• rienk_brandsma
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 06-01 22:54
dat is een hele goede
dank voor de reactie,
ik ga het proberen

  • rvk
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:30
rienk_brandsma schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 20:19:
... daarop heb ik afgelopen weekend een Yealink W71P gekocht
na wat stoeien dit werkend gekregen
maar nu komt het vervelende
ik krijg op dat toestel opeens spook telefoontjes
op hele gekke tijden
Sowieso is een port forward (als je die al zou hebben) in de meeste gevallen niet nodig omdat de Yealink met de registratie naar de VoIP server de benodigde poorten daarnaartoe al zelf open houdt (via NAT Traversal).

  • rienk_brandsma
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 06-01 22:54
dank voor de reacties,
ik heb het een en ander dicht gezet
ook had ik gelezen dant odido nog wel eens moeilijk wil doen met poort 5060 dus heb ik alles ingesteld op 5080
en sindsdien geen problemen meer gehad

  • Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:35
Goed om te horen, en het lijkt me sowieso niet verkeerd om die poorten dichtgezet te hebben.

  • Vliegvlug
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:53

Vliegvlug

Flight Simple

rienk_brandsma schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 19:33:
ook had ik gelezen dant odido nog wel eens moeilijk wil doen met poort 5060 dus heb ik alles ingesteld op 5080
en sindsdien geen problemen meer gehad
Verstandig, ik heb ook Odido en stond eerst nog op poort 5060 ingesteld wat bij Ziggo zonder problemen werkte maar bij Odido niet meer, blijkbaar blokkeren ze die poort.
Ben toen geswitcht naar poort 5070 welke Cheap Connect ook ondersteund en toen werkte het weer! :)

  • rvk
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:30
Odido blokkeert alleen INKOMEND poort 5060/udp. Uitgaand poort 5060/udp is geen probleem.
Ik maak (via Odido glasvezel) gewoon contact met CheapConnect en Frynga op poort 5060/udp UITGAAND.

Interne voip apparaten gebruiken tegenwoordig ook een random inkomende poort. Alleen een Fritzbox die direct aan internet hangt, wil nog wel eens 5060/udp voor inkomend verkeer gebruiken. Maar die heeft een vinkje om voor inkomend een random poort te kiezen.

  • adjep07
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-06 10:42
Hardleers bij Voipplanet. Aantal maanden geleden is mijn telefoonnummer geporteerd, en actief sindsdien bij Cheapconnect. Voipplanet blijft maar incasseren, alleen abonnementskosten uiteraard. De onwenselijkheid hiervan in een reply aangegeven. Geld teruggeboekt, en incasso ingetrokken. Herkenbaar?

  • PA5AM
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 26-06 15:50

PA5AM

Kortegolf

res_pjsip_outbound_registration.c:1249 schedule_retry: No response received from 'sip:voip.cheapconnect.net' on registration attempt to 'sip:xxxxxxxx@voip.cheapconnect.net', retrying in '30'

Het is weer eens zo ver. :/

sip.cheapconnect.net doet het wel.

8 punten en 3 strepen


  • rvk
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:30
PA5AM schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 20:37:
res_pjsip_outbound_registration.c:1249 schedule_retry: No response received from 'sip:voip.cheapconnect.net' on registration attempt to 'sip:xxxxxxxx@voip.cheapconnect.net', retrying in '30'
Het is weer eens zo ver. :/
sip.cheapconnect.net doet het wel.
Hier geen probleem. Ook niet na een reconnect.

  • PA5AM
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 26-06 15:50

PA5AM

Kortegolf

rvk schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 21:10:
[...]

Hier geen probleem. Ook niet na een reconnect.
Werkt hier ook weer nu. Misschien dat de retry iedere 30 seconde mijn IP geblockt hield... Iets hoger gezet nu.

8 punten en 3 strepen


  • DjoeC
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 17:50
PA5AM schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 20:37:
res_pjsip_outbound_registration.c:1249 schedule_retry: No response received from 'sip:voip.cheapconnect.net' on registration attempt to 'sip:xxxxxxxx@voip.cheapconnect.net', retrying in '30'

Het is weer eens zo ver. :/

sip.cheapconnect.net doet het wel.
Ik gebruik sinds whenever voip.cheapconnect.net, eigenlijk nooit problemen. Ook nu geen fouten in mijn logboek sinds de 20e, laatste herstart.

  • jack2
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:39
Ik gebruik CheapConnect sinds 2017 voor VOIP. Dat bevalt prima, maar zat me af te vragen waarom ik ook al weer was overgestapt. Daarvóór zat ik namelijk bij Dus.net: de geluidskwaliteit was prima in orde, ik heb geen probleem met Duits/Engels, en de beltarieven zijn meer dan de helft lager dan CheapConnect.

Toen vond ik een oude e-mail naar de klantenservice terug en wist ik het weer: Dus.net had in 2017 de tarieven voor bellen naar Nederlandse en Belgische vaste nummers opeens verhoogd naar 27 cpm zonder dat ik het wist. Vandaar dat ik via Tweakers bij CheapConnect uitkwam als alternatief. Inmiddels zijn de tarieven bij Dus.net weer normaal, maar dat gaf wel te denken. Als een VOIP provider zo'n "rug pull" doet (je belazert) dan ga je razendsnel door je beltegoed heen.

Heeft iemand dit ook eens meegemaakt bij CheapConnect, Dus.net of een andere provider? Oftewel, gebeurt zoiets wel vaker?

  • esphome
  • Registratie: Oktober 2023
  • Niet online
jack2 schreef op maandag 2 februari 2026 @ 22:37:
Ik gebruik CheapConnect sinds 2017 voor VOIP. Dat bevalt prima, maar zat me af te vragen waarom ik ook al weer was overgestapt. Daarvóór zat ik namelijk bij Dus.net: de geluidskwaliteit was prima in orde, ik heb geen probleem met Duits/Engels, en de beltarieven zijn meer dan de helft lager dan CheapConnect.

Toen vond ik een oude e-mail naar de klantenservice terug en wist ik het weer: Dus.net had in 2017 de tarieven voor bellen naar Nederlandse en Belgische vaste nummers opeens verhoogd naar 27 cpm zonder dat ik het wist. Vandaar dat ik via Tweakers bij CheapConnect uitkwam als alternatief. Inmiddels zijn de tarieven bij Dus.net weer normaal, maar dat gaf wel te denken. Als een VOIP provider zo'n "rug pull" doet (je belazert) dan ga je razendsnel door je beltegoed heen.

Heeft iemand dit ook eens meegemaakt bij CheapConnect, Dus.net of een andere provider? Oftewel, gebeurt zoiets wel vaker?
Ja door diegenen die het starttarief hanteren. Vandaar dat ik nu bij CheapConnect zit.

  • rvk
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:30
jack2 schreef op maandag 2 februari 2026 @ 22:37:
Heeft iemand dit ook eens meegemaakt bij CheapConnect, Dus.net of een andere provider? Oftewel, gebeurt zoiets wel vaker?
Ik gebruik al 20 jaar de varianten van Dellmont voor uitgaand bellen. Eerst voipbuster, later browsercalls en frynga. Niets goedkoper dan dat ;) Het is wel wat uitzoekwerk welke het goedkoopste is, zeker ook als je naar het buitenland belt. Enkele hebben ook een starttarief maar de meeste niet (kwestie van uitzoeken). Verder heb je het daar dan over een tarief in fractie van centen, niet over dubbeltjes. De tijden van starttarieven en prijzen zoals de Nederlandse providers rekenen liggen ver achter mij.

De inkomende lijn ligt wel bij CC maar ik bel nooit via CC uit.

[ Voor 4% gewijzigd door rvk op 02-02-2026 22:58 ]


  • tweaker_100
  • Registratie: Augustus 2019
  • Niet online
Heeft iemand CheapConnect icm 3CX werkend gekregen?

Heb vandaag geprobeerd mijn nummer via een Trunk toe te voegen aan 3CX. In het Cheapconnect portal het nummer op Trunk gezet, trunk credentials in 3CX ingevuld.

Registratie gaat goed, maar belletjes komen niet aan, ik krijg te horen dat het nummer niet zou bestaan.
Als ik vanuit 3CX de checker tool open, gaat alleen de 1e stap (Trunk Analysis) goed. De overige (bellen en gebeld worden) gaan mis.

Edit: toch niet helemaal goed gelezen :(
Mocht iemand hier in de toekomst tegen aan lopen: ik moest tijdelijk (tijdens activatie) poort 5060 openzetten in m'n firewall, daarna werkte het en kon ik de poort weer dichtzetten.

[ Voor 19% gewijzigd door tweaker_100 op 22-03-2026 00:10 ]


  • king006
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 16:19
tweaker_100 schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 18:32:
Heeft iemand CheapConnect icm 3CX werkend gekregen?

Heb vandaag geprobeerd mijn nummer via een Trunk toe te voegen aan 3CX. In het Cheapconnect portal het nummer op Trunk gezet, trunk credentials in 3CX ingevuld.

Registratie gaat goed, maar belletjes komen niet aan, ik krijg te horen dat het nummer niet zou bestaan.
Als ik vanuit 3CX de checker tool open, gaat alleen de 1e stap (Trunk Analysis) goed. De overige (bellen en gebeld worden) gaan mis.

Edit: toch niet helemaal goed gelezen :(
Mocht iemand hier in de toekomst tegen aan lopen: ik moest tijdelijk (tijdens activatie) poort 5060 openzetten in m'n firewall, daarna werkte het en kon ik de poort weer dichtzetten.
Heb je zelf een 3CX server draaien? Omdat je ‘openzetten in firewall’ schrijft?

  • tweaker_100
  • Registratie: Augustus 2019
  • Niet online
king006 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 11:54:
[...]

Heb je zelf een 3CX server draaien? Omdat je ‘openzetten in firewall’ schrijft?
Klopt ja, ik heb deze draaien in een VM.

  • Erebos
  • Registratie: December 2025
  • Laatst online: 18-06 20:54
Al eens gekeken met wireshark wat er gebeurt?

  • GMJansen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 17:24
als je als client een eigen pabx gebruikt, bv een Yeastar S20 / SoHo Asterisk, een ATA of een VoIP telefoon; moet je dan de SIP poort op je eigen firewall openzetten, of zet de client de verbinding naar CheapConnect op?

  • shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-06 22:49
Client registreerd zelf, hoef je geen poorten voor open te zetten

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi


  • esphome
  • Registratie: Oktober 2023
  • Niet online
Na de registratie moeten de poorten wel opengehouden worden anders kan er geen gesprekken meer binnenkomen vanuit Cheapconnect.

Je kunt in de firewall op IP adres van Cheapconnect filteren dat die er wel langs mag.

IP adres reeks: 147.78.237.4-147.78.237.17
IP adres: 185.29.203.27

Anders moet je zorgen dat de verbinding wordt opgehouden vanuit de het VIOP device of PBX.

  • rvk
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:30
esphome schreef op woensdag 1 april 2026 @ 10:59:
Anders moet je zorgen dat de verbinding wordt opgehouden vanuit de het VIOP device of PBX.
Op zich zou dat wel door de INFO messages geregeld moeten worden. Na een cliënt registratie wordt dat normaal wel automatisch gedaan (anders zou dit altijd een probleem zijn).

  • Muis666
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:27
esphome schreef op woensdag 1 april 2026 @ 10:59:
Na de registratie moeten de poorten wel opengehouden worden anders kan er geen gesprekken meer binnenkomen vanuit Cheapconnect.

Je kunt in de firewall op IP adres van Cheapconnect filteren dat die er wel langs mag.

IP adres reeks: 147.78.237.4-147.78.237.17
IP adres: 185.29.203.27

Anders moet je zorgen dat de verbinding wordt opgehouden vanuit de het VIOP device of PBX.
Naast 185.29.203.27 heb ik in mijn firewall ook nog 185.29.203.29 staan. Volgens mij is/was dat de failover.

  • Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:38
Ligt het aan mij of is cheapconnect.nl en/of account.cheapconnect.net momenteel niet of slecht bereikbaar?
Wil mijn tegoed even checken en opwaarderen, maar dat lukt nu dus even niet.

My favorite programming language is solder.


  • DjoeC
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 17:50
Puch-Maxi schreef op zondag 5 april 2026 @ 16:26:
Ligt het aan mij of is cheapconnect.nl en/of account.cheapconnect.net momenteel niet of slecht bereikbaar?
Wil mijn tegoed even checken en opwaarderen, maar dat lukt nu dus even niet.
Ligt niet aan jou. Gelukkig werkt de telefoon nog wel gewoon.

  • Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:38
DjoeC schreef op zondag 5 april 2026 @ 16:55:
[...]
Ligt niet aan jou. Gelukkig werkt de telefoon nog wel gewoon.
Thanks! Kan bevestigen dat het inmiddels weer werkt, inclusief opwaarderen :)

My favorite programming language is solder.


  • tweaker_100
  • Registratie: Augustus 2019
  • Niet online
Hi allen,

Is bij jullie ook het minimale opwaardeerbedrag naar €85 gegaan in plaats van de €5 die het eerst was?

Als ik naar de 'Saldo opwaarderen' pagina ga, krijg ik te zien dat het minimumbedrag €85 is. Een lager bedrag invullen werkt ook niet, want dan kan ik niet op de 'Betaal' knop klikken.

  • Simple mind
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
tweaker_100 schreef op woensdag 22 april 2026 @ 23:55:
Is bij jullie ook het minimale opwaardeerbedrag naar €85 gegaan in plaats van de €5 die het eerst was?

Als ik naar de 'Saldo opwaarderen' pagina ga, krijg ik te zien dat het minimumbedrag €85 is. Een lager bedrag invullen werkt ook niet, want dan kan ik niet op de 'Betaal' knop klikken.
Net met €5 opgewaardeerd, gaat probleemloos.

  • rvk
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:30
tweaker_100 schreef op woensdag 22 april 2026 @ 23:55:
Is bij jullie ook het minimale opwaardeerbedrag naar €85 gegaan in plaats van de €5 die het eerst was?
Hier ook €5.
Opwaarderen saldo:
Order Opwaarderen saldo
Order bedrag Minimaal € 5,00 - Maximaal € 2.500,00
Huidige saldo € 10,1588

[ Voor 3% gewijzigd door rvk op 23-04-2026 00:24 ]


  • DjoeC
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 17:50
tweaker_100 schreef op woensdag 22 april 2026 @ 23:55:
Hi allen,

Is bij jullie ook het minimale opwaardeerbedrag naar €85 gegaan in plaats van de €5 die het eerst was?

Als ik naar de 'Saldo opwaarderen' pagina ga, krijg ik te zien dat het minimumbedrag €85 is. Een lager bedrag invullen werkt ook niet, want dan kan ik niet op de 'Betaal' knop klikken.
Dat zou dan bijna 10 jaar telefoonnumer registratie zijn (€ 8.95/jaar)? Lijkt me wat "overdreven".

  • tweaker_100
  • Registratie: Augustus 2019
  • Niet online
Wat vreemd, ik zie op meerdere apparaten €85 staan:
https://imgur.com/a/5AudduO

Hoevel nummers hebben jullie bij CheapConnect? Wellicht dat ze het minimale bedrag verhogen na X nummers.
Ik denk dat ik ze morgen eens ga berichten met de vraag hoe dit komt.

[ Voor 26% gewijzigd door tweaker_100 op 23-04-2026 20:40 ]


  • Sirhc_95
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:54
tweaker_100 schreef op donderdag 23 april 2026 @ 20:39:
Wat vreemd, ik zie op meerdere apparaten €85 staan:
https://imgur.com/a/5AudduO

Hoevel nummers hebben jullie bij CheapConnect? Wellicht dat ze het minimale bedrag verhogen na X nummers.
Ik denk dat ik ze morgen eens ga berichten met de vraag hoe dit komt.
Ook bij mij met één Nederlands nummer is het minimum nog vijf euro :?

  • MoonRaven
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-06 10:01
Met 4 sip accounts en 1 trunk zie ik ook een minimum van 5 euro staan.

  • rvk
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:30
tweaker_100 schreef op donderdag 23 april 2026 @ 20:39:
Hoevel nummers hebben jullie bij CheapConnect? Wellicht dat ze het minimale bedrag verhogen na X nummers.
Hier ook maar 1 extern nummer, 4 sip accounts en 1 trunk. Ik gebruik CC echter niet om uit te bellen (daar gebruik ik de Dellmont varianten voor). Misschien dat ze het bedrag verhogen als je veel gebruik maakt van uitbellen (of naar buitenland). Of het is een foutje in hun systeem.

  • rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:09

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
tweaker_100 schreef op donderdag 23 april 2026 @ 20:39:
Wat vreemd, ik zie op meerdere apparaten €85 staan:
https://imgur.com/a/5AudduO

Hoevel nummers hebben jullie bij CheapConnect? Wellicht dat ze het minimale bedrag verhogen na X nummers.
Ik denk dat ik ze morgen eens ga berichten met de vraag hoe dit komt.
Ik zou even contact opnemen met de klantenservice, die reageren altijd binnen enkele uren.

  • tweaker_100
  • Registratie: Augustus 2019
  • Niet online
Ik kan inmiddels weer opwaarderen met minimaal €5. Dank allen!

  • DjoeC
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 17:50
tweaker_100 schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 14:10:
Ik kan inmiddels weer opwaarderen met minimaal €5. Dank allen!
Was er nu een generiek probleem of alleen iets bij jou?

  • tweaker_100
  • Registratie: Augustus 2019
  • Niet online
DjoeC schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 14:45:
[...]

Was er nu een generiek probleem of alleen iets bij jou?
Geen idee, kreeg alleen het bericht dat het opgelost was.

  • Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-06 17:10
Zijn er mensen hier dit dit gebruiken als zakelijk nummer? In geval je niet vaak gebeld wordt?

  • DjoeC
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 17:50
Haas_nl schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 22:33:
Zijn er mensen hier dit dit gebruiken als zakelijk nummer? In geval je niet vaak gebeld wordt?
Cheapconnect bedoel je? Heb het al jaren jn gebruik, zowel zakelijk als privé. heb indertijd een ISDN lijn met meerdere nummers omgezet. In 10 (??) jaar misschien 2 dagen downtijd gehad. Gezien de prijs compleet acceptabel.

  • rvk
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:30
Haas_nl schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 22:33:
Zijn er mensen hier dit dit gebruiken als zakelijk nummer? In geval je niet vaak gebeld wordt?
Hoe bedoel je 'niet vaak gebeld worden'? Waarom zou je met een CC nummer niet vaak zakelijk gebeld kunnen worden? Ik heb hier gewoon een asterisk server achter hangen (niet eens als trunk maar gewoon als cliënt). Ik zat vroeger met twee zakelijke nummers bij Voys maar ben al heel wat jaartjes geleden overgegaan naar CC.

Uitbellen doe ik overigens zelden met CC. Alleen in noodgevallen (en wanneer mijn server plat ligt is er een fallback naar mobiel). Voor uitbellen gebruik ik frynga (een van de Dellmont clones).

  • Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-06 17:10
Gebruiken jullie dan ook het goedkoopste abbo?

  • rvk
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:30
Haas_nl schreef op zondag 31 mei 2026 @ 04:50:
Gebruiken jullie dan ook het goedkoopste abbo?
Hoezo 'abonnement'? CheapConnect heeft toch geen abonnement voor de vaste nummers? Je betaald gewoon prepaid €7,40 per jaar excl. BTW (€8,95 incl BTW) voor het vaste nummer. Daarna betaal je voor uitgaande gesprekken de gesprekskosten die op de website staan (die zijn een van de laagste door Nederlandse aanbieders, maar zoals gezegd gebruik ik daar frynga voor die daar nog een fractie van is).

Dus waar heb je het nu precies over??
Of heb je het over mobiel? (Dat gebruik ik niet maar volgens mij heeft CC geen dure of goedkope abonnementen daarvoor, alleen een prijs)

[ Voor 11% gewijzigd door rvk op 31-05-2026 05:56 ]


  • jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Het vreemde is dat ik geen verbinding krijgen vanaf een ziggo nummer van mijn ouders met mijn cheapconnect nummers. Telefoon gaan over maar openemn, dan hoor ik niets of wordt de verbinding verbroken. Ik heb laatst mijn pap2t meegenomen naar mijn ouders en het daar ter plekke getest. Als ik bel met mijn 06 is er geen issue.... Iemand een idee? Moet weer eens contact opnemen met cheapconnect.

[ Voor 23% gewijzigd door jeanj op 31-05-2026 23:57 ]

Everything is better with Bluetooth


  • dr_gent
  • Registratie: Juni 2026
  • Laatst online: 23-06 12:17
Wat is de beste manier om contact op te nemen met CheapConnect, met name met de persoon die de facturering voor hun VoIP-service afhandelt?

Verschillende gesprekken die ik vorige maand heb gevoerd, zijn ten onrechte als mobiele telefoongesprekken gefactureerd, terwijl het om een vaste lijn ging.

Ik heb geprobeerd te mailen naar info@cheapconnect.nl en info@cheapconnect.net, maar heb geen reactie ontvangen, zelfs geen automatisch antwoord.

Ik heb geprobeerd een direct bericht te sturen naar het account dat het eerste bericht in deze discussie heeft geplaatst, maar heb geen reactie ontvangen.

Ik kan mijn vraag niet op hun eigen forum plaatsen, omdat mijn status op het forum, twee maanden nadat ik me op de service heb geabonneerd, nog steeds wacht op goedkeuring van de beheerder.

Alvast bedankt voor alle adviezen.

  • DjoeC
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 17:50
dr_gent schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 12:17:
Wat is de beste manier om contact op te nemen met CheapConnect, met name met de persoon die de facturering voor hun VoIP-service afhandelt?

Verschillende gesprekken die ik vorige maand heb gevoerd, zijn ten onrechte als mobiele telefoongesprekken gefactureerd, terwijl het om een vaste lijn ging.

Ik heb geprobeerd te mailen naar info@cheapconnect.nl en info@cheapconnect.net, maar heb geen reactie ontvangen, zelfs geen automatisch antwoord.

Ik heb geprobeerd een direct bericht te sturen naar het account dat het eerste bericht in deze discussie heeft geplaatst, maar heb geen reactie ontvangen.

Ik kan mijn vraag niet op hun eigen forum plaatsen, omdat mijn status op het forum, twee maanden nadat ik me op de service heb geabonneerd, nog steeds wacht op goedkeuring van de beheerder.

Alvast bedankt voor alle adviezen.
Ik zie dit: https://forum.cheapconnect.net/index.php?topic=287.0 dan denk ik: chat starten, aangeven dat je een probleem hebt met je factuur en vragen om telefonisch contact met een medewerker.

Inderdaad wel vreemd dat er geen telefoonnummer is zeker omdat een telefoonnummer vanuit de ACM regelgeving een verplicht item is: https://www.acm.nl/nl/ver...edrijfsgegevens-vermelden
Maar, blijkbaar zijn ze niet de enige: https://nos.nl/artikel/24...kels-ondanks-verplichting

  • rvk
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:30
DjoeC schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 13:52:
[...]
Inderdaad wel vreemd dat er geen telefoonnummer is zeker omdat een telefoonnummer vanuit de ACM regelgeving een verplicht item is: https://www.acm.nl/nl/ver...edrijfsgegevens-vermelden
Maar, blijkbaar zijn ze niet de enige: https://nos.nl/artikel/24...kels-ondanks-verplichting
Dat geldt volgens mij alleen voor webshops die aan consumenten verkoopt. CheapConnect richt zich primair op de zakelijke markt (B2B) waarbij dit dus geen verplichting is. (Zelfde geldt bv voor mijn.host hosting provider)

  • Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:22

Herman

FP ProMod
dr_gent schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 12:17:
(...)
Ik heb geprobeerd een direct bericht te sturen naar het account dat het eerste bericht in deze discussie heeft geplaatst, maar heb geen reactie ontvangen.
(...)
code:
1
Laatst online: 22-10-2024
Dat account wordt niet vaak meer gebruikt ;)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic


  • esphome
  • Registratie: Oktober 2023
  • Niet online
Bij de KVK kun je het postadres vinden als je een brief wilt zenden.

Handelsnamen: Aeacus B.V. / MaxiTi / CheapConnect

Statutaire naam: Aeacus B.V.

  • rvk
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:30
esphome schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 18:50:
Bij de KVK kun je het postadres vinden als je een brief wilt zenden.
Die gegevens staan ook gewoon op hun website onder Help>Help ;)
Pagina: 1 ... 24 25 Laatste

Let op:
Let op: Dit topic gaat over de VOIP diensten waar CheapConnect mee begonnen is.

Inmiddels leveren ze ook DSL, hiervoor kun je terecht in [Cheap connect] Ervaringen & Discussie