Gaat inderdaad een stukje sneller. En je hebt ook vanaf het begin al een 100% XP boost beschikbaar, dat is een uur lang dubbele punten. Daarnaast ook uit diverse packs 25% en 50% XP boosts, dat helpt ook.
Level 10 in een middag+avond is geen issue. Moet je wel weinig crashes hebben, non stop spelen en een beetje geluk hebben met de teams

Inderdaad. Als die stats kloppen, wat ik opzich wel geloof, worden ze in BF4 anders gebruikt. De assault rifles hebben op lange afstand gewoon veel minder recoil en zijn wel zeer eenvoudig te gebruiken.
Ook zijn er nog veel instant deaths, of gekilled worden uit onmogelijke hoeken, maar dat is lastig te beoordelen. All-in-all toch wel een erg gaaf spel, maar kan nog wel wat tweaks gebruiken links en rechts.
Ja ik weet niet hoe ze dat voor elkaar gekregen hebben. Ik zou bijna denken dat er een soort auto aim in zit die automatisch zorgt dat schoten headshots zijn. Snipers hebben veel one hit kills zelfs terwijl je flink aan het rennen bent. En geflankt worden resulteert in een zeer snelle death. Je bent dood voor je weet dat je beschoten wordt. Kan me niet voorstellen dat dit enkel netcode isssues zijn.
Je moet het spel in Origin hebben. Dat kan via een pre-order in Origin of door het spel ergens anders te bestellen en de key in Origin in te voeren.
Mijn mening over de mappen ook even neer pennen. Mis je een map dan heb ik die nog niet gespeeld. Door server crashes vooral de eerste mappen uit de rotatie gespeeld.
Paracel Storm: Zeer mooie map met prachtige golven en effecten. Helaas nog weinig gespeeld maar het ziet er goed uit. Een soort Wake Island maar dan met losse eilandjes, speelt voor mijn gevoel een stukje beter.
Operation Locker: De nieuwe Operation Metro. Veel smalle gangen die perfecte bottlenecks zijn. Je hebt iets meer flanking routes maar met 64 man is dat alsnog niet werkbaar aangezien het daar ook druk is. Wel denk ik dat deze map met 32 spelers een stuk beter zal werken dan met 64 spelers. Als je hem met 32 spelers tegenover Operation Metro zit is hij een stuk beter. Hoop dat hij zo snel mogelijk uit de 64 speler rotations gaat, dat is teveel chaos en teveel explosions. Helaas nog weinig Rush servers gisteravond maar ik wil hem echt in Rush proberen, met de extra routes kan hij daar nog wel eens perfect voor zijn.
Het buiten stuk is wel wat matig, je hebt een hele smalle richel om over aan te vallen en een ingegraven tegenstander heeft je snel neer. Je wordt verblind door de sneeuw en het is een en al wit, had iets minder gemogen.
Flood Zone: De eerste map die ik speelde en ik kreeg direct een Call of Duty meets Medal of Honor gevoel. De map speelt zich naar mijn idee vooral op de daken af, beneden kwam ik maar zeer weinig man tegen. Het voelde echt als een fragfest waarbij het doel is om kills te maken, niet om objectives te capturen. Ik denk dat deze map ook het beste werkt met 32 spelers. Ik heb hem ook even in Rush gespeeld en daar voelt hij wel erg goed aan omdat er echt een focus ligt op objectives.
Hainan Resort: Deze map leek mij heel leuk om te spelen maar hij stelt toch teleur. De map is veel te open, er zijn te weinig gebouwen. Als je geen voertuigen overwicht hebt is het echt een rape festijn. Ik zat in een ongebalanceerde server en na twee minuten spelen had de vijand alle LAV's inclusief de AA LAV. De map ligt vrij snel plat en het enige gebouw dat overblijft is het hotel. Die was omsingeld door LAV's, letterlijk. Op dat moment is er vrij weinig aan.
De map kan wel wat meer structures gebruiken die niet kapot te schieten zijn. Ben benieuwd hoe hij in Rush aan voelt.
Lancang Dam: Erg goede map. Er zit ook in Conquest een goede flow in. Je speelt op een lang gerekt stuk dat rond een baai is gesitueerd. Het lange stuk is breed genoeg voor flanking mogelijkheden waardoor je makkelijk langs tanks heen kan sluipen. Er zitten veel gebouwen die ook na destruction overeind blijven en veel hoogteniveaus waardoor je niet door open velden aan het aanvallen bent. Ik vermoed dat deze map ook in Rush een echt goede map zal zijn.
Siege of Shanghai: In Conquest kennen we hem al maar in Rush bevalt hij echt beter. Er is mist toegevoegd waardoor je vanaf daken net wat minder overzicht hebt. Je hebt minder roof campers omdat objectives vaak in/onder structures zitten en zowel defenders als attackers niet in het open zichtsveld lopen. Een roof camper heeft weinig nut en veel daken zijn out of bounds.
Rogue Transmission: Ik heb hem kort gespeeld maar wel even een overview gekregen. Het is mij niet helemaal duidelijk hoe stuk de oppervlakte van die schotel kan, dat is even afwachten. De map voelt opzich lekker aan, het doel is vooral vanuit de randen het midden van die schotel te pakken krijgen. Met tanks kan je over die schotel heen en weer rijden en vanuit daar alles aanvallen wat er onder zit. Op bepaalde punten zitten er gaten waardoor je met zowel tanks als andere voertuigen naar beneden kan komen zetten. Voor zo'n kleine map qua oppervlakte zit er veel diepte in door de diverse niveaus waar je op kan spelen. Wel voorzie ik dat toren campen hier populair gaat worden met veel snipers. Zeker de one shot kill sniper is hier erg irritant.
Zavod 311: Qua opzet een goede map. Helaas is hij erg druk qua kleur waardoor het zeer lastig is vijanden te spotten. De map is net iets te krap en je hebt net iets te weinig buiten ruimten. De bunker onder de grond is wel erg leuk met de diverse tunnels. Ook de tunnels onder de gebouwen door voegen zeker wat toe. Ik heb het idee dat silencers hier een flink voordeel kunnen geven omdat je dan niet op die map verschijnt.
Ik heb hem ook even in Rush gespeeld en dan is hij ook erg fijn. De bunker is dan een punt dat veroverd moet worden en die kan je vanaf diverse kanten binnen dringen, erg leuke gevechten kan dat opleveren.
Al met al heb ik het idee dat de mappen goed in elkaar steken. Levolution valt tegen maar de basis is prima in orde. Sommige mappen werken alleen niet met 64 man, die moet je eigenlijk met minder man spelen. sommige mappen hebben een druk centrum met dan een of twee punten daarbuiten. Echter voorspel ik dat mensen vooral in de drukke punten blijven en de punten er omheen slechts kleine schermutselingen gaan opleveren.
Spawnplekken zijn sterk te vergelijken met Siege of Shanghai. Bij een punt spawnen betekent in de regel dat je 50 meter vanaf het "ding" spawnt wat het punt is. Bij een fabriek betekent dit 50 meter buiten de fabriek. Bij een ingestort gebouw betekent dit 50 meter vanaf de complete rubble zone en bij Operation Locker betekent dit 50 meter buiten het complex als je op het stuk in het midden wilt spawnen. Dicht bij punten spawnen zit er niet in. Dit zorgt er voor dat punten innemen wat makkelijker is omdat je niet opeens omsingelt bent. Aan de andere kant is het wel irritant als een enkele persoon een punt inneemt en je er gigantisch ver vanaf spawnt, dan moet je flink rennen.
[
Voor 3% gewijzigd door
Tsurany op 29-10-2013 08:38
]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N