Battlefield 4 PC topic

Voor de spelers van de playstation en xbox versies van de game is er dit topic:
\[PS3/X360] Battlefield 4
Introductie
Battlefield 4 is de opvolger van Battlefield 3 en tevens ook de eerste Battlefield game waar een game uit de main franchise meteen wordt opgevolgd door een andere game uit de main franchise. Tot dusver waren er altijd spinoff games tussen de genummerde delen. Battlefield 4 is de negende game in de serie. Battlefield 4 volgt op de bestverkopende Battlefield tot nu toe met meer dan 15 miljoen kopieën verkocht. Battlefield 3 was de eerste main franchise Battlefield die zowel uitkwam voor de PC als de consoles van respectievelijk Microsoft en Sony.

Ontwikkelaar: Digital Illusions CE
Publisher: Electronic Arts
Platforms: PC
PS3/PS4
XBOX360/XBOX One
Genre: First Person Shooter (FPS)
Engine: Frostbite 3
Officiële website: http://www.battlefield.com/battlefield-4
Release: 29/31 oktober 2013
Specs
Minimal:
Windows Vista SP2 32 bit
AMD Athlon 2x 2.8ghz of Intel Core 2 duo 2.4ghz
4GB RAM
AMD Radeon 3870 of NVIDIA geforce 8800gt met 512mb vram
30GB HHD space

Recommended:
Windows 8 64 bit (voor DX 11.1)
AMD six core processor or Intel quadcore possessor
8GB RAM
AMD Radeon 7870 of NVIDIA Geforce GTX660 met 3GB vram
30GB HDD space
Singleplayer
Ik kan nu wel een verhaal gaan maken over de singleplayer maar in het kort lijkt mij beter.
Als je de wapens welke je unlocked niet wilt bespaar jezelf dan die 5 uur uit je leven. Ik meen het, dit is geen goede singleplayer...
Multiplayer
Uiteindelijk draait Battlefield om de multiplayer en deze is wederom weer van de partij in Battlefield 4. Bij deze iteratie van Battlefield zijn er zoals gebruiken weer heel veel dingen veranderd. Zo zijn de klassen grondig aangepast en is er een derde factie toegevoegd. China maakt wederom zijn opwachting in Battlefield na afwezig te zijn geweest sinds Battlefield 2. Verder zijn er een paar gamemodes toegevoegd door DICE. DICE heeft aangegeven dat elke gamemode te spelen is op elke map. De gamemodes zijn de volgende:
• Team Deathmatch
• Squad Deathmatch
• Rush
• Conquest Domination
• Conquest
• Defuse
• Obliteration
Wapens
Het belangrijkste onderdeel van een schooter zijn natuurlijk de vuurwapens. Met de release van Battlefield 4 is de wapenlijst ook definitief geworden. Er zijn net als bij Battlefield 3 vier klassen namelijk assault, engineer, support en recon. De klassen zijn alleen grondig gewijzigd ten opzichte van Battlefield 3. In Batlefield 4 zijn carbines en designated marksmen rifles wapens voor alle klassen geworden en zijn personal defence weapons exclusief voor engineer geworden. Shotguns blijven voor alle klassen beschikbaar. Het resultaat is dat carbines nu beschikbaar zijn voor zowel support als recon die als de zwakkere klassen van Battlefield 3 golden. Dit is gedaan om deze klassen beter speelbaar te maken en voor meer variatie te zorgen.
Voor een wapenoverzicht inclusief accurate stats staat hieronder een link naar Symthic.com. Hier kan je alle wapens vinden en de precieze statistieken van deze wapens. ;)
http://symthic.com/bf4-stats
Commander
De commander keert ook terug in Battlefield 4. Oorspronkelijk geïntroduceerd in Battlefield 2 en ook aanwezig in Battlefield 2142 maar sinds dien afwezig in Battlefield games. De commander is zoals de naam doet vermoeden de commandant van een team. Deze heeft de mogelijkheid om squadleaders doelen te geven, speciale wapens in te zetten zoals een tomahawk kruisraket of de AC-130, verkenningsvliegtuigen op te roepen of ammo te droppen.
Vehicles
Een Battlefield game zou niet compleet zijn zonder voertuigen en BF4 heeft zeker geen tekort aan keuze. Er zijn jets, meerder helikopters, tanks, infanterievoertuigen en verschillende transportvoertuigen. Elke factie heeft elk soort voertuig. De meeste voertuigen variëren alleen op details zoals hun uiterlijk. Sommige voertuigen zijn wel verschillend van hun tegenhangers in dezelfde klasse.
Maps
De game heeft uiteraard ook mappen om op te spelen. Bij de release zijn er 10 mappen beschikbaar. Verder zullen er vijf DLC pakketen beschikbaar komen met elk naar verwachting 4 mappen om het totaal op 30 uit te laten komen. Verder heeft DICE aangegeven dat elke map in BF4 heeft een Levolution element heeft. De eerste DLC, China Rising is uitgebracht op 3 december en er is geen Levolution in de mappen. :F
De mappen zijn de volgende:
-Siege of Shanghai
-Paracel Storm
-Zavod 311
-Lancang Dam
-Flood Zone
-Rogue Transmission
-Hainan Resort
-Dawnbreaker
-Operation Locker
-Golmud Railway

China Rising:
-Altai Range
-Dragon Pass
-Guilin Peaks
-Silk Road

Second Strike: Back to Metro :Y)
-Caspian Border
-Gulf of Oman
-Operations Firestorm
-Operation Metro

Naval Strike:
-Lost Islands
-Nansha Strike
-Wave Breaker
-Operation Mortar

Dragon's Teeth:
-Lumpini Garden
-Pearl Market
-Propaganda
-Sunken Dragon
Community servers:
Er zijn een aantal community servers die worden betaald door leden van GoT. Tweakers.net is niet geassocieerd met deze servers.

Als eerste zijn er de BuG servers. Op het moment zijn er drie servers namelijk 1,2 en 3.
http://battlelog.battlefi...4-4ec4-bbac-dacda8b6e67f/
http://battlelog.battlefi...3-4da9-a4b0-177de0e81763/
http://battlelog.battlefi...4-429d-9bcb-2f527293c8af/

Dan is er ook nog deze server van een GoTter.
http://battlelog.battlefi...arge-Votemaps-32-players/
Spelerslijst:
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn is er een spelerslijst. Als je jezelf wilt aanmelden dan kan dat hier:
https://docs.google.com/s...RSYzEwTTh3cmc&usp=sharing

edit:
28 oktober, topic geopend en TS grondig aangepast.
11 december, servers toegevoegd en wat aanpassingen aan de TS.
15 mei, TS aangepast voor deel 3.

[Voor 82% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-05-2014 15:50]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Reserveerd. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:58
Ik kan niet wachten tot ik BF4 kan spelen :$

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-07-2021
War Tapes maken de audio een stuk meer distorted dan gewoon HiFi, meer mensen last van?

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-03 15:00
Supergame.
Maar toch ben ik niet zo héél enthousiast. De game zal ongetwijfeld een geweldige beleving zijn. Net als BF3.
Echter heb ik niet het gevoel in een nieuwe game terecht te komen. En dat is ook niet erg. Want goed is goed. Dit is alleen net wat beter ( waarschijnlijk. )

Net zoals ik de Iphone 4 ervaarde. Die was stukken mooier en beter dan de 3. Maar van de 4 naar de 5.. Mja.. leuk. Maar niet heel boeiend.

Anyway. Mijn mening natuurlijk.
Ik speel nog even lekker GTA door. BF4 heb ik besteld bij de Wehkamp. Die zal een deze dagen wel een keer op de deurmat vallen. Rustig laten liggen. Over een paar weken probeer ik hem een keer als alle servers weer wat afgekoeld zijn en de nodige updates zijn verschenen. Zodat ik een soepele game kan ervaren.

( heb nog een bittere nasmaak van de beta.. )

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-03 12:37
Nog mensen die deze error krijgen bij het joinen van een server?

Origin could not get code (-5df70000): Base proxy error. You shouldn't get this error.

Het klopt toch dat ik in korea moet zitten om origin op te starten, daarna terug naar belgie mag komen en dan een server joinen hé?

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-03 08:23
Ik dacht dat er controlpresets zouden komen voor b.v. de heli controls. Zodat je verschillende controlsets kan kiezen bij een heli. Kan dit niet vinden?

Oh wacht, dit gaat ook over hardware. Leuk, zo'n forum :S 8)7

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-01 17:29

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:12

naaitsab

Si vis pacem, para bellum

Wat een vreselijk dom commentaar :O

Wel apart dat er al lvl 4 gasten rond lopen, of het levelen gaat een heel stuk sneller als de beta of ze zijn al even bezig :+ Zelfs op Twitch ziet het er (gelukkig) al een stuk beter uit dan de tot nu toe getoonde Xbox beelden.

if (!coffee) {
Work = false; }

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
S.J_84 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 19:15:
[...]

Blijkbaar wel, hij liet een melding zien van Twitch support dat het toegestaan was.
https://twitter.com/TwitchTVSupport
Vreemd dat ze dat opeens aangepast hebben. Anyway, leuk om even een stream te kijken. :)

Ryzen 3600 - GTX1060

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-01 17:29
Ik promoot de streamer ook niet, want daar heb je gelijk in :)

Ging erom dat er gameplay van pc is.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:33

Rivanov

Apple freak

Nog een stream:

http://www.twitch.tv/nicz_dk#/w/7307010256

[Voor 12% gewijzigd door Rivanov op 28-10-2013 19:20]

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• WietKop
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-07-2020
naaitsab schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 19:16:
[...]

Wat een vreselijk dom commentaar :O

Wel apart dat er al lvl 4 gasten rond lopen, of het levelen gaat een heel stuk sneller als de beta of ze zijn al even bezig :+ Zelfs op Twitch ziet het er (gelukkig) al een stuk beter uit dan de tot nu toe getoonde Xbox beelden.
Volgens die kerel is het eigen aan het spel nu dat je zo 'snel' levelt.

Inderdaad ik kijk nu al 5 minuten en ik heb nog nooit zoveel "shit, damn, retard, fuck, i wanna have sex with it" gehoord in die tijdspanne. Maar bon dat cool en hip in Amerika 8)7

Had liever wat meer gestructureerde info gezien over de mappen zelf ipv "fuck this map it's boring"...

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:02
Ik begin echt het schijt van Twitch te krijgen!!

Ze hebben onlangs blijkbaar meer servers in Europe gezet maar duidelijk niet genoeg.
Ik bedoel: ik zet die stream op Source en zie duidelijk via een bandwidth metertje dat mijn verbinding bij lange niet volloopt. En toch lagt de stream like hell. :N

Dat ligt toch aan Twitch neem ik aan; niet de uploader? De servers van Twitch moeten toch instaan voor het veelvuldig kopieren en aanbieden van de upstream terwijl de uploader(=multicaster) gewoon 1 degelijke upstream moet kunnen doen? Aangezien hij zelf niet lagt in matches, zit zijn uploadverbinding zeker niet aan de limiet.

• naaitsab

naaitsab

Warez doen we hier niet

[Voor 95% gewijzigd door Gropah op 29-10-2013 00:41]

if (!coffee) {
Work = false; }

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Wat ik wel vaag vind, is waarom ze nu bij battlelog weg hebben gehaald dat je niet in een wachtrij kan gaan bij een server. Best vreemd hopelijk komt dit nog terug.

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
WietKop schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 19:25:
[...]

Volgens die kerel is het eigen aan het spel nu dat je zo 'snel' levelt.

Inderdaad ik kijk nu al 5 minuten en ik heb nog nooit zoveel "shit, damn, retard, fuck, i wanna have sex with it" gehoord in die tijdspanne. Maar bon dat cool en hip in Amerika 8)7

Had liever wat meer gestructureerde info gezien over de mappen zelf ipv "fuck this map it's boring"...
Inderdaad.. :')

• WietKop
WOOT!!

Battlefield 4 live stream: check
HD zonder laag?: check
Geen irritante fuckerende commentaar? check

http://nl.twitch.tv/streamerhouse

Rechtsbeneden op High zetten en haal er lekker een biertje bij :)

• Daanieyel
  • Niet online
WietKop schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 19:30:
WOOT!!

Console: check :(

Deze vind ik wel goed: http://www.twitch.tv/levelbf
Pc en wel met stemmen maar wel wat intelligenter dan die andere stream.

[Voor 15% gewijzigd door Daanieyel op 28-10-2013 19:32]

Ryzen 3600 - GTX1060

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Die Metro2 map _O_

• Asgaro
Quick fire PC thoughts:

- 8gb RAM is fine. Ignore the rumours. I've seen the task manager memory usage, including paging - it isn't much.

- I'm getting twice the frame rates I was during the beta. I haven't changed any config on my rig at all.

- I get 60fps 1080p in Auto (which configured everything to 'High') on my GTX 660 rig, with a crap AMD 4170 processor, in single player. Multiplayer is between 40fps-60fps (I'm max 60fps as I'm plugged into a HDMI TV).

- If the Server you're playing on crashes, BF4 hangs, looping the same sound.

- The single player graphics are holy shit.
http://www.neogaf.com/for...read.php?t=701461&page=46

• WietKop
Geef toe, het ziet er best wel goed goed uit, zelf op livestream! En is dit op de 360 of PS3? :o

En jammer dat het geen MP is maar deze stream zend de campaign uit en het is precies alsof ik een film aan het kijken ben qua verhaal. Spoiler aler dus!!!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-08-2021

JimDB

Rasechte Belg

WietKop schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 19:30:
WOOT!!

Wow, die kwaliteit! Iedereen maar klagen over de graphics op de consoles, maar deze streamkwaliteit is beter dan alle andere pc streamers voor het moment. Ga wel wachten met het kijken van de SP, hou ik liever voor mezelf om uit te zoeken :)
offtopic:
Die setup :9~

HolyProt @ Tarren Mill || BF3 Battlelog ||

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-07-2021
OMG...BF4.exe has stopped working

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

• WietKop
JimDB schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 19:37:
[...]

Wow, die kwaliteit! Iedereen maar klagen over de graphics op de consoles, maar deze streamkwaliteit is beter dan alle andere pc streamers voor het moment. Ga wel wachten met het kijken van de SP, hou ik liever voor mezelf om uit te zoeken :)
offtopic:
Die setup :9~
Die gast speelt dus met de PS3. Het speelt en ziet er tegen alle verwachtingen goed uit op console.

De campaign lijkt een grote verbetering tegenover BF3. Het voelt niet zo lineair aan en daarnet zag ik hem gewoon wat rondlopen op een vliegdekschip, lekker claustrofobisch in die gangetjes.

Om de zoveel tijd zijn er ook checkpoints waarin je de wapens kan aanpassen, eindelijk!

MY GOD ik kan niet wachten totdat ik dit op dikke vette ultra settings op 1080p speel. Ik ga tegen me scherm geplakt zitten, daar ben ik zeker van. _/-\o_

[Voor 4% gewijzigd door WietKop op 28-10-2013 19:56]

• rickyy
  • Laatst online: 29-11-2022
Hij MOET nu stoppen met streamen, hij mag pas vanaf 31 streamen. De game is gewoon al "uit"

Beetje raar.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

rickyy schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 19:57:
Hij MOET nu stoppen met streamen, hij mag pas vanaf 31 streamen. De game is gewoon al "uit"

Beetje raar.
EA is niet logisch. ;)

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-03 12:43
En natuurlijk gaat dit topic gevolgd worden, al kan ik nog even niet spelen door gebrek aan gpu. Had mijn oude 7850 verkocht en wilde net een 290X gaan bestellen, is dat ding overal uitverkocht :(

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:19

beany

Meeheheheheh

Zit de metro map in bf4 :?

• Asgaro
tobitronics schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 19:59:
En natuurlijk gaat dit topic gevolgd worden, al kan ik nog even niet spelen door gebrek aan gpu. Had mijn oude 7850 verkocht en wilde net een 290X gaan bestellen, is dat ding overal uitverkocht :(
Een 7850 oud noemen.. :')

En dan zeggen console gamers dat we een stelletje rijke elitists zijn, ja nu begin ik hen te begrijpen... met zulke uitspraken.

Kzit met een 6950 en die gaat nog lang mee gaan. Net zoals mijn vorige kaart (nVidia 8800 GTX) zeer lang meeging.

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-03 13:00
Ik kan het pas eind dit jaar spelen :P

• Trixh
  • Laatst online: 08:32
Asgaro schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:03:
[...]

En dan zeggen console gamers dat we een stelletje rijke elitists zijn, ja nu begin ik hen te begrijpen.

Kzit met een 6950 en die gaat nog lang mee gaan. Net zoals mijn vorige kaart (nVidia 8800 GTX) zeer lang meeging.
Ligt er allemaal aan wat je wilt bereiken. Ik zit hier met een 7950 Boost maar als hij geen 120 fps non stop trekt dan gaat hij toch echt op "Vraag & Aanbod".

Ik zat hiervoor met een 5870 maar ja toen had ik geen 120hz scherm.

Maar tot nu toe veel positieve dingen gelezen op battlelog.

Maar back on topic:
De game ziet er echt strak uit!

[Voor 8% gewijzigd door Trixh op 28-10-2013 20:07]

• rickyy
Asgaro schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:03:
[...]

En dan zeggen console gamers dat we een stelletje rijke elitists zijn, ja nu begin ik hen te begrijpen... met zulke uitspraken.

Mijn GTX460 is ook al ruim 3 jaar oud, trekt toch nog net aan gemiddeld 60fps met enkele settings niet op low.

Good enough. Zal met deze kaart gamen tot ie zichzelf naar de pleures draait zoals mijn 9800GTX+ tijdens BF3 8)

Anoniem: 179336

Mis een link naar het eerste topic in de TS. :+

• Fzero
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-03-2019
rickyy schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:10:
[...]

Mijn GTX460 is ook al ruim 3 jaar oud, trekt toch nog net aan gemiddeld 60fps met enkele settings niet op low.

Good enough. Zal met deze kaart gamen tot ie zichzelf naar de pleures draait zoals mijn 9800GTX+ tijdens BF3 8)
Zo denk ik er ook over draai mn HD6850 eerst helemaal in puin voordat er een nieuwe komt. O+

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:40
Je mag al streamen ;)

• DJH
Net Galmud railway domination gespeeld. Vette map. De huizen konden ook echt plat, BFBC2 style :D

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-03 10:29
Weet iemand wanneer de eerste reviews uitkomen of zit daar nog een embargo op tot morgen?

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:06

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

hoi

heeft iemand een joystick probeert met dezen game ? en hoe was het zit zelf denken om een te halen voor dezen game alleen heb gehoord dat bij BF3 niet zo goed werkt maar kan niks vinden of hier in BF4 wel werkt

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-03 16:24

jagermeister

Artillerie magneet :-(

beany schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:02:
[...]

Zit de metro map in bf4 :?
Ik denk dat hij doelt op Operation Locker.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• rickhaha
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-03 17:04
Ik kan op één of andere manier de single player spelen maar de multi player niet. alleen is de singleplayer amper speelbaar omdat ik gekke dingen in beeld zie:

De blauwe vlekken knipperen als een stroboscoop en sommige textures worden niet geladen lijkt het..

heeft iemand een idee hoe dit heet zodat ik het kan googelen of hoe het op te lossen is? :)

hardware: i7-2600k @3,4ghz
gtx660
16gb ram

• DJH
Dat eiland is ook leuk. Wat ik wel bij die storm mis, is dat je het geluid van de wind niet hoort. Dit zou het imo veel intenser maken.

• rickyy
rickhaha schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:57:
Ik kan op één of andere manier de single player spelen maar de multi player niet. alleen is de singleplayer amper speelbaar omdat ik gekke dingen in beeld zie:

De blauwe vlekken knipperen als een stroboscoop en sommige textures worden niet geladen lijkt het..

[afbeelding]

heeft iemand een idee hoe dit heet zodat ik het kan googelen of hoe het op te lossen is? :)

gtx660
16gb ram
Te lang Battlefield 3 gespeeld. Ben bang dat de blauwe kleur ingebrand staat in je GPU :+

• BarryKohne
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-08-2021
Nieuwe driver installeren.

| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Status van mijn Wehkamp.nl bestelling is levertijd in 1 week :| Slecht geregeld zeg, snel maar annuleren.

• rickhaha
Ik heb de nieuwste nvidia driver geinstalleerd.

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Diegene die nu de final release spelen. Veel verschil met de Beta? En ook mensen waarbij de Beta slecht liep en nu de final wel goed?

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• naaitsab

naaitsab

Okasha schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:09:
Status van mijn Wehkamp.nl bestelling is levertijd in 1 week :| Slecht geregeld zeg, snel maar annuleren.
Dat stond er bij BF3 toen ook, gewoon nog even geduld hebben. Ze mogen sowieso pas leveren op 30 oktober zodat je 'm 31 in huis hebt. Als ze mazzel hebt gaan ze morgen de deur uit onder het mom "2 dagen verzending is mogelijk" tegenover EA :+ Had ik toen ook bij BF3 die was ook te vroeg binnen.

if (!coffee) {
Work = false; }

• beany
  • Laatst online: 08:19

beany

Meeheheheheh

naaitsab schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:14:
[...]

Dat stond er bij BF3 toen ook, gewoon nog even geduld hebben. Ze mogen sowieso pas leveren op 30 oktober zodat je 'm 31 in huis hebt. Als ze mazzel hebt gaan ze morgen de deur uit onder het mom "2 dagen verzending is mogelijk" tegenover EA :+ Had ik toen ook bij BF3 die was ook te vroeg binnen.
Eigenlijk hadden ze BF 4 vorige maand al kunnen versturen. Het is Origin die regelt vanaf wanneer er gespeeld kan worden. Ik heb BF4 inmiddels gepreload, dus ik heb het artikel in huis, maar ik kan nog niet spelen.

Beetje flauw dat fysieke media precies op de dag van release pas op de deurmat mogen liggen.
Tot nu toe een zeer tegenvallende ervaring.
- Crashes
- Graphic glitches
- Veel te kleurrijk
- Constant one shot kills
- Laggy servers
- Matig leveldesign
- Chaos

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
naaitsab schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:14:
[...]

Nou ja op hoop van zegen dan :) Komt voor mij ook niet op 1 dag aan, maar dit weekend spelen zou wel leuk zijn! Vind de origin versie te duur in elk geval.

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Mon0lith

Yes Herr Flick

Moet potverdomme nog een maand wachten voor de PS4 met BF4 ;(

PSN: Von_Smallhausn

• in2duhCore
Mon0lith schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:28:
Moet potverdomme nog een maand wachten voor de PS4 met BF4 ;(
of je koopt hem voor de ps3 (er van uitgaande dat je die hebt) en dan voor 9 euries upgraden naar de ps4 versie over een maandje?

• rickyy
Tsurany schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:18:
- Crashes
- Graphic glitches
- Veel te kleurrijk
- Laggy servers
- Matig leveldesign
- Chaos
Jammer! Ach, over 2 jaar komt er weer een andere Battlefield uit, volgende keer beter!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:47

Stewie!

Keen must die!

De eerste bans zijn al uitgedeeld :+

• jagermeister

jagermeister

- Crashes
- Graphic glitches
- Veel te kleurrijk
- Laggy servers
- Matig leveldesign
- Chaos
Je wilt de blauwe waas weer terug? :D

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06:59
- Crashes
- Graphic glitches
- Veel te kleurrijk
- Laggy servers
- Matig leveldesign
- Chaos
Denk dat ik hem maar cancel dan. :+

Anoniem: 408317

Er moet altijd iets zijn om over te klagen hé ;)

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:39
- Crashes
- Graphic glitches
- Veel te kleurrijk
- Laggy servers
- Matig leveldesign
- Chaos
???
Je wilt het blauwe filter van BF3 terug??
In verscheidene filmpjes die ik gezien heb werd juist gezegd dat het leveldesign beter was dan in BF3.
Naja, ik wacht wel tot de premium edition uit komt of als ik de game bij een nieuwe videokaart kan krijgen...

[Voor 24% gewijzigd door AdmiralSnipe op 28-10-2013 21:35]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• Skunk
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-01 18:07
Ik hoop dat ik hem op tijd binnen heb van Wehkamp, mij vriendin heeft vandaag zelfs een email gehad dat ze het geld hebben teruggestort.
Ook raar want ze heeft niet haar order geannuleerd gelijk maar even contact opgenomen met de klanten service.

a.k.a. Skunko3o | Skunk-o3o

• rickyy
Lag vrije 60fps stream:

http://www.twitch.tv/kravitz7

Hij is gecrashed. Kan geen enkele ronde afmaken zegt ie.

Oh the irony...

[Voor 46% gewijzigd door rickyy op 28-10-2013 21:39]

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02 19:29
Pfff krijg echt bar slechte FPS hier. Gewoon niet speelbaar bah. Beta ging nog wel zo goed snap er niks van.

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

• Fzero
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-03-2019
Bij die gast crasht hij ook inderdaad. :P

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Mon0lith

Yes Herr Flick

in2duhCore schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:29:
[...]

of je koopt hem voor de ps3 (er van uitgaande dat je die hebt) en dan voor 9 euries upgraden naar de ps4 versie over een maandje?
Ja joh! Ik ga eerst nog even geld uitgeven aan een spel met de nieuwste graphics voor op een console van
6 jaar oud met max. 24 spelers 8)7

PSN: Von_Smallhausn

• DJH
Stewie! schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:29:
De eerste bans zijn al uitgedeeld :+
Omdat?

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:50
Hehe same. Zover ik begrijp/hoop is de release volgens de website op de 30ste, en sturen ze 1 dag eerder de keys... dat zou dus morgen zijn hoop ik.

• in2duhCore
Mon0lith schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:40:
[...]

Ja joh! Ik ga eerst nog even geld uitgeven aan een spel met de nieuwste graphics voor op een console van
6 jaar oud met max. 24 spelers 8)7
Het was maar een idee, kun je alvast wat oefenen en dan alleen maar blij verrast zijn van de grafische pracht van de ps4 ;)
- Crashes
Ging ik al vanuit.
- Graphic glitches
Zoals?
- Veel te kleurrijk
Dat kan niet na BF3. :+
Dat was toch gefixt, DICE?
- Laggy servers
Was te verwachten.
- Matig leveldesign
Matig, het lijkt anders een stuk beter dan BF3 van wat ik heb gezien.
- Chaos
Lijkt me eerste dag en niemand weet wat hij moet doen?

jagermeister schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:31:
[...]
Je wilt de blauwe waas weer terug? :D
Ja. Want nu is het zo'n gigantisch druk assemblage van de meest felle kleuren zodat het totaal niet fijn meer speelt. DICE is totaal de andere kant op geslagen en dat is ook geen succes.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• secretdk
  • Laatst online: 23-03 21:14
Rivanov schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:13:
Diegene die nu de final release spelen. Veel verschil met de Beta? En ook mensen waarbij de Beta slecht liep en nu de final wel goed?
Veel mooier. Single player is echt geweldig.
Speel nu op 1920x1080 alles Ultra met 80-100 fps en heb nog nooit zon mooi spel gezien.

Maar in de beta liep het bij mij ook al goed dus misschien ben ik een verkeerde bron.

Basekid schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:43:
[...]

Hehe same. Zover ik begrijp/hoop is de release volgens de website op de 30ste, en sturen ze 1 dag eerder de keys... dat zou dus morgen zijn hoop ik.
Ik heb 'm bij OKS gepreorderd, en daar staat ook dat ie de 30ste uitkomt. Dus hopen dat ik morgen die key krijg :)

En ondertussen streams kijken :) (Alleen heeft Nickz wat problemen)

• jagermeister

jagermeister

Tsurany schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:46:
[...]

Ja. Want nu is het zo'n gigantisch druk assemblage van de meest felle kleuren zodat het totaal niet fijn meer speelt. DICE is totaal de andere kant op geslagen en dat is ook geen succes.
Kwestie van even wennen, gok ik.

Kan nog niet oordelen, want ik moet wachten tot Bol mijn DVD opstuurt.

[Voor 9% gewijzigd door jagermeister op 28-10-2013 21:50]

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

secretdk schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:46:
[...]

Speel nu op 1920x1080 alles Ultra met 80-100 fps en heb nog nooit zon mooi spel gezien.

Maar in de beta liep het bij mij ook al goed dus misschien ben ik een verkeerde bron.
Welke videokaart heb jij? :)

An  a day keeps the doctor away.

[...]

Moet je even je saturation omlaag smijten :)
(Via een FXAA injector, via je beeldscherm, of via je amd/nvidia control panel?)

• secretdk
iApp schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:51:
[...]

Welke videokaart heb jij? :)
2x MSI GTX 760 in SLI.

Tegelijk lekker beeldmateriaal opnemen met nvidia shadowplay. Werkt allemaal geweldig.

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Dan is het ook niet zo gek dat het bij jou goed loopt. :+

• secretdk
Rivanov schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:53:
Dan is het ook niet zo gek dat het bij jou goed loopt. :+
Met 1 x 760 draait het ook prima, alleen niet op ultra maar dat kan je daar ook niet van verwachten.
jagermeister schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:49:
[...]
Kwestie van even wennen, gok ik.

Kan nog niet oordelen, want ik moet wachten tot Bol mijn DVD opstuurt.
Ik vind het vooral spuuglelijk.

• Cthulhu
  • Laatst online: 21-11-2022

Cthulhu

Carpe Noctem

Hier is nog een stream
http://www.twitch.tv/kingkongor

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

[...]

1) Dat is laster. :+
2) Brightness omlaag of FXAA en dan saturation verlagen?

• secretdk
Tsurany schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:56:
[...]

Ik vind het vooral spuuglelijk.
Als je dit niet mooi vind moest je misschien een ander spel kopen.

• DJH
DanielWW2 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 22:03:
[...]

1) Dat is laster. :+
2) Brightness omlaag of FXAA en dan saturation verlagen?
Heb ik ook gedaan, de digital vibrance iets naar beneden. Ziet er een stuk beter uit. Ben zelf niet zo fan van velle kleuren. Vond BF3 er dan ook vaak vet uitzien.

ps vind BF4 er ook geweldig uitzien.

[Voor 5% gewijzigd door DJH op 28-10-2013 22:13]

• naaitsab

naaitsab

secretdk schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:46:
[...]

Hier alles op ultra bij 2560x1440 met 670 in SLI 30-35 FPS in de SP. Kan ook zijn dat Nvidia de exe niet goed detecteert ivm "gevonden" (ja ik heb het spel wel gewoon gekocht, komt 31e) dus zal er morgen nog eens naar kijken, 60 is toch wel minimum voor een FPS.

E: naar 1080p zetten levert 45-55FPS op

[Voor 3% gewijzigd door naaitsab op 28-10-2013 22:15]

if (!coffee) {
Work = false; }

• MuscularPonyyy
  • Laatst online: 13-02 13:38
rickhaha schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:57:

[afbeelding]

gtx660
16gb ram
Nieuwe drivers al geinstalleerd/ :+

• secretdk
naaitsab schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 22:09:
[...]

Hier alles op ultra bij 2560x1440 met 670 in SLI 30-35 FPS in de SP. Kan ook zijn dat Nvidia de exe niet goed detecteert ivm "gevonden" (ja ik heb het spel wel gewoon gekocht, komt 31e) dus zal er morgen nog eens naar kijken, 60 is toch wel minimum voor een FPS.
Vind je dat gek?

Mijn 2x 760 moet vele malen beter presteren dan jou 670, en jij probeert ook nog eens op een hogere resolutie in ultra te spelen.

Zou hem lekker op medium zetten en kijken wat je daarmee haalt want die ultra ga je zo toch nooit spelen.

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-03 21:40
Ik heb mijn key eerder dan verwacht gekregen. (gekocht bij cdkeygo)

Ik lees dat sommigen al spelen via vpn, maar ik kan niet precies vinden hoe? Ik ben momenteel aan het pre-loaden.

• Cthulhu
  • Laatst online: 21-11-2022

Cthulhu

Carpe Noctem

Hier een PS3 stream, SP
http://streamerhouse.com/

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• secretdk
NoFearz schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 22:16:
Ik heb mijn key eerder dan verwacht gekregen. (gekocht bij cdkeygo)

Ik lees dat sommigen al spelen via vpn, maar ik kan niet precies vinden hoe? Ik ben momenteel aan het pre-loaden.
Lees je PM, mag blijkbaar niet in het openbaar gezegt worden.
secretdk schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 22:05:
[...]

Als je dit niet mooi vind moest je misschien een ander spel kopen.

[afbeelding]
Dat is dus niet hoe de meeste levels er uit zien.

• secretdk
Tsurany schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 22:28:
[...]

Dat is dus niet hoe de meeste levels er uit zien.
Ben tot nu toe al een stukje opweg in de single player en vind het er geweldig uitzien.
Dus weet niet wat er dan zo slecht uitziet? Volgens mij was het allemaal al ver van tevoren bekend dat het spel er zo uit ging zien.
secretdk schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 22:29:
Ben tot nu toe al een stukje opweg in de single player en vind het er geweldig uitzien.
Dus weet niet wat er dan zo slecht uitziet? Volgens mij was het allemaal al ver van tevoren bekend dat het spel er zo uit ging zien.
Dat heb ik net toch genoemd? De kleuren die veel te overdreven aanwezig zijn. Dat is wat ik er niet mooi aan vind. En nee, dat was niet van te voren bekend aangezien enkel de mappen Parcel Storm en Siege of Shanghai bekend waren. En gok eens welke map nu opeens totaal andere kleuren heeft dan in de beta? Precies.

• secretdk
Tsurany schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 22:31:
[...]

Dat heb ik net toch genoemd? De kleuren die veel te overdreven aanwezig zijn. Dat is wat ik er niet mooi aan vind. En nee, dat was niet van te voren bekend aangezien enkel de mappen Parcel Storm en Siege of Shanghai bekend waren. En gok eens welke map nu opeens totaal andere kleuren heeft dan in de beta? Precies.
Heb geen multiplayer gespeeld dus kan daar niet over oordelen. Wacht ik lekker mee tot donderdag. Spreek alleen over de single player, die er gewoon goed uit ziet.

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-03 07:55
Ik ben aan het streamen, voor de liefhebber...

http://www.twitch.tv/okaydanny

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Leuk, ik kijk ff mee.

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-03 21:40
Zit de China Rising dlc ingebakken in de bf4 key of zijn hier aparte voor?

[Voor 4% gewijzigd door Nfear op 28-10-2013 22:46]

NoFearz schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 22:46:
Zit de China Rising dlc ingebakken in de bf4 key of zijn hier aparte voor?
Is gewoon dezelfde key.

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:58
mylittlep0ny schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:35:
Ik hoop dat ik hem op tijd binnen heb van Wehkamp, mij vriendin heeft vandaag zelfs een email gehad dat ze het geld hebben teruggestort.
Ook raar want ze heeft niet haar order geannuleerd gelijk maar even contact opgenomen met de klanten service.
Ik heb ook zo'n mailje vandaag gehad, kun je mij vertellen wat ze te vertellen hebben? :p

Danku _/-\o_

• Asgaro
rickhaha schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:12:
Ik heb de nieuwste nvidia driver geinstalleerd.

[...]
Die dat vandaag zijn uitgekomen?
Zou niet mogen want Repi (tech lead bij DICE) heeft op Neogaf gezegd dat die het probleem zouden verhelpen.

• rickhaha
Heb battlefield opnieuw geinstalleerd en nu werkt het prima en draaid als een zonnetje.
Asgaro schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 23:08:
[...]

Die dat vandaag zijn uitgekomen?
Zou niet mogen want Repi (tech lead bij DICE) heeft op Neogaf gezegd dat die het probleem zouden verhelpen.
Pagina: 1 2 3 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee