Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:35
pacificocean schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 10:01:
[...]

Als je via sip telefoon wil ontvangen, moet toch echt poort 5060 openstaan. Of een andere poort die je voipprovider ondersteund.
Deze discussie is twee pagina's geleden ook al gehouden, je apparatuur maakt zelf verbinding naar buiten

5060 staat hier pot dicht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-06 18:49
nooberke schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 10:43:
[...]

Deze discussie is twee pagina's geleden ook al gehouden, je apparatuur maakt zelf verbinding naar buiten

5060 staat hier pot dicht ;)
Ik heb het over ontvangen. Anders lees je rfc3261 er even op na.
http://tools.ietf.org/html/rfc3261

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raven22
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:22
De poort hoeft echt niet open, probeer het maar eens zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
raven22 schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 14:00:
De poort hoeft echt niet open, probeer het maar eens zonder.
Hij doet het bij mij echt niet als poort 5060 dichtstaat. Zoals je kunt zien in rfc3261 is het ook noodzakelijk dat hij open staat. Leg jij maar eensuit waarom het bij jouw werkt terwijl hij dicht staat. Hoe heb je overigens gecontroleerd dat poort 5060 dichtstaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:52
Zoals ik al eerder heb gemeld. Bij mij komt er ook geen gesprek aan als ik 5060 dicht heb staan. Maar ik heb upnp en dergelijke functies ook allemaal uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Laatst online: 20:22

timovd

Voorsprong door techniek

Zet 'm dan alleen open voor een specifiek IP-adres; 185.29.203.27.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raven22
Nu heb ik het cisco modem/router van Ziggo, ik heb het niet getest, maar ik neem aan dat de firewall welke standaard aanstaat ook poort 5060 blokkeert. Ik heb hem in ieder geval niet extra opengezet of geforward.
Ik gebruik een panasonic tgp-500 IP telefoon.
Hiervoor had ik het Telfort adsl-router en ook daar hetzelfde. Misschien ligt het aan welke telefoon je gebruikt?

UPNP e.d. staan ook allemaal uit

[ Voor 11% gewijzigd door raven22 op 01-06-2014 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:53
Vreemd, ik heb ook geen poort geopend in de router, maar ik kan wel naar buiten en naar de telefoon zelf bellen. En dat ding zit achter een UPC verbinding. (Modem staat wel in bridge, zit een Cisco router achter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
raven22 schreef op zondag 01 juni 2014 @ 10:26:
Nu heb ik het cisco modem/router van Ziggo, ik heb het niet getest, maar ik neem aan dat de firewall welke standaard aanstaat ook poort 5060 blokkeert. Ik heb hem in ieder geval niet extra opengezet of geforward.
Ik gebruik een panasonic tgp-500 IP telefoon.
Hiervoor had ik het Telfort adsl-router en ook daar hetzelfde. Misschien ligt het aan welke telefoon je gebruikt?

UPNP e.d. staan ook allemaal uit
http://www.spreukenengeze...he-mother-of-all-fuckups/
Als je het niet test weet je het niet. Bij mij heeft ook de fabrikant 5060 opengezet. Ik heb zelf port 5060 niet opengezet. Wat is e.d. bij jou? En staat sip-alg ook uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
pacificocean schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 14:08:
[...]

Hij doet het bij mij echt niet als poort 5060 dichtstaat. Zoals je kunt zien in rfc3261 is het ook noodzakelijk dat hij open staat. Leg jij maar eensuit waarom het bij jouw werkt terwijl hij dicht staat. Hoe heb je overigens gecontroleerd dat poort 5060 dichtstaat?
Heb gewoon zo'n standaard poort testertje gebruikt en zij vertelde dat het dicht zat..

Er zit wel iets van een sip alg functie in me router ergens dacht ik, kan dat er mee te maken hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
nooberke schreef op zondag 01 juni 2014 @ 13:24:
[...]

Heb gewoon zo'n standaard poort testertje gebruikt en zij vertelde dat het dicht zat..

Er zit wel iets van een sip alg functie in me router ergens dacht ik, kan dat er mee te maken hebben?
Zet sip-alg maar eens uit. Ik verwacht dat je dan geen telefoontjes meer kan ontvangen. Of je moet nog een ander protocol ergens hebben lopen, waardoor hij toch weer door de firewall komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
pacificocean schreef op zondag 01 juni 2014 @ 14:18:
[...]

Zet sip-alg maar eens uit. Ik verwacht dat je dan geen telefoontjes meer kan ontvangen. Of je moet nog een ander protocol ergens hebben lopen, waardoor hij toch weer door de firewall komt.
Heb het even nagekeken....en het stond al UIT 8)7 :P

Volgens de Cisco help functie:
SIP ALG

Met de functie SIP ALG kunnen SIP-pakketten de NAT-firewall passeren. Selecteer Ingeschakeld als u de SIP ALG-functie voor VoIP-services wilt gebruiken. Als uw VoIP-serviceprovider andere NAT Traversal-oplossingen gebruikt, zoals STUN, TURN of ICE, houdt u de standaardinstelling Uitgeschakeld aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 404361

SolarOrbiter schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 12:13:
tweakers,
ik heb zojuist tele2 abo besteld voor mijn zwager. op dit moment heeft hij een online abo, waar we zijn inkomende en uitgaande sip-instellingen in kwijt kunnen.
nu heb ik begrepen dat dit bij een tele2 abo niety kan.
ik ben van plan om een SPA1001 te scoren uit China. (18 euro, via ebay)
iemand ervaring hiermee? werkt dit? kan ik ergens een stappenplan vinden?
hey, die werkt inderdaad. Het is eigenlijk erg gemakkelijk als je maar een klein beetje handig bent in modem configuraties. Je kan daar 2 sip accounts instellen, zeg maar sip 1 en 2 en dan kan je in de menu ¨preferred sip line¨ selecteren. Ik heb zelf cheapconnect voor inkomende gesprekken op lijn 1 ingesteld en freevoipdeal voor uitgaande gesprekken op lijn 2 en als ¨preferred sip line¨ 2 gekozen, zodat hij uitgaand freevoipdeal gebruikt. (Zelf vind ik het heel erg gemakkelijk bij overstappen naar andere internetprovider, omdat telefoon instellen dan slechts een kwestie is van de utp kabel in de nieuwe modem te pluggen)

Stappenplan hangt af van de sip gegevens van de provider die je gebruikt, dus die zou ik je niet specifiek kunnen geven.

Off topic:
Bij deze voip-adapter speelt proxy geen rol, je kan ingaand en uitgaand op 5060 hebben staan, maar bijvoorbeeld bij de telfort zyxel modem is het zo dat je maar 1 sip account ingesteld kan hebben op die poort en met budgetphone werkt zo een ´aparte in- en aparte uitgaande sip´ constructie dan niet, omdat noch budgetphone noch de dellmont providers alternatieve proxys gebruiken (dus dan werkt de een óf de ander). Met cheapconnect kan je dat weer wel omdat cheapconnect alternatieve proxys heeft:
¨Om ervoor te zorgen dat je alsnog kan inloggen op het platform van CheapConnect hebben ze naast poort 5060 ook de volgende poorten geactiveerd:
5066
5068
5070
5072
5074
5076
5078
5080¨

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 404361 op 04-06-2014 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 581200

cheapconnect schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 14:28:
De errors hebben verder geen effect op bellen en gebeld worden. In aankomende grote update/onderhoud zal dit probleem (errors) worden aangepast.
Nu na 7 dagen nog steeds, weer Bingo

04.06.14 14:53:57 Registration of Internet telephone number failed. Remote site not responding. Timeout.
04.06.14 14:47:33 Registration of Internet telephone number failed: Remote site not responding. Timeout.
04.06.14 14:39:41 Registration of Internet telephone number failed. Remote site not responding. Timeout.
04.06.14 14:37:02 Registration of Internet telephone number failed. Remote site not responding. Timeout.

Als leek/gebruiker heb ik zo toch het gevoel "ik ben niet bereikbaar geweest"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shmoopy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-10-2024
Ik hoorde dat er 4 juni om 14:54 uur een onderbreking was van een telefoongesprek. (Rond dezelfde tijd als hierboven).
Uit modem VOIP-log: 14:54 uur - Register Fail, error_cause 387 (response code: 0)

Er is toen vrijwel direct teruggebeld door de andere partij en de lijn was weer goed.

Ik hoop dat na de uitrol van de aankomende grote update/onderhoud zal dit probleem (errors) opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shmoopy
Toevallig moest ik net met mijn mobiele telefoon even naar het CC-nummer bellen maar ik kreeg geen verbinding. Nou heb ik speciaal de computert aangezet om (remote management) in het modemlog te kijken en wat zie ik:

Afbeeldingslocatie: http://i1051.photobucket.com/albums/s436/Shmoopy85/sipregerror8juni2014_zps16010821.png

Op 7 juni (in de ochtend) waren er ook de nodige errors. Of de lijn het toen wel of niet deed, weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheapconnect
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-10-2024

cheapconnect

Bedrijfsaccount Cheapconnect
Heel kort: Aangekondigd onderhoud dit weekend (zie mail)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shmoopy
Ik moest het mailtje even opzoeken. Daar stond inderdaad het onderhoud aangekondigd.
Ik was het totaal vergeten. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:03
Hier weer registratieproblemen sinds 15:52 vandaag volgens de syslog van m'n SPA-3102.

Is er weer een storing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hestcheap
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12-2016
Vanaf 15.44 blijkt bij mij er geen enkel account meer te registreren. Inkomend verkeer blijkt inmiddels al weer 45 minuten onmogelijk (uitgetest) . Ook rond het middag uur waren er al problemen
Na de werkzaamheden afgelopen nacht zouden volgens aankondiging van cheapconnect de registratieproblemen definitief verholpen zijn. Niet dus!!! Al weer langer dan ooit geen registratie mogelijk! Dit kan toch zo niet door blijven gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:28
Ik ben inderdaad ook niet aangemeld meer... gebeurd wel erg vaak zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
kreeg nou keurig op tijd mail dat ik moest verlengen.
Alleen wel erg suf dat ze nog 0.49 transactiekosten voor betalen via ideal rekenen, overige betaalopties nog meer maar bitcoins gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheapconnect

cheapconnect

Onderhoud is uitgelopen en ook aankomende nacht zullen er werkzaamheden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

112 in dialingrules niet via cheapconnect en ook niet
via dellmont clone want dat werkt ook niet

112 redt levens, maar niet als je niet kan bellen

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 581200 op 09-06-2014 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheapconnect

cheapconnect

112 is beschikbaar via CheapConnect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cheapconnect schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 08:46:
112 is beschikbaar via CheapConnect
NIET als cheapconnect 3 kwartier "eruit ligt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheapconnect

cheapconnect

Anoniem: 581200 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 13:46:
[...]

NIET als cheapconnect 3 kwartier "eruit ligt"
Dat klopt, bij storing is het niet beschikbaar.

[ Voor 9% gewijzigd door cheapconnect op 10-06-2014 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is een fair/eerlijk antwoord, de meeste providers zouden hier omheen draaien of zelfs geen antwoord geven.
Storingen komen overal wel eens voor. (Ook bij de arrogante kpn)
Ik denk dat cheapconnect het goed en serieus aanpakt.
Zo doorgaan!
Ik ben dik tevreden over cheapconnect en hoop nog lang via cheapconnect te kunnen bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:52
werkt 112 bij Cheapconnect ook als je geen tegoed bij hun hebt?

ik bedoel gebruik ze alleen maar voor inkomend nummer.

weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheapconnect

cheapconnect

Gratis bestemming (o.a. 112) zijn ook zonder tegoed beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rubke schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 11:44:

ik bedoel gebruik ze alleen maar voor inkomend nummer.
Dat is het enigste min puntje van cheapconnect, bellen uitgaand is te duur t.o.v de dellmont clonen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63975

Erg vervelend dat CheapConnect geen statuspagina heeft, waar (gepland) onderhoud op te zien is.

Als je dus kennissen hebt aangemeld bij CheapConnect, maar zelf een telefoonnummer hebt van VoIPBuster (die ze een paar jaar terug nog aanboden) krijg je die onderhoud-emails niet.

Het is dat CheapConnect hier een bedrijfsaccount heeft, nu weet ik dus dat er gepland onderhoud was en het niet te wijten is aan brakke apparatuur.

En als CheapConnect daar geen pagina aan wilt wijden, maak dan een Twitter account waar die info mee wordt gecommuniceerd.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 63975 op 12-06-2014 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheapconnect

cheapconnect

@fridgeman

Goed punt! Hier gaan we werk van maken. Twitter hebben we wel, maar zijn we (nog) niet actief op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Er knippert weer wat op m'n ata

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Laatst online: 00:03
Yup, hier ook weer SIP registration failed op m'n SPA-3102 :(

Nog meer onderhoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Wow ik dacht dat Budgetphone de verkeerde kant op ging, maar CheapConnect lijkt er helemaal een potje van te maken... :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheapconnect

cheapconnect

Mr Magic schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 00:32:
Yup, hier ook weer SIP registration failed op m'n SPA-3102 :(

Nog meer onderhoud?
Ja, zoals aangekondigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:01

Edd

Mag ik vragen waar ik deze aankodiging kan vinden? Want bij mij was alleen op 7 en 8 juni bekend en ik heb verder geen mail ontvangen dat er dit weekend ook werkzaamheden zouden zijn.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheapconnect

cheapconnect

Dit is per email gestuurd, volgend weekend zal er tevens een onderhoudvenster plaatsvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremmart
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21-05-2023
Hier ook geen email ontvangen... Wèl minder storingen afgelopen week! Op naar geen storingen meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:16
Toch tijd voor een statuspagina dan ;-)

Als jullie nog ideeën op willen doen, ik vind de manier van communiceren op de storingspagina van Antagonist erg prettig: https://status.antagonist.nl/

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
cheapconnect schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 22:47:
Dit is per email gestuurd, volgend weekend zal er tevens een onderhoudvenster plaatsvinden.
Op meerdere fronten zakt CheapConnect blijkbaar ineen. Niet alleen technisch, maar ook communicatief.

De laatste mail dateert van 4 mei.
Geachte relatie,

Vannacht zijn er opnieuw problemen ontstaan bij het registeren van SIP accounts. Hieruit is opnieuw gebleken dat bepaalde instellingen op ons platform niet optimaal stonden sinds de laatste capaciteitsupdate.

Dit is nu definitief hersteld en aangepast en is geen verder onderhoudsvenster meer nodig.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

CheapConnect.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 319232

Wolly schreef op zondag 15 juni 2014 @ 17:46:

Op meerdere fronten zakt CheapConnect blijkbaar ineen. Niet alleen technisch, maar ook communicatief.

De laatste mail dateert van 4 mei.
27 mei - CheapConnect.net - Onderhoud 7 & 8 juni 2014 is bij mij de laatste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dus dit weekend weer onderhoud (14&15 Juni) of aankomend weekend (21&22 Juni) ?

Fijn dat de ISP van mijn moeder binnenkort een gratis telefoonnummer aan gaat bieden, dan is er tenminste nog een backup voor als CheapConnect weer onderhoud gaat plegen.

Ik heb nu maar ingesteld dat alles van info@cheapconnect.nl naar mij wordt geforward, dan weet ik tenminste wanneer er weer gepland onderhoud is.

Gelukkig heb ik de uitgaande calls via VoIPBuster gerouteerd, anders zou het helemaal een ramp zijn.

M'n moeder vind het niet zo erg af en toe onbereikbaar te zijn, maar ik wordt er onderhand giftig van.

[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 63975 op 15-06-2014 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij mij ook:
27 mei - CheapConnect.net - Onderhoud 7 & 8 juni 2014 is bij mij de laatste

Wie weet er nog andere providers waar telefoonummer gekocht kan worden voor ongeveer dezelfde prijs als bij cheapconnect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremmart
http://www.voipplanet.nl/ Bijna gratis 085-00xxxxx nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is toch € 2,,55 per maand?
Cheapconnect maar € 8,95 per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremmart
"
Gratis telefoon nummer bij VoIP Planet

Geen abonnements kosten
Voor iedreeen bereikbaar zijn onder een normaal telefoon nummer
U heeft alleen gespreks kosten
Eenmalig 2,50 registratie kosten te voldoen bij de aanmeldings procedure
"
Zo staat het op hun site.......

http://www.voipplanet.nl/diensten-aktie2.php

[ Voor 8% gewijzigd door Bremmart op 15-06-2014 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

VoIPPlanet inschrijfkosten €2,50 + DID á €2,55 per maand = €33,10 per jaar. Bijna gratis?
http://www.voipplanet.nl/diensten-voipprijzen.php

Dan is BudgetPhone interessanter, DID á €1,25 per maand (Uno) = €15 per jaar.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 63975 op 15-06-2014 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raven22
Het gratis nummer is een 085-009xxxxx nummer. Normale nummers kosten 2,55 per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheapconnect

cheapconnect

Wij zullen ons van dit forum terug trekken. Indien gebruikers support willen hebben kan dat of via info@cheapconnect.net of alternatief via ons eigen support forum.

We proberen jullie in de beste manier te voorzien van support en informatie (via dit externe forum), wij vinden het niet netjes dat er ten gevolgen van onderhoud (met zeer beperkte down time) er direct verwijzen gemaakt worden naar alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
ja loop maar weg, de meest klantvriendelijke manier om zaken op te lossen.

Overigens, hoe denk je dat er überhaupt een CC topic hier gekomen is?
Niet omdat CC zo'n bekend en groot bedrijf was maar juist door massale onvrede over wijzigingen bij Budgetphone nu ruim een jaar geleden waardoor er in het topic van Budgetphone flink over alternatieven gesproken werd waaronder veelvuldig CC.

[ Voor 68% gewijzigd door sambalbaj op 16-06-2014 10:36 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mountainbiker
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:23
@cheapconnect

Dat is echt de verkeerde reactie. Je moet als bedrijf nu eenmaal een wat "dikkere huid" hebben.
Tot nu toe doen jullie het wat mij betreft, communicatief een stuk beter dan een gemiddeld bedrijf.
Ik pleit ervoor dat jullie gewoon hier actief blijven.

Ik ben in elk geval wel een tevreden klant.

mountainbiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raven22
mountainbiker schreef op maandag 16 juni 2014 @ 10:13:
@cheapconnect

Dat is echt de verkeerde reactie. Je moet als bedrijf nu eenmaal een wat "dikkere huid" hebben.
Tot nu toe doen jullie het wat mij betreft, communicatief een stuk beter dan een gemiddeld bedrijf.
Ik pleit ervoor dat jullie gewoon hier actief blijven.

Ik ben in elk geval wel een tevreden klant.
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheapconnect

cheapconnect

sambalbaj schreef op maandag 16 juni 2014 @ 09:55:
ja loop maar weg, de meest klantvriendelijke manier om zaken op te lossen.
Nee hoor, dit is überhaupt geen officieel kanaal van ons. U kunt ons gewoon bereiken via de officiele kanalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Waarom gelijk weglopen als er wat alternatieve genoemd worden?

Ik persoonlijk vind het juist van zeer toegevoegde waarde als jullie hier meelezen en af en toe laten merken dat er meegelezen wordt. Dat geeft het idee dat er serieus met de klant omgegaan wordt en dat jullie onze mening belangrijk vinden. Nu zijn de tweakers.net bezoekers natuurlijk maar een klein deel van de klantenkring, maar wel een heel kritisch deel over het algemeen.

Lijkt mij als bedrijf erg handig om te weten wat er speelt zodat jullie daar op in kunnen spelen.
Zijn toch al goede tips gegeven over bv een statusupdate pagine op de site of via Twitter :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
cheapconnect schreef op maandag 16 juni 2014 @ 10:36:
[...]

Nee hoor, dit is überhaupt geen officieel kanaal van ons. U kunt ons gewoon bereiken via de officiele kanalen.
nooit geweest ook, dit is Tweakers.
En nu het CC ineens niet meer zo welgevallig is gaan de hakken in het zand en gaat men ineens op de formele toer.

Toen men hier lovend over CC sprak wist men niet hoe snel men hier overal op moest reageren, maar o wee als het wat negatiever wordt.

Overigens hier nog gewoon een tevreden klant hoor, maar met dit soort reacties zijn jullie communicatief echt verkeerd bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamesbond007uk
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:35

jamesbond007uk

Gadget specialist / Freak

sambalbaj schreef op maandag 16 juni 2014 @ 10:41:
[...]

nooit geweest ook, dit is Tweakers.
En nu het CC ineens niet meer zo welgevallig is gaan de hakken in het zand en gaat men ineens op de formele toer.

Toen men hier lovend over CC sprak wist men niet hoe snel men hier overal op moest reageren, maar o wee als het wat negatiever wordt.

Overigens hier nog gewoon een tevreden klant hoor, maar met dit soort reacties zijn jullie communicatief echt verkeerd bezig.
+1.

@CheapConnect: Als jullie weglopen, is het wel een hele grote foute zet!. Leer van de problemen, je zit hier immers met guru mensen die ook heel veel weten.
Een tevreden klant moet je niet teleur stellen ;)

Als ik jullie was zou ik de woorden terug nemen en doorgaan op Tweakers :).

Jamesbond007uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-06 16:16

Equator

Crew Council

#whisky #barista

cheapconnect schreef op maandag 16 juni 2014 @ 09:33:
Wij zullen ons van dit forum terug trekken. Indien gebruikers support willen hebben kan dat of via info@cheapconnect.net of alternatief via ons eigen support forum.

We proberen jullie in de beste manier te voorzien van support en informatie (via dit externe forum), wij vinden het niet netjes dat er ten gevolgen van onderhoud (met zeer beperkte down time) er direct verwijzen gemaakt worden naar alternatieven.
Het hebben van een account op dit forum - en er ook daadwerkelijk gebruik van maken - wijst wat mij betreft op de goede manier van omgaan met dit technische publiek. :)

Ik vind dat ook niet dat je je zo gemakkelijk weg moet laten jagen. Maak gebruik van de inhoud van het topic om je dienstverlening te verbeteren. :)
Modbreak:Daarentegen vind ik het ook niet zo netjes om maar direct met alternatieven te gaan gooien. Dit is het CheapConnect topic, en niet het $andereaanbieder topic.

Ik zoek nog een engineer met affiniteit voor Security in de regio Breda. Kennis van Linux, Endpoint Security is een pré. Interesse, neem contact met me op via DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:32

franssie

Save the albatross

offtopic:
Klopt, maar ik denk dat de meesten hier en bij CC gekomen zijn via juist het budgetphone topic

[ Voor 3% gewijzigd door franssie op 16-06-2014 13:00 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raven22
Op veel topics binnen GOT worden alternatieven genoemd en/of besproken. Of het nu om produkten of diensten gaat maakt niet zoveel uit. Dit lijkt mij ook niet meer dan normaal.
Op internet is het nu eenmaal mogelijk snel alternatieven te vergelijken.
Ik zou zeggen kom op CC, laat zien dat je beter bent dan de concurrenten.

[ Voor 6% gewijzigd door raven22 op 16-06-2014 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ik als leek niet kan begrijpen:
Cheapconnect heeft toch 2 geografisch gescheiden servers?
Als er onderhoud moet plaatsvinden maak je hiervan toch gebruik
zodat er geen down time plaatsvind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als CheapConnect zich terugtrekt van dit forum, weet ik genoeg.

Ik houd het de komende tijd in de gaten.
mountainbiker schreef op maandag 16 juni 2014 @ 10:13:
Jij vind het bovengemiddeld dat aankondiging van onderhoud alleen per e-mail wordt gecommuniceerd?

[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 63975 op 16-06-2014 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:32

franssie

Save the albatross

email is daar een erg geschikt middel voor.

edit :// en ik gebruik CC in en uitgaand, maar alleen tussen mijn vriendin en haar moeder.

[ Voor 52% gewijzigd door franssie op 16-06-2014 22:16 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat een ophef over een kleinigheidje

Bij de meesten van ons is de configuratie toch zo ???, of niet?:
Inkomend cheapconnect
Uitgaand betamax/dellmont clone

ik heb nog nooit een melding van onderhoud gezien bij/van de dellmont club, laat
staan dat je met ze in contact kan komen. Wel via hun UITGAAND bellen en alles voor LIEF nemen!!
en INKOMEND cheapconnect gebruiken met commentaar op de koop toe, dat is niet helemaal fair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shmoopy
Equator schreef op maandag 16 juni 2014 @ 11:59:
[...]

Het hebben van een account op dit forum - en er ook daadwerkelijk gebruik van maken - wijst wat mij betreft op de goede manier van omgaan met dit technische publiek. :)

Ik vind dat ook niet dat je je zo gemakkelijk weg moet laten jagen. Maak gebruik van de inhoud van het topic om je dienstverlening te verbeteren. :)
[modbreak]
Daarentegen vind ik het ook niet zo netjes om maar direct met alternatieven te gaan gooien. Dit is het CheapConnect topic, en niet het $andereaanbieder topic.[/]
He-le-maal mee eens. Ik heb dit D&E-topic aangemaakt omdat ik "vervuiling" zag in o.a. het D&E-topic van Voipbuster. Ik ben daar zelf ook schuldig aan geweest.

Ik heb van CheapConnect gehoord via andere topics op GoT. Dus zonder Tweakers.net was ik überhaupt geen klant geweest van CheapConnect. Ook heb ik een aantal webpagina's gezien die verwijzen naar dit topic. D.m.v. de inhoud van dit topic de dienstverlening verbeteren is een goede doelstelling. :)
De storingen van een maandje geleden zijn (grotendeels) voorbij want ik merk een sterk verbeterde bereikbaarheid en zie weinig errors.

@Equator- Ik heb onlangs pas begrepen dat er voor alle D&E-topics eerst toestemming gevraagd moest worden. Dat heb ik helaas niet gedaan. :$ Inmiddels zijn er meer dan 360 reacties, dus ik hoop dat het blijft staan.

Dit is trouwens de eerste keer dat er een moderator/admin ingrijpt in dit topic. Ik dacht al... waar blijven ze nou....?

[ Voor 19% gewijzigd door Shmoopy op 17-06-2014 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:37
Ik vind cheapconnect een mooie en zeker goedkope dienst. Ik heb het enkele dagen ook nog aangeraden aan kennissen van mijn ouders.

Zij wonen in het buitenland net over de grens, echter werken zij beiden wel in Nederland. Dus sommige gesprekken, zoals belastingdienst en 0800/0900 nummers kunnen zij niet met hun Duitse (geheime) nummer bereiken. In het verleden reden zij soms net de grens (15km ongeveer) van Nederland binnen om dan deze gesprekken te voeren.

Dit hebben zij dus waarschijnlijk 5 jaar lang gedaan... Echter, ik heb ze op cheapconnect geattendeerd. Gewoon thuis in Duitsland via Wifi met een smartphone bellen met een Nederlands nummer, geen last van 0800/0900 beperkingen. Vergeleken met de ritjes naar de grens en ook bijbehorende frustraties (lees: papierwerk bij de hand hebben in the middle of nowhere) vallen de kosten van cheapconnect mee.

Natuurlijk zijn er beperkingen aan deze telefoonmaatschappij, maar gezien de prijs, die men betaalt, valt er weinig te klagen. Een basisbudget abonnement van kpn kost 12,50 euro per maand, echter ben je wel bijna altijd bereikbaar. Vergeleken met cheapconnect van 9 euro per jaar is laatstgenoemde gewoon een heel stuk goedkoper.

Natuurlijk is het ongelukkig als er midden in de nacht een storing is, waardoor men een belangrijk gesprek mist. Echter, deze gesprek zou men ook kunnen missen als er storing/onderhoud zou zijn bij de isp of de stroomleverancier. Wilt men echt zekerheid om 100% bereikbaar te zijn, dan kan men beter investeren in een vaste lijn.

In noodgevallen, waarbij er sprake is van spoed zal een mobiel meer in handbereik zijn dan een dect telefoon, lijkt mij dan. Natuurlijk is een vast telefoon met echte druktoetsen handiger om blind in het donker te tikken.

Nou ja, ik denk dat de kennissen van mijn ouders blij zullen zijn om nu vanuit hun eigen huis in Duitsland te kunnen bellen naar een Nederlands klantenservice.

In ieder geval is het wel top dat een (weliswaar) klein bedrijf (denk ik) hier op een externe forum de tijd neemt om mee te lezen en te reageren. Zelfs grote bedrijven doen dit maar mondjesmaat.

[ Voor 5% gewijzigd door Exor op 17-06-2014 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit viel mij gisteren op:
CHEAPVOIP deze naam met exact het zelfde lettertype, en de letter O exact hetzelfde logo, als CHEAPCONNECT

Toeval? Wie weet hoe dit zit?
Wie heeft er van wie afgekeken?

Whois record creation date cheapvoip 24-10-2009 en cheapconnect 9-7-2013

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 581200 op 17-06-2014 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shmoopy
Als ik op de pagina https://www.cheapvoip.com/about kijk dan staat het dat het één van de vele VoIP-services van Betamax / Dellmont Sarl is (net als het bekendere Voipbuster). Op de volgende pagina staan alle Betamax-klonen: http://progx.ch/home-voip-prixbetamax-3-1-2.html
Daar staat Cheapvoip ongeveer halverwege de rij

Het lijkt erop dat Cheapvoip het lettertype en een gedeelte van het logo heeft "geleend" van CheapConnect.

@Hen.- Als je het zeker wilt weten moet je het even vragen via een officieel kanaal van CheapConnect en niet via Tweakers.net. Als je het antwoord weet dan mag je het vervolgens weer in dit topic op Tweakers posten. ;)
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtRi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:46
Shmoopy schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 01:56:
Het lijkt erop dat Cheapvoip het lettertype en een gedeelte van het logo heeft "geleend" van CheapConnect.
Als je naar de data kijkt lijkt het waarschijnlijker dat het andersom is.

[ Voor 1% gewijzigd door AtRi op 18-06-2014 20:40 . Reden: Fout eruit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shmoopy schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 01:56:
@Hen.- Als je het zeker wilt weten ...
Cheapconnect is 4 jaar later gestart dan cheapvoip
dan kan je wel bedenken wie van wie heeft geleend.
Dit lenen getuigd niet van professionaliteit
Foei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shmoopy
Hoe kan je aan de Whois record creation date onttrekken wie het gelijkende lettertype en beeldmerk als eerste gebruikte en wie van wie heeft "geleend"? :?

Websites (en lettertype en beeldmerk) kunnen toch op een latere tijdstip gewijzigd worden?

[ Voor 23% gewijzigd door Shmoopy op 19-06-2014 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shmoopy schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 18:16:
Websites (en lettertype en beeldmerk) kunnen toch op een latere tijdstip gewijzigd worden?
Ik zie op archive.org/web dat dit lettertype en beeldmerk in
2010
al gebruikt werd door cheapvoip

Sinds wanneer is cheapconnect gestart met het aanbieden van hun diensten op internet? 2013?

Wie weet dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:59
Jammer dat Cheapconnect niet meer gaat reageren via tweakers. Had juist waardering hiervoor.
Ben nog steeds tevreden over de dienst, maar vind 24/7 bereikbaar zijn ook niet een "must"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 604296

Gebruik tijd al cheapconnect. Echter om de dag valt de registratie/aanmelding weg in mijn telfort modem en kan ik niet gebeld worden.
Heb ook een voip account bij justvoip die ook in het modem staat geregistreerd, deze valt niet weg om dag.
Ik moet het modem altijd bij wegvallen even opnieuw opstarten, dan meldt hij zich weer aan bij cheapconnect, waar kan dit aan liggen?

Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shmoopy
Hier komen geen gesprekken binnen op een nummer van CheapConnect. Geprobeerd met twee verschillende mobiele telefoons.

Uitgaande gesprekken zijn wel mogelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Shmoopy op 25-06-2014 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
Net in de mail.
Geachte relatie,

Door een stroomuitval bij 1 van de datacenters waar wij onze servers hebben staan,
Momenteel kunt u problemen ervaring op ons platform.

Er zijn meerdere systemen automatisch overgeschakeld naar ons fallback locatie en inmiddels
komen services op het getroffen datacenter ook weer online.

Onze excuses voor het eventuele opgelopen ongemak.

Met vriendelijke groet,

CheapConnect.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chris-drielsma
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 23-06 07:38
Anoniem: 604296 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 12:48:
Gebruik tijd al cheapconnect. Echter om de dag valt de registratie/aanmelding weg in mijn telfort modem en kan ik niet gebeld worden.
Heb ook een voip account bij justvoip die ook in het modem staat geregistreerd, deze valt niet weg om dag.
Ik moet het modem altijd bij wegvallen even opnieuw opstarten, dan meldt hij zich weer aan bij cheapconnect, waar kan dit aan liggen?

Tips?
Even in je modem de registratie tijd aanpassen de allerbovenste van 6000 na 300
staat onder Sip gegevens waar je sip.cheapconnect.net invult

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchsat
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-06-2024
Na de storing van vandaag registreert mijn gigaset (C610ip met laatste firmware) zich niet meer bij cheapconnect :(.Zowel niet op sip.cheapconnect.nl als sip.cheapconnnect.net, ook niet na een reboot. Andere providers blijven wel geregistreerd. Heeft iemand anders ook dit probleem?

Niet alle door mij geïnstalleerde gigasets hebben dit probleem, alleen bij die C610ip. Is er iets veranderd bij Cheapconnect?

[ Voor 23% gewijzigd door Dutchsat op 26-06-2014 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shmoopy
Na de stroomstoring deed de telefoon het weer afgelopen avond..... helaas niet de hele avond.....

Van 23:03 uur tot 2:09 uur meermaals gezien:
SIP Registration: SIP:31xxxxxxxxx: Register Fail, error_cause 83 (response code: 408)

Heel toevallig kijk ik net weer:
2014-06-26 02:18:23 info SIP Registration: SIP:31xxxxxxxxx: Register Success (response code: 200)

Nu maar hopen dat het goed blijft gaan. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Tja, ik snap eerlijk gezegd niet dat je server down gaan bij een stroomstoring. Een beetje datacenter heeft backup stroomvoorziening. Als je servers 2 voedingen hebben:
1 aan het net (geloof me, backup voorzieningen kunnen ook storing hebben)
2 aan de batterijen en generator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDorst
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Dutchsat schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 01:29:
Na de storing van vandaag registreert mijn gigaset (C610ip met laatste firmware) zich niet meer bij cheapconnect :(.Zowel niet op sip.cheapconnect.nl als sip.cheapconnnect.net, ook niet na een reboot. Andere providers blijven wel geregistreerd. Heeft iemand anders ook dit probleem?

Niet alle door mij geïnstalleerde gigasets hebben dit probleem, alleen bij die C610ip. Is er iets veranderd bij Cheapconnect?
Wat is laatste firmware?
Ik gebruik namelijk deze 42.196 op mijn N300A en die heeft zich gewoon aangemeld.
Ik moet wel zeggen dat de apparatuur uit wat tijdens de storing. Ik was op vakantie.
Ik zie zelfs dat er al weer een nieuwe update uit is. 42.199.

[ Voor 1% gewijzigd door vDorst op 26-06-2014 13:03 . Reden: Type Gigaset toegevoegd en update versienummer. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerten
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-06 20:57
??
Ik heb ook een N300A, met firmware 42.075, en hij geeft aan dat dat de nieuwste is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shmoopy
Donderdag vanaf 21:06 uur onbereikbaar geweest (tot ongeveer 00:30 uur):
SIP Registration: SIP:31xxxxxxxxx: Register Fail, error_cause 382 (response code: 0)

Ik verander sip.cheapconnect.net in sip.cheapconnect.nl en bijna direct automagisch in het voiplog:
SIP Registration: SIP:31xxxxxxxxx: Register Success (response code: 200)
:o
response code: 0 lijkt erop dat er geen verbinding was.
Iemand meer dit gehad of was ik de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDorst
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
geerten schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 22:56:
??
Ik heb ook een N300A, met firmware 42.075, en hij geeft aan dat dat de nieuwste is...
Klopt, je moet het ook handmatig installeren zoals onderaan beschreven op de firmware 42.199 website.

[ Voor 18% gewijzigd door vDorst op 27-06-2014 02:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchsat
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-06-2024
Inmiddels heeft hij zich weer aangemeld, zat toch iets niet lekker bij Cheapconnect.
vDorst schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 12:59:
[...]

Wat is laatste firmware?
Ik gebruik namelijk deze 42.196 op mijn N300A en die heeft zich gewoon aangemeld.
Ik moet wel zeggen dat de apparatuur uit wat tijdens de storing. Ik was op vakantie.
Ik zie zelfs dat er al weer een nieuwe update uit is. 42.199.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John767
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:41
Is er weer een storing bij CheapConnect ofzo? Heb nu vanaf 11.00 uur wat me opviel alweer een time-out.
Gebeurd wel vaak helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 319232

Geen meldingen in de log vandaag alleen een "failed. Reason for error: DNS error" maar dat komt dat de DNS servers van mijn provider een probleem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John767
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:41
Geen DNS probleem. Heb er last van vanaf 2 verschillende verbindingen, en 2 losse accounts.
Heb er melding van gemaakt bij CC. Hopelijk is het snel verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnsDenis
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-06 11:22
Ik begin nu toch erg te balen van de vele problemen. Ik ben met het bedrijf overgestapt naar Cheapconnect. Toch lullig als je een paar uur niet kan bellen.

FTTH 200/200 | Fritzbox 5490 | UniFi AC Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
kan iemand mij screenshots bezorgen van de instellingen voor de SPA1001 waar zij 2 sip providers met 1 lijn hebben (cheapconnect/budgetphone icm voipboer)? dan hoef ik het wiel niet nogmaals uit te vinden :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit zie ik op www.pd5wav.com
Ga met je webbrowser naar http://interne-ip-adres van je Linksys SPA-1001, klik op: "admin" en vervolgens op "advanced setings".

Vul de volgende 4 parameters in bij het tabje LINE 1:
- NAT Keep Alive Enable: Yes
- Proxy: sip.voipbuster.com
- User ID: [je voipbuster gebruikersnaam]
- Password: [je voipbuster wachtwoord]

Vul de volgende 7 parameters in bij het tabje LINE 2:
- NAT Keep Alive Enable: Yes
- Proxy: budgetphone.nl
- Outbound Proxy: sip.budgetphone.nl
- User ID: [je budgetphone gebruikersnaam, 31xxxxxxxxxx]
- Password: [je budgetphone wachtwoord]
- Use Auth ID: Yes
- Use Auth ID: [je budgetphone gebruikersnaam, 31xxxxxxxxxx]

Bp vervangen door CC
Heb je hier iets aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
hier kan ik aardig mee op weg, thanks :*)

ik ben nog wel zoekende hoe ik de een uitgaand en de ander inkomend moet instellen. heb geen instelling kunnen zien zoals bij mijn zyxel modem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Als het hetzelfde werkt als mijn SPA3102 dan moet je Dialing rules instellen om te bepalen met elke nummers/prefixes/etc. je via welke provider belt. Daar is in dit en het voipbuster topic genoeg over te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raven22
SolarOrbiter schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 10:23:
[...]

ik ben nog wel zoekende hoe ik de een uitgaand en de ander inkomend moet instellen. heb geen instelling kunnen zien zoals bij mijn zyxel modem.
volgens mij kan dit bij de 'goedkopere' modellen van cisco niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SolarOrbiter schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 10:23:
[...]

Line 1 is toch standaard uitgaand ?
Wil je met line 2 bellen dan toch eerst een #

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52706

Even een note op de openingspost.... ConnectMeNow is zekers niet gratis maar wordt betaald door de geen die beide nummers laat bellen. Het bedrag wordt n.l. afgeschreven van het account:
U geeft aan ons systeem twee nummers, welke met elkaar een gesprek willen voeren. Ons systeem belt het eerste nummer, vervolgens nadat de hoorn is opgenomen wordt het tweede nummer gebeld en kunnen de twee nummers met elkaar praten. Doordat beide nummers inkomend worden gebeld zijn er geen gesprekskosten voor beide nummers, de gesprekskosten naar de beide nummers worden van uw account-tegoed gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shmoopy
@DarkForce- Verbeterd in de openingspost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuyg
  • Registratie: September 2013
  • Niet online
Ik vroeg me eigenlijk af wat de relatie tussen Maxitel en CheapConnect is. De ip-range waar CC gebruik van maakt staan namelijk op naam van Maxitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In het whois record van cheapnotconnect.net zie ik ook een telefoonnummer van maxitel ??
Pagina: 1 ... 4 ... 24 Laatste

Let op:
Let op: Dit topic gaat over de VOIP diensten waar CheapConnect mee begonnen is.

Inmiddels leveren ze ook DSL, hiervoor kun je terecht in [Cheap connect] Ervaringen & Discussie