[LTS][MTS][HTS]
Zal door de Nintendo selects komen, die voor die prijs in de markt gezet gaan worden vanaf 15 april. Mario, donkey kong, zelda etc, goeie deal.Emiel1984 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:04:
Zelda is nu maar ~25 euro bij de mediamarkt.
http://www.mediamarkt.nl/...ker&utm_campaign=regulier
Stuk goedkoper dan eerder (~50euro)
Voordeel wat je nu kan hebben is dat de niet-select versie meer kan opbrengen in de toekomst.Brammos85 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:38:
[...]
Zal door de Nintendo selects komen, die voor die prijs in de markt gezet gaan worden vanaf 15 april. Mario, donkey kong, zelda etc, goeie deal.
Is er trouwens al bekend welke spellen ook in europa naar de WiiU komen straks met die selects?
Heb wel wat US lijstjes gezien maar weet niet of die voor NL ook geld.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ten tijde van het einde van de N64 en het begin van de gamecube kwamen er nog een paar echte toffe first party titels uit voor de N64 (o.a. paper mario, mario party 3). Daarbij was de launch line-up van dde gamecube ook niet echt fantastisch (Luigi's mansion werd, onterecht, nog al zwakjes ontvangen, waverace blue storm was gewoon niet zo goed, de rest kan ik me niet meer zo goed herinneren). Dus ze kunnen dat trucje best nog eens herhalen door Zelda gewoon op de WiiU te releasen en een zwakke NX lineup te biedenPykow schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:53:
Maar een nieuwe zelda zorgt voor een betere verkoop voor een nieuwe console lijkt mij
Maar mijn gevoel zegt dat de nieuwe Zelda inderdaad toch naar de NX komt. Misschien op WiiU én NX; het is opvallend dat dit bij Zelda games al twee keer recentelijk eerder gedaan is (TP en hyrule warriors). Als zelfs zelfs dat niet gaat, dan zal het gaan via Backwards Compatibility op de NX voor WiiU games. Maar natuurlijk kan mijn gevoel er helemaal naast zitten...

Zorgt in dit geval juist voor een mindere verkoop van de nieuwe console. Ik heb de Wii U gekocht mede om de nieuwe Zelda te kunnen spelen, als ze die nu niet gaan uitbrengen, dan hoef ik (en vele met mij) de nieuwe console niet, dan heeft Nintendo het bij een grote groep lange Nintendo backers flink verpest. Marketing technisch dus helemaal niet handig de Zelda te schrappen voor de Wii U.Pykow schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:53:
[...]
Maar een nieuwe zelda zorgt voor een betere verkoop voor een nieuwe console lijkt mij
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Nieuwe Wii U Nintendo Select titels (Vanaf 15 april beschikbaar)Touchdomex schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:43:
[...]
Is er trouwens al bekend welke spellen ook in europa naar de WiiU komen straks met die selects?
Heb wel wat US lijstjes gezien maar weet niet of die voor NL ook geld.
Donkey Kong Tropical Freeze
LEGO City Undercover
New Super Mario Bros U + New Super Luigi U
Nintendoland
The Legend of Zelda Wind Waker
Wii Party U
Cool Super Luigi U ook. Die moest ik nog hebben dus zodra alles er is haal ik dieBrammos85 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 16:31:
[...]
Nieuwe Wii U Nintendo Select titels (Vanaf 15 april beschikbaar)
LEGO City Undercover
Nintendoland
Wii Party U

Twijfelen over Donkey Kong daarna
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Over Donkey Kong hoef je niet te twijfelen naar mijn idee. Die was de € 45 al meer dan waard, en voor € 25 mag je hem niet laten liggen vind ik. Speel het samen met mijn vriendin, echt awesome. Coole levels, Donkey Kong voelt ook lekker zwaar aan (goeie controls vind ik), ziet er goed uit en heeft ongeveer de beste muziek in games (dat doet Nintendo over het algemeen wel goed moet ik zeggen, maar DKCTF is wel een van de beste hierin)Touchdomex schreef op woensdag 06 april 2016 @ 16:35:
[...]
Cool Super Luigi U ook. Die moest ik nog hebben dus zodra alles er is haal ik die
Maar goed, dat is mijn mening.
Ik vond de controls bij Donkey Kong juist erg tegenvallen. Ik was de snelheid uit de SNES versie gewend, maar dat zat er echt niet meer in.GF0RCE schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:58:
[...]
Over Donkey Kong hoef je niet te twijfelen naar mijn idee. Die was de € 45 al meer dan waard, en voor € 25 mag je hem niet laten liggen vind ik. Speel het samen met mijn vriendin, echt awesome. Coole levels, Donkey Kong voelt ook lekker zwaar aan (goeie controls vind ik), ziet er goed uit en heeft ongeveer de beste muziek in games (dat doet Nintendo over het algemeen wel goed moet ik zeggen, maar DKCTF is wel een van de beste hierin)
Nadat ik langs de eindbaas ben gerushed heb ik hem dus ook niet meer aangeraakt (normaal gesproken speel ik games wel voor 100% uit)
Maargoed, 25 euro is op zich wel een koopje en het level-design is wel echt gaaf
Omelette du fromage!
Anyways ik had een paar spellen erbij gekocht maar wilde er ook een paar digitaal halen. Helaas geen Visa of Mastercard (wel AMEX), dus dan maar gift-cards. Maar wat is dat met het limiet en dagelijks limiet op die dingen? Max 149,99 (150 was teveel) en daarna mag je ook niet meer upgraden, ook al heb je het al uitgegeven. WTF
Naja goed, is even in het begin lastig, maar komt wel goed. Denk dat ik ook maar wat keys aan ga schaffen (iemand nog tips qua sites?) of wat meer games fysiek haal (kan ik ze ook weer doorverkopen).
In ieder geval zag ik dat de console geleverd werd met 5.5.0 en 5.5.1 eigenlijk nog vrij snel ging (dus niet de mogelijke 1 uur zoals de winkel me meldde). Wel vind ik het lang duren als je games aanschaft en/of installeert/update. Maar goed, dat is straks ook allemaal wel opgelost. En zal er ook meteen maar even een externe HD in prikken.
Nu nog even kijken welke games ik allemaal wil hebben. Denk dat ik ook een aantal oudere Wii titels haal, want die heb ik na 2008 (?) verkocht en dus bv geen Mario Galaxy gedaan.
Zal het topic nog even verder doorspitten op aanraders en koopjes. Alle multiplatform titels heb ik allemaal al wel gespeeld dus gaat me echt om Wii en Wii U titels. Gaat goedkomen.
Eerste indruk van de console zelf is prima. Nu even wennen en de library uitbreiden.
De Wii behoort niet tot de laatste generatie consoles; we hebben nu de Wii U, die is nieuwer.Martinspire schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:00:
Sinds gister ook eigenaar van een Wii, nu heb ik alle laatste generatie consoles en een prima pc.
Gezien de rest van zijn verhaal, is hij in de eerste zin gewoon de U vergetenVerwijderd schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:18:
[...]
De Wii behoort niet tot de laatste generatie consoles; we hebben nu de Wii U, die is nieuwer.
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Excuus. Typo, maar anders zou ik niet in dit topic zittenVerwijderd schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:18:
[...]
De Wii behoort niet tot de laatste generatie consoles; we hebben nu de Wii U, die is nieuwer.
Dit is juist jammer (los van dat de adviesprijs van de game naar beneden gaat), het is mooie om het origineel te hebben (het zelfde bij Platinums voor de PlayStation).Brammos85 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 16:31:
[...]
LEGO City Undercover
Nintendoland
Wii Party U
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Wat kan mij dat doosje nu roesten? Als de game hetzelfde is en ik er de helft minder voor betaal vind ik dat een uitstekende deal..Jumpman schreef op donderdag 07 april 2016 @ 15:55:
[...]
Dit is juist jammer (los van dat de adviesprijs van de game naar beneden gaat), het is mooie om het origineel te hebben (het zelfde bij Platinums voor de PlayStation).
Wij hebben een Maestro creditcard en die accepteert de eshop wel.Martinspire schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:00:
Sinds gister ook eigenaar van een Wii U, nu heb ik alle laatste generatie consoles en een prima pc. Kortom: kan alles spelen wat mn hartje begeerd
Anyways ik had een paar spellen erbij gekocht maar wilde er ook een paar digitaal halen. Helaas geen Visa of Mastercard (wel AMEX), dus dan maar gift-cards. Maar wat is dat met het limiet en dagelijks limiet op die dingen? Max 149,99 (150 was teveel) en daarna mag je ook niet meer upgraden, ook al heb je het al uitgegeven. WTF
Naja goed, is even in het begin lastig, maar komt wel goed. Denk dat ik ook maar wat keys aan ga schaffen (iemand nog tips qua sites?) of wat meer games fysiek haal (kan ik ze ook weer doorverkopen).
In ieder geval zag ik dat de console geleverd werd met 5.5.0 en 5.5.1 eigenlijk nog vrij snel ging (dus niet de mogelijke 1 uur zoals de winkel me meldde). Wel vind ik het lang duren als je games aanschaft en/of installeert/update. Maar goed, dat is straks ook allemaal wel opgelost. En zal er ook meteen maar even een externe HD in prikken.
Nu nog even kijken welke games ik allemaal wil hebben. Denk dat ik ook een aantal oudere Wii titels haal, want die heb ik na 2008 (?) verkocht en dus bv geen Mario Galaxy gedaan.
Zal het topic nog even verder doorspitten op aanraders en koopjes. Alle multiplatform titels heb ik allemaal al wel gespeeld dus gaat me echt om Wii en Wii U titels. Gaat goedkomen.
Eerste indruk van de console zelf is prima. Nu even wennen en de library uitbreiden.
Traag downloaden en installeren is iets waar ik het niet mee eens ben, onze PlayStation die is vrolijk (ongeacht of via LAN of wifi) hele nacht bezig met een gamedoenload van 10gb+ terwijl de Wii U binnen 1 a 2 uurtjes klaar is (steam is nog sneller binnen max half uurtje klaar)
Wij hebben gewoon 200mbps down en 20mbps up, Sony is altijd traag qua downloads het is keer op keer een ramp (of het nou PS3, PS Vita of PS4 is)
Ik heb het niet over de download zelf, maar meer het werk ervoor en erna (als je dus even niks met je console kunt doen). Dat duurt me wat te lang. Laat dat installeren en updaten gewoon op de achtergrond gebeuren (eventueel blokkeren dat ik iets opstart, maar toch)Mizgala28 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 16:48:
[...]
Wij hebben een Maestro creditcard en die accepteert de eshop wel.
Traag downloaden en installeren is iets waar ik het niet mee eens ben, onze PlayStation die is vrolijk (ongeacht of via LAN of wifi) hele nacht bezig met een gamedoenload van 10gb+ terwijl de Wii U binnen 1 a 2 uurtjes klaar is (steam is nog sneller binnen max half uurtje klaar)
Wij hebben gewoon 200mbps down en 20mbps up, Sony is altijd traag qua downloads het is keer op keer een ramp (of het nou PS3, PS Vita of PS4 is)
Verder heb ik even niet de mogelijkheid over een Mastercard en heb ik al een creditcard maar die werkt dus niet. Kortom: dit bevalt me even niet, maar is voor mij nog geen ramp. Ik had het alleen niet zo strict en beperkt verwacht.
Als je console net nieuw is heb je wat meer updates in te halen.Martinspire schreef op donderdag 07 april 2016 @ 16:56:
[...]
Ik heb het niet over de download zelf, maar meer het werk ervoor en erna (als je dus even niks met je console kunt doen). Dat duurt me wat te lang. Laat dat installeren en updaten gewoon op de achtergrond gebeuren (eventueel blokkeren dat ik iets opstart, maar toch)
Verder heb ik even niet de mogelijkheid over een Mastercard en heb ik al een creditcard maar die werkt dus niet. Kortom: dit bevalt me even niet, maar is voor mij nog geen ramp. Ik had het alleen niet zo strict en beperkt verwacht.
Je kan geloof ik instellen dat er gezocht kan worden naar updates wanneer deze standby staat.
Dit moet je geloof ik wel specifiek aanzetten.
Zelf laat ik geen netspanning op de console staan. Zelf dan ervaar ik maar weinig hinder (grote updates) de keren dat ik hem weer is opstart.
[LTS][MTS][HTS]
En dat kan bij sommige spellen eventjes duren.
Dit kan je gewoon uitzetten gelukkig, de updates zijn niet verplicht.horizon1978 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 20:04:
Het is inderdaad zo dat als je een spel koopt op schijf en die dan erin doet dat er dan voor dat spel op dat moment verplichte updates worden gedownload en geinstalleerd alvorens je kunt beginnen.
En dat kan bij sommige spellen eventjes duren.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Ook kan je de Wii U zo instellen dat hij updates op de achtergrond installeert en download zodra het systeem in standby staat. Zo kan je ook met je telefoon of PC vanaf de Nintendo website downloads kopen (Nintendo account en NNID vereist) welke dan automatisch naar je console gedownload worden. Zelfs in de standby stand.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2016 21:29 ]

Met de twee knoppen onderop kan je geld aan je account toevoegen om zo het spel te kopen.
Als je alleen geld wil toevoegen kan je een pre-paid kaart kopen en hier naartoe gaan:
https://eshop.nintendo.net/redeem#/
Zo kan je trouwens ook een download code invoeren als je bv bij de Gamemania / online een download game koopt.
Dit is wat ik vaak doe om een spel te kopen. Gegevens invoeren en dan geld toevoegen.
Die redeem-site werkt/werkte bij mij niet. Misschien omdat mn account wat nieuwer is omdat ik blijkbaar te laat was met het omzetten van mn oude account naar de nieuwe ID. Maar goed, het systeem is niet optimaal. De concurrentie doet dat beter. Zoals ik al zei: het is geen ramp verder.Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 08:55:
Zodra je het spel koopt krijg je deze vraag:
[afbeelding]
Met de twee knoppen onderop kan je geld aan je account toevoegen om zo het spel te kopen.
Als je alleen geld wil toevoegen kan je een pre-paid kaart kopen en hier naartoe gaan:
https://eshop.nintendo.net/redeem#/
Zo kan je trouwens ook een download code invoeren als je bv bij de Gamemania / online een download game koopt.
Klopt het dus dat die straks voor €25 in de winkel liggen? Dan stel ik die nog even uitBrammos85 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 16:31:
[...]
LEGO City Undercover
Nintendoland
Wii Party U
De redeem site werkt met je Nintendo Network ID, niet je Nintendo accountMartinspire schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 09:50:
[...]
Die redeem-site werkt/werkte bij mij niet. Misschien omdat mn account wat nieuwer is omdat ik blijkbaar te laat was met het omzetten van mn oude account naar de nieuwe ID. Maar goed, het systeem is niet optimaal. De concurrentie doet dat beter. Zoals ik al zei: het is geen ramp verder.
Ja maar hij gaf me een foutmelding bij de 2 codes die ik invoerde (ondanks dat ze gewoon goed waren overgenomen).Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 10:40:
[...]
De redeem site werkt met je Nintendo Network ID, niet je Nintendo account
Ik zit trouwens nog even te kijken naar alternatieve sites om keys aan te schaffen. Amazon wordt vaak genoemd maar dat lijkt US-only te zijn. Verder heeft game.co.uk, mmoga, gamesrocket nog wel wat (maar niet veel en niet allemaal even betrouwbaar) en ook andere sites hebben eigenlijk maar weinig games als digitale downloadcode beschikbaar. Iemand enig idee waar dat door komt? En zijn er nog sites die ik gemist heb?
Verder gister ook nog even een rondje gemaakt in Den Bosch en Tilburg, maar echt veel games hebben ze daar niet op voorraad
Ga er vanuit van wel. Vraag me wel af hoe het met de beschikbaarheid van dit spul zit. Ik denk dat men snel door de voorraad is wanneer ze deze toppers voor een dergelijke prijs aan gaan bieden.Martinspire schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 10:39:
[...]
Klopt het dus dat die straks voor €25 in de winkel liggen? Dan stel ik die nog even uit
Als ze ook digitaal in de eStore komen, dan zal dat voor mij geen probleem zijnBrammos85 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 11:47:
[...]
Ga er vanuit van wel. Vraag me wel af hoe het met de beschikbaarheid van dit spul zit. Ik denk dat men snel door de voorraad is wanneer ze deze toppers voor een dergelijke prijs aan gaan bieden.
Want dat gaat dan toch ook gebeuren mag ik hopen?
[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 08-04-2016 16:34 ]
Ongetwijfeld, maar best kans dat die grapjurken van Nintendo de prijs daar op €30,- zetten.Martinspire schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 16:34:
[...]
Als ze ook digitaal in de eStore komen, dan zal dat voor mij geen probleem zijn
Want dat gaat dan toch ook gebeuren mag ik hopen?
Heb Lego City maar gepre-orderd. Ben benieuwd!
Mja ach, €25 fysiek maar wel naar de winkel moeten of €30 en hem altijd kunnen downloaden plus geen problemen met bekraste disk. Dat verschil vind ik prima. Ben niet iemand die iets fysiek moet hebben om te kunnen waarderen. Maar we gaan het zien. Sowieso kun je het niet op de eerste dag allemaal met gift-cards kopen want dan kom je te kort met de ingestelde limietBrammos85 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 16:37:
[...]
Ongetwijfeld, maar best kans dat die grapjurken van Nintendo de prijs daar op €30,- zetten.
Heb Lego City maar gepre-orderd. Ben benieuwd!

Erg leuke game ja, ook heel blij mee. Alleen dat samen spelen met m'n vriendin (vrouw in mijn geval) is absoluut een afrader heheGF0RCE schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:58:
[...]
Over Donkey Kong hoef je niet te twijfelen naar mijn idee. Die was de € 45 al meer dan waard, en voor € 25 mag je hem niet laten liggen vind ik. Speel het samen met mijn vriendin, echt awesome. Coole levels, Donkey Kong voelt ook lekker zwaar aan (goeie controls vind ik), ziet er goed uit en heeft ongeveer de beste muziek in games (dat doet Nintendo over het algemeen wel goed moet ik zeggen, maar DKCTF is wel een van de beste hierin)

Verder heb ik vier van de zes select titels al, en die andere twee (Nintendoland en Wii Party U) vind ik voor 25 euro nog steeds niet interessant.
http://tweakers.net/categ...uMCs6fTvv-bEB5oH-ctWYW2sbMartinspire schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:00:
Call of Duty ftw
Morgen ophalen dusTouchdomex schreef op woensdag 06 april 2016 @ 16:35:
[...]
Cool Super Luigi U ook. Die moest ik nog hebben dus zodra alles er is haal ik die
Donkey Kong wacht ik nog eventjes mee.
https://www.nedgame.nl/ni...endo-selects-/2370534480/
24 euro (adviesprijs).
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2016 20:53 ]
Ehm nee, adviesprijs is €24,99.Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 20:52:
Wow die is 5,99 euro te duur...
https://www.nedgame.nl/ni...endo-selects-/2370534480/
24 euro (adviesprijs).
[ Voor 8% gewijzigd door Galactic op 17-04-2016 19:50 ]
Hoezo dat? Beide zijn hetzelfde.Galactic schreef op zondag 17 april 2016 @ 19:49:
Weet iemand waar ik tegen een leuk prijsje (dus niet 45 of 50 euro) nog een normale versie kan vinden van Wind Waker HD. Dus niet de Nintendo Selects versie.
Nope.PcDealer schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 16:40:
De adviesprijs is 29,99, dus daar waar Nintendo zelf meer adverteert.
eShop prijs = adviesprijs.Prijs in de Nintendo eShop
€ 24,99
(incl. btw)
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2016 22:17 ]
Behalve het lelijke doosje. Denk dat hij dat bedoelt.
Het gaat hem om het doosje inderdaad.Arunia schreef op maandag 18 april 2016 @ 07:12:
[...]
Behalve het lelijke doosje. Denk dat hij dat bedoelt.
Met Sony PS3 platinum games snap ik het nog wel met dat afschuwelijke zilveren doosje, maar bij de selects titels voor de Wii U kun je gewoon eventueel een andere cover printen
Maar goed ik koop ook games om te gamen, verzamelen is bij zaak. Ik koop ook net zo makkelijk downloads. Enige nadeel daarvan is weer dat je je soms niet kan realiseren dat je een game al hebt. (al dan niet via games with gold/ps+). Zit er serieus aan te denken om mijn ps3/4, x360 en zelfs steam games maar in een excel of db te gooien.....
Ik zag bij intertoys de wonderfull 101 liggen voor 14 euro. Beetje YT gekeken en het ziet er nog best geinig uit. Maar niet echt een klassieker die je al moet veiligstellen...... toch? (heb momenteel nog geen wii u, al hoewel daar misschien verandering in gaat komen.....Pokken vind ik heel erg interresant, en genoeg andere games die ik ook nog graag wil. )
Ninja gaiden 3 voor 10 euro ofzo is ook een erg mooi prijsje imho. Moet alleen deel 1 en 2 nog spelen.....:X
(liggen al in de verzameling klaar, en al een behoorlijke tijd ook)
10 second ninja DONE
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ik heb vandaag voor 29,99 de Lego City Undercover limited edition kunnen kopen.
Mario Bros Ujosstie85 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 14:11:
Twijfel, twijfel.. Donkey kong of mario bros u? Welke raden jullie aan?
Omelette du fromage!
Hangt ervan af welke moeilijkheidsgraad je zoekt. MBU ren je vrij vlot doorheen, DK is af en toe frustrerend moeilijk, zeker als je geen powerups wilt gebruikenjosstie85 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 14:11:
Dan ga ik eerst voor MBU.. Ga het vooral als partygame gebruiken met vrienden die amper gamen. Bedankt voor de tips!Henk schreef op woensdag 20 april 2016 @ 15:17:
[...]
Hangt ervan af welke moeilijkheidsgraad je zoekt. MBU ren je vrij vlot doorheen, DK is af en toe frustrerend moeilijk, zeker als je geen powerups wilt gebruiken
Mario. DK is frustrerend moeilijk op veel momenten ...josstie85 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 14:11:
Ik dacht dat dat vooral aan mijn lompheid en ongeduld lagbelfrink schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 09:34:
[...]
Mario. DK is frustrerend moeilijk op veel momenten ...
Beide leuke games, maar ik denk dat ik met DK toch verder gekomen ben.
Beide amiibo geven een schip in het spel.
Retro bij fox en zwart twee keer zo sterk, maar twee keer minder damage te verduren bij falco.
Tip met donkey kong, gebruik de munten om een extra hart voorwerp te kopenMegalodon86 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 11:16:
[...]
Ik dacht dat dat vooral aan mijn lompheid en ongeduld lag![]()
Beide leuke games, maar ik denk dat ik met DK toch verder gekomen ben.
Dat is precies wat ik zeg. Je doet 2 keer meer schade (volgens diverse sites), maar kan ook 2x minder schade hebben ofwel krijgt 2x meer schade.NintendoSmasher schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 13:12:
Je krijgt just twee keer meer schade.

Eigenlijk doe ik het sneaky expresNintendoSmasher schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 13:34:
Natuurlijk. Begrijpend lezen blijft moeilijk.
Denk iig dat ik vanavond lekker aan de slag ga met Star Fox.

Even een uurtje star fox gespeeld. Heerlijk het gevoel van de eerdere star fox spellen. Muziek, beeld etc. Alles klopt in mijn ogen.
Visueel is gewoon zoals star fox moet zijn.
Controls hoeven niet constant motion. Maar in all range is dat dan wel weer nodig omdat het beeld op de tv locked op de vijand en je om te richten wel de tablet moet gebruiken.
Alhoewel ik denk dat je zonder locken ook wel een eind komt. Verder is het niet vervelend.
Ben benieuwd of ze weer iets in het eerste level hebben gedaan net als starfox 64 met een knipoog naar de snes. Leek er iig wel op, maar was teveel met andere dingen bezig.
[ Voor 53% gewijzigd door Arunia op 22-04-2016 21:41 ]
Ah mooi om te horen dat de besturing lekker werkt en dat jij je vermaaktArunia schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 13:39:
[...]
Eigenlijk doe ik het sneaky expres
Denk iig dat ik vanavond lekker aan de slag ga met Star Fox.
Even een uurtje star fox gespeeld. Heerlijk het gevoel van de eerdere star fox spellen. Muziek, beeld etc. Alles klopt in mijn ogen.
Visueel is gewoon zoals star fox moet zijn.
Controls hoeven niet constant motion. Maar in all range is dat dan wel weer nodig omdat het beeld op de tv locked op de vijand en je om te richten wel de tablet moet gebruiken.
Alhoewel ik denk dat je zonder locken ook wel een eind komt. Verder is het niet vervelend.
Ben benieuwd of ze weer iets in het eerste level hebben gedaan net als starfox 64 met een knipoog naar de snes. Leek er iig wel op, maar was teveel met andere dingen bezig.
Zo te horen is SFZ uitermate geschikt ook voor coop en het lijkt wel een beetje dezelfde ervaring als Mario galaxy ? daar kan de ene speler het personage besturen en de andere speler richt zich op de omgeving
Moet alleen nog dat defence spel uitproberen.
V&A aangeboden: Nintendo Wii U Premium + 5 Wii u games + 2 Wii games + pro co...
We gaan hem toch maar verkopen. Wii U heeft geweldige games maar er komt nu niets meer uit...
Ik zou zelf zeggen 300. Mijn gevoel hoor.giantgiantus schreef op maandag 25 april 2016 @ 19:10:
Is 350,- nu te veel voor deze set:
V&A aangeboden: Nintendo Wii U Premium + 5 Wii u games + 2 Wii games + pro co...
We gaan hem toch maar verkopen. Wii U heeft geweldige games maar er komt nu niets meer uit...
Geen garantie op de WiiU meer en een pakket met Mario Kart is nieuw 274 euro.
Zelda is dan redelijk nieuw, maar volgens mij de rest is al goedkoop nieuw te krijgen.
Wat alleen zo even niet wat een 2e hands WiiU los zou doen eigenlijk.
Wellicht iemand anders met een andere mening?
JP: YouTube: First Hour: Shin Megami Tensei x Fire Emblem (& Boss!) (34:19)
EN: YouTube: Tokyo Mirage Sessions #FE - Mirage Master Awakening Cutscene & Battle (Direct Feed - English) (8:41)
De vraagprijs van 350 is netjes maar niet haalbaar ik denk eerder aan een prijs tussen de 275 euro en 300 euro op het moment en dat komt door de vraagtekens over de WiiU en NX.giantgiantus schreef op maandag 25 april 2016 @ 19:10:
Na de E3 kan het gunstig uitpakken of juist niet maar dan is het tenminste duidelijk en ik zou voor nu de WiiU houden inclusief spellen waarvan het zeker is dat dezen gespeeld blijven worden
De rest inruilen voor ook spellen die het waard blijven om te spelen want ook al is er interesse voor jouw pakket de kopers zullen elke euro ervan af proberen te handelen...
De console los is ongeveer 130 a 150 euro en er zijn sites die dit ervoor geven maar.. de ene site is vrij eerlijk en de ander haalt bij elke kras en plek er een euro vanaf tot er weinig overblijft en bij terug sturen krijg je de verzendkosten voor eigen rekening.Arunia schreef op maandag 25 april 2016 @ 20:00:
[...]
Ik zou zelf zeggen 300. Mijn gevoel hoor.
Geen garantie op de WiiU meer en een pakket met Mario Kart is nieuw 274 euro.
Zelda is dan redelijk nieuw, maar volgens mij de rest is al goedkoop nieuw te krijgen.
Wat alleen zo even niet wat een 2e hands WiiU los zou doen eigenlijk.
Wellicht iemand anders met een andere mening?
[ Voor 3% gewijzigd door RayNbow op 26-04-2016 21:28 ]
Budget voor spelletjes was momenteel 0 maar dit is toch wel een heel goede bundel verspreid over WiiU en 3DS! Toch maar gedaanRayNbow schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 21:03:
Voor mensen die nog goedkoop spellen willen aanschaffen: https://www.humblebundle.com/friends-of-nintendo-3ds-wiiu (nog 13 uurdagen geldig)
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Ik denk eerder richting de 250-275 euro. Geen garantie. 2 Wii games. Lijkt mij iets realistischer.giantgiantus schreef op maandag 25 april 2016 @ 19:10:
http://www.budgetgaming.n...les-bij-yourgamezone.html
Excuus als hier een aparte topic voor is dan zal ik deze morgen zoeken maar voor nu welterusten

Edit:
En Zelda vertraagd en komt nu uit in 2017:
[お知らせ] 2016年に発売を予定しておりました、Wii U『ゼルダの伝説 最新作』ですが、さらなるクオリティ向上のため、発売を2017年に延期させていただくことになりました。何卒ご理解のほどお願い申し上げます。なお、Wii U版と同時発売予定で、NX版の開発も進めております。
[ Voor 84% gewijzigd door RayNbow op 27-04-2016 09:14 ]
Humblebundle gekocht. Kinderen gaan voor een leuke verrassing staan de volgende keer dat ze de wiiu aanzetten
[ Voor 79% gewijzigd door boe2 op 27-04-2016 09:30 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
The new Legend of #Zelda will be the focus of #E3 2016. It will launch simultaneously on both Wii U and NX in 2017

Benieuwd of ze toch nog voor verrassingen zorgen.
[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 27-04-2016 11:40 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Hmm, ruim 700k verkochte Wii U's sinds december vorig jaar dus, best netjes voor hoe populair de Wii U is.RayNbow schreef op woensdag 27 april 2016 @ 09:12:
Worldwide sales van de Wii U: 12.8M
Edit:
En Zelda vertraagd en komt nu uit in 2017:
[...]
Ik hoor enorm veel teleurstelling over die Zelda, mensen zijn pissig maar geduld loont, genoeg andere games op de wereld om te spelen.Zeror schreef op woensdag 27 april 2016 @ 11:36:
Het zag er al niet echt rooskleurig uit voor Wii U bezitters komende E3, maar door het nieuws dat Zelda uitgesteld is tot de NX release in maart 2017 vrees ik dat Nintendo weinig meer heeft om te laten zien op de E3 voor dit najaar....
Benieuwd of ze toch nog voor verrassingen zorgen.
Ben benieuwd of de NX wel goed uitpakt voor Nintendo, Sony en Microsoft staan niet stil en wie weet is de vooruitgang die Nintendo eventueel qua hardware heeft op de NX zo straks dankzij die andere 2 volledig verdwenen.
Zolang Nintendo gewoon lekker hun ding blijft doen en winst weet te draaien, zie ik niet waarom ze bang moeten zijn van Sony of Nintendo. Daarbij staat er nog aardig wat op de bank om een paar mindere jaren te draaien.Mizgala28 schreef op woensdag 27 april 2016 @ 14:09:
[...]
Hmm, ruim 700k verkochte Wii U's sinds december vorig jaar dus, best netjes voor hoe populair de Wii U is.
[...]
Ik hoor enorm veel teleurstelling over die Zelda, mensen zijn pissig maar geduld loont, genoeg andere games op de wereld om te spelen.
Ben benieuwd of de NX wel goed uitpakt voor Nintendo, Sony en Microsoft staan niet stil en wie weet is de vooruitgang die Nintendo eventueel qua hardware heeft op de NX zo straks dankzij die andere 2 volledig verdwenen.
Het zal wel de laatste console zijn waar Myamoto zijn hand in heeft gehad, dus ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen. E3 gaat in ieder geval wel prima worden.
En dat Zelda is uitgesteld, een serie waar ik persoonlijk niet zo heel veel mee heb, is jammer maar er komt gerust nog meer uit. Ik maak me daar geen zorgen om. Al heb ik wel het voordeel dat ik nog andere consoles/platformen heb om op te spelen.
Ik hoop alleen dat ze bij de nieuwe console niet weer het online-platform onderbelicht laten. Want dat is toch wel waar Nintendo de meeste winst kan behalen straks.
Crosspost uit 't NX topic ter informatie:Martinspire schreef op woensdag 27 april 2016 @ 15:15:
maar er komt gerust nog meer uit. Ik maak me daar geen zorgen om.
RayNbow schreef op woensdag 27 april 2016 @ 15:06:
[...]
Voor Europa staat op de planning:En 3rd party:
- Tokyo Mirage Sessions #FE (24 jun)
- Mario & Sonic 2016 (24 jun)
- Paper Mario: Color Splash (2016)
- Zelda (2017)
- Project Giant Robo (TBD)
- Terraria (505 Games)
- Kick & Fennick (Abstraction Games)
- Lost Reavers (Bandai Namco)
- Super Meat Boy (BlitWorks)
- Mighty No. 9 (Deep Silver)
- PixelJunk Monsters (Double Eleven)
- SteamWorld Heist (Image & Form)
- Futuridium EP Deluxe (MixedBag)
- Noitu Love: Devolution (MP2 Games)
- PONCHO (Rising Star Games)
- Antipole DX (Saturnine Games)
- Tumblestone (The Quantum Astrophysicists Guild)
- Axiom Verge (Thomas Happ Games)
- Jotun: Valhalla Edition (Thunder Lotus Games)
- Lovely Planet (tinyBuild Games)
- Lego Star Wars: The Force Awakens (Warner Bros)
In september 2015 werd er nog gezegd dat het spel 'bijna' klaar is
Link: nieuws: Nintendo heeft Pikmin 4 bijna af
Komt naar de NX.NegativeFreak schreef op woensdag 27 april 2016 @ 21:27:
Raar en jammer dat Pikmin 4 niet in die lijst staat.
In september 2015 werd er nog gezegd dat het spel 'bijna' klaar is
Link: nieuws: Nintendo heeft Pikmin 4 bijna af
Ik hoop van niet maar dan koopt mijn vriendin de NX wel, hoef ik dat niet te doen.
Aan de andere kant mijn focus is voor nu gericht op de WiiU en om deze funbox te eren eindelijk maar eens Twilight princess C.E gehaald inclusief de C.E Guide !
Vanmiddag het meesterwerk opgehaald en geïnstalleerd en na een tijdje op de klok gekeken van hoe laat het ongeveer was want ik had trek en een droge keel.. inderdaad "eventjes" Zelda spelen en 6 uur verder
Maar even een vraag over DQ X&XI weet iemand hoe het precies zit ? want de ene site zegt dit en ander weer dat en op de officiële sites kan ik geen DQ voor de WiiU vinden dus.. het gaat niet komen ?
RayNbow in 'nieuws: Dragon Quest XI verschijnt voor PlayStation 4, 3DS en Nintendo NX.JehannesWeggen schreef op donderdag 28 april 2016 @ 01:24:Maar even een vraag over DQ X&XI weet iemand hoe het precies zit ? want de ene site zegt dit en ander weer dat en op de officiële sites kan ik geen DQ voor de WiiU vinden dus.. het gaat niet komen ?
De video is echter niet meer publiekelijk beschikbaar. Tijdens het DQ evenement werd de game aangekondigd voor NX door Yosuke Saito, maar Square Enix bracht later een bericht uit dat ze een NX release slechts in overweging namen:
Our press release contained the official statement that had been originally planned, and there is no reason to believe any changes were made mid-way to the content of the official announcement. The comment made during the event was not based on the official statement, so please allow us to correct our statement at this moment. We regret any confusion this may have caused.
Maar waarom lijkt de nieuwe Zelda dan te lanceren op zowel de WiiU als de NX?Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2016 @ 23:53:
Er is geen enkele reden om niet officieel aangekondigde grote titels nog op de Wii U uit te brengen. (Zoals Pikmin). We zullen nog wel wat opvulling krijgen, maar na Zelda Wii U (volgend jaar) is het tijdperk Wii U voorbij.
Zelda is officieel aangekondigd voor de Wii U en NX.Martinspire schreef op donderdag 28 april 2016 @ 09:28:
[...]
Maar waarom lijkt de nieuwe Zelda dan te lanceren op zowel de WiiU als de NX?
Simpel, Nintendo heeft altijd vastgehouden aan het feit dat de nieuwe Zelda voor de WiiU zou komen. Steeds als ernaar gevraagd werd, werd weer bevestigd dat dat zo zou zijn. Ze kunnen het nu dus gewoon niet meer maken om de hele game vrolijk naar de NX te schuiven, want dan halen ze de gramschap van iedereen die een WiiU heeft aangeschaft op basis van de belofte voor Zelda WiiU op de nek. Die kopen dan natuurlijk nooit een NX.Martinspire schreef op donderdag 28 april 2016 @ 09:28:
[...]
Maar waarom lijkt de nieuwe Zelda dan te lanceren op zowel de WiiU als de NX?
Aan de andere kant, door de game dual-platform te maken houden ze hun belofte - Zelda komt naar de WiiU - en hebben ze meteen een mooie binnenkomer voor de NX. Dat heeft voor de Wii overigens ook prima gewerkt, Twilight Princess was overal uitverkocht, zelfs als je al aan een Wii kon komen.
Toch blijft het jammer dat ze het nu weer doorschuiven, er is toch duidelijk gezegd coming in 2016Seal64 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 09:54:
[...]
Aan de andere kant, door de game dual-platform te maken houden ze hun belofte - Zelda komt naar de WiiU - en hebben ze meteen een mooie binnenkomer voor de NX. Dat heeft voor de Wii overigens ook prima gewerkt, Twilight Princess was overal uitverkocht, zelfs als je al aan een Wii kon komen.
waar blijft de volgende excuus video van Aonuma?
SW-1682-5926-5204
Spel komt nog steeds in 2016, het financiële jaar 2016. Ze hebben dus niet gelogen.AstralizeR schreef op donderdag 28 april 2016 @ 10:10:
[...]
Toch blijft het jammer dat ze het nu weer doorschuiven, er is toch duidelijk gezegd coming in 2016
waar blijft de volgende excuus video van Aonuma?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ja ok, maar waarom zou dat niet met meer titels gaan gebeuren dan?Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2016 @ 09:37:
[...]
Zelda is officieel aangekondigd voor de Wii U en NX.
Hi Ray bedankt voor de zorgvuldige reactieRayNbow schreef op donderdag 28 april 2016 @ 07:35:
[...]
RayNbow in 'nieuws: Dragon Quest XI verschijnt voor PlayStation 4, 3DS en Nintendo NX.
De video is echter niet meer publiekelijk beschikbaar. Tijdens het DQ evenement werd de game aangekondigd voor NX door Yosuke Saito, maar Square Enix bracht later een bericht uit dat ze een NX release slechts in overweging namen:
[...]
Inderdaad er wordt wel over de 3DS en NX gepraat (de NX aankondiging was een miscommunicatie tussen Nintendo en Square Enix) maar de WiiU hoor je niks over terwijl de Japanners het wel gespeeld hebben of zelfs nog steeds spelen.
Ik ben razend enthousiast over DQ maar het gaat niet alleen om DQ maar om de ondersteuning van Square Enix in het algemeen.
De bibliotheek aan RPG'S voor de Handhelds is uitstekend terwijl de bibliotheek voor de Consoles tegenvalt.. DQ X&XI en FF XV en mogelijk FF 7 R zouden dit kunnen doorbreken (fingers crossed)
Over Zelda ik hoop wel dat het meesterwerk naar WiiU en NX komt maar op welk platform het gekocht wordt geen idee.. misschien wel op beiden
Hoe dan ook de E3 zal niet het NX Feest worden wat ik verwacht had (vanaf Juni tot Maart is maar iets van 9 maanden dit is al een korte periode) en dit wordt nog korter en welk event gaat Nintendo wel gebruiken voor de lancering ?
[ Voor 15% gewijzigd door Tri Force op 28-04-2016 11:56 ]
Misschien de Tokyo Game Show, ergens in september.JehannesWeggen schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:42:
[...]
... en welk event gaat Nintendo wel gebruiken voor de lancering ?
SW-1682-5926-5204
Als we heel eerlijk zijn kan nintendo op veel vlakken nog wel behoorlijk wat winst behalen. Ze hebben hun eigen ding gedaan en imho zijn ze daar echt ijzersterk in. Zeer sterke en goede eigen games. Echter het grote probleem is dat de groep fans steeds kleiner wordt. Kijk om mij heen ik ben de enige met een WiiU. Echter ben ik wel diegene die hem meeneemt naar feestjes en iedereen speelt er normaal mee.Martinspire schreef op woensdag 27 april 2016 @ 15:15:
[...]
Zolang Nintendo gewoon lekker hun ding blijft doen en winst weet te draaien, zie ik niet waarom ze bang moeten zijn van Sony of Nintendo. Daarbij staat er nog aardig wat op de bank om een paar mindere jaren te draaien.
Het zal wel de laatste console zijn waar Myamoto zijn hand in heeft gehad, dus ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen. E3 gaat in ieder geval wel prima worden.
En dat Zelda is uitgesteld, een serie waar ik persoonlijk niet zo heel veel mee heb, is jammer maar er komt gerust nog meer uit. Ik maak me daar geen zorgen om. Al heb ik wel het voordeel dat ik nog andere consoles/platformen heb om op te spelen.
Ik hoop alleen dat ze bij de nieuwe console niet weer het online-platform onderbelicht laten. Want dat is toch wel waar Nintendo de meeste winst kan behalen straks.
Aan de ene kant moeten ze wel ervoor zorgen dat er meer variatie komt ook van andere partijen. Op dit moment is gewoon het aanbod van alles wat niet-nintendo is erg laag en dat is ook direct het grootste probleem. Je kan niet je console blijven verkopen met alleen games van jezelf.
Hoe jammer ik het ook vind maar nintendo moet daar wel echt wat beter doen om andere partijen aan te trekken.
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic