Nickname does not reflect reality
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Ik zou me kunnen bedenken dat - bij wijze van test allicht - alle playlists naar de telefoon gedownload zijn, wellicht vervolgens gedelete om het dan nog een of meerdere keren te herhalen..jongetje schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 10:09:
[...]
Hoe kun je in 3 dagen 42GB aan muziek gebruiken?
Of het is iets als Tidal of het Elite plan van Deezer, bij voorbeeld..
Bedenk altijd: Wanneer iets mogelijk is, zijn er altijd mensen die het doen, sommigen tot excess..

Al meer dan 2000 dagelijkse videos op AmsterdamVideo ||| Bier geeft plezier! Untappd je mee?
Moet je niet een uniek t-mobile nummer hebben om je te kunnen registreren/posten? Klinkt toch wel als een soort van hack - neem aan dat die chinezen niet allemaal t-mobile sims hebben gekocht voor dit doel
Nope, sinds een poos hoef je niet te registeren met je T-Mobile nummer.Moet je niet een uniek t-mobile nummer hebben om je te kunnen registreren/posten? Klinkt toch wel als een soort van hack - neem aan dat die chinezen niet allemaal t-mobile sims hebben gekocht voor dit doel
Ik had hetzelde probleem. De mb aanvuller werkte niet en de site van tmobile was niet te bereiken.Gijsj16 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 21:24:
Heeft t-mobile storing? Kheb geen data meer maar kan ook niet opwaarderen
Later op de avond lukte het wel.
Natuurlijk ga ik van mijn iPhone 6S Plus nu eindelijk een keer weer upgraden naar een 8 Plus of de X, dat is de enige twijfel die er nog is.
Ik kom echter tot een rare ontdekking:
Ik pak, ter verleninging, een iPhone X 265GB Black met een 10GB + Onbeperkt bellen EU voor €20,50 ex.
Daarbij een afbetaling van 25,00 ex (is belastingvrij) en een eenmalige inleg van €505,00.
Mijn maandelijks totaal komt op €45,50 excl. uit.
Ik vergelijk dit met BelSimpel particulier verlengen, wederom 10GB en onbeperkt bellen. Kost daar blijkbaar €20,00 incl. Afbetalen van €603,00 en maandelijks €25,50.
Mijn maandelijks totaal komt op €45,50 incl. uit.
Dit lijkt een pure naaistreek, of zie ik dit verkeerd?
T-mobile zegt duidelijk (onder aan de streep): "Excl. btw"
BelSimpel zegt duidelijk: "Genoemde prijzen op deze pagina zijn inclusief BTW, tenzij anders vermeld, en exclusief verzendkosten."
Age of the Geek, baby!
Laatste van tmobile is toch al weer van september (op 4gmasten.nl)
[ Voor 7% gewijzigd door joco op 15-11-2017 13:22 ]
Ik zal het binnenkort nader onderzoeken met een packettrace, maar het lijkt erop dat KPN actief T-Mobile blokkeert.
wifi calling werkt toch alleen als je ook al kan ellen over voLTE?Trommelrem schreef op woensdag 15 november 2017 @ 14:54:
Als je WiFi-Calling inschakelt dan werkt dat over vrijwel iedere internetverbinding, mits de juiste poorten open staan in je firewall. Ook als je op een 4G WiFi accesspoint zit met Vodafone of T-Mobile. Echter KPN lijkt T-Mobile actief te blokkeren. Over een KPN 4G verbinding kun je niet via WiFi-Calling verbinding maken.
Ik zal het binnenkort nader onderzoeken met een packettrace, maar het lijkt erop dat KPN actief T-Mobile blokkeert.
404 Signature not found
WiFi Calling gaat gewoon over TCP/IP. Er wordt een IKEv2 tunnel gemaakt naar T-Mobile en je toestel registreert zichzelf alsof het een VoIP toestel is. Je hoeft hiervoor VoLTE niet in te schakelen.SMSfreakie schreef op woensdag 15 november 2017 @ 16:50:
[...]
wifi calling werkt toch alleen als je ook al kan ellen over voLTE?
Aangezien KPN geen tunnels in het algemeen blokkeert, lijkt het er op dat KPN actief T-Mobile blokkeert.
[ Voor 12% gewijzigd door Trommelrem op 16-11-2017 07:46 ]
https://forum.t-mobile.nl...willen-254552/index2.html
Vanochtend nog gekeken in het AR, met als voorbeeld de mast in Kesteren. Die geeft nog steeds geen T-Mobile aan. Ga vanavond wel een download en check doen. Dan weet ik het zeker.joco schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:22:
nog steeds geen enkele update in het antenne register?
Laatste van tmobile is toch al weer van september (op 4gmasten.nl)
Antenne en masten malloot
Ik snap dat het nog geen support kan krijgen, maar het werkt goed. Als je het inschakelt dan kun je gewoon bellen terwijl je toestel in Airplane mode staat, mits WiFi ingeschakeld is.menzo schreef op donderdag 16 november 2017 @ 10:30:
Volgens het t-mobile forum wordt het nog niet ondersteund.
https://forum.t-mobile.nl...willen-254552/index2.html
404 Signature not found
Klik en klik.Sandermm schreef op donderdag 16 november 2017 @ 17:49:
Ik zit ook in de testgroep maar ik krijg geen schakelaar te zien voor voWiFi(ook kan ik niet bellen als ik vliegtuigstand met WiFi aan heb..) Misschien heb je een andere carriersettings versie?
Verbetering N34/A28 «» Gieten staat gepland bij TynaarloSMSfreakie schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 15:42:
nu nog 4G dekking scoren op de N34, Aansluiting N34/A28 <-> Gieten
Jammer dat er nog best wel wat HVP-sites staan te wachten op ombouw / vervanging..
Zou mooi zijn als de Site op:
9648HC ook eens 3G zou krijgen.. doet nu alleen 2G1800 en 4G1800, wat natuurlijk killing is voor je bereik.. en ook geen fallback naar 3G mogelijk..![]()
9661TA doet ook slechts 2G1800 en 4G1800/2100 waarom hier geen 3G op zit ??
gegevens van de kaarten van 4Gmasten..
Mogelijk mogen ze niet in 9648GX ? of moet daar ook van alles kwa extra infra geregeld wordenen is dat vergunningstechnisch weer een drama? geen mogelijkheid tot een straalverbinding? ik roep maar wat :-)
en waarom zouden ze HC niet moderniseren eigenlijk? te duur? te onhandig? :-D
volgens 4G masten hangt alleen Tele2 (800) in die mast?
Vodafone (4G800,3G2100,2G900) zit op 9648GV
KPN (3G2100) hangt bij Tmobile op de 9648HC in de HVP
2G900,4G800 halen ze van 9501LD..
HVP 9661TA is al omgebouwd draait nu 2G1800 - 3G2100 - 4G1800, 2100 - 3G op 6-7-2017
HVP 9648HC zit T-Mobile 2G - 4G1800 en KPN 3G2100
9648GX op 28.5 m zit Tele2 op 25.2 m zit Vodafone er zijn 2 opties helemaal boven in 30 meter zo als in kesteren of op 23 meter wat vrij laag is
9501LD op 34.9 m zit Vodafone op 31 m zit Kpn 2G900 - 3G900 - 4G900 en op 29 m zit Tele 2
Ook 2 opties helemaal boven in 36 m of op 27 m
De mast op 4041BA heeft al een flinke verbetering gegeven dat zijn al mooie snelhedenGijsj16 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 19:33:
[...]
Die kaart is vanochtend zeker geüpdatet... ik heb hem al weken zitten te verversen...
Ik ben zeer benieuwd!
Die andere mast in kesteren is nog niet helemaal ingeregeld denk ik. Vanavond haalde ik buiten 178.88 Mbps down en 23.19 Mbps up en de paar speedtestjes verder kwam zij niet verder dan 31.17 Mbps down en 42.40 Mbps up. Maar ik wacht het verder wel netjes af..
De antennes hangen heeeeeeeeeel hoog. Raar dit terwijl KPN naar beneden is gegaan onder Vodafone zelfs!
[afbeelding]
Hier kan je de rondjes nog zien zitten van de oude UTMS antennes
[afbeelding]
Ik ben wel benieuwd! De antenne is niet heel erg groot vergeleken met Vodafone en KPNoverigens wel vaag dat zo’n geval niet gewoon op de mast zelf zit
Die antenne's zijn 2.50 m die hangen hier ook in Hulshorst op 39.8 m 5 km hier vandaan op zolder ontvangt me toestel hem nog -104dbm 4G900 soms ook 1800 -111dbm af en toe ook 4G2100 -118 dbm de zelfde hangen ook in Vlieland
Op deze foto goed te zien

Vandaag zijn er werkzaamheden aan mast van Ochten 2G 3G

Mogelijk wordt er na ook in Ochten 4G geactiveerd
Bij het station in Kersteren vandaag ook online gaat als alles mee zit
Straalverbinding van Ochten gaat naar de nieuwe mast in Dodewaard die mogelijk vandaag online gaat
Klopt nog geen update, vorige update was alleen een 4G updateThe_Wireless_Guy schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:19:
[...]
Vanochtend nog gekeken in het AR, met als voorbeeld de mast in Kesteren. Die geeft nog steeds geen T-Mobile aan. Ga vanavond wel een download en check doen. Dan weet ik het zeker.
Dan is T-Mobile wel laat want volgens mij liep de vorige update tot en met 27 september het is inmiddels 17 november. Of heeft T-Mobile tussen 27 september en 15 oktober geen aanpassingen gedaan zodat ze nog steeds aan de verplichting voldoen om binnen 30 dagen aanpassingen te melden. Waarom is de update frequentie bij T-Mobile zo onregelmatig?HcBlids schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 07:14:
[...]
Klopt nog geen update, vorige update was alleen een 4G update
Antenne en masten malloot
Ik zit nog bewust op iOS 10, omdat ik al het vermoeden heb dat WiFi Calling brak gaat vanaf iOS 11. Mijn vriendin heeft namelijk niet de mogelijkheid voor WiFi Calling en zij zit wel op iOS 11.Sandermm schreef op donderdag 16 november 2017 @ 20:51:
Ik zit sowieso al op iOS11 misschien dat dan een verschil maakt hierin(je taalinstellingen lijkt mij niet).. Bij info>aanbieder zit ik op T-Mobile NL 30.0 geen update te vinden.
Waarom krijg ik als T-mobile klant deze e-mail nou weer.. Zou eens sieren als ze een actie voor klanten zouden doen..Ben je nog geen T-Mobile klant? Dan is volgende week hét moment om over te stappen. Vanaf aanstaande maandag om 9 uur hebben we een unieke actie die je niet wilt missen! Hoe en wat? Dat houden we nog even geheim. Maar het wordt spectaculair. Tip: zoek alvast wat leuks uit in onze shop.
Ben benieuwd wat deze actie inhoudt.Boinkie schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:54:
[...]
Waarom krijg ik als T-mobile klant deze e-mail nou weer.. Zou eens sieren als ze een actie voor klanten zouden doen..
404 Signature not found
Weinig unieks aan dan.SMSfreakie schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 19:53:
Nieuwe ronde Madness gok ik zo..
Vanaf maandag a.s. 9 uur hebben we een unieke actie die je niet wilt missen! Hoe en wat? Dat houden we nog even geheim. Maar het wordt spectaculair. Tip: zoek alvast wat leuks uit in onze shop. Save the date en tot maandag in onze online shop of in één van onze winkels.
Save the date en tot maandag in onze online shop of in één van onze winkels!
Zelfde tekst als de vorige keer
404 Signature not found
Verlengen van de maddness week.. totaal niet interessant...VerbalForce schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 03:11:
Wat was de actie de vorige keer?
De mast is nu wel bedraad zag ik vanmorgen maar is nog niet online. Ik had vanmorgen in een winkel daar geen service. Ik zag wel dat er voor over twee weken nieuwe werkzaamheden zijn aangekondigd...! Ik wacht rustig af! Ik heb fallback van KPN dus ik maak me geen zorgen. Mn dienst telefoon is wel alleen t-mobile dus ik mag me gedeeltelijk nog zorgen maken...HcBlids schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 07:14:
[...]
De mast op 4041BA heeft al een flinke verbetering gegeven dat zijn al mooie snelheden
Die antenne's zijn 2.50 m die hangen hier ook in Hulshorst op 39.8 m 5 km hier vandaan op zolder ontvangt me toestel hem nog -104dbm 4G900 soms ook 1800 -111dbm af en toe ook 4G2100 -118 dbm de zelfde hangen ook in Vlieland
Op deze foto goed te zien
[afbeelding]
[afbeelding]
Vandaag zijn er werkzaamheden aan mast van Ochten 2G 3G
[afbeelding]
Mogelijk wordt er na ook in Ochten 4G geactiveerd
Bij het station in Kersteren vandaag ook online gaat als alles mee zit
Straalverbinding van Ochten gaat naar de nieuwe mast in Dodewaard die mogelijk vandaag online gaat
https://www.deaandeelhoud...-t-mobile-en-tele2-media/
https://www.telecompaper....ningsvoorwaarden--1220751
Best een interessante ontwikkeling, hoe denken jullie hier over?
Zou het zelf ook wel willen bekijken , maar van de link op AR wordt ik niet echt veel wijzer, gebruiken jullie een andere download ?
Tja.. als Tmobile en Tele2 uberhaubt mogen fuseren in NL en de frequenties niet ingeleverd hoeven worden heb je wel een mooie bak frequentie ruimte en zouden ze eigenlijk niet mee hoeven te dingen naar de 700mhz frequentiesdutchnltweaker schreef op zondag 19 november 2017 @ 12:12:
Intressante berichtgevingen over een mogelijke fusie tussen T-Mobile en Tele2, https://www.beurs.nl/nieu...merkingen-topman-t-mobile
https://www.deaandeelhoud...-t-mobile-en-tele2-media/
https://www.telecompaper....ningsvoorwaarden--1220751
Best een interessante ontwikkeling, hoe denken jullie hier over?
Trouwens.. is er al een handige oplossing voor (non-root) android 7.x om automatisch het 1GB aanvullertje te regelen?
[ Voor 6% gewijzigd door SMSfreakie op 20-11-2017 19:37 ]
404 Signature not found
Macrodroid al eens geprobeerd?SMSfreakie schreef op maandag 20 november 2017 @ 18:25:
[...]
Tja.. als Tmobile en Tele2 uberhaubt mogen fuseren in NL en de frequenties niet ingeleverd hoeven worden heb je wel een mooie bak frequentie ruimte en zouden ze eigenlijk niet mee hoeven te dingen naar de 700mhz frequenties
Trouwens.. is er al een handige oplossing voor (non-root) android 7.x om automatisch het 1GB aanvullertje te regelen?
Nightshadow
nee.. maar ziet er veel belovend uit :-)
maar eens mee gaan stoeien
404 Signature not found
Overdag tegen de 150mbit als max.. Snachts trok ik een stabiele 230mbit.. Helaas weet ik niet of het netwerk niet harder kon (wel 20+10+10mhz) of m'n usb kabel de bottleneck was
404 Signature not found
misschien doen ze helemaal niks meer, zijn ze er helemaal mee gestopt, netwerk is nu perfectmichelc85 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 10:36:
Nog steeds geen nieuwe update van T-Mobile in het AR ?
Dat zou natuurlijk kunnen , maar T-Mobile kennende zijn ze nog lang niet klaar.joco schreef op woensdag 29 november 2017 @ 11:25:
[...]
misschien doen ze helemaal niks meer, zijn ze er helemaal mee gestopt, netwerk is nu perfect
Nou, mijn werkgever is onlangs overgestapt van KPN naar Tmobile. Laat ik zeggen dat Tmobile op sommige plekken nog wel wat te doen heeft. Sommige gebruikers hebben namelijk binnen en buiten geen bereik, waar ze dat met KPN wel hadden. En dat is dan in een dorp/stad.joco schreef op woensdag 29 november 2017 @ 11:25:
[...]
misschien doen ze helemaal niks meer, zijn ze er helemaal mee gestopt, netwerk is nu perfect
Het regent klachten momenteel over de dekking en dat er nog wat startup probleempjes zijn zoals doorschakelen en voicemail.
Sommige locaties dient zelfs een indoor oplossing te worden gerealiseerd, waar dat met KPN niet nodig was. Hier is de enthousiasme inmiddels wel wat afgenomen.
Over welke plaatsen hebben we het dan? Ik kom geregeld op plekken waar je niet gevonden zou willen worden, en zelfs daar heb ik volle bak 4G met 100+ Mb.krakendmodem schreef op woensdag 29 november 2017 @ 14:37:
[...]
Nou, mijn werkgever is onlangs overgestapt van KPN naar Tmobile. Laat ik zeggen dat Tmobile op sommige plekken nog wel wat te doen heeft. Sommige gebruikers hebben namelijk binnen en buiten geen bereik, waar ze dat met KPN wel hadden. En dat is dan in een dorp/stad.
Plaatsen door het hele land, Van Brabant tot Friesland.Jeffrey87 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 14:39:
[...]
Over welke plaatsen hebben we het dan? Ik kom geregeld op plekken waar je niet gevonden zou willen worden, en zelfs daar heb ik volle bak 4G met 100+ Mb.
Driebergen, Amsterdam, etc. Ik krijg dagelijks gebruikers aan de lijn die met KPN op die plekken die problemen niet hadden. Ben nu niet op mijn werk, maar zal straks eens inloggen en kijken welke locaties dit waren. In ieder geval gaat Tmobile bij sommige locaties indoor dekking realiseren door indoor antennes op te hangen.
Agh ja, je zult natuurlijk altijd dekkingsgaten houden in een netwerk. Bij Vodafone heb je ook zat gaten in het netwerk, en ook KPN heeft op een aantal plekken (waaronder Grave, NB) slechte dekking.krakendmodem schreef op woensdag 29 november 2017 @ 14:45:
[...]
Plaatsen door het hele land, Van Brabant tot Friesland.
Driebergen, Amsterdam, etc. Ik krijg dagelijks gebruikers aan de lijn die met KPN op die plekken die problemen niet hadden. Ben nu niet op mijn werk, maar zal straks eens inloggen en kijken welke locaties dit waren. In ieder geval gaat Tmobile bij sommige locaties indoor dekking realiseren door indoor antennes op te hangen.
Dus of dat je nou naar de ene of naar de andere provider gaat, het gras lijkt soms groener, maar dat is dus echt niet zo.
Was allang blij dat we niet naar VF gingenJeffrey87 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 14:49:
[...]
Agh ja, je zult natuurlijk altijd dekkingsgaten houden in een netwerk. Bij Vodafone heb je ook zat gaten in het netwerk, en ook KPN heeft op een aantal plekken (waaronder Grave, NB) slechte dekking.
Dus of dat je nou naar de ene of naar de andere provider gaat, het gras lijkt soms groener, maar dat is dus echt niet zo.
Zal kijken of ik die locaties nog kan vinden.
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Meld ze op hun dekkingskaart, je hebt nu naast de indoor antennes zeker ook kans dat er nog verdere uitbreidingen kunnen komen, mits er meer klanten kunnen profiteren natuurlijk.krakendmodem schreef op woensdag 29 november 2017 @ 14:45:
[...]
Plaatsen door het hele land, Van Brabant tot Friesland.
Onderstaand het plaatje met de uitbreidingen voor de komende 3 maanden in het bij T-Mobile tot nu toe meest “achtergestelde” gebied wat dekking betreft: het noorden:

Opvallend vind ik verder bij T-Mobile de gaten in de buurt van vooral door veel Duitsers bezochte badplaatsen, zoals bij Bloemendaal, Ouddorp etc. Ik hoop ook voor Nederlandse badgasten dat ze daar nog een stap kunnen maken.
Laat ik nu net in het Noorden wonenucsdcom schreef op woensdag 29 november 2017 @ 20:47:
[...]
Meld ze op hun dekkingskaart, je hebt nu naast de indoor antennes zeker ook kans dat er nog verdere uitbreidingen kunnen komen, mits er meer klanten kunnen profiteren natuurlijk.
Onderstaand het plaatje met de uitbreidingen voor de komende 3 maanden in het bij T-Mobile tot nu toe meest “achtergestelde” gebied wat dekking betreft: het noorden:
[afbeelding]
Daarom zit ik zelf (nog) wel bij KPN. Die doen het nog wel een stukje beter daar, zeker in de omgeving die op de kaart zichtbaar zijn.
Maar ook qua andere voorzieningen is het Noorden wat achtergesteld
4G2100, 3G2100 en 2G1800 nog niet gezien.
Ik wil hier ook niet gevonden worden, maar bijvoorbeeld Montfoort is echt verschrikkelijkJeffrey87 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 14:39:
[...]
Over welke plaatsen hebben we het dan? Ik kom geregeld op plekken waar je niet gevonden zou willen worden, en zelfs daar heb ik volle bak 4G met 100+ Mb.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ophemert is ook drama binnen alleen KPN heeft hier dekking overigensJeffrey87 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 14:39:
[...]
In het centrum van Ouddorp Z-H ook bizar slecht. Alle bestaande masten staan (ver) buiten het dorp
maar goed VoLTE (en vooral VoWiFi ) zal voor veel indoor problemen wel een oplossing geven..
404 Signature not found
Waarom zou ik dat moeten doen? Volgens mij ben ik met die 10GB beperkt in dan wat ik nu heb. Volgens mij heb ik met mijn huidige abbo meer data in buitenland. Die cadeaubon hoef ik niet.Omdat jij een van de eerste Unlimited-klanten bent, krijg je een uniek aanbod van ons. Wijzig je abonnement voor 18 december 2017 naar Go Unlimited NL + 10 GB EU en ontvang een cadeaubon voor Netflix.
Nieuwsgierig geworden? Bekijk het aanbod en de voorwaarden op de speciale actiepagina.
En volgens mij vervallen mijn kortingen als ik wijzig.
Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
Er zijn vast genoeg mensen die weinig in het buitenland komen en/of voldoende hebben aan 10GB per maand in de EU. Dan heb je een voordeel omdat je een Netflix cadeaukaart krijgt. Is voor iedereen een eigen overweging waard. niemand is hetzelfdekevinl schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:59:
Ik heb vandaag een mailtje ontvangen van tmobile:
[...]
Waarom zou ik dat moeten doen? Volgens mij ben ik met die 10GB beperkt in dan wat ik nu heb. Volgens mij heb ik met mijn huidige abbo meer data in buitenland. Die cadeaubon hoef ik niet.
En volgens mij vervallen mijn kortingen als ik wijzig.
(ik ben bijvoorbeeld nooit meer dan 3,5GB van mijn 5GB bundel gebruikt, en op vakantie heb ik daar ook voldoende aan. Mijn telefoon ligt dan opgeborgen, drink ik een drankje op een terras, lees een boek etc. Maar zoals gezegd, iedereen is anders).
Dit was de exact tekst:
Goed nieuws voor de liefhebbers van veel data! Vanaf nu kun je zonder zorgen 24 uur lang onbeperkt internetten in Nederland voor maar 3 euro. Iets voor jou? Activeer de Unlimited Data for a Day NL bundel direct via t-mobile.nl/verbruik of ga naar t-mobile.nl/meer-unlimited voor meer info. Veel plezier! Groeten, T-Mobile. Geen sms meer ontvangen? Afmelden kan op My T-Mobile.
[ Voor 63% gewijzigd door Verona27 op 01-12-2017 13:10 ]
dit begrijp ik nooit zo goed,maar goed 3G2100 komt wel als een malle binnen
Hoe kan het zijn dat 3G2100 wel goed door komt maar 4G op 1800 (of zelfs 900) niet?
Ik heb dit ook in de trein na na lelystad (richting almere)
Dan valt 4G weg, mijn telefoon zegt dat ik 3G heb (met ook nog wel wat streepjes) maar data komt er bijna niet doorheen.
Nu kan het zo zijn dat die 3G dus op een lager band zit en ze daar alleen 4G op 1800 of hoger hebben.
Maar bij mij is het tot nu toe redelijk zo dat als ik 3G zie dat er ook bijna niks door komt.
404 Signature not found
Welkom op ‘mijn’ eiland. De mast staat helemaal bij de Vuurtoren. Niet in de Cocksdorp zelf, zoals KPN en Vodafone wel op vakantiepark De Krim installaties hebben staan.menzo schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 18:13:
Ik zit nu in de Cocksdorp op Texel. Lekker maar 1 streepje 2G. Ik snap best wel dat het geen prio heeft omdat hier ongeveer niemand woont, maar al lang niet meer meegemaakt.
Ook in Oudeschild kun je nog wat moeilijkheden verwachten (want er is geen mast daar).
[ Voor 0% gewijzigd door WiseDise op 01-12-2017 21:24 . Reden: Typo ]
Je noemt nu ook een gemeente die bijzonder lastig is. Die mast van KPN, sinds kort, heeft er maar liefst 6 jaar over gedaan om te komen. Nog voor de plaatsing hebben ze getracht de buismast te upgraden naar een iets hogere en zwaardere variant om TM en VF in te huisvesten. Mocht niet.Gijsj16 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 19:49:
[...]
Ophemert is ook drama binnen alleen KPN heeft hier dekking overigens
In het centrum van Ouddorp Z-H ook bizar slecht. Alle bestaande masten staan (ver) buiten het dorp
Update: Buismast is geplaatst, maar de Telecominstallatie komt pas begin volgend jaar.
[ Voor 7% gewijzigd door vr6-only op 05-12-2017 08:50 ]
It ain't stupid if it works!
Ik ben op zoek naar een nieuwe provider (zit nu bij Vodafone, maar ben daar wel een beetje klaar mee). Jaren geleden heb ik bij T-Mobile gezeten, maar ben toen weggegaan vanwege het gebrekkige netwerk. Ik las dat daar nu veel verbetering in is gekomen, dus ben maar weer eens gaan kijken.
Ik zoek een simpel sim-only abonnementje, en kwam uit op een Sim Basis Go abo. Dan houd ik ongeveer wat ik nu bij Vodafone heb, maar dan voor bijna de helft van de prijs. Wel een leuk vooruitzicht dacht ik zo, maar als iets te goed is om waar te zijn, is het dat vaak ook. Vandaar de vraag aan jullie, heeft er iemand hier ervaring met de T-Mobile basis sim only abonnementen? En wat is dan je mening erover? Ik ben ook met name geïnteresseerd in de 4G-snelheden die je daarmee haalt (ik weet dat ze beperkt zijn, maar wat kan je er soepel mee doen?).
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Volgens mij is Basis Sim gelimiteerd tot 15/3 Mbps.Lars.h4 schreef op maandag 4 december 2017 @ 15:08:
Hoi T-Mobile-klanten,
Ik ben op zoek naar een nieuwe provider (zit nu bij Vodafone, maar ben daar wel een beetje klaar mee). Jaren geleden heb ik bij T-Mobile gezeten, maar ben toen weggegaan vanwege het gebrekkige netwerk. Ik las dat daar nu veel verbetering in is gekomen, dus ben maar weer eens gaan kijken.
Ik zoek een simpel sim-only abonnementje, en kwam uit op een Sim Basis Go abo. Dan houd ik ongeveer wat ik nu bij Vodafone heb, maar dan voor bijna de helft van de prijs. Wel een leuk vooruitzicht dacht ik zo, maar als iets te goed is om waar te zijn, is het dat vaak ook. Vandaar de vraag aan jullie, heeft er iemand hier ervaring met de T-Mobile basis sim only abonnementen? En wat is dan je mening erover? Ik ben ook met name geïnteresseerd in de 4G-snelheden die je daarmee haalt (ik weet dat ze beperkt zijn, maar wat kan je er soepel mee doen?).
Hoeveel GB/min/sms heb je bij VF, en hoeveel betaal je daar voor?
Kijk eens bij Simpel.nl als je dermate weinig MB's en minuten zoekt. De 'hoofd' providers (KPN/T-Mobile/Vodafone/Tele2) worden imho pas interessant als je meer dan 2GB per maand verbrand.Lars.h4 schreef op maandag 4 december 2017 @ 15:08:
Hoi T-Mobile-klanten,
Simpel zit ook gewoon op het T-Mobile netwerk.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ben? T-Mobile netwerk, maar iets sneller dan basis sim only. ( en miss ook nog betere prijzen? )Lars.h4 schreef op maandag 4 december 2017 @ 15:08:
Hoi T-Mobile-klanten,
Zou ook voor Simpel gaan, 75mbit down/10 mbit up is ruim voldoende voor bijna iedere consument (en sneller dan de basis abo van TMo) en de prijzen zijn nog een stuk beter. Als je onder de 500mb blijft ben je zelfs al voor 2,50 per maand klaar (net als ik ;-)Richh schreef op maandag 4 december 2017 @ 20:04:
[...]
Kijk eens bij Simpel.nl als je dermate weinig MB's en minuten zoekt. De 'hoofd' providers (KPN/T-Mobile/Vodafone/Tele2) worden imho pas interessant als je meer dan 2GB per maand verbrand.
Simpel zit ook gewoon op het T-Mobile netwerk.
Zit die ‘nieuwe antenne in het zuiden van ouddorp? Ik heb ook KPN maar die was ook beroerd. Ik was in de molenstraat en alexanderstraat. En daar staat op beide kaarten K & T dat het bereik er slecht isvr6-only schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 21:43:
[...]
Je noemt nu ook een gemeente die bijzonder lastig is. Die mast van KPN, sinds kort, heeft er maar liefst 6 jaar over gedaan om te komen. Nog voor de plaatsing hebben ze getracht de buismast te upgraden naar een iets hogere en zwaardere variant om TM en VF in te huisvesten. Mocht niet.
Gaat om een mast die geplaatst is aan de Bommelstraat / Kapelstraat. Maar de Telecominstallatie is kennelijk nog niet gemonteerd. Ergens in februari moet dat gaan gebeuren.Gijsj16 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 08:39:
[...]
Zit die ‘nieuwe antenne in het zuiden van ouddorp? Ik heb ook KPN maar die was ook beroerd. Ik was in de molenstraat en alexanderstraat. En daar staat op beide kaarten K & T dat het bereik er slecht is
It ain't stupid if it works!
404 Signature not found
Dit is in ophemert neem ik aan? Ik had het over ouddorp. Erg jammer dat er vaak altijd traag beslissingen gemaakt moeten wordenvr6-only schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 08:52:
[...]
Gaat om een mast die geplaatst is aan de Bommelstraat / Kapelstraat. Maar de Telecominstallatie is kennelijk nog niet gemonteerd. Ergens in februari moet dat gaan gebeuren.
Ik betaal nu bij Vodafone 16 euro/maand voor 1GB, 150 minuten en onbeperkt sms. Ik kom soms in de buurt van die ene GB, maar meestal zit ik op een verbruik tussen de 500 en 800 MB (1 GB is dus wel nodig). Ik was van plan om te verlengen bij Vodafone, maar toen hebben ze mijn verlenging verkloot en ben ik eens rond gaan kijken. Toen kwam ik er achter dat Vodafone wel duur is. Mijn vriendin zit bij T-Mobile en is daar erg tevreden over, dus vandaar dat ik ook interesse had (we kunnen dan ook extra korting krijgen met een samenbundel of iets dergelijks).
Ik heb ook naar Simpel gekeken, en het aanbod is erg aantrekkelijk. Maar als je naar gebruikerservaringen met Simpel gaat zoeken dan wordt je daar niet blij van. Ik heb geen regelmatig contact met een klantenservice van een provider, maar als ik dan contact heb moet het wel goed zijn. En dat beeld krijg ik van Simpel absoluut niet (ik zie zelfs verhalen van mensen die zich opgelicht voelen door Simpel, geen goed beeld).
Ben heb ik niet naar gekeken, dank voor de tip. Zal ook even op zoek gaan naar gebruikerservaringen daarmee. Begrijp ik het goed dat Ben van het T-Mobile netwerk gebruik maakt, en ik dus dan ook op het "best geteste netwerk van Nederland" zit?
Verder vraag ik me af hoeveel ik de lagere snelheid bij T-Mobile zou merken. Doorgaans zit ik op mijn telefoon een beetje te redditen of instagrammen, gifjes bekijken dus. Zo nu en dan een YouTube filmpje, dat zou ik wel leuk vinden om dat in 720p te kunnen blijven doen. Hebben jullie hier enige ervaring mee?
Ik heb beide. Snelheid is afhankelijk van bereik maar meestal is T-Mobile veel sneller onder andere dankzij een betere dichtheid van het netwerk. Ik heb op genoeg locaties 200+ Mbit met T-Mobile waar ik met Vodafone niet verder dan 5 kom. Dus dan gaat Reddit wel lukken.Lars.h4 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:40:
Verder vraag ik me af hoeveel ik de lagere snelheid bij T-Mobile zou merken.
Je kunt met T-Mobile Samen ook €2,50 (bij Basis SIM en €5 bij Go) korting p/m krijgen als je in een groep zit met iemand anders ^_^
Dus het wordt €7,50 p/m. Meer dan de helft goedkoper dan VF
Vergeet niet Vriendenkorting (https://www.t-mobile.nl/vriendenkorting)! Dan krijg jij en je vriendin éénmalig €25 kortingLars.h4 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:13:
Bedankt voor jullie reacties. Het gaat denk ik inderdaad een T-Mobile basis abo worden. Dan krijgt mijn vriendin ook extra korting, en ze heeft gewoon goede ervaringen met T-Mobile. Ben ook gerustgesteld dat de snelheid voldoende is voor mij. Dit weekend maar eens even met T-Mobile contact opnemen.
Wow, goeie tip! Ik had hier nog nooit van gehoord. Gek dat ze hier niet zo mee te koop lopen.Pilovali schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:07:
[...]
Vergeet niet Vriendenkorting (https://www.t-mobile.nl/vriendenkorting)! Dan krijg jij en je vriendin éénmalig €25 korting
Haha, ja dat kost natuurlijk geld. Ik heb er 2 aangevraagd met een maand ertussen en dan moet je het goed in de gaten houden want ik kreeg er maar 1 uitgekeerd. Uiteindelijk na 10 mails en 3 telefoon gesprekken van meer dan 15 minuten zou het nu geregeld moeten zijn (al lijkt mij dat T-Mobile veel meer geld dan die 25 euro kosten).Lars.h4 schreef op maandag 11 december 2017 @ 09:22:
[...]
Wow, goeie tip! Ik had hier nog nooit van gehoord. Gek dat ze hier niet zo mee te koop lopen.
dan lijkt het er dus op dat de 4 frequenties T-Mobile gebruikt nooit als een 4CA gebruikt kan worden?
Weet iemand hier meer over? Is het echt zo dat de combinatie van frequenties echt "supported" moet zijn dus in de de LTE specificatie moeten staan?
Waarom zou dat zijn? Ik zou toch zeggen je hebt X banden en het maakt nu uit welke combinatie er is als de telefoon de band ondersteund kan hij er mee combineren?
Misschien dat een FDD met TDD combinatie niet altijd wil omdat de telefoon dat niet aan kan, maar dat lijkt mij eigenlijk het enige..
Of is het zo dat T-Mobile dit echt op het netwerk kan zeggen? en het gewoon echt blokt?
De huidige generatie (high end) telefoons zijn allemaal wel 4CA, volgend jaar komen de eeerste 5CA telefoons wel, maar hier in NL kunnen we dus met beide niet echt wat?
problem is natuurlijk dat TMobile niet heel veel andere opties heeft dan wat ze nu hebben, ook kunnen ze niet snel op de bestaande frequenties ons flink meer band breedte bij geven,
Band 8 (900) kunnen ze nog 5mhz bij schalen maar dan moeten ze daar de 3G weg halen, doen ze denk ik niet snel
Band 3 (1800) gebruiken ze al 20mhz, ze hebben daar nog 10mzh maar dat zou wel 2g? voor een tijdje blijven, en ook op dezelfde band 2 blokken wordt dat ondersteund?
Band 1 (2100) is nu 10Mhz 4g en 10Mzh 3g? Misschien dat zie hier nog wel wat ruimte hebben?
Band 7 (2600 FDD) is maar 5mzh
Band 38 (2600 TDD) hier hebben ze 20mhz, weet niet of ze daar nu 10 of ook al 20mhz voor gebruiken?
Dus zolang er niet meer ruimte bij komt in andere banden, of ze gaan echt 3g flink meer downschalen is er niet veel meer dan tmobile kan doen, en dan is de 4CA combinatie ook niet eens supported?
404 Signature not found
welke banden zijn dat eigenlijk? Want het frequentie spectrum lijkt: 694 en 782 MHz te zijnSMSfreakie schreef op maandag 11 december 2017 @ 13:40:
volgend jaar toch ook de 700mhz in de veiling?
Waar nog al wat verschillende banden in zitten (12,13,14,17,28,29, 67,68)
verdere research levert op dat het om Band 28 zou gaan
[ Voor 22% gewijzigd door SMSfreakie op 11-12-2017 17:14 ]
404 Signature not found
Nou niet "nooit" - maar op dit moment idd niet. Als je kijkt naar de hoeveelheid banden in LTE, dan kun je door 4CA met ongeveer 20 LTE banden die door jou telefoon ondersteund worden al bijna 9000 mogelijke 4CA combinaties bedenken. Het is voor een fabrikant niet te doen om dat allemaal in het modem te programmeren, daarom moet een netwerk de combinatie aanvragen bij GSMA (beheerder van GSM/UMTS en LTE standaard) waarna het opgenomen kan worden in een zgn LTE-Release.joco schreef op maandag 11 december 2017 @ 11:05:
als je hier de discussie leest: http://4gmasten.nl/dekkin...7#!/ccomment-comment=2134
dan lijkt het er dus op dat de 4 frequenties T-Mobile gebruikt nooit als een 4CA gebruikt kan worden?
Weet iemand hier meer over? Is het echt zo dat de combinatie van frequenties echt "supported" moet zijn dus in de de LTE specificatie moeten staan?
In het prille begin van 4G900 was ook de combinatie band 8 en band 3 nog nauwelijks supported; inmiddels is dit gemeengoed. Zo moet je het ook zien met de huidige band 1, 3, 8 en 38.
T-Mobile kan nog meer spectrum inzetten (5Mhz) op 2600 gepaard, maar dit is niet heel veel. Ze hebben al wel de meeste bandbreedte in gebruik van alle providers. Het kan zijn dat ze Tele2 (deels) overnemen in de toekomst, of inderdaad bandbreedte op 700 Mhz gaan aankopen.
Het kan theoretisch ook zijn dat Vodafone door aankoop van de Ziggo licenties wel erg ruim in 2600 Mhz zit en dat deels wil slijten.
tmobile kan nog wel wat schuiven.. maar dan moeten ze eerst eens zorgen dat 3G2100 minder hard nodig is voor spraak
verder.. zou de modem geupdate kunnen worden toch?
er vanuitgaande dat de antenne configuratie, en andere factoren geen beperkende issue gaan zijn
[ Voor 23% gewijzigd door SMSfreakie op 11-12-2017 19:43 ]
404 Signature not found
waarom zou je iets moeten bedenken? Of anders gezegd waarom zouden combinaties vast moeten staan?PWA777 schreef op maandag 11 december 2017 @ 19:34:
[...]
Nou niet "nooit" - maar op dit moment idd niet. Als je kijkt naar de hoeveelheid banden in LTE, dan kun je door 4CA met ongeveer 20 LTE banden die door jou telefoon ondersteund worden al bijna 9000 mogelijke 4CA combinaties bedenken.
Dit vind ik vreemd, ik ben zelf programmeur dus van uit mijn situatie beredeneerd vind ik dit vreemd.
Stel een telefoon heeft support voor 20 banden, hij kan "1CA" een connectie met al die banden op zetten.
(dit is de laagste laag)
Dus nu heeft de provider 4 banden, deze worden allemaal gescanned en hij support al deze banden, want maakt het dan uit voor een hogere laag die deze 4 banden even verdeeld over zijn 4 "antennes" welke banden dit zijn?
Er zou toch weinig verschil in moeten zitten? De "hogere bundelaar" laag krijgt toch gewoon 4 streams en moet dit combineren?
Momenteel heeft het geen zin om meer dan 20 Mhz aan te bieden in band 3, dit wordt niet ondersteund binnen LTE specs.SMSfreakie schreef op maandag 11 december 2017 @ 19:41:
Sowieso heeft t al geen nut om Band 3 meer dan 20mhz te geven..? omdat de LTE spec niet verder komt dan 20mhz per band op dit moment ?
tmobile kan nog wel wat schuiven.. maar dan moeten ze eerst eens zorgen dat 3G2100 minder hard nodig is voor spraak
verder.. zou de modem geupdate kunnen worden toch?
er vanuitgaande dat de antenne configuratie, en andere factoren geen beperkende issue gaan zijn
Moden zou theoretisch geupdate kunnen worden, maar volgens mij is er dan een firmware update van de modem nodig; in de praktijk wil de fabrikant dat je liever het nieuwste van het nieuwste koopt.
Zo werkt het natuurlijk niet. Het GSM/UMTS/LTE systeem is een strak geregeld geheel waarin we met miljoenen mensen een telefoon bezitten die gebruik maakt van een bepaald gedeelte van het radio spectrum. We zijn in feite met miljoenen zendamateurs. Om het systeem te laten werken en om te voorkomen dat telefoons elkaar gaan storen, moeten alle 'deelnemers' van dat systeem aan strikte eisen voldoen. Het is niet aan de telefoon om te bepalen wat wel- en niet kan. Alle specificaties zijn dus van te voren vastgelegd, zodat fabrikanten ook precies weten hoe ze hun apparatuur moeten afstellen en instellen; dit alles om storingen te voorkomen. De hardware kan zoals gezegd nog zoveel functionaliteit hebben, het moet in de specificaties staan wil het ook gebruikt worden.joco schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:16:
[...]
waarom zou je iets moeten bedenken? Of anders gezegd waarom zouden combinaties vast moeten staan?
Dit vind ik vreemd, ik ben zelf programmeur dus van uit mijn situatie beredeneerd vind ik dit vreemd.
Stel een telefoon heeft support voor 20 banden, hij kan "1CA" een connectie met al die banden op zetten.
(dit is de laagste laag)
Dus nu heeft de provider 4 banden, deze worden allemaal gescanned en hij support al deze banden, want maakt het dan uit voor een hogere laag die deze 4 banden even verdeeld over zijn 4 "antennes" welke banden dit zijn?
Er zou toch weinig verschil in moeten zitten? De "hogere bundelaar" laag krijgt toch gewoon 4 streams en moet dit combineren?
Je hoeft dit niet allemaal van mij aan te nemen, gelukkig zijn al die LTE releases en bijbehorende CA opties gewoon netjes gedocumenteerd; zie bijvoorbeeld deze site.
maar dat geld ook voor 1CA of 2CA
Dus ja er moeten wel regels zijn met wat de grenzen zijn kwa storing en afstelling
maar specifieke banden?
Straks met 5G krijgen we nog veel meer banden. elke band die je er bij introduceert, voegt een enorme factor van combinaties toe... Dat schaalt toch niet als je dat allemaal echt uit moet specificeren?
Dan kan ik je nu al vertellen dal al die 5CA en hoger telefoons totaal niet gebruikt gaan worden in vele landen naar hun volledige capaciteit,, Want als je straks ik zeg maar wat 50 banden hebt of zo dan zijn de combinaties eindeloos voor een 5CA telefoon...
De provider (zendmast) bepaalt met welke banden je contact hebt. Uitzondering is als je lang idle bent, dan gaat de telefoon het weer doen op basis van criteria die het netwerk opgeeft (vaak hoogste band = hoogste preferentie). Komt er weer dataverkeer op gang, dan gaat de provider je direct weer sturen.joco schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 10:19:
natuurlijk snap ik dat er wel wat meer afstemming nodig is om iets op te zetten
maar dat geld ook voor 1CA of 2CA
Dus ja er moeten wel regels zijn met wat de grenzen zijn kwa storing en afstelling
maar specifieke banden?
Straks met 5G krijgen we nog veel meer banden. elke band die je er bij introduceert, voegt een enorme factor van combinaties toe... Dat schaalt toch niet als je dat allemaal echt uit moet specificeren?
Dan kan ik je nu al vertellen dal al die 5CA en hoger telefoons totaal niet gebruikt gaan worden in vele landen naar hun volledige capaciteit,, Want als je straks ik zeg maar wat 50 banden hebt of zo dan zijn de combinaties eindeloos voor een 5CA telefoon...
Er kunnen zo meerdere combinaties CA met meerdere banden worden gedaan en de provider kan zo optimaal capaciteit verdelen.
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Klopt inmiddels naar bijna na 3 maanden een update van T-Mobile, laatste liep inderdaad tot 27 septThe_Wireless_Guy schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 08:18:
[...]
Dan is T-Mobile wel laat want volgens mij liep de vorige update tot en met 27 september het is inmiddels 17 november. Of heeft T-Mobile tussen 27 september en 15 oktober geen aanpassingen gedaan zodat ze nog steeds aan de verplichting voldoen om binnen 30 dagen aanpassingen te melden. Waarom is de update frequentie bij T-Mobile zo onregelmatig?
ik heb echt geen idee van het onregelmatig updaten, had het antenneregister er over gemaild paar 2 dagen terug en verder niet zo veel tijd gehad van daar mijn afwezigheid
[ Voor 3% gewijzigd door Blids op 13-12-2017 17:06 ]
Ze deelden volgens mij al apparatuur en zendmasten dus wat dat betreft zou het technisch eenvoudig(er) moeten zijn. Zeker omdat Tele2 ook al terugvalt op T-Mobile met G/3G, al zou dat in dit geval betekenen dat die 4G toestel verplichting dus weer vervalt.knakworst schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 07:28:
En T-Mobile neemt Tele2 Nederland over.
Met T-Mobile had ik thuis wel gewoon 4g.
Juist dankzij de concurrentie van Tele2 is mobiele telefonie de laatste jaren weer wat goedkoper geworden.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
En Band 7 gaat hun 5Mhz naar de 25Mhz toe dus daar hebben ze dan ook een 20mhz blok..
Dus ze kunnen dan 2 banden toevoegen aan hun huidige 4 banden met 30mzh spectrum..
Waar van er 1 ook mooi in de lage frequenties zit.
T-Mobile bood als eerste onbeperkt internet aan he, en ook streamen buiten de bundel kwam van T-Mobile. Volgens mij had Tele2 hier niet veel mee te maken? Verder heeft T-Mobile een paar jaar geleden haar hele netwerk vernieuwd waardoor ze nu de snelste provider zijn, en toen was Tele2 nog niet begonnenGAIAjohan schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 08:30:
Ik hoop dat de ACM hier een stokje voor gaat steken. Ik zit nu wel bij T-Mobile, maar dat was alleen maar omdat ten tijde dat ik Tele2 had, dat netwerk nog niet volwassen was, waardoor ik thuis altijd op T-Mobile 2g terugviel.
Met T-Mobile had ik thuis wel gewoon 4g.
Juist dankzij de concurrentie van Tele2 is mobiele telefonie de laatste jaren weer wat goedkoper geworden.
De enige reden waarom T-Mobile daarmee begonnen is, is omdat Tele2 eerst voor minder een grotere databundel aanbood. Dus moest T-Mobile daar wel weer 'overheen' bieden, en zij besloten meteen tot het extreme te gaan. Maar nog wel duurder dan Tele2.GrooV schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 10:54:
[...]
T-Mobile bood als eerste onbeperkt internet aan he, en ook streamen buiten de bundel kwam van T-Mobile. Volgens mij had Tele2 hier niet veel mee te maken? Verder heeft T-Mobile een paar jaar geleden haar hele netwerk vernieuwd waardoor ze nu de snelste provider zijn, en toen was Tele2 nog niet begonnen
Als Tele2 wegvalt is er voor T-Mobile geen incentive meer om weer verder te verbeteren. Sneller dan Vodafone/KPN zijn ze al, goedkoper opzich ook. Terwijl VF en KPN vooral de triple/quad play abonnees aan zich bindt. Waardoor zij vooral doorgaan met dat soort acties 'dubbele databundel', €5 korting etc etc.
VF en KPN kunnen hierdoor prima een duopolie uitvoeren,terwijl T-Mobile alleen interessant blijft zonder triple play. Én indien ze voor huishoudens goedkoper blijven icm een ander tv abo.
Kun je wel zeggen: Jamaar T-Mobile heeft Vodafone thuis nu..
Kuch.. T_Mobile thuis glasvezel kan ik hier idd krijgen. 500Mbit.. maar via wiens netwerk is dat? KPN..

Deze overname zal de concurrentie zeker niet verbeteren.
Verder is streamen buiten de bundel NIET goed. Zorgt alleen maar voor 'goedgekeurde' streams -> Oftewel een opmaat naar monopolie.. Ook al zijn er meer dan 1..
[ Voor 5% gewijzigd door GAIAjohan op 15-12-2017 12:04 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ik zeg ook niet dat de overname de concurrentie verbeterd maar T-Mobile heeft het best geteste netwerk, daarmee kunnen ze nu wel degelijk met KPN concurreren, dat heeft niks met Tele2 te maken aangezien die sowieso pas sinds kort een dekkend netwerk hebben.GAIAjohan schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:02:
[...]
De enige reden waarom T-Mobile daarmee begonnen is, is omdat Tele2 eerst voor minder een grotere databundel aanbood. Dus moest T-Mobile daar wel weer 'overheen' bieden, en zij besloten meteen tot het extreme te gaan. Maar nog wel duurder dan Tele2.
Als Tele2 wegvalt is er voor T-Mobile geen incentive meer om weer verder te verbeteren. Sneller dan Vodafone/KPN zijn ze al, goedkoper opzich ook. Terwijl VF en KPN vooral de triple/quad play abonnees aan zich bindt. Waardoor zij vooral doorgaan met dat soort acties 'dubbele databundel', €5 korting etc etc.
VF en KPN kunnen hierdoor prima een duopolie uitvoeren,terwijl T-Mobile alleen interessant blijft zonder triple play. Én indien ze voor huishoudens goedkoper blijven icm een ander tv abo.
Kun je wel zeggen: Jamaar T-Mobile heeft Vodafone thuis nu..
Kuch.. T_Mobile thuis glasvezel kan ik hier idd krijgen. 500Mbit.. maar via wiens netwerk is dat? KPN..![]()
Deze overname zal de concurrentie zeker niet verbeteren.
Verder is streamen buiten de bundel NIET goed. Zorgt alleen maar voor 'goedgekeurde' streams -> Oftewel een opmaat naar monopolie.. Ook al zijn er meer dan 1..
T-Mobile heeft mij al sinds hun nieuwe 4G netwerk als klant en heeft me nog nooit teleurgesteld, ik verwacht ook niet dat ze dit de komende tijd gaan doen. Waar KPN en VF/Z kunnen concurreren op triple/quad pakketten kan T-Mobile dit straks op 4/5G. Wie weet gaan ze 4G voor thuis aanbieden met onbeperkt Netflix, nog zat mogelijkheden om te concurreren
[ Voor 9% gewijzigd door GrooV op 15-12-2017 12:46 ]
Dit topic is gesloten.
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van het T-Mobile mobiele netwerk, andere onderwerpen horen thuis in:
- Afsluiten of verlengen van abonnementen:: Het T-mobile bestaande abonnementen & verlengingstopic.
- T-Mobile Glasvezel: [T-Mobile Thuis Glasvezel] Ervaringen & Discussie
- T-Mobile xDSL: [T-Mobile Thuis xDSL] Ervaringen & Discussie
- Delen van de onbeperkte SMS codes: Aanbiedingen en Kortingscodes