Ziggo ziet helemaal geen nummerportering staan in hun systeem, dus ik hoop dat CheapConnect dit nog kan regelen voordat Ziggo compleet is opgezegd en ik door dit gestuntel straks mijn nummer kwijt ben.
En natuurlijk lullig dat ik hier op het forum zoveel goede hulp krijg terwijl er gewoon iets anders aan de hand is bij de providers. We zijn er toch al een flink aantal uren mee bezig zo.
Toevoeging:
Ik kreeg zojuist een mail van ziggo met daarin wederom de bevestiging van het beëindigen van mijn abonnement daar, maar (!) er stond ineens een ander telefoonnummer in. Sindsdien werken de inkomende gesprekken bij CheapConnect ook weer. Dus ik vermoed toch dat er nog een blokkade op het nummer zat.
Vanuit Cheapconnect kreeg ik antwoord dat er iets mis was met mijn registratie op de grandstream, maar dat ze geen support geven op hardware die niet door hun geleverd is, met een algemene probleemoplosser-tekst erbij.
Samenvattend, na de wijziging van Ziggo, waar ze zelf niets van weten, werkt het bellen naar behoren. Ze hebben waarschijnlijk het oude nummer vrijgegeven en mij een nieuw nummer gegeven omdat ze toch wel graag abonnementskosten incasseren.
Ik ga ervan uit dat er geen wijzigingen in de Grandstream nodig zijn zolang het nu blijft werken.
Bedankt voor jullie hulp in ieder geval!
[
Voor 55% gewijzigd door
BounceMeister op 04-12-2024 10:38
]