Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• AnonymousWP
  • Registratie: april 2014
  • Niet online

AnonymousWP

Control-freak

quote:
Tennisbal schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:59:
Vsync staat uit, ook met lagere graphical settings krijg ik die drops. Zou het kunnen zijn dat de server 64 man niet aan kan? Het gebeurt voornamelijk in zeer hectische stukken
Dat staat bij de server, in welke conditie die is, qua netwerk en capaciteit. Soort van "health". Ik draai Battlefield 4 op max settings met een i5-4460 en GTX 970, op 1080p. Dan moet het al helemaal bij jou lukken. Al eens MSI Afterburner geïnstalleerd, of überhaupt een monitoringprogramma?

Mod van OnePlus Reddit Discord (/r/oneplus): https://discord.gg/oneplus | Mede-beheerder van Oxygen Updater

• Tennisbal
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
quote:
AnonymousWP schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:13:
[...]

Dat staat bij de server, in welke conditie die is, qua netwerk en capaciteit. Soort van "health". Ik draai Battlefield 4 op max settings met een i5-4460 en GTX 970, op 1080p. Dan moet het al helemaal bij jou lukken. Al eens MSI Afterburner geïnstalleerd, of überhaupt een monitoringprogramma?
Zal die server health eens gaan checken. Heb monitoring draaien maar zie niks vreemds. Maar ik vind het vreemd dat ik alleen bij 60hz problemen heb. Mss ligt het aan mijn netwerk?

• Help!!!!
  • Registratie: juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Je kunt ook ingame de networkmonitor graph aanzetten. Daarmee kun je ook de performance analyseren.

PC Specs
Why BF4 is broken & current state gaming industry

• AnonymousWP
  • Niet online

AnonymousWP

Control-freak

quote:
Tennisbal schreef op donderdag 7 december 2017 @ 12:31:
Zal die server health eens gaan checken. Heb monitoring draaien maar zie niks vreemds. Maar ik vind het vreemd dat ik alleen bij 60hz problemen heb. Mss ligt het aan mijn netwerk?
Je kan ook een speedtest doen en zien of je jitter hebt. Als er niks op 100% load zit van je hardware, is het prima.

Mod van OnePlus Reddit Discord (/r/oneplus): https://discord.gg/oneplus | Mede-beheerder van Oxygen Updater

• Tennisbal
quote:
AnonymousWP schreef op donderdag 7 december 2017 @ 13:59:
[...]

Je kan ook een speedtest doen en zien of je jitter hebt. Als er niks op 100% load zit van je hardware, is het prima.
Ga ik vanavond testen. Ga voor de grap ook eens ipv lan mijn wifi ac gebruiken.

mod-edit: Voor specifieke vragen / problemen kun je het beste een eigen topic openen in SPV, in plaats hiervan het topic te kapen ;) Wel moet je eerst jehuiswerk doen, en zo uitgebreid mogelijk omschrijven wat het probleem is, met welke hardware, en wat je zelf al allemaal hebt gevonden en geprobeerd.

Geronimous wijzigde deze reactie 07-12-2017 15:46 (33%)

• Tennisbal
quote:
Tennisbal schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:42:
[...]

Ga ik vanavond testen. Ga voor de grap ook eens ipv lan mijn wifi ac gebruiken.

[mbr]mod-edit: Voor specifieke vragen / problemen kun je het beste een eigen topic openen in SPV, in plaats hiervan het topic te kapen ;) Wel moet je eerst jehuiswerk doen, en zo uitgebreid mogelijk omschrijven wat het probleem is, met welke hardware, en wat je zelf al allemaal hebt gevonden en geprobeerd.[/]
update:

Het is niet mijn bedoeling het topic te kapen maar hier mijn oplossing (voor degene die hetzelfde ervaren)

Na tig forums/sites/oplossingen uitgeprobeerd te hebben (lees dagen/uren uitproberen) is dit de oplossing:

ik heb een 6800k procesoor die 6 cores heeft met HT. Oplossing is core 5/6 uit te schakelen in windows (dus 4 cpus affinity in task manager, de laatste). EN in bf4 zelf gametime.maxvariablefps 120 fps te zetten. Hierna kan je perfect gamen.... _/-\o_

Ik heb echt van alles geprobeerd, overclocken uitzetten, tig config etc etc. blijkt dus dat cpu 5/6 niet lekker loopt.

Hoop dat iemand hier van aan heeft!

• NLsandman
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 11:06
quote:
Tennisbal schreef op zondag 10 december 2017 @ 03:38:
[...]

update:

Het is niet mijn bedoeling het topic te kapen maar hier mijn oplossing (voor degene die hetzelfde ervaren)

Na tig forums/sites/oplossingen uitgeprobeerd te hebben (lees dagen/uren uitproberen) is dit de oplossing:

ik heb een 6800k procesoor die 6 cores heeft met HT. Oplossing is core 5/6 uit te schakelen in windows (dus 4 cpus affinity in task manager, de laatste). EN in bf4 zelf gametime.maxvariablefps 120 fps te zetten. Hierna kan je perfect gamen.... _/-\o_

Ik heb echt van alles geprobeerd, overclocken uitzetten, tig config etc etc. blijkt dus dat cpu 5/6 niet lekker loopt.

Hoop dat iemand hier van aan heeft!
Gametime maxvariablefps en RenderDevice.RenderAheadLimit 2 zouden genoeg moeten zijn, bf4 is geoptimaliseerd voor 4 cores, jouw 6 core werkt beter in bf1.

Je zou het nog met deze commando's kunnen proberen in een user.cfg file maar of dat nog actief is weet ik
niet

thread.processorcount 6
thread.maxprocessorcount 6
thread.minfreeprocessorcount 0

• Tennisbal
quote:
NLsandman schreef op zondag 10 december 2017 @ 09:59:
[...]

Gametime maxvariablefps en RenderDevice.RenderAheadLimit 2 zouden genoeg moeten zijn, bf4 is geoptimaliseerd voor 4 cores, jouw 6 core werkt beter in bf1.

Je zou het nog met deze commando's kunnen proberen in een user.cfg file maar of dat nog actief is weet ik
niet

thread.processorcount 6
thread.maxprocessorcount 6
thread.minfreeprocessorcount 0
Helaas werkt dit allemaal niet. Net alles uitgeprobeerd maar ik blijf CPU uitschieters houden. Enige wat ECHT helpt is core 9 t/m 12 uitschakelen in taskbeheer. Anyway het werkt en goed ook. Hopelijk heeft iemand hier wat aan.

Ik gebruik dus alleen gametime.maxvariablefps 120 en dus die cores uitschakelen in windows zelf.

• Loondijke
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 22:39
Dit weekend ga ik het PC-gaming weer oppakken na 5 jaar afwezigheid! Daarvoor ben ik naast PUBG en iRacing nog opzoek naar een lekkere FPS. Ik heb BF3, BF2 en BC2 (per game 600+ uur) grijsgespeeld en ik twijfel een beetje tussen BF1 en BF4.

Wat me een beetje tegenstaat in BF1 videos is het gebrek aan echte vehicle-warfare, klasses door elkaar gegooid en het lijkt mij alsof er maar een paar wapens echt goed zijn, waardoor iedereen hiermee loopt.

Daarom neig ik meer naar BF4, aangezien dit een vervolg (en volgens velen een verbetering) is op BF3. Is de community nog wel aanwezig zodat je leuke server en rotation hebt? Hij is nu € 6,50 dus daar kan ik hem eigenlijk niet voor laten liggen natuurlijk. Gameplay filmpjes zien er ook gewoon top uit wat dat betreft.

Loondijke wijzigde deze reactie 11-01-2018 10:14 (10%)

Gamert in hart en nieren! BF5 stats (and improving): [GoT] Loondijke

• AnonymousWP
  • Niet online

AnonymousWP

Control-freak

quote:
Loondijke schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:51:
Dit weekend ga ik het PC-gaming weer oppakken na 5 jaar afwezigheid! Daarvoor ben ik naast PUBG en iRacing nog opzoek naar een lekkere FPS. Ik heb BF3, BF2 en BC2 (per game 600+ uur) grijsgespeeld en ik twijfel een beetje tussen BF1 en BF4.

Wat me een beetje tegenstaat in BF1 videos is het gebrek aan echte vehicle-warfare, klasses door elkaar gegooid en het lijkt mij alsof er maar een paar wapens echt goed zijn, waardoor iedereen hiermee loopt.

Daarom neig ik meer naar BF4, aangezien dit een vervolg (en volgens velen een verbetering) is op BF3. Is de community nog wel aanwezig zodat je leuke server en rotation hebt? Hij is nu € 6,50 dus daar kan ik hem eigenlijk niet voor laten liggen natuurlijk. Gameplay filmpjes zien er ook gewoon top uit wat dat betreft.

En ik neem aan dat BF4 gewoon prima gaat draaien op een i5 8400, RX580 en 16gb ram toch?
Ik had sinds afgelopen mei niet meer gespeeld en speel het weer sinds een paar dagen. Damn, wat blijft dat toch een lekker spel zeg.

Ik kan je zeggen: ik draai Battlefield 4 op z'n hoogst met een i5-4460 en een GTX 970 in combinatie met 8GB RAM en ik haal tussen de 80 en 120fps :). Met jouw setup moet het dus helemaal lukken ;).

quote:
Loondijke schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:51:

En ik neem aan dat BF4 gewoon prima gaat draaien op een i5 8400, RX580 en 16gb ram toch?
Voor dat geld kan je er geen buil aan vallen en met dat jouw hardware draait ie als een zonnetje. Technisch beter dan BF3 is het ondertussen zeker, maar leuker zou ik het niet willen noemen. Er zijn wat mij betreft iets minder mode/map combinaties die lekker spelen en ik wordt zelf horendol van de gigantische bak aan indirecte (explosives) wapens waar je niet op kan anticiperen of nieta aan kan doen. Het is meer chaos, veeeeeeeeeeeeeeel meer lock-ons, enorme bak aan wapens/gadgets dus het is altijd maar weer afwachten wat een speler precies heeft.

Maar daar staan weer een hoop pluspunten tegenover. Bf1 is weer net iets je simpeler/dommer dan BF4, wat weer simpeler is dan BF3, wat weer simpeler is dan BF2 etc.

Beetje graphics/setting vs gameplay afweging imho.

• Tennisbal
Zijn redelijk genoeg 60hz servers met 48+ spelers. 6.50 is denk basis spel alleen? Ik heb premium gekocht omdat ik alles wilde hebben. Mooi spel. B1 trekt mij veel minder ivm oude wapens enzo

• Loondijke
quote:
Tennisbal schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:03:
Zijn redelijk genoeg 60hz servers met 48+ spelers. 6.50 is denk basis spel alleen? Ik heb premium gekocht omdat ik alles wilde hebben. Mooi spel. B1 trekt mij veel minder ivm oude wapens enzo
Alleen basegame inderdaad; totdat BC3 uitkomt is dat ons zoethoudertje. Samen met PUBG en iRacing overbrug ik dat wel denk ik. Als ik dan echt wat tekort kom kan ik DLC apart erbij kopen :).

• Tennisbal
quote:
Loondijke schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:06:
[...]

Alleen basegame inderdaad; totdat BC3 uitkomt is dat ons zoethoudertje. Samen met PUBG en iRacing overbrug ik dat wel denk ik. Als ik dan echt wat tekort kom kan ik DLC apart erbij kopen :).
Ben ook begonnen met alleen basisspel maar later voor 21 e premium gekocht dlc. Wilde toch meer :)

• Loondijke
Ik zit nu te kijken; de Premium kost (incl. basegame) maar € 21,-..... tja, dan kan ik die beter direct nemen voor die 14 euro meer.

• Alexknl
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 15:32
quote:
Loondijke schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:02:
Ik zit nu te kijken; de Premium kost (incl. basegame) maar € 21,-..... tja, dan kan ik die beter direct nemen voor die 14 euro meer.
Zou gewoon met premium nemen inderdaad. Dan heb je veel meer om te spelen en kun je alle servers joinen. Zeker de moeite waard.

• Haagse Mafkees
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 19:03
Voor wie interesse heeft en veel bezig is met de stealthjet (F35) organiseer ik een toernooitje. Hier kan je je registreren.

http://challonge.com/switchesgetbitches

Ik heb een dogfight server, al een tijdje, dus dacht, laat ik eens een toernooitje organiseren.

Er doen een hoop top piloten mee dus als je van een uitdaging houdt en al wat dogfight ervaring hebt dan kan je jezelf meten met de besten.

Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Hier kan je wat kennis op doen, www.bf4dogfight.com

Cya in the sky! :)

• Paulus07
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
chips. dacht ik ga BF4 weer eens spelen na al die tijd. Destijds vele gespeeld op de ps4. Maarja alle DLC en stats zijn dus ook op ps4 en kunnen niet naar pc gezet worden.

Kan ik weer helemaal opnieuw gaan beginnen :P

Is er iets bekend van een actie mbt gratis DLC die tijd terug geweest zijn? Heb er toen paar op de ps4 geclaimed.

Mis de maps uit BF3/Battlefield 4: Second Assault :)

EA heeft geluisterd:

https://www.origin.com/nl...battlefield-4-final-stand

Gratissssss! :)

Paulus07 wijzigde deze reactie 05-06-2018 21:54 (15%)

http://www.aquablog.nl | Alles over aquascaping

• aex351
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 21:21

aex351

I am the one

Bij Origin is nu een sale, BF4 Premium voor 19,99.

< dit stukje webruimte is te huur >

• aex351
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 21:21

aex351

I am the one

Dit spel is wel echt een teleurstelling zeg. De singleplayer modus zit vol met bugs. En multiplayer is ook alles behalve spannend. Het spel is natuurlijk al wel 5 jaar oud, maar ik had er wel iets meer van verwacht. Wat dat betreft is Battlefield 1 echt velen malen beter.

< dit stukje webruimte is te huur >

• NoFearCreations
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 13:52
Is het nog de moeite waard om hem aan te schaffen? Wilde eerst BF3 proberen, maar was vergeten dat ik vroeger een vage russiche key had gekocht, en je nu de taal niet meer terug naar engels kan zetten.

Als ik dan een BF moet kopen, liever IV. Moet je ook alle expansies hebben?

"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | RoG R280 Platinum 3GB | 12GB DDR3 | Windows 10.1 |

• Alexknl
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 15:32
NoFearCreations schreef op maandag 25 maart 2019 @ 19:07:
Is het nog de moeite waard om hem aan te schaffen?
100% zeker weten. Veel servers beschikbaar en ik speel hem zelf ook liever dan BF1/BFV.
Premium pass is zeker handig, deze is volgens mij zelfs een paar keer gratis geweest of voor een paar euro verkrijgbaar. Even in de gaten houden zou ik zeggen. :)

• NoFearCreations
Alexknl schreef op maandag 25 maart 2019 @ 19:54:
[...]

100% zeker weten. Veel servers beschikbaar en ik speel hem zelf ook liever dan BF1/BFV.
Premium pass is zeker handig, deze is volgens mij zelfs een paar keer gratis geweest of voor een paar euro verkrijgbaar. Even in de gaten houden zou ik zeggen. :)
Kan via grijze keysites een premiun pass krijgen voor +/- €12,- dus denk dat ik hem maar een aan ga schaffen. Dan ook maar is een leuke squad vinden om mee te spelen via Discord.

"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | RoG R280 Platinum 3GB | 12GB DDR3 | Windows 10.1 |

• NoFearCreations
Dubbelpost, maar ik zoek nog een leuke niet te serieuze squad die via discord speelt?

Pagina: 1 ... 43 44 45 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 KPN

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True