[T-Mobile Mobiel] Ervaringen & Discussie Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 68 ... 105 Laatste
Acties:
  • 754.100 views

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-12-2024
joco schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:35:
[...]

ehh

het is toch net anders om?? (wat voor de meeste mensen net het grootste probleem is)

Dat je wel 5 abo's kunt hebben, zolang ze maar max op 2 bankrekening nr geincaseerd worden...

Als jij 3 unlimitted abo's afneemt op 1 bankrekeningnr dan is dat net wat ze willen en heb jij de korting..

Als jij die 3 unlimited abo's over 3 bankrekeningnrs had verdeeld had je een probleem... Dan had die 3de dus niet geteld.
Je hebt gelijk. Het is andersom ja.

Jammer dat je dan wel krampachtig een 4e erbij moet nemen wil je dus een paar euro daadwerkelijk goedkoper uit zijn. Tot die 4e erbij komt kost het unlimited gebeuren je altijd wat extra centjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA777
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19:18
Weet iemand wat de planning is voor 4G900 op 3451CC? Staat op een gebouw.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nightshadow999
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-09 20:37

nightshadow999

nightshadow

PWA777 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 20:39:
Weet iemand wat de planning is voor 4G900 op 3451CC? Staat op een gebouw.
Dit is een kerk.. Hier was geen ruimte voor nieuwe antennes tijdens de modernisatie in 2014.. De antennes zijn niet geschikt voor 900Mhz. Ik zie nog geen tekenen van pogingen een andere positie of locatie te verwerven..

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RwbRUEC.jpg

Nightshadow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leroy98ecker
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13:17
HcBlids schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 06:17:
...
Nieuwe oud Orange Locatie tussen Putten, Nijkerk is in gebruik 4G900, 1800
[afbeelding]
...
Ik ben even langs geweest vandaag, maar ze hebben de mast niet op de oude Orange-locatie gezet, maar ernaast. Het is een noodmast. Ook valt het op dat de sectoren 3 x 90 graden zijn ingedeeld. Twee gelijk aan het treinspoor en een richting Flevoland.
Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/fXxegS/IMG_9817.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilovali
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-09 14:52
leroy98ecker schreef op zondag 18 februari 2018 @ 16:26:
[...]

Ik ben even langs geweest vandaag, maar ze hebben de mast niet op de oude Orange-locatie gezet, maar ernaast. Het is een noodmast. Ook valt het op dat de sectoren 3 x 90 graden zijn ingedeeld. Twee gelijk aan het treinspoor en een richting Flevoland.
[afbeelding]
Hoe krijgt zo'n noodmast z'n stroom? Via een aggregaat (moet wel steeds iemand naar toe om die bij te vullen, en geluid/milieu overlast) of tappen ze stroom van iets weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:04

The Wizard

Moderator Mobile
Pilovali schreef op zondag 18 februari 2018 @ 18:19:
[...]

Hoe krijgt zo'n noodmast z'n stroom? Via een aggregaat (moet wel steeds iemand naar toe om die bij te vullen, en geluid/milieu overlast) of tappen ze stroom van iets weg?
Dat rode geval achter de mast is een aggregaat. Deze zal niet op vol vermogen draaien, dus misschien 1x per week bijvullen?

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightshadow999

nightshadow999

nightshadow

The Wizard schreef op zondag 18 februari 2018 @ 19:04:
[...]

Dat rode geval achter de mast is een aggregaat. Deze zal niet op vol vermogen draaien, dus misschien 1x per week bijvullen?
Plus een externe tank voor nog meer diesel volgens mij :9 .. Hooguit twee keer per maand bijvullen..

Overlast valt mee, dit is een landelijk gebied. In stedelijk gebied proberen ze aggregaten te voorkomen (is ook vaker spanning via KPN/VF tijdelijk te verkrijgen), of anders Low Noice-aggregaten te gebruiken.

Nightshadow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Tja. dan denk ik .. hoe kreeg de oude site (in de HVP) ooit zn stroom?

lijkt me sterk dat ze daar een trafo in hadden hangen om van 110KV naar 400V te gaan :+

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightshadow999

nightshadow999

nightshadow

SMSfreakie schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:39:
Tja. dan denk ik .. hoe kreeg de oude site (in de HVP) ooit zn stroom?

lijkt me sterk dat ze daar een trafo in hadden hangen om van 110KV naar 400V te gaan :+
Vroeger gebeurde dat daadwerkelijk met trafo's (weet niet of dat in alle gevallen was of alleen speciale). Tegenwoordig mag dat volgens mij niet meer en wordt er altijd een straatkast geplaatst en een voedingskabel ingegraven vanaf de straatkast door het maaiveld naar de apparatuurskast. Vaak een dure aangelegenheid omdat alleen de eerste zoveel meter vanaf het hoofdnet inbegrepen zit in de aansluitkosten bij het vast net.. Daarom loont het voor T-Mobile om in dit soort gevallen samen met Tele2 te bouwen, dan vervalt namelijk de kosten voor de meerlengte (kan zo oplopen tot 10.000 euro) vanwege wettelijke bepalingen. :)

Nightshadow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
nightshadow999 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:47:
[...]

Vroeger gebeurde dat daadwerkelijk met trafo's (weet niet of dat in alle gevallen was of alleen speciale). Tegenwoordig mag dat volgens mij niet meer en wordt er altijd een straatkast geplaatst en een voedingskabel ingegraven vanaf de straatkast door het maaiveld naar de apparatuurskast. Vaak een dure aangelegenheid omdat alleen de eerste zoveel meter vanaf het hoofdnet inbegrepen zit in de aansluitkosten bij het vast net.. Daarom loont het voor T-Mobile om in dit soort gevallen samen met Tele2 te bouwen, dan vervalt namelijk de kosten voor de meerlengte (kan zo oplopen tot 10.000 euro) vanwege wettelijke bepalingen. :)
hmm.. dan vraag ik me af.. zouden er nog sites zijn welke (al dan niet actief) waar de trafo er nog hangt? :)

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightshadow999

nightshadow999

nightshadow

SMSfreakie schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:49:
[...]

hmm.. dan vraag ik me af.. zouden er nog sites zijn welke (al dan niet actief) waar de trafo er nog hangt? :)
Deze komt van een site die is weggehaald in 2016.. Ik heb verder geen overzicht in waar ze zitten.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HmCpYre.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door nightshadow999 op 18-02-2018 21:17 ]

Nightshadow

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joco
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:32
ondanks al die verbeteringen vind ik het niet echt op voorruit gaan, eerder achter uit
tenminste bij mij

Bij mij thuis red ik hooguit 20/5 dat was vroeger beter.
Maar ook met andere speedtest hier en daar heb ik het gevoel dat het wat langzamer is dan het voorheen was

Maar ik merk het het meest op het spoort Zwolle - Amsterdam Zuid
Waar het altijd al niet best was tussen Lelystad en Almere (wat ook nog niks is verbeterd) is het nu ook vaak slecht tussen dronten en lelystad (met name als je de tunnel weer uit komt vanaf zwolle gezien)
Dan krijg ik vaak geen 4G meer maar blijf ik steken op H(+) en als ik een H in het beeld zie betekend dat eigenlijk ik heb niks.. Want data komt er dan bijna niet doorheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelc85
  • Laatst online: 09:57
joco schreef op maandag 19 februari 2018 @ 14:20:
ondanks al die verbeteringen vind ik het niet echt op voorruit gaan, eerder achter uit
tenminste bij mij

Maar ook met andere speedtest hier en daar heb ik het gevoel dat het wat langzamer is dan het voorheen was

Waar het altijd al niet best was tussen Lelystad en Almere (wat ook nog niks is verbeterd) is het nu ook vaak slecht tussen dronten en lelystad (met name als je de tunnel weer uit komt vanaf zwolle gezien)
Dan krijg ik vaak geen 4G meer maar blijf ik steken op H(+) en als ik een H in het beeld zie betekend dat eigenlijk ik heb niks.. Want data komt er dan bijna niet doorheen
welke telefoon gebruik je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
Ik zie nog genoeg ombouw liggen op de kaart ;)

en vandaag zowaar nog een dekkingsgat ontdekt :(
regio Rotsterhaule / Sintjohannesga is er amper dekking ( zowel op 2G/3G/4G )

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_buren
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:35
Heeft iemand enig idee of er nog iets veranderd gaat worden (en of dat nodig is) aan de mast in de binnenstad van Arnhem ?
Ik heb een Galaxy S7 en binnen heb ik maar een snelheid op 4G (geen +) van rond de 30 Mbps down (niet gek eerlijk gezegd) en maar 6 Mbps down. Terwijl de dekkingskaart van Tmobile zegt dat ik binnen perfecte verbinding zou moeten hebben.
Ik weet dat mijn toestel zeker 4G+ kan halen want op Ede Wageningen station heb ik wel eens boven de 80 Mbps gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joco
S7 Edge, dus die zou redelijk max gebruik kunnen maken van de tmobile netwerk
minimaal 3CA (de chipset kan zelfs 4CA aan maar dat staat niet aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leroy98ecker
joco schreef op maandag 19 februari 2018 @ 14:20:
tenminste bij mij

Dat het netwerk in de trein slecht is, kan komen doordat NS de dienstregeling heeft veranderd vanaf 10 december 2017. Hierdoor is er ander intercitymaterieel (DDZ) ingezet op die lijnen. Deze werden eerst ingezet op de lijn Utrecht - Zwolle. Op de lijn Utrecht-Zwolle wordt nu DDAR ingezet en die hebben veel beter bereik t.o.v. de DDZ. Dus het komt echt door de trein die ingezet wordt. De DDZ dempt veel meer, waardoor het bereik ook echt minder is. Ik reis dagelijks met de trein en dit merk je echt tussen het type trein. Als ik op de reisplanner kijk, zie ik dat er DDZ wordt ingezet op het traject waar jij op reist. Dus daar komt het door. Overigens hebben alle providers hier last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelc85
  • Laatst online: 09:57
joco schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 00:28:
[...]

S7 Edge, dus die zou redelijk max gebruik kunnen maken van de tmobile netwerk
minimaal 3CA (de chipset kan zelfs 4CA aan maar dat staat niet aan)
Zou inderdaad prima moeten werken. zie hieronder ook een interessant stuk over de verschillende type treinen die worden ingezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joco
Als ik op de reisplanner kijk, zie ik dat er DDZ wordt ingezet op het traject waar jij op reist. Dus daar komt het door. Overigens hebben alle providers hier last van.
ahh dat kan zo zijn ja.
ik zit nu vaak in een DDZ (in mijn ogen wat oudere dubbel dekker maar geen idee of dat echt zo is of dat het zo maar lijkt)
Daar zitten ook nog minder plekken in (door dat niet de hele trein een dubbel dekker is) er is nu vaak veel minder plek. Dus ik ben 2x genaaid ;)

ik ga altijd al expres (ook voor de dienstregelening wijziging) altijd al boven in zitten want dat maakt sowieso altijd al veel uit..

[ Voor 12% gewijzigd door joco op 20-02-2018 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
joco schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 14:39:
[...]

ahh dat kan zo zijn ja.
ik zit nu vaak in een DDZ (in mijn ogen wat oudere dubbel dekker maar geen idee of dat echt zo is of dat het zo maar lijkt)
Daar zitten ook nog minder plekken in (door dat niet de hele trein een dubbel dekker is) er is nu vaak veel minder plek. Dus ik ben 2x genaaid ;)

ik ga altijd al expres (ook voor de dienstregelening wijziging) altijd al boven in zitten want dat maakt sowieso altijd al veel uit..
moet je even op de overgang tussen 2 bakken gaan staan en kijken wat er daar gebeurt

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
Is er iemand die al zover is en 4x unlimited abbo heeft afgesloten en daarbij dat mooie bedrag van 1 eur korting heeft bemachtigt?

Is het een gedoe elke 5GB afgesloten te worden ondanks die 'unlimited' bundel, om vervolgens een 1GB bundel aan te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
Of het een gedoe wordt... Dat weet ik volgende week.. Al heb ik dan nog wel een unlimited van net voor de boel op de schop ging..

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
Beetje wassen neus - gevoel. Heb nu 6GB / onbeperkt bellen.

Als ik naar unlimited overstap betaal ik 11,40 meer. Ik moet dan 3 andere abonnementen toevoegen om die 12,50 korting te pakken.

Redelijk hoge korting, daartegenover is de prijs van unlimited ook hoog!
Ondertussen heeft tmobile mooi 4 aansluitingen te pakken , heeft tmobile een 5GB max ingesteld en moet je heractiveren

Wat je dan ook doet , je abonnement wordt niet goedkoper. Alleen mobiel voordeel heeft die 2,50, meer dan dat wordt het ook niet.
Datavruj muziek ook op de schop.

Tmobile was vroeger de meest interessantste ... denk nu precies het tegenovergestelde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:44
Heb op dit moment een Go 17.1 Unlimited NL+EU abo, recent is het jaarcontract verlopen en heb ik ervoor gekozen om niet te verlengen maar het abo gewoon door te laten lopen. Echter geeft T-Mobile aan dat het aantal gebruiksdagen voor Unlimited EU niet gereset wordt (terwijl er nu een jaar voorbij is, en ik volle mep betaal). Iemand ervaring of dit klopt, of dat het verlopen van het jaar nog te recent is en ik gewoon geduld moet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elponchis
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12-09 21:08
knakker2 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:54:
[...]

Je hebt gelijk. Het is andersom ja.

Jammer dat je dan wel krampachtig een 4e erbij moet nemen wil je dus een paar euro daadwerkelijk goedkoper uit zijn. Tot die 4e erbij komt kost het unlimited gebeuren je altijd wat extra centjes
Anderzijds maakt dat het wel iets makkelijker.. Als je 3 unlimited abonnementen van 1 rekening kunt af laten schrijven, kan je er een 4e bijnemen die alleen zijn of haar adres op jouw adres hoeft te hebben. Zijn of haar rekeningnummer kan rekeningnummer no2. zijn, waarmee je alle 4 12,50 euro korting krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willy84
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 26-11-2024
Het wel erg omslachtig om wat korting te pakken. Dan was het vrienden gebeuren toegankelijker. Maar goed, sinds de aangekondigde fusie van Tele2 en tmobile wordt het aanbod commercieel minder aantrekkelijk. Eigenlijk exact zoals verwacht en een bevestiging van eerdere studies dat echte competitie pas ontstaat bij vier of meer aanbieders. En nu niet aankomen met het verhaal dat NL te klein is want zelfs Zweden heeft vier aanbieders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
nou ja.. ze gaan iig klanten mislopen zo.. denk dat schoonpa dan toch ook maar naar VF/Ziggo gaat ipv Tmobile.

404 Signature not found

• knakker2
SMSfreakie schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 21:32:
nou ja.. ze gaan iig klanten mislopen zo.. denk dat schoonpa dan toch ook maar naar VF/Ziggo gaat ipv Tmobile.
En gelijk heeft ie

De prijs is al hoog zat.

Nu in het bezit van 2x zakelijk, beide naar Unlimited gaan zorgt voor een prijsverhoging en daartegenover staat dan een korting met onder de streep het bedrag 5 euro

5 eur per abbo x 24 maanden is toch even 240 eur extra wat je moet lappen voor unlimited "5gb max/dag - heractiveer 1GB" internet bundel.

Haal je er een 3e bij krijg je 10 eur korting en is het onder de streep 2 euro x 3 abbo x 24 maanden, wat uitkomt op 144 eur.
Ondertussen lacht TMobile nog wat harder aangezien er nog een simpele ziel die bundel heeft afgenomen.

Vind je een 4e voor unlimited? 12.50 korting.
Dan pas minder betalen dan wat ik nu dus doe met mijn 6GB bundel, Ondertussen heb je Tmobile lekker gspekt met in totaal 3 extra aansluitingen, knijpen ze je internet dicht na 5GB, controleren ze je of je wel je Unlimited verbining 'fair' gebruikt (zoals dat op het T-forum daar is vermeldt) en niet teveel data slurpt.
Voordeel van een 4e erbij is 1 euro.
Ik bespaar dan over 2 jaar een hele 96 eur vergeleken met wat ik nu zou betalen als ik niets zou doen.

Conclusie; ik ga die 3e en 4e aansluiting bij Unlimited trekken en pak die 96 euro wel, Als zakelijke klant worden deze rekeningen van 1 rekening afgetrokken en bij elkaar genomen is dat toch de moeite waard
( ...de moeite waard als je bij Tmobile zit en geen kant op kan. Kan je dat wel ben je bij de concurrent goedkoper uit voor hetzelfde)

Over 2 jaar als ze deze onzin nog meer onzinnig hebben gemaakt stap ik fluitend over..

[ Voor 4% gewijzigd door knakker2 op 22-02-2018 04:09 ]

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:23
SMSfreakie schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 21:32:
Dat valt ook wel mee hoe goedkoop dat is. Betaal je nu 19euro per maand (incl. 5 euro korting) voor 6 GB en onb. bellen. Ga dan naar Youfone (€11,50) of Simpel (€10) voor 5Gb en onb. bellen.

• Willy84
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 26-11-2024
Een stukje op fd.nl
T-Mobile verstevigt positie op mobiele markt

T-Mobile Nederland heeft het afgelopen jaar de winst sterk opgevoerd, waarmee het de concurrenten KPN en VodafoneZiggo de hielen liet zien. De dochter van Deutsche Telekom profiteerde van grotere efficiency. Ook liep het aantal klanten sterk op.
Het telecombedrijf boekte een omzetgroei van 1,8% tot €1,36 mrd, zo blijkt uit de donderdagochtend gepresenteerde cijfers. De winst voor afschrijvingen, belastingen en rente (ebitda) steeg met 17,6% nog veel sneller tot €421 mln.
Filiaal van T-Mobile in het centrum van Rotterdam.
Filiaal van T-Mobile in het centrum van Rotterdam.Foto: Robin Utrecht/Hollandse Hoogte
De winstgroei is extra opvallend, omdat T-Mobile net als KPN en VodafoneZiggo hinder ondervond van de roamingmaatregelen, die Brussel vanaf medio juni doorvoerde. Daardoor is bellen, sms'en en mobiel internetten vanuit andere EU-landen net zo duur als het binnenlandse communicatieverkeer. T-Mobile liep door deze ingreep inkomsten mis.
Klantenbasis groter
T-Mobile kwam vorig jaar met een nieuwe abonnementsvorm waarmee klanten onbeperkt data kunnen gebruiken op hun mobieltje. Mede hierdoor groeide het aantal postpaidabonnementen vorig jaar met 9,1% tot 3,25 miljoen.
De vaste telefonie, internet- en tv-diensten, dit onder de naam T-Mobile Thuis, droegen niet bij aan de winst. Het aantal klanten liep wel op met bijna een vijfde tot 191.000. Maar volgens ceo Søren Abildgaard zit zijn bedrijf vast aan hoge groothandelstarieven van KPN, waarvan het vaste netwerk moet worden gebruikt.
Ook ontbreekt het T-Mobile Thuis aan schaalgrootte. Dat maakt de inkoop van set-top boxen en tv-kanalen duurder. De eind vorig jaar aangekondigde overname van Tele2 moet soelaas bieden.

• SMSfreakie
  • Niet online
jongetje schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 08:34:
[...]

Dat valt ook wel mee hoe goedkoop dat is. Betaal je nu 19euro per maand (incl. 5 euro korting) voor 6 GB en onb. bellen. Ga dan naar Youfone (€11,50) of Simpel (€10) voor 5Gb en onb. bellen.
nadeel van veel aanbierders zo als Youfone, simpel etc is dat als je toch je data bundel er door weet te jagen is dat je OF geen internet meer hebt.. OF je duur moet betalen per MB :)

404 Signature not found

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:30
Ik ben niet echt blij met de nieuwe acties van T-mobile....
Heel leuk het "alles onder 1 dak" en combinaties met vaste diensten, maar daar heb je zo weinig aan als student... Ik neem zelf dus geen vaste diensten af, en met meer op 1 adres is ook geen optie... :(

• joco
Dan pas minder betalen dan wat ik nu dus doe met mijn 6GB bundel,
jij vergelijkt wel appels met peren...

dus jij verwacht eigenlijk dat je voor de prijs van je huidige 6GB abo de unlimitted van TMobile zou moeten hebben?
Vind ik wel een beetje raar

Wat ik nu heb vind ik gewoon zeer schappelijk, 30 euro (met alle kortingen) voor unlimitted NL+EU

tja je hebt gelijk dat ze dat flink onderuit hebben gehaald, dus ik ga wel even kijken over 1 jaar wat de stand dan is.. De kans is aanwezig ja dat ik terug ga naar Voda aangezien ik ook toch al Ziggo heb

Maar goed dat is pas over 1 jaar om goed naar te gaan kijken, maar als ik maar 1 jaar had genomen en ik had nu moeten verlengen naar unlimitted NL + 10GB EU voor 35 euro (samen kan ik niet)
Dan was ik overgestapt terug naar voda Red (super). Ik denk dat ik wel genoeg heb aan 20GB en anders de 40GB

• knakker2
joco schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:03:
[...]

jij vergelijkt wel appels met peren...

dus jij verwacht eigenlijk dat je voor de prijs van je huidige 6GB abo de unlimitted van TMobile zou moeten hebben?
Vind ik wel een beetje raar
Ik snap heel goed wat je schrijft en zou je dan ook gelijk geven ware het niet dat onder die ene dak gewoon mininaal 4x zo een duur abonnement afgenomen wordt. 4 aansluitingen per huishouden. Das nogal wat...

TMobile is gewoon slim het zo te doen, dat je allemaal unlimited moet afnemen (ipv 1 unlimited, de rest een lager abbo).
Kans dat 1 persoon de andere personen middels tetering/hotspot van internet voorziet is nu wel heel minimaal aangezien iedereen Unlimited heeft

Resultaat is dat Tmobile mogelijk minder data moet leveren en mogelijk meer geld naar binnen harkt. Daarbij is dan ook nog eens op het forum daar geschreven dat ze bij hoog gebruik je onder de loep zullen nemen en je mogelijk benaderen wat je aan het uitspoken bent. ...en als bonus sluiten ze je gewoon af na 5GB :') en moet je re-activeren.

TMobile mag dan best wel wat leuks doen als 1 huishouden zoveel afneemt. Wat ze nu hebben is onzin naast dat het een middelvinger is naar de vaste klant toe.

[ Voor 7% gewijzigd door knakker2 op 22-02-2018 17:30 ]

• Luinwethion
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07 23:38
knakker2 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 17:24:
.Daarbij is dan ook nog eens op het forum daar geschreven dat ze bij hoog gebruik je onder de loep zullen nemen en je mogelijk benaderen wat je aan het uitspoken bent. ...en als bonus sluiten ze je gewoon af na 5GB :') en moet je re-activeren.
Ben dus benieuwd wat T-mobile bij "hoog verbruik" verstaat... Hopelijk vinden ze 5GB per dag (ongeveer) wel normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinnie
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-12-2023
Toevallig dat ik op dit forum kijk, ik wist helemaal niet dat T-mobile weer van alles om gegooid heeft. Ben altijd bij hen gebleven omdat de dekking etcetera goed was maar vind het nu wel erg duur worden zo. Toch maar uitkijken naar een andere provider :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highfive95
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19:39
Cinnie schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 01:27:
Toevallig dat ik op dit forum kijk, ik wist helemaal niet dat T-mobile weer van alles om gegooid heeft. Ben altijd bij hen gebleven omdat de dekking etcetera goed was maar vind het nu wel erg duur worden zo. Toch maar uitkijken naar een andere provider :/
Mijn abonnement loopt in april af en had vorig jaar even snel gekeken naar de prijzen. Kon toen sim only afsluiten voor 1 euro minder per maand met meer MB en minuten.

Vorige week maar een gekeken om te verlengen. Nu ben ik maar liefst 6 euro meer kwijt voor hetzelfde abonnement als ik verleng. 8)7 Ze zijn wel heel duur geworden.

Nu dus maar op zoek naar een nieuwe provider. Simpel heeft nu wel een wel een leuke aanbieding, maar ben een beetje huiverig om over te stappen.

Kan ook nog naar KPN, maar dat is weer iets duurder. Door KPN compleet gaat er nog wel wat af en wel dubbele minuten en data.

Optie is ook nog de rest van het jaar uitzitten. Korting bij t-mobile loopt tot 31 december 2018.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyson69
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 16:27
Highfive95 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 14:08:
[...]
Nu dus maar op zoek naar een nieuwe provider. Simpel heeft nu wel een wel een leuke aanbieding, maar ben een beetje huiverig om over te stappen.
Niet huiverig zijn, gewoon overstappen. Het netwerk blijft gelijk, prijs gaat omlaag en de dienstverlening is gewoon prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
[...]

Mijn abonnement loopt in april af en had vorig jaar even snel gekeken naar de prijzen. Kon toen sim only afsluiten voor 1 euro minder per maand met meer MB en minuten.

Vorige week maar een gekeken om te verlengen. Nu ben ik maar liefst 6 euro meer kwijt voor hetzelfde abonnement als ik verleng. 8)7 Ze zijn wel heel duur geworden.

Kan ook nog naar KPN, maar dat is weer iets duurder. Door KPN compleet gaat er nog wel wat af en wel dubbele minuten en data.

Optie is ook nog de rest van het jaar uitzitten. Korting bij t-mobile loopt tot 31 december 2018.
Uitzitten die hap, en kijken of ze tot eind dit jaar bij TMobile nog steeds de kolder in hun kopf hebben.. zo ja; iets goedkopers uitzoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsj16
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 09-09 22:09
Ahola, weet iemand of in Dodewaard de ‘oude 4G mast’ van t-mobile toch in de lucht blijft? Ik zie dat er 4G2100 er aan in toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Cinnie schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 01:27:
Ik hoop ook niet dat de overname van Tele2 doorgaat. De prijzen beginnen tussen die twee beginnen nu echt steeds duidelijker uit elkaar te liggen.

Nu alvast wat hogere prijzen vragen, zodat T-Mobile straks kan zeggen "maar we zijn niet duurder geworden... we hebben al tijden deze prijzen!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightshadow999

nightshadow999

nightshadow

Gijsj16 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 17:28:
Ahola, weet iemand of in Dodewaard de ‘oude 4G mast’ van t-mobile toch in de lucht blijft? Ik zie dat er 4G2100 er aan in toegevoegd.
De hoogspanningsmast thv Keizersstraatje? Die gaat weg..

Nightshadow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsj16
nightshadow999 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 21:06:
[...]

De hoogspanningsmast thv Keizersstraatje? Die gaat weg..
Ja die daad idd. Dat dacht ik ook al. Maf dat er nog even 4G2100 wordt toegevoegd. Helaas geeft de nieuwe mast is niet daar geen sterke dekking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:14
Gijsj16 schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 13:22:
[...]

Ja die daad idd. Dat dacht ik ook al. Maf dat er nog even 4G2100 wordt toegevoegd. Helaas geeft de nieuwe mast is niet daar geen sterke dekking.
Tja, als het alleen een software-instelling is, waarom niet dan hè?

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• leroy98ecker
Luinwethion schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 21:42:
[...]

Ben dus benieuwd wat T-mobile bij "hoog verbruik" verstaat... Hopelijk vinden ze 5GB per dag (ongeveer) wel normaal.
Ik heb een keer 208 GB in een maand verbruikt. Ook 32 GB op één dag is geen probleem. Tot zo ver nog niet tegen grenzen aangelopen. Als je hieronder blijft, zal ik me zeker geen zorgen maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
leroy98ecker schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 14:25:
[...]

Ik heb een keer 208 GB in een maand verbruikt. Ook 32 GB op één dag is geen probleem. Tot zo ver nog niet tegen grenzen aangelopen. Als je hieronder blijft, zal ik me zeker geen zorgen maken. :)
Oh dan valt het zeker mee, ik zit net op 100GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
Lekker is dat.. Nog m'n oude 6gb stel samen stel bij.. En m'n internet ineens op..... Moet ik ineens apart weer activeren voor traag internet.. Wtfak.?

Nouja nog een paar dagen en dan toch over naar unlimited..

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsj16
Sorcerer8472 schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 13:24:
[...]

Tja, als het alleen een software-instelling is, waarom niet dan hè?
Van mij mogen zij hem daar dan alsnog laten staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinnie
[...]

Heb je al iets besloten?

Ik ben ook huiverig voor overstappen hoor. Ben gehandicapt en moet in nood kunnen bellen, waar ik ook ben. En omdat ik een abonnement met toestel wil, zal ik er een tijdje aan vast zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Laatst online: 19:59

swv

Cinnie schreef op zondag 25 februari 2018 @ 04:01:
[...]

Heb je al iets besloten?

Ik ben ook huiverig voor overstappen hoor. Ben gehandicapt en moet in nood kunnen bellen, waar ik ook ben. En omdat ik een abonnement met toestel wil, zal ik er een tijdje aan vast zitten.
Dan koop je toch een dual sim of een tweede toestel voor op zak als dekking echt zo belangrijk voor je is (zeer begrijpelijk)? Dan neem je een abonnement naar keuze en een prepaid van bijvoorbeeld KPN erbij (of T-Mobile als je overstapt en waar je nu vertrouwd mee bent?). Geen enkele provider heeft 100% dekking, maar op deze manier vergroot je theoretisch wel de kansen op dekking.

Ik heb hier als tweede toestel een Nokia 3310 3G (2017) op mijn bureau liggen met een KPN prepaid erin en dat ding is niet leeg te krijgen. Het is een ideaal ding. Lekker klein en licht en relatief goedkoop. Ik gebruik hem dan niet voor nood maar puur omdat ik dat nummer in de lucht wil houden.

Overigens kun je in levensbedreigende situaties altijd 112 bellen op elk netwerk (doet je toestel automatisch) en ben je niet afhankelijk van de dekking van je eigen provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD and INTEL
  • Laatst online: 10-09 23:52
T-Mobile storing? Geen bereik );

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 21:24
Hier geen enkel probleem met T-Mobile.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBsel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 23:52

Asrock Z77Pro4-M, i7 3770K ; Corsair PC3-12800K CMV8GX3M1A1600C11 x2 ; Zotac GeForce GTX1050 Ti 4GB ; Crucial MX500 500GB; Toshiba DT01ACA300 ; HP M375mw ; Synology DS218j + WD60PURZ ; TP-Asus RT-AC68U asuswrt-merlin 386.10 ; Sony Xperia XZ2 P ; Mazda 323

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsj16

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
nope.. niet meer / minder dekking dan normaal :+

wel getipt dat er een nieuwe mast opgetrokken lijkt te worden..
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/28377602_1757899310937691_6777509772891278294_n.jpg?oh=52d10e25f6d8494715aa9495aeb84c53&oe=5B09FA14

alleen hebben alle 4 de providers daar een mooi gat in de dekking.. dus van wie die is.. en wie er allemaal in mogen?

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsj16
HcBlids schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 06:17:

Ochten 2G1800 - 3G900, 2100 - 4G900, 1800 - 33m
Kan het kloppen dan deze mast alleen nog maar 4G1800 heeft? Ik kom kwa snelheid niet boven de 130 Mbps uit. Ik had alleen band 3 op die plek.

http://www.speedtest.net/my-result/i/2514442887

[ Voor 21% gewijzigd door Gijsj16 op 26-02-2018 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Wireless_Guy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 15:10

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

SMSfreakie schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:35:
nope.. niet meer / minder dekking dan normaal :+

wel getipt dat er een nieuwe mast opgetrokken lijkt te worden..
[afbeelding]

alleen hebben alle 4 de providers daar een mooi gat in de dekking.. dus van wie die is.. en wie er allemaal in mogen?
Lekker klusje zo met deze koude....
Zo te zien KPN, antennes in top van een dergelijke mast is een bouwwijze die KPN veel toepast. Waar is dit?

Antenne en masten malloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
The_Wireless_Guy schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:49:
[...]

Lekker klusje zo met deze koude....
Zo te zien KPN, antennes in top van een dergelijke mast is een bouwwijze die KPN veel toepast. Waar is dit?
Precieze lokatie geen idee. maar aan de hand van de info die ik nog heb weten te vinden verder .. zou het ongeveer hier moeten zijn :?

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Wireless_Guy

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

SMSfreakie schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:09:
[...]

Precieze lokatie geen idee. maar aan de hand van de info die ik nog heb weten te vinden verder .. zou het ongeveer hier moeten zijn :?
Aha, dat is een nieuwe Novec mast, die waarschijnlijk voor KPN wordt gebouwd aan het Kettingpad in Delfstrahuizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
The_Wireless_Guy schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:20:
[...]

Aha, dat is een nieuwe Novec mast, die waarschijnlijk voor KPN wordt gebouwd aan het Kettingpad in Delfstrahuizen.
nou van mij mogen de overige 3 daar ook wel een antenne in hangen :P

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Wireless_Guy

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

SMSfreakie schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:26:
[...]

nou van mij mogen de overige 3 daar ook wel een antenne in hangen :P
Reken er maar op dat Novec dit aan alle operators aanbiedt...levert hun meer op.....
Of die dan happen is natuurlijk de vraag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
The_Wireless_Guy schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:29:
[...]

Reken er maar op dat Novec dit aan alle operators aanbiedt...levert hun meer op.....
Of die dan happen is natuurlijk de vraag....
kijk dat zijn wel goede signalen natuurlijk.. :)
nu nog een mastje bouwen ( of een gebouw eigenaar) zo gek krijgen om bij rotsterhaule / sint johannesga ook even een site te bouwen :P

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinnie
swv schreef op zondag 25 februari 2018 @ 08:26:
[...]

Dan koop je toch een dual sim of een tweede toestel voor op zak als dekking echt zo belangrijk voor je is (zeer begrijpelijk)? Dan neem je een abonnement naar keuze en een prepaid van bijvoorbeeld KPN erbij (of T-Mobile als je overstapt en waar je nu vertrouwd mee bent?). Geen enkele provider heeft 100% dekking, maar op deze manier vergroot je theoretisch wel de kansen op dekking.

Ik heb hier als tweede toestel een Nokia 3310 3G (2017) op mijn bureau liggen met een KPN prepaid erin en dat ding is niet leeg te krijgen. Het is een ideaal ding. Lekker klein en licht en relatief goedkoop. Ik gebruik hem dan niet voor nood maar puur omdat ik dat nummer in de lucht wil houden.

Overigens kun je in levensbedreigende situaties altijd 112 bellen op elk netwerk (doet je toestel automatisch) en ben je niet afhankelijk van de dekking van je eigen provider.
Nja. Op zich een goede tip. Maar ik vind eigenlijk dat als ik een relatief dure telefoon neem, deze ook voor alles te gebruiken moet zijn. Het in elk geval niet nodig moet zijn voor de zekerheid een tweede toestel of tweede sim te nemen.

Het gaat idd niet om levensbedreigende situaties maar als ik ergens val dat ik iemand kan bellen om me op te rapen bv. Of als mijn (elektrische) rolstoel ermee op houdt in the middel of nowhere ik de technische dienst kan bereiken.

Heb al tien jaar T-mobile en nog nooit ergens zonder dekking gestaan. Na een een hoop rondkijken en vergelijken, denk ik dat ik toch bij T-mobile blijf. Zag ook dat er weer korting op de abonnementen zit (na de introductie van de s9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
joy, ik zoek vast verkeerd.. maar de 1GB aanvullers kon je toch ook gewoon per SMS activeren :?

404 Signature not found

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• leroy98ecker
SMSfreakie schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 14:10:
joy, ik zoek vast verkeerd.. maar de 1GB aanvullers kon je toch ook gewoon per SMS activeren :?
Nee, bij T-Mobile kun je niet d.m.v. een SMS een GB-aanvuller activeren. Heeft ook nooit bestaan. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
leroy98ecker schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 17:10:
[...]

Nee, bij T-Mobile kun je niet d.m.v. een SMS een GB-aanvuller activeren. Heeft ook nooit bestaan. :)
ah dan haal ik dus ergens dingen door elkaar my bad :)

afijn nu maar eens kijken hoe moeilijk het is om dat toch (liefst in de achtergrond) te automatiseren op droid :)

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Beste Tweakerts,

Long story short!

Huidig abonnement
  • Unlimited 1 jr 36,-
  • Samen - 5,-
  • Deezer + 5,-
  • Kosten p/m 36,-
Verlenging 1 jaar
  • Unlimited 1 jr 37,50
  • Samen - 5,- VERVALT (en niemand met T-Mobile op dit adres)
  • Deezer + 5,-
  • Kosten p/m 42,50
Even Deezer weggelaten wordt T-Mobile zo'n 20% duurder, met name omdat T-Mobile samen wegvalt. En dat vind ik erg gortig! Klantenservice wil hier verder niets mee doen.

Daarom de vraag, wat is jullie ervaring met Tele 2 4G sim only unlimited qua dekking en snelheid vergeleken T-mobile? Die heb je voor 26,- + 10,- Spotify = 36,-

Of weten jullie nog andere goede unlimited alternatieven?

*Update:
Oude bron zegt Tele2 gebruikt T-Mobile netwerk
https://www.vergelijksimo...k-netwerk-gebruikt-tele2/
Tele2 heeft het over een eigen netwerk:
https://www.tele2.nl/mobiel/beste-mobiele-provider/

:?

[ Voor 13% gewijzigd door Fiddle op 01-03-2018 10:01 ]

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Wireless_Guy

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

Beiden kloppen: Tele2 heeft eigen 4G netwerk, voor gevallen dat het eigen 4G netwerk geen bereik heeft zal aansluiting terugvallen op T-Mobile 2G/3G netwerk. Bij overgaan naar Tele2 moet je wel een 4G toestel hebben(hier moet je tijdens aankoopproces ook mee akkoord gaan) en bij voorkeur ook een die VoLTE aan kan. Heb je toestel die geen 4G aan kan zal je na een tijdje geblokkeerd worden voor gebruik van T-Mobile netwerk en kan je helemaal niets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
The_Wireless_Guy schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 10:09:
[...]

Beiden kloppen: Tele2 heeft eigen 4G netwerk, voor gevallen dat het eigen 4G netwerk geen bereik heeft zal aansluiting terugvallen op T-Mobile 2G/3G netwerk. Bij overgaan naar Tele2 moet je wel een 4G toestel hebben(hier moet je tijdens aankoopproces ook mee akkoord gaan) en bij voorkeur ook een die VoLTE aan kan. Heb je toestel die geen 4G aan kan zal je na een tijdje geblokkeerd worden voor gebruik van T-Mobile netwerk en kan je helemaal niets meer.
Thx voor de info.

Aldus de Tweakers specs heeft mijn LG G6 "4G - lte", en werkt op dit moment ook lekker vlot met T-Mobile (direct dus). Maar is dit iets anders van "VoLTE"?

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Wireless_Guy

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

Fiddle schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 10:51:
[...]

Thx voor de info.

Aldus de Tweakers specs heeft mijn LG G6 "4G - lte", en werkt op dit moment ook lekker vlot met T-Mobile (direct dus). Maar is dit iets anders van "VoLTE"?
Een LG G6 kan uitstekend 4G data gebruiken maar bellen over 4G, VoLTE(wat staat voor Voice over LTE) kan niet gebruikt worden dus dan lopen de gesprekken gewoon over het T-Mobile 3G/2G netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 21:24
Fiddle schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 09:48:
Beste Tweakerts,

Long story short!

Huidig abonnement
  • Unlimited 1 jr 36,-
  • Samen - 5,-
  • Deezer + 5,-
  • Kosten p/m 36,-
Verlenging 1 jaar
  • Unlimited 1 jr 37,50
  • Samen - 5,- VERVALT (en niemand met T-Mobile op dit adres)
  • Deezer + 5,-
  • Kosten p/m 42,50
Even Deezer weggelaten wordt T-Mobile zo'n 20% duurder, met name omdat T-Mobile samen wegvalt. En dat vind ik erg gortig! Klantenservice wil hier verder niets mee doen.

Daarom de vraag, wat is jullie ervaring met Tele 2 4G sim only unlimited qua dekking en snelheid vergeleken T-mobile? Die heb je voor 26,- + 10,- Spotify = 36,-

Of weten jullie nog andere goede unlimited alternatieven?

*Update:
Oude bron zegt Tele2 gebruikt T-Mobile netwerk
https://www.vergelijksimo...k-netwerk-gebruikt-tele2/
Tele2 heeft het over een eigen netwerk:
https://www.tele2.nl/mobiel/beste-mobiele-provider/

:?
Hier dezelfde constatering. T-Mobile is met het vervallen van Samen erg duur geworden. Als ze me geen goede aanbieding doen ben ik dus ook weg. Ik had graag contractvrij willen zijn maar de kortingen vervallen wat ook een flinke prijsverhoging is. Ik ga dan van €20 naar €30 en mag ik Samen houden. Wel erg duur voor 10GB. Dus, tenzij ze mij een hele scherpe aanbieding doen, ben ik bij ze weg, hoe "goed" hun netwerk ook is.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Jassy schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:09:
[...]

Hier dezelfde constatering. T-Mobile is met het vervallen van Samen erg duur geworden. Als ze me geen goede aanbieding doen ben ik dus ook weg. Ik had graag contractvrij willen zijn maar de kortingen vervallen wat ook een flinke prijsverhoging is. Ik ga dan van €20 naar €30 en mag ik Samen houden. Wel erg duur voor 10GB. Dus, tenzij ze mij een hele scherpe aanbieding doen, ben ik bij ze weg, hoe "goed" hun netwerk ook is.
Een betere aanbieding krijgen heb ik via meerdere wegen geprobeerd (Facebook, customer service via e-mail, verkoop via telefoon)... er komt geen enkele beweging in. Ze hechten echt 0 waarde aan bestaande/trouwe klanten. Ze houden stevig voet bij stuk. Dit was vroeger echt wel anders bij verlengingen. Lijkt wel een soort arrogantie!

Ik heb nu dus een T-Mobile pistool tegen mijn hoofd:
Optie 1: Of verleng jezelf voor weer een jaar voor 20% duurder
Optie 2: of laat je abonnement stilzwijgend doorlopen, maar dan zonder korting (+14 euro).

Goede manier om met je klanten om te gaan...

Wil je mij taggen, PM'en als het jou wel gelukt is een beter aanbod te krijgen? _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Fiddle op 01-03-2018 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Dan zit ik toch zo gek nog niet met mijn tweejarige Go Next contract tot volgend jaar. Zit zelfs te overwegen om maar naar Unlimited 17.2 zoals in de app staat te upgraden. Want dan behoud ik en mijn €5 samenkorting zolang het blijft en ik kan onbeperkt bellen ipv slechts 120min in het buitenland. Mocht de samenkorting eraf gaan en ik toch de nieuwe unlimited krijgen dan wijzig ik het zo terug maandelijks naar wat ik nu heb.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:30
Het is toch bizar dat werkelijkwaar zowat iedereen hier hetzelfde denkt over de nieuwe prijsstrategie/kortingsstrategie van T-mobile?
Ik ben, zoals ik vaker heb gemeld, dik tevreden over het T-mobile netwerk, maar ik verwacht dat ik net zo tevreden zou zijn als ik op 1 van de andere netwerken zou zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
Nou 2 dagen unlimited go verder..

Alleen wel apart dat ik nu ineens hogere 4G snelheden haal als met ss&sb.. Met de zelfde sim en telefoon....

404 Signature not found

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:44
Ik zat te twijfelen om over te stappen naar T-Mobile, maar na de verhalen hierboven gelezen te hebben en de voor/nadelen toch maar besloten om bij KPN te blijven en daar te verlengen.

De reden daarvoor is dat we al (vast) internet hebben bij KPN, en in combinatie met KPN compleet krijg ik nog die dubbele data en 5 euro korting, die ik bij T-Mobile niet zou krijgen, aangezien hier verder geen T-Mobile klanten zijn op mijn adres. Ook vanwege het feit dat ik nog een Mobiel Internet Sim hebben (voor laptop/tablet voor "maar" 5 euro p/m") waarmee ik ook nog MB's kan delen.

Betaal nu bij KPN dus 24 euro voor onbeperkt bellen /sms en 20GB internet. Zoveel gebruik ik lang niet (of, nog niet :P) en kan dus eigenlijk al "los" gaan.

Opzich sprak dat abonnement van T-Mobile mij wel aan icm met die Samen groepen, jammer dat dat inmiddels niet meer mogelijk is voor nieuwe abonnementen.

Van de baas binnenkort een T-Mobile sim zakelijk, kan ik mooi de verschillen in dekking gaan bekijken :).

Tele2 was voor mij geen optie vanwege de "strenge" regels voor 4G devices (mijn samsung belt niet over 4G), en Vodafone is geen optie vanwege het matige netwerk en de hoge prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
yannickie111 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:23:
Het is toch bizar dat werkelijkwaar zowat iedereen hier hetzelfde denkt over de nieuwe prijsstrategie/kortingsstrategie van T-mobile?
Ik ben, zoals ik vaker heb gemeld, dik tevreden over het T-mobile netwerk, maar ik verwacht dat ik net zo tevreden zou zijn als ik op 1 van de andere netwerken zou zitten.
Vandaar mijn initiële vraag: :)
Wat is jullie ervaring met Tele 2 4G sim only unlimited qua dekking en snelheid vergeleken T-mobile? Of weten jullie nog andere goeie unlimited aanbieders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Fiddle schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:20:
[...]

Een betere aanbieding krijgen heb ik via meerdere wegen geprobeerd (Facebook, customer service via e-mail, verkoop via telefoon)... er komt geen enkele beweging in. Ze hechten echt 0 waarde aan bestaande/trouwe klanten. Ze houden stevig voet bij stuk. Dit was vroeger echt wel anders bij verlengingen. Lijkt wel een soort arrogantie!

Ik heb nu dus een T-Mobile pistool tegen mijn hoofd:
Optie 1: Of verleng jezelf voor weer een jaar voor 20% duurder
Optie 2: of laat je abonnement stilzwijgend doorlopen, maar dan zonder korting (+14 euro).

Goede manier om met je klanten om te gaan...

Wil je mij taggen, PM'en als het jou wel gelukt is een beter aanbod te krijgen? _/-\o_
Ik heb 't zelfde gehad. Ben weggegaan naar tele 2. Ze kunnen niks doen! Eerst zei die ik kan je 2.50 euro korting geven en toen op 't einde oh nee dat kan niet met een unlimited abonnement. Nu vanaf eind maart maandelijks abonnement bij Tele 2. Als het niet bevalt ga ik ergens anders heen

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pilovali
Fiddle schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 08:58:
[...]

Vandaar mijn initiële vraag: :)
Wat is jullie ervaring met Tele 2 4G sim only unlimited qua dekking en snelheid vergeleken T-mobile? Of weten jullie nog andere goeie unlimited aanbieders?
Tele2 heeft veel minder capaciteit en dekking dan T-Mobile. Je kunt het beste even kijken op de dekkingskaart van Tele2 en op 4GMasten.nl. Het kan natuurlijk zijn dat er voldoende bereik is in je woonplaats.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Wireless_Guy

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

Pilovali schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 17:10:
[...]

Tele2 heeft veel minder capaciteit en dekking dan T-Mobile. Je kunt het beste even kijken op de dekkingskaart van Tele2 en op 4GMasten.nl. Het kan natuurlijk zijn dat er voldoende bereik is in je woonplaats.
Het aantal masten heeft geen rechtstreeks verband met het bereik. Ik durf te zeggen dat de dekkingskaart van T-Mobile commerciëler is ingekleurd dan die van Tele2.

T-Mobile heeft veel meer capaciteit maar moet dat ook over veel meer klanten verdelen.

Je zal het proefondervindelijk moeten uitzoeken, neem een maandelijks opzegbaar abonnement en je kan het uitproberen. Bevalt het niet dan ga je weer naar een andere partij.

PS: ik ben natuurlijk wel een beetje bevooroordeeld maar probeer het zo subjectief mogelijk te bekijken........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilovali
The_Wireless_Guy schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 17:54:
[...]

Het aantal masten heeft geen rechtstreeks verband met het bereik. Ik durf te zeggen dat de dekkingskaart van T-Mobile commerciëler is ingekleurd dan die van Tele2.

T-Mobile heeft veel meer capaciteit maar moet dat ook over veel meer klanten verdelen.

Je zal het proefondervindelijk moeten uitzoeken, neem een maandelijks opzegbaar abonnement en je kan het uitproberen. Bevalt het niet dan ga je weer naar een andere partij.

PS: ik ben natuurlijk wel een beetje bevooroordeeld maar probeer het zo subjectief mogelijk te bekijken........
Bij Tele2 kun je een maandelijks abo nemen, dus je kunt altijd even een maandje testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09 11:49

R2L

Pilovali schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 17:56:
[...]

Bij Tele2 kun je een maandelijks abo nemen, dus je kunt altijd even een maandje testen.
Is Ben geen optie? Zit je volgens mij op het zelfde netwerk als T-Mobile, maar vriendelijker geprijsd. Ook per maand opzegbaar! Oké, je hebt max. 5 GB per maand, maar dat zal voor velen ruim voldoende zijn.

Sim Only Abonnement (1 maand)

Onbeperkt min/sms 8,50
5000 MB 10,00
4G 1,00
Pakketkorting -1,50
Totaal per maand 18,00

Je betaalt altijd 18,00 per maand
Aansluitkosten
Op eerste factuur
14,95

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Laatst online: 19:59

swv

Volgens mij is Robin Mobile Junior dan veel interessanter. 5 Mbps KPN 4G voor €20 per maand en contractloos. Na 27GB gaat de snelheid naar 1 Mbps en blijft het min of meer onbeperkt. Ik zit het serieus te overwegen als mijn contract afloopt. Al heb ik geen klachten over T-Mobile, ik haal Unlimited er niet uit voor dat geld (nu nog €30). Het enige waar ik het voor gebruik is zo nu en dan streaming. Dat moet met een goedkoper 20-25GB abo of wat Robin Mobile biedt ook prima kunnen in mijn geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schrudde
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-08 18:51
[b]Fiddle schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 09:48
Daarom de vraag, wat is jullie ervaring met Tele 2 4G sim only unlimited qua dekking en snelheid vergeleken T-mobile?
Ik heb die move gemaakt. Het bevalt. Snelheden zijn minder maar ruim voldoende voor gebruik. Ook video enzo. Op plekken waar T-mobile tegenvalt zijn ze net zo goed of vaak beter. Netwerk is minder druk. De hoge uitschieters met lachend 90Mb/s zoals bij T heb je minder.
Het bereik is beter. Had ik niet verwacht. Op plekken waar T-Mobile begint af te haken, zoals Lage Vuursche daar is Tele 2 beter. Hun masten komen net wat verder. Al zijn het doorgaans dezelfde antennes als T-Mobile. Mogelijk is dat t verschil tussen 800(tele2) en 900 MHz( T-Mobile) maar ik denk dat t vooral t verschil in bezettingsgraad is.
Sowieso heb je vaak meer streepjes omdat jr sneller op de lage band mag. T-Mobile doet dat minder snel.
De netwerkinstellingen zijn op meer dingen anders. Bij T-Mobile zie je bij speedtests vaak een constanter beeld of gaat hij omhoog omdat ze capaciteit bijschakelen voor je vraag. Bij Tele 2 juist niet, daar krijg je in het begin de hoogste snelheid maar duikt die juist flink in bij aanhoudend gebruik.
Een typische speedtest op veel plekken geeft dit : download ergens tussen de 30 en de 100. Upload begint bij 50 maar zakt in tot 5.

Hun variant van unlimited heeft ook wat gebruiksgemak: je kan namelijk al voor je aanvuller op is de volgende aanvragen zodat je niet zonder komt. Dat was bij T-mobile een hinderlijk iets. Zeker aangezien het als je hem heel rap er door joeg je soms minuten tot wel een kwartier moest wachten voor hij van de melding" is net bijgevuld wacht ff kan paar minuten duren" af was.

Wel val je echt stil. Niet zoals bij T-mobile dat je met 0.3 verder werkt en met surfen niet eens wat merkt.
Ik heb geen spijt. Nu tientje minder dan eerst. Als ik was gebleven was er 15 euro bij gekomen of had ik moeten bijtekenen.

Met beetje geluk gaat in de loop van het jaar die fusie door en zit ik ineens op het T-mobilenet terug voor een veel lagere pijs. Mijn geluk van het moment dan. Want het maakt de concurrentie wel flink minder en dat kun je dus nu al goed zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Bedankt voor je uitgebreide reactie. Zit toevallig zelf ook in die regio (Soest, Amersfoort kant). Ik denk dat ik het ga proberen maar. Het is inderdaad maandelijks opzegbaar.

Nadeel is wel dat ik Deezer voor 5 euro moet omruilen voor Spotify voor 10,-. Maar dan ben ik totaal nog steeds cheaper uit. :)
Schrudde schreef op zondag 4 maart 2018 @ 22:43:
[...]

Ik heb die move gemaakt. Het bevalt. Snelheden zijn minder maar ruim voldoende voor gebruik. Ook video enzo. Op plekken waar T-mobile tegenvalt zijn ze net zo goed of vaak beter. Netwerk is minder druk. De hoge uitschieters met lachend 90Mb/s zoals bij T heb je minder.
Het bereik is beter. Had ik niet verwacht. Op plekken waar T-Mobile begint af te haken, zoals Lage Vuursche daar is Tele 2 beter. Hun masten komen net wat verder. Al zijn het doorgaans dezelfde antennes als T-Mobile. Mogelijk is dat t verschil tussen 800(tele2) en 900 MHz( T-Mobile) maar ik denk dat t vooral t verschil in bezettingsgraad is.
Sowieso heb je vaak meer streepjes omdat jr sneller op de lage band mag. T-Mobile doet dat minder snel.
De netwerkinstellingen zijn op meer dingen anders. Bij T-Mobile zie je bij speedtests vaak een constanter beeld of gaat hij omhoog omdat ze capaciteit bijschakelen voor je vraag. Bij Tele 2 juist niet, daar krijg je in het begin de hoogste snelheid maar duikt die juist flink in bij aanhoudend gebruik.
Een typische speedtest op veel plekken geeft dit : download ergens tussen de 30 en de 100. Upload begint bij 50 maar zakt in tot 5.

Hun variant van unlimited heeft ook wat gebruiksgemak: je kan namelijk al voor je aanvuller op is de volgende aanvragen zodat je niet zonder komt. Dat was bij T-mobile een hinderlijk iets. Zeker aangezien het als je hem heel rap er door joeg je soms minuten tot wel een kwartier moest wachten voor hij van de melding" is net bijgevuld wacht ff kan paar minuten duren" af was.

Wel val je echt stil. Niet zoals bij T-mobile dat je met 0.3 verder werkt en met surfen niet eens wat merkt.
Ik heb geen spijt. Nu tientje minder dan eerst. Als ik was gebleven was er 15 euro bij gekomen of had ik moeten bijtekenen.

Met beetje geluk gaat in de loop van het jaar die fusie door en zit ik ineens op het T-mobilenet terug voor een veel lagere pijs. Mijn geluk van het moment dan. Want het maakt de concurrentie wel flink minder en dat kun je dus nu al goed zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:23
Fiddle schreef op maandag 5 maart 2018 @ 10:33:
Bedankt voor je uitgebreide reactie. Zit toevallig zelf ook in die regio (Soest, Amersfoort kant). Ik denk dat ik het ga proberen maar. Het is inderdaad maandelijks opzegbaar.

Nadeel is wel dat ik Deezer voor 5 euro moet omruilen voor Spotify voor 10,-. Maar dan ben ik totaal nog steeds cheaper uit. :)

[...]
Je kun toch ook bij Deezer blijven, kost je dan wel 9,99

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gijsj16
Is t-mobile met de antenne update bezig? UMTS staat er twee keer in

Edit: 4G update staat er ook in

[ Voor 20% gewijzigd door Gijsj16 op 06-03-2018 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benkenks1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-08 19:54
Huawei 4G mobiele WiFi Hotspot

Hallo,

Ik overweeg om in juni over te stappen van KPN thuis internet naar Tmobile met Huawei 4G mobiele WiFi Hotspot. Dit betekend onbeperkt data in NL en 10 GB in EU. Alle apparaten moeten dan wel via WIFI aangesloten zijn. Om dit wifi netwerk te testen heb ik al alle apparaten thuis verbonden met WIFI.

Naast de Huawei 4G mobiele WiFi Hotspot, neem ik dan nog een sim only abbonement voor mijn smartphone om te kunnen bellen, want data kan dan ook via de Huawei 4G mobiele WiFi Hotspot.

Mijn vraag is nu wie heeft er ervaring met de Huawei 4G mobiele WiFi Hotspot, ik wil graag de nadelen horen om goed voorbereid te zijn!

Groeten,

Ben Schrooten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilovali
benkenks1 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 07:12:
Huawei 4G mobiele WiFi Hotspot

Hallo,

Ik overweeg om in juni over te stappen van KPN thuis internet naar Tmobile met Huawei 4G mobiele WiFi Hotspot. Dit betekend onbeperkt data in NL en 10 GB in EU. Alle apparaten moeten dan wel via WIFI aangesloten zijn. Om dit wifi netwerk te testen heb ik al alle apparaten thuis verbonden met WIFI.

Naast de Huawei 4G mobiele WiFi Hotspot, neem ik dan nog een sim only abbonement voor mijn smartphone om te kunnen bellen, want data kan dan ook via de Huawei 4G mobiele WiFi Hotspot.

Mijn vraag is nu wie heeft er ervaring met de Huawei 4G mobiele WiFi Hotspot, ik wil graag de nadelen horen om goed voorbereid te zijn!

Groeten,

Ben Schrooten
Welk model? Huawei heeft heel veel 4G apparaten ;)
Je wilt dus gebruik maken van Go Unlimited in een 4G-router? Dit is wel tegen de voorwaarden (maar ze kunnen het lastig traceren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benkenks1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-08 19:54
Het gaat om de Huawei 4G mobiele WiFi Hotspot die Tmobile op dit moment met unlimeted 4g aanbied. Ik kan niet zien welk type van Huawai het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilovali
benkenks1 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 07:32:
Het gaat om de Huawei 4G mobiele WiFi Hotspot die Tmobile op dit moment met unlimeted 4g aanbied. Ik kan niet zien welk type van Huawai het is.
Zou je misschien een linkje kunnen plaatsen naar die pagina? Bedoel je misschien 4G voor Thuis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
Pilovali schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 13:59:
[...]

Zou je misschien een linkje kunnen plaatsen naar die pagina? Bedoel je misschien 4G voor Thuis?
Volgens mij wel, en correct me if I'm wrong, maar volgens mij heb je met 4G voor thuis geen roaming toch?

Ik zocht een keer voor iemand en antwoord was keiharde nee, roaming regels zijn voor mobiel 06 abonnementen zeiden ze.

Volgens mij handhaaft T-mobile nog niet op gebruik van 06 sim in een router, maar dat kan zo veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Pilovali schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 13:59:
[...]

Ik zag het terugkomen bij Unlimited tablet?

https://www.t-mobile.nl/s...r=24&pr=GOT11,GAT11,SK302

Dus nu heeft T-mobile unlimited mobiel, unlimited thuis en ook nog unlimited tablet :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
Joosie200 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 14:12:
[...]

Ik zag het terugkomen bij Unlimited tablet?

https://www.t-mobile.nl/s...r=24&pr=GOT11,GAT11,SK302

Dus nu heeft T-mobile unlimited mobiel, unlimited thuis en ook nog unlimited tablet :F
Jaysus wat een zooi van Unlimited.

Maar met deze kun je wel je bundel in de EU gebruiken!

Dat is dan weer leuk.

Met de 4G voor thuis krijg je wel een wat betere (en grotere) router. De HUAWEI B618S-22D.

Heb helaas geen ervaring met beiden.

Edit:

Dat op de plaatje lijkt een E5577Cs te zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Luinwethion op 07-03-2018 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilovali
"Nu te bestellen bij T-Mobile. Deze Huawei E5577C Mifi Router kun je gebruiken om een persoonlijk WiFi-netwerk te creëren voor 10 apparaten tegelijkertijd."
Staat er onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb bij ons chalet een mifi router (TP-link M7350) dat werkt erg goed daar.
Mijn vrouw heeft daar en op een aantal andere plekken slecht bereik met tele 2.

Zelf heb ik ook een iPad met Tele2 2GB.

Denk dat ik alles onder ga brengen bij T-mobile dan betalen we €27,- pm per device (1jaar abo).

Nu willen ze de tablet echter een 097 nummer geven. Ik gebruik nu gewoon een 06 simkaart.
Ik wil graag 06blijven gebruiken. Ik heb namelijk ook nog een iPhone 5s die mijn zoontje vaak gebruikt en waar ik dan ook een Unlimited simkaart in wil kunnen doen zo af en toe.

Beter om tablet maar niet te noemen? Of zitten er nog voordelen aan een tablet abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leroy98ecker
Ik zie op de dekkingskaart dat er binnen drie maanden een mast wordt geplaatst op de Generaal Spoorkazerne in Ermelo. Dat zal voor een veel betere dekking zorgen, want nu word je vaak weggedrukt op 4G900 naar 3G of 2G door 2G900 wat daar nog aanstaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:14
readytoflow schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 10:34:
Nu willen ze de tablet echter een 097 nummer geven. Ik gebruik nu gewoon een 06 simkaart.
Ik wil graag 06blijven gebruiken. Ik heb namelijk ook nog een iPhone 5s die mijn zoontje vaak gebruikt en waar ik dan ook een Unlimited simkaart in wil kunnen doen zo af en toe.

Beter om tablet maar niet te noemen? Of zitten er nog voordelen aan een tablet abonnement?
Ik zou de tablet niet noemen. Met een 097-nummer kun je niet bellen geloof ik, is voor internet-only abo's. Dus ik zou gewoon een iPhone noemen en die in het begin misschien ook even gebruiken zodat er geen gedoe mee komt.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• The_Wireless_Guy

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

De T-Mobile update is weer te zien op 4gmasten.nl.

Pagina: 1 ... 68 ... 105 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van het T-Mobile mobiele netwerk, andere onderwerpen horen thuis in:
- Afsluiten of verlengen van abonnementen:: Het T-mobile bestaande abonnementen & verlengingstopic.
- T-Mobile Glasvezel: [T-Mobile Thuis Glasvezel] Ervaringen & Discussie
- T-Mobile xDSL: [T-Mobile Thuis xDSL] Ervaringen & Discussie
- Delen van de onbeperkte SMS codes: Aanbiedingen en Kortingscodes