Goedemorgen allen,
Pas geleden heb ik mijn netwerk ge-update, en een onderdeel daarvan was ook het opnieuw inrichten van mijn Freepbx centrale,
In het verleden heb ik via chan_sip de sip verbinding met CC online gehad en werkte jaren probleemloos,
echter ben ik nu genoodzaakt PJSip te gaan gebruiken,
Volgens freepbx is de trunk geregistreerd en online, maar zodra ik em bel gaat er geen toestel over, en in de CLI " asterisk -rvvv" zie ik geen Sip -invites langskomen,
Kan iemand me helpen om CC online te krijgen via PJsip? ik gebruik CC alleen als inbound lijn
Alvast Bedankt !!
Pas geleden heb ik mijn netwerk ge-update, en een onderdeel daarvan was ook het opnieuw inrichten van mijn Freepbx centrale,
In het verleden heb ik via chan_sip de sip verbinding met CC online gehad en werkte jaren probleemloos,
echter ben ik nu genoodzaakt PJSip te gaan gebruiken,
Volgens freepbx is de trunk geregistreerd en online, maar zodra ik em bel gaat er geen toestel over, en in de CLI " asterisk -rvvv" zie ik geen Sip -invites langskomen,
Kan iemand me helpen om CC online te krijgen via PJsip? ik gebruik CC alleen als inbound lijn
Alvast Bedankt !!
Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi
/f/image/GR9ZzFSn5sTpFvh8dQGOkQWf.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/6sUI7QCRQFatuSqMHmOGE0on.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/kOodMwfbA0M0jKEqZcbhCS9M.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/B1SoRWUHR11whXtwmBVNh06i.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/qk1v6pYLAN7LVBQEFj21OkbT.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/KX95Li9GxnJ8YWBDtJN6KdrZ.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/5MQiT7oJAx7URJWZ8M2EwmC7.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/C2Yd9vVWA0GbeCHNT168UyaD.jpg?f=user_large)