En gelijk heeft ie
De prijs is al hoog zat.
Nu in het bezit van 2x zakelijk, beide naar Unlimited gaan zorgt voor een prijsverhoging en daartegenover staat dan een korting met onder de streep het bedrag 5 euro
5 eur per abbo x 24 maanden is toch even 240 eur extra wat je moet lappen voor unlimited "5gb max/dag - heractiveer 1GB" internet bundel.
Haal je er een 3e bij krijg je 10 eur korting en is het onder de streep 2 euro x 3 abbo x 24 maanden, wat uitkomt op 144 eur.
Ondertussen lacht TMobile nog wat harder aangezien er nog een simpele ziel die bundel heeft afgenomen.
Vind je een 4e voor unlimited? 12.50 korting.
Dan pas minder betalen dan wat ik nu dus doe met mijn 6GB bundel, Ondertussen heb je Tmobile lekker gspekt met in totaal 3 extra aansluitingen, knijpen ze je internet dicht na 5GB, controleren ze je of je wel je Unlimited verbining 'fair' gebruikt (zoals dat op het T-forum daar is vermeldt) en niet teveel data slurpt.
Voordeel van een 4e erbij is 1 euro.
Ik bespaar dan over 2 jaar een hele 96 eur vergeleken met wat ik nu zou betalen als ik niets zou doen.
Conclusie; ik ga die 3e en 4e aansluiting bij Unlimited trekken en pak die 96 euro wel, Als zakelijke klant worden deze rekeningen van 1 rekening afgetrokken en bij elkaar genomen is dat toch de moeite waard
( ...de moeite waard als je bij Tmobile zit en geen kant op kan. Kan je dat wel ben je bij de concurrent goedkoper uit voor hetzelfde)
Over 2 jaar als ze deze onzin nog meer onzinnig hebben gemaakt stap ik fluitend over..
[
Voor 4% gewijzigd door
knakker2 op 22-02-2018 04:09
]