Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Mizgala28 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 03:17:
[...]

Laat mij raden, omdat de cover niet beval?
Yep, zelfde geldt voor Plaitnum/essential games op de PS1/2/3 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01:04
Exorcist schreef op maandag 30 mei 2016 @ 08:31:
[...]

Yep, zelfde geldt voor Plaitnum/essential games op de PS1/2/3 :)
Begrijp ik, alleen is het bij de Wii U essentials niks meer dan de papieren cover dat anders is, terwijl bij Sony ook het doosjes en de schijf anders zijn.

Ieder z'n ding blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Echt randzaken die mij niet interesseren. Doosje ligt toch maar in de kast en als ik het spel speel kan ik de disc toch niet zien.
Lolz

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:50
Heb het ook lang volgehouden, maar als ik nu nog een spel in de winkel koop dan gaat het hoesje gelijk de kliko in en de cd in een grote map. Had op een gegeven moment 500+ hoesjes op zolder waar ik nooit naar omkeek, maar die wel altijd in de weg lagen. Nu digitaal of als het echt in de prijs scheelt enkel de disc....love it ;) (verkoop ook nooit wat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 18:42
Mizgala28 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 03:17:
[...]

Laat mij raden, omdat de cover niet beval?
Ik meen me te herinneren dat je de covers van de oude Player's Choice titels gewoon kon omdraaien om de originele cover te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:47
Seal64 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 17:48:
[...]

Ik meen me te herinneren dat je de covers van de oude Player's Choice titels gewoon kon omdraaien om de originele cover te hebben?
Volgens mij zijn dat alleen de Gamecube remakes met "new play controls". Dat was inderdaad wel fijn dat je de hoesjes kon omdraaien. De oorspronkelijke cover was namelijk foeilelijk. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
Flozem schreef op maandag 30 mei 2016 @ 18:20:
[...]

Volgens mij zijn dat alleen de Gamecube remakes met "new play controls". Dat was inderdaad wel fijn dat je de hoesjes kon omdraaien. De oorspronkelijke cover was namelijk foeilelijk. :X
Dat zou kunnen - Pikmin en Pikmin 2 hebben dat in ieder geval wel en daar heb ik ze ook inderdaad omgedraaid - die NPC versie is niet echt een verbetering, nee. Buiten die twee heb ik ook eigenlijk geen Player's Choice games in huis, buiten een paar op de N64 en daar is het uiteraard geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Vandaag ben ik officieus afgestudeerd en daarom heeft mijn vriendin mijn/ons een Wii U + Mario Kart cadeau gedaan. Op de Wii hebben wij ontzettend veel gekart en elkaar in elkaar gebeukt met Super Smash, en persoonlijk ben ik wel van de Zelda games, ik moet Wind Waker nog eens uitspelen en ook Skyward Sword moet ik afmaken. Maar denken jullie dat het misschien een beter idee om even te wachten op de Nintendo NX die om de hoek staat te kijken? :)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:52
Zoals je in het NX topic leest wordt de NX misschien alweer uitgesteld. Zou even de E3 afwachten, misschien dat daar meer wordt gezegd.

Als je hem al in huis hebt dan is het in elk geval de moeite om Wind Waker te halen en deze te spelen :)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Gynnad schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 22:07:
Zoals je in het NX topic leest wordt de NX misschien alweer uitgesteld. Zou even de E3 afwachten, misschien dat daar meer wordt gezegd.

Als je hem al in huis hebt dan is het in elk geval de moeite om Wind Waker te halen en deze te spelen :)
Ja we hebben de Wii-U hier al staan, zojuist even een rondje gekart. Meteen alweer dikke lol. Wij zijn geen fervente gamers dus heel veel games hoeven we niet. Waarschijnlijk houdt dat wel op bij ~4. Dus dat er geen nieuwe games in ontwikkeling zijn is niet zo'n probleem. En de NX is nog wel aardig in mysterie onthuld. Als die weer is uitgesteld denk ik dat ik de Wii-U gewoon houd :)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-09 08:19
Gefeliciteerd Mr met het slagen en het bezit van een WiiU!

Welkom in de wonderlijke wereld van ongekend Plezier en Exclusiviteit... het is net Alice in Wonderland ;)

Maar serieus naast Windwaker en Twilight princess is Xenoblade X echt een aanrader en verdere software voor actie zoals Darksiders, Mass effect, Ninja gaiden, Deus ex, Splinter cell, One piece, etc. zijn vermakelijk voor een paar euro's.

Veel plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

JehannesWeggen schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 23:20:
Gefeliciteerd Mr met het slagen en het bezit van een WiiU!

Welkom in de wonderlijke wereld van ongekend Plezier en Exclusiviteit... het is net Alice in Wonderland ;)

Maar serieus naast Windwaker en Twilight princess is Xenoblade X echt een aanrader en verdere software voor actie zoals Darksiders, Mass effect, Ninja gaiden, Deus ex, Splinter cell, One piece, etc. zijn vermakelijk voor een paar euro's.

Veel plezier :)
Twilight Princess had ik op de Wii al eens uitgespeeld, dus die sla ik nu over. Ik was wel begonnen aan Skyward Sword op de Wii maar nooit doorheen gekomen. Klopt het dat de Wii-U "gewoon" Wii games speelt vanaf de disc? Wordt er dan ook nog het één en ander geupscaled? En zijn er dan nog wijzigingen in de gameplay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
MrVegeta schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 08:37:
[...]

Twilight Princess had ik op de Wii al eens uitgespeeld, dus die sla ik nu over. Ik was wel begonnen aan Skyward Sword op de Wii maar nooit doorheen gekomen. Klopt het dat de Wii-U "gewoon" Wii games speelt vanaf de disc? Wordt er dan ook nog het één en ander geupscaled? En zijn er dan nog wijzigingen in de gameplay?
Geen upscaling geen wijziging in gameplay :P

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

JerX schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 08:39:
[...]

Geen upscaling geen wijziging in gameplay :P
Haha, da's jammer. Alleen wat scherpere randjes en betere kleuren vanwege de HDMI? Ik kan ook nergens iets vinden over een SS remake voor de Wii-U, zijn daar toevallig nog geruchten over? Want de game ziet er op de Dolphin Emu er echt fantastisch uit.

[ Voor 25% gewijzigd door MrVegeta op 03-06-2016 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:23
MrVegeta schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 08:37:
[...]

Ik zie SS als werken. Na een dag werken heb ik in de avond nooit zin om te staan zwaffelen met de wiimote. Wil hem uitspelen en ben al een eind, maar na een half uurtje heb ik het echt wel gezien.

On a different note. De SS wiimote die door batterij lekken beschadigd is, is omgeruild op uiteraard eigen kosten. Ik ben weer blij. Reden dat de batterijen zijn gaan lekken? Omdat ik er SS mee speelde en je raadt het al, al maanden iedere dag de intentie, maar gewoon geen puf om te spelen. Life is cruel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
MrVegeta schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 08:41:
[...]

Haha, da's jammer. Alleen wat scherpere randjes en betere kleuren vanwege de HDMI? Ik kan ook nergens iets vinden over een SS remake voor de Wii-U, zijn daar toevallig nog geruchten over? Want de game ziet er op de Dolphin Emu er echt fantastisch uit.
Ik denk dat je het verschil amper ziet, ze hebben SS destijds uitgebracht voor de Wii U. De game is alleen nergerns meer te vinden / te koop. Weet niet of daar heel veel verschil in zit..

Persoonlijk vond ik SS echt een zeer mooie game op de Wii (art style). Sowieso koop je geen Nintendo voor de graphics :P Gewoon die disc erin proppen en enjoy the game 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

JerX schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 08:53:
[...]

Ik denk dat je het verschil amper ziet, ze hebben SS destijds uitgebracht voor de Wii U. De game is alleen nergerns meer te vinden / te koop. Weet niet of daar heel veel verschil in zit..

Persoonlijk vond ik SS echt een zeer mooie game op de Wii (art style). Sowieso koop je geen Nintendo voor de graphics :P Gewoon die disc erin proppen en enjoy the game 8)
Dat is waar, de art direction ziet er inderdaad goed uit, maar daar is natuurlijk wel meer van te genieten op een hogere resolutie ;). Het verschil tussen MK Wii en MK 8 is echt een verschil van dag en nacht, had gehoopt dat er misschien ook zoiets zou zijn voor SS.
Arunia schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 08:52:
[...]

Ik zie SS als werken. Na een dag werken heb ik in de avond nooit zin om te staan swaffelen met de wiimote. Wil hem uitspelen en ben al een eind, maar na een half uurtje heb ik het echt wel gezien.
Ik vond het zwaaien met de Wii-mote wel wat meevallen, wat ik lastig vind is de mote naar beneden te draaien om bijvoorbeeld naar beneden te vliegen. Dat is wel een draaibeweging die niet helemaal lekker gaat met de pols. Ook waren die pop ups stront irritant :p

Wat raden jullie meer aan, SS of WW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Pants down WW, de WiiU versie is minder sharts grinden dan toen op de gamecube. Dus de aanpassingen zijn daar wel erg fijn.
Maar dat is mijn mening. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

WW! WW! WW!

Niet zulke gare besturing als de SS!

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Arunia schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:05:
Pants down WW, de WiiU versie is minder sharts grinden dan toen op de gamecube. Dus de aanpassingen zijn daar wel erg fijn.
Maar dat is mijn mening. :p
Touchdomex schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:09:
WW! WW! WW!

Niet zulke gare besturing als de SS!
Dan pik ik WW op, en dan misschien hopen dat SS op de NX geremasterd wordt met verbeterde graphics en optionele motion control. Thanks. Trouwens wij vonden Mario Party Wii niet fantastisch, deze scoort op ook een 73 op metacritics, en MP10 scoort nog maar 66. Is die nog de moeite waard om op te pikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Tja. MP 10 heb ik wel liggen en eigenlijk 2 keer gespeeld in mijn eentje. Dus op dit moment zou ik hem niet aanraden. Zitten wel leuke dingen in wat ik me nog herinner, maar blijft beetje van hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
SS vond ik veel leuker dan WW, tis ff wennen met de Wii Mote.. Als je er echter aan gewend ben speelt het vrij soepel. Ik vond het altijd wel episch om zo te slaan met mijn zwaard.
spoiler:
Vooral het eerste moment toen je het zwaard uit de steen moest trekken, ik stond net zoals je een zwaard er uit trekt met de Wii Mote, epic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
Mijn volgorde van Zelda is Twilight princess HD vanwege de serieuze sfeer en gevecht systeem en combo's en dan Windwaker HD vanwege de vrolijkheid en ook een solide vech systeem en dan Skyward sword..

Inderdaad het spel is niks minder dan TP en WW misschien zelfs iets meer want SS is het begin van de Zelda serie voor elke tijdlijn :)

Maar die Motion control ik ben daar ook geen fan van.. destijds van de Wii is het eigenlijk meer getolereerd en nu ook met de Gamepad.

Bijvoorbeeld met XCX heeft de GP echt een functie maar met sommige software denk ik van was dit nu nodig.. waarom niet gewoon de Pro controller.

Een spel als Starfox zero zal vast zo een spel zijn waarvan je denkt ja hier is de GP voor nodig anders was het een andere ervaring ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Omdat er nog steeds Wii U bij de release platforms staat dump ik deze hier even :P

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

AstralizeR schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 09:00:
Omdat er nog steeds Wii U bij de release platforms staat dump ik deze hier even :P
[video]
Die wordt zo nice O+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
Yooka Laylee ziet er prachtig uit en zal vast een prima balans hebben van uitdaging en plezier :)

De WiiU heeft wel Yoshi en Donkey kong etc. maar dit is net iets anders en zeer welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcheese
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 15:16
de E3 site staat online, maar er is niet veel te vinden behalve wat klein speelgoed:

http://e3.nintendo.com/#

http://e3.nintendo.com/assets/video/bg-zelda.mp4
http://e3.nintendo.com/assets/video/bg-hero.mp4
http://e3.nintendo.com/assets/video/bg-treehouse.mp4

[ Voor 76% gewijzigd door remcheese op 08-06-2016 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:55

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Valt het jullie ook op dat bepaalde 'reguliere' Wii U games 'zeldzaam' aan het worden zijn?

- Need For Speed: Most Wanted
- Pac-Man and the Ghostly Adventures
- Pac-Man and the Ghostly Adventures 2
- Barbie: Dreamhouse Party

Ik ben bezig met een complete Wii U collectie en dat viel me zo ineens even op ;)

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GF0RCE
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-08 13:39
AstralizeR schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 09:00:
[video]
En dat niet alleen, Playtonic (voor een groot deel de vroegere bezetting van Rare) doet zelf de Wii U versie naast de PC versie. Dit betekent dat het porten anar XBone en PS4 door Team 17 gedaan wordt. Dus niet alleen komt het uit, we kunnen ook een degelijke versie verwachten en niet een slap aftreksel van een port.

Plus de muziek van David Wise _/-\o_ . Die beste meneer heeft ook de muziek van Tropical Freeze gedaan bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
ricost schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 14:15:
Valt het jullie ook op dat bepaalde 'reguliere' Wii U games 'zeldzaam' aan het worden zijn?

- Need For Speed: Most Wanted
- Pac-Man and the Ghostly Adventures
- Pac-Man and the Ghostly Adventures 2
- Barbie: Dreamhouse Party

Ik ben bezig met een complete Wii U collectie en dat viel me zo ineens even op ;)
Zeldzame games heb je niet voor de Wii U, "uncommon" games wel, games die moeilijker verkrijgbaar zijn maar niet zeldzaam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

GF0RCE schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 14:47:
[...]

En dat niet alleen, Playtonic (voor een groot deel de vroegere bezetting van Rare) doet zelf de Wii U versie naast de PC versie. Dit betekent dat het porten anar XBone en PS4 door Team 17 gedaan wordt. Dus niet alleen komt het uit, we kunnen ook een degelijke versie verwachten en niet een slap aftreksel van een port.

Plus de muziek van David Wise _/-\o_ . Die beste meneer heeft ook de muziek van Tropical Freeze gedaan bijv.
Oeh is er een reden dat ze de WiiU versie zelf doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

Mizgala28 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 14:52:
[...]

Zeldzame games heb je niet voor de Wii U, "uncommon" games wel, games die moeilijker verkrijgbaar zijn maar niet zeldzaam.
Vandaar ook 'zeldzaam'. Echt zeldzaam is iets waar er maar een paar van zijn, maar daar gaat het hier niet om. Ken er iemand meer games die in dat lijstje thuishoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
ricost schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:18:
[...]

Vandaar ook 'zeldzaam'. Echt zeldzaam is iets waar er maar een paar van zijn, maar daar gaat het hier niet om. Ken er iemand meer games die in dat lijstje thuishoren?
Ik denk dat je daar op den duur Darksiders 2 wel bij kunt zetten. Die zag ik al nooit in de winkels liggen, en met het failissement van THQ is die ook niet meer in de eShop verkrijgbaar. Dus óf je hebt 'm al, óf je moet gaan jagen naar een fysieke versie.

Hij zat pasgeleden nog wel in die humble bundle geloof ik.

Then again, die versie is wel leuk voor verzamelaars, maar hij rammelt nogal. Ik heb 'm, maar hij loopt, vooral tegen het einde van de game, geregeld vast, dus ik heb in een summer sale het Darksiders franchise pack op Steam binnengehaald ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

Seal64 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:24:
[...]

Ik denk dat je daar op den duur Darksiders 2 wel bij kunt zetten. Die zag ik al nooit in de winkels liggen, en met het failissement van THQ is die ook niet meer in de eShop verkrijgbaar. Dus óf je hebt 'm al, óf je moet gaan jagen naar een fysieke versie.

Then again, die versie is wel leuk voor verzamelaars, maar hij rammelt nogal. Ik heb 'm, maar hij loopt, vooral tegen het einde van de game, geregeld vast, dus ik heb in een summer sale het Darksiders franchise pack op Steam binnengehaald ;(
Heb alleen het begin even gespeeld, was niet echt mijn game.
Het lijkt er ook op alsof bijna iedere winkel (Intertoys/Media Markt/Toys XL) hetzelfde Wii U assortiment heeft (1st party Nintendo titels).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Seal64 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:24:
[...]

Darksiders 2 ligt al maanden voor 12 euro bij Nedgame :P
ricost schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:18:
[...]

Ik bekijk het anders, als die stelling zou kloppen zou mijn gehele Vita collectie dus "zeldzaam" zijn omdat Vita games uncommon zijn maar aangezien dat niet het geval is zijn alleen paar games daarvan echt zeldzaam (zeer slecht en/of duur verkrijgbaar)

NFS Most Wanted U en FIFA 13 zouden zeldzaam kunnen worden, beide games waren haast nergens te koop en dat is sowieso zeer ongebruikelijk voor een fifa titel.

De NFS is sowieso een zeer goed spel voor de Wii U, de FIFA is gewoon fifa, niks mis mee dus.

[ Voor 35% gewijzigd door Mizgala28 op 09-06-2016 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GF0RCE
Ik bekijk het anders, als die stelling zou kloppen zou mijn gehele Vita collectie dus "zeldzaam" zijn omdat Vita games uncommon zijn maar aangezien dat niet het geval is zijn alleen paar games daarvan echt zeldzaam (zeer slecht en/of duur verkrijgbaar)

NFS Most Wanted U en FIFA 13 zouden zeldzaam kunnen worden, beide games waren haast nergens te koop en dat is sowieso zeer ongebruikelijk voor een fifa titel.

De NFS is sowieso een zeer goed spel voor de Wii U, de FIFA is gewoon fifa, niks mis mee dus.
NFS is volgens mij nog steeds ruim verkrijgbaar. Ik heb em een tijdje geleden zitten opzoeken omdat ik hem graag wilde hebben, uiteindelijk bij Amazon.de voor € 26 nieuw weten te bestellen. Meeste Nederlandse sites sporen niet, altijd volle prijs vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

GF0RCE schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 13:55:
[...]

NFS is volgens mij nog steeds ruim verkrijgbaar. Ik heb em een tijdje geleden zitten opzoeken omdat ik hem graag wilde hebben, uiteindelijk bij Amazon.de voor € 26 nieuw weten te bestellen. Meeste Nederlandse sites sporen niet, altijd volle prijs vragen.
In het buitenland misschien wel. Voor mijn full Wii U set wil ik alleen maar titels met een Nederlands of (indien niet beschikbaar) Engels doosje/inserts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GF0RCE
ricost schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:26:
[...]

In het buitenland misschien wel. Voor mijn full Wii U set wil ik alleen maar titels met een Nederlands of (indien niet beschikbaar) Engels doosje/inserts.
Ja oké dat maakt het idd lastiger. Doe je dan ook geen 2e hands bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 14:46
ricost schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:26:
[...]

Mja, anders sta je inderdaad enorm voor lul 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JerX
De Nintendo eShop bestaat 5 jaar, en daar houdt Nintendo vanaf 9 juni een speciale sale voor.

Wii U
Art Academy: SketchPad € 1,99 (was € 3,99)
Child of Light € 7,49 (was € 14,99)
Cube Life: Island Survival € 6,99 (was € 9,99)
Donkey Kong 64 € 4,99 (was € 9,99)
EarthBound (Super Nintendo) € 4,99 (was € 9,99)
FAST Racing NEO € 11,20 (was € 14,99)
F-ZERO (Super Nintendo) € 3,99 (was € 7,99)
Kirby's Adventure (NES) € 2,49 (was € 4,99)
Little Inferno € 4,99 (was € 9,99)
Metroid Prime Trilogy € 9,99 (was € 19,99)
Nano Assault Neo € 7,49 (was € 9,99)
NES Remix € 4,99 (was € 9,99)
NES Remix 2 € 4,99 (was € 9,99)
Super Mario Bros. 3 (NES) € 2,49 (was € 4,99)
Super Mario Galaxy 2 € 9,99 (was € 19,99)
Super Mario World (Super Nintendo) € 3,99 (was € 7,99)
Super Mario 64 (Nintendo 64) Budgetgaming is the best
Super Metroid (Super Nintendo) € 3,99 (was € 7,99)
The Legend of Zelda: A Link to the Past (Super Nintendo) € 3,99 (was € 7,99)
The Legend of Zelda: Ocarina of Time (Nintendo 64) € 4,99 (was € 9,99)
The Legend of Zelda: The Minish Cap (Game Boy Advance) € 3,49 (was € 6,99)
Toki Tori € 0,99 (was € 1,99)
Trine 2: Director's Cut € 8,49 (was € 16,99)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:38
Damn... nou weet ik niet of ik blij moet zijn dat ik mijn wii u nog heb of juist niet, dat gaat geld kosten :$ :*)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 10:31
:o
JerX schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 08:08:
De Nintendo eShop bestaat 5 jaar, en daar houdt Nintendo vanaf 9 juni een speciale sale voor.

Wii U
Nice! Helaas geen mario party 64, toki tori ga ik sowieso halen!
Misschien ook wel dk 64 die is ook heerlijk!

edit: FAST Racing NEO ook maar gekocht ziet er erg vet uit!

Iemand nog aanraders voor games die nu in de aanbieding zijn?
en weet iemand of mario strikers charged met pro controller speel baar is?
Die ondersteunde volgens mij ook de GC controller volgensmij.

[ Voor 8% gewijzigd door Zspirit op 10-06-2016 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

GF0RCE schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 15:44:
[...]

Ja oké dat maakt het idd lastiger. Doe je dan ook geen 2e hands bijvoorbeeld?
Als het niet anders kan wel, maar wil zoveel mogelijk alles in mint staat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:40

Zeror

Ik Henk 'm!

Nieuwe Zelda artwork:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/C2BPP27up3KGyBMdSCddyjvQ/full.jpg

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Ingame Wii U graphics.;)
Na het grafische hoogstandje Xenoblade X qua landschappen gaat Zelda daar nog een stap overheen. Niet voor niets heeft Nintendo Monolith gevraagd om mee te helpen na het uitkomen van Xenoblade X.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Geupdatete versie van artwork:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AwfIW1I.jpg

Full res versie.

[ Voor 44% gewijzigd door RayNbow op 13-06-2016 07:30 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:38

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Wii U
[..]
[...]
Zeg wat is dat voor sluikreclame :+

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Twee Dee schreef op maandag 13 juni 2016 @ 08:18:
[...]

Zeg wat is dat voor sluikreclame :+
Oops, had het van pepper overgenomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Oh man, so hyped... hiermee gaan ze echt (hopelijk) knallen op de E3 straks.. aftellen is begonnen!
Wat zouden die pilaren kunnen zijn.. ik ga uit van (quick-)travelpoints / savepoint?

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Zit nu de live stream te kijken maar dit gaat alleen maar over pokemon :(

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:18
Ze komen zo op een 20 of 30 minuten durend Zelda bespreking, dacht ik te horen.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Dan nog maar even uitzitten. Ik geef werkelijk niets om pokemon; maar goed, het is populair.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
rajackar schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:43:
Dan nog maar even uitzitten. Ik geef werkelijk niets om pokemon; maar goed, het is populair.
Helaas. Naast de prima Zelda en saaie Pokemon, niks nieuws :(

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Damn, dat was echt bizar weinig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisderoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 08:23
Zit te twijfelen om donkey kong 64 te kopen voor de Wii U tijdens de sale, maar lees op internet veel over input lag in deze game. Hoe ervaren jullie dit?

Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:20

RoyK

Hobby tekenaar

Wii U
Loopt deze actie nog?

Zoja, welke Super Mario is echt aan te bevelen voor mijn zoontje van 6? Ik zat aan Galaxy 2 te denken. We hebben een WiiU. Nu ik het net even check heb ik het idee dat Galaxy 2 voor de Wii is.

[ Voor 3% gewijzigd door RoyK op 15-06-2016 09:36 ]

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 13:44

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

RoyK schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 09:35:
[...]

Loopt deze actie nog?

Zoja, welke Super Mario is echt aan te bevelen voor mijn zoontje van 6? Ik zat aan Galaxy 2 te denken. We hebben een WiiU. Nu ik het net even check heb ik het idee dat Galaxy 2 voor de Wii is.
Galaxy en Galaxy 2 zijn uitermate geschikt om SAMEN met je zoon te spelen.
Die van mij is 7, hij kan mij helpen met sterren zoeken en verdoven van tegenstanders, ik speel de grote lijn in het spel. IMHO echt wel een tientje waard voor de lol die je er mee hebt.

Beide games zijn eerst op de wii uitgekomen, dit zijn ports naar de Wii U. Het spel is hetzelfde, alleen je hoeft het niet op te starten via de Wii schil.

[ Voor 11% gewijzigd door Tukk op 15-06-2016 09:48 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Tukk schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 09:48:
[...]

Galaxy en Galaxy 2 zijn uitermate geschikt om SAMEN met je zoon te spelen.
Die van mij is 7, hij kan mij helpen met sterren zoeken en verdoven van tegenstanders, ik speel de grote lijn in het spel. IMHO echt wel een tientje waard voor de lol die je er mee hebt.

Beide games zijn eerst op de wii uitgekomen, dit zijn ports naar de Wii U. Het spel is hetzelfde, alleen je hoeft het niet op te starten via de Wii schil.
Vraag ik mij af of je dan net als met een originele kopie ook een Wiimote nodig zal hebben ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 20:20

DukeBox

loves wheat smoothies

^ Ja, zie onderaan: https://www.nintendo.nl/S...ario-Galaxy-2-529982.html
Was je google stuk ? https://www.nintendo.nl/N...ntendo-eShop-1111775.html

Meeste games betreffen idd. virtual console games, al is smg2 wel een goede game. Nadeel is dat je deze niet geheel op de wii u pad kan spelen.

[ Voor 9% gewijzigd door DukeBox op 15-06-2016 09:52 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Mizgala28 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 09:49:
[...]

Vraag ik mij af of je dan net als met een originele kopie ook een Wiimote nodig zal hebben ervoor.
Ja.

1 wiimote met controller er aan voor mij
1 wiimote voor mijn zoon.

Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/G/01/videogames/detail-page/B0045FGET2.03.lg.jpg
DukeBox schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 09:49:

Meeste games betreffen idd. virtual console games, al is smg2 wel een goede game. Nadeel is dat je deze niet geheel geheel niet op de wii u pad kan spelen.
Fixed that..

[ Voor 26% gewijzigd door Tukk op 15-06-2016 10:07 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Nee hoor, het stond goed. Alleen de controls werken niet, op de pad (daar heb je een wii mote voor nodig) maar je kan hem zonder tv spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Laatst online: 19-09 18:20
rajackar schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:54:
Damn, dat was echt bizar weinig...
Toch jammer. Aan de ene kant; fijn dat we meer van Zelda kunnen zien en dat we er naar uit kunnen kijken! Zou hij z'n groene pakkie uiteindelijk aantrekken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

okey, dus als ik een Wii game aanschaf op de WiiU, heb ik eigenlijk die controller nog nodig?

Misschien is een andere Mario game die wel op de WiiU zit een meer all round leukere ervaring dan denk ik.. met de gamepad erbij.

[ Voor 41% gewijzigd door RoyK op 15-06-2016 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

RoyK schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:24:
okey, dus als ik een Wii game aanschaf op de WiiU, heb ik eigenlijk die controller nog nodig?
Als hij als VC geleverd wordt en ook werkt met de wii traditionele (pro) controller, dan kan je hem op de wii pad of met de wii u pro controller spelen zonder wiimote e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Okey, thanks voor de uitleg.

Ik denk dat ik toch even opschuif naar de WiiU games. Ik heb een oogje laten vallen op Super Mario Bros U

https://www.nintendo.nl/S...Super-Luigi-U-593118.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

DukeBox schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:24:
[...]

Nee hoor, het stond goed. Alleen de controls werken niet, op de pad (daar heb je een wii mote voor nodig) maar je kan hem zonder tv spelen.
Ok, klopt. Daar heb je gelijk in.
(Ik gebruik altijd alleen de tv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

RoyK schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:42:
Ik denk dat ik toch even opschuif naar de WiiU games. Ik heb een oogje laten vallen op Super Mario Bros U
Goede keuze.. voordeel van de select uitvoering is dat super luigi bros er ook bij zit (voorheen waren dat 2 losse games).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

DukeBox schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:47:
[...]

Goede keuze.. voordeel van de select uitvoering is dat super luigi bros er ook bij zit (voorheen waren dat 2 losse games).
Yep, nu heb je me echt overtuigt.. ik ga hem gelijk regelen! Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
Hi folks het is prachtig nieuws deze Zelda kan niet beter! misschien.. iets beter via de NX ;)

Minder goed nieuws is (voor mij en voor jullie.. geen idee :) dat Tweakers via de WiiU ineens niet meer werkt.

De pagina laad niet volledig en het is een Chaos van text terwijl ik niets verandert heb met de instellingen van de Console en Gamepad en Tweakers.

Inmiddels wel aan het prutsen geweest van Uitlog en Inlog op mijn WiiU en Tweakers acount en instellingen als Proxy en User agent en Develloper etc. en geen resultaten tot zover.

Dus tot wanneer tot ziens ? het kan een week zijn of wie weet hoelang maar veel Plezier met de E3!

Mvg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Laatst online: 22:02

TFHfony

Professional Weirdo

JehannesWeggen schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 15:29:
Hi folks het is prachtig nieuws deze Zelda kan niet beter! misschien.. iets beter via de NX ;)

Minder goed nieuws is (voor mij en voor jullie.. geen idee :) dat Tweakers via de WiiU ineens niet meer werkt.

De pagina laad niet volledig en het is een Chaos van text terwijl ik niets verandert heb met de instellingen van de Console en Gamepad en Tweakers.
Misschien door de overstap naar https?

reviews: Tweakers stapt over op https

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
Hi TFH inderdaad ik had dat ook gelezen en had gehoopt dat het niet de reden was maar de kans is groot dus bedankt ;)

Misschien is het tijd om nu eens een Tablet aan te schaffen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Naar mijn mening heeft Nintendo toch echt de beste game laten zien met Zelda, wat een parel!

Leuke launch game voor de NX en prachtig afsluiter voor de Wii-U.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Silversin schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 09:37:
Naar mijn mening heeft Nintendo toch echt de beste game laten zien met Zelda, wat een parel!

Leuke launch game voor de NX en prachtig afsluiter voor de Wii-U.
Nintendo blijft roepen dat de NX tussen de 3DS en de Wii-U komt. Dus dat beide blijven bestaan.
Ik verwacht ook wel dat ze dat gaan proberen, maar ben bang idd dat het iig het einde gaat betekenen voor de Wii-U. Alhoewel we totaal niet weten wat de NX nu gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Zo een bak zijn als Nintendo de NX met meer terraflops uitrust dan de aankomende xboxen en ps4en. Plus VR support van Google, Occulus en HTC. Besturingsysteem in samenwerking met Apple. En dan inderdaad het hybride 3ds/wii u systeem. lol

Alleen dat laatste vermoed ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Hopelijk zal de NX heel wat rekenkracht hebben, niet omdat ik de Wii U grapics lelijk vind maar omdat developers en uitgevers de stelling "het is te zwak" in hun hol kunnen steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03:46

Tarin

Just plain weird.

Nice, *nieuwe bureaubladachtergrond*. Er zijn er maar weinig die mooi uitkomen met een scherm in portrait-stand rechts :).

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 15:27
Hé, cool! Via de My Nintendo website kan ik met de zilveren Nintendo munten (?) een 20% korting krijgen op de aanschaf van Legend of Zelda: The Windwaker HD voor de WiiU. Dat is dus 20% korting op de NintendoSelects versie van €25, en dus kost het me maar €20 ! :) Toch mooi meegenomen voor een game die ik toch nog eens wilde spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Haay schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 11:55:
Hé, cool! Via de My Nintendo website kan ik met de zilveren Nintendo munten (?) een 20% korting krijgen op de aanschaf van Legend of Zelda: The Windwaker HD voor de WiiU. Dat is dus 20% korting op de NintendoSelects versie van €25, en dus kost het me maar €20 ! :) Toch mooi meegenomen voor een game die ik toch nog eens wilde spelen.
Er staan wel vaker leuke acties tussen. Nu ook 10% extra korting op de 35% korting op super smash bros (wii u €35,09 en 3ds versie €26,31)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:50
Kost dat even tijd ofzo voor je die munten krijgt? Gisteren Windwaker en Fast Neo Racing gekocht en eerder wat aanbiedingen op de 3DS maar alleen 50 zilveren muntjes in mijn account. Of komt het gewoon omdat ik vandaag pas voor het eerst heb gekeken op die site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 15:27
Beakzz schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 01:51:
Kost dat even tijd ofzo voor je die munten krijgt? Gisteren Windwaker en Fast Neo Racing gekocht en eerder wat aanbiedingen op de 3DS maar alleen 50 zilveren muntjes in mijn account. Of komt het gewoon omdat ik vandaag pas voor het eerst heb gekeken op die site?
Als je de Miitomo app op je mobiel of tablet hebt dan kun je daarmee redelijk gemakkelijk die (platinum) muntjes verdienen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Middels heb ik Super Mario Bros U binnen gekregen. Was 1 euro duurder dan in de Nintendo shop. Dit is de versie met de Luigi uitbreiding. Ik wilde liever een fisieke versie. Altijd handiger met het verkopen van je WiiI en bovendien zou het de hele hardeschijf opvullen. Nu even wachten tot zondag. Het is mijn vaderdag kadotje naar mijn kids toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Niet echt een Wii-U post, maar kwam dit tegen op Kickstarter:

https://www.kickstarter.c...-visual-com?ref=discovery

Geweldig item voor een Nintendo collector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
Kan niet wachten tot ik mijn Tokyo Mirage Sessions kan spelen, ben wel weer toe aan een Persona type game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Bah bah. Ik wilde mijn BigBen Wii Remote inductie charger eens gaan aansluiten op mijn Wii U. Het apparaat moet tussen de powercable en de console geplaatst worden. Zodat de consoles power ook de inductieplaat stroom geeft. Helaas pindakaas voor mij, want de powerconnector van de Wii en de Wii U mag dan wel hetzelfde lijken. Die van de Wii U is echter gespiegeld. Ja, daar past die charger weer niet op. :(
Heb het nu opgelost door de powercable van mn Wii te pakken. Mijn Wii doe ik op dit moment toch niks mee.

[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 24-06-2016 22:05 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGP84
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 07:39
Gisteren ff staan spelen met de Wii U bij de ToysXL winkel. Was toch wel heel tof en wou er eigenlijk meteen al 1 mee nemen. Mijn vriendin was het er alleen niet mee eens. Haha.
Vroeger veel mario en donkey kong gespeeld op de SNES.
Dus nu maar eens wat meer aan het verdiepen wat het allemaal is.
Zag ook een mooie 3DS. Maar voor iets meer als €100,- meer heb je een Wii U, dus dat lijkt me meer waar voor me geld.

Ook al gelezen dat er waarschijnlijk volgend jaar de nieuwe Nintendo NX komt? Weet niet of dat de moeite waard is om op te wachten?

Heb nu nog een Xbox One staan die zo goed als staat te verstoffen. Dus misschien dat ik die wel kan verkopen.

Mobile: Xiaomi Redmi Note 10 Pro - Gamestuff: Xbox Series X + PC: Intel Core i5-11400F / AMD 6650 + Thrustmaster TMX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DGP84 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 19:17:
Ook al gelezen dat er waarschijnlijk volgend jaar de nieuwe Nintendo NX komt? Weet niet of dat de moeite waard is om op te wachten?
Je zou kunnen wachten tot herfst totdat er wat nieuws uitkomt. De kans is groot dat Nintendo tegen die tijd meer bekend maakt over wat de NX is. Je kunt dan een overweging maken of je een Wii U koopt of wacht tot maart 2017 om een NX te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGP84
RayNbow schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 19:32:
[...]

Je zou kunnen wachten tot herfst totdat er wat nieuws uitkomt. De kans is groot dat Nintendo tegen die tijd meer bekend maakt over wat de NX is. Je kunt dan een overweging maken of je een Wii U koopt of wacht tot maart 2017 om een NX te kopen.
Er is verder ook geen haast bij. Dus dat is sowieso de verstandige oplossing. :)

Mobile: Xiaomi Redmi Note 10 Pro - Gamestuff: Xbox Series X + PC: Intel Core i5-11400F / AMD 6650 + Thrustmaster TMX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06:44
Tweedehands wii u aanschaffen, kost geen drol. De leukste spellen zijn ondertussen al aardig afgeprijsd. Voor 200-300 euro kan jij tot de NX zat leuke spellen spelen, zeker als je ze weer verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
DGP84 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 19:17:
Gisteren ff staan spelen met de Wii U bij de ToysXL winkel. Was toch wel heel tof en wou er eigenlijk meteen al 1 mee nemen. Mijn vriendin was het er alleen niet mee eens. Haha.
Vroeger veel mario en donkey kong gespeeld op de SNES.
Dus nu maar eens wat meer aan het verdiepen wat het allemaal is.
Zag ook een mooie 3DS. Maar voor iets meer als €100,- meer heb je een Wii U, dus dat lijkt me meer waar voor me geld.

Heb nu nog een Xbox One staan die zo goed als staat te verstoffen. Dus misschien dat ik die wel kan verkopen.
Qua 3ds of WiiU is een totaal andere keuze. Meenemen of aan de tv. Alhoewel je de WiiU nog kan gebruiken op de tablet wanneer je op de pot zit. :p
Een 3ds neem je als je onderweg vooral wilt spelen of op vakantie. De WiiU dus lekker thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Ik wil nog even kwijt aan alle papa's en mama's. Super Mario Bros U is vanaf 3 jaar. Maar de levels zijn nog best pittig voor een ongetrainde gamer. Ik heb al een paar keer een gefrusreerd jochie gehad omdat hij weer af was voor de zoveelste keer en helemaal opnieuw moest beginnen. Hij heeft nu in de gaten dat hij level 1 over en over kan doen en zit soms zo een half uur te spelen om 15 levens te verzamelen. Waarna hij verveeld de game af zet haha. Samen spelen valt ook niet mee als er 1 naar voren loopt en geen muntjes pakt of achter blijft terwijl je zelf terug loop of naar boven gaat.. en het beeld niet verder meer kan...al een paar keer gekke situaties gehad dat mn zoontje nog ergens onderin staat en niet meer in beeld was.

Het is wel erg leuk om met de gamepad een beetje mee te helpen. De extra filmpjes (220 stuks) zijn ook leuk om te zien.

Al om al, staat er leuk vanaf 3 jaar op de doos.. maak er maar van vanaf 7+ en zelf heb ik ook al een paar keer best moeite gehad met een level. Nu zal de vanaf 3 jaar bedoeld zijn als knipoog dat er geen geweld zit in de game. Maar toch...

my 2 cents :)

[ Voor 4% gewijzigd door RoyK op 28-06-2016 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
RoyK schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 23:19:
Ik wil nog even kwijt aan alle papa's en mama's. Super Mario Bros U is vanaf 3 jaar. Maar de levels zijn nog best pittig voor een ongetrainde gamer. Ik heb al een paar keer een gefrusreerd jochie gehad omdat hij weer af was voor de zoveelste keer en helemaal opnieuw moest beginnen. Hij heeft nu in de gaten dat hij level 1 over en over kan doen en zit soms zo een half uur te spelen om 15 levens te verzamelen. Waarna hij verveeld de game af zet haha. Samen spelen valt ook niet mee als er 1 naar voren loopt en geen muntjes pakt of achter blijft terwijl je zelf terug loop of naar boven gaat.. en het beeld niet verder meer kan...al een paar keer gekke situaties gehad dat mn zoontje nog ergens onderin staat en niet meer in beeld was.

Het is wel erg leuk om met de gamepad een beetje mee te helpen. De extra filmpjes (220 stuks) zijn ook leuk om te zien.

Al om al, staat er leuk vanaf 3 jaar op de doos.. maak er maar van vanaf 7+ en zelf heb ik ook al een paar keer best moeite gehad met een level. Nu zal de vanaf 3 jaar bedoeld zijn als knipoog dat er geen geweld zit in de game. Maar toch...

Ik verwacht ook idd dat het gaat om het geweld e.d.
Alhoewel er kinderen van 3 zijn die het wel voor elkaar krijgen.

gave webshop trouwens en nog redelijk in de buurt. Hulde voor de mooie art, maar ik kan dan ook helemaal niet tekenen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Arunia schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 23:55:
[...]

Ik verwacht ook idd dat het gaat om het geweld e.d.
Alhoewel er kinderen van 3 zijn die het wel voor elkaar krijgen.

gave webshop trouwens en nog redelijk in de buurt. Hulde voor de mooie art, maar ik kan dan ook helemaal niet tekenen. :p
dank u dank u :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arunia schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 22:07:
[...]

Alhoewel je de WiiU nog kan gebruiken op de tablet wanneer je op de pot zit. :p
YMMV, het hangt namelijk af van de muren in je huis en hoeveel andere apparaten/netwerken er lopen te stralen. :p

(Zo kon ik bij m'n vader makkelijk een verdieping overbruggen, maar bij m'n moeder nauwelijks ~5m door een betonnen muurtje heen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kickasz
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
RoyK schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 23:19:

Probeer anders eens Yoshi Wooly World, dit spel kan je namelijk in een eenvoudige modus zetten. Afgelopen dinsdag samen met mijn dochter van vier voor het eerst gespeeld. Toen die eenmaal door had hoe je kan lopen en springen werd ik meer dan een keer van het scherm afgeduwd :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGP84
Arunia schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 22:07:
[...]

Qua 3ds of WiiU is een totaal andere keuze. Meenemen of aan de tv. Alhoewel je de WiiU nog kan gebruiken op de tablet wanneer je op de pot zit. :p
Een 3ds neem je als je onderweg vooral wilt spelen of op vakantie. De WiiU dus lekker thuis.
Daarom lijkt me de Wii U ook wel beter. 2 vliegen in 1 klap. Gamen op het grote scherm en als deze bezet is, dan kan ik verder op de gamepad.

Plus dat ik nog een zoontje heb die bijna 3 wordt. Dus dan is een Wii U wat meer kind vriendelijk, dan een Xbox One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
Voor degene die van JRPG's houden, Tokyo Mirage Sessions is eigenlijk wel een musthave voor de liefhebbers. HEt is niet zo zeer Fire Emblem (alhoewel je wel de weapon triangle etc hebt) maar meer een soort van Persona (weliswaar zonder social links enzo) en dat is duidelijk te merken in dungeon design en battlesystem (dat ook erg solide is imo) Volledig anders dan een Xenoblade ook, en de hele anime idol weeaboo is vooralsnog niet gigantisch in de spotlight. (aan de hand van waar ik ben iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Akaendra schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 10:13:
Voor degene die van JRPG's houden,
Je vergeet: "en tijd hebben". :p
Tokyo Mirage Sessions is eigenlijk wel een musthave voor de liefhebbers. HEt is niet zo zeer Fire Emblem (alhoewel je wel de weapon triangle etc hebt) maar meer een soort van Persona (weliswaar zonder social links enzo) en dat is duidelijk te merken in dungeon design en battlesystem (dat ook erg solide is imo) Volledig anders dan een Xenoblade ook, en de hele anime idol weeaboo is vooralsnog niet gigantisch in de spotlight. (aan de hand van waar ik ben iig)
TMS#FE staat wel op m'n ToPlay lijst wanneer ik weer genoeg tijd heb. Tot die tijd luister ik in de auto naar de soundtrack die ik begin dit jaar binnenkreeg.

Favo track:

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Hebben hier mensen Mighty No. 9 al op de Wii U? Zo ja, hoe is die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Zeror schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 15:06:
Hebben hier mensen Mighty No. 9 al op de Wii U? Zo ja, hoe is die?
Kennis heeft hem en ja de laad tijden zijn lang en er zijn vrij veel framedrops en lag.

Best vermakelijk op zich maar ik vind het door die nadelen niet waard op de Wii U.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
* RayNbow heeft de game ooit gebackt... wacht op een missende DLC code.

Maar zoals hierboven gezegd, de laadtijden zijn erg lang.

Pagina: 1 ... 98 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic