[T-Mobile Mobiel] Ervaringen & Discussie Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 105 Laatste
Acties:
  • 753.688 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
....en bij de laatste frequentieveiling heeft T-Mobile gewone GSM900 frequenties gewonnen en dus de E-GSM frequenties verlaten. Vodafone is juist van gewone GSM900 frequenties naar de E-GSM frequenties overgegaan.

Wat ik mij daarnaast nog afvraag: zijn er in oude binnensteden wel voldoende opstelpunten aanwezig om voldoende capaciteit te kunnen leveren? In o.a. Den Bosch bij de markt kon het oude T-Mobile 3G netwerk het op gewone doordeweekse dagen met markt of mooi weer en volle terrassen al niet aan. Dat zegt wel iets over de capaciteit die daar gevraagd wordt zonder evenementen. Dat opstelpunt zal nu veel meer capaciteit hebben, maar als er onvoldoende opstelpunten er omheen zijn die ook glasvezel hebben, dan heb je toch al snel weer problemen.

Bij KPN merk je in oude binnensteden ook dat 4G binnen regelmatig niet aanwezig is. Dus ook te weinig instraling vanuit verschillende richtingen en te weinig signaalsterkte van dichtbij gelegen locaties.

Wat mij betreft zou dit een verklaring kunnen zijn voor het gebrek aan capaciteit.

Anderzijds: had T-Mobile in de grote carnaval steden niet al 4G-2600 bij kunnen schakelen?

[ Voor 68% gewijzigd door ucsdcom op 18-02-2015 23:13 ]

Anoniem: 444220

Vandaag in Zuid-Limburg:
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/0759a9b4804b42eacdfba76591dd7d2a.png

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/b3cfffc883599e5facd5bcd8ca3ed786.png

• markiebiboy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-06-2023
T-Mobile Experts schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 17:45:
Dag allen,

Voor wat betreft CSFB op het T-Mobile Netwerk, dit gebeurt bijna onmerkbaar voor klanten. de "CSFB-tijden" zijn vaak erg kort (minder dan 2 seconden). Dit komt doordat we niet 3 verschillende netwerken naast elkaar hebben draaien, maar 1 (nieuw) mobiel netwerk, welke meedere technieken (2G, 3G en 4G) aan kan. (Single RAN).

Daarnaast is nog een extra voordeel dat onder elke 4G "cell" (of dit nu 1800MHz of straks 900MHz is) er altijd een (met dezelfde sterkte) ook een GSM (1800MHz) of een UMTS signaal op 2100MHz of 900MHz aanwezig is. Dat is dus een extra bijkomend voordeel van alles vervangen en op elke locatie 2G, 3G en 4G plaatsen.

De telefoon " stapt bij T-Mobile met CSFB" gewoon eigenlijk "blind" over naar 2G of 3G (en terug), zonder eerst te hoeven zoeken of er wel een voldoende sterk alternatief 2G/3G signaal (van misschien wel een andere antenne) aanwezig is.

T-Mobile hoeft in ieder geval niet om die reden (sneller) VoLTE te implementeren dan gewenst is.

Groet,

Richard Marijs (Technology Strategist, T-Mobile)
toon volledige bericht
Dat is mooi! Ik moet namelijk voor mijn werk regelmatig mensen achter elkaar bellen. Dan is een snelle call setup time erg plezierig. Ik ga in augustus overstappen, dan is er overal 4G dekking in de gebieden waar ik meestal aanwezig ben. Ook de speed testen die ik regelmatig voorbij zie komen, zijn fiks hoger en geven de concurrentie het nakijken. In het verleden werd er nog wel eens geklaagd dat de 4G ombouw langzaam ging, maar jullie pakken het zeer grondig aan en daar plukt iedereen straks de vruchten van.

Voor de andere tweakers: Valt me op dat KPN de LTE-1800 werkzaamheden weer terug heef geschroefd??!!... De geplande werkzaamheden zijn niet meer bijgewerkt..

http://www.kpn.com/zakeli...gen/actuele-storingen.htm

Vind de snelheden de laatste tijd niet meer plezierig. Dikwijls niet meer dan 10Mbit....

• jpbosk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-07 21:39
Hoe kan je eigenlijk zien waar bijvoorbeeld T-mobile (2G/3G/4G) masten heeft staan? In het antenneregister staat er niet bij van welke provider een mast is.

• Gijsj16
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 20:24
jpbosk schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:23:
Hoe kan je eigenlijk zien waar bijvoorbeeld T-mobile (2G/3G/4G) masten heeft staan? In het antenneregister staat er niet bij van welke provider een mast is.
Je zou het kunnen zien aan de hoogte en of de gebruikte frequentie.

Gijsj16 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:25:
[...]
Je zou het kunnen zien aan de hoogte en of de gebruikte frequentie.
Wat bedoel je met hoogte? Elke mast is toch anders? Op een 'multi-mast' kan toch alles door elkaar zitten?

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:27
@markiebiboy: heb je er nou echt last van dat je niet hoger dan 10 Mbps haalt? Die call setup tijd is inderdaad irritant, daar ben ik het mee eens, maar die snelheid is op zich toch prima en iets waar je alleen last van hebt als je constant naar nummertjes kijkt? ;)

Jammer dat Richard Marijs niet op mijn punten ingaat. Of er nou ook gelijk LTE-Advanced komt op 900+1800, en of er plannen zijn om de minder fijnmazige locaties van T-Mobile aan te pakken. Dat laatste is het enige kleine kritiekpuntje als reactie op "beste netwerk van Nederland". Als ze dat nog zouden aanpakken dan hebben ze denk ik zonder twijfel het beste netwerk van Nederland na de ombouw, óók in de dunbevolkte buitengebieden.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Ik zou ook wel willen weten of er masten bijgebouwd gaan worden. In mijn eigen woonplaats zal dat niet nodig zijn, maar bv bij mijn ouders is het (met alle netwerken btw) huilen met de pet op. Zij wonen in een buitenrand van Schinnen. Nu niet echt een dorp waar Tmobile prioriteit zal leggen, maar waar toch echt iets moet gebeuren.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:18
@KMeijers
Waar heb je die snelheid gehaald?

Ik zit zelf bij VF met een aflopend contract en ben niet helemaal tevreden.

Ik had vandaag de tmobile simkaart van mijn zus meegenomen naar het werk om te testen (ik werk in Kerkrade) hoe het met de ontvangst zit op het werk.

Ik had nog geen 4G (had ik ook niet verwacht) maar had wel contin 3G of H+ maar het signaal was vrij zwak en viel om de haverklap weg en de snelheid was ook vrij matig.

Ik verwacht niet dat 4G dit probleem zal fixen maar wanneer ze 4G antennes plaatsen werken ze dan ook aan de andere antennes zodat deze een wat betere dekking leveren?

• markiebiboy
Sorcerer8472 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:56:
@markiebiboy: heb je er nou echt last van dat je niet hoger dan 10 Mbps haalt? Die call setup tijd is inderdaad irritant, daar ben ik het mee eens, maar die snelheid is op zich toch prima en iets waar je alleen last van hebt als je constant naar nummertjes kijkt? ;)
Niet echt, maar die snelheden haalde ik 3 jaar geleden ook toen Vodafone 3G 42Mbit introduceerde. Ik haalde op mijn internetstick dikwijls 25 Mbit.

nieuws: Vodafone begint met uitrol dual carrier-hsdpa+

KPN had gedacht dat ze het wel konden redden met 800Mhz, aangezien het plan was nog lang geen 1800Mhz te introduceren

"De doorontwikkeling van het 4g-netwerk zal de snelheden voor gebruikers verdubbelen, denkt Kuisch. "De theoretische maximumsnelheid van abonnenemten zal bij 4g bij ons op 50Mbps liggen, waarbij de snelheid in de praktijk vaak rond 20Mbps ligt. Met lte-advanced zal dat denk ik verdubbelen, met 100Mbps als theoretisch maximum en 50Mbps als snelheid in de praktijk."

Bron: onderstaand artikel.

nieuws: KPN: snellere 4g-variant komt binnen zeven jaar

Ik heb nu steeds meer het idee dat ze met haast landelijke dekking hebben gekozen en niet hebben gedacht aan de capaciteit. T-Mobile werkt langzamer maar pakt alles zeer grondig aan.

[ Voor 23% gewijzigd door markiebiboy op 19-02-2015 17:41 ]

• Sorcerer8472
Deadsy schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:39:
@KMeijers
Waar heb je die snelheid gehaald?

Ik zit zelf bij VF met een aflopend contract en ben niet helemaal tevreden.

Ik had vandaag de tmobile simkaart van mijn zus meegenomen naar het werk om te testen (ik werk in Kerkrade) hoe het met de ontvangst zit op het werk.

Ik had nog geen 4G (had ik ook niet verwacht) maar had wel contin 3G of H+ maar het signaal was vrij zwak en viel om de haverklap weg en de snelheid was ook vrij matig.

Ik verwacht niet dat 4G dit probleem zal fixen maar wanneer ze 4G antennes plaatsen werken ze dan ook aan de andere antennes zodat deze een wat betere dekking leveren?
3G gaat dan op lagere frequenties waardoor de dekking veel beter wordt. Dit rond april. Dus hogere snelheid en meer streepjes/bolletjes dekking vanaf die tijd op 3G.

4G zal in het begin soortgelijke dekking geven als 3G nu ook geeft, maar dan wel veel sneller, en die 4G-dekking wordt na de zomer net zo goed als 3G.

Enige dekking die misschien achteruit gaat is 2G, de rest wordt alleen maar (een heel stuk) beter.

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:21
Vooralsnog blijft het een ver van mijn bed show met allemaal prachtige verhalen. Nu een jaar verder merk ik dat ik in Apeldoorn 4G heb waar ik 1x per maand ben :| En volgens de dekkingskaart hoef ik in mijn buurt de komende drie maanden nog niet op 4G te rekenen.

• markiebiboy
jip_86 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 17:37:
Vooralsnog blijft het een ver van mijn bed show met allemaal prachtige verhalen. Nu een jaar verder merk ik dat ik in Apeldoorn 4G heb waar ik 1x per maand ben :| En volgens de dekkingskaart hoef ik in mijn buurt de komende drie maanden nog niet op 4G te rekenen.
Het duurt nog even maar dan heb je ook wat.... T-Mobile is tenminste open over wanneer er dekking zal zijn. Ik ken een andere provider die landelijke dekking claimt, prachtige kaartjes heeft, maar in werkelijkheid vaak niets van klopt. Die provider eindig met de de letter ''e'' in de naam

Waar kom je vandaan trouwens?

• Dave1988
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23:04
@ T-Mobile Experts, Sorcerer8472, en de rest van alle Experts hier:

Ik heb eens even in het antenneregister gekeken aangezien ik me afvroeg hoe het komt dat T-Mobile in Midden/Zuid-Limburg mindere 3G-Dekking heeft dan de andere Providers.

Wat opvalt is dat vooral T-Mobile (en in mindere mate ook Vodafone), verschillende zendmasten hebben staan waarin alleen GSM900 of GSM1800 hangt. Hier is tot op heden geen UMTS aan toegevoegd.
Maar er zijn ook een aantal UMTS-only locaties te vinden van T-Mobile, soms dicht in de buurt van een GSM-only locatie.
De vraag aan T-Mobile waarom dit zo is??
Hoezo is er voor gekozen op de bestaande locaties met GSM-only geen UMTS eraan toe te voegen? Wonen in deze gebieden te wenig mensen zodat dit niet rendabel geweest is?

Ik heb een aantal locaties eruit gezocht:

6121RK GSM1800 (1847-1873 MHz)
6137LG GSM900 & GSM1800 (945-953 MHz & 1845-1870 MHz)
6153AD GSM1800 (1872-1874 MHz)
6333EJ GSM1800 (1847-1873 MHz)
6369EW GSM900 (946-954 MHz)
6372VG GSM1800 (1847-1874 MHz)
6431HH GSM900 & GSM1800 (952-953 & 1845-1870 MHz)
6438AA GSM1800 (1872-1874 MHz)
6445PA GSM1800 (1846-1873 MHz)
6446AZ GSM1800 (1847-1873 MHz)
6447BG GSM900 (947-953 MHz)
6451GC GSM1800 (1847-1848 MHz)
6451PK GSM 900 (946-953 MHz)

En enkele UMTS-only locaties:

6135AB UMTS2100 (2142-2167 MHz)
6136AH UMTS2100 (2167 MHz)
6136GE UMTS2100 (2162-2167 MHz)
6136KW UMTS2100 (2162-2167 MHz)
6191JK UMTS2100 (2162-2167 MHz)
6301ER UMTS2100 (2162-2167 MHz)
6371LV UMTS2100 (2162-2167 MHz)
6372KZ UMTS2100 (2162-2167 MHz)
6415HT UMTS2100 (2162-2167 MHz)
6431GZ UMTS2100 (2162-2167 MHz)
6442PB UMTS2100 (2147-2167 MHz) in de buurt van 6451GC GSM1800-only.
6468EL UMTS2100 (2162-2167 MHz) in de buurt van 6372VG GSM 1800-only.

Dan heb ik nog 1 nieuwe T-Mobile GSM900/1800-only locatie kunnen vinden:
6325EB GSM900 & GSM1800, in het dorpje Berg bij Maastricht. Deze locatie staat in het Antenneregister sinds 14-01-2015, ik neem aan dat T-Mobile hier nog 3G en 4G gaat bijbouwen in de nabije toekomst!?

Verder heb ik ook 1 locatie van T-Mobile gevonden die op Duits grondgebied staat:
T-Mobile GSM900/1800 en UMTS2100 Schwarzer Weg 8, 52134 Herzogenrath.
Sinds wanneer mag een provider een zendmast in het buitenland hebben staan?? Vond dit wel apart. Op het overzicht op 4gmasten.nl is het ook duidelijk zichtbaar dat deze zendmast in het buitenland staat.

Misschien kan T-Mobile of graag ook andere users hier wat meer over zeggen.
De hoofdvraag blijft of de locaties allemaal voorzien gaan worden van 2G/3G/4G in de nabije toekomst gezien dit nu niet het geval is? Misschien kunnen users uit de reed omgebouwde gebieden hier wat over kwijt?
In Limburg zullen de monteurs van T-Mobile de komende maanden veel onderweg zijn als we hun planning zien.

Alvast bedankt!

[ Voor 5% gewijzigd door Dave1988 op 19-02-2015 21:10 ]

• Dave1988
Anoniem: 444220 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:56:
Ik zou ook wel willen weten of er masten bijgebouwd gaan worden. In mijn eigen woonplaats zal dat niet nodig zijn, maar bv bij mijn ouders is het (met alle netwerken btw) huilen met de pet op. Zij wonen in een buitenrand van Schinnen. Nu niet echt een dorp waar Tmobile prioriteit zal leggen, maar waar toch echt iets moet gebeuren.
@KMeijers:

Is Schinnen nog altijd zo'n probleemgebied?
Zie op de kaartjes van 4gmasten.nl en in het Antenneregister dat KPN toch wat uitbreidingen gedaan heeft aldaar.
In Puth, Amstenrade, Oirsbeek, Vaesrade en Spaubeek is er nu UMTS900 aanwezig waar eerst alleen UMTS2100 was. Alleen de UMTS-only zendmast in Schinnen op het industrieterrein de Breinder (Lichtmast) heeft nog geen UMTS900 alleen UMTS2100.
4G van KPN is geinstalleerd in Puth, Oirsbeek, Amstenrade, Vaesrade, en Spaubeek. Dit zou dan toch eigenlijk wel te ontvangen moeten zijn aan de buitenrand van Schinnen toch?? :)

Zie ook dat Tele2 met 4G800 en 4G2600 gaat werden op de Tele2-only mast op het industrieterrein de Breinder (goed zichtbaar vanaf de autoweg en vanuit de trein), misschen als deze live gaat, dat Tele2 een fatsoenlijke dekking in Schinnen kan bieden?? Maar dat is dus nog even afwachten... ;)

Misschien kan T-Mobile ook nog iets optimeren hier. Een aantal jaar geleden vooral GSM in Schinnen en omgeving gehad, en dit terwijl er in Oirsbeek 6438AA een GSM-only mast staat van T-Mobile, beetje raar!

[ Voor 7% gewijzigd door Dave1988 op 19-02-2015 18:53 ]

• leroy98ecker
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:36
Sorcerer8472 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:56:

Jammer dat Richard Marijs niet op mijn punten ingaat. Of er nou ook gelijk LTE-Advanced komt op 900+1800, en of er plannen zijn om de minder fijnmazige locaties van T-Mobile aan te pakken. Dat laatste is het enige kleine kritiekpuntje als reactie op "beste netwerk van Nederland". Als ze dat nog zouden aanpakken dan hebben ze denk ik zonder twijfel het beste netwerk van Nederland na de ombouw, óók in de dunbevolkte buitengebieden.
Je vraag was al eerder beantwoord ;) :
T-Mobile Experts in "[Ervaringen] T-Mobile 4G Netwerk"

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-07 16:56
ucsdcom schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 23:03:
....en bij de laatste frequentieveiling heeft T-Mobile gewone GSM900 frequenties gewonnen en dus de E-GSM frequenties verlaten. Vodafone is juist van gewone GSM900 frequenties naar de E-GSM frequenties overgegaan.

Wat ik mij daarnaast nog afvraag: zijn er in oude binnensteden wel voldoende opstelpunten aanwezig om voldoende capaciteit te kunnen leveren? In o.a. Den Bosch bij de markt kon het oude T-Mobile 3G netwerk het op gewone doordeweekse dagen met markt of mooi weer en volle terrassen al niet aan. Dat zegt wel iets over de capaciteit die daar gevraagd wordt zonder evenementen. Dat opstelpunt zal nu veel meer capaciteit hebben, maar als er onvoldoende opstelpunten er omheen zijn die ook glasvezel hebben, dan heb je toch al snel weer problemen.

Bij KPN merk je in oude binnensteden ook dat 4G binnen regelmatig niet aanwezig is. Dus ook te weinig instraling vanuit verschillende richtingen en te weinig signaalsterkte van dichtbij gelegen locaties.

Wat mij betreft zou dit een verklaring kunnen zijn voor het gebrek aan capaciteit.

Anderzijds: had T-Mobile in de grote carnaval steden niet al 4G-2600 bij kunnen schakelen?
Ik woon in de binnenstad van den bosch en haal binnenshuis 100mbit

Zie http://www.speedtest.net/my-result/i/1143187786

@Deadsy
De snelheden zijn gehaald in Heerlen (Beitel) en Simpelveld (Markt).

Echter wel twee plaatsen waar weinig te doen is mijn inziens.

@Dave
Schinnen is qua gsm nog altijd erg slecht. Ik mag daar op tmobile hopen op een G. Bellen moet ik buiten doen. Umts is helemaal niet te vinden. Ik praat dan over gebied aan Oirsbeek kant. De mast op de Breinder zal wel zover reiken maar zal minimaal zijn.

Zover ik weet zit op die mast alleen Kpn. En de tele2 mast, is die al actief?

Ook Vodafone is nauwelijks te vinden aan de andere kant van Schinnen. Umts niet, laat staan 4g. Kpn weet ik niet, neem aan dat de mast in Puth (camping) dichterbij staat dan de mast op Breinder.

Ik heb Tmobile al eens gemaild via dekkingskaart-klacht of ze aan die kant nog wat gaan doen, maar helaas geen antwoord.

Ik zal dus eens afwachten tot ook 4g in Schinnen beschikbaar komt en hoe tmobile er dan uitkomt.

• Dave1988
Anoniem: 444220 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 19:51:
@Deadsy

@Dave
Schinnen is qua gsm nog altijd erg slecht. Ik mag daar op tmobile hopen op een G. Bellen moet ik buiten doen. Umts is helemaal niet te vinden. Ik praat dan over gebied aan Oirsbeek kant. De mast op de Breinder zal wel zover reiken maar zal minimaal zijn.

Zover ik weet zit op die mast alleen Kpn. En de tele2 mast, is die al actief?

Ook Vodafone is nauwelijks te vinden aan de andere kant van Schinnen. Umts niet, laat staan 4g. Kpn weet ik niet, neem aan dat de mast in Puth (camping) dichterbij staat dan de mast op Breinder.

Ik heb Tmobile al eens gemaild via dekkingskaart-klacht of ze aan die kant nog wat gaan doen, maar helaas geen antwoord.

Ik zal dus eens afwachten tot ook 4g in Schinnen beschikbaar komt en hoe tmobile er dan uitkomt.
toon volledige bericht
@KMeijers:

Ik ga ervanuit dat het lastig blijft met T-Mobile in Schinnen als er in dat gebied geen extra antennes opgehangen gaan worden. Als ze in Oirsbeek (naast Rene Dormans Bedrijfswagens) eens UMTS900 en later ook 4G900 gaan activeren is er misschien een kans dat dit tot in Schinnen reikt. Eventuele Upgrades vanuit Merkelbeek of Windraak waar nu ook GSM-only is, zullen niet zover reiken denk ik. :-(

KPN zit in de reclame-mast op het industrieterrein, alleen met UMTS, hier zit voor de rest geen andere Provider.
De Tele2 mast (oude Orange-mast) op het industrieterrein is nog niet actief. Tele2 start met de verdere uitrol vanaf Q2 2015 heb ik begrepen, dus even wachten tot daar meer info over naar buiten gaat komen.
Tip T-Mobile anders eens dat er in deze mast nog plek is :9 haha! Ze moeten die mast nog kennen uit de tijd dat ze Orange hebben overgenomen... 8) Het is sowieso raar dat ze hier de antennes eruit gehaald hebben destijds, ik heb wel eens gelezen hier bij tweakers dat T-Mobile redelijk veel Orange-opstelpunten niet bijbehouden heeft... jammer...

KPN moet je misschien dan toch eens uitproberen. Die zenden idd van de Camping in Puth op de berg. Zowel met UMTS900 als 4G800 dus dit moet tot aan de kanten van Oirsbeek zeker reiken. Ook vanuit Oirsbeek komt er UMTS900 en 4G800 de kant van jouw ouders op, vanuit de hoogste zendmast bij de Camping High Chaparral aan de Provinciale Weg. Vodafone zend van hiernaast alleen GSM900 uit, dat is denk ik ook de reden waarom er vrijwel geen UMTS in Schinnen beschikbaar is, UMTS is alleen op de masten in Doenrade, Merkelbeek, Vaesrade, Sweikhuizen. |:(

Check anders de sites van het antenneregister: http://www.antenneregiste...ml?viewer=antenneregister
of die van 4gmasten.nl:
http://www.4gmasten.nl/

[ Voor 3% gewijzigd door Dave1988 op 19-02-2015 20:38 ]

Waarom tmobile de masten op 'de Breinder' heeft weggedaan is inderdaad erg vreemd. Kan me nog herinneren toen ik er nog woonde, dat ik nog gebeld heb vanwege wegvallend netwerk. De mast is toendertijd nog gerepareerd. Maar dat is lang geleden.

De enige optie (voor mijn ouders) is inderdaad Kpn (dichtstbijzijnde mast), maar met veel bebossing ertussen (vanuit Puth).
Een goede locatie mijn inziens voor een antennelocatie zouden de sportvelden van Oirsbeek/Schinnen zijn. Dan bedien je twee dorpen vanaf 1 punt.

Maar goed, ik ga teveel off topic. We wachten het 4g maar even af.

4gmasten en antenneregister staan in mijn favo's ;-)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 444220 op 19-02-2015 22:30 ]

• Gijsj16
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eX0p2LS.jpg

Vanochtend kwam ik een verdwaalde mast tegen in noord/ Rhenen.. Volgens de dekkingkaart pas in maart officieel 4G. In het centrum is de 3G uitstekend en in het zwembad E ipv G... De 2G en 3G verbinding had soms flink wT te verduren.. Wel meer dan 250 ms latency. Ze zijn nog wel aan het ombouwen en dus vond ik het raar dat er al 4G was en E dit zou officieel pas na de verbouwing geactiveerd worden....

• Dave1988
Mooi te lezen dat ook de EDGE-activering verder gaat bij T-Mobile!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:39
Hmm en Grootegast? Krijgt die dekking? Zou wel kudt zijn als Leek, Marum, Tolbert allemaal 4G krijgen.
Er lijken zo nog 2 grotere plaatsen in west Groningen waar geen 4g dan is... Zuidhorn en Grootegast... Ik snap niet waarom je die 2 dan niet meteen meeneemt. Enig punt is dat Zuidhorn en Grootegast ten noorden van de A7 liggen en de andere plaatsen direct aan of net ten zuiden.

[ Voor 19% gewijzigd door GAIAjohan op 20-02-2015 07:59 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
Ik vind het een beetje vaag. Als je LTE900 hebt is er niet veel reden om LTE-Advanced niet te activeren denk ik :P
Dave1988 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 18:40:
@ T-Mobile Experts, Sorcerer8472, en de rest van alle Experts hier:

Ik heb eens even in het antenneregister gekeken aangezien ik me afvroeg hoe het komt dat T-Mobile in Midden/Zuid-Limburg mindere 3G-Dekking heeft dan de andere Providers.

Wat opvalt is dat vooral T-Mobile (en in mindere mate ook Vodafone), verschillende zendmasten hebben staan waarin alleen GSM900 of GSM1800 hangt. Hier is tot op heden geen UMTS aan toegevoegd.
Klopt, T-Mobile en trouwens ook Vodafone heeft relatief veel GSM-only locaties hier. Dit omdat gebruik van breedband hier waarschijnlijk laag ligt en het gewoon niet loont. Bij de uitrol van LTE is het zaak om de dekking goed te houden voor een goede ervaring, ook qua bellen. T-Mo loopt daarin meer voorop dan KPN/Vodafone die het hier waarschijnlijk voorlopig bij LTE800 gaan houden.

Een aantal locaties zal T-Mobile trouwens niet gaan voorzien van UMTS/LTE; de paraplu-locaties op Windraak en bij Snowworld Landgraaf. Doordat deze locaties zeer hoog zijn wordt hun dekkingsgebied veel te groot, en dat wil je niet bij UMTS/LTE omdat je dan andere zendmasten in de weg zit. In de rest van NL zijn er ook een paar van deze locaties. Geen idee wat ze daar op termijn mee gaan doen, wellicht afschaffen of wellicht wel upgraden maar 2G-only houden. Ik ken ook een paar van deze locaties bij KPN, en vaak wordt daar LTE uitgezonden met veel lager vermogen, da's ook een strategie. Wellicht dat T-Mobile dit ook gaat doen straks.

Verder blijf ik erbij dat T-Mobile ondanks bovenstaande verhaal toch nog een paar antennes bij zou mogen plaatsen voor dekking in het buitengebied omdat alleen switchen naar lagere frequenties daar de bestaande problemen daar maar deels zal oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raider095
  • Laatst online: 02-11-2021
Verder heb ik ook 1 locatie van T-Mobile gevonden die op Duits grondgebied staat:
T-Mobile GSM900/1800 en UMTS2100 Schwarzer Weg 8, 52134 Herzogenrath.
Sinds wanneer mag een provider een zendmast in het buitenland hebben staan?? Vond dit wel apart. Op het overzicht op 4gmasten.nl is het ook duidelijk zichtbaar dat deze zendmast in het buitenland staat.
Op grond waarvan zou dat niet mogen? "in het buitenland" is een wel heel rekbaar begrip en in dit geval gaat het om een site die welgeteld 150 meter buiten de Nederlandse grens staat en dus gewoon Kerkrade uitstekend van dekking voorziet. Wellicht met slechts 2 sectoren omdat het een beetje onzin is om dekking nog verder Duitsland in te schieten. Hoewel, mensen uit Parkstad zullen vaak genoeg in Hertzogenrath komen dus dan kan die 3e sector er ook wel bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
Wettelijk gezien mag dat niet zomaar, maar deze locatie is ongeveer op de grens en zendt inderdaad met 2 sectoren uit richting NL. De locatie wordt gedeeld met T-Mobile DE (de antennes zitten op dezelfde paal bovenop het Eurode Business Center daar), en zover ik weet is dit een uniek project :)

Hier een Streetview-plaatje ervan. Helaas niet goed te zien:
http://goo.gl/maps/6vvp9

De mast zendt uit in de richting van de Nieuwstraat, waar de grens precies over het midden van de weg loopt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dave1988
@ Sorcerer8472

Thanks voor je reacties! Ik dacht idd ook dat het hebben van zendmasten in het buitenland eigenlijk niet mocht, Maar dit is natuurlijk wel een uniek Project zoals je zelf al zegt. Waarom een nieuwe mast opstellen als Deutsche Telekom het hier kan delen? Prima zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit Business Park ligt dus echt precies op de grens. Die 150m in het buitenland klopt dus niet helemaal. Gebouw ligt exact op de grens (mits jullie het gebouw links van de rotonde bedoelen?).

Is het trouwens uniek? De mast in Rimburg (Vodafone meen ik) staat toch ook op grens / over de grens? (kan nu even geen plaatjes toevoegen).

Betreft de locaties in windraak/SnowWorld. Hoe voorzien ze dan 4g in deze gebieden?
Landgraaf kan overgenomen worden door andere masten. Windraak wordt wat lastiger, hoe zouden ze dit (kunnen) oplossen (buiten lager vermogen).

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 444220 op 20-02-2015 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
Die mast van Vodafone in Rimburg is deel van het project om dekking in grensgebieden te verbeteren (neem ik aan, staat er pas sinds kort). Deze staat volgens mij in NL. Zou leuk zijn als je met imgurl.com ofzo foto's kunt toevoegen. Ik dacht trouwens ook dat dat gebouw in Kerkrade/Herzogenrath precies op de grens ligt.

Wat betreft de hoge locaties: dit zijn paraplulocaties. Als gebruiker connect je vaak sneller met andere kanalen; deze gebruik je alleen als andere locaties niet bereikbaar zijn. Verder zijn het ook een beetje legacy-locaties van het GSM-tijdperk toen het logischer was om in minder dichtbevolkte gebieden deze locaties in te richten. Telfort zat in dezelfde mast vroeger. Er stond toen een aggregaat bij omdat er aan de top geen elektriciteitsvoorziening was. Het is het hoogste punt in de wijde omgeving.

Hoe dan ook, voor grote capaciteit wil je juist lagere locaties met een kleiner dekkingsgebied per locatie. Windraak en Snowworld zijn typische plekken waar je dit wil omdat ze omringd worden door dichtbevolkte gebieden. Bij GSM speelden er vroeger andere punten. Telfort had volgens mij ook vrij veel spectrum terwijl ze niet enorm veel klanten hadden, dus dan is het logisch om 1 locatie met veel kanalen in te richten voor een groter gebied.

Als T-Mobile maar 5 MHz in de GSM1800-band gaan gebruiken voor heel GSM denk ik dat deze hoge locaties straks ook gaan verdwijnen of dat er ook iets als synchronized frequency hopping wordt gebruikt om efficiënt met capaciteit om te gaan. In Utrecht hebben ze ook een paar van die locaties namelijk: de IBB-flat en het Neudegebouw. Deze hebben (gok ik) ook een vrij groot bereik, terwijl dat straks wellicht onwenselijk is.

Wellicht wil T-Mobile hier nog op in gaan, het is wel een interessant onderwerp vind ik.

-edit-
Locatie op het Neudegebouw is opgedoekt zo te zien! Alleen nog maar straalzenders, geen GSM meer. Dan gaat dat met de locatie op het IBB-gebouw ook gebeuren zodra de omringende locaties extra capaciteit hebben gok ik.

[ Voor 5% gewijzigd door Sorcerer8472 op 20-02-2015 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kunnen ze de tilting op die hoge locaties niet naar beneden bijstellen om de dekkingsregio te verkleinen? Daar in Landgraaf heb je naast snoworld toch ook het evenemententerrein waarop o.a. Pinkpop plaatsvindt? Een schaalbare capaciteit lijkt mij dan best prettig.

En als je op de 2G only sites verderop in Limburg breedband kan toevoeren via bijvoorbeeld via een straalverbinding op je mast, dan heeft het toch juist meerwaarde als jij daar wel 4G/breedband verbinding kan aanbieden? Het kan daar zelfs zo zijn dat bewoners daar 4G gaan gebruiken als vervanger voor vast breedband internet omdat dat in die gebieden niet leverbaar is. Ze betalen en je hebt capaciteit genoeg met de paar passanten daar, dus wat is dan nog de belemmering?

Nu er 4G is op de 800 band zie je de roep om in jouw gebied ook 4G te krijgen alleen maar groter worden. T-Mobile claimt trouwens dat ze inmiddels meer dan 70% van de Nederlandse bevolking toegang biedt tot 4G dekking. In de uitrol prioriteiten zie je dit terug door de versnelde dekking van Groningen, Apeldoorn, Nijmegen, Arnhem en Maastricht. Dat zijn heel wat bewoners die in enkele maanden 4G dekking hebben gekregen. Eindhoven was al eerder naar voren gehaald in de planning leek het. Met dekking op het platte land win je in deze fase nog niet. De aanwas met 4G telefoons en de wissel tussen providers vindt vermoedelijk het snelste plaats onder jongeren en studenten die met elkaar zitten te vergelijken tussen telefoon en dekking. Hoe lullig ook voor anderen: Je wint of behoud dan ook sneller klanten door in die steden snel een goed netwerk te bieden.

[ Voor 83% gewijzigd door ucsdcom op 20-02-2015 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:18
Anoniem: 444220 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 19:51:
@Deadsy

Simpelveld markt ben ik ooit een keer geweest (inderdaad niet veel te doen).
Maar de Beitel daar kom ik wel regelmatig langs.

Ben paar jaar geleden van tmobile naar vodafone gegaan vanwege de tegenvallende ontvangst en het valt me gewoon tegen dat de 3G ontvangst van tmobile na al die jaren nog steeds hetzelfde is.

Ik wil volgende maand overstappen maar ze zullen dan nog niet klaar zijn met 4G in Zuid Limburg en de aanpassingen aan 3G.
Ik wil geen jaar eraan vast zitten puur gebaseerd op de hoop dat het wel goed komt.
Volgend jaar maar weer eens naar Tmobile kijken, dan zullen ze klaar zijn met alle aanpassingen in de regio.

@ucsdcom
Bij Pinkpop worden geloof ik tijdelijk antennes bijgeplaatst.

[ Voor 3% gewijzigd door Deadsy op 20-02-2015 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Deadsy
Ik weet niet waar je woont/werkt, maar op de Beitel is in het achterste gedeelte (kant van de Peppemill en kanten van oude Hameleers terrein) 4G goed aanwezig.
De voorkant (kant van Roda JC) nog niet zo, eigenlijk pas vanaf crematorium vang je het 4G signaal. Ik neem aan dat wanneer de antenne Roda JC stadion omgebouwd is, je overal daar goede 4G hebt.

Voor de rest kan ik voor mezelf alleen maar aangeven dat ik toch wel erg tevreden ben over het algemeen met T-Mobile. Op sommige plaatsen helaas geen 3G, maar dat heeft elke provider denk ik zo.

Op Pinkpop maakt T-Mobile inderdaad gebruik van een 'losse mast' (weet even niet hoe ik het moet noemen). Vorig jaar had ik zeer snel en goed 4G op en rondom het terrein. En met 30000? man werkte het echt goed.

@Sorcerer
Ik zal een dezer dagen eens die kant op rijden en de Vodafone-mast op de foto zetten, mits ik erbij kom.
En tevens bedankt voor je uitgebreide uitleg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Deadsy: je kan een T-Mobile prepaid kaartje halen, daar zit gratis 4G op als je wilt testen hoe de dekking is. Ook kan je dan zien hoe de nieuwe 3G-900 dekking bevalt in de omgebouwde gebieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
markiebiboy schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:12:
[...]

Voor de andere tweakers: Valt me op dat KPN de LTE-1800 werkzaamheden weer terug heef geschroefd??!!... De geplande werkzaamheden zijn niet meer bijgewerkt..

http://www.kpn.com/zakeli...gen/actuele-storingen.htm

Vind de snelheden de laatste tijd niet meer plezierig. Dikwijls niet meer dan 10Mbit....
Leuk voor in het KPN 4G topic....het valt mij op dat met horten en stoten de 4G-1800 uitbouw naar buiten gebracht wordt door KPN. De uirtol van de afgelopen week was opeens van de kaart verdwenen. Over een paar dagen staan er vast wel weer nieuwe locaties ingetekend. Zullen de providers nog steeds moeite hebben genoeg ombouwteams samen te krijgen?

4G van KPN: klaar voor de toekomst ;)

Ik zie net ook dat de T-Mobile 4G kaart met de huidige dekking is bijgewerkt. Het dekkingsgat van de snelwegen A1 en A12 wat tussen de randstad dekking en het dekkingseiland Apeldoorn/Nijmegen en Arnhem in zat is nu gedicht. Kortom: de dekking van Oost en West is verbonden. Vanaf de Gelderse steden rijd je nu met 4G dekking en 3G-900 tot aan de kust door.

https://www.t-mobile.nl/s...tact/bereik/dekkingskaart

Tik ook eens op het overzicht van de 3G dekking op deze kaart en je ziet precies wat de invloed is van de ombouw met 3G-900 ...... Je ziet precies het omgebouwde gebied er in terug tussen het vele geel in de 3G dekking elders.

[ Voor 43% gewijzigd door ucsdcom op 20-02-2015 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
ucsdcom schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 14:51:
Kunnen ze de tilting op die hoge locaties niet naar beneden bijstellen om de dekkingsregio te verkleinen? Daar in Landgraaf heb je naast snoworld toch ook het evenemententerrein waarop o.a. Pinkpop plaatsvindt? Een schaalbare capaciteit lijkt mij dan best prettig.
Tilting focust je signaal omlaag, waardoor er meer omlaag wordt gericht. Dat laat echter onverlet dat het signaal nog steeds een erg grote afstand kan afleggen vanaf zo'n hoge locatie en da's ongewenst lijkt me, behalve in dunbevolkt gebied. Het is niet zo dat er boven X graden ineens helemaal geen signaal meer is, maar wel dat het signaal dan bijvoorbeeld flink wat dB minder sterk is.

KPN en Vodafone hebben naast het Pinkpopterrein vaste antennes. Vodafone heeft daar vanaf april ook LTE-Advanced draaien volgens hun oude kaartje dacht ik. T-Mobile heeft alleen verderop een antenne voor 2G/3G (kleine bedrijventerreintje verder richting het noorden waar ook wat autozaken e.d. zitten), en ze hebben de antenne bovenop de Snowworld-heuvel die alleen 2G doet. Wel cell-on-wheels elk jaar inderdaad, met dit jaar veel complimenten van mensen over hoe snel de 4G werkte.

Ik bedenk net nog een anekdote die misschien dat T-Mobile-verhaal nog wat verduidelijkt: een paar jaar geleden was ik aan de kust bij Den Haag en zocht ik daar voor de grap netwerken. Stond ineens Orange FR ertussen. Dat is nogal een afstand. Waarschijnlijk was het 3G900 (dat was er in NL, BE en UK nog niet toen en in FR wel). Als er een directe zichtlijn is en de antenne een beetje de goede kant op staat gericht, dragen die signalen enorm ver. Ik kon niet verbinden helaas. :+

Ik heb recent ook E-Plus 4G ontvangen vanuit het vliegtuig van boven Amsterdam. Da's ook een leuke afstand. Staat in schril contrast bij mij thuis waar alle signalen door nieuwbouwmuren enorm worden gedempt en de mast van een paar honderd meter verderop in sommige hoeken van m'n huis bijna niet te ontvangen is :+

[ Voor 30% gewijzigd door Sorcerer8472 op 20-02-2015 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Opzich heeft Tmobile 'Schaesberg' goed bedekt. Zowel op SnowWorld, Melcherstraat, Minckelerstraat (tegenover Van Cranenbroek) en Banenbergpassage staan Tmobile masten. Wanneer deze allen (op SnowWorld na) 4G krijgen is de dekking theoretisch perfect.

Qua ontvangst heb ik hier in Schaesberg thuis binnen vaker het Duitse netwerk wat ik zou kunnen kiezen. En dat is toch een heel eind tot aan de grens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Mobile Experts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-03-2021

T-Mobile Experts

Bedrijfsaccount T-Mobile
Allen,

Over specifieke vragen over of T-Mobile LTE-A Carrier Aggregatie zal gaan doorvoeren nadat wij LTE900 naast ons LTE1800 hebben geactiveerd kan ik helaas niet op in gaan.

Wel kan ik duidelijk zijn over de snelheden die nu al met ons 4G netwerk gehaald worden en dat deze significant sneller zijn dan de LTE netwerken van KPN en VF; Wij hebben een onafhankelijk analyse laten doen door DIKW op de testresultaten van www.speedtest.net, dit zijn zo rond de 100.000 testen per maand die gedaan worden door de gebruikers van de 3 mobiele netwerken in Nederland.

Resultaat downloadsnelheid: bijna 15Mb/s gemiddeld sneller dan KPN en 12Mb/s dan VF, en bijvoorbeeld de pingtijden zijn we gemiddeld 18% sneller dan VF, en 11% met KPN.
Dus op alle fronten (down, upload en ping snelheid) zijn we sneller, en niet een beetje, we steken er met kop en schouder boven uit!
T-Mobile rolt dan ook als enige operator in heel NL 4G uit, zoals het ooit (in de standaard) bedoelt was. 2x2 MIMO 20MHz —> 150Mb/s
Wie interesse heeft in de verschillen in zijn of haar stad, kan kijken voor het volledige rapport op; http://newsroom.t-mobile.nl

LTE-A Carrier Aggregatie
Met LTE-CA (een van de velen LTE-A features) kan men dus nog hogere snelheden halen, tenminste als je geschikt toestel hebt (Cat 6 of hoger) en dan moet deze ook dat nog eens de juiste frequentie-banden aankunnen.
Deze toestellen zijn voorlopig nog niet echt in grote getale in omloop (bijv. IPhone 6 is nog een Cat 4, maar de allernieuwste (high tier) Samsungs en Huawei toestellen zijn wel cat 6, en de juiste banden)

Goed om te begrijpen is dat LTE-CA ansich niet meer capaciteit levert voor de gebruikers, alleen dat het een hogere maximale snelheid zou kunnen leveren als er van de desbetreffende beide LTE banden (afdoende) signaal is en de condities en het netwerk het toelaten.
Er kleven ook nadelen aan Carrier Aggregatie; Dit geeft zelf kleine capaciteitsvermindering op i.v.m. meer “ overhead”.
En heeft ook nadelen voor de performance in het algemeen als men CA toepast via een hoge en lage band. (Au!)

Deze capaciteitsvermindering met CA ziet men helemaal goed terug met UMTS/HSPA, het capaciteitsverschil tussen 2 “losse” HSPA+ 21Mb/s carriers of dat deze 2 carriers in aggregatie mode draaien (Dual Cell HSPA+ 2x21Mb/s = 42Mb/s) is significant als capaciteit juist nodig is. Dus in drukke gebieden, of waar het netwerk niet voldoende capaciteit heeft levert dit dus juist een extra verminderde ervaring op. (dus leuk voor marketing die hogere snelheid kunnen claimen in hun communicatie, maar jammer voor de klantervaring)
Daarnaast zijn er maar enkele toestellen die DC-HSPA+ support hebben EN GEEN LTE support hebben.
Dus een toestel dat van DC-HSPA zou kunnen profiteren, zit over het algemeen gewoon op LTE. (tenzij je een IPhone5 hebt bij VF/KPN want die heeft geen LTE800 support).
DC-HSPA over HSPA900 (1 carrier) is niet mogelijk om dat DC-HSPA enkel werkt als de UMTS carriers in dezelfde band zitten en naast elkaar liggen.

Antenne-locaties
T-Mobile zal uiteindelijk op alle locaties 2G, 3G en 4G installeren en activeren, dus dit betekent dat waar we nu met onze oude netwerk op die locaties die enkel GSM1800 of enkel UMTS2100 hebben draaien, er veel in die gebieden zal veranderen.
Hier gaat weliswaar nog wel wat tijd overheen, zelf na de complete netwerkvernieuwing in een bepaalde regio, is nog niet gelijk alles geactiveerd.
Zodra dit gebeurt is zal men dit spoedig merken, daarna dit ook terug kunnen vinden in het antenne register.

Er wordt op dit forum gesproken over dat er op sommige gebieden te weinig masten zouden staan en dat verwacht wordt dat ondanks de introductie van HSPA/LTE op 900MHz, de dekking nog steeds niet afdoende zal zijn.
Dit zou best mogelijk kunnen zijn, 100% dekking is een illusie, maar waar dit nodig zal zijn, zal T-Mobile zijn best doen om dit nog verder te verbeteren in de toekomst.
Wat goed is om te weten dat met LTE-A we nog extra stappen kunnen nemen die met GSM en UMTS nooit mogelijk was.
En die stappen kunnen de performance in “zwakke dekkingsgebieden” flink verbeteren, en dit zou ook gelden voor alle 4G toestellen (dus niet alleen de Cat 6 en hoger toestellen)

Wat dit is en hoe dit werkt zal ik de volgende keer proberen uit te diepen!

Groet,

[ Voor 0% gewijzigd door T-Mobile Experts op 21-02-2015 11:22 . Reden: corrigeren ]

T-Mobile Netherlands BV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
Ben benieuwd naar die stappen, vooral aangezien ze voor alle 4G-toestellen gelden :)

Verder dacht ik dat het idee achter LTE-Advanced CA ook was dat capaciteit over de banden beter verdeeld zou worden. Uiteraard meer van toepassing bij banden die rond dezelfde frequentiegebieden liggen maar toch... :)

(bij Vodafone had je vooral 2x zo veel snelheid op 3G als gebruiker met DC-HSPA... de vraag is of dat nou heel handig is als je kijkt naar eerlijke verdeling van de capaciteit :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:01
T-Mobile Experts schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 00:08:
Allen,

Over specifieke vragen over of T-Mobile LTE-A Carrier Aggregatie zal gaan doorvoeren nadat wij LTE900 naast ons LTE1800 hebben geactiveerd kan ik helaas niet op in gaan.

Wel kan ik duidelijk zijn over de snelheden die nu al met ons 4G netwerk gehaald worden en dat deze significant sneller zijn dan de LTE netwerken van KPN en VF; Wij hebben een onafhankelijk analyse laten doen door DIKW op de testresultaten van www.speedtest.net, dit zijn zo rond de 100.000 testen per maand die gedaan worden door de gebruikers van de 3 mobiele netwerken in Nederland.

Resultaat downloadsnelheid: .........

Groet,

Richard,

Dan moet je wel overal goed bereik hebben met T-mobile. Nu vaak dat de werk telefoon (KPN) veel beter bereik heeft dan prive telefoon :( ( T-mobile). Beide iphone 6. Dus vooralsnog is voor mij de overstap naar KPN duidelijk ,dan liever evt wat lagere download snelheid maar wel overal bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:00
edebee schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 11:41:
[...]

Richard,

Dan moet je wel overal goed bereik hebben met T-mobile. Nu vaak dat de werk telefoon (KPN) veel beter bereik heeft dan prive telefoon :( ( T-mobile). Beide iphone 6. Dus vooralsnog is voor mij de overstap naar KPN duidelijk ,dan liever evt wat lagere download snelheid maar wel overal bereik.
Helemaal mee eens. Zo te zien schijnt T-mobile alles op snelheid te gooien, terwijl dekking voor mij vele malen belangrijker is.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-07 17:18

Grudgie

PSN: Grudgie7

Jassy schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 13:06:
[...]

Helemaal mee eens. Zo te zien schijnt T-mobile alles op snelheid te gooien, terwijl dekking voor mij vele malen belangrijker is.
Klopt ja. Terwijl mij die hele download/upload snelheid totaal niet boeit. Zoveel download/stream ik niet met mijn telefoon. Wil gewoon hele goeie 4G dekking :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En enkele UMTS-only locaties:

6372KZ UMTS2100 (2162-2167 MHz)
[img=http://s3.postimg.org/b3bfh8nnz/DSC_0235.jpg]

Dit is de locatie zoals je beschrijft. Als dit UMTS-only is, waarvoor dienen dan al die antenne's? Ik kan zo geen andere provider vinden op antenneregister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorcerer8472 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 13:36:
Die mast van Vodafone in Rimburg is deel van het project om dekking in grensgebieden te verbeteren (neem ik aan, staat er pas sinds kort). Deze staat volgens mij in NL. Zou leuk zijn als je met imgurl.com ofzo foto's kunt toevoegen. Ik dacht trouwens ook dat dat gebouw in Kerkrade/Herzogenrath precies op de grens ligt.
Dit betreft de site in Rimburg. Staat inderdaad nog net in NL. Betere foto kreeg ik even niet vanwege bebossing. Je ziet wel dat de antenne ook richting Duitsland afgesteld staat. Is het mogelijk dat hier dan een paneel voor de duitse VF opzit? Ik sta zo dat rechts van de foto NL is en links DE.

[img=http://s8.postimg.org/a05g06ysh/DSC_0236.jpg]

@mods; Wanneer dit meer is voor het VF topic, verplaats dan even ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 444220 op 21-02-2015 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
edebee schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 11:41:
[...]

Richard,

Het is vrij uitgebreid in dit topic aan bod gekomen dat T-Mobile op alle antennes nu 3G en 4G gaat uitzenden op lagere frequenties waardoor de dekking (met name binnen gebouwen) fors gaat verbeteren en in veel regio's ook duidelijk beter gaat worden dan die van KPN en Vodafone.

Het gaat dus zowel om capaciteit en snelheid. Op dit moment is er helaas alleen nog 4G op de hogere 1800 MHz-band bij T-Mobile, omdat er nog 2G op de 900 MHz-band zit, maar over een paar maanden is dat dus verleden tijd.
Anoniem: 444220 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 15:52:
[...]

[img=http://s3.postimg.org/b3bfh8nnz/DSC_0235.jpg]

Dit is de locatie zoals je beschrijft. Als dit UMTS-only is, waarvoor dienen dan al die antenne's? Ik kan zo geen andere provider vinden op antenneregister.
Is dat niet een Vodafone-locatie die daar vlak in de buurt staat?

En verder (idd offtopic :P) lijkt het erop dat Tele2 ook in die mast hangt samen met Vodafone. Ik denk dat de panelen onder die grote 3 van Vodafone zijn. Foto is helaas niet duidelijk genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vodafone zit verder op. Op de steenfabriek in de hoogspanningsmast. De andere kant op richting Heerlenseweg zit VF met KPN in de hoogspanningsmast.

De site op bovenstaande foto is m.i. zonder VF. Ik zal bij beter weer met een andere camera een foto maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raider095
Vergeet niet dat in hoogspanningsmasten vaak Telfort en Orange antennes zijn blijven hangen. Kost(te) schijnbaar teveel om deze te verwijderen. Weet op sommige plekken nog complete sites te staan, inclusief apparatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39993

Gijsj16 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 22:55:
[afbeelding]

Vanochtend kwam ik een verdwaalde mast tegen in noord/ Rhenen.. Volgens de dekkingkaart pas in maart officieel 4G. In het centrum is de 3G uitstekend en in het zwembad E ipv G... De 2G en 3G verbinding had soms flink wT te verduren.. Wel meer dan 250 ms latency. Ze zijn nog wel aan het ombouwen en dus vond ik het raar dat er al 4G was en E dit zou officieel pas na de verbouwing geactiveerd worden....
Toen wij vrijdag terugkwamen van een korte vakantie, gaf mijn telefoon in Veenendaal West ook ineens 4G aan. In het centrum had ik die dag ook 4G. Bereik binnenshuis hier is nog steeds niet je van het, maar internet is zeker een stuk sneller geworden. Ben benieuwd wat onze ervaring met bellen gaat worden de komende tijd. Voorheen was de verbinding regelmatig niet heel erg stabiel vanwege het slechte bereik binnenshuis.

Tot nu toe eigenlijk heel erg positief over 4G. Het was er "ineens" toen ik terugkwam van vakantie en ik heb nog geen hickups kunnen waarnemen hier in Veenendaal. Nou ben ik ook geen zware gebruiker.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 39993 op 21-02-2015 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leroy98ecker
Anoniem: 444220 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 15:57:
[...]

Dit betreft de site in Rimburg. Staat inderdaad nog net in NL. Betere foto kreeg ik even niet vanwege bebossing. Je ziet wel dat de antenne ook richting Duitsland afgesteld staat. Is het mogelijk dat hier dan een paneel voor de duitse VF opzit? Ik sta zo dat rechts van de foto NL is en links DE.

Het is Vodafone, als je in antenneregister kijkt dan zie je het volgende:
UTMS
35 m / 0 gr / 2117.6 MHz / 24.7 dBW
35 m / 0 gr / 2122.4 MHz / 24.7 dBW
35 m / 220 gr / 2117.6 MHz / 29 dBW
35 m / 220 gr / 2122.4 MHz / 29 dBW
Vaste verbinding
34 m / 219 gr / 18.958 GHz / 20.6 dBW

Vodafone heeft 2110,3 - 2124,9 MHz in de UMTS band.

Maar dit geeft dus aan dat het 2 antenne's zijn, die derde antenne is dan een raadsel, wat mij betreft.

[ Voor 29% gewijzigd door leroy98ecker op 21-02-2015 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@T-Mobile experts: tot nu toe had T-Mobile nog geen 4G roaming in het buitenland. In veel landen is de 4G dekking al beter dan 3G en veel sneller en stabieler. Is er al iets meer bekend wanneer T-Mobile 4G roaming in het buitenland gaat aanbieden of is dit inmiddels al in werking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsj16
Anoniem: 39993 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 20:33:
[...]

Toen wij vrijdag terugkwamen van een korte vakantie, gaf mijn telefoon in Veenendaal West ook ineens 4G aan. In het centrum had ik die dag ook 4G. Bereik binnenshuis hier is nog steeds niet je van het, maar internet is zeker een stuk sneller geworden. Ben benieuwd wat onze ervaring met bellen gaat worden de komende tijd. Voorheen was de verbinding regelmatig niet heel erg stabiel vanwege het slechte bereik binnenshuis.

Tot nu toe eigenlijk heel erg positief over 4G. Het was er "ineens" toen ik terugkwam van vakantie en ik heb nog geen hickups kunnen waarnemen hier in Veenendaal. Nou ben ik ook geen zware gebruiker.
Over enkele weken 3G900 en is het bereik binnen net zoals 2G nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
leroy98ecker schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 20:34:
[...]

Het is Vodafone, als je in antenneregister kijkt dan zie je het volgende:
UTMS
35 m / 0 gr / 2117.6 MHz / 24.7 dBW
35 m / 0 gr / 2122.4 MHz / 24.7 dBW
35 m / 220 gr / 2117.6 MHz / 29 dBW
35 m / 220 gr / 2122.4 MHz / 29 dBW
Vaste verbinding
34 m / 219 gr / 18.958 GHz / 20.6 dBW

Vodafone heeft 2110,3 - 2124,9 MHz in de UMTS band.

Maar dit geeft dus aan dat het 2 antenne's zijn, die derde antenne is dan een raadsel, wat mij betreft.
toon volledige bericht
Ik kan het op de foto niet goed zien, maar het lijkt erop dat er bovenin 3 hangen met Tele2-layout, en daaronder nog 2 veel kleinere panelen voor UMTS. Maar da's dus niet goed te zien op de foto.

Als ik over een tijdje daar in de buurt ben zal ik zelf eens een stukje omrijden en gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsj16
Jassy schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 13:06:
[...]

Ze zullen eerst de locaties moeten ombouwen! Anderen heb je geen van beide goed werkend... 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dave1988
Sorcerer8472 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 16:18:
[...]

[...]

Is dat niet een Vodafone-locatie die daar vlak in de buurt staat?

En verder (idd offtopic :P) lijkt het erop dat Tele2 ook in die mast hangt samen met Vodafone. Ik denk dat de panelen onder die grote 3 van Vodafone zijn. Foto is helaas niet duidelijk genoeg.
Dit staat in het Antenneregister:

41.7 m / 20 gr / 2162.2 MHz / 31.4 dBW
41.7 m / 20 gr / 2167.2 MHz / 31.4 dBW
41.7 m / 140 gr / 2162.2 MHz / 31.4 dBW
41.7 m / 140 gr / 2167.2 MHz / 31.4 dBW
41.7 m / 260 gr / 2162.2 MHz / 31.4 dBW
41.7 m / 260 gr / 2167.2 MHz / 31.4 dBW

Lijkt er dus zo'n beetje op dat T-Mobile hier dubbele antennes heeft hangen.
Verder zie ik dat er op 19-01-2015 een vaste verbinding bij is gekomen.
Misschien dat T-Mobile hier al wat uitbreidingen heeft gedaan voor de 3G/4G-ombouw, geen Idee. Maar het ziet er idd wel een beetje vreemd uit zo ja. :?

Goed dat de T-Mobile bouwploeg al op verschillende plaatsen is gespot door mensen hier, dan weten we ook dat ze waarschijnlijk April gaan halen in Zuid-Limburg _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Dave1988 op 23-02-2015 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raider095
Dave1988 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 23:21:
41.7 m / 20 gr / 2162.2 MHz / 31.4 dBW
41.7 m / 20 gr / 2167.2 MHz / 31.4 dBW
41.7 m / 140 gr / 2162.2 MHz / 31.4 dBW
41.7 m / 140 gr / 2167.2 MHz / 31.4 dBW
41.7 m / 260 gr / 2162.2 MHz / 31.4 dBW
41.7 m / 260 gr / 2167.2 MHz / 31.4 dBW

Lijkt er dus zo'n beetje op dat T-Mobile hier dubbele antennes heeft hangen.
Dubbele antennes? Dit zijn twee UMTS carriers per sector, gewoon in dezelfde antenne :) Lijkt me persoonlijk wat overbodig om deze separaat in het register te zetten aangezien het mijns inziens weinig toevoegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En toch ben ik benieuwd welke antenne nu van wie is. Of zijn beiden 'sets' van T-Mobile? In ieder geval lijkt het me sterk dat er nog een andere carrier bijzit, daar VF en KPN op 150m en resp. 300m een eigen site hebben.

Ik zal snel eens met een betere camera foto's gaan maken. Wellicht wanneer de mannen van T-Mobile erin hangen voor 4G :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raider095
Anoniem: 444220 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 03:51:
En toch ben ik benieuwd welke antenne nu van wie is. Of zijn beiden 'sets' van T-Mobile? In ieder geval lijkt het me sterk dat er nog een andere carrier bijzit, daar VF en KPN op 150m en resp. 300m een eigen site hebben.
Ik zal snel eens met een betere camera foto's gaan maken. Wellicht wanneer de mannen van T-Mobile erin hangen voor 4G :)
Kijk dan ook even naar de apparatuur die eronder staat. Zoals ik al zei zijn veel Telfort/Orange sites in hoogspanningsmasten blijven hangen, of in elk geval duidelijke restanten ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-07 19:43
Allen,

Resultaat downloadsnelheid: bijna 15Mb/s gemiddeld sneller dan KPN en 12Mb/s dan VF, en bijvoorbeeld de pingtijden zijn we gemiddeld 18% sneller dan VF, en 11% met KPN.
Dus op alle fronten (down, upload en ping snelheid) zijn we sneller, en niet een beetje, we steken er met kop en schouder boven uit!
T-Mobile rolt dan ook als enige operator in heel NL 4G uit, zoals het ooit (in de standaard) bedoelt was. 2x2 MIMO 20MHz —> 150Mb/s
Wie interesse heeft in de verschillen in zijn of haar stad, kan kijken voor het volledige rapport op; http://newsroom.t-mobile.nl

LTE-A Carrier Aggregatie
Met LTE-CA (een van de velen LTE-A features) kan men dus nog hogere snelheden halen, tenminste als je geschikt toestel hebt (Cat 6 of hoger) en dan moet deze ook dat nog eens de juiste frequentie-banden aankunnen.
Deze toestellen zijn voorlopig nog niet echt in grote getale in omloop (bijv. IPhone 6 is nog een Cat 4, maar de allernieuwste (high tier) Samsungs en Huawei toestellen zijn wel cat 6, en de juiste banden)

Goed om te begrijpen is dat LTE-CA ansich niet meer capaciteit levert voor de gebruikers, alleen dat het een hogere maximale snelheid zou kunnen leveren als er van de desbetreffende beide LTE banden (afdoende) signaal is en de condities en het netwerk het toelaten.
Er kleven ook nadelen aan Carrier Aggregatie; Dit geeft zelf kleine capaciteitsvermindering op i.v.m. meer “ overhead”.
En heeft ook nadelen voor de performance in het algemeen als men CA toepast via een hoge en lage band. (Au!)

Deze capaciteitsvermindering met CA ziet men helemaal goed terug met UMTS/HSPA, het capaciteitsverschil tussen 2 “losse” HSPA+ 21Mb/s carriers of dat deze 2 carriers in aggregatie mode draaien (Dual Cell HSPA+ 2x21Mb/s = 42Mb/s) is significant als capaciteit juist nodig is. Dus in drukke gebieden, of waar het netwerk niet voldoende capaciteit heeft levert dit dus juist een extra verminderde ervaring op. (dus leuk voor marketing die hogere snelheid kunnen claimen in hun communicatie, maar jammer voor de klantervaring)
Daarnaast zijn er maar enkele toestellen die DC-HSPA+ support hebben EN GEEN LTE support hebben.
Dus een toestel dat van DC-HSPA zou kunnen profiteren, zit over het algemeen gewoon op LTE. (tenzij je een IPhone5 hebt bij VF/KPN want die heeft geen LTE800 support).
DC-HSPA over HSPA900 (1 carrier) is niet mogelijk om dat DC-HSPA enkel werkt als de UMTS carriers in dezelfde band zitten en naast elkaar liggen.

Antenne-locaties
T-Mobile zal uiteindelijk op alle locaties 2G, 3G en 4G installeren en activeren, dus dit betekent dat waar we nu met onze oude netwerk op die locaties die enkel GSM1800 of enkel UMTS2100 hebben draaien, er veel in die gebieden zal veranderen.
Hier gaat weliswaar nog wel wat tijd overheen, zelf na de complete netwerkvernieuwing in een bepaalde regio, is nog niet gelijk alles geactiveerd.
Zodra dit gebeurt is zal men dit spoedig merken, daarna dit ook terug kunnen vinden in het antenne register.

Er wordt op dit forum gesproken over dat er op sommige gebieden te weinig masten zouden staan en dat verwacht wordt dat ondanks de introductie van HSPA/LTE op 900MHz, de dekking nog steeds niet afdoende zal zijn.
Dit zou best mogelijk kunnen zijn, 100% dekking is een illusie, maar waar dit nodig zal zijn, zal T-Mobile zijn best doen om dit nog verder te verbeteren in de toekomst.
Wat goed is om te weten dat met LTE-A we nog extra stappen kunnen nemen die met GSM en UMTS nooit mogelijk was.
En die stappen kunnen de performance in “zwakke dekkingsgebieden” flink verbeteren, en dit zou ook gelden voor alle 4G toestellen (dus niet alleen de Cat 6 en hoger toestellen)

Groet,

toon volledige bericht
Ik ben erg tevreden met het bereik in de randstad en de steden.
Maar als ik bijvoorbeeld vanaf Utrecht naar Groningen reis in de trein.
Heb ik meer dan de helft GEEN mobiel internet.
Vrienden van het KPN netwerk lachen me dan altijd uit, omdat die vrolijk door kunnen internetten.

Ik zie het 4G netwerk steeds verder uitbreiden en verbeteren, maar er blijft nog wel een heel groot gat tussen Zwolle en Groningen liggen.

Dit is voor mij de grootste redenen, om in juli over te stappen naar een andere provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markiebiboy
Allen,

LTE-A Carrier Aggregatie

Antenne-locaties

Groet,

toon volledige bericht
Goed en grondig bezig! Zie in de omgebouwde gebieden dat alles vernieuwd is. De concurrenten hebben nog veel bestaande antennes laten hangen. Vraag me af wat de levensduur eigenlijk is. Gezien zo'n antenne 27/7/365 aan de elementen bloot staat,

Ook is er rekening gehouden met de toekomst. Kpn kan bijvoorbeeld alle masten weer af, omdat ze er nu toch achter zijn dat 1800mhz mhz toch wel nodig is. Jammer dat ze dat niet meteen hadden gedaan. Dit kost tijd en geld.

Ik ben heel benieuwd waar jullie van de zomer staan met 4G

Zijn jullie trouwens testen aan het uitvoeren met voLTE?

Fijn dat jullie als enige provider de tijd nemen om in te gaan op de technische vragen van ons hier :-) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
Bij KPN is zover ik kan zien trouwens wel echt zo goed als alles omgebouwd (te zien aan de frequenties bij GSM900), maar is er op een aantal plekken bewust nog geen LTE geactiveerd (niet voldoende backhaul?)

Voorbeeldje dat ik toevallig tegenkwam: het centrum van Klimmen (in Limburg). UMTS900 is hier wel al geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markiebiboy
Sorcerer8472 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:34:
Bij KPN is zover ik kan zien trouwens wel echt zo goed als alles omgebouwd (te zien aan de frequenties bij GSM900), maar is er op een aantal plekken bewust nog geen LTE geactiveerd (niet voldoende backhaul?)

Voorbeeldje dat ik toevallig tegenkwam: het centrum van Klimmen (in Limburg). UMTS900 is hier wel al geactiveerd.
Vind het ook jammer dat ze niet direct 1800Mhz modules en panelen op alle locaties hebben geïnstalleerd.

Vooral langs snelwegen en in buitengebieden zijn nog veel 3G only en 2G locaties. Dus niet alles is meegenomen. Vraag me af wat ze met de hoogspanningsmasten gaan doen, daar zitten ook nog veel locaties in die nog niet zijn omgebouwd. Wel een geniale manier destijds om vooral langs grote wegen dekking te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Laatst online: 23:00
Sorcerer8472 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:34:

Ik ken een omgebouwde site van KPN die wel GSM900/UMTS2100 uitzend maar geen UMTS900 en LTE800. Hier kan ik mij voorstellen dat de site niet voldoende snelheid heeft om deze diensten aan te bieden. Bovendien ligt deze site topografisch behoorlijk ongunstig en heeft deze een klein verzorgingsgebied. Wellicht is het hebben van deze twee standaarden genoeg om deze plaats goed te verzorgen, omdat omliggende sites snel dekking genereren zodra je uit het gat naar boven komt.

Ik ken ook een site van KPN die is omgebouwd maar die dermate afgelegen liggt dat een glasvezelverbinding aanleggen niet rendabel is en men wellicht geen straalverbinding kan maken naar een andere site. KPN heeft ook bevestigd dat ze hier geen UMTS/LTE gaan aanbieden op de middellange termijn. Deze site ligt overigens naast de voorgenoemde site in het topografisch moeilijke gebied. Een straalverbinding hier naartoe is onmogelijk.

De rode concurrent zend vanaf dezelfde site in het afgelegen gebied wel GSM en UMTS uit, maar deze hangt ook met een straalverbinding ergens aan vast waarvan ik de herkomst nog niet heb achterhaald.

Is natuurlijk hier off-topic, maar ik kan de uitspraak van Sorcerer8472 in zoverre onderstrepen dat de sites zijn omgebouwd maar gewoon niet zijn geactiveerd op alle standaarden.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:37

knakworst

Get more sats!

markiebiboy schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:40:
[...]
Vraag me af wat ze met de hoogspanningsmasten gaan doen, daar zitten ook nog veel locaties in die nog niet zijn omgebouwd.
Wellicht ligt er niet overal glas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markiebiboy
knakworst schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 12:03:
[...]

Wellicht ligt er niet overal glas?
Meestal langs snelwegen wel. Als er geen glas in kan men ook straalverbindingen toepassen. Hiermee kunnen ook hoge snelheden worden gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raider095 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 08:52:
[...]

Kijk dan ook even naar de apparatuur die eronder staat. Zoals ik al zei zijn veel Telfort/Orange sites in hoogspanningsmasten blijven hangen, of in elk geval duidelijke restanten ervan.
Je had gelijk. Ik ben net gaan kijken. Onder de site staan inderdaad kasten van Tmobile. Ik zal straks de foto's uploaden.

Maar wat blijkt. Nu zie ik op enkele meters ernaast ook een kast staan. Dacht eerst van Essent ofzo, maar bij nader kijken; Telfort. Staat er te verroesten, verder niks meer aangesloten.

Straks dus foto's.

Edit:
Ik zie net ook op de label van een unit dat er zowel GSM, UMTS, LTE op staat. Betekent dit dat er momenteel dan al deze banden geinstalleerd zijn? Of hoe moet ik het zien. De foto's betreft dus Melcherstraat, Landgraaf. Geen VF erbij dus, maar wel oude Telfort panelen.

Afbeeldingslocatie: http://s30.postimg.org/etdkq32il/DSC_0244.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s18.postimg.org/dbx9gkeb9/DSC_0246.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s21.postimg.org/ucna1f9lf/DSC_0247.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s17.postimg.org/hc93nuxuj/DSC_0249.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s22.postimg.org/fw1e9d471/DSC_0250.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s12.postimg.org/ulp19ek5l/DSC_0242.jpg

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 444220 op 24-02-2015 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markiebiboy
Anoniem: 444220 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 15:08:
[...]

Je had gelijk. Ik ben net gaan kijken. Onder de site staan inderdaad kasten van Tmobile. Ik zal straks de foto's uploaden.

Maar wat blijkt. Nu zie ik op enkele meters ernaast ook een kast staan. Dacht eerst van Essent ofzo, maar bij nader kijken; Telfort. Staat er te verroesten, verder niks meer aangesloten.

Straks dus foto's.

Edit:
Ik zie net ook op de label van een unit dat er zowel GSM, UMTS, LTE op staat. Betekent dit dat er momenteel dan al deze banden geinstalleerd zijn? Of hoe moet ik het zien. De foto's betreft dus Melcherstraat, Landgraaf. Geen VF erbij dus, maar wel oude Telfort panelen.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
toon volledige bericht
Dat zijn haast dezelde BTS-en van T-Mobile, die Tele2 gebruikt. Alleen komt uit deze geen glasvezel kabel voor de remote radio head, maar een dikke COAX. Nokia flexi Multi radio volgens mij.

Zonde dat de Telfort locatie zo is achtergelaten. Heb het idee dat ze op deze manier heel wat gaten in het netwerk hadden kunnen dichten, door ze in bedrijf te laten. Volgens mij staan er langs de A12 richting Apeldoorn ook wat van deze vervallen kasten in hoogspanningsmasten. Als ik weer eens over de hei ga wandelen zal ik eens kijken of ik erbij kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
Telfort is nu van KPN hè. En ik ken ook zat sites die wel zijn opgeruimd. Deze wellicht ook deels, bijv. alleen hardware in het kastje, niet de panelen in de mast. Veel oude Telfort-meuk is doorverkocht aan operators in armere landen dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raider095
markiebiboy schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:04:
Goed en grondig bezig! Zie in de omgebouwde gebieden dat alles vernieuwd is. De concurrenten hebben nog veel bestaande antennes laten hangen. Vraag me af wat de levensduur eigenlijk is. Gezien zo'n antenne 27/7/365 aan de elementen bloot staat,
Ik zal de laatste zijn die beweert dat een antenne een oneindig leven heeft, maar ze kunnen echt lang mee hoor. KPN heeft de afgelopen jaren antennes vervangen die er soms al 15 jaar hingen. Zeker de oude antennes zijn gewoon passief en er is niet veel wat kapot kan gaan, hooguit wat oxidatie of lekkage. Als dit tot een storing leidt dan merkt men dat snel genoeg en zal de antenne vervangen worden. Heb weleens een site gezien met 2 (erg) oude antennes en 1 hagelnieuwe. Staat misschien wat vreemd, maar het is kolder om antennes te vervangen die prima werken :) Overigens heeft KPN zo goed als alle oude antennes vervangen en Vodafone is ook aardig op weg, dus veel verschil mag het niet maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raider095
Sorcerer8472 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 20:09:
Telfort is nu van KPN hè. En ik ken ook zat sites die wel zijn opgeruimd. Deze wellicht ook deels, bijv. alleen hardware in het kastje, niet de panelen in de mast. Veel oude Telfort-meuk is doorverkocht aan operators in armere landen dacht ik.
Kasten leeghalen gebeurt vrijwel nooit, hooguit door dieven :) Ze halen een complete kast weg, of laten hem compleet staan. Durf dus met zekerheid te zeggen dat de kast nog gevuld is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar weet iemand wat het label betekent? :)

Afbeeldingslocatie: http://s21.postimg.org/ucna1f9lf/DSC_0247.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:47

ikt

Ik woon in Boxmeer, dat ligt in Oost-Brabant tegen het noorden van Limburg aan en ik reis elke dag naar Eindhoven via Helmond. Volgens de dekkingskaart heb ik nauwelijks bereik op die busroute, en dat klopt in de praktijk behoorlijk :+ Nu heb ik in twee dorpen (Sint Anthonis, Milheeze) 0% bereik en voor de rest heb ik enkel 2G-netwerk (GPRS), totdat ik weer in de bewoonde wereld ben gekomen. Als ik GPRS-verbinding heb, zit dat wel meestal vol. De 3G-verbinding zit vaker beneden de 3 strepen dan erboven tijdens de rit.

Wanneer T-Mobile op 900MHz 4G gaat uitzenden, in hoeverre verandert mijn situatie dan? De dode plekken zullen zich moeilijk oplossen, maar is het mogelijk dat ik ooit nog "4G" rechtsboven zal zien in deze uithoek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
Da's niet zo spannend hoor. De antenne staat afgesteld op ~25 graden, het is sector 1, de kabel zendt en ontvangt (tx, rx), en als ik het goed zie dan is hij voor umts. Dit is gewoon een label zodat de kans op fouten zo klein mogelijk is. Weten op welke plek je de kabel in de kast moet aansluiten is op zich ook wel handig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReneX
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-01 16:55
Wanneer T-Mobile op 900MHz 4G gaat uitzenden, in hoeverre verandert mijn situatie dan? De dode plekken zullen zich moeilijk oplossen, maar is het mogelijk dat ik ooit nog "4G" rechtsboven zal zien in deze uithoek?
In principe zal de dekking met 4G minstens zo goed zijn als nu met 2G.
4G staat in Helmond voor april (2015 :P) gepland. Boxmeer en St. Anthonis zijn in juni aan de beurt, maar daartussen (o.a. De Rips, Milheeze) zit er nog even een gat.

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:47

ikt

Goh, dat is een heuze meevaller dan :) Mijn bus rijdt nu door de Rips, daar heb ik wel even 4G. Tegen de zomer heb ik dan de hele rit door bruikbaar internet :)

• Gijsj16
ikt schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 17:35:
Goh, dat is een heuze meevaller dan :) Mijn bus rijdt nu door de Rips, daar heb ik wel even 4G. Tegen de zomer heb ik dan de hele rit door bruikbaar internet :)
Nog even geduld dus ;)

• Schrudde
  • Laatst online: 13-07 21:40
Anoniem: 444220 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 15:57:
[...]

In het antenneregister staat een antenne naar zuidzuidoost en naar noord. Gezien de locatie kan ik me echt niet voorstellen dat ze die noordantenne voor Nederlandse dekking ophangen. Heb eens opgezocht en wat blijkt: Vodafone zit op dezelfde frequentie in DL.
Ze zullen dus wel naar noord D er op hebben en naar Z NL. De derde antenne is misschien voor de toekomst of alleen ontvangen?
Idee is wel goed, overgang UMTS komt dan precies bij de grens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Landgraaf en gedeelte Kerkrade vandaag omgebouwd. Komt steeds dichterbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsj16
Vanmiddag over de waalbandijk gefietst vanaf ochten tot herveld. Ik had het hele stuk 4G 1-3 streepjes. Weet iemand of onder de Waal al masten zijn geactiveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:53
Anoniem: 444220 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 18:06:
Landgraaf en gedeelte Kerkrade vandaag omgebouwd. Komt steeds dichterbij :)
Betekent dat dan dat ze voorlopen op schema? Landgraaf zou pas in April 4G krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Untouchablezz20 schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 14:59:
[...]

Betekent dat dan dat ze voorlopen op schema? Landgraaf zou pas in April 4G krijgen.
Ze lopen op schema. Is wel omgebouwd, maar duurt nog 4-6 weken voordat 4G geactiveerd wordt. En dan zitten we in April.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carnager
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-11-2024

carnager

AmsterdamVideo

Topicstarter
Iemand in voor een projectje?
In Rootmetrics, Groot Amsterdam ver-LTE'en..
Ik ben de laatste tijd al aardig bezig geweest, huidige stand van zaken zie hieronder.
Dus, wie doet er mee?

NB. Omdat LTE testen veel data kost, het volgende trucje:
Laat de scan starten, eerste fase is netwerkkwaliteit.
Zodra de eerste fase klaar is en de download test begint - je ziet een Mbit metertje lopen - gelijk op pauze drukken linksonder. Daarna weer van pauze af, dan begint het scannen weer van voor af aan. In plaats van de pakweg 100MB die 1 enkele volledige test kost, ben je dan per test (bijvoorbeeld) maar een halve MB kwijt.

De huidige status:
Afbeeldingslocatie: http://i.sdv.cc/Tmo_20150228_GrootAmsterdam.jpg

Al meer dan 2000 dagelijkse videos op AmsterdamVideo ||| Bier geeft plezier! Untappd je mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-07 17:00

The Wizard

Moderator Mobile
Dat is een mooie work-around, maar niet echt handig onder het rijden :). Helaas is uit de Android app bij de laatste update de mogelijkheid eruit gehaald om alleen signaal te meten.

Laatst nog een stukje gemeten, kostte meer dan 2 GB, er is een ook een nadeel dat het netwerk zo snel is ;)

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carnager
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-11-2024

carnager

AmsterdamVideo

Topicstarter
Klopt, dit is meer iets voor bij het OV'en, lopen, fietsen of als passagier.
Wat dat betreft is de workaround met name in stedelijke omgevingen best te doen want wie pakt er nou nog de auto om in de binnenstad in de file te komen te staan en als je besluit om dan maar uit te stappen je ook nog eens 5 euro per uur mag aftikken? ;)
But seriously, bij android had je inderdaad nog die optie om het meten te beperken tot signaalmetingen maar zoals je al opmerkte is die eruit. Ik snap het enerzijds wel, het liefste zien ze natuurlijk metingen met datawaarden, maar aan de andere kant, met datawaarden kun je niet met goed fatsoen een langere meting doen vanwege dat snelle netwerk bij een te kleine bundel. En ja, zelfs 10GB is dan nog klein, lol. Dus was het beter geweest om de optie te laten zitten (en ook bij iphone in te voeren!) zodat ze in ieder geval dekkingsprofielen krijgen, want mensen die niet op deze workaround komen zullen afgeschrikt worden door de snelheid waarmee hun bundeltje verdampt, waardoor een knappe dekkingskaart uiteindelijk niet snel tot stand komt.
Bovendien geven de meetwaarden toch een vertekend beeld als in een cell alleen iemand gemeten heeft die een flinke cap op z'n abonnement heeft: dan heeft de waarde die dan vermeldt wordt, ongetwijfeld een stuk lager dan de potentie van het netwerk, alsnog geen realistische waarde binnen het gehele plaatje.

NB. Er is vandaag aardig bijgemeten, goed bezig jongens! :)

Al meer dan 2000 dagelijkse videos op AmsterdamVideo ||| Bier geeft plezier! Untappd je mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-07 16:56
Wat is het nut van het meten eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Laatst online: 23:40

netblade

Sunrise

Ik zou eerder sensorly gebruiken, wat moet je met speedtestjes, het gaat toch om de dekking en daarin is sensorly vele malen duidelijker.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
GrooV schreef op maandag 02 maart 2015 @ 11:17:
Wat is het nut van het meten eigenlijk?
Weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsj16
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/t0yeVbFl.jpg

Vanmiddag 4G gemeten in een deel in Kesteren. De verbinding was goed ongeveer 40 up 30 down bij 3 puntjes. bij 2 puntjes 3G kwam ik niet boven de 0.13 mbps / 0.23mbps uit... Dit is zal wel tijdelijk zijn neem ik aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Haha dat lijkt eerder op Edge, dat moet wel goedkomen met 3G, je zult rond de 10Mbit gaan zitten daarmee. 4G zal afhankelijk of het via glas of straalantenne is aangesloten tussen de 50 en 140Mbit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Die Speedtests missen een hele belangrijke variabele: De snelheid van de terminal t.o.v. de aarde. Bijvoorbeeld de snelheid in km/h.

Bij 3G merk je namelijk dat de snelheid instort boven de 80 km/h. Bij 4G is dat veel minder, maar er is wel degelijk een mini-dip boven de 80 km/h.

[ Voor 36% gewijzigd door Trommelrem op 02-03-2015 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blids
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-06 18:31
T-Mobile pakt zeewolde, biddinghuizen, oosterwolde gld ook mee, zie ik bij werkzaamheden

hier is 1 mast om gebouwd bij het station, bereik is ook beter geworden van die mast, ben van 0 a 1 streepje naar 1 a 2 strepen gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leroy98ecker
HcBlids schreef op maandag 02 maart 2015 @ 22:20:
T-Mobile pakt zeewolde, biddinghuizen, oosterwolde gld ook mee, zie ik bij werkzaamheden

hier is 1 mast om gebouwd bij het station, bereik is ook beter geworden van die mast, ben van 0 a 1 streepje naar 1 a 2 strepen gegaan
Dat is nice! :)
Een paar weken geleden stond er nog niets over in de planning, blijkbaar gaat het allemaal wat sneller. :)
Nog mooier natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blids
leroy98ecker schreef op maandag 02 maart 2015 @ 23:16:
[...]

Dat is nice! :)
Een paar weken geleden stond er nog niets over in de planning, blijkbaar gaat het allemaal wat sneller. :)
Nog mooier natuurlijk.
ja het gaat heel hard
ook plaatsen die niet in de lijst stonden worden aan gepakt

Postcode Plaats Gepland onderhoud midden
harderwijk
3841 HARDERWIJK 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
3841 HARDERWIJK 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 23:00
3841 HARDERWIJK 2 uur tussen 04-03-2015 10:00 en 04-03-2015 16:00
3841 HARDERWIJK 2 uur tussen 05-03-2015 10:00 en 05-03-2015 16:00
3842 HARDERWIJK 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
3842 HARDERWIJK 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 23:00
3842 HARDERWIJK 2 uur tussen 04-03-2015 10:00 en 04-03-2015 16:00
3843 HARDERWIJK 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
3843 HARDERWIJK 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 23:00
3843 HARDERWIJK 8 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 20:00
3844 HARDERWIJK 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
3844 HARDERWIJK 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 23:00
3844 HARDERWIJK 8 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 20:00
3845 HARDERWIJK 8 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 20:00
3846 HARDERWIJK 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
3846 HARDERWIJK 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 23:00
3846 HARDERWIJK 2 uur tussen 04-03-2015 10:00 en 04-03-2015 16:00
3847 HARDERWIJK 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
3847 HARDERWIJK 8 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 20:00
3847 HARDERWIJK 3 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 18:00
3848 HARDERWIJK 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
3848 HARDERWIJK 2 uur tussen 04-03-2015 10:00 en 04-03-2015 16:00

hierden
3849 HIERDEN 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
3849 HIERDEN 2 uur tussen 04-03-2015 10:00 en 04-03-2015 16:00
3849 HIERDEN 2 uur tussen 06-03-2015 10:00 en 06-03-2015 16:00

ermelo
3851 ERMELO 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
3851 ERMELO 2 uur tussen 04-03-2015 10:00 en 04-03-2015 16:00
3851 ERMELO 2 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 16:00
3851 ERMELO 8 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 20:00
3851 ERMELO 3 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 18:00
3852 ERMELO 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
3852 ERMELO 2 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 16:00
3852 ERMELO 8 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 20:00
3852 ERMELO 3 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 18:00
3853 ERMELO 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
3853 ERMELO 2 uur tussen 04-03-2015 10:00 en 04-03-2015 16:00
3853 ERMELO 2 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 16:00
3853 ERMELO 8 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 20:00
3853 ERMELO 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 20:00

nijkerk
3862 NIJKERK GLD 2 uur tussen 03-03-2015 11:00 en 03-03-2015 17:00

putten
3881 PUTTEN 2 uur tussen 03-03-2015 11:00 en 03-03-2015 17:00
3881 PUTTEN 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
3881 PUTTEN 2 uur tussen 04-03-2015 10:00 en 04-03-2015 16:00
3881 PUTTEN 2 uur tussen 05-03-2015 10:00 en 05-03-2015 16:00
3881 PUTTEN 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 20:00
3882 PUTTEN 8 uur tussen 03-03-2015 08:00 en 03-03-2015 20:00
3882 PUTTEN 2 uur tussen 03-03-2015 11:00 en 03-03-2015 17:00
3882 PUTTEN 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
3882 PUTTEN 2 uur tussen 04-03-2015 10:00 en 04-03-2015 16:00
3882 PUTTEN 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 20:00

garderen
3886 GARDEREN 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
3886 GARDEREN 2 uur tussen 05-03-2015 10:00 en 05-03-2015 16:00
3886 GARDEREN 3 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 18:00

uddel
3888 UDDEL 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
3888 UDDEL 3 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 18:00

zeewolde
3891 ZEEWOLDE 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
3891 ZEEWOLDE 8 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 20:00
3892 ZEEWOLDE 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
3892 ZEEWOLDE 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 20:00
3893 ZEEWOLDE 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
3894 ZEEWOLDE 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
3895 ZEEWOLDE 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
3896 ZEEWOLDE 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
3897 ZEEWOLDE 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
3898 ZEEWOLDE 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
3898 ZEEWOLDE 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 23:00
3898 ZEEWOLDE 2 uur tussen 04-03-2015 10:00 en 04-03-2015 16:00
3899 ZEEWOLDE 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00

bidinghuizen
8256 BIDDINGHUIZEN 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
8256 BIDDINGHUIZEN 2 uur tussen 04-03-2015 10:00 en 04-03-2015 16:00
8256 BIDDINGHUIZEN 2 uur tussen 06-03-2015 10:00 en 06-03-2015 16:00

ijsselmuiden
8271 IJSSELMUIDEN 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00

grafhorst
8277 GRAFHORST 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00

wilsum
8274 WILSUM 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00

mastenbroek
8293 MASTENBROEK 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
8294 MASTENBROEK 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00

heel Zwolle
8011 ZWOLLE 2 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 18:00
8011 ZWOLLE 8 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 20:00
8011 ZWOLLE 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 23:00
8011 ZWOLLE 2 uur tussen 09-03-2015 11:00 en 09-03-2015 17:00
8011 ZWOLLE 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
8012 ZWOLLE 2 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 18:00
8012 ZWOLLE 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 23:00
8012 ZWOLLE 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
8013 ZWOLLE 2 uur tussen 03-03-2015 10:00 en 03-03-2015 16:00
8013 ZWOLLE 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 20:00
8013 ZWOLLE 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 23:00
8014 ZWOLLE 8 uur tussen 03-03-2015 08:00 en 03-03-2015 20:00
8014 ZWOLLE 2 uur tussen 03-03-2015 09:00 en 03-03-2015 16:00
8014 ZWOLLE 2 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 18:00
8014 ZWOLLE 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 23:00
8015 ZWOLLE 2 uur tussen 03-03-2015 09:00 en 03-03-2015 16:00
8015 ZWOLLE 2 uur tussen 03-03-2015 10:00 en 03-03-2015 16:00
8016 ZWOLLE 8 uur tussen 03-03-2015 08:00 en 03-03-2015 20:00
8016 ZWOLLE 2 uur tussen 03-03-2015 09:00 en 03-03-2015 16:00
8016 ZWOLLE 2 uur tussen 03-03-2015 10:00 en 03-03-2015 16:00
8017 ZWOLLE 8 uur tussen 03-03-2015 08:00 en 03-03-2015 20:00
8017 ZWOLLE 2 uur tussen 03-03-2015 09:00 en 03-03-2015 16:00
8017 ZWOLLE 2 uur tussen 03-03-2015 10:00 en 03-03-2015 16:00
8017 ZWOLLE 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
8017 ZWOLLE 2 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 18:00
8017 ZWOLLE 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 23:00
8017 ZWOLLE 8 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 20:00
8019 ZWOLLE 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
8019 ZWOLLE 8 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 20:00
8019 ZWOLLE 2 uur tussen 09-03-2015 11:00 en 09-03-2015 17:00
8019 ZWOLLE 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
8021 ZWOLLE 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
8021 ZWOLLE 8 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 20:00
8021 ZWOLLE 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
8022 ZWOLLE 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
8022 ZWOLLE 8 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 20:00
8022 ZWOLLE 2 uur tussen 06-03-2015 11:00 en 06-03-2015 18:00
8023 ZWOLLE 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
8023 ZWOLLE 8 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 20:00
8023 ZWOLLE 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 23:00
8023 ZWOLLE 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
8024 ZWOLLE 2 uur tussen 03-03-2015 10:00 en 03-03-2015 16:00
8024 ZWOLLE 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
8024 ZWOLLE 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 20:00
8024 ZWOLLE 2 uur tussen 06-03-2015 11:00 en 06-03-2015 18:00
8025 ZWOLLE 2 uur tussen 03-03-2015 10:00 en 03-03-2015 16:00
8025 ZWOLLE 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 20:00
8025 ZWOLLE 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 23:00
8025 ZWOLLE 2 uur tussen 06-03-2015 11:00 en 06-03-2015 18:00
8026 ZWOLLE 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 20:00
8026 ZWOLLE 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 23:00
8031 ZWOLLE 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
8031 ZWOLLE 8 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 20:00
8031 ZWOLLE 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 20:00
8031 ZWOLLE 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
8032 ZWOLLE 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
8032 ZWOLLE 8 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 20:00
8032 ZWOLLE 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 20:00
8032 ZWOLLE 2 uur tussen 06-03-2015 11:00 en 06-03-2015 18:00
8033 ZWOLLE 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
8033 ZWOLLE 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 20:00
8033 ZWOLLE 2 uur tussen 06-03-2015 11:00 en 06-03-2015 18:00
8034 ZWOLLE 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
8034 ZWOLLE 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 20:00
8034 ZWOLLE 2 uur tussen 06-03-2015 11:00 en 06-03-2015 18:00
8035 ZWOLLE 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 20:00
8041 ZWOLLE 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
8041 ZWOLLE 8 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 20:00
8041 ZWOLLE 2 uur tussen 09-03-2015 11:00 en 09-03-2015 17:00
8041 ZWOLLE 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
8042 ZWOLLE 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
8043 ZWOLLE 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
8043 ZWOLLE 2 uur tussen 04-03-2015 10:00 en 04-03-2015 23:00
8043 ZWOLLE 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
8045 ZWOLLE 2 uur tussen 04-03-2015 10:00 en 04-03-2015 23:00

heel hattem
8051 HATTEM 2 uur tussen 03-03-2015 09:00 en 03-03-2015 16:00
8051 HATTEM 2 uur tussen 03-03-2015 10:00 en 03-03-2015 16:00
8051 HATTEM 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
8051 HATTEM 8 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 20:00
8052 HATTEM 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
8052 HATTEM 8 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 20:00

wapenveld
8191 WAPENVELD 2 uur tussen 03-03-2015 09:00 en 03-03-2015 16:00
8191 WAPENVELD 2 uur tussen 03-03-2015 10:00 en 03-03-2015 16:00

heerde
8181 HEERDE 1,5 uur tussen 03-03-2015 07:00 en 03-03-2015 17:00

laag zuthem
8055 LAAG ZUTHEM 2 uur tussen 03-03-2015 09:00 en 03-03-2015 16:00

hasselt
8061 HASSELT 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
8061 HASSELT 2 uur tussen 04-03-2015 10:00 en 04-03-2015 23:00
8061 HASSELT 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 20:00
8061 HASSELT 2 uur tussen 06-03-2015 11:00 en 06-03-2015 18:00

nunspeet
8071 NUNSPEET 2 uur tussen 06-03-2015 10:00 en 06-03-2015 16:00
8071 NUNSPEET 2 uur tussen 06-03-2015 14:00 en 06-03-2015 19:00
8072 NUNSPEET 2 uur tussen 06-03-2015 14:00 en 06-03-2015 19:00

elspeet
8075 ELSPEET 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
8075 ELSPEET 3 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 18:00

hulshorst
8077 HULSHORST 2 uur tussen 06-03-2015 10:00 en 06-03-2015 16:00

t,harde
8084 'T HARDE 2 uur tussen 04-03-2015 11:00 en 04-03-2015 17:00

doornspijk
8085 DOORNSPIJK 2 uur tussen 04-03-2015 11:00 en 04-03-2015 17:00
8085 DOORNSPIJK 2 uur tussen 06-03-2015 10:00 en 06-03-2015 16:00

t,loo oldebroek
8095 'T LOO OLDEBROEK 2 uur tussen 03-03-2015 10:00 en 03-03-2015 16:00

oldebroek
8096 OLDEBROEK 2 uur tussen 03-03-2015 10:00 en 03-03-2015 16:00

oosterwolde gld
8097 OOSTERWOLDE GLD 2 uur tussen 03-03-2015 10:00 en 03-03-2015 16:00

heeten
8111 HEETEN 8 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 20:00

oene
8167 OENE 1,5 uur tussen 03-03-2015 07:00 en 03-03-2015 17:00

dalfsen
7722 DALFSEN 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 23:00

[ Voor 39% gewijzigd door Blids op 03-03-2015 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Mobile Experts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-03-2021

T-Mobile Experts

Bedrijfsaccount T-Mobile
ucsdcom schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 22:44:
@T-Mobile experts: tot nu toe had T-Mobile nog geen 4G roaming in het buitenland. In veel landen is de 4G dekking al beter dan 3G en veel sneller en stabieler. Is er al iets meer bekend wanneer T-Mobile 4G roaming in het buitenland gaat aanbieden of is dit inmiddels al in werking?
Even tussen de metingen en Speedtests door... :)
Ik kom graag nog even terug op jouw vraag ucsdcom!

Op dit moment is het inderdaad voor T-Mobile klanten nog niet mogelijk om 4G in het buitenland te gebruiken. We werken hiervoor aan samenwerkingsovereenkomsten met onze roaming partners in het buitenland. Daarnaast moeten we hier een technische aanpassing voor doen. We verwachten dat we in de loop van 2015 4G roaming kunnen aanbieden in de populaire vakantielanden. Zodra hier meer over bekend is, zullen we deze informatie op onze website bekendmaken.

Groet, Floor (Conversatie Manager T-Mobile)

[ Voor 2% gewijzigd door T-Mobile Experts op 03-03-2015 07:36 . Reden: Corrigeren ]

T-Mobile Netherlands BV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Floor

Komen er dan ook nieuwe (4g) databundels? De huidige Travel & Surf bundels passen (mijn inziens) niet meer echt bij de huidige vraag naar data in het buitenland. Is er zicht over data roaming uit eigen bundel, zoals nu al gebeurd met de belminuten in de EU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 626947

mooi het begint nu echt op te schieten zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blids
ook plaatsen die niet op de lijst staan
noord nederland
Postcode Plaats Gepland onderhoud
9162 BALLUM tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 14:00
9163 NES AMELAND tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 14:00
9164 BUREN FR tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 14:00
9243 BAKKEVEEN tussen 05-03-2015 09:00 en 05-03-2015 15:00
9248 SIEGERSWOUDE tussen 05-03-2015 09:00 en 05-03-2015 15:00
9249 FRIESCHEPALEN tussen 05-03-2015 09:00 en 05-03-2015 15:00
9362 BOERAKKER tussen 05-03-2015 09:00 en 05-03-2015 15:00
9363 MARUM tussen 05-03-2015 09:00 en 05-03-2015 15:00
9364 NUIS tussen 05-03-2015 09:00 en 05-03-2015 15:00
9366 JONKERSVAART tussen 05-03-2015 09:00 en 05-03-2015 15:00
9367 DE WILP GN tussen 05-03-2015 09:00 en 05-03-2015 15:00
9481 VRIES 6 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 16:00
9482 TYNAARLO 6 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 16:00
9483 ZEEGSE 6 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 16:00
9491 ZEIJEN 6 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 16:00
9497 DONDEREN 6 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 16:00
9618 WOUDBLOEM 2 uur tussen 05-03-2015 10:00 en 05-03-2015 16:00
9714 GRONINGEN 2 uur tussen 05-03-2015 10:00 en 05-03-2015 16:00
9715 GRONINGEN 2 uur tussen 05-03-2015 10:00 en 05-03-2015 16:00
9716 GRONINGEN 2 uur tussen 05-03-2015 10:00 en 05-03-2015 16:00
9717 GRONINGEN 2 uur tussen 05-03-2015 10:00 en 05-03-2015 16:00
9723 GRONINGEN 2 uur tussen 05-03-2015 10:00 en 05-03-2015 16:00
9738 GRONINGEN 2 uur tussen 05-03-2015 10:00 en 05-03-2015 16:00
9741 GRONINGEN 2 uur tussen 05-03-2015 10:00 en 05-03-2015 16:00
9742 GRONINGEN 4 uur tussen 05-03-2015 07:00 en 05-03-2015 18:00
9742 GRONINGEN 2 uur tussen 05-03-2015 10:00 en 05-03-2015 16:00
9743 GRONINGEN 4 uur tussen 05-03-2015 07:00 en 05-03-2015 18:00
9745 GRONINGEN 4 uur tussen 05-03-2015 07:00 en 05-03-2015 18:00
9746 GRONINGEN 4 uur tussen 05-03-2015 07:00 en 05-03-2015 18:00
9821 OLDEKERK tussen 05-03-2015 09:00 en 05-03-2015 15:00
9824 NOORDWIJK GN tussen 05-03-2015 09:00 en 05-03-2015 15:00
9825 LUCASWOLDE tussen 05-03-2015 09:00 en 05-03-2015 15:00
9863 DOEZUM tussen 05-03-2015 09:00 en 05-03-2015 15:00
9864 KORNHORN tussen 05-03-2015 09:00 en 05-03-2015 15:00

oost nederland
5342 OSS 1,5 uur tussen 06-03-2015 07:00 en 06-03-2015 17:00
5342 OSS 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 20:00
5342 OSS 2 uur tussen 07-03-2015 08:00 en 07-03-2015 16:00
5343 OSS 1,5 uur tussen 06-03-2015 07:00 en 06-03-2015 17:00
5343 OSS 2 uur tussen 07-03-2015 08:00 en 07-03-2015 16:00
5344 OSS 1,5 uur tussen 06-03-2015 07:00 en 06-03-2015 17:00
5344 OSS 2 uur tussen 07-03-2015 08:00 en 07-03-2015 16:00
5347 OSS 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 20:00
5348 OSS 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 20:00
5349 OSS 1,5 uur tussen 06-03-2015 07:00 en 06-03-2015 17:00
5349 OSS 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 20:00
5349 OSS 2 uur tussen 07-03-2015 08:00 en 07-03-2015 16:00
5351 BERGHEM 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 20:00
5368 HAREN NB 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 20:00
5371 RAVENSTEIN 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 20:00
5373 HERPEN 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 20:00
5384 HEESCH 1,5 uur tussen 06-03-2015 07:00 en 06-03-2015 17:00
5384 HEESCH 2 uur tussen 07-03-2015 08:00 en 07-03-2015 16:00
6645 WINSSEN 1,5 uur tussen 05-03-2015 07:00 en 05-03-2015 17:00
6651 DRUTEN 1,5 uur tussen 05-03-2015 07:00 en 05-03-2015 17:00
6651 DRUTEN 2 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 17:00
6653 DEEST 1,5 uur tussen 05-03-2015 07:00 en 05-03-2015 17:00
6657 BOVEN-LEEUWEN 2 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 17:00
6666 HETEREN 1,5 uur tussen 05-03-2015 07:00 en 05-03-2015 17:00
6668 RANDWIJK 1,5 uur tussen 05-03-2015 07:00 en 05-03-2015 17:00
6669 DODEWAARD 1,5 uur tussen 05-03-2015 07:00 en 05-03-2015 17:00
6671 ZETTEN 1,5 uur tussen 05-03-2015 07:00 en 05-03-2015 17:00
6672 HEMMEN 1,5 uur tussen 05-03-2015 07:00 en 05-03-2015 17:00
6673 ANDELST 1,5 uur tussen 05-03-2015 07:00 en 05-03-2015 17:00
6674 HERVELD 1,5 uur tussen 05-03-2015 07:00 en 05-03-2015 17:00
6871 RENKUM 1,5 uur tussen 05-03-2015 07:00 en 05-03-2015 17:00
6971 BRUMMEN 8 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 20:00
6971 BRUMMEN 2 uur tussen 09-03-2015 09:00 en 09-03-2015 16:00
6971 BRUMMEN 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
6975 TONDEN 2 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 23:00
6975 TONDEN 2 uur tussen 09-03-2015 09:00 en 09-03-2015 16:00
6975 TONDEN 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
6975 TONDEN 2 uur tussen 10-03-2015 09:00 en 10-03-2015 16:00
7201 ZUTPHEN 6 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
7201 ZUTPHEN 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
7201 ZUTPHEN 3 uur tussen 11-03-2015 08:00 en 11-03-2015 20:00
7201 ZUTPHEN 8 uur tussen 11-03-2015 08:00 en 11-03-2015 20:00
7202 ZUTPHEN 2 uur tussen 09-03-2015 09:00 en 09-03-2015 16:00
7202 ZUTPHEN 6 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
7202 ZUTPHEN 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
7202 ZUTPHEN 2 uur tussen 10-03-2015 09:00 en 10-03-2015 16:00
7202 ZUTPHEN 3 uur tussen 11-03-2015 08:00 en 11-03-2015 20:00
7202 ZUTPHEN 8 uur tussen 11-03-2015 08:00 en 11-03-2015 20:00
7203 ZUTPHEN 2 uur tussen 09-03-2015 09:00 en 09-03-2015 16:00
7203 ZUTPHEN 6 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
7203 ZUTPHEN 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
7203 ZUTPHEN 2 uur tussen 10-03-2015 09:00 en 10-03-2015 16:00
7203 ZUTPHEN 3 uur tussen 11-03-2015 08:00 en 11-03-2015 20:00
7203 ZUTPHEN 8 uur tussen 11-03-2015 08:00 en 11-03-2015 20:00
7204 ZUTPHEN 8 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 20:00
7204 ZUTPHEN 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
7204 ZUTPHEN 8 uur tussen 11-03-2015 08:00 en 11-03-2015 20:00
7205 ZUTPHEN 8 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 20:00
7205 ZUTPHEN 2 uur tussen 09-03-2015 09:00 en 09-03-2015 16:00
7205 ZUTPHEN 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
7206 ZUTPHEN 8 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 20:00
7206 ZUTPHEN 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
7207 ZUTPHEN 8 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 20:00
7207 ZUTPHEN 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
7211 EEFDE 8 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 20:00
7211 EEFDE 2 uur tussen 09-03-2015 09:00 en 09-03-2015 16:00
7211 EEFDE 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
7211 EEFDE 2 uur tussen 10-03-2015 09:00 en 10-03-2015 16:00
7211 EEFDE 8 uur tussen 11-03-2015 08:00 en 11-03-2015 20:00
7213 GORSSEL 8 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 20:00
7213 GORSSEL 2 uur tussen 09-03-2015 09:00 en 09-03-2015 16:00
7213 GORSSEL 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
7213 GORSSEL 2 uur tussen 10-03-2015 09:00 en 10-03-2015 16:00
7213 GORSSEL 8 uur tussen 11-03-2015 08:00 en 11-03-2015 20:00
7214 EPSE 8 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 20:00
7214 EPSE 6 uur tussen 11-03-2015 08:00 en 11-03-2015 20:00
7214 EPSE 8 uur tussen 11-03-2015 08:00 en 11-03-2015 20:00
7215 JOPPE 8 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 20:00
7215 JOPPE 2 uur tussen 11-03-2015 08:00 en 11-03-2015 15:00
7215 JOPPE 2 uur tussen 11-03-2015 09:00 en 11-03-2015 16:00
7216 KRING VAN DORTH 8 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 20:00
7216 KRING VAN DORTH 2 uur tussen 11-03-2015 08:00 en 11-03-2015 15:00
7216 KRING VAN DORTH 2 uur tussen 11-03-2015 09:00 en 11-03-2015 16:00
7217 HARFSEN 8 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 20:00
7217 HARFSEN 2 uur tussen 09-03-2015 09:00 en 09-03-2015 16:00
7217 HARFSEN 2 uur tussen 11-03-2015 08:00 en 11-03-2015 15:00
7217 HARFSEN 2 uur tussen 11-03-2015 09:00 en 11-03-2015 16:00
7218 ALMEN 2 uur tussen 09-03-2015 09:00 en 09-03-2015 16:00
7218 ALMEN 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
7218 ALMEN 2 uur tussen 10-03-2015 09:00 en 10-03-2015 16:00
7218 ALMEN 2 uur tussen 11-03-2015 08:00 en 11-03-2015 15:00
7223 BAAK 8 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 20:00
7223 BAAK 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
7231 WARNSVELD 2 uur tussen 09-03-2015 09:00 en 09-03-2015 16:00
7231 WARNSVELD 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
7231 WARNSVELD 8 uur tussen 11-03-2015 08:00 en 11-03-2015 20:00
7232 WARNSVELD 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
7233 VIERAKKER 8 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 20:00
7233 VIERAKKER 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
7233 VIERAKKER 2 uur tussen 10-03-2015 09:00 en 10-03-2015 16:00
7234 WICHMOND 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
7241 LOCHEM 2 uur tussen 09-03-2015 09:00 en 09-03-2015 16:00
7241 LOCHEM 2 uur tussen 10-03-2015 09:00 en 10-03-2015 16:00
7244 BARCHEM 2 uur tussen 10-03-2015 09:00 en 10-03-2015 16:00
7245 LAREN GLD 2 uur tussen 09-03-2015 09:00 en 09-03-2015 16:00
7245 LAREN GLD 2 uur tussen 11-03-2015 08:00 en 11-03-2015 15:00
7245 LAREN GLD 2 uur tussen 11-03-2015 09:00 en 11-03-2015 16:00
7251 VORDEN 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
7251 VORDEN 2 uur tussen 10-03-2015 09:00 en 10-03-2015 16:00
7255 HENGELO GLD 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
7255 HENGELO GLD 2 uur tussen 10-03-2015 09:00 en 10-03-2015 16:00
7411 DEVENTER 8 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 20:00
7411 DEVENTER 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
7411 DEVENTER 8 uur tussen 11-03-2015 08:00 en 11-03-2015 20:00
7412 DEVENTER 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
7413 DEVENTER 8 uur tussen 11-03-2015 08:00 en 11-03-2015 20:00
7414 DEVENTER 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
7414 DEVENTER 8 uur tussen 11-03-2015 08:00 en 11-03-2015 20:00
7415 DEVENTER 8 uur tussen 11-03-2015 08:00 en 11-03-2015 20:00
7416 DEVENTER 2 uur tussen 09-03-2015 09:00 en 09-03-2015 16:00
7416 DEVENTER 8 uur tussen 11-03-2015 08:00 en 11-03-2015 20:00
7417 DEVENTER 2 uur tussen 09-03-2015 09:00 en 09-03-2015 16:00
7417 DEVENTER 2 uur tussen 11-03-2015 09:00 en 11-03-2015 16:00
7418 DEVENTER 8 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 20:00
7418 DEVENTER 6 uur tussen 11-03-2015 08:00 en 11-03-2015 20:00
7418 DEVENTER 8 uur tussen 11-03-2015 08:00 en 11-03-2015 20:00
7418 DEVENTER 2 uur tussen 11-03-2015 09:00 en 11-03-2015 16:00
7419 DEVENTER 8 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 20:00
7419 DEVENTER 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
7419 DEVENTER 6 uur tussen 11-03-2015 08:00 en 11-03-2015 20:00
7419 DEVENTER 8 uur tussen 11-03-2015 08:00 en 11-03-2015 20:00
7419 DEVENTER 2 uur tussen 11-03-2015 09:00 en 11-03-2015 16:00
7421 DEVENTER 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
7422 DEVENTER 2 uur tussen 11-03-2015 09:00 en 11-03-2015 16:00
7423 DEVENTER 2 uur tussen 11-03-2015 09:00 en 11-03-2015 16:00
7424 DEVENTER 2 uur tussen 09-03-2015 09:00 en 09-03-2015 16:00
7424 DEVENTER 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
7425 DEVENTER 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
7428 DEVENTER 8 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 20:00
7428 DEVENTER 2 uur tussen 11-03-2015 08:00 en 11-03-2015 15:00
7431 DIEPENVEEN 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
7431 DIEPENVEEN 8 uur tussen 11-03-2015 08:00 en 11-03-2015 20:00
7433 SCHALKHAAR 8 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 20:00
7433 SCHALKHAAR 2 uur tussen 09-03-2015 09:00 en 09-03-2015 16:00
7433 SCHALKHAAR 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
7433 SCHALKHAAR 8 uur tussen 11-03-2015 08:00 en 11-03-2015 20:00
7434 LETTELE 8 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 20:00
7434 LETTELE 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
7434 LETTELE 2 uur tussen 11-03-2015 08:00 en 11-03-2015 15:00
7435 OKKENBROEK 8 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 20:00
7435 OKKENBROEK 2 uur tussen 11-03-2015 08:00 en 11-03-2015 15:00
7437 BATHMEN 8 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 20:00
7437 BATHMEN 2 uur tussen 11-03-2015 08:00 en 11-03-2015 15:00
7437 BATHMEN 2 uur tussen 11-03-2015 09:00 en 11-03-2015 16:00
7439 STEENENKAMER 8 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 20:00
7439 STEENENKAMER 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
7439 STEENENKAMER 8 uur tussen 11-03-2015 08:00 en 11-03-2015 20:00
7439 STEENENKAMER 2 uur tussen 11-03-2015 09:00 en 11-03-2015 16:00
7451 HOLTEN 2 uur tussen 11-03-2015 08:00 en 11-03-2015 15:00
7722 DALFSEN 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 23:00

midden nederland
1311 ALMERE tussen 05-03-2015 09:00 en 05-03-2015 15:00
1312 ALMERE tussen 05-03-2015 09:00 en 05-03-2015 15:00
1321 ALMERE tussen 05-03-2015 09:00 en 05-03-2015 15:00
1323 ALMERE tussen 05-03-2015 09:00 en 05-03-2015 15:00
1324 ALMERE tussen 05-03-2015 09:00 en 05-03-2015 15:00
3771 BARNEVELD 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 20:00
3781 VOORTHUIZEN 2 uur tussen 05-03-2015 10:00 en 05-03-2015 16:00
3791 ACHTERVELD 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 20:00
3794 DE GLIND 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 20:00
3841 HARDERWIJK 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
3841 HARDERWIJK 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 23:00
3841 HARDERWIJK 2 uur tussen 04-03-2015 10:00 en 04-03-2015 16:00
3841 HARDERWIJK 2 uur tussen 05-03-2015 10:00 en 05-03-2015 16:00
3842 HARDERWIJK 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
3842 HARDERWIJK 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 23:00
3842 HARDERWIJK 2 uur tussen 04-03-2015 10:00 en 04-03-2015 16:00
3843 HARDERWIJK 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
3843 HARDERWIJK 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 23:00
3843 HARDERWIJK 8 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 20:00
3844 HARDERWIJK 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
3844 HARDERWIJK 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 23:00
3844 HARDERWIJK 8 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 20:00
3845 HARDERWIJK 8 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 20:00
3846 HARDERWIJK 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
3846 HARDERWIJK 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 23:00
3846 HARDERWIJK 2 uur tussen 04-03-2015 10:00 en 04-03-2015 16:00
3847 HARDERWIJK 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
3847 HARDERWIJK 8 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 20:00
3847 HARDERWIJK 3 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 18:00
3848 HARDERWIJK 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
3848 HARDERWIJK 2 uur tussen 04-03-2015 10:00 en 04-03-2015 16:00
3849 HIERDEN 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
3849 HIERDEN 2 uur tussen 04-03-2015 10:00 en 04-03-2015 16:00
3849 HIERDEN 2 uur tussen 06-03-2015 10:00 en 06-03-2015 16:00
3851 ERMELO 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
3851 ERMELO 2 uur tussen 04-03-2015 10:00 en 04-03-2015 16:00
3851 ERMELO 2 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 16:00
3851 ERMELO 8 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 20:00
3851 ERMELO 3 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 18:00
3852 ERMELO 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
3852 ERMELO 2 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 16:00
3852 ERMELO 8 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 20:00
3852 ERMELO 3 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 18:00
3853 ERMELO 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
3853 ERMELO 2 uur tussen 04-03-2015 10:00 en 04-03-2015 16:00
3853 ERMELO 2 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 16:00
3853 ERMELO 8 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 20:00
3853 ERMELO 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 20:00
3862 NIJKERK GLD 2 uur tussen 03-03-2015 11:00 en 03-03-2015 17:00
3881 PUTTEN 2 uur tussen 03-03-2015 11:00 en 03-03-2015 17:00
3881 PUTTEN 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
3881 PUTTEN 2 uur tussen 04-03-2015 10:00 en 04-03-2015 16:00
3881 PUTTEN 2 uur tussen 05-03-2015 10:00 en 05-03-2015 16:00
3881 PUTTEN 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 20:00
3882 PUTTEN 8 uur tussen 03-03-2015 08:00 en 03-03-2015 20:00
3882 PUTTEN 2 uur tussen 03-03-2015 11:00 en 03-03-2015 17:00
3882 PUTTEN 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
3882 PUTTEN 2 uur tussen 04-03-2015 10:00 en 04-03-2015 16:00
3882 PUTTEN 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 20:00
3886 GARDEREN 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
3886 GARDEREN 2 uur tussen 05-03-2015 10:00 en 05-03-2015 16:00
3886 GARDEREN 3 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 18:00
3888 UDDEL 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
3888 UDDEL 3 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 18:00
3891 ZEEWOLDE 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
3891 ZEEWOLDE 8 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 20:00
3892 ZEEWOLDE 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
3892 ZEEWOLDE 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 20:00
3893 ZEEWOLDE 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
3894 ZEEWOLDE 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
3895 ZEEWOLDE 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
3896 ZEEWOLDE 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
3897 ZEEWOLDE 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
3898 ZEEWOLDE 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
3898 ZEEWOLDE 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 23:00
3898 ZEEWOLDE 2 uur tussen 04-03-2015 10:00 en 04-03-2015 16:00
3899 ZEEWOLDE 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
3921 ELST UT 2 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 17:00
4032 OMMEREN 2 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 17:00
4033 LIENDEN 2 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 17:00
4041 KESTEREN 2 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 17:00
4051 OCHTEN 2 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 17:00
4053 IJZENDOORN 2 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 17:00
6703 WAGENINGEN 1,5 uur tussen 05-03-2015 07:00 en 05-03-2015 17:00
6711 EDE GLD 2 uur tussen 05-03-2015 12:00 en 05-03-2015 18:00
6711 EDE GLD 3 uur tussen 05-03-2015 12:00 en 05-03-2015 20:00
6712 EDE GLD 2 uur tussen 05-03-2015 12:00 en 05-03-2015 18:00
6712 EDE GLD 3 uur tussen 05-03-2015 12:00 en 05-03-2015 20:00
6713 EDE GLD 2 uur tussen 05-03-2015 12:00 en 05-03-2015 18:00
6713 EDE GLD 3 uur tussen 05-03-2015 12:00 en 05-03-2015 20:00
6714 EDE GLD 2 uur tussen 05-03-2015 12:00 en 05-03-2015 18:00
6714 EDE GLD 3 uur tussen 05-03-2015 12:00 en 05-03-2015 20:00
6718 EDE GLD 2 uur tussen 05-03-2015 12:00 en 05-03-2015 18:00
6718 EDE GLD 3 uur tussen 05-03-2015 12:00 en 05-03-2015 20:00
6741 LUNTEREN 2 uur tussen 05-03-2015 12:00 en 05-03-2015 18:00
6741 LUNTEREN 3 uur tussen 05-03-2015 12:00 en 05-03-2015 20:00
7371 LOENEN GLD 2 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 23:00
7371 LOENEN GLD 2 uur tussen 09-03-2015 09:00 en 09-03-2015 16:00
7381 KLARENBEEK 2 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 23:00
7382 KLARENBEEK 2 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 23:00
7382 KLARENBEEK 2 uur tussen 09-03-2015 09:00 en 09-03-2015 16:00
7382 KLARENBEEK 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
7383 VOORST GEM VOORST 8 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 20:00
7383 VOORST GEM VOORST 2 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 23:00
7383 VOORST GEM VOORST 2 uur tussen 09-03-2015 09:00 en 09-03-2015 16:00
7383 VOORST GEM VOORST 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
7383 VOORST GEM VOORST 2 uur tussen 10-03-2015 09:00 en 10-03-2015 16:00
7383 VOORST GEM VOORST 6 uur tussen 11-03-2015 08:00 en 11-03-2015 20:00
7383 VOORST GEM VOORST 8 uur tussen 11-03-2015 08:00 en 11-03-2015 20:00
7384 WILP GLD 2 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 23:00
7384 WILP GLD 8 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 20:00
7384 WILP GLD 2 uur tussen 09-03-2015 09:00 en 09-03-2015 16:00
7384 WILP GLD 2 uur tussen 10-03-2015 09:00 en 10-03-2015 16:00
7384 WILP GLD 6 uur tussen 11-03-2015 08:00 en 11-03-2015 20:00
7384 WILP GLD 8 uur tussen 11-03-2015 08:00 en 11-03-2015 20:00
7384 WILP GLD 2 uur tussen 11-03-2015 09:00 en 11-03-2015 16:00
7391 TWELLO 8 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 20:00
7391 TWELLO 2 uur tussen 09-03-2015 09:00 en 09-03-2015 16:00
7391 TWELLO 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
7391 TWELLO 8 uur tussen 11-03-2015 08:00 en 11-03-2015 20:00
7391 TWELLO 2 uur tussen 11-03-2015 09:00 en 11-03-2015 16:00
7392 TWELLO 8 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 20:00
7392 TWELLO 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
7392 TWELLO 8 uur tussen 11-03-2015 08:00 en 11-03-2015 20:00
7392 TWELLO 2 uur tussen 11-03-2015 09:00 en 11-03-2015 16:00
7396 TERWOLDE 8 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 20:00
7396 TERWOLDE 2 uur tussen 09-03-2015 09:00 en 09-03-2015 16:00
7396 TERWOLDE 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
7396 TERWOLDE 8 uur tussen 11-03-2015 08:00 en 11-03-2015 20:00
7396 TERWOLDE 2 uur tussen 11-03-2015 09:00 en 11-03-2015 16:00
7399 EMPE 2 uur tussen 09-03-2015 09:00 en 09-03-2015 16:00
7399 EMPE 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
7399 EMPE 2 uur tussen 10-03-2015 09:00 en 10-03-2015 16:00
8011 ZWOLLE 2 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 18:00
8011 ZWOLLE 8 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 20:00
8011 ZWOLLE 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 23:00
8011 ZWOLLE 2 uur tussen 09-03-2015 11:00 en 09-03-2015 17:00
8011 ZWOLLE 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
8012 ZWOLLE 2 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 18:00
8012 ZWOLLE 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 23:00
8012 ZWOLLE 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
8013 ZWOLLE 2 uur tussen 03-03-2015 10:00 en 03-03-2015 16:00
8013 ZWOLLE 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 20:00
8013 ZWOLLE 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 23:00
8014 ZWOLLE 8 uur tussen 03-03-2015 08:00 en 03-03-2015 20:00
8014 ZWOLLE 2 uur tussen 03-03-2015 09:00 en 03-03-2015 16:00
8014 ZWOLLE 2 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 18:00
8014 ZWOLLE 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 23:00
8015 ZWOLLE 2 uur tussen 03-03-2015 09:00 en 03-03-2015 16:00
8015 ZWOLLE 2 uur tussen 03-03-2015 10:00 en 03-03-2015 16:00
8016 ZWOLLE 8 uur tussen 03-03-2015 08:00 en 03-03-2015 20:00
8016 ZWOLLE 2 uur tussen 03-03-2015 09:00 en 03-03-2015 16:00
8016 ZWOLLE 2 uur tussen 03-03-2015 10:00 en 03-03-2015 16:00
8017 ZWOLLE 8 uur tussen 03-03-2015 08:00 en 03-03-2015 20:00
8017 ZWOLLE 2 uur tussen 03-03-2015 09:00 en 03-03-2015 16:00
8017 ZWOLLE 2 uur tussen 03-03-2015 10:00 en 03-03-2015 16:00
8017 ZWOLLE 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
8017 ZWOLLE 2 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 18:00
8017 ZWOLLE 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 23:00
8017 ZWOLLE 8 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 20:00
8019 ZWOLLE 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
8019 ZWOLLE 8 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 20:00
8019 ZWOLLE 2 uur tussen 09-03-2015 11:00 en 09-03-2015 17:00
8019 ZWOLLE 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
8021 ZWOLLE 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
8021 ZWOLLE 8 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 20:00
8021 ZWOLLE 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
8022 ZWOLLE 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
8022 ZWOLLE 8 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 20:00
8022 ZWOLLE 2 uur tussen 06-03-2015 11:00 en 06-03-2015 18:00
8023 ZWOLLE 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
8023 ZWOLLE 8 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 20:00
8023 ZWOLLE 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 23:00
8023 ZWOLLE 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
8024 ZWOLLE 2 uur tussen 03-03-2015 10:00 en 03-03-2015 16:00
8024 ZWOLLE 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
8024 ZWOLLE 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 20:00
8024 ZWOLLE 2 uur tussen 06-03-2015 11:00 en 06-03-2015 18:00
8025 ZWOLLE 2 uur tussen 03-03-2015 10:00 en 03-03-2015 16:00
8025 ZWOLLE 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 20:00
8025 ZWOLLE 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 23:00
8025 ZWOLLE 2 uur tussen 06-03-2015 11:00 en 06-03-2015 18:00
8026 ZWOLLE 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 20:00
8026 ZWOLLE 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 23:00
8031 ZWOLLE 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
8031 ZWOLLE 8 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 20:00
8031 ZWOLLE 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 20:00
8031 ZWOLLE 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
8032 ZWOLLE 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
8032 ZWOLLE 8 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 20:00
8032 ZWOLLE 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 20:00
8032 ZWOLLE 2 uur tussen 06-03-2015 11:00 en 06-03-2015 18:00
8033 ZWOLLE 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
8033 ZWOLLE 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 20:00
8033 ZWOLLE 2 uur tussen 06-03-2015 11:00 en 06-03-2015 18:00
8034 ZWOLLE 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
8034 ZWOLLE 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 20:00
8034 ZWOLLE 2 uur tussen 06-03-2015 11:00 en 06-03-2015 18:00
8035 ZWOLLE 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 20:00
8041 ZWOLLE 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
8041 ZWOLLE 8 uur tussen 05-03-2015 08:00 en 05-03-2015 20:00
8041 ZWOLLE 2 uur tussen 09-03-2015 11:00 en 09-03-2015 17:00
8041 ZWOLLE 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
8042 ZWOLLE 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
8043 ZWOLLE 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
8043 ZWOLLE 2 uur tussen 04-03-2015 10:00 en 04-03-2015 23:00
8043 ZWOLLE 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
8045 ZWOLLE 2 uur tussen 04-03-2015 10:00 en 04-03-2015 23:00
8051 HATTEM 2 uur tussen 03-03-2015 09:00 en 03-03-2015 16:00
8051 HATTEM 2 uur tussen 03-03-2015 10:00 en 03-03-2015 16:00
8051 HATTEM 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
8051 HATTEM 8 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 20:00
8052 HATTEM 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
8052 HATTEM 8 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 20:00
8055 LAAG ZUTHEM 2 uur tussen 03-03-2015 09:00 en 03-03-2015 16:00
8061 HASSELT 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
8061 HASSELT 2 uur tussen 04-03-2015 10:00 en 04-03-2015 23:00
8061 HASSELT 8 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 20:00
8061 HASSELT 2 uur tussen 06-03-2015 11:00 en 06-03-2015 18:00
8071 NUNSPEET 2 uur tussen 06-03-2015 10:00 en 06-03-2015 16:00
8071 NUNSPEET 2 uur tussen 06-03-2015 14:00 en 06-03-2015 19:00
8072 NUNSPEET 2 uur tussen 06-03-2015 14:00 en 06-03-2015 19:00
8075 ELSPEET 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
8075 ELSPEET 3 uur tussen 06-03-2015 08:00 en 06-03-2015 18:00
8077 HULSHORST 2 uur tussen 06-03-2015 10:00 en 06-03-2015 16:00
8085 DOORNSPIJK 2 uur tussen 04-03-2015 11:00 en 04-03-2015 17:00
8085 DOORNSPIJK 2 uur tussen 06-03-2015 10:00 en 06-03-2015 16:00
8095 'T LOO OLDEBROEK 2 uur tussen 03-03-2015 10:00 en 03-03-2015 16:00
8096 OLDEBROEK 2 uur tussen 03-03-2015 10:00 en 03-03-2015 16:00
8097 OOSTERWOLDE GLD 2 uur tussen 03-03-2015 10:00 en 03-03-2015 16:00
8111 HEETEN 8 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 20:00
8112 NIEUW HEETEN 2 uur tussen 11-03-2015 08:00 en 11-03-2015 15:00
8167 OENE 1,5 uur tussen 03-03-2015 07:00 en 03-03-2015 17:00
8181 HEERDE 1,5 uur tussen 03-03-2015 07:00 en 03-03-2015 17:00
8191 WAPENVELD 2 uur tussen 03-03-2015 09:00 en 03-03-2015 16:00
8191 WAPENVELD 2 uur tussen 03-03-2015 10:00 en 03-03-2015 16:00
8256 BIDDINGHUIZEN 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
8256 BIDDINGHUIZEN 2 uur tussen 04-03-2015 10:00 en 04-03-2015 16:00
8256 BIDDINGHUIZEN 2 uur tussen 06-03-2015 10:00 en 06-03-2015 16:00
8271 IJSSELMUIDEN 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
8277 GRAFHORST 8 uur tussen 04-03-2015 08:00 en 04-03-2015 20:00
8293 MASTENBROEK 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00
8294 MASTENBROEK 8 uur tussen 10-03-2015 08:00 en 10-03-2015 20:00

zuid nederland
6228 MAASTRICHT 4 uur tussen 05-03-2015 07:00 en 05-03-2015 18:00
6229 MAASTRICHT 4 uur tussen 05-03-2015 07:00 en 05-03-2015 18:00
6245 EIJSDEN 4 uur tussen 05-03-2015 07:00 en 05-03-2015 18:00
6247 GRONSVELD 4 uur tussen 05-03-2015 07:00 en 05-03-2015 18:00

[ Voor 140% gewijzigd door Blids op 04-03-2015 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 591233

Opnieuw 4g stuk uitgebreid. Grofweg tussen Elst Rhenen Wageningen tot aan de A59/A50 Heesch Oss Berghem Herpen en Schaijk Ravesteijn Wijchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Het gaat nu wel met een flink tempo, de zachte winter heeft hier vast ook wel aan bijgedragen.
Zie ik nu Ameland op die lijst staan? Ik had toch eerder Texel verwacht als eerste waddeneiland met 4G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseDise
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:02
netblade schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 21:09:
Het gaat nu wel met een flink tempo, de zachte winter heeft hier vast ook wel aan bijgedragen.
Zie ik nu Ameland op die lijst staan? Ik had toch eerder Texel verwacht als eerste waddeneiland met 4G
Wellicht ligt Ameland meer op hun route.

[ Voor 0% gewijzigd door WiseDise op 03-03-2015 21:23 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsj16
Volgende week komen ze weer hier ergens in de buurt knutselen...

4032 OMMEREN 2 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 17:00
4033 LIENDEN 2 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 17:00
4051 OCHTEN 2 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 17:00
4053 IJZENDOORN 2 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 17:00
4041 KESTEREN 2 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 17:00
6657 BOVEN-LEEUWEN 2 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 17:00
6651 DRUTEN 2 uur tussen 09-03-2015 08:00 en 09-03-2015 17:00

Het rare vind ik zelf nog dat de plekken nogal ver uit elkaar ligt voor werkzaamheden op één plaats..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raider095
netblade schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 21:09:
Hangt er vanaf welk eiland bij welk cluster hoort.
Pagina: 1 ... 11 ... 105 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van het T-Mobile mobiele netwerk, andere onderwerpen horen thuis in:
- Afsluiten of verlengen van abonnementen:: Het T-mobile bestaande abonnementen & verlengingstopic.
- T-Mobile Glasvezel: [T-Mobile Thuis Glasvezel] Ervaringen & Discussie
- T-Mobile xDSL: [T-Mobile Thuis xDSL] Ervaringen & Discussie
- Delen van de onbeperkte SMS codes: Aanbiedingen en Kortingscodes