Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 28-05 12:40
I need to go. My people need me.

http://i.minus.com/iyimDBFuCm6I0.gif

gifjes van 8 mb liever niet embedden

[ Voor 26% gewijzigd door Gropah op 28-10-2013 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:50
BF4 draait prima op m'n Retina MacBook Pro! :)
Staat op 1080p met quality op Auto (Medium en High doorelkaar) en haal tussen de 40 en 50FPS.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-05 22:25
Zo, vanavond lekker lopen rotzooien in public servers. Morgen zin om 'georganiseerd' te spelen met voip enzo.. nog tweakers zin om mee te doen? Ik bak er alleen nog niet veel van :-P

[ Voor 12% gewijzigd door Mitt3nz op 28-10-2013 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-06-2023
Iemand zin om lekker te teamplayen? Voeg me maar toe: MuscularPony. Hopelijk met een aantal mensen via skype of teamspeak. Maakt het toch altijd weer wat leuker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou de BuG server draait ook en zit al vol _/-\o_
Ik vind BF4 er wel geweldig uit zien , maar het is wel wennen.
Gunplay is goed , voertuig play is beter , map design is geweldig maar de crashes en bugs zijn iets minder.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Nul crashes hier tot nu toe, was met de beta wel anders. Wel inderdaad ook de nodige bugs tegenkomen, zoals bijvoorbeeld het geluid dat voor iedereen (?) in de server wegvalt, grafische glitches, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gunplay goed noemen kan ik echt niet bij. Netcode is waardeloos, TTK is veel te laag en het is puur een kwestie van het eerst de ander zien. Het is de slechtste Battlefield tot nu toe qua gunplay.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-05-2024
Tsurany schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 23:40:
Gunplay goed noemen kan ik echt niet bij. Netcode is waardeloos, TTK is veel te laag en het is puur een kwestie van het eerst de ander zien. Het is de slechtste Battlefield tot nu toe qua gunplay.
Geef het spel 'n paar dagen 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Msi92 op 28-10-2013 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Msi92 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 23:41:
[...]

Geef het spel 'n paar dagen 8)7
En dan? Zal het spel dan op magische wijze veranderen? Ik geloof niet dat DICE dit gaat patchen, dit zijn grotendeels design keuzes bedoelt om skills overbodig te maken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Tsurany schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 23:43:
[...]

En dan? Zal het spel dan op magische wijze veranderen? Ik geloof niet dat DICE dit gaat patchen, dit zijn grotendeels design keuzes bedoelt om skills overbodig te maken.
Ik heb geen zin in een discussie maar wat verwacht je dan? welkom in 2013 waar games nooit meer bugloos zijn sinds 200xx

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Msi92 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 23:47:
[...]

Ik heb geen zin in een discussie maar wat verwacht je dan? welkom in 2013 waar games nooit meer bugloos zijn sinds 200xx
Ik verwacht een spel dat daadwerkelijk beter aanvoelt dan de voorganger. Het voelt alsof we op alle stappen, behalve graphics en variatie, een stap achteruit hebben gedaan. Ik heb deze avond nog geen echt leuk potje gespeeld en dat valt toch zeker tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Tsurany schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 23:50:
[...]

Ik verwacht een spel dat daadwerkelijk beter aanvoelt dan de voorganger. Het voelt alsof we op alle stappen, behalve graphics en variatie, een stap achteruit hebben gedaan. Ik heb deze avond nog geen echt leuk potje gespeeld en dat valt toch zeker tegen.
Ik kan natuurlijk geen mening geven aangezien ik nog niet kan spelen maar ik ben wel live streams aan het kijken en het is me nog niet opgevallen dat mensen er zo veel last van hebben (ja oke een crash maar je speelt op een non eu vpn dusjah) :P

Edit: typo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
[...]

Dan wen je eraan. Net als het wrak wat Battlefield 3 was en nog steeds is.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Msi92 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 23:51:
[...]

Ik kan natuurlijk geen mening geven aangezien ik nog niet kan spelen maar ik ben wel live streams aan het kijken en het is me nog niet opgevallen dat mensen er zo veel last van hebben (ja oke een crash maar je speelt op een non eu vpn dusjah) :P

Edit: typo's
Je speelt niet op een VPN, je speelt via je normale verbinding rechtstreeks naar de server toe.

Ik denk dat deze mappen met de gunplay mechanics uit Battlefield 3 een stuk leuker zouden zijn. Dan zou je weer wat meer spannende vuurgevechten hebben en minder railgun stijl lange afstandsgevechten die zo snel beslist zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door Tsurany op 28-10-2013 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Tsurany schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 23:53:
[...]

Je speelt niet op een VPN, je speelt via je normale verbinding rechtstreeks naar de server toe.
Oh if you say so hehe, ik hou me daar niet echt mee bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-05 08:31

RoyK

Hobby tekenaar

Tsurany schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:18:
Tot nu toe een zeer tegenvallende ervaring.
- Crashes
- Graphic glitches
- Veel te kleurrijk
- Constant one shot kills
- Laggy servers
- Matig leveldesign
- Chaos
Joepie! :|

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

beuker19 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 23:34:
Nou de BuG server draait ook en zit al vol _/-\o_
Ik vind BF4 er wel geweldig uit zien , maar het is wel wennen.
Gunplay is goed , voertuig play is beter , map design is geweldig maar de crashes en bugs zijn iets minder.
Even favoriet gemaakt :9 Hebben jullie nog bepaalde game modes/mappen die jullie voornamelijk willen gaan draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
Zometeen even het vliegtuig naar Korea nemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18:51
Tsurany schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 23:40:
Kan je nog negatiever zijn op release day? Jeez heb je de BETA niet gespeeld ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-05 08:31

RoyK

Hobby tekenaar

pff..iedereen hier lijkt al te gamen... wat een gedoe zeg met dat in stappen vrij laten komen van de games. Nu kan ik nog dagen wachten tot ik zelf een potje kan knallen. :/

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik kan mij nog herrineren dat DICE met BF3 zo ongeveer elk wapen andere recoilstats gaf.
Het is dus niet uitgesloten dat ze dit weer zullen doen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Trixh schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 23:57:
[...]

Kan je nog negatiever zijn op release day? Jeez heb je de BETA niet gespeeld ofzo?
Boeiend wat hij ervan vindt. Ga lekker zelf spelen nu/straks en oordeel zelf. Zolang jij het maar naar je zin hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trixh schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 23:57:
[...]

Ik heb de beta gespeeld en daar was ik ook niet positief over. En ik ben inderdaad negatief omdat dit spel voor mij als een achteruitgang voelt. Als ik het spel positief zou ervaren dan zou ik positief reageren, dat kan ik helaas niet met de huidige staat. Als je dat niet wilt lezen dan negeer je dat. Als jij enkel de positieve berichten wilt lezen dan lees je enkel die. Ik post hier puur mijn ervaringen tot nu toe.

Het is makkelijk om snel onder de indruk te zijn van het grafische geweld. Alhoewel levolution erg tegen valt zijn de rest van de effecten prima in orde. Ik heb het idee dat levolution teveel gehyped is. De dam doorbraak op Flood Zone lijkt spannend maar het is maar een klein muurtje en in plaats van een flinke vloedgolf die door het level raast stijgt het water gewoon langzaam een meter of twee. Dat valt een beetje tegen. Zo ook de verdere levolution, tot nu toe niet super onder de indruk.
Echter de weersverandering op Parcel Storm is zeker indrukwekkend, mooi staaltje grafisch werk. Dat zit echt prima in elkaar.

Het is alleen jammer dat de core gameplay, de gun mechanics, gewoon te sterk veranderd zijn.

[ Voor 36% gewijzigd door Tsurany op 29-10-2013 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
Ik kan echt NIET wachten, en volgens mij zijn er meer met mij ;) . Ik denk dat we allemaal wat te sceptisch zijn en pas echte conclusies kunnen trekken na een goede 100u spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18:51
Tsurany schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 00:00:
[...]

Ik heb de beta gespeeld en daar was ik ook niet positief over. En ik ben inderdaad negatief omdat dit spel voor mij als een achteruitgang voelt. Als ik het spel positief zou ervaren dan zou ik positief reageren, dat kan ik helaas niet met de huidige staat. Als je dat niet wilt lezen dan negeer je dat. Als jij enkel de positieve berichten wilt lezen dan lees je enkel die. Ik post hier puur mijn ervaringen tot nu toe.
Vind het prima dat jij het spel minder vindt dat zijn voorganger. Maar de punten die je noemt komen niet opeens uit de lucht vallen.

"Netcode is waardeloos, TTK is veel te laag"

Dat is net zoiets als ik ga zeggen dat de lucht blauw is.
Herhalend over punten zeiken schiet niemand iets mee op.

Als je de BETA gespeeld had dan wist je dat dit eraan zat te komen.

[ Voor 4% gewijzigd door Trixh op 29-10-2013 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-05 13:17
Voor de mensen die de game al kunnen spelen: hoe zit het met het (roof)campgehalte op de meeste maps?
Elk potje dat ik in de beta gespeeld heb op siege of shanghai zat vol met roofcampers waardoor ik na een paar rondes al klaar was met de hele beta (al kwam dat mede door hoe bagger de beta op m'n pc liep).
Als er meer van dit soort maps in de game zitten weet ik niet of ik wel ga beginnen aan BF4, wat een k*t map was dat in de beta zeg!

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
Campaign is erg vet. :)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 00:04:
Voor de mensen die de game al kunnen spelen: hoe zit het met het (roof)campgehalte op de meeste maps?
Elk potje dat ik in de beta gespeeld heb op siege of shanghai zat vol met roofcampers waardoor ik na een paar rondes al klaar was met de hele beta (al kwam dat mede door hoe bagger de beta op m'n pc liep).
Als er meer van dit soort maps in de game zitten weet ik niet of ik wel ga beginnen aan BF4, wat een k*t map was dat in de beta zeg!
Wat ik uit de live stream gezien heb is: dat er sowieso 1 map is waarbij je daken/huizen helemaal kapot kan schieten (BC2 style) en andere maps hmm niet echt opgevallen dat er roofcampers zijn (ff op twitch naar bf4 zoeken, genoeg live streams) :D

[ Voor 3% gewijzigd door Msi92 op 29-10-2013 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

hoe kan ik mijn video settings aanpassen??
als ik daarop wil klikken zegt hij 32 bit system cant change settings..

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 28-05 12:40
[...]

Het is makkelijk om snel onder de indruk te zijn van het grafische geweld. Alhoewel levolution erg tegen valt zijn de rest van de effecten prima in orde. Ik heb het idee dat levolution teveel gehyped is. De dam doorbraak op Flood Zone lijkt spannend maar het is maar een klein muurtje en in plaats van een flinke vloedgolf die door het level raast stijgt het water gewoon langzaam een meter of twee. Dat valt een beetje tegen. Zo ook de verdere levolution, tot nu toe niet super onder de indruk.
Echter de weersverandering op Parcel Storm is zeker indrukwekkend, mooi staaltje grafisch werk. Dat zit echt prima in elkaar.

Het is alleen jammer dat de core gameplay, de gun mechanics, gewoon te sterk veranderd zijn.
Ik had liever gezien dat de map in het begin helemaal geen water had doorheen de straten. En dat het water echt langzaam begon door de straten te vloeien.
Nu is er standaard al water aanwezig en is het gewoon een kwestie van het niveau ietsje hoger te zetten...

Misschien vraagt doorsijpelen van water teveel CPU kracht (fluidodynamica simuleren) wat momenteel nog niet doenbaar is in real time? Ik weet het niet, maar ik vind het alvast jammer.

Overigens zelf nog niet de map gespeeld; heb de game nog niet. Wel al genoeg gameplay gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
http://www.twitch.tv/widgitybear

Deze gast doet alleen maar choppers besturen. Toen keek ik even naar zijn Battlelog van BF3:

http://battlelog.battlefi...ybear/stats/360728195/pc/

Holy sh!t bucket.

Hij is ook al non stop door gegaan sinds de launch van BF4. Zijn computer heeft 8000 gekost zegt ie, of zijn "setup".

Flinke KDR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uchiha1911
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-05 22:20
rickyy schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 00:19:

Deze gast doet alleen maar choppers besturen. Toen keek ik even naar zijn Battlelog van BF3:

Holy sh!t bucket.

Hij is ook al non stop door gegaan sinds de launch van BF4. Zijn computer heeft 8000 gekost zegt ie, of zijn "setup".

Flinke KDR
Je ziet ook gewoon aan de manier van vliegen dat deze gozer heel, heel veel uren in z'n helikoptertje door heeft gebracht.

Off-topic: dat mechanical keyboard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Toen ik die "dam" in flood zone voor het eerst in een gameplay video zag moest ik toch wel een beetje grinniken, het blijkt gewoon een klein muurtje te zijn.
Ik zag het voor me als zo'n mega grote halfronde dam die ergens boven een dorpje zou staan waarbij een reuzachtige monstergolf over het dorp zou rollen wanneer deze dam opgeblazen wordt... maar dat blijkt dus niet zo te zijn.

Zag het er in de levolution trailer toch wat spannender uit allemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
  • Laatst online: 06-05 10:46
[...]

Wil je een beetje water bij de whine?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Altijd handig, 2 engineers bij je in de heli, vooral nu ze ook vooruit kunnen schieten en niet alleen richting de zijkant zoals in BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
rickyy schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 00:19:

Holy sh!t bucket.

Flinke KDR
Om het allemaal nog erger te maken:

http://battlelog.battlefi...ar/vehicles/360728195/pc/

:/ :/ :/

Mah lord. En volgens mij vliegt ie niet eens met zn muis. Hij zei al dat ie geen joystick gebruikte. Gewoon die-hard keys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
rickyy schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 00:30:
[...]

Mah lord. En volgens mij vliegt ie niet eens met zn muis. Hij zei al dat ie geen joystick gebruikte. Gewoon die-hard keys.
Hij gebruikt toetsenbord en muis, je hoort zijn mechanic toetsenbord en zijn muis kliks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uchiha1911
  • Laatst online: 30-05 22:20
rickyy schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 00:30:
[...]

Hoorde hem volgens mij net zeggen dat hij zowel zijn keyboard als zijn muis gebruikt.. maar weet het niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
  • Laatst online: 06-05 10:46
Uchiha1911 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 00:32:
[...]

Hoorde hem volgens mij net zeggen dat hij zowel zijn keyboard als zijn muis gebruikt.. maar weet het niet zeker.
Dat vliegt ook het makkelijkst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Moet wel bij gezegd worden dat hij het meeste van de tijd 2 repair sletten mee heeft aan beide zeiden. Dan kan ik zulke stunts ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Dat levolution een gimmick was had ik al maanden door. Het interesseerd me ook nauwelijks.
Wat ik mij wel afvraag is het volgende.

Zou het niet kunnen zijn dat de netcode wel verbeterd is en dat je daardoor zo snel doodgaat. In BF3 zat er een behoorlijke delay op registratie van schoten en dat weet iedereen die het spel lang genoeg heeft gespeeld. De TTK is namelijk niet lager dan voor BF3. Symthic is lekker snel met de stats voor BF4. ;)
Wat ik mij dus afvraag en dat deed ik al bij de beta een beetje is dat dit misschien de verklaring is dat je zo snel doodgaat. Bij de beta kon je het alleen niet testen omdat je ook nog eens random geinstakilled werd.

Ik hoop dat ik morgen ook kan spelen, kennelijk komt mijn key vannacht/morgenochtend en dan ga ik hier eens naar kijken. ;)
Uiteraard wel morgenmiddag de hele middag college. ;(

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
rickyy schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 00:35:
Moet wel bij gezegd worden dat hij het meeste van de tijd 2 repair sletten mee heeft aan beide zeiden. Dan kan ik zulke stunts ook wel.
Dat hebben al die top-zoveel heli piloten.
Ik speelde een keer tegen ene SerafiN2 ofzo, die ook in de top 10 scout heli pilots staat.
Die gast vliegt ook constant met 2 engi's rond en op de zeldzame momenten dat hij alleen vloog legde hij al snel het loodje waarna hij begon te ragen.
Heb meerdere filmpjes van Widgitybear gezien in BF3 en hij lijkt een stuk beter te vliegen dan die gast waar ik een aantal keer tegen gespeeld heb, maar als je veel kills hebt betekend dus niet gelijk dat je ook goed bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 00:42:
[...]

Dat hebben al die top-zoveel heli piloten.
Ik speelde een keer tegen ene SerafiN2 ofzo, die ook in de top 10 scout heli pilots staat.
Die gast vliegt ook constant met 2 engi's rond en op de zeldzame momenten dat hij alleen vloog legde hij al snel het loodje waarna hij begon te ragen.
Heb meerdere filmpjes van Widgitybear gezien in BF3 en hij lijkt een stuk beter te vliegen dan die gast waar ik een aantal keer tegen gespeeld heb, maar als je veel kills hebt betekend dus niet gelijk dat je ook goed bent.
Top tankers idem dito. Ik zou eigenlijk willen zien dat je niet meer kan repareren als je schade ontvangt. Lost het in een keer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Die operation lockerroom ziet er uit als één grote clusterf*ck, zal dus wel een populaire map worden... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik keek net eens op symthic en moet je dit zien.

BF3 M416
750 rpm
recoil:
up: 0.26
left: 0.1
right: 0.3
600 m/s muzzle velocity.
TTK: 242

BF4 M416:
750 rpm
recoil:
up: 0.32
600 m/s muzzle velocity.
TTK: 244

Gewoon hetzelfde behalve dat de BF4 versie meer upwards recoil heeft. Nu wil ik echt spelen om te kijken hoe dat zit tegenover weinig recoil/skill nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Eerste wat ik ga doen als ik ooit BF4 binnen krijg van Mehkamp is de FAMAS vrijspelen. Dacht te lezen dat deze nu wel gewoon 31 kogels heeft met 1000rpm.

Ook is de recoil nu beter te temmen door de attachments.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 428728

Te gekke opname van deze jongens echt van genoten maar is mij wel duidelijk geworden dat het niets voor mij is , krijg zo mijn 3 de hardaanval ervan zo te stressen , ONoverzichtelijk voor Mij dit alles is ondanks dat ik echt een mooie map vind .

YouTube: BF4 INTENSE Obliteration Gameplay 70+ KILLS - Battlefield 4 Beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 01:08:
Ik keek net eens op symthic en moet je dit zien.

BF3 M416
750 rpm
recoil:
up: 0.26
600 m/s muzzle velocity.
TTK: 242

BF4 M416:
750 rpm
recoil:
up: 0.32
600 m/s muzzle velocity.
TTK: 244

Gewoon hetzelfde behalve dat de BF4 versie meer upwards recoil heeft. Nu wil ik echt spelen om te kijken hoe dat zit tegenover weinig recoil/skill nodig.
toon volledige bericht
Nou, neem maar van mij aan dat die stats totaal niet kloppen of in elk geval niet 1-op-1 doorgezet zijn naar BF4. De M416 heeft dus echt totaaaaal geen recoil, zeker niet vergeleken met Bf4.

Ook zijn er nog veel instant deaths, of gekilled worden uit onmogelijke hoeken, maar dat is lastig te beoordelen. All-in-all toch wel een erg gaaf spel, maar kan nog wel wat tweaks gebruiken links en rechts.

Helaas heb ik nog veel te weinig echt lekkere potjes kunnen spelen, regelmatig een CTD of een orange sceen of death (W 8.1), ben nu al zeker 5 keer level 5 geworden en een keer of 3 level 7.

Maar veel ergelijker is nog wel dat ik echt last heb van een memory leak, na 1,5 potje zit m'n ram (8 GB) compleet vol (dat wil zeggen, volgens task manager volledig in gebruik, maar geen programma's of processen die zoveel geheugen gebruiken, ben er nog niet helemaal achter waar dat aan kan liggen of hoe ik het op kan lossen, morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Anoniem: 428728 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 02:48:
Te gekke opname van deze jongens echt van genoten maar is mij wel duidelijk geworden dat het niets voor mij is , krijg zo mijn 3 de hardaanval ervan zo te stressen , ONoverzichtelijk voor Mij dit alles is ondanks dat ik echt een mooie map vind .

YouTube: BF4 INTENSE Obliteration Gameplay 70+ KILLS - Battlefield 4 Beta
Je kunt ook met 32 man spelen, of minder. Of een andere game mode!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-05 15:43
Sow, sinds afgelopen middag 17.00 BF4 zitten spelen, en zodoende geen tijd gehad om dit topic bij te houden :P
Moet zeggen dat ik me erg kan vermaken, al is het wel weer even de mappen leren en de weapon handling is toch weer net ff wat anders dan bij BF3.
Ondertussen level 10 en dus ook een paar potjes als commander gespeeld.
Leuk om te doen, maar loop toch liever zelf op het slachtveld, en voor de tomahawk hoef je niet bang te zijn, dat ding is ongeveer een uur onderweg en is dus amper te plaatsen op een doel.
Waarbij als je hem afschiet, deze ook nog eens geblocked kan worden door de andere commander.

Ook mij viel het op dat het ontzettend soepel speelt op mijn i5 3570k/gtx 780 en dat terwijl shadowplay aan staat, en ik aan het streamen was naar Twitch, dus dat doen we morgen gewoon weer :)
Lijkt mij namelijk leuk voor degenen die moeten werken en niet kunnen spelen.

edit: kwam deze post tegen.
ralph0603 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 23:56:
[...]

Even favoriet gemaakt :9 Hebben jullie nog bepaalde game modes/mappen die jullie voornamelijk willen gaan draaien?
We willen het liefst natuurlijk alleen leuke mappen.
Aangezien we de mappen nog niet zo heel veel gespeeld hebben, gaan we hier waarschijnlijk over een week of 2 weken eens naar kijken.
wat betreft de modes, we hebben 2 servers, een 64 en een 32 slots. de 64p gaat waarschijnlijk alleen conquest large draaien, de 32p is een betere vraag. Rush? domination? TDM?
Nog geen flauw idee.

[ Voor 26% gewijzigd door Fonta op 29-10-2013 04:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

Ik kan niet wachten op donderdag.

Lekker schieten op de nieuwe maps van BF4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:36
secretdk schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 22:15:
[...]
Vind je dat gek?

Mijn 2x 760 moet vele malen beter presteren dan jou 670, en jij probeert ook nog eens op een hogere resolutie in ultra te spelen.

Zou hem lekker op medium zetten en kijken wat je daarmee haalt want die ultra ga je zo toch nooit spelen.
Volgende keer even inlezen voor je post ;) Een 670 presteert iets beter dan een 760. De 760TI is zelfs een rebranded 670 en de TI series zijn sneller dan de standaard 760. Maar ik hou het hierbij voor de Hardware NEIN polizei weer toeslaat hier, dus benchmarks mag je zelf zoeken als je me niet geloofd. (En ik heb 2 670's mocht je dat zijn ontgaan)

Zal wel te maken hebben dat het SLI profiel niet goed werkt op deze manier, toch maar even wachten op de 31e retail. Tot nu toe ziet de singeplayer er zeer gelikt uit, lijkt ook wel of er een zelfde systeem als Co-Op in zit dat je een wapen unlocked voor MP bij een x aantal missie punten :)
Nickrsd schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 00:06:
hoe kan ik mijn video settings aanpassen??
als ik daarop wil klikken zegt hij 32 bit system cant change settings..
"GstRender.OverallGraphicsQuality 0" veranderen in "GstRender.OverallGraphicsQuality 5"
Staat in het \Documents\Battlefield 4\settings\PROFSAVE_profile bestand.
Even openen met Notepad++ of iets vergelijkbaars. Daarna kan je gewoon de boel instellen zoals je dat wilt, 32 bit waarschuwing is weg dan.

[ Voor 22% gewijzigd door naaitsab op 29-10-2013 06:32 ]

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
Hij is binnen _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 475454

Je kan zeker alleen preloaden mits je op origin het spel hebt gepre-orderd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Anoniem: 475454 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 08:10:
Nee, kan ook bij andere sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:31
Fonta schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 03:54:
Sow, sinds afgelopen middag 17.00 BF4 zitten spelen, en zodoende geen tijd gehad om dit topic bij te houden :P
Moet zeggen dat ik me erg kan vermaken, al is het wel weer even de mappen leren en de weapon handling is toch weer net ff wat anders dan bij BF3.
Ondertussen level 10 en dus ook een paar potjes als commander gespeeld.
Leuk om te doen, maar loop toch liever zelf op het slachtveld, en voor de tomahawk hoef je niet bang te zijn, dat ding is ongeveer een uur onderweg en is dus amper te plaatsen op een doel.
Waarbij als je hem afschiet, deze ook nog eens geblocked kan worden door de andere commander.

Ook mij viel het op dat het ontzettend soepel speelt op mijn i5 3570k/gtx 780 en dat terwijl shadowplay aan staat, en ik aan het streamen was naar Twitch, dus dat doen we morgen gewoon weer :)
Lijkt mij namelijk leuk voor degenen die moeten werken en niet kunnen spelen.

edit: kwam deze post tegen.

[...]

We willen het liefst natuurlijk alleen leuke mappen.
Aangezien we de mappen nog niet zo heel veel gespeeld hebben, gaan we hier waarschijnlijk over een week of 2 weken eens naar kijken.
wat betreft de modes, we hebben 2 servers, een 64 en een 32 slots. de 64p gaat waarschijnlijk alleen conquest large draaien, de 32p is een betere vraag. Rush? domination? TDM?
Nog geen flauw idee.
toon volledige bericht
Level 10 in 1 avond? Gaat het levelen zoveel sneller dan in de beta of ben ik echt zo slecht?

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yrew schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 08:34:
Level 10 in 1 avond? Gaat het levelen zoveel sneller dan in de beta of ben ik echt zo slecht?
Gaat inderdaad een stukje sneller. En je hebt ook vanaf het begin al een 100% XP boost beschikbaar, dat is een uur lang dubbele punten. Daarnaast ook uit diverse packs 25% en 50% XP boosts, dat helpt ook.
Level 10 in een middag+avond is geen issue. Moet je wel weinig crashes hebben, non stop spelen en een beetje geluk hebben met de teams ;)
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 03:09:
Nou, neem maar van mij aan dat die stats totaal niet kloppen of in elk geval niet 1-op-1 doorgezet zijn naar BF4. De M416 heeft dus echt totaaaaal geen recoil, zeker niet vergeleken met Bf4.
Inderdaad. Als die stats kloppen, wat ik opzich wel geloof, worden ze in BF4 anders gebruikt. De assault rifles hebben op lange afstand gewoon veel minder recoil en zijn wel zeer eenvoudig te gebruiken.
Ook zijn er nog veel instant deaths, of gekilled worden uit onmogelijke hoeken, maar dat is lastig te beoordelen. All-in-all toch wel een erg gaaf spel, maar kan nog wel wat tweaks gebruiken links en rechts.
Ja ik weet niet hoe ze dat voor elkaar gekregen hebben. Ik zou bijna denken dat er een soort auto aim in zit die automatisch zorgt dat schoten headshots zijn. Snipers hebben veel one hit kills zelfs terwijl je flink aan het rennen bent. En geflankt worden resulteert in een zeer snelle death. Je bent dood voor je weet dat je beschoten wordt. Kan me niet voorstellen dat dit enkel netcode isssues zijn.
Anoniem: 475454 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 08:10:
Je moet het spel in Origin hebben. Dat kan via een pre-order in Origin of door het spel ergens anders te bestellen en de key in Origin in te voeren.

Mijn mening over de mappen ook even neer pennen. Mis je een map dan heb ik die nog niet gespeeld. Door server crashes vooral de eerste mappen uit de rotatie gespeeld.

Paracel Storm: Zeer mooie map met prachtige golven en effecten. Helaas nog weinig gespeeld maar het ziet er goed uit. Een soort Wake Island maar dan met losse eilandjes, speelt voor mijn gevoel een stukje beter.

Operation Locker: De nieuwe Operation Metro. Veel smalle gangen die perfecte bottlenecks zijn. Je hebt iets meer flanking routes maar met 64 man is dat alsnog niet werkbaar aangezien het daar ook druk is. Wel denk ik dat deze map met 32 spelers een stuk beter zal werken dan met 64 spelers. Als je hem met 32 spelers tegenover Operation Metro zit is hij een stuk beter. Hoop dat hij zo snel mogelijk uit de 64 speler rotations gaat, dat is teveel chaos en teveel explosions. Helaas nog weinig Rush servers gisteravond maar ik wil hem echt in Rush proberen, met de extra routes kan hij daar nog wel eens perfect voor zijn.
Het buiten stuk is wel wat matig, je hebt een hele smalle richel om over aan te vallen en een ingegraven tegenstander heeft je snel neer. Je wordt verblind door de sneeuw en het is een en al wit, had iets minder gemogen.

Flood Zone: De eerste map die ik speelde en ik kreeg direct een Call of Duty meets Medal of Honor gevoel. De map speelt zich naar mijn idee vooral op de daken af, beneden kwam ik maar zeer weinig man tegen. Het voelde echt als een fragfest waarbij het doel is om kills te maken, niet om objectives te capturen. Ik denk dat deze map ook het beste werkt met 32 spelers. Ik heb hem ook even in Rush gespeeld en daar voelt hij wel erg goed aan omdat er echt een focus ligt op objectives.

Hainan Resort: Deze map leek mij heel leuk om te spelen maar hij stelt toch teleur. De map is veel te open, er zijn te weinig gebouwen. Als je geen voertuigen overwicht hebt is het echt een rape festijn. Ik zat in een ongebalanceerde server en na twee minuten spelen had de vijand alle LAV's inclusief de AA LAV. De map ligt vrij snel plat en het enige gebouw dat overblijft is het hotel. Die was omsingeld door LAV's, letterlijk. Op dat moment is er vrij weinig aan.
De map kan wel wat meer structures gebruiken die niet kapot te schieten zijn. Ben benieuwd hoe hij in Rush aan voelt.

Lancang Dam: Erg goede map. Er zit ook in Conquest een goede flow in. Je speelt op een lang gerekt stuk dat rond een baai is gesitueerd. Het lange stuk is breed genoeg voor flanking mogelijkheden waardoor je makkelijk langs tanks heen kan sluipen. Er zitten veel gebouwen die ook na destruction overeind blijven en veel hoogteniveaus waardoor je niet door open velden aan het aanvallen bent. Ik vermoed dat deze map ook in Rush een echt goede map zal zijn.

Siege of Shanghai: In Conquest kennen we hem al maar in Rush bevalt hij echt beter. Er is mist toegevoegd waardoor je vanaf daken net wat minder overzicht hebt. Je hebt minder roof campers omdat objectives vaak in/onder structures zitten en zowel defenders als attackers niet in het open zichtsveld lopen. Een roof camper heeft weinig nut en veel daken zijn out of bounds.

Rogue Transmission: Ik heb hem kort gespeeld maar wel even een overview gekregen. Het is mij niet helemaal duidelijk hoe stuk de oppervlakte van die schotel kan, dat is even afwachten. De map voelt opzich lekker aan, het doel is vooral vanuit de randen het midden van die schotel te pakken krijgen. Met tanks kan je over die schotel heen en weer rijden en vanuit daar alles aanvallen wat er onder zit. Op bepaalde punten zitten er gaten waardoor je met zowel tanks als andere voertuigen naar beneden kan komen zetten. Voor zo'n kleine map qua oppervlakte zit er veel diepte in door de diverse niveaus waar je op kan spelen. Wel voorzie ik dat toren campen hier populair gaat worden met veel snipers. Zeker de one shot kill sniper is hier erg irritant.

Zavod 311: Qua opzet een goede map. Helaas is hij erg druk qua kleur waardoor het zeer lastig is vijanden te spotten. De map is net iets te krap en je hebt net iets te weinig buiten ruimten. De bunker onder de grond is wel erg leuk met de diverse tunnels. Ook de tunnels onder de gebouwen door voegen zeker wat toe. Ik heb het idee dat silencers hier een flink voordeel kunnen geven omdat je dan niet op die map verschijnt.
Ik heb hem ook even in Rush gespeeld en dan is hij ook erg fijn. De bunker is dan een punt dat veroverd moet worden en die kan je vanaf diverse kanten binnen dringen, erg leuke gevechten kan dat opleveren.

Al met al heb ik het idee dat de mappen goed in elkaar steken. Levolution valt tegen maar de basis is prima in orde. Sommige mappen werken alleen niet met 64 man, die moet je eigenlijk met minder man spelen. sommige mappen hebben een druk centrum met dan een of twee punten daarbuiten. Echter voorspel ik dat mensen vooral in de drukke punten blijven en de punten er omheen slechts kleine schermutselingen gaan opleveren.

Spawnplekken zijn sterk te vergelijken met Siege of Shanghai. Bij een punt spawnen betekent in de regel dat je 50 meter vanaf het "ding" spawnt wat het punt is. Bij een fabriek betekent dit 50 meter buiten de fabriek. Bij een ingestort gebouw betekent dit 50 meter vanaf de complete rubble zone en bij Operation Locker betekent dit 50 meter buiten het complex als je op het stuk in het midden wilt spawnen. Dicht bij punten spawnen zit er niet in. Dit zorgt er voor dat punten innemen wat makkelijker is omdat je niet opeens omsingelt bent. Aan de andere kant is het wel irritant als een enkele persoon een punt inneemt en je er gigantisch ver vanaf spawnt, dan moet je flink rennen.

[ Voor 3% gewijzigd door Tsurany op 29-10-2013 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:23
Het verbaast mij eigenlijk hoe soepel het draait. Ik heb slechts een GTX 760 en een i5 2500k op 4,5ghz, maar ik haal op high ultra mix constant tussen de 80 en 100 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:31
Welke windows versie draai je?
Tsurany schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 08:36:
[...]

Gaat inderdaad een stukje sneller. En je hebt ook vanaf het begin al een 100% XP boost beschikbaar, dat is een uur lang dubbele punten. Daarnaast ook uit diverse packs 25% en 50% XP boosts, dat helpt ook.
Level 10 in een middag+avond is geen issue. Moet je wel weinig crashes hebben, non stop spelen en een beetje geluk hebben met de teams ;)
Ik voel me weer wat beter.

[ Voor 89% gewijzigd door yrew op 29-10-2013 08:52 ]

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mitt3nz schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 08:23:
[...]

Nee, kan ook bij andere sites.
Heb het spel bij Bol bestelt al enige tijd geleden maar hoe kan ik dan ervoor zorgen dat ik al doe preloaden ?
alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 475454 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 08:52:
[...]

Heb het spel bij Bol bestelt al enige tijd geleden maar hoe kan ik dan ervoor zorgen dat ik al doe preloaden ?
alvast bedankt :)
Code van Bol.com invoeren in Origin. Inderdaad, wachten tot hij geleverd wordt. Je kan toch niet eerder spelen, dan kan dat half uurtje downloaden of installeren van de DVD er toch ook wel bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-06 17:12

d_star

Maharadja of the Year :-/

Dank Tsurany, ik was op zoek naar een eerste mening over de maps. Nog maar weinig mensen die zich daar aan wagen, lijkt het. Nog andere mensen met een mening over de vanilla maps?

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-05 13:59
Iedereen die al speelt, ik nog wachten tot de 31e.. grrr... Maar goed dat is dan ook de consequentie van het kopen bij een key shop.. Heb dan wel het spel + premium gekocht, was gestopt met spelen van BF3 toen de eerste DLC uitkwam omdat ik geen 15 euro wilde betalen voor 4 maps... Dat wil ik dus niet weer, dan maar premium, dat weet ik dat ik goed zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 00:54:
Die operation lockerroom ziet er uit als één grote clusterf*ck, zal dus wel een populaire map worden... :F
Hoera voor een nieuwe Operation Métro _/-\o_

Wel opvallend hoeveel mensen het wel niet leuk vinden om de hele tijd nades te gooien en Tube/RPG te spammen, want dat is het doel van de game 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Haha, ik vind Locker wel tof.. non-stop actie, en heel intens. Laserdots vliegen over je scherm als vliegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tsurany schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 08:54:
[...]

Code van Bol.com invoeren in Origin. Inderdaad, wachten tot hij geleverd wordt. Je kan toch niet eerder spelen, dan kan dat half uurtje downloaden of installeren van de DVD er toch ook wel bij?
Dan word wachten heb nergens een code van bol.com alleen toe eentje voor bf3 gekregen zo verhicle kit.
Als ik kan installeren vanaf de schijf gaat snel , maar bij bf3 bleef die steeds op 99% en slaat die af , en via origin downloaden duurt hier wel un uurtje of 7, 8 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
  • Laatst online: 30-05 17:55
reemprive schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 08:36:
Het verbaast mij eigenlijk hoe soepel het draait. Ik heb slechts een GTX 760 en een i5 2500k op 4,5ghz, maar ik haal op high ultra mix constant tussen de 80 en 100 fps.
Dat is toch gewoon een snel systeem, de engine van bf3/4 is gewoon goed en draait op bijna elke desktop quad-core lekker met een redelijke videokaart. Zo trekken ze ook een ruim publiek.

heb het ook op een laptop geprobeerd een i7 met gt540 mijn phenom 2 955 met hd7870 vliegt er rondjes omheen zal wel aan de gt540 liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
JimDB schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 09:10:
[...]

Hoera voor een nieuwe Operation Métro _/-\o_

Wel opvallend hoeveel mensen het wel niet leuk vinden om de hele tijd nades te gooien en Tube/RPG te spammen, want dat is het doel van de game 8)7
Tube/RPG/nades...klinkt idd als een metro map ;) Soms vind ik het wel fun zoveel chaos maar niet altijd.
Helaas drukke week en weekend dus wordt niet veel spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WR.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-05 16:11

WR.

Ik zit nu best wel te twijfelen om hem aan te schaffen ivm met me redelijke oude proc en videokaart. Het gaat om een i7 950 en een Radeon 6970... Zijn er nog mensen die hiermee een beetje kunnen spelen op een fatsoenlijke FPS? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-05 18:41
Hebben ze bij Origin nu recentelijk de prijs verhoogd? Standaard Editie kost nu 59,99,-...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Laatst online: 23:04

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

jagermeister schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:49:
[...]
Kwestie van even wennen, gok ik.

Kan nog niet oordelen, want ik moet wachten tot Bol mijn DVD opstuurt.
Bij mij zouden ze om 12:00 uur de key opsturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Gisteren key gekregen en gelijk gaan preloaden...23gb!
Vind ik wel netjes dat ze vrij op tijd key's ronsturen.

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Laatst online: 22-05 08:25
Niet te geloven, precies voor bf4 doet mijn pc het niet meer!
Krijg geen signaal door dus ik gok mijn videokaart naar de klote....

Na het lezen van deze vrij positieve berichten is dit echt zuur!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ReQuiem83 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 09:29:
Tube/RPG/nades...klinkt idd als een metro map ;) Soms vind ik het wel fun zoveel chaos maar niet altijd.
Helaas drukke week en weekend dus wordt niet veel spelen :(
Je hebt enorm veel smalle gangetjes net als in Metro. Wel wat meer gangetjes maar nog steeds veel bottlenecks. Explosieves in/om hoeken is idd een valide tactiek hier. Zo heb je die enorme ronde ruimte op C, daar zit je dat er maar een paar ingangen zijn en daar zitten vaak teams elkaar te bestoken ipv proberen te flanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
WR. schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 09:30:
Ik zit nu best wel te twijfelen om hem aan te schaffen ivm met me redelijke oude proc en videokaart. Het gaat om een i7 950 en een Radeon 6970... Zijn er nog mensen die hiermee een beetje kunnen spelen op een fatsoenlijke FPS? :o
Als je je CPU overclocked naar 3.4 Ghz+ kun je BF4 makkelijk draaien joh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 31-05 09:40
Tsurany schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 09:33:
[...]

Je hebt enorm veel smalle gangetjes net als in Metro. Wel wat meer gangetjes maar nog steeds veel bottlenecks. Explosieves in/om hoeken is idd een valide tactiek hier. Zo heb je die enorme ronde ruimte op C, daar zit je dat er maar een paar ingangen zijn en daar zitten vaak teams elkaar te bestoken ipv proberen te flanken.
Ik heb hem laatst op youtube bekeken en Locker doet mij denken aan Wolfenstein.. Daar had je ook van die maps met gangetjes door bunkers en zalen enzo, afgewisseld met stukjes buiten.. Dit is trouwens een pluspunt in mijn boek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:12

beany

Meeheheheheh

Jovas schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 09:55:
[...]
Ik heb hem laatst op youtube bekeken en Locker doet mij denken aan Wolfenstein.. Daar had je ook van die maps met gangetjes door bunkers en zalen enzo, afgewisseld met stukjes buiten.. Dit is trouwens een pluspunt in mijn boek..
Ik vind kleine ruimtes ook erg leuk om te spelen, vond Metro ook heerlijk. Ben blij dat die map in de 2e DLC terug gaat komen!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 03:09:
[...]

Helaas heb ik nog veel te weinig echt lekkere potjes kunnen spelen, regelmatig een CTD of een orange sceen of death (W 8.1), ben nu al zeker 5 keer level 5 geworden en een keer of 3 level 7.

Maar veel ergelijker is nog wel dat ik echt last heb van een memory leak, na 1,5 potje zit m'n ram (8 GB) compleet vol (dat wil zeggen, volgens task manager volledig in gebruik, maar geen programma's of processen die zoveel geheugen gebruiken, ben er nog niet helemaal achter waar dat aan kan liggen of hoe ik het op kan lossen, morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen.)
toon volledige bericht
Dus het is een echte BF launch, EA style. 8)
Vanavond is het mijn beurt, kijken of W7 wel lief is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:44
For those that are interested, hier wat single player gameplay op ultra settings:

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
BATTLEFIELD 4 PC - ULTRA SETTINGS 1440P [HD]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
  • Laatst online: 30-05 17:55
Msi92 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 23:47:
[...]

Ik speel sinds de NES en ik weet zeker als het toen mogelijk was om bugs uit de games te halen dat dat ding constant stond te patchen, ooit battletoads gespeeld of castlevania?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-05 12:41
reemprive schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 08:36:
Slechts? Ikzelf heb een 7850 en kan ook dezelfde settings aan. Ik weet niet of je dan een reso hoger dan 1080p hebt ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Nfear op 29-10-2013 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-06 17:57
caanova1984 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 09:31:
[...]

Bij mij zouden ze om 12:00 uur de key opsturen
Dat is wel heel netjes. Zelf gelezen dat Wehkamp de game op de release opstuurt, lekker wachten dus :( Voortaan bestel ik de game op Origin, dat ene tientje maakt weinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Laatst online: 01-06 13:18
Versteegrob schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:27:
[...]

Dat is wel heel netjes. Zelf gelezen dat Wehkamp de game op de release opstuurt, lekker wachten dus :( Voortaan bestel ik de game op Origin, dat ene tientje maakt weinig uit.
Laat anderen toch beta testen, het is niet voor niets dat EA zo'n gespreide release uitvoert.

Vraag aan de server admins, draaien jullie official ranked of gewoon ranked en voor de mensen die nu al spelen, kiezen jullie official ranked servers en hoe is het vinden van normaal ranked servers in de server browser.
In mijn clan is een discussie gaande wat te doen de eerste weken, official server of normaal, mijn mening is boycotten die official servers zoals ze nu zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-05 07:13

Pykow

Angelo OTR

Vanavond maar de download aanzetten.
24GB duurt echt lang !!
maar dan kan ik morgen wel spelen.
Dinsdag heb ik nooit tijd om de game te spelen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-05 18:30
Ik ga weer ff knallen :) http://www.twitch.tv/okaydanny

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
NLsandman schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:34:
[...]

Laat anderen toch beta testen, het is niet voor niets dat EA zo'n gespreide release uitvoert.

Vraag aan de server admins, draaien jullie official ranked of gewoon ranked en voor de mensen die nu al spelen, kiezen jullie official ranked servers en hoe is het vinden van normaal ranked servers in de server browser.
In mijn clan is een discussie gaande wat te doen de eerste weken, official server of normaal, mijn mening is boycotten die official servers zoals ze nu zijn.
Wat is het verschil precies? Weet iemand waar ik het voordeligst Premium kan aanschaffen? De sites die ik vind die keys verkopen zitten op de normale prijs.

[ Voor 9% gewijzigd door Nfear op 29-10-2013 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Lees de topicwaarschuwing anders eens ;-)

Iemand zin om ff samen te knallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Geen verwijder knopje?

[ Voor 89% gewijzigd door Nfear op 29-10-2013 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Is BF4 via Origin al te spelen dan? (lijkt van wel, maar in Origin staat pre-load)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-04 16:48

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

WR. schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 09:30:
Makkelijk. Ik heb een i5 2500K, 6950 2GB en 4 GB DDR3 en ik draaide High settings met een stabiele FPS (rond de 40 meen ik)

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:34:
Ik kies eigenlijk niet bewust omdat momenteel het aantal bevolkte servers met plekken vrij gewoon mager is.
Wat ik wel erg jammer vind is dat op de ene server ammo op basis van magazijnen gebruikt wordt en op de andere server op basis van losse kogels. Dan moet je je telkens aanpassen qua speelstijl. Op de ene server is reloaden met 25/30 kogels niet onverstandig terwijl het op de andere server vaak niet aan te raden is.

Ik heb op zich niks tegen official servers omdat je dan geen admins hebt die allerlei vage plugins draaien. Alleen is het de vraag hoe de balance dan zal zijn. Ik verwacht erg slecht omdat DICE zelf niks doet qua balancing. Ik denk dat ik dus min of meer noodgedwongen op normal ranked servers ga spelen.

Ik vraag me alleen af waarom je een server zou huren en deze op official ranked zou zetten. Dan zit er geen enkel verschil tussen het hebben van een eigen server of het spelen op een totaal willekeurige server.

[ Voor 8% gewijzigd door Tsurany op 29-10-2013 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Laatst online: 01-06 13:18
Tsurany schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:55:
[...]

Ik kies eigenlijk niet bewust omdat momenteel het aantal bevolkte servers met plekken vrij gewoon mager is.
Wat ik wel erg jammer vind is dat op de ene server ammo op basis van magazijnen gebruikt wordt en op de andere server op basis van losse kogels. Dan moet je je telkens aanpassen qua speelstijl. Op de ene server is reloaden met 25/30 kogels niet onverstandig terwijl het op de andere server vaak niet aan te raden is.

Ik heb op zich niks tegen official servers omdat je dan geen admins hebt die allerlei vage plugins draaien. Alleen is het de vraag hoe de balance dan zal zijn. Ik verwacht erg slecht omdat DICE zelf niks doet qua balancing. Ik denk dat ik dus min of meer noodgedwongen op normal ranked servers ga spelen.

Ik vraag me alleen af waarom je een server zou huren en deze op official ranked zou zetten. Dan zit er geen enkel verschil tussen het hebben van een eigen server of het spelen op een totaal willekeurige server.
De eerste weken zitten we met een overgang, de clan leiders zijn bang dat onze servers niet gevonden kunnen worden zonder officieel ranked te zijn, dus eerst officeel ranked zodat spelers onze servers kennen en dan na een paar weken normaal ranked.

Het idee achter official ranked is niet verkeerd maar geef admins ten minste kick en ban rechten op zo'n server en blokkeer andere settings gewoon.
Zoals dice het nu doet verdient gewoon een boycot, clans tekenen hun eigen ondergang als ze official ranked servers gaan draaien, laat dice merken dat ze dat moeten aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
vinom schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:07:
For those that are interested, hier wat single player gameplay op ultra settings:
[video]
Grafisch ziet het er prachtig uit. Begint nu toch echt kriebelen. Gisteren de preload gedaan en nu wachten tot donderdag zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:08:
De eerste weken zitten we met een overgang, de clan leiders zijn bang dat onze servers niet gevonden kunnen worden zonder officieel ranked te zijn, dus eerst officeel ranked zodat spelers onze servers kennen en dan na een paar weken normaal ranked.

Het idee achter official ranked is niet verkeerd maar geef admins ten minste kick en ban rechten op zo'n server en blokkeer andere settings gewoon.
Zoals dice het nu doet verdient gewoon een boycot, clans tekenen hun eigen ondergang als ze official ranked servers gaan draaien, laat dice merken dat ze dat moeten aanpassen.
Je servers gaan wel gevonden worden, enige wat niet werkt is quick match mensen naar je server krijgen. Maar dat is niet gevonden worden, dat is random terecht komen. Standaard staan beide opties aan in de server browser dus je server zal gewoon naar voren komen in de browser en bij zoekopdrachten :)

En ik vind niet dat DICE een boycot verdient. Juist veel mensen willen een server zonder "bemoeizuchtige" admins. Dan komen ze terecht bij servers van hosting providers of van EA zelf, prima oplossing. Je wordt op geen enkele manier gedwongen om official ranked te draaien, dat is je eigen keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:16
TecTo schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:13:
[...]

Grafisch ziet het er prachtig uit. Begint nu toch echt kriebelen. Gisteren de preload gedaan en nu wachten tot donderdag zucht.
En dan hopen dat alles werkt op release ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo,

De memory leak lijkt gevonden en het is niet te geloven, maar het ligt aan de keybindings voor jets.
Zodra ik die aanpas is het weer direct mis, dit komt dus sterk overeen met de eerste beta build waar dat ook al voor veel mensen dit de game onspeelbaar maakte.

Dit doet m'n vermoeden nog sterker toenemen dat deze RTM build akelig dicht tegen de start van de beta aan zit. Het 'voelt' ook nog zo als in het begin van de beta, het is een beetje sponzig nog en hitreg is op dit moment echt een issue.

Het lijkt erop alsof van de vijand 5 of 6 kogels worden opgespaard en die in één keer aankomen bij mij en daarom echt totaal geen tijd heb om te reageren als die persoon mij eerder ziet. Dit werkt nog heeel anders dan bij BF3 of het eind van de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Patch van bijna 700 mb uitgekomen voor de soundbugs mannen, even updaten dus ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinerama
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-05 00:16

Cinerama

There are my lovely boys!!!

Tsurany schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:55:
[...]

Tsurany, wow dat van de server ammo wist ik helemaal niet. Heb zelf ook nog niet kunnen testen, moet nog minimaal 1 dag wachten. Maar dat van die server ammo heb ik dus niet als op official servers speel?
Op official servers speel je het spel zoals bedoeld is door DICE? Op official servers vind je ook geen fast vehicle respawn tickets? Het enige wat aan te passen is de ticket hoeveelheid?

Veel vragen maar is redelijk onbekend terrein voor mij dit

Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-05 07:13

Pykow

Angelo OTR

Wat is de gamemode defuse ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

Pagina: 1 2 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.