Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:17
Iedereen.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Ben afgelopen twee dagen ook van lvl 127 naar lvl 130 gegaan (iets van 1-3 uur gespeeld) :D Maar goed ik speel dan wel alleen maar Lockers, Dragons teeth (vooral chain link) of infantry based maps zoals flood zone.

Wel jammer dat de gemiddelde Lockers speler alleen maar achterin zit te campen met een LMG en niks pusht, wordt echt saai als je 20 minuten bij de entrance tot C staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Weet iemand hoe lang die x4 XP boost duurt? Ik kan het nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-05 06:58

fynrd1

Fooled by Randomness

Brogala schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 00:30:
Weet iemand hoe lang die x4 XP boost duurt? Ik kan het nergens vinden.
Denk tot maandag einde van de middag.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
fynrd1 schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 01:46:
[...]

Denk tot maandag einde van de middag.
Thanks, dan mag ik nog wel even flink XP gaan farmen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:59
zo, nog ff van 110 naar 112 gegaan in ruim uurtje. Helaas lijkt de 4xXP nu voorbij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Megupe schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 20:17:
zo, nog ff van 110 naar 112 gegaan in ruim uurtje. Helaas lijkt de 4xXP nu voorbij..
Ik heb flink wat Lockers gedaan, met 1000 tick per match Lockers meer dan een half level vooruit gegaan (x4 + 200% boost). In 2 potjes was ik van lvl 133 naar lvl 134 gegaan :P

en x4 is inderdaad voorbij. Maar je krijgt super veel boosts van al die battle packs. Ik had 15 200% boosts en nog veel meer 100%. Dat schiet ook al heel erg op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
ik heb heel veel 25% en 50% boosts, schiet niet echt op :P

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:25

steveman

Comfortabel ten onder

Mooi bolt-only-moment 8)

Tijdens het fixen van een bug met framerates (bij lange kill-compilaties miste er steeds wat meer van het einde van een fragment) viel m'n oog op een rare situatie die me niet helemaal doordrong toen het gebeurde:

NB, ik heb flashbangs in m'n sniper class en ook die gooide ik niet!

[ Voor 65% gewijzigd door steveman op 27-08-2016 00:58 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-05 15:43
Na de zouzou jump, nu de vouzou jump.
YouTube: Battlefield 4 Vouzou jump: Vault-ZouZou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06:09
Van 't weekend bf4 premium gekocht, na 3 jaar geen fps meer gedaan te hebben wel weer ff wennen.

Bij bf3 was ik kolonel 100 oid en altijd veel shooters gedaan, leuk weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:41
Is er nog een teamspeak, discord, of andere chat-app groep waar BF4 zich schuilhouden? Ik vind het leuk om met wat andere NL spelers te kunnen overleggen tijdens een potje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Dat de medbag in combinatie met jump/prone rare movements gaf wist ik al een tijdje, maar dat je het op deze manier kunt misbruiken had ik nooit bij stilgestaan. Zo kun je ook extra hoog springen wanneer een bag op een hek geplaatst is. Echt jammer dat Dice dit soort glitches er niet uitgepatcht heeft. In competitieve publics wordt dit veel misbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-01 11:15

Anthirian

In Trance We Trust

stijnos1991 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 13:09:
Is er nog een teamspeak, discord, of andere chat-app groep waar BF4 zich schuilhouden? Ik vind het leuk om met wat andere NL spelers te kunnen overleggen tijdens een potje :)
Je zou eens bij ons platoon op de TeamSpeak kunnen kijken: [PC] Battlefield 4 - Tweakers Platoon

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:00

Mad-Matt

TheDoctor#2181

hmm, na de BF1 beta had ik het idee om BF4 maar weer eens op te starten, maar na dit filmpje heb ik er gelijk geen zin meer in. :/

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• Fonta
Mad-Matt schreef op donderdag 08 september 2016 @ 08:18:
[...]

hmm, na de BF1 beta had ik het idee om BF4 maar weer eens op te starten, maar na dit filmpje heb ik er gelijk geen zin meer in. :/
Ik zou me toch niet laten afschrikken door zo'n filmpje. De meeste skrubs lukt het echt niet om dit uit te voeren.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Fonta schreef op donderdag 08 september 2016 @ 08:52:
[...]

Ik zou me toch niet laten afschrikken door zo'n filmpje. De meeste skrubs lukt het echt niet om dit uit te voeren.
Ook weer een goed punt, vanavond installeren, misschien een avondje lol, misschien wel meer.
Zag dat ik al een hele lvl 13 was voordat ik stopte O-)

Bee.nl schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:06:
[...]

Dat de medbag in combinatie met jump/prone rare movements gaf wist ik al een tijdje, maar dat je het op deze manier kunt misbruiken had ik nooit bij stilgestaan. Zo kun je ook extra hoog springen wanneer een bag op een hek geplaatst is. Echt jammer dat Dice dit soort glitches er niet uitgepatcht heeft. In competitieve publics wordt dit veel misbruikt.
Dit is al vrijwel vanaf t begin bekend toch? In BF1 werkt t overigens ook prima. :)

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Pff, meer mensen die eerst de battlelog web plugin moesten verwijderen voordat ze een server konden joinen? Raar gedoe... komt vast door een origin update :S

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Megupe
Double xp boost is aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Vond het al zo vlot gaan met XP.
Heb een bolt-action sniper only server, erg leuk moet ik zeggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-05 13:00
All Five Battlefield 4 Expansion Packs Are Now Free*

As we approach the end of the road, we’ve got something really special for anyone looking to get some Battlefield 4 action in before Battlefield 1 ships on October 21. From September 14 until September 19, every expansion pack for Battlefield 4 is now available for free. That’s right, all of ‘em. And we’ve even got themed Community Missions to go along with them.

Bron: https://www.battlefield.c...473872574607&sf48746963=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Betekent dat 5 dagen gratis of gewoon altijd gratis als je ze download die periode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 26-05-2022
Altijd gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Laatst online: 07:47

JoeZuCK

_Fonz > all.

Mad-Matt schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 12:49:
Betekent dat 5 dagen gratis of gewoon altijd gratis als je ze download die periode?
Moet je ze serieus downloaden of kun je ze claimen.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Mad-Matt schreef op zondag 11 september 2016 @ 12:16:
Vond het al zo vlot gaan met XP.
Heb een bolt-action sniper only server, erg leuk moet ik zeggen
Bolt only <3 (Wel HC natuurlijk)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Ik heb na maanden eindelijk mijn laatste BF4 montage afgemaakt. Er zit ook een kleine BF1 teaser in. Het is wel recon only, maar zit genoeg carbine gameplay in. :)

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Zo, even alle DLC's downloaden, best aardig wat gb's ca. 6 p/s a 8 dlc's

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• douwe.nl
Superfijn dat ik ze 3 weken geleden allemaal gekocht heb ja.

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 31-05 20:55
Dus als je nu de basic BF 4 haalt dan kun je nu, op wat premium wapens na, alle content krijgen?

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-05 15:45
Ja.

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Op zich goede zet voor ons. Hoe meer spelers alle maps hebben hoe beter het is. Ik zie vooralsnog nog wel een toekomst voor BF4 naast BF1.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 26-05-2022
Heb hem deze week ook maar ff gekocht voor 5euro. Met alle gratis dlc erbij een heerlijk koopje natuurlijk. Maar moet eerlijk zeggen dat ik de graphics niet echt fantastisch vind. Of ik vind eigenlijk alleen de levels die zich in steden afspelen er vet uit zien. De levels in de natuur zien er op een of andere manier niet echt strak uit. Alsof de textures helemaal niet scherp zijn. Heb altijd veel battlefield 3 gespeeld en vind dat er op sommige punten mooier uitzien. Misschien door het gebruik van kleur en licht, dat me meer aanspreekt in battlefield 3

Speel alles op ultra trouwens.

Voor de rest vind ik de meeste maps tot nu toe nog niet echt fantastisch (van de basisgame) Maar dat zal ook komen omdat ik ze nog niet goed ken natuurlijk.

Welke maps raden jullie aan om te spelen? Ben geen fan metro of locker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fonta
douwe.nl schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 14:43:
Superfijn dat ik ze 3 weken geleden allemaal gekocht heb ja.
Ja, daar doe je niets aan. Er zijn ook velen die premium gekocht hebben aan het begin van BF4 en dus ook allemaal gewoon betaald hebben voor de DLC's.
Dat DICE/EA ze dan later gratis maken is uiteraard naaitje.
Meteen ook weer 1 van de dingen waarom ik op dit moment helemaal klaar ben met het beleid van deze 2 bedrijven.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Fonta schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 20:39:
[...]

Ja, daar doe je niets aan. Er zijn ook velen die premium gekocht hebben aan het begin van BF4 en dus ook allemaal gewoon betaald hebben voor de DLC's.
Dat DICE/EA ze dan later gratis maken is uiteraard naaitje.
Meteen ook weer 1 van de dingen waarom ik op dit moment helemaal klaar ben met het beleid van deze 2 bedrijven.
Sorry ik denk dat ik je post verkeerd lees. Ik krijg namelijk het idee dat je nu kwaad op DICE/EA bent omdat ze content gratis weggeven en geen geld voor DLC momenteel vragen. En dat zou natuurlijk compleet idioot zijn om daar als consument kwaad over te zijn :).

• Fonta
Sissors schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 21:53:
[...]

Sorry ik denk dat ik je post verkeerd lees. Ik krijg namelijk het idee dat je nu kwaad op DICE/EA bent omdat ze content gratis weggeven en geen geld voor DLC momenteel vragen. En dat zou natuurlijk compleet idioot zijn om daar als consument kwaad over te zijn :).
Nee ben ook niet kwaad. Al is het imho eigenlijk niet eerlijk om DLC weg te geven waar anderen dik voor betaal hebben.
Mijn afkeer van dice en ea op dit moment hebben met veel meer zaken te maken waar dit een heel klein dingetje is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Fonta schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 22:16:
[...]

Nee ben ook niet kwaad. Al is het imho eigenlijk niet eerlijk om DLC weg te geven waar anderen dik voor betaal hebben.
Mijn afkeer van dice en ea op dit moment hebben met veel meer zaken te maken waar dit een heel klein dingetje is.
Als ze het nu niet weggeven zit je straks naar lege servers te kijken.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Daarnaast, dat douwe.nl een beetje geirriteerd is als je het net hebt gekocht kan ik begrijpen (al haal ik uit de aankondiging nog niet dat het permanent is, is daar bevestiging van?). Echter zoals ik Fonta zijn post lees is hij één van degene die aan het begin premium heeft gekocht. Ik heb dat ook gedaan. Om nu nadat we zo'n tijd daarvan voordeel hebben gehad dan te klagen over dat andere het nu gratis krijgen. Dan kan je ook erover klagen dat mensen nu BF4 voor 5 Euro kopen terwijl wij er waarschijnlijk zo'n 40-50 euro voor hebben betaald.

• douwe.nl
Sissors schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 22:59:
Daarnaast, dat douwe.nl een beetje geirriteerd is als je het net hebt gekocht kan ik begrijpen (al haal ik uit de aankondiging nog niet dat het permanent is, is daar bevestiging van?). Echter zoals ik Fonta zijn post lees is hij één van degene die aan het begin premium heeft gekocht. Ik heb dat ook gedaan. Om nu nadat we zo'n tijd daarvan voordeel hebben gehad dan te klagen over dat andere het nu gratis krijgen. Dan kan je ook erover klagen dat mensen nu BF4 voor 5 Euro kopen terwijl wij er waarschijnlijk zo'n 40-50 euro voor hebben betaald.
Ach, 't was ff 5 min een FFFFUUU momentje :P

• Fonta
Voor mij het is het niet veel meer dan dat, wat dit onderwerp betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:18
Je wordt wel voorzichtiger na die acties van EA bij hardline en battlefront, prijzen gingen al na een maand na release omlaag.

Ik koop alleen nog op key sites, scheelt mij te veel met origin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Gister kwam ik er ook weer een paar tegen, snap niet wat er dan zo tof aan de game is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Ammo pack killer :P

Zo iets moet fairfight toch detecteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaiwa887
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:11
Report is het enige wat je eigenlijk kan doen.
In BF1 beta kwam je ze ook al tegen helaas :(
Snap niet wat er zo leuk is het spel plezier van anderen te vergallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

NLsandman schreef op zondag 18 september 2016 @ 13:47:
[...]

Ammo pack killer :P

Zo iets moet fairfight toch detecteren?
Ik heb het vaker gehoord, wat doen ze dan precies? Ik werd ineens weggemaaid door zo'n XD-1 op een map en mode waar die niet thuishoorde... 55 Kills in 5 minuten ofzo haha.

Ik heb eigenlijk altijd weinig last gehad van cheaters , aangezien ik veel DLC maps speel, maar ja nu die ook gratis zijn..

[ Voor 14% gewijzigd door fynrd1 op 18-09-2016 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
fynrd1 schreef op zondag 18 september 2016 @ 18:30:
[...]

Ik heb het vaker gehoord, wat doen ze dan precies? Ik werd ineens weggemaaid door zo'n XD-1 op een map en mode waar die niet thuishoorde... 55 Kills in 5 minuten ofzo haha.

Ik heb eigenlijk altijd weinig last gehad van cheaters , aangezien ik veel DLC maps speel, maar ja nu die ook gratis zijn..
Ze maken een log van elke ronde op een server van alle spelers, bepaalde dingen worden opgeslagen in die log, bv welk wapen en hoeveel bullets to kill dus een dmg mod wordt zo gedetecteerd, dat gaat automatisch, bij twijfel gaat er iemand van fairfight onderzoek doen, voor aimbot gebruik geldt hetzelfde dat kunnen ze in de logs weer vinden.
Het grote voordeel van fairfight is dat het op de server werkt, cheaters kunnen dit niet blokken, er kleven ook wel nadelen aan, bepaalde dingen kan fairfight in battlefield niet detecteren en dat is wallhack/radarhack.
Wallhack kun je zien als een speler vreemd kijk gedrag vertoont zoals naar muren kijken, radarhack kun je niet zien maar wel voelen dat er iets niet klopt.

Volgende filmpje is van een hack in bf1, het ziet er leuk uit maar fairfight gaat dat gewoon detecteren.
Hij laat even zien wat hij kan, hij hacked frostbite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

YouTube: illuminati Easter Egg - Battlefield 4 Secret Camo

Damn, wat een werk, maar onzichtbaar voor FLIR is wel erg handig

• Wee Man
Ik heb het spel eindelijk geïnstalleerd gekregen en ben nu de campaign aan het doen terwijl ik de DLCs binnenhengell.

In het battlelog zie ik dat ik 38 battlepacks heb. Zal ik die meteen openmaken of is het beter om daar nog even mee te wachten tot ik een hoger level ben?
Wee Man schreef op donderdag 22 september 2016 @ 20:13:
Ik heb het spel eindelijk geïnstalleerd gekregen en ben nu de campaign aan het doen terwijl ik de DLCs binnenhengell.

In het battlelog zie ik dat ik 38 battlepacks heb. Zal ik die meteen openmaken of is het beter om daar nog even mee te wachten tot ik een hoger level ben?
Die dingen zitten vol met XP boosters dus nu gewoon openen en gebruiken.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13:12
Maakt niet uit. :)

YouTube

• Wee Man
Net Kerstmis :)

Hoe gebruik ik een camo?

EDIT: gevonden

[ Voor 16% gewijzigd door Wee Man op 22-09-2016 21:21 ]

• Fonta
Onzichtbaar voor FLIR? Dat zal wel niet toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-05 07:13
Wow mijn pc opnieuw geinstalleerd en Battlefield 4 weer geinstalleerd op mijn SSD.
kom ik er zojuist achter dat de game gewoon 62GB groot is :S
Op mijn HDD kan ik de game niet installeren, want dan moet ik 3 minuten wachten voordat de map geladen is. Wordt dus tijd om een SSD erbij te prikken, want mijn 120GB SSD is nu al bijna vol met Windows, Battlefield 4 en drivers.

Overwatch heb ik gewoon op mijn HDD draaien en dat laad super snel.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 30-05 17:01
Pykow schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:03:
Wow mijn pc opnieuw geinstalleerd en Battlefield 4 weer geinstalleerd op mijn SSD.
Op mijn HDD kan ik de game niet installeren, want dan moet ik 3 minuten wachten voordat de map geladen is. Wordt dus tijd om een SSD erbij te prikken, want mijn 120GB SSD is nu al bijna vol met Windows, Battlefield 4 en drivers.

Het grootste voordeel van een SSD vond ik het feit dat je nu (met SSD) een keuze hebt van voertuigen.
Op een HDD ben je als 1 van de laatste in de game en geen keuze meer.

Wist niet dat die 62 GB groot was eerlijk gezegd.

Toch slinger ik hem nog geregeld even aan. Gewoon ff afreageren enzo.
Vind het zeker een vermakelijk spel. Hoewel ik wel met BF3 meer momenten heb gehad van hooooooly crap wat gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Fonta schreef op donderdag 22 september 2016 @ 21:23:
[...]

Je lijft licht niet meer zo op als eerst, maar je wapen nog wel.

/me wordt nog regelmatig geFLIRd, ondanks albinoapenpakkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-05 07:13
beebie121 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:52:
[...]

Het grootste voordeel van een SSD vond ik het feit dat je nu (met SSD) een keuze hebt van voertuigen.
Op een HDD ben je als 1 van de laatste in de game en geen keuze meer.

Wist niet dat die 62 GB groot was eerlijk gezegd.

Toch slinger ik hem nog geregeld even aan. Gewoon ff afreageren enzo.
Vind het zeker een vermakelijk spel. Hoewel ik wel met BF3 meer momenten heb gehad van hooooooly crap wat gaaf.
tijdens het downloaden stond er ook "maar" 25GB, maar dat is zonder de DLC's
Ik heb nog steeds wat BuG community spelers die het spelen en dus wil ik nog wel eens een potje spelen.
Daarnaast heb ik ergens nog een SSD liggen die ik dit weekend erbij kan prikken ;)

BF3 is voor mij de beste Battlefield die er is, de slechte netcode was een nadeel, maar de M416,M16,AEK waren heerlijke wapens.
bij BF4 weet ik niet wat de Go to weapon is. op medium afstanden doe ik vaak te weinig damage.
Maar ik ben dan ook Overwatch gewend de laatste maanden en heb Battlefield een jaar niet meer gespeeld ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Pykow schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:29:
[...]
bij BF4 weet ik niet wat de Go to weapon is. op medium afstanden doe ik vaak te weinig damage.
Goto wapen is op short/medium de aek, met alleen een stubby en op mid/long de ace-23.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
steveman schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:20:
[...]

Je lijft licht niet meer zo op als eerst, maar je wapen nog wel.

/me wordt nog regelmatig geFLIRd, ondanks albinoapenpakkie
Ja en je wordt veel makkelijker gespot door mensen die geen FLIR gebruiken. Wel jammer na al die moeite lol.

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

speedyjules07 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:59:
[...]

Ja en je wordt veel makkelijker gespot door mensen die geen FLIR gebruiken. Wel jammer na al die moeite lol.
Daar heb ik niet echt een verschil in gemerkt eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
steveman schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:13:
[...]

Daar heb ik niet echt een verschil in gemerkt eigenlijk...
Het is in ieder geval de meest opvallende camo, spierwit.

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

• Fonta
Maar spierwit? Dat valt wel mee toch?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/yopDdmM.png

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Pykow schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:03:

Ik draai BF4 gewoon vanaf mijn HDD, heb wel een aparte SSD voor het OS, sta nog steeds als 1 van de eerste op de map, speel met de laptop uit mijn sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Fonta schreef op donderdag 22 september 2016 @ 21:23:
[...]

Check youtube maar, alleen je wapen licht nog op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:45
Mad-Matt schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:23:
[...]

Check youtube maar, alleen je wapen licht nog op.
Klopt ja, maar als je gewoon scherp blijft kijken zie je de contouren ook nog wel, het is net iets donkerder dan de rest van de omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Prosac schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:29:
[...]

Klopt ja, maar als je gewoon scherp blijft kijken zie je de contouren ook nog wel, het is net iets donkerder dan de rest van de omgeving.
klopt, maar het is wel een heel stuk lastiger te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Ik heb ook wel het idee dat ik beter gezien wordt met de witte camo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

wit zonder flir is beter te zien, wit met flir ben je slechter te zien.
Althans, volgens mij werkt het zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Pff, meestal als ik mensen uitlach die mij voor cheater uitmaken gebeurt er niets... Maar dit keer begon de beschuldiger daadwerkelijk te cheaten :/

http://imgur.com/Phnl6iV
http://imgur.com/yCOsAiN
http://imgur.com/BHiY5Fe
http://imgur.com/vuZjw8u

Kleurrijk taalgebruik ook zeg XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

steveman schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 20:16:
Pff, meestal als ik mensen uitlach die mij voor cheater uitmaken gebeurt er niets... Maar dit keer begon de beschuldiger daadwerkelijk te cheaten :/

http://imgur.com/Phnl6iV
http://imgur.com/yCOsAiN
http://imgur.com/BHiY5Fe
http://imgur.com/vuZjw8u

Kleurrijk taalgebruik ook zeg XD
Dat is wel bizar, was hij niet gewoon dom aan het doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Laatst online: 30-05 21:44

Hu9o

Schokkend

djmelvee schreef op woensdag 23 december 2015 @ 15:01:

Mocht je games als Battlefield 4 en Star Wars Battlefront van DICE hebben gespeeld dan weet je inmiddels wel dat de ontwikkelaar zich graag voordoet als paashaas. De games die uit de handen van DICE komen zitten namelijk stampvol met easter eggs. Ook in de Legacy Operations DLC voor Battlefield 4, die een remake van Dragon Valley toevoegde een week geleden, zit een complexe, cryptische en illuminati-achtige easter egg verstopt. De easter egg beloont de speler met een Secret Camo, maar is extreem moeilijk op te lossen als je niet weet wat je doet. YouTuber JackFrags is het gelukt om de code te kraken en legt in de video precies uit wat je moet doen, handig!

[video]
Iemand die me kan helpen met het unlocken van die DICE camo?
Schijnt dat het handiger is om iemand als spotter te gebruiken.

[ Voor 9% gewijzigd door Hu9o op 10-10-2016 20:19 ]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Hu9o schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 20:13:
[...]

Iemand die me kan helpen met het unlocken van die DICE camo?
Schijnt dat het handiger is om iemand als spotter te gebruiken.
Als je een klein beetje zoekt (op onder andere twitter), dan vind je vrij snel een tooltje waarmee je kan uitzoeken welke knoppen je aan/uit moet zetten.
Het enige voordeel van een "spotter" is dat je bij de knop kan blijven om hem weer uit te zetten nadat genoteerd is welke lampjes aan gingen.
Zelf ben ik toen een uurtje of misschien 2 bezig geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Heb hem inmiddels opgelost binnen zo'n 15 minuten.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foxtrot81
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05:57
Na dat is de laatste keer commanderen sjonge sjonge
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/vnrrxsydar8lv.jpg

Carpe scrotum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

foxtrot81 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 21:03:
Na dat is de laatste keer commanderen sjonge sjonge
[afbeelding]
plus dat er geen f*ck aan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

fynrd1 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 17:41:
[...]

Dat is wel bizar, was hij niet gewoon dom aan het doen?
Schoot me zojuist weer te binnen, eens gekeken op battlelog. De user me die naam is nu opeens rank 4 met een k/d van 0.47... Is een stats reset een sanctie voor cheaten / achterlijk taalgebruik?

http://battlelog.battlefi...Kingo/stats/364156505/pc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13:12
Meer dan een maand geleden dat iemand in dit topic heeft gepost. :o Tijd voor een compilatie!

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

Uffeltje schreef op maandag 21 november 2016 @ 19:03:
Meer dan een maand geleden dat iemand in dit topic heeft gepost. :o Tijd voor een compilatie!

[video]
Dat moment dat je die ladder op loopt en 4 man gewoon totaal geen idee hebben dat je op hun schiet. Dat is toch echt wel een BF dingetje: mensen die geen gamesense hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
Zijn er nog veel mensen die bf4 spelen of is iedereen over naar bf1 ? Ik vind bf4 namelijk leuker en kan die via origin downloaden. Maar moet er nog wel wat te doen zijn in multiplayer.

[Battle.net: Forsaken#22243]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Vorige week heb ik een nieuw scherm gekocht, en ik zat al een tijd manieren te zoeken om mijn aim te verbeteren met AR, maar van 75Hz naar 144Hz heeft mijn aim gemiddeld met 50% doen toenemen. Er is werkelijk een nieuwe wereld voor mij open gegaan. Mijn vorige monitor was dan ook geen gaming monitor, dus wellicht dat de afname van inputlag al een hoop heeft geholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Ik ben meestal nog steeds niet meer dan een middenmotor maar toen ik van 60 naar 120 (en nu op 144) ging en ook in framerates naar 80 a 120 begon ik wel beter te spelen. Het is gewoon soepeler.
Vroeger was er nogal wat weerstand tegen die conclusie maar de praktijk heeft mij gelijk overtuigd.
60hz is echt zondermeer het verleden voor fps gaming. Tenzij je Free of G sync hebt, dat helpt nogal zolang je FPS ook relatief laag is.

Wat nog meer invloed lijkt te hebben is imo je ping. Zodra ik hoge ping heb ga ik inderdaad veel beter hitten.... Maar ja om nou weer software te gaan draaien om je ping op te hogen vind ik ook weer zowat en gedoe... :P

[ Voor 26% gewijzigd door Help!!!! op 30-12-2016 18:29 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:22

loewie1984

music addict! pizza monster!!

Vanochtend nieuwe patch voor Battlefield 4 gehad. Iemand enig idee wat de wijzigingen zijn?
edit: oa GUI update zodat BF4 nu hetzelfde werkt als BF1, met parties, en ingame server browser.

Wooptiedoo en in BF1 werkt dat natuurlijk foutloos!

[ Voor 45% gewijzigd door loewie1984 op 17-03-2017 10:48 ]

discogs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:13

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Deze update zorgde ervoor dat Origin dacht dat ik Battlefield 4 niet meer geïnstalleerd had. Om dat te fixen moet je de installatie opnieuw starten, maar dat lukte niet, omdat ik geen 32 GB meer vrij had op de SSD waar BF4 op staat.

Dus ik moet BF1 naar een andere SSD verplaatsen, de BF4-installatie starten en vijf minuten later kon ik BF1 weer terugplaatsen. :')

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Zoveel GB voor een paar UI changes? wtf... Heb de download ook maar gecancelled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Aha, vandaar! Kom ik vannacht thuis, doe ik m'n PC aan en start ik Origin op, zie ik ineens dat hij een paar GB aan updates aan het downloaden is. Ik kon zelfs met de zoekterm "Changelog Battlefield 4 pc" niks vinden. Bedankt voor de verduidelijking.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 31-05 21:51
Erg fijn die nieuwe UI update. Niet meer dat gerotzooi via de browser :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 428728

Alexknl schreef op maandag 3 april 2017 @ 23:35:
Erg fijn die nieuwe UI update. Niet meer dat gerotzooi via de browser :)
Nu ik ben NIET blij , ik zie geen logs , kan mijn voertuigen Niet veranderen en kan de test game niet meer vinden dus graag als die wel te vinden zijn mij jullie kunnen vertellen waar ??
mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Anoniem: 428728 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 11:34:
[...]

Nu ik ben NIET blij , ik zie geen logs , kan mijn voertuigen Niet veranderen en kan de test game niet meer vinden dus graag als die wel te vinden zijn mij jullie kunnen vertellen waar ??
mvg
Je kan nog steeds inloggen via Battlelog online via http://battlelog.battlefield.com/bf4.

Echter heb ik problemen om daarop in te loggen via Google Chrome. Met Microsoft Edge geen problemen.

Dit krijg ik als melding vanuit chrome als ik, via welke weg dan ook, probeer in te loggen bij EA. Iemand die hiervoor een FIX heeft? (ter info: cookies heb ik al lang en breed meermaals gewist ;) )
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kYinu344rOiHvi1PM3WM6C9F/full.png

[ Voor 4% gewijzigd door Netsrek op 31-07-2017 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thanks via EA ook dit zo door gekregen , bedankt voor je reactie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterg00
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 26-05 16:09
Anoniem: 428728 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 11:34:
[...]

mvg
Test game staat gewoon bij multiplayer, voortuigen veranderen staat ook gewoon bij soldier :?
Alleen de logs heb ik niet naar gekeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok thanks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterg00
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 26-05 16:09
Mensen die nog spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
ja vandaag premium gekocht. mooi spel dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Ik heb op een 60hz met 64 players regelmatig enorme framedrops. Op 30 hz gaat het wel goed. Ik heb een r290 en haal fps tussen de 60-90.

Kan ik hier iets aan doen of ligt het aan de server (gebeurt bij alle servers)

[ Voor 6% gewijzigd door Tennisbal op 07-12-2017 00:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 31-05 12:10
Tennisbal schreef op donderdag 7 december 2017 @ 00:09:
Ik heb op een 60hz met 64 players regelmatig enorme framedrops. Op 30 hz gaat het wel goed. Ik heb een r290 en haal fps tussen de 60-90.

Welke CPU heb je? BF4 blijft vooral in mp nog best een intensief spel qua CPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:13
Tennisbal schreef op donderdag 7 december 2017 @ 00:09:

Vsync uitzetten. Als je op 60hz draait met vsync en je haalt maar een framerate van bijv 59, dan wordt het dankzij vsync ineens 30 fps. Dat is ook de reden dat het op 30hz wel consistent is.

Als je niet zonder vsync kunt spelen wegens tearing, moet je je grafische settings aanpassen zodat je nooit onder de 60pfs komt. Tearing is normaal gesproken ook te voorkomen door een frame limiter te gebruiken, maar in Battefield/Frostbite games werkt dat niet zo goed.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Ardjee schreef op donderdag 7 december 2017 @ 00:11:
[...]

Welke CPU heb je? BF4 blijft vooral in mp nog best een intensief spel qua CPU.
I6700k @4400 6 cores moet. Voldoende zijn lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
RubenDJ schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:06:
[...]

Vsync uitzetten. Als je op 60hz draait met vsync en je haalt maar een framerate van bijv 59, dan wordt het dankzij vsync ineens 30 fps. Dat is ook de reden dat het op 30hz wel consistent is.

Als je niet zonder vsync kunt spelen wegens tearing, moet je je grafische settings aanpassen zodat je nooit onder de 60pfs komt. Tearing is normaal gesproken ook te voorkomen door een frame limiter te gebruiken, maar in Battefield/Frostbite games werkt dat niet zo goed.
Vsync staat uit, ook met lagere graphical settings krijg ik die drops. Zou het kunnen zijn dat de server 64 man niet aan kan? Het gebeurt voornamelijk in zeer hectische stukken

mod-edit: Dubbel-posten is niet toegestaanop GoT. Wijzig voortaan je laatste reactie

[ Voor 6% gewijzigd door Geronimous op 07-12-2017 15:48 ]

Pagina: 1 ... 44 45 Laatste

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene Battlefield 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.