Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ben afgelopen twee dagen ook van lvl 127 naar lvl 130 gegaan (iets van 1-3 uur gespeeld)
Wel jammer dat de gemiddelde Lockers speler alleen maar achterin zit te campen met een LMG en niks pusht, wordt echt saai als je 20 minuten bij de entrance tot C staat.
Denk tot maandag einde van de middag.Brogala schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 00:30:
Weet iemand hoe lang die x4 XP boost duurt? Ik kan het nergens vinden.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Ik heb flink wat Lockers gedaan, met 1000 tick per match Lockers meer dan een half level vooruit gegaan (x4 + 200% boost). In 2 potjes was ik van lvl 133 naar lvl 134 gegaanMegupe schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 20:17:
zo, nog ff van 110 naar 112 gegaan in ruim uurtje. Helaas lijkt de 4xXP nu voorbij..
en x4 is inderdaad voorbij. Maar je krijgt super veel boosts van al die battle packs. Ik had 15 200% boosts en nog veel meer 100%. Dat schiet ook al heel erg op.
Mooi bolt-only-moment
Tijdens het fixen van een bug met framerates (bij lange kill-compilaties miste er steeds wat meer van het einde van een fragment) viel m'n oog op een rare situatie die me niet helemaal doordrong toen het gebeurde:
NB, ik heb flashbangs in m'n sniper class en ook die gooide ik niet!
[ Voor 65% gewijzigd door steveman op 27-08-2016 00:58 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
YouTube: Battlefield 4 Vouzou jump: Vault-ZouZou
Bij bf3 was ik kolonel 100 oid en altijd veel shooters gedaan, leuk weer!
Dat de medbag in combinatie met jump/prone rare movements gaf wist ik al een tijdje, maar dat je het op deze manier kunt misbruiken had ik nooit bij stilgestaan. Zo kun je ook extra hoog springen wanneer een bag op een hek geplaatst is. Echt jammer dat Dice dit soort glitches er niet uitgepatcht heeft. In competitieve publics wordt dit veel misbruikt.Fonta schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:40:
Na de zouzou jump, nu de vouzou jump.
Je zou eens bij ons platoon op de TeamSpeak kunnen kijken: [PC] Battlefield 4 - Tweakers Platoonstijnos1991 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 13:09:
Is er nog een teamspeak, discord, of andere chat-app groep waar BF4 zich schuilhouden? Ik vind het leuk om met wat andere NL spelers te kunnen overleggen tijdens een potje
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
hmm, na de BF1 beta had ik het idee om BF4 maar weer eens op te starten, maar na dit filmpje heb ik er gelijk geen zin meer in.Fonta schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:40:
Na de zouzou jump, nu de vouzou jump.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Ik zou me toch niet laten afschrikken door zo'n filmpje. De meeste skrubs lukt het echt niet om dit uit te voeren.Mad-Matt schreef op donderdag 08 september 2016 @ 08:18:
[...]
hmm, na de BF1 beta had ik het idee om BF4 maar weer eens op te starten, maar na dit filmpje heb ik er gelijk geen zin meer in.
Ook weer een goed punt, vanavond installeren, misschien een avondje lol, misschien wel meer.Fonta schreef op donderdag 08 september 2016 @ 08:52:
[...]
Ik zou me toch niet laten afschrikken door zo'n filmpje. De meeste skrubs lukt het echt niet om dit uit te voeren.
Zag dat ik al een hele lvl 13 was voordat ik stopte

Dit is al vrijwel vanaf t begin bekend toch? In BF1 werkt t overigens ook prima.Bee.nl schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:06:
[...]
Dat de medbag in combinatie met jump/prone rare movements gaf wist ik al een tijdje, maar dat je het op deze manier kunt misbruiken had ik nooit bij stilgestaan. Zo kun je ook extra hoog springen wanneer een bag op een hek geplaatst is. Echt jammer dat Dice dit soort glitches er niet uitgepatcht heeft. In competitieve publics wordt dit veel misbruikt.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Heb een bolt-action sniper only server, erg leuk moet ik zeggen
As we approach the end of the road, we’ve got something really special for anyone looking to get some Battlefield 4 action in before Battlefield 1 ships on October 21. From September 14 until September 19, every expansion pack for Battlefield 4 is now available for free. That’s right, all of ‘em. And we’ve even got themed Community Missions to go along with them.
Bron: https://www.battlefield.c...473872574607&sf48746963=1
Moet je ze serieus downloaden of kun je ze claimen.Mad-Matt schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 12:49:
Betekent dat 5 dagen gratis of gewoon altijd gratis als je ze download die periode?
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
woohoo!ghighoegha schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 13:29:
Altijd gratis
Bolt onlyMad-Matt schreef op zondag 11 september 2016 @ 12:16:
Vond het al zo vlot gaan met XP.
Heb een bolt-action sniper only server, erg leuk moet ik zeggen

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Speel alles op ultra trouwens.
Voor de rest vind ik de meeste maps tot nu toe nog niet echt fantastisch (van de basisgame) Maar dat zal ook komen omdat ik ze nog niet goed ken natuurlijk.
Welke maps raden jullie aan om te spelen? Ben geen fan metro of locker.
Ja, daar doe je niets aan. Er zijn ook velen die premium gekocht hebben aan het begin van BF4 en dus ook allemaal gewoon betaald hebben voor de DLC's.douwe.nl schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 14:43:
Superfijn dat ik ze 3 weken geleden allemaal gekocht heb ja.
Dat DICE/EA ze dan later gratis maken is uiteraard naaitje.
Meteen ook weer 1 van de dingen waarom ik op dit moment helemaal klaar ben met het beleid van deze 2 bedrijven.
Sorry ik denk dat ik je post verkeerd lees. Ik krijg namelijk het idee dat je nu kwaad op DICE/EA bent omdat ze content gratis weggeven en geen geld voor DLC momenteel vragen. En dat zou natuurlijk compleet idioot zijn om daar als consument kwaad over te zijnFonta schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 20:39:
[...]
Ja, daar doe je niets aan. Er zijn ook velen die premium gekocht hebben aan het begin van BF4 en dus ook allemaal gewoon betaald hebben voor de DLC's.
Dat DICE/EA ze dan later gratis maken is uiteraard naaitje.
Meteen ook weer 1 van de dingen waarom ik op dit moment helemaal klaar ben met het beleid van deze 2 bedrijven.
Nee ben ook niet kwaad. Al is het imho eigenlijk niet eerlijk om DLC weg te geven waar anderen dik voor betaal hebben.Sissors schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 21:53:
[...]
Sorry ik denk dat ik je post verkeerd lees. Ik krijg namelijk het idee dat je nu kwaad op DICE/EA bent omdat ze content gratis weggeven en geen geld voor DLC momenteel vragen. En dat zou natuurlijk compleet idioot zijn om daar als consument kwaad over te zijn.
Mijn afkeer van dice en ea op dit moment hebben met veel meer zaken te maken waar dit een heel klein dingetje is.
Als ze het nu niet weggeven zit je straks naar lege servers te kijken.Fonta schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 22:16:
[...]
Nee ben ook niet kwaad. Al is het imho eigenlijk niet eerlijk om DLC weg te geven waar anderen dik voor betaal hebben.
Mijn afkeer van dice en ea op dit moment hebben met veel meer zaken te maken waar dit een heel klein dingetje is.
Ach, 't was ff 5 min een FFFFUUU momentjeSissors schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 22:59:
Daarnaast, dat douwe.nl een beetje geirriteerd is als je het net hebt gekocht kan ik begrijpen (al haal ik uit de aankondiging nog niet dat het permanent is, is daar bevestiging van?). Echter zoals ik Fonta zijn post lees is hij één van degene die aan het begin premium heeft gekocht. Ik heb dat ook gedaan. Om nu nadat we zo'n tijd daarvan voordeel hebben gehad dan te klagen over dat andere het nu gratis krijgen. Dan kan je ook erover klagen dat mensen nu BF4 voor 5 Euro kopen terwijl wij er waarschijnlijk zo'n 40-50 euro voor hebben betaald.
Ik koop alleen nog op key sites, scheelt mij te veel met origin.
Ammo pack killerfynrd1 schreef op zondag 18 september 2016 @ 02:52:
Het is weer cheaterfest.. http://battlelog.battlefi...elite/stats/191519875/pc/
Zo iets moet fairfight toch detecteren?
In BF1 beta kwam je ze ook al tegen helaas
Snap niet wat er zo leuk is het spel plezier van anderen te vergallen.
Ik heb het vaker gehoord, wat doen ze dan precies? Ik werd ineens weggemaaid door zo'n XD-1 op een map en mode waar die niet thuishoorde... 55 Kills in 5 minuten ofzo haha.NLsandman schreef op zondag 18 september 2016 @ 13:47:
[...]
Ammo pack killer![]()
Zo iets moet fairfight toch detecteren?
Ik heb eigenlijk altijd weinig last gehad van cheaters , aangezien ik veel DLC maps speel, maar ja nu die ook gratis zijn..
[ Voor 14% gewijzigd door fynrd1 op 18-09-2016 18:32 ]
Ze maken een log van elke ronde op een server van alle spelers, bepaalde dingen worden opgeslagen in die log, bv welk wapen en hoeveel bullets to kill dus een dmg mod wordt zo gedetecteerd, dat gaat automatisch, bij twijfel gaat er iemand van fairfight onderzoek doen, voor aimbot gebruik geldt hetzelfde dat kunnen ze in de logs weer vinden.fynrd1 schreef op zondag 18 september 2016 @ 18:30:
[...]
Ik heb het vaker gehoord, wat doen ze dan precies? Ik werd ineens weggemaaid door zo'n XD-1 op een map en mode waar die niet thuishoorde... 55 Kills in 5 minuten ofzo haha.
Ik heb eigenlijk altijd weinig last gehad van cheaters , aangezien ik veel DLC maps speel, maar ja nu die ook gratis zijn..
Het grote voordeel van fairfight is dat het op de server werkt, cheaters kunnen dit niet blokken, er kleven ook wel nadelen aan, bepaalde dingen kan fairfight in battlefield niet detecteren en dat is wallhack/radarhack.
Wallhack kun je zien als een speler vreemd kijk gedrag vertoont zoals naar muren kijken, radarhack kun je niet zien maar wel voelen dat er iets niet klopt.
Volgende filmpje is van een hack in bf1, het ziet er leuk uit maar fairfight gaat dat gewoon detecteren.
Hij laat even zien wat hij kan, hij hacked frostbite.
Damn, wat een werk, maar onzichtbaar voor FLIR is wel erg handig
In het battlelog zie ik dat ik 38 battlepacks heb. Zal ik die meteen openmaken of is het beter om daar nog even mee te wachten tot ik een hoger level ben?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Die dingen zitten vol met XP boosters dus nu gewoon openen en gebruiken.Wee Man schreef op donderdag 22 september 2016 @ 20:13:
Ik heb het spel eindelijk geïnstalleerd gekregen en ben nu de campaign aan het doen terwijl ik de DLCs binnenhengell.
In het battlelog zie ik dat ik 38 battlepacks heb. Zal ik die meteen openmaken of is het beter om daar nog even mee te wachten tot ik een hoger level ben?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hoe gebruik ik een camo?
EDIT: gevonden
[ Voor 16% gewijzigd door Wee Man op 22-09-2016 21:21 ]
Onzichtbaar voor FLIR? Dat zal wel niet toch?Mad-Matt schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 15:16:
YouTube: illuminati Easter Egg - Battlefield 4 Secret Camo
Damn, wat een werk, maar onzichtbaar voor FLIR is wel erg handig
kom ik er zojuist achter dat de game gewoon 62GB groot is
Op mijn HDD kan ik de game niet installeren, want dan moet ik 3 minuten wachten voordat de map geladen is. Wordt dus tijd om een SSD erbij te prikken, want mijn 120GB SSD is nu al bijna vol met Windows, Battlefield 4 en drivers.
Overwatch heb ik gewoon op mijn HDD draaien en dat laad super snel.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Het grootste voordeel van een SSD vond ik het feit dat je nu (met SSD) een keuze hebt van voertuigen.Pykow schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:03:
Wow mijn pc opnieuw geinstalleerd en Battlefield 4 weer geinstalleerd op mijn SSD.
Op mijn HDD kan ik de game niet installeren, want dan moet ik 3 minuten wachten voordat de map geladen is. Wordt dus tijd om een SSD erbij te prikken, want mijn 120GB SSD is nu al bijna vol met Windows, Battlefield 4 en drivers.
Op een HDD ben je als 1 van de laatste in de game en geen keuze meer.
Wist niet dat die 62 GB groot was eerlijk gezegd.
Toch slinger ik hem nog geregeld even aan. Gewoon ff afreageren enzo.
Vind het zeker een vermakelijk spel. Hoewel ik wel met BF3 meer momenten heb gehad van hooooooly crap wat gaaf.
Je lijft licht niet meer zo op als eerst, maar je wapen nog wel.Fonta schreef op donderdag 22 september 2016 @ 21:23:
[...]
Onzichtbaar voor FLIR? Dat zal wel niet toch?
/me wordt nog regelmatig geFLIRd, ondanks albinoapenpakkie
tijdens het downloaden stond er ook "maar" 25GB, maar dat is zonder de DLC'sbeebie121 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:52:
[...]
Het grootste voordeel van een SSD vond ik het feit dat je nu (met SSD) een keuze hebt van voertuigen.
Op een HDD ben je als 1 van de laatste in de game en geen keuze meer.
Wist niet dat die 62 GB groot was eerlijk gezegd.
Toch slinger ik hem nog geregeld even aan. Gewoon ff afreageren enzo.
Vind het zeker een vermakelijk spel. Hoewel ik wel met BF3 meer momenten heb gehad van hooooooly crap wat gaaf.
Ik heb nog steeds wat BuG community spelers die het spelen en dus wil ik nog wel eens een potje spelen.
Daarnaast heb ik ergens nog een SSD liggen die ik dit weekend erbij kan prikken
BF3 is voor mij de beste Battlefield die er is, de slechte netcode was een nadeel, maar de M416,M16,AEK waren heerlijke wapens.
bij BF4 weet ik niet wat de Go to weapon is. op medium afstanden doe ik vaak te weinig damage.
Maar ik ben dan ook Overwatch gewend de laatste maanden en heb Battlefield een jaar niet meer gespeeld
Angelo NL / Global Cargo VTC
Goto wapen is op short/medium de aek, met alleen een stubby en op mid/long de ace-23.Pykow schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:29:
[...]
bij BF4 weet ik niet wat de Go to weapon is. op medium afstanden doe ik vaak te weinig damage.
Ja en je wordt veel makkelijker gespot door mensen die geen FLIR gebruiken. Wel jammer na al die moeite lol.steveman schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:20:
[...]
Je lijft licht niet meer zo op als eerst, maar je wapen nog wel.
/me wordt nog regelmatig geFLIRd, ondanks albinoapenpakkie
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Daar heb ik niet echt een verschil in gemerkt eigenlijk...speedyjules07 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:59:
[...]
Ja en je wordt veel makkelijker gespot door mensen die geen FLIR gebruiken. Wel jammer na al die moeite lol.
Het is in ieder geval de meest opvallende camo, spierwit.steveman schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:13:
[...]
Daar heb ik niet echt een verschil in gemerkt eigenlijk...
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Ik draai BF4 gewoon vanaf mijn HDD, heb wel een aparte SSD voor het OS, sta nog steeds als 1 van de eerste op de map, speel met de laptop uit mijn sigPykow schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:03:
Wow mijn pc opnieuw geinstalleerd en Battlefield 4 weer geinstalleerd op mijn SSD.
Check youtube maar, alleen je wapen licht nog op.Fonta schreef op donderdag 22 september 2016 @ 21:23:
[...]
Onzichtbaar voor FLIR? Dat zal wel niet toch?
Klopt ja, maar als je gewoon scherp blijft kijken zie je de contouren ook nog wel, het is net iets donkerder dan de rest van de omgeving.Mad-Matt schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:23:
[...]
Check youtube maar, alleen je wapen licht nog op.
klopt, maar het is wel een heel stuk lastiger te zienProsac schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:29:
[...]
Klopt ja, maar als je gewoon scherp blijft kijken zie je de contouren ook nog wel, het is net iets donkerder dan de rest van de omgeving.
Althans, volgens mij werkt het zo

http://imgur.com/Phnl6iV
http://imgur.com/yCOsAiN
http://imgur.com/BHiY5Fe
http://imgur.com/vuZjw8u
Kleurrijk taalgebruik ook zeg XD
Dat is wel bizar, was hij niet gewoon dom aan het doen?steveman schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 20:16:
Pff, meestal als ik mensen uitlach die mij voor cheater uitmaken gebeurt er niets... Maar dit keer begon de beschuldiger daadwerkelijk te cheaten
http://imgur.com/Phnl6iV
http://imgur.com/yCOsAiN
http://imgur.com/BHiY5Fe
http://imgur.com/vuZjw8u
Kleurrijk taalgebruik ook zeg XD
Iemand die me kan helpen met het unlocken van die DICE camo?djmelvee schreef op woensdag 23 december 2015 @ 15:01:
Mocht je games als Battlefield 4 en Star Wars Battlefront van DICE hebben gespeeld dan weet je inmiddels wel dat de ontwikkelaar zich graag voordoet als paashaas. De games die uit de handen van DICE komen zitten namelijk stampvol met easter eggs. Ook in de Legacy Operations DLC voor Battlefield 4, die een remake van Dragon Valley toevoegde een week geleden, zit een complexe, cryptische en illuminati-achtige easter egg verstopt. De easter egg beloont de speler met een Secret Camo, maar is extreem moeilijk op te lossen als je niet weet wat je doet. YouTuber JackFrags is het gelukt om de code te kraken en legt in de video precies uit wat je moet doen, handig!
[video]
Schijnt dat het handiger is om iemand als spotter te gebruiken.
[ Voor 9% gewijzigd door Hu9o op 10-10-2016 20:19 ]
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Als je een klein beetje zoekt (op onder andere twitter), dan vind je vrij snel een tooltje waarmee je kan uitzoeken welke knoppen je aan/uit moet zetten.Hu9o schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 20:13:
[...]
Iemand die me kan helpen met het unlocken van die DICE camo?
Schijnt dat het handiger is om iemand als spotter te gebruiken.
Het enige voordeel van een "spotter" is dat je bij de knop kan blijven om hem weer uit te zetten nadat genoteerd is welke lampjes aan gingen.
Zelf ben ik toen een uurtje of misschien 2 bezig geweest.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Carpe scrotum
plus dat er geen f*ck aan is.foxtrot81 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 21:03:
Na dat is de laatste keer commanderen sjonge sjonge
[afbeelding]
Schoot me zojuist weer te binnen, eens gekeken op battlelog. De user me die naam is nu opeens rank 4 met een k/d van 0.47... Is een stats reset een sanctie voor cheaten / achterlijk taalgebruik?fynrd1 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 17:41:
[...]
Dat is wel bizar, was hij niet gewoon dom aan het doen?
http://battlelog.battlefi...Kingo/stats/364156505/pc/
Anoniem: 316512
Dat moment dat je die ladder op loopt en 4 man gewoon totaal geen idee hebben dat je op hun schiet. Dat is toch echt wel een BF dingetje: mensen die geen gamesense hebben.Uffeltje schreef op maandag 21 november 2016 @ 19:03:
Meer dan een maand geleden dat iemand in dit topic heeft gepost.Tijd voor een compilatie!
[video]
[Battle.net: Forsaken#22243]
Ik ben meestal nog steeds niet meer dan een middenmotor maar toen ik van 60 naar 120 (en nu op 144) ging en ook in framerates naar 80 a 120 begon ik wel beter te spelen. Het is gewoon soepeler.
Vroeger was er nogal wat weerstand tegen die conclusie maar de praktijk heeft mij gelijk overtuigd.
60hz is echt zondermeer het verleden voor fps gaming. Tenzij je Free of G sync hebt, dat helpt nogal zolang je FPS ook relatief laag is.
Wat nog meer invloed lijkt te hebben is imo je ping. Zodra ik hoge ping heb ga ik inderdaad veel beter hitten.... Maar ja om nou weer software te gaan draaien om je ping op te hogen vind ik ook weer zowat en gedoe...
[ Voor 26% gewijzigd door Help!!!! op 30-12-2016 18:29 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
edit: oa GUI update zodat BF4 nu hetzelfde werkt als BF1, met parties, en ingame server browser.
Wooptiedoo en in BF1 werkt dat natuurlijk foutloos!
[ Voor 45% gewijzigd door loewie1984 op 17-03-2017 10:48 ]
Dus ik moet BF1 naar een andere SSD verplaatsen, de BF4-installatie starten en vijf minuten later kon ik BF1 weer terugplaatsen.
https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Anoniem: 428728
Nu ik ben NIET blij , ik zie geen logs , kan mijn voertuigen Niet veranderen en kan de test game niet meer vinden dus graag als die wel te vinden zijn mij jullie kunnen vertellen waar ??Alexknl schreef op maandag 3 april 2017 @ 23:35:
Erg fijn die nieuwe UI update. Niet meer dat gerotzooi via de browser
mvg
Je kan nog steeds inloggen via Battlelog online via http://battlelog.battlefield.com/bf4.Anoniem: 428728 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 11:34:
[...]
Nu ik ben NIET blij , ik zie geen logs , kan mijn voertuigen Niet veranderen en kan de test game niet meer vinden dus graag als die wel te vinden zijn mij jullie kunnen vertellen waar ??
mvg
Echter heb ik problemen om daarop in te loggen via Google Chrome. Met Microsoft Edge geen problemen.
Dit krijg ik als melding vanuit chrome als ik, via welke weg dan ook, probeer in te loggen bij EA. Iemand die hiervoor een FIX heeft? (ter info: cookies heb ik al lang en breed meermaals gewist

[ Voor 4% gewijzigd door Netsrek op 31-07-2017 13:33 ]
Test game staat gewoon bij multiplayer, voortuigen veranderen staat ook gewoon bij soldierAnoniem: 428728 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 11:34:
[...]
Nu ik ben NIET blij , ik zie geen logs , kan mijn voertuigen Niet veranderen en kan de test game niet meer vinden dus graag als die wel te vinden zijn mij jullie kunnen vertellen waar ??
mvg
Alleen de logs heb ik niet naar gekeken
ja vandaag premium gekocht. mooi spel ditwouterg00 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:07:
Mensen die nog spelen?
Kan ik hier iets aan doen of ligt het aan de server (gebeurt bij alle servers)
[ Voor 6% gewijzigd door Tennisbal op 07-12-2017 00:09 ]
Welke CPU heb je? BF4 blijft vooral in mp nog best een intensief spel qua CPU.Tennisbal schreef op donderdag 7 december 2017 @ 00:09:
Ik heb op een 60hz met 64 players regelmatig enorme framedrops. Op 30 hz gaat het wel goed. Ik heb een r290 en haal fps tussen de 60-90.
Vsync uitzetten. Als je op 60hz draait met vsync en je haalt maar een framerate van bijv 59, dan wordt het dankzij vsync ineens 30 fps. Dat is ook de reden dat het op 30hz wel consistent is.Tennisbal schreef op donderdag 7 december 2017 @ 00:09:
Ik heb op een 60hz met 64 players regelmatig enorme framedrops. Op 30 hz gaat het wel goed. Ik heb een r290 en haal fps tussen de 60-90.
Als je niet zonder vsync kunt spelen wegens tearing, moet je je grafische settings aanpassen zodat je nooit onder de 60pfs komt. Tearing is normaal gesproken ook te voorkomen door een frame limiter te gebruiken, maar in Battefield/Frostbite games werkt dat niet zo goed.
I6700k @4400 6 cores moet. Voldoende zijn lijkt meArdjee schreef op donderdag 7 december 2017 @ 00:11:
[...]
Welke CPU heb je? BF4 blijft vooral in mp nog best een intensief spel qua CPU.
Vsync staat uit, ook met lagere graphical settings krijg ik die drops. Zou het kunnen zijn dat de server 64 man niet aan kan? Het gebeurt voornamelijk in zeer hectische stukkenRubenDJ schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:06:
[...]
Vsync uitzetten. Als je op 60hz draait met vsync en je haalt maar een framerate van bijv 59, dan wordt het dankzij vsync ineens 30 fps. Dat is ook de reden dat het op 30hz wel consistent is.
Als je niet zonder vsync kunt spelen wegens tearing, moet je je grafische settings aanpassen zodat je nooit onder de 60pfs komt. Tearing is normaal gesproken ook te voorkomen door een frame limiter te gebruiken, maar in Battefield/Frostbite games werkt dat niet zo goed.
mod-edit: Dubbel-posten is niet toegestaanop GoT. Wijzig voortaan je laatste reactie
[ Voor 6% gewijzigd door Geronimous op 07-12-2017 15:48 ]
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene Battlefield 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.