Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Battlefield 4 PC topic

Voor de spelers van de playstation en xbox versies van de game is er dit topic:
[PS3/X360] Battlefield 4
Introductie
Battlefield 4 is de opvolger van Battlefield 3 en tevens ook de eerste Battlefield game waar een game uit de main franchise meteen wordt opgevolgd door een andere game uit de main franchise. Tot dusver waren er altijd spinoff games tussen de genummerde delen. Battlefield 4 is de negende game in de serie. Battlefield 4 volgt op de bestverkopende Battlefield tot nu toe met meer dan 15 miljoen kopieën verkocht. Battlefield 3 was de eerste main franchise Battlefield die zowel uitkwam voor de PC als de consoles van respectievelijk Microsoft en Sony.

Ontwikkelaar: Digital Illusions CE
Publisher: Electronic Arts
Platforms: PC
PS3/PS4
XBOX360/XBOX One
Genre: First Person Shooter (FPS)
Engine: Frostbite 3
Officiële website: http://www.battlefield.com/battlefield-4
Release: 29/31 oktober 2013
Specs
Minimal:
Windows Vista SP2 32 bit
AMD Athlon 2x 2.8ghz of Intel Core 2 duo 2.4ghz
4GB RAM
AMD Radeon 3870 of NVIDIA geforce 8800gt met 512mb vram
30GB HHD space

Recommended:
Windows 8 64 bit (voor DX 11.1)
AMD six core processor or Intel quadcore possessor
8GB RAM
AMD Radeon 7870 of NVIDIA Geforce GTX660 met 3GB vram
30GB HDD space
Singleplayer
Ik kan nu wel een verhaal gaan maken over de singleplayer maar in het kort lijkt mij beter.
Als je de wapens welke je unlocked niet wilt bespaar jezelf dan die 5 uur uit je leven. Ik meen het, dit is geen goede singleplayer...
Multiplayer
Uiteindelijk draait Battlefield om de multiplayer en deze is wederom weer van de partij in Battlefield 4. Bij deze iteratie van Battlefield zijn er zoals gebruiken weer heel veel dingen veranderd. Zo zijn de klassen grondig aangepast en is er een derde factie toegevoegd. China maakt wederom zijn opwachting in Battlefield na afwezig te zijn geweest sinds Battlefield 2. Verder zijn er een paar gamemodes toegevoegd door DICE. DICE heeft aangegeven dat elke gamemode te spelen is op elke map. De gamemodes zijn de volgende:
• Team Deathmatch
• Squad Deathmatch
• Rush
• Conquest Domination
• Conquest
• Defuse
• Obliteration
Wapens
Het belangrijkste onderdeel van een schooter zijn natuurlijk de vuurwapens. Met de release van Battlefield 4 is de wapenlijst ook definitief geworden. Er zijn net als bij Battlefield 3 vier klassen namelijk assault, engineer, support en recon. De klassen zijn alleen grondig gewijzigd ten opzichte van Battlefield 3. In Batlefield 4 zijn carbines en designated marksmen rifles wapens voor alle klassen geworden en zijn personal defence weapons exclusief voor engineer geworden. Shotguns blijven voor alle klassen beschikbaar. Het resultaat is dat carbines nu beschikbaar zijn voor zowel support als recon die als de zwakkere klassen van Battlefield 3 golden. Dit is gedaan om deze klassen beter speelbaar te maken en voor meer variatie te zorgen.
Voor een wapenoverzicht inclusief accurate stats staat hieronder een link naar Symthic.com. Hier kan je alle wapens vinden en de precieze statistieken van deze wapens. ;)
http://symthic.com/bf4-stats
Commander
De commander keert ook terug in Battlefield 4. Oorspronkelijk geïntroduceerd in Battlefield 2 en ook aanwezig in Battlefield 2142 maar sinds dien afwezig in Battlefield games. De commander is zoals de naam doet vermoeden de commandant van een team. Deze heeft de mogelijkheid om squadleaders doelen te geven, speciale wapens in te zetten zoals een tomahawk kruisraket of de AC-130, verkenningsvliegtuigen op te roepen of ammo te droppen.
Vehicles
Een Battlefield game zou niet compleet zijn zonder voertuigen en BF4 heeft zeker geen tekort aan keuze. Er zijn jets, meerder helikopters, tanks, infanterievoertuigen en verschillende transportvoertuigen. Elke factie heeft elk soort voertuig. De meeste voertuigen variëren alleen op details zoals hun uiterlijk. Sommige voertuigen zijn wel verschillend van hun tegenhangers in dezelfde klasse.
Maps
De game heeft uiteraard ook mappen om op te spelen. Bij de release zijn er 10 mappen beschikbaar. Verder zullen er vijf DLC pakketen beschikbaar komen met elk naar verwachting 4 mappen om het totaal op 30 uit te laten komen. Verder heeft DICE aangegeven dat elke map in BF4 heeft een Levolution element heeft. De eerste DLC, China Rising is uitgebracht op 3 december en er is geen Levolution in de mappen. :F
De mappen zijn de volgende:
-Siege of Shanghai
-Paracel Storm
-Zavod 311
-Lancang Dam
-Flood Zone
-Rogue Transmission
-Hainan Resort
-Dawnbreaker
-Operation Locker
-Golmud Railway

China Rising:
-Altai Range
-Dragon Pass
-Guilin Peaks
-Silk Road

Second Strike: Back to Metro :Y)
-Caspian Border
-Gulf of Oman
-Operations Firestorm
-Operation Metro

Naval Strike:
-Lost Islands
-Nansha Strike
-Wave Breaker
-Operation Mortar

Dragon's Teeth:
-Lumpini Garden
-Pearl Market
-Propaganda
-Sunken Dragon
Community servers:
Er zijn een aantal community servers die worden betaald door leden van GoT. Tweakers.net is niet geassocieerd met deze servers.

Als eerste zijn er de BuG servers. Op het moment zijn er drie servers namelijk 1,2 en 3.
http://battlelog.battlefi...4-4ec4-bbac-dacda8b6e67f/
http://battlelog.battlefi...3-4da9-a4b0-177de0e81763/
http://battlelog.battlefi...4-429d-9bcb-2f527293c8af/

Dan is er ook nog deze server van een GoTter.
http://battlelog.battlefi...arge-Votemaps-32-players/
Spelerslijst:
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn is er een spelerslijst. Als je jezelf wilt aanmelden dan kan dat hier:
https://docs.google.com/s...RSYzEwTTh3cmc&usp=sharing

edit:
28 oktober, topic geopend en TS grondig aangepast.
11 december, servers toegevoegd en wat aanpassingen aan de TS.
15 mei, TS aangepast voor deel 3.

DaniëlWW2 wijzigde deze reactie 15-05-2014 15:50 (82%)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• rickhaha
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 19-08 16:08
Ik kan op één of andere manier de single player spelen maar de multi player niet. alleen is de singleplayer amper speelbaar omdat ik gekke dingen in beeld zie:

De blauwe vlekken knipperen als een stroboscoop en sommige textures worden niet geladen lijkt het..

heeft iemand een idee hoe dit heet zodat ik het kan googelen of hoe het op te lossen is? :)

hardware: i7-2600k @3,4ghz
gtx660
16gb ram

• secretdk
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 28-04 16:07
quote:
Tsurany schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:56:
[...]

Ik vind het vooral spuuglelijk.
Als je dit niet mooi vind moest je misschien een ander spel kopen.

• Fonta
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 17-08 17:58

Fonta

BuG Admin

Zojuist gekickt door PunkBuster.
Is dus een update voor!
Even handmatig updaten met pbsetup.exe

http://i.imgur.com/6ekWvRW.png

BuG Community - Discord: discord.bug-community.com - Steam: F0nt44444

• Knijnemans
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 14-04 22:28
quote:
jessy100 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 14:38:
Is er nog iets van een bonus als je bf3 hebt?
Je krijgt een Veteran Battlepack, met daarin een dogtag, een mes (zelfde als bf3 premium), een scope voor je magnum, een camo en een 100% XP boost voor 1u:

• Dax
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 13:36
Las net een interessant artikel op een Poolse site, sorry voor de brakke vertaling. ;)
quote:
Single player versus Multi player

This mode is for single player is quite different from the mode intended for network game. The first one was great demands on the graphics card, but relatively small in relation to the processor. It turns out that you have a computer with a fairly old already Phenom II X4 or any of the Intel Core i5 to calmly think about ... buying strong Radeon graphics card habit R9 280x or even 290x. To the "single player" in Battlefield 4 this set makes sense. Here pointed graphics cards AMD Radeon reason. At this moment in "single player" chips "red" are performing better than the competition. Is the next editions of drivers that change? It remains to be seen. If only the relevant amendments in the drivers did not appear to be too late, because maybe in a week or two, no one will be played in single player mode :)

The reality is very different in the case of multiplayer. Here, without a very strong processor is difficult to talk about an easy reaching the next level in the world ranking players. The most demanding gamers need a minimum of 60 frames / s, and so are able to provide only 4-core Intel Core i5 and Core i7 processor and 8-threaded, preferably overclocked, FX-8000 and 9000 s. But to make it work well, the best equipment in the ... Nvidia GeForce graphics card. It turns out that GeForce'ów drivers are much better optimized in terms of CPU load. Better use of multithreading, thus providing much higher performance is in multiplayer. Of course, refers to situations where the processor is limited. If you enter a blank map that will likely viewed like the relationship between the graphics card as the mode of "single player". How important is choosing the right graphics card for the "multi" in Battlefield 4? The graphs below speak for themselves.

Het blijkt dus dat Nvidia het veel beter doet in de multiplayer, op dit moment!
Ben benieuwd of AMD dit nog kan rechttrekken met driver updates en mantle.

Ook hebben ze Windows 7 tegen Windows 8.1 getest:

Denk dat ze dit verschil niet gaan overbruggen met betere drivers, blijkbaar is DX11.1 toch echt sneller in BF4.
Ben blij dat ik toch maar de stap genomen heb naar Windows 8.1, speel toch alleen multiplayer!

Bron

Desktop || Laptop: Dell XPS 17 L702x || Intel i7 2630QM || FHD 3D || 12GB || 750GB || 9-cell || GT 555M 3GB || Intel N6230 || Camera: Canon 60D || Tokina 11-16 F2.8 || Canon EF-S 17-55 F2.8 || Canon EF 70-200L F4 IS

• bvk
  • Registratie: maart 2002
  • Nu online

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

quote:
Stewie! schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 15:42:
[...]

Hoe bedoel je dat?

Alle pre-orders zijn voor de eerste release datum online gekomen en nieuwe bestellingen komen binnen enkele uren volledig online. :)
Alleen werken nog niet alle admin functies volledig, zoals bijvoorbeeld het streamen naar PBBans werkt nog niet:

Alhoewel de GSP's daar waarschijnlijk weinig aan kunnen doen... :)

Specs

• Asgaro
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 13:05
quote:
Versteegrob schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 18:09:
[...]

Serieus? Anno 2013 een download limiet bij een internetverbinding 8)7 Dat zijn twee bluray's? Apart. Downloaden gaat via Orgin gelukkig heel snel.

Hoe snel vinden jullie het levellen gaan??
Correct me if I'm wrong maar werken alle providers in Nederland niet via een zogenaamde Fair Use Policy? Op zich zit daar ook een limiet aan toch? Khad is gelezen dat je gecontacteerd wordt (of snelheid teruggedraaid) als je een absurd grote grootverbruiker bent.

Kzit zelf met limiet van 150 GB. Nog nooit echt meer moeten hebben... Nochtans ben ik een hevige Steam gebruiker en bekijk alle Youtube video's op 1080p indien mogelijk. :)
100 GB zou me soms ook wel beginnen te irriteren, dat wel. 150 lijkt echt de sweet spot.

Strava profile - Steam profile

• Qoncritter
  • Laatst online: 14:02

Qoncritter

Banannnnnna

Heb ik iets te veel tijd?

• shoombak
  • Registratie: september 2008
  • Niet online

Ik krijg ongeveer elk potje deze melding.. BF3 liep perfect, what the hell?

• FNale
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 11:21
W8.1 tegenover W7 geeft wel een flinke boost het schijnt in DirectX 11.1 te zitten.

Maar eerste indruk loopt smooth!

• Ultimo
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 28-06 12:13

Ultimo

De enige f*cking echte!

quote:
Dosed schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:54:
Nog even de dag uitzitten op 't werk en dan vanavond de avond vullen met BF4 als het meezit, status staat nu eindelijk op verzonden namelijk bij bol.com

Zal vanavond ook even de mensen uit de originid lijst toevoegen en hopelijk dat we wat leuke teamwork kunnen opzetten :)
I know that feel bro.

Haha, bij mij komt de wss pas morgen aan.
Premium staat al wel klaar in Origins, maar de verzending via gamesync was gister avond. (Fysieke dvd + armchair magazine geloof ik).

Staat sinds deze ochtend op sorteren in het postNL sorteercentrum, staat nog geen verwachte levertijd bij :(

Ultimo wijzigde deze reactie 31-10-2013 12:02 (4%)

• Uchiha1911
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 19-08 23:00
Bij het spelen van de SP:

• Capa
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 21-08 00:01
quote:
S0cky schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:43:
[...]

Die was er wel bij BF3 volgens mij, door in battlelog zo'n groupchat te starten en dan 'join as group'. Bij BF4 nog niet gezien, heel vervelend want er zijn ook geen server queues... Dus met je vrienden in 1 server, in hetzelfde team, komen is momenteel tricky!
Valt mee. wij hebben gewoon een eigen 64P server gehuurd :+
Geen plek voor ons allemaal? Kick voor VIP's! >:)

http://cache.www.gametracker.com/server_info/31.204.131.51:25500/b_560_95_1.png

Capa wijzigde deze reactie 01-11-2013 10:46 (4%)

"Cave Johnson - We're Done here"

• rickyy
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 20-08 21:44
quote:
ChrisdeW schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:49:
Ik crash bijna 50% van de potjes eruit (freeze + Soundloop)
Meer mensen die er last van hebben?

Asus GTX760
i5 4670K
Asus Z87m plus

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 08:21

Rivanov

Apple freak

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 11:13
quote:
Pykow schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 20:47:
VIEZE VUILE GORE ACHTERLIJKE KLOTE NETCODE !!!!
echt wat is deze game slecht in vergelijking met BF3 qua gun play :S het voelt zo bagger aan !!!!

Steam - BFV - PUBG

• Asgaro
quote:
Pykow schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 20:47:
VIEZE VUILE GORE ACHTERLIJKE KLOTE NETCODE !!!!
echt wat is deze game slecht in vergelijking met BF3 qua gun play :S het voelt zo bagger aan !!!!

• rickyy
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 20-08 21:44

I see what he did there

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• Gundogan
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 12:51

Gundogan

Rip and tear, until it is done

quote:
Asgaro schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 12:25:
[...]

Je bedoelt dat wapen dat ze in het begin tonen? Hmm, ben niet zeker, maar dat lijkt eerder op een van die Personal Defense Weapons uit BF3 (ben ff de naam kwijt).
PDW-R?

i7 4790K, 16GB, ASUS Z97-K, R9 Fury

• Rikkiz0r
  • Registratie: januari 2009
  • Niet online
Ik zie zojuist dat ik de grootste boothoer van Nederland ben :P

Rikkiz0r wijzigde deze reactie 03-11-2013 14:04 (4%)

• Nextron
  • Laatst online: 21-08 23:55

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Bij sommige spelers staat in Battlelog naast hun naam een pre-order-icoon: http://battlelog-cdn.battlefield.com/cdnprefix/0a6f138fa9a22a1/public/common/tags/expansion/131072.gif

Is dat alleen wanneer je via Origin preordert? Ik heb het namelijk niet.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

http://tweakers.net/ext/f/krTWk30R6filWvoOq5TTghUk/full.jpg
Juist...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• reemprive
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 21-08 13:53
quote:
secretdk schreef op zondag 03 november 2013 @ 23:17:
[...]

Weet niet waar jij die vandaan haalt, maar zie bij mij niks.

De hele avond zitten te spelen, check net of er een update is.

Origin: Distinctiv3 YT

• XM86BX
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 24-08-2016
Probeer ik een luik te openen/sluiten, blijf ik erin hangen. Kom ik los, geweer weg. :(

• XM86BX
quote:
Dracyn schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:16:
Hebben mensen de Gold battlepacks voor premiums die we vandaag krijgen al opengemaakt? ben wel benieuwd wat iedereen er uit vist :).
Dit zit er bij mij in.

• naaitsab
  • Registratie: augustus 2005
  • Nu online

naaitsab

Si vis pacem, para bellum

quote:
Dracyn schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:16:
Hebben mensen de Gold battlepacks voor premiums die we vandaag krijgen al opengemaakt? ben wel benieuwd wat iedereen er uit vist :).

Had deze troepo erin zitten :/

if (!coffee) {
Work = false; }
Computer spullekes | BMW 335i E92 | BMW R nineT Urban G/S

Even een pro tip. Als je de Coax HMG voor de MBT unlocked gebruik deze dan niet. Niet omdat deze nou zo slecht is, dat is die zeker niet maar hierom:

Dit schiet niet zo lekker. :P

• XM86BX
quote:
steven130690 schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:10:
[...]

Kan je dit nadien nog terug zetten naar 64 bit? Ik vraag dit omdat ik nu reltief weinig crashes heb. Maar Het nadeel met 64bit is dat mijn msi afterburner geen onscreen informatie meer laat zien over gpu gebruik enzo ( en dat had ik wel graag gehad). Afterburner werkt blijkbaar alleen met 32 bit?
Kan je gewoon weer aanpassen.

Ook in BF4 zit weer een plafond. 8)7

XM86BX wijzigde deze reactie 04-11-2013 20:26 (6%)

• Falcon2107
  • Laatst online: 11-08 16:25

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Ik kon het niet laten...

• ikbengoofy
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 11:48
quote:
Analoge schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:36:
Kan iemand mij uitleggen hoe je een one-shot-kill kan krijgen met een assault rilfe binnen een seconde?

ikbengoofy wijzigde deze reactie 05-11-2013 09:43 (12%)

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

• Gman
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 12:30
quote:
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:53:
[...]

idd, en met alle respect hoor maar het staat gewoon letterlijk bij die assigments.... :X
Ooooh dat hele kleine regeltje op die pagina boordevol informatie?
sorry dat ik er overheen kijk }:O

Hier dus

• rgras
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online

Come to daddy! :)

• Asgaro
quote:
DanielWW2 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 21:15:
Nog even twee mooie netcode fails en jawel, de insta kill bug zit inderdaad alsnog in de game. :/

Only in BF4. :Y)
[video]

Deze was wel erg mooi. :+
[video]

Insta kill:
[video]

Dus de netcode is niet het enige probleem. De insta kill bug zit ook nog in de game. :X
Die 2de video is anders eenvoudig te verklaren.

That enemy was like...

• Whisky
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 13:07
Hebben jullie nog leuke emblems gemaakt?

Epic Face

Beats By Dr. Dre

Suits

Het zwarte pak is gedaan omdat m'n naam Mr_BlacK_WhiskY is.

Freedom for everyone..

• Tweaky73
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 20-03-2014
quote:
Anduuuh schreef op woensdag 06 november 2013 @ 12:17:

[afbeelding]
Epic Face

[afbeelding]
Beats By Dr. Dre

[afbeelding]
Suits

Ik heb de granaat van Bad Company gemaakt :) Ziet er wel lache uit :P

Intel i7 2600K @ Stock, Asus P67 Sabertooth Rev 3.0, MSI 780 GTX 3GB/OC, 8GB Corsair XMS3, OCZ Octane 256GB SSD, WD 1TB Caviar Black 7200RPM, Logitech G110, Razer Deathadder, M-Audio AV40, Steelseries Fnatic 7H

• Mon0lith
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 21-08 16:28

Mon0lith

Yes Herr Flick

quote:
Anduuuh schreef op woensdag 06 november 2013 @ 12:17:

[afbeelding]
Epic Face

[afbeelding]
Beats By Dr. Dre

[afbeelding]
Suits

Mijn emblem :)

PSN: Monol1th23

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 00:10

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Zie hier mijn kunstwerk:

Blauwe wapen, omdat ik meestal kies voor een blauwe camo op me wapen.
Wifi logo erbij.

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• Preau
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 09:11
Heel lang geleden had ik deze ook bij een Call of Duty op de xbox 360, nu is Yoshi weer terug :)
Mijn creatie. :D

Zou dit mogen? :+ (denk namelijk van niet)

• Rienspy
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 28-01-2017

Rienspy

Sanity is for the weak.

quote:
marclooman93 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:40:
Is er ergens hier een clan waar ik kan joinen?
Als je een benelux clan zoekt (voor het grootste deel Nederlanders, ik ben één van de zeldzame Belgen daar :p ) kun je bij http://www.bug-community.com/ terecht. Een multigaming clan waar fun centraal staat ;)

En mijn emblem: (voor de liefhebbers van Kerbal Space Program)

The best method for accelerating a computer is the one that boosts it by 9.81 m/s²

• Kluit
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 05-08 08:18
quote:
Erg nice :)

Heb zelf een piraat smiley in movember stijl ;)

Steam: McKluit

• Rynji
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 11:17

Gwen van Ben 10 comic serie.
Was nogal een werk (van 40 layers) om goed te krijgen.

i7 8700k @ 5GHz - GTX1080Ti - 1440p@144Hz Inventaris

• Whisky
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 13:07
Deze maar gemaakt om tweakers te promoten :)

Whisky wijzigde deze reactie 06-11-2013 14:29 (85%)

Freedom for everyone..

• richzzz
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 23-09-2018
Als we toch emblems aan het showen zijn... :*)

Warsteiner, Die Königin der Biere

• Msi92
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 21-08 09:18
Kom ik aan met
:o :D haha

• Paci
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 28-06 14:36

• Nextron
  • Laatst online: 21-08 23:55

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

CC's got my back.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

• Mavamaarten
  • Registratie: september 2009
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

:*)

http://github.com/mavamaarten | http://maarten.vg | Android developer

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Ik heb een serieus probleem.
Ik kom lagen tekort voor mijn kunstwerk:

zit op 39 lagen van de 40 :P

• jagermeister
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 16-08 16:12

jagermeister

Artillerie magneet :-(

quote:
AerosPhere schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:38:
[...]

Omdat hij Premium heeft waarschijnlijk
Tsskk... lekker dan. Krijg mijn emblem daardoor niet af :(

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• evangael
  • Registratie: januari 2008
  • Niet online
Simple maarja:

• QPeter
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 05-07 14:13

Haha een kameraad heeft zojuist dit embleem in elkaar gezet. _/-\o_
eindelijk thuis.

mijn emblem nu.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• rgras
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online

• SmokingCrop
  • Niet online
quote:
Motaro schreef op woensdag 06 november 2013 @ 18:26:
hoe plaats jullie emblem op forum ?
screenshotje (edit via paint ofzo) & uploaden naar imgur.com ofzo (of tweakers als je genoeg karma punten hebt) en dan de link met [img] tags nemen en hier plaatsen.

of gewoon rechtsklikken op de emblem en "afbeeldings-url kopieren" en hier plaatsen (= zonder zwarte achtergrond)

Ik heb nog steeds m'n simpele 'freaky' cookie monster, lol

SmokingCrop wijzigde deze reactie 06-11-2013 18:47 (36%)

Klik voor [handleiding] Raspberry Pi met UniFi controller en Pi-hole (headless)

• Sagaris
  • Laatst online: 14-08 20:03
Heb ook maar wat tijd in mijn emblem gestopt. Don't ask me why. Niet perfect, maar so be it. Dit was al lastig genoeg. Als je niet weet wat het is moet je je toch een beetje schamen. ;)

Sagaris wijzigde deze reactie 06-11-2013 19:59 (12%)

Systeem specificaties | Steam: Sagarise | Smartphone: LG Nexus 5 | Netbook: Samsung Series 5 Chromebook 3G

• naaitsab
  • Nu online

naaitsab

Net even de boot uitgeprobeerd op Paracel storm >:)

http://battlelog.battlefi...51779936812864/278456477/

Door de XP boost in 1 rondje alle unlocks vrijgespeeld voor de boot :+

if (!coffee) {
Work = false; }

• 414524
  • Registratie: augustus 2019
  • Niet online
quote:
naaitsab schreef op woensdag 06 november 2013 @ 20:00:
Net even de boot uitgeprobeerd op Paracel storm >:)

[afbeelding]
http://battlelog.battlefi...51779936812864/278456477/

Door de XP boost in 1 rondje alle unlocks vrijgespeeld voor de boot :+
wow, zieke score! Ik ben nog niet boven de 12k gekomen, dat was zonder boost tho :)

Mijn emblem, beetje zitten klooien, vond hem wel droog 8)7

414524 wijzigde deze reactie 06-11-2013 20:05 (12%)

• Practics
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21-08 16:39
Je hebt battle packs en battle packs deze kreeg ik bij rang 20:

Ik vermoed dat ik paar levels snel zal voltooien. :+

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

En ja hoor lekker door de grond.

Echt ik ben helemaal klaar met deze game. Die netcode is echt VERSCHRIKKELIJK !!!
20 kogels op een gastje en ik ga dood in 1 seconde :S Donder AUB op zeg.
Echt als ze dit niet snel aanpassen is BF4 echt DOOD.

• XM86BX
quote:
Pykow schreef op woensdag 06 november 2013 @ 20:57:
En ja hoor lekker door de grond.
[afbeelding]

Echt ik ben helemaal klaar met deze game. Die netcode is echt VERSCHRIKKELIJK !!!
20 kogels op een gastje en ik ga dood in 1 seconde :S Donder AUB op zeg.
Echt als ze dit niet snel aanpassen is BF4 echt DOOD.
Bugfield 3 is net zo erg.

• Hatsjoe
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 21-08 22:11
Net met aardig wat moeite een misvormde Henk kunnen namaken. Zoals je ziet, ben ik niet erg goed in die emblem editor :P

Nog maar een half uurtje werken, en dan naar huis en weer knallennnn!

• Fighting Power
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 11-08 15:13
quote:
Frank1973 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 08:16:
Opvallend veel Duitse servers, ze houden nog steeds van oorlogje spelen... :) Nederlandse conquest servers kom je bijna niet tegen..
Wij hebben een server gehuurd en deze draait conquest. Op het moment krijgen we hem nogal lasting vol.
Dus Join vooral

http://cache.www.gametracker.com/server_info/31.204.131.83:25500/b_560_95_1.png

PSN: FightingPower, Gamertag: Fighting Power7, System Specs

Bah, wat een rotavond. Maar een uur gespeeld en alleen maar netcode fail na netcode fail. Dat ik nog redelijk speelde sommige potjes was een wonder. Het was gewoon onspeelbaar voor mij vanavond. :X

edit:
Nou dit wisten we eigenlijk al maar hier is het bewijs. EA heeft de game gewoon gepusht om CoD voor te zijn. Fatsoenlijke QA, daar was geen tijd voor. Niet dat dit nou nodig was als je kijkt hoe bagger CoD Ghosts wel niet is...

DaniëlWW2 wijzigde deze reactie 06-11-2013 23:21 (43%)

• 414524
  • Niet online
hele ochtend al in een super leuke squad

die 2 kerels in mn friendslist geknald :D

• Falcon2107
  • Laatst online: 11-08 16:25

Falcon2107

DUTCH-FALCON

quote:
Anduuuh schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:26:
Deze maar gemaakt om tweakers te promoten :)

[afbeelding]
die heb ik eerder gezien :)

Maar ik moet zeggen, die van jou is beter.

• wauwwie
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 21-08 11:50
Nog steeds crashes, maar stukken minder.

Bijvoorkomend voordeel, krijg ik nu twee battlepacks vanwege het weer bereiken van lvl10?

• 414524
  • Niet online
quote:
Kepro schreef op donderdag 07 november 2013 @ 19:53:
Crashen de servers niet meer, crash ik om de 5 minuten. :? (game loopt vast) CNTR -ALT-DEl is de enige mogelijkheid. :/
2 keer gehad bij het verlaten van het spel, dacht dat het toeval was, gelukkig niet tijdens het spelen *klopt af*.

Ik ben net aan de knutsel gegaan en heb een gaaf emblem gemaakt!

Als je het niet kent, google eens op Slenderman :P

• naaitsab
  • Nu online

naaitsab

Dit soort grappen dus :X
DICE: Battlefield 4 netcode is top priority, working on a fix
We zullen zien. Vind het raar want in BF3 was de netcode in de latere patches best redelijk. Zeker in vergelijking met BF3 1.0 en BF4.

naaitsab wijzigde deze reactie 07-11-2013 22:54 (19%)

if (!coffee) {
Work = false; }

• 414524
  • Niet online
quote:
timskiej schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:41:
Op welke servers spullen jullie voornamelijk?
Om de een of andere reden (als ik de filters reset), dan zie ik maar een paar volle servers.
Ik doe vast iets fout, maar kom er even niet achter :P
Je moet heel specifiek zoeken.
Ik filter standaard op:
64 man
hardcore
europe
none, 1-5 en 6-9 slots open.

mijn lijst der lijsten (goede conquest servers):

Die pings zijn heerlijk.

• 414524
  • Niet online
heeft iemand

al unlocked?
ben benieuwd hoe dat eruit ziet! wil hem graag op mijn U-100 MK5 :D

• NLsandman
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 20-08 13:25
quote:
possimpible schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 23:29:
ik lees op battlelog juist alleen maar over problemen met win 8.1, ik zit zelf op 7 en dat werkt prima.

net wat potjes Rush gedaan, wat een chaos zeg. wel enorm leuk (vooral als je een tank krijgt).

Schaal 1 tot 10. Hoe f*cked zijn we als de lead gameplay designer dit zegt op twitter.
DICE is dus niet eens de baas over wanneer ze patches mogen uitbrengen. :X

• XM86BX
quote:
Mau5 schreef op zondag 10 november 2013 @ 13:44:
Op Zavod 311 wordt er zo hard gecamped op de daken van die middenstuk die zich boven die 2 vlaggen bevinden, echt niet normaal! Iemand ging zelfs zo ver dat die een heli ging parkeren en als gunner verder ging met campen. Echt jammer dat je dan geen funderingen/plafonden omlaag kan halen.. Mja er zijn ergere dingen zoals het smeken om een ammo pack en er 2 minuten later eentje te mogen ontvangen omdat mijn teammates zo geconcentreerd lagen te campen bij Operation Locker.
Hierdoor had gister mijn team verloren.

• Woohooo
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 14:04

Woohooo

Smilie, James Smilie

Kan iemand mij eens uitleggen hoe je je origin naam aan kan passen? Ik ben echt al een tijd hier mee bezig geweest maar die site is zo verrot dat het me gewoon niet lukt.

Op http://www.origin.com/nl/change-id zou je normaal gesproken je je username moeten kunnen aanpassen maar wat ik ook invul, hij pakt die username gewoon niet.

Dan op de origin site kan je je username wel aanpassen maar wordt om een Матер ( :? ) gevraagd. Wellicht een geheime vraag ofzo, geen idee wat ik hier heb ingevuld.

Oke dan wil ik die geheime vraag aanpassen en wordt vrolijk WEER om die Матер gevraagd. |:(

Ik word echt helemaal leip van deze shit 8)7 |:(

• Leeuw070
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 21-08 00:45
Word toch zo schijtziek ervan dat dit nog steeds na 2 weken niet opgelost is :( :( :( :(

Leeuw070 wijzigde deze reactie 11-11-2013 22:08 (6%)

Game PC

quote:
thehawk007 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 14:30:
[...]

Dat wel, immobility hit maar niet disabled oid. Hoe bedoel je hoek? Moet je ze schuin raken?
De hoek ten opzichte van de tank. Je moet dus, voor de meeste damage, met een hoek van 90 graden raken. Dat betekent dus rechtstreeks op de achterkant.

• shoombak
  • Registratie: september 2008
  • Niet online
ik word echt gestoord van die random crashes. BF3 zonder problemen kunnen spelen, maar bij BF4 is het elke keer raak, ik heb echt geen idee waar het aan kan liggen, laatste beta amd drivers, of juist de laatste standaard drivers, maakt allemaal niets uit

• MisterChaoSs
  • Laatst online: 11:30

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

quote:
TecTo schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:31:
[...]

:) :) Met dit deuntje wordt het helemaal rock and roll en van nu af aan is het de ump potato blues
Die gekke geniale gele gozertjes zijn te awesome haha. Maar toen ik potato grip zag staan, dacht ik wel even... Really? Had er nog nooit van gehoord.

Overigens over flanken gesproken, dit zijn ongeveer mijn squadmates als ik een tank wil gaan C4en of een knife kill wil gaan maken...

Meer mensen last hiervan?... :P

MisterChaoSs wijzigde deze reactie 13-11-2013 14:36 (28%)

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

• Kappade
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 11-08 18:59
@Sniper discussie :D

• Fonta
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 17-08 17:58

Fonta

BuG Admin

quote:
Help!!!! schreef op woensdag 13 november 2013 @ 18:34:
[...]

ok. 100 is misschien te strak maar hoger dan gemiddeld 125 is echt niet nodig en wenselijk imho.
Als Rien niet aan het downloaden was geweest, was hij niet boven de 100 uitgekomen.
Nergens vanuit europa haal je een ping van boven de 100 naar de BuG servers.
Zelf vanuit israël een ping van 77 is mogelijk.
Vanuit belgië moet je je diep schamen als je boven de 100 uit komt. Foei Rien :P

De latency kijkt trouwens inderdaad naar een gemiddelde ping.

Fonta wijzigde deze reactie 13-11-2013 18:58 (16%)

BuG Community - Discord: discord.bug-community.com - Steam: F0nt44444

• WietKop
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 26-10-2017
quote:
caanova1984 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 01:08:
[...]

Inderdaad die below radar is er nou niet, gewoon geen enkele manier om de missle te ontwijken na 1x flare. Met de reload tijd die de flares nou hebben kan 1 man 4 igla's op je afsturen. Nou is de chopper juist niet meer OP laat hem zelfs liever staan behalve in de city maps daar kan je als je geluk heb tenminste verstoppen. Die vehicle disable slaat ook echt nergens op, wordt je voor 40% damage geraakt stort je neer hij is echt te zwaar. De TV is ook een stuk brakker ding vliegt alle kanten op. Vindt dat ze dat bij BF2 nog het best hadden gedaan klikken welke richting die moet. Tevens zijn de infrarood en heat echt niet om te aan te zien grond licht meer op dan een mannetje in de meeste lvl's
Ik hoop en verwacht dat Dice vroeg of laat terug die optie erinsteekt. Heb er wel vertrouwen in want als je kijkt naar BF3's geschiedenis hoeveel dingen ze wel niet generft, geboost en toegevoegd hebben. De enigste vraag is wanneer...

Daarnet toevallig voor de eerste keer last gehad van een bug, niet de usual crashes zoals de wolkenkrabber die valt of de game die bij sommige servers willekeurig crasht maar een of andere revive bug. Ik kon niet op accepteren klikken of op wat dan ook, zelfs redeploy was onklikbaar. De enigste manier was volledig reconnecten. :(

Al bij al valt het goed mee qua stabiliteit en smoothheid dus ik kan niet echt klagen _/-\o_

• vinom
  • Registratie: augustus 2009
  • Nu online
Hoe DICE de patch maakt :P

• ikbengoofy
Oh noes.

• Skybullet
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 19-08 21:32

Skybullet

It's go season

quote:
Dracyn schreef op donderdag 14 november 2013 @ 13:21:
[...]

Post je emblem even of een link naar je profiel waar we het emblem kunnen zien?
Ik ben geen kunstenaar haha, maar dit is een belangrijk teken voor mij.

i7 9700K, Z390 AORUS PRO, ASUS RTX 2080 DUAL OC, 16 GB 3200 MHZ , 970 EVO 1TB, 860 EVO 1TB, CORSAIR RM650X, DARK ROCK 4, MESHIFY C DARK TG, SENNHEISER PC37X, AOC AGON AG241QG

• Dracyn
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 25-12-2018
quote:
Skybullet schreef op donderdag 14 november 2013 @ 13:28:
[...]

Ik ben geen kunstenaar haha, maar dit is een belangrijk teken voor mij.

[afbeelding]
beter als de mijne op het moment hoor, vindt het nog wel wat hebben niet zo standaard.

en deze is in maak.

• ikbengoofy

:P

• spartacusNLD
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 21-08 15:14

nu wel @ hieronder d:)b

spartacusNLD wijzigde deze reactie 14-11-2013 14:53 (110%)

PC: Fractal Design Define S | Asus Z170 PRO GAMING | i7 7700K | H115i Pro | GTX 1080ti | Corsair LPX DDR4 16GB | Samsung SM961 M.2 256GB | EVGA SuperNOVA 750 G2 |

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Nice, duurde even voordat die de code pakte haha

Caps valt mee, de echte rage is te herkennen aan het ingedrukt houden van de shift knop :X

MisterChaoSs wijzigde deze reactie 14-11-2013 14:55 (142%)

• Cinerama
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 18-08 23:42

Cinerama

There are my lovely boys!!!

Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team

• Mavamaarten
  • Registratie: september 2009
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Voor de patch(es) had ik redelijk zelden een crash, en heb zelfs nooit meegemaakt dat de servers neergingen aan het einde van een rondje. Nu heb ik non stop dat de servers neergaan. GG, DICE, GG :')

Dit dus:
http://i.imgur.com/HUdyMfc.png

Mavamaarten wijzigde deze reactie 14-11-2013 18:19 (13%)

http://github.com/mavamaarten | http://maarten.vg | Android developer

• MEN-O
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 09:14
Mensen...

http://i.imgur.com/Wr7OqOa.png

• SCARfaceE
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 02:41
Slecht spelen en toch bovenaan staan:

Doe ik tenminste toch iets goed :P.

PSN ID: Beest41

• Cinerama
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 18-08 23:42

Cinerama

There are my lovely boys!!!

Vond deze wel leuk:

De reden waarom iemand zwaar aan het verliezen was op 64 player conquest

Cinerama wijzigde deze reactie 15-11-2013 12:41 (5%)

Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Net beetje een emblem in elkaar zitten kloten, ben niet al te best met die editor, maar wat vinden jullie van het resultaat?

Nickname ingame is MisterChaoSs, dus vandaar dit (chaos)emblem

Alle op- of aanmerkingen zijn welkom ;)

• Lateralus010
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 30-07 13:03
Over emblems gesproken. De zeer officiële retro Super Awesome Squad [SAwS] emblem!

• Grimmie187
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 20-08 17:08
quote:
nibortreab schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 14:15:
Net beetje een emblem in elkaar zitten kloten, ben niet al te best met die editor, maar wat vinden jullie van het resultaat?
[afbeelding]

Nickname ingame is MisterChaoSs, dus vandaar dit (chaos)emblem

Alle op- of aanmerkingen zijn welkom ;)
Mijn reactie na 30 mins klooien met een logo, lagen die ik per ongeluk had verwijderd/verschoven etc.:

Ik zie af en toe logo's voorbij komen (zoals die van jou) waar ik alleen maar mijn pet voor kan afnemen _/-\o_

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

quote:
Grimmie187 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 14:33:
[...]

Mijn reactie na 30 mins klooien met een logo, lagen die ik per ongeluk had verwijderd/verschoven etc.:

[afbeelding]

Ik zie af en toe logo's voorbij komen (zoals die van jou) waar ik alleen maar mijn pet voor kan afnemen _/-\o_
Hahaha thanks, heb ik zelf ook al gehad. M'n andere emblem was eerst deze:
Eerst zwart, maar viel niet genoeg op dus toen... hahaha

Hij is niet erg moeilijk aangezien de klok standaard is en de buiten cirkel. Pijlen was wel ff kloten haha.

Trouwens, nogmaals even mijn vraag, is het mogelijk om alles van je emblem in één keer van kleur te veranderen of moet het echt per onderdeel?

MisterChaoSs wijzigde deze reactie 15-11-2013 15:01 (8%)

Pagina: 1 2 3

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Laptops

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True