Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

quote:
Uffeltje schreef op zondag 08 mei 2016 @ 21:48:
De Dragon's Teeth DLC is momenteel gratis, vergeet die niet te downloaden. Niet de meest leuke maps, maar wel leuk voor de afwisseling. :)
Propaganda is wel een gave map met die muziek die je her en der hoort.
quote:
stevens20 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 08:52:
[...]

AH! Kijk aan, nog een chainlink speler.
ook op de =11= server te vinden? Dat is waar ik vaak speel.
Steekt hand op! Zelfde naam als hier op het forum, gebruiken jullie teamspeak? Ik vind het nogal lastig om een lekkere squad te vinden want zodra je geen goede squad hebt is het bijna niet te doen om als een lonewolf rond te rennen, dit omdat de meesten zich in een groepje verplaatsen. Kan je niet op je squadmates spawnen dan spawn je soms midden in een bosje vijanden..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Satangel
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 17-07 09:54
quote:
stevens20 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 08:52:
[...]

AH! Kijk aan, nog een chainlink speler.
ook op de =11= server te vinden? Dat is waar ik vaak speel.
Ja hoor, is zowat de meest bekende Chain Link server die er is, dus ik kom er ook vaak over de vloer ;)

Obliteration is ook een fun modus maar nog minder gespeeld dan Chain Link. Zijn van die modes dat je gewoon weet dat ze binnen hier en een jaar dood zijn :(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 18:14
quote:
The.Sticky schreef op zondag 08 mei 2016 @ 18:59:
Net weer eens Battlefield 4 gespeeld na een heeele lange tijd afwezigheid. Pfoe, dat is toch wel weer even wennen :Y)
Ga hem ook weer installeren hier.. Ben benieuwd :P

PC: Fractal Design Define S | Asus Z170 PRO GAMING | i7 7700K | H115i Pro | GTX 1080ti | Corsair LPX DDR4 16GB | Samsung SM961 M.2 256GB | EVGA SuperNOVA 750 G2 |

• The.Sticky
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 22:19
quote:
spartacusNLD schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 16:35:
[...]

Ga hem ook weer installeren hier.. Ben benieuwd :P
Heb inmiddels al weer wat potten er op zitten, met name gisteravond een erg leuke gehad. Het ging ook al wel weer een stuk beter haha :)

• MadButcher
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 25-06 11:02

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kobus71
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 16-07 13:05
Kan iemand mij vertellen hoeveel ruimte BF4 met alle DLC in neemt op de SSD?
Ik heb maandag weer een nieuw PCtje, en wil ik een apart SSDtje met BF4 er in zetten.
favo game he :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 19:26

fynrd1

Fooled by Randomness

quote:
kobus71 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 21:58:
Kan iemand mij vertellen hoeveel ruimte BF4 met alle DLC in neemt op de SSD?
Ik heb maandag weer een nieuw PCtje, en wil ik een apart SSDtje met BF4 er in zetten.
favo game he :)
Zo'n 70 tot 80 GB

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kobus71
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 16-07 13:05
quote:
Top!
Dank je.
Kan niet wachten weer BF te spelen, is al een tijdje terug.
Ik heb zelfs de nieuwste mappen nog niet gespeeld :).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Tot 23 mei is de DLC Final Stand gratis op Origin :)

https://www.origin.com/en-nl/store/free-games/on-the-house

• Metro2002
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 19:57

Metro2002

Mind explorer

quote:
Wou het net posten ja. Ben hem nu aan het binnenhalen ! More free sh*t! Eerst dragons tooth en nu final stand helemaal gratis. Ik ben blij !
Ga er iig serieus over denken om straks als BF1 uitkomt maar direct de meest uitgebreide versie te kopen aangezien de extra maps toch wel erg veel afwisseling geven :) Al speel ik de maps uit CHina rising (die ik wel destijds er direct bij had gekocht) dan weer bijna nooit :+

Mijn retro/tech youtube kanaal: Oldtech81

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

quote:
Metro2002 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 20:21:
[...]

Wou het net posten ja. Ben hem nu aan het binnenhalen ! More free sh*t! Eerst dragons tooth en nu final stand helemaal gratis. Ik ben blij !
Ga er iig serieus over denken om straks als BF1 uitkomt maar direct de meest uitgebreide versie te kopen aangezien de extra maps toch wel erg veel afwisseling geven :) Al speel ik de maps uit CHina rising (die ik wel destijds er direct bij had gekocht) dan weer bijna nooit :+
Probleem is dat het gros van de servers de vanila maps draaien dus die nieuwe maps zijn heel lastig te spelen. Nu is dragons teeth heel goed te spelen omdat die ook gratis was :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 19:57

Metro2002

Mind explorer

quote:
Brilsmurfffje schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 23:37:
[...]

Probleem is dat het gros van de servers de vanila maps draaien dus die nieuwe maps zijn heel lastig te spelen. Nu is dragons teeth heel goed te spelen omdat die ook gratis was :P
Alleen servers die óók de DLC ondersteunen kan je niet opkomen als je die DLC niet hebt, ook al draaien ze een vanilla map. Dat beperkt je serverkeuze best wel.

Mijn retro/tech youtube kanaal: Oldtech81

Acties:
  • 0Henk 'm!

• isimba
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 14-01 20:37
Heb BF4 premium op ps4 gespeeld. Heb nu een game pc en wil daar graag ook weer bf4 op spelen. Zijn er veel vanilla bf4 servers of zal ik ook alle DLC moeten kopen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• svenvv2
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 17-07 10:30
quote:
isimba schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 10:55:
Heb BF4 premium op ps4 gespeeld. Heb nu een game pc en wil daar graag ook weer bf4 op spelen. Zijn er veel vanilla bf4 servers of zal ik ook alle DLC moeten kopen?
Er zijn meer dan genoeg vanilla servers voor op de PC, echter word het zonder premium een stuk lastiger om in volle servers te komen aangezien je steeds achteraan de wachtrij wordt gezet. Iets om in je achterhoofd te houden ;)

Overigens is het best jammer dat je een server die momenteel een vanilla map draait, maar DLC kaarten in de rotatie heeft niet kunt joinen. In BF3 kon dit volgens mij nog wel en werd je gewoon uit de server gegooid als er een DLC kaart kwam.

Tot 24 mei is de Final Stand DLC trouwens gratis :*)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 22:19
Ik heb BF4 vanaf t begin compleet met alle uitbreidingen en premium, maar speel eigenlijk alleen maar op vanilla servers..

Heb van Naval Strike wel eens een paar gespeeld, die waren nog wel leuk, maar voor de rest heb ik eigenlijk maar weinig mee gekregen van de rest van de uitbreidingen.

Zitten daar überhaupt leuk maps tussen? :7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

👌👀 good shit ✔💯

quote:
The.Sticky schreef op zondag 22 mei 2016 @ 09:49:
Ik heb BF4 vanaf t begin compleet met alle uitbreidingen en premium, maar speel eigenlijk alleen maar op vanilla servers..

Heb van Naval Strike wel eens een paar gespeeld, die waren nog wel leuk, maar voor de rest heb ik eigenlijk maar weinig mee gekregen van de rest van de uitbreidingen.

Zitten daar überhaupt leuk maps tussen? :7
Dragon Valley, Dragon Pass, Firestorm, Silk Road, Propaganda en Giants of Karelia zijn wel leuk als je van tanks en attack heli's houdt.

As always, we are nailed to a cross of our own construction.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 09-07 16:59

Fonta

BuG Admin

Nieuwe montage/fragmovie gemaakt.
Best redelijk gelukt vind ik voor een amateur video editor :+

BuG Community - Discord: discord.bug-community.com - Steam: F0nt44444

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

quote:
Fonta schreef op zondag 22 mei 2016 @ 23:33:

[video]
Paar keer leuk samengespeeld met G3t_r3kt, blijkt gewoon dat jij dat bent _O- :D Al die aliasen van iedereen zijn niet meer bij te houden. Zo wisselt die ysn-bmode zo'n beetje elke week wel van naam.

Leuk filmpje met materiaal van de BuG Top Infantry server. Op 3:17 kom ik in beeld, had je me net neergeknald. Dat ik jou ook een paar keer pakte heb je er natuurlijk uitgeknipt :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

quote:

[video]
Nice om te zien hoe strak je aim is. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 23:17
Is dat versneld afgespeeld of lijkt dat zo door de hoge FOV? Nette aim trouwens. :)

YouTube

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fonta

Fonta

BuG Admin

quote:
Bee.nl schreef op maandag 23 mei 2016 @ 00:47:
[...]

Paar keer leuk samengespeeld met G3t_r3kt, blijkt gewoon dat jij dat bent _O- :D Al die aliasen van iedereen zijn niet meer bij te houden. Zo wisselt die ysn-bmode zo'n beetje elke week wel van naam.

Leuk filmpje met materiaal van de BuG Top Infantry server. Op 3:17 kom ik in beeld, had je me net neergeknald. Dat ik jou ook een paar keer pakte heb je er natuurlijk uitgeknipt :+
Hahahah yep, it's me. Ook die reactie in de chat. :+
Jij: ja jonge, opletten :P
ik: ok

De nicknames zijn inderdaad lastig bij te houden, zo zie je bjorrexd voorbij komen wat gewoon smashuu is, en schiet ik rela meerdere malen voor zijn knar als streamergirl, noober545 of russiannoober.
bmode wil inderdaad zijn nick nog wel eens veranderen. Rela doet dat bijna dagelijks, heeft een paar dagen gespeeld als packetlossgodess en is nu its_high_noon :+

Mooie is dat de guid's van speler niet zo snel veranderen en een nieuwe nick dus meteen gekoppeld wordt aan de anderen in de statistieken database.
Zie bijvoorbeeld hier de stats van rela: http://bfadmin.bug-community.com/players/21413/ITS_HIGH_NOON
Als je rechtsbovenin op aliases klikt zie je alle namen die hij gehad heeft.

Op een gegeven moment dacht men dat g3t_r3kt en packetlossgodess dezelfde speler waren :+
Ergens toch wel een compliment om met een pro vergeleken te worden :)

quote:
fynrd1 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 02:18:
[...]

Nice om te zien hoe strak je aim is. :)
Heeft heel wat uurtjes training gekost haha
Moet ook zeggen dat ik goed in me vel moet zitten en uitgerust moet zijn om zo te spelen.
Vaak na een weekje met wat korte nachten en dan potjes waarin ik me mee laat slepen door alle bullshit die in de game zit, wil het ook wel eens wat minder gaan.
Bullshit zoals shotguns die simpelweg OP zijn, gaymores enzo, maar ook dingen zoals het allerlaatste stukje van de video dat ik die nade gooi en dat hij gewoon rechtstreeks terug komt. wtf.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Uffeltje
Ook een video van mijn kant. Weer lekker bezig geweest met de 870 en slugs en geprofiteerd van aim assist op console. >:) Het afgelopen weekend heb ik weer eens wat op pc gespeeld, heb toen alleen niets opgenomen. :P

Uffeltje wijzigde deze reactie 23-05-2016 17:48 (20%)

YouTube

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

quote:
Fonta schreef op maandag 23 mei 2016 @ 07:26:
[...]
Heeft heel wat uurtjes training gekost haha
Moet ook zeggen dat ik goed in me vel moet zitten en uitgerust moet zijn om zo te spelen.
Vaak na een weekje met wat korte nachten en dan potjes waarin ik me mee laat slepen door alle bullshit die in de game zit, wil het ook wel eens wat minder gaan.
Bullshit zoals shotguns die simpelweg OP zijn, gaymores enzo, maar ook dingen zoals het allerlaatste stukje van de video dat ik die nade gooi en dat hij gewoon rechtstreeks terug komt. wtf.
Haha, ja dat snap ik wel. Dat je als comment Relaaa krijgt, zegt misschien wel over hoe goed je bezig bent nu. Speel je trouwens nog competitief?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fonta

Fonta

BuG Admin

quote:
fynrd1 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 21:08:
[...]

Haha, ja dat snap ik wel. Dat je als comment Relaaa krijgt, zegt misschien wel over hoe goed je bezig bent nu. Speel je trouwens nog competitief?
Op het moment ligt het hele competitve gebeuren van BF4 op zijn gat.
Zit op dit moment niet bij een team, maar val af en toe wel ergens in voor een PCW.
Straks in BF5 zien we wel weer :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 22:08

Rivanov

Apple freak

quote:

[video]
Gaaf filmpje! Ook leuk met de songtekst er tussendoor. Zelf gemaakt? :)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fonta

Fonta

BuG Admin

quote:
Rivanov schreef op maandag 23 mei 2016 @ 21:40:
[...]

Gaaf filmpje! Ook leuk met de songtekst er tussendoor. Zelf gemaakt? :)
Thx!
Stukjes van de lyrics heb ik niet zelf gemaakt. Zo goed ben ik niet in video bewerken.
Heb gewoon dit filmpje geript en als onderlaag gebruikt: YouTube: Seven Nation Army (Glitch Mob Remix) - Lyric Video

Het nummer als je die nog niet kent, wordt ook gebruikt in de BF1 reveal trailer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

quote:
Fonta schreef op maandag 23 mei 2016 @ 21:44:
[...]

Thx!
Stukjes van de lyrics heb ik niet zelf gemaakt. Zo goed ben ik niet in video bewerken.
Heb gewoon dit filmpje geript en als onderlaag gebruikt: YouTube: Seven Nation Army (Glitch Mob Remix) - Lyric Video

Het nummer als je die nog niet kent, wordt ook gebruikt in de BF1 reveal trailer.
Dat nummer ken ik zeker wel! Ben volgens mij ook één van de weinige die het een geweldig nummer vind (vooral i.c.m. de BF1 trailer) Dit in tegenstelling tot veel reacties toen de trailer uitkwam. ;)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fonta

Fonta

BuG Admin

quote:
Rivanov schreef op maandag 23 mei 2016 @ 21:46:
[...]

Dat nummer ken ik zeker wel! Ben volgens mij ook één van de weinige die het een geweldig nummer vind (vooral i.c.m. de BF1 trailer) Dit in tegenstelling tot veel reacties toen de trailer uitkwam. ;)
Het nummer is inderdaad supergaaf. Helemaal top voor de BF1 trailer.

• Dutchredgaming
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 13-07 14:33

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Battlefield 4 en Battlefield Hardline (standaard edities) zijn €5 euro (per game) op Origin!

Dutchredgaming wijzigde deze reactie 10-06-2016 22:39 (5%)

Review Samsung C27H800 Monitor

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Netsrek
  • Laatst online: 18-07 10:30
quote:
Dutchredgaming schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 22:39:
Battlefield 4 en Battlefield Hardline (standaard edities) zijn €5 euro (per game) op Origin!
En de complete premium editions voor 19,99! :*)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• krouwen
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 14-07 16:55

krouwen

Hardware Enthusiast

quote:
Dutchredgaming schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 22:39:
Wow, thx for the heads-up! Even Hardline downloaden voor de singleplay, niet de moeite waard voor het orginele bedrag en de multiplayer, maar 5 euro voor een goede singleplayer ervaring is best leuk toch?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 19:46

steveman

"Be curious"

Lol, mooi potje SQDM net, eerst al een admin kill omdat m'n A-91 overpowered zou zijn... Dus overgestapt op het volgende wapen dat ik nog volledig moest unlocken. En ja hoor: banned, stated reason: hack :')

Met een score van 20 - 10 zou ik wel een ontzettende slechte hack hebben gehad lijkt me zo...

Zeg dan gewoon dat je een newbieserver hebt of zo.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Uffeltje
Yup, admins zijn kut. Gisteren met een k/d van <1 op Locker gekickt. Toen was ik er weer even klaar mee. :(

YouTube

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lordprimoz
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 23:19
gewoon op official server spelen, heb je geen last van badmins

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Uffeltje
Is een oplossing, maar als ik momenteel op CQL zonder verdere filters zijn er maar 11 official servers en meer dan 100 ranked servers. De keuze is niet altijd even groot helaas.

YouTube

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 13-07 14:33

Dutchredgaming

ICT Beheerder

quote:
krouwen schreef op zondag 12 juni 2016 @ 12:05:
[...]

Wow, thx for the heads-up! Even Hardline downloaden voor de singleplay, niet de moeite waard voor het orginele bedrag en de multiplayer, maar 5 euro voor een goede singleplayer ervaring is best leuk toch?
Het is wel geinig voor 1 potje.
Multiplayer is wat sneller dan bf4

Review Samsung C27H800 Monitor

• Satangel
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 17-07 09:54
Heeeeeeeeeerlijk game, hopelijk komen er nog wat personen bij met deze sale en de BF1 hype. Meer bevolking op de servers mag altijd want zie er vaak nog leeg staan.

Ben zelf nu het double XP weekend is volop XP aan het vergaren, zal toch wel 1,5 miljoen XP gehaald hebben dit weekend.

Satangel wijzigde deze reactie 13-06-2016 00:10 (27%)

• The Source
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 17-07 23:40
Mooi meer vlees om op te schieten. Hoop niet teveel noobs

• Netsrek
Met de Origin actie zelf ook BF4 gekocht. Kom van BF3 af, waar ik toch vaak bovengemiddeld scoorde. Maar met Bf4 heb ik toch wel moeite, wat een verschil.
Hebben de pro's hier nog tips voor een overstapper? Eerste uurtjes waren erg pittig.... :X

• BvanOsch
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 17-03 18:41
Aangezien vrijwel al mijn vrienden consoles hebben probeer ik het maar eens via de weg. Ik zoek wat toffe mensen om BF4 mee te spelen (toekomst BF1) Als mensen interesse hebben voeg me dan toe. Mijn username is: X1NL

• NiGeLaToR
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 18-07 08:10
quote:
Netsrek schreef op maandag 13 juni 2016 @ 18:00:
Met de Origin actie zelf ook BF4 gekocht. Kom van BF3 af, waar ik toch vaak bovengemiddeld scoorde. Maar met Bf4 heb ik toch wel moeite, wat een verschil.
Hebben de pro's hier nog tips voor een overstapper? Eerste uurtjes waren erg pittig.... :X
Pro ben ik niet, maar herken je overstap probleempjes. Oplossing: zoek server met relaxte spelers, zonder mega veel voertuigen en zorg dat je wat kunt ranken. Voertuigen vrijspelen in servers vol met mensen die 24/7 in een tank of jet zitten is tamelijk zinloos helaas.

Zoekt met regelmaat developers voor BigDataHub en IT consultants voor InTellegus. DM even voor meer info of check de site(s).

• Netsrek
quote:
NiGeLaToR schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:03:
[...]

Pro ben ik niet, maar herken je overstap probleempjes. Oplossing: zoek server met relaxte spelers, zonder mega veel voertuigen en zorg dat je wat kunt ranken. Voertuigen vrijspelen in servers vol met mensen die 24/7 in een tank of jet zitten is tamelijk zinloos helaas.
Je legt wel de vinger op de zere plek. Omdat ik nieuw bent mis ik ook veel upgrades voor m'n wapens, scope etc. Zit je met iron sight in de verte te schieten. En uit principe ga ik daar natuurlijk niet voor betalen, want ze krijgen al genoeg money's van mij ;(

• NiGeLaToR
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 18-07 08:10
quote:
Netsrek schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:06:
[...]

Je legt wel de vinger op de zere plek. Omdat ik nieuw bent mis ik ook veel upgrades voor m'n wapens, scope etc. Zit je met iron sight in de verte te schieten. En uit principe ga ik daar natuurlijk niet voor betalen, want ze krijgen al genoeg money's van mij ;(
Dat gaat op 2 manieren sneller: team deathmatch achtige servers spelen en levelen. Dan krijg je battlepacks, daarin zitten upgrades en puntenverdubbelaars en dan gaat het sneller. Als je overigens geen scope hebt op je gun duurt dat 'maar' iets van 15-20 kills, dan krijg je je eerste sight al. Volhouden dus.

Oh en als je double XP events kunt meepakken incl je XP-verdubbelaar dingetjes dan gaat het verdubbelzosnel.

Tenslotte; er zijn soms flagrun servers waarin je alleen maar vlaggen mag innemen voor.. de punten. Beetje kansloos, maar zo level je ook sneller. Oersaai en je krijgt er geen scopes mee, maar wel weer battlepacks.

Enjoy :+

Zoekt met regelmaat developers voor BigDataHub en IT consultants voor InTellegus. DM even voor meer info of check de site(s).

• Netsrek
quote:
NiGeLaToR schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:10:
[...]

Dat gaat op 2 manieren sneller: team deathmatch achtige servers spelen en levelen. Dan krijg je battlepacks, daarin zitten upgrades en puntenverdubbelaars en dan gaat het sneller. Als je overigens geen scope hebt op je gun duurt dat 'maar' iets van 15-20 kills, dan krijg je je eerste sight al. Volhouden dus.

Oh en als je double XP events kunt meepakken incl je XP-verdubbelaar dingetjes dan gaat het verdubbelzosnel.

Tenslotte; er zijn soms flagrun servers waarin je alleen maar vlaggen mag innemen voor.. de punten. Beetje kansloos, maar zo level je ook sneller. Oersaai en je krijgt er geen scopes mee, maar wel weer battlepacks.

Enjoy :+
Goede tip. Heb enorm veel XP bonus dingen uit die battlepacks, dus daar kan ik de komende weken wel even mee vooruit. Moet ze alleen niet vergeten te gebruiken! O-)

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 23:06
Is het bij jullie ook zo, dat je 5 minuten moet wachten voordat je in een game zit (of zelfs langer)
Heb de game wel geinstalleerd staan op een HDD 7200 RPM Sata600.

Mijn SSD heeft maar 50GB vrij, terwijl de game 60,3 GB groot is.

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• stevens20
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 22:53
quote:
Pykow schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:29:
Is het bij jullie ook zo, dat je 5 minuten moet wachten voordat je in een game zit (of zelfs langer)
Heb de game wel geinstalleerd staan op een HDD 7200 RPM Sata600.

Mijn SSD heeft maar 50GB vrij, terwijl de game 60,3 GB groot is.
Op een HDD duurt het inderdaar behoorlijk lang. een SSD is al ff wachten.

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 23:06
quote:
Netsrek schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:06:
[...]

DOminations of TDM spelen tot dat je een goede sight heb voor je wapen ?
Dit deed ik altijd in BF3.

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• VICECITY
  • Laatst online: 27-05 20:33
Hey iedereen .. Ik heb een vraagje ( meerdere ) . Ik ben helemaal nieuw met BF . Een van mijn vragen is hoe speel je wapens vrij . Is er zoiets als BF voor beginners ? Soms loop ik maar een beetje in het rond vlaggetjes te pakken maar heb totaal geen tactiek . Iemand een tips bv bij een vlag blijven of bij teammates ? is het handig om met een silencer te spelen? Soms krijg ik ribbons voor de vlaggen die ik pak kan ik daar wat mee ? Kortom elke tip is welkom en thanks alvast

• The Source
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 17-07 23:40
Je username posten en zorgen dat je met andere mensen in een platoon speelt en op team speak zit.

• KillerAce_NL
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

quote:
VICECITY schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 18:56:
Hey iedereen .. Ik heb een vraagje ( meerdere ) . Ik ben helemaal nieuw met BF . Een van mijn vragen is hoe speel je wapens vrij . Is er zoiets als BF voor beginners ? Soms loop ik maar een beetje in het rond vlaggetjes te pakken maar heb totaal geen tactiek . Iemand een tips bv bij een vlag blijven of bij teammates ? is het handig om met een silencer te spelen? Soms krijg ik ribbons voor de vlaggen die ik pak kan ik daar wat mee ? Kortom elke tip is welkom en thanks alvast
Googlen ? Battlefield unlock weapons ? Op battlelog kijken wat je nog moet doen om unlocks te halen ?

@NL

• steveman

steveman

"Be curious"

Pff, eerst al iemand met een of andere texture hack/wallhack...

En nu deze:

http://battlelog.battlefi...nger/stats/1781110581/pc/

aimbot :')

Hoop dat ze dat fixen voor BF1... (en dat ook in BF4 hangen)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Fonta

Fonta

BuG Admin

Haha wat een baas. FF reportje gedaan. Wie weet helpt het.

• isimba
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 14-01 20:37
Gisteren Battlefield 4 aangeschaft incl alle expansions. Nu in de aanbieding €20 in de Origin store.

Heb al eerder gespeeld op PlayStation 4 maar dat is alweer een tijdje terug. Welke servers spelen jullie vaak? Zal ook even in het Tweakers platoon topic kijken.

• KillerAce_NL
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

quote:
Fonta schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 02:15:
Haha wat een baas. FF reportje gedaan. Wie weet helpt het.
Heeft geen zin, is waarschijnlijk weer zo'n 14 dagen accountje...

@NL

• steveman

steveman

"Be curious"

Is de campaign eigenlijk een beetje leuk? Heb het nog helemaal niet gespeeld.

Ik ben bezig alle, uh, directe attachments (niet-battlepack) voor alle wapens te unlocken en een paar krijg je pas als je de singleplayer hebt (uit)gespeeld :')

Misschien op easy er doorheen crossen :D

• Jeroenneman
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 17-07 17:14

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Ligt het aan mij of zijn er nauwelijks servers te vinden met gamemodes anders dan TDM, Rush of Conquest?

Carrier Assault (Large) geeft al 3 dagen op rij, 0 hits.
Rush met enigzins acceptable ping: misschien 5 hits.

En play now dumpt me gewoonweg 8/10 keer in een compleet lege server... Lekker dan.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

👌👀 good shit ✔💯

quote:
steveman schreef op maandag 20 juni 2016 @ 10:31:
Is de campaign eigenlijk een beetje leuk? Heb het nog helemaal niet gespeeld.
Ik heb hem aan het begin geprobeerd, enorm lineair en buggy. Op een gegeven moment moest je een ladder beklimmen, en eenmaal bovenaan werd je gelanceerd waarna je dood ging.

Ik geloof dat het hier was:

De single player heb ik daarna niet meer aangeraakt.
quote:
Jeroenneman schreef op maandag 20 juni 2016 @ 13:54:
Ligt het aan mij of zijn er nauwelijks servers te vinden met gamemodes anders dan TDM, Rush of Conquest?

Carrier Assault (Large) geeft al 3 dagen op rij, 0 hits.
Rush met enigzins acceptable ping: misschien 5 hits.

En play now dumpt me gewoonweg 8/10 keer in een compleet lege server... Lekker dan.
Veel van zulke servers draaien mixed mode, dus rotatie van gamemodes. Je moet altijd meerdere filters aanzetten, dus bijvoorbeeld ook "Free Slots" op "None", "1-5" en "6-10", anders krijg je amper servers terug. Of wellicht heb je onder "Advanced" nog wat filters aan staan.

Met name Rush wordt nog wel relatief veel gespeeld, het leeuwendeel is echter Conquest.

CodeCaster wijzigde deze reactie 20-06-2016 14:38 (43%)

• steveman

steveman

"Be curious"

quote:
CodeCaster schreef op maandag 20 juni 2016 @ 14:34:
[...]

Ik heb hem aan het begin geprobeerd, enorm lineair en buggy. Op een gegeven moment moest je een ladder beklimmen, en eenmaal bovenaan werd je gelanceerd waarna je dood ging.

Ik geloof dat het hier was:

[video]

De single player heb ik daarna niet meer aangeraakt.
Oef, is dat al ver in het spel zodat er al wat te unlocken is?

Maw: Heb je deze wapens:
"QBZ-95-1 Complete assignment To Valhalla (Campaign)"
"M249 Complete assignment Final Duty (Campaign)"
"M412 Rex Complete assignment Tombstone Actual (Campaign)"
"MACHETE Complete assignment A Trapped Wolf Will (Campaign)"
"SHANK Complete assignment Fang of the Underworld (Campaign)"
"P90Complete assignment Peace Maker (Campaign)"

steveman wijzigde deze reactie 20-06-2016 15:31 (2%)
Reden: P90 vergeten

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

👌👀 good shit ✔💯

quote:
steveman schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:15:
[...]

Oef, is dat al ver in het spel zodat er al wat te unlocken is?

Maw: Heb je deze wapens:
"QBZ-95-1 Complete assignment To Valhalla (Campaign)"
"M249 Complete assignment Final Duty (Campaign)"
"M412 Rex Complete assignment Tombstone Actual (Campaign)"
"MACHETE Complete assignment A Trapped Wolf Will (Campaign)"
"SHANK Complete assignment Fang of the Underworld (Campaign)"
"P90Complete assignment Peace Maker (Campaign)"
Ik heb de Rex en Shank. Inmiddels zijn de meeste bugs uit de single player-campaign geloof ik wel gefixt, maar ik heb nooit de behoefte gehad weer te gaan spelen. :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• steveman

steveman

"Be curious"

quote:
CodeCaster schreef op maandag 20 juni 2016 @ 16:41:
[...]

Ik heb de Rex en Shank. Inmiddels zijn de meeste bugs uit de single player-campaign geloof ik wel gefixt, maar ik heb nooit de behoefte gehad weer te gaan spelen. :P
Oh ok, ik dacht dat de uploaddatum best recent was, dus dat er daarom nog steeds wat mis kon zijn :)

En sinds gisteravond heb ik ook die phantom bow, nooit geweten dat je die gewoon uit een kratje kon vissen.

• Bee.nl
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Great, ze hebben besloten om het Battlefield forum op Battlelog te sluiten en een geheel nieuw forum te openen die alle BF-reeksen beslaat. Alleen nemen ze alle oude posts niet mee en vanaf de 30e kun je er helemaal niet meer bij.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• harydoo
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 15-07 21:38
Second Assault DLC is vanaf vandaag een tijdje gratis te downloaden. Pak je kans! Nu alleen nog Naval Strike en dan heb ik ze allemaal :)

• Uffeltje
Weer een compilatie! Wat meer PC-footage deze keer. Redelijk wat gekloot met de defib en wat lucky spawns. :P

YouTube

• icegodd
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 21:31
geweldig weer:

battlefield 4 has stopped working

alle forum treads op EA forum erover worden gesloten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• steveman

steveman

"Be curious"

Jeej, Dice LA camo geunlocked.

Ik kan de server (en zijn app) PsychoDuckUK aanraden :)

steveman wijzigde deze reactie 01-07-2016 20:17 (49%)

• Fonta

Fonta

BuG Admin

Dit is de app: https://www.dropbox.com/s/csy88i9y1f5a3t3/bf4eesolver.zip
Jammer dat deze er nog niet was toen ik de camo ging unlocken.
Ben toch wel iets langer bezig geweest dan een kwartiertje.

• steveman

steveman

"Be curious"

quote:
Fonta schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 01:51:
Dit is de app: https://www.dropbox.com/s/csy88i9y1f5a3t3/bf4eesolver.zip
Jammer dat deze er nog niet was toen ik de camo ging unlocken.
Ben toch wel iets langer bezig geweest dan een kwartiertje.
Google Play: BF4 Lantern & Morse Solver

Uut de store, minder virus'n.

Het moment suprême :)

Nog een mijlpaal: laatste wapen geunlocked: FY-JS... Per ronde 250m aan headshot afstand verzamelen, en alleen headshots >50m tellen mee... DAA!MN! Ben zowaar in een softcore Bolt Only server belandt om het af te maken (De enige HC met spelers had geen rule enforcement...)

Zware bevalling :+

Tevens Shadowplay ontdekt, werkt echt nice! Laatste 20 minuten bijhouden? No problemo.

Pff, de hipfire accuracy laat ook wel te wensen over 7(8)7

steveman wijzigde deze reactie 05-07-2016 23:32 (41%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nick112
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 29-05 09:54
Ik heb een vraag gesteld op het hardware en spielerij gedeelte, daar ben ik echter nog niet verder mee kunnen komen. Nu gaat het ook over battlefield 4 en ik misschien kent iemand van jullie het probleem wat ik heb.
Hierbij wat screenshots die eigenlijk meer zeggen dan een wazige uitleg:

https://tweakers.net/ext/f/jDQctxe4kaKJ6FUcjaPL4gow/thumb.jpg
https://tweakers.net/ext/f/Xv6uptkEaamWkGzc16UEjd1z/thumb.jpg
https://tweakers.net/ext/f/thxylyr8cNTXFHXzlpg2QXQ5/thumb.jpghttps://tweakers.net/ext/f/ZK8GTketuXxVPp4ckvuEJy26/thumb.jpg

Zoals te zien is gaat het om het laden van textures in game, onzichtbare spelers, onzichtbaar wapen, wapens niet weergegeven in het menu etc. Dit duurt ongeveer de eerste minuut van de game. Ik speel met een 1070gtx en een i5-3570k, het spel staat op een HDD. Tot op een paar dagen geleden had ik hier dus totaal geen last van...

• Paul-G
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 16:03
quote:
Nick112 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 18:10:
Ik heb een vraag gesteld op het hardware en spielerij gedeelte, daar ben ik echter nog niet verder mee kunnen komen. Nu gaat het ook over battlefield 4 en ik misschien kent iemand van jullie het probleem wat ik heb.
Hierbij wat screenshots die eigenlijk meer zeggen dan een wazige uitleg:

Zoals te zien is gaat het om het laden van textures in game, onzichtbare spelers, onzichtbaar wapen, wapens niet weergegeven in het menu etc. Dit duurt ongeveer de eerste minuut van de game. Ik speel met een 1070gtx en een i5-3570k, het spel staat op een HDD. Tot op een paar dagen geleden had ik hier dus totaal geen last van...
Hier heb ik idd ook last van, daarnaast wil het ook nog wel eens een minuut duren voordat al het geluid word afgespeeld. Ik heb een HD7950, al iets ouder dan jouw GTX 1070 ;)
Het zou kunnen zijn dat niet alles direct op volle resolutie ingeladen word om de laadtijd te verkorten o.i.d.
Ik had pasgeleden ook opeens het probleem dat in de tweede ronde op een server de game er compleet uitklapte... Bleek iets te zijn met mantle en de Origin overlay, en beide hadden tot nog toe geen problemen veroorzaakt (in alle 100 voorgaande uren :P) Ach... zolang het maar werkt, bij BF Hardline crasht de MP sowieso wat ik ook heb geprobeerd.

• Nick112
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 29-05 09:54
quote:
Paul-G schreef op maandag 11 juli 2016 @ 07:57:
[...]

Hier heb ik idd ook last van, daarnaast wil het ook nog wel eens een minuut duren voordat al het geluid word afgespeeld. Ik heb een HD7950, al iets ouder dan jouw GTX 1070 ;)
Het zou kunnen zijn dat niet alles direct op volle resolutie ingeladen word om de laadtijd te verkorten o.i.d.
Ik had pasgeleden ook opeens het probleem dat in de tweede ronde op een server de game er compleet uitklapte... Bleek iets te zijn met mantle en de Origin overlay, en beide hadden tot nog toe geen problemen veroorzaakt (in alle 100 voorgaande uren :P) Ach... zolang het maar werkt, bij BF Hardline crasht de MP sowieso wat ik ook heb geprobeerd.
Ik ben wel iemand die daar dus totaal niet tegen kan, als ik met zo'n systeem een toch wel nadeel heb wanneer ik in de game kom en n minuut moet wachten tot alles oke is.

• steveman

steveman

"Be curious"

Ik had laatst dat na een flinke tijd in een Frogfoot opeens het motorgeluid wegviel... Best wel lekker rustig eigenlijk. Maar wel raar!

• Uffeltje
Nieuwe compilatie. Ditmaal ook even met een aantal van hier meegespeeld. Verder veel random clips. :)

YouTube

• The_Greater
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 16:37
quote:
icegodd schreef op maandag 27 juni 2016 @ 19:43:
geweldig weer:

battlefield 4 has stopped working

alle forum treads op EA forum erover worden gesloten.
Ik heb het kunnen oplossen door oudere mantle driver dll's te plaatsen in de bf4 map.
Krijg wel bij het starten een melding, maar het gaat daarna gewoon goed.
Als ik dat niet doe, start BF4 niet eens op.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• steveman

steveman

"Be curious"

Vanavond/morgenavond (wanneer het maar regent :+) Eens wat tijd besteden aan een pythonscriptje die precies mijn kills automatisch uitknipt uit een opname met shadowplay :) (Dik respect voor de makers daarvan, je merkt niet dat ie op de achtergrond continu aan het opnemen is!)

Vanaf waar m'n bestaande scriptje de hele meuk kopieert naar m'n rapsberry pi, die het dan terwijl ik lig te maffen upload naar YT

Gaat wel ten koste van de fragtijd :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• harydoo
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 15-07 21:38
Vanaf vandaag is de DLC Naval Strike gratis te downloaden. Pak je kans voordat het aanbod voorbij is!

• steveman

steveman

"Be curious"

WTF, m'n gameplay video's (unlisted) worden zo nu en dan geflagged als inappropriate op YT :S

Is dat spel zo realistisch dat er een algoritme bij Google over begint te spasten? :+

edit: Aha, gaat over videos die grote gelijkenissen tonen met elkaar... 1 appeal is al goed gegaan eerder, nu eens kijken wat er verder van komt.

Gelukkig maak ik wat voortgang met m'n beeldverwerking, kills zoeken aan de hand van de 100 punten per kill die je krijgt lijkt aardig te werken:

(Uitknipsels als test op de timestamps waarop de score in beeld is 0_34 is dus op 0:34 in de video (dit is slechts om te testen, eindresultaat gaat een compilatie van video's zijn met 4 seconden voor de kill en 1 erna)

steveman wijzigde deze reactie 26-07-2016 22:13 (61%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• steveman

steveman

"Be curious"

Yes, de enige handmatige stappen die ik nodig had voor bovenstaand filmpje:

1. Shadowplay aanzetten op continu opnemen.
2. Na het gamen een scriptje starten voor ik ga pitten :)

Kills worden gedetecteerd, compilatie wordt gemaakt dan gaat m'n pc automatisch uit en m'n raspberry pi doet de upload naar YT, terwijl ik slaap :) :Z

Grr... met een heel felle achtergrond, lees: in de sneeuw, mist er nog wel eens een kill :/

Met het direct matchen van pixels is er geen oplossing vrees ik, heb al gewerkt met gradienten, ook no dice... Ik ga maar een neuraal netwerk aan het werk zetten, kan ik weer achterover leunen in plaats van pixelnoiken B)

steveman wijzigde deze reactie 01-08-2016 11:04 (29%)

• SjoerdV nl
  • Laatst online: 22:10
En China Rising is gratis te downloaden op Origin :)

PVOutput:12x JASolar 270 Full Black 3240 Wp ZZO op SolarEdge SE4000 omvormer

• nlboy
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 21:17

nlboy

Alles kitz?

quote:
SjoerdV nl schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 07:10:
En China Rising is gratis te downloaden op Origin :)
Is de rest ook gratis voorbij gekomen of komt dat nog? :) Iig voor Hardline heb ik bijna alles gratis binnen.

• SjoerdV nl
  • Laatst online: 22:10
Zijn er al een aantal langskomen de afgelopen maanden en volgens het nieuwsbericht op Fok is dit de laatste keer.

bron: http://frontpage.fok.nl/n...-china-rising-gratis.html

PVOutput:12x JASolar 270 Full Black 3240 Wp ZZO op SolarEdge SE4000 omvormer

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

👌👀 good shit ✔💯

quote:
steveman schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 10:27:
WTF, m'n gameplay video's (unlisted) worden zo nu en dan geflagged als inappropriate op YT :S

Is dat spel zo realistisch dat er een algoritme bij Google over begint te spasten? :+

edit: Aha, gaat over videos die grote gelijkenissen tonen met elkaar... 1 appeal is al goed gegaan eerder, nu eens kijken wat er verder van komt.

Gelukkig maak ik wat voortgang met m'n beeldverwerking, kills zoeken aan de hand van de 100 punten per kill die je krijgt lijkt aardig te werken:

[afbeelding]

(Uitknipsels als test op de timestamps waarop de score in beeld is 0_34 is dus op 0:34 in de video (dit is slechts om te testen, eindresultaat gaat een compilatie van video's zijn met 4 seconden voor de kill en 1 erna)
Ziet er leuk uit! Zin om dat script te delen? Werkt het met een library als OpenCV voor beeldherkenning?

• steveman

steveman

"Be curious"

Ik weet nog niet wat ik precies met de code wil... ook is het nog te ranzig om te delen :D Ook is m'n neurale netwerk aanpak nog niet af.

Maar idd openCV gebruik ik om in java de video's te openen, en middels ffmpeg bindings in python (MoviePy) wordt de compilatie gemaakt.

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

👌👀 good shit ✔💯

quote:
steveman schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:11:
Ik weet nog niet wat ik precies met de code wil... ook is het nog te ranzig om te delen :D Ook is m'n neurale netwerk aanpak nog niet af.

Maar idd openCV gebruik ik om in java de video's te openen, en middels ffmpeg bindings in python (MoviePy) wordt de compilatie gemaakt.
Ik wil me daar ook in gaan verdiepen, een snelle Google-search leert me dat voor Java de tool Neuroph Studio een beetje de standaard is om te trainen en dan een Java-klasse te exporteren die de beste uitkomst bevat? (Pardon my French, ik weet er echt nog te weinig van :P)

CodeCaster wijzigde deze reactie 04-08-2016 10:20 (4%)

• steveman

steveman

"Be curious"

quote:
CodeCaster schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:20:
[...]

Ik wil me daar ook in gaan verdiepen, een snelle Google-search leert me dat voor Java de tool Neuroph Studio een beetje de standaard is om te trainen en dan een Java-klasse te exporteren die de beste uitkomst bevat? (Pardon my French, ik weet er echt nog te weinig van :P)
Mja, ik bouw m'n eigen :Y)

Als ik iets bestaands zou gebruiken zou ik eerst gaan kijken bij Wikipedia: Weka (machine learning) .

• ronalddus
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 22:43

ronalddus

Buffalo77

Spelen er hier nog wat mensen BF4? Ik heb nu een weekje vakantie en weer wat tijd om te spelen.

Alleen spelen is helaas een stuk minder leuk dan met 2 of meer. Ik gebruik ook een microfoon voor communicatie.

Hier mijn profiel om een indicatie te geven qua niveau
http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/l3uffalo77/

Buffalo77 | PUBG

• dezekeer
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 18-07 03:33
Kan al een uurtje geen server vinden? Mijn probleem 8) ??

fixed , srr

dezekeer wijzigde deze reactie 09-08-2016 12:29 (11%)
Reden: fix

• Brogala
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 14:31
Heb al een jaar geen BF4 meer gedaan, maar ben nu van plan het toch weer te gaan doen. Zijn er nog veel dingen veranderd? Zie dat er erg veel nieuwe maps zijn.

Ik speel voornamelijk Operation Lockers of kleine infantry based maps (dragon's teeth heb ik altijd leuk gevonden). Volgens mij was vroeger de ACE-23 (of AEK) met heavy barrel/angled grip altijd heel populair, maar zie nu ook veel mensen met geen attachments of alleen een stubby grip. Heb al wat gezocht maar vind eigenlijk weinig over wat er veranderd is behalve dan dat er nieuwe maps zijn bijgekomen.

Ik weet dat het ook voornamelijk voorkeur is, ik vond de heavy barrel/angled grip vroeger heel fijn maar zie nu dat niet veel mensen hem nog gebruiken.

Steam: Brogala

• Fonta

Fonta

BuG Admin

Zie: YouTube: The Spring Patch Attachment Guide - Battlefield 4
en: YouTube: What are the Best Weapons? (2016) - Battlefield 4
Hele informatieve filmpjes van hem. Wel erg saaie stem om naar te luisteren.

In het kort; Aek met stubby.

• Brogala
quote:
Fonta schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 15:35:
Zie: YouTube: The Spring Patch Attachment Guide - Battlefield 4
en: YouTube: What are the Best Weapons? (2016) - Battlefield 4
Hele informatieve filmpjes van hem. Wel erg saaie stem om naar te luisteren.

In het kort; Aek met stubby.
Thanks! Hij kan goed uitleggen, wel erg monotoon inderdaad. Nu nog kijken of ik er iets van bak in die vehicles :P

• Brogala
Hmmm, als ik zo naar mijn profiel ga zie je links onder 'battle logs', maar de nieuwe games die ik speel komen daar niet bij? Staat dat ik twee dagen geleden voor het laatst heb gespeeld, terwijl ik vandaag en gisteren wel een paar matches heb gedaan. Zag ook ingame dat ik lvl 127 was geworden, maar bij mijn profiel sta nog steeds 126 (wel dicht bij lvl 127).

Maakt niet echt uit maar vind het wel leuk om achteraf terug te kijken naar dingen als accuracy.

edit: profiel: http://battlelog.battlefi...0gala/stats/910917711/pc/

Brogala wijzigde deze reactie 11-08-2016 00:47 (8%)

• Fonta

Fonta

BuG Admin

Dat kan soms wel eens wat achter lopen.

• BlackthunderAwf
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 17-07 19:23
quote:
ronalddus schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 14:24:
Spelen er hier nog wat mensen BF4? Ik heb nu een weekje vakantie en weer wat tijd om te spelen.

Alleen spelen is helaas een stuk minder leuk dan met 2 of meer. Ik gebruik ook een microfoon voor communicatie.

Hier mijn profiel om een indicatie te geven qua niveau
http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/l3uffalo77/
Ik speel de laatste tijd af en toe Battlefield 3 en 4, om wat in de stemming te komen voor Battlefield 1. Ik ben low level (10 <) maar speel vooral (large) conquest en ga dan ook wel voor de objective. Als je wil, voeg ik je wel even toe op origin/battlelog, praten we dan eens af.

Nog meerdere Tweakers die eens even zin hebben om te spelen?

• steveman

steveman

"Be curious"

Zo, heb m'n neurale netwerk implementatie is aan de gang EN Youtube heeft m'n account weer vrijgegeven :D Kennelijk gaan er wat alarmbellen af als je veel content upload dat op elkaar lijkt ofzo :?

YouTube: MacBethlehem

Ik game nu onder de naam MacBethlehem, werd te vaak een ouwe lul genoemd met de naam Steveman1982 :+ (Nah, vind MacBethlehem gewoon grappiger)

Het detectiealgoritme heb ik een beetje verder aangepast. Ik gooi nu eerst een Wikipedia: Sobel operator over het stukje beeld dat ik wil analyseren en iedere pixel uit dat stukje normaliseer ik tussen 0 en 1, en dat vormt de input voor het neurale netwerk (ook wel een Multi Layer Perceptron (MLP) genoemd).

Met alleen het detecteren van de 100 punten had ik wat te veel false positives, dus heb ik een tweede netwerk gemaakt dat ook het oranje pijltje omhoog erbij zoekt. En wanneer ze allebei in beeld zijn wordt een frame gemarkeerd als "bevat een kill".

Ik sla van ieder beoordeeld frame (om de 30 frames bij 60 fps opnames) de stukjes op waar een punt of een pijltje kan staan, zie ik dat er een false positive is, dan gooi ik dat beeldje in het mapje "tegenvoorbeelden". Zodoende wordt bij de volgende keer trainen van het algoritme de detector weer een beetje beter (en hoef ik niet zelf allemaal pixels langs te lopen :+ ) Het mapje met de resultaten voor "bevat geen kill" is heel erg groot na het verwerken van een video, maar daar vind ik eigenlijk nooit een false negative, gelukkig maar.

• ronalddus
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 22:43

ronalddus

Buffalo77

quote:
BlackthunderAwf schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 22:52:
[...]

Ik speel de laatste tijd af en toe Battlefield 3 en 4, om wat in de stemming te komen voor Battlefield 1. Ik ben low level (10 <) maar speel vooral (large) conquest en ga dan ook wel voor de objective. Als je wil, voeg ik je wel even toe op origin/battlelog, praten we dan eens af.

Nog meerdere Tweakers die eens even zin hebben om te spelen?
Ja prima, voeg me maar toe!

Buffalo77 | PUBG

• Uffeltje
Weer wat clips met foute muziek. :P

YouTube

• Uffeltje
whoops, dubbel. 8)7

Uffeltje wijzigde deze reactie 15-08-2016 17:43 (83%)

YouTube

• steveman

steveman

"Be curious"

quote:
Dat nummer, klinkt als Burn it to the ground van ... nickel back... maar dan luisterwaardig :9

Wie speelt dat?

• Uffeltje
quote:
steveman schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 22:50:
[...]

Dat nummer, klinkt als Burn it to the ground van ... nickel back... maar dan luisterwaardig :9

Wie speelt dat?
Dat is Ethan Meixsell met March On, komt uit de YouTube audiobibliotheek. :)

YouTube

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

4X XP Weekend. :+

• Slammed_a4
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 24-08-2018
quote:
voor iedereen of enkel Premium members?
Pagina: 1 ... 43 44 45 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True