Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kevaai
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-04-2021
Brammos85 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:52:
Zo, net Lego City undercover gekocht als select. Had ik jaren eerder moeten doen. Wat een ontzettend leuke game is dit toch! Nog maar een paar uur in bezig, maar merk dat ik steeds weer geneigd ben die Wii U aan te willen zetten en verder te gaan met het verhaal. Iets wat ik met andere games op de Nintendo console toch niet zo vaak had!
Ik heb deze game vorige week ook uit de eShop gehaald. Ondanks de lange laadtijden en de wat mindere graphics een zeer vermakelijke en humoristische game. Na het voltooien van de verhaallijn had ik slechts 41% van de game voltooid. Ben nu bezig om alle collectables te verzamelen. Dat is nog een hele klus.

De laatste missie is trouwens episch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-09 08:19
AstralizeR schreef op donderdag 28 april 2016 @ 13:41:
[...]

Misschien de Tokyo Game Show, ergens in september.
Oh inderdaad die kans is maximum! Nintendo heeft daar vaker groot nieuws onthult en naast dat de lancering in Japan begint is daar ook het meest enthousiasme te vinden :)

De onthulling in September en de lancering in Maart dat zijn 6 maanden.. ook niet veel tijd maar Nintendo zal nu vast gaan Vlammen en misschien kan DeNa daar bij helpen.

Het zou ook gigantisch helpen als er naast Zelda en Mario en Pikmin ook bijvoorbeeld Metroid en Pokémon en misschien Final fantasy en Dragon quest bij komt dan zullen de spelers vast enthousiast worden.

Maar welke software verlang jij Astra ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Touchdomex schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:08:
[...]

Als we heel eerlijk zijn kan nintendo op veel vlakken nog wel behoorlijk wat winst behalen. Ze hebben hun eigen ding gedaan en imho zijn ze daar echt ijzersterk in. Zeer sterke en goede eigen games. Echter het grote probleem is dat de groep fans steeds kleiner wordt. Kijk om mij heen ik ben de enige met een WiiU. Echter ben ik wel diegene die hem meeneemt naar feestjes en iedereen speelt er normaal mee.

Aan de ene kant moeten ze wel ervoor zorgen dat er meer variatie komt ook van andere partijen. Op dit moment is gewoon het aanbod van alles wat niet-nintendo is erg laag en dat is ook direct het grootste probleem. Je kan niet je console blijven verkopen met alleen games van jezelf.

Hoe jammer ik het ook vind maar nintendo moet daar wel echt wat beter doen om andere partijen aan te trekken.
Call of Duty
Fifa
GTA

binnenhalen. Dan heb je al een giga groep gebruikers.

Zelf zie ik die drie spellen liever gaan dan komen trouwens. lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-09 01:04
horizon1978 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 21:08:
[...]

Call of Duty
Fifa
GTA

binnenhalen. Dan heb je al een giga groep gebruikers.

Zelf zie ik die drie spellen liever gaan dan komen trouwens. lol
Wii U had beide FIFA en Call of Duty.

GTA daartegen is nog nooit op een Nintendo console uit gebracht (handhelds is een ander verhaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Ik heb inderdaad COD II. Maar daarna is er niets gekomen.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

JehannesWeggen schreef op donderdag 28 april 2016 @ 16:33:
[...]

Oh inderdaad die kans is maximum! Nintendo heeft daar vaker groot nieuws onthult en naast dat de lancering in Japan begint is daar ook het meest enthousiasme te vinden :)

De onthulling in September en de lancering in Maart dat zijn 6 maanden.. ook niet veel tijd maar Nintendo zal nu vast gaan Vlammen en misschien kan DeNa daar bij helpen.

Het zou ook gigantisch helpen als er naast Zelda en Mario en Pikmin ook bijvoorbeeld Metroid en Pokémon en misschien Final fantasy en Dragon quest bij komt dan zullen de spelers vast enthousiast worden.

Maar welke software verlang jij Astra ;)
Naast een knaller van een Mario game en de ultieme Zelda hopelijk ook nieuws over een Metroid game, het is erg stil bij Retro Studios. Een Wave Race, 1080° (snowboarding), Excite Bike/Truck of een F-Zero zou ook leuk zijn, naast de platformers en avonturen spellen. Of heel gewaagd Eternal Darkness rebooten.
...En nou eindelijk eens een volwaardige Pokemon RPG voor het grote scherm :9

Wat betreft thirdparty speel ik al veel multiplatform spellen op de PC (al zijn het 9 van de 10 x @#!$ console ports). Maar het zou wel goed zijn om b.v. FF:XV, Kingdom Hearts 3, Mass Effect: Andromeda, Yooka Laylee, Battlefield 5, Mafia 3 etc, etc. toch ook op de NX te zien en wie weet haal ik het dan voor de NX 8)

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
PcDealer schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 00:56:
Ik heb inderdaad COD II. Maar daarna is er niets gekomen.
Call of Duty Black Ops 2 en Call of Duty Ghosts kwamen beide uit voor de Wii U, qua FIFA kwam FIFA 13 uit voor de Wii U.

Apart feitje, EA kwam niet met FIFA 15 voor de Wii U omdat deze zogenaamd te zwak was, vreemd aangezien diezelfde EA wel FIFA 15 voor de Wii (!!) uitbracht.

Ik ben benieuwd hoe de nieuwe Zelda op de NX zal uitzien, die spel ziet er nu al top uit op de Wii U (als de gameplay beelden kloppen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Mizgala28 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 09:03:
[...]
Apart feitje, EA kwam niet met FIFA 15 voor de Wii U omdat deze zogenaamd te zwak was, vreemd aangezien diezelfde EA wel FIFA 15 voor de Wii (!!) uitbracht.
Ja raar verhaal, kijk hoe goed Mass Effect 3 gelukt is op de Wii U, die lijkt me veel zwaarder dan Fifa 15.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
AstralizeR schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 08:58:
[...]

Naast een knaller van een Mario game en de ultieme Zelda hopelijk ook nieuws over een Metroid game, het is erg stil bij Retro Studios. Een Wave Race, 1080° (snowboarding), Excite Bike/Truck of een F-Zero zou ook leuk zijn, naast de platformers en avonturen spellen. Of heel gewaagd Eternal Darkness rebooten.
...En nou eindelijk eens een volwaardige Pokemon RPG voor het grote scherm :9

Wat betreft thirdparty speel ik al veel multiplatform spellen op de PC (al zijn het 9 van de 10 x @#!$ console ports). Maar het zou wel goed zijn om b.v. FF:XV, Kingdom Hearts 3, Mass Effect: Andromeda, Yooka Laylee, Battlefield 5, Mafia 3 etc, etc. toch ook op de NX te zien en wie weet haal ik het dan voor de NX 8)
Ah heerlijke spellen en Zelda en Mario dat komt wel goed en hopelijk wordt Mario NX meer als Sunshine :) ik hoop ook op Metroid en Pokémon en software als Eternal darkness en Wave race en FZero zullen erg gewaardeerd worden.

Van mij mag er ook wel eens wat gedaan worden met Remakes of Remasters van The summoner, Baten kaitos, Skies of arcadia, Tales of, Grandia, The last story, Pandora's tower, Xenoblade en natuurlijk Skyward sword, Mario galaxy, Mario sunshine etc.

Ook al is Nintendo druk bezig er is misschien tijd en ruimte bij Tantalus en Platinum en Monolith!

Oh en een PC erbij is inderdaad ideaal ;) ik heb wel een stuk of 20 PC spellen die nog gespeeld moeten worden en er zijn ook wel 20 of meer PC spellen in bezit die het nog steeds waard zijn om aandacht te geven.

[ Voor 7% gewijzigd door Tri Force op 29-04-2016 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Monolith is mensen aan het aannemen. :)

wishlist:
Mario Galaxy 3
Luigi's Mansion 3 (deel twee had al wii u port moeten zijn m.i.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
horizon1978 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 20:57:
Monolith is mensen aan het aannemen. :)
Xenoblade 3 *O*

(Tot over 5 jaar)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee.

Ik wil een nieuwe Mario die een soortgelijk concept heeft en een stuk verder gaat. Ik wil geen Mario Galaxy 3. Of een remake van de eerdere delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 23:48:
[...]

Nee.

Ik wil een nieuwe Mario die een soortgelijk concept heeft en een stuk verder gaat. Ik wil geen Mario Galaxy 3. Of een remake van de eerdere delen.
Maar als het verder bouwt op het concept en een stuk verder gaat, dan is dat toch ook prima als het Mario Galaxy 3 heet? :P (naamsbekendheid helpt dan ook wel mee).

Al zou ik een hele nieuwe Mario ook wel prima vinden. Of eindelijk een minigames of sportgames verzameling die wel de moeite waard is (de party-games vind ik wat uitgekauwd en geen enkele is nog diepgaand). Gewoon een gameverzameling waar je Mario Strikers en Tennis in vindt en zo nog een paar of iets dergelijks.

Of gewoon een hele nieuwe franchise, al zal dat wel pas bij NX komen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Nieuwe franchise is ontzettend lastig. Splatoon hadden ze geluk mee. Intern bij Nintendo was men namelijk niet zo overtuigd van dit succes. En nu heeft Splatoon bijna de verkopen van Smash Wii U wereldwijd achterhaald. En in Japan ligt Splatoon zelfs voor op Mario Kart 8.
Maar weer iets nieuws? Dat is lastig. Omdat het zo moeilijk te peilen is of iets een succes wordt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Gisteren New Super Mario Bros U besteld bij Bol.com (20 Euro), krijg ik hem net binnen..heb ik 'm al. Goed opgelet ook :+

Retour afzender dan maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-09 18:07

Zeror

Ik Henk 'm!

Zou eigenlijk wel een nieuwe Wario platformer willen zien. Die waren cool.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
Nieuwe software van huidige IP en geheel nieuwe IP is natuurlijk het meest gewenst maar als Studio's als Platinum en Monolith en Tantalus tijd over hebben dan mogen hun van mij met Metroid en Zelda Remakes of Remasters bezig ik koop het gegarandeerd :)

Tantalus heeft echt uitstekend werk geleverd met Twilight princess ook al vindt ik de Windwaker nog beter gelukt het blijft toch een prestatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-09 08:52

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Ik heb iets vreemds:
Om ruimte te maken voor een nieuwe download heb ik 2 spellen verplaatst naar een externe SD kaart. Nu zie ik dat op de Wii U de spellen niet meer te vinden zijn maar de ruimte is niet vrijgekomen. De spellen kan ik ook niet meer terug kopiëren...

Iemand een idee hoe ik de verloren 5,5 GB weer terug kan winnen?

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
Twee Dee schreef op maandag 02 mei 2016 @ 20:37:
Ik heb iets vreemds:
Om ruimte te maken voor een nieuwe download heb ik 2 spellen verplaatst naar een externe SD kaart. Nu zie ik dat op de Wii U de spellen niet meer te vinden zijn maar de ruimte is niet vrijgekomen. De spellen kan ik ook niet meer terug kopiëren...

Iemand een idee hoe ik de verloren 5,5 GB weer terug kan winnen?
Ik kan het niet eens voor elkaar krijgen om een SD kaart op de WiiU te formatteren dus geen idee.. Sander en Ray weten het vast.

De software is gekoppeld aan de NNID dus zelfs na een Reset van de console kun je de software via je acount terugvinden maar nu is de software verdeeld.

Als ik jou was even contact opnemen met Nintendo of een reactie afwachten die meer expertise heeft dan mij maar doe aub voorlopig niks met Data tot het duidelijk is.

Ga aub niet van Google antwoorden uit want daar zijn verschillende meningen en oplossingen te vinden.. succes en laat het horen als het verholpen is ;)

Oh en over Data er is tijd limiet aan verbonden.. het kan ook mogelijk zijn dat je deze week het wel weer kunt vinden en over kunt dragen of is dat met een gehele Data transfer ?

[ Voor 7% gewijzigd door Tri Force op 02-05-2016 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:55
JehannesWeggen schreef op maandag 02 mei 2016 @ 22:26:
[...]
Oh en over Data er is tijd limiet aan verbonden.. het kan ook mogelijk zijn dat je deze week het wel weer kunt vinden en over kunt dragen of is dat met een gehele Data transfer ?
Gehele transfer. Dan moet je een week wachten wil je weer kunnen transferen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twee Dee schreef op maandag 02 mei 2016 @ 20:37:
Ik heb iets vreemds:
Euh, SD kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
Arunia schreef op maandag 02 mei 2016 @ 22:45:
[...]

Gehele transfer. Dan moet je een week wachten wil je weer kunnen transferen.
Hi Arunia bedankt dan is dat duidelijk ^.^ ben sinds vorige week bezig met Twilight Princess HD en ik ben sinds Link to the past een Zelda fan en TP was mijn favoriet uit de serie maar de HD versie is echt Fantastisch! van besturing tot beeld het is echt aan te raden :)

Met welk spel ben jij momenteel mee bezig ? oh en voor de Megaman fans YouTube: Mighty No. 9 - Wii U, 3DS Trailer dit komt aardig in de buurt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
Mogelijk is dit nieuws al bekend maar ik heb het gemist http://tookindstudio.com/en/ dit lijkt mij wel een heerlijk spel voor een euro of tien :)

[ Voor 33% gewijzigd door Tri Force op 02-05-2016 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
JehannesWeggen schreef op maandag 02 mei 2016 @ 22:53:
[...]

Hi Arunia bedankt dan is dat duidelijk ^.^ ben sinds vorige week bezig met Twilight Princess HD en ik ben sinds Link to the past een Zelda fan en TP was mijn favoriet uit de serie maar de HD versie is echt Fantastisch! van besturing tot beeld het is echt aan te raden :)

Met welk spel ben jij momenteel mee bezig ? oh en voor de Megaman fans YouTube: Mighty No. 9 - Wii U, 3DS Trailer dit komt aardig in de buurt ;)
Wisselend, op het moment wat meer pc gamen. Koop wel ieder Zelda game overigens. Alleen weer eens gaan spelen.
Speel tussendoor Mario Kart en Splatoon.
Eerste Zelda ooit was Zelda 1, maar dat was bij iemand. Toen LttP en daarna Link's Awakening.
Uiteraard Zelda 64 goed doorgespeeld.

Heb windwaker en twilight Princess zowel gewoon als HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
Arunia schreef op maandag 02 mei 2016 @ 23:08:
[...]

Wisselend, op het moment wat meer pc gamen. Koop wel ieder Zelda game overigens. Alleen weer eens gaan spelen.
Speel tussendoor Mario Kart en Splatoon.
Eerste Zelda ooit was Zelda 1, maar dat was bij iemand. Toen LttP en daarna Link's Awakening.
Uiteraard Zelda 64 goed doorgespeeld.

Heb windwaker en twilight Princess zowel gewoon als HD.
Ah Zelda en Mario kan bijna niet beter en Splatoon heb ik nog niet geprobeerd.. voor de Handheld was Minish cap en Four swords ook geweldig :)

Niet dat de WiiU mij verveelt maar als Polaris en of Pascal op de markt komt en het Vakantiegeld binnen is dan wordt er hoogstwaarschijnlijk een Budget game PC gebouwd ;)

Wil ook graag meer bezig met series als Heroes of might and Magic en Kings bounty want ik mis spellen als Fire emblem behoorlijk en weet jij iets wat in de buurt komt van FE ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-09 09:44
JehannesWeggen schreef op maandag 02 mei 2016 @ 23:16:
[...]

Ah Zelda en Mario kan bijna niet beter en Splatoon heb ik nog niet geprobeerd.. voor de Handheld was Minish cap en Four swords ook geweldig :)

Niet dat de WiiU mij verveelt maar als Polaris en of Pascal op de markt komt en het Vakantiegeld binnen is dan wordt er hoogstwaarschijnlijk een Budget game PC gebouwd ;)

Wil ook graag meer bezig met series als Heroes of might and Magic en Kings bounty want ik mis spellen als Fire emblem behoorlijk en weet jij iets wat in de buurt komt van FE ?
Disgaea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Kan ik uitleggen :) De SD kaart zit in een USB adaptertje. Ik had geen HDD beschikbaar en moest maar een paar GB aan data verplaatsen, klein SD kaartje was dus voldoende.
JehannesWeggen schreef op maandag 02 mei 2016 @ 22:26:
[...]

Als ik jou was even contact opnemen met Nintendo of een reactie afwachten die meer expertise heeft dan mij maar doe aub voorlopig niks met Data tot het duidelijk is.

Ga aub niet van Google antwoorden uit want daar zijn verschillende meningen en oplossingen te vinden.. succes en laat het horen als het verholpen is ;)
Ga ik doen en idd Google bood weinig hulp dus vandaar maar even voorleggen bij de ervaringsdeskundigen hier :)

[ Voor 48% gewijzigd door Twee Dee op 03-05-2016 07:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Alleen is dat PS2/PS3/PS4/PSP en Ps Vita only, op de eerste na die recent op Steam uitkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mizgala28 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:47:
[...]

Alleen is dat PS2/PS3/PS4/PSP en Ps Vita only, op de eerste na die recent op Steam uitkwam.
Je mist een platform:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sJQeRJo.jpg

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
Twee Dee schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 07:00:
[...]

Kan ik uitleggen :) De SD kaart zit in een USB adaptertje. Ik had geen HDD beschikbaar en moest maar een paar GB aan data verplaatsen, klein SD kaartje was dus voldoende.

[...]

Ga ik doen en idd Google bood weinig hulp dus vandaar maar even voorleggen bij de ervaringsdeskundigen hier :)
Ah en dat is een SD kaart lezer of echt een Adapter ? ik heb Adapters specifiek voor de WiiU wel gezien op miniinthebox etc. volgens mij werkt een USB Stick ook.

Over jouw Data toch even Contact met Nintendo en intussen gamen met wat je hebt :) misschien kun je wel een Reset doen dat alles weer via het Acount beschikbaar komt maar dat is nu de vraag.

En over Disgaea dat is inderdaad een geweldige serie net als Phantom brave en ik heb een PSP en een DS om juist geen PS1&2&3 in huis te hebben.. en mijn DS verzameling mist nog 6 spellen waaronder Fire emblem Fates.

Inderdaad Ray deze serie is ook voor de DS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Ja net over gehad met mijn partner dus ik kreeg net de DS versie uit de gamekamer op m'n schoot :P

Ik zag die versie over het hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
:) Opgelost. :)

@JeHannes
Ik neem aan dat je Fire Emblem Shadow Dragon (ook op NDS) al hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
Flozem schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 16:23:
:) Opgelost. :)

@JeHannes
Ik neem aan dat je Fire Emblem Shadow Dragon (ook op NDS) al hebt?
Hi Flozem :) nee die heb ik nog niet en staat op de verlanglijst en welke software zoek jij nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
JehannesWeggen schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 20:55:
[...]

Hi Flozem :) nee die heb ik nog niet en staat op de verlanglijst en welke software zoek jij nog ;)
Hoort eigenlijk meer in het retro / verzamel topic thuis... :)

Een kleine 70 originele Gameboy spellen om de PAL set compleet te krijgen. En de leukere NDS / 3DS spellen voor de verzameling - maar ik heb al ruim 100 spellen voor NDS, dus... Ik houd mijn ogen met name open voor de goede deals en hidden gems.

Verder zoek ik niets gericht meer. De prijzen van retro zijn me te hoog aan het worden. Had graag nog Gargoyle's Quest 2 (NES) en Mega Turrican (Megadrive) aan de verzameling toegevoegd, maar oei... 8)7

Maar mijn hart ligt toch vooral bij de handhelds, dus geen man overboord. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
Flozem schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 21:08:
[...]

Hoort eigenlijk meer in het retro / verzamel topic thuis... :)

Een kleine 70 originele Gameboy spellen om de PAL set compleet te krijgen. En de leukere NDS / 3DS spellen voor de verzameling - maar ik heb al ruim 100 spellen voor NDS, dus... Ik houd mijn ogen met name open voor de goede deals en hidden gems.

Verder zoek ik niets gericht meer. De prijzen van retro zijn me te hoog aan het worden. Had graag nog Gargoyle's Quest 2 (NES) en Mega Turrican (Megadrive) aan de verzameling toegevoegd, maar oei... 8)7

Maar mijn hart ligt toch vooral bij de handhelds, dus geen man overboord. 8)
Oh Retro en Handhelds das mooi spul en inderdaad het kost een paar centen :)

Ik zoek bijvoorbeeld de Gouden GBA (minish cap C.E editie) compleet en er is een Gouden DS Lite ook een Zelda editie volgens mij.

Maar omdat mijn enige DS een Link between worlds 3DS is zou het beter zijn om een New 3DS XL te halen bijvoorbeeld de Hyrule of Majoras mask editie.

Er is al zoveel Nintendo hardware en software te vinden wat prijzig is.. een geheel compleet NES collectie kost een klein fortuin en jij zoekt het nog verder met Sega etc. dus toch maar even met de Postcode loterij meespelen ;)

De PSP en Vita zijn ook erg interessant qua aanbod en prijzen vooral als je van RPG's houd en het is onbegrijpelijk dat Sony deze sterke bibliotheek opgegeven heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
JehannesWeggen schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 21:31:
[...]

De PSP en Vita zijn ook erg interessant qua aanbod en prijzen vooral als je van RPG's houd en het is onbegrijpelijk dat Sony deze sterke bibliotheek opgegeven heeft...
Vita sla ik over vanwege de slechte verkrijgbaarheid. Ik heb sinds dit jaar wel een PSP voor de zeer interessante exclusives als Dracula X Chronicles, en om remakes te spelen van enkele retro titels die op andere platforms te duur zijn (Megaman X; Tactic's Ogre, Final Fantasy IV). Maar voor PSP pik ik alleen de echt goede titels mee wanneer ik er tegenaan loop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
Flozem schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 22:49:
[...]

Vita sla ik over vanwege de slechte verkrijgbaarheid. Ik heb sinds dit jaar wel een PSP voor de zeer interessante exclusives als Dracula X Chronicles, en om remakes te spelen van enkele retro titels die op andere platforms te duur zijn (Megaman X; Tactic's Ogre, Final Fantasy IV). Maar voor PSP pik ik alleen de echt goede titels mee wanneer ik er tegenaan loop.
Daarom is een PSP erbij goed voor plezier voor weinig geld ^.^ ik had FF 1&2 plus 3&4 the complete chapters via Nedgame inclusief verzending voor iets van 40 euro.

Voor de DS kost één FF deel meestal wel 15 a 20 euro en voor de GBA.. dat zal nog wel iets meer zijn net als Breath of fire en Tactics ogre ;)

Als je wilt dan kan ik weleens een lijst maken van RPG's misschien zit er één tussen die je nog niet kent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
JehannesWeggen schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 01:06:
[...]
Als je wilt dan kan ik weleens een lijst maken van RPG's misschien zit er één tussen die je nog niet kent :)
Graag - maar laten we dat via pm of een apart topic doen. ;)

on topic:
Net Shantae & the Pirate's Curse uitgespeeld. Super leuk spel en nu goedkoop te krijgen via Humblebundle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
Flozem schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 07:54:
[...]

Graag - maar laten we dat via pm of een apart topic doen. ;)

on topic:
Net Shantae & the Pirate's Curse uitgespeeld. Super leuk spel en nu goedkoop te krijgen via Humblebundle.
Hi Flozem inderdaad het ging ver over off topic heen... je krijgt deze week een lijst binnen via PM :)

De Humble actie bied veel voor weinig plus er gaat een deel naar Goede doelen ik moet nog achter een betaal mogelijkheid aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Nou moe... Start ik de Wii U op om de laatste spellen van de Humble Bundle te downloaden zie ik alsnog dat de schijfruimte vrijgekomen is. 8)7

Zal wel met uit-/inschakelen te maken hebben dat de ruimte vrij is gemaakt. Altijd fijn als problemen zichzelf oplossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
Hi Dee mooi om te horen dat het nu opgelost is en veel plezier met de Humble aankopen :)

Ah dank je Ray dat wordt een prachtige dag 14 Juni! de afgelopen Zelda video's waren al genoeg om mij enthousiast te maken maar Aonuma blijft het zeggen dat deze Zelda anders is.

Ben erg benieuwd wat het Zelda team ons gaat brengen en wat jij Ray ;) ik hoop nog steeds stiekem dat het toch met de Kerst voor de WiiU komt....

[ Voor 7% gewijzigd door Tri Force op 06-05-2016 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
http://www.insidegamer.nl...-sun-en-moon-komt-dinsdag

http://www.insidegamer.nl...kt-gebruik-van-cartridges

http://www.insidegamer.nl...-met-zelda-wii-u-gameplay

Misschien niet de juiste plek om dit te posten, maar het zijn wel sappige geruchten.

Ten eerst, goed te horen dat er pokemon nieuws komt.

Maar ten tweede lijkt het erop dat nintendo steeds minder gaat doen met de e3. Het lijkt erop dat het alleen zelda stream word, leuk natuurlijk maar kan me ook niet voorstellen dat het langer dan 20 minuten gaat duren.

En dat de nx cartridges/sd kaartjes zou krijen is ook bijzonder, huidige games voor de ps4/xbone zijn z'n 40/50 gb groot. Zulke grote kaartjes kosten nog al wat. Als het waar is schik je third party studios meteen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nintendo 3DS - Deel 1
Nintendo NX - Nieuws en geruchten topic
Misschien niet de juiste plek om dit te posten, maar het zijn wel sappige geruchten.
Zie bovenstaande links. ;)
En dat de nx cartridges/sd kaartjes zou krijen is ook bijzonder, huidige games voor de ps4/xbone zijn z'n 40/50 gb groot. Zulke grote kaartjes kosten nog al wat. Als het waar is schik je third party studios meteen af.
De geruchten gaan de ronde dat het om 32 GB kaartjes gaat. Een 32 GB SD kaartje kun je al krijgen voor 7 piek en een SD kaart is beschrijfbaar geheugen, iets wat je niet nodig hebt om een spel op te slaan (die PS4/XBO schijfjes zijn toch ook niet beschrijfbaar?). Dit kan de kosten omlaag brengen. Tel daarbij op dat de verpakking kleiner kan en dat je daarmee materiaalkosten kunt besparen.

Daarnaast heeft 't andere voordelen zoals hogere leessnelheden dan een optisch schijfje (dus ook geen mandatory hard disk installs nodig); er hoeft geen disc drive in de console (in het geval van de Wii U is dat het onderdeel dat de meeste ruimte in beslag neemt); en, mocht de NX een platform zijn met meerdere form factors (waar Iwata in het verleden over sprak), dan kunnen fysieke games tussen de handheld en console worden uitgewisseld (een Blu-Ray disc stop je niet zo snel in een handheld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:08
En dat de nx cartridges/sd kaartjes zou krijen is ook bijzonder, huidige games voor de ps4/xbone zijn z'n 40/50 gb groot.
Mwa, de grootste games zijn zo groot ja, maar bij lange na niet allemaal hoor:
https://www.finder.com/xbox-one-install-sizes
En de grootste zou ik eigenlijk niet meetellen want dat is eigenlijk 3 of 4 games.

Ook is het voor developers vaak wel lekker makkelijk ook, ik heb niet het idee dat ze echt zuinig omspringen met opslagruimte. Het past op de disc, dus boeien. Als het echt krap zou worden en het is niet mogelijk of wenselijk om grotere chippies te gebruiken voor de cartridge van deze game, dan zouden ze altijd nog net iets meer compressie kunnen toepassen op de cutscenes en/of textures.

Ik vind het wel wat hebben eigenlijk, en het is toch een stuk robuuster dan een schijfje. Die schijfjes zijn maar kwetsbaar, als de NES schijfjes had gehad dan denk ik dat je nu nog heel wat meer moeite zou hebben om aan bepaalde games te komen dan dat nu al het geval is.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Terug naar een vorm van cartridge? Als ze de opslag weten te verhogen dan is dat een apart en goed idee vanwege de snelheid en robuustheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik ga even de boef uithangen: firmware 5.5 kan nu ook backups afspelen.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-09 21:42
Ik heb twee keys over van de humble bundle actie. Heb zelf geen Wii U, alleen een 3DS. Voor de liefhebber:

Affordable Space Adventures - Wii U
B0LXCLR12F57XNQR

Shantae and the Pirate's Curse - Wii U
B0LGGN1T3W8NGBWQ

Laat even weten wanneer ze gebruikt zijn, dat scheelt andere tweakers weer werk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:20
Leuke actie! Ik heb ze zelf niet gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
Skire schreef op zondag 08 mei 2016 @ 11:17:
Ik heb twee keys over van de humble bundle actie. Heb zelf geen Wii U, alleen een 3DS. Voor de liefhebber:

B0LXCLR12F57XNQR

B0LGGN1T3W8NGBWQ

Laat even weten wanneer ze gebruikt zijn, dat scheelt andere tweakers weer werk ;)
Werkelijk een prachtig gebaar Skire :) naast mee te doen met het Goede doel geef je ook de software weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 16:59
Skire schreef op zondag 08 mei 2016 @ 11:17:

B0LXCLR12F57XNQR

B0LGGN1T3W8NGBWQ

Bedankt, ik heb Shantae and the Pirate's Curse gebruikt. Bij Affordable Space Adventures kreeg ik de melding dat deze al gebruikt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Swords en Soldiers 2 (die aan de Bundle is toegevoegd) had ik al..

Hier is de code voor de liefhebbers:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Laat even weten wanneer je de code gebruikt hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricyosma
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-05 10:21
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2016 @ 17:48:
Swords en Soldiers 2 (die aan de Bundle is toegevoegd) had ik al..

Hier is de code voor de liefhebbers:
Members only:

Laat even weten wanneer je de code gebruikt hebt
Dank u O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:22
Over van de Humble Bundle: Shantae and the Pirate's Curse (Wii U):
Members only:

[ Voor 3% gewijzigd door hcQd op 08-05-2016 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
hcQd schreef op zondag 08 mei 2016 @ 19:13:
Over van de Humble Bundle: Shantae and the Pirate's Curse (Wii U):
Members only:
Bedankt, maar deze was helaas al gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:22
Seroczynski schreef op zondag 08 mei 2016 @ 20:20:
[...]

Bedankt, maar deze was helaas al gebruikt :)
Zonder het te melden? Dat is niet netjes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 10:31
Mocht iemand nog een swords and soldiers 2key over hebben ik ben er hard naar opzoek wil er best wat voor geven.
OT: cardridges om piraterij te voorkomen?
Nooit echt begrepen waaorm je daarvoor zou kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Darksiders 2 ziet er eigenlijk best mooi uit op de Wii U, ik snap niet waarom paar mensen op sommige sites klaagden dat het lelijk was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-09 13:59

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Mizgala28 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 13:35:
Darksiders 2 ziet er eigenlijk best mooi uit op de Wii U, ik snap niet waarom paar mensen op sommige sites klaagden dat het lelijk was...
Misschien in verhouding tot de andere consoles.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Touchdomex schreef op maandag 09 mei 2016 @ 13:41:
[...]

Misschien in verhouding tot de andere consoles.
Ook dan is het een heel mooi spel, tenzij hun het met de PC versie vergeleken snap ik het gezeur alsnog niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Mizgala28 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 15:23:
[...]

Ook dan is het een heel mooi spel, tenzij hun het met de PC versie vergeleken snap ik het gezeur alsnog niet.
Ik heb zowel de Wii U als PC versie gespeeld, afgezien van de resolutie is er geen verschil
zie ook:

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
Darksiders 2 is een heerlijk spel vooral voor de WiiU was en is het een gewenst spel :)

Vindt het jammer dat er nooit een Duo pack is gekomen inclusief deel 1 zoals wat wel met Bayonetta is gedaan.

Of Darksiders 3 ooit komt geen idee maar veel plezier met deel 2 er zijn puzzels en er is actie en dat kan per smaak ingedeeld worden door de skills en uitrusting ;)

PS.. een tip er zit een bug in het DLC pack of de bug komt door te volle inventaris.. het is een screenfreez die om de zoveel tijd kan gebeuren.

[ Voor 16% gewijzigd door Tri Force op 10-05-2016 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Ik loop sinds kort tegen schijfruimte problemen aan met mijn Wii U. Nu wil ik wat extra opslag ruimte toevoegen aan de Wii U. Ik las dat SD kaartjes niet handig zijn omdat je daar geen games kan opslaan (+ is traag). Wat gebruikt men hier? Een externe HDD of een USB stick?

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een oude 1 TB 2.5" schijf. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:22

TFHfony

Professional Weirdo

JerX schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 08:31:
Ik loop sinds kort tegen schijfruimte problemen aan met mijn Wii U. Nu wil ik wat extra opslag ruimte toevoegen aan de Wii U. Ik las dat SD kaartjes niet handig zijn omdat je daar geen games kan opslaan (+ is traag). Wat gebruikt men hier? Een externe HDD of een USB stick?
Een 128GB USB stick.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Laatst online: 18-09 13:44

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Dat is toch niet ondersteund, een externe USB-opslag zonder eigen powersource?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tukk schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 09:05:
[...]

De hoeveelheid stroom die een USB port kan leveren is beperkt, dus het wordt door Nintendo afgeraden. Ook flash-based media zoals een SD kaart of USB-stick worden afgeraden.

* RayNbow heeft trouwens z'n 2.5" schijf aangesloten met een Y-kabel, vergelijkbaar hoe de GameCube controlleradapter stroom krijgt via een 2e USB port.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Tukk schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 09:05:
[...]

Dat geldt met name voor HDD's omdat deze veel meer stroom nodig hebben dan flash media.
Flash media wordt dan weer afgeraden in verband met de betrouwbaarheid... Maar ik ken meer mensen die het zo doen en het werkt prima. Gewoon een degelijk stickie er in. Hier zit hij er al een paar jaar zonder problemen in. Lekker stil, energie zuinig, geen kabels & snel genoeg.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Laatst online: 18-09 13:44

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

ok, thanks.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
JerX schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 08:31:
Een SD kaart werkt bijna niet op de WiiU misschien met een SD Adapter maar een Kaartlezer werkte bij mij niet.

Als je iets aan ruimte er bij wilt kijk voor een 16gb USB Stick deze kosten iets van 8 euro.

Of haal een externe HDD en wat Ray waarschijnlijk bedoelt is YouTube: Wii U USB Y Cable for Self-Powered External HDD issue ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Dat is toch echt wel weer een teken dat Splatoon de nieuwe klassieker is.

Zodra ik XCX op 100% heb en de superbosses solo te voet weet te verslaan zal ik als eerste weer terugkeren naar Splatoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Ik heb een Wii-U op de kop getikt. Dat geeft ook een boost aan de Wii spellen maar die heb ik destijds verkocht of weggegooid... ik speelde immers alles vanaf een hardeschijf omdat dat makkelijker was.
De Wii-U kan dat -volgens mij- niet of althans, ik heb de games voor een softmod niet.
Nu dacht ik de normale Wii er naast te zetten... kan de Wii-U sensor balk (en voeding) op de normale Wii aangesloten worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Volgens mij dezelfde aansluiting, zelfs exact dezelfde balk.

Mijn dochter is helemaal gek op LEGO Marvel Avengers

[ Voor 86% gewijzigd door PcDealer op 16-05-2016 12:56 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RainNl
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-12-2023
Even een vraagje.Ik ben opzoek naar een wii u,voornamelijk voor pokemon tournament.Ik heb vernomen dat er ook een bundel is met de speciale controller.Is die niet in Nederland te koop?Ik kan hem niet vinden namelijk.

PSN:AssFire_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RainNl schreef op maandag 16 mei 2016 @ 17:12:
Even een vraagje.Ik ben opzoek naar een wii u,voornamelijk voor pokemon tournament.Ik heb vernomen dat er ook een bundel is met de speciale controller.Is die niet in Nederland te koop?Ik kan hem niet vinden namelijk.
Dat kan best kloppen. Het enige nieuws dat ik kan vinden gaat over Pokken bundels in Japan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RainNl
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-12-2023
He balen.Dan maar kijken wat de beste deal is.En de controller los kopen.Ik vond de game erg vermakelijk toen ik het in de arcade hal speelde.

PSN:AssFire_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Via tweakers een oude game PC kunnen ruilen voor een Wiiu met mariokart. Zelf nog Smash, SM3D en NSMB gescoord. Ik kan wel weer even door. Daarna staan Donky Kong, Pikmin en the Wonderful 101 op de planning en misschien wel een replay van wind waker.

Grappig is dat ik merk dat ik alleen bij Nintendo spellen nog dat magische gevoel krijg dat ik mis bij bijv. mijn ps4 games (op een uitzondering na).

Ik ga dit topic in de gaten houden, al zal het ws wel langzaam doodbloeden ivm NX.

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
De NX zou naast de 3DS en de WiiU moeten komen. Verwacht dat het niet zo hard dood zal bloeden, maar dat is uiteraard nog maar de vraag tot de NX echt geshowt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

TTHEEBO1 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:35:
Via tweakers een oude game PC kunnen ruilen voor een Wiiu met mariokart. Zelf nog Smash, SM3D en NSMB gescoord. Ik kan wel weer even door. Daarna staan Donky Kong, Pikmin en the Wonderful 101 op de planning en misschien wel een replay van wind waker.

Grappig is dat ik merk dat ik alleen bij Nintendo spellen nog dat magische gevoel krijg dat ik mis bij bijv. mijn ps4 games (op een uitzondering na).

Ik ga dit topic in de gaten houden, al zal het ws wel langzaam doodbloeden ivm NX.
Heb ik ook met mijn laat aangeschafte Wii U. Vooral met Xenoblade Chronicles X. Dat gevoel heb ik op de PS4 nog niet gehad.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
Xenoblade twijfel ik erg over. Ben nooit een grote jrpg speler geweest (wel westerse rpgs) en hoorde dat het erg overweldigend is qua combat systemen, shouts etc. De wereld spreekt me wel erg aan. Luxeprobleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Xenoblade geeft mij weer dat gevoel van toen ik op de Amiga deed gamen. Heerlijk.

Dikke aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
Tempted... Eerst maar eens even die andere titels uitleven. 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
Over XCX [WII U] Xenoblade Chronicles X het is elke cent en seconde waard ongeacht het Genre waar je van houd ;)

Tot zover qua nieuwe software staat XCX bij mij op #1 geen twijfel mogelijk maar als de HD's versies van Windwaker en Twilight princess erbij worden genomen.. geen idee hoe de rangschikking dan is.

Deze drie spellen kun je ook bijna niet vergelijken en zijn allemaal Meesterwerken en Zelda 2017 komt ook nog... dus mogelijk 4 spellen op gedeelde eerste plaats :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remcheese
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:15
TTHEEBO1 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:05:
Xenoblade twijfel ik erg over. Ben nooit een grote jrpg speler geweest (wel westerse rpgs) en hoorde dat het erg overweldigend is qua combat systemen, shouts etc. De wereld spreekt me wel erg aan. Luxeprobleem!
De wereld is erg groot en er is veel te ontdekken.

Het combat systeem valt erg mee, je kan het zo moeilijk maken als je zelf wil:

Shouts heb je niet veel nodig maar, tactisch gebruik levert wel voordeel op.
Meestal per enemy roep je een keer "concentrate fire" zodat iedereen op dezelfde enemy(of deel ervan) schiet/slaat en dan is het ook nog maar alleen: + indrukken(open shout menu) 1x omlaag en weer +indrukken voor sluit menu.

Verder geeft het spel goede hints dmv een korte flash op de betreffende "wapenknop" onderin zodat je weet dat deze linken/combo's/shouts kunnen oproepen bij je medespelers.

Wat betreft weapons en gear: er is een knop waarmee je in 1x de beste armour/wapens kunt equippen mocht je te diep gaan en het mooiste: cosmetische gear trekt je poppetje er overheen aan en doet niets negatiefs met de stats.
Maw: je kan in een badpak rondrennen en ondertussen gewoon beschermd zijn door "power armor"

Side missions geven veel achtergrond info en sommige zijn zelf van het niveau
"WTF! die zag ik niet aankomen" (onderbroeken voor aliens 8)7 )

Ik ben ook geen jrpg-er maar vermaak me er al sinds de launch mee (incl werk, kinderen en uncharted4 ) Zit pas op 2/3 van de main story zo achterlijk veel is er te vinden.

Tot zover mijn ophemelsessie. :)

Je kan je er geen buil aan vallen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTHEEBO1
Hahaha, thanks, daar gaat weer 60 euro ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Die truc voor de beste gear equippen kende ik niet... vanavond maar is proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-09 12:30
JerX schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 14:52:
Die truc voor de beste gear equippen kende ik niet... vanavond maar is proberen.
Houd er alleen rekening mee dat die primair naar attack/defence kijkt, maar niet naar buffs of andere effecten. Het is een handige optie, maar vooral als je echt end-game gear gaat gebruiken, zijn er veel betere setups die echter qua raw damage lager uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
Inderdaad wat Seal zei en met de end gears er veel te vinden en te creëren maar om Buffs toe te voegen kost veel materiaal grinden..

Op Youtube of via hier het XCX topic zijn leuke farm spots te vinden met kant en klare uitrustingen inclusief random stats en buffs en kijk dan naar het socket aantal om simpele buffs als XX HP en TP toe te voegen en dezen zijn makkelijk te maken :)

Veel plezier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 00:27
Deze week twilight princess en epic mickey 2 gehaald, leuk vermaak voor de rustige zomer!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --_--
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-12-2022
Zijn hier mensen die 1 of meerdere van de volgende spellen will hebben? Komen uit de humble bundle, maar ik heb geen wii u. Ik hoef er niks voor te hebben dus als je interesse hebt zal ik de codes PMen.

Affordable Space Adventures
Shantae and the Pirate's Curse
Freedom Planet
Darksiders II
Runbow
Swords & Soldiers II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Mocht de code niet vergeven zijn, heb ik wel interesse in de affordable space adventures...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen.H
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 13:56
En als de code voor darksiders nog niet weg is, daar zou ik wel interesse in hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Dat is aardig van je --_--

Ik zou graag eens Shantae and the Pirate's Curse spelen op de Wii U :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Van de week Project Zero aangeschaft met de MM 3 halen 2 betalen actie. Fan van het spel sinds de eerste delen en mooi meegenomen dat het alleen verkrijgbaar is in de "limited edition" versie. Vandaag op het idee gekomen om Lego City Undercover toch maar eens aan t schaffen en dat bleek schier onmogelijk. Nauwelijks verkrijgbaar nieuw (in de variant met Lego poppetje) en op eBay rond de 100 Euro. Nu als het goed is toch weten te regelen voor 20 Euro inc. maar had niet verwacht dat het zo slecht beschikbaar zou gaan worden. De essential versie wil ik namelijk überhaupt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Exorcist schreef op zondag 29 mei 2016 @ 23:27:
Van de week Project Zero aangeschaft met de MM 3 halen 2 betalen actie. Fan van het spel sinds de eerste delen en mooi meegenomen dat het alleen verkrijgbaar is in de "limited edition" versie. Vandaag op het idee gekomen om Lego City Undercover toch maar eens aan t schaffen en dat bleek schier onmogelijk. Nauwelijks verkrijgbaar nieuw (in de variant met Lego poppetje) en op eBay rond de 100 Euro. Nu als het goed is toch weten te regelen voor 20 Euro inc. maar had niet verwacht dat het zo slecht beschikbaar zou gaan worden. De essential versie wil ik namelijk überhaupt niet.
Laat mij raden, omdat de cover niet beval?
Pagina: 1 ... 97 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic