Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Battlefield 4 PC topic

Voor de spelers van de playstation en xbox versies van de game is er dit topic:
[PS3/X360] Battlefield 4
Introductie
Battlefield 4 is de opvolger van Battlefield 3 en tevens ook de eerste Battlefield game waar een game uit de main franchise meteen wordt opgevolgd door een andere game uit de main franchise. Tot dusver waren er altijd spinoff games tussen de genummerde delen. Battlefield 4 is de negende game in de serie. Battlefield 4 volgt op de bestverkopende Battlefield tot nu toe met meer dan 15 miljoen kopieën verkocht. Battlefield 3 was de eerste main franchise Battlefield die zowel uitkwam voor de PC als de consoles van respectievelijk Microsoft en Sony.

Ontwikkelaar: Digital Illusions CE
Publisher: Electronic Arts
Platforms: PC
PS3/PS4
XBOX360/XBOX One
Genre: First Person Shooter (FPS)
Engine: Frostbite 3
Officiële website: http://www.battlefield.com/battlefield-4
Release: 29/31 oktober 2013
Specs
Minimal:
Windows Vista SP2 32 bit
AMD Athlon 2x 2.8ghz of Intel Core 2 duo 2.4ghz
4GB RAM
AMD Radeon 3870 of NVIDIA geforce 8800gt met 512mb vram
30GB HHD space

Recommended:
Windows 8 64 bit (voor DX 11.1)
AMD six core processor or Intel quadcore possessor
8GB RAM
AMD Radeon 7870 of NVIDIA Geforce GTX660 met 3GB vram
30GB HDD space
Singleplayer
Ik kan nu wel een verhaal gaan maken over de singleplayer maar in het kort lijkt mij beter.
Als je de wapens welke je unlocked niet wilt bespaar jezelf dan die 5 uur uit je leven. Ik meen het, dit is geen goede singleplayer...
Multiplayer
Uiteindelijk draait Battlefield om de multiplayer en deze is wederom weer van de partij in Battlefield 4. Bij deze iteratie van Battlefield zijn er zoals gebruiken weer heel veel dingen veranderd. Zo zijn de klassen grondig aangepast en is er een derde factie toegevoegd. China maakt wederom zijn opwachting in Battlefield na afwezig te zijn geweest sinds Battlefield 2. Verder zijn er een paar gamemodes toegevoegd door DICE. DICE heeft aangegeven dat elke gamemode te spelen is op elke map. De gamemodes zijn de volgende:
• Team Deathmatch
• Squad Deathmatch
• Rush
• Conquest Domination
• Conquest
• Defuse
• Obliteration
Wapens
Het belangrijkste onderdeel van een schooter zijn natuurlijk de vuurwapens. Met de release van Battlefield 4 is de wapenlijst ook definitief geworden. Er zijn net als bij Battlefield 3 vier klassen namelijk assault, engineer, support en recon. De klassen zijn alleen grondig gewijzigd ten opzichte van Battlefield 3. In Batlefield 4 zijn carbines en designated marksmen rifles wapens voor alle klassen geworden en zijn personal defence weapons exclusief voor engineer geworden. Shotguns blijven voor alle klassen beschikbaar. Het resultaat is dat carbines nu beschikbaar zijn voor zowel support als recon die als de zwakkere klassen van Battlefield 3 golden. Dit is gedaan om deze klassen beter speelbaar te maken en voor meer variatie te zorgen.
Voor een wapenoverzicht inclusief accurate stats staat hieronder een link naar Symthic.com. Hier kan je alle wapens vinden en de precieze statistieken van deze wapens. ;)
http://symthic.com/bf4-stats
Commander
De commander keert ook terug in Battlefield 4. Oorspronkelijk geïntroduceerd in Battlefield 2 en ook aanwezig in Battlefield 2142 maar sinds dien afwezig in Battlefield games. De commander is zoals de naam doet vermoeden de commandant van een team. Deze heeft de mogelijkheid om squadleaders doelen te geven, speciale wapens in te zetten zoals een tomahawk kruisraket of de AC-130, verkenningsvliegtuigen op te roepen of ammo te droppen.
Vehicles
Een Battlefield game zou niet compleet zijn zonder voertuigen en BF4 heeft zeker geen tekort aan keuze. Er zijn jets, meerder helikopters, tanks, infanterievoertuigen en verschillende transportvoertuigen. Elke factie heeft elk soort voertuig. De meeste voertuigen variëren alleen op details zoals hun uiterlijk. Sommige voertuigen zijn wel verschillend van hun tegenhangers in dezelfde klasse.
Maps
De game heeft uiteraard ook mappen om op te spelen. Bij de release zijn er 10 mappen beschikbaar. Verder zullen er vijf DLC pakketen beschikbaar komen met elk naar verwachting 4 mappen om het totaal op 30 uit te laten komen. Verder heeft DICE aangegeven dat elke map in BF4 heeft een Levolution element heeft. De eerste DLC, China Rising is uitgebracht op 3 december en er is geen Levolution in de mappen. :F
De mappen zijn de volgende:
-Siege of Shanghai
-Paracel Storm
-Zavod 311
-Lancang Dam
-Flood Zone
-Rogue Transmission
-Hainan Resort
-Dawnbreaker
-Operation Locker
-Golmud Railway

China Rising:
-Altai Range
-Dragon Pass
-Guilin Peaks
-Silk Road

Second Strike: Back to Metro :Y)
-Caspian Border
-Gulf of Oman
-Operations Firestorm
-Operation Metro

Naval Strike:
-Lost Islands
-Nansha Strike
-Wave Breaker
-Operation Mortar

Dragon's Teeth:
-Lumpini Garden
-Pearl Market
-Propaganda
-Sunken Dragon
Community servers:
Er zijn een aantal community servers die worden betaald door leden van GoT. Tweakers.net is niet geassocieerd met deze servers.

Als eerste zijn er de BuG servers. Op het moment zijn er twee servers.
http://battlelog.battlefi...4-4ec4-bbac-dacda8b6e67f/
http://battlelog.battlefi...3-4da9-a4b0-177de0e81763/
Spelerslijst:
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn is er een spelerslijst. Als je jezelf wilt aanmelden dan kan dat hier:
https://docs.google.com/s...RSYzEwTTh3cmc&usp=sharing

Dan is er ook een tweakers platoon met hun eigen topic hier op tweakers. Als je samen wil spelen met je medetweaker dan moet je hier zijn. ;)
[PC] Battlefield 4 - Tweakers Platoon

edit:
28 oktober, topic geopend en TS grondig aangepast.
11 december, servers toegevoegd en wat aanpassingen aan de TS.
15 mei, TS aangepast voor deel 3.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• secretdk
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 28-04 16:07
quote:
S.J_84 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 11:24:
[...]

Waar heb je dat gelezen?

Ik zat even het battlelog forum af te speuren maar vond niets, misschien kijk ik er over heen.
Welke gedeelte zoek je? Van die patch van vandaag? Ik zal wel weer even een paar recente stukjes plakken die wat helderheid geven.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 14:06
Misschien iets voor OP? Als je BF op Facebook volgt krijg je de Nederlandse contant. Maar met een kleine aanpassing kun je de pagina in het Engels krijgen en zo ook de updates!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• secretdk
  • Laatst online: 28-04 16:07
quote:
S.J_84 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:29:
[...]

Bedankt, ik las ook even snel alle kopstukken door vandaar dat ik het waarschijnlijk gemist had zoals ik aangaf.
Vervelend dat je niet simpelweg de posts van DICE developers kan tracken.
quote:
fynrd1 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:32:
Ben benieuwd hoe snel ze dit gaan implementeren in de main client.
Ook daar heb ik een vaag antwoord op gevonden (persoonlijk denk ik bij de dragons teeth release).

quote:
caanova1984 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:46:
[...]

Inderdaad _/-\o_ _/-\o_. Zeikwijve die elke seconden kijken voor een update maar, aan de andere alleen maar zeiken op 1 van de beste games van de afgelopen jaren. Pech dat progressie samen valt met problemen. Het is jullie keuze of kiezen voor cod met steady engine of Frosbite met elke keer impovement. Al duurt het net iets te lang.
Of ze konden improvement bundelen aan een steady engine, maar hiervoor is er te weinig tijd ingestoken.

secretdk wijzigde deze reactie 16-05-2014 16:24 (35%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 01:27

Game PC

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lordprimoz
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 16:09
Sinds kort draaien we een Tweakers BF4 server. Dus voor wie geinteresseerd is:

http://g.bf4stats.com/0sTuZoqS/pc/b7c2382e-5411-4544-9ce5-6b8ef91cf4b0.png

Acties:
  • 0Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 16:35

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Net premium gekocht:

Dafuq?

Zoek je mensen om mee te gamen, of om gewoon mee rond te stoeien? Kom gerust langs in ons Discord kanaal.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• koesie10
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 15-06 17:18
En het lijkt erop dat er een nieuwe BF game aankomt: Battlefield Hardline!
Dit zit in de Battlelog assets:

koesie10 - Mijn specs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 21:30
Via http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=825964

Zie ik daar een Battlefield 2: Special Forces gadget rip-off?

Pre order cancelled.

Strava profile - Steam profile

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Asgaro
quote:
DanielWW2 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 18:15:
[...]

Jij hebt BF4 nog niet eens met je pre order cancelled. :P
Soon™

Waarschijnlijk na wat degelijke patches van die Magic Community Test Server ;)

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 22:11

Rivanov

Apple freak

EA has officially confirmed the existence of Battlefield: Hardline following leaks that emerged earlier today. A reveal will take place during the company’s E3 2014 media briefing, a newly-opened teaser page reveals. We’ll be getting a first look at Hardline on June 9 at 12 PM PT / 3 PM ET.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• SmokingCrop
  • Niet online
nieuwe Patch + Bericht op CTE: (472MB Patch)
PATCH DAY
Today we will patch both server and client on the CTE for the fifth time! This will mean some server downtime. You will also have to update your CTE client in Origin to join servers once they are up again.

PATCH CONTENTS
This patch includes:

Jet rear-view camera on separate button (Free look)
Russian Stealth jet ECM visual effect fix
Uniform Soldier Aiming improvements (Based on CTE player feedback)

WHAT ARE WE TESTING?
The contents of this patch includes fixes based on your feedback through the forums in the CTE. We would like you all to test these items to make sure we adressed them correctly (in your opinion)!

END OF INITIATIVE?
This patch concludes the first initiative on the CTE. The end of an initiative will not necessarily mean we won’t be working on additional fixes and tweaks in this area – it will just not be the focus of the full team.

For instance, we are working on automating the client side High frequency update option (and removing the option), as well as other tweaks and fixes to the netcode in general.

In the coming days we will switch to the natural follow up to network/”netcode” issues – Core Gameplay. More information about next initiative will be posted soon!

PATCH – NEXT RELEASE
The next release in the retail game will include a bulk of the changes and fixes made on the CTE. We think this collection of changes to the game, which were tested through the CTE is significant enough to warrant its own release as early as possible.

INCLUDED FEATURES
The upcoming release will contain the following features and fixes (PC, see coming patch notes for detailed list per platform):

Fix for explosion packs not being shootable sometimes
Fix for reducing damage mismatch between client/server
Fix for third person player orientation mismatch
Character collision improvements
Improvements for client side packet loss
Various server performance improvements
High Frequency Bubble
Server to client “tickrate” improvements for damage, position, rotation, projectiles and stance (infantry/vehicle)
High Frequency Bubble: Added client option to set frequency of server to client update rate (OFF/LOW/MED/HIGH, default: OFF)
High Frequency Bubble: Added server kill switches to disable feature for rest of round based on low server performance
Dampened explosive camera shake
Reduced FrameHistoryTime by 33% (less time for a client to inflict damage to enemy during packet loss)
Various server side network improvements and fixes

FUTURE FEATURES
The following fixes and improvements did not make this release – and will continue to be tested on the CTE for upcoming releases.

Not all fixes and improvements are guaranteed a release however – some will not meet our quality demands or are simply tests for the CTE environment.

Possible fix for PC chat delay (unconfirmed)
Hainan Resort: Under-terrain exploit fix
Deathshield fix (already live, CTE integration)
Obliteration Competitive mode
Operation Metro 2014 exploit fix (partial)
PC-Client stability improvement
High Altitude Jet fix (Released separately very soon)
Changed the way FOV slider option works – the UI now correctly displays vertical FOV
Improved the Uniform Soldier aiming based on CTE player feedback
Added Jet 3P rear view camera
Implemented FOV slider for vehicle 3P chase camera (option)
Visual fix for weapon sticking out of ragdoll and rotating weirdly
Fix for Hardcore killcard not showing up properly

Klik voor [handleiding] Raspberry Pi met UniFi controller en Pi-hole (headless)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Prozaq
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 15-05 16:52
Zo af en toe heb je van die wtf momenten, gisteren een kill gemaakt met een versperringshekje, dat ding dat links staat .
Opblazen met een stukje c4 en dat ding schiet rechstreeks bij een team maat tegen zijn kanus :D

Prozaq wijzigde deze reactie 02-06-2014 12:08 (4%)

Acties:
  • 0Henk 'm!
Maybe :o

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BrainBugs
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 22:08
Sinds de laatste patch heb ik wat geheugen problemen. Meer mensen hier last van?

edit: punkbuster updaten lijkt het probleem verholpen te hebben.

BrainBugs wijzigde deze reactie 08-07-2014 21:13 (28%)

• Sinus_rhythm
quote:
Bee.nl schreef op maandag 14 juli 2014 @ 12:11:
[...]

Het onderhoudswindow is inmiddels uitgebreid van 10:00-11:30 naar 10:00-15:00. Beetje jammer dat uitgerekend nu langdurig onderhoud is, omdat we vandaag een 2XP compensatiedag kregen voor de problemen op zaterdag.
Bij de DLC release krijgen we nog vast meer 2XP dagen

(12:30) Er kunnen weer servers gejoined worden :)

Ook staat er een tijd in origin :9

Sinus_rhythm wijzigde deze reactie 14-07-2014 13:11 (14%)

• Asgaro
Is BF4 nu grotendeels gefixt qua netcode?

Ik heb bijna alle video's over netcode/tickrate/high-frequency-update/network-smoothing-factor eens bekeken van Battle(non)sense ( YouTube: Battle(non)sense ) en nu ben ik up to date met "het ganse plaatje" en de verbeteringen die DICE LA heeft aangebracht.

Vooral deze slide is interessant. Alleen jammer dat hij die pas na meer dan 10 min in de video ( YouTube: Which Battlefield has the best Netcode? ) toont. :P

De delay in BF4 benadert dus nu bijna BF2 in LAN mode: dat is eerlijk gezegd wel fantastisch.

Speelt BF4 dan ook veel beter nu?
De persoon hierboven test namelijk altijd op lege servers, wat niet echt representatief is.

Ben nu vrij zeker dat ik direct BF4 zal kopen zodra mijn Steam backlog grotendeels uitgespeeld is. :) (Zit ver op het einde; nog 2 maand ongeveer)

• Sinus_rhythm
Zag op battlelog deze tip staan voor het joinen van BT servers. Zo je filter instellen:

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Zoek je mensen om mee te gamen, of om gewoon mee rond te stoeien? Kom gerust langs in ons Discord kanaal.

• Leeuw070
quote:
DAMAGE schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 22:38:
Hebben jullie de Phantom Initiate assignment al gehaald? Wat een chaos de laatste dagen op de servers zeg. Overal roadkillende wagentjes en bikes. C4 bikes. Noem maar op. Ik heb maar besloten om mee te doen met het grind-fest en heb er een compilatie van gemaakt:

Zitten een paar toffe kills tussen als je het mij vraagt :) (Ook een paar std kills, maar hey, het is een grind!)
Ondanks dat ik me soms mateloos irriteer aan deze game heb ik toch de drang dit soort assignments snel te halen }:O
Roadkills waren wel vermakelijk , op silkroad voorbij snipers en supliers rijden alsof je ze niet gezien hebt en op het moment dat je ze achter je aan ziet rennen met hun c4 pakketjes vol gas achteruit eroverheen _/-\o_

Leeuw070 wijzigde deze reactie 06-08-2014 18:01 (5%)

Game PC

Nou ik denk niet de de BF4 community de famas heel erg leuk vond want eigenlijk was het tegen je vervelender en als je hem gebruikte was hij niet eens echt goed op 25+m en de fucking lange reload.

beuker19 wijzigde deze reactie 11-08-2014 10:07 (28%)

• Fonta
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 20-05 23:25

Fonta

BuG Admin

Dit is hoe mijn instellingen waren:

En ga ze nu eens zo proberen:

Zo op het eerste gezicht niet echt een groot verschil in kwaliteit.

BuG Community - Discord: discord.bug-community.com - Steam: F0nt44444

• spartacusNLD
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 16:45
heb een probleem bij het opstarten van BF4:

het scherm gaat flikkeren (af en toe beeld) en daarna krijg ik dit:

hij opent in windowd mode terwijl ik dat niet zo ingesteld heb..
geluid hoor ik wel maar beeld krijg ik niet.. het is bij alle servers die ik join
ik heb de juiste drivers en zeker het systeem op het spel te draaien (zie specs onder deze post)

wie helpt mij? :(

spartacusNLD wijzigde deze reactie 24-08-2014 13:26 (20%)

PC: Fractal Design Define S | Asus Z170 PRO GAMING | i7 7700K | H115i Pro | GTX 1080ti | Corsair LPX DDR4 16GB | Samsung SM961 M.2 256GB | EVGA SuperNOVA 750 G2 |

• Bee.nl
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

De mapnamen zijn nu te zien bij de Final Stand CTE server: Operation Whiteout, Hammerhead, Giants of Karelia en Hangar 21. Helaas nog password protected. Er zitten alleen wat Dice-leden in.

http://eaassets-a.akamaihd.net/bl-cdn-cte/cdnprefix/97350295ff538cc6170898c4318c1c411741110a/public/base/bf4/map_images/195x79/xp4_arctic.jpg http://eaassets-a.akamaihd.net/bl-cdn-cte/cdnprefix/97350295ff538cc6170898c4318c1c411741110a/public/base/bf4/map_images/195x79/xp4_subbase.jpg

http://eaassets-a.akamaihd.net/bl-cdn-cte/cdnprefix/97350295ff538cc6170898c4318c1c411741110a/public/base/bf4/map_images/195x79/xp4_titan.jpg http://eaassets-a.akamaihd.net/bl-cdn-cte/cdnprefix/97350295ff538cc6170898c4318c1c411741110a/public/base/bf4/map_images/195x79/xp4_wlkrftry.jpg
wat meer early gameplay van lvlcap. je kan het nu ook cte spelen.

volgens mij is dit zo'n caseless 1 million rounds per minute electronische gun.

quote:
Bee.nl schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:07:
Die sneeuwscooters zijn lachen :D Damn die dingen zijn snel. De stationary SC-42 is net een railgun; nogal overpowered. Verder nog een HT-95 tegengekomen, een soort hover tank. Net eventjes in mogen rijden, maar dat werkt dus helemaal anders dan je gewend bent. Je moet met je muis sturen en de loop kan niet roteren.
als je planetside 2 gespeeld hebt als Vanu met de heavy hover tank, de magrider, ben je in principe praktisch al opgeleid hiermee te spelen :) al lijkt mij dat deze een totaal vastgezette loop heeft tov de planetside 2 versie die wel op en neer kan.

Maps:
sneeuw map openlandschap: operation whiteout (kan je nu spelen)
alborz mountain achtig iets met meer etc: hammerhead
bosmap: giants of karela
grote walker hangar in een bergmap: hangar 21

SouLLeSSportal wijzigde deze reactie 09-09-2014 19:35 (107%)

gamepc Nick Battlelog: ACEpr0faker Steam: pr0faker Twitch

• svenvv2
  • Laatst online: 14:19
Jackpot :D:D

• Bee.nl
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Zojuist gekilled door een XD-1 (multiple kill vehicle); wat een apparaat :X

Schijnt dat er ook een lid van onze community een Fairfight ban heeft -O-
We kwamen er echter omdat het in de chat stond en een mede member er een screenshot van heeft gemaakt.
Nu blijf hij ontkennen dat hij iets heeft gebruik maar ja dat heeft Lance Armstrong ook 10 jaar gedaan maar ben wel benieuwd op welke grond hij bijv. een ban heeft gehad.

Ook nog anders nieuws en dat is er dit weekend ook nog Final stand op CTE kan worden gespeeld.
FINAL STAND PRE-RELEASE: EXTENDED THROUGH WEEKEND, HANGAR 21 CTF TOMORROW SAT

Hangar 21 _/-\o_

quote:
Veldslag schreef op maandag 15 september 2014 @ 20:29:
Ik krijg regelmatig dit te horen van punkbuster;

[...]

Ik heb autohotkey en logitech gaming software geinstalleerd (kicks begonnen een tijdje nadat ik mijn nieuwe muis met de bijhorende software ben gaan gebruiken). Als voertuigenhoer heb ik lang geleden in autohotkey een script geschreven die spatiebalk spamt. Werkte altijd prima. Toen een nieuwe muis gekocht en de bijbehorende software geinstalleerd. Alles werkte nog prima. Toen ineens (misschien na een patch?) werd ik steeds gekicked na 2-3 rondes in dezelfde server. Erg vervelend, dus ik heb BF4 opnieuw gedownload en geinstallerd, punkbuster ook, en ook logitech gaming software. Ik word nog steeds gekicked. Dit is problematisch bij 8v8 matches; dan heeft mijn team ineens een tijdje een speler tekort.

Nog geen oplossing kunnen bedenken. Ik hoop dat de september BF4 patch het oplost, of anders een update van punkbuster of logitech. Enige wat ik nu kan doen is niet langer dan 2 rondes op dezelfde server zitten zonder te rejoinen, en rejoinen net voor een 8v8/32v32 match begint.

• Fonta

Fonta

BuG Admin

Het geheugen gebruik loopt inderdaad op, maar dat verklaard nog niet de rubberbanding van afgelopen dagen (sinds vrijdag) want server versie R41 draaien we toch al een tijdje mee en tot voor vrijdag geen last gehad.
Het is ook dat iedereen er tegelijk last van heeft, en het is ook provider onafhankelijk.

• yinx84
  • Laatst online: 18-06 11:47
Oude vs nieuwe benodigde aantal kogels op verschillende afstanden:

• yinx84
Leuk detail trouwens... je emblem verschijnt nu ook op je parachute:

quote:
Gundogan schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 22:19:
[...]

Viel me ook al op. Wapens als de SAR en RPK moet je niet meer proberen tenzij ze ver weg staan en ze het niet doorhebben dat ze al een paar keer geraakt zijn. :-( Die hadden ze misschien met rust moeten laten.

Rest voelt wel iets meer snappy en consistenter aan (als er een geen lag is uiteraard). Beetje houtje touwtje aanpassingen allemaal om de grotere problemen als netcode en model animaties te omzeilen, maar het werkt wel een beetje naar mijn mening.

• Fonta

Fonta

BuG Admin

Gisteren tegen de BF4 Cinematic Tools aangelopen. Kan je leuke dingen mee doen zoals de tijd freezen.
Meteen ff snel 2 screenshotjes gemaakt.
Van: http://www.bfcinematictools.com/
LET OP!!! Niet op Punkbuster en fairfight enabled servers gebruiken!!!
Anders krijg je namelijk een perm ban op je account.

• NLsandman
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 17-06 22:34
Nog steeds rendering problemen BF4:

glitch die ik nog niet eerder heb gezien :+

• Phuncz
  • Registratie: december 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Hoezo stacking ?

Paar minuten later was het alweer gedaan:

Heb maar even ge'idled...

• DirkZzZ
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 17-06 22:47
quote:
Xenomorf_1979 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 20:07:
Meer mensen die niet kunnen joinen in een server, voor een uur terug (toen ik aan het eten was) was dit nog niet zo.
Ik kom ook nergens in op dit moment, constant een rode balk onderin.

http://puu.sh/cMHc3/8244b04d82.png

• Leeuw070
Heb sinds een paar dagen dat als ik battlelog open in chrome m`n CPU op bijna 100% schiet .
Dit gebeurd op beide pc`s .

Meer mensen hier last van of een oplossing ?

Game PC

• Fid3lity
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 26-05 20:55

Fid3lity

Spectre X

Soms heb je van die games...

Lijkt het heel lang onwijs spannend, rond de 900 lijkt het voor ons compleet kansloos en vertrekt een van onze betere spelers. Ik zei toen al in de chat dat het wel gespeeld was.. Rest van het team bleef gelukkig wel en speelde door met de mentaliteit en inzet van een Dirk Kuyt. Jongens, wat een gruwelijke pot was dat zeg.

Helaas zelf nog level 10, deze week pas begonnen met spelen mda. Origin Game-Time. Weet niet of ik het spel nou ga kopen of niet.

Fid3lity wijzigde deze reactie 12-11-2014 20:25 (6%)

• Prometheus
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 14-03 14:51
Ze zijn weer goed bezig in de CTE, nieuwe ADS animaties:

Weer een stap dichterbij het oplossen van headglitching.

Prometheus wijzigde deze reactie 13-11-2014 10:41 (6%)

Battlefield 4: Os1rls Tribes Ascend: Os1rls

• svenvv2
Zo, ik kan LevelCap knifen ook weer van mijn to-do list afstrepen :)
Hij speelt momenteel op die phantom boog server die spartacusNLD een paar posts terug heeft gelinkt.

edit: Die battlepack glitch werkt bij mij maar half. Ik krijg er telkens 1. Welke server gebruiken jullie?

svenvv2 wijzigde deze reactie 18-11-2014 14:56 (32%)

• spartacusNLD
  • Laatst online: 16:45
quote:
svenvv2 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:30:
Zo, ik kan LevelCap knifen ook weer van mijn to-do list afstrepen :)
Hij speelt momenteel op die phantom boog server die spartacusNLD een paar posts terug heeft gelinkt.
[afbeelding]

edit: Die battlepack glitch werkt bij mij maar half. Ik krijg er telkens 1. Welke server gebruiken jullie?
jammer dat t unranked is en t dus ''eigenlijk'' niet telt ;) :P
en heb ook die battlepack glitch... stuk of 30 gekregen.. heb nu 10 * 200% xp boost :P

hier iemand op reddit dit t ook heeft:

spartacusNLD wijzigde deze reactie 18-11-2014 15:59 (14%)

PC: Fractal Design Define S | Asus Z170 PRO GAMING | i7 7700K | H115i Pro | GTX 1080ti | Corsair LPX DDR4 16GB | Samsung SM961 M.2 256GB | EVGA SuperNOVA 750 G2 |

• Leeuw070
LEKKÂH !!!!!

Game PC

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

We staan op vid bij Levelcap:

Ben ik nu beroemd? :')

Edit: Iemand zat zo te zeuren dattie wou testen of LC z'n deaths eruit knipte, hier is je antwoord. :Y)

D4NG3R wijzigde deze reactie 19-11-2014 18:40 (23%)

• svenvv2
quote:
D4NG3R schreef op woensdag 19 november 2014 @ 22:30:
[...]
Heerlijk dingetje trouwens, als er PHANTOM ONLY servers komen met CQB maps ga ik er vaker mee spelen. _/-\o_ In de 'normale' gameplay zie ik hem nergens serieus gebruikt worden.
U vraagt wij draaien:
http://cache.www.gametracker.com/server_info/31.204.132.39:25500/b_560_95_1.png

• Fonta

Fonta

BuG Admin

quote:
SouLLeSSportal schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:21:

[...]

volgens mij is dat ook een van de makkelijkere maps om te zoeken, ivm dat het binnen is, dus geen heli etc nodig hebt. zitten behoorlijk wat spawnspots bij elkaar in de buurt.
Zelf vond ik het een van de lastigere maps. Op de andere maps had ik ze sneller gevonden.
Yep, ik heb ze alle 4 gevonden :D

Alhoewel ik op Hangar 21 de dogtag 2x gevonden heb, 1 keer in de pijpen bij D en 1x onder de truck bij C.
Deze map is trouwens niet alleen binnen.

En de eye dogtag heb ik ook al gehaald :D
quote:
Donnie schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:43:
Iedereen die moeilijk doet om die fokking dogtags te vinden hou er maar mee op :) Als je de vorige 3 phantom programs gewoon hebt behaald kun je deze tag gewoon overslaan.

Equip je phantom program dogtag, trek je phantom pakkie aan, zet de phantom weapon camo aan en ga als engineer of sniper de lift in. Je zet je mav of eod buiten de lift neer en zodra de lift dicht gaat switch je over naar de MAV of EOD. Je blijft nu in leven omdat je als ware niet in de lift staat maar je EOD/MAV controlled. Wacht nu tot dat de lift deuren open gaan en tada, je staat in de ruimte, password opgeven, bow pakken, op het kastje springen voor de assignment en klaar is kees!
Ik zou toch eventjes op zoek gaan naar de dogtags. De glitch is bekend bij DICE en je hebt een grote kans dat je de bow weer kwijt raakt als je er op deze manier aan komt.

• Fonta

Fonta

BuG Admin

BF sowieso boven COD :D

Op CTE zijn ze trouwens leuk bezig. Gisteren is er weer een update geweest en heb een paar potjes gespeeld terwijl het hele DICE gespuis ook op de server was. Oa T1gge heb ik een kleine tiental keer naar zijn volgende leven mogen schieten :+

Wat deze patch in mijn optiek echt interessant maakt is dat ze begonnen zijn met een nieuwe prototype:

Maar ook zijn ze bezig met de flight mechanics om vliegen weer leuk te maken, high res red dot sights, zelf instellen wat voor kleuren hit indicators je wilt voor hit, headshot en het fatal shot.

Hiernaast zijn ze bezig om een casual competitive matchmaking mode te bouwen.
Dit is iets wat volgens mij nog wel het nodige aan aanpassingen nodig heeft maar klinkt allemaal veelbelovens :)

Gisteren nog even gevraagd of er ooit nog een battlerecorder in de game kwam terwijl ik het antwoord al wist. Dit is nog steeds onveranderd al heer erg lang van de tafel... Helaas.

Fonta wijzigde deze reactie 05-12-2014 11:55 (9%)

• Phuncz
  • Registratie: december 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Oh wait, I uninstalled it last week.

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 17-06 20:59

Yonix

Gamertag: Yonix360

Ik kon het niet laten. Een klein Sinterklaas-cadeau van moi, voor moi. O+

See you on the Battlefield! 8) (yonix360)

Yonix wijzigde deze reactie 05-12-2014 20:33 (4%)

AMD Ryzen 2700X | ASUS Crosshair VII Hero | Gigabyte AORUS GTX 1080Ti | Corsair LPX DDR4 (16GB) | Samsung 850 EVO (120+500GB) | Seagate Barracuda (1TB) | Asus ROG Swift PG278Q | Oculus Rift + Touch | Fractal Design Define R5 | Xbox One X | PS4 Pro

• bvk
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 20:45

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

quote:
huntedjohan schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 23:51:
als je op een willekeurige server zit kan toch iedereen je party joinen, of heb ik dat mis?

we willen gewoon met 2 of misschien 4 man een server runnen zonder anderen. of het ranked of unranked is boeit niet. we willen gewoon voor de fun spelen wat we vroeger ook deden in COD, gewoon een eigen server maken, en dan gewoon met 2 of 4 man een avondje fun beleven.

bij I3D kun je wel voor BF3 unranked servers huren, maar die zijn er wat ik kan zien niet voor BF4, en weet niet of een unranked server al een match kan starten met 2 players. of dat unranked ook 4 players nodig heeft om te starten.
Als jij een server huurt en die op Private zet heb je alle vrijheid in de settings. Dan kun je ook gewoon de minimum player setting aanpassen in Procon. Met Official is een en ander uitgegrijsd, maar met Private kun je dus onderstaande allemaal aanpassen:

Specs

• Fonta

Fonta

BuG Admin

|:( 8)7
Die settings zijn alleen maar gelocked omdat het vinkje lock preset related values aan staat en heeft niets met Official te maken.
Dat je de settings niet kan aanpassen als je het vinkje uitzet, op apply drukt achter (op de afbeelding) normal en dan iets probeert aan te passen komt door de mogelijk official instelling van de server.
ProCon die heeft hier geen restricties voor.

Fonta wijzigde deze reactie 07-12-2014 16:46 (48%)

• Fonta

Fonta

BuG Admin

Die afbeelding is ook van Grand Bazar trouwens.

Maar in hoeverre is Battlefield Reactor een betrouwbare bron?

En inderdaad beetje vreem verwoord. Bedoelde BF3 mappack voor BF4.

Die Reacties op imgur lezend zou het ook zomaar een nieuwe netcode kunnen zijn.
Toen ik vorige week op CTE speelde met al die DICE developers werd er iets gezegd van "dat het zou kunnen komen door de nieuwe netcode".
Maar dat zou helemaal niet zulk spectaculair nieuws zijn.
Nee, dan hou ik het toch op de populairste maps van BF3 in BF4.

Fonta wijzigde deze reactie 09-12-2014 15:50 (71%)

• Leeuw070

Nederland gaat ook aardig los 8)7 Je moet wat op eerste kerstdag ......

Leeuw070 wijzigde deze reactie 25-12-2014 23:19 (20%)

Game PC

• Badtothebone
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 21:02

Badtothebone

hatsieflatsie

Kunnen ze niet gewoon alle Chinees IP's blokkeren o.i.d. Daar komen de meeste aanvallen vandaan.

Badtothebone wijzigde deze reactie 26-12-2014 19:38 (29%)

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/yhjsut-2.png[/img]

• Brogala
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 01:17

:')

Hij ging 88-1 op het laatst. Rondes daarna ging hij wat minder. En banned: http://nl.tinypic.com/vie...=29c7868&s=8#.VKbC2yvF_Yw

Brogala wijzigde deze reactie 02-01-2015 17:11 (21%)

Steam: Brogala

• loewie1984
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 15:17

loewie1984

music addict! pizza monster!!

Ja hoor, ik ging best lekker en ineens, bam:

bf4 ????

Wat is dat nu weer?

discogs

• Leeuw070
Zavod by night :)

https://imgur.com/a/ETEOL

Leeuw070 wijzigde deze reactie 18-01-2015 17:19 (50%)

Game PC

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 23:46

steveman

"Be curious"

quote:
NLsandman schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 14:40:
[...]

Het hoeft niet altijd met dat versnellen.

[video]

[video]
Volgens mij stinkt er iets aan deze hele gang van zaken...

Neem nou de kill op 2:27.

De RPG bestaat nog gewoon, getuige het lichtpunt van de raketmotor... maar de F18 is kennelijk ook al geraakt...

Volgens mij is dit een mooie compilatie van exploits in de hitregistratie.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• yinx84

Zeau, die is binnen :Y)

/e-peen flex

• Brogala
quote:
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 00:38:
[...]

Ik zou zeggen dat het komt doordat de framebuffer nog op 3 staat, probeer eens b4 settings editor te downloaden en RenderDevice.RenderAheadLimit op 1 of 0 te zetten.

Ik heb ook een 290 en draai minimaal 150 fps op high settings, het kan trouwens ook zijn dat je cpu een bottleneck is, maar met een i5 moet dat eigenlijk geen probleem zijn.
Bedankt voor je antwoord. Ik heb hier een FX8320 @ 4,2 hertz, ik denk niet dat deze bottlenecked? Volgens perfoverlay.drawgraph 1 zit hij zo op 30 procent. GPU zit op 5%, dat snap ik niet helemaal.... speel locked @ 65FPS met alles op low behalve mesh quality. Dat hij dan niet heel erg z'n best doet snap ik maar 5%... Oh en ik gebruik ook Mantle.

Verder zal ik straks dat RenderDevice.RenderAheadLimit proberen :)

Bron: http://www.techspot.com/r...d-4-benchmarks/page6.html

• Fonta

Fonta

BuG Admin

Klopt, maar is zo incompleet hè ;)

• Ekstergroen
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 21:37
http://i.imgur.com/oxfEjk6.png

Een typo.
:D Wist niet dat PB ook een profanity filter had.

Ekstergroen wijzigde deze reactie 05-02-2015 10:57 (14%)

• svenvv2
Ik doe tegenwoordig aan internet per postduif 8)7

Edit: Zijn er nog meer mensen met Malwarebytes anti-malware die de Battlelog helper als malware ziet? Ik krijg hier de melding dat het om een "Backdoor.Bot.ED" gaat.

svenvv2 wijzigde deze reactie 19-02-2015 19:04 (35%)

• Fonta

Fonta

BuG Admin

quote:
Megupe schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 17:10:
[...]

Ik heb me bij beide aangemeld :) , nick = 1447j3l1kk3n ...
http://i.imgur.com/A8RbW5R.png
Welkom! :D

Fonta wijzigde deze reactie 19-02-2015 19:37 (14%)

• Tweaker Sebas
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 17-10-2017
quote:
ThunderNet schreef op zondag 22 februari 2015 @ 22:48:
[...]

sommige mensen spelen niet alleen voor de punten ;) En goed snipen is erg leuk! :) maar begin eens met een sniper zonder scope :) leer die eens onder de knie te krijgen :)
Zoiets?

Gabe Newell: When they asked me what number I wanted for the car I asked for "3" and they said "nope." Irony.

• Fonta

Fonta

BuG Admin

Wat een feest gisteren weer op de BuG TDM server.
Dankjewel DICE voor het blokkeren van alle anti-cheat middelen op official servers.

Meneer maakt inderdaad gewoon simpelweg telkens opnieuw een account aan:
(Simpele klik op zijn ip adres in pbbans.com laat genoeg zien.)
quote:
Stewie! schreef op zondag 08 februari 2015 @ 22:25:
Nog een paar dagen inderdaad. En dan staat je origin account en alle andere unieke identificatie middelen voor altijd als cheater gemarkeerd. Maakt de ban drempel nog lager.
Kom er eens in Stewie. Kan jij hier meer over vertellen waarom zo'n zielige meneer telkens opnieuw een account kan aanmaken en niet gewoon zijn hele ip/pc gebanned wordt?

Fonta wijzigde deze reactie 24-02-2015 16:59 (70%)

• Brogala
quote:
Fonta schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 20:00:
Yep, en die is gratis onder het mom van freetime om de game te kunnen proberen voordat je hem koopt.
http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/173/576/Wat8.jpg?1315930535

Ik dacht dat dit voor een weekje was, en het een tijdje daarna nog een keer voor even kon? Dit kan eventueel verklaren waarom ik de laatste tijd zoveel neigingen krijg om iemand van cheaten te beschuldigen :F

Ik doe dit niet graag en blame het meestal aan de netcode of aan mijn skills maar af en toe (eigenlijk alleen op offical servers) word ik steeds door de zelfde persoon elke keer 'geinstaheadshot'. Dan begint het toch wel te kietelen om naar spectator te gaan en eens even kijken...

Weer een gestoorde actie van DICE. Verder blijven die support mensen irritant zeg... ik heb een 15 killstreak en was toen out of ammo, dus ik ren een minuut schreeuwend achter een support aan maar nee geen ammo, wel dood.

• Fonta

Fonta

BuG Admin

Nope helaas was dat niet alleen maar voor een weekje. Kijk maar in Origin in de store:

• Brogala
Ik heb nu ook wel een lekkere forum ban gekregen 7(8)7

Meneer de mod vertelde mij dat 'name-and-shame' verboden was. Toen heb ik hem keurig uitgelegd dat doordat de retarted game-time je toch zoveel accounts kon krijgen als je wil. Kennerlijk moest dat geheim worden gehouden, want ik heb een ban >:)

Edit: hij is inderdaad nog steeds undetected. SPM is nu 25 000.

Edit 2: ik heb nu eens de site die hij spamde bekeken. Hij heeft er wel wat voor over zeg. Maar deze hack is ook wel extreem geavanceerd. Ik weet niet of de link posten verboden is hier? Je hebt een radar waar je kan zien waar iedereen is :/ lol. je hebt ook nog een spectator warner. Als er dan een spectator is die je bekijkt kan je de cheat uitzetten ;w

http://www.artificialaiming.net/gameheaders/subs/Price_LVL3.png

Brogala wijzigde deze reactie 26-02-2015 18:01 (47%)

• DAMAGE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 00:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Voor de mensen die misschien nog de hoop hadden dat de 'anti cheat meassures' nog wat gedaan hadden in de nieuwe patch:

Enjoy! En we gaan weer vrolijk verder. Ik realiseerde mij gister ineens dat deze gast level 11 was. Zou hij zich daarom zo voorbeeldig hebben gedragen dat hij eerst op de noob-servers uit kwam of zo? En daarna pas op de echte servers mee mocht draaien? In dat geval heeft DICE toch wel iets leuks gedaan; ze hebben noob-servers gemaakt waar je tot level 10 in zit en daarna mag je pas met de rest mee doen. Eigenlijk bedoeld voor de noobs om tegen mensen te schieten die het spelletje nog niet zo goed kunnen, zodat je daarna los kunt gaan op de normale servers. Dan zijn die noob-servers dus gewoon de hacker-servers en val je als potentiële koper die wel oprecht geïnteresseerd is in BF4 met je neus in de boter! Lekker oefenen tussen de hackers :')

Hier trouwens zijn stats van het potje locker:

Accuracy 25%. Dan weet je even waar je rekening mee kunt houden als je vermoed dat iemand een hacker is. Het mooie is, ik had hier gister een leuke discussie/gesprek over met mijn jongere broer die heel erg into CS:GO is. Er zit namelijk gewoon een limiet aan hoe BF4 in dit geval je schoten registreert en het is gewoon TE random om een goede Esports game te zijn. Ik kan écht wel een potje knallen. Het ene potje heb ik 31% acc met een AEK terwijl het andere potje ik net aan 15% kom, en ik niet wezenlijk veel anders doe. Heb dan gewoon het idee dat mijn schoten niet goed geregistreerd worden. Het is wel grappig zijn bij zo'n wonky game je tal van 'pro's' hebt waarbij de schoten eigenlijk altijd goed geregistreerd worden. Dan denk ik; hoe kan dat dan? Waarom hebben zij geen last van die wonky shit terwijl het mij nogal eens parten speelt? Ik draai al behoorlijk lang mee in het shooter wereldje online maar dit is niet iets dat ik zo even kan verklaren. Geeft je wel mooi stof tot nadenken.

Waarom mijn naam trouwens bij die screenshot staat weet ik niet. Bug in Battlelog? Ach jullie weten wel om welke guy het gaat.

DAMAGE wijzigde deze reactie 05-03-2015 12:41 (39%)

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• Tweaker Sebas
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 17-10-2017
quote:
g0tanks schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 20:24:
Een week terug Battlefield 4 gekocht, maar jammergenoeg heb ik de system requirements iets onderschat. Ik had verwacht dat met alles op low en wat tweaks multiplayer wel te doen zou zijn, maar om >30 fps te halen moet ik alles op low zetten en op 1024x768 spelen. :+
Speel je op dit?

Gabe Newell: When they asked me what number I wanted for the car I asked for "3" and they said "nope." Irony.

• Veldslag
  • Registratie: november 2012
  • Niet online

seems legit

• Veldslag
  • Niet online
kwam hem net weer tegen, dit keer geupgrade naar de ammo box

waarschijnlijk javelin ammo oid

Veldslag wijzigde deze reactie 07-03-2015 23:15 (13%)

• NLsandman
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 17-06 22:34
Bugje in battlelog? Commander bf4 is nu hacker.

• Veldslag
  • Niet online
Krijg ineens dit nu?

Nieuwste beta van Chrome, net opnieuw geinstalleerd. Werkt wel gewoon "normaal" op Firefox. Had eerder ook al problemen met die gare battlelog plugin die het niet deed op Chrome (nog steeds trouwens 8)7 )

• Fonta

Fonta

BuG Admin

Man man man, zo jammer dit weer zeg.
Dacht net even een potje TDM te doen. Kom je een knakker tegen die constant precies weet waar je vandaan komt en je wel verdomd snel neer heeft met een dmr.
En dan roep ik het niet snel maar dit keer wel in de chat: "nice hack m8" en vervolgens ben ik de server uitgegaan.

Wat blijkt nou, heeft deze knakker nog idd een hack ook!
Hij speelt er pas een paar uurtjes mee, maar zoals je kan zien is zijn k/d opeens heeel hard gestegen, en dat is best knap als je al 25000 kills op je naam hebt staan.

Daarna nog even op bf4db.com gekeken naar zijn stats. Zie ik dat hij gereport is, dus eventjes kijken.
Kom ik dit filmpje tegen. Echt zo jammer dit.
Wanneer gaat deze gebanned worden? Waarom moet het zo lang duren voordat het zover is?
Pleaaassseee DICE...

Hij heeft zijn ingame veranderd naar BelgradePhantom.
http://battlelog.battlefi...antom/stats/984307372/pc/

Fonta wijzigde deze reactie 22-03-2015 18:08 (7%)

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 22:37

Steam - BFV - PUBG

• Veldslag
  • Niet online

best glitch ever

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fonta

Fonta

BuG Admin

Dit blijven toch de mooiste reacties :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CMSTRR
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 07-02 20:46

CMSTRR

HP Elitebook 820 G3

Dit viel mij op. framtimes zijn goed, eigenlijk alles goed behalve dit. Kan dit een bug zijn afterburner? Want ik merk er tijdens spelen niet echt wat van namelijk.

Daarnaast vraag mij af waarom pagefile 6.5GB is tijdens gamen en mijn RAM gebruik "maar" 4.4GB. Sowieso staat mijn pagefile van 200mb t/m 1GB en blijkbaar gaat het spel daar lekker overheen, dus zal er los van staan? Anyways ik heb 16GB DDR3.
Dragon Valley :)

Wat ik wel wat raar vind.. Als je hier de uitslagen van de poll bekijkt :/

Gave map hoor, maar ik (vooral infantry mannetje) vind m veeels te groot -O-

Dit is niet de juiste (fan made), maar zoiets zou het ongeveer moeten worden, en er schijnen ook 9 vlaggen te zijn :X

poor Leno wijzigde deze reactie 23-06-2015 02:00 (7%)

• lordprimoz
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 16:09
iemand dit al een keer gezien? =o

voor wie em niet ziet, het gaat om Foxtrot en Faith squad

lordprimoz wijzigde deze reactie 10-07-2015 14:59 (30%)

• Dutchredgaming
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 21:23

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Ik heb een leuk programma gemaakt, maar ik weet niet dat ik hier mag plaatsen met de download link.
Het ziet als volgende uit:

Review Samsung C27H800 Monitor

• Fonta

Fonta

BuG Admin

• Fonta

Fonta

BuG Admin

quote:
CodeCaster schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:32:
Aan de patch notes te zien hebben ze niet de bug gefixt met het squad leader worden:

1. Zorg dat je squad leader leeft (anders werkt de feature sowieso niet).
2. Vraag om orders.
3. Wacht vijftig (of nu twintig) seconden, terwijl de squad leader nog steeds geen order geeft.
4. Switch nu naar een ander squad waarvan de leader nog leeft.
5. Door het joinen raakt dat squad zijn orders kwijt.
6. Binnen tien seconden ben jij nu squad leader in het nieuwe squad.

Werkt heerlijk.
Het is toch juist langer geworden? En zou toch gefixt moeten zijn dat de order die de squad leader gegeven heeft verloren gaat?
http://puu.sh/lXBfX/bacf906f4d.png

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fonta

Fonta

BuG Admin

quote:
Bee.nl schreef op maandag 23 mei 2016 @ 00:47:
[...]

Paar keer leuk samengespeeld met G3t_r3kt, blijkt gewoon dat jij dat bent _O- :D Al die aliasen van iedereen zijn niet meer bij te houden. Zo wisselt die ysn-bmode zo'n beetje elke week wel van naam.

Leuk filmpje met materiaal van de BuG Top Infantry server. Op 3:17 kom ik in beeld, had je me net neergeknald. Dat ik jou ook een paar keer pakte heb je er natuurlijk uitgeknipt :+
Hahahah yep, it's me. Ook die reactie in de chat. :+
Jij: ja jonge, opletten :P
ik: ok

De nicknames zijn inderdaad lastig bij te houden, zo zie je bjorrexd voorbij komen wat gewoon smashuu is, en schiet ik rela meerdere malen voor zijn knar als streamergirl, noober545 of russiannoober.
bmode wil inderdaad zijn nick nog wel eens veranderen. Rela doet dat bijna dagelijks, heeft een paar dagen gespeeld als packetlossgodess en is nu its_high_noon :+

Mooie is dat de guid's van speler niet zo snel veranderen en een nieuwe nick dus meteen gekoppeld wordt aan de anderen in de statistieken database.
Zie bijvoorbeeld hier de stats van rela: http://bfadmin.bug-community.com/players/21413/ITS_HIGH_NOON
Als je rechtsbovenin op aliases klikt zie je alle namen die hij gehad heeft.

Op een gegeven moment dacht men dat g3t_r3kt en packetlossgodess dezelfde speler waren :+
Ergens toch wel een compliment om met een pro vergeleken te worden :)

quote:
fynrd1 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 02:18:
[...]

Nice om te zien hoe strak je aim is. :)
Heeft heel wat uurtjes training gekost haha
Moet ook zeggen dat ik goed in me vel moet zitten en uitgerust moet zijn om zo te spelen.
Vaak na een weekje met wat korte nachten en dan potjes waarin ik me mee laat slepen door alle bullshit die in de game zit, wil het ook wel eens wat minder gaan.
Bullshit zoals shotguns die simpelweg OP zijn, gaymores enzo, maar ook dingen zoals het allerlaatste stukje van de video dat ik die nade gooi en dat hij gewoon rechtstreeks terug komt. wtf.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nick112
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 29-05 09:54
Ik heb een vraag gesteld op het hardware en spielerij gedeelte, daar ben ik echter nog niet verder mee kunnen komen. Nu gaat het ook over battlefield 4 en ik misschien kent iemand van jullie het probleem wat ik heb.
Hierbij wat screenshots die eigenlijk meer zeggen dan een wazige uitleg:

https://tweakers.net/ext/f/jDQctxe4kaKJ6FUcjaPL4gow/thumb.jpg
https://tweakers.net/ext/f/Xv6uptkEaamWkGzc16UEjd1z/thumb.jpg
https://tweakers.net/ext/f/thxylyr8cNTXFHXzlpg2QXQ5/thumb.jpghttps://tweakers.net/ext/f/ZK8GTketuXxVPp4ckvuEJy26/thumb.jpg

Zoals te zien is gaat het om het laden van textures in game, onzichtbare spelers, onzichtbaar wapen, wapens niet weergegeven in het menu etc. Dit duurt ongeveer de eerste minuut van de game. Ik speel met een 1070gtx en een i5-3570k, het spel staat op een HDD. Tot op een paar dagen geleden had ik hier dus totaal geen last van...

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 23:46

steveman

"Be curious"

WTF, m'n gameplay video's (unlisted) worden zo nu en dan geflagged als inappropriate op YT :S

Is dat spel zo realistisch dat er een algoritme bij Google over begint te spasten? :+

edit: Aha, gaat over videos die grote gelijkenissen tonen met elkaar... 1 appeal is al goed gegaan eerder, nu eens kijken wat er verder van komt.

Gelukkig maak ik wat voortgang met m'n beeldverwerking, kills zoeken aan de hand van de 100 punten per kill die je krijgt lijkt aardig te werken:

(Uitknipsels als test op de timestamps waarop de score in beeld is 0_34 is dus op 0:34 in de video (dit is slechts om te testen, eindresultaat gaat een compilatie van video's zijn met 4 seconden voor de kill en 1 erna)

steveman wijzigde deze reactie 26-07-2016 22:13 (61%)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Fonta

Fonta

BuG Admin

Maar spierwit? Dat valt wel mee toch?

• foxtrot81
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 23:55
Na dat is de laatste keer commanderen sjonge sjonge

Asus Maximus Vlll Hero/Skylake i5 6600K/16 gb ddr4 HyperX /MSI GTX 970 4gb /Seasonic Platinum Series 660 Watt/ h110i gtx/Samsung 850Evo 500gb/ [[[OOEHHH YEAHHH]]]

• Netsrek
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 22:35
quote:
Zoltan1955 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 11:34:
[...]

Nu ik ben NIET blij , ik zie geen logs , kan mijn voertuigen Niet veranderen en kan de test game niet meer vinden dus graag als die wel te vinden zijn mij jullie kunnen vertellen waar ??
mvg
Je kan nog steeds inloggen via Battlelog online via http://battlelog.battlefield.com/bf4.

Echter heb ik problemen om daarop in te loggen via Google Chrome. Met Microsoft Edge geen problemen.

Dit krijg ik als melding vanuit chrome als ik, via welke weg dan ook, probeer in te loggen bij EA. Iemand die hiervoor een FIX heeft? (ter info: cookies heb ik al lang en breed meermaals gewist ;) )

Netsrek wijzigde deze reactie 31-07-2017 13:33 (4%)

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 E3 2019

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True