Gister een rot dag gehad,
Lekker stukje wezen rijden naar dronten (moest daar zijn voor werk)
Alles ging voortuinlijk, lekker touren met de zon op je pan. tot na ongeveer 100km rijden, de motor met 120 km/h ineens uitviel. Proberen eerst met de startknop opnieuw leven in mijn fiets te krijgen, geen effect.
Met 80mm/h de koppeling in een keer laten shieten.
ook geen effect.
Goed, langs de kant van de weg proberen te starten, startmotor werkt alleen de motor slaat niet meer aan.
Na ongeveer 20 startpogingen, accu leeg
Sta je dan, midden in de polder met de eerste boerderij op 1 km lopen. in de brandende zon, in je fullsuit lederen pak...
Vrienden van anwb gebeld, die waren zowaar binnen 15min bij me!!
En ja hoor, starten lopen... WTF?!
Gelukkig vertrouwde de beste anwb meneer het niet en vroeg me achter hem aan te rijden.
En jawel, na een goeie km rijden, begon mijn motor weer te bokken (alsof de benzine op is) en viel weer stil. Dit keer weer geen leven in te krijgen. (mijn ego toch een beetje hersteld.)
Toen moest de bergingsdienst komen. die deed er iets langer over (2 uur)
Al met al staat de motor nu bij de dokter voor een check up.
Zou dit weekend om de brommert naar limburg gaan...
Dokter denkt dat het een ontstekings spoel is o.i.d. (suzuki gs500e)
Al met al had ik het gevoel eerder 100km gezwommen te hebben, dan 100km gereden te hebben.
Voelde me net een verdwaalde motorijder op route 66
Ben benieuwd!
Lekker stukje wezen rijden naar dronten (moest daar zijn voor werk)
Alles ging voortuinlijk, lekker touren met de zon op je pan. tot na ongeveer 100km rijden, de motor met 120 km/h ineens uitviel. Proberen eerst met de startknop opnieuw leven in mijn fiets te krijgen, geen effect.
Met 80mm/h de koppeling in een keer laten shieten.

Goed, langs de kant van de weg proberen te starten, startmotor werkt alleen de motor slaat niet meer aan.
Na ongeveer 20 startpogingen, accu leeg
Sta je dan, midden in de polder met de eerste boerderij op 1 km lopen. in de brandende zon, in je fullsuit lederen pak...
Vrienden van anwb gebeld, die waren zowaar binnen 15min bij me!!
En ja hoor, starten lopen... WTF?!
Gelukkig vertrouwde de beste anwb meneer het niet en vroeg me achter hem aan te rijden.
En jawel, na een goeie km rijden, begon mijn motor weer te bokken (alsof de benzine op is) en viel weer stil. Dit keer weer geen leven in te krijgen. (mijn ego toch een beetje hersteld.)
Toen moest de bergingsdienst komen. die deed er iets langer over (2 uur)

Al met al staat de motor nu bij de dokter voor een check up.
Zou dit weekend om de brommert naar limburg gaan...
Dokter denkt dat het een ontstekings spoel is o.i.d. (suzuki gs500e)
Al met al had ik het gevoel eerder 100km gezwommen te hebben, dan 100km gereden te hebben.
Voelde me net een verdwaalde motorijder op route 66
Ben benieuwd!
[ Voor 5% gewijzigd door tellavist op 24-07-2014 12:23 ]
Een handtekening?!