Dit waren de straalverbindingen van T-Mobile in 2015 op veluwe
Op mij reis naar Letland was er bijna overal 4G+ alleen bij emst is geen 4G val je terug op 3G, en klein stuk naar olderzaal is geen 4G val je even naar 3G terug waarna je gelijk snel 4G+ hebt
4G+ van T-Mobile NL houdt aardig lang aan in Duitsland tot bij Isterberg daarna heb je nog een tijdje alleen 4G tot ongeveer bij Schüttorf, daar zakt het onder de -124dbm waarna je naar 3G gaat dat aan houdt tot Salzbergen, daar wordt je naar 4G Telekom geschakeld waarna je de hele weg 4G, 4G+ hebt tot ongeveer 5 km over de poolse grens
In Polen naar weg vallen van 4G Telekom.de, kom je op 3G T-Mobile PL, naar 5 km schakel je naar 4G T-Mobile PL, 4G is wel verbeterd op veel plaatsen maar nog steeds een grote gatenkaas is nog veel werk aan de winkel, in de grote steden is wel goede 4G dekking
Litouwen 4G Omnitel af en toe 3G, maar voor namelijk 4G, masten zijn 150 a 200 meter hoog vaak met kabels verbonden rondom, je ziet ze al van ver weg staan, Tele2 heeft landelijk 4G helaas kun je er niet op met T-Mobile zelfs 3G wordt je van af gegooit je moet 3x a 4x mee verbinden voor je wordt toegelaten
Letland was alleen 3G LMT, merkt dat ik niet kon bellen of gebeld kon worden toen ik in Duitsland was ook in Letland kon dat niet mensen kregen mij voicemail en als je wilde naar iemand bellen +31 bestond het nummer niet, mij t-mobile kreeg je een foutmelding dat het acount niet bestond was onmogelijk een bericht te plaats op het T-Mobile forum, terwijl het internet gewoon werkte, 1200 werkte ook maar ze waren gesloten dus er zat niks anders op dan tot maandag te wachten
Maandag gebeld 1200 de dame heeft me zeer goed geholpen, uur later kon ik bellen en gebeld worden, ook was erna 4G, 4G+ LMT, werd ik terug gebeld door de zelfde dame, dat probleem opgelost was en dat op 4G via LMT ook gelijk kon roamen
Klein dorpje Suntaži was geen 4G met LMT, 3G LMT was er 0 a 1 streepje, Tele2 had er vol 3G, maar werd er steeds af gegooit, na 4 keer verbinden bleef je erop, 4G Tele2 was er ook maar kun je niet mee verbinden
Airport Weeze is nog 4G en af toe 4G+, Telekom.de heeft er alleen 3G
In Italië is met Tim als Wind voor namelijk 3G, in grote steden is 4G met Tim als Wind, met wind is iets meer 4G buiten de grote steden
Fossarmato dorpje van Pavia was 4G met Wind -118dbm a -122dbm 4G800 screenshot is verloren gegaan na Android update 6.0.1, Tim had er alleen 3G, Vodafone 4G was het beste -111dbm a -116dbm maar daar kun je met T-Mobile niet mee verbinden, 3G redelijk, 2G (Edge) redelijk, 3.it geen dekking
Prado dorpje van Pavia is met Tim voornamelijk zwak 2G(Edge) zwak 3G, Wind 4G -120dbm a -124dbm 4G800, 3G zwak, 2G(Edge) zwak tot matig screenshot is verloren gegaan na Android update 6.0.1, Vodafone 4G -117dbm a -121dbm, 3G zwak, 2G(Egde) redelijk, 3.it geen dekking
Bottatone als Bressana dorpje van Bottatone, 3G met Tim, Wind en 3.it geen 4G, Vodafone wel 4G -104dbm tot Bressana -81dbm
Vodafone nummer 1 in Italia 4G netwerk dekking 95,40% gevolgt door, Tim 90,80%, 3 Italia 75,90%, Wind 70,20%
Laatst in parkeergarage maagjesbolwerk was er nog 2G(Gprs) achter en voor ging het snel naar 2 strepen, midden in vol bereik, vermoed een small cell, boven schakel je snel naar 3G naar 4G
Achter Meppel kwam ik ook 2G(Gprs) tegen op Industrie terrein Havelte na onderzoek bij het antenneregister zijn toch alle masten omgebouwd, moet hier ook om een small cell gaan, 4G valt bij Diever weg, in Diever valt alles weg waarna op je op 3G te recht komt
[
Voor 4% gewijzigd door
Blids op 12-07-2016 20:56
]