Acties:
  • 0 Henk 'm!
l0n3w012ph schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 13:28:
Ik denk dat de teamplay 100% vooruit zou gaan als de variable K/D ratio uit Battlelog gehaald zou worden. Dan zien mensen ook geen nut meer om zich daar puur op te focussen. Dan zouden ze nog hooguit kunnen spelen om het "nummer 1 worden" in elke ronde. Dat zou je kunnen opvangen door objective gameplay veel meer te belonen dan het maken van kills. Dus bv 1 XP voor een kill maar 100XP's voor het cappen of defenden van een flag etc. Tevens maak je het voor hackers / aimbotters minder aantrekkelijk denk ik.

Als ze dat vandaag per direct zouden invoeren, heb je morgen een compleet ander spel / andere gameplay. Aan de andere kant zijn ze dan meer dan de helft van de playerbase kwijt. Maar of dat nou zo erg is...?
die helft zijn ze/raken ze nu ook al kwijt met die dramatische gameplay, dus dat zit wel goed verder, zou alleen maar de games leuker maken gezien er echt geptfo'd word dan.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Nou zijn veel ideeën leuk en aardig, maar ergens moet je ook realistisch blijven en weten dat het er waarschijnlijk nooit van komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-05 10:46
l0n3w012ph schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 13:28:
Ik denk dat de teamplay 100% vooruit zou gaan als de variable K/D ratio uit Battlelog gehaald zou worden. Dan zien mensen ook geen nut meer om zich daar puur op te focussen. Dan zouden ze nog hooguit kunnen spelen om het "nummer 1 worden" in elke ronde. Dat zou je kunnen opvangen door objective gameplay veel meer te belonen dan het maken van kills. Dus bv 1 XP voor een kill maar 100XP's voor het cappen of defenden van een flag etc. Tevens maak je het voor hackers / aimbotters minder aantrekkelijk denk ik.

Als ze dat vandaag per direct zouden invoeren, heb je morgen een compleet ander spel / andere gameplay. Aan de andere kant zijn ze dan meer dan de helft van de playerbase kwijt. Maar of dat nou zo erg is...?
Denk alleen dat XP voor veel mensen al lang niet meer interessant is. XP is wel het laatste waar ik persoonlijk naar kijk. Ik denk sowieso dat voor veel mensen het moeilijk is om die knop om te zetten van op de k/d spelen naar objective. Veel mensen interesseert het ook niks dus ik denk dat er simpelweg geen oplossing is voor betere teamplay. Denk dat je die mensen (die met k/d bezig zijn of andere dingen)in een game altijd wel blijft houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09:01
Anoniem: 399 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 11:13:
Ik ben het nog het meeste met beuker eens qua hoe een perfecte BF eruit zou zien denk ik maar als ik sommige andere bijdragen zo eens lees vraag ik me af, ben ik de enige die zich niet stoort aan de oceaan van unlockables in BF4?

Ik vind het wel best zo: als ik geen zin heb om al te fanatiek te gaan zitten teamplayen ga ik een paar rondjes wapenopzetjes unlocken. Aangezien je dat doet met kills zijn dat vaak de rondjes waar ik me in de buurt van een objective of vlag ingraaf en een KDR van ruim boven de 2 haal, of boven de 5. Beetje smoken, beetje IR scopeje erop, en beetje squads maaien. Bombspot verdedigd, ik een berg kills, team blij.
Wat je nodig hebt om lekker te kunnen spelen aan wapens is allemaal in no time vrijgespeeld (vaak wapens die je al vroeg vrijspeelt) en 500 kills voor alle battlepacks voor je favoriete wapen is een sinecure natuurlijk. Dat heb je in 20 rondjes voor elkaar en dan doe je niets bijzonders. Alle andere wapens zijn speelgoed voor de variatie, niet voor de noodzaak.

De grote hoeveelheid gamemodi vind ik ook juist fijn. Onze server draait als hij bijna leeg is TDM, DOM, CTF en CQ small, en naarmate hij voller wordt schaalt de maplist op naar CQL, Rush, CA en OBL. Van die modi vind ik alleen TDM volkomen kut en CA niet bijzonder leuk. OBL, CTF, Rush, Conquest geschaald naar het aantal spelers (en DOM als CQ voor heel weinig spelers) vind ik allemaal leuk. Weliswaar is niet elke map even geschikt voor elke mode, maar er zijn maar weinig maps waarop een mode écht niet werkt. En die paar map/mode combis halen we uit de mapcycle.

Lock-on wapens zijn wellicht noob crutches maar het feit dat ze nauwelijk effectief gebruikt worden (vooral door gebrek aan laserpainters lijkt me) maakt dat ze op het moment absoluut niet irritant zijn. MBT Law, Staff shell en active radar raketten is een ander verhaal, maar de Javelins van deze wereld? Boeieh. Nooit last van. Dus laat die noobs er lekker mee spelen, en die één keer in de week dat je een serieuze werkende squad tegen je hebt, die een SOFLAM op je voertuig spawn richt en een PLD gebruikt om ontsnappende helis te painten waarna het ineens javelins en SRAWs gaat regenen, die nemen we voor lief. Bovendien snipe ik die hufters dan gewoon uit hun camphoekje, of er wordt wat met UCAV of mortars gedaan, maar die gasten krijg je wel weg.

De andere load-out voor de main gun op voertuigen vind ik, mits goed gebalanceerd, juist een pré. Je kunt je voertuig zó inrichten dat je je focust op infantry, of voertuigen, of een mix van beide, en navenant duels met andere voertuigen aangaan of juist ontwijken. Dat voegt variatie toe en dát houdt het interressant.

Commander mode voegt weinig toe in deze vorm, maar zou zonder de mogelijkheid kills te maken, met correcte respawn timers op de gevaarlijke toys en met de mogelijkheid midden in een potje van speler naar commander te wisselen, en vice versa, wel degelijk leuk kunnen zijn.

Battlelog werkt in zijn huidige staat, afgezien van de browser crashes in FFox, best redelijk, dus daar heb ik ook weinig over te mutsen. Vooral de kaart vind ik fijn - altijd overzicht, zonder je scherm te vullen met onzin.

Waar ik me evengoed al niet aan kan ergeren is dat tweede scherm. Dat zou een oneerlijk voordeel moeten zijn, maar ik denk dan, als je zo'n armoedzaaier bent dat je geen tweede scherm kunt betalen ga je maar werken in plaats van gamen.

Al met al, als ze de crashes eruit helpen, de bugs en glitches wegwerken en die netcode verbeteren, zou BF4 al vrij dicht bij optimaal zitten wat mij betreft.
Eerder vond ik je reacties altijd erg humoristisch en grappig, Maar dat lijkt verleden tijd als ik die zin zo lees.
Alsof jij bepaald wat een ander mag uitgeven aan een scherm.

Ben het wel eens dat er veel teveel unlocks zijn.

En ik vind dat er ook teveel gadgets zijn.
Teveel nade-werpers zijn er ook.

En zoals hierboven werd aangegeven hoop ik toch echt op meer urban maps met 1 hooguit 2 tanks aan beide zijdes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

S.J_84 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 13:46:
Nou zijn veel ideeën leuk en aardig, maar ergens moet je ook realistisch blijven en weten dat het er waarschijnlijk nooit van komt.
Ach, er zal toch wel iemand wakker zijn geworden bij Dice/EA ?

Daarnaast, als een game als Star Citizen, een groot succes gaat worden en hun beloftes kan waarmaken dan zie ik eenzelfde project voor een game als BF ook nog wel werken.
Denk dat EA de druk van projecten als SC wel voelt.
secretdk schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 13:06:
[...]
Dat mensen niet weten wat ze aan het doen zijn heeft niks te maken met die extra gamemodes.
Die extra modes helpen niet mee om duidelijkheid te scheppen.
Er is geen 1 gamemode waar mensen op de objective spelen.
Ook dus mede omdat er geen duidelijkheid is. De helft weet volgensmij niet eens welke mode ze eigenlijk aan het spelen zijn danwel hoe je in die mode effectief moet spelen. Daar kun je heel wat aan sturen. Sowieso was bij BF2 veel beter aangegeven wat het doel van het potje was.

Ik zeg verder ook niet dat beperking van gamemodes zaligmakend is of de enige oplossing. Maar er is meer focus nodig en dan moet je dus keuzes maken.
Het grootste gedeelte rent rond en doet waar hij zin in heeft. Dat is gewoon de mentaliteit van de gemiddelde FPS speler. Die denkt dat alles draait om de kill/death ratio.
Die analyse deel ik niet. In ieder geval niet geheel. De mentaliteit wordt sterk gevoed door de opzet van een game.
1 Allerlei pokemon vrijspelen, deels via idiote challenges, is de een grote oorzaak.
2 Stats / k/d is zeker ook een oorzaak maar imo niet de belangrijkste.
3 Daarnaast heb je gewoon een hoop eikels rondlopen maar dat is van alle tijden.
Of ze de game beter hadden kunnen maken door bepaalde extra's weg te laten weet ik niet. Ik denk namelijk niet dat de mensen die aan de basis en de structuur hebben gewerkt ook verantwoordelijk zijn voor de extra zooi.
Ipv mensen in te huren die aan de pokemon moeten werken had je dan ook mensen kunnen inhuren die aan de core werken.

[ Voor 13% gewijzigd door Help!!!! op 15-05-2014 14:49 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-05 10:46
Help!!!! schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 14:42:
[...]

Ipv mensen in te huren die aan de pokemon moeten werken had je dan ook mensen kunnen inhuren die aan de core werken.
Ik vind pokemons leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Dan moet je hier zijn: www.pokemon.com :D ;)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399

beebie121 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 14:14:
[...]
Eerder vond ik je reacties altijd erg humoristisch en grappig, Maar dat lijkt verleden tijd als ik die zin zo lees.
Gevoelig snaartje geraakt? :+
Als je echt vind dat je zwaar in het nadeel bent zonder tweede scherm (tip: je bent in het nadeel zonder 2e scherm) koop je een tweede scherm. Net als je een betere muis, beter scherm, betere graka en betere CPU kunt kopen als je achter loopt.

En als je dat niet kunt betalen? Dan wordt het tijd om te gaan werken ipv gamen.
Alsof jij bepaaldt
Het kan zijn dat je het wat te serieus neemd. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kreeg net het verzoek om een deel 3 te openen omdat we hier bijna aan de 15000 posts welke voornamelijk geklaag over de netcode zijn gekomen. Daarvoor applaus. :Y :P

Maar nu gaan we verder in deel drie. ;)
DanielWW2 in "[PC] Battlefield 4 - deel 3"

[ Voor 10% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-05-2014 15:57 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:24

BM

Moderator Spielerij
Modbreak:Wat ^^ zegt :)

Graag hier verder [PC] Battlefield 4 - deel 3

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Pagina: 1 ... 148 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.