Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanooki
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
FRANSAD schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 23:36:
[...]
Voor zover ik weet zijn er nog 2 nacht mappen in ontwikkeling namelijk Shanghai en goldmud,
Wil je ook vertellen waarop je dit baseert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:15
Tanooki schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:11:
[...]

Wil je ook vertellen waarop je dit baseert?
Op de maps die al in ontwikkeling zijn en ook al te spelen waren op de CTE.
Ze hebben geloof ik niet iets concreets gezegd wanneer ze uitkomen, maar dat hebben ze bij vorige maps ook niet duidelijk gezegd.

Golmud night heb ik wel zin in, vind ik toch een van leukste maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03:09

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

lordprimoz schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 22:56:
[...]

Het BuG is ook een afsplitsing van de tweakers community. (BuG is meer serieus van teamplay enzo, tweakersplatoon meet casual gamers die samen lol hebben)
Er zitten bij ons inderdaad ook veel Tweakers en we hebben een eigen server. Maar die draait op Domination en ESL regels en gaan we niet zomaar een weekje inzetten om een Easter egg te vinden.

Want dan loopt die gelijk leeg om nooit meer vol te raken denk ik als die een week op een andere modus draait.... Natuurlijk kan er altijd tijdelijk een extra server bijgezet worden, maar dan moet daar bij BuG wel animo voor zijn.

Maar wat let de spelers die die camo willen hebben om met een paar man een lege public server te joinen? Gewoon even met een paar man op de BuG of Tweakers platoon Teamspeak server afspreken en een lege geschikte server opzoeken?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Albinoraptor schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:56:
[...]

Op de maps die al in ontwikkeling zijn en ook al te spelen waren op de CTE.
Ze hebben geloof ik niet iets concreets gezegd wanneer ze uitkomen, maar dat hebben ze bij vorige maps ook niet duidelijk gezegd.

Golmud night heb ik wel zin in, vind ik toch een van leukste maps.
Die 2 maps zijn inderdaad heel even op CTE geweest, maar daarna is er nooit meer een woord over gerept.
Mogelijk dat ze nooit naar retail gaan komen.
Zo was bijvoorbeeld Pearl Market tijdens halloween ook als nachtmap te spelen, maar zal ook niet naar retail komen.

Sterker nog, het is zelfs mogelijk dat er helemaal geen patches meer komen voor BF4 nu de volgende Battlefield in aantocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 23:59

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik vind die nachtelijke maps wel cool. Vraag me alleen af waarom dit als aparte map moet worden gemaakt. Is dit zoveel programmeeer werk extra dan? Ik kan me voorstellen met een dynamisch systeem dit niet echt moeilijk voor elkaar te krijgen is.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:13
Mocht je games als Battlefield 4 en Star Wars Battlefront van DICE hebben gespeeld dan weet je inmiddels wel dat de ontwikkelaar zich graag voordoet als paashaas. De games die uit de handen van DICE komen zitten namelijk stampvol met easter eggs. Ook in de Legacy Operations DLC voor Battlefield 4, die een remake van Dragon Valley toevoegde een week geleden, zit een complexe, cryptische en illuminati-achtige easter egg verstopt. De easter egg beloont de speler met een Secret Camo, maar is extreem moeilijk op te lossen als je niet weet wat je doet. YouTuber JackFrags is het gelukt om de code te kraken en legt in de video precies uit wat je moet doen, handig!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

Fonta schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 12:24:
Hoe bedoel je erg moeilijk? En waar merkte je dat dan aan?
Ik heb ook nog geen enkele server gezien waar het aantal Hz met 5 is toegenomen :S
De minimale afname bij de GSP's is 60Hz en dan oplopend naar 144.
Er zijn genoeg servers met 35hz, 40hz etc. hoor. Het was te merken aan flinke lag, continu rubberbanding en het schieten van complete blanks. Het gaat hier wel om 64p servers. Ik was niet de enige, en het rode server indicatortje popte ook telkens netjes op.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Techno Overlord schreef op woensdag 23 december 2015 @ 15:01:
Ik vind die nachtelijke maps wel cool. Vraag me alleen af waarom dit als aparte map moet worden gemaakt. Is dit zoveel programmeeer werk extra dan? Ik kan me voorstellen met een dynamisch systeem dit niet echt moeilijk voor elkaar te krijgen is.
Hoeft niet, dice kan met een simpele patch de dag mappen naar nacht mappen zetten of elke
soldaat vanaf morgen een kerst muts laten dragen.

Vind het knap dat de game weer in de lift zit, er is dus toch vraag naar een goede battlefield
game op de pc, als je alles bij elkaar optelt zit je rond de 50k spelers in piek uren die een
battlefield game spelen op pc.
Ik hoop dat dice of EA dit ziet en wat meer aandacht aan het clan gebeuren schenkt op pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeDzi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 22:34
na de goede verhalen hier op dit forum begon het toch weer ff te kriebelen en dus maar weer geinstalleerd....

maar hij zegt dat ik een expensionpack moet downloaden??? ik ben gewoon premium member dus waarom zou dat moeten in origin zegt ie dat ie volledig is bijgewerkt
gaat om deze
BATTLEFIELD 4 - LEGACY OPERATIONS
EXPANSION PACK REQUIRED

maar als ik dan bijv op OK om dan evt te kopen dan kom ik bij de winkel om battlepacks te kopen en daar heb ik al helemaal geen behoefte aan...

iemand een oplossing?

never mind je moet hem blijkbaar in origin kopen hahah

edit 2
blijkbaar doet hij het dan nog niet haha krijg nogsteeds dezelfde melding

[ Voor 11% gewijzigd door WeeDzi op 25-12-2015 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 14:19

superwashandje

grofheid alom

Ja, had ik ook. Een dag later werkte het wel. Misschien door de reboot van de PC? Origin en battlelog opnieuw opstarten werkte toen niet iig.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:55
Ik twijfel of ik BF4 ga aanschaffen. Denken jullie dat het nog de moeite is? Ik ben oorspronkelijk een erg enthousiast BF2 en 3 speler geweest maar heb sinds deeltje 3 vrijwel geen shooter meer aangeraakt. Inmiddels heb ik weer goede zin in leuke shoot-outs en staat het flightstickje weer klaar voor de spannende drop moves met een heli :) De premium versie is goed betaalbaar nu. Veel tijd heb ik als verse vader niet maar eigenlijk zijn BF4 en Overwatch de enige shooters die me momenteel aanspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanooki
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
BF4 is zeker nog de aanschaf waard. De game speelt goed en heeft voldoende maps en spelers voor nog vele uren lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
Nou, ik zag dat premium nu 20,- was op Origin dus inderdaad maar gelijk gekocht :) Nu maar eens aanmelden bij de Platoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 17:01

M2M

medicijnman

djmelvee schreef op woensdag 23 december 2015 @ 15:01:
Mocht je games als Battlefield 4 en Star Wars Battlefront van DICE hebben gespeeld dan weet je inmiddels wel dat de ontwikkelaar zich graag voordoet als paashaas. De games die uit de handen van DICE komen zitten namelijk stampvol met easter eggs. Ook in de Legacy Operations DLC voor Battlefield 4, die een remake van Dragon Valley toevoegde een week geleden, zit een complexe, cryptische en illuminati-achtige easter egg verstopt. De easter egg beloont de speler met een Secret Camo, maar is extreem moeilijk op te lossen als je niet weet wat je doet. YouTuber JackFrags is het gelukt om de code te kraken en legt in de video precies uit wat je moet doen, handig!

[video]
Zelfs met jackfrags uitleg en alle locaties van de knopjes blijft het een uitdaging. Vooral de morse code scannen met je telefoon is tricky. Zeker als er halve garen rondlopen die flashbangs er tussendoor gooien...

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-09 08:51
Silvin schreef op zondag 27 december 2015 @ 17:03:
Nou, ik zag dat premium nu 20,- was op Origin dus inderdaad maar gelijk gekocht :) Nu maar eens aanmelden bij de Platoon!
Goede keuze, ik vermaak me nog steeds enorm met dit spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 15:40
Damnnn met Dragon Valley 2015 heb ik weer helemaal die back in days oldschool Battlefield vibe terug , echt een heeerlijke map ! Hele toffe potjes gehad op een nederlandse server vandaag

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-09 13:52

steveman

Comfortabel ten onder

Heerlijke map inderdaad... Wel jammer dat ik op een server met max 8 spelers (met grote aantallen wordt het zo'n ontzettend campfest) nu gebanned ben :/

Wat voor totaaljosti moet je zijn om niet als cheater aangemerkt te worden :') ?

[ Voor 13% gewijzigd door steveman op 29-12-2015 18:58 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 11:50
steveman schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 18:57:
Heerlijke map inderdaad... Wel jammer dat ik op een server met max 8 spelers (met grote aantallen wordt het zo'n ontzettend campfest) nu gebanned ben :/

Wat voor totaaljosti moet je zijn om niet als cheater aangemerkt te worden :') ?
Tjsah, zijn genoeg mensen die het gewoon casual spelen.
Maar om diezelfde reden speel ik meestal official servers. Heb je geen geziek met badmins en dat soort servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
Nadat ik Battlefield 4 + Premium al bij de launch gehaald had voor de Playstation 4 (destijds was PC nog niet goed genoeg) deze lange tijd niet meer aangeraakt. Omdat ik de Battlefield-serie toch erg vet blijf vinden, zelfs na de teleurstellende launch van BF4 en de volledige teleurstelling van Hardline, nu voor €20 de Premium edition voor PC gekocht. Speelt weer heerlijk en t.o.v. PS4 uiteraard een verademing qua FPS en graphics.
Moet wel nog even kijken voor een fix dat af en toe de .exe stopt met werken, waardoor ik genoodzaakt wordt om de game opnieuw te starten.

Ook naar mijn inziens dus nog volledig het aanschaffen waard :)

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
Even een crosspost.

Je kan BF4 nu voor € 10,- vanilla en € 20,- premium kopen via origin.

Ik weet niet of mensen dit al wisten. Ik zie nu dat hierboven het ook net voor € 20,- heeft aangeschaft.

Ik heb net een nieuwe pc aangeschaft en mijn vrienden zijn ook gestart met dit spel. Is super leuk om met zijn 4en/5en tegelijk via skype te spelen. Kan je echt een verschil maken. Lekker hoge winrate krijg je hier van :D

Ik heb sinds ik het spel heb geïnstalleerd op mijn nieuwe pc nu 2 keer gehad dat mijn pc ineens uitviel of freezde (waarbij er echt een pokke herrie uit mijn headset kwam). Is dit normaal? :P Of moet ik mij zorgen maken. Qua specs zou ik het spel makkelijk moeten kunnen draaien (R9 390, i5 6600, 8gb geheugen, 550W voeding van Corsair). Ik draai het spel verder op ultra qua settings.

[ Voor 4% gewijzigd door Proqzor op 08-01-2016 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 14:10

ronalddus

Buffalo77

Ik heb ook weer eens zin om met meerdere mensen te spelen. Speel weer eens een spelletje alleen, maar met meerdere verdubbelt de pret :)
Gebruik ook vaak skype om te communiceren.

Mijn battlelog is: l3uffalo77

Is er vanavond nog iemand die wilt spelen? O-)

[ Voor 11% gewijzigd door ronalddus op 08-01-2016 20:04 ]

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Ik heb na een paar jaar weer eens BF4 geinstalleerd, na een verse OS install.

Ik kan echter nauwelijks (hooguit 3 of 4) servers vinden in Battlelog screen.
Welke instelling in Battlelog moet ik aanpassen om de volledige serverlijst te zien?

Ik heb in de server browser aangegeven dat:
  • Ranked en Official aan staat
  • Alle mappen aan staan
  • Alle uitbreidingen aan staan
  • De meest voorkomende game modes aan staan
Waar o waar zou het aan kunnen liggen dat ik slechts een paar servers zie?

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Al eens je filters opnieuw ingesteld middels de reset knop in de server browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Dank je!

Ik zie nu inderdaad 16 volle 64player (large) Conquest servers in Europa.
Ik neem aan dat dit een normaal aantal servers is voor op de zaterdagmiddag?

[ Voor 5% gewijzigd door Indy91 op 09-01-2016 12:44 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Hier zie ik er nog wel meer. Als je (bijna) volle 64p servers zoekt kun je bij slots het beste none, 1-5 en 6-10 aanvinken. Overigens heeft alle maps en dlc's aanvinken hetzelfde effect als geen enkele aanvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 09:52
Vraagje, is BF4 premium een eenmalige aanschaf of een jaarlijks terugkomende kostenpost? Ze spreken namelijk over een lidmaatschap... BVD :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Neyluzz schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 11:39:
Vraagje, is BF4 premium een eenmalige aanschaf of een jaarlijks terugkomende kostenpost? Ze spreken namelijk over een lidmaatschap... BVD :)
Het betreft eenmalige aanschaf, hierbij heb je toegang tot alle uitgebrachte DLC's.

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 09:52
speedyjules07 schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 12:53:
[...]

Het betreft eenmalige aanschaf, hierbij heb je toegang tot alle uitgebrachte DLC's.
Danku!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik heb de eerder door mij beschreven bug nogmaals kunnen triggeren, dus hij bestaat nog.

Versimpeld:

• Vraag om orders in een squad waarvan de leader leeft, maar geen orders geeft.
• Wacht ~ vijftig seconden (na een minuut geen orders te hebben gekregen zou jij squad leader worden).
• Join nu een squad dat geen orders heeft.
• Jij wordt binnen tien seconden (of althans, 60 - wachttijd) squad leader.

De "request orders" zou natuurlijk gewist moeten worden zodra je van squad wisselt.

Nog een gerelateerde bug: als je squad leader bent geworden na het vragen om orders, en een nieuwe ronde start, dan is de squad leader van vóór jouw actie weer leader. Dit issue treedt in ieder geval op wanneer de DICE-autobalancer actief is.

Bugreport op BattleLog.
Indy91 schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 12:43:
Dank je!

Ik zie nu inderdaad 16 volle 64player (large) Conquest servers in Europa.
Ik neem aan dat dit een normaal aantal servers is voor op de zaterdagmiddag?
Kom spelen op de VIVA-servers! Een erg fijne community met 18+ members uit heel Europa, die op redelijk niveau spelen, met default presets (100% damage, 100% vehicle respawn, 800 tickets), en alle wapens toegestaan. Clanstacking is officiëel niet verboden, maar als de zaak nog niet verloren is, zijn de spelers doorgaans sportief genoeg om te teamswitchen, om zo het verliezende team een handje te helpen.

Er spelen veel "vehicle whores", dus neem je SMAW/SRAW/Stinger mee.

En nee, ik ben geen lid, maar áls ik speel, dan op deze servers.

[ Voor 39% gewijzigd door CodeCaster op 02-02-2016 13:25 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny091283
  • Laatst online: 04-05-2022
Ik wil Battlefield 4 premium aan gaan schaffen, maar weet iemand waar ik deze goedkoop kan krijgen? Download is ook goed.
Ik zag hem voor 20 euro op EA Origin, maar ik heb geen zin om 5 euro per maand te gaan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:04
5 euro per maand?

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny091283
Origin Access is een abonnementsdienst waarmee PC-gamers onbeperkt kunnen spelen
Een Origin Access-lidmaatschap kost maar € 3,99 per maand.

Dit stond op de website, of is dat wat anders dan de normale origin wat eigenlijk het zelfde is als Steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Danny091283 schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 19:24:
Origin Access is een abonnementsdienst waarmee PC-gamers onbeperkt kunnen spelen
Een Origin Access-lidmaatschap kost maar € 3,99 per maand.

Dit stond op de website, of is dat wat anders dan de normale origin wat eigenlijk het zelfde is als Steam?
Zoek je de game, of alleen Premium?

De aanschaf van de BF4 Premium Edition (game + Premium) kost nu slechts eenmalig €19,99.

Het Premium-membership los (dus exclusief game) kost nu ook eenmalig € 19,99.

Met Origin Access waarover je praat, betaal je € 3,99 per maand voor een heleboel Origin-games, waaronder ook BF4.

[ Voor 21% gewijzigd door CodeCaster op 06-02-2016 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny091283
Game + premium voor extra maps

Hoe zit het nu precies met die maandelijkse betaling van Origin, schaf ik dit direct aan als ik via Origin battlefield koop?
Hoe zit dit precies? Ik wil niet maandelijks voor origin gaan betalen.

[ Voor 40% gewijzigd door Danny091283 op 06-02-2016 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Dan moet je de game + Premium aanschaffen voor 20 euro.
Hoe zit het nu precies met die maandelijkse betaling van Origin, schaf ik dit direct aan als ik via Origin battlefield koop?
Hoe zit dit precies? Ik wil niet maandelijks voor origin gaan betalen.
Nee, dat heet Origin Access en is heel iets anders. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny091283
Dank u! Dan ga ik hem vanavond of morgen ff aanschaffen en dan direct opzoek naar een clan om mee samen te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
Mja, van die 7,50 kan ik eerlijk gezegd niet wakker liggen :) Maar voor zulke bedragen haal je me een partij gameplay in huis waar je eng van wordt. Goede aankoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Dat is de basisgame zonder expansions.

[ Voor 35% gewijzigd door Dirk op 08-02-2016 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:35
Ja, leuke server! Kill 1x een VIVA member en word meteen gekicked! Echt een aanrader... ;w

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

RubenDJ schreef op maandag 08 februari 2016 @ 22:50:
[...]

Ja, leuke server! Kill 1x een VIVA member en word meteen gekicked! Echt een aanrader... ;w
Het enige nadeel is dat ze kicken voor VIPs, ja. :+ Nooit omdat je een clanmember killt.

[ Voor 6% gewijzigd door CodeCaster op 08-02-2016 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Weer een compilatie, met een klein beetje gameplay van de PC.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButcher
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 18:10
D'r gebeurt al 2 maanden niks meer op de CTE.

Heb alleen dit nog van een duitse site:
http://www.battlefieldser...ehr-als-ein-paar-updates/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:24

Gundogan

Rip and tear, until it is done

MadButcher schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:01:
D'r gebeurt al 2 maanden niks meer op de CTE.

Heb alleen dit nog van een duitse site:
http://www.battlefieldser...ehr-als-ein-paar-updates/
Ik vermoed dat ze druk bezig zijn met BF5 om in ieder geval een presentatie voor de zomer te kunnen geven op het EA event en release in het najaar. Ik denk dat BF4 wel zo'n beetje 'klaar' is met misschien nog wat engine updates in de toekomst als BF5 van dezelfde engine gebruik maakt.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButcher
Ik mag toch hopen dat BF5 een nieuwe engine gebruikt met ondersteuning voor DX12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
MadButcher schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:48:
Ik mag toch hopen dat BF5 een nieuwe engine gebruikt met ondersteuning voor DX12.
Ik denk dat de huidige engine met een update "zonder al te veel problemen" DX12 moet kunnen draaien aangezien het ook al Mantle ondersteund ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 18:04
hallo allen. ik ben een BF4 freak en vind het leuk om mijn momenten te delen. Hopelijk houden jullie een beetje van tijdverdrijf met BF4 filmpjes. enjoy!

YouTube: Battlefield 4: It's a Sma(ll)w Business. Anti Air Moments.

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 18:04
Ik hoop het. Ben net overgestapt naar DX12 GTX970 :)
WW1 word er op internet geroepen?

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik neem aan dat ze voortborduren op wat er tot nu toe in de CTE is gedaan en elementen van SWBF gaan gebruiken. Ik hoop en verwacht dat ze de volgende BF niet meer voor de vorige generatie consoles gaan uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButcher
Damned, er komt niks nieuws meer voor de CTE-versie, en dus ook niet voor de normale versie lijkt me.

van duitse BF4-nieuwssite:
http://www.battlefieldser...kommt-keine-updates-mehr/

En hier de tweet van David Sirland:
https://twitter.com/tiggr_/status/708420550868275200

De servers blijven in de lucht, dus sneeuwballengevechten (Winter Wonderland) blijven mogelijk en de nachtversies van Golmud Railway en Siege of Shanghai.

[ Voor 18% gewijzigd door MadButcher op 12-03-2016 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
  • Laatst online: 04-09 19:42
Geen nieuwe content voor de CTE hoeft niet te betekenen dat de nightmap van SoS of Golmud niet maar naar bf4 komt. Ik zou siege zeker wel eens in de nacht willen proberen, maar ik ga er niet de CTE voor downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Nummer 17 alweer. :D

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButcher
Vanavond nog een keertje CTE (wellicht de laatste keer dat de servers bezet raken):

https://twitter.com/BattlefieldCTE

http://cte.battlelog.com/...E-FAREWELL-CTE-NL-293948/

[ Voor 13% gewijzigd door MadButcher op 26-03-2016 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Ik heb de CTE allang en breed uninstalled. Zonde van de ruimte aangezien er sinds de kerst al niets meer te doen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButcher
Fonta schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 17:46:
[...]
Ik heb de CTE allang en breed uninstalled. Zonde van de ruimte aangezien er sinds de kerst al niets meer te doen was.
Heb een 7200rpm 2TB vol met spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
Double XP event momenteel.. Iemand een idee waar we dat aan te danken hebben en hoe lang het nog duurt? Ik heb nergens een aankondiging gezien.

Kreeg gisteren na mijn speeltijd eindelijk weer eens een 200% boost. Die bewaar ik het liefst voor deze events maar zo vaak zijn ze er niet meer.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 12:23
RubenDJ schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:41:
Double XP event momenteel.. Iemand een idee waar we dat aan te danken hebben en hoe lang het nog duurt? Ik heb nergens een aankondiging gezien.

Kreeg gisteren na mijn speeltijd eindelijk weer eens een 200% boost. Die bewaar ik het liefst voor deze events maar zo vaak zijn ze er niet meer.
Ik had een mail gehad. Volgens mij is het 1 dag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

MadButcher schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 19:18:
[...]

Heb een 7200rpm 2TB vol met spellen.
Zonder SSD mis je de voertuigen bij het spawnen in een nieuwe ronde zonder countdown. :P

[ Voor 3% gewijzigd door CodeCaster op 31-03-2016 14:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 15:33
CodeCaster schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 14:24:
[...]

Zonder SSD mis je de voertuigen bij het spawnen in een nieuwe ronde zonder countdown. :P
Valt wel mee hoor. Ik laad BF4 in vanaf een netwerkschijf en ben 9/10 keer gewoon ruim op tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Weer een nieuwe compilatie. Vooral PS4, maar ook wat PC.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButcher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Of deze filmpjes van het team waar ik een tijdje voor gespeeld heb.
YouTube: Terra Uncut - Battlefield Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButcher
4XP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uffeltje
Yep. Net meer dan 1,2 miljoen punten in een pot verdiend. Kan meer zijn, want de teller liep nog toen de volgende pot begon. :+

Vanavond van rank 88 naar 110 geleveld. :P

Edit: even op battlellg gekeken, uiteindelijk net geen 1,5 miljoen.

[ Voor 18% gewijzigd door Uffeltje op 17-04-2016 20:50 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
Ben sinds kort weer BF4 gaan spelen. Speelt nu wel lekker weg qua netcode. :)

Weet iemand wat een beetje tegenwoordig de goede wapens en grips etc. zijn per klasse :?

Zal blij zijn als er in BF5 gewoon maar een paar wapens met wat accessoires komen. Echt irritant dat je alles per wapen vrij moet spelen.
Blijft trouwens chaotisch spel dat BF4. Oh nostalgie BF1942, BF2 :P

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 11:50
Help!!!! schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 11:18:
Ben sinds kort weer BF4 gaan spelen. Speelt nu wel lekker weg qua netcode. :)

Weet iemand wat een beetje tegenwoordig de goede wapens en grips etc. zijn per klasse :?

Zal blij zijn als er in BF5 gewoon maar een paar wapens met wat accessoires komen. Echt irritant dat je alles per wapen vrij moet spelen.
Blijft trouwens chaotisch spel dat BF4. Oh nostalgie BF1942, BF2 :P
het is beetje persoonlijk, dus je moet zelf echt het een en ander uitproberen.

maar ik heb dit als favo loadouts:

assault:
aek971, potato grip, sight naar keuze
m416 is ook wel aardig
med pack
defibs

engineer:
mpx, potato grip, sight naar keuze, silencer
rpg
repair tool

support:
mtar, potato grip, sight naar keuze, silencer
ammo crate
c4

recon:
jng90, 8x scope, rest is optioneel
c4 of tugs
spawn beacon

een alround shotgun die ik fantastisch vind is overigens de spas-12 met full choke. Moet je wel mee raak schieten, maar ze zijn wel in een keer dood =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Ik zoek een manier om mijn accuracy van assault riffles en carbines te verhogen. Het was mij gelukt in de afgelopen 6 maanden om van 11~13% naar 15~16% te gaan. De grote jongens doen 22% en meer maar ik zou al blij zijn als ik het op 18+ krijg. Ik heb al heel veel lopen kloten met dpi settings en sensitivity, en heb nu geloof ik de sweetspot gevonden omdat ik absoluut geen under- en overaim meer heb. Ook heb ik gewerkt aan crosshair placement, en tapped fire.. Iemand een idee wat ik nog meer kan doen om weer een grote stap te kunnen maken in accuracy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
lordprimoz schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:35:
[...]

het is beetje persoonlijk, dus je moet zelf echt het een en ander uitproberen.

maar ik heb dit als favo loadouts:

assault:
aek971, potato grip, sight naar keuze
m416 is ook wel aardig
med pack
defibs

engineer:
mpx, potato grip, sight naar keuze, silencer
rpg
repair tool

support:
mtar, potato grip, sight naar keuze, silencer
ammo crate
c4

recon:
jng90, 8x scope, rest is optioneel
c4 of tugs
spawn beacon

een alround shotgun die ik fantastisch vind is overigens de spas-12 met full choke. Moet je wel mee raak schieten, maar ze zijn wel in een keer dood =P
Thx. Heb deels wel overlappingen. Zal een s wat van je tips proberen :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

fynrd1 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:00:
Ik zoek een manier om mijn accuracy van assault riffles en carbines te verhogen. Het was mij gelukt in de afgelopen 6 maanden om van 11~13% naar 15~16% te gaan. De grote jongens doen 22% en meer maar ik zou al blij zijn als ik het op 18+ krijg. Ik heb al heel veel lopen kloten met dpi settings en sensitivity, en heb nu geloof ik de sweetspot gevonden omdat ik absoluut geen under- en overaim meer heb. Ook heb ik gewerkt aan crosshair placement, en tapped fire.. Iemand een idee wat ik nog meer kan doen om weer een grote stap te kunnen maken in accuracy?
De accuracy hangt voor mn gevoel ook sterk samen met de hitreg en map/modus. Op sommige servers voelt het gewoon veel beter/directer aan dan op andere servers. Met goede hitreg zit ik meestal rond 18-20% en met slechte hitreg 14-16%. Op mappen met grotere afstanden is de accuracy doorgaans ook wat lager door gevechten over grotere afstanden. Hoe de grote jongens consistent 22+% weten te halen is mij af en toe ook een raadsel. Overigens heb ik liever iets lagere accuracy en een betere k/d, heb je veel meer aan :)

[ Voor 7% gewijzigd door Bee.nl op 19-04-2016 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Bee.nl schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 19:42:
[...]

De accuracy hangt voor mn gevoel ook sterk samen met de hitreg en map/modus. Op sommige servers voelt het gewoon veel beter/directer aan dan op andere servers. Met goede hitreg zit ik meestal rond 18-20% en met slechte hitreg 14-16%. Op mappen met grotere afstanden is de accuracy doorgaans ook wat lager door gevechten over grotere afstanden. Hoe de grote jongens consistent 22+% weten te halen is mij af en toe ook een raadsel. Overigens heb ik liever iets lagere accuracy en een betere k/d, heb je veel meer aan :)
Is op zich nog niet eens zo heel erg lastig. Het probleem is vaak te veel schieten, te lang schieten en op te grote afstand schieten. Dingen waar ik zelf ook nog wel eens de fout in ga.
Met een aek bijvoorbeeld spelers tussen mid en long range neer proberen te halen is bijvoorbeeld niet erg goed voor je accuracy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Ik speel nu heel erg veel met de MTAR-21, volgens mij heel erg verwant al dan niet identiek aan de AEK. Voor mijn gevoel kan ik hiermee wel een goed vuurgevecht aan met een AEK in iedergeval. Gebruik dit icm stubby en laser, en als stats 2.70KPM, 15.75%Acc en 1/6 aan headshots. Ik ben sowieso niet van de spray en pray, omdat ik veelal toch als een recon denk. Maar ja, voor mijn gevoel zit ik nu aan mijn limiet, en moet ik iets nieuws leren om een stap te kunnen maken. Misschien toch meer aan mijn antirecoil werken? Denk dat ik met de stubby sowieso wel de goede attachment heb.

Ik heb overigens best wat aan carbine footage opgenomen de afgelopen maand, iemand misschien interesse om te zien, en kijken waar ik kan verbeteren en aanstippen waar ik fouten maak?

[ Voor 13% gewijzigd door fynrd1 op 19-04-2016 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itcouldbeanyone
  • Laatst online: 12-09 21:49
IEMAND ENIGE ERVARING MET DEZE MELDING ?
Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: Hat seine Internetrechnung nicht bezahlt (654)

Ben niet slim, maar wel dom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Je hebt waarschijnlijk een te hoge ping (654ms). Als je de internetrekening betaalt wordt het opgelost. :+

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
Waarschijnlijk een te hoge ping ;). Kan aan de server liggen hoor, ik word ook wel eens om die reden gekicked terwijl mijn ping gewoon prima is.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Sinds dit weekend zijn er problemen dat de ping niet gedetecteerd wordt. Achter je naam staat dan een streepje ipv je ping. Servers met een ping kick, kicken je dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itcouldbeanyone
  • Laatst online: 12-09 21:49
fynrd1 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 23:52:
Sinds dit weekend zijn er problemen dat de ping niet gedetecteerd wordt. Achter je naam staat dan een streepje ipv je ping. Servers met een ping kick, kicken je dan.
Grr ik ben blij als ik strax verhuist ben, geen boederij internetje meer maar gewoon, glasvezel.
ik ga dan ckers een paar BF4 servers op zetten

Ben niet slim, maar wel dom

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fonta
itcouldbeanyone schreef op woensdag 20 april 2016 @ 00:06:
[...]

Grr ik ben blij als ik strax verhuist ben, geen boederij internetje meer maar gewoon, glasvezel.
ik ga dan ckers een paar BF4 servers op zetten
Dat kan je nu ook wel doen op je boerderij lijntje hoor. BF4 servers kan je immers alleen maar huren bij de GSP's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje

:)

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Heeft er al iemand een GoT BF4/BF5 discord server aangemaakt? https://discordapp.com/

[ Voor 4% gewijzigd door spartacusNLD op 30-04-2016 14:51 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Heb gisteren BF4 voor PC gekocht en kan me herinneren dat op de PS4 zo goed als alleen de standaard maps werden gespeeld. Worden de uitbreidingen nog veel gespeeld? Anders ga ik geen uitbreidingen kopen ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Gratis DLC BF4 en Hardline tot 10 mei:

[ Voor 40% gewijzigd door jagermeister op 03-05-2016 22:13 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 09:43
ProfaNe schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 09:07:
Heb gisteren BF4 voor PC gekocht en kan me herinneren dat op de PS4 zo goed als alleen de standaard maps werden gespeeld. Worden de uitbreidingen nog veel gespeeld? Anders ga ik geen uitbreidingen kopen ;)
https://www.reddit.com/r/...ost_for_should_i_get_bf4/

Daar kan je het goed zien.

Ik heb BF4 vorig jaar in april gekocht voor 10 euro, heb vorige week nog overwogen de Second Assault DLC te kopen. Ontzettend blij dat het nu gratis gaat worden, kijk er naar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over het standaard map aanbod van BF4, nu met deze gratis DLC, wat de 4de is zijn het aantal maps echt zeer goed. Ik speel graag rush omdat mijn laptop 64p maps niet zo heel goed trekt en ook daar is de keuze reuze. Waarbij BF3 iedere DLC nieuwe gamemodes toevoegde, houden ze hier ook de vanila game modes in stand bij een nieuwe DLC .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Satangel schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 10:25:
[...]

https://www.reddit.com/r/...ost_for_should_i_get_bf4/

Daar kan je het goed zien.

Ik heb BF4 vorig jaar in april gekocht voor 10 euro, heb vorige week nog overwogen de Second Assault DLC te kopen. Ontzettend blij dat het nu gratis gaat worden, kijk er naar uit.
Nice! danku ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 09:43
Heb zelf de afgelopen 2 dagen ongeveer 12 uur BF4 gespeeld, vooral Dragons Teeth nu (de gratis DLC). HEERLIJK, die reddit post is niet fout wanneer ie zegt dat het infantry focused combat is, wat ik de max vind. De 4 maps zijn heel mooi vormgegeven en zijn groot genoeg om alle soorten infantry toe te laten.

Bovendien vind ik de Chain Link modus (die is blijkbaar DLC exclusief, nogal een dickmove van EA maar k) heel tof, het is een modus waar je de verbonden punten moet innemen. Dus als je A en C hebt, maar niet B, verdien je niet zoveel punten. Is pas wanneer je een link maakt van A NAAR B NAAR C dat het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Wel lekker om na bijna 2 jaar eens een setje nieuwe maps te spelen. Eerste indruk is goed, maar ik had met die dragon mal wel extreme frame drops op de ps4. Weet niet of het toevallig aan de server lach.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uffeltje
Nieuwevolger schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 15:55:
Wel lekker om na bijna 2 jaar eens een setje nieuwe maps te spelen. Eerste indruk is goed, maar ik had met die dragon mal wel extreme frame drops op de ps4. Weet niet of het toevallig aan de server lach.
Nee, dat ligt aan de PS4 zelf, die kan het allemaal net niet aan helaas. :/

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Uffeltje schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 16:33:
[...]

Dacht ook al dat het aan de ps4 lach, de meeste maps draaien wel goed, maar die dragon mal heeft wel extreem veel frame drops. Zal er ook wel aan lichen dat het niet zo goed is geoptimaliseerd als de standard maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slammed_a4
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-08 13:21
ik kom er niet goed achter hoe ik die gratis dlc nu kan ''installeren''?

er staat in battlelog you already own this,maar er is niks geinstalleerd of gedownload?

in Origin gaf hij ook gewoon de opmerking dat ik BF4 nodig heb voor de dlc,natuurlijk heb ik deze,druk vervolgens op Ok maar er gebeurd niets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uffeltje schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 16:33:
[...]

Trollol? :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uffeltje
Nee. Ik speel PC en PS4 en ik kan op 64 man Conquest duidelijk merken dat er grote framedrops zijn.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel op Xbox One en PC en merk toch niet echt grote framedrops op de Xbox?
Of ik ben scheel. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Net weer eens Battlefield 4 gespeeld na een heeele lange tijd afwezigheid. Pfoe, dat is toch wel weer even wennen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Net toch maar gekocht voor de PC (€ 7,77). Ik ben wel benieuwd, maar weet bijna zeker het net zo speelt en aanvoelt als Bad Company 2. Het ziet er in ieder geval precies zo uit. :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverchaoz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 01:53
Luxicon schreef op zondag 08 mei 2016 @ 19:16:
Net toch maar gekocht voor de PC (€ 7,77). Ik ben wel benieuwd, maar weet bijna zeker het net zo speelt en aanvoelt als Bad Company 2. Het ziet er in ieder geval precies zo uit. :P
Je bent net optijd/te laat. Er is atm een dubbel XP weekend en je kan mooi lvlen. Ik ben van lvl 80 naar 109 gegaan in dit weekend :D. (non stop 200% boost er ook bij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
De Dragon's Teeth DLC is momenteel gratis, vergeet die niet te downloaden. Niet de meest leuke maps, maar wel leuk voor de afwisseling. :)

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Uffeltje schreef op zondag 08 mei 2016 @ 21:48:
De Dragon's Teeth DLC is momenteel gratis, vergeet die niet te downloaden. Niet de meest leuke maps, maar wel leuk voor de afwisseling. :)
Dankje, ik heb deze direct gedownload! Ik zie dat Night Operations, Legacy Operations en Community Operations ook gratis zijn? Is dat al lang zo? Volgens mij zijn er zelfs nog een paar uitbreidingen? Zoals China Rising, Second Assualt en Naval Strike? Wat een boel uitbreidingen zeg. :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Oops

[ Voor 131% gewijzigd door jagermeister op 08-05-2016 22:39 . Reden: Verkeerde topic ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Luxicon schreef op zondag 08 mei 2016 @ 21:56:
[...]

Dankje, ik heb deze direct gedownload! Ik zie dat Night Operations, Legacy Operations en Community Operations ook gratis zijn? Is dat al lang zo? Volgens mij zijn er zelfs nog een paar uitbreidingen? Zoals China Rising, Second Assualt en Naval Strike? Wat een boel uitbreidingen zeg. :P
Yep. Night, legacy en Community operations zijn altijd gratis geweest. :) Daarnaast zijn er nog vier DLC: second assault, China rising, Naval Strike en final stand.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:27

Metro2002

Memento mori

Het enige jammere van DLC vind ik dat als een server bv second assault en china rising ondersteunt en je heb alleen china rising en wilt een map spelen uit china rising dat je dan de melding krijgt dat je second assault moet hebben. :{ Terwijl ik de map die gespeeld wordt gewoon heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 21:29
Satangel schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 08:07:
[...]

Heb zelf de afgelopen 2 dagen ongeveer 12 uur BF4 gespeeld, vooral Dragons Teeth nu (de gratis DLC). HEERLIJK, die reddit post is niet fout wanneer ie zegt dat het infantry focused combat is, wat ik de max vind. De 4 maps zijn heel mooi vormgegeven en zijn groot genoeg om alle soorten infantry toe te laten.

Bovendien vind ik de Chain Link modus (die is blijkbaar DLC exclusief, nogal een dickmove van EA maar k) heel tof, het is een modus waar je de verbonden punten moet innemen. Dus als je A en C hebt, maar niet B, verdien je niet zoveel punten. Is pas wanneer je een link maakt van A NAAR B NAAR C dat het goed is.
AH! Kijk aan, nog een chainlink speler.
ook op de =11= server te vinden? Dat is waar ik vaak speel.

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Pagina: 1 ... 42 ... 45 Laatste

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene Battlefield 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.