Bee.nl schreef op maandag 23 mei 2016 @ 00:47:
[...]
Paar keer leuk samengespeeld met G3t_r3kt, blijkt gewoon dat jij dat bent

Al die aliasen van iedereen zijn niet meer bij te houden. Zo wisselt die ysn-bmode zo'n beetje elke week wel van naam.
Leuk filmpje met materiaal van de BuG Top Infantry server. Op 3:17 kom ik in beeld, had je me net neergeknald. Dat ik jou ook een paar keer pakte heb je er natuurlijk uitgeknipt

Hahahah yep, it's me. Ook die reactie in de chat.

Jij: ja jonge, opletten

ik: ok
De nicknames zijn inderdaad lastig bij te houden, zo zie je bjorrexd voorbij komen wat gewoon smashuu is, en schiet ik rela meerdere malen voor zijn knar als streamergirl, noober545 of russiannoober.
bmode wil inderdaad zijn nick nog wel eens veranderen. Rela doet dat bijna dagelijks, heeft een paar dagen gespeeld als packetlossgodess en is nu its_high_noon
Mooie is dat de guid's van speler niet zo snel veranderen en een nieuwe nick dus meteen gekoppeld wordt aan de anderen in de statistieken database.
Zie bijvoorbeeld hier de stats van rela:
http://bfadmin.bug-community.com/players/21413/ITS_HIGH_NOON
Als je rechtsbovenin op aliases klikt zie je alle namen die hij gehad heeft.
Op een gegeven moment dacht men dat g3t_r3kt en packetlossgodess dezelfde speler waren

Ergens toch wel een compliment om met een pro vergeleken te worden

Thanks

Heeft heel wat uurtjes training gekost haha
Moet ook zeggen dat ik goed in me vel moet zitten en uitgerust moet zijn om zo te spelen.
Vaak na een weekje met wat korte nachten en dan potjes waarin ik me mee laat slepen door alle bullshit die in de game zit, wil het ook wel eens wat minder gaan.
Bullshit zoals shotguns die simpelweg OP zijn, gaymores enzo, maar ook dingen zoals het allerlaatste stukje van de video dat ik die nade gooi en dat hij gewoon rechtstreeks terug komt. wtf.