mhz gedeelte niet bv 30 die je weer kunt verdelen in 10/20

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja Vodafone heeft 2x band 7, 20 + 10 MHz.
Deze koppelen ook prima samen met de S10. Zie zelfde post.

T-Mobile heeft drie sites met Band 7. Lokaties staan in het antenne register, daar doelde ik op, maar:
http://x264.nl/dump/2652mhz-t-mobile-35km-wifi-ant.jpg

Ja dat switchen is opzich een goed idee. haha.
Ik weet alleen niet of je Band 7 en Band 38 in elkaar mag laten overlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joco
Ja dat switchen is opzich een goed idee. haha.
Ik weet alleen niet of je Band 7 en Band 38 in elkaar mag laten overlopen.
dat denk het niet
want ze zijn technisch ook echt anders (FDD vs TDD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie dat de prijs van T-Mobile onbeperkt lager is geworden, met 27,50 euro per maand onbeperkt internet/sms en 120 bel minuten. Komt wel erg in de buurt van Tele2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:20

knakworst

Get more sats!

Met klantvoordeel zit je nu sneller op de 25 euro, goedkoper wordt het niet. Dat is precies het bedrag van "de belofte".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin12
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 04-09 13:40
Hoe lang blijft de 27.50 staan? Kan nergens zien of het actie of standaard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchnltweaker schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 09:06:
Ik zie dat de prijs van T-Mobile onbeperkt lager is geworden, met 27,50 euro per maand onbeperkt internet/sms en 120 bel minuten. Komt wel erg in de buurt van Tele2.
En als je net een abonnement hebt afgesloten voor €7,50 meer per maand.
Kan T-Mobile er niets aan doen.

Vodafone doet minder moeilijk met mensen die net een paar weken/maandjes een abonnement hebben afgesloten en er komt een nieuwe prijs.

Wat zijn we hier blij dat we net twee maal een jaar contract hebben gedaan.
Anders hadden we er nu 2 jaar aan vast gezeten.

Dat is 180 euro, weg korting Samsung S10. (x2)
Gewoon betalen is prima, maar het klanten naaien gaat weer gewoon door.

Helaas was er geen maandelijk opzegbare optie. Maar die raadt ik nu zeker aan.

"Dit geldt alleen voor nieuwe klanten"
Nou ik ben een nieuwe klant en die nieuwe klant is er nu al weer klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joco
als ze daar nu eerder mee hadden gekomen...
Dan had ik best wel overwogen op te blijven
Maar wat ze me aangeboden was gewoon duurder (32,50 of 35 euro) dan wat ik nu had (31 euro)
die 27.50 met 120 minuten bellen en onbeperkt is een prima aanbieding waar ik mee had kunnen leven, ipv dat ik dik meer moest gaan betalen voor hetzelfde of iets meer voor 120minuten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
T-Mobile mobiel:
1 jaar: €28,50 per maand
2 jaar: €27,50 per maand

T-Mobile thuis: 100/10 Mbps DSL (Praktijk indien dicht bij een straatkast is 30 Mbps upload.)
1 jaar: €31,00 per maand

T-Mobile klantvoordeel:
Mobiel €6,50 per maand korting
Thuis: €3,00 per maand korting (prijs van één stap lager)

Totaal:
1 jaar: €50 per maand
2 jaar: €49 per maand

Let op: Alleen Internet (data).

Zelfs Tele2 is duurder met vast internet in de standaard prijs, hoogste snelheid (80/8 Mbps staat er zelfs)
Ik snap niet waarom ze niet één goede actie opzetten. Met elkaar concurreren is sowieso al gek.
Tele2 is nu ook geen budget merk meer.
Goede klantenservice en met de beloftes kunnen ze nu al veel klanten afpakken.

Vodafone i.c.m. Ziggo is ook nog wel interessant: 80 GB voor 31 euro in de maand.
Maar unlimited van T-Mobile blijft beter. Had Vodafone ook gewoon moeten doen. Trekt mogelijk veel meer klanten.

KPN met 50 GB voor €35 per maand (1 jaar) begint ook wat schappelijker te worden.
Ik hoop/denk nog één of twee jaar en we zijn overal van de data limieten af.
Hopelijk wordt de strijd met/om 5G serieus, dat de prijzen zo blijven. 5G in het begin zal zeker geen mega snelheids boost geven. Maar alleen iets meer bandbreedte.

nieuws: ACM: provider mag maximaal 40 procent van totaal beschikbare frequent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 14-09 13:26
Ik hoor al jaaaaaaren dat we snel van datalimieten af zullen zijn en momenteel is T-Mobile de enige (tele2 is van tmobile, zelfde bedrijf dus)

Ik zou ook niet weten waarom KPN en Vodafone naar onbeperkt zouden gaan, zo te zien blijven mensen toch wel waar ze zitten door al die zogenaamde extra's en kortingen. Geen noodzaak dus daarvoor.

Ik denk dat het nog wel een hele tijd kan duren voordat KPN en Vodafone ook overgaan op onbeperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferrantufan
Het moment is eindelijk aangebroken, VoLTE én VoWiFi voor de pilottesters: sinds vandaag in werking.

VoLTE werkt prima, naar een andere T-Mobile klant is de geluidskwaliteit goed (maar dat was zonder VoLTE ook al het geval). VoWiFi werkt ook goed zelfs als vliegtuigstand aanstaat. Geen persistente melding (zoals bij Vodafone), alleen een icoontje in de statusbalk.

Geluidskwaliteit tijd bellen naar klanten die niet bij T-Mobile zitten heb ik nog niet kunnen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

ferrantufan schreef op woensdag 10 april 2019 @ 20:17:
Geluidskwaliteit tijd bellen naar klanten die niet bij T-Mobile zitten heb ik nog niet kunnen testen.
Zal wel drama zijn, zou niet weten waarom dit opeens verbeterd zou zijn. Vodafone regelt HD-voice naar KPN zelfs gewoon op 2G ;)

Ook bijzonder om te zien dat T-Mobile zo goed scoort bij de P3 test op voice kwaliteit. Op het eigen netwerk: ja, maar in welke wereld heeft iedereen T-Mobile als provider? ;)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebasFM
  • Laatst online: 13-09 14:21

SebasFM

BOFH

ferrantufan schreef op woensdag 10 april 2019 @ 20:17:
Het moment is eindelijk aangebroken, VoLTE én VoWiFi voor de pilottesters: sinds vandaag in werking.

VoLTE werkt prima, naar een andere T-Mobile klant is de geluidskwaliteit goed (maar dat was zonder VoLTE ook al het geval). VoWiFi werkt ook goed zelfs als vliegtuigstand aanstaat. Geen persistente melding (zoals bij Vodafone), alleen een icoontje in de statusbalk.
Alleen werkt bij mij (Nokia 9) de handover van VoWiFi --> VoLTE nog niet goed, gesprek wordt na twee seconden afgekapt en bij de ontvangende partij pas na 10 seconden. Andersom nog niet kunnen testen, daar vliegtuigmodus bij mijn Nokia ook meteen de WiFi geforceerd afschakelt en je die dan weer handmatig moet aanzetten. Daarna duurt het ongeveer 5 seconden voordat het VoWiFI icoontje in beeld komt.

[ Voor 15% gewijzigd door SebasFM op 10-04-2019 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
MensionXL schreef op woensdag 10 april 2019 @ 21:03:
[...]

Zal wel drama zijn, zou niet weten waarom dit opeens verbeterd zou zijn. Vodafone regelt HD-voice naar KPN zelfs gewoon op 2G ;)

Ook bijzonder om te zien dat T-Mobile zo goed scoort bij de P3 test op voice kwaliteit. Op het eigen netwerk: ja, maar in welke wereld heeft iedereen T-Mobile als provider? ;)
Simpel: die testers van P3 hebben waarschijnlijk wel de optie gehad om via 4G te bellen.

De gesprekskwaliteit van T-Mobile vind ik persoonlijk maar "meh", qua geluid vind ik Vodafone het beter doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Laatst online: 19:46

netblade

Sunrise

Ik snap sowieso niet waarom dit zo gigantisch lang moet duren allemaal, ze zijn al sinds 2015 bezig met dit VoLTE en VoWIFI verhaal, KPN en Vodafone hebben dit al tijden aanstaan en ook HD voice van en naar beiden netwerken is al tijden een feit. Van T-Mobile naar KPN of Vodafone bellen is echt qua geluid een verschrikking, bijzonder vervelend. Daarnaast als je teruggezet wordt naar 2G (en ja dat gebeurt vaker dan je denkt bij matige dekking) zakt de geluidskwaliteit bij T-Mobile ook in als een drilpudding. Leuk die hoge snelheden maar de randzaken zijn minder goed voor elkaar bij T-Mobile...

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
netblade schreef op donderdag 11 april 2019 @ 22:27:
Ik snap sowieso niet waarom dit zo gigantisch lang moet duren allemaal, ze zijn al sinds 2015 bezig met dit VoLTE en VoWIFI verhaal, KPN en Vodafone hebben dit al tijden aanstaan en ook HD voice van en naar beiden netwerken is al tijden een feit. Van T-Mobile naar KPN of Vodafone bellen is echt qua geluid een verschrikking, bijzonder vervelend. Daarnaast als je teruggezet wordt naar 2G (en ja dat gebeurt vaker dan je denkt bij matige dekking) zakt de geluidskwaliteit bij T-Mobile ook in als een drilpudding. Leuk die hoge snelheden maar de randzaken zijn minder goed voor elkaar bij T-Mobile...
Het lijkt er inderdaad op dat T-mobile vooral loopt te showen met hoge snelheden (en terecht, die zijn ook hoog!) maar dat de rest geen prioriteit heeft. Ik kom te vaak tegen dat T-mobile geen dekking heeft en KPN daar volle bak te ontvangen is, ook in de randstad. Het bouwen van nieuwe masten is nauwelijks belangrijk. In onze regio heeft KPN de laatste tijd maar liefst 4 nieuwe masten gebouwd (Ja, masten en dus geen opstelpunten op gebouwen) en staan er nog minstens twee in de planning. Inmiddels is er met KPN in elk hoekje en gaatje dekking, waar je met T-mobile indoor en soms ook outdoor geen dekking hebt. De concurrentie is erg bezig om de witte vlekken weg te poetsen, iets waar T-mobile op dit moment geen oog voor heeft. Zodoende heb ik dus mijn abo opgezegd, ik vind de dekking belangrijker dan snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Laatst online: 19:46

netblade

Sunrise

Jassy schreef op donderdag 11 april 2019 @ 22:37:
[...]

Het lijkt er inderdaad op dat T-mobile vooral loopt te showen met hoge snelheden (en terecht, die zijn ook hoog!) maar dat de rest geen prioriteit heeft. Ik kom te vaak tegen dat T-mobile geen dekking heeft en KPN daar volle bak te ontvangen is, ook in de randstad. Het bouwen van nieuwe masten is nauwelijks belangrijk. In onze regio heeft KPN de laatste tijd maar liefst 4 nieuwe masten gebouwd (Ja, masten en dus geen opstelpunten op gebouwen) en staan er nog minstens twee in de planning. Inmiddels is er met KPN in elk hoekje en gaatje dekking, waar je met T-mobile indoor en soms ook outdoor geen dekking hebt. De concurrentie is erg bezig om de witte vlekken weg te poetsen, iets waar T-mobile op dit moment geen oog voor heeft. Zodoende heb ik dus mijn abo opgezegd, ik vind de dekking belangrijker dan snelheid.
Ik herken mij heel erg in je verhaal, ik ben jaren een groot fan geweest van T-Mobile, maar ze laten de afgelopen tijd steeds meer steekjes vallen. Ze hebben weliswaar de hoogste mastdichtheid, maar de indoor dekking is vaak minder dan die van bv KPN wat resulteert in een batterij die sneller leegloopt. En of ik nu 100Mbit haal of 400Mbit, meestal zijn de files zo klein dat ik dat verschil toch niet merk. KPN is hier in de regio alles op 3CA / 4CA aan het gooien, en Vodafone is nu flink aan het bijbouwen hier in de regio (plus alles via glas aan het aansluiten). Ik denk persoonlijk dat ik binnenkort ook na dik 15 jaar maar eens bij een van de buren ga kijken, al is het maar dat ik thuis KPN diensten heb, en dat zijn voordelen heeft als ik deze combineer met mobiel. Qua data gebruik ik nog geen 5Gb per maand, dus dat andere providers geen 'onbeperkt' bieden is hier geen dealbreaker.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

netblade schreef op donderdag 11 april 2019 @ 22:43:
[...]

Ik herken mij heel erg in je verhaal, ik ben jaren een groot fan geweest van T-Mobile, maar ze laten de afgelopen tijd steeds meer steekjes vallen. Ze hebben weliswaar de hoogste mastdichtheid, maar de indoor dekking is vaak minder dan die van bv KPN wat resulteert in een batterij die sneller leegloopt. En of ik nu 100Mbit haal of 400Mbit, meestal zijn de files zo klein dat ik dat verschil toch niet merk. KPN is hier in de regio alles op 3CA / 4CA aan het gooien, en Vodafone is nu flink aan het bijbouwen hier in de regio (plus alles via glas aan het aansluiten). Ik denk persoonlijk dat ik binnenkort ook na dik 15 jaar maar eens bij een van de buren ga kijken, al is het maar dat ik thuis KPN diensten heb, en dat zijn voordelen heeft als ik deze combineer met mobiel. Qua data gebruik ik nog geen 5Gb per maand, dus dat andere providers geen 'onbeperkt' bieden is hier geen dealbreaker.
Ligt er net aan waar je bent. Magazijn waar ik werk 0 bereik met KPN (behalve bij de muren naar buiten toe 1 streepje) en met T Mobile vol bereik en nee er hangen geen masten binnen.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:36

vr6-only

Blub Blub

RobbyTown schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 17:52:
[...]

Ligt er net aan waar je bent. Magazijn waar ik werk 0 bereik met KPN (behalve bij de muren naar buiten toe 1 streepje) en met T Mobile vol bereik en nee er hangen geen masten binnen.
Bereik is inderdaad een ding dat per provider kan uitmaken waar je bent. Maar dat doet niets af aan het feit dat de algemene dekking, geluidskwaliteit en overige randzaken als VoLTE en VoWifi beter zijn bij KPN en Vodafone. Tmobile focust zich veel teveel op pieksnelheden waar niemand gebruik van maakt. Mijn auto kan 235 kmh, maar dat haal ik 80% van de tijd niet eens (Duitsland). Gelukkig is die tot dusver 100% betrouwbaar, wat veel belangrijker is.

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
SebasFM schreef op woensdag 10 april 2019 @ 21:40:
[...]

Alleen werkt bij mij (Nokia 9) de handover van VoWiFi --> VoLTE nog niet goed, gesprek wordt na twee seconden afgekapt en bij de ontvangende partij pas na 10 seconden. Andersom nog niet kunnen testen, daar vliegtuigmodus bij mijn Nokia ook meteen de WiFi geforceerd afschakelt en je die dan weer handmatig moet aanzetten. Daarna duurt het ongeveer 5 seconden voordat het VoWiFI icoontje in beeld komt.
Maar dat gebeurd bij Vodafone en KPN ook dat je elkaar enkele seconden niet hoort omdat je dan van VoWifi naar VoLTE gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

king006 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 21:53:
[...]

Maar dat gebeurd bij Vodafone en KPN ook dat je elkaar enkele seconden niet hoort omdat je dan van VoWifi naar VoLTE gaat.
@SebasFM
Doet mij toch sterk aan het pixel 3 probleem denken....

https://issuetracker.google.com/issues/124412355

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willy84
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 26-11-2024
Ik heb een som only tablet abo van 10gb met onbeperkt muziek in NL voor €20,43 per maand. Dit is inclusief vriedenkorting.

Nu bekijk ik het huidige aanbod en daar is erg weinig keuze: 1, 5 of onbeperkt. Vrij muziek luisteren is ook verdwenen. Prijzen zijn ook fors hoger! https://www.t-mobile.nl/s...=acq&dr=24&pr=GOT21,GAT23

Mijn conclusie: tmobile is de tarieven fors aan het opschroeven. Fusie met Tele2 pakt slecht uit voor de consument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
@Willy84 dan houd je toch je huidige abonnement? Daarnaast zijn er genoeg alternatieven naast KPN, Vodafone en T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
Willy84 schreef op zondag 14 april 2019 @ 19:46:
Ik heb een som only tablet abo van 10gb met onbeperkt muziek in NL voor €20,43 per maand. Dit is inclusief vriedenkorting.

Nu bekijk ik het huidige aanbod en daar is erg weinig keuze: 1, 5 of onbeperkt. Vrij muziek luisteren is ook verdwenen. Prijzen zijn ook fors hoger! https://www.t-mobile.nl/s...=acq&dr=24&pr=GOT21,GAT23

Mijn conclusie: tmobile is de tarieven fors aan het opschroeven. Fusie met Tele2 pakt slecht uit voor de consument.
Net zoals alle andere providers dus. T-Mobile is niet de enige. KPN verhoogd de prijzen hier ook en ik krijg er ook geen sneller internet voor terug. Ook heb je hier vrienden korting. Geen hoeveel dat is, maar zonder die korting zal het waarschijnlijk ook rond de 25 euro zitten denk ik, en dat is precies net zo duur als de rest.

Nu heeft T-Mobile bijvoorbeeld op dit moment unlimited voor 27,50 per maand ipv 32,50 (of 35) per maand. Tablet abonnementen voor consumenten worden ook niet veel verkocht.

Overigens had ik altijd al mijn vragen dat het bij T-Mobile wel toegestaan om muziek te streamen zonder dat het van je MB's afgaat. T-Mobile bepaalt namelijk welke services je kunt gebruiken, en dat neigt naar een beetje naar die "net neutrality".

KPN heeft trouwens als je thuis ook internet van KPN hebt voor 20 euro 20GB voor op je tablet.

https://mobielshop.kpn.co...internet/standaard/1-jaar

[ Voor 9% gewijzigd door krakendmodem op 15-04-2019 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 23:22
krakendmodem schreef op maandag 15 april 2019 @ 07:42:
Overigens had ik altijd al mijn vragen dat het bij T-Mobile wel toegestaan om muziek te streamen zonder dat het van je MB's afgaat. T-Mobile bepaalt namelijk welke services je kunt gebruiken, en dat neigt naar een beetje naar die "net neutrality".
Dit heeft ACM in de rechtszaal geprobeerd, echter T-Mobile heeft dit wel degelijjk gewonnen:
https://www.acm.nl/en/pub...s-data-free-music-service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
Xandrios schreef op maandag 15 april 2019 @ 12:08:
[...]

Dit heeft ACM in de rechtszaal geprobeerd, echter T-Mobile heeft dit wel degelijjk gewonnen:
https://www.acm.nl/en/pub...s-data-free-music-service
Dat weet ik, maar als ik thuis een (bijv. Plex) servertje wil draaien, kan ik die weer niet aanbieden bij T-Mobile. Die gaat dan waarschijnlijk bepaalde voorwaarden opleggen waar ik niet aan kan voldoen. Apple Music zit er ook niet tussen, Apple wil namelijk niet met T-Mobile om tafel.

Ook biedt T-Mobile het niet bij alle abonnementen aan. Waarom pas vanaf 10GB? Als ik 5GB heb, geldt het weer niet? Ik snap de gedachte van T-Mobile hierachter natuurlijk ook wel, maar echt helemaal netjes is dit niet.

Onder het Nederlandse recht is zero-rating ook niet toegestaan, maar omdat de EU wetten daarboven staan, mag T-Mobile dit systeem wel blijven gebruiken. De diensten worden bij T-Mobile aangemeld, en dan is het wachten welke diensten uiteindelijk toegevoegd worden.

Ook lees ik dat bijvoorbeeld Nederland.fm hier nu (tijdelijk) niet meer onder valt. Nederland.fm heeft wat aan hun kant aangepast, waardoor T-Mobile ook weer enkele dingen in hun netwerk moeten aanpassen. En dat duurt al even.

Idee was goed, de uitvoering minder. En stel dat ik als Spotify iets aanpas in mijn serverpark, dan moet ik T-Mobile op de hoogte stellen omdat zij hun zaken niet op orde hebben?

Ik gebruik dus Nederland.fm en Google/Youtube music. Maar die staan er (nog) steeds niet tussen.

[ Voor 3% gewijzigd door krakendmodem op 15-04-2019 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
'the service is available to all music-streaming providers, and the service does not reduce end-users’ choice.' is simpelweg niet waar, of dat nu rechtmatig zou zijn of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
begintmeta schreef op maandag 15 april 2019 @ 12:24:
'the service is available to all music-streaming providers, and the service does not reduce end-users’ choice.' is simpelweg niet waar, of dat nu rechtmatig zou zijn of niet.
Wel deels (onrechtmatig). Grote partijen zoals Apple Music / Google Play staan er momenteel niet tussen. Bij het aanbieden van DVM zou ik toch op z'n minst die partijen verwachten.

Wil ik nu bij T-mobile muziek zonder verbruik kunnen luisteren, dan zou ik dus Spotify moeten gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willy84
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 26-11-2024
jongetje schreef op zondag 14 april 2019 @ 20:09:
@Willy84 dan houd je toch je huidige abonnement? Daarnaast zijn er genoeg alternatieven naast KPN, Vodafone en T-Mobile.
Dat begrijp ik. Punt is alleen dat de prijzen stijgen sinds de fusie met Tele2 rond is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:24

Koenvh

Hier tekenen: ______

@krakendmodem Het mag wel, maar geweldig is het systeem niet. Vooral het aanmelden kan lang duren, voor de rest van de uitvoering is ook niet altijd even handig. Het klopt dat als een aanbieder iets aan hun configuratie aanpast (ander IP, ander domein (afhankelijk van welke methode ze gebruiken)), dat dan T-Mobile die wijziging ook moet doorvoeren. Overigens is de lijst op het forum wel langer dan op de website staat: https://community.t-mobil...n-datavrije-muziek-272243

[ Voor 18% gewijzigd door Koenvh op 16-04-2019 19:15 ]

🠕 This side up

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SebasFM
  • Laatst online: 13-09 14:21

SebasFM

BOFH

T-Mobile heeft weer een nieuwe update in het register geplaatst. De update kan je HIER vinden.

Wel netjes. T-Mobile heeft op 50 meter van mijn woning een nieuwe mast neergezet, haal met slechts 3CA (band 1/3/8) toch nog zo'n 280 Mbps op rustige tijdstippen. LIjkt er ook op dat er op meer masten minimaal 3CA beschikbaar is.

[ Voor 40% gewijzigd door SebasFM op 16-04-2019 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:16
Ok, ik heb gisteren gezocht op de site(s) van T-Mobile, zowel mobiel als vast maar het juiste antwoord niet echt kunnen vinden. Ik heb Alles in 1 Thuis van T-Mobile en heb gisteren een mobiel abonnement afgesloten (Unlimited). Hierdoor krijg ik als het goed is €6,50 korting op mijn mobiele abonnement (zit al in de prijs uiteraard), €2 korting op mijn Thuis abonnement (heb al 750mbit dus kan niet sneller) en een extra pakket op TV voor €7,50. Tot zover duidelijk.

Maar stel dat mijn vrouw ook overstapt naar T-Mobile met een niet unlimited abonnement, dan krijgt zij €2,50 korting op dat mobiele abonnement, 2Gb data extra (??) en krijg ik dan nog eens extra TV pakketten twv €7,50?

De vraag is concreet krijgen we 2 x voordeel op ons internet thuis (unlimited + niet unlimited €2?) en krijgen we 2 x TV tegoed van €7,50 en is dat ook te combineren (als in Film1 of Ziggo sport twv €15 gratis)?

Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchnltweaker schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 21:04:
[...]

https://community.t-mobil...r-t-mobile-prepaid-307604
Betreft een storing dus de bundel is tijdelijk offline gehaald maar komt zeker weer terug.
Is hier nog steeds sprake van een storing? begint wel wat lang te duren namelijk :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sandermm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 14:42
Tarz schreef op woensdag 17 april 2019 @ 09:02:
Ok, ik heb gisteren gezocht op de site(s) van T-Mobile, zowel mobiel als vast maar het juiste antwoord niet echt kunnen vinden. Ik heb Alles in 1 Thuis van T-Mobile en heb gisteren een mobiel abonnement afgesloten (Unlimited). Hierdoor krijg ik als het goed is €6,50 korting op mijn mobiele abonnement (zit al in de prijs uiteraard), €2 korting op mijn Thuis abonnement (heb al 750mbit dus kan niet sneller) en een extra pakket op TV voor €7,50. Tot zover duidelijk.

Maar stel dat mijn vrouw ook overstapt naar T-Mobile met een niet unlimited abonnement, dan krijgt zij €2,50 korting op dat mobiele abonnement, 2Gb data extra (??) en krijg ik dan nog eens extra TV pakketten twv €7,50?

De vraag is concreet krijgen we 2 x voordeel op ons internet thuis (unlimited + niet unlimited €2?) en krijgen we 2 x TV tegoed van €7,50 en is dat ook te combineren (als in Film1 of Ziggo sport twv €15 gratis)?

Iemand ervaring hiermee?
https://www.t-mobile.nl/k...r-informatie#meer-korting

Staan onderaan een aantal voorbeelden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:16
Snap ik, maar dat beantwoord mijn vraag nog altijd niet, aangezien ik 1 unlimited, 1 niet unlimited en alles in 1 zou hebben. Die combo staat er niet bij voor zover ik zie (kan er overheen lezen).

Ik gok dat ik op het unlimited 6,50 korting krijg, op het niet unlimited 2,50 korting en dus 2 x de korting op wifi en 2 x 7,50 TV pakketten, maar dat vind ik nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandermm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 14:42
"Met T-Mobile Voordeel krijg je: maandelijks 2 GB extra data en maandelijks € 2,50 korting voor je mobiele abonnement dat niet Unlimited is, maandelijks € 6,50 korting voor je Unlimited abonnement, een stap hogere snelheid voor je vaste internet én € 7,50 korting op een extra TV-pakket naar keuze. Heb je een Basis Sim abonnement? Dan krijg je maandelijks geen 2 GB, maar 500 MB extra data."

2x korting op TV en wifi internet snelheid is natuurlijk wel erg hoog inzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 13:26
Ik wilde gaan kijken of er bij mij een extra voordeel is als ik mijn t-mobile sim-only verleng. Maar wat doe die website toch raar.

- Als ik een sim-only abbo wil bestellen en klik op verlengen opent een pagina met alle toestellen
- Als ik vanuit mytmobile klik op het blokje 'verlengen', opent een pagina met alle toestellen
- Als ik naar de tmobile website ga en ik klik op verlengen, opent een pagina met alle toestellen.

Why?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:42

Steeffoon

Smartphone-nerd

LoeWn schreef op woensdag 17 april 2019 @ 17:00:
Ik wilde gaan kijken of er bij mij een extra voordeel is als ik mijn t-mobile sim-only verleng. Maar wat doe die website toch raar.

- Als ik een sim-only abbo wil bestellen en klik op verlengen opent een pagina met alle toestellen
- Als ik vanuit mytmobile klik op het blokje 'verlengen', opent een pagina met alle toestellen
- Als ik naar de tmobile website ga en ik klik op verlengen, opent een pagina met alle toestellen.

Why?
Bij mij zat er geen extra voordeel in, volgens mij voor niemand. Verlengen ging hier prima. Probeer anders andere browser ;-), het zou gewoon moeten werken als het goed is.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
4 Verschillende browsers gebruikt, exclusief incognitomodus. Geen resultaat. Lijkt iets met het account te zijn, want ik moet mij inloggen na het kiezen voor verlengen, daarna wordt ik doorgestuurd naar alle toestellen pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
@LoeWn Waarom wil je graag een T-Mobile SimOnly? Concurenten als Simpel zijn veel goedkoper en kun je bijv. ook nog eens in Zwitserland uit je bundel bellen en internetten wat bij T-Mobile niet kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:44
jongetje schreef op donderdag 18 april 2019 @ 09:47:
@LoeWn Waarom wil je graag een T-Mobile SimOnly? Concurenten als Simpel zijn veel goedkoper en kun je bijv. ook nog eens in Zwitserland uit je bundel bellen en internetten wat bij T-Mobile niet kan.
Overige voorwaarden zijn bij budgetproviders vaak veel ongunstiger. Dik betalen als je over je bundel heen gaat, geen premium diensten als 4G in het buitenland of andere addertjes onder het gras.

Bovendien denk ik dat er qua prioritering op het netwerk onderaan staat, al is dat niet aantoonbaar.

Voor niets gaat de zon op. Alle waar is naar zijn geld.

[ Voor 4% gewijzigd door Naafkap op 18-04-2019 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
jongetje schreef op donderdag 18 april 2019 @ 09:47:
Simpel gaat maar tot 6GB. Ik heb 10 nodig.

Alleen YouFone is goedkoper, maar deze durf ik niet aan vanwege de vele slechte reviews.

Overigens ben ik nog nooit in Zwitserland geweest en de kans is zo klein dat ik daar ooit kom dat ik het risico wel neem en ooit 1x in m'n leven extra voor data in Europa betaal :+

[ Voor 17% gewijzigd door LoeWn op 18-04-2019 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyson69
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:07
Steven.w schreef op donderdag 18 april 2019 @ 10:03:
[...]

Overige voorwaarden zijn bij budgetproviders vaak veel ongunstiger. Dik betalen als je over je bundel heen gaat, geen premium diensten als 4G in het buitenland of andere addertjes onder het gras.

Bovendien denk ik dat er qua prioritering op het netwerk onderaan staat, al is dat niet aantoonbaar.

Voor niets gaat de zon op. Alle waar is naar zijn geld.
Herken je, als Simpel gebruiker, niet in je commentaar. Tmobile vraagt ook 23 cent als je over je bundel gaat (of traag internet), ik heb gewoon 4G in het buitenland en ik heb nog nooit een adder gezien.

[ Voor 0% gewijzigd door tyson69 op 18-04-2019 10:33 . Reden: typo ]

Pagina: 1 ... 77 ... 105 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van het T-Mobile mobiele netwerk, andere onderwerpen horen thuis in:
- Afsluiten of verlengen van abonnementen:: Het T-mobile bestaande abonnementen & verlengingstopic.
- T-Mobile Glasvezel: [T-Mobile Thuis Glasvezel] Ervaringen & Discussie
- T-Mobile xDSL: [T-Mobile Thuis xDSL] Ervaringen & Discussie
- Delen van de onbeperkte SMS codes: Aanbiedingen en Kortingscodes