En maakt het dan uit of het werkelijk familie is of niet? Bedoel je had nu al groepen voor de grootste samenkorting. Straks wellicht groepen voor de grootste familiekorting? Een adres met tig studentenkamers bijvoorbeeld kunnen zoiets makkelijk fixen.IkWilbert schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:17:
T-Mobile gaat familiekorting geven bij onbeperkte abonnementen
https://www.nu.nl/mobiel/...eperkte-abonnementen.html
Nee, maakt niks. Als mensen met het unlimited abo maar op 1 adres wonen, al nagevraagd bij klantenserviceJoosie200 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:06:
[...]
En maakt het dan uit of het werkelijk familie is of niet? Bedoel je had nu al groepen voor de grootste samenkorting. Straks wellicht groepen voor de grootste familiekorting? Een adres met tig studentenkamers bijvoorbeeld kunnen zoiets makkelijk fixen.
Het gaat om een huishouden (dus op hetzelfde adres afgesloten). Die drempel is iets natuurlijk hoger om mensen op jouw adres een abonnement te laten afsluiten voor deze korting (deurwaarders enzo als die persoon niet betaald in het aller uiterste geval). In de praktijk zijn er niet veel mensen die zoveel unlimited abonnementen gaan afsluiten lijkt me. Ik heb (ruim) voldoende aan mijn 5GB bundel per maand en mijn vrouw ook. Dat wordt juist duurder als de samen korting vervalt. Mijn vrouw gaat iig naar Simpel, focus ligt blijkbaar bij unlimited en 20+euro abonnementen.Joosie200 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:06:
[...]
En maakt het dan uit of het werkelijk familie is of niet? Bedoel je had nu al groepen voor de grootste samenkorting. Straks wellicht groepen voor de grootste familiekorting? Een adres met tig studentenkamers bijvoorbeeld kunnen zoiets makkelijk fixen.
Dat is ook weer zo. Woon al tijden niet meer op een studentenkamer maar gewoon op mezelf alleen. Dus die samenkorting was fijn. Betaal zo €15 voor mijn 5GB Go sim only. En daar heb ik ook voldoende aan. Behalve dan als ik meerdere keren per maand in het buitenland zit merk ik nu. (Zit atm in Rome, hiervoor nog anderhalve week in Zweden begin januari) Zelf zat ik te overwegen om mijn 5Gb SO te upgraden naar unlimited, mijn NLE aansluiting voor €30 stop te zetten. Telefoon als hotspot aanslingeren en klaar. Tv kijk ik terug, om vaste telefonie geef ik niks. Dus nu met familiekorting is het wel aantrekkelijk om per 29 januari over te gaan.jongetje schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:11:
[...]
Het gaat om een huishouden (dus op hetzelfde adres afgesloten). Die drempel is iets natuurlijk hoger om mensen op jouw adres een abonnement te laten afsluiten voor deze korting (deurwaarders enzo als die persoon niet betaald in het aller uiterste geval). In de praktijk zijn er niet veel mensen die zoveel unlimited abonnementen gaan afsluiten lijkt me. Ik heb (ruim) voldoende aan mijn 5GB bundel per maand en mijn vrouw ook. Dat wordt juist duurder als de samen korting vervalt. Mijn vrouw gaat iig naar Simpel, focus ligt blijkbaar bij unlimited en 20+euro abonnementen.
Ik begrijp je niet, die familiekorting is niet van toepassing op je omdat je alleen woont. Dan kun je beter naar Tele2, krijg je direct onbeperkt voor 25euro (zonder gedoe met groepen, familie, samen, wel of niet hetzelfde adres, wel of geen combinatie met een vaste lijn etc.)Joosie200 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:27:
[...]
Woon al tijden niet meer op een studentenkamer maar gewoon op mezelf alleen.
[...]
Dus nu met familiekorting is het wel aantrekkelijk om per 29 januari over te gaan.
Net even zitten chatten met de T-Mobile klantenservice over de 10GB limiet in de EU, omdat ik er op de website bitter weinig over kan vinden.
Mijn specifieke vraag was: Wat gebeurt er als de 10GB EU op is? En kan ik dan voor €3 per dag een unlimited bundel bijkopen?
Het antwoord was, na (lang) nazoeken van de vriendelijke dame: Je internet stopt na deze 10GB tot je weer een aanvuller activeert / koopt.
De unlimited bundel is enkel geldig binnen NL schijnbaar, ookal staat dat NIET aangegeven op de website van T-Mobile, een béétje misleidend is het wel vind ik, aangezien er op de pagina redelijk nadrukkelijk, zonder uitzondering staat dat de MB-Aanvullers geldig zijn in de gehele EU.

Bron = www.t-mobile.nl/mb-aanvuller
Edit, na (veel) zoeken is het wél te vinden, ergens op het forum van t-mobile.
Mijn specifieke vraag was: Wat gebeurt er als de 10GB EU op is? En kan ik dan voor €3 per dag een unlimited bundel bijkopen?
Het antwoord was, na (lang) nazoeken van de vriendelijke dame: Je internet stopt na deze 10GB tot je weer een aanvuller activeert / koopt.
De unlimited bundel is enkel geldig binnen NL schijnbaar, ookal staat dat NIET aangegeven op de website van T-Mobile, een béétje misleidend is het wel vind ik, aangezien er op de pagina redelijk nadrukkelijk, zonder uitzondering staat dat de MB-Aanvullers geldig zijn in de gehele EU.

Bron = www.t-mobile.nl/mb-aanvuller
Edit, na (veel) zoeken is het wél te vinden, ergens op het forum van t-mobile.
[ Voor 4% gewijzigd door Mar.tin op 23-01-2018 12:21 ]
Ik kan niet naar Tele2, ik heb al een lopend contract bij T-mobilejongetje schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:18:
[...]
Ik begrijp je niet, die familiekorting is niet van toepassing op je omdat je alleen woont. Dan kun je beter naar Tele2, krijg je direct onbeperkt voor 25euro (zonder gedoe met groepen, familie, samen, wel of niet hetzelfde adres, wel of geen combinatie met een vaste lijn etc.)
ben ik toch even blij dat ik een 2 jarig abo heb afgesloten begin vorig jaar...
Dat is denk ik voor het eerst dat ik er echt een voordeel uit haal dat ik 2 jaar heb..
Want tot nu toe is het alleen maar flink minder geworden wat ik krijg (als ik zou verlengen) en nu wordt het ook nog duurder???
ik heb niks aan die familie korting, ik heb hier geen 2de unlimitted op dit adres.
Als ik dus vorig jaar een 1 jaar had afgesloten had ik dus over 2 maanden of zo moeten verlegen, het gevolg was dat ik van "unlimited NL+EU" naar "unlimited Nl + 10GB EU" zal worden geplaatst wat dus een achteruit gang is in diensten
Plus ik ga de samen korting verliezen van 5 euro dus ik ga ook nog ipv 30 euro de 35 euro moeten betalen??
Maar goed ik heb nog dik een jaar, kan van alles gebeuren, maar als dit nog zo is ga ik toch even flink in discussie met T-Mobile...
Dat is denk ik voor het eerst dat ik er echt een voordeel uit haal dat ik 2 jaar heb..
Want tot nu toe is het alleen maar flink minder geworden wat ik krijg (als ik zou verlengen) en nu wordt het ook nog duurder???
ik heb niks aan die familie korting, ik heb hier geen 2de unlimitted op dit adres.
Als ik dus vorig jaar een 1 jaar had afgesloten had ik dus over 2 maanden of zo moeten verlegen, het gevolg was dat ik van "unlimited NL+EU" naar "unlimited Nl + 10GB EU" zal worden geplaatst wat dus een achteruit gang is in diensten
Plus ik ga de samen korting verliezen van 5 euro dus ik ga ook nog ipv 30 euro de 35 euro moeten betalen??
Maar goed ik heb nog dik een jaar, kan van alles gebeuren, maar als dit nog zo is ga ik toch even flink in discussie met T-Mobile...
Hopelijk blijft iedereen in mijn groep gewoon nog even een paar maanden, tijd zat voor Tele2 om de sites in mijn wijk te installeren.
Vond al erg genoeg om voor 1 jaar vast te zitten, laat staan 2 jaar en hopen dat iedereen in mijn huishoud ook 2 jaar unlimited gaan afsluiten.
Vond al erg genoeg om voor 1 jaar vast te zitten, laat staan 2 jaar en hopen dat iedereen in mijn huishoud ook 2 jaar unlimited gaan afsluiten.
T-Mobile begint een beetje arrogantie te krijgen met dit soort acties. Ik ben single, en zo ken ik nog een hoop mensen die single zijn en via samen toch aan een leuke korting kwamen. Dat wordt dus met deze actie (op termijn) de nek om gedraaid.
Daarnaast zijn er ook acties als deze (welke niet gecommuniceerd worden) "onbeperkt is niet meer onbeperkt" die me dwars zitten.
Nu wordt er elders op het forum van T-Mobile wel aandacht aan besteed maar ik heb nimmer een mail/sms gehad dat dit gewijzigd zou zijn. Puur klantje pesten en proberen door te sturen naar grote databundels waar je geen handmatige actie hoeft te doen om je audiostream door te laten lopen als je over je databundel heen bent gegaan.
Ik hoop ten volle dat de overname van Tele2 keihard wordt afgekeurd, anders is er totaal geen concurrentie meer. KPN en Vodafone kunnen met hun huidige netwerk en capaciteit niet op tegen het unlimited aanbod van zowel Tele2 als T-Mobile.
Daarnaast zijn er ook acties als deze (welke niet gecommuniceerd worden) "onbeperkt is niet meer onbeperkt" die me dwars zitten.
Nu wordt er elders op het forum van T-Mobile wel aandacht aan besteed maar ik heb nimmer een mail/sms gehad dat dit gewijzigd zou zijn. Puur klantje pesten en proberen door te sturen naar grote databundels waar je geen handmatige actie hoeft te doen om je audiostream door te laten lopen als je over je databundel heen bent gegaan.
Ik hoop ten volle dat de overname van Tele2 keihard wordt afgekeurd, anders is er totaal geen concurrentie meer. KPN en Vodafone kunnen met hun huidige netwerk en capaciteit niet op tegen het unlimited aanbod van zowel Tele2 als T-Mobile.
[ Voor 22% gewijzigd door netblade op 23-01-2018 15:03 ]
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
ik zal morgen daar eens kijkend het zou zomaar kunnen! T-mobile dekking kaart is ook ingekleurd zie ik. Ik had in Ochten al 4G maar dat kwam uit druten en OpheusdenHcBlids schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 10:58:
@Gijsj16
Ik heb het idee dat bij Ochten 4G900, 1800 aan staat A15 bij Ochten zelfs -67dbm 4G+ en A15 bij Echteld 4G900, 1800 4G+ -78dbm
Klopt dat of komt het bereik uit Tiel en Kesteren
Ik zie in het antenne register dat er een nieuwe update is gedaan
Verwijderd
Handig die veranderingen zeg. Ga op 12-02-2018 over naar T-Mobile, ga dan uiteraard in een Samen groep. Is dus niet meer mogelijk zie ik... Dat zal dan wel 5 euro extra worden helaas
Nee zolang het abonnement maar getekend / afgesloten is voor 29 januari, alle abonnementen welke zijn afgesloten na die datum vallen wél buiten de boot. De komende 1,5 jaar zit ik gelukkig nog goed.Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 19:47:
Handig die veranderingen zeg. Ga op 12-02-2018 over naar T-Mobile, ga dan uiteraard in een Samen groep. Is dus niet meer mogelijk zie ik... Dat zal dan wel 5 euro extra worden helaas
Verwijderd
Ooh oke dan zit het goed bij mij. Bedankt voor het melden!netblade schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 19:58:
[...]
Nee zolang het abonnement maar getekend / afgesloten is voor 29 januari, alle abonnementen welke zijn afgesloten na die datum vallen wél buiten de boot. De komende 1,5 jaar zit ik gelukkig nog goed.
Moet je natuurlijk wel mensen in je groep houden. Als die na bijvoorbeeld een half jaar verlengen worden ze na een half jaar uit je groep verwijderd. Dan zul je op zoek moeten naar iemand anders voor in je groep met een oud abonnement.netblade schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 19:58:
[...]
Nee zolang het abonnement maar getekend / afgesloten is voor 29 januari, alle abonnementen welke zijn afgesloten na die datum vallen wél buiten de boot. De komende 1,5 jaar zit ik gelukkig nog goed.
nvm, spuit11. Bedtijd.

[ Voor 94% gewijzigd door SebasFM op 24-01-2018 23:24 . Reden: spuit11 ]
An sich is die nieuwe korting wel mooi, ware het niet dat ze met die volslagen belachelijke regel dat het max van twee nummers mag worden afgeschreven komen.
Hoe zien ze dat voor zich? In de praktijk zijn dat toch voornamelijk gezinnen met kinderen waarbij de ouders betalen voor het abonnement en het lijkt me nou niet dat er een heleboel huishoudens zijn met kinderen waarbij het hele gezin unlimited data nodig heeft. Ik ga thuis natuurlijk niet nu nog vragen of mijn moeder voor me gaat betalen.
Hoe zien ze dat voor zich? In de praktijk zijn dat toch voornamelijk gezinnen met kinderen waarbij de ouders betalen voor het abonnement en het lijkt me nou niet dat er een heleboel huishoudens zijn met kinderen waarbij het hele gezin unlimited data nodig heeft. Ik ga thuis natuurlijk niet nu nog vragen of mijn moeder voor me gaat betalen.
hm gelukkig maar voor 1 jaar bij getekend... 
en daarna maar eens kijken wat de mogelijkheden zijn
en daarna maar eens kijken wat de mogelijkheden zijn
404 Signature not found
Dan wordt het voor mij weer KPN nadat mijn contract bij T-mobile klaar is want die zijn icm compleet veel goedkoper dan T-mobile. €27 en 10GB bij T-mobile en €22 en 20GB bij KPN is nogal een verschil.
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Ik kan niet anders concluderen dat deals minder worden en de prijzen omhoog gaan. Een voorbode op wat gaat komen na de (hopelijk niet goedgekeurde ) fusie met Tele2.
Tuurlijk wordt die wel goedgekeurd. Vodafone+Ziggo werd immers ook goedgekeurd en da's eigenlijk een veel grotere fusie.Willy84 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 10:03:
Ik kan niet anders concluderen dat deals minder worden en de prijzen omhoog gaan. Een voorbode op wat gaat komen na de (hopelijk niet goedgekeurde ) fusie met Tele2.
T-Mobile heeft een tijd lang flink laag aangeboden, dat moest ook wel ophouden, zeker nu ze flink extra marktaandeel hebben verworven. Netwerk moet verder ook een beetje toegankelijk blijven qua capaciteit lijkt me.
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Zoals jij al zegt denk ik ook wel dat het goedgekeurd wordt, Ben wel benieuwd hoe de nieuwe verhouding er uit gaat zien. Want het wordt een 75% voor Telekom Deutschland en 25% voor Tele2 Sweden, dus Tele2 blijft nog steeds aandeelhouder in het nieuwe "bedrijf".Sorcerer8472 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 10:24:
[...]
Tuurlijk wordt die wel goedgekeurd. Vodafone+Ziggo werd immers ook goedgekeurd en da's eigenlijk een veel grotere fusie.
T-Mobile heeft een tijd lang flink laag aangeboden, dat moest ook wel ophouden, zeker nu ze flink extra marktaandeel hebben verworven. Netwerk moet verder ook een beetje toegankelijk blijven qua capaciteit lijkt me.
Maar jij geeft aan dat T-Mobile flink laag aangeboden, maarja dit kan ook over Tele2 gezegd worden... hun zitten nog 10 euro onder het unlimited van T-Mobile.
[ Voor 9% gewijzigd door dutchnltweaker op 25-01-2018 12:29 ]
De fusie van Vodafone+Ziggo kan je niet helemaal vergelijken met T-Mobile en Tele2.
Nu ga je van 4 naar 3 providers met eigen netwerk. Dat was in het geval van VodaZiggo niet.
Goedkeuring zullen ze wel krijgen, maar daar zullen ze vast wel bepaalde voorwaarden aan leggen....
Nu ga je van 4 naar 3 providers met eigen netwerk. Dat was in het geval van VodaZiggo niet.
Goedkeuring zullen ze wel krijgen, maar daar zullen ze vast wel bepaalde voorwaarden aan leggen....
De overheid heeft toentertijd bewust voor vier aanbieders gekozen. De overwegingen die daaraan ten grondslag liggen zullen nu niet anders zijn. Uit een rapport dat ook hier op de fp te vinden is wordt geconcludeerd dan pas vanaf 4 aanbieders er echt meer competitie ontstaat. Zweden en GB hebben ook 4 of meer aanbieders dus het argument dat de markt te klein is gaat echt niet op.
We hadden eerder ook al een situatie waarin er van 4 naar 3 mocht worden gegaan. Wat de overheid idealiter wil en wat een mededingingsautoriteit goed vindt zijn twee verschillende dingen.
Het is niet de bedoeling dat een mededingingsautoriteit een uitspraak doet die een paar maanden later weer ongedaan wordt gemaakt door een rechter...
Het is niet de bedoeling dat een mededingingsautoriteit een uitspraak doet die een paar maanden later weer ongedaan wordt gemaakt door een rechter...
Is die mededingingsautoriteit niet op te heffen? Als ze toch niets kunnen/mogen in gevallen die er voor de concurrentie echt toe doen, dan heeft het bestaan van een mededingingsautoriteit geen enkele zin.Sorcerer8472 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 13:20:
We hadden eerder ook al een situatie waarin er van 4 naar 3 mocht worden gegaan. Wat de overheid idealiter wil en wat een mededingingsautoriteit goed vindt zijn twee verschillende dingen.
En dan te bedenken dat we allemaal de concurrentie voor onze ogen hebben zien verdwijnen, toen de vorige keer van 5 naar 3 gefuseerde operators werd gegaan. De concurrentie kwam pas terug toen Tele2 na enkele jaren dit aan gekondigd te hebben, eindelijk ging prijsvechten. Zo goed als zeker gaan we weer prijsverhogingen zien, zodra de goedkeuring er ligt. Dan maar weer een 4e 5G licentie veilen voor nieuwkomers? Die een paar jaar daarna als het echt een concurrent blijkt te worden weer wordt opgeslokt?
Ongelukkig geformuleerd door Nu.nl. De prijzen van Basic, Next en Up gaan niet naar beneden. Voor 2 jaar contracten blijven deze gelijk, voor 1 jaar gaan ze zelfs met 50 cent omhoog.THE_BASE schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:23:
[...]
Waardoor T-Mobile Samen komt te vervallen. De prijzen gaan allemaal wel 2,50 euro naar beneden van 1, 5 en 10GB.
Het maakt niet uit of het echt familie is, als ze maar op het zelfde adres geregistreerd staan.Joosie200 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:06:
[...]
Wel een dik nadeel voor de studentenhuizen er bij, er is een limiet van 2 bankrekeningnummers voor T-Mobile Unlimited Voordeel
Hier toch wat interessante informatie gevonden: http://4gmasten.nl/nieuws...ge-synchronisatietechniek
Mooi dat ze met deze techniek zichzelf al voorbijrijden op de toekomst (5G), ben benieuwd hoe de concurrenten zoals Vodafone, KPN en Tele2 hier mee omgaan.
Uiteindelijk klinkt en is het interessant in theorie, maar ben benieuwd hoe dit in de praktijk zich gaat voor doen.
Mooi dat ze met deze techniek zichzelf al voorbijrijden op de toekomst (5G), ben benieuwd hoe de concurrenten zoals Vodafone, KPN en Tele2 hier mee omgaan.
Uiteindelijk klinkt en is het interessant in theorie, maar ben benieuwd hoe dit in de praktijk zich gaat voor doen.
De 5 euro korting gaat dus naar 2,5 euro voor nieuwe abonnementen. De oude abonnementen lijken wel de huidige kortingen te behouden?
Voor écht 5G moeten alle providers weer alle antennes gaan vervangen straks aangezien multi-beam MIMO een ding gaat worden in de 5G-standaard en je echt andere antennes nodig hebt, met daarin meerdere kleine antennetjes in feite. Al voorbereid zijn door de basis van je netwerk goed en slim in te richten is natuurlijk wel positief, want zo kan T-Mobile straks hippe nieuwe technieken al direct inzetten.dutchnltweaker schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:37:
Hier toch wat interessante informatie gevonden: http://4gmasten.nl/nieuws...ge-synchronisatietechniek
Ik las laatst ergens dat KPN 5G-compatible nu op een paar plekken wellicht al inzet (weet ik niet zeker), en T-Mobile doet het in ieder geval op het Leidseplein geloof ik. Geen idee over Vodafone en Tele2.
Wachten op het vrijkomen van de 700 MHz band gaat sowieso lonen. Daar kan ook weer lekker op geboden worden straks. Wellicht samen met een andere nieuwe banden, geen idee of er nog meer vrij gaat komen (bijv. 2300 MHz-band).
Ik ben afgehaakt na in de eerste 5 zinnen elke keer "T-Mobile UNLIMITED netwerk" te hebben gelezen...dutchnltweaker schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:37:
.
Het stond er 2 keer in, maar je kan nu weer verder lezen hoor ;-)jongetje schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:51:
[...]
Ik ben afgehaakt na in de eerste 5 zinnen elke keer "T-Mobile UNLIMITED netwerk" te hebben gelezen...
Antenne en masten malloot
Ahzo dacht al zoiets, dat ze nog steeds 5G antennes dienen aan te schaffen.Sorcerer8472 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:02:
[...]
Voor écht 5G moeten alle providers weer alle antennes gaan vervangen straks aangezien multi-beam MIMO een ding gaat worden in de 5G-standaard en je echt andere antennes nodig hebt, met daarin meerdere kleine antennetjes in feite. Al voorbereid zijn door de basis van je netwerk goed en slim in te richten is natuurlijk wel positief, want zo kan T-Mobile straks hippe nieuwe technieken al direct inzetten.
Ik las laatst ergens dat KPN 5G-compatible nu op een paar plekken wellicht al inzet (weet ik niet zeker), en T-Mobile doet het in ieder geval op het Leidseplein geloof ik. Geen idee over Vodafone en Tele2.
Wachten op het vrijkomen van de 700 MHz band gaat sowieso lonen. Daar kan ook weer lekker op geboden worden straks. Wellicht samen met een andere nieuwe banden, geen idee of er nog meer vrij gaat komen (bijv. 2300 MHz-band).
Ben benieuwd of de 3500MHz wordt vrijgegeven, de 700 MHz band komt bij de veiling volgend jaar sowieso vrij denk de 2300 zoals je al zei ook.
Vraag me wel af of de providers hier de 700 MHz (voor grote dekking opvervlakkte) gaan gebruiken voor 4G, of wordt deze gelijk gebruikt voor het aanstaande 5G netwerk?
[ Voor 6% gewijzigd door dutchnltweaker op 26-01-2018 15:05 ]
Sowieso is het afwachten hoeveel ruimte er in de 700 komt.. Als je 3x 10mhz hebt om te verdelen schiet 't minder op voor capaciteit dan als je bv 8x 10mhz te verdelen hebt..
Vooral als je er dan blokken van mag maken van bv 2x 30 en 1x 20mhz (uitgaande van 3 netwerken)
Vooral als je er dan blokken van mag maken van bv 2x 30 en 1x 20mhz (uitgaande van 3 netwerken)
404 Signature not found
Mhmm true, heb je een punt.. we zullen het wel zien volgend jaar.SMSfreakie schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 16:21:
Sowieso is het afwachten hoeveel ruimte er in de 700 komt.. Als je 3x 10mhz hebt om te verdelen schiet 't minder op voor capaciteit dan als je bv 8x 10mhz te verdelen hebt..
Wat betreft 700 MHz: 20 MHz TDD (band 67) en 45 MHz FDD (band 28) geloof ik. Dus best wel wat ruimte. Veel huidige devices ondersteunen band 28 al, 67 dan weer niet.SMSfreakie schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 16:21:
Verder nog 45 MHz in de 1500 MHz-band, maar da's alleen voor downlink volgens de wikipedia-pagina erover. Evt. dus alleen als extra downlink bij CA ofzo? Wel interessant want volgens mij is consumptie met name download bij gebruikers.
Wat betreft tech: grote kans dat er 4G op wordt uitgerold, maar wel met apparatuur en antennes die straks ook zonder problemen naar 5G kunnen. Juist op lage frequentiebanden wil je daarop voorbereid zijn.
In de VS begint men nu ook in de 600 MHz-band al trouwens
Verwijderd
Kun je met een "Stel Samen en Stel Bij" startabonnement met MB verdeler ook de minimale snelheid van 64 kbps delen (in NL) of moet je dan een extra databundel hebben?
Je kunt MB's verdelen (met die oude abonnementen) niet een snelheid.Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 08:01:
Kun je met een "Stel Samen en Stel Bij" startabonnement met MB verdeler ook de minimale snelheid van 64 kbps delen (in NL) of moet je dan een extra databundel hebben?
Sinds vandaag zijn de prijzen voor een sim only duurder geworden bij T-Mobile.. komt dit doordat ze nu zoveel klanten hebben terug gewonnen en nu de prijzen kunnen opschroeven want zelfs met hun Meerdere mobiele T-Mobile abonnementen extra korting van 2,50 euro is nagenoeg niks i.v.m. de 5 euro vriendenkorting dat voorheen van kracht was.
1 jarig contract, 30 euro per maand, voor 10GB en Onbeperkt bellen.
Overdrijf ik nou, is dit gewoon echt duur?
Je overdrijft niet.. tot en met gister kon je bij T-mobile qua sim only goede deals en waar voor je geld krijgen.. maar vind het persoonlijk jammer dat ze de prijzen omhoog hebben geschroefd.fl2001 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:58:
1 jarig contract, 30 euro per maand, voor 10GB en Onbeperkt bellen.
Zo jammer, dat we weer die kant op gaan.... Tele2 is opgeruimd, dus T-Mobile begint al vast met prijs verhogingen zodat de rest straks weer netjes kan volgen.dutchnltweaker schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:01:
[...]
Je overdrijft niet.. tot en met gister kon je bij T-mobile qua sim only goede deals en waar voor je geld krijgen.. maar vind het persoonlijk jammer dat ze de prijzen omhoog hebben geschroefd.
Mijn vrouw zocht een nieuwe provider en meestal zoek ik dan altijd rond en dacht eigenlijk voor T-Mobile te gaan kiezen, maar tegen deze prijzen is het volledig uitgesloten.
Dus besloten voor Simpel te gaan. 15 euro, voor 10GB, 125 min en 100 smsjes. Wel 2 jarig contract, maar tegen zeer nette tarieven.
Kogel door de kerk. Ga weg bij T-mobile, wel echt heel erg over te spreken(qua netwerk) , niet hoe ze nu met klanten om gaan. Klantenservice kon niks betekenen. Eerst kon ik korting krijgen en toen weer niet. Omdat ik unlimited heb. Nou ga het nu bij Tele 2 maandelijks unlimited proberen voor 26 euro en dan als ik samenwoon met mijn vriendin denk ik Vodafone icm ziggo. Heb dan toch geen onbeperkt nodig, nu reizen we nog veel naar elkaar toe.
helaas pindakaas
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Uhm ik weet niet of het dat wel zo is.. Tele2 is nog steeds in bezit van Tele2 zweden voor 100% op dit moment, als de deal wordt afgekeurd of dat de deal niet intressant genoeg is moeten we het nog zien, Tele2 blijft uiteindelijk maar 25% van Tele2 zweden als de deal wordt goedgekeurd. Dus ik weet niet of er gezegd kan worden dat de stijging van T-Mobile hier echt mee te maken heeft.fl2001 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:11:
[...]
Zo jammer, dat we weer die kant op gaan.... Tele2 is opgeruimd, dus T-Mobile begint al vast met prijs verhogingen zodat de rest straks weer netjes kan volgen.
Net aan de telefoon bij de klantenservice van tele 2 werd mij verteld dat het sowieso geen overname wordt maar een samenwerking en dat ze er zelf ook al een tijdje niks meer over gehoord hebben. Dacht toch echt dat er over een overname werd gerept op 't nieuws.dutchnltweaker schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:27:
[...]
Uhm ik weet niet of het dat wel zo is.. Tele2 is nog steeds in bezit van Tele2 zweden voor 100% op dit moment, als de deal wordt afgekeurd of dat de deal niet intressant genoeg is moeten we het nog zien, Tele2 blijft uiteindelijk maar 25% van Tele2 zweden als de deal wordt goedgekeurd. Dus ik weet niet of er gezegd kan worden dat de stijging van T-Mobile hier echt mee te maken heeft.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
https://www.tele2.nl/news...engaan-tele2-en-t-mobile/Leoon. schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:30:
[...]
Net aan de telefoon bij de klantenservice van tele 2 werd mij verteld dat het sowieso geen overname wordt maar een samenwerking en dat ze er zelf ook al een tijdje niks meer over gehoord hebben. Dacht toch echt dat er over een overname werd gerept op 't nieuws.
staat ook duidelijk dat ze allebei apart gaan werken
maar als je hier leestTot het goedkeuringsproces naar verwachting in de tweede helft van 2018 is afgerond zullen beide providers als zelfstandige bedrijven blijven opereren, en vinden er als gevolg van dit voorgenomen samengaan dan ook geen veranderingen plaats.
https://forum.t-mobile.nl...e-neemt-tele2-over-296062
Oftewel ze gaan samen. Netwerk worden bij elkaar gevoegd maar ze blijven nog wel als 2 aparte bedrijven runnenWat verandert er aan mijn netwerk?
Verberg inhoud
Je houdt hetzelfde netwerk en nog mooier; het wordt juist sterker, omdat de netwerken gecombineerd worden!
[ Voor 20% gewijzigd door Soppyscroll op 29-01-2018 15:37 ]
Zou toch wel een utopie wezen. Voor 26 euro op het netwerk van T-mobile onbeperkt. Maarja dan veranderen ze de voorwaarden en dan mag je eerder onder 't contract uit zal 't wel worden dan.Soppyscroll schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:34:
[...]
https://www.tele2.nl/news...engaan-tele2-en-t-mobile/
staat ook duidelijk dat ze allebei apart gaan werken
[...]
maar als je hier leest
https://forum.t-mobile.nl...e-neemt-tele2-over-296062
[...]
Oftewel ze gaan samen. Netwerk worden bij elkaar gevoegd maar ze blijven nog wel als 2 aparte bedrijven runnen
Denk dat ze het om dezelfde manier gaan doen toen met Vodafone Thuis.Leoon. schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:38:
[...]
Zou toch wel een utopie wezen. Voor 26 euro op het netwerk van T-mobile onbeperkt. Maarja dan veranderen ze de voorwaarden en dan mag je eerder onder 't contract uit zal 't wel worden dan.
En hoe is dat? Kan 't even niet plaatsenSoppyscroll schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:41:
[...]
Denk dat ze het om dezelfde manier gaan doen toen met Vodafone Thuis.

Iedereen stapte automatisch over van Vodafone thuis naar T-Mobile thuis. maar als zij hierop Vodafone mobiel bij hadden konden ze deze ook kosteloos laten overnemen naar T-Mobile. T-Mobile kochtte je abonnement op en kreeg je bij T-Mobile nieuw 2 jaars contract + 5 euro korting per maand.
Ah op die manier duidelijk. Afijn dat is toekomstmuziek. Ben benieuwd hoe Tele 2 mij bevalt. Ben bang dat ik veel in lever maar, verdien er ook 11.50 euro mee per maand..Soppyscroll schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:53:
[...]
Iedereen stapte automatisch over van Vodafone thuis naar T-Mobile thuis. maar als zij hierop Vodafone mobiel bij hadden konden ze deze ook kosteloos laten overnemen naar T-Mobile. T-Mobile kochtte je abonnement op en kreeg je bij T-Mobile nieuw 2 jaars contract + 5 euro korting per maand.
Tele2 zweden behoud dus nog maar 25% van Tele2 Nederland en Telekom duitsland krijgt 75% in handen,Leoon. schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:30:
[...]
Net aan de telefoon bij de klantenservice van tele 2 werd mij verteld dat het sowieso geen overname wordt maar een samenwerking en dat ze er zelf ook al een tijdje niks meer over gehoord hebben. Dacht toch echt dat er over een overname werd gerept op 't nieuws.
Tot de goedkeuring wordt er dus niks bekent gemaakt wat of hoe de samenwerking gaat functioneren, ze kunnen gaan samenwerken en dat Tele2 een dochter wordt van T-Mobile, de netwerken worden samengevoegd en het gaat verder als 1 bedrijf of het wordt afgekeurd.tot het goedkeuringsproces naar verwachting in de tweede helft van 2018 is afgerond zullen beide providers als zelfstandige bedrijven blijven opereren, en vinden er als gevolg van dit voorgenomen samengaan dan ook geen veranderingen plaats.
@Soppyscroll, Tot dat de deal goedgekeurd wordt opereren ze zelfstandig ja, daarna is nog helemaal niks bekent.
[ Voor 5% gewijzigd door dutchnltweaker op 29-01-2018 15:59 ]
Ik mag hopen, dat als het al goedgekeurd word, dat ze wel worden verplicht om het tele2 netwerk te verkopen aan een andere partij....
Overname of niet, T-mobile draait wat mij betreft heel hard de prijzen omhoog.
Go Next 10GB komt nu voor 1 jaar op 29,50 uit. Vorig jaar heb ik dit abo voor 26 euro afgesloten, met samenkorting betaal ik 21 euro. Deze korting gaat op termijn wegvallen wat neer komt op een 8,50 prijsverhoging wat natuurlijk absurd is. Bij KPN betaal ik voor 20GB 24 euro inclusief compleet korting, dus ook een extra zenderpakket van tenminste €7,50. Welliswaar 2 jaar maar goed, stukken goedkoper als T-mobile. 2 jaar kost bij T-mobile 27 euro, zonder extra zenderpakket thuis, zonder Zwitserland Roaming en maar 10GB ipv 20GB.
Go Next 10GB komt nu voor 1 jaar op 29,50 uit. Vorig jaar heb ik dit abo voor 26 euro afgesloten, met samenkorting betaal ik 21 euro. Deze korting gaat op termijn wegvallen wat neer komt op een 8,50 prijsverhoging wat natuurlijk absurd is. Bij KPN betaal ik voor 20GB 24 euro inclusief compleet korting, dus ook een extra zenderpakket van tenminste €7,50. Welliswaar 2 jaar maar goed, stukken goedkoper als T-mobile. 2 jaar kost bij T-mobile 27 euro, zonder extra zenderpakket thuis, zonder Zwitserland Roaming en maar 10GB ipv 20GB.
Ik heb een issue met het netwerk als ik roam op een specifieke partner: de 4G verbinding valt bij elke handover weg voor enkele seconden. Zo lang je stil staat geen enkel probleem, maar in de auto of trein kun je nauwelijks een webpagina openen (elke 1-2 minuten verbreekt je verbinding, en stopt alles met laden - Not connected error).
Waar kan ik dit het beste melden bij t-mobile? Ik ben erg afhankelijk van deze verbinding, en deze roaming partner (de enige met 4G). Is het forum een effectieve manier, of toch gewoon via de helpdesk?
Waar kan ik dit het beste melden bij t-mobile? Ik ben erg afhankelijk van deze verbinding, en deze roaming partner (de enige met 4G). Is het forum een effectieve manier, of toch gewoon via de helpdesk?
Dat is echt vervelend! Eigenlijk maakt het je verbinding dan haast onbruikbaar.Xandrios schreef op maandag 29 januari 2018 @ 16:46:
Ik heb een issue met het netwerk als ik roam op een specifieke partner: de 4G verbinding valt bij elke handover weg voor enkele seconden. Zo lang je stil staat geen enkel probleem, maar in de auto of trein kun je nauwelijks een webpagina openen (elke 1-2 minuten verbreekt je verbinding, en stopt alles met laden - Not connected error).
Heb je je toestel al een keer volledig uit en weer aan gehad. Mijn Samsung heeft wel eens een soortgelijk probleem als ik hem te lang niet herstart heb.
Verder kan je nog een andere roamingpartner proberen. Maar als die geen 4G of geen dekking biedt, dan wordt het alweer lastiger natuurlijk.
Je kan het telefonisch melden of via de website. Vaak willen ze daarbij 2 voorbeelden met tijdstip, locatie en met welke nummers je contact had. Dan kan de TD het verder onderzoeken.
[ Voor 3% gewijzigd door ucsdcom op 29-01-2018 17:00 ]
Verwijderd
Was meer een duiding, met die lage snelheid is de hoeveelheid data onbeperkt.jongetje schreef op maandag 29 januari 2018 @ 08:53:
[...]
Je kunt MB's verdelen (met die oude abonnementen) niet een snelheid.
Maar als ik je juist interpreteer kan ik de onbeperkte data op 64kbps die deel uitmaakte van het startabonnement dus niet met de MB verdeler sim gebruiken.
Gevonden:
Om gebruik te kunnen maken van de MB-verdeler voordeelbundel heeft u aanvullend een internet bundel nodig.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2018 20:41 ]
Dit is helaas de enige roamingpartner die 4G aanbiedt. Ik heb de telefoon nog niet gerestart, maar ben vanmiddag teruggevlogen naar Dusseldorf...en had in Duitsland geen enkel probleem met 4G roaming (Behalve dat de dekking in duitsland treurig slecht is). Ook nu in NL geen problemen.ucsdcom schreef op maandag 29 januari 2018 @ 17:00:
[...]
Dat is echt vervelend! Eigenlijk maakt het je verbinding dan haast onbruikbaar.
Heb je je toestel al een keer volledig uit en weer aan gehad. Mijn Samsung heeft wel eens een soortgelijk probleem als ik hem te lang niet herstart heb.
Verder kan je nog een andere roamingpartner proberen. Maar als die geen 4G of geen dekking biedt, dan wordt het alweer lastiger natuurlijk.
Thanks, ga ik proberen. Ik kan wel twee (reis) momenten opzoeken waar dit gebeurde. Ik gok dat ze bergen en bergen aan signin/signoff triggers hebben gehad op de HSS.Je kan het telefonisch melden of via de website. Vaak willen ze daarbij 2 voorbeelden met tijdstip, locatie en met welke nummers je contact had. Dan kan de TD het verder onderzoeken.
Het T-mobile Alles onder 1 dak Voordeel programma is vandaag gestart.
Bij 2 of meer abonnementen op hetzelfde adres krijg je nu 2.50 korting.
Bij 2 of meer Unlimited abonnementen krijg je nu 6.50 of meer korting.

Ik zag al voorbij komen dat de regel van max 2 bankrekeningen erg raar is.
Verder vervallen de Samen en Vrienden kortingen.
Wat ik nog niet heb langs zien komen, is dat T-mobile Extra per vandaag ook stopt.
Je kan met een abonnement vanaf vandaag dus geen punten meer sparen. https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/sparen#verlengen-en-sparen
Vond het raar dat dat nog nergens bekend is gemaakt.
T-mobile probeert hard te concurreren met Vodafone/Ziggo met Alles in 1 pakketten en blijkbaar moeten daarvoor alle andere klantenvoordelen wijken.

Wat ik nog niet heb langs zien komen, is dat T-mobile Extra per vandaag ook stopt.
Je kan met een abonnement vanaf vandaag dus geen punten meer sparen. https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/sparen#verlengen-en-sparen
T-mobile probeert hard te concurreren met Vodafone/Ziggo met Alles in 1 pakketten en blijkbaar moeten daarvoor alle andere klantenvoordelen wijken.
Je kunt nu al waarnemen dat de voorgenomen samenvoeging van Tele2 en tmobile niet in het voordeel van de consument is. Wikipedia: Oligopolie
Beetje vreemde manier van concurreren door het duurder te maken.[b]dwenzier schreef op maandag 29 januari 2018 @ 23:06:
Daarnaast: T-Mobile heeft weinig marktaandeel op de vaste netwerken. KPN en Vodafone zetten zwaar in op combinatiekorting met vast internet en TV, daar kan T-Mobile bij gebrek aan marktaandeel en een eigen netwerk niet tegen op.jongetje schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 08:04:
[...]
Beetje vreemde manier van concurreren door het duurder te maken.
T-mobile is duurde geworden met nieuwe Alles onder 1 dak...dwenzier schreef op maandag 29 januari 2018 @ 23:06:
Het T-mobile Alles onder 1 dak Voordeel programma is vandaag gestart.
[afbeelding]
toetsel+24maand+ samen korting: €1025
toetsel+24maand+ nieuwe korting: €1171

En "Alles onder 1 dak" is leuk voor mensen met groot gezin. Maar als je het met vrienden/
Sterker nog, je mag alle abonnementen maar van maximaal 2 rekeningnummers per adres laten incasseren dus moet je dat ook nog gaan inregelen.icegodd schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 12:32:
[...]
En "Alles onder 1 dak" is leuk voor mensen met groot gezin. Maar als je het met vrienden/aanmeld en er komen factuur problemen, Dan komt de deurwaarder bij jou thuis op bezoek.
Ik denk dat dit wel klanten gaat kosten, de tijd zal het leren. Een 5GB en onb. bellen abonnement kost nu ook al 22euro. Dat heb je bij de concurrent op hun eigen netwerk (Simpel) voor 10euro zonder te hoeven voldoen aan mensen op 1 adres, rekeningnummer, vrienden, groepen, welke vaste provider etc.
Ik weet het wel...
Ok. Waarom kan ik wel data roaming in België zonder enig probleem op alle 3 de netwerken.. Alleen als ik een SMS of telefoontje wil doen gaat dat niet?
Met een mooi accent: dit nummer is niet toegestaan.
Zelfs de m'n voicemail kan ik niet bellen op +31624001233
In mijn tmobile staan geen blokkades mbt bellen / sms'en int buitenland.. En in december werkte het prima in Duitsland.
Na nog wat prutsen.. Ineens via mobistar kunnen bellen..... Zelfs 1233 is gewoon te bellen zonder enige moeite...
Echter bij de vrouw werkt 't nog steeds niet......?
Met een mooi accent: dit nummer is niet toegestaan.
Zelfs de m'n voicemail kan ik niet bellen op +31624001233
In mijn tmobile staan geen blokkades mbt bellen / sms'en int buitenland.. En in december werkte het prima in Duitsland.
Na nog wat prutsen.. Ineens via mobistar kunnen bellen..... Zelfs 1233 is gewoon te bellen zonder enige moeite...
Echter bij de vrouw werkt 't nog steeds niet......?
[ Voor 17% gewijzigd door SMSfreakie op 01-02-2018 18:51 ]
404 Signature not found
Dat is leuk ik zit ook in een T-Mobile samen Groepjongetje schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 13:18:
[...]
Sterker nog, je mag alle abonnementen maar van maximaal 2 rekeningnummers per adres laten incasseren dus moet je dat ook nog gaan inregelen.
Ik denk dat dit wel klanten gaat kosten, de tijd zal het leren. Een 5GB en onb. bellen abonnement kost nu ook al 22euro. Dat heb je bij de concurrent op hun eigen netwerk (Simpel) voor 10euro zonder te hoeven voldoen aan mensen op 1 adres, rekeningnummer, vrienden, groepen, welke vaste provider etc.
Ik weet het wel...
Dan ga ik naar €2.50 ipv €10 korting voor de tablet en mobile goed bezig T-Mobile ben al van het begin bijna klant maar denk er nu toch over te stappen
Vergelijking
Kpn en Vodafone-Ziggo lijken net een kopie
Kpn 10GB 1 jaar €31.50 met €5 korting €26.50 daarna €45 met korting €40
2 jaar €29 met €5 korting €24 daarna €45 met korting €40
Vodafone 10gb 1 jaar €31 met Ziggo 20gb €26 daarna geen idee
10gb 2 jaar €30 met Ziggo 20gb €25 daarna geen idee
T-Mobile is met de prijzen meer richting Kpn, Vodafone-Ziggo gegaan of zelfs iets er boven
T-Mobile 1 jaar 10gb €29,50 met €5,50 + samen €5 24.50 daarna €35
10gb €29,50 met €5,50 + Mobiel Voordeel € 2,50 €27 daarna €35
10gb €29,50 met €5,50 daarna €35
2 jaar 10gb €27 met €8,00 + samen €5 22 daarna €35
10gb €27 met €8,00 + Mobiel Voordeel € 2,50 €24.50 daarna €35
10gb €27 met €8,00 daarna €35
Tele2 prijzen liggen verder dan ooit uit elkaar met Kpn, Vodafone-Ziggo en T-Mobile
Tele2 Maandelijks opzegbaar 10gb €14 + Unlimited Bel/SMS €6 €20 daarna €22
10gb €14 + 100 Bel/SMS €3 €17 daarna €19
2 jaar 10gb €13 + Unlimited Bel/SMS €6 €19 daarna €21
10gb €13 + 100 Bel/SMS €3 €16 daarna €18
Hoop echt dat de deal niet doorgaat tussen Tele2 en T-Mobile want dat gaan we allemaal voelen, want Tele2 provider prijs vechter is weg dus prijzen omhoog
Nog anderen met de duistere verbindingsproblemen met T-Mobile en de iPhone X?
Zijn er al mensen die een oplossing hebben van Apple of T-Mobile?
Ik heb een iPhone 8 plus maar ik heb geen geen problemen t-mobile aanbieder 31.0Mar.tin schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 09:25:
Ze zijn bekend met het probleem. Apple geeft aan dat het probleem echt bij T-Mobile zit en dat zij er niks aan kunnen doen.Mar.tin schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 09:25:
Als je het toestel bij T-Mobile hebt gekocht kan je je contract eventueel laten ontbinden.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Had ergens gelezen dat het probleem in de eerste batch heeft gezeten , volgens mij zit het dan niet bij T-Mobile, anders had omruilen met een nieuwe Iphone ook niet zo'n zin.Hupske schreef op maandag 5 februari 2018 @ 07:14:
[...]
Ze zijn bekend met het probleem. Apple geeft aan dat het probleem echt bij T-Mobile zit en dat zij er niks aan kunnen doen.
Als je het toestel bij T-Mobile hebt gekocht kan je je contract eventueel laten ontbinden.
Iemand een idee wanneer er een nieuwe update op 4gmasten.nl komt ?
[ Voor 6% gewijzigd door michelc85 op 05-02-2018 09:07 ]
Als ik er aan toe kom. ;-)michelc85 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 09:06:
[...]
Had ergens gelezen dat het probleem in de eerste batch heeft gezeten , volgens mij zit het dan niet bij T-Mobile, anders had omruilen met een nieuwe Iphone ook niet zo'n zin.
Iemand een idee wanneer er een nieuwe update op 4gmasten.nl komt ?
Antenne en masten malloot
Ter informatie, in de nieuwste versie van Go Unlimited (Alles onder een Dak versie):
Vanuit NL naar de EU = 120
https://www.t-mobile.nl/C...18/t-mobile-go-290118.pdf
Voor dit wijziging, het was Onbeperkt!
[ Voor 29% gewijzigd door drwoo op 08-02-2018 10:43 ]
hopelijk wordt de boel over een jaar weer goed op zn kop gezet : / want t gaat nou toch echt bij geen enkele telco nog ergens over

404 Signature not found
Dat is niet de enige wijziging hoor, als je 5GB per dag op is en je hebt geen aanvuller 'gekocht' wordt je internet 'uitgezet' waar het voorheen 384/64 was totdat je een aanvuller had gekocht.drwoo schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:42:
Ter informatie, in de nieuwste versie van Go Unlimited (Alles onder een Dak versie):
Nu wordt gewoonweg je datasessie afgebroken totdat je die bundel activeert.
Nog vervelender wordt het als je de 2e aanvuller wilt gebruiken die kun je pas activeren zodra je eerste aanvuller op is. Ofwel je zit altijd met een downtime, en dat noemt men tegenwoordig 'onbeperkt'
Bedankt voor de aanvulling. Wist het niet.netblade schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 11:33:
[...]
Dat is niet de enige wijziging hoor, als je 5GB per dag op is en je hebt geen aanvuller 'gekocht' wordt je internet 'uitgezet' waar het voorheen 384/64 was totdat je een aanvuller had gekocht.
Nog vervelender wordt het als je de 2e aanvuller wilt gebruiken die kun je pas activeren zodra je eerste aanvuller op is. Ofwel je zit altijd met een downtime, en dat noemt men tegenwoordig 'onbeperkt'
Is ook zo met de nieuw Unlimited voor Thuis. De enige reden waarom ik dat niet heb gekozen.
Unlimited is steeds interessant als 4 Unlimited op een adres kan krijgen (hoe dan ook!)
Dat is ook voor de oudere abonnementen gedaan. Je moet handmatig, elke maand, de "internet op lage snelheid" bundel activeren. Ik ga nooit over mijn bundel maar is best lullig (en klantonvriendelijk), zet dat ding gewoon standaard aan. Dat kan trouwens handmatig de eerste van je nieuwe maand dus hoef je niet mee te wachten totdat je bundel op is.netblade schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 11:33:
[...]
Dat is niet de enige wijziging hoor, als je 5GB per dag op is en je hebt geen aanvuller 'gekocht' wordt je internet 'uitgezet' waar het voorheen 384/64 was totdat je een aanvuller had gekocht.
Dat is best wel irritant ja, sommige apps hebben daar geen probleem mee en kunnen verder gaan met up or download zodra je weer internet heb, maar andere apps/services kunnen daar helemaal niet tegen.netblade schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 11:33:
[...]
Dat was wel beter regegeld met Tele2....
Datavrije Muziek EU bundel is naar 8GB opgerekt zag ik zojuist in My T-Mobile... Goede zaak.
Unlimited wordt wel erg uitgekleed zo. Ze gaan van true unlimited nu de voorwaarden voor nieuwe abo's steeds meer afbouwen en oninteressanter maken. Hopen ze dat bezitters van de oude abo's niet gaan verlengen en dan €50,- gaan betalen voor de oude voorwaarden om zo weer in de zwarte cijfers te komen?
Jammer, sinds de aankondiging dat ze samengaan met Tele2 zijn er een hoop negatieve dingen gebeurd...
Ik ben ook benieuwd wanneer T-Mobile Zwitserland gaat toevoegen in zijn voorwaarden ipv Zone 1. Tele2 als prijsvechter heeft Zwitserland wel in zijn voordeellanden zitten, evenals vele andere providers.
Unlimited wordt wel erg uitgekleed zo. Ze gaan van true unlimited nu de voorwaarden voor nieuwe abo's steeds meer afbouwen en oninteressanter maken. Hopen ze dat bezitters van de oude abo's niet gaan verlengen en dan €50,- gaan betalen voor de oude voorwaarden om zo weer in de zwarte cijfers te komen?
Jammer, sinds de aankondiging dat ze samengaan met Tele2 zijn er een hoop negatieve dingen gebeurd...
Ik ben ook benieuwd wanneer T-Mobile Zwitserland gaat toevoegen in zijn voorwaarden ipv Zone 1. Tele2 als prijsvechter heeft Zwitserland wel in zijn voordeellanden zitten, evenals vele andere providers.
[ Voor 16% gewijzigd door Jassy op 08-02-2018 16:38 ]
En wacht maar als die fusie door mag gaan... Moeten ze maar iets goedkoper dan KPN/VodafoneZiggo te zijn.Jassy schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 16:34:
Ik hoop ook dat de mobiele taak van Tele2 zelfstandig blijft of doe iemand anders gekocht wordt.
Ik snap er nou de ballen niet meer van...
Per eind vd maand ga ik ook naar unlimited go nl.. Versie 17.2?
Maar eens kijken wat er in de voorwaarden staat.. Want als je internet elke keer stopt.. Ga ik toch kijken als er ontbinding mogelijk is..
Per eind vd maand ga ik ook naar unlimited go nl.. Versie 17.2?
Maar eens kijken wat er in de voorwaarden staat.. Want als je internet elke keer stopt.. Ga ik toch kijken als er ontbinding mogelijk is..
404 Signature not found
Dat is nu al: 10GB + onbeperkt bellen/sms is bij T-mobile 27 euro, bij KPN 29 en bij Vodafone 30.Luinwethion schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 21:38:
[...]
En wacht maar als die fusie door mag gaan... Moeten ze maar iets goedkoper dan KPN/VodafoneZiggo te zijn.
Ik hoop ook dat de mobiele taak van Tele2 zelfstandig blijft of doe iemand anders gekocht wordt.
Met de korting en dataverdubbeling i.c.m. vast internet zijn zowel KPN als Vodafone goedkoper dan T-mobile: 24 en 25 euro, en de databundel gaat naar 20GB. Een verdere prijsstijging van T-moble zie ik dus niet gebeuren.
Bij T-mobile krijg je 2,50 euro korting als je er vast internet bij neemt( en gratis Fox Sports NL, maar bij concurenten weer wat anders) en eventueel 2,50 Samen korting. Kom ik op 22 euro uit, maar is wel met een 2-jarig contract. Weet niet hoe dat bij die anderen zit.antidote schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 01:00:
[...]
Dat is nu al: 10GB + onbeperkt bellen/sms is bij T-mobile 27 euro, bij KPN 29 en bij Vodafone 30.
Met de korting en dataverdubbeling i.c.m. vast internet zijn zowel KPN als Vodafone goedkoper dan T-mobile: 24 en 25 euro, en de databundel gaat naar 20GB. Een verdere prijsstijging van T-moble zie ik dus niet gebeuren.
Klopt, Mobiel + Thuis Voordeel had ik over het hoofd gezien. Dat meegerekend heeft T-mobile in totaal ook 5 euro korting, maar geen verdubbeling van de databundel. KPN en Vodafone zijn dan 2 of 3 euro duurder, maar wel met 20 i.p.v. 10GB data.peptalk schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:24:
[...]
Bij T-mobile krijg je 2,50 euro korting als je er vast internet bij neemt( en gratis Fox Sports NL, maar bij concurenten weer wat anders) en eventueel 2,50 Samen korting. Kom ik op 22 euro uit, maar is wel met een 2-jarig contract. Weet niet hoe dat bij die anderen zit.
Als vergelijk heb ik inderdaad een 2-jaar contract voor 10GB + onbeperkt bellen/sms genomen. Dat wordt door alle grote providers aangeboden, i.t.t. 1, 2 of 5GB databundels en 1 jarige contracten.
Onverklaarbaar dataverbruik via T-mobile.
Gisteren een bericht ontvangen dat ik deze maand mijn datalimiet al bereikt heb (voor het eerst!!). Bij nadere analyse blijkt dat de afgelopen 3 maanden vreemde piekverbruiken zijn geweest. Bijvoorbeeld op 2 feb jl. een verbruik van 455 MB, normaal bij mij 10-20 MB max per dag.
Wordt mij telnr misbruikt??
Gisteren een bericht ontvangen dat ik deze maand mijn datalimiet al bereikt heb (voor het eerst!!). Bij nadere analyse blijkt dat de afgelopen 3 maanden vreemde piekverbruiken zijn geweest. Bijvoorbeeld op 2 feb jl. een verbruik van 455 MB, normaal bij mij 10-20 MB max per dag.
Waarom onverklaarbaar? Je kunt toch in elke smartphone zien welke app. hoeveel data gebruikt per periode?franker schreef op zondag 11 februari 2018 @ 18:20:
Ja, ik kan zien welke apps, maar die (you tube) is die dag nauwelijks gebruikt.
Zeker omdat ik die dag de gehele dag wifi gebruikt heb.
Ik heb een iPhone X (losse aankoop) en krijg binnenkort een T-Mobile abbo. Enig idee of er nog steeds een issue is met T-Mobile en de laatste gen iPhones?
This is the Way.
Staat aan de de telefoon op dat hij 4G mag gebruiken als de wifi slecht is?franker schreef op zondag 11 februari 2018 @ 18:31:
Ja, ik kan zien welke apps, maar die (you tube) is die dag nauwelijks gebruikt.
Mijn ervaring met T-Mobile Unlimited GO UP 10GB pakket is geweldig goed en heb overal internet. Het internet is supersnel met de Galaxy S8+. Mijn verbruik deze maand al 7.5GB! Ik doe alles tot YouTube en internetten en het is altijd stabiel en snel via 4G+
Bekijk snel het resultaat van mijn @Speedtest! Hoe snel is jouw internet? http://www.speedtest.net/my-result/a/3648052653
Bekijk snel het resultaat van mijn @Speedtest! Hoe snel is jouw internet? http://www.speedtest.net/my-result/a/3648052653
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB
Best wel random, maar wel.NoTimeRemains schreef op maandag 12 februari 2018 @ 10:48:
Ik heb een iPhone X (losse aankoop) en krijg binnenkort een T-Mobile abbo. Enig idee of er nog steeds een issue is met T-Mobile en de laatste gen iPhones?
Mijn zus heeft een iPhone X in de UAE gekocht, zowel met haar Tele2 simkaart als met mijn T-mobile sim ervaart ze problemen met 4G, wordt toch naar de Apple store gaan een van deze dagen.
is er dan eigk bekend wat het probleem is?Luinwethion schreef op maandag 12 februari 2018 @ 23:19:
[...]
Best wel random, maar wel.
Mijn zus heeft een iPhone X in de UAE gekocht, zowel met haar Tele2 simkaart als met mijn T-mobile sim ervaart ze problemen met 4G, wordt toch naar de Apple store gaan een van deze dagen.
This is the Way.
Nope,NoTimeRemains schreef op maandag 12 februari 2018 @ 23:51:
[...]
is er dan eigk bekend wat het probleem is?
Tele2 en T-mobile zegt dat het onderzocht wordt, en Apple blijft still, want (it just works ™).
Hier op Tweakers zag ik iemand hebben over een link tussen de iPhones met problemen en het hebben van een Intel modem ipv Qualcomm, maar geen bronnen of iets.
Enige link dat ik tot nu zie is dat zowel Tele2 als T-mobile Huawei apparatuur gebruiken

Ik heb dit de afgelopen maanden ook een paar keer gehad . Gebruik meestal max 100mb per, paar keer was er opeens rond 700 mb weg! Heb al contact opgenomen met tmobile maar die kunnen ook niks zien. Zie op de iphone data instellingen dat safari op een vreemde manier alles op heeft gemaakt toen.franker schreef op zondag 11 februari 2018 @ 18:20:
Maar ook zie ik vreemd genoeg vaker dagelijks 300-400 mb opgaan terwijl ik niks bijzonders doe op die dagen.
Wat het kan zijn weet ik ook niet meer
Als ik overweeg over te stappen naar Tele2, wat is jullie advies daarover ? Is het dan gelijk een grote stap terug of valt het wel mee? Bv bereik en internet snelheid, is dat veel minder ?
Ligt er aan, ik zou sowieso op 4gmasten.nl kijken om de mast locaties van Tele2 t.o.v. de T-Mobile locaties vast te stellen waar je vaak komt. Zo kan je voor je zelf al wat duidelijkheid scheppen of je op de locaties waar je nu komt ook met Tele2 bereik hebt.mennoza schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 22:27:
Als ik overweeg over te stappen naar Tele2, wat is jullie advies daarover ? Is het dan gelijk een grote stap terug of valt het wel mee? Bv bereik en internet snelheid, is dat veel minder ?
In het buitenland ga je wel achter uit qua 4G roaming, alleen in Zweden (thuisland van Tele2), heb je 4G, De Baltische staten (Litouwen, Letland, Estland) en Kroatië waar Tele2 actief is.
Nu kan je ook in Denemarken op het TDC 4G roamen en Finland op het DNA netwerk.
Voor de rest in de EU heb je alleen 3G Max (wat in best wel wat landen veel slechter is dan het 2G en 4G helaas).
Als dit belangrijk voor je is zeg ik niet doen. (Persoonlijk heb ik in Duitsland hier veel last van (maar in andere EU landen is het 3G helaas ook een fractie beter).
Wel kan je een maandelijks opzegbaar abonnement nemen om voor je zelf te checken of het wat voor je is, is het niks kan je ook gelijk opzeggen
(Tele2 klant met heeeeel wat ervaring ondertussen
Hopelijk kan je hier iets mee?
[ Voor 18% gewijzigd door dutchnltweaker op 13-02-2018 23:18 ]
Bedankt voor je reactie. Door maandelijkse contract is het uiteraard handig om het te proberen. Ik zal even kijken.
Het is weer een lekker onduidelijk zooitje
Ik heb op 12 januari 2 zakelijke abonnementen afgesloten (ik en een compagnon) op ons horecabedrijf. Wij beiden mochten al verlengen, zijn van particulier naar zakelijk gegaan
Gisteren is daar nog een 3e bijgekomen, een andere compagnon die nog niet contractsvrij staat met zijn nog lopende particuliere abbo, zijn zakelijk abonnement gaat pas in mei in. Die 3e compagnon had zn telefoon gesloopt en kreeg dus ondanks hij nog niet vrij staat zonder extra kosten een nieuwe telefoon mee.
Voor de eerste 2 afgesloten abonnementen die dus 12 februari ingegaan zijn betalen we 61.50/maand (we hebben beide de 6gb/onbeperkt bellen - variant)
Nu kijken naar de voordelen die mogelijk zijn. Ik stuit dan gelijk op dit;
Betaal nu dus 61.50. Veranderen naar Unlimited laat zien dat de prijs met 11.50 stijgt. Nieuwe prijs is dan 73. Met 2 personen is het voordeel 6.50, dus kost het uiteindelijk 66.50. Toch?
Als dan de 3e compagnon erbij komt in mei zou er (vanwege 3 aansluitingen) er 3.50 extra vanafgaan. dus een maandprijs van 63 eur. Dat is nog wel te doen, maar dan moet die 3e er wel bij kunnen, iets wat niet gaat als er maar max. 2 op 1 bankrekening mogen staan.
Het is geen dooie-mus gebeuren, het is gewoon een Afifauna holocaust!
Iemand enig idee hoe het zit met TMobile samen? Ik heb immers voor de 29e verlengt (al ging het pas 3 dagen geleden van kracht. Of gelden er andere regels voor zakelijke klanten?)
Met als bonus ook nog even de melding dat niemand in de winkel even heeft verteld dat door de verhuizing alle Extra punten kwamen te vervallen. Dus voor 2 abonnementen, samen iets van 4000 punten zijn deze dus pleite...
Als ik dit kon terugdraaien had ik het gedaan en een andere aanbieder de kans gegeven. TMobile is op meerdere fronten gewoon ruk nu..
Ik heb op 12 januari 2 zakelijke abonnementen afgesloten (ik en een compagnon) op ons horecabedrijf. Wij beiden mochten al verlengen, zijn van particulier naar zakelijk gegaan
Gisteren is daar nog een 3e bijgekomen, een andere compagnon die nog niet contractsvrij staat met zijn nog lopende particuliere abbo, zijn zakelijk abonnement gaat pas in mei in. Die 3e compagnon had zn telefoon gesloopt en kreeg dus ondanks hij nog niet vrij staat zonder extra kosten een nieuwe telefoon mee.
Voor de eerste 2 afgesloten abonnementen die dus 12 februari ingegaan zijn betalen we 61.50/maand (we hebben beide de 6gb/onbeperkt bellen - variant)
Nu kijken naar de voordelen die mogelijk zijn. Ik stuit dan gelijk op dit;
Betekent dit dat die 3e zakenpartner niet erbij kan mochten we allen besluiten voor unlimited te gaan? De abonnementen staan namelijk op rekening van het bedrijf.jongetje schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 13:18:
[...]
Sterker nog, je mag alle abonnementen maar van maximaal 2 rekeningnummers per adres laten incasseren
Betaal nu dus 61.50. Veranderen naar Unlimited laat zien dat de prijs met 11.50 stijgt. Nieuwe prijs is dan 73. Met 2 personen is het voordeel 6.50, dus kost het uiteindelijk 66.50. Toch?
Als dan de 3e compagnon erbij komt in mei zou er (vanwege 3 aansluitingen) er 3.50 extra vanafgaan. dus een maandprijs van 63 eur. Dat is nog wel te doen, maar dan moet die 3e er wel bij kunnen, iets wat niet gaat als er maar max. 2 op 1 bankrekening mogen staan.
Het is geen dooie-mus gebeuren, het is gewoon een Afifauna holocaust!
Iemand enig idee hoe het zit met TMobile samen? Ik heb immers voor de 29e verlengt (al ging het pas 3 dagen geleden van kracht. Of gelden er andere regels voor zakelijke klanten?)
Met als bonus ook nog even de melding dat niemand in de winkel even heeft verteld dat door de verhuizing alle Extra punten kwamen te vervallen. Dus voor 2 abonnementen, samen iets van 4000 punten zijn deze dus pleite...
Als ik dit kon terugdraaien had ik het gedaan en een andere aanbieder de kans gegeven. TMobile is op meerdere fronten gewoon ruk nu..
Naar alle slechte nieuws ook goed nieuws
Ook zijn er dekkings gaten gedicht en zijn er op bestaande locaties 4G geactiveerd waar alleen 2G, 3G was

Ook is gelijk 4G900 geactiveerd
Vaassen - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800 - 40,1 m
----------------------------------------------------------------------------------
Loenen - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800 - 38 m - A50
----------------------------------------------------------------------------------
Arnhem - 2G1800 - 3G2100 - 4G1800 - 38,7 m was al in dec geactiveerd - A50
Ochten 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800 - 33 m
Echteld 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800 - 36.9 m
Oijen - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100 - 20,7 m was al in dec geactiveerd
Oss - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800 - 35,2 m was al in dec geactiveerd
T-Mobile masten zonder 4G daalt naar 14

----------------------------------------------------------
Nieuwe oud Orange Locatie tussen Putten, Nijkerk is in gebruik 4G900, 1800

Ook zijn de sectoren van de mast in Hulshorst opnieuw ingedeeld wat verbeterde dekking moet geven in de trein tussen Nunspeet, Hierden
Oude sector indeling was
39.8 m / 60 gr sector 2
39.8 m / 260 gr sector 3
39.8 m / 330 gr sector 1
De nieuwe sector indeling lijkt zo te staan
39.8 m / 60 gr sector 1
39.8 m / 180 gr sector 2
39.8 m / 300 gr sector 3
Ook de hoogspanningsmast locatie bij A50 Hattem zijn de Antenne's vervangen
Dit zijn de locaties waar de Antenne's vervangen zijn, dak locaties, mast locaties en hoogspanningsmast locaties

Friesland 5 locaties Antenne's vervangen
1. Dokkum - hoogspanningsmast - 21800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800
2. Sexbierum - 2G900, 1800 - 3G2100 - 4G1800, 2100
3. Noardburgum - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800
4. Leeuwarden - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
5. Sneek - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800
en 12 locaties Antenne's nog niet vervangen
Groningen 9 locaties Antenne's vervangen
1. t Zandt - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G1800, 2100
2. Stedum - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
3. Tjuchem - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
4. Siddeburen - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G2100 - 4G1800
5. Groningen - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
6. Groningen - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
7. Muntendam - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800
8. Alteveer - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
9. Stadskanaal - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
en 5 locaties Antenne's nog niet vervangen
Drenthe 5 locaties Antenne's vervangen
1. Assen - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
2. Assen - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G2100 - 4G1800, 2100
3. Wezuperbrug - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
4. Emmen - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
5. Meppel - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
en 5 locaties Antenne,s nog niet vervangen
Overijssel 9 locaties Antenne's vervangen
1. Almelo - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G2100 - 4G1800, 2100
2. Schalkhaar - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G1800
3. Schalkhaar - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
4. Deventer - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
5. Ambt Delden - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
6. Enschede - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
7. Enschede - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
8. Enschede - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G2100 - 4G1800, 2100
9. Haaksbergen - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800
en 14 locaties Antenne's nog niet vervangen
Flevoland 5 locaties Antenne's vervangen
1. Ens - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
2. Almere - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
3. Almere - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G2100 - 4G1800, 2100
4. Almere - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
5. Almere - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
en 15 locaties Antenne's nog niet vervangen
Gelderland 8 locaties Antenne's vervangen
1. Hattem A50 - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G2100 - 4G1800, 2100
2. Wapenveld - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800
3. Eibergen - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
4. Doetinchem - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G1800, 2100
5. Doetinchem - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G2100 - 4G1800, 2100
6. Arnhem - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
7. Groessen - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
8. Bemmel - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
en 30 locaties Antenne's nog niet vervangen
Noord-Brabant 13 locaties Antenne's vervangen
1. Oss - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
2. Sprang-Capelle - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G2100 - 4G1800
3. Waalwijk - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
4. Den Bosch - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
5. Rosmalen - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
6. Nistelrode - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
7. Breda - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
8. Breda - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
9. Breda - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
10. Lepelstraat - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
11. Son en Breugel - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G2100 - 4G1800
12. Eindhoven - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
13. Eersel - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
en 39 locaties Antenne's nog niet vervangen
Limburg 7 locaties Antenne's vervangen
1. Ysselsteyn - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
2. Venlo - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
3. Baarlo - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
4. Neer - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G1800, 2100
5. Weert - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
6. Heerlen - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
7. Meerssen - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
Noord-Holland 6 locaties Antenne's vervangen
1. Zwaagdijk-Oost - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
2. Zwaag - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
3. Assendelft - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G1800
4. Oostzaan - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G1800, 2100
5. Hoofddorp A4 - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100 + 2600 tdd
6. Abbenes A4 - 2G1800 - 3G2100 - 4G1800, 2100
en 25 locaties Antenne's nog niet vervangen
Utrecht 5 locaties Antenne's vervangen
1. Linschoten - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G2100 - 4G1800, 2100
2. Driebergen-Rijsenburg - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
3. Maarn - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
4. Veenendaal - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
5. Veenendaal - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
Zuid-Holland 6 locaties Antenne's vervangen
1. Botlek Rotterdam - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G1800, 2100
2. Naaldwijk - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800
3. Nieuwerkerk aan den IJssel - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
4. Nieuw-Lekkerland - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
5. Alblasserdam - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100 + 2600 tdd
6. Papendrecht - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G2100 - 4G1800, 2100
en 26 locaties Antenne's nog niet vervangen
Zeeland 1 locatie Antenne's vervangen
1. Rilland - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
en 9 locaties Antenne's nog niet vervangen
8 locaties Antenne's nog niet vervangen zonder 4G
Totaal 217 locaties Antenne's nog niet vervangen en geen 900 mogelijk
Binnenkort worden bij de volgende hoogspanningsmast Antenne,s vervangen
1. Munnekeburen - 2G1800 - 4G1800 - 26 Februari tot 28 Februari
2. Hardenberg - 2G1800 - 4G1800 - 12 Maart tot 14 Maart
3. Raalte - 2G1800 - 4G1800 - 12 Maart tot 14 Maart
4. Oegstgeest - 2G1800 - 4G1800 - 6 Maart tot 8 Maart
5. Eindhoven - 2G1800 - 4G1800 - 26 Februari tot 2 Maart
6. Eindhoven - 2G1800 - 3G2100 - 4G1800, 2100 - 14 Februari tot 16 Februari
7. Landgraaf - 2G1800 - 3G2100 - 4G1800, 2100 dan komt Tele2 erbij
Ook zijn er dekkings gaten gedicht en zijn er op bestaande locaties 4G geactiveerd waar alleen 2G, 3G was

Ook is gelijk 4G900 geactiveerd
Vaassen - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800 - 40,1 m
Loenen - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800 - 38 m - A50
Arnhem - 2G1800 - 3G2100 - 4G1800 - 38,7 m was al in dec geactiveerd - A50
Ochten 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800 - 33 m
Echteld 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800 - 36.9 m
Oijen - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100 - 20,7 m was al in dec geactiveerd
Oss - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800 - 35,2 m was al in dec geactiveerd
T-Mobile masten zonder 4G daalt naar 14

Nieuwe oud Orange Locatie tussen Putten, Nijkerk is in gebruik 4G900, 1800

Ook zijn de sectoren van de mast in Hulshorst opnieuw ingedeeld wat verbeterde dekking moet geven in de trein tussen Nunspeet, Hierden
Oude sector indeling was
39.8 m / 60 gr sector 2
39.8 m / 260 gr sector 3
39.8 m / 330 gr sector 1
39.8 m / 60 gr sector 1
39.8 m / 180 gr sector 2
39.8 m / 300 gr sector 3
Ook de hoogspanningsmast locatie bij A50 Hattem zijn de Antenne's vervangen
Dit zijn de locaties waar de Antenne's vervangen zijn, dak locaties, mast locaties en hoogspanningsmast locaties

Friesland 5 locaties Antenne's vervangen
1. Dokkum - hoogspanningsmast - 21800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800
2. Sexbierum - 2G900, 1800 - 3G2100 - 4G1800, 2100
3. Noardburgum - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800
4. Leeuwarden - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
5. Sneek - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800
en 12 locaties Antenne's nog niet vervangen
Groningen 9 locaties Antenne's vervangen
1. t Zandt - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G1800, 2100
2. Stedum - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
3. Tjuchem - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
4. Siddeburen - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G2100 - 4G1800
5. Groningen - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
6. Groningen - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
7. Muntendam - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800
8. Alteveer - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
9. Stadskanaal - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
en 5 locaties Antenne's nog niet vervangen
Drenthe 5 locaties Antenne's vervangen
1. Assen - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
2. Assen - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G2100 - 4G1800, 2100
3. Wezuperbrug - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
4. Emmen - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
5. Meppel - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
en 5 locaties Antenne,s nog niet vervangen
Overijssel 9 locaties Antenne's vervangen
1. Almelo - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G2100 - 4G1800, 2100
2. Schalkhaar - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G1800
3. Schalkhaar - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
4. Deventer - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
5. Ambt Delden - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
6. Enschede - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
7. Enschede - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
8. Enschede - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G2100 - 4G1800, 2100
9. Haaksbergen - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800
Flevoland 5 locaties Antenne's vervangen
1. Ens - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
2. Almere - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
3. Almere - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G2100 - 4G1800, 2100
4. Almere - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
5. Almere - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
Gelderland 8 locaties Antenne's vervangen
1. Hattem A50 - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G2100 - 4G1800, 2100
2. Wapenveld - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800
3. Eibergen - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
4. Doetinchem - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G1800, 2100
5. Doetinchem - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G2100 - 4G1800, 2100
6. Arnhem - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
7. Groessen - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
8. Bemmel - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
en 30 locaties Antenne's nog niet vervangen
Noord-Brabant 13 locaties Antenne's vervangen
1. Oss - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
2. Sprang-Capelle - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G2100 - 4G1800
3. Waalwijk - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
4. Den Bosch - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
5. Rosmalen - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
6. Nistelrode - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
7. Breda - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
8. Breda - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
9. Breda - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
10. Lepelstraat - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
11. Son en Breugel - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G2100 - 4G1800
12. Eindhoven - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
13. Eersel - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
en 39 locaties Antenne's nog niet vervangen
Limburg 7 locaties Antenne's vervangen
1. Ysselsteyn - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
2. Venlo - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
3. Baarlo - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
4. Neer - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G1800, 2100
5. Weert - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
6. Heerlen - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
7. Meerssen - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
Noord-Holland 6 locaties Antenne's vervangen
1. Zwaagdijk-Oost - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
2. Zwaag - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
3. Assendelft - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G1800
4. Oostzaan - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G1800, 2100
5. Hoofddorp A4 - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100 + 2600 tdd
6. Abbenes A4 - 2G1800 - 3G2100 - 4G1800, 2100
en 25 locaties Antenne's nog niet vervangen
Utrecht 5 locaties Antenne's vervangen
1. Linschoten - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G2100 - 4G1800, 2100
2. Driebergen-Rijsenburg - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
3. Maarn - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
4. Veenendaal - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
5. Veenendaal - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
Zuid-Holland 6 locaties Antenne's vervangen
1. Botlek Rotterdam - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G1800, 2100
2. Naaldwijk - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800
3. Nieuwerkerk aan den IJssel - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
4. Nieuw-Lekkerland - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
5. Alblasserdam - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100 + 2600 tdd
6. Papendrecht - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G2100 - 4G1800, 2100
en 26 locaties Antenne's nog niet vervangen
Zeeland 1 locatie Antenne's vervangen
1. Rilland - hoogspanningsmast - 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800, 2100
en 9 locaties Antenne's nog niet vervangen
8 locaties Antenne's nog niet vervangen zonder 4G
Totaal 217 locaties Antenne's nog niet vervangen en geen 900 mogelijk
Binnenkort worden bij de volgende hoogspanningsmast Antenne,s vervangen
1. Munnekeburen - 2G1800 - 4G1800 - 26 Februari tot 28 Februari
2. Hardenberg - 2G1800 - 4G1800 - 12 Maart tot 14 Maart
3. Raalte - 2G1800 - 4G1800 - 12 Maart tot 14 Maart
4. Oegstgeest - 2G1800 - 4G1800 - 6 Maart tot 8 Maart
5. Eindhoven - 2G1800 - 4G1800 - 26 Februari tot 2 Maart
6. Eindhoven - 2G1800 - 3G2100 - 4G1800, 2100 - 14 Februari tot 16 Februari
7. Landgraaf - 2G1800 - 3G2100 - 4G1800, 2100 dan komt Tele2 erbij
Ik dacht al wat te merken de afgelopen weken in de trein. Ik behoud nu mijn 4G verbinding van Zwolle t/m Putten toe. Zelfs in de DDZ-trein die veel dempt. Daar behoud ik nu ook de 4G verbinding tussen Nunspeet en Harderwijk.HcBlids schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 06:17:
Oude sector indeling was
39.8 m / 60 gr sector 2
39.8 m / 260 gr sector 3
39.8 m / 330 gr sector 1
39.8 m / 60 gr sector 1
39.8 m / 180 gr sector 2
39.8 m / 300 gr sector 3
Ook de hoogspanningsmast locatie bij A50 Hattem is zijn de Antenne's vervangen
Mooi overzicht!
Nu nog de antennes vervangen op 2 locaties in Ermelo. Bij de Generaal Spoorkazerne merk je nog steeds dat 4G 900 weggedrukt wordt. Dit merk je vooral als je de Drieërweg rijdt. Ook de mast aan de Harderwijkerweg duurt ook al meer dan een jaar sinds de eerste aankondiging om de antennes te vervangen. Vooral die van de Harderwijkerweg kan nog wat verbetering op het spoor brengen. Zodra station Ermelo of Harderwijk verlaten wordt, is de verbinding weg. Dan gaat de telefoon terug naar Edge. Weet jij wat meer over deze twee locaties?
ehh[ Dat is nog wel te doen, maar dan moet die 3e er wel bij kunnen, iets wat niet gaat als er maar max. 2 op 1 bankrekening mogen staan.
het is toch net anders om?? (wat voor de meeste mensen net het grootste probleem is)
Dat je wel 5 abo's kunt hebben, zolang ze maar max op 2 bankrekening nr geincaseerd worden...
Als jij 3 unlimitted abo's afneemt op 1 bankrekeningnr dan is dat net wat ze willen en heb jij de korting..
Als jij die 3 unlimited abo's over 3 bankrekeningnrs had verdeeld had je een probleem... Dan had die 3de dus niet geteld.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van het T-Mobile mobiele netwerk, andere onderwerpen horen thuis in:
- Afsluiten of verlengen van abonnementen:: Het T-mobile bestaande abonnementen & verlengingstopic.
- T-Mobile Glasvezel: [T-Mobile Thuis Glasvezel] Ervaringen & Discussie
- T-Mobile xDSL: [T-Mobile Thuis xDSL] Ervaringen & Discussie
- Delen van de onbeperkte SMS codes: Aanbiedingen en Kortingscodes
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van het T-Mobile mobiele netwerk, andere onderwerpen horen thuis in:
- Afsluiten of verlengen van abonnementen:: Het T-mobile bestaande abonnementen & verlengingstopic.
- T-Mobile Glasvezel: [T-Mobile Thuis Glasvezel] Ervaringen & Discussie
- T-Mobile xDSL: [T-Mobile Thuis xDSL] Ervaringen & Discussie
- Delen van de onbeperkte SMS codes: Aanbiedingen en Kortingscodes