Ik heb een wat ingewikkeld probleem waar ik met T-Mobile niet uitkom:
Ik heb een mobiel abonnement wat tot verleden jaar liep bij Tele2. Een jaar geleden heb ik dat abonnement overgezet naar T-Mobile. Nu had ik bij Tele2 een blokkade op betaalde SMS diensten.
Als ik nu (bij T-Mobile) een SMS probeer te sturen dan krijg ik het bericht van 1555 "Je kunt geen gebruik maken van deze dienst omdat je nummer hiervoor geblokkeerd is. Maak de blokkade ongedaan op
www.payinfo.nl ..."
Echter, op
www.payinfo.nl verwijzen me me door naar de website van T-Mobile omdat voor deze provider je op de website van T-Mobile zelf de blokkades kan regelen. Op T-Mobile zelf staat alles gedeblokkeerd.
Om een lang verhaal kort te maken: Aangemeld bij de technische dienst van T-Mobile en die hebben contact opgenomen met
www.payinfo.nl en volgens beide bedrijven staat alles gedeblokkeerd. Ik kan echter nog steeds geen SMS sturen naar bij. 1008 (Schiphol vluchtinformatie). Wat T-Mobile daarna zegt is eigenlijk zoek het zelf maar uit, wij kunnen niets meer doen. Overigens werken gewone SMS'jes prima.
Vraag: hoe nu verder? Ik kan van T-Mobile een nieuw nummer krijgen maar dat wil ik niet vanwege mijn vele contacten. Ze willen ook het contract niet voortijdig beëindigen zodat ik naar een andere aanbieder kan overstappen die wel wat voor me wil/kan doen.
[
Voor 3% gewijzigd door
Ynnoz op 04-03-2019 17:15
]