Wat is het trouwens dat iedereen Siege of Shanghai, Parcel Storm of Zavod geweldig vind, maar zelden iemand zo'n fan is van Dawnbreaker als ik? Wat vindt men mis met die map?
Hangt er een beetje vanaf welke game mode. TDM op Paracel Storm is erg leuk, terwijl ik dat op Dawnbreaker wat vind tegenvallen, waarschijnlijker omdat er wat plaatsen zijn waar je je kan afzonderen en gaan snipenVerwijderd schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:10:
Wat is het trouwens dat iedereen Siege of Shanghai, Parcel Storm of Zavod geweldig vind, maar zelden iemand zo'n fan is van Dawnbreaker als ik? Wat vindt men mis met die map?
Android developer & dürüm-liefhebber
Yea! Afgelopen weekend voor het eerst een volledig potje Siege kunnen doen zonder dat het spel crasht! He-le-maal ge-wel-dig!
En wat boeien stats nou mensen? Gewoon lol hebben en lekker spelen. Ieder z'n ding en wat jij nutteloos vindt kan stiekem heel erg slim zijn of goed voor het team.
En wat boeien stats nou mensen? Gewoon lol hebben en lekker spelen. Ieder z'n ding en wat jij nutteloos vindt kan stiekem heel erg slim zijn of goed voor het team.
Stats boeit mij ook niet zoveel. Ik lig soms een hele ronde op mijn buik als recon met mijn MAV in de lucht en doe alleen maar spotten. Dat vind ik ook nuttig voor de team. Ook zit ik soms een hele tijd op Q blijven ramen. Krijg wel een shitload aan spotter ribbons binnen maar weinig tot geen kills van mijn kant. Als ik dan mijn K/D wil opvijzelen ga ik in de AA zitten met active missles en active protection en repair tool dan haal ik vaak 20+ kills en 0 deaths
maar dat zal wel ooit generfd worden denk ik.
Ik speel primair voor mijn eigen lol en op public servers boeit het mij geen reet wat anderen van mijn speel stijl vinden derhalve heb ik de chat meestal op Hidden staan.
Ik speel primair voor mijn eigen lol en op public servers boeit het mij geen reet wat anderen van mijn speel stijl vinden derhalve heb ik de chat meestal op Hidden staan.
https://valid.x86.fr/xhfd5e
Wat er in bf4 aan de hand is heeft niet met ping verschil te maken, het gaat om seconden verschil.
Om 1 of andere reden raken client en server out of sync, mijn gevoel is dat de client gewoon niet aankan
wat dice allemaal doet, als ik bv een muur opblaas moet al die info naar alle clients, als ik een granaat gooi
en een krater creeer moet ook al die info door alle clients opgepikt worden.
Tel daar de rest bij op zoals speler posities, de posities van voertuigen, physics, destruction en andere havok scripts die op de cpu draaien.
Op grote conquest servers heb ik meer problemen dan op kleine domination mappen, mijn cpu heeft het dan
ook veel makkelijker.
Om 1 of andere reden raken client en server out of sync, mijn gevoel is dat de client gewoon niet aankan
wat dice allemaal doet, als ik bv een muur opblaas moet al die info naar alle clients, als ik een granaat gooi
Tel daar de rest bij op zoals speler posities, de posities van voertuigen, physics, destruction en andere havok scripts die op de cpu draaien.
Op grote conquest servers heb ik meer problemen dan op kleine domination mappen, mijn cpu heeft het dan
ook veel makkelijker.
Haha heb me echt verbaasd dat je dat leuk kan blijven vinden. Shotgun only spelen voor 60 uurSissors schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:06:
Idd, wat dacht je van puur operation locker met shotgun spelen, dan zal je wel goede accuracy hebben
Bijvoorbeeld deze: http://bf4stats.com/pc/schoent. Geen slechte speler hoor, maar die 40% accuracy lukt wel als je puur shotgun speelt.
Verwijderd
Ahh, helemaal waar. Ik speel eigenlijk bijna uitsluitend Conquest (Large). Dawnbreaker heeft hele leuke routes, mooie schuilplaatsen, prima balans in voertuigen en nog een mooie map ookMavamaarten schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:13:
[...]
Hangt er een beetje vanaf welke game mode. TDM op Paracel Storm is erg leuk, terwijl ik dat op Dawnbreaker wat vind tegenvallen, waarschijnlijker omdat er wat plaatsen zijn waar je je kan afzonderen en gaan snipen
Wat je zegt klinkt heel aannemelijk maar je mag toch wel hopen dat ze dit van te voren hebben getest en dat ze een schatting gemaakt hebben wat de load zou zijn.NLsandman schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:18:
Wat er in bf4 aan de hand is heeft niet met ping verschil te maken, het gaat om seconden verschil.
ook veel makkelijker.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
tja het blijft natuurlijk altijd mogelijk die stats te padden, shotgun geeft vaak idd hoge accuracy, soms boven de 100% en die boosts helpen ook niet mee zoals aangegeven voor de spm logisch te houden. Al met al kan er nog veel verbeterd worden op stats gebied. Accuracy is niet echt nuttig doordat vehicle ook qua stats in de score zitten met al die miniguns gaat dat nogal hard.Sissors schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:06:
Idd, wat dacht je van puur operation locker met shotgun spelen, dan zal je wel goede accuracy hebben
Bijvoorbeeld deze: http://bf4stats.com/pc/schoent. Geen slechte speler hoor, maar die 40% accuracy lukt wel als je puur shotgun speelt.
Even wat anders: als ik mijn active protection activeer, krijg ik soms met mijn niet al te slechte pc gtx 670 2500k op 4,4ghz en 16gb, op ssd, enorme lag issues, als een lav met zijn main gun op mij schiet. zit denk ik in al die explosies die dan voor je neus afgaan, maar normaal heb ik daar geen last van als ik geraakt word? iemand anders dit meegemaakt?
[ Voor 19% gewijzigd door SouLLeSSportal op 23-12-2013 14:38 ]
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Is denk ik een gevoels kwestie.Verwijderd schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:10:
Wat is er naar mijn mening mis is met Dawnbreaker:
- De belachelijk kleine vliegruimte in CQ Large, maakt het haast onmogelijk om met een jet te vliegen.
- Te veel sniper spots, waardoor je een gemakkelijk doelwit bent als over de nogal kale straten (weinig cover) rent.
- Het gebruikte kleurenpalet/kleurfilter bevalt me niet.
Waarom vind ik Zavod en Parcel Storm leuk:
- Lekker veel vegetatie! Van mij mogen er veel meer maps komen met veel vegetatie.
- De mappen voelen "aangekleed" aan.
- Siege of Shanghai voelt veel natuurlijker aan dan Dawnbreaker.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Desynchronized game world where objects have different states for different playersChojinZ schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:24:
[...]
Wat je zegt klinkt heel aannemelijk maar je mag toch wel hopen dat ze dit van te voren hebben getest en dat ze een schatting gemaakt hebben wat de load zou zijn.
Platform(s): All
Status: Investigating
Hit markers and crosshairs sometimes disappear
Platform(s): PC
Some instances of no hit effects and no damage to opponent in your sights
Damage received is sometimes delayed by a few frames
Sudden frame rate drops during certain in-game events
Dat zijn allemaal problemen die cpu gerelateerd zijn.
Ik denk dat dice dit wel getest heeft, kan mij niet voorstellen dat er pas met release zijn achter gekomen maar dat ze geforceerd zijn om het uit te brengen.
Overigens als er iets semi-balance wise is wat ze van mij wel mogen doen is vooral bij rush, maar ook bij andere, net als dat bij één van de kleine speltypes wordt gedaan wachten tot x% van de spelers geladen is, en dan een korte countdown doen.
Want nu is er soms wel echt een enorm voordeel voor het team met meer SSDs (ik behoor ook wel tot degene met een SSD, maar het zou niet moeten betekenen dat ik de eerste MCOM kan armen voordat een verdediger in de buurt kan zijn als hij geen SSD heeft).
Want nu is er soms wel echt een enorm voordeel voor het team met meer SSDs (ik behoor ook wel tot degene met een SSD, maar het zou niet moeten betekenen dat ik de eerste MCOM kan armen voordat een verdediger in de buurt kan zijn als hij geen SSD heeft).
Agree, een start timer net als defuse bijvoorbeeld.Sissors schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:47:
Overigens als er iets semi-balance wise is wat ze van mij wel mogen doen is vooral bij rush, maar ook bij andere, net als dat bij één van de kleine speltypes wordt gedaan wachten tot x% van de spelers geladen is, en dan een korte countdown doen.
Ja ik zou het een beetje hetzelfde doen als met conquest, als je dan snel klaar bent moet je vaak nog 30sec wachten. Dus als je zoiets ook met rush doet zit je sowieso goed.
kan dit niet gewoon eenvoudig in de procon settings gedaan worden? ben nog niet zo bekend met procon.Hapkoek schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:59:
Ja ik zou het een beetje hetzelfde doen als met conquest, als je dan snel klaar bent moet je vaak nog 30sec wachten. Dus als je zoiets ook met rush doet zit je sowieso goed.
Nee de command werkt niet of is nog niet geactiveerd door bf4. Dus een timer of iets dergelijks zit niet in de mogelijkheden(voorlopig).SouLLeSSportal schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:10:
[...]
kan dit niet gewoon eenvoudig in de procon settings gedaan worden? ben nog niet zo bekend met procon.
Zie ook: https://forum.myrcon.com/...the-time-to-start-a-round
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Dan wordt het misschien wel wachten op Mantle voordat het fatsoenlijk gaat werken.NLsandman schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:44:
Dat zijn allemaal problemen die cpu gerelateerd zijn.
Ik denk dat dice dit wel getest heeft, kan mij niet voorstellen dat er pas met release zijn achter gekomen maar dat ze geforceerd zijn om het uit te brengen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En nvidia GPUs blijven last hebben? Dus dan is bij helft van spelers nog "problemen".DanielWW2 schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:32:
[...]
Dan wordt het misschien wel wachten op Mantle voordat het fatsoenlijk gaat werken.
duidelijk, wist niet of dit al kon of niet maar in bf3 wel.ralph0603 schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:28:
[...]
Nee de command werkt niet of is nog niet geactiveerd door bf4. Dus een timer of iets dergelijks zit niet in de mogelijkheden(voorlopig).
Zie ook: https://forum.myrcon.com/...the-time-to-start-a-round
mantle willen ze vrijgeven dus ook voor andere gpu fabricanten mogelijk makenralph0603 schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:34:
[...]
En nvidia GPUs blijven last hebben? Dus dan is bij helft van spelers nog "problemen".
[ Voor 41% gewijzigd door SouLLeSSportal op 23-12-2013 16:17 ]
Maar even een crosslinkje, aangezien hier toch de meeste mensen lezen...
Verbindingseisen Battlefield 4 op de PC met 8 personen
Verbindingseisen Battlefield 4 op de PC met 8 personen
Basement Bios ---- Exo-S
Verwijderd
uhh dude dit komt gewoon door dat ze de vuurgevechten client side hebben geregeld.NLsandman schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:18:
ook veel makkelijker.
jeeej
Error, game disconnected something went wrong
niet alsof ik de pot van mijn leven had verder ofzo..
Error, game disconnected something went wrong
niet alsof ik de pot van mijn leven had verder ofzo..
Dat is een extreem versimpelde manier van ernaar te kijken. Het was ook al dat onzinnige geneuzel bij BF3 release dat mensen zowel klaagde dat je doodgeschoten werd als je al achter dekking was, en dat mensen niet dood gingen ondanks dat ze geraakt werden door hun, en dan van beide kreeg client side hit detectie de schuld.Verwijderd schreef op maandag 23 december 2013 @ 16:41:
[...]
uhh dude dit komt gewoon door dat ze de vuurgevechten client side hebben geregeld.
Overigens:
Error
Game disconnected: client closed down connection.
Bweh
Edit, en:
Error
Game disconnected: client closed down connection.
[ Voor 5% gewijzigd door Sissors op 23-12-2013 18:34 ]
Jup, je bent niet de enigste. Ik heb gemiddeld zo'n 60 fps op high maar zodra ik active protection aanzet en ik word flink beschoten dan hou ik nog zo'n 15 fps over, dat ap is echt killing voor de framerate.SouLLeSSportal schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:36:
[...]
Even wat anders: als ik mijn active protection activeer, krijg ik soms met mijn niet al te slechte pc gtx 670 2500k op 4,4ghz en 16gb, op ssd, enorme lag issues, als een lav met zijn main gun op mij schiet. zit denk ik in al die explosies die dan voor je neus afgaan, maar normaal heb ik daar geen last van als ik geraakt word? iemand anders dit meegemaakt?
en dat is met 6950 in crossfire, i7 3770 k @ 4,6 ghz en corsair vector ssd.
[ Voor 5% gewijzigd door in2duhCore op 23-12-2013 18:27 ]
Mij boeien mijn stats niet in relatie tot andere spelers (ik ken mijn plek in de pikorde wel), maar wel om te zien of ikzelf enige progressie boek op voor mij belangrijke pointers als accuracy, team-georienteerde zaken en in mindere mate K/D (gewoon omdat ik er de voorkeur aan geef meer te doden dan gedood te worden). Skill zegt me niks, SPM ook niet (aangezien het naast het hebben van Premium voor een flink deel domweg een kwestie is van geluk hebben met wat je in je Battle Pack krijgt aan XP-bonusses - ben level 40, heb nog maar vier 50% en één 200% gehad, voor de rest alleen 25%), en ook aan W/L hecht ik niet zoveel waarde (speel voornamelijk solo, en je team mates heb je niet voor het kiezen). Maar goed, anderen hebben hier hun eigen kijk op...TheBrut3 schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:13:
Yea! Afgelopen weekend voor het eerst een volledig potje Siege kunnen doen zonder dat het spel crasht! He-le-maal ge-wel-dig!
Ik moet zeggen dat sinds de laatste patch de boel eindelijk een beetje goed begint te lopen, tenminste aan de technische kant. Crashes gebeuren nauwelijks meer, Shanghai is voor het eerst gewoon speelbaar zonder soundloop/crash. De netcode maakt van het geheel inderdaad een beetje een loterij, maar ik heb het gevoel er evenveel van te profiteren als er de dupe van te zijn, dus daar maak ik me niet zo druk over.
Wat me eigenlijk het meest teleurstelt is de maps zelf: niet eens zozeer qua design en uiterlijk, maar meer dat ze imo. toch wel heel erg gericht zijn op vehicle-based warfare, ook de wat meer infantry-orientated (urban) maps. Als Assault of Support heb je, vergeleken met Engineer of Recon, in CQ of Rush eigenlijk weinig te zoeken gezien de overdaad aan voertuigen, dus je zult óf moeten flanken/sneaken (om vervolgens alsnog door zo'n bolt-action sideline warrior vanaf 500 meter afgeknald te worden
---
100% eens. Veel maps zijn in potentie wel geschikt voor infantry, maar doordat er dan een overload aan vehicles in zit, en 50% van je team gaylord ligt te wezen met sniperrifle aan de rand van de map, is er te weinig momentum om hier weerstand tegen te bieden (3 man met rockets op een tank en het is klaar, maar in je eentje lukt het vaak net niet).w00t00w schreef op maandag 23 december 2013 @ 18:34:
[...]
Mij boeien mijn stats niet in relatie tot andere spelers (ik ken mijn plek in de pikorde wel), maar wel om te zien of ikzelf enige progressie boek op voor mij belangrijke pointers als accuracy, team-georienteerde zaken en in mindere mate K/D (gewoon omdat ik er de voorkeur aan geef meer te doden dan gedood te worden). Skill zegt me niks, SPM ook niet (aangezien het naast het hebben van Premium voor een flink deel domweg een kwestie is van geluk hebben met wat je in je Battle Pack krijgt aan XP-bonusses - ben level 40, heb nog maar vier 50% en één 200% gehad, voor de rest alleen 25%), en ook aan W/L hecht ik niet zoveel waarde (speel voornamelijk solo, en je team mates heb je niet voor het kiezen). Maar goed, anderen hebben hier hun eigen kijk op...
Ik moet zeggen dat sinds de laatste patch de boel eindelijk een beetje goed begint te lopen, tenminste aan de technische kant. Crashes gebeuren nauwelijks meer, Shanghai is voor het eerst gewoon speelbaar zonder soundloop/crash. De netcode maakt van het geheel inderdaad een beetje een loterij, maar ik heb het gevoel er evenveel van te profiteren als er de dupe van te zijn, dus daar maak ik me niet zo druk over.
Wat me eigenlijk het meest teleurstelt is de maps zelf: niet eens zozeer qua design en uiterlijk, maar meer dat ze imo. toch wel heel erg gericht zijn op vehicle-based warfare, ook de wat meer infantry-orientated (urban) maps. Als Assault of Support heb je, vergeleken met Engineer of Recon, in CQ of Rush eigenlijk weinig te zoeken gezien de overdaad aan voertuigen, dus je zult óf moeten flanken/sneaken (om vervolgens alsnog door zo'n bolt-action sideline warrior vanaf 500 meter afgeknald te worden), óf moeten wachten tot je team mates het veld een beetje uitgedund hebben. Wat ik mis zijn maps als Bazaar of Seine, die primair bedoeld zijn voor infantrie, en waarin voertuigen een veel bescheidener (maar zeker niet onbeduidende) rol spelen. Nu ben je als voetsoldaat gewoon veel te kwestbaar: is het niet een wegvoertuig dat je bestookt, dan wordt je wel vanuit de lucht of vanaf het water beschoten. En anders hebben we altijd nog de long distance warriors nog met hun sniper rifles ergens in de bergen of bovenop een wolkenkrabber. Het hoeft echt geen CoD te worden (integendeel), maar ik vind de balans tussen voetvolk en voertuigen op dit moment toch echt wat te veel uitslaan naar de eerste, en ook aan het nut en de betekenis/toepassing van elke klasse mag wmb. nog wel een beetje gesleuteld worden.
Waneer ik dan kijk naar welke "remakes" van BF3 terugkomen naar BF4, dan denk ik WTF! Metro is wel leuk, maar ik mis Seine Crossing en Grand Bazaar! Dat waren echt mijn favorieten.
Battlefield 4 vind ik Guilin Peaks, Zavod en Flood Zone goed te doen. Locker ook wel, maar die gaat vervelen. Daarna ga ik voor Siege en Paracel Storm, leuk omdat je daar ook met groepje infrantry en slim spelen het aardig kunt redden. Rogue Transmission, Golmud Railway, Paracel Storm en de rest van de china rising maps... absolete
Seine ftw.Okasha schreef op maandag 23 december 2013 @ 19:26:
[...]
Waneer ik dan kijk naar welke "remakes" van BF3 terugkomen naar BF4, dan denk ik WTF! Metro is wel leuk, maar ik mis Seine Crossing en Grand Bazaar! Dat waren echt mijn favorieten.
Battlefield 4 vind ik Guilin Peaks, Zavod en Flood Zone goed te doen. Locker ook wel, maar die gaat vervelen. Daarna ga ik voor Siege en Paracel Storm, leuk omdat je daar ook met groepje infrantry en slim spelen het aardig kunt redden. Rogue Transmission, Golmud Railway, Paracel Storm en de rest van de china rising maps... absolete
Flood Zone vind ik persoon maar matig, alleen maar snipers op de hoogste gebouwen en de flow is gewoon niet lekker, teveel zooi overal, steeds met de trap omhoog.
Golmud vind ik goed te doen mits je bij de A,B en C blijft.
Eigenlijk een vehicle map met wat infanterie gebieden.
Locker is wel aardig maar haalt niet het niveau van Metro/Seine.
Giulin is leuk maar ze moeten eerst de FPS issues daar fixen.
Zavod is wel een van mijn favoriete, punten vrij dicht op elkaar, geen overdaad aan voertuigen.
Alleen dat artillerie ding hadden ze thuis moeten laten.
Jullie zijn echt totaal geen BF mensen als ik het zo lees. Alleen maar infanterie, kleine maps. Volgens mij zijn jullie de grootste piepers hier.
Verwijderd
Dit voegt echt niets toe he.. Blijkbaar zijn het allemaal mensen die BF3 speelden en daarna het gaaf genoeg vonden om BF4 te kopen (net als ik).Kepro schreef op maandag 23 december 2013 @ 19:55:
Jullie zijn echt totaal geen BF mensen als ik het zo lees. Alleen maar infanterie, kleine maps. Volgens mij zijn jullie de grootste piepers hier.
Ik houd ook van maps als Grand Bazaar; heerlijk close combat en minder angst voor die verdorven snipers
Ik heb alle BF's gespeeld. Jij ook?Kepro schreef op maandag 23 december 2013 @ 19:55:
En BF2 was voor mij Karkand/Mashtuur/Sharki.
City maps zijn gewoon het leukst met een paar voertuigen en geen jets.
Zie jij op een 64 man server 64 tanks staan zodat iedereen kan knallen?Kepro schreef op maandag 23 december 2013 @ 19:55:
Wat een comment
Dit dit dit dit dit! Hoogste intensiteit in de Battlefield games is voor mij te bereiken door city'ish maps te spelen met enkele voertuigen. 1 chopper per kant vind ik ook nog wel fun. Jets zuigen, kan me niet bedenken wat het toevoegt aan Battlefield, behalve een 1v1 arcade fighter-shooter.Redje schreef op maandag 23 december 2013 @ 20:01:
[...]
...
[ Voor 41% gewijzigd door kevz op 23-12-2013 20:06 ]
Maps die nog steeds heel klein zijn. Wat je al zegt, close combat. (CoD)Verwijderd schreef op maandag 23 december 2013 @ 19:59:
[...]
Dit voegt echt niets toe he.. Blijkbaar zijn het allemaal mensen die BF3 speelden en daarna het gaaf genoeg vonden om BF4 te kopen (net als ik).
Ik houd ook van maps als Grand Bazaar; heerlijk close combat en minder angst voor die verdorven snipers
Alle series vanaf BF2 (Console en pc)Redje schreef op maandag 23 december 2013 @ 20:01:
[...]
Ik heb alle BF's gespeeld. Jij ook?
De mappen die jij opnoemt kan je helemaal niet vergelijken met de steden mappen van BF3 en BF4.
Klinkt als een Jet hater. BF = jets/alle soorten voertuigen.kevz schreef op maandag 23 december 2013 @ 20:02:
[...]
Zie jij op een 64 man server 64 tanks staan zodat iedereen kan knallen?
Wat een comment
[...]
Dit dit dit dit dit! Hoogste intensiteit in de Battlefield games is voor mij te bereiken door city'ish maps te spelen met enkele voertuigen. 1 chopper per kant vind ik ook nog wel fun. Jets zuigen, kan me niet bedenken wat het toevoegt aan Battlefield, behalve een 1v1 arcade fighter-shooter.
@Kepro,
Ik vind juist dat er genoeg variatie in BF zit om te kiezen wat je persoonlijk het leukst vind.
Reden waarom ik nu BF4 heb gekocht.
Ligt echt aan wat voor bui waar ik ben.
Wil ik puur infantrie knallen speel ik Dom, wil ik een grootschalige battle join ik een 64 CQ server.
Ik ga mezelf niet beperken omdat een elitair persoon zoals jij het niet BF waardig vind.
Ik vind juist dat er genoeg variatie in BF zit om te kiezen wat je persoonlijk het leukst vind.
Reden waarom ik nu BF4 heb gekocht.
Ligt echt aan wat voor bui waar ik ben.
Wil ik puur infantrie knallen speel ik Dom, wil ik een grootschalige battle join ik een 64 CQ server.
Ik ga mezelf niet beperken omdat een elitair persoon zoals jij het niet BF waardig vind.
Ah de 'echte' BF speler komt weer tevoorschijn. Die vinden dat de enige rol van infanterie is om doelwitten te zijn voor voertuigen, en dingen als dekking, of nog erger terug kunnen vechten, horen niet in BF thuis...Kepro schreef op maandag 23 december 2013 @ 19:55:
Helaas heb jij dat tot echt verkeerd meneer.Sissors schreef op maandag 23 december 2013 @ 20:42:
[...]
Ah de 'echte' BF speler komt weer tevoorschijn. Die vinden dat de enige rol van infanterie is om doelwitten te zijn voor voertuigen, en dingen als dekking, of nog erger terug kunnen vechten, horen niet in BF thuis...
De nieuwe China maps zijn echt goed :-)
Erg mooi gemaakt !...
Erg mooi gemaakt !...
Dan heb je andere dan dat ik hebLasteraar schreef op maandag 23 december 2013 @ 20:46:
De nieuwe China maps zijn echt goed :-)
Erg mooi gemaakt !...
Het is jammer dat je vermogen tot begrijpend lezen het niveau van een aardappel nauwelijks ontstijgt (om over je pedante 'Ík ben een echte BF-speler' geneuzel maar te zwijgen), want ik heb nergens gezegd dat ik voertuigloze infantry-only meat grinders verkies boven andere types kaarten of gameplay. Als je namelijk goed had gelezen had je kunnen begrijpen dat ik momenteel het aanbod aan kaarten te eenzijdig vind, te veel neigend naar voertuig-gameplay waardoor infantry-gameplay wat wordt gemarginaliseerd. Ja, ik geef in BF de voorkeur aan infantry-play (en met mij tienduizenden, zo niet honderduizenden anderen - ook allemaal phonies zekerKepro schreef op maandag 23 december 2013 @ 19:55:
Anyway, genoeg aandacht verspild hieraan. Mijn meest gespeelde maps op dit moment zijn Shanghai, Lancang, Hainan en Dawnbreaker, en Locker en Golmud voor snel unlocken met TDM. Paracel Storm en Flood Zone vind ik er geweldig uitzien, maar hebben wmb. helaas te veel nadelen tijdens het spelen (ofwel te onoverzichtelijk, of te veel roof campers).
Van China Rising heb ik alleen Dragon Pass en Guilin Peaks geprobeerd, beide zien er echt fraai uit (doen me erg denken aan BF2:BC2 Vietnam), maar ik heb ze nog niet genoeg gespeeld voor een goed oordeel. Die andere twee lijken me te open for my liking om echt plezier te hebben, maar ik ga ze zeker nog wel uitproberen.
---
Om even in te haken op de map discussie.
Het is toch logisch dat Seine niet terug komt in BF4 die map was alleen leuk in Conquest small 32p.
Met 64p in Conquest large en in Rush was het gewoon slecht en dan te bedenken om de zelfde map te spelen met de gadgets van BF4 wat een drama zal dat zijn.(Denk dat eigenlijk hetzelfde geldt voor Bazaar maar die map was wel leuker )
Dan nog het aantal baserapes op Seine echt om te janken
of rush op Bazaar met die tank
maar een map als Karkand had ik wel heel graag terug gezien omdat die map tenminste nog een nut heeft voor andere classes ivm. de tank en Lav en geen Assault = Win map.
Dat het aantal infantry georienteerde maps misschien wat tegen valt is logisch te verklaren omdat het spel misschien dan wel (te)veel op infantry gefocused is.
Want met Domination , TDM , Squad DM en Defuse als infantry only gamemodes en Locker , Metro en Guilin peaks als infantry only maps snap ik het geklaag niet zo zeer.
Want er zijn ook nog eens maps waar de voertuigen een meer ondersteunende rol spelen zoals Zavod , Flood zone , SoS en Hainan resort.
Kijk dat de TDM of Domination maps niet zo goed zijn is misschien wel het het probleem en niet het aantal city maps
want waren er een paar goede TDM of Domination maps geweest was deze discussie er waarschijnlijk niet
Het is toch logisch dat Seine niet terug komt in BF4 die map was alleen leuk in Conquest small 32p.
Met 64p in Conquest large en in Rush was het gewoon slecht en dan te bedenken om de zelfde map te spelen met de gadgets van BF4 wat een drama zal dat zijn.(Denk dat eigenlijk hetzelfde geldt voor Bazaar maar die map was wel leuker )
Dan nog het aantal baserapes op Seine echt om te janken
Dat het aantal infantry georienteerde maps misschien wat tegen valt is logisch te verklaren omdat het spel misschien dan wel (te)veel op infantry gefocused is.
Want met Domination , TDM , Squad DM en Defuse als infantry only gamemodes en Locker , Metro en Guilin peaks als infantry only maps snap ik het geklaag niet zo zeer.
Want er zijn ook nog eens maps waar de voertuigen een meer ondersteunende rol spelen zoals Zavod , Flood zone , SoS en Hainan resort.
Kijk dat de TDM of Domination maps niet zo goed zijn is misschien wel het het probleem en niet het aantal city maps
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Verwijderd
Eindelijk de eerste beelden!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=TGrCXOi3nsc&feature=c4-overview-vl&list=PLUtRlbgUQ6OKRsFXSU_M3keDpZH2x6i8z]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=TGrCXOi3nsc&feature=c4-overview-vl&list=PLUtRlbgUQ6OKRsFXSU_M3keDpZH2x6i8z]
de eerste beelden van... paracel storm?
lol, dat is gewoon de boot waar de eerste mcoms bij rush op staan @ Paracel Storm
Ik bedoel niet die lichte vertraging die je ook in bf3 had waardoor je bv net achter cover dood gaat, dat is normaal en komt idd door het ping verschil.Verwijderd schreef op maandag 23 december 2013 @ 16:41:
[...]
uhh dude dit komt gewoon door dat ze de vuurgevechten client side hebben geregeld.
Wat ik bedoel is de seconden vertraging die je hebt in bf4.
This is so true en het waren ook de meest gespeelde maps.Redje schreef op maandag 23 december 2013 @ 20:01:
[...]
Ik heb alle BF's gespeeld. Jij ook?
Ik ga er van uit dat je ons probeerde te trollen/ voor de gek te houden ?
Of je geeft nu aan dat je echt nooit Conquest hebt gespeeld, of een nieuwe speler die voor het eerst paracel storm ziet/speelt.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Uhhh..... (back to) Karkand zat ook gewoon in BF3 hoor....Kepro schreef op maandag 23 december 2013 @ 20:23:
[...]
De mappen die jij opnoemt kan je helemaal niet vergelijken met de steden mappen van BF3 en BF4.
Door mensen zo aan te spreken ben je meteen je geloofwaardigheid kwijt en zal niemand je meer serieus nemen.Kepro schreef op maandag 23 december 2013 @ 20:43:
[...]
Helaas heb jij dat tot echt verkeerd meneer.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Los van zijn toon snap ik wel een beetje waar hij op doelt. Kijkend naar BF 1942 waren dat een stuk ruimere maps waarbij je ook gewoon alleen kon zijn. Voordeel daarvan was dat je een tank ook echt stuk kon krijgen met 1 of 2 man, omdat de ontwikkelaar een tank niet sterk genoeg voor 6 tegenstanders tegelijk hoeft te maken, zoveel kwam je er vaak niet tegelijk tegen.ChojinZ schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 09:07:
[...]
Uhhh..... (back to) Karkand zat ook gewoon in BF3 hoor....
[...]
Door mensen zo aan te spreken ben je meteen je geloofwaardigheid kwijt en zal niemand je meer serieus nemen.
Infantry combat was toen niet zozeer minder belangrijk, maar wel minder vaak close combat. Schiet gevechten duurde vaak ook net even langer (iig bij BF1942). Het is allemaal wat drukker, meer action based geworden op kleinere maps (of snellere voortuigen en een sneller spawn systeem). Die maps zijn er altijd al geweest alleen begint de verhouding wat meer te verschuiven. Persoonlijk heb ik liever meer grote maps.
Het lijkt me wel gaaf als de volgende BF weer terug naar de tweedewereld oorlog gaat, maar vooral omdat vliegtuigen (en eigen alle voertuigen) daar beter binnenpassen. Geen homing missiles, maar gewoon de bommen zoals we die uit BF1942 kennen. Heerlijk primitief, niet zo snel en een stuk romantischer. Helaas is de tweede wereld oorlog in die periode zo ontzettend veel misbruikt voor games dat het nog wel weer even duurt totdat ontwikkelaars het weer aan gaan durven.
Ondertussen geniet ik wel weer van BF4, maarja er moet wat te dromen blijven. Ik blijf in ieder geval duimen voor een paar grote maps in de uitbreidingen. China Rising is me goed bevallen. Enige wat me verbaast is dat ze niet de moeite hebben genomen levolution events erin te stoppen. IS daar ooit een verklaring over geweest?
Ik heb alle 4 de maps nu 1 keer gespeeld, en heb gister alleen van die betonnen paaltjes in de grond gespot bij altai range (volgens mij? die best grote map met veel bergen, in een soort herfst setting)Isniedood schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 09:23:
Enige wat me verbaast is dat ze niet de moeite hebben genomen levolution events erin te stoppen. IS daar ooit een verklaring over geweest?
Maar inderdaad, ik mis de epische storm van paracel storm, of een dijkdoorbraak of iets dergelijks. Ik had verwacht dat het jungle level in china rising wel iets van een soort epische moesson zou hebben.
Of de triggers voor dit soort dingen zijn nog niet duidelijk voor iedereen
gezien dat dit nu al behoorlijke zware maps zijn denk ik dat er daarom geen levolution in zit. Ik weet niet of een moesson echt zwaar zou zijn voor de videokaart maar wel een dergelijke levolution als in shanghai of hainan.AerosPhere schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 09:35:
[...]
Ik heb alle 4 de maps nu 1 keer gespeeld, en heb gister alleen van die betonnen paaltjes in de grond gespot bij altai range (volgens mij? die best grote map met veel bergen, in een soort herfst setting)
Maar inderdaad, ik mis de epische storm van paracel storm, of een dijkdoorbraak of iets dergelijks. Ik had verwacht dat het jungle level in china rising wel iets van een soort epische moesson zou hebben.
Of de triggers voor dit soort dingen zijn nog niet duidelijk voor iedereen
Ik heb jouw gehele post niet gelezen/gezien omdat hier een x aantal pagina's met gezeur staat. Het is meer een globaal bericht.w00t00w schreef op maandag 23 december 2013 @ 22:03:
[...]
Het is jammer dat je vermogen tot begrijpend lezen het niveau van een aardappel nauwelijks ontstijgt (om over je pedante 'Ík ben een echte BF-speler' geneuzel maar te zwijgen), want ik heb nergens gezegd dat ik voertuigloze infantry-only meat grinders verkies boven andere types kaarten of gameplay. Als je namelijk goed had gelezen had je kunnen begrijpen dat ik momenteel het aanbod aan kaarten te eenzijdig vind, te veel neigend naar voertuig-gameplay waardoor infantry-gameplay wat wordt gemarginaliseerd. Ja, ik geef in BF de voorkeur aan infantry-play (en met mij tienduizenden, zo niet honderduizenden anderen - ook allemaal phonies zeker), en ik vond dat BF3 al vanaf vanilla daarin een veel meer gemeleerde collectie maps in de aanbieding had dan wat er tot nog toe voor BF4 beschikbaar is (ik weet dat er nog een urban warfare DLC gaat komen die waarschijnlijk meer gericht is op infantry), niet meer, niet minder. Ik hou namelijk van afwisseling: soms wil ik een paar rondes lekker (en dom) TDM of CQDom knallen op een kaart à la Locker of Shanghai, soms heb ik zin om met voertuigen in de weer te gaan. Maar die keuze wordt mij in veel mindere mate geboden dan bij deel 3, en dat is één van de dingen die mij persoonlijk storen (of beter, die ik jammer vind).
Anyway, genoeg aandacht verspild hieraan. Mijn meest gespeelde maps op dit moment zijn Shanghai, Lancang, Hainan en Dawnbreaker, en Locker en Golmud voor snel unlocken met TDM. Paracel Storm en Flood Zone vind ik er geweldig uitzien, maar hebben wmb. helaas te veel nadelen tijdens het spelen (ofwel te onoverzichtelijk, of te veel roof campers).
Van China Rising heb ik alleen Dragon Pass en Guilin Peaks geprobeerd, beide zien er echt fraai uit (doen me erg denken aan BF2:BC2 Vietnam), maar ik heb ze nog niet genoeg gespeeld voor een goed oordeel. Die andere twee lijken me te open for my liking om echt plezier te hebben, maar ik ga ze zeker nog wel uitproberen.
En jij vond de dat goede re-makes? Ik zal ook meteen verklappen dat ik de B2K dlc ook meteen het meeste gespeeld heb.ChojinZ schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 09:07:
[...]
Uhhh..... (back to) Karkand zat ook gewoon in BF3 hoor....
[...]
Door mensen zo aan te spreken ben je meteen je geloofwaardigheid kwijt en zal niemand je meer serieus nemen.
BedanktIsniedood schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 09:23:
[...]
Los van zijn toon snap ik wel een beetje waar hij op doelt. Kijkend naar BF 1942 waren dat een stuk ruimere maps waarbij je ook gewoon alleen kon zijn. Voordeel daarvan was dat je een tank ook echt stuk kon krijgen met 1 of 2 man, omdat de ontwikkelaar een tank niet sterk genoeg voor 6 tegenstanders tegelijk hoeft te maken, zoveel kwam je er vaak niet tegelijk tegen.
Infantry combat was toen niet zozeer minder belangrijk, maar wel minder vaak close combat. Schiet gevechten duurde vaak ook net even langer (iig bij BF1942). Het is allemaal wat drukker, meer action based geworden op kleinere maps (of snellere voortuigen en een sneller spawn systeem). Die maps zijn er altijd al geweest alleen begint de verhouding wat meer te verschuiven. Persoonlijk heb ik liever meer grote maps.
Het lijkt me wel gaaf als de volgende BF weer terug naar de tweedewereld oorlog gaat, maar vooral omdat vliegtuigen (en eigen alle voertuigen) daar beter binnenpassen. Geen homing missiles, maar gewoon de bommen zoals we die uit BF1942 kennen. Heerlijk primitief, niet zo snel en een stuk romantischer. Helaas is de tweede wereld oorlog in die periode zo ontzettend veel misbruikt voor games dat het nog wel weer even duurt totdat ontwikkelaars het weer aan gaan durven.
Ondertussen geniet ik wel weer van BF4, maarja er moet wat te dromen blijven. Ik blijf in ieder geval duimen voor een paar grote maps in de uitbreidingen. China Rising is me goed bevallen. Enige wat me verbaast is dat ze niet de moeite hebben genomen levolution events erin te stoppen. IS daar ooit een verklaring over geweest?
Battlefield logica: http://battlelog.battlefi...56803881736640/352205202/
Ik word MVP in het winnende team met een K/D van 1.5 En een metric shit ton of flag captures. Skill: -2, wait, what?
Ik word MVP in het winnende team met een K/D van 1.5 En een metric shit ton of flag captures. Skill: -2, wait, what?
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
wat was je vorige skillllevel en wat is je spm? kd is namelijk maar vrij klein onderdeel ervan. als je spm laag is en je skillevel al vrij hoog dan is het idd best mogelijk dat je naar beneden gaat.ye-roon schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 10:35:
Battlefield logica: http://battlelog.battlefi...56803881736640/352205202/
Inderdaad, is er ondertussen niet een antwoord vanuit Dice/EA gekomen waarom ze dat niet hebben gedaan?China Rising is me goed bevallen. Enige wat me verbaast is dat ze niet de moeite hebben genomen levolution events erin te stoppen. IS daar ooit een verklaring over geweest?
Kan daar geen goed antwoord voor bedenken.. BF4 staat toch deels bekend om Levolution, maar waarom dan niks ervan verwerken in China Rising?
Wat voor levolution had je in gedachten dan in china rising?Hapkoek schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:54:
[...]
Inderdaad, is er ondertussen niet een antwoord vanuit Dice/EA gekomen waarom ze dat niet hebben gedaan?
Kan daar geen goed antwoord voor bedenken.. BF4 staat toch deels bekend om Levolution, maar waarom dan niks ervan verwerken in China Rising?
Ik denk dat ze gewoon geen idee hebben voor die mappen, storm hebben we al, van licht naar donker is
er ook al en ga zo verder.
me skill was zo 280 of zo, het was net 21 naar beneden gegaan van het potje ervoor waar ik 2 min ingezet had en 2 keer gespawn killed wasSouLLeSSportal schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 11:18:
[...]
wat was je vorige skillllevel en wat is je spm? kd is namelijk maar vrij klein onderdeel ervan. als je spm laag is en je skillevel al vrij hoog dan is het idd best mogelijk dat je naar beneden gaat.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Tja, dat is de taak van hun om iets te verzinnen. Maar om een spel aan te kondigen met een nieuwe term en daar ook mee adverteren en vervolgens na 3-4(?) maps met levolution het volledig weg te laten bij een uitbreiding vind ik ook weer een beetje makkelijk.NLsandman schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 12:38:
[...]
Wat voor levolution had je in gedachten dan in china rising?
Ik denk dat ze gewoon geen idee hebben voor die mappen, storm hebben we al, van licht naar donker is
er ook al en ga zo verder.
Al was het bij China Rising een T-rex die uit de bosjes komt en die geit meeneemt.
Nee maar wat ik bedoel is, BF4 staat er een beetje om maar jammer dat ze er dan niet iets meer van laten zien.
T-rex is op roque transmissionHapkoek schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 12:43:
[...]
Tja, dat is de taak van hun om iets te verzinnen. Maar om een spel aan te kondigen met een nieuwe term en daar ook mee adverteren en vervolgens na 3-4(?) maps met levolution het volledig weg te laten bij een uitbreiding vind ik ook weer een beetje makkelijk.
Al was het bij China Rising een T-rex die uit de bosjes komt en die geit meeneemt.![]()
![]()
Nee maar wat ik bedoel is, BF4 staat er een beetje om maar jammer dat ze er dan niet iets meer van laten zien.
Op zich lijkt me een en ander wel mogelijk maar aan de andere kant lenen deze maps zich er wat minder voor, altai range zou alleen al wat weersverandering wel tof zijn, net als bij floodzone af en toe regen valt, maar het moet niet zo'n sneeuw storm worden als bij lockers.
guilin peaks zou ik wel tof vinden als je een dikke regenbui zou krijgen, dat veranderd op zich vrij weinig behalve dat het zicht wat minder zou kunnen worden.
Dragon pass, enige wat nu zou kunnen is wellicht een brug of een van die grote rotsen die je kapot zou kunnen schieten als in de lancang dam.
silk road, zandstorm, voor de rest laat de inspiratie mij in de steek
dat dat een moment opname is waar je weinig waarde aan kan hechten, dat is bekendye-roon schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 12:38:
[...]
me skill was zo 280 of zo, het was net 21 naar beneden gegaan van het potje ervoor waar ik 2 min ingezet had en 2 keer gespawn killed wasMaar dan nog, het gaat me om dat dat "skill" gedeelte gewoon complete onzin is en dat het nergens op slaat
In de volgende map pack zit wel weer levolution.Hapkoek schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 12:43:
[...]
Tja, dat is de taak van hun om iets te verzinnen. Maar om een spel aan te kondigen met een nieuwe term en daar ook mee adverteren en vervolgens na 3-4(?) maps met levolution het volledig weg te laten bij een uitbreiding vind ik ook weer een beetje makkelijk.
Al was het bij China Rising een T-rex die uit de bosjes komt en die geit meeneemt.![]()
![]()
Zand storm zit in oman, denk dat dice daarvoor heeft gekozen, mist of regen was inderdaad wel mooi geweest op guilin peaks en dan bv tijd smorgens vroeg en later dat de mist oplost.
[ Voor 12% gewijzigd door NLsandman op 24-12-2013 13:04 ]
Inderdaad, bij het volgende pack komt er vast weer Levolution. Tis ook niet dat ik het nu saai vind ofzo of niet goed maar ging puur om de gedachte.
Anyway, Wat vinden jullie het beste om bij een attack boat te nemen? Active protection? Smoke?
Als primair heb ik 30MM en secondair heb ik TV rocket, voordat de storm komt. Daarna verwissel ik die.
Anyway, Wat vinden jullie het beste om bij een attack boat te nemen? Active protection? Smoke?
Als primair heb ik 30MM en secondair heb ik TV rocket, voordat de storm komt. Daarna verwissel ik die.
Verwijderd
Nog 3 spelers nodig voor 400 ticket air superiority
Wie o Wie?
http://battlelog.battlefi...na-Rising-400-Tickets-LA/
Wie o Wie?
helaas nog tot zes uur aan die arbeit en dan nog de hel dat is pre kerssemis shopping door voor wat voedsel...Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 14:14:
Nog 3 spelers nodig voor 400 ticket air superiority
Wie o Wie?
Burst CannonHapkoek schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:43:
Inderdaad, bij het volgende pack komt er vast weer Levolution. Tis ook niet dat ik het nu saai vind ofzo of niet goed maar ging puur om de gedachte.![]()
Tv-guided missile
Active Protection
Zoom optics
Belt feeder
Die burst cannon kan je spammen -> heel nice tegen enemy boats
idd exact die setup is 99% van de tijd beste. Ook pesky scout chopper die denken mij te kunnen kapotknallen haal je vrij goed met de burst uit de lucht, en zelfs die jets gaan er soms aan of zijn iig vrij duidelijk ingelicht dat ze niet te dichtbij moeten komenSmokingCrop schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 14:57:
[...]
Burst Cannon
Tv-guided missile
Active Protection
Zoom optics
Belt feeder
Die burst cannon kan je spammen -> heel nice tegen enemy boats
ook infi lukt aardig alhoewel daar een 30mm wel beter in is. die drop van de 30mm is gewoon zo hoog dat je op langer dan 50 meter niet veel kan doen.
Moet trouwens zeggen dat ik de ak12 eigenlijk de beste midrange-longrange gun vind, de sar21 is ook wel prima maar is toch wat lastiger door de wat grotere horizontal recoil, je kan met de ak12 net wat makkelijker bursten op lange afstand.
Als je dan de cz807 pakt kan die net als de aug eigenlijk net niets goed, allemaal maar middelmatig en niet dermate goed genoeg om dan een goede allrounder te zijn. accuracy is te laag, rpm is te laag, recoil is te lastig voor lange afstand en hipfire is ook niet denderend van beide. Dan ook nog een wat lage bullet velocity van 580 de 807 vs de toc700 van die van de aug maakt hem imho compleet nutteloos.
[ Voor 41% gewijzigd door SouLLeSSportal op 24-12-2013 16:44 ]
Helaas hebben BF3 en BF4 nog niet het niveau van BC2 kunnen evenaren. Ook die Vietnam uitbreiding was geweldig. Met name Rush was bij BC2 ongeëvenaard sterk. Rush in BF3 en BF4 hangt er maar een beetje bij helaas.w00t00w schreef op maandag 23 december 2013 @ 22:03:
Van China Rising heb ik alleen Dragon Pass en Guilin Peaks geprobeerd, beide zien er echt fraai uit (doen me erg denken aan BF2:BC2 Vietnam), maar ik heb ze nog niet genoeg gespeeld voor een goed oordeel.
afgezien van het feit dat je de gebouwen vanaf spawn op sommige maps kon kapot schieten en dus verder kon zonder het ding uberhaupt te armenKoekiemonsterr schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 16:57:
[...]
Helaas hebben BF3 en BF4 nog niet het niveau van BC2 kunnen evenaren. Ook die Vietnam uitbreiding was geweldig. Met name Rush was bij BC2 ongeëvenaard sterk. Rush in BF3 en BF4 hangt er maar een beetje bij helaas.
De maps werkten wel beter, die van bf4 is over het algemeen of je komt niet verder dan de eerste set doordat het zo enorm simpel is de attackers tegen te houden, of je steamrollled over het slechte team heen en wint in 5 min. beide zijn niet echt leuk en maar een klein percentage is echt een beetje balanced.
Vietnam uitbreiding had imo als grote probleem dat er niks in zat om helis neer te halen.Koekiemonsterr schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 16:57:
[...]
Helaas hebben BF3 en BF4 nog niet het niveau van BC2 kunnen evenaren. Ook die Vietnam uitbreiding was geweldig. Met name Rush was bij BC2 ongeëvenaard sterk. Rush in BF3 en BF4 hangt er maar een beetje bij helaas.
De meeste Rush maps vind ik best goed gemaakt en geen klachten over. De nieuwe China Rising maps zijn alleen wel bagger voor Rush (iig ik heb paar keer silk road gedaan, die is gewoon ruk zonder enige dekking, en één van de andere die ik maar 1x als attacker heb gewonnen omdat we en veel sterker waren en de verdedigers een tank hadden gedoneerd).
Ook leuk, de bomb delivery ribbons zijn broken, ik heb er nu al 7 gehaald, maar voor de achievement voor I'm dynamite zegt maar 1x, of moet je die ribbons in china rising maps halen ofzo?
Voor de Bomber Delivery Ribbon moet je 3 kills in een ronde halen met de Bomber. Het is dus geen Obliteration ribbon. De Bomber zit alleen in China Rising, dus ja je moet het op CR halen.SouLLeSSportal schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 20:52:
Ook leuk, de bomb delivery ribbons zijn broken, ik heb er nu al 7 gehaald, maar voor de achievement voor I'm dynamite zegt maar 1x, of moet je die ribbons in china rising maps halen ofzo?
ffs vond het al wat apart ik zie nu idd bombER delivery en bomb delivered ribbons, fijne duidelijke naams aanduiding.Xant0r schreef op woensdag 25 december 2013 @ 00:46:
[...]
Voor de Bomber Delivery Ribbon moet je 3 kills in een ronde halen met de Bomber. Het is dus geen Obliteration ribbon. De Bomber zit alleen in China Rising, dus ja je moet het op CR halen.
[ Voor 11% gewijzigd door SouLLeSSportal op 25-12-2013 01:59 ]
Het is zelfs zo erg dat als een map laad ik van te voren kan zeggen of de attackers of defenders winnen en op welk punt dat gaat gebeuren....SouLLeSSportal schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 17:00:
[...]
afgezien van het feit dat je de gebouwen vanaf spawn op sommige maps kon kapot schieten en dus verder kon zonder het ding uberhaupt te armen![]()
De maps werkten wel beter, die van bf4 is over het algemeen of je komt niet verder dan de eerste set doordat het zo enorm simpel is de attackers tegen te houden, of je steamrollled over het slechte team heen en wint in 5 min. beide zijn niet echt leuk en maar een klein percentage is echt een beetje balanced.
Helaas een coole spelmodus slecht uitgewerkt!
De RPK-74M die je krijgt bij de Powder Keg assignment is echt een toppertje, ik ben niet echt van de LMG maar deze maakt toch een uitzondering, speelt in mijn ogen als een AR..
Ik heb de afgelopen tijd lekker op mijn tablet de commander uit lopen hangen maar nu zie ik dat alle upgrades etc niet in battelog zijn verwerkt (lvl up enzo!)
Iemand een idee?
Iemand een idee?
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Als iemand die nagenoeg exclusief Rush speelt herken ik dat echt niet. Ik vind zelf de algemene indeling van de maps prima, alleen voor rush mag er soms wel wat geschoven worden (dat kan gewoon bijvoorbeeld door voertuigen van verdedigers en aanvallers te wijzigen). Maar ik heb echt niet dat het of bij de eerste wordt tegengehouden of ze winnen. Over het algemeen worden ze ergens halverwege tegengehouden, tenzij het echt unbalanced is.SouLLeSSportal schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 17:00:
[...]
afgezien van het feit dat je de gebouwen vanaf spawn op sommige maps kon kapot schieten en dus verder kon zonder het ding uberhaupt te armen![]()
Zeg mij dan ff welk oudejaarslot nummer ik moet halen voor de 30 miljoenwasbix schreef op woensdag 25 december 2013 @ 03:54:
[...]
Het is zelfs zo erg dat als een map laad ik van te voren kan zeggen of de attackers of defenders winnen en op welk punt dat gaat gebeuren....
Verwijderd
Haal maar een halve, valt nooit op een hele, dus je komt niet verder dan 15 miljoen.l0n3w012ph schreef op woensdag 25 december 2013 @ 16:58:
[...]
Zeg mij dan ff welk oudejaarslot nummer ik moet halen voor de 30 miljoen
Wat is het verschil tussen Camo en Paint?? Paint is voor je wapens die je kunt selecteren, maar de camo vind ik nergens terug die ik unlocked hebt via de battlepacks..
Zal wel voor de soldiers zijn, maar gaat dat dan automatisch??
Je kan ook je eigen camo kiezen die je wilt aandoen ipv de default camo. Niet dat ik er om geef, want je ziet nauwelijks een verschil..Frank1973 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 19:04:
Wat is het verschil tussen Camo en Paint?? Paint is voor je wapens die je kunt selecteren, maar de camo vind ik nergens terug die ik unlocked hebt via de battlepacks..
Die functie heb ik nog niet gevonden on de battlelog dat ik mijn eigen camo kan kiezen..SmokingCrop schreef op woensdag 25 december 2013 @ 19:23:
[...]
Je kan ook je eigen camo kiezen die je wilt aandoen ipv de default camo. Niet dat ik er om geef, want je ziet nauwelijks een verschil..
Klopt, kan volgens mij ook alleen ingame. onderaan zie je de chinese id US vlag, dat is de standaard Camo, daar op klikkerdeklik en voila je kunt camo's kiezen.Frank1973 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 20:03:
[...]
Die functie heb ik nog niet gevonden on de battlelog dat ik mijn eigen camo kan kiezen..
Is er al een release date bekend voor Second Assault? Ik kan alleen 3 december vinden, maar gezien DICE heeft aangegeven eerst bugs te fixen..
Ok duidelijk!! bedanktMEN-O schreef op woensdag 25 december 2013 @ 20:13:
[...]
Klopt, kan volgens mij ook alleen ingame. onderaan zie je de chinese id US vlag, dat is de standaard Camo, daar op klikkerdeklik en voila je kunt camo's kiezen.
Dat was volgens mij voor de Xbox One (exclusief tot aan release op andere platforms), ik geloof dat we die DLC pas ergens in maart krijgen. Als we pech hebben en ze zelfde planning gebruiken als BF3 dan is het pas in junireemprive schreef op woensdag 25 december 2013 @ 20:14:
Is er al een release date bekend voor Second Assault? Ik kan alleen 3 december vinden, maar gezien DICE heeft aangegeven eerst bugs te fixen..
Back 2 Karkand - December 2011
Close Quarters - June 2012
Armored Kill - September 2012
Aftermath - December 2012
End Game - March 2013
Verwijderd
Damn, heb vandaag pas Defuse ontdekt na 2 maand 64 Conquest en wat is het zalig man! Brengt echt het oude CS gevoel terug want je kan niet meteen respawnen en je moet de bom plaatsen of ontmantelen. Ook apprecieer je de omgevingsgeluiden want in bomvolle servers is het puur oorlog en in deze mode moet je je echt oriënteren waar geluiden door spelers komen zoals voetstappen, brekend glas of schoten..
Het is wel jammer dat ik totaal geen volle servers vind in Europa, in de VS waren er 2 waar ik wel kon op spelen. Het enige wat kut is dat ik rondloop met een dikke ping van 120...
Het is wel jammer dat ik totaal geen volle servers vind in Europa, in de VS waren er 2 waar ik wel kon op spelen. Het enige wat kut is dat ik rondloop met een dikke ping van 120...
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2013 07:23 ]
Verwijderd
Wat proberen jullie meestal te veranderen met behulp van attachments op jullie wapens? Ik doel dan vooral op carbines, assault rifles, lmg's en pdw's
Proberen jullie de sterke kanten (bijv. lage recoil) nog sterker te maken (bijna geen recoil),
Of proberen jullie het wapen te balanceren, door met bijvoorbeeld lage recoil een heavy barrel toe te voegen?
Ik vroeg dit mij namelijk af, omdat ik zelf er toch nog steeds niet uit ben wat ik nou het liefst doe. Als je een wapen balanceert heeft ie meer mogelijkheden, maar ik heb het gevoel dat ik dan op elk vlak net iets te kort kom.
Proberen jullie de sterke kanten (bijv. lage recoil) nog sterker te maken (bijna geen recoil),
Of proberen jullie het wapen te balanceren, door met bijvoorbeeld lage recoil een heavy barrel toe te voegen?
Ik vroeg dit mij namelijk af, omdat ik zelf er toch nog steeds niet uit ben wat ik nou het liefst doe. Als je een wapen balanceert heeft ie meer mogelijkheden, maar ik heb het gevoel dat ik dan op elk vlak net iets te kort kom.
Soms pak je het wapen van iemand anders op, schiet het lekker, en zou je wel willen weten wat erop zit, maar dat kan dan weer niet
. Zelf vind ik het probleem dat nagenoeg alle barrel attachments je full-auto prestaties slechter maken. Oftewel daarop doe ik soms silencers, anders flash hider als ik die geunlocked heb (niet bijzonder nuttig, maar als je toch niks hebt, waarom niet).
Tuurlijk soms zou ik wel minder recoil willen hebben met als tegenprestatie slechter full-auto accuracy, maar het is niet iets wat ik standaard wil opofferen. Dan pak ik een random grip erbij (meestal eentje die betere full-auto accuracy geeft). En de wapens waarmee ik beetje sneaky wil kunnen zijn een laser sight, andere (uiteindelijk) een laser/light combo.
Tuurlijk soms zou ik wel minder recoil willen hebben met als tegenprestatie slechter full-auto accuracy, maar het is niet iets wat ik standaard wil opofferen. Dan pak ik een random grip erbij (meestal eentje die betere full-auto accuracy geeft). En de wapens waarmee ik beetje sneaky wil kunnen zijn een laser sight, andere (uiteindelijk) een laser/light combo.
Je kunt net zo goed met een zwaailamp rond gaan lopen op je helm.. Hoe vaak ik niet iemand spot/neerschiet omdat die met een zaklamp/laser rond rent in open terrein, overdag..
Ik zie totaal niet het nut ervan in, silencer / grip / of heavy barrel dat snap ik nog wel..
Ik zie totaal niet het nut ervan in, silencer / grip / of heavy barrel dat snap ik nog wel..
Ik doe er ook vaak genoeg helemaal geen (of flash hider want die heeft geen down side) barrel attachment op en heb ik alleen de plus van de grip.
De Stuby grip + Muzzle break bevalt ook wel goed en werkt op de meeste wapens.
Ik moet me er nog meer in verdiepen om te kijken welk wapens met welke attachments nu het beste zijn.
Wel is het grappig dat er nog steeds mensen zijn die uit onwetendheid? nog steeds altijd de HB gebruiken terwijl is veel gevallen een andere barrel beter was geweest.
hipfire FTW
Ik moet me er nog meer in verdiepen om te kijken welk wapens met welke attachments nu het beste zijn.
Wel is het grappig dat er nog steeds mensen zijn die uit onwetendheid? nog steeds altijd de HB gebruiken terwijl is veel gevallen een andere barrel beter was geweest.
De laser op PDWs en Bull pups maken het wapen vaak veel beter in close combat zo heb ik al menig gevecht gewonnenFrank1973 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 11:58:
Je kunt net zo goed met een zwaailamp rond gaan lopen op je helm.. Hoe vaak ik niet iemand spot/neerschiet omdat die met een zaklamp/laser rond rent in open terrein, overdag..
[ Voor 34% gewijzigd door beuker19 op 26-12-2013 12:10 ]
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Daarom dus bij degene dat ik wel wat sneakier wil kunnen zijn heb ik enkel laser, want die kan ik uitschakelen als ik wil. Als ik gewoon rondloop over een open veld laat ik hem aan staan, als je me dan niet ziet dan maakt een lasertje ook niet uit. Alleen vooral als je bijvoorbeeld een mcom flankt wil je met silenced wapen iemand neer kunnen schieten zonder dat hij een rode/groene vlek in zijn beeld heeft waar jij zit.
Maar waarom? Laser geeft heel veel betere hipfire accuracy. Gewoon als er 5m voor me ineens iemand opduikt scheelt het toch weer fractie van seconde als ik direct kan vuren en niet eerst moet scopen. Dat verschil in accuracy is echt gigantisch.
En lamp is voor ondergronds/in gebouwen. Het verblindt je tegenstander (in theorie is het dan gewoon schieten op de lamp, in de praktijk vertraag je de reactie van nagenoeg iedereen). Daarnaast zijn zat gebieden verdomd donker, en dan is het geweldig om fatsoenlijk licht te hebben. Vooral als je achter je PC zit met redelijk wat omgevingslicht.
Maar waarom? Laser geeft heel veel betere hipfire accuracy. Gewoon als er 5m voor me ineens iemand opduikt scheelt het toch weer fractie van seconde als ik direct kan vuren en niet eerst moet scopen. Dat verschil in accuracy is echt gigantisch.
En lamp is voor ondergronds/in gebouwen. Het verblindt je tegenstander (in theorie is het dan gewoon schieten op de lamp, in de praktijk vertraag je de reactie van nagenoeg iedereen). Daarnaast zijn zat gebieden verdomd donker, en dan is het geweldig om fatsoenlijk licht te hebben. Vooral als je achter je PC zit met redelijk wat omgevingslicht.
Verwijderd
Eerste keer flawless!
battlelog.battlefield.com...58636546048960/379053074/
battlelog.battlefield.com...58636546048960/379053074/
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2013 12:19 ]
Voor de blips op de map gebruik ik flash hiders, idiaal geen negatieve stats en je wordt niet op de map getoont.Sissors schreef op donderdag 26 december 2013 @ 12:11:
Daarom dus bij degene dat ik wel wat sneakier wil kunnen zijn heb ik enkel laser, want die kan ik uitschakelen als ik wil. Als ik gewoon rondloop over een open veld laat ik hem aan staan, als je me dan niet ziet dan maakt een lasertje ook niet uit. Alleen vooral als je bijvoorbeeld een mcom flankt wil je met silenced wapen iemand neer kunnen schieten zonder dat hij een rode/groene vlek in zijn beeld heeft waar jij zit.
Je bent natuurlijk nog steeds te horen maar toch, zeker als veel mensen battlescreen gebruiken is het zwaar nuttig.
Als sniper heeft dat ding al tientalle keren mij gered, zeker als ik counter snipe red dat ding mij extreem vaak.
Natuurlijk offer je er bij sommige wapens wel stats voor op, maar op sniper rifles en dmr's zie ik persoonlijk weinig reden om ze niet te gebruiken.
Body mods don't determine skill
Kijken naar de stats wat doet wapen goed wat niet, dan probeer ik meestal een wapen voor een wat specifieke setting op te zetten, dus de langzamere wapens zoals de sar21 stel je zo in dat hij het beste is op lange afstand, dus HB, stubby grip aangezien de vert. recoil nagenoeg niet bestaat voor dit wapen, en een midrange scope, de pk-a is echt superfijn. Voor cqb zoals de mtar21 leg je de nadruk op hipfire (want bullpup= beter voor hipfire) dus laser sight, vertical/ergo grip, en evt een muzzle brake of flashhider. Wil je van de minimap blijven en geluid zo laag mogelijk dan zijn over het algemeen de midrange wapens beste, m416, ace23 etc. zorg dat die zo accuraat mogelijk zijn + de silencer. geen laser of tac. light, flashlight is optioneel aangezien je die uit kan doen maar beste is gewoon weglaten. Je wil de vijand verrassen vanaf de flank of vanachter zonder dat je gezien wordt op de map.Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 10:29:
Wat proberen jullie meestal te veranderen met behulp van attachments op jullie wapens? Ik doel dan vooral op carbines, assault rifles, lmg's en pdw's
Voor mij is het dus iig altijd de sterke kanten van het wapen benadrukken en hem dan ook op de juiste manier gebruiken dus geen hipfire kanon gebruiken om snipers mee af te schieten op lange afstand.
HB is wel nuttig maar niet zo goed meer als in bf3, toch zorgt die wel voor een stuk betere/tighter cones of fire, met als negatief punt dat de vert. recoil iets hoger wordt. met beetje skill kan je dat prima compenseren maar kun je wel laserbeams schieten over langere afstand. De meeste wapens heb je er iig niet zoveel aan omdat die gewoon in de basis niet veel beter worden met een HB en dan idd meer hebben aan een andere barrel attachement.beuker19 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 12:07:
Ik doe er ook vaak genoeg helemaal geen (of flash hider want die heeft geen down side) barrel attachment op en heb ik alleen de plus van de grip.
[...]
De laser op PDWs en Bull pups maken het wapen vaak veel beter in close combat zo heb ik al menig gevecht gewonnenhipfire FTW
[ Voor 24% gewijzigd door SouLLeSSportal op 26-12-2013 13:59 ]
Je word nog steeds op de mini map getoond. Alleen je 'flash uit je wapen' word verborgen.Dracyn schreef op donderdag 26 december 2013 @ 13:47:
[...]
Voor de blips op de map gebruik ik flash hiders, idiaal geen negatieve stats en je wordt niet op de map getoont.
Je bent natuurlijk nog steeds te horen maar toch, zeker als veel mensen battlescreen gebruiken is het zwaar nuttig.
Als sniper heeft dat ding al tientalle keren mij gered, zeker als ik counter snipe red dat ding mij extreem vaak.
Natuurlijk offer je er bij sommige wapens wel stats voor op, maar op sniper rifles en dmr's zie ik persoonlijk weinig reden om ze niet te gebruiken.
Verwijderd
Op de meeste wapens (Lmg's, carbine's, pdw's en assault rifles) gebruik ik meestal een vertical/ergo grip. Deze doen precies hetzelde (ze verlagen de spread met 50%, dit geldt voor hip fire en ADS). Er zitten geen nadelen aan deze grips.
Als barrel gebruik ik niks of een flash hider. Dit omdat je bij de muzzle brake en compensator inlevert op spread. Spread is bijna niet te controleren. Tenzij je in bursts van 2 of 3 kogels vuurt, maar ik heb toch liever 5 of 6. Recoil kun je meestal nog wel compenseren. Mocht ik met een wapen spelen wat extreem veel recoil heeft (aek enz) dan gebruik ik meestal een compensator. Verticale recoil is nog wel te doen op zo'n wapen, maar horizontale recoil is onvoorspelbaar en bijna niet te compenseren. Ik gebruik geen heavy barrel, omdat dit met een 50% verticale recoil verhoging weer overdreven wordt.
Als scope heb ik altijd een coyote of kobra. Hierbij heb ik liever de kobra, maar als die niet beschikbaar is ga ik met de coyote. Dit omdat het ''frame'' van de scope heel weinig ruimte inneemt. De randen om het stuk waar je doorheen kijkt zijn heel dun. Daardoor kun je beter zien wat er om je heen gebeurd. De kobra heb ik liever omdat ik bij de coyote sneller het rode puntje kwijtraak. Bij een kobra zijn het 3 streepjes die naar een punt wijzen. Zo kan ik mijn doelwit beter volgen
Bij accessoires hangt het echt af van de map. Bij de meeste conquest maps gebruik ik een 2x magnifier, voor de wat langere afstanden. Maar bij domination of operation locker gebruik ik altijd een laser (groen of rood, als het kan groen, puur omdat het er leuker uitziet en iets meer verwarring geeft (dit geldt niet voor iedereen, meestal de spelers die net begonnen zijn denken even, 'huh')). Hipfire is erg handig in zulke situaties. Zodra het allemaal sneller wordt en dichter op elkaar zit heb je totaal niks meer aan een 2x magnifier.
Als barrel gebruik ik niks of een flash hider. Dit omdat je bij de muzzle brake en compensator inlevert op spread. Spread is bijna niet te controleren. Tenzij je in bursts van 2 of 3 kogels vuurt, maar ik heb toch liever 5 of 6. Recoil kun je meestal nog wel compenseren. Mocht ik met een wapen spelen wat extreem veel recoil heeft (aek enz) dan gebruik ik meestal een compensator. Verticale recoil is nog wel te doen op zo'n wapen, maar horizontale recoil is onvoorspelbaar en bijna niet te compenseren. Ik gebruik geen heavy barrel, omdat dit met een 50% verticale recoil verhoging weer overdreven wordt.
Als scope heb ik altijd een coyote of kobra. Hierbij heb ik liever de kobra, maar als die niet beschikbaar is ga ik met de coyote. Dit omdat het ''frame'' van de scope heel weinig ruimte inneemt. De randen om het stuk waar je doorheen kijkt zijn heel dun. Daardoor kun je beter zien wat er om je heen gebeurd. De kobra heb ik liever omdat ik bij de coyote sneller het rode puntje kwijtraak. Bij een kobra zijn het 3 streepjes die naar een punt wijzen. Zo kan ik mijn doelwit beter volgen
Bij accessoires hangt het echt af van de map. Bij de meeste conquest maps gebruik ik een 2x magnifier, voor de wat langere afstanden. Maar bij domination of operation locker gebruik ik altijd een laser (groen of rood, als het kan groen, puur omdat het er leuker uitziet en iets meer verwarring geeft (dit geldt niet voor iedereen, meestal de spelers die net begonnen zijn denken even, 'huh')). Hipfire is erg handig in zulke situaties. Zodra het allemaal sneller wordt en dichter op elkaar zit heb je totaal niks meer aan een 2x magnifier.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2013 15:40 ]
Ik ben zovaak flawless, het spel helaas niet
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Net paar potjes gespeeld, ben weer wat meer met scout heli wezen spelen maar moet zeggen dat de CD op flares lang is zeg.
Kan er zelf ook vaak gebruik van maken maar stel er staat ergens iemand met een Igla en ik zie hem niet, dan kan ik vrij weinig. Reload tijd van de Igla is paar seconde (?) en mijn flares duren heel wat langer.
Maar goed, probeer altijd achter gebouwen ofzo te hangen als cover. Trouwens, helpt dat laag vliegen nog tegen gelockt worden? Geloof het niet naar mijn gevoel...
Maar goed, probeer altijd achter gebouwen ofzo te hangen als cover. Trouwens, helpt dat laag vliegen nog tegen gelockt worden? Geloof het niet naar mijn gevoel...
Nope, no lock-on bij laag vliegen zit niet in bf4Hapkoek schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 01:14:
Net paar potjes gespeeld, ben weer wat meer met scout heli wezen spelen maar moet zeggen dat de CD op flares lang is zeg.Kan er zelf ook vaak gebruik van maken maar stel er staat ergens iemand met een Igla en ik zie hem niet, dan kan ik vrij weinig. Reload tijd van de Igla is paar seconde (?) en mijn flares duren heel wat langer.
en vliegen bij stinger happy enemies = hell
vliegen bij noobs = heaven.
nu ja, op maps met veel gebouwen / heuvels valt dat allemaal goed mee.
Twee andere kerels op je team ook
mijn beste flawless is in m'n trusty mobile AA met Zuni rockets
http://battlelog.battlefi...how/1/413072904849420224/
[ Voor 24% gewijzigd door SmokingCrop op 27-12-2013 01:28 ]
hoi
weet iemand hoe ik die link van BF4 aan pas zo dat hij googel chrome open ipv IE ? wand krijg af en toe van raar vast loper dat game stop en paar sec later hoor ik ding geluid van windows op achter grond wil even kijken of met chrome die melding nog krijg
weet iemand hoe ik die link van BF4 aan pas zo dat hij googel chrome open ipv IE ? wand krijg af en toe van raar vast loper dat game stop en paar sec later hoor ik ding geluid van windows op achter grond wil even kijken of met chrome die melding nog krijg
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
battlelog gewoon in favorieten steken van Chrome? 
en via chrome zelf ernaar toe gaan ipv snelkoppeling
en via chrome zelf ernaar toe gaan ipv snelkoppeling
[ Voor 34% gewijzigd door SmokingCrop op 27-12-2013 02:54 ]
dat snap zelf ook niet waarom zo veel man met laser aan hebben staan als ik op een plek ga zitten om vlag te pakken of hem niet nodig heb zat ik hem al tijd uit wand je ziet zo vaak groen of rood stip op muur of op grond of hij kijkt je aan maar hij schiet nog niet en je weet meteen daar zit iemand zo slim en laats wat je wil is laten weten aan ander team waar je zitFrank1973 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 11:58:
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.