If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD
identiek aan CS defuse, maar van wat ik gezien heb, veeeeel beroerdere map layoutsPykow schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:25:
Wat is de gamemode defuse ?
Niks hier?Donnie schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:19:
Patch van bijna 700 mb uitgekomen voor de soundbugs mannen, even updaten dus
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
caanova1984 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 09:31:
[...]
Bij mij zouden ze om 12:00 uur de key opsturen
Ben wel even bezig om alle maps wat te leren, ze zijn best uitbegreid. Veel meer als BF3 imo.
cdkey boeren, scheelt een slok op een borrel, scheelde mij met BF4 + premium €50 dan wanneer ik hem via origin had gekocht
Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team
Via VPN kun je een locatie spoofen waar het spel wel al gereleased is. Mag hier eigenlijk niet verder over gepraat worden.LabsTipJr schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:36:
Hoe kan het dat mensen al aan het spelen zijn? Mijn Origin laat dat nog niet toe.
Hoe krijg je een Veteran Battlepack? Ik heb een Veteran status van 7, maar geen pack.
[ Voor 20% gewijzigd door Nfear op 29-10-2013 11:39 ]
Alleen voor 32-bit OS blijkbaar.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Als Dice of server hosters zelf official ranked servers gaan draaien dan heb ik daar geen problemen mee maar wat dice graag wil is dat prive personen dit gaan doen.Tsurany schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:16:
[...]
Je servers gaan wel gevonden worden, enige wat niet werkt is quick match mensen naar je server krijgen. Maar dat is niet gevonden worden, dat is random terecht komen. Standaard staan beide opties aan in de server browser dus je server zal gewoon naar voren komen in de browser en bij zoekopdrachten
En ik vind niet dat DICE een boycot verdient. Juist veel mensen willen een server zonder "bemoeizuchtige" admins. Dan komen ze terecht bij servers van hosting providers of van EA zelf, prima oplossing. Je wordt op geen enkele manier gedwongen om official ranked te draaien, dat is je eigen keuze.
Wat ik ook niet begrijp is dat ze anti cheat streaming niet toestaan op official ranked, gisteren kwam een clan member nog een cheater tegen op een andere server, cheater heeft een pb ban maar speelde toch omdat die server niet streamt naar pbbans.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
http://www.twitch.tv/directory/game/Battlefield%204/liveAdmiralSnipe schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:25:
Loopt de game over het algemeen soepeler dan tijdens de beta of is het ongeveer gelijk gebleven?
Oordeel zelf maar
Ongeveer hetzelfde heb ik het idee.AdmiralSnipe schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:25:
Loopt de game over het algemeen soepeler dan tijdens de beta of is het ongeveer gelijk gebleven?
Ik heb ook geen veteran pack. Vaag is dit, die behoor je te krijgen als je bf3 hebt(heb ik uiteraard).NoFearz schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:38:
[...]
Via VPN kun je een locatie spoofen waar het spel wel al gereleased is. Mag hier eigenlijk niet verder over gepraat worden.
Hoe krijg je een Veteran Battlepack? Ik heb een Veteran status van 7, maar geen pack.
Verder gameplay bevalt me tot nu toe prima, wel gewoon even wennen met alles. Mappen wat beter leren. Servers draaien toch prima. lage ping. Heb mijn gevoel draait het veel soepeler dan beta, niet alleen de graphics maar gewoon het gehele systeem. Ook draait mijn cpu niet op 100% meer zoals bij beta(3570k)AdmiralSnipe schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:25:
Edit voor AMD fans:
Nieuwe catalyst beta7 versie:
Feature Highlights of The AMD Catalyst 13.11 Beta7 Driver for Windows
Includes all Feature Highlights of the AMD Catalyst 13.11 Beta6
Increases AMD CrossFire™ scaling up to an additional 20% for Battlefield 4
http://support.amd.com/en...atalyst-windows-beta.aspx
[ Voor 28% gewijzigd door ralph0603 op 29-10-2013 12:43 ]
Official Ranked moet exact zo zijn zoals DICE het ontwikkeld heeft. Geen externe plugins of wat dan ook die met de server kunnen "knoeien".NLsandman schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:22:
Als Dice of server hosters zelf official ranked servers gaan draaien dan heb ik daar geen problemen mee maar wat dice graag wil is dat prive personen dit gaan doen.
Wat ik ook niet begrijp is dat ze anti cheat streaming niet toestaan op official ranked, gisteren kwam een clan member nog een cheater tegen op een andere server, cheater heeft een pb ban maar speelde toch omdat die server niet streamt naar pbbans.
Alleen wilt DICE echt dat privé personen dit doen? Kan me niet voorstellen dat DICE dit zal verwachten.
Slechter hier. Meer rubberbanding, framedrops, lage framerates en crashes.AdmiralSnipe schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:25:
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Hier is hij actueel?Donnie schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:19:
Patch van bijna 700 mb uitgekomen voor de soundbugs mannen, even updaten dus
Wel hebben ze de reload van diverse voertuigen aangepast.
Nee hoor, bij mij ook een update..
Huh wft mijn battlelog is nu ineens in het 'nederlands'
[ Voor 13% gewijzigd door MEN-O op 29-10-2013 13:00 ]
https://help.ea.com/artic...-veteran-battlepack-delayNoFearz schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:38:
[...]
if (!coffee) {
Work = false; }
Vergelijkbaar met de start van de beta (los van de fps issues)AdmiralSnipe schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:25:
De eerste beelden zien er goed uit maar ik voel op de een of andere manier niet de drang om gelijk m'n graka te upgraden om BF4 te kunnen spelen.
De makers van COD zullen blij zijn. .
[ Voor 8% gewijzigd door mobygo76 op 29-10-2013 13:15 ]
i7 2600K op 4.5 GHz
2x GTX 570
8 GB geheugen
Is dus een update voor!
Even handmatig updaten met pbsetup.exe

Nee, ik ben bang dat je CoD4 zelfs met moeite draait... Kom op, je weet toch wel dat je dit makkelijk kan draaien met die specs?Roshnak schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:14:
Zou ik BF4 kunnen spelen met deze specs?
i7 2600K op 4.5 GHz
2x GTX 570
8 GB geheugen

Och, aan die kaart zal het niet liggen. Ik speel op een 6870 1 GB en die is vergelijkbaar met jouw 5850. Op 1680x1050 dik 80+ fps. Alleen de grafische settings moeten door het beperkte geheugen fiks op laag, maar ik speel sowieso niet met andere settings.AdmiralSnipe schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:13:
Hmm als het ongeveer hetzelfde loopt als tijdens de beta gaat het niet lukken met m'n HD5850 met 1GB VRAM...
De eerste beelden zien er goed uit maar ik voel op de een of andere manier niet de drang om gelijk m'n graka te upgraden om BF4 te kunnen spelen.
Sorry voor deze ''domme'' vraag, ik vroeg het me af omdat de GTX 570 een kaart van 2 generaties terug is...nibortreab schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:15:
[...]
Nee, ik ben bang dat je CoD4 zelfs met moeite draait... Kom op, je weet toch wel dat je dit makkelijk kan draaien met die specs?
Ik vind het niet mager, cijfers in de 9 vind ik voor dit spel echt te hoog. Daarvoor zitten er teveel fouten in en is er te weinig vernieuwd.mobygo76 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:14:
Kheb nu een aantal reviews gezien en men vind het geweldig, vooral de multiplayer. Maar een 8 tot 8,5 vind ik wel een beetje mager. Ik had de cijfers meer in de 9 verwacht. Zal dit alleen komen door de wat mindere SP?
De makers van COD zullen blij zijn. .
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dit gaat weer een beetje offtopic maar wat zijn je verdere specs dan??A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:16:
[...]
Och, aan die kaart zal het niet liggen. Ik speel op een 6870 1 GB en die is vergelijkbaar met jouw 5850. Op 1680x1050 dik 80+ fps. Alleen de grafische settings moeten door het beperkte geheugen fiks op laag, maar ik speel sowieso niet met andere settings.
In de beta had ik echt alles op het laagst staan, ook op een resolutie van 1680x1050 maar wanneer ik m'n muis snel heen en weer bewoog, of wanneer er veel in beeld gebeurde liep het nog niet echt soepel.
Motion blur en al die andere meuk had ik uitstaan dus daar lag het ook niet aan.
Heb zelf een i7 920 en 6GB RAM, daar zou het toch niet aan moeten liggen??
De BF4 specs kan je bij het eerste zoekresultaat bij Google al vinden. Daarnaast, je hebt er twee hangen en ik trek het prima met m'n enkele 6950.Roshnak schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:19:
[...]
Sorry voor deze ''domme'' vraag, ik vroeg het me af omdat de GTX 570 een kaart van 2 generaties terug is...
Dus geen zorgen, je kan prima knallen
Is dat nou een App die je moet gebruiken op je tablet?
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Kan het me niet voorstellen maar ik heb een i5 4670 OC @ 4,2, 8gb ram en geluidskaart. Nou niet echt schrikbarend zwaardere specs zou ik zeggen.AdmiralSnipe schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:23:
[...]
Dit gaat weer een beetje offtopic maar wat zijn je verdere specs dan??
In de beta had ik echt alles op het laagst staan, ook op een resolutie van 1680x1050 maar wanneer ik m'n muis snel heen en weer bewoog, of wanneer er veel in beeld gebeurde liep het nog niet echt soepel.
Motion blur en al die andere meuk had ik uitstaan dus daar lag het ook niet aan.
Behalve low settings (MUV mesh) heb ik verder elke mogelijke tweak toegepast, directx uit, transparant shadows uit, cs deffered path, framerender ahead limit etc. Vergelijkbaar met de user.cfg tweaks uit BF3.
edit: wat ik opeens bedenk, wellicht dat het met die beta drivers voor BF4 te maken heeft, die waren niet meer voor de 5-serie geschikt of wel?
[ Voor 7% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 29-10-2013 13:32 ]
Niet perse. Je kan het ook vanuit je browser op je PC doen. Maar dus ook via een tablet/smartphone.Xtr3me4me schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:26:
Ik merk het donderdag wel hoe het spel draait op mijn pc. Waar ik naar benieuwd ben, aangezien ik helaas de beta niet gespeeld heb. Hoe je door het spel manoeuvreert en hoe die commander functie werkt.
Is dat nou een App die je moet gebruiken op je tablet?
En het spel manoevreerde in de beta erg goed, goede pacing en het voelde of je wat vaster op de grond staat dan met BF3. Maar dat was beta, dus retail, tja, we gaan het zien
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Oh top! bedankt voor je antwoord. Zal eens gaan zoeken hoe de app heet, aangezien bij GTA 5 ze ook een aparte naam voor de app hadden gegeven.ye-roon schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:28:
[...]
Niet perse. Je kan het ook vanuit je browser op je PC doen. Maar dus ook via een tablet/smartphone.
En het spel manoevreerde in de beta erg goed, goede pacing en het voelde of je wat vaster op de grond staat dan met BF3. Maar dat was beta, dus retail, tja, we gaan het zien
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Op een Windows RT met IE11 werkt dit helaas nietye-roon schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:28:
[...]
Niet perse. Je kan het ook vanuit je browser op je PC doen. Maar dus ook via een tablet/smartphone.
Hmmm, strange, lijkt toch aan de server zelf te liggen, blijven gekickt worden en ik niet alleen.Fonta schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:14:
Zojuist gekickt door PunkBuster.
Is dus een update voor!
Even handmatig updaten met pbsetup.exe
[afbeelding]
Trouwens streampie weer aangezet:
www.twitch.tv/f0nt4
Helaas nog niet veel kunnen spelen vanwege disconnect. Minder vind ik het storende geluid tussen te games door. Wellicht is moet hier nog een patch voor komen.
Je moet wel lvl 10 zijn om te kunnen commanderenBasekid schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:35:
[...]
Op een Windows RT met IE11 werkt dit helaas niet
Kan iemand mij een uitlegje sturen hoe ik de 'ticket' naar korea kan regelen?
[ Voor 14% gewijzigd door Sinus_rhythm op 29-10-2013 13:40 ]
Het is volgens mij wel een interessant idee dat commanders een eigen ranking krijgen en dat je een hogere rang moet hebben dan 90% van de spelers op een server voordat je commander mag zijn.Sinus_rhythm schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:38:
Je moet wel lvl 10 zijn om te kunnen commanderen
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
Je moet de hoogste rank zijn en een goede score hebbem wil ik ooit luisteren naar een commandoSinus_rhythm schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:38:
[...]
Angelo NL / Global Cargo VTC
Dat hadden ze in BF2 ook gedaan. Van iedereen die commander wilde worden werd de persoon met de hoogste rang het standaard. Dan is er geen zak aan als je niet iedere dag als een verslaafde speelt, je wordt toch nooit commander op een server.rickiii schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:41:
Het is volgens mij wel een interessant idee dat commanders een eigen ranking krijgen en dat je een hogere rang moet hebben dan 90% van de spelers op een server voordat je commander mag zijn.
Ik bedoel dat je een hogere "commander-ranking" moet hebben. En als je op een volle server dan geen commander wordt, dan moet je toch meer oefenen op n00b servers.Tsurany schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:42:
[...]Dat hadden ze in BF2 ook gedaan. Van iedereen die commander wilde worden werd de persoon met de hoogste rang het standaard. Dan is er geen zak aan als je niet iedere dag als een verslaafde speelt, je wordt toch nooit commander op een server.
[ Voor 10% gewijzigd door rickiii op 29-10-2013 13:44 ]
Totaal niet mee eens, rank an sich zegt niets over hoe goed een speler is of hoe ervaren hij is. Rank is alleen te interpreteren als je ook de SPM, de gespeelde tijd en de game modes die iemand gespeeld heeft erbij weet.rickiii schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:41:
[...]
Het is volgens mij wel een interessant idee dat commanders een eigen ranking krijgen en dat je een hogere rang moet hebben dan 90% van de spelers op een server voordat je commander mag zijn.
Dan krijg je hetzelfde verhaal. Met een lage ranking wordt je enkel commander op de servers waar verder niemand anders commander wilt zijn. Dan kan je het wel vergeten als je op een populaire server een keer commander wilt zijn.rickiii schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:43:
[...]
Ik bedoel dat je een hogere "commander-ranking" moet hebben.
Daarmee ligt de focus wel op de beste commanders op een server. Misschien minder leuk voor noobs, maar leuker voor de meerderheid van de spelers die geen behoefte hebben aan een noob-commander. Je zou een soort van score-sessie kunnen doen aan het eind van de game voor elk van de commanders die je tijdens de match gehad hebt.Tsurany schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:44:
[...]Dan krijg je hetzelfde verhaal. Met een lage ranking wordt je enkel commander op de servers waar verder niemand anders commander wilt zijn. Dan kan je het wel vergeten als je op een populaire server een keer commander wilt zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door rickiii op 29-10-2013 13:47 ]
Anoniem: 408317
Maar als noob commander heb je dan ook geen enkele mogelijkheid om deftig te oefenen.rickiii schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:45:
[...]
Daarmee ligt de focus wel op de beste commanders op een server. Misschien minder leuk voor noobs, maar leuker voor de meerderheid van de spelers die geen behoefte hebben aan een noob-commander.
Lijkt me best realistisch danAnoniem: 408317 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:46:
[...]
Maar als noob commander heb je dan ook geen enkele mogelijkheid om deftig te oefenen.
In het leger zeggen ze ook niet "hey, jij bent net nieuw. Wil je alvast oefenen door het bevel te voeren?"
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Ja op een noob server dus.Anoniem: 408317 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:46:
[...]
Maar als noob commander heb je dan ook geen enkele mogelijkheid om deftig te oefenen.
Dat bedoel ikRocketKoen schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:47:
[...]
Lijkt me best realistisch dan
In het leger zeggen ze ook niet "hey, jij bent net nieuw. Wil je alvast oefenen door het bevel te voeren?"
[ Voor 37% gewijzigd door rickiii op 29-10-2013 13:48 ]
Dus er komt een aparte app voor..Play Battlefield 4 at any time with the Commander tablet app. Help your team to victory by providing aid, attacking the enemy and keeping the enemy Commander at bay.
Battlefield 4 Commander App coming soon
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Sorry, ik was in de war met de map die je als 2e scherm open kan hebben (dat heb ik in de beta geprobeerd en werkte niet)Sinus_rhythm schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:38:
[...]
En dan gaan we dat zeker ook invoeren voor helikopters, vliegtuigen, tanks, LAV's en uiteindelijk voor de server zelf?rickiii schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:45:
Daarmee ligt de focus wel op de beste commanders op een server. Misschien minder leuk voor noobs, maar leuker voor de meerderheid van de spelers die geen behoefte hebben aan een noob-commander. Je zou een soort van score-sessie kunnen doen aan het eind van de game voor elk van de commanders die je tijdens de match gehad hebt.
Briljant. Zorgen dat je bijna een paar grote medailles en dergelijken gaat binnenslepen en dan even al je XP boosts stacken zodat je direct 100k punten erbij krijgt. Paar ranks upDonnie schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:48:
Het schijnt zo te zijn dat je de xp boosts kan stacken. Gister liep er iemand rond met 200% xp boost en die pakte een 10.000 ribbon. 30.000 puntjes ff dus erbijwtf
[ Voor 29% gewijzigd door Tsurany op 29-10-2013 13:51 ]
Ah! Battlescreen, kreeg ik ook niet voorelkaar tijdens de beta..Basekid schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:48:
[...]
Sorry, ik was in de war met de map die je als 2e scherm open kan hebben (dat heb ik in de beta geprobeerd en werkte niet)

Ja geen slecht idee. Het moet voor een beginnende speler naadloos overgaan van noob-periode naar geavanceerd anders is er zoals je zegt geen zak aan. Maar zodra je beter speelt, wordt je automatisch toegelaten op servers met andere betere spelers.Tsurany schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:49:
[...]En dan gaan we dat zeker ook invoeren voor helikopters, vliegtuigen, tanks, LAV's en uiteindelijk voor de server zelf?
In het leger zeggen ze ook niet "Hé groentje, hier hebben we speciaal een jet voor jouw waar je lekker mee mag vliegen!".RocketKoen schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:47:
[...]
Lijkt me best realistisch dan
Als de commander enkel wordt geselecteerd op basis van "commander ranking" zullen enkel de mensen die veel als commander gespeeld hebben kunnen gaan commanden. Als je dan BF4 bijvoorbeeld pas begint te spelen volgend jaar, dan heb je geen enkele kans om als commander te spelen. Hierdoor kun je dus ook je rank niet omhoog krijgen en krijg je dus ook niet de mogelijkeheid om te gaan commanden. Vicieuze cirkel dus.
je moet eerst de server joinen en daarna kon je onderin kiezen voor battlescreen in battlelog.Sinus_rhythm schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:50:
[...]
Ah! Battlescreen, kreeg ik ook niet voorelkaar tijdens de beta..
Als je het via een tablet of telefoon wilt laten werken, moet je gewoon naar de website gaan en inloggen.
met de app kan je alleen stats bekijken, server wisselen en loadout veranderen.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Als je met enkel goede mensen wilt spelen kan je op servers spelen waar het niveau zo hoog ligt dat de "noobs" direct vertrekken als ze even gespeeld hebben. Ga je alleen zelf ook wel afgedroogd worden.
Klopt, maar op m'n surface rt kreeg ik een vage foutmelding. Zal als ik vanavond er in kan kijken of het nu wel werkt..Pykow schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:54:
[...]
je moet eerst de server joinen en daarna kon je onderin kiezen voor battlescreen in battlelog.
Als je het via een tablet of telefoon wilt laten werken, moet je gewoon naar de website gaan en inloggen.
met de app kan je alleen stats bekijken, server wisselen en loadout veranderen.
Vaag, heb zelf een Phenom II x4 975 (4GHz), 8GB RAM en een 5870 en daar draaide het aardig lekker op fullHD (high).AdmiralSnipe schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:23:
[...]
Dit gaat weer een beetje offtopic maar wat zijn je verdere specs dan??
OT:
Morgen of overmorgen maar even bestellen, ziet er echt nice uit. De streams lopen lekker. ik zag dat de maps er ook wel leuker uit zien en vooral kleurijker dan bij BF3.
Gister avond was hij binnen ja. Wel al paar weken geleden besteld...Anoniem: 408317 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:56:
Is er al iemand die BF4 gepreorderd heeft bij Onlinekeystore en 'm gekregen heeft?
Ik heb hem daar recent besteld, maar ik heb nog niets.Anoniem: 408317 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:56:
Is er al iemand die BF4 gepreorderd heeft bij Onlinekeystore en 'm gekregen heeft?

Maar goed, daar mochten we het niet over hebben geloof ik.

Ik denk dat ik straks met mijn i7 920/6Gb en GTX570 vooruit moet kunnen. De beta draaide ook, met een framedrop hier en daar.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Hoeveel kostte het je? Misschien dat je de deluxe edition heb? Premium is namelijk nog eens €50,- extra als ik me niet vergis, bovenop Battlefield zelf.m0nk schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 14:06:
Wellicht al een keer gevraagd hier. Ik heb de premium versie net gekocht via een online webshop. Key netjes ontvangen en toegevoegd in Origin. Ik binnen Origin dat de game is toegevoegd alleen betreft dit de normale versie. De premium membership is niet geactiveerd. Die staat er los bij als beschikbare aankoop..
Dit dus.Anoniem: 408317 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:53:
[...]
Als de commander enkel wordt geselecteerd op basis van "commander ranking" zullen enkel de mensen die veel als commander gespeeld hebben kunnen gaan commanden. Als je dan BF4 bijvoorbeeld pas begint te spelen volgend jaar, dan heb je geen enkele kans om als commander te spelen. Hierdoor kun je dus ook je rank niet omhoog krijgen en krijg je dus ook niet de mogelijkeheid om te gaan commanden. Vicieuze cirkel dus.
Ik zit dadelijk 4 maanden in het buitenland met geen mogelijkheid om te spelen. En begin dus pas als ik weer terug ben. Zou het nogal sneu vinden als het ik dus het niet een keer kan proberen omdat alleen de hoogste rank wordt geselecteerd. En wie zegt dat iemand die een hoge rank heeft ook goed is, gewoon veel spelen je krijgt vanzelf die hoge rank....
Ik kan wel leven met een minimum rank van bijvoorbeeld 10, zodat je een idee hebt hoe het spel werkt.
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
edit: Ook even contact gezocht met cdskeydiscount. Gaven het volgende antwoord: it is two keys for premium edition, your second key will be sent within couple of hours
[ Voor 47% gewijzigd door m0nk op 29-10-2013 14:11 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Ik heb toen wel de nieuwste beta drivers geinstalleerd, dat leek wel een beetje te helpen maar ik heb geen idee of die compatibel waren met de 5000 serie.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:28:
[...]
Kan het me niet voorstellen maar ik heb een i5 4670 OC @ 4,2, 8gb ram en geluidskaart. Nou niet echt schrikbarend zwaardere specs zou ik zeggen.
Behalve low settings (MUV mesh) heb ik verder elke mogelijke tweak toegepast, directx uit, transparant shadows uit, cs deffered path, framerender ahead limit etc. Vergelijkbaar met de user.cfg tweaks uit BF3.
edit: wat ik opeens bedenk, wellicht dat het met die beta drivers voor BF4 te maken heeft, die waren niet meer voor de 5-serie geschikt of wel?
Misschien had ik wat van die tweaks moeten proberen, die had ik in BF3 ook niet draaien omdat die game wel gewoon soepel loopt op mijn systeem.
Vind het nu wel een beetje jammer dat ik m'n preorder gecancelled heb want nu wil ik die tweaks wel uitproberen.
Achja, ik koop de game over een tijdje wel, de premium edition schijnt ergens in maart (of was het mei) te komen.
Net gekocht bij CJS CD Keys, direct key gekregen!Anoniem: 408317 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:56:
Net een paar uurtjes gespeeld, 1x BF4 stopped responding gehad.
Maps bevallen me een stuk beter dan de Beta map, lijkt ook allemaal wat soepeler te spelen!
Een bonus voor in BF4 als je BF3 bezit??jessy100 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 14:38:
Is er nog iets van een bonus als je bf3 hebt?
Je kreeg wel eerder toegang tot de beta als je in bezit bent van BF3 premium maar verder zijn er geen extra's naar mijn weten.
Anoniem: 287240
Ook nog een veteran dogtag als ik me niet vergis.AdmiralSnipe schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 14:43:
[...]
Een bonus voor in BF4 als je BF3 bezit??
Je kreeg wel eerder toegang tot de beta als je in bezit bent van BF3 premium maar verder zijn er geen extra's naar mijn weten.
Je krijgt een Veteran Battlepack, met daarin een dogtag, een mes (zelfde als bf3 premium), een scope voor je magnum, een camo en een 100% XP boost voor 1u:jessy100 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 14:38:
Is er nog iets van een bonus als je bf3 hebt?

Leuk, nu kun je ook dozen open snijden in BF4!
Jazeker. Aantal maanden terug al gepreorderd voor een schandalig laag bedrag en gisterenochtend zat de key in de mailbox. Hij is gepreload, nu nog even tijd vinden om te kunnen spelen!Anoniem: 408317 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:56:
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Wel met een xbox controller. Rampzalig (vliegen).Motaro schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 14:55:
iemand dit spel gedaan met joystick ? zit denken om een te kopen
Zouden ze eerst weer exclusieve dev. wapens zoals de silenced magnum en silenced spas van BF3 in de game willen stoppen maar dat ze daar later van zijn afgestapt?
Ik hoorde in een filmpje dat devs. alleen nog maar speciale camo krijgen en geen speciaal gemodiviseerde wapens in bf4.
Waarom niet gewoon muis + toetsenbord?
Krijgen we deze reactie nou elke 4 posts?
Lees eens wat verder terug of google eens, je bent echt de 30e al vandaag met precies deze vraag.
Er zijn manieren die hier niet besproken mogen worden waardoor je de game eerder kunt spelen.
NIce, heb er zin in. De singleplayer schijnt erg matig te zijn lees ik overal. Ik snap niet dat dice nog singleplayer in battlefield steekt, kost veel ontwikkeltijd (die men beter kan steken in de multiplayer), is binnen 5 uurtjes uitgespeeld en brengt het cijfer bij veel reviews omlaag. Wie koopt in hemelsnaam Battlefield voor de singleplayer, echt zonde.calsonic schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:01:
Zit hem sinds vanmorgen te spelen maar ben al gewoon helemaal hooked aan deze vette game
Wat een monsterlijk spel, ben momenteel de single player aan het doen, zit goed in elkaar.
Game draait hier soepel op 1080p met de ultra settings op een 7950.
Zo helaas werken, morgen speel ik wel verder.
Veel mensen vinden vliegen in Heli's en Jets gemakkelijker/leuker om te doen in combinatie met een controller/joystick, vandaar. Moet zeggen dat ik soms er ook wel van af zie met m'n muis, moet m'n DPI al bijna op max zetten om mooie bochten/maneuvers te maken met een jet terwijl je dat probleem niet zou hebben met een controller.Anoniem: 408317 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:00:
Sowieso een PC game spelen met een controller = niet ideaal
Waarom niet gewoon muis + toetsenbord?
Jets zijn gewoon schraal in BF, als ze die er nou eens uithalen dan zijn de problemen opgelost.JimDB schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:05:
[...]
Veel mensen vinden vliegen in Heli's en Jets gemakkelijker/leuker om te doen in combinatie met een controller/joystick, vandaar. Moet zeggen dat ik soms er ook wel van af zie met m'n muis, moet m'n DPI al bijna op max zetten om mooie bochten/maneuvers te maken met een jet terwijl je dat probleem niet zou hebben met een controller.
Dit topic is gesloten.
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.