Verbindingseisen Battlefield 4 op de PC met 8 personen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:18

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Zijn er mensen die weten wat nodig is om met 8 man op een internetverbinding BF4 te spelen. Ik begrijp uit mijn zoekactie dat het aantal MB’s niet het probleem zal zijn, maar dat wellicht de latency (=ping?) parten kan gaan spelen.
Wij willen met 8 man gaan spelen op een internet lijn. Speedtest geeft aan: Down: 8.8, up 3.0. Is dat mogelijk of krijgen we last van te hoge pings en dus een onspeelbare dag?

Ik heb behoorlijk gezocht op internet, maar kon geen echte antwoorden vinden. Wellicht zijn hier ervaringsdeskundigen?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:05
Zo lang de verbinding qua upload en download niet dicht slibt zal de ping ook wel in orde blijven. Ik ben aan het spelen op een 64 speler server en de up- en download zien er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LhVFWEp.png

Samen zo'n 20 kB/s maximaal. Doe dat keer 8 en dan kan dat dus makkelijk! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Okay bedankt voor dit antwoord. Zou dus inderdaad geen enkel probleem moeten opleveren...

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:50

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

vroegah had je telefoonlijnen, analoog, die deden ook al 4kb/sec, nu zijn wij hier wel heel verwend met onze infrastructure, en wil je niet weten hoeveel mensen er wereldwijd nog 56k modems gebruiken voor internet. Zo zullen er ook nog wel een aantal BF4 spelen, en mag je er vanuit dat je wrs nog veel meer mensen op je minilan kunt uitnodigen ;)

Wij hebben jaarlijks een Carna-lan, en daar werd altijd een simpel ADSL lijntje gebruikt en zaten we meestal met 10+, soms 15 man online te knallen, zelfs in dezelfde server dus dat word feest ;)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Sain onez, ook jij bedankt. We gaan het maar proberen dan a.s. zondag om een lan te houden...

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1