Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:03
Tijdje terug mijn Wii remote zelda editie opgestuurd en een refurbished terug gekregen. Vandaag eigenlijk met de aanschaf van Mario Galaxy 2 het idee en de tijd gehad om hem uit te proberen. Needless to say, Hij werkt slecht. Er is dus iets mis. Batterijen in andere wii mote gedaan, twijfel.
Met de telefoon camera de infrarood leds van de balk bekeken en zag dat links de middelste lager zat dan de rest.
De wii aangezet. Allemaal recht.
Toen de wii balk op de WiiU aangesloten en dat nam iig de twijfel weg bij de werkende wii mote. Alleen de zelda versie lijkt te haperen. Als je op iets waarop hij moet trillen gaat staan, dan gaat hij raar staan schudden en lijkt het mede met het verdwijnen van de cursor erop dat de verbinding of de aansturing niet jofel werkt.
Daarnaast klinkt het speakertje niet helemaal lekker, maar dat doet de andere ook niet echt.
Pff, vrijdag pas tijd om te bellen. Was al bang dat de bliksem inslag ook de WiiU had gepakt. De wii heb ik nog niet kunnen testen.

Zou iemand de mogelijkheid hebben met een WiiU balkje of die leds allemaal recht staan, dan weet ik of ik deze eens open moet maken om te fixen.
Dit kun je checken met een mobiel met camera zodra de WiiU aan staat. Dan zie je de leds zitten 5 links en 5 rechts.
Waarvan links en rechts er 3 in het midden staan als paar.
Het balkje is wel een paar keer achter de kast gevallen, verwacht overigens niet dat het echt problemen zal geven bij gebruik. Dit omdat waxinelichtjes ook werken voor de besturing van de wiimote.

[ Voor 20% gewijzigd door Arunia op 29-06-2016 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 632581

Verstandig om nog een wii u te halen of wachten op nx? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:29

Rhapsody

In Metal We Trust

Anoniem: 632581 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 22:18:
Verstandig om nog een wii u te halen of wachten op nx? :p
Zonder enige informatie kan niemand hier wat nuttigs op zeggen natuurlijk....

- Waarom overweg je een Wii:U?
- Wie gaan er gebruik van maken? (heb je kinderen? of enkel voor je zelf, of ...)
- Welke games lijken je leuk?
- Ga je er ook gebruik van maken, of staat ie na een maand te verstoffen?

Beetje gechargeerd, maar je begrijpt wel wat ik bedoel denk ik.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:48
Arunia schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 22:04:
Zou iemand de mogelijkheid hebben met een WiiU balkje of die leds allemaal recht staan, dan weet ik of ik deze eens open moet maken om te fixen.
Vijf ledjes aan iedere kant. De middelste drie schijnen recht naar voren, de buitenste twee staan onder een kleine hoek.

(Overigens, simpele hack om de sensorbar op 5V USB te laten werken, sluit de buitenste twee ledjes aan elke kant kort.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
hcQd schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 22:26:
[...]

Vijf ledjes aan iedere kant. De middelste drie schijnen recht naar voren, de buitenste twee staan onder een kleine hoek.

(Overigens, simpele hack om de sensorbar op 5V USB te laten werken, sluit de buitenste twee ledjes aan elke kant kort.)
Thanks. Daar ben ik echt blij mee. Binnenkort maar eens openmaken.
Moet even denken of het voor de wii nut heeft de balk te midden voor 5V. Verwacht eerder voor op de pc met een emu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rhapsody schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 22:24:
[...]

Zonder enige informatie kan niemand hier wat nuttigs op zeggen natuurlijk....

- Waarom overweg je een Wii:U?
- Wie gaan er gebruik van maken? (heb je kinderen? of enkel voor je zelf, of ...)
- Welke games lijken je leuk?
- Ga je er ook gebruik van maken, of staat ie na een maand te verstoffen?

Beetje gechargeerd, maar je begrijpt wel wat ik bedoel denk ik.
Heb een jonge dochter ja maar voor familie en/of mij vrije avond.
Ik heb vroeger altijd nintendo 64 gespeeld toen ik klein was. Was van plan om naar een ps4 eerst te kijken maar uiteindelijk wordt het een ps4 of een pc met een wii u ernaast omdat ik familie belangrijker vindt en gezelliger.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 632581 op 29-06-2016 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Anoniem: 632581 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 23:03:
[...]

Heb een jonge dochter ja maar voor familie en/of mij vrije avond.
Ik heb vroeger altijd nintendo 64 gespeeld toen ik klein was. Was van plan om naar een ps4 eerst te kijken maar uiteindelijk wordt het een ps4 of een pc met een wii u ernaast omdat ik familie belangrijker vindt en gezelliger.
Persoonlijk zou ik even de definitieve specs/aankondiging van de NX afwachten en tot dan een WII kopen knip - dit mag niet op Tweakers. Voor jouw doel prima.

Bij mij is de wii u ook een investering in de toekomst, geflopte consoles = collectible in de toekomst. Spellen zijn nu voor geen drol te krijgen. Voornaamste risico is dat de spellen veel gedrukt zijn en dat cd's minder populair zijn om te verzamelen.

Maarja aan de andere kant, als je de limited editions van Xenoblade, Maiden of the black water en Star fox samen voor €70 kan kopen durf ik dat wel aan.

[ Voor 4% gewijzigd door Grotman op 30-06-2016 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wildcardxl schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 09:31:
[...]

Persoonlijk zou ik even de definitieve specs/aankondiging van de NX afwachten en tot dan een WII kopen die je tegenwoordig omgebouwd met 200 spellen voor 50 euro koopt. Voor jouw doel prima.

Bij mij is de wii u ook een investering in de toekomst, geflopte consoles = collectible in de toekomst. Spellen zijn nu voor geen drol te krijgen. Voornaamste risico is dat de spellen veel gedrukt zijn en dat cd's minder populair zijn om te verzamelen.

Maarja aan de andere kant, als je de limited editions van Xenoblade, Maiden of the black water en Star fox samen voor €70 kan kopen durf ik dat wel aan.
Maar als die omgebouwd is de Wii u kan je dan ook gebruik maken van de multiplayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
In mijn post heb ik het over de WII, niet de WII U :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:26
wildcardxl schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 09:31:

Is dat een aanbieding ergens??? waar? :P

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
Finraziel schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 12:38:
[...]

Is dat een aanbieding ergens??? waar? :P
Mensen die wilden investeren en dachten dat het binnen een paar dagen veel geld waard zou worden. Niet het geduld hebben om op zijn minst te wachten tot de Wii U niet meer in de schappen ligt en te vroeg afhaken.

[ Voor 3% gewijzigd door wildcardxl op 30-06-2016 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Hoe komt het eigenlijk dat de Wii U maar niet in prijs daalt bij winkels terwijl hij zo slecht verkoopt in het westen? een xbox one met een game is al aardig wat goedkoper te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-03 08:18
Dat vraag ik me ook regelmatig af. Schijnbaar wordt de console nog steeds verkocht voor die prijs.

Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
Vermoedelijk een mentaliteitsverschil tussen Nintendo en Microsoft. Microsoft wil marktaandeel en daarvoor willen ze best flink snijden in de winst op hardware of zelfs geld er op toeleggen, dat maken ze dan weer goed met verkopen van games en dingen als live gold of verhuur van films en zo. Nintendo heeft die strategie volgens mij nog nooit gevolgd en lijkt dat ook niet te willen.

Je kunt het overigens ook met Sony vergelijken. De PS4 lijkt populairder te zijn en is dan ook nauwelijks goedkoper geworden. Waar de Xbox one eerst 500 euro was met de kinect er bij, krijg je deze nu voor 270-280 zonder kinect maar met twee controllers en een of twee games. De PS4 echter begon op 400 euro en is nauwelijks goedkoper geworden (meestal een game er bij, of een extra controller, voor net iets onder de 400... heel af en toe een iets betere deal maar niet veel beter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Finraziel schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 14:14:
Vermoedelijk een mentaliteitsverschil tussen Nintendo en Microsoft. Microsoft wil marktaandeel en daarvoor willen ze best flink snijden in de winst op hardware of zelfs geld er op toeleggen, dat maken ze dan weer goed met verkopen van games en dingen als live gold of verhuur van films en zo. Nintendo heeft die strategie volgens mij nog nooit gevolgd en lijkt dat ook niet te willen.

Je kunt het overigens ook met Sony vergelijken. De PS4 lijkt populairder te zijn en is dan ook nauwelijks goedkoper geworden. Waar de Xbox one eerst 500 euro was met de kinect er bij, krijg je deze nu voor 270-280 zonder kinect maar met twee controllers en een of twee games. De PS4 echter begon op 400 euro en is nauwelijks goedkoper geworden (meestal een game er bij, of een extra controller, voor net iets onder de 400... heel af en toe een iets betere deal maar niet veel beter).
Dat zal dan wel, Nintendo verkoopt sowieso bijna geen third party games op de wii u waar ze een percentage van de inkomsten op kunnen verdienen. De meeste Wii U bezitters kopen voornamelijk alleen dezelfde games als mario kart, super smash bro's en andere titels van Nintendo. Die games verkopen altijd wel goed, Helemaal als je kijkt naar de verkoop cijfers kijkt van first party games van Sony en Microsoft. Microsoft z'n first party line up bestaat z'n beetje alleen uit halo, gears en forza die alle 3 erg goed verkopen. Sony z'n vele first party games verkopen eigenlijk helemaal niet zo bijzonder, Alleen de Gran Turismo serie verkoopt elke keer weer bijzonder goed, daarnaast verkopen naughty dogs games ook altijd prima. Als je daarnaast tussen de verkoop cijfers kijkt valt het op dat voor de rest first party games helemaal niet zo bijzonder goed verkopen, misschien nog net om de ontwikkelingskosten er op terug te verdienen. Maar goed wat jij al zegt, Sony en Microsoft vinden marktaandeel heel belangrijk omdat ze verdienen aan elke game of accessoire die verkocht word.

Dat de PS4 een stukje duurder dan de xbox blijft is natuurlijk makkelijk te verklaren, ondanks dat de xbox zo goedkoop is verkoopt de PS4 nog steeds extreem goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:06

PcDealer

HP ftw \o/

Ik wacht op de Select titels, dan vind ik ze betaalbaar. pricewatch: Wii U Super Mario Bros + New Super Luigi Selects, Wii U bijvoorbeeld. Mario Kart koop ik voorlopig dus nog niet.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBuddha
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-03 08:18
Paper Mario: Color Splash aangekondigd.

Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:37

Sagat

Is pappa x2!

Wil ook nog een wii u, maar niet voor 300 euro, naarmate de nx dichterbij komt verwacht ik nog wel iets van een prijsdaling, en misschien zelfs dumpprijzen (toen de gamecube eol was, was er een witte met mario football voor 100 euro, nog steeds spijt dat ik die niet gekocht heb). Anders toch 2e hands, al hoewel ik dit wel wat eng vind ivm krassen op de gamepad enzo......maar dat kan je natuurlijk altijd checken bij aanschaf.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:45
PcDealer schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:54:
Ik wacht op de Select titels, dan vind ik ze betaalbaar. pricewatch: Wii U Super Mario Bros + New Super Luigi Selects, Wii U bijvoorbeeld. Mario Kart koop ik voorlopig dus nog niet.
Ik wacht voor de Mario titels ook steevast op de selects. Om vervolgens voor dezelfde lage prijs de restvoorraad van de regulier editie bij Bart Smit, Intertoys of Gamemania op te halen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

TheBuddha schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:14:
Paper Mario: Color Splash aangekondigd.

[video]
Hmm, ben wel een fan van de Paper Mario reeks, maar ga even wat gameplay video's afwachten. Ziet er een beetje a) traag en b) over-the-top uit :/

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-06 15:31

Megalodon86

Enzyme X

Iemand enig idee waarom ik nergens de Super Mario 3D World kan vinden als een Select? Ik wil hem graag hebben, maar 25 euro klinkt toch een stuk beter dan 53 euro....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
Megalodon86 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 08:42:
Iemand enig idee waarom ik nergens de Super Mario 3D World kan vinden als een Select?
Omdat we hier niet in de VS wonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 560158

Ik heb pas geleden een Wii U aangeschaft naast mijn PS4 en Xbox1, omdat ik ineens heel veel zin had om weer eens Mario en Zelda te spelen. Oude tijden te doen herleven, zeg maar.
Ik vermaak me er prima mee.

Maar ik vroeg me af of je bijvoorbeeld bij Mario Bros U ook de control buttons kon veranderen. En zo ja, hoe doe je dat dan?

Ik speel met een pro controller dus je heb eigenlijk meer buttons dan je eigenlijk nodig hebt. Dus het zou logisch zijn als dat zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-06 12:04
Anoniem: 560158 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 19:30:
Maar ik vroeg me af of je bijvoorbeeld bij Mario Bros U ook de control buttons kon veranderen. En zo ja, hoe doe je dat dan?
Volgens mij kan dit inderdaad gewoon bij start ofzo.
Dan kun je kiezen tussen AX/BY of AB/XY.
Van google geplukt:
Hit Start (+) on the world map. The icon in the lower-right-hand corner lets you change the configuration to BY run, AX jump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:56

Rick-Jan

always connected

Mijn gamepad laad niet op via de Wii u, wel via m'n PC bijvoorbeeld. Is dit normaal?

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rick-Jan schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:01:
Mijn gamepad laad niet op via de Wii u, wel via m'n PC bijvoorbeeld. Is dit normaal?
Heb je een USB-kabeltje voor de gamepad gekocht? Dan kan 't wel kloppen. De USB ports van de Wii U leveren zeer weinig stroom.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:56

Rick-Jan

always connected

RayNbow schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 14:14:
[...]

Heb je een USB-kabeltje voor de gamepad gekocht? Dan kan 't wel kloppen. De USB ports van de Wii U leveren zeer weinig stroom.
Ja een nieuwe kabel besteld, stond bij play en charge maar dat lukt dus niet, steeds heel snel wel/niet laden icoontje. Via pc gaat gewoon prima.

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-06 13:22
*bump*

Iemand ervaring met Guitar Hero live? Goedkoop op de kop kunnen tikken, maar wat een drama is die gitaar zeg. Ik kan als ik meer dan 20 cm van de Wii U ga staan geen verbinding meer krijgen. Ligt dit aan mij, heb ik een defecte gitaar, of is dit altijd zo?

Bovendien, als je dat ding eenmaal in elkaar hebt, kan hij volgens de manual (officieel) niet meer uit elkaar. Lekker handig als je hem moet retourneren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-06 12:22
Brammos85 schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 17:15:
*bump*

Iemand ervaring met Guitar Hero live? Goedkoop op de kop kunnen tikken, maar wat een drama is die gitaar zeg. Ik kan als ik meer dan 20 cm van de Wii U ga staan geen verbinding meer krijgen. Ligt dit aan mij, heb ik een defecte gitaar, of is dit altijd zo?

Bovendien, als je dat ding eenmaal in elkaar hebt, kan hij volgens de manual (officieel) niet meer uit elkaar. Lekker handig als je hem moet retourneren!
Werkt prima hier, zal ergens een defect of storing zijn.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Rick-Jan schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:01:
Denk niet dat het de bedoeling is om via de Wii U op te laden ; er is niet voor niets zo'n charging cradle/dock met eigen stroomvoorziening ... lijkt me ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Volgens mij gaat de kabel die in de charging cradle gaat, ook in de gamepad, even uit m'n hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 15:16
Hier ben ik zooo blij om!!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/0k71fM8NLTwazHQ6OkR8aEF3/full.png

Super Mario 3D Wörld komt eind september ook naar de Nintendo Selects serie! Yay!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:33

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Haay schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 21:55:
Hier ben ik zooo blij om!!!

[afbeelding]

Super Mario 3D Wörld komt eind september ook naar de Nintendo Selects serie! Yay!!! :D
Oeh Captain Toad!

en de rest heb ik al :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:07
Goner schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 17:32:
[...]

Denk niet dat het de bedoeling is om via de Wii U op te laden ; er is niet voor niets zo'n charging cradle/dock met eigen stroomvoorziening ... lijkt me ?
Ik denk dat hij de Pro controller bedoelt - die laadt gewoon via USB op en de WiiU schakelt de prik op de USB poorten uit als de console uit staat. De controller laadt dan inderdaad niet op, nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Goed nieuws! Super Mario 3D World eindelijk! :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Megalodon86 op 30-08-2016 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:05
Splatoon MP demo gedownload, en heb meer zin om het spel te spelen. Waarvoor zou je het volledig spel willen aanschaffen, als je af en toe speelt? Zit er veel content in en betere maps als de demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricyosma
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-05 10:21
rudyman85 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:22:
Splatoon MP demo gedownload, en heb meer zin om het spel te spelen. Waarvoor zou je het volledig spel willen aanschaffen, als je af en toe speelt? Zit er veel content in en betere maps als de demo?
ligt er aan welke mappen er waren. het volledige spel zou je voornamelijk voor de mp aanschaffen. single player is echt iets voor er naast. en naar mij mening zit er aardig wat content er in ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat Mario spel dat van de week werd aangekondigd deed me ergens aan denken...

:+

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Zo, sinds vandaag zijn de nieuwe Nintendo Selects titels beschikbaar. Van m'n vorige aankoop had ik nog 30 Gold Coins op m'n account, en daarmee kon ik fijn 20% korting krijgen op één titel, waarmee Super Mario 3D Wörld me nu maar €19,99 kost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:06

JoeZuCK

_Fonz > all.

Haay schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 15:20:Super Mario 3D Wörld me nu maar €19,99 kost. :)
Ehh die drie puntjes op de o moet een kattenpootje voorstellen. Of je moet de Zweedse versie van het spel hebben gekocht ofzo :+

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:05
InF.Inc schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 18:12:
[...]

Ehh die drie puntjes op de o moet een kattenpootje voorstellen. Of je moet de Zweedse versie van het spel hebben gekocht ofzo :+
Gelukkig zijn het er maar twee. >:)

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:12

Notna

Where are you?®

Hallo!

Ik sta op het punt een Wii U 2de hands aan te schaffen, waarbij MK8 vooraf geïnstalleerd was bij de bundel. De gebruiker heeft er zelf online mee gespeeld.

Nu is de vraag; als de console gereset wordt; kan ik de game dan zelf weer downloaden c.q gebruiken? Ik heb geprobeerd dit zelf te vinden maar de meningen zijn nogal verdeeld geloof ik.

Afaik moet ik de NNID overnemen van de verkoper om dit te kunne spelen maar ik weet dus niet zeker of dit alleen is voor games gekocht met dit ID of ook voor preinstalled games op de Wii U

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Op het moment dat er een NNID op de console gemaakt wordt, wordt het spel gekoppeld aan dat id. Deze is niet meer overdraagbaar. Dus je moet echt dat id hebben om het spel te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:54

Emiel1984

Made in NL

Arunia schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 12:19:
Op het moment dat er een NNID op de console gemaakt wordt, wordt het spel gekoppeld aan dat id. Deze is niet meer overdraagbaar. Dus je moet echt dat id hebben om het spel te hebben.
Dus het volgende is niet meer van toepassing ?
Hij kocht een tweedehands-Wii U, waarvan de harde schijf gewist zou zijn en waarvan het user-account van de vorige eigenaar zou zijn verwijderd. Toen hij een nieuw account had aangemaakt en de Wii U eShop bezocht, zag hij bij Trine 2 en Nano Assault Neo de status 'redownload' staan, waarna hij de games zonder betaling kon downloaden. ... Kennelijk heeft Nintendo bij de Wii U een nieuwe methode van beveiliging ingevoerd, die downloadgames niet aan user-accounts koppelt, maar aan de console die gebruikt is om de game aan te schaffen. Dat gedownloade games daarbij gratis te downloaden zijn voor eigenaren van tweedehandsconsoles, is waarschijnlijk een onbedoeld bijeffect.

Ik dacht namelijk tot op heden dat spellen niet aan het account waren gekoppelt maar juist aan het systeem.
Als je wiiu dan defect zou raken, dat je dan dus enkel door support via Nintendo de games kon overzetten naar het nieuwe systeem.

Wat meer info welke wellicht kan helpen(al is niet duidelijk wat een reset zou doen):

Kan software die door een gebruiker is gekocht en gedownload gedeeld worden met andere gebruikers op hetzelfde systeem? Ja. Software die gekocht en gedownload is, kan gebruikt worden via alle aangemaakte gebruikersaccounts op een enkel Wii U-systeem.

Bij de Wii hanteert Nintendo een vergelijkbaar systeem. Daar kan een user account niet door de gebruiker zelf naar een andere console worden verplaatst. De klantenservice van Nintendo kan dat echter wel. Of dat ook voor de Network ID van de Wii U gaat gelden, is niet bekend.

[ Voor 39% gewijzigd door Emiel1984 op 01-10-2016 12:50 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Ik zie zelf dit (het is wel ruim 1.5 jaar oud)

https://m.reddit.com/r/wi...stalled_game_after_reset/

Lijkt erop dat ik, zelfs bij een reset, de originele NNID nodig heb om MK8 te kunnen spelen en/of downloaden

Edit; hier staat weer dat het er aan ligt of het een download code was of preinstalled. Bij MK8 gaat het om preinstalled afaik

https://m.reddit.com/r/wi...with_a_game_preinstalled/

[ Voor 31% gewijzigd door Notna op 01-10-2016 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984

Emiel1984

Made in NL

Notna schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 12:59:
Ik zie zelf dit (het is wel ruim 1.5 jaar oud)

https://m.reddit.com/r/wi...stalled_game_after_reset/

Lijkt erop dat ik, zelfs bij een reset, de originele NNID nodig heb om MK8 te kunnen spelen en/of downloaden

Edit; hier staat weer dat het er aan ligt of het een download code was of preinstalled. Bij MK8 gaat het om preinstalled afaik

https://m.reddit.com/r/wi...with_a_game_preinstalled/
Ik geloof dat je geen games behoud bij een reset, al zijn dit wel US specieke gegevens. Daarbij gaat het hierom dat de data van een WiiU overgezet wordt naar een andere WiiU. Wat wellicht ook de uitkomst anders maakt:

All content on the target Wii U will be lost when the console is formatted and then replaced by the content from the source Wii U, with the exception of Wii Menu content (which will be merged), Internet connection settings, TV settings, Wii U GamePad TV Remote settings, and Wii Remote and Wii U GamePad pairing.

Nog meer 'slecht' nieuws :

You do not need to delete the current Nintendo Network ID to create a new one on your system. Deleting a Nintendo Network ID will also delete any purchases or digital content that is associated to that account.

[ Voor 18% gewijzigd door Emiel1984 op 01-10-2016 13:26 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Even voor de goede orde;

Ik heb nu een 2de hands Wii U overgenomen met MK8 preinstalled. De console een reset gegeven en alles opnieuw ingesteld. De game was er gewoon nog en ik kon de game ook gewoon spelen zonder moeite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
Zijn er versies geweest met MK8 preinstalled? Bij die van mij zat deze op een losse schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

hcQd schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 17:07:
Zijn er versies geweest met MK8 preinstalled? Bij die van mij zat deze op een losse schijf.
De latere versies van de premium pakketten zijn allemaal preinstalled vs fysieke schijf. Als je het nu koopt krijg je er geen fysieke versie meer bij iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Eindelijk eens de humble bundle games op de Wii U uit aan het proberen... Ik zie dat hij wel al eens genoemd is eerder in het topic, maar voor wie het nog gemist had, Affordable Space Adventures is echt cool! :) Zeker een aanrader en het beste gebruik van de gamepad wat ik tot nu toe gezien heb.
YouTube: First Hour: Affordable Space Adventures (Wii U)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-06 14:59
Zoon wordt bijna 3 en een half. Mario kart is nog echt te moeilijk maar zijn er games waar ze met leeftijd al iets kunnen?
Gamepad is ook vrij log natuurlijk 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
trekker22 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 16:33:
Zoon wordt bijna 3 en een half. Mario kart is nog echt te moeilijk maar zijn er games waar ze met leeftijd al iets kunnen?
Yoshi's Woolly World of Super Mario 3D World ;) Waren ook een groot succes bij mijn neefje en nichtje.

Beide zijn prima met een Wii U Pro Controller te spelen.

[ Voor 7% gewijzigd door 90710 op 25-10-2016 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-06 15:07

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Of misschien Captain Toad: Treasure Tracker

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Of NSB wii? (via backwards compatibility toch?) ack er is natuurlijk ook een wii u NSB (zelfs in Luigi dlc smaak)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Laatst online: 18-06 19:20
Mijn zoontje was 4 toen hij MK8 ging doen, maar papa had wel een Wii Mote in een Wii Wheel en dat ging echt prima :D

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Ik weet het niet meer precies, maar rond die leeftijd ongeveer begon mijn zoontje ook. Met Lego City Undercover. Eerst alleen maar rondjes lopen en springen, later ook rijden in auto's e.d.

Daarna Mario Kart 8, daar werd hij al snel heel goed in. Nu is hij 5 (en een half) en wil alleen maar Skylanders of Lego Dimensions doen op de Wii U.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Dat varieert per kind.

Mijn oudste (inmiddels bijna acht) pakte met vier jaar al snel MK Wii goed op met een stuurwiel. De fijne motoriek voor platformers kwam een jaar later. Ze speelde op een GBA met name Donky Kong Country e.d.

Mijn jongste (nu vijf) daarentegen is hopeloos met games.

Waarschijnlijk de skills van vrouwlief geërfd. :p

[ Voor 15% gewijzigd door Flozem op 25-10-2016 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-06 14:59
goede suggesties, bedankt en ga eens wat voor de man met de baard bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18-06 20:26
Gisteren toch ook maar eens een WiiU aangeschaft. afgelopen week al 1 hier via tweakers, maar die was niet zoals geadverteerd dus die is retour (wacht nu nog op geld retour)
Maar gisterenavond een andere in de regio opgehaald vrij complete set moet ik zeggen.
pricewatch: Nintendo Wii U Premium + Nintendoland Zwart
pricewatch: Nintendo Wii Remote Plus Zwart ( nunchuck beide niet origineel volgens mij)
pricewatch: New Super Mario Bros. U (Nederlands), Wii U
pricewatch: Super Mario 3D World, Wii U
pricewatch: The Legend of Zelda The Wind Waker HD, Wii U
pricewatch: Pikmin 3, Wii U
pricewatch: Skylanders: Superchargers Starter Pack, Wii U
pricewatch: Disney Infinity 3.0 Star Wars Starter Pack, Wii U
pricewatch: Mario Kart 8, Wii U

Helaas werkt het laatste spel dus niet. Hij zanikt dat de disc vies of beschadigd is.(error 150-1031)
Dit is dus echt niet het geval er is 1 microscopisch krasje te zien wat in mijn optiek niet voor dit probleem zou moeten kunnen zorgen. Ook de lens lijkt me niet vies aangezien de rest van de games wel gewoon werken. Had stiekem gehoopt dat het corrupte data zou zijn op de WiiU zelf.
Maar na een full reset van het systeem (na wat kloten om de ouderlijk toezicht uitgeschakeld te krijgen zonder de code en zonder wifi dus ook geen verzoek kunnen sturen voor een nieuwe code) en het downloaden van een 451 mb grote update is het probleem exact hetzelfde. Ik krijg het mario kart 8 scherm te zien maar dan komt de foutcode al tevoorschijn.
Iemand hier ervaring mee of een oplossing voor ?

Verder nog niet veel kunnen testen het is een 5 december kado dus kan hem nog niet aangesloten laten staan ;)

Ook de skylanders en Disney inifinty zitten wat extra poppetjes bij, maar ik denk dat ik die weer wegode. alhoeewl ze volgens mij geen drol waard zijn. Zoontje is 6 jaar oud en geeft alleen iets om mario kart mario platform games en party.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:05

Zeror

Ik Henk 'm!

Misschien helpt het om de disc te laten polijsten ergens.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984

Emiel1984

Made in NL

harley schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 09:30:
Gisteren toch ook maar eens een WiiU aangeschaft. afgelopen week al 1 hier via tweakers, maar die was niet zoals geadverteerd dus die is retour (wacht nu nog op geld retour)
Maar gisterenavond een andere in de regio opgehaald vrij complete set moet ik zeggen.
pricewatch: Nintendo Wii Remote Plus Zwart ( nunchuck beide niet origineel volgens mij)

Helaas werkt het laatste spel dus niet. Hij zanikt dat de disc vies of beschadigd is.(error 150-1031)
Dit is dus echt niet het geval er is 1 microscopisch krasje te zien wat in mijn optiek niet voor dit probleem zou moeten kunnen zorgen. Ook de lens lijkt me niet vies aangezien de rest van de games wel gewoon werken. Had stiekem gehoopt dat het corrupte data zou zijn op de WiiU zelf.
Maar na een full reset van het systeem (na wat kloten om de ouderlijk toezicht uitgeschakeld te krijgen zonder de code en zonder wifi dus ook geen verzoek kunnen sturen voor een nieuwe code) en het downloaden van een 451 mb grote update is het probleem exact hetzelfde. Ik krijg het mario kart 8 scherm te zien maar dan komt de foutcode al tevoorschijn.

Verder nog niet veel kunnen testen het is een 5 december kado dus kan hem nog niet aangesloten laten staan ;)

Ook de skylanders en Disney inifinty zitten wat extra poppetjes bij, maar ik denk dat ik die weer wegode. alhoeewl ze volgens mij geen drol waard zijn. Zoontje is 6 jaar oud en geeft alleen iets om mario kart mario platform games en party.
Je hebt bedrijven die de schijf kunnen polijsten(Game Mania deed dit geloof ik). Ondanks dat het een klein krasje is, maar aangezien de andere games (welke ook op schijf staan) wel werken zou dat in mijn ogen het enige probleem kunnen zijn.

Edit:

Volgens hun eigen FAQ doen ze dit nog steeds maar helaas geen Wii U schijfjes...

Kunnen de krassen op mijn disc verwijderd worden? We kunnen de meeste krassen op een standaard dvd disc verwijderen met onze disc repair machines. Voor slechts € 6 maken we je disc zo goed als nieuw! Blu-ray discs, zoals PS3, PS4, XOne en Wii U games, kunnen we helaas niet herstellen.

[ Voor 6% gewijzigd door Emiel1984 op 29-10-2016 09:47 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Blijkbaar kun je blu-ray discs niet polijsten omdat de beschermlaag te hard zou zijn en als je wel zover komt je de disc dan onherstelbaar beschadigd.
Had hem al meegenomen naar mijn werk waar we ook een spuitcabine hebben en motoren polijsten maar ik durf het dus niet aan. Maandag Nintendo maar eens contacten wat hun hiermee kunnen.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984

Emiel1984

Made in NL

harley schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 09:50:
Blijkbaar kun je blu-ray discs niet polijsten omdat de beschermlaag te hard zou zijn en als je wel zover komt je de disc dan onherstelbaar beschadigd.
Had hem al meegenomen naar mijn werk waar we ook een spuitcabine hebben en motoren polijsten maar ik durf het dus niet aan. Maandag Nintendo maar eens contacten wat hun hiermee kunnen.
Volgens dit bedrijf kan het wel en bieden ze het zelfs aan.

GooHoo kan sinds kort discs repareren! Met een nieuwe techniek kunnen wij al je PC, PlayStation 2, PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360, Xbox One, GameCube, Wii games, DVD's en zelfs Blu-Rays krasvrij maken.

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Maar wel zonder enige vorm van garantie: niet goed, geld kwijt. Dan durf ik ook wel zo'n service te bieden...

@Harley: het best neem je contact op met Nintendo. Wellicht kun je uit coulance een nieuwe disk met korting krijgen.

[ Voor 35% gewijzigd door Flozem op 29-10-2016 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Ja iets opsturen zonder garantie en zonder doosje (hoe bescherm je de net gepolijste disc dan goed (heb wel sleeves maar toch de postnl in nederland kennende vertrouw ik dat stukje ook al niet echt)
Zal inderdaad maandag eens met nintendo contact opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
harley schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 09:50:
Blijkbaar kun je blu-ray discs niet polijsten omdat de beschermlaag te hard zou zijn
Nee, dat is het probleem niet. Bij DVD zit de recording layer halverwege de schijf (op 0,6mm), bij blu-ray op 0,1mm. Als je gaat polijsten wordt de laag te dun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:09
harley schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 09:30:

Ik heb exact hetzelfde probleem gehad met onze disc van Mario Kart 8. Daar zat ook een klein krasje op, maar de disc deed het niet meer. Ik kon MK8 niet eens meer starten. Daar zat toen een krasje op de bovenlaag van de disc. Ik heb toen contact opgenomen met Nintendo NL en toen een nieuwe disc gekregen.
Je zou even kunnen kijken of je een kras in de bovenlaag hebt door de disc voor een lamp te houden en kijken of je er doorheen kan kijken.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:31
Ik heb ook een kapotte Mario Kart disk gehad, opgestuurd etc. Maar mocht gewoon een nieuwe kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desperation
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-06 23:14
Heeft het nog zin om een Wii U aan te schaffen nu ze in maart de Switch gaan uitbrengen?
Ons dochtertje die in januari 6 wordt, had dit aan de Sint gevraagd, aangezien veel van haar klasgenoten hier al op spelen...
De moeder des huizes had al toegezegd, dat de familie allemaal zou samenleggen voor "de Sint", maar ik wil geen toestel kopen waarvoor ze geen games meer zouden uitbrengen.
Probleem is ook dat ge tegen een kind van 6 moeilijk kunt zeggen dat ze voor hare Sint, feestdagen en verjaardag moet wachten tot "ergens in maart of april"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Desperation schreef op donderdag 03 november 2016 @ 11:08:
Heeft het nog zin om een Wii U aan te schaffen nu ze in maart de Switch gaan uitbrengen?
Ons dochtertje die in januari 6 wordt, had dit aan de Sint gevraagd, aangezien veel van haar klasgenoten hier al op spelen...
De moeder des huizes had al toegezegd, dat de familie allemaal zou samenleggen voor "de Sint", maar ik wil geen toestel kopen waarvoor ze geen games meer zouden uitbrengen.
Probleem is ook dat ge tegen een kind van 6 moeilijk kunt zeggen dat ze voor hare Sint, feestdagen en verjaardag moet wachten tot "ergens in maart of april"...
Dan zou ik zeggen koop een switch want ook al komt er iets uit veel zou het never zijn. Je hebt wel een hele grote backlog ondertussen van games die je kan halen of uitwisselen. Ik zou zelf nog eventjes wachten want ze maakt wel de blits als ze de nieuwste console heeft :D

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-01 09:52
Ik zou zeggen doen! Maar wacht tot zo laat mogelijk of er nog een prijsverlaging komt.

Wii U heeft een hele mooie lijst beschikbare spellen die je nog wel even kunt spelen zonder direct nieuwe te willen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Haay
Ik zou ook zeggen: doen!
Mijn kinderen van 10 en 7 spelen regelmatig met groot plezier op de Wii U. Helemaal nu ik sinds kort Super Mario 3D World (Nintendo Selects) gekocht heb.

Voor kinderen, en zeker rond die leeftijd van 6-7 jaar, maakt het echt niet uit of je de nieuwste of snelste of meest geavanceerde console hebt. Zij willen gewoon leuke spelletjes spelen, alleen of met vrienden/vriendinnen. En daar is de Wii U prima geschikt voor met voldoende erg leuke games voor vele maanden plezier! Daarbij verbruikt de Wii U zelfs nog minder elektriciteit dan de originele Wii terwijl de games er op een HD scherm erg goed uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Nadeel van de switch is dat er op release niet veel games beschikbaar zijn, moet er maar net een leuke tussen zitten voor je dochter, maar andere kant zal de switch niet heel veel duurder als een wii u nu en ben je wel toekomst proof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
Nieuwevolger schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:43:
Nadeel van de switch is dat er op release niet veel games beschikbaar zijn, moet er maar net een leuke tussen zitten voor je dochter, maar andere kant zal de switch niet heel veel duurder als een wii u nu en ben je wel toekomst proof.
precies dit. Ik heb vorig jaar een wiiu gekocht, vond het destijds ook al wat laat.
Mijn redenering is ook dat het na de release van een console (zeker bij nintendo) nog wel even duurt voor je dan ook echt een fatsoenlijke linup hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Doen! Wij hadden een tweedehands Wii en daarvoor veel spellen gekocht. Het meeste spelen ze New Super Mario Bros.

Vorig jaar voor mij en onze dochter de Wii U gekocht. In overleg met broertje de combi met Super Mario Maker. Kunnen ze zich goed mee vermaken, maar ook het Wii spel is nog volop in trek. Ik wil de collectie Wii U compleet maken en dus Super Mario en Luigi Selects toevoegen. Onze zoon wil ook nog Paper Mario. Ik heb net namens Sinterklaas Lego Avengers gekocht nadat we het als demo hebben gedownload. Splatoon vonden de kids ook leuk en lijkt mij nu ook veel toffer dan vooraf gedacht.

Ik denk overigens dat de Wii U voorlopig nog verkocht blijft worden en er spellen voor uit komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desperation
Bedankt voor de reacties alvast! Zelf ken ik er echt niets van, al staat hier dagelijks voor mezelf de PS4 op, maar 't is inderdaad voor de dochter. Nu speelt ze continu 1 of andere Mario Kart die ze samen met een oude DS heeft gekregen van haar meter. Op mijn Ipad speelt ze dan weer vaak Minecraft (ze bouwt graag huizen etc), en bij vriendinnetjes spelen ze inderdaad die sportspelletjes. Aangezien ze ook graag danst/zingt zullen zo'n spelletjes dan ook wel snel volgen.

Ik dacht eerst alles 2e hands te kopen, nu dat er sommigen door de Switch hun Wii U van de hand gaan doen, maar dan zit je toch wat met slijtage en gebruiksporen, wat ambetant om dat dan als sinterklaascadeau te geven :)

Jammer dat er ook zo geen "voordeelpakket" bestaat waar zowat alle controlers inzitten 2-4 spelers, want die allemaal appart kopen kost dan ook nog eens een pak geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Desperation schreef op donderdag 03 november 2016 @ 15:41:
Bedankt voor de reacties alvast! Zelf ken ik er echt niets van, al staat hier dagelijks voor mezelf de PS4 op, maar 't is inderdaad voor de dochter. Nu speelt ze continu 1 of andere Mario Kart die ze samen met een oude DS heeft gekregen van haar meter. Op mijn Ipad speelt ze dan weer vaak Minecraft (ze bouwt graag huizen etc), en bij vriendinnetjes spelen ze inderdaad die sportspelletjes. Aangezien ze ook graag danst/zingt zullen zo'n spelletjes dan ook wel snel volgen.

Ik dacht eerst alles 2e hands te kopen, nu dat er sommigen door de Switch hun Wii U van de hand gaan doen, maar dan zit je toch wat met slijtage en gebruiksporen, wat ambetant om dat dan als sinterklaascadeau te geven :)

Jammer dat er ook zo geen "voordeelpakket" bestaat waar zowat alle controlers inzitten 2-4 spelers, want die allemaal appart kopen kost dan ook nog eens een pak geld.
Deze ook gezien?

V&A aangeboden: Nintendo Wii U Premium + Super Mario Maker (voorgeïnstalleerd...

V&A aangeboden: Nintendo Wii U Premium + games

[ Voor 4% gewijzigd door Notna op 03-11-2016 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

De controllers zijn wel prijzig. Maar ik moet zelf nog ee Pro bij hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Desperation
Ben van regio Brussel, dus dan zijt ge al redelijk beperkt om te gaan verifieëren of er al dan niet gebruiksporen op zitten ;)

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
Nieuwevolger schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:43:
In ieder geval hoef je voor de nieuwe Zelda nog niet over te stappen. benieuwd hoe dat gaat met de nieuwe 3d mario enzo, eerder stappen we niet over.

Vast al eens langs gekomen; voor de mensen die de Pro controller in Windows (als een Xbox controller) willen gebruiken: http://www.wiinupro.com/

[ Voor 12% gewijzigd door rudyman85 op 11-11-2016 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:43

TFHfony

Professional Weirdo

Ik ben van plan mijn WiiU de deur uit te doen. We hebben het ding nu zo'n 4 jaar, maar sinds de aanschaf van een PS4 staat het ding werkeloos te wezen. Nu heb ik eigenlijk een 2-tal vragen.

De set bestaat uit het volgende:

* WiiU Premium (32Gbyte) met een 64Gbyte USB stick voor extra opslag
* 2 x WiiMote (zwart) met Motion Plus
* 2 x WiiMote (wit) met Nunchuck
* 2 x WiiU Pro Controller (zwart)
* De gamepad heeft een extra grote accu
* Balance Board (wit) met 2 stappentellers (voor WiiU fit)
* 1 x USB Microfoon

Software op Disk:

* MarioKart 8
* Sing Party
* Just Dance 2015
* Just Dance 3 (Wii)
* Just Dance 4
* Need for Speed, Most Wanted
* Wii Party
* Nintendo Land
* Sonic All Star Racing Transformed
* Game Party
* Tekken Tag Tournament
* Wii Play (Wii)
* Bust-A-Moce (Wii)

Nu heb ik ook nog wat software gedownload uit de shop:

* Star Wars Pinball (alle tafels)
* Zen Pinball 2 (alle tafels)
* WiiU fit
* Wii Sports club (bowlen & tennis dacht ik)
* Toki Tori
* Toki Tori 2+
* Just Dance 2014
* Pikmin 3
* Angry Birds
* TNT Racers
* X-Type
* Gaia Breaker
* Virtual Console: Pacman Collection/Kirby's Adventure/Mario & Yoshi/Pac-Man/Donkey Kong/Gradius

De 2 vragen:

* Wat kan je nog vragen voor zo'n set?
* Wat te doen met de gedownloade content? Deze is gekoppeld aan het account welke er op staat. Het ding met account en al verkopen, of de boel wissen en kaal de deur uit doen? Want zijn de nadelen (voor mij?) als ik hem met account verkoop? Natuurlijk verwijder ik wel mijn credit card en maak nieuwe wachtwoorden aan voor de nieuwe koper.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
Vraag 2: Officieel gezien moet je de gedownloade content verwijderen (digitale aankopen zijn volgens de EULA niet overdraagbaar) verder als je van plan bent een Switch (of ander Nintendo apparaat in de toekomst) te kopen wil je deze waarschijnlijk aan hetzelfde account (NNID) koppelen. Dit kan niet als je de console incl. account verkoopt.

Vraag 1: Hier heb ik niet zo een antwoord op, ik houd me niet echt bezig met de 2e handsmarkt.

[ Voor 12% gewijzigd door 90710 op 16-11-2016 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:06

JoeZuCK

_Fonz > all.

Vraag 1: niet veel aangezien de meeste games niet tot de betere behoren die zijn uitgebracht voor de WiiU. Dat maakt de set minder interessant. Kun je beter alles los verkopen.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984

Emiel1984

Made in NL

InF.Inc schreef op woensdag 16 november 2016 @ 09:50:
Vraag 1: niet veel aangezien de meeste games niet tot de betere behoren die zijn uitgebracht voor de WiiU. Dat maakt de set minder interessant. Kun je beter alles los verkopen.
Jij kijkt enkel naar de games, als je kijkt naar de aanwezige hardware kan je hier naar mijn weten nog best een redelijk bedrag voor vragen. Naast Mario Kart zou ik adviseren om per game (op disk) een +\- 5 euro rekenen maar wel de potentiële koper de keuze laten om ook te kunnen kiezen om de set zonder een aantal games over te nemen. Misschien dat een gamewinkel de set wel van je wil overnemen voor een aantrekkelijk bedrag.. 8)

[ Voor 11% gewijzigd door Emiel1984 op 16-11-2016 11:36 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:03
Ik ben binnenkort ook van plan om mijn Wii U te verkopen, maar tot die tijd ben ik bezig met nog wat top games te spelen die ik nog niet in bezit heb, afgelopen weekend Mario voor Donkey Kong geruild, moet zeggen dat het echt een toffe game is,maar toch wel vrij pittig. Ga ik me nog wel de nodige uurtjes meer vermaken! Aanrader voor iedereen.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Ik heb de set voor de grap eens op marktplaats gezet en inmiddels is er ruim 250 euro geboden. Klinkt reëel denk ik?

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilias1991
  • Registratie: December 2011
Als je alles los verkoopt kun je er veel meer voor krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ilias1991 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 13:18:
Als je alles los verkoopt kun je er veel meer voor krijgen.
Ligt aan of je de account ook verkoopt of niet. De games die erbij zitten zijn weinig tot niet speciaal dus alleen leuk voor erbij.

Ik zeg zelf probeer te mikken op 300 voor wat je aanbied maar lager dan dat zou ik twijfelen of wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

TFHfony schreef op woensdag 16 november 2016 @ 13:03:
Ik heb de set voor de grap eens op marktplaats gezet en inmiddels is er ruim 250 euro geboden. Klinkt reëel denk ik?
250 is wel erg laag hoor. 300 zou het minimum zijn wat ik er voor zou nemen, tenzij je echt heel graag er vanaf wilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Notna schreef op woensdag 16 november 2016 @ 13:45:
[...]

250 is wel erg laag hoor. 300 zou het minimum zijn wat ik er voor zou nemen, tenzij je echt heel graag er vanaf wilt
Inmiddels ook een bod in die richting ontvangen. En nee, het eet geen brood, maar weg is weg ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
Voordat je de Wii U gaat verkopen: Yooka-Laylee (spirituele opvolger Banjo-Kazooie) komt nog uit (Q1) voor de Wii U (YouTube: 15 Minutes of Yooka-Laylee Gameplay (Off-Screen - Day of the Devs) en uiteraard Breath of the wild :) Hopelijk ook de nieuwe 3d Mario, weer wat redenen om dan de WII u in eerste instantie te houden en de winter daarmee door te komen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door rudyman85 op 16-11-2016 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-01 09:52
Het is natuurlijk flauw om te zeggen maar dat die Wii U stof stond te happen was natuurlijk logisch gezien het gemis van titels als NSMBU, Mario 3D, Splatoon, Xenoblade Chronicles X, Cpt.Toad. Yoshi Woolly World. ;)
Hoewel ik Kart recent weer ben gaan spelen. Online is nog steeds leuk. :)

Je hebt natuurlijk veel controllers wat het interessant maakt voor de meeste kopers.

[ Voor 13% gewijzigd door horizon1978 op 16-11-2016 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

als non gamende gamer en ouwe nintendo fanboy wil ik eigenlijk stiekum toch nog wel een wii u. Maar ook ik voorzie voor de switch veel remakes, en deze zal door de hoge portability ook geliefd zijn bij mijn kids vermoed ik.
Het helpt ook niet dat je nieuw in de winkel de wii u nog voor 300 euro moet kopen!

* Sagat denkt terug aan de witte cube, met mario strikers die 100 euro ofzo was toen de cube zijn dagen geteld waren......dat zijn mooie prijzen.
Heb die overigens niet gekocht |:(

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-06 18:13
De Wii U hapt samen met de PS4 thuis de stof, het is vooral de Vita, 3DS en de PC waar wij op spelen.

Reden dat de PS4 stof hapt is periodiek, momenteel veel bezig met een PC exclusieve dus geen tijd voor de PS4.

Wii U is een ander verhaal, die handjevol games die wij hebben zijn uitgespeeld dus is het nu een Wii Fit U machine.

Weg gaat de Wii U niet, op ten duur halen wij nog paar exclusives ervoor, daarnaast gaan onze consoles en games nooit de deur uit als deze eenmaal gekocht zijn (aangezien wij niet alleen gamen maar ook verzamelen)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

TFHfony schreef op woensdag 16 november 2016 @ 14:20:
[...]

Inmiddels ook een bod in die richting ontvangen. En nee, het eet geen brood, maar weg is weg ;-)
Vandaag is de hele boel voor 300 euro opgehaald. De rest van de dag met de PS4 zitten spelen en de boel in de TV/Stereo/HTPC/Game kast weer verhuist nu er weer wat meer ruimte beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Gisteren hier op de verjaardag van mijn zoon Just Dance 2015 op gezet. Ik ben mijn favo liedje verleerd :(
Zoon heeft zoals verzocht centjes gevraagd en kan nu zelf een spel kopen. Sinterklaas heeft in elk geval pricewatch: LEGO Marvel Avengers, Wii U gekocht voor dochter.

Wishlist kids:
pricewatch: Paper Mario: Color Splash, Wii U
pricewatch: Splatoon, Wii U
pricewatch: Donkey Kong Country: Tropical Freeze Selects, Wii U (hebben we reeds voor de Wii)
pricewatch: Lego City, Undercover (Selects), Wii U

Wishlist me:
pricewatch: Wii U Super Mario Bros + New Super Luigi Selects, Wii U

Pagina: 1 ... 99 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic