Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:45
Dutchredgaming schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 19:38:
Je kan nu de Phantom Bow nnu gratis unlocken bij de nieuwe Comunnituy map

[video]
Thanks voor de tip, heb hem meteen unlocked! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
origin doet het al hele dag niet de store tenminste.... wil eigenlijk die premium wel kopen voor die 25euro in de halloween sale....

edit: werkt weer en gekocht ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Lord_T op 01-11-2015 20:17 ]

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemed
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:29
Vandaag een paar keer gespeeld op een voor mij bekende server die nu op 60 Hz loopt. Het liep altijd maar nu zie ik gele en rode icoontjes en soms klapt zelfs iedereen er uit. Ze klagen nu juist allemaal over lag, toeval?

Net op een andere server en daar lag ik er na een tijdje ook uit, net als mijn broer waar mee ik samen speelde. Zou dat nou door de update kunnen komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
Dutchredgaming schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 19:38:
Je kan nu de Phantom Bow nnu gratis unlocken bij de nieuwe Comunnity map

[video]
Ik vroeg me gister al af hoe je die Phantom Bow kon unlocken, en niet veel later liep ik er per ongeluk tegen aan. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Pikkemans schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 19:47:
Net even een potje Operation Outbreak gespeeld (CQ Large - 48 slots) en ik moet zeggen dat het machtig fijn speelt. Beide teams waren in balans en het is een nieuwe ervaring. Je bent niet snel zichtbaar en door alle planten is het taggen ook moeilijk.
Ik ben zelf een actieve speler dus loop veel rond en liep zo vaak plots 4 enemies tegen het lijf omdat ze een heuveltje overkwam bijvoorbeeld.
Dat niet zichtbaar is onzin, echt iedereen speelt met flir. Dat is zo'n bs he, normaal is dat niet bruikbaar met fel daglicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:00

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Dit weekend een een uurtje of 5 doorgebracht op een Operation Breakout Only server en ik moet zeggen dat de map zeer goed in elkaar steekt en heerlijk wegspeelt. De graphics lijken ook wel mooier dan op andere maps, de map leeft iig een stuk meer. Met name de begroeing vind ik fantastisch. Gelukkig ook weinig snipers op deze map aanwezig.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:09

Anthirian

In Trance We Trust

Ik vind het maar apart dat DICE besluit zomaar die boog weg te geven. Heb je daarvoor moeite gedaan om al die phantom challenges te halen :/

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Anthirian schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:55:
Ik vind het maar apart dat DICE besluit zomaar die boog weg te geven. Heb je daarvoor moeite gedaan om al die phantom challenges te halen :/
Ach, nou heb je er moeite voor moeten doen en dat geeft toch veel meer voldoening? En om die boog hoef je het niet te doen denk ik en hetzelfde voor die M60, wel erg leuk maar ook niet zo praktisch.

En ineens dingen weggeven waar je eerst een hoop moeite voor gedaan hebt heeft DICE wel vaker gedaan...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Zit Operation Outbreak ook in Gametime (mag hopen van niet)?

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Anthirian schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:55:
Ach, imo is het gewoon achterlijk dat mensen zoveel moeite moesten doen voor zo'n boog. Gameplay verziekende challenge is het.

Al dit soort dingen challenges mogen ze van mij ergens ver weg stoppen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 21:29
Haha die phantombow met poison arrows is geniaal op Metro. Als je je spawn binnen hebt en je komt met je team niet bij B naar boven dan je lekker met je ammocrate naast je op het plafond spammen op de plekken waar de tegenstanders lopen. De gifwolk doet namelijk schade door muren, daken en vloeren. Zo zijn de tegenstanders op sommige clusterpunten makkelijk weg te jagen.

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Nu online

bvk

Die 2 andere wapens op de Operations Outbreak map (M60 ULT en AMR-2 MID) kun je helemaal niet permanent unlocken, klopt dat?

Ik zie ze tenminste bij geen enkel assignment staan en je kunt ze ook niet in je loadout opnemen na ze eenmaal opgepikt te hebben.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12:33
Nee, je kan ze alleen oppakken. En gelukkig maar, ik wil niet weten wat er gebeurt al iedereen met zo'n supersterk wapen rondloopt.

Sinds deze week speel ik Battlefield op PC, hiervoor altijd op PS4 gespeeld. M'n origin is: Uffeitje, als je zin hebt om mee te spelen mag je me toevoegen. Richten met muis is nog wel drama. :P

[ Voor 42% gewijzigd door Uffeltje op 07-11-2015 14:02 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Uffeltje schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 14:00:
Nee, je kan ze alleen oppakken. En gelukkig maar, ik wil niet weten wat er gebeurt al iedereen met zo'n supersterk wapen rondloopt.

Sinds deze week speel ik Battlefield op PC, hiervoor altijd op PS4 gespeeld. M'n origin is: Uffeitje, als je zin hebt om mee te spelen mag je me toevoegen. Richten met muis is nog wel drama. :P
Dat geeft niks, bvk heeft daar ook een beetje moeite mee :+ hahahahaha
Sorry bvk, deze was te makkelijk O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .je
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-08 10:12

.je

Fonta schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 14:07:
[...]

Dat geeft niks, bvk heeft daar ook een beetje moeite mee :+ hahahahaha
Sorry bvk, deze was te makkelijk O+
Dat is niet eens zo vreemd Fonta, we hebben niet allemaal tijd genoeg om op jou ESL server te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Nu online

bvk

Maakt niet uit hoor, nou hoef ik het zelf niet meer te noemen. En bedankt hé... :P

Het is inderdaad misschien maar goed dat ze niet te unlocken zijn, ze zijn erg sterk.
.je schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 14:11:
[...]

Dat is niet eens zo vreemd Fonta, we hebben niet allemaal tijd genoeg om op jou ESL server te spelen :)
Daar doelt Fonta ook op, ik doe het niet zo best op onze BuG server, iets met leeftijd en zo denk ik.. ;)

[ Voor 49% gewijzigd door bvk op 07-11-2015 14:14 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .je
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-08 10:12

.je

bvk schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 14:11:
Maakt niet uit hoor, nou hoef ik het zelf niet meer te noemen. En bedankt hé... :P

Het is inderdaad misschien maar goed dat ze niet te unlocken zijn, ze zijn erg sterk.

[...]

Daar doelt Fonta ook op, ik doe het niet zo best op onze BuG server, iets met leeftijd en zo denk ik.. ;)
Je moet eens met onze UCAV platoon meedoen. Trolling like a boss! Dikke humor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Nu online

bvk

.je schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 14:15:
[...]

Je moet eens met onze UCAV platoon meedoen. Trolling like a boss! Dikke humor :D
Bij BuG hebben we ook lol, maar wordt er toch altijd wel zoveel mogelijk PTFO gespeeld. Maar maken we ook genoeg hilarische momenten mee als we een gewone public server joinen met een paar man :)

En ik merk zelf al het enorme verschil als ik eerst op onze eigen ESL server een rondje meespeel (en afgeslacht wordt) en daarna een "normale" server join. Men gaat ineens een stuk makkelijker liggen... ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Ik speel graag eens met jullie mee, wat spelen jullie zoal? Zelf speel ik veel Conquest met af en toe wat Rush. Ook vooral bezig met PTFO'en.

Op Battlelog kan ik geen zoekfunctie voor platoons vinden (ik zal er wel overheen kijken), kan ik BuG joinen? Ik heb teamspeak geïnstalleerd en ben de BuG-server gejoined. Geen idee hoe ik nu verder moet, ben een noob als het op dit soort dingen aankomt.

YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvk
  • Nu online

bvk

Ik zie dat je onze teamspeak al gevonden had, op Battlelog zijn wij: http://battlelog.battlefi...view/8794896728807627159/

Kun je gewoon joinen, ik accepteer je wel.

Er wordt momenteel niet zoveel gespeeld en/of zit niet iedereen op TS, maar meestal is dat dan op de eigen ESL server (Domination), of anders is het vaak Conquest. Maar als straks Noshar Canals weer terugkomt gaan we ook wel weer TDM spelen op een eigen server denk ik zo :P

Je kunt natuurlijk ook eens kijken bij het Tweakers platoon (zie ook topic hier op GoT): http://battlelog.battlefi...view/1512968048779788188/

Daar tref je misschien net wat meer actieve spelers.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Dankje! Meteen even een request voor de platoon gejoined.

Ik had de teamspeak gevonden inderdaad, als er iemand aan het spelen is zal ik eens meespelen. :)

Ook meteen even de Tweakers platoon gejoined. :P Heb op de PC nog geen mensen met wie ik speel.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Nu online

bvk

Accepted :)

En verkijk je niet op Teamspeak, niet iedereen die Battlefield speelt doet dat netjes in de daarvoor bestemde kanalen...

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

Heb een nieuwe montage gemaakt met materiaal van het afgelopen jaar. :)

[ Voor 4% gewijzigd door fynrd1 op 07-11-2015 23:48 ]

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hoe kan ik die 2 nieuwe maps spelen, zijn "gekocht" in Origin en staan geinstalleerd maar ik zie nergens een filter in Battlelog ervoor :?

Verwijderd

Ze staan in het lijstje van de base game maps in het filter in battlelog.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2015 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/ljTn0/edffa630a2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:08
Ben eens even aan het rondkijken naar bf4. Ik kom van Hardline wat wel tof is voor even, maar het heeft toch niet de gameplay die ik altijd bij een bf2 zo goed vond :). De massive combat met vehicles enzo missen hier wel wat in.

Is het tegenwoordig nog de moeite om bf4 premium te kopen? Ik zie dat deze op Origin een pak goedkoper uitkomt, dan de basis versie. Basis zit zo te zien geen enkele expansion bij terwijl de premium edition al even duur is als de premium account zelf. Is het nog de moeite om dat nu nog te kopen? Of kan ik me beter bij de basic edition houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 08:40
Powerblast schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:52:
Ben eens even aan het rondkijken naar bf4. Ik kom van Hardline wat wel tof is voor even, maar het heeft toch niet de gameplay die ik altijd bij een bf2 zo goed vond :). De massive combat met vehicles enzo missen hier wel wat in.

Is het tegenwoordig nog de moeite om bf4 premium te kopen? Ik zie dat deze op Origin een pak goedkoper uitkomt, dan de basis versie. Basis zit zo te zien geen enkele expansion bij terwijl de premium edition al even duur is als de premium account zelf. Is het nog de moeite om dat nu nog te kopen? Of kan ik me beter bij de basic edition houden.
Als je alle mappen wilt kunnen spelen heeft premium natuurlijk wel veel voordeel. In premium zitten 4 of 5 uitbreidingen als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:08
MAGDATTT schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:18:
[...]

Als je alle mappen wilt kunnen spelen heeft premium natuurlijk wel veel voordeel. In premium zitten 4 of 5 uitbreidingen als ik me niet vergis.
Zo te zien kun je een trial doen voor 48u. Ik ga alvast daar eens mee beginnen. Als het echt terug het oude gevoel van bf2 geeft, weet ik weeral wat meer :). Kan daarna dan zien of ik de standaard edition pak of toch premium. Als het me even lang bezighoud dan bf2 in de tijd, dan weet ik weer wat doen de komende tijd :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Gewoon doen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAGDATTT
30,- eur toch op origin nu?Geen geld voor die game en wat het te bieden heeft.

Geowwn doen dus idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42

pricewatch: Battlefield 4 Premium Edition, PC (Windows)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
Hij stond in origin op gegeven moment voor 30,-. Dat zal een tijdelijke aanbieding geweest zijn. Maar toch. Hij was ooit 30,- :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Die nieuwe uitbreidingen, zoals de maps uit BF2, zitten die al bij de premium edition?

Voor een spel wat eigenlijk al bijna twee jaar oud is, is 40 euro nog behoorlijk.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Zavod Graveyard Shift en Operation Outbreak zijn inmiddels gratis te downloaden, ook als je geen premium hebt. Dragon Valley komt binnenkort, ook gratis als je geen premium hebt.

[ Voor 13% gewijzigd door Uffeltje op 18-11-2015 12:35 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Nu, toch maar met de korting BF4 aangeschaft.

Ziet er erg goed uit, en voelt ook lekker na een potje.

Waar ik echter wel door overweldigd wordt zijn alle opties, vooral die qua horizontal en vertical fov. Moet je die op dezelfde waarden zetten?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Jeroenneman schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:08:

Ziet er erg goed uit, en voelt ook lekker na een potje.

Waar ik echter wel door overweldigd wordt zijn alle opties, vooral die qua horizontal en vertical fov. Moet je die op dezelfde waarden zetten?
Met vertical bedoel je eigenlijkvehicle toch? Mijn ervaring is, dat als je ze gelijk aan elkaar stelt, dat de FOV voor je voertuigen te groot is. Maar ik doe over het algemeen niks met voertuigen, dus misschien is het best fijn als je er veel mee speelt. Ik zou als ik jou was gewoon alles instellen zoals jij het fijn vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:38
Jeroenneman schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:08:
Bedoel je deze korting? Bedankt voor de reminder, dan ga ik deze ook kopen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Oh shit.. Vorige week voor de volle mep gekocht. :P

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Altijd balen als iets wat je koopt de week erna met dikke korting verkocht wordt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanooki
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Hebben jullie ook last van artifacts sinds de laatste R9 (Crimson) drivers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:10

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Tanooki schreef op maandag 30 november 2015 @ 16:01:
Hebben jullie ook last van artifacts sinds de laatste R9 (Crimson) drivers?
Het enige wat ik ervaar is dat bij mij de sneeuw er heel vreemd uitziet op de map Locker, verder geen last met mijn R9 280x 3GB op de crimson drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanooki
  • Niet online
Volgens mij heb ik het ook in niet-sneeuw maps gezien, maar zal er vanavond eens op letten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Geen artifacts hier met de crimson drivers, maar wel wat meer framedrops icm mantle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik kreeg zojuist een bericht van de Battlelog-app dat Dragon Valley uit is! *O*

Edit: en nu is 'ie weer weg, vals alarm?

[ Voor 21% gewijzigd door CodeCaster op 01-12-2015 09:16 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik ben ook wel benieuwd naar de Dragon Valley overhaul. Stiekum zie ik toch ook nog andere BF2 maps zoals FuShe Pass, Mashtuur City en Sharki Peninsula of de dikste map van Battlefield Bad Company 2 genaamd Arica Harbor.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanooki
  • Niet online
Ik kreeg ook een pushbericht van de app, maar als ik de app open zie ik niet dat de map uit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 08:03

s0kkie

Cowabunga

Ze moeten ook Road To Jalalabad gewoon overhaulen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Ik kreeg dat push bericht een week (of meer) geleden. Als het goed is komt de map+patch pas over 2 a 3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:03

Saven

Administrator

Pff lang geleden dat ik heb gespeeld, vandaag maar eens weer eens even gedaan. De SRAW is echt bagger geworden zeg WTF :/ Dat ding heeft nu echt geen enkel nut meer, reageert veel te traag, en impact lijkt radius lijkt ook te zijn verkleind.

Nou die weken van sraw oefenen zijn dus ook voor niks geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Jezus, ik weet dat Battlefield om de multiplayer gaat, maar van Bad Company en BF3 vond ik de campaign toch vermakelijk/

Battlefield 4 laat duidelijk zien waarom de er in Battlefront niet eens aan begonnen zijn.
Wat een uitermate zwak vertoon van DICE.

- Teammates doen werkelijk helemaal niks. Echt nada. Ze staan verdomme 2 meter naast elkaar, en nog maken ze elkaar niet af.... Hilarisch of triest, ik weet het niet.
- Wat een zwakke verhaallijn. Bad Company had een erg leuke verhaallijn, met meerdere tijdsperioden, leuke teammates en goede conversaties. BF4 gaat alleen maar over een stom schip, 3 teammates waarmee je noppes opbouwt en een flinterdun plotje over China vs USA.
- Zoveel technische problemen. Clipping door de lift in een van de levels, clipping in de RHIB op zee, cutscenes die uit het jaar 2005 komen qua kwaliteit. Echt, what the fuck gebeurt hier.
- Saai leveldesign, wat blijkbaar gered moet worden door "MOAR lensflare, MOAR blur, MOAR godrays".

Gelukkig is de multiplayer wel goed, maar qua singleplayer is DICE het wel heel snel compleet kwijtgeraakt. Hopelijk verkloten ze Bad Company 3 niet zo hard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12-09 12:53

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Jeroenneman schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:34:
Blablablabla haathaathaat.

Maar dan:

Hopelijk verkloten ze Bad Company 3 niet zo hard!
Bad Company 3? Waar, wanneer, wie, hoe?

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Family Guy schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:41:
[...]

Bad Company 3? Waar, wanneer, wie, hoe?
Wereldwijd, ooit, DICE, op dezelfde manier als ze alle BF games maken/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Jeroenneman schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:47:
[...]

Wereldwijd, ooit, DICE, op dezelfde manier als ze alle BF games maken/
Bronnen? Zover bekend is, is dat DICE tot dusver er nog niet aan begonnen is en er geen tekenen zijn dat ze dat nog wel gaan doen.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Family Guy schreef op woensdag 02 december 2015 @ 12:15:
[...]

Bronnen? Zover bekend is, is dat DICE tot dusver er nog niet aan begonnen is en er geen tekenen zijn dat ze dat nog wel gaan doen.
YouTube: Battlefield: Bad Company 2 Ending 1080p HD

Met zo'n cliffhanger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Heerlijk spel, maar een deel 3 zie ik voorlopig nog niet verschijnen. Cliffhanger of niet, het kan ook over komen als een grap van die Amerikaanse generaal.

Om even on topic te blijven: Battlefield 4 is een echte multi-player based game en er komen nog steeds nieuwe maps uit voor BF4. Wat dat betreft vind ik dat DICE een puike prestatie levert.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Laatst online: 12-09 20:19
Das grappig, heb hier voor de laatste 4 weken eigenlijk niet meer gekeken..., speel Hardline en sinds een klein weekje heb ik BF BC2 even geinstalleerd...., Multiplayer werkt nog prima en er zijn ook nog +/- 6 servers welke aardig vol zitten...,ik zou graag een BFBC3 willen..., meer dan een BF5....

Anyway, vandaag maar even BF4 weer downloaden en oppakken. Ik vind de gameplay erg fijn van hardline, bijna hetzelfde als BC2...., alleen mis de voertuigen.... See you on the BATTLEFIELD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanooki
  • Niet online
Family Guy schreef op woensdag 02 december 2015 @ 12:44:
[...]
Om even on topic te blijven: Battlefield 4 is een echte multi-player based game en er komen nog steeds nieuwe maps uit voor BF4. Wat dat betreft vind ik dat DICE een puike prestatie levert.
Dice moet ook wel, aangezien Hardline geflopt is en ook Battlefront niet goed genoeg is om BF4 te doen vergeten (en dan druk ik mij voorzichtig uit). Het zou mij dan ook niets verbazen als er na Dragon Valley nog meer maps zullen verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

da_PSI schreef op woensdag 02 december 2015 @ 12:50:
Das grappig, heb hier voor de laatste 4 weken eigenlijk niet meer gekeken..., speel Hardline en sinds een klein weekje heb ik BF BC2 even geinstalleerd...., Multiplayer werkt nog prima en er zijn ook nog +/- 6 servers welke aardig vol zitten...,ik zou graag een BFBC3 willen..., meer dan een BF5....
Ik weet niet of ik momenteel een Bad Company 3 of een WO2-battlefield prefereer. Lijkt me ook wel weer eens vet. Vooral omdat die nog niet (echt) gemaakt zijn in de Battlefield engines met de devastation e.d.

Battlefield 5 is volgens mij wel al announced.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Family Guy schreef op woensdag 02 december 2015 @ 13:43:
[...]

Ik weet niet of ik momenteel een Bad Company 3 of een WO2-battlefield prefereer. Lijkt me ook wel weer eens vet. Vooral omdat die nog niet (echt) gemaakt zijn in de Battlefield engines met de devastation e.d.

Battlefield 5 is volgens mij wel al announced.
BF5 is inderdaad aangekondigd voor 2016, waarschijnlijk weer voor de tweede helft van oktober gepland.

De destruction in BC2 is sindsdien niet meer geëevenaard en dat zal voorlopig ook niet gebeuren zolang maps niet specifiek voor een gamemode worden ontwikkeld verwacht ik, met destruction zijn de maps nog lastiger te balanseren als ze nu al zijn. Het one-map-fits-all is echt een waardeloze designbeslissing geweest en wat mij betreft killing geweest voor de BF franchise.

Tenzij de development teams ineens gigantisch zijn uitgebreid, lijkt me de capaciteit van DICE Sweden ook wel beperkt gezien Battlefront (+DLC) en Mirrors Edge in dezelfde periode ontwikkeld moet worden. De game zal grafisch wel weer wat doorontwikkeld worden met wederom grotendeels dezelfde gunmodels als in BF3/BF4 en HL en een nieuw key selling point (Levolution 2.0?).

Sowieso is mijn hoop groot dat DICE LA dit oppakt, die lijken in elk geval een stuk meer verstand te hebben van wat Battlefield Battlefield maakt dan het huidige DICE Sweden. Die laatste hebben me veels te veel bokken geschoten alleen al qua designkeuzes en noobcrutches om uit te kijken naar BF5, alle technische problemen nog even buiten beschouwing gelaten.

Maar welke setting? Wat mij betreft zou de eerste Golf Oorlog periode à la de Desert Combat mod echt perfect zijn! Met een vijftal perfecte rush maps en een vijftal perfecte conquest maps, meer vraag ik niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:37

Stewie!

Keen must die!

Volgens mij hebben ze alleen in Zweden al bijna 1000 man, dus de teams zijn wel flink vergroot ten opzichte van jaren terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Voordat ik BF4 op de PC speelde heb ik er behoorlijk wat tijd op de PS4 mee doorgebracht. Destijds redelijk wat compilaties gemaakt met Sharefactory. Nu ik op ook op PC zit ben ik wat gaan aanklooien met Sony Vegas, met onderstaande video als resultaat. De clips zijn nog wel voornamelijk PS4. :P

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uffeltje schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 09:35:
Voordat ik BF4 op de PC speelde heb ik er behoorlijk wat tijd op de PS4 mee doorgebracht. Destijds redelijk wat compilaties gemaakt met Sharefactory. Nu ik op ook op PC zit ben ik wat gaan aanklooien met Sony Vegas, met onderstaande video als resultaat. De clips zijn nog wel voornamelijk PS4. :P

[video]
Welke opneemsoftware/codec/bitrate gebruik je bij die PC clips? De kwaliteit is indrukwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik dacht dat Dragon Valley '15 al te downloaden was maar volgens mij heb ik t verkeerd...

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Verwijderd schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 12:31:
[...]

Welke opneemsoftware/codec/bitrate gebruik je bij die PC clips? De kwaliteit is indrukwekkend.
Ik neem op met Shadowplay ingeteld op 1440p 60fp en 40Mbps. Daarna edit ik het in Sony Vegas en exporteer ik het als 1440p 60fps 40Mbps AVC/AAC (.mp4). :)
Techno Overlord schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 13:41:
Ik dacht dat Dragon Valley '15 al te downloaden was maar volgens mij heb ik t verkeerd...
Dat duurt nog even inderdaad, helaas.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrInfamous
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-09 10:04
Uffeltje schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 09:35:

[video]
nice video! Je bent blijkbaar erg goed in het neerhalen van heli's :*)

Het kwaliteitsverschil tussen pc en ps4 is toch wel groter dan ik dacht :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
De footage in de video is via Share opgenomen in 720p30fps, terwijl dat ik werkelijkheid 900p60fps is, dus het verschil is in werkelijkheid gelukkig kleiner.

Choppers neerhalen lukt me inderdaad wel, zie mijn eerdere compilaties. :P

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrInfamous
Heeft iemand deze stream al bekeken? http://www.twitch.tv/esl Ik wast dat er e-sports met battlefield zaten aan te komen maar niet dat ze er nu al zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
ward3112 schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 21:39:
Heeft iemand deze stream al bekeken? http://www.twitch.tv/esl Ik wast dat er e-sports met battlefield zaten aan te komen maar niet dat ze er nu al zijn.
Die zaten er niet aan te komen, die zijn er altijd geweest. :)
Dit was zelfs het laatste seizoen voor zover bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrInfamous
Echt? Vind het zo erg van mezelf dat ik dit nu pas heb ontdekt 😡

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ward3112 schreef op maandag 14 december 2015 @ 08:31:
Ach, zoveel heb je niet gemist maar het is wel een treurig verhaal. Er was in de aanloop naar BF4 heel veel hoop door uitspraken van DICE medewerkers dat BF4 dit keer echt esports ondersteuning zou krijgen en er werden zowaar grote ESL ONE toernooien aangekondigd. Alle 'kleine' problemen die nog in BF3 zaten om esports tegen te houden, zouden allemaal aangepakt wroden in BF4.

Nou, dat werd de deceptie van de eeuw. De eerste paar maanden zijn er nog veel (schuimbekkend van frustratie) online leagues 5v5 gespeeld in afwachting op netcode fixes die maar niet kwamen. Dat was voor nagenoeg iedereen, behalve 20/30 personen die (beperkte) sponsoring hadden. MeetYourMakers, Epsilon, Fnatic, Dignitas en Infamous uit m'n hoofd. Deze gesponsorde jongens zijn tegen heug en meug doorgegaan, alle overige bekende namen uit de BF2/BF3 tijd zijn verder allemaal gestopt. Er kwamen elke week nieuwe fundamentele problemen met de game aan het licht.

Sindsdien zijn er nog wel wat nieuwe teams opgestaan van mensen die met BF4 in de esports zijn gestapt, maar kwalitatief stelt dat allemaal niet zo heel bijster veel voor dus het zijn nog steeds dezelfde 2/3 teams die winnen.

Bf4 is op zoveel fronten niet geschikt gebleken voor esports, een beknopt lijstje:
-Netcode die om te janken was
-Visual recoil, wat mij metreft nog altijd het all-time dieptepunt als het gaat om gamedesign, hoe HAAL je het in de kop als developer dat visual recoil
-De headglitch, instant revive teleport en nog een hele serie bugs MOEST non-stop ge-exploit worden wil je kans maken om te winnen.
-Random Spawns
-Alles behalve 3 wapens waren niet toegestaan of totaal nutteloos, iedereen speelt louter medic
-Je kon alleen optics gebruiken die hoorden bij de nationaliteit van het wapen, niet het wapen naar keuze
-Onkwetsbaar tijdens een van de duizend character anmiaties
-Gun en playermodels die incorrect werden weergegeven (je denkt, je besluipt iemand in de rug, neehoor niet op zijn scherm)
-De competitieve gamemodes wijken sterk af van de populairste modes CQ Large en Rush plus het is infrantry only (voertuigen zijn in competitieve matches zo overpowered, daar draait alles om)

Enfin, BF4 esports is dood en begraven. Hoe dat in toekomstige delen uit gaat pakken, durf ik niet te zeggen maar er moeten wel drastische veranderingen plaats gaan vinden voor het echt een scene van betekenis wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

ward3112 schreef op maandag 14 december 2015 @ 08:31:
Haha had het ook pas vorig jaar ontdekt, nadat ik een videokaart had overgekocht van 2Easy, kwam ik er thuis achter dat hij het jaar ervoor gewonnen had met fnatic. Een maand later wonnen ze hem weer. Van die videokaart ben ik alleen helaas niet beter van gaan spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Jeuj update!
Hopelijk weer Noshahr Canals!

Edit:
Wel even de "Legacy Operations" uitbreiding met de hand downloaden (in je origin client, 2.52Gb)

[ Voor 74% gewijzigd door arjants op 15-12-2015 20:15 ]

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigm4tic
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 02-07 19:21

Sigm4tic

High Five!

Yes, 2,5 GB met een snelheid van 500 kb/s binnenhalen :'( . Kijk wel erg uit naar de nieuwe map en ga weer iets meer deze game spelen nu.

Gaaf dat er nu al drie gratis dlc maps zijn. Had BF3 dit ook? (BF4 is mn eerste BF-game)

Searching for the path of the least resistance using an ohmmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Nope, BF3 had dit niet.

Vandaag ook enkele potjes gespeeld. Toch nice om weer op zo'n bekend stukje map te spelen.
En de hitreg voelt ook erg goed aan.
Wel jammer dat dit hoogstwaarschijnlijk de laatste update is voor BF4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:48
Vind het geweldig dat ze er extra DLC in hebben gedaan die gratis was voor iederen.
Toch had ik graag een close quarter map gezien. Vond die DLC in bf3 ook geweldig!

Ik heb de map gister gespeeld. Wel een mooie map moet ik zeggen! ik vind zowieso dat ze de laatste 2 dlc mappen goed werk hebben geleverd.

Er is ook weer een bonus xp trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Aan de patch notes te zien hebben ze niet de bug gefixt met het squad leader worden:

1. Zorg dat je squad leader leeft (anders werkt de feature sowieso niet).
2. Vraag om orders.
3. Wacht vijftig (of nu twintig) seconden, terwijl de squad leader nog steeds geen order geeft.
4. Switch nu naar een ander squad waarvan de leader nog leeft.
5. Door het joinen raakt dat squad zijn orders kwijt.
6. Binnen tien seconden ben jij nu squad leader in het nieuwe squad.

Werkt heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
CodeCaster schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:32:
Aan de patch notes te zien hebben ze niet de bug gefixt met het squad leader worden:

1. Zorg dat je squad leader leeft (anders werkt de feature sowieso niet).
2. Vraag om orders.
3. Wacht vijftig (of nu twintig) seconden, terwijl de squad leader nog steeds geen order geeft.
4. Switch nu naar een ander squad waarvan de leader nog leeft.
5. Door het joinen raakt dat squad zijn orders kwijt.
6. Binnen tien seconden ben jij nu squad leader in het nieuwe squad.

Werkt heerlijk.
Het is toch juist langer geworden? En zou toch gefixt moeten zijn dat de order die de squad leader gegeven heeft verloren gaat?
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/lXBfX/bacf906f4d.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Fonta schreef op woensdag 16 december 2015 @ 13:16:
[...]

Het is toch juist langer geworden? En zou toch gefixt moeten zijn dat de order die de squad leader gegeven heeft verloren gaat?
[afbeelding]
Misschien is de bug dan opgelost. Er staat echter "leave", volgens mij raakte je ook orders kwijt als iemand je niet-volle Squad joint.

Vanavond maar eens proberen. :)

• Fonta
CodeCaster schreef op woensdag 16 december 2015 @ 18:42:
[...]

Misschien is de bug dan opgelost. Er staat echter "leave", volgens mij raakte je ook orders kwijt als iemand je niet-volle Squad joint.

Vanavond maar eens proberen. :)
Geen flauw idee, nooit echt op gelet ook.
Heb er ook niet zo heel veel last van. Afhankelijk van met wie ik speel en of er wel of niet order gegeven worden is het erg makkelijk om even het /lead commando te geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:38

steveman

Comfortabel ten onder

9 maanden niet gespeeld, maar moet zeggen dat het ene stuk beter is geworden sinds die tijd!

Ook fijn dat de neushaar canals map weer terug is (vwb teammatch) vind die fijner spelen dan de bf3-versie, want daar stond die stomme zon zo laag in je snuit te schijnen...

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:48
Hoezo is neushaar terug dan? heb ik iets gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Het TDM-gedeelte van de nieuwe map is een imitatie van Noshar Canals. :P

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigm4tic

Sigm4tic

High Five!

Ik heb een beetje gemengde gevoelens bij die tdm map. Het laatste potje waren er veel te veel snipers aan het campen. Iedere sniper had zijn eigen opening tussen de containers waardoor het niet echt leuk was om daar rond te lopen.

Aan de andere kant is het wel lachen om daar rond te rennen met een shotgun en ze te flanken door bovenop de containers te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Niet online
Is het ook mogelijk in BF4 een multiplayer map te starten als local server zoals in BF2?
Gewoon om de map te verkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Laatst online: 08-08 17:42
ncornelisse schreef op maandag 21 december 2015 @ 21:37:
Is het ook mogelijk in BF4 een multiplayer map te starten als local server zoals in BF2?
Gewoon om de map te verkennen.
Niet mogelijk.

Heb vandaag sinds lange tijd bf4 weer geprobeerd en het ging best lekker.
Tis wel even wennen als je altijd bf3 speelt.

http://battlelog.battlefi...13045753420352/198422417/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Wat is die Dragon Valley toch een heerlijke map. Die heeft echt alles wat een goede BF map moet hebben... Hopelijk komt Fushee Pass en nog wat meer andere maps van oudere BF's als nog naar BF4. Als goedmakertje voor de release periekelen....

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Die plannen zijn er volgens mij niet. En de release perikelen zijn inmiddels ook wel goedgemaakt, het is al een hele tijd beter speelbaar dan BC2 en BF3.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Mee eensch... Maarja was ook meer wishfull thinking dan een reëele gedachte en ga er dan ook niet van uit.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Ook mee eens. Ze hebben inderdaad super veel gedaan om alles goed te maken.
Zoals BF4 op dit moment speelt is echt wel OK.
Zeker met alle netcode verbeteringen die ze allemaal uitgevoerd hebben en de mogelijkheid om op hogere tickrates te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Ik heb wel gemerkt dat veel high tick rate servers het de afgelopen week heel erg moeilijk hadden. Zelfs als het aantal hz met 5 is toegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Hoe bedoel je erg moeilijk? En waar merkte je dat dan aan?
Ik heb ook nog geen enkele server gezien waar het aantal Hz met 5 is toegenomen :S
De minimale afname bij de GSP's is 60Hz en dan oplopend naar 144.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Fonta schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 10:41:
Ook mee eens. Ze hebben inderdaad super veel gedaan om alles goed te maken.
Zoals BF4 op dit moment speelt is echt wel OK.
Zeker met alle netcode verbeteringen die ze allemaal uitgevoerd hebben en de mogelijkheid om op hogere tickrates te spelen.
Ik hoop dat de goede support vanuit Dice LA straks zichtbaar gaat zijn in BF5. Sterker nog, van mij mag LA wel de hoofdontwikkelaar zijn i.p.v. het team in Zweden. Alle verbeteringen die er de laatste 1.5 jaar in zijn gestopt lijken mij ook in opdracht van EA te zijn om het imago een beetje op te poetsen en straks hopelijk zorgen voor een stabielere release van BF5 t.o.v. deeltje 3 en 4.

Hoewel ik de maps van BF3 beter vond dan BF4 zag ik laatst weer wat video's van BF3 en dan valt toch wel op dat BF4 grafisch en qua geluid een stap voorwaarts is. Met name de animaties van de soldaten zien er nu best knullig uit in BF3 vind ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:49
nog een clan die ik kan joinen op de ps4 ?

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigm4tic

Sigm4tic

High Five!

Na de nieuwe map is er dus ook een easter egg bij. Wat je hierbij kan krijgen is de voorheen exclusieve DICE LA camo voor je persoon. Meer over de easter egg en hoe je de camo krijgt wordt beschreven in dit filmpje:

https://youtu.be/JuuzmOXL1bc

Ik heb zelf ook al verschillende keren geprobeerd de camo te krijgen, maar je hebt hier geen echt lege servers, dus moet je dit met andere mensen doen. Als dit al lukt moet je ook nog eens uitvechten wie de toetscombinatie in mag voeren aangezien je per ronde dit maar 1x kan doen en elke keer de lampen die aangaan veranderen. Had ik eens geluk dat niemand doorhad dat je de code in kan voeren, was ik al bezig met invoeren en wilde ik nog even mn recording software aanzetten voor het decoden later, was ik te laat met de opvolgende nummer :( .

Misschien is het een idee om de tweakers server hier een weekje voor in te richten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:49
Sigm4tic schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 21:20:
Na de nieuwe map is er dus ook een easter egg bij. Wat je hierbij kan krijgen is de voorheen exclusieve DICE LA camo voor je persoon. Meer over de easter egg en hoe je de camo krijgt wordt beschreven in dit filmpje:

https://youtu.be/JuuzmOXL1bc

Ik heb zelf ook al verschillende keren geprobeerd de camo te krijgen, maar je hebt hier geen echt lege servers, dus moet je dit met andere mensen doen. Als dit al lukt moet je ook nog eens uitvechten wie de toetscombinatie in mag voeren aangezien je per ronde dit maar 1x kan doen en elke keer de lampen die aangaan veranderen. Had ik eens geluk dat niemand doorhad dat je de code in kan voeren, was ik al bezig met invoeren en wilde ik nog even mn recording software aanzetten voor het decoden later, was ik te laat met de opvolgende nummer :( .

Misschien is het een idee om de tweakers server hier een weekje voor in te richten? ;)
lol . is er een tweakers server ?? kan ik die joinen ? _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigm4tic

Sigm4tic

High Five!

taker1987 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 22:03:
[...]

lol . is er een tweakers server ?? kan ik die joinen ? _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Ow sorry, ik had verkeerd gelezen :'( . Er is geen bf4 server, maar een hardline server. Wel is er een bf4 tweakers platoon.[PC] Battlefield 4 - Tweakers Platoon .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 11:50
Sigm4tic schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 22:49:
[...]

Ow sorry, ik had verkeerd gelezen :'( . Er is geen bf4 server, maar een hardline server. Wel is er een bf4 tweakers platoon.[PC] Battlefield 4 - Tweakers Platoon .
Het BuG is ook een afsplitsing van de tweakers community. (BuG is meer serieus van teamplay enzo, tweakersplatoon meet casual gamers die samen lol hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRANSAD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-08 12:56
kazuka schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 14:25:
[...]

Ik hoop dat de goede support vanuit Dice LA straks zichtbaar gaat zijn in BF5. Sterker nog, van mij mag LA wel de hoofdontwikkelaar zijn i.p.v. het team in Zweden. Alle verbeteringen die er de laatste 1.5 jaar in zijn gestopt lijken mij ook in opdracht van EA te zijn om het imago een beetje op te poetsen en straks hopelijk zorgen voor een stabielere release van BF5 t.o.v. deeltje 3 en 4.
Zeker die "nieuwe" community manager van dice LA was echt een goeie zet, die Dan Mitre is echt een koele dude en luistert echt naar de menigte. Voor zover ik weet zijn er nog 2 nacht mappen in ontwikkeling namelijk Shanghai en goldmud, daarnaast komen er steeds meer spelers bij, best knap voor een 2 jaar oude game.
Wat betreft dat nieuwe paasei die is echt ziek moeilijk
Pagina: 1 ... 41 ... 45 Laatste

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene Battlefield 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.