[T-Mobile Mobiel] Ervaringen & Discussie Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 76 ... 105 Laatste
Acties:
  • 754.149 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind de 0gb bundel onnodig, je betaalt 10 euro voor onbeperkt sms en 120 belminuten. Bij veel andere providers zoals simpel heb je voor hetzelfde geld onbeperkt bellen 500 sms en 5gb data of Ben voor 7.50 euro onbeperkt sms en bellen.

Of is daar nou echt vraag naar bij T-Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 13:26
Sowieso zijn de kleinere bundels behoorlijk duur bij t-mobile. 17,50 per maand voor 2 GB, onbeperkt sms en 120 min.

En daar moet je dan ook nog voor 2 jaar tekenen, anders is het nog duurder.

Als je een internet bundel wilt tot 10GB is het wel duidelijk dat je bij t-mobile weinig te zoeken hebt. Behoorlijk prijzig allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 21:24
Vandaag afscheid genomen van T-Mobile. Ik ben bijna 2 jaar abonnee geweest omdat ik met KPN thuis geen bereik heb. Dit is inmiddels veranderd en heb besloten om dit abo af te kopen. In plaats van 10GB voor 26 euro heb ik nu 20GB voor 22 euro (Incl KPN Compleet) en daarmee heb ik binnen een half jaar het afkopen terugverdiend.

Het netwerk is echt snel, maar de dekking loopt in deze regio inmiddels ver achter op KPN en Vodafone die fors masten aan het bijbouwen zijn in de dekkingsgaten waar T-Mobile niks doet. Het gemis aan roaming in Zwitserland is voor mijn werk ook onhandig aangezien ik vaak daar ben.

Jammer is bij KPN wel dat ik niet meer op het Telekom netwerk kan in Duitsland, wat met T-Mobile uiteraard wel lukt. Hopelijk ga ik dat niet al te zeer missen.....

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandermm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:42
Sorcerer8472 schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 19:30:
[...]

Oh nice, die van Free gaat wel ver ook: naast alle Franse overzeese gebieden (die de NL providers niet hebben, Martinique is bijv. dik betalen), hebben ze ook Israël, Zuid-Afrika, Australië en Nieuw Zeeland. Zouden NL providers (zeker Vodafone) ook makkelijk moeten kunnen aanbieden lijkt me. Evt. alleen bij het hoogste abo, des te meer reden om daarvoor te kiezen!
Franse overzeese gebieden zijn gewoon EU hoor :)

Landen in zone EU

Frankrijk
Inclusief Martinique, Réunion, Mayotte, Frans-Guyana, Guadeloupe en Saint-Martin

Bron: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/buitenland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:27
Jassy schreef op maandag 21 januari 2019 @ 11:23:

Jammer is bij KPN wel dat ik niet meer op het Telekom netwerk kan in Duitsland, wat met T-Mobile uiteraard wel lukt. Hopelijk ga ik dat niet al te zeer missen.....
Ter info: Drie weken geleden (toen ik in Bremen was) en vorige week (toen ik in Ostfriesland was) kon ik zonder problemen op Telekom.de en Vodafone.de met mijn abonnement van KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rclahsen schreef op maandag 21 januari 2019 @ 16:49:
[...]

Ter info: Drie weken geleden (toen ik in Bremen was) en vorige week (toen ik in Ostfriesland was) kon ik zonder problemen op Telekom.de en Vodafone.de met mijn abonnement van KPN.
Vreemd, dit zou dus niet meer moeten kunnen. Dat is mij ook verteld vanuit KPN, ze hebben nu alleen Vodafone en o2 als roaming partners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
rclahsen schreef op maandag 21 januari 2019 @ 16:49:
[...]

Ook via 4G? Dat gaat het leed dan een heel stuk verzachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:23
Sandermm schreef op maandag 21 januari 2019 @ 14:27:
[...]

Franse overzeese gebieden zijn gewoon EU hoor :)

Landen in zone EU

Frankrijk
Inclusief Martinique, Réunion, Mayotte, Frans-Guyana, Guadeloupe en Saint-Martin

Bron: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/buitenland
Ik bedoelde Mauritius maar ik weet eigenlijk niet wat de status van dat land/gebied is :X
Klopt verder wat je zegt!

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:51
Sorcerer8472 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 19:33:
[...]

Ik bedoelde Mauritius maar ik weet eigenlijk niet wat de status van dat land/gebied is :X
Klopt verder wat je zegt!
Mauritius is een onafhankelijk land. Zone 3 bij T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:24
dutchnltweaker schreef op maandag 21 januari 2019 @ 00:39:
[Afbeelding: T-Mobile]

Nieuwe prijzen, als je onbeperkt bellen wil komt er 2,50 euro bij.
@THE_BASE jammer dat er geen maandelijks opzegbaar optie is bijgekomen, of komt dit nog?
Mandelijks opzegbaar is wel mogelijk bij T-Mobile, maar enkel met de zakelijke variant. Bij mijn @Work heb ik wel een maandelijkse opzegoptie. :)
Jassy schreef op maandag 21 januari 2019 @ 11:23:
Bij KPN kon ik gewoon op Telekom.de, hoor. Het is zelfs de provider van mijn voorkeur als ik in Duitsland ben. KPN schakelt standaard over naar O2, terwijl ze er geen contract mee hebben. Dat werkt dus niet.

Vodafone.de is wel 3G en zwaar bagger rondom Papenburg, Leer, Bunde en Wymeer. Telekom.de heb ik gewoon 4G volle bak bereik.

[ Voor 36% gewijzigd door Dennisweb op 22-01-2019 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:21
Misschien een gekke vraag. We ontvangen meldingen dat er enkele collega's geen gebruik meer kunnen maken van de T-Mobile simkaart. Op allestoringen.nl lees ik vergelijkbare meldingen dat de simkaart niet meer werkt en alleen noodoproepen mogelijk zijn.

Toestel heeft compleet geen netwerkverbinding meer. 4G, internet en bellen/sms werkt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blavlaa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:50
Hier geen problemen. Oosten van het land.
krakendmodem schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 13:11:
Misschien een gekke vraag. We ontvangen meldingen dat er enkele collega's geen gebruik meer kunnen maken van de T-Mobile simkaart. Op allestoringen.nl lees ik vergelijkbare meldingen dat de simkaart niet meer werkt en alleen noodoproepen mogelijk zijn.

Toestel heeft compleet geen netwerkverbinding meer. 4G, internet en bellen/sms werkt niet meer.

PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh V151.215-V153.215 / CT003 V117 / L&G E350 1P DSMR4.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23:56
Zuid Limburg (landgraaf) alleen H+. Er is geen 4G momenteel.

Edit: 4G+ weer actief.

[ Voor 17% gewijzigd door Incognitum op 22-01-2019 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
En weer storing: sms'en werkt niet.

Gebeld met T-Mobile en die gaf aan dat er momenteel een storing is. Afwachten wanneer dat is opgelost.

[ Voor 61% gewijzigd door krakendmodem op 22-01-2019 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
Heeft niemand hier die storing bij T-Mobile? Sms werkt al inmiddels al ruim 3 dagen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 17:30
Ik heb in het noorden nergens last van, sms alleen geen idee, gebruik ik vrijwel nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvtech
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 15:28
Nieuwe prijzen, als je onbeperkt bellen wil komt er 2,50 euro bij.
@THE_BASE jammer dat er geen maandelijks opzegbaar optie is bijgekomen, of komt dit nog?
Is het niet zo dat je nu kunt kiezen voor 120 min bellen en €Θ2,50 goedkoper? Ik betaal nu al €35,- p/md met €5 samen korting.
Ik denk dat ik maar over ga naar zakelijk, dan heb je in de VS 20GB voor €35,09 incl p/mnd in plaats van 10GB en €60,-

Hoeiendag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-08 01:27
Blij dat ik nog net op tijd mijn moeders abonnement heb omgezet naar de basis sim 120 bel en sms en 1gb voor 8,50 per maand. Zag dat het nu 10 euro is welliswaar met 500MB meer maja. Dit is inclusief de klantvoordeel korting. Blijft voor mij dan toch een verkapte prijsverhoging.. Op hun forum het helemaal de hemel in prijzen dat het veel beter is ahah, laat me niet lachen.

[ Voor 4% gewijzigd door Pukson op 24-01-2019 19:43 ]

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14-09 13:02
ik222 schreef op woensdag 26 december 2018 @ 10:54:
Geen idee of het hier al eerder gemeld is, maar sinds begin december kun je met Go Unlimited in de EU blijkbaar 14GB gebruiken ipv eerst 10GB.
Klopt helemaal ik heb verlengd met Onbeperkt GB + bellen en daar krijg je:

Internet: onbeperkt NL én 14 GB in EU
Bellen: Onbeperkt in NL en EU + 120 min van NL naar EU
SMS: Onbeperkt in NL en EU

Kan iemand mij vertellen hoe jullie Onbeperkt GB+Bellen ervaren? Is het na 5GB steeds met 1GB of 1.5GB?

[ Voor 9% gewijzigd door Van der Berg op 27-01-2019 02:28 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joco
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 12:32
Grappig dit, net voor deze aankondiging heeft T-Mobile mij gebeld of ik niet wil verlengen... (Ik heb nog het eerste unlimited). Ik zei direct nee, want alles wat jullie mij kunnen aanbieden is duurder en de voorwaarden zijn slechter, dus ik ga wachten tot het laatste eind een kijk dan wel.. (april).

'Ja maar dan zouden we dit wat nu hebben helemaal niet meer kunnen voeren en kost het misschien wil 50 als je unlimited wilt'

Ik zei als dat zo is ga ik terug naar Vodafone want met Ziggo kan ik daar een 40gb krijgen wat voor mij het zelfde is als unlimited...

Nog proberen om te praten met meerdere onder 1 dak. Wat ik gewoon niet heb of ik combinatie met T-Mobile thuis wat ook absoluut niet gaat gebeuren hier want zonder glasvezel is dat geen concurrentie (Ziggo is in mijn ogen gewoon monopolist hier)

Maar het mooie is dus dat vlak na dat belletje ze met deze nieuwe komen waardoor ik dus goedkoper uit kan zijn straks in april...

Ik ga van nu 31 euro naar 32.50 ipv 35...
(120 min bellen is meer dan genoeg voor me)

Dus nu is de vraag of terug naar Vodafone met hun Red super of verlengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:03

aex351

I am the one

fl2001 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 09:59:
Sowieso zijn de kleinere bundels behoorlijk duur bij t-mobile. 17,50 per maand voor 2 GB, onbeperkt sms en 120 min.

En daar moet je dan ook nog voor 2 jaar tekenen, anders is het nog duurder.

Als je een internet bundel wilt tot 10GB is het wel duidelijk dat je bij t-mobile weinig te zoeken hebt. Behoorlijk prijzig allemaal.
Ik denk dat er wel betere deals te krijgen zijn. Ik betaal nu 14,50 (incl 2,50 korting) voor een 1 jaar abonnement met 10+2 GB data en onbeperkt bellen en sms'en. En daarboven op telt Spotify niet mee voor de data.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aex351 schreef op zondag 27 januari 2019 @ 10:59:
[...]

Ik denk dat er wel betere deals te krijgen zijn. Ik betaal nu 14,50 (incl 2,50 korting) voor een 1 jaar abonnement met 10+2 GB data en onbeperkt bellen en sms'en. En daarboven op telt Spotify niet mee voor de data.
Dus zonder die korting zou je 17 euro betalen voor 1 jaar, hoe kom je op zo een bedrag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:02
joco schreef op zondag 27 januari 2019 @ 10:28:
Ik zei als dat zo is ga ik terug naar Vodafone want met Ziggo kan ik daar een 40gb krijgen wat voor mij het zelfde is als unlimited...
Houdt er wel rekening mee dat je alleen niet de volledige 40GB in het buitenland kunt verbruiken maar alleen het basis deel (dus niet de verdubbeling vanwege je Ziggo abonnement).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

dutchnltweaker schreef op zondag 27 januari 2019 @ 12:49:
[...]

Dus zonder die korting zou je 17 euro betalen voor 1 jaar, hoe kom je op zo een bedrag?
Heb net even gekeken wat ik precies heb en betaal. Want mijn laatste factuur was inderdaad rond de €14,50 (met terugwerkende kracht korting uit de vorige periode). Ik heb een Up - 10 GB + Onbeperkt bellen '18 van € 34,99 voor € 18,99. Daar gaat dan nog €2.50 vanaf plus 2 GB extra komt erbij. Dan kom ik uit op €16.49 per maand. Ben ik best tevreden mee. Ik had hiervoor een vergelijkbare 1-jaar abonnement voor €19,50.

De abonnementsprijzen bij T-Mobile willen nog wel een verschillen op basis van of je wel of niet een toestel erbij neemt en indien je er een toestel bij neemt welke dat dan is (los van of je het toestel in één koopt zoals ik heb gedaan of maandelijks nog afbetaald). Een abonnement met een S9 valt lager uit dan met een iPhone. Kortom, ik heb er weinig voor hoeven doen. Maar anders had ik wel met T-Mobile gebeld om te kijken wat de mogelijkheden waren. Want Mobiel.nl was mij ook continue aan het bellen of ik via hun wilde verlengen. Alleen zei gaven aan dat ze alleen korting konden geven op accessoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
aex351 schreef op zondag 27 januari 2019 @ 10:59:
[...]

Ik zit nu op 10+2 GB en onbeperkt bellen/sms op 20 euro. En dat is al inclusief 5 euro vriendenkorting plus klantvoordeel combi. Hoe kom jij op een extra 5,5 korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Joosie200 schreef op zondag 27 januari 2019 @ 18:03:
[...]

Ik zit nu op 10+2 GB en onbeperkt bellen/sms op 20 euro. En dat is al inclusief 5 euro vriendenkorting plus klantvoordeel combi. Hoe kom jij op een extra 5,5 korting?
Nee, een verschil van €3,50 in vergelijking met jou, het is €16,49 (dit is incl. €2,50 korting). Gewoon besteld via de website, Mobiel.nl omdat daar de S9 het goedkoopst was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joco
jongetje schreef op zondag 27 januari 2019 @ 13:22:
[...]

Houdt er wel rekening mee dat je alleen niet de volledige 40GB in het buitenland kunt verbruiken maar alleen het basis deel (dus niet de verdubbeling vanwege je Ziggo abonnement).
ja dat klopt maar dan heb ik nog steeds 20GB (ipv 14GB bij unlimited)
dus zo ver ik het nu kan zien is het voor een 2 jarig abo:

30,00 Red Super = 40 GB NL + 20GB EU + onbeperkt bellen
32.50 Unlimited = Unlimited NL + 14 EU + 120 min bellen

Daarnaast hebben we ook nog Red Together maar dat is eigenlijk net wat te duur voor 2 personen waar van de ene het nu kan doen met een Start L sim only...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
T-Mobile heeft voor Prepaid weer wat nieuws.

Een Onbeperkt weekend bundel voor 5.00 euro. Wel handig moet ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joco schreef op zondag 27 januari 2019 @ 10:28:
Grappig dit, net voor deze aankondiging heeft T-Mobile mij gebeld of ik niet wil verlengen... (Ik heb nog het eerste unlimited). Ik zei direct nee, want alles wat jullie mij kunnen aanbieden is duurder en de voorwaarden zijn slechter, dus ik ga wachten tot het laatste eind een kijk dan wel.. (april).

'Ja maar dan zouden we dit wat nu hebben helemaal niet meer kunnen voeren en kost het misschien wil 50 als je unlimited wilt'

Nog proberen om te praten met meerdere onder 1 dak. Wat ik gewoon niet heb of ik combinatie met T-Mobile thuis wat ook absoluut niet gaat gebeuren hier want zonder glasvezel is dat geen concurrentie (Ziggo is in mijn ogen gewoon monopolist hier)

Maar het mooie is dus dat vlak na dat belletje ze met deze nieuwe komen waardoor ik dus goedkoper uit kan zijn straks in april...

Ik ga van nu 31 euro naar 32.50 ipv 35...
(120 min bellen is meer dan genoeg voor me)

Dus nu is de vraag of terug naar Vodafone met hun Red super of verlengen...
Zat net te kijken op de website van grootnieuwsradio en die bieden ook abonnementen via tmobile netwerk aan.

Onbeperkt bellen NL, Onbeperkt bellen EU, Onbeperkt Sms, Onbeperkt internetten in NL, 10 GB dat in EU voor 29.95 per maand. Als je voor 1 februari 2019 beslist krijg je ook nog de eerste maand voor niets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fl2001
Is T-Mobile nu al gestopt met de Prepaid Altijd Online bundel?

Kan het niet meer terug vinden op de site, of ik kijk niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 18:08:
[...]

Zat net te kijken op de website van grootnieuwsradio en die bieden ook abonnementen via tmobile netwerk aan.

Onbeperkt bellen NL, Onbeperkt bellen EU, Onbeperkt Sms, Onbeperkt internetten in NL, 10 GB dat in EU voor 29.95 per maand. Als je voor 1 februari 2019 beslist krijg je ook nog de eerste maand voor niets.
https://www.grootnieuwsabonnement.nl/product/altijd-aan/
Onbeperkt bellen NL + EU.
Onbeperkt bellen naar EU.
Onbeperkt internet NL + 20 GB EU.
Onbeperkt Radio luisteren per dag.
Abonnement voor 24 maanden.
Voor particulier / ondernemers.

Eenmalige aansluitkosten bedragen
€20,00 incl. btw (€16,53 excl. btw)
Zelfs 20gb in de eu.

Onder de voorwaarden https://www.grootnieuwsabonnement.nl/voorwaarden/:
Staan voorwaarden van T-Mobile, gelden dan ook alle tarieven van T-Mobile? (buiten de EU).
Vindt het een beetje onduidelijk, maar waarom zou je bij T-Mobile een abbo nemen als je hier voor 5 euro goedkoper in samen werking met T-Mobile een abonnement kan afnemen met meer GB in de eu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fl2001 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 10:39:
Is T-Mobile nu al gestopt met de Prepaid Altijd Online bundel?

Kan het niet meer terug vinden op de site, of ik kijk niet goed?
https://community.t-mobil...r-t-mobile-prepaid-307604
Betreft een storing dus de bundel is tijdelijk offline gehaald maar komt zeker weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torched
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:18
dutchnltweaker schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 21:00:
[...]

https://www.grootnieuwsabonnement.nl/product/altijd-aan/

[...]

Zelfs 20gb in de eu.

Onder de voorwaarden https://www.grootnieuwsabonnement.nl/voorwaarden/:
Staan voorwaarden van T-Mobile, gelden dan ook alle tarieven van T-Mobile? (buiten de EU).
Vindt het een beetje onduidelijk, maar waarom zou je bij T-Mobile een abbo nemen als je hier voor 5 euro goedkoper in samen werking met T-Mobile een abonnement kan afnemen met meer GB in de eu.
Ik zie op die site van groot nieuws dat er wel een behoorlijke christelijke drive achterzit.

Zit er dan geen filter tussen? Ik zie het zo gauw niet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
dutchnltweaker schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 21:04:
[...]

https://community.t-mobil...r-t-mobile-prepaid-307604
Betreft een storing dus de bundel is tijdelijk offline gehaald maar komt zeker weer terug.
Wel wat vreemd, we zijn nu zo goed als een week verder en nog steeds is de bundel offline.

Rare storing die zo lang duurt, en daarnaast valt het mij ook op dat ze alle informatie wat betreft het kids tarief plan van de site hebben verwijdert.

Dat lijkt mij niet echt een normale gang van zaken als er slechts sprake is van een storing.
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
T-Mobile heeft de laatste tijd wat storingen: sms werkte namelijk soms ook totaal niet. Ik kon niks ontvangen of versturen, lastig met 2FA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joco
ik ben benieuwd of nu T-Mobile (of Vodafone) ook gaat reageren op de nieuwe abonnementen van KPN.
Zeker als je compleet hebt is het nu wel een vrij goeie aanbieding.

Probleem is een beetje dat TMobile daar voor mij niet echt wat op kan bieden (tmobile thuis is geen optie, voor mij geld hetzelfde voor KPN tot nu toe, geen glasvezel hier)

Maar daar voor heb ik wel de combinatie met Ziggo en Vodafone. Als die nu ook gaan reageren met hun Red abonnementen in combinatie met Ziggo dan vrees ik dat T-Mobile het moeilijk gaat krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
T-Mobile heeft net nieuwe abo's dus ik verwacht niet dat ze er op gaan reageren. Ze zijn zich icm KPN Compleet wel heel erg uit de markt aan het prijzen.. Ik betaal voor 10GB 26 euro, ik ga straks bij Telfort 17,50 voor 20GB betalen (Actie is net verlopen)... Dat is 8,50 per maand minder. Daarmee heb ik de afkoop van mijn abo in 5 maanden terugverdiend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Misschien dat tmobile weer interessant wordt als ze ook op de kabel diensten kunnen bieden.... Want nu hebben ze gewoon op de vaste markt geen aandeel

404 Signature not found

• kevin12
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 04-09 13:40
Momenteel Tele2 klant maar ik kan binnenkort verlengen of overstappen.

Ik twijfel om over te stappen naar tmobile omdat als ik het goed heb opgezocht. Je met tmobile in de meeste eu landen 4g dekking hebt. Momenteel vind ik de snelheid van internet met tele2 in het buitenland vervelend langzaam.

Iemand die kan aanraden om daarvoor over te stappen naar tmobile, of zal dat veranderen door de fusie? Aankomend vakantieland is Spanje en daar heeft tele2 sws geen 4g als ik het goed heb begrepen.

Alvast bedankt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
T-Mobile neemt Tele2 Nederland over en niet andersom dus voor T-Mobile verandert er niets behalve dat ze wellicht binnenkort in Nederland ook de Tele2 masten / locaties kunnen gebruiken. Voor het buitenland zal je bij T-Mobile erg goed blijven zitten omdat ze in veel Europese landen een "eigen" netwerk / goede 4G roaming overeenkomst hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door ik222 op 14-02-2019 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Hmm, vandaag heb ik omdat ik geen verbinding kreeg toen ik een nummer had gekozen eens gekeken hoe mijn telefoon is verbonden, en daarbij gemerkt dat T-Mobile kennelijk IWLAN gebruikt. Wat getest en over het algemeen lijkt dat goed te werken, maar soms is de verbindingsopbouw niet optimaal of raakt de overdracht kort verloren... Bij uitgeschakeld WLAN schakelt de telefoon kennelijk terug van een 4G-verbinding naar HSPA+ ('Mobile Network State' blijft ook op disconnected staan tijdens het bellen over(?) IWLAN, bij verbreken WLAN-verbinding schakelt die naar connected)

[ Voor 35% gewijzigd door begintmeta op 26-03-2019 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torched
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:18
Jassy schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 11:50:
T-Mobile heeft net nieuwe abo's dus ik verwacht niet dat ze er op gaan reageren. Ze zijn zich icm KPN Compleet wel heel erg uit de markt aan het prijzen.. Ik betaal voor 10GB 26 euro, ik ga straks bij Telfort 17,50 voor 20GB betalen (Actie is net verlopen)... Dat is 8,50 per maand minder. Daarmee heb ik de afkoop van mijn abo in 5 maanden terugverdiend...
Aan de andere kant ook weer niet.
Je kan 2 unlimited abonnementen op hetzelfde adres hebben voor 23 50 per maand met de huidige aanbiedingen.

En ja, mijn gebruik ligt tussen 50 en 80 gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Torched schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:48:
[...]

Aan de andere kant ook weer niet.
Je kan 2 unlimited abonnementen op hetzelfde adres hebben voor 23 50 per maand met de huidige aanbiedingen.

En ja, mijn gebruik ligt tussen 50 en 80 gb
Ik zie nu inderdaad dat ze een aanbieding hebben. Echter is T-Mobile voor mij ook om andere redenen niet meer interessant, vandaar dat ik naar Telfort ben gegaan, waar mij het genoemde abo met de thuis korting maar 12,50 kost.

• WasMachinator
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12-2024

WasMachinator

I'll be back! =)

Aangezien mijn S6 edge toch wel zijn eind heeft bereikt ben ik aan het kijken om te verlengen.
Heeft het tegenwoordig nog nut om te bellen met de klantenservice en het overstap verhaal op te hangen voor eventuele extra korting? Ik wil van Sim Only naar een toestel + abbo gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSB
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:21

RSB

begintmeta schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 10:42:
Hmm, vandaag heb ik omdat ik geen verbinding kreeg toen ik een nummer had gekozen eens gekeken hoe mijn telefoon is verbonden, en daarbij gemerkt dat T-Mobile kennelijk IWLAN gebruikt. Wat getest en over het algemeen lijkt dat goed te werken, maar soms is de verbindingsopbouw niet optimaal of raakt de overdracht kort verloren... Bij uitgeschakeld WLAN schakelt de telefoon kennelijk terug van een 4G-verbinding naar HSPA+
Ik weet niet of je toevallig een Samsung heb? Maar dat IWLAN betekent op de mijne dat VoWIFI beschikbaar is (Zit zelf niet bij t-mobile )

-RSB, Vergeet je me niet te quote'n als je een reactie op mijn bericht heb? ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unconnected
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 08:55
WasMachinator schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 19:22:
Aangezien mijn S6 edge toch wel zijn eind heeft bereikt ben ik aan het kijken om te verlengen.
Heeft het tegenwoordig nog nut om te bellen met de klantenservice en het overstap verhaal op te hangen voor eventuele extra korting? Ik wil van Sim Only naar een toestel + abbo gaan.
Bellen leverde mij op een abbonnement van 22,50 een totaal korting van 2.50! :| 2 jaar geleden was dat nog 5,50. t-mobile samen is ook niet meer (scheelde ook 5 euro) en de enige extra korting die ik er nog bij kon krijgen was 2,50 voor een combi-voordeel als ik mijn glasvezel abonnement zou oversluiten. Die kwam alleen 10 euro duurder uit dan hetzelfde pakket elders... Ik heb maar nummerbehoud aangevraagd en na 20 jaar klant te zijn geweest voor een andere partij gekozen. Werd die vrouw aan de andere kant van de lijn nog boos ook en hing ze op met 'doei' :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
WasMachinator schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 19:22:
Ik heb nu een SO 1 jaar alles onbeperkt voor €29,50 (met 2,50 korting via klantvoordeel). Het is maar net hoe je je opstelt en vooral wie je eraan krijgt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Zucht. Ik heb @Work en mag maandelijks opzeggen. Dat ga ik ook doen na drie maanden klant te zijn geweest.

In de provincie Groningen is het echt niet te doen. Volgens mij zijn er een hele hoop masten met enkel hoogfrequenties. Bij het nieuwe ziekenhuis in Scheemda geen verbinding. Niet eens 3G. Gewoon helemaal geen bereik. Mijn familie hebben Simyo en Vodafone en die hebben allemaal volle bak 4G.

Ik heb dat bij T-Mobile gemeld, maar ze zeggen dat het komt doordat Scheemda dichtbij de Duitse grens ligt.

Vandaag stond ik bij de IKEA in de winkel. Mijn familie heeft weer 3 streepjes 4G. Ik had 3G met 1 streepje. Toen ik me omdraaide had ik geen service meer.

Verder heb ik ook op andere plekken zeer slecht bereik, waar mijn Simyo-familie wel goed bereik heeft.

Nog irritanter: als ik soms probeer te bellen hoor ik alleen een hoge pieptoon in de verte, maar gaat de telefoon niet over. Dan krijg ik na een minuut te horen dat de verbinding niet tot stand kon worden gebracht. Elke nacht vliegt 4G eruit en is enkel 3G beschikbaar. Ook dit alles heb ik bij T-Mobile gemeld.

Ik kreeg als advies de netwerkinstellingen te resetten. Dat heb ik gedaan, maar het heeft niet geholpen. Volgens T-Mobile is dan mijn iPhone XS Max defect. Dat is raar, want met KPN heb ik geen problemen.

Dit is precies hetzelfde probleem als wat T-Mobile vorig jaar met de iPhone X had. Ik ben er zo onderhand wel klaar mee en mis mijn Groene Provider. Morgen toch maar weer terug naar KPN vrees ik. Ook als dat tijdelijk tot dubbele lasten leidt. Ik ben ondernemer en moet beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
in de IKEA groningen heb ik gewoon prima 4G+ dekking met Tmobile anders...

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
Dennisweb schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 23:15:
Zucht. Ik heb @Work en mag maandelijks opzeggen. Dat ga ik ook doen na drie maanden klant te zijn geweest.

In de provincie Groningen is het echt niet te doen. Volgens mij zijn er een hele hoop masten met enkel hoogfrequenties. Bij het nieuwe ziekenhuis in Scheemda geen verbinding. Niet eens 3G. Gewoon helemaal geen bereik. Mijn familie hebben Simyo en Vodafone en die hebben allemaal volle bak 4G.

Ik heb dat bij T-Mobile gemeld, maar ze zeggen dat het komt doordat Scheemda dichtbij de Duitse grens ligt.

Vandaag stond ik bij de IKEA in de winkel. Mijn familie heeft weer 3 streepjes 4G. Ik had 3G met 1 streepje. Toen ik me omdraaide had ik geen service meer.

Verder heb ik ook op andere plekken zeer slecht bereik, waar mijn Simyo-familie wel goed bereik heeft.

Nog irritanter: als ik soms probeer te bellen hoor ik alleen een hoge pieptoon in de verte, maar gaat de telefoon niet over. Dan krijg ik na een minuut te horen dat de verbinding niet tot stand kon worden gebracht. Elke nacht vliegt 4G eruit en is enkel 3G beschikbaar. Ook dit alles heb ik bij T-Mobile gemeld.

Ik kreeg als advies de netwerkinstellingen te resetten. Dat heb ik gedaan, maar het heeft niet geholpen. Volgens T-Mobile is dan mijn iPhone XS Max defect. Dat is raar, want met KPN heb ik geen problemen.

Dit is precies hetzelfde probleem als wat T-Mobile vorig jaar met de iPhone X had. Ik ben er zo onderhand wel klaar mee en mis mijn Groene Provider. Morgen toch maar weer terug naar KPN vrees ik. Ook als dat tijdelijk tot dubbele lasten leidt. Ik ben ondernemer en moet beschikbaar zijn.
Heb je al eens een ander toestel geprobeerd? Dit kan natuurlijk ook toch aan de iPhone liggen. Een oudere iPhone zou dat probleem niet moeten geven bijvoorbeeld.

Overigens is T-Mobile niet heel veel beter aan de Friese kant. Ik heb een jaar T-Mobile gehad via mijn werk, maar de dekking was duidelijk minder dan bij KPN. T-Mobile werkte overigens wel prima (op 3G) maar qua 4G dekking wint KPN het hier alsnog.

Op een andere locatie had T-Mobile weer iets beter ontvangst. Maar daar had ik weinig aan, ik kom daar nooit meer ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
Thuis heb ik binnen ook geen geweldige dekking maar nog altijd voldoende om gewoon te te kunnen bellen en gebeld worden.. Wel heeft volte een enorm voordeel tov terugvallen op 3g of zelfs 2g..

Maar goed nog een paar dagen en we zwaaien tmobile even tot ziens ;)
En gaan we indirect als klant verder bij Tele2

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
krakendmodem schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 18:58:
[...]

Heb je al eens een ander toestel geprobeerd? Dit kan natuurlijk ook toch aan de iPhone liggen. Een oudere iPhone zou dat probleem niet moeten geven bijvoorbeeld.

Overigens is T-Mobile niet heel veel beter aan de Friese kant. Ik heb een jaar T-Mobile gehad via mijn werk, maar de dekking was duidelijk minder dan bij KPN. T-Mobile werkte overigens wel prima (op 3G) maar qua 4G dekking wint KPN het hier alsnog.

Op een andere locatie had T-Mobile weer iets beter ontvangst. Maar daar had ik weinig aan, ik kom daar nooit meer ;).
Hiervoor had ik KPN op de iPhone XS Max. Dat werkte wel vlotjes. T-Mobile heeft dezelfde problemen op de Samsung Galaxy S7 Edge. Er lijkt echt iets mis te zijn met de verbinding tussen toestel en netwerk. Het bereik van T-Mobile is in de noordelijke provincies inderdaad niet fantastisch. Ik bind liever iets in op snelheid (KPN is langzamer) en een beter bereik, dan dat ik helemaal geen service heb op zoveel locaties. Ik zit thuis trouwens meestal op WiFi, dus de lagere snelheid maakt me dan niet uit.

Wat wel irritant is dat ik ook regelmatig gewoon helemaal van het netwerk geknikkerd word. Ik kom elke 2-4 weken in het ziekenhuis en dat ik dan helemaal geen verbinding heb vind ik een grote ergernis. Ik neem afscheid van dit topic en ga weer met KPN verder. Bedankt voor je hulp, dat waardeer ik zeker! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krakendmodem
SMSfreakie schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 19:55:
Thuis heb ik binnen ook geen geweldige dekking maar nog altijd voldoende om gewoon te te kunnen bellen en gebeld worden.. Wel heeft volte een enorm voordeel tov terugvallen op 3g of zelfs 2g..

Maar goed nog een paar dagen en we zwaaien tmobile even tot ziens ;)
En gaan we indirect als klant verder bij Tele2
Thuis was het bij mij wel te doen, alleen jammer dat T-Mobile voor de zakelijke abonnementen ook nog steeds geen 4g bellen of bellen over wifi heeft. Alle andere providers kunnen dat inmiddels wel, waarom T-Mobile dan niet? Ze hebben opzich een behoorlijk netwerk opgezet, dus zoiets zou toch snel ingeschakeld kunnen worden?

2G zit bij T-Mobile alleen op 1800Mhz volgens mij; die dekking is sowieso minder dan 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey87
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 10-09 08:21
Dennisweb schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 23:15:

<knip>

<knip>

Ik kom door geheel Nederland, en dus ook geregeld in Groningen (en niet alleen de stad), en ik kan mij niet vinden in jouw bevindingen. Ik heb eigenlijk overal waar ik kom prima bereik, zowel indoor als outdoor.

Er zijn alleen een aantal plekken in Zeeland (met name Zeeuws-Vlaanderen) waar het af en toe niet helemaal lekker werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 08:12
krakendmodem schreef op zondag 24 februari 2019 @ 09:23:
[...]

Thuis was het bij mij wel te doen, alleen jammer dat T-Mobile voor de zakelijke abonnementen ook nog steeds geen 4g bellen of bellen over wifi heeft. Alle andere providers kunnen dat inmiddels wel, waarom T-Mobile dan niet? Ze hebben opzich een behoorlijk netwerk opgezet, dus zoiets zou toch snel ingeschakeld kunnen worden?
Voor consumentenabonnementen hebben ze het ook nog steeds niet.

Mijn ervaring is dat het eerst bij consumentenabonnementen wordt uitgerold en pas (veel) later bij zakelijke.

Ik heb een zakelijk abonnement bij KPN. Daarbij heb ik ook nog steeds geen bellen via 4G en Wi-Fi, terwijl consumentenabonnementen dat wel hebben.

Vodafone precies hetzelfde. Bij mijn vorige werkgever had ik Vodafone. Consumentenabonnementen kregen bellen via 4G en Wi-Fi. Bij het zakelijke abonnement wat ik had kwam het pas ruim een jaar later.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
krakendmodem schreef op zondag 24 februari 2019 @ 09:23:
[...]

2G zit bij T-Mobile alleen op 1800Mhz volgens mij; die dekking is sowieso minder dan 3G.
Nouja ik heb dan nu wel het geluk van volte.. Maar het gebrek aan vowifi is voor mij nu de reden om naar tele2 te gaan..

Als de netwerken in elkaar gevlochten worden gok ik niet dat ze ineens vowifi en volte weer gaan uitzetten

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SMSfreakie schreef op zondag 24 februari 2019 @ 13:21:
[...]

Nouja ik heb dan nu wel het geluk van volte.. Maar het gebrek aan vowifi is voor mij nu de reden om naar tele2 te gaan..

Als de netwerken in elkaar gevlochten worden gok ik niet dat ze ineens vowifi en volte weer gaan uitzetten
Juist wel. T-Mobile gaat het netwerk overnemen. Het worden T-Mobile settings.
Ik hoop/denk juist de keerzijde, dat na de netwerk update wel alle settings voor iedereen aangezet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:02
neeecht schreef op zondag 24 februari 2019 @ 13:25:
[...]

Ik hoop/denk juist de keerzijde, dat na de netwerk update wel alle settings voor iedereen aangezet worden.
T-Mobile is een nieuw VoLTE aan het testen (zoals ik al eerder heb gemeld hier) dus komt vast goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
neeecht schreef op zondag 24 februari 2019 @ 13:25:
[...]

Nouja dat zien we dan ook wel weer.. Het scheelt nog steeds 7.50 pm (geen andere tmo diensten) dus tja ben geen dief van mn eigen bankrekening

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philip oving
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-02-2022
Weet iemand of T Mobile al begonnen is met het samenvoegen van de netwerken.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:50
philip oving schreef op zondag 24 februari 2019 @ 20:47:
Weet iemand of T Mobile al begonnen is met het samenvoegen van de netwerken.?
Het laatste nieuws hierover is het volgende van vorige week:
nieuws: T-Mobile bouwt volgend jaar landelijk dekkend 5g-netwerk
"Nu de fusie van T-Mobile en Tele2 is goedgekeurd door de Europese Commissie zijn wij gestart met de integratie van beide mobiele netwerken", aldus Joost Vente van T-Mobile. "Hiervoor moeten wij aanpassingen doen om ook het spectrum van Tele2 in ons netwerk in te kunnen zetten.
Maar of er al iets merkbaar is of dat dit alleen voorbereidende werkzaamheden zijn, geen idee.

[ Voor 11% gewijzigd door Fuwor op 24-02-2019 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchLegendX
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 12:37
jongetje schreef op zondag 24 februari 2019 @ 14:10:
[...]

T-Mobile is een nieuw VoLTE aan het testen (zoals ik al eerder heb gemeld hier) dus komt vast goed.
Van een welbekende gehoord dat het begin April gaat uitrollen.. We wachten af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joco
heeft iemand zijn Unlimited eens door laten lopen na 1 of 2 jaar?
gaat dan de 15 euro korting er echt meteen af dus betaal je direct 45 of 50 (afhankelijk van de vrienden korting)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blavlaa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:50
joco schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:34:
gaat dan de 15 euro korting er echt meteen af dus betaal je direct 45 of 50 (afhankelijk van de vrienden korting)?
Als ik in de app kijk bij mijn abonnement, dan zal idd na beeindigen van je eerste contract de prijs gaan naar 51 euro bij mij dan.

PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh V151.215-V153.215 / CT003 V117 / L&G E350 1P DSMR4.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:44
joco schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:34:
Ja, de korting vervalt, heb het uitgeprobeerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Dan is dat nieuw beleid want de korting verviel eerder niet. De korting van het abonnement van mijn vader (Unlimited 17.1) werd telkens verlengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:44
Jassy schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 21:40:
Dan is dat nieuw beleid want de korting verviel eerder niet. De korting van het abonnement van mijn vader (Unlimited 17.1) werd telkens verlengd.
Had een eenjarig 17.1 abo, en daar verviel de korting toch echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1506CK heeft ook weer een bandje erbij gekregen. Band 38.

@The_Wireless_Guy
Indien nog steeds nodig, kun je 'geld' iets beter omschrijven?
Wat is er nodig zodat 4gmasten.nl weer maandelijkste updates kan doen?

En met tweakers die kunnen helpen bedoelde ik vooral:
- Server ruimte
- Script/programmeer kennis
- Mogelijk hardware leveren. Misschien kan er zelfs wel iets overlegd worden door sponsoring via Tweakers.net
- Mogelijke andere IT oplossingen

• SMSfreakie
  • Niet online
De laatste uren als directe tmobile klant zijn ingegaan.....

404 Signature not found

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:20

knakworst

Get more sats!

SMSfreakie schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 09:03:
De laatste uren als directe tmobile klant zijn ingegaan.....
Welkom terug binnenkort via Tele2 ;w _/-\o_

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:51
Kan ook verlengen bij T-Mobile. 12 GB + onbeperkt muziek streamen voor 17.50 daarbij 24 maanden 10 euro p/m voor G7 plus. Is ook 60 euro toestel korting. Totaal 27.50 lijkt toch een prima deal?

• SMSfreakie
  • Niet online
knakworst schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 09:36:
[...]

Welkom terug binnenkort via Tele2 ;w _/-\o_
Precies.... Straks indirecte klant :p nog even mn data bundel er door jagen :p

404 Signature not found

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Wireless_Guy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 15:10

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

neeecht schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:19:
1506CK heeft ook weer een bandje erbij gekregen. Band 38.

@The_Wireless_Guy
Indien nog steeds nodig, kun je 'geld' iets beter omschrijven?
Wat is er nodig zodat 4gmasten.nl weer maandelijkste updates kan doen?

En met tweakers die kunnen helpen bedoelde ik vooral:
- Server ruimte
- Script/programmeer kennis
- Mogelijk hardware leveren. Misschien kan er zelfs wel iets overlegd worden door sponsoring via Tweakers.net
- Mogelijke andere IT oplossingen
M'n laptop moet gerepareerd worden. Gaat komende maand goedkomen. Eerst ff lekker op vakantie geweest.

Antenne en masten malloot

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kopje_Koffie
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:23
Mocht je hulp nodig hebben om wat code technische zaken te optimaliseren om zo sneller updates uit het antenneregister binnen te kunnen halen, dan wil ik mijn hulp wel aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Wireless_Guy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 15:10

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

Kopje_Koffie schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 21:41:
Mocht je hulp nodig hebben om wat code technische zaken te optimaliseren om zo sneller updates uit het antenneregister binnen te kunnen halen, dan wil ik mijn hulp wel aanbieden.
Dat gaat allemaal snel genoeg. Issue zit puur in de defecte hardware van mijn laptop en mijn beperkte financiële middelen.

Antenne en masten malloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op dit moment zijn alle sim only van T-Mobile standaard 2,50 euro goedkoper zonder de thuis korting (De 2, 5 en 10gb bundels).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jant
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
dutchnltweaker schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 21:09:
Op dit moment zijn alle sim only van T-Mobile standaard 2,50 euro goedkoper zonder de thuis korting (De 2, 5 en 10gb bundels).
Dat is dan wel de optie *zonder* onbeperkt bellen.

Of anders gezegd, het standaard aanbod van de nieuwe abonnementen.

[ Voor 10% gewijzigd door jant op 01-03-2019 23:25 ]

Een album per dag; een selectie: https://open.spotify.com/playlist/6s3nNLl8pJpCwLR3LPligA?si=dddc51153b2a49e8

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jant schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 23:23:
[...]

Dat is dan wel de optie *zonder* onbeperkt bellen.

Of anders gezegd, het standaard aanbod van de nieuwe abonnementen.
Nee, want zonder de optie onbeperkt bellen is het normaal 22,50 euro en met onbeperkt bellen 25 euro als je 10gb neemt, nu is het 20 euro zonder onbeperkt bellen en met 22,50 euro.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SebasFM
  • Laatst online: 13-09 14:21

SebasFM

BOFH

Om aan mijn eigen informatiebehoefte te voorzien, heb ik afgelopen weekend zelf een script in elkaar gedraaid die een kaart met antennes genereert. Het is niet perfect, poging één en ook zeker niet de bedoeling om The_Wireless_Guy's harde werk te vervangen. Zie het plaatsen van de kaart als iets eenmaligs. Maar het zou for the time being even een noodoplossing kunnen zijn. De gebruikte LTE banden zijn in de labels aangegeven naast/onder de icoontjes. Werkt niet perfect. Anders kan je de antenne aanklikken en staat het links van de kaart opgesomd.

Kaart voor T-Mobile kan je hier vinden.

@The_Wireless_Guy mocht je hem op je website willen integreren ondanks dat dit er compleet anders uit ziet en niet alle informatie biedt wat jouw kaarten bieden, dan vind ik dat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ynnoz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-08 18:42
Ik heb een wat ingewikkeld probleem waar ik met T-Mobile niet uitkom:

Ik heb een mobiel abonnement wat tot verleden jaar liep bij Tele2. Een jaar geleden heb ik dat abonnement overgezet naar T-Mobile. Nu had ik bij Tele2 een blokkade op betaalde SMS diensten.

Als ik nu (bij T-Mobile) een SMS probeer te sturen dan krijg ik het bericht van 1555 "Je kunt geen gebruik maken van deze dienst omdat je nummer hiervoor geblokkeerd is. Maak de blokkade ongedaan op www.payinfo.nl ..."

Echter, op www.payinfo.nl verwijzen me me door naar de website van T-Mobile omdat voor deze provider je op de website van T-Mobile zelf de blokkades kan regelen. Op T-Mobile zelf staat alles gedeblokkeerd.

Om een lang verhaal kort te maken: Aangemeld bij de technische dienst van T-Mobile en die hebben contact opgenomen met www.payinfo.nl en volgens beide bedrijven staat alles gedeblokkeerd. Ik kan echter nog steeds geen SMS sturen naar bij. 1008 (Schiphol vluchtinformatie). Wat T-Mobile daarna zegt is eigenlijk zoek het zelf maar uit, wij kunnen niets meer doen. Overigens werken gewone SMS'jes prima.

Vraag: hoe nu verder? Ik kan van T-Mobile een nieuw nummer krijgen maar dat wil ik niet vanwege mijn vele contacten. Ze willen ook het contract niet voortijdig beëindigen zodat ik naar een andere aanbieder kan overstappen die wel wat voor me wil/kan doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Ynnoz op 04-03-2019 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilovali
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16:46
Ynnoz schreef op maandag 4 maart 2019 @ 17:01:
Ik heb een wat ingewikkeld probleem waar ik met T-Mobile niet uitkom:

Ik heb een mobiel abonnement wat tot verleden jaar liep bij Tele2. Een jaar geleden heb ik dat abonnement overgezet naar T-Mobile. Nu had ik bij Tele2 een blokkade op betaalde SMS diensten.

Als ik nu (bij T-Mobile) een SMS probeer te sturen dan krijg ik het bericht van 1555 "Je kunt geen gebruik maken van deze dienst omdat je nummer hiervoor geblokkeerd is. Maak de blokkade ongedaan op www.payinfo.nl ..."

Echter, op www.payinfo.nl verwijzen me me door naar de website van T-Mobile omdat voor deze provider je op de website van T-Mobile zelf de blokkades kan regelen. Op T-Mobile zelf staat alles gedeblokkeerd.

Om een lang verhaal kort te maken: Aangemeld bij de technische dienst van T-Mobile en die hebben contact opgenomen met www.payinfo.nl en volgens beide bedrijven staat alles gedeblokkeerd. Ik kan echter nog steeds geen SMS sturen naar bij. 1008 (Schiphol vluchtinformatie). Wat T-Mobile daarna zegt is eigenlijk zoek het zelf maar uit, wij kunnen niets meer doen. Overigens werken gewone SMS'jes prima.

Vraag: hoe nu verder? Ik kan van T-Mobile een nieuw nummer krijgen maar dat wil ik niet vanwege mijn vele contacten. Ze willen ook het contract niet voortijdig beëindigen zodat ik naar een andere aanbieder kan overstappen die wel wat voor me wil/kan doen.
T-Mobile kan zelf ook blokkades instellen zonder dat je die kunt zien op My T-Mobile. Kan het dat niet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
is er geen ander nummer waarmee je zou kunnen testen :?
zonder meteen aan 1 of ander abo vast te hangen of 2,99 voor dat smsje af te tikken (als die het doet)

verder kan ik bij payinfo (na het inloggen) gewoon dingen (de)blokkeren :?

meteen even SMS abo diensten in de blok gezet :7

[ Voor 31% gewijzigd door SMSfreakie op 04-03-2019 19:05 ]

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilovali
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16:46
SMSfreakie schreef op maandag 4 maart 2019 @ 19:02:
zonder meteen aan 1 of ander abo vast te hangen of 2,99 voor dat smsje af te tikken (als die het doet)

Je kunt iets random SMSen naar 1616, dat is een nummer van T-Mobile zelf bedoeld voor acties (zoals 24 uur gratis data enz). Je krijgt dan een SMS terug dat de aanvraag ongeldig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peptalk
  • Registratie: November 2014
@Ynnoz

Probeer eens Tele 2, misschien dat daar nog wat 'verkeerd' staat.

En prijs je gelukkig dat het niet andersom is, dat je een abo dienst niet uitgeschakeld krijgt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ynnoz
SMSfreakie schreef op maandag 4 maart 2019 @ 19:02:

Alle (betaalde) SMS diensten zijn geblokkeerd. Ik kan via payinfo.nl geen diensten (de)blokkeren:

"Blokkeren van betaalde diensten gaat in geval van T-Mobile, Ben en Simpel via je eigen telecom aanbieder." volgens payinfo.nl zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ynnoz
peptalk schreef op maandag 4 maart 2019 @ 19:11:
@Ynnoz

Probeer eens Tele 2, misschien dat daar nog wat 'verkeerd' staat.

En prijs je gelukkig dat het niet andersom is, dat je een abo dienst niet uitgeschakeld krijgt....
Tele2 was behulpzaam, maar lkan niets doen omdat het nummer niet meer actief is bij hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ynnoz
Pilovali schreef op maandag 4 maart 2019 @ 19:08:
[...]

Je kunt iets random SMSen naar 1616, dat is een nummer van T-Mobile zelf bedoeld voor acties (zoals 24 uur gratis data enz). Je krijgt dan een SMS terug dat de aanvraag ongeldig is.
Dat werkt.

@Pilovali Vogens de whizz-kids bij T-Mobile (de technische groep) zijn er bij T-Mobile geen blokkades actief.

[ Voor 15% gewijzigd door Ynnoz op 04-03-2019 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
Als je dit leest word je toch niet zo vrolijk: https://www.nu.nl/mobiel/...n.html#coral_talk_wrapper

Gemiddeld betalen we in nederland 7 euro per GB terwijl in finland dat maar 1 euro per GB is.

Oke opzich is het logisch dat er wat verschil tussen zit, maar dit is wel veel, en dan moeten we de na effecten van de fusie tussen tmobile en tele2 nog krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
Ik vraag me af hoe dat gemeten is. Want volgens mij zitten hier vrij weinig mensen die dat betalen voor een GB. Geldt het alleen voor abo's waar maar 1 GB in zit ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sorcerer8472
Ynnoz schreef op maandag 4 maart 2019 @ 19:25:
[...]

Tele2 was behulpzaam, maar lkan niets doen omdat het nummer niet meer actief is bij hun.
En toch zou het kunnen dat dit bij hen ligt als je nummer door hen wordt beheerd. Providers sturen intern namelijk best wel wat SMS door door de manier waarop het wordt gerouteerd, dus de blokkade kan nog bij je oude provider liggen, en zou zelfs nog bij een andere provider dan Tele2 kunnen liggen.

Wat zijn de eerste 2 cijfers van je 06-nummer? Dus bijv. 06-XX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 17:30
fl2001 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 11:28:
Als je dit leest word je toch niet zo vrolijk: https://www.nu.nl/mobiel/...n.html#coral_talk_wrapper

Gemiddeld betalen we in nederland 7 euro per GB terwijl in finland dat maar 1 euro per GB is.

Oke opzich is het logisch dat er wat verschil tussen zit, maar dit is wel veel, en dan moeten we de na effecten van de fusie tussen tmobile en tele2 nog krijgen.
Het is wel een interessant onderzoek alleen het punt is dat ze kijken naar sim-only's en vergelijken dan iedere abonnements vorm van iedere aanbieder met 1gb en trekken daar een gemiddelde uit. Dus de goedkoopste GB in NL was 0.80 euro en de duurste was 33.33 euro volgens hun data, en dan komen zij vervolgens uit een gemiddelde van 7.06 euro, of 7.99 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ynnoz
Sorcerer8472 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 13:27:
[...]

En toch zou het kunnen dat dit bij hen ligt als je nummer door hen wordt beheerd. Providers sturen intern namelijk best wel wat SMS door door de manier waarop het wordt gerouteerd, dus de blokkade kan nog bij je oude provider liggen, en zou zelfs nog bij een andere provider dan Tele2 kunnen liggen.

Wat zijn de eerste 2 cijfers van je 06-nummer? Dus bijv. 06-XX?
06-14

Maar ik ben een stuk verder gekomen met de hulp van payinfo.nl:

Als een blokkering is ingesteld via een provider die werkt met payinfo.nl (o.a. Tele2), dan kan je niet meer bij die blokkeringen als je nieuwe provider zoals T-Mobile de blokkeringen zelf regelt. Payinfo.nl herkent je nummer als zijnde van T-Mobile en verwijst je door naar die website. Kortom, je kan er niet meer bij.

Misschien wel leuk om de antwoorden van Payinfo te laten zien. Voor diegenen die er ook mee te maken krijgen:

1) Is dit een algemeen probleem omdat diverse telecomaanbieders verschillende systemen gebruiken die niet met elkaar praten? Of gaat het hier sporadisch fout.
Nee, de blokkering via Payinfo is eigenlijk leidend, alleen T-Mobile heeft een afwijkend eigen systeem. Het gaat meestal goed alleen is deze mogelijkheid er als er iemand overstapt naar T-Mobile en er staat nog een blok bij een andere provider, eigenlijk identieke situaties zoals bij jou nu is gebeurd.
2) Moeten telecomaanbieders niet onderling eerst de blokkades verwijderen voordat ze een nummer overnemen (porteren)? Of moeten ze de gebruikers daarop niet attenderen zodat de gebruiker het zelf moet doen?
De blokkade wordt door de eindgebruiker geplaatst en niet door de operator en alleen de eindgebruiker kunnen daarom een blokkering opheffen, het is aan de operatoren om je daar op te wijzen. De praktijk is dat dit weinig gebeurd aangezien dat afhankelijk is wie je helpt en vaak wordt daar niet aan gedacht, zeker niet als je weg gaat.
3) Waarom kon T-Mobile dit niet via jullie regelen?
Dit hadden ze kunnen doen maar ook hier hangt het zeer waarschijnlijk af van degene die je helpt.

[ Voor 62% gewijzigd door Ynnoz op 05-03-2019 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:09
Is er eigenlijk al iets meer duidelijk over VoLTE ?
Las net dat zelfs prepaid provider SimYo (kpn netwerk) VoLTE al over is.

Moet zeggen dat ik van T-Mobile wat meer had verwacht ;)

Desalniettemin ben ik erg tevreden over T-Mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
boswandeling schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 21:11:
Is er eigenlijk al iets meer duidelijk over VoLTE ?
Las net dat zelfs prepaid provider SimYo (kpn netwerk) VoLTE al over is.

Moet zeggen dat ik van T-Mobile wat meer had verwacht ;)

Desalniettemin ben ik erg tevreden over T-Mobile
Simyo verkoopt ook simonly abonnementen.

De prepaid klanten krijgen het niet, de klanten met abonnement krijgen het.

Moet wel zeggen dat de setuptime voor het bellen bij T-Mobile over H+ echt heel snel gaat. Dat duurt bij de andere providers wel een dikke seconde langer. Maar met 4G+ bellen maakt het weinig meer uit, tenzij de andere kant nog eerst naar 3G terug moet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joco
Na 2 jaar T-Mobile Unlimited ga ik weer terug naar vodafone.. Het netwerk is echt goed die aanbieding van toen (met vrienden korting) 30 euro voor onbeperkt NL/EU was een goeie aanbieding. En als ik dat has kunnen houden was ik denk ik wel gebleven
Maar door dat T-Mobile de voorwaarden steeds meer verslechterde (geen onbeperkt EU, geen vrienden korting). Moet ik dus echt meer gaan betalen (35 euro) voor minder.

Maar nu Vodafone hun abo's hebben aangepast heeft TMobile voor mij nog verder uit de markt geprijsd..
TMobile heeft gewoon het nadeel dat ik thuis ook al Ziggo heb,, (en TMobile thuis absoluut geen optie is, geen glasvezel hier)

Heb ook nog een actiecode kunnen krijgen voor Vodafone Friends&Family dus mijn 80GB together is maar 25 euro, en als bonus kan ik mijn vriendin ook nog op een together extra er bij zetten voor 12.50 en dan hebben we dus voor 37,50 2 abo's met 160GB per maand, onbeperkt bellen/sms.. Waar we nu gezamenlijk 31 + 15 = 46 euro betalen en dat zou als ik verleng bij tmobile ook nog een paar euro duurder worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexxagon
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-08 12:05
joco schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 09:44:
Na 2 jaar T-Mobile Unlimited ga ik weer terug naar vodafone.. Het netwerk is echt goed die aanbieding van toen (met vrienden korting) 30 euro voor onbeperkt NL/EU was een goeie aanbieding. En als ik dat has kunnen houden was ik denk ik wel gebleven
Maar door dat T-Mobile de voorwaarden steeds meer verslechterde (geen onbeperkt EU, geen vrienden korting). Moet ik dus echt meer gaan betalen (35 euro) voor minder.

Maar nu Vodafone hun abo's hebben aangepast heeft TMobile voor mij nog verder uit de markt geprijsd..
TMobile heeft gewoon het nadeel dat ik thuis ook al Ziggo heb,, (en TMobile thuis absoluut geen optie is, geen glasvezel hier)

Heb ook nog een actiecode kunnen krijgen voor Vodafone Friends&Family dus mijn 80GB together is maar 25 euro, en als bonus kan ik mijn vriendin ook nog op een together extra er bij zetten voor 12.50 en dan hebben we dus voor 37,50 2 abo's met 160GB per maand, onbeperkt bellen/sms.. Waar we nu gezamenlijk 31 + 15 = 46 euro betalen en dat zou als ik verleng bij tmobile ook nog een paar euro duurder worden..
Ik kan binnenkort verlengen bij T-mobile, maar ik vind ze enorm duur vergeleken met de concurrenten en afstappen kan pas 1 maand van te voren, dus lastige keuze.

Heeft iemand ervaring met bellen met T-mobile voor betere verlenging deal, or they DGAF? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Hexxagon schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 09:47:
[...]

Ik kan binnenkort verlengen bij T-mobile, maar ik vind ze enorm duur vergeleken met de concurrenten en afstappen kan pas 1 maand van te voren, dus lastige keuze.

Heeft iemand ervaring met bellen met T-mobile voor betere verlenging deal, or they DGAF? :+
Daar doet T-Mobile niet aan. Ik ga ook bij ze weg omdat ze veel te duur zijn geworden ten opzichte van de concurrentie en omdat ze geen zwitserland roaming bieden. Ik hoop dat dit voor Tele2 klanten wel in stand blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:51
Ik ben wel bij T-mobile gebleven. 10 GB + eindeloos muziek streamen is voor mij onbeperkt genoeg. Thuis zit ik meestal op WiFi dus geen idee hoe ik meer GB op zou moeten maken. 17.50 voor het abonnement en 10 euro voor het toestel. Naar mijn idee uitstekende prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
Ik ben zelf ook rennend terug gegaan naar Tmobile. Ondanks dat ze wat duurder zijn wel gewoon (voor mij) het snelste en beste netwerk. En €28,50 voor alles onbeperkt vind ik reuze meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joco
Incognitum schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 12:06:
Ik ben zelf ook rennend terug gegaan naar Tmobile. Ondanks dat ze wat duurder zijn wel gewoon (voor mij) het snelste en beste netwerk. En €28,50 voor alles onbeperkt vind ik reuze meevallen.
hoe krijg jij dat voor 28,50?
Pagina: 1 ... 76 ... 105 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van het T-Mobile mobiele netwerk, andere onderwerpen horen thuis in:
- Afsluiten of verlengen van abonnementen:: Het T-mobile bestaande abonnementen & verlengingstopic.
- T-Mobile Glasvezel: [T-Mobile Thuis Glasvezel] Ervaringen & Discussie
- T-Mobile xDSL: [T-Mobile Thuis xDSL] Ervaringen & Discussie
- Delen van de onbeperkte SMS codes: Aanbiedingen en Kortingscodes