Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Battlefield 4 PC topic

Voor de spelers van de playstation en xbox versies van de game is er dit topic:
[PS3/X360] Battlefield 4
Introductie
Battlefield 4 is de opvolger van Battlefield 3 en tevens ook de eerste Battlefield game waar een game uit de main franchise meteen wordt opgevolgd door een andere game uit de main franchise. Tot dusver waren er altijd spinoff games tussen de genummerde delen. Battlefield 4 is de negende game in de serie. Battlefield 4 volgt op de bestverkopende Battlefield tot nu toe met meer dan 15 miljoen kopieën verkocht. Battlefield 3 was de eerste main franchise Battlefield die zowel uitkwam voor de PC als de consoles van respectievelijk Microsoft en Sony.

Ontwikkelaar: Digital Illusions CE
Publisher: Electronic Arts
Platforms: PC
PS3/PS4
XBOX360/XBOX One
Genre: First Person Shooter (FPS)
Engine: Frostbite 3
Officiële website: http://www.battlefield.com/battlefield-4
Release: 29/31 oktober 2013
Specs
Minimal:
Windows Vista SP2 32 bit
AMD Athlon 2x 2.8ghz of Intel Core 2 duo 2.4ghz
4GB RAM
AMD Radeon 3870 of NVIDIA geforce 8800gt met 512mb vram
30GB HHD space

Recommended:
Windows 8 64 bit (voor DX 11.1)
AMD six core processor or Intel quadcore possessor
8GB RAM
AMD Radeon 7870 of NVIDIA Geforce GTX660 met 3GB vram
30GB HDD space
Singleplayer
Ik kan nu wel een verhaal gaan maken over de singleplayer maar in het kort lijkt mij beter.
Als je de wapens welke je unlocked niet wilt bespaar jezelf dan die 5 uur uit je leven. Ik meen het, dit is geen goede singleplayer...
Multiplayer
Uiteindelijk draait Battlefield om de multiplayer en deze is wederom weer van de partij in Battlefield 4. Bij deze iteratie van Battlefield zijn er zoals gebruiken weer heel veel dingen veranderd. Zo zijn de klassen grondig aangepast en is er een derde factie toegevoegd. China maakt wederom zijn opwachting in Battlefield na afwezig te zijn geweest sinds Battlefield 2. Verder zijn er een paar gamemodes toegevoegd door DICE. DICE heeft aangegeven dat elke gamemode te spelen is op elke map. De gamemodes zijn de volgende:
• Team Deathmatch
• Squad Deathmatch
• Rush
• Conquest Domination
• Conquest
• Defuse
• Obliteration
Wapens
Het belangrijkste onderdeel van een schooter zijn natuurlijk de vuurwapens. Met de release van Battlefield 4 is de wapenlijst ook definitief geworden. Er zijn net als bij Battlefield 3 vier klassen namelijk assault, engineer, support en recon. De klassen zijn alleen grondig gewijzigd ten opzichte van Battlefield 3. In Batlefield 4 zijn carbines en designated marksmen rifles wapens voor alle klassen geworden en zijn personal defence weapons exclusief voor engineer geworden. Shotguns blijven voor alle klassen beschikbaar. Het resultaat is dat carbines nu beschikbaar zijn voor zowel support als recon die als de zwakkere klassen van Battlefield 3 golden. Dit is gedaan om deze klassen beter speelbaar te maken en voor meer variatie te zorgen.
Voor een wapenoverzicht inclusief accurate stats staat hieronder een link naar Symthic.com. Hier kan je alle wapens vinden en de precieze statistieken van deze wapens. ;)
http://symthic.com/bf4-stats
Commander
De commander keert ook terug in Battlefield 4. Oorspronkelijk geïntroduceerd in Battlefield 2 en ook aanwezig in Battlefield 2142 maar sinds dien afwezig in Battlefield games. De commander is zoals de naam doet vermoeden de commandant van een team. Deze heeft de mogelijkheid om squadleaders doelen te geven, speciale wapens in te zetten zoals een tomahawk kruisraket of de AC-130, verkenningsvliegtuigen op te roepen of ammo te droppen.
Vehicles
Een Battlefield game zou niet compleet zijn zonder voertuigen en BF4 heeft zeker geen tekort aan keuze. Er zijn jets, meerder helikopters, tanks, infanterievoertuigen en verschillende transportvoertuigen. Elke factie heeft elk soort voertuig. De meeste voertuigen variëren alleen op details zoals hun uiterlijk. Sommige voertuigen zijn wel verschillend van hun tegenhangers in dezelfde klasse.
Maps
De game heeft uiteraard ook mappen om op te spelen. Bij de release zijn er 10 mappen beschikbaar. Verder zullen er vijf DLC pakketen beschikbaar komen met elk naar verwachting 4 mappen om het totaal op 30 uit te laten komen. Verder heeft DICE aangegeven dat elke map in BF4 heeft een Levolution element heeft. De eerste DLC, China Rising is uitgebracht op 3 december en er is geen Levolution in de mappen. :F
De mappen zijn de volgende:
-Siege of Shanghai
-Paracel Storm
-Zavod 311
-Lancang Dam
-Flood Zone
-Rogue Transmission
-Hainan Resort
-Dawnbreaker
-Operation Locker
-Golmud Railway

China Rising:
-Altai Range
-Dragon Pass
-Guilin Peaks
-Silk Road

Second Strike: Back to Metro :Y)
-Caspian Border
-Gulf of Oman
-Operations Firestorm
-Operation Metro

Naval Strike:
-Lost Islands
-Nansha Strike
-Wave Breaker
-Operation Mortar

Dragon's Teeth:
-Lumpini Garden
-Pearl Market
-Propaganda
-Sunken Dragon
Community servers:
Er zijn een aantal community servers die worden betaald door leden van GoT. Tweakers.net is niet geassocieerd met deze servers.

Als eerste zijn er de BuG servers. Op het moment zijn er drie servers namelijk 1,2 en 3.
http://battlelog.battlefi...4-4ec4-bbac-dacda8b6e67f/
http://battlelog.battlefi...3-4da9-a4b0-177de0e81763/
http://battlelog.battlefi...4-429d-9bcb-2f527293c8af/

Dan is er ook nog deze server van een GoTter.
http://battlelog.battlefi...arge-Votemaps-32-players/
Spelerslijst:
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn is er een spelerslijst. Als je jezelf wilt aanmelden dan kan dat hier:
https://docs.google.com/s...RSYzEwTTh3cmc&usp=sharing

edit:
28 oktober, topic geopend en TS grondig aangepast.
11 december, servers toegevoegd en wat aanpassingen aan de TS.
15 mei, TS aangepast voor deel 3.

DaniëlWW2 wijzigde deze reactie 15-05-2014 15:50 (82%)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Reserveerd. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

quote:
rickyy schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 19:57:
Hij MOET nu stoppen met streamen, hij mag pas vanaf 31 streamen. De game is gewoon al "uit"

Beetje raar.
EA is niet logisch. ;)

quote:
Tsurany schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:18:
Tot nu toe een zeer tegenvallende ervaring.
- Crashes
Ging ik al vanuit.
quote:
- Graphic glitches
Zoals?
quote:
- Veel te kleurrijk
Dat kan niet na BF3. :+
quote:
- Constant one shot kills
Dat was toch gefixt, DICE?
quote:
- Laggy servers
Was te verwachten.
quote:
- Matig leveldesign
Matig, het lijkt anders een stuk beter dan BF3 van wat ik heb gezien.
quote:
- Chaos
Lijkt me eerste dag en niemand weet wat hij moet doen?

quote:
Tsurany schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:46:
[...]

Ja. Want nu is het zo'n gigantisch druk assemblage van de meest felle kleuren zodat het totaal niet fijn meer speelt. DICE is totaal de andere kant op geslagen en dat is ook geen succes.
1) Dat is laster. :+
2) Brightness omlaag of FXAA en dan saturation verlagen?

quote:
Tsurany schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 23:43:
[...]

En dan? Zal het spel dan op magische wijze veranderen? Ik geloof niet dat DICE dit gaat patchen, dit zijn grotendeels design keuzes bedoelt om skills overbodig te maken.
Ik kan mij nog herrineren dat DICE met BF3 zo ongeveer elk wapen andere recoilstats gaf.
Het is dus niet uitgesloten dat ze dit weer zullen doen.

quote:
Tsurany schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 00:00:
[...]

Ik heb de beta gespeeld en daar was ik ook niet positief over. En ik ben inderdaad negatief omdat dit spel voor mij als een achteruitgang voelt. Als ik het spel positief zou ervaren dan zou ik positief reageren, dat kan ik helaas niet met de huidige staat. Als je dat niet wilt lezen dan negeer je dat. Als jij enkel de positieve berichten wilt lezen dan lees je enkel die. Ik post hier puur mijn ervaringen tot nu toe.

Het is makkelijk om snel onder de indruk te zijn van het grafische geweld. Alhoewel levolution erg tegen valt zijn de rest van de effecten prima in orde. Ik heb het idee dat levolution teveel gehyped is. De dam doorbraak op Flood Zone lijkt spannend maar het is maar een klein muurtje en in plaats van een flinke vloedgolf die door het level raast stijgt het water gewoon langzaam een meter of twee. Dat valt een beetje tegen. Zo ook de verdere levolution, tot nu toe niet super onder de indruk.
Echter de weersverandering op Parcel Storm is zeker indrukwekkend, mooi staaltje grafisch werk. Dat zit echt prima in elkaar.

Het is alleen jammer dat de core gameplay, de gun mechanics, gewoon te sterk veranderd zijn.
Dat levolution een gimmick was had ik al maanden door. Het interesseerd me ook nauwelijks.
Wat ik mij wel afvraag is het volgende.

Zou het niet kunnen zijn dat de netcode wel verbeterd is en dat je daardoor zo snel doodgaat. In BF3 zat er een behoorlijke delay op registratie van schoten en dat weet iedereen die het spel lang genoeg heeft gespeeld. De TTK is namelijk niet lager dan voor BF3. Symthic is lekker snel met de stats voor BF4. ;)
Wat ik mij dus afvraag en dat deed ik al bij de beta een beetje is dat dit misschien de verklaring is dat je zo snel doodgaat. Bij de beta kon je het alleen niet testen omdat je ook nog eens random geinstakilled werd.

Ik hoop dat ik morgen ook kan spelen, kennelijk komt mijn key vannacht/morgenochtend en dan ga ik hier eens naar kijken. ;)
Uiteraard wel morgenmiddag de hele middag college. ;(

quote:
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 00:42:
[...]

Dat hebben al die top-zoveel heli piloten.
Ik speelde een keer tegen ene SerafiN2 ofzo, die ook in de top 10 scout heli pilots staat.
Die gast vliegt ook constant met 2 engi's rond en op de zeldzame momenten dat hij alleen vloog legde hij al snel het loodje waarna hij begon te ragen.
Heb meerdere filmpjes van Widgitybear gezien in BF3 en hij lijkt een stuk beter te vliegen dan die gast waar ik een aantal keer tegen gespeeld heb, maar als je veel kills hebt betekend dus niet gelijk dat je ook goed bent.
Top tankers idem dito. Ik zou eigenlijk willen zien dat je niet meer kan repareren als je schade ontvangt. Lost het in een keer op.

Ik keek net eens op symthic en moet je dit zien.

BF3 M416
750 rpm
recoil:
up: 0.26
left: 0.1
right: 0.3
600 m/s muzzle velocity.
TTK: 242

BF4 M416:
750 rpm
recoil:
up: 0.32
left: 0.1
right: 0.3
600 m/s muzzle velocity.
TTK: 244

Gewoon hetzelfde behalve dat de BF4 versie meer upwards recoil heeft. Nu wil ik echt spelen om te kijken hoe dat zit tegenover weinig recoil/skill nodig.

quote:
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 03:09:
[...]

Nou, neem maar van mij aan dat die stats totaal niet kloppen of in elk geval niet 1-op-1 doorgezet zijn naar BF4. De M416 heeft dus echt totaaaaal geen recoil, zeker niet vergeleken met Bf4.

Ook zijn er nog veel instant deaths, of gekilled worden uit onmogelijke hoeken, maar dat is lastig te beoordelen. All-in-all toch wel een erg gaaf spel, maar kan nog wel wat tweaks gebruiken links en rechts.

Helaas heb ik nog veel te weinig echt lekkere potjes kunnen spelen, regelmatig een CTD of een orange sceen of death (W 8.1), ben nu al zeker 5 keer level 5 geworden en een keer of 3 level 7.

Maar veel ergelijker is nog wel dat ik echt last heb van een memory leak, na 1,5 potje zit m'n ram (8 GB) compleet vol (dat wil zeggen, volgens task manager volledig in gebruik, maar geen programma's of processen die zoveel geheugen gebruiken, ben er nog niet helemaal achter waar dat aan kan liggen of hoe ik het op kan lossen, morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen.)
Dus het is een echte BF launch, EA style. 8)
Vanavond is het mijn beurt, kijken of W7 wel lief is. :+

Start game op, zet alles op ultra en 4xMSAA.
60+ fps. :D

By suckers, ga spelen. :+

Nou eerste indruk.
Volgens mij was de beta de "gold" versie en is dit de beta.
Wat ze hebben gedaan met de hitreg, geen idee maar het lijkt bagger. :/

edit:
Oh en de idioot die willekeurig ammo of per magazijn of een magpool heeft gemaakt moet terug gestuurd worden naar school zodat hij nu wel leert denken. 8)7

DaniëlWW2 wijzigde deze reactie 29-10-2013 19:58 (35%)

En daar is de eerste crash. Nou tot dusver is het camper hier, camper daar, random framedops terwijl mijn CPU niet eens de 80% haalt, settings omlaag helpen ook niet en ja nieuwste driver.

Dan zijn er ook al weer een paar die echt een level moeten gaan zoeken. Nu al level 20+ zijn is overduidelijk no life zelfs als je gisteren begon...

quote:
Nee en dat zou ook niet nodig moeten zijn omdat mijn CPU uit zijn neus loopt te vreten...

quote:
Rienspy schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:13:
[...]

BF4 is enorm optimized voor win8, daarom ben ik ook overgeschakel.
Maar het is inderdaad teleurstellend dat DICE erge issues heeft met win7...
Laat maar, weer 100& CPU spikes.
Geweldig DICE...

Zat net met een DICE dev ingame. Ga nu kijken of ik zijn tag kan krijgen. :D

quote:
JimDB schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:28:
[...]

Dev. hunting :9~ (YouTube: Battlefield 3 Defibrillatin' and DICE Dev Huntin')

Had overigens wel wat meer van je verwacht Daniel, shitbucket binnen de maand ofzo :+
Tja, ik was er echt klaar mee dus het bleef col 91 voor mij. ;)
Oh en tot dusver heb ik gefaald. ;(

quote:
Tsurany schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:47:
De teamstackende clans zijn ook weer terug, klaar om public servers te "ownen" :')
Ja Tsu. ;)

Nou game crashtje en geen tag. ;(
Het was trouwens flappyjacks die ik probeerde na te jagen. Gaat alleen beter als je niet met de verdomde MX4 bezig bent om iets beters te unlocken.

quote:
Avioto schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 21:26:
Hebben jullie geen lag met vpn? Het is onspeelbaar voor mij..

De singleplayer is ook al onspeelbaar door de gelockte FOV :'(
Die VPN kan gewoon uit? O-)

quote:
yinx84 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 21:34:
Hebben ze lopen knoeien met scopes? Ik gebruik op m'n LMG met tripod graag een 1x scope.. die is beter dan Iron Sight. Maar m'n aim is all over the place... zelfs met bipod dus. Hebben ze nu een penalty voor 'close range' scopes op long range ofzo? :?
Sensitivity niet veel te hoog?

Ik heb uit frustratie de SP maar opgestart. :X
Maar ik wou even zeggen dat je de vogels in Baku NIET kan neerschieten. ;)

Cansel je pre-order maar als het nog kan. :+

Oh en het ziet er zo f*cking goed uit. :9~

Dus net in de SP de Mi 28 Havok afgeschoten met de M320, door te missen. _O-
Echt die SP ga ik gewoon grinden voor de wapens en dan snel vergeten. Spotting is gewoon een wallhack en je "hulpes" raken echt niks. Doodgaan is haast vernederend op high difficulty.
Ja, een keer door gegaan dankzij een scripted event. :/

Dus eindelijk de campain uitgespeeld.
Wat een ongelofelijk kutgedrocht was dat. :X

Ik weet nu in ieder geval was de bijdrage van DICE LA of te wel Danger Close was en het was niet de MP...

quote:
Basekid schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:09:
Grrr, SP besluit er opeens permanent mee op te houden. Verder dan de dam missie kom ik niet. CTD wanneer ik het spel start
Had ik ook, missie opnieuw starten. :/

quote:
naaitsab schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:23:
[...]

Wel handig om even in de FP te zetten en hiernaar te linken, aangezien men te lui is om te zoeken zal dit niet de laatste keer zijn dat dit verteld moet worden }:|
Stond al iets vergelijkbaars in de TS een tijd. Heb het eruit gegooid omdat niemand toch ooit in de TS kijkt...

quote:
Asgaro schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 18:24:
[...]

Correct me if I'm wrong maar werken alle providers in Nederland niet via een zogenaamde Fair Use Policy? Op zich zit daar ook een limiet aan toch? Khad is gelezen dat je gecontacteerd wordt (of snelheid teruggedraaid) als je een absurd grote grootverbruiker bent.

Kzit zelf met limiet van 150 GB. Nog nooit echt meer moeten hebben... Nochtans ben ik een hevige Steam gebruiker en bekijk alle Youtube video's op 1080p indien mogelijk. :)
100 GB zou me soms ook wel beginnen te irriteren, dat wel. 150 lijkt echt de sweet spot.

[afbeelding]
Wat is een datalimiet? :+
Nee, Nederland is ver verheven boven deze praktijken. Tenminste voor vaste internetaansluitingen. ;)

Voor de mensen die de SP willen uitspelen voor de wapens. ;)

spoiler: SP
Je moet de laatste missie drie keer halen.
Een keer moet je Hannah opblazen. P90
Een keer moet je Irish opblazen. M249
Een keer moet je niks doen en de USS valkyrie opgeblazen laten worden. QBZ-95-1

Begint iemand anders ook echt strontziek te worden dat je bij elke reload de rest van je kogels in je huidige magazijn kwijt bent? :/

quote:
JimDB schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 20:13:

Was dat overigens niet een serversetting? Of verwar ik dat nu met iets anders? Zou ook liever gewoon m'n overige ammo terugkrijgen, ben namelijk gewoon aan te reloaden na een kill :$
Het zou een serversetting moeten zijn maar het staat kennelijk standaard op doei ammo.
Dat gaat in de praktijk dus betekenen dat een hele lading aan servers dat draaien omdat de admin geen idee heeft dat dit zo draait. Een paar servers zullen het aanpassen.

Het resultaat is dus een loterij...

quote:
Ik kan die niet vinden in ieder geval...
Het is echt weer een DICE move. Er word niet om gevraagt, het word in het spel gestopt en dan meteen op een achterlijke manier. :/

quote:
DJH schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 21:12:
Patch uit van 650 MB, maar niemand weet wat er gepatcht is? Zie nergens changelogs...
Hier moet je het mee doen. :/
http://www.ibtimes.com/ba...ble-fixes-patches-1445972

quote:
Thr!lls schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 22:00:
Bedankt voor alle reacties mbt de GraKa, ga eens even alles in beraad nemen en op een rijtje zetten! :)
Vergeet AMD mantle niet. ;)

Ik heb net het afgelopen uurtje commander geprobeerd.
Het is eigenlijk niet zo slecht als je team een beetje meewerkt. Het word leuk als je een gunship unleashed en een slachting aanricht en het word ronduit waardeloos als je team als een stelletje idioten niks nuttigs doet. Qua score hoef je het niet te laten als je weet wat je doet.

Het is denk ik alleen niet zo stabiel. Al een paar keer random disconnected en nu ook al een keer of twee dat ik joinde en de server er ineens mee kapte. :P

Even een aanrader. De BF4 settings editor is er ook weer. Altijd handig als je wat settings wilt veranderen buiten de game om. Er zit ook een DX11.1 disable functie in voor W7 users. Kennelijk helpt dit met crashes. ;)

http://battlefield.realmw...settings-editor/downloads

quote:
Tsurany schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:27:
[...]

Je kan op het einde twee keuzes maken zo heb ik begrepen. Je moet beide keuzes een keer maken om de unlock te krijgen.
Drie keuzes, nummer 3 is ook wel leuk. ;)

quote:
Tsurany schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:09:
Helaas wel, dead serious. Eerst miste ik de Battlelog plugin, daarna miste ik Origin en nu mis ik de base game. Het is toch allemaal browser based? Heb ik daar werkelijk 24GB voor nodig?
Commander app zal ook wel 24.4GB zijn. :P
Uiteraard komt DLC er nog. :+

quote:
Tsurany schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:36:
[...]

Dat is trouwens wel briljant ja. Je ziet in je scherm drie setjes MCOM's en met haakjes om die setjes heen geeft hij aan bij welke je bent. Echter een map heeft meestal meer dan drie setjes. Je ziet het probleem al... je ziet wel of het de eerste of laatste is maar als het eentje daartussen is zie je alsnog niet of het nu de tweede or derde is.
Daar raakte ik ook enorm door in de war toen ik gisteren voor het eerst op Golmud Highway. :X

quote:
Practics schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:43:
[...]

Wat? Ben gisternacht begonnen nu level 2, speel al tegen luitjes die al dik level 68 zijn. Hoe ze dat doen weet ik niet. ;)
Ik wel. Ze hebben een gat in hun bureaustoel gezaagd en de poot vervangen met een emmer. Sinds release zitten ze al op die stoel waar nu een behoorlijke lading aan "menselijke excrementen" in zit.

:+

quote:
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:45:
[...]

Welnee, zelfs als je net zoveel crasht en zoveel insta deaths als mij incasseert, dan nog level je binnen een uur of tien richting de 20.

Het enige nadeel wat je kan hebben is dat de M16A3 van BF4 nu ook overduidelijk is: de ACE 23. Wat een gun.... Accuraat, snel en goede reload... hubba hubba. iedereen die dat ding heeft unlocked, loopt daarmee.
Zeker?
Want als ik de M416 naast de ACE 23 zet dan is het niet z'n verschil.
Accuracy en reload wint de M416 het gewoon. ;)
http://symthic.com/bf4-compare?M416_vs_ACE_23

quote:
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:53:
[...]

Die symthic stats kunnen me wat, in-game is het toch echt heel anders. :)

De m416 is in-game echt heel veel minder dan de AEK en de AEK legt het weer ruimschoots af van de ACE 23. Tot nu toe is de recoil van wapens in BF4 echt non-existant vergeleken met BF3.
Ik ga het dan ook wel eens beleven. Ik grind alleen assault en engineer tegelijkertijd uit dus het duurt iets langer denk ik. Ik haat de MBT LAW ook gewoon dus een betere launcher heeft prioriteit. ;)

Oh en als de ACE 23 echt beter blijkt dan gebruik ik nog steeds de M416. Hetzelfde verhaal als BF3 M16A3 vs M416. Wil juist niet het allerbeste wapen gebruiken. :+

quote:
fynrd1 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:18:
Binnenkort ook maar even aanschaffen. Zie dat het iedereen uitstekend bevalt op de server crashes na dan. :) Hoe verhoudt de gameplay zich eigenlijk tegenover de beta? Zit er een merkbare verandering in, of is het in vergelijking met BF3 toch een beetje log.
Gewoon BF4 beta. ;)

quote:
Donnie schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:21:
Totaal niet waar, nvidia loopt nu juist beter momenteel als de mensen met amd 7950 kaarten.... Zelfs de oudere kaarten van nvidia zoals de gtx 580.
Mijn 7950 doet het anders gewoon. O-)
Mijn probleem is CPU load door W7 en geen DX 11.1.

Stelletje zuurpruimen, ben al uren bezig met een opdracht voor de universiteit.
Ik wou dat ik kon spelen. :P

Toch nog een paar games erin kunnen krijgen. Was ook meteen weer snel klaar.
Wat een lag vandaag...

quote:
Tsurany schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 23:38:
Net het eerste stukje van de singleplayer gespeeld. Eigenlijk verplichte kost voor iedereen die met het spel begint. Niet omdat het zo goed is maar omdat je de M412 Rex krijgt en die is wel sjiek 8)
Oh ja, die moet ik ook eens proberen in MP. :P
quote:
rickyy schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 23:42:
YES! Heb net voor de VIERDE keer de M416 vrij gespeeld! En jawel, WEER een crash, oftewel, er komt nog een 5e keer aan *O*
Only in Battlefield 4. :+

Zo te zien ga ik maar even niet spelen. Ik heb echt geen zin in dingen opnieuw te moeten unlocken.
Ik wou alleen wel willen weten hoe DICE het voor elkaar heeft gekregen dat de beta beter draaide dan de release versie. :/

Ik doelde voornamelijk op serverstabiliteit. O-)

quote:
Als ik nog een z'n klotefimpje in mijn YT inbox krijg dan gaan er doden vallen. :P

quote:
Pykow schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 20:47:
VIEZE VUILE GORE ACHTERLIJKE KLOTE NETCODE !!!!
echt wat is deze game slecht in vergelijking met BF3 qua gun play :S het voelt zo bagger aan !!!!
Volgens mij zit de insta kill bug nog in de game. O-)
Voor de rest werken de hitboxes en kan je moeilijk echt stellen of het nou netcode of insta kill bug was.

Verder snap ik echt niet dat iedereen zich zo in de ellende stort. Wacht gewoon tot DICE zijn zaakjes op orde krijgt. Ja, ik heb makkelijk praten omdat ik eergisteren al rang 11 was. :+

quote:
Tsurany schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 01:13:
Weer een paar goeie potjes gehad met wat mensen van BuG. Prachtige acties zoals perfecte drops met een heli in Obliteration of in Rush 6x achter elkaar de MCOM defusen of in keiharde aanvallen net van twee clans winnen die samen spelen. Op de crashes na een goede avond :D
Ging inderdaad lekker. Het beste potje was deze. ;)

http://battlelog.battlefi...98595579432640/184991456/
Justice. >:)

Het was trouwens wel erg met de crashed van jou.
En Tsu is opeens weg, oh daar is die weer en Tsu is opeens weg. 8)7

quote:
Tsurany schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 01:22:
[...]

Man man man die crashes waren om te huilen met de pet op :'(

Leuk potje was dit: http://battlelog.battlefi...07971086192320/186401280/
In iets meer dan 6 minuten gewonnen. Ik twee keer de bom opgepakt en daarna door een TS maatje keurig afgezet, BAM! En de laatste had een ander TS maatje de bom gepakt en werd hij afgezet en weer BAM!
Die game was echt belachelijk makkelijk. _O-
Toch vond ik de hard bevochten battle beter. Voelde zo goed om met de laatse MCOM te winnen. :D

quote:
Tsurany schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 01:25:
[...]

Klopt dat was ook een briljant gevecht. Was Rush Operation Locker en de vijand eerst bij de laatste MCOM tegen gehouden na een flink zware pot en vervolgens in eenzelfde zware pot zelf wel de laatste MCOM pakken. Stonden toen met BuG tegenover twee echte clans. Zij hadden zeker een man of 12 aan clanspelers en wij een man of 7 BuG. Beide teams natuurlijk opgevuld met randoms.
En een goede "random" aan onze kant. ;) (heeft het over zichzelf) :+
Vond het wel mooi zat ze allemaal ragequite na die pot. :D

DaniëlWW2 wijzigde deze reactie 02-11-2013 01:27 (3%)

quote:
vinom schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 01:38:
Ik hoop dat we jullie toch wel wat tegenstand zo af en toe hebben gegeven :)
Wat ik me kan herinneren hebben wij toch ook wel redelijk wat potjes gewonnen :P

Die crashes waren wel echt waardeloos, ook omdat je gewoon je progress verliest. Wel een goede server iedergeval, maar alleen jammer dat niet alle maps in de rotation zitten, ging een beetje vervelen op een gegeven moment.
Jullie waren inderdaad zeer vervelend. Moest even twee tandjes bijzetten en toen ging het wel weer aardig mijn kant op. Volgens mij heb ik jou ook heel veel afgeschoten. ;)

Oh en ik stop ook voor de dag. Het was behoorlijk lekker om eens goed BF4 te spelen. Lekker wat unlocks binnen gehaald, nu bijna level 15 en eindelijk de twee unlocks die ik wou ook binnen. Eindelijk de med pack en de RPG-7.

Dan nog een laatste potje gespeeld. Ik joinde laat en sloopte iedereen. :P
http://battlelog.battlefi...54418859939904/184991456/

Dan vraag ik me nog een ding af. Wie van jullie ziet eigenlijk het nut in van de defibs op het moment?
Ik zit er over te denken ze gewoon te dumpen voor medpack en first aid omdat het op het moment gewoon niet goed is. Je moet chargen om een defib nuttig te laten zijn maar je hebt geen idee wanneer iemand door gaat. Dus de meeste spammen maar. Dat werkt niet...

Oh en second assault.

Kijk eens wat er terug is Asgaro. Je F2000. ;)

DaniëlWW2 wijzigde deze reactie 02-11-2013 02:22 (4%)

quote:
Asgaro schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 12:25:
[...]

Je bedoelt dat wapen dat ze in het begin tonen? Hmm, ben niet zeker, maar dat lijkt eerder op een van die Personal Defense Weapons uit BF3 (ben ff de naam kwijt).
13 seconden in de trailer. ;)
http://youtu.be/niXsArTQB6Q?t=13s

Ik kan de comment section van harte aanraden. :+

En als Levelcap klaagt over Battlefield 4 dan is er echt iets mis. :/

Dit is echt een must see. :D

Ja, het is SP footage dus mogelijk spoilers maar het ondersteunt mooi waarom ik denk dat niet DICE maar DICE LA (Danger Close) de SP heeft gemaakt. :Y)

DaniëlWW2 wijzigde deze reactie 02-11-2013 21:21 (4%)

quote:
NLsandman schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 22:26:
Hoe kunnen ze zo iets releasen, wat een kut bedrijf is EA toch ook, andere grote publishers verplaatsen hun release gewoon maar EA brengt liever een produkt uit dat niet af is.

Ik had wel een shit storm verwacht maar dat het zo erg zou zijn, ik neem de klagers ook niets kwalijk
Ik ging al uit van een minder dan soepele release maar dat de beta stabieler was is gewoon onacceptabel, zelfs voor EA standaarden...
Het pijnlijke is dat een groot deel van de game gewoon zeer goed is. Mapdesign is goed, audio is uitstekend, animaties zijn uitstekend, voertuigen voelen goed, graphics zijn belachelijk goed en buiten de CPU issues die al heel wat minder zijn dan de beta draait de game net zo goed of zelfs beter dan BF3.

De gungameplay kan ik mee leven hoewel ik niet 100% verkocht ben. Ik heb alleen wel een hard hoofd in de netcode. Dat zelfs Levelcap het niet pikt zegt al wat. Ik zie het alleen niet zo snel veranderen...

En dan lijkt het erop dat Bach bijvoorbeeld op vakantie is. Het zou me niks verbazen omdat bij BF3 de halve studio een maand op vakantie na de release was omdat EA geen tussentijdse vakanties toestaat...
Niet dat ik het erg zou vinden als Bach weg is. Daar kan de game alleen maar beter van worden. :+
quote:
Stewie! schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 22:24:
[...]

Moet een klein team zijn geweest nadat vrijwel iedereen bij danger close ontslagen werd 13 maanden geleden :+

Bijzondere theorie 7(8)7
Danger close werd gesloten na MoH Warfighter (hoe kom jij dan op 13 maanden?) en vrij snel erna werden de medewerkers in DICE LA gestopt. ;)
Verder deed de SP mij heel erg aan MoH 2010 en wat ik van Warfighter speelde voordat ik het van mijn computer gooide denken. Dezelfde rotzooi. Je kan veel van DICE zeggen maar DICE heeft nooit onzichtbare muren in hun games zitten. De SP van BF4 zit er vol van net zoals MoH 2010...

Dus we moeten dit dus maar pikken? :/

quote:
fast-server schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 23:07:
[...]

BF4 is gemaakt door het MOH en EASY team, niet de beste teams aangezien hun geschiedenis (MOH).
Problemen zie je ook nu weer terug in BF4...

Het oude goede DICE is al lang dood.
Dan zat ik dus toch goed met mijn gut feeling. Het roept alleen een tweede vraag op.
DICE, je had twee jaar voor alleen de MP.
Why u no bugfree with netcode? 8)7

quote:
Stewie! schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 23:13:

Geen idee, misschien omdat ik er toen was ;)
Dus volgens jou werd Danger Close gesloten voordat MoH Warfighter werd uitgebracht? :o

quote:
Stewie! schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 23:17:
Veel ontwikkelaars zijn al bezig met de volgende projecten als de huidige titel uitkomt. Alleen operationele teams die gamecode schrijven, pletten bugs, maken updates. Volgende projecten kunnen ook DLC zijn.

Wat denk je dat een ontwikkelaar denkt, doet, voelt, als er geen volgend project is? Dat je op je werkt komt en er geen planning is voor de komende jaren? Elke studio heeft een opvolgend project in de planning staan.
Ja maar de studio een maand voor de release sluiten...
Geeft lekker veel vertrouwen in je product of de neiging tot ondersteuning van je product na de release...

quote:
reemprive schreef op zondag 03 november 2013 @ 00:43:
Wat zijn jullie favoriete wapens tot dusver eigenlijk? Ik ben met name gecharmeerd van de AUG A3 en de AK 5C. De rest vind ik tot nu toe matig(alle AR unlocked, campaign unlocks en carbines voor de helft). Misschien is het wennen uiteraard.
M416 voor assault en de AK5C voor engineer. Ik heb nu bijna alle AR's maar de meeste nog niet geprobeerd of geprobeerd in de SP en afgewezen. Ik hou gewoon van veelzijdige wapens dus de AEK en de FAMAS trekken me al niet. Ak-12 is wel leuk maar de M416 is beter en ik ga denk ik wel de ACE-23 proberen als ik deze heb.
Carbines, je hoeft niet verder te kijken dan de AK5C, geloof me. Zeker als je van controle houd zoals ik.
Of anders geloof je Symthic.com maar. ;)

http://tweakers.net/ext/f/krTWk30R6filWvoOq5TTghUk/full.jpg
Juist...

Die boost zijn ook gewoon echt dom. Ik heb er net weer een aangezet van 25% en ik heb er nog 3 van 25% in voorraad. Ik heb letterlijk bij elk pack dat ik open minimaal 1 25% boost gehad, inclusief de weapons packs. 8)7

Dan nu nog de netcode. Hoe meer ik speel hoe erger ik me eraan irriteer...

quote:
reemprive schreef op zondag 03 november 2013 @ 23:38:
Wat ben ik dan aan het downloaden?
Je l33t hacks ontwikkeld door DICE?
Only in BF4. :+

quote:
Alleen Flood Zone is goed/indrukwekkend. De rest is middelmatig op zijn best...
Voornamelijk Dawnbreaker is gewoon 3x niks...

quote:
Die van mij is maar 23.8GB en ik krijg ook geen update. :o

quote:
Bee.nl schreef op maandag 04 november 2013 @ 00:23:
Leuk zo Obliteration op Paracel Storm... Vijand heeft onze attack boat gejat. Sta je dan met de bom op eiland C met twee van die grote boten om je heen en een little bird boven je hoofd. Die grote boten zijn amper kapot te krijgen met de standaard engineer-uitrusting. Telkens 5 damage per raket :?
Tja, game over.
Het enige dat werkt tegen de attack boat is een tank. Die maken gehakt van attack boats. ;)

quote:
SharpY schreef op maandag 04 november 2013 @ 00:53:
[...]

En dat maakt mijn inziens de attack boats over powered, zelfs met een attack jet zijn ze nauwelijks kapot te krijgen, terwijl die toch ook korte metten met armor zouden moeten kunnen maken.
Ik denk dat de boten nog wel generft worden. Daarom wil ik er ook eindelijk eens in maar het lukt nooit. ;(

quote:
SharpY schreef op maandag 04 november 2013 @ 00:56:
Denk dat je daar gelijk in hebt. Heb zelf ook nog niet de kans gehad er is een goed rondje in te varen :(
Ik ben nog nooit voorbij het stadium minigun aan de verkeerde kant gekomen. :')

quote:
Phntm schreef op maandag 04 november 2013 @ 01:00:
Ik moet wel zeggen. Rush met 64 man op BF4 is zo chaotisch. Waar BF3 wat leuke 64 man rush maps had heeft BF4 kennelijk geen. Zo veel drukte, 3/4 van beide teams die met zeroing elkaar staan lek te schieten op grote afstanden.
32p is niet veel beter. Elke dag lijken er meer recons erbij te komen.
In dit temp is Rush over een week onspeelbaar op de helft van de mappen. :/

Netcode is weer bezig...
Net schoot ik iemand af en een halve seconde daarna verscheen er een lading aan shotgun pellets die mij afschoot. Ben dus afgeschoten door een dood lichaam/spook/whatever. :F

quote:
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:27:
[...]

Je mist weinig hoor.

50% XP BOOST
URBAN AIRBORNE Camo
BATTLELOG SOLDIER PORTRAIT
25% XP BOOST
VERTICAL GRIP MX4
Ik heb nog nooit een 50% boost gehad. :')

Ik had net echt de meest geniale game OOIT. :D

Het was 32p conquest op Paracel storm en het waren aardig wat tickets. Ik heb de hele game als minigunner op attackboats gezeten met als resultaat dat ik in een klap de hele unlockthree heb unlocked, in een game. _O-

Het was meesterlijk. 3 jets neergeknalt met mijn miniguns, talloze boten gesloopt of beschadigd, twee scout heli's gesloopt en een enorme lading aan schade uitgedeeld.

Dan ook nog twee keer eindelijk zelf mogen varen maar beide keren binnen 20 seconden door door een jetstrafe dus geen punten. :')

Niet dat het uitmaakte, het was geniaal als gunner. *O*

http://battlelog.battlefi...99155008670656/184991456/

Even een pro tip. Als je de Coax HMG voor de MBT unlocked gebruik deze dan niet. Niet omdat deze nou zo slecht is, dat is die zeker niet maar hierom:

Dit schiet niet zo lekker. :P

quote:
douweegbertje schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:39:
[...]

Moet je even op 'C' drukken, en op HC kun je dan even uit en weer in je tank gaan.
Ga ik proberen. ;)
Ik vond deze bug alleen wel heel erg dom. Je kopieert exact hetzelfde model uit BF3, inclusief het geluid en de gruwelijk slechte drive mechanics en verpest het alsnog. 8)7

Is trouwens nog iets anders. Ik hou van de type 99 MBT. *;
Rijd fatsoenlijk, laag profiel en je kan daadwerkelijk naar achteren schieten. De T90 is nog steeds alsof je met een fiets over ijs rijd en de M1 Abrams is gewoon kut...

Het heeft schandelijk lang geduurd, ik weet het maar na 6 dagen dan eindelijk de MBT uitgespeeld. 8)

Echt je kan het niet bedenken of het is wel bugged in BF4. :/

quote:
unfor schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 00:12:
[...]

SRAW is in principe de AT4 uit BC2, skill vereist maar wel een beestachtig wapen.
De meest multifunctionele launcher uit de game, met wat oefenen haal je zo heli's uit de lucht.
Ik hoop hem vandaag eindelijk te pakken te krijgen.
Verder wou ik even vermelden dat de MBT LAW voor noobs is. 8)

Oh en zojuist een Fransman laten ragen. Mijn dag kan niet meer stuk. :D

Ik kan dit nu pas posten omdat ik college had en het topic weer eens dicht was.
quote:
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:36:
Het is heel zuur dat het spel 'out of the box' voor veel mensen niet stabiel te spelen is, ik heb zelf ook elke crash voorbij zien komen, maar met flink googlen is er voor bijna elke client side crash wel een fix te vinden.
Crashes heb ik ook nauwelijks en ook nauwelijks gehad. W7 is gewoon beter. :+
quote:
Zelf speel ik nu al 4 dagen nagenoeg crashvrij, heb totaal geen last van netcode, insta-deaths of rubberbanding maar gewoon geweldige gameplay met geweldige audiovisuele performance.

De sound glitch bijvoorbeel die zoveel wordt genoemd hier, zet je audio settings op hi-fi in plaats van surround/enhanced en je hebt er geen probleem meer mee.
Ik heb wel een verklaring waarom jij niet zo veel last hebt van de netcode. Elke en dan bedoel ik elke keer dat ik ge BS killed word is dat omdat ik niet het initiatief had. Als je voor wat langer dan een seconde piekt, langzaam een hoek omgaat of vanuit een defensieve positie staat te verdedigen dan zit jij redelijk stil en ben je op de plek waar jij zit voor de rest van het team. Als jij een hoek omrent dan lijkt het alsof je niet om de hoek bent geweest niet omdat de tickwaarde van de servers alweer bedroevend laag zijn en server-client netcode van DICE gewoon totale bagger is. Levelcap had het over een halve tot een volle seconde aan vertraging. Je kan meerdere mensen omleggen in die tijd...

Ik speel aardig agressief maar vergeleken met jou ben ik nog steeds een waardeloze, roofcampende noob. :P
Ik heb vaak genoeg gehad dat ik wel agressief een hoek omging of over een heuvel kwam en er zo twee of drie neermaaiden terwijl ze naar mij keken. Ik werd niet eens geraakt en ze moeten me gezien hebben. Nou is er natuurlijk reactietijd maar een beetje speler had op z'n moment genoeg tijd om mij af te schieten. Als ik dan verder ging en ergens achter ging zitten als dekking of iemand rende over een heuvel naar mij toe dan was het of dood of meteen 3/4 health weg en dan nog net de kill krijgen.

Hier zit het probleem. Jij hebt er weinig last van omdat jij zo aggresief speelt. Niet dat dit erg is maar voor de ontvangers is het wat minder leuk. Ik heb vaak genoeg dat ik mensen aggresief aanval en afschiet en dat ik denk hoe ik dat ooit heb gewonnen. Ze keken naar me, ze hadden alle tijd om te schieten maar deden niks. Ze zijn niet achterlijk, ze zagen je gewoon niet of veel te laat en vielen dood neer zonder dat ze een kans hadden en dat is gewoon gamebreaking.

Ik heb het ook met spelers die wel degelijk kunnen mikken gezien/gehad. :/
Ben verder goed genoeg om te herkennen wanneer iemand wel of niet kan mikken. ;)

DaniëlWW2 wijzigde deze reactie 05-11-2013 19:18 (35%)

Nog even twee mooie netcode fails en jawel, de insta kill bug zit inderdaad alsnog in de game. :/

Only in BF4. :Y)

Deze was wel erg mooi. :+

Insta kill:

Dus de netcode is niet het enige probleem. De insta kill bug zit ook nog in de game. :X

quote:
NLsandman schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 23:59:
Dat komt vaak genoeg voor, 2e filmpje is heel extreem, hij wordt onderweg naar die containers beschoten maar hij ontvanget het pas 3 seconden later. dit noemt men die behind cover.
Het laat alleen wel zien hoe ongelooflijk broken de netcode wel niet is. :/

quote:
NLsandman schreef op woensdag 06 november 2013 @ 00:21:
[...]

Ik weet niet of het puur een netcode probleem is, onderschat de gsp's ook niet met hun overboeken van bf4 servers.
Aan het einde van deze maand lopen veel contracten af van bf3 servers, die ruimte komt dan ook vrij bij de gsp's.

Ik speel nu snachts ivm ploegen dienst en ik heb nergens last van, geen server crashes, geen client crashes terwijl in piek tijd bf4 bijna niet te spelen is.
Ik heb zelf z'n 5 client crashes gehad, misschien iets meer maar geen 10. Dat in de afgelopen week met bijna 22 uur speeltijd. Dan nog 3 servercrashed en het valt bij mij wel mee terwijl ik gewoon op vrijdagavond speelde toen het helemaal misging.

Ik denk dat dit gewoon het uiterste was van de netcode. De eerste schoten waren al behind cover en die laatste paar waren gewoon ultieme BS en het bewijs dat die netcode bagger is.

Mijn creatie. :D

Zou dit mogen? :+ (denk namelijk van niet)

quote:
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:53:
[...]

Voor mij niet zozeer met een clean Windows 8.1 install op een i5 4670 OC, maar bij mijn broertje op een oudere CPU en chipset (welke jou niet onbekend is ;)) op Windows 7, leverde het wel aardig wat winst op in de range van 10 - 15 fps.

Overigens werken jouw oude Q9550 en Rampage formula nog als een zonnetje en draait het BF4 nog makkelijk met 60+ fps. :)
Nu maar hopen dat een i5 750 ook z'n 10fps wint. Dat is precies wat ik nodig heb voor ultra en 60+ all the time. :+

quote:
Tsurany schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:33:
Zo, even alle kits unlocked. Van de meestgebruikte voertuigen ook alle unlocks al en de Assault Rifles en Carbines ook volledig unlocked. Het gaat wel heel snel in dit spel, paar weken en je hebt echt alles al.
Ik speel niet eens zoveel en ik merk het ook. Unlocks halen gaat behoorlijk snel maar je favoriete attachments duren alleen wel voor eeuwig. Ik wil de Coyote voor de AK5C en de M416 hebben dammit. :X

Dus dan zit je eindelijk eens in de attack boat op Paracel storm rush. Gaat lekker met 13 kills en toen bliezen de admins de game op omdat ze butthurt waren...

Deze dus vermijden...
http://battlelog.battlefi...42f/TRZ-Clan-by-gamed-de/

DaniëlWW2 wijzigde deze reactie 06-11-2013 18:15 (30%)

quote:
ralph0603 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 21:31:
Die boat vind ik echt te overpowered op Paracel Storm. Je kan hem met rpg maar 5 dmg op doen, en je hebt geen helicopters om hem neer te kunnen halen. :?
Laat me raden, jij gebruikt de MBT LAW.
Dan doe je ook maar 5 damage. Overigens terecht omdat het een nooblauncher is.

Ik zou de RPG-7 gebruiken. Doet wat meer schade. ;)

quote:
ralph0603 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 22:09:
[...]

Feit maar die rpg heb ik nog niet O-)
Dat zal je even door moeten bijten. ;)

Bah, wat een rotavond. Maar een uur gespeeld en alleen maar netcode fail na netcode fail. Dat ik nog redelijk speelde sommige potjes was een wonder. Het was gewoon onspeelbaar voor mij vanavond. :X

edit:
Nou dit wisten we eigenlijk al maar hier is het bewijs. EA heeft de game gewoon gepusht om CoD voor te zijn. Fatsoenlijke QA, daar was geen tijd voor. Niet dat dit nou nodig was als je kijkt hoe bagger CoD Ghosts wel niet is...

DaniëlWW2 wijzigde deze reactie 06-11-2013 23:21 (43%)

quote:
Trixh schreef op donderdag 07 november 2013 @ 02:38:
Wat vinden jullie eigenlijk van die Ace-23. Ik speel nu zelf een tijdje met dat wapen en volgens mij is dit gewoon het beste assault wapen wat je kan nemen.

Ace-23
M416

zijn veruit de beste all-round wapens.
Ik heb de ACE-23 nu bijna unlocked. Het is alleen geen prioriteit voor mij dus het duurt denk ik nog wel even. Als je Symthic erbij pakt en de stats vergelijkt dan is het eigenlijk M16A3 vs M416 all over again. Het verschil is dat ze nu heel dicht bij elkaar liggen. De ACE-23 is net iets beter in close combat en de M416 net iets beter op afstand. Het verschil is alleen te verwaarlozen, zeker met de huidige netcode.

Ik zie mezelf in ieder geval niet snel wisselen naar de ACE-23 omdat de M416 mij perfect bevalt en ik de betere aspecten van de M416 mij beter bevallen dan die van de ACE-23. ;)

Is het iemand al opgevallen dat de M16A3 in gameplay van DICE zat van pre launch evenementen maar dat het wapen niet ingame zit nu. Ik bedacht me dit opeens en ik heb een theorie hoe dat zit.

Ik denk dat ik al een van de wapens voor het eerste DLC pakket weet. :+
Back to Metro and back to M16A3. :')

quote:
Xant0r schreef op donderdag 07 november 2013 @ 17:16:
Dat is de M16A4 geworden (burst/single only) :)
Ik heb in gameplay ook een full auto versie gezien die toch echt de M16A3 heette. ;)

quote:
SmokingCrop schreef op donderdag 07 november 2013 @ 20:47:
[...]

lol, dat is al een paar jaar zo.. ze worden volgens mij gewoon omgekocht..
Beter dat je kijkt naar wat kritischere blikken op youtube zoals bv TotalBiscuit

IGN review: 8,8 -> Community review op IGN: 4,8 out of 180 ratings 8)7
en dan geven ze BF4 op console een 8.0, lol

"The current-gen version of Battlefield 4 is often ugly, and isn't ideal, but it's still a great multiplayer experience"
Wat is Call of Duty dan? BFBC2 ziet er zelf beter uit en dat spel is al vrij oud..
Metacritic dan. :P
Zelfs met de bots en de fanboys halen ze de 2.0 niet eens. _O-
http://www.metacritic.com/game/pc/call-of-duty-ghosts

DaniëlWW2 wijzigde deze reactie 07-11-2013 20:51 (4%)

quote:
naaitsab schreef op donderdag 07 november 2013 @ 22:52:
[afbeelding]
Dit soort grappen dus :X
DICE: Battlefield 4 netcode is top priority, working on a fix
We zullen zien. Vind het raar want in BF3 was de netcode in de latere patches best redelijk. Zeker in vergelijking met BF3 1.0 en BF4.
Duurde ook maar ruim een week...
Een aantal dagen geleden leek het nog alsof het een lage prioriteit had. Kennelijk werkt belachelijk veel klagen goed. >:)

Pagina: 1 2 3 4 5

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True