Battlefield 4 PC topic

Voor de spelers van de playstation en xbox versies van de game is er dit topic:
\[PS3/X360] Battlefield 4
Introductie
Battlefield 4 is de opvolger van Battlefield 3 en tevens ook de eerste Battlefield game waar een game uit de main franchise meteen wordt opgevolgd door een andere game uit de main franchise. Tot dusver waren er altijd spinoff games tussen de genummerde delen. Battlefield 4 is de negende game in de serie. Battlefield 4 volgt op de bestverkopende Battlefield tot nu toe met meer dan 15 miljoen kopieën verkocht. Battlefield 3 was de eerste main franchise Battlefield die zowel uitkwam voor de PC als de consoles van respectievelijk Microsoft en Sony.

Ontwikkelaar: Digital Illusions CE
Publisher: Electronic Arts
Platforms: PC
PS3/PS4
XBOX360/XBOX One
Genre: First Person Shooter (FPS)
Engine: Frostbite 3
Officiële website: http://www.battlefield.com/battlefield-4
Release: 29/31 oktober 2013
Specs
Minimal:
Windows Vista SP2 32 bit
AMD Athlon 2x 2.8ghz of Intel Core 2 duo 2.4ghz
4GB RAM
AMD Radeon 3870 of NVIDIA geforce 8800gt met 512mb vram
30GB HHD space

Recommended:
Windows 8 64 bit (voor DX 11.1)
AMD six core processor or Intel quadcore possessor
8GB RAM
AMD Radeon 7870 of NVIDIA Geforce GTX660 met 3GB vram
30GB HDD space
Singleplayer
Ik kan nu wel een verhaal gaan maken over de singleplayer maar in het kort lijkt mij beter.
Als je de wapens welke je unlocked niet wilt bespaar jezelf dan die 5 uur uit je leven. Ik meen het, dit is geen goede singleplayer...
Multiplayer
Uiteindelijk draait Battlefield om de multiplayer en deze is wederom weer van de partij in Battlefield 4. Bij deze iteratie van Battlefield zijn er zoals gebruiken weer heel veel dingen veranderd. Zo zijn de klassen grondig aangepast en is er een derde factie toegevoegd. China maakt wederom zijn opwachting in Battlefield na afwezig te zijn geweest sinds Battlefield 2. Verder zijn er een paar gamemodes toegevoegd door DICE. DICE heeft aangegeven dat elke gamemode te spelen is op elke map. De gamemodes zijn de volgende:
• Team Deathmatch
• Squad Deathmatch
• Rush
• Conquest Domination
• Conquest
• Defuse
• Obliteration
Wapens
Het belangrijkste onderdeel van een schooter zijn natuurlijk de vuurwapens. Met de release van Battlefield 4 is de wapenlijst ook definitief geworden. Er zijn net als bij Battlefield 3 vier klassen namelijk assault, engineer, support en recon. De klassen zijn alleen grondig gewijzigd ten opzichte van Battlefield 3. In Batlefield 4 zijn carbines en designated marksmen rifles wapens voor alle klassen geworden en zijn personal defence weapons exclusief voor engineer geworden. Shotguns blijven voor alle klassen beschikbaar. Het resultaat is dat carbines nu beschikbaar zijn voor zowel support als recon die als de zwakkere klassen van Battlefield 3 golden. Dit is gedaan om deze klassen beter speelbaar te maken en voor meer variatie te zorgen.
Voor een wapenoverzicht inclusief accurate stats staat hieronder een link naar Symthic.com. Hier kan je alle wapens vinden en de precieze statistieken van deze wapens. ;)
http://symthic.com/bf4-stats
Commander
De commander keert ook terug in Battlefield 4. Oorspronkelijk geïntroduceerd in Battlefield 2 en ook aanwezig in Battlefield 2142 maar sinds dien afwezig in Battlefield games. De commander is zoals de naam doet vermoeden de commandant van een team. Deze heeft de mogelijkheid om squadleaders doelen te geven, speciale wapens in te zetten zoals een tomahawk kruisraket of de AC-130, verkenningsvliegtuigen op te roepen of ammo te droppen.
Vehicles
Een Battlefield game zou niet compleet zijn zonder voertuigen en BF4 heeft zeker geen tekort aan keuze. Er zijn jets, meerder helikopters, tanks, infanterievoertuigen en verschillende transportvoertuigen. Elke factie heeft elk soort voertuig. De meeste voertuigen variëren alleen op details zoals hun uiterlijk. Sommige voertuigen zijn wel verschillend van hun tegenhangers in dezelfde klasse.
Maps
De game heeft uiteraard ook mappen om op te spelen. Bij de release zijn er 10 mappen beschikbaar. Verder zullen er vijf DLC pakketen beschikbaar komen met elk naar verwachting 4 mappen om het totaal op 30 uit te laten komen. Verder heeft DICE aangegeven dat elke map in BF4 heeft een Levolution element heeft. De eerste DLC, China Rising is uitgebracht op 3 december en er is geen Levolution in de mappen. :F
De mappen zijn de volgende:
-Siege of Shanghai
-Paracel Storm
-Zavod 311
-Lancang Dam
-Flood Zone
-Rogue Transmission
-Hainan Resort
-Dawnbreaker
-Operation Locker
-Golmud Railway

China Rising:
-Altai Range
-Dragon Pass
-Guilin Peaks
-Silk Road

Second Strike: Back to Metro :Y)
-Caspian Border
-Gulf of Oman
-Operations Firestorm
-Operation Metro

Naval Strike:
-Lost Islands
-Nansha Strike
-Wave Breaker
-Operation Mortar

Dragon's Teeth:
-Lumpini Garden
-Pearl Market
-Propaganda
-Sunken Dragon
Community servers:
Er zijn een aantal community servers die worden betaald door leden van GoT. Tweakers.net is niet geassocieerd met deze servers.

Als eerste zijn er de BuG servers. Op het moment zijn er twee servers.
http://battlelog.battlefi...4-4ec4-bbac-dacda8b6e67f/
http://battlelog.battlefi...3-4da9-a4b0-177de0e81763/
Spelerslijst:
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn is er een spelerslijst. Als je jezelf wilt aanmelden dan kan dat hier:
https://docs.google.com/s...RSYzEwTTh3cmc&usp=sharing

Dan is er ook een tweakers platoon met hun eigen topic hier op tweakers. Als je samen wil spelen met je medetweaker dan moet je hier zijn. ;)
[PC] Battlefield 4 - Tweakers Platoon

edit:
28 oktober, topic geopend en TS grondig aangepast.
11 december, servers toegevoegd en wat aanpassingen aan de TS.
15 mei, TS aangepast voor deel 3.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Gereserveerd. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:17
Nieuw topic, nieuwe kansen.
Dan is er ook nog deze server van een GoTter.
http://battlelog.battlefi...arge-Votemaps-32-players/
Dooie link?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

D4NG3R schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 16:02:
Nieuw topic, nieuwe kansen.
Dooie link?
Ik zie het ook net. Ik haal hem weg. ;)

• secretdk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:16
DanielWW2 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 16:04:
[...]

Ik zie het ook net. Ik haal hem weg. ;)
http://battlelog.battlefi...4-429d-9bcb-2f527293c8af/

Ook dood. Laatste BuG server link.

[Voor 4% gewijzigd door secretdk op 15-05-2014 16:07]

Oke alle links nu gechecked. ;)

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ondanks het gemier over de bugs geniet ik toch meerdere malen per week met een vaste set folks van leuke potjes BF4. Zo fijn om via Skype (ja Skype, geen ts :P ) met de hele meute lekker dingen te plannen en lekker te kunnen schieten. En dan is het ook minder erg als je ff niet lekker schiet, maar wel je squadmates goed kunt ondersteunen. Vind er ook vrij weinig aan om servers te joinen in m'n eentje: te vaak ben ik dan uiteindelijk meer een lone ranger, dat schiet echt niet op :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• secretdk
2Dutch schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 16:20:
Ondanks het gemier over de bugs geniet ik toch meerdere malen per week met een vaste set folks van leuke potjes BF4. Zo fijn om via Skype (ja Skype, geen ts :P ) met de hele meute lekker dingen te plannen en lekker te kunnen schieten. En dan is het ook minder erg als je ff niet lekker schiet, maar wel je squadmates goed kunt ondersteunen. Vind er ook vrij weinig aan om servers te joinen in m'n eentje: te vaak ben ik dan uiteindelijk meer een lone ranger, dat schiet echt niet op :P
Ik vind ook dat met een team/squad met mensen via voice chat het spel ook echt een stuk leuker maakt. En je hebt ook het gevoel dat je het verschil kan maken in games, wat in je eentje met een slecht team niet mogelijk is. Zelfs als de game niet meer te redden is dan valt er altijd nog wel plezier te beleven op die manier.

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-03 15:33

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

secretdk schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 16:22:
[...]

Ik vind ook dat met een team/squad met mensen via voice chat het spel ook echt een stuk leuker maakt. En je hebt ook het gevoel dat je het verschil kan maken in games, wat in je eentje met een slecht team niet mogelijk is. Zelfs als de game niet meer te redden is dan valt er altijd nog wel plezier te beleven op die manier.
Voornamelijk stress situaties en wat aankloten levert een hoop lol op imo. Dirtbike met z'n 2en en achterste plakt C4 (zoals ik keer eerder vermelde) of gewoon droge random momentjes. Hoewel ik altijd wel redelijk rage, ben ik BF4 meer voor echt lol gaan spelen i.p.v. objective t.o.v. BF3. Soms wat fanatiekere potjes, maar meestal draait het tegenwoordig om roadkills, C4 kills, vliegen en grappige momenten met wat gasten via TS. Daar haal ik meer voldoening uit dan "teamplay" met wat random mensen of PTFO :+

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Daarnet mooiste BF4 kill ooit gemaakt :D Is voor andere waarschijnlijk redelijk simpel maar ik ben (nog) niet zo goed.

Vanaf 231,15 meter de pilot van een bewegende Little Bird met een headshot gekilled :p

• beany
  • Laatst online: 11:45

beany

Meeheheheheh

Brogala schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 16:28:
Daarnet mooiste BF4 kill ooit gemaakt :D Is voor andere waarschijnlijk redelijk simpel maar ik ben (nog) niet zo goed.

Vanaf 231,15 meter de pilot van een bewegende Little Bird met een headshot gekilled :p
Very nice! Mij nog niet gelukt....

Had laatst wel op Metro wat houten steunbalken weggeschoten en met het instortende puin een enemy gekilled! Jammer dat daar geen dogtag voor is :P
Brogala schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 16:28:

is best lastig maar idd zeker niet onmogelijk, heb ik ook een enkele keer gedaan op lancang dam, een keer een attack en een keer een scout pilot eruit geragd. :D altijd lekker gevoel.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

beany schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 16:31:
[...]

Very nice! Mij nog niet gelukt....

Had laatst wel op Metro wat houten steunbalken weggeschoten en met het instortende puin een enemy gekilled! Jammer dat daar geen dogtag voor is :P
Laatst ook nog een mooie, ik beetje scheuren in een jeep, wil me broertje gaan oppikken. Komt er een enemy om de hoek, vol geschept, maar ik sprong uit reactie uit m'n wagentje...

Laten we zeggen dat m'n broertje boven aan het schreeuwen was :+

• secretdk
MisterChaoSs schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 16:25:
[...]

Voornamelijk stress situaties en wat aankloten levert een hoop lol op imo. Dirtbike met z'n 2en en achterste plakt C4 (zoals ik keer eerder vermelde) of gewoon droge random momentjes. Hoewel ik altijd wel redelijk rage, ben ik BF4 meer voor echt lol gaan spelen i.p.v. objective t.o.v. BF3. Soms wat fanatiekere potjes, maar meestal draait het tegenwoordig om roadkills, C4 kills, vliegen en grappige momenten met wat gasten via TS. Daar haal ik meer voldoening uit dan "teamplay" met wat random mensen of PTFO :+
haha dit deden wij ook met dirtbikes.

• SmokingCrop
  • Niet online
Perfecte manier om uit base rape te geraken ^^
hehe

Klik voor [handleiding] Raspberry Pi met UniFi controller en Pi-hole (headless)

Soms kan een potje Battlefield 4 heel leuk en heel spannend zijn.
Wij stonden namelijk eerst met 600 tickets achter.

http://battlelog.battlefi...39040719093504/176614903/

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-01 17:29
Nieuwe premium trailer met glimps van draken tand.

• cedal
  • Laatst online: 06-03 17:59

cedal

Jaja.

S.J_84 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 18:09:
Nieuwe premium trailer met glimps van draken tand.

[video]
maar wat in vredesnaam is dat ding op 0:34 0:37?? :9~

• S.J_84
cedal schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 18:18:
[...]

Geen flauw idee maar ziet er best vet uit :D

• secretdk
Dit is nog niet de dragons teeth trailer. Die zal ook nog moeten komen.
Vind het alleen jammer dat ik wel weer een little bird in die map zag vliegen.
Geeft me weer slechte hoop.
[...]

Lijkt wel 1 of ander star wars voertuig. Voorbereiding op battlefront.

• S.J_84
secretdk schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 18:24:

[...]

Dat zei ik toch ook? Een glimps van de dlc.

Toch wel benieuwd naar Dragon`s Teeth, zin in city maps.

[Voor 6% gewijzigd door S.J_84 op 15-05-2014 18:27]

• BramT
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-03 14:04

BramT

Rule #1

Die little bird in dragons teeth... tsja.

Achteraf gezien vond ik Aftermath verreweg de leukste uitbreiding van BF3. Voornamelijk omdat in die mappen wel vehicles aanwezig waren, maar ze voor het grootste deel hun eigen rol hadden en niet al te veel impact hadden op de infantry. Balans vehicles/infantry was daar (grotendeels) erg netjes. Dus het kan wel.. :)

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

• secretdk
S.J_84 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 18:25:
[...]

Dat zei ik toch ook? Een glimps van de dlc.
Was ook geen reactie op jou, was meer in het algemeen dat de dragons teeth trailer nog zou moeten komen.
BramT schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 18:31:

Achteraf gezien vond ik Aftermath verreweg de leukste uitbreiding van BF3. Voornamelijk omdat in die mappen wel vehicles aanwezig waren, maar ze voor het grootste deel hun eigen rol hadden en niet al te veel impact hadden op de infantry. Balans vehicles/infantry was daar (grotendeels) erg netjes. Dus het kan wel.. :)
Little bird schiet op het moment alle infantry kapot in enkele seconden. Wat mij betreft had die er in die urban maps niet ingezeten want je word gewoon neergemaaid als je rond loopt, zeker in kleine maps. Daarbij had ik bij Grand Bazaar en Seine Crossing ook geen behoefte aan meer vehicles.

• Veldslag
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
secretdk schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 18:24:

[...]

BramT schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 18:31:

secretdk schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 18:39:
[...]

Was ook geen reactie op jou, was meer in het algemeen dat de dragons teeth trailer nog zou moeten komen.

[...]

Little bird schiet op het moment alle infantry kapot in enkele seconden. Wat mij betreft had die er in die urban maps niet ingezeten want je word gewoon neergemaaid als je rond loopt, zeker in kleine maps. Daarbij had ik bij Grand Bazaar en Seine Crossing ook geen behoefte aan meer vehicles.
Geweren schieten ook vaak infantry kapot in enkele seconden.
Ook is er op die trailer geen Little Bird te zien maar een Z11. Groot verschil.

Wat is er mis mee om neergemaaid te worden door een Little Bird? Daar is die toch voor? Het is een anti infantry voertuig. Als je besluit om als infantry rond te gaan lopen is imho je enige doel om gefarmed te worden door de Little Bird. In dit spel vol met casuals tenminste. In CS of bv. BF 1942 niet.
Veldslag schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 19:53:
[...]

[...]

[...]

Wat is er mis mee om neergemaaid te worden door een Little Bird? Daar is die toch voor? Het is een anti infantry voertuig. Als je besluit om als infantry rond te gaan lopen is imho je enige doel om gefarmed te worden door de Little Bird. In dit spel vol met casuals tenminste. In CS of bv. BF 1942 niet.
Ik heb er zelf ook niet zo'n probleem mee; meestal RPG/SRAW/SMAW ik ze en anders weet ik wel cover te zoeken.

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-10-2022

Anthirian

In Trance We Trust

Een nieuw topic! Dan kunnen we hier mooi weer verder klagen over de netcode :+

Wat betreft de Scout Chopper, als de tegenstander goed samenwerkt met Stingers of IGLA's dan kom je niet zo heel ver hoor. Maar ja zovaak wordt er inderdaad niet goed samen gewerkt, en dan is het gewoon kills farmen.

[Voor 58% gewijzigd door Anthirian op 15-05-2014 20:43]

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:12

Rivanov

Apple freak

Talking about netcode. :+

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• secretdk
Veldslag schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 19:53:
[...]

[...]

[...]

Little bird -- Z11 > scout helikopters ... you get my point.

Ik zeg niet dat er iets mis met liittle birds. Alleen als er een DLC zou komen die gebaseerd is op infantry combat (wat volgens mij de bedoeling is van dragons teeth), dan zou het wel fijn zijn als je dat ook gewoon kon doen zonder constant neergemaaid te worden door een rondvliegende helikopter. Zeker aangezien bijna alle servers wel een aardige snelle vehicle respawn timer hebben.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

S.J_84 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 18:19:
[...]

Geen flauw idee maar ziet er best vet uit :D
Tamelijk vet zelfs, vraag mij af welk ding zo'n vernietigende vibrator afvuurt :+

Je zal maar midden in die map staan, *hoort geluidje rechts *draait zich om, als ik zoiets op mij af zie komen zou ik in die sneeuwmap een duidelijk spoor achterlaten...

Ik vond af en toe die vliegtuigjes al een naar onheilspellend geluid hebben, maar zo'n ding, allemachtig :N

Hierbij de uitleg en hieronder een filmpje van iets dat blijkbaar de "Lockheed Martin's MKV" heet.

[Voor 24% gewijzigd door MisterChaoSs op 16-05-2014 10:01]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:53
[...]

Wikipedia: Multiple Kill Vehicle >:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-03 16:33
Ben benieuwd wat Dragons Teeth gaat worden, hoop op wat meer infantry mappen.

Delerium Steam Profile BF4 profile

Acties:
  • 0Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-03 18:53
ik vond close quarters in bf3 ook leuk om tussendoorte spelen. lekker snel ook.

AMD 7 3700X | Gigabyte X570 Aorus Elite | RTX 3080TI | Fractal Design Define R6 | Gigabyte Aorus FI32U | Be Quiet Dark Pro 4 | Astro A50 | G.Skill DDR4 Aegis 2x8GB 3200MHz | Logitech G910 Orion Spark RGB | Logitech G502 lightspeed

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-03 22:23
Ze hadden aangegeven dat het urban maps bevatte, maar goed ik wacht eerst op de Tickrate update naar 30.
LvlCap gaf aan dat het een stuk beter aanvoelt, dus alleen dan wil ik het nog eens aanraken.

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

Acties:
  • 0Henk 'm!

• secretdk
vandaag zou er een nieuwe patch moeten komen die "Death around corners" grotendeels verhelpt.
Ook word de death shield bug eruit gehaald (deze zat er nog in in CTE) en worden weer wat andere dingen verholpen.

In ieder geval petje af. 3 patches in 1 week. Bij de officiele server was dit 3 patches in een paar maanden die alleen maar meer bugs brachten dan fixes. Deze patches brengen per stuk een hoop fixes. Begint er goed uit te zien. Ook fijn dat "jjju" & "t1gge" bijna overal op reageren op het CTE forum.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• S.J_84
Ik en misschien wel meer mensen krijgen wel eens de opmerking dat je niet boos moet worden om een spel, en ook al leg je het uit begrijpen ze het nog niet.

Misschien dat dit stukje helpt want ervaar het zelf ook zo. (onder kopje Nerd Rage Study)
Rest van de video is uiteraard ook vermakelijk.

Daar wel bij gezegd maak ik wel eens verkeerde keuze`s met spelen, maar dat kan ik alleen mijzelf verwijten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• S.J_84
secretdk schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 10:55:
vandaag zou er een nieuwe patch moeten komen die "Death around corners" grotendeels verhelpt.
Ook word de death shield bug eruit gehaald (deze zat er nog in in CTE) en worden weer wat andere dingen verholpen.

In ieder geval petje af. 3 patches in 1 week. Bij de officiele server was dit 3 patches in een paar maanden die alleen maar meer bugs brachten dan fixes. Deze patches brengen per stuk een hoop fixes. Begint er goed uit te zien. Ook fijn dat "jjju" & "t1gge" bijna overal op reageren op het CTE forum.
Waar heb je dat gelezen?

Ik zat even het battlelog forum af te speuren maar vond niets, misschien kijk ik er over heen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-03 16:26

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

S.J_84 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 11:14:
Ik en misschien wel meer mensen krijgen wel eens de opmerking dat je niet boos moet worden om een spel, en ook al leg je het uit begrijpen ze het nog niet.

Misschien dat dit stukje helpt want ervaar het zelf ook zo. (onder kopje Nerd Rage Study)
Rest van de video is uiteraard ook vermakelijk.

[video]

Daar wel bij gezegd maak ik wel eens verkeerde keuze`s met spelen, maar dat kan ik alleen mijzelf verwijten.
Video werkt niet?

Maar over de patch, hebben ze niet pas 2-3 keer vermeld dat kill-trading opgelost zou zijn? Ik ervaar dit minimaal 2-3 keer per potje zowel 32p als 64p maps, hetzelfde gezeur ook als je achter cover zit en alsnog geraakt word.

Ik vermaak me echt wel met BF4 maar het is soms erg irritant en frustrerend als je een clip leegt en iemand zich omdraaid en je zo neer knalt zelfde met snipers die in een zwaai alsnog een kill maken met sniper rifle, gewoon lucky ruk shot en dat soort dingen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• secretdk
S.J_84 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 11:24:
[...]

Waar heb je dat gelezen?

Ik zat even het battlelog forum af te speuren maar vond niets, misschien kijk ik er over heen.
Welke gedeelte zoek je? Van die patch van vandaag? Ik zal wel weer even een paar recente stukjes plakken die wat helderheid geven.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 428728

ligt het aan mij maar de 320 LVG wtf is daarmee gebeurt ?? :?
krijg dat ding niet fatsoenlijk meer geladen, duurt meer dan 30 sec dat ik eindelijk een granaat erin krijg en moet weer 20 a 30 sec wachten op de volgende , het is zo niet meer te gebruiken want als je aan het wachten bent dat die weer geladen is word ik vaak in die tijd dood geschoten 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:53
Misschien iets voor OP? Als je BF op Facebook volgt krijg je de Nederlandse contant. Maar met een kleine aanpassing kun je de pagina in het Engels krijgen en zo ook de updates!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• S.J_84
secretdk schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 12:05:
[...]

Welke gedeelte zoek je? Van die patch van vandaag? Ik zal wel weer even een paar recente stukjes plakken die wat helderheid geven.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bedankt, ik las ook even snel alle kopstukken door vandaar dat ik het waarschijnlijk gemist had zoals ik aangaf.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-03 19:39

fynrd1

Fooled by Randomness

Ben benieuwd hoe snel ze dit gaan implementeren in de main client.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-03 14:47
Pykow schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 10:53:
Ze hadden aangegeven dat het urban maps bevatte, maar goed ik wacht eerst op de Tickrate update naar 30.
LvlCap gaf aan dat het een stuk beter aanvoelt, dus alleen dan wil ik het nog eens aanraken.
Doe maar niet, straks moet ik weer door pagina's gewhine heen wroeten om de nuttige comments eruit te vissen.

OT: Ben zeker benieuwd naar de nieuwe DLC, heb in BF4 toch altijd een beetje de urban warfare gemist. Hoewel ik een vehicleplayer bij uitstek ben, vond ik in bf3 toch bazaar en seine crossing epic maps. Littlebird mag er van mij ook in, heerlijk choppertje!

Steam: Sneggel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Sn3gG3l schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:38:
[...]

Doe maar niet, straks moet ik weer door pagina's gewhine heen wroeten om de nuttige comments eruit te vissen.
Amen
OT: Ben zeker benieuwd naar de nieuwe DLC, heb in BF4 toch altijd een beetje de urban warfare gemist. Hoewel ik een vehicleplayer bij uitstek ben, vond ik in bf3 toch bazaar en seine crossing epic maps. Littlebird mag er van mij ook in, heerlijk choppertje!
Heb de maps niet veel gespeeld, maar Aftermath vond ik een goede balance hebben kwa voertuigen en infantry. Vanuit genoeg hoeken en steegjes kon je worden aangevallen en dat maakt het dan ook een stuk gevaarlijker voor de vehicles lijkt mij. Alleen die puinhoop overal kon ik slecht tegen, maar met deze city maps moet dat wel goedkomen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:23

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Sn3gG3l schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:38:
[...]

Inderdaad _/-\o_ _/-\o_. Zeikwijve die elke seconden kijken voor een update maar, aan de andere alleen maar zeiken op 1 van de beste games van de afgelopen jaren. Pech dat progressie samen valt met problemen. Het is jullie keuze of kiezen voor cod met steady engine of Frosbite met elke keer impovement. Al duurt het net iets te lang.

Het is in ieder geval duidelijk geworden in de 100den post die jullie om de pagina in deze topics hebben gedaan. :(

[Voor 45% gewijzigd door NLKornolio op 16-05-2014 13:49]

BAV nodig, via deze link verdienen jij en ik 50,-Insify referral

Acties:
  • 0Henk 'm!

• secretdk
S.J_84 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:29:
[...]

Bedankt, ik las ook even snel alle kopstukken door vandaar dat ik het waarschijnlijk gemist had zoals ik aangaf.
Vervelend dat je niet simpelweg de posts van DICE developers kan tracken.
fynrd1 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:32:
Ben benieuwd hoe snel ze dit gaan implementeren in de main client.
Ook daar heb ik een vaag antwoord op gevonden (persoonlijk denk ik bij de dragons teeth release).

caanova1984 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:46:
[...]

Inderdaad _/-\o_ _/-\o_. Zeikwijve die elke seconden kijken voor een update maar, aan de andere alleen maar zeiken op 1 van de beste games van de afgelopen jaren. Pech dat progressie samen valt met problemen. Het is jullie keuze of kiezen voor cod met steady engine of Frosbite met elke keer impovement. Al duurt het net iets te lang.
Of ze konden improvement bundelen aan een steady engine, maar hiervoor is er te weinig tijd ingestoken.

[Voor 35% gewijzigd door secretdk op 16-05-2014 16:24]

Acties:
  • 0Henk 'm!
Haha dat is een grapje toch? Komt dat ding er serieus in???

Ik ben heeeel benieuwd hoe dat een beetje gebalanceerd en tegelijkertijd bruikbaar geïmplementeerd kan worden, laat staan hoe dat te counteren is. Het klinkt wel super bruut, als ze toch zulke over-the-top wapens in de game gaan stoppen dan zou ik zelf wel de draagbare Minigun uit bv Terminator 2 in de game willen.

Verder ziet de trailer er zoals gewoonlijk weer gelikt uit. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-03 19:55
MisterChaoSs schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 09:37:
[...]

Tamelijk vet zelfs, vraag mij af welk ding zo'n vernietigende vibrator afvuurt :+

Je zal maar midden in die map staan, *hoort geluidje rechts *draait zich om, als ik zoiets op mij af zie komen zou ik in die sneeuwmap een duidelijk spoor achterlaten...

Ik vond af en toe die vliegtuigjes al een naar onheilspellend geluid hebben, maar zo'n ding, allemachtig :N

Hierbij de uitleg en hieronder een filmpje van iets dat blijkbaar de "Lockheed Martin's MKV" heet.

[video]
Lijkt wel een demonstratiefilmpje uit Robocop 2.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Veldslag
  • Niet online
Anoniem: 428728 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 12:41:
krijg dat ding niet fatsoenlijk meer geladen, duurt meer dan 30 sec dat ik eindelijk een granaat erin krijg en moet weer 20 a 30 sec wachten op de volgende , het is zo niet meer te gebruiken want als je aan het wachten bent dat die weer geladen is word ik vaak in die tijd dood geschoten 8)7
Precies. Het is een schande. Straks gaan mensen nog medbags en defibs in het m320 LVG slot doen! Dat moeten we niet hebben natuurlijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Slurpie
  • Laatst online: 20:17
Anoniem: 428728 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 12:41:
Eindelijk scheelt zo hoop gespam.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:00

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

vind de reload time van de nades anders behoorlijk hoog, en die minis flink generfed maar dat is al een hele tijd..

Vond ze eerst een stuk prettiger, maar ze doen er alles aan om de beleving van Metro anders te krijgen, en dat lukt ze niet met als gevolg dat het nu veel te lang duurt en geen damage meer doet, krijg in Hanoi Resort niet eens meer zo een glazen balustrade naar beneden om opgemerkt naar binnen te komen.. je kunt ook doorslaan in je luister naar je klanten om ze stil te krijgen... :X

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 382877

nou van mij mogen ze alle nades tegen infantrie nog wel verder nerfen. in metro 9 van de 10 deats is door nades dus nog verder nerfen graag

Acties:
  • 0Henk 'm!
Anoniem: 382877 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 23:09:
nou van mij mogen ze alle nades tegen infantrie nog wel verder nerfen. in metro 9 van de 10 deats is door nades dus nog verder nerfen graag
Speel dan geen Metro...
Als je gaat balanceren op Metro standaarden dan hoef je geen granaten meer in de game te hebben. Die dingen werken dan namelijk niet in mappen waar je daadwerkelijk open speelvelden hebt...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

^^ hear hear!!

Ga dan bf3 spelen, waar dat nog niet is :X

[Voor 62% gewijzigd door SAiN ONeZ op 16-05-2014 23:42]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Initiative #1: Netcode patch 3
PATCH CONTENTS
This patch includes:

• Changed the FrameHistoryTime from 1.5s to 1.0s
This value is used in determining how much “slack” the server allows a client with packetloss to have. With this number lowered a bit to match the 30hz server send frequency – we should see even less deaths behind cover.
• Deathshield fix
The Deathshield fix was not part of the CTE environment yet – now it is.
• Obliteration Competitive mode
Added support for the Obliteration small competitive mode (servers coming)
• Operation Metro 2014 exploit fix
• PC-Client stability improvement
• High Altitude Jet fix
A fix for the much reported jet altitude bug is in this patch (server side fix) as well.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• secretdk
Eindelijk, de altitude fix. Hier zat ik al een tijdje op te wachten.

Netcode is ook weer gigantisch verbeterd. Denk niet dat het veel beter gaat worden dan dat het nu is.

[Voor 14% gewijzigd door secretdk op 17-05-2014 01:30]

• SmokingCrop
  • Niet online
best interessant, zit nu in een test server bij obliteration met max 10 man om te testen.

De 3 bomb locaties liggen heel dicht bij elkaar en je moet ze in order planten

Klik voor [handleiding] Raspberry Pi met UniFi controller en Pi-hole (headless)

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:58
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 16:24:
Haha dat is een grapje toch? Komt dat ding er serieus in???

Ik ben heeeel benieuwd hoe dat een beetje gebalanceerd en tegelijkertijd bruikbaar geïmplementeerd kan worden, laat staan hoe dat te counteren is. Het klinkt wel super bruut, als ze toch zulke over-the-top wapens in de game gaan stoppen dan zou ik zelf wel de draagbare Minigun uit bv Terminator 2 in de game willen.

Verder ziet de trailer er zoals gewoonlijk weer gelikt uit. :)
Zal wel een commander iets worden denk ik. Lijkt mij nogal OP als iedere malloot er eentje kan gebruiken.

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:56
Laat ze het nu maar snel naar publiekelijk releasen. Zal wel tegelijk met DT gebeuren.

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

wrs eerst een update in battlelog, daarna zijn ze dan te unlocken, terwijl DT nog niet gereleased is, zoals met de meeste assignments, dont try to fix it if it already fucked up.. :X

• Ekstergroen
Mochten julllie BF4 zat zijn en wat meer realisme willen, en BF2 in bezit hebben op Origin, dan is Project Reality (nog steeds alive and kicking) misschien wat voor je:

Ekstergroen in "[PC] Project Reality 1.0 (BF2)"

Eigenlijk is BF2+mods de essentie van wat BF hoort te zijn, zonde dat BF3+BF4 daar zo vanaf zijn geweken (maarja, consoles hé :X )

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Alleen jammer dat je dat maar tot 30/6 kan spelen toch, omdat BF2 servers dan uitgezet worden door EA...

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-07-2021
31/5 zelfs dacht ik :(

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

• Ekstergroen
Help!!!! schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 13:14:
Alleen jammer dat je dat maar tot 30/6 kan spelen toch, omdat BF2 servers dan uitgezet worden door EA...
Gelukkig niet, ze hebben een oplossing (van de link uit het PR topic):

Have no fear though! Ever since the original announcement from GameSpy, the Project Reality Team has been hard at work on developing our own solution to keep Project Reality: BF2 online, and our players playing. In partnership with the Forgotten Hope 2 team, we have quickly developed our own custom master server, and I am happy to confirm that Project Reality: BF2 (and Forgotten Hope 2) will continue to be playable online after the GameSpy shutdown.

• dezekeer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-08-2019
Ekstergroen schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 12:49:
Mochten julllie BF4 zat zijn en wat meer realisme willen, en BF2 in bezit hebben op Origin, dan is Project Reality (nog steeds alive and kicking) misschien wat voor je:

Ekstergroen in "[PC] Project Reality 1.0 (BF2)"

Eigenlijk is BF2+mods de essentie van wat BF hoort te zijn, zonde dat BF3+BF4 daar zo vanaf zijn geweken (maarja, consoles hé :X )
Dus alleen als BF2 op origin hebt kan je deze mods spelen, dat is best wel gaar als dat zo is.
Excuses voor de topic break ;)

• prutser001
  • Laatst online: 24-03 16:26

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik heb BF2 op Steam : http://www.pcgamer.com/20...am&ns_linkname=0&ns_fee=0

Dus zou speelbaar moeten blijven.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Ekstergroen
dezekeer schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 15:39:
[...]

Dus alleen als BF2 op origin hebt kan je deze mods spelen, dat is best wel gaar als dat zo is.
Excuses voor de topic break ;)
Volgens mij kun je, als je ergens BF2 retail hebt liggen, de CDkey via Origin activeren.
Ik weet wel dat iig met project reality je Origin niet nodig hebt op de achtergrond.

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:15
Geen tags of objectives ;(

[Voor 24% gewijzigd door Leeuw070 op 17-05-2014 18:32]

Game PC

Nou sorry hoor maar om dit soort bugs maak ik mij absoluut niet druk.
Ik heb dit nog nooit meegemaakt en kan mij ook geen situatie voorstellen waarin ik dit ooit ga meemaken.
Maar ik speel bijna nooit HC. misschien dat het daar vaker voorkomt maar ik vind ik dat er wel andere prioriteiten zijn voor DICE al moet dit natuurlijk wel een keer gefixed worden.

• Elite25
  • Laatst online: 01-03-2019
Ik zie dit eigenlijk ook niet als een groot punt. Om te beginnen moet je hardcore spelen. Dan moet je doodgaan met je map openstaand. En volgens mij is er een HUD toggle sneltoets. Ik weet hem even niet precies, maar de workaround is erg simpel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:15
Er zijn inderdaad veel ergere , maar er staat ze nog een hoop werk te doen nadat ze klaar zijn met alle grote bugs te verhelpen .

Game PC

Acties:
  • 0Henk 'm!
Lol, ik zat in een erg goed team, we deden allemaal PFO, ik stond in de top 5 players... en dan zie je opeens 'Autobalanced TheGerben' |:(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
nvm

[Voor 100% gewijzigd door Okasha op 18-05-2014 19:19]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:29
Brogala schreef op zondag 18 mei 2014 @ 10:01:
Lol, ik zat in een erg goed team, we deden allemaal PFO, ik stond in de top 5 players... en dan zie je opeens 'Autobalanced TheGerben' |:(
Haha dat ken ik ja, net bij conquest kei hard zitten werken om al die vlaggen over te nemen, heb je eindelijk alles "AutoBalanced (naam)" en kun je alles weer overnieuw doen. :| :')

Acties:
  • 0Henk 'm!
Hapkoek schreef op zondag 18 mei 2014 @ 19:54:
[...]

Haha dat ken ik ja, net bij conquest kei hard zitten werken om al die vlaggen over te nemen, heb je eindelijk alles "AutoBalanced (naam)" en kun je alles weer overnieuw doen. :| :')
Tja, ik snap nog steeds niet wie dat systeem nou bedenkt... je kan toch bedenken dat je beter degene die helemaal onderaan staan kan switchen?

Ik zie trouwens de laatste tijd heel veel choppers die iets capturen, goed idee om te capturen maar doe het dan niet in een chopper :P Mijn sraw pakt ze allemaal.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Brogala schreef op zondag 18 mei 2014 @ 20:00:
Ik zie trouwens de laatste tijd heel veel choppers die iets capturen, goed idee om te capturen maar doe het dan niet in een chopper :P Mijn sraw pakt ze allemaal.
Die helipiloten bakken er waarschijnlijk niks van en unlocken zo alles. ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!
HAHAHAHAHA Badmins :')
Ik had afgelopen vrijdag nog iets leuks.
Zat in een server van de [hero] clan en op een gegeven moment stond de chopper gunner en waarschijnlijk de badmin 90-5.
Waarschijnlijk was iemand van ons team het zat en haalde de toren neer om het voor de gunner moeilijker te maken, restart die admin de hele server en dus waren ook alle scores weg.
Toen was de server van 10+ queue naar een server met 7 vs 7 players omdat iedereen direct weer de toren ging neerhalen en de badmin bleef restarten :')

Acties:
  • 0Henk 'm!
Dip dip potato chip. :D
[YouTube: http://youtu.be/V2X_h351Yvs]

[Voor 20% gewijzigd door DaniëlWW2 op 18-05-2014 22:39]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Prometheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-03-2019
beuker19 schreef op zondag 18 mei 2014 @ 20:50:
[...]

HAHAHAHAHA Badmins :')
Ik had afgelopen vrijdag nog iets leuks.
Zat in een server van de [hero] clan en op een gegeven moment stond de chopper gunner en waarschijnlijk de badmin 90-5.
Waarschijnlijk was iemand van ons team het zat en haalde de toren neer om het voor de gunner moeilijker te maken, restart die admin de hele server en dus waren ook alle scores weg.
Toen was de server van 10+ queue naar een server met 7 vs 7 players omdat iedereen direct weer de toren ging neerhalen en de badmin bleef restarten :')
Dat is inderdaad de naam Badmin waard, maar dat voorbeeld van Brogala heeft natuurlijk weinig met badmins te maken, aangezien het om autobalance gaat.

Battlefield 4: Os1rls Tribes Ascend: Os1rls

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Veldslag
  • Niet online
Toegelaten tot CFA (Casual Farmers Assoc) platoon *O*
Zijn er in dit topic nog collega farmers? :*)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:01

Arfman

Drome!

Dit weekend veel CTE gespeeld. 64 player CQL, een recipe for disaster qua rubberbanding en hitdetectie op de gewone servers. Op CTE geen centje pijn, wat een verschil!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:04

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ik heb al wel een aantal keer in de CTE gehad dat plotseling het scherm op zwart sprong, en na 2 seconden terug in de browser met als foutmelding: "Something went wrong"...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• f4stf0rw4rd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:18
Brogala schreef op zondag 18 mei 2014 @ 20:00:
[...]

Sitting ducks zijn het idd >:) SRAW rules in zo'n geval. Het begint ook gewoon een sport te worden om ze uit de lucht te knallen de heli's.

hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Arfman schreef op maandag 19 mei 2014 @ 11:09:
Dit weekend veel CTE gespeeld. 64 player CQL, een recipe for disaster qua rubberbanding en hitdetectie op de gewone servers. Op CTE geen centje pijn, wat een verschil!
Klinkt toch hoopvol, hoe beoordeel je de andere bugs, zoals tradekills, hit behind cover en vreemde K.I.A's?

Worden er nog toegelaten, of het inschrijven sowieso voorbij?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• secretdk
sain onez schreef op maandag 19 mei 2014 @ 11:47:
[...]

Klinkt toch hoopvol, hoe beoordeel je de andere bugs, zoals tradekills, hit behind cover en vreemde K.I.A's?

De kans op tradekills en hit behind cover is wel verkleind, echter is het nogal wisselvallig.
Gister had ik ook weer een paar keer dat ik behind cover gekilled werd, maar over het algemeen is dit veel minder dan bij de officiële.

Er zijn dus wel een hoop verbeteringen gaande, maar klaar is het nog niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!
f4stf0rw4rd schreef op maandag 19 mei 2014 @ 11:42:
[...]

Sitting ducks zijn het idd >:) SRAW rules in zo'n geval. Het begint ook gewoon een sport te worden om ze uit de lucht te knallen de heli's.
nieuwe ctf game mode, 2 tal helo's, rest van team alleen sraws en paar ammo crates. schieten maar :*)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

SouLLeSSportal schreef op maandag 19 mei 2014 @ 12:52:
[...]

nieuwe ctf game mode, 2 tal helo's, rest van team alleen sraws en paar ammo crates. schieten maar :*)
Duck Hunt 2014 :+

Acties:
  • 0Henk 'm!
f4stf0rw4rd schreef op maandag 19 mei 2014 @ 11:42:
[...]

Ook altijd leuk om helicopters te RPGen/SRAWen/SMAWen als ze proberen te vermoorden maar ze dan of recht vooruit vliegen of veel te dicht bij je komen :+

Ik heb trouwens nooit problemen gehad met counter knifen, het toch al wel 100 knife kills gemaakt...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-03 16:33
Ekstergroen schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 16:33:
[...]

Volgens mij kun je, als je ergens BF2 retail hebt liggen, de CDkey via Origin activeren.
Ik weet wel dat iig met project reality je Origin niet nodig hebt op de achtergrond.
Via Origin Chat support kan je de BF2 key uit Steam laten activeren in Origin. De key zelf is niet te activeren in Origin.

Delerium Steam Profile BF4 profile

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dezekeer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-08-2019
mhoogendam schreef op maandag 19 mei 2014 @ 16:50:
[...]

Via Origin Chat support kan je de BF2 key uit Steam laten activeren in Origin. De key zelf is niet te activeren in Origin.
heb me retail key al geprobeerd in origin , werkt niet helaas. Steam kan ik ook wel op me buik schrijven dan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• secretdk
Even voor de mensen die geïnteresseerd zijn in de CTE.
Registratie gaat vandaag weer open, dus je zal wel in kunnen schrijven.

Ook word er vandaag (als het volgens planning loopt) een nieuwe patch uitgerold en komen er nieuwe servers met meer gamemodes etc.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• suprcow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-01-2022
ja nog meer verbastering van je player base yaaayy

Acties:
  • 0Henk 'm!
suprcow schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 09:05:
ja nog meer verbastering van je player base yaaayy
De meesten die CTE spelen waren anders uberhaubt geen onderdeel van de player base meer, het is alleen maar gunstig voor de player base dat er nu eindelijk merkbare en wezenlijke verbeteringen worden doorgevoerd. Anders waren de player bases van toekomstige BF games ook nog veel kleiner geweest. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Liever nu enige verbastering en straks een beter speelbare BF4.

Weet iemand waarom je in CTE weer op 0 start :?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:53
Dat heb ik de laatste tijd ook een aantal maal gehad.
Met als hoogtepunt; Ik als sqd leader, goed samenwerkende sqd. en dan op 80 tickets voor het einde geswapped worden.

Maar het blijft voor mij wel het spel met de meeste WTF situaties.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AeoIus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-12-2022
secretdk schreef op maandag 19 mei 2014 @ 12:02:
[...]
De kans op tradekills en hit behind cover is wel verkleind, echter is het nogal wisselvallig.
Gister had ik ook weer een paar keer dat ik behind cover gekilled werd, maar over het algemeen is dit veel minder dan bij de officiële.

Er zijn dus wel een hoop verbeteringen gaande, maar klaar is het nog niet.
De tradekills en kills behind cover die er nog wel zijn zouden nog wel eens kunnen komen door de groteree ping verschillen in CTE. Normaal zit iedereen wel redelijk onder de 100 volgens mij op een server maar in CTE zaten bijvoorbeeld gisteren er meer boven de 100 dan onder op een Nederlandse server met uitschieters tot 300..

BF5: MrKlinkers Steam/Dirt Rally/Assetto Corsa: MrKlinkers

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:01

Arfman

Drome!

sain onez schreef op maandag 19 mei 2014 @ 11:47:
[...]

Ik heb nu een tiental potjes gespeeld en misschien 3 tradekills gehad. Hit behind cover ook nog niet gehad en de enige KIA's die ik had waren door het uit een heli te springen 8)7

Als je nu dood wordt geschoten weet je tenminste dat je iets fout hebt gedaan en niet omdat de vent die je doodschoot een halve seconde achterloopt. Stuk minder frustrerend.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Viel me ook al op dat er redelijk wat highpingers in CTE zitten.

Bijv. op NL server zit het gemiddeld op 100. Maar dan lopen er een paar rond met 275 oid.

Daar zou toch ook wat op gevonden moeten worden.

Bijv. dat je standaard niet kan connecten naar servers waar je een ping op hebt >125.
In je serverbrowser zijn dan de pings van de connectable servers groen gekleurd en non-connectable rood.

PC Specs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• secretdk
Help!!!! schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 11:15:
Liever nu enige verbastering en straks een beter speelbare BF4.

Weet iemand waarom je in CTE weer op 0 start :?
Nieuwe player database. Ze waren van plan de info van de officiele servers te kopieren naar CTE, maar dit heeft blijkbaar niet zon prioriteit. Daarbij zijn er nu ook veel mensen die liever opnieuw beginnen. Misschien dat ze ook alle unlocks open gingen gooien maar dat is nog niet zeker.
AeoIus schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 11:47:
[...]

De tradekills en kills behind cover die er nog wel zijn zouden nog wel eens kunnen komen door de groteree ping verschillen in CTE. Normaal zit iedereen wel redelijk onder de 100 volgens mij op een server maar in CTE zaten bijvoorbeeld gisteren er meer boven de 100 dan onder op een Nederlandse server met uitschieters tot 300..
Was ook met lage pings, dus ik denk dat dat niet echt ping gerelateerd is. Daarbij blijf je dat met hoge pings altijd natuurlijk houden.
Help!!!! schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 11:57:
Viel me ook al op dat er redelijk wat highpingers in CTE zitten.

Bijv. op NL server zit het gemiddeld op 100. Maar dan lopen er een paar rond met 275 oid.

Daar zou toch ook wat op gevonden moeten worden.

Bijv. dat je standaard niet kan connecten naar servers waar je een ping op hebt >125.
In je serverbrowser zijn dan de pings van de connectable servers groen gekleurd en non-connectable rood.
De meeste servers hebben al plugins die de ping limiteren.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Ik heb echt het gevoel dat je op de CTE met een ping van >15 echt zwaar in het nadeel bent.
Te vaak heb ik gewoon dat ik al beschoten ben zonder dat ik er nog iets aan kan doen of het überhaupt op mijn beeldscherm al heeft plaatsgevonden.
Het lijkt gewoon soms dat je gewoon 1 seconde achter loopt of zoiets.
Ook lijken de kogels langzamer te gaan en ook de gewone AP shell van de tank heeft de drop en snelheid van de HE shell lijkt het wel.

Pagina: 1 2 3 ... 45 Laatste

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene Battlefield 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee