Het grote motortopic deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 96 ... 139 Laatste
Acties:
  • 434.643 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 07:23
Mijn standaard acht ik daar te kort en onstabiel voor :P

Gewoon been er over heenslingeren. Als die 65 jarige man dat kan kan ik dat ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een manier van op en afstappen die ik nog niet kende :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newbreed
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:54
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:28:
Nog een manier van op en afstappen die ik nog niet kende :P

[video]
's Werelds grootste luciferdoos achterop zijn brommer? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-09 08:42
gwystyl schreef op maandag 21 juli 2014 @ 23:17:
[...]

Zondagochtend nog ff een ritje met Jolke om het af te leren:
[afbeelding]
Vrouwlief en de SV mochten even uitrusten/voorbereiden op de terugweg.

[...]
Dit was de route die we gereden hebben.
En dit was de route van zaterdagmiddag naar Echternach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Qua opstappen, die gast met die luciferdoos achterop... dat ziet er nogal onhandig uit en met een beetje onhandigheid schop je zo je motor om omdat je erachter blijft hangen. Neuh, doe mij maar de gewone manier van opstappen. Gelukkig is een Firestorm niet zo hoog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-09 14:51

Chakotay

Lick here to continue

Normaal zwaai ik mijn rechterbeen ingeklapt over het duozitje heen, als daar iets/iemand op zit steek ik mijn been gestrekt over het gewone zadel. Dat laatste ziet er niet altijd even soepel uit :P

Opstappen via het stepje met de motor op de jiffy durf ik niet aan bij de mijne, ik heb al 2 van die dingen versleten sinds ik hem heb.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedr
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:49
Pfff... het kost wat, maar dan heb je ook wat: nieuwe kettingset en een set nieuwe sloffen. Waren beide hard nodig :X Ik weet niet wat ze bij Huybers er mee hebben gedaan, maar ik heb een compleet andere fiets terug gekregen: waar ik eerst zo ongeveer in schriftelijk drievoud een aanvraag moest doen om een bocht door te kunnen, hoef ik nu maar met m'n neus de goede kant op te wijzen en hij gaat al _O_
Stap nu weer iedere keer met een big smile van de fiets af :Y (oja in het kader van het meest recente 'onderzoek'; gewoon met het been over de buddy heen zwaaien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Opstappen via de stepjes ziet er prina uit voor een GS-alike met volle bepakking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of de "rossi", je been over je stuur heen gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakvis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:46

bakvis

Tweakers.Nerd

Thedr schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:36:
Pfff... het kost wat, maar dan heb je ook wat: nieuwe kettingset en een set nieuwe sloffen. Waren beide hard nodig :X Ik weet niet wat ze bij Huybers er mee hebben gedaan, maar ik heb een compleet andere fiets terug gekregen: waar ik eerst zo ongeveer in schriftelijk drievoud een aanvraag moest doen om een bocht door te kunnen, hoef ik nu maar met m'n neus de goede kant op te wijzen en hij gaat al _O_
Stap nu weer iedere keer met een big smile van de fiets af :Y (oja in het kader van het meest recente 'onderzoek'; gewoon met het been over de buddy heen zwaaien).
Mooi he wat een setje rubber al niet kan doen voor je fiets!

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:02

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Hmm ik zit over een camera te denken voor op de motort. Ik leende altijd een camera maar misschien toch maar eens een eigen aanschaffen. Natuurlijk wil ik zo goedkoop mogelijk en zo goed mogelijk ;)

Maar een drift/gopro/contour voor 50 euries ga je niet vinden hahaha.

Ik lees hier en op andere sites veel over de sj1000. Maar er is ook een sj4000 (Gopro look alike).

Iemand toevallig die hier goed het verschil tussen deze twee weet? En misschien ook filmpjes vanaf een motor (op hoge snelheid 200+) hiervan? :P

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
Jolke schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:36:
Opstappen via de stepjes ziet er prina uit voor een GS-alike met volle bepakking.
Doe ik ook vaak op mn KTM, ik vind het wel een handige manier :) gewoon opstappen als een fiets is dat ding net ff hoog voor, en eerst je been erover zoals hierboven ziet er niet uit :P

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Of achterop springen over de buddy seat, alsof je op een paard vanachteren bespringt :)
Wel handig als de motor een middenbok heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TorX schreef op maandag 21 juli 2014 @ 13:52:
[...]

Ik wil dit jaar voor het eerst motorkamperen (kijken of ik het wat vind) en ik denk dat ik deze tip ga opvolgen. :)
Is het een beetje te doen in het weekend, of is het handiger om zoals Dacuuu doordeweeks te gaan?
Voor het eerst motor camperen ... probeer eerst al je spullen uit en kijk of je het ook weer op dezelfde manier op je motor krijgt !

ff een paar sfeerplaatjes :+

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-FVCGH6XW-D.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-OYACAYVU-D.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-KGVXYU7S-D.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-X48DY7GZ-D.jpg

Ook op m'n vorige motor ging alle campeer spulletjes mee ...

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-K3AXWIKM-D.jpg

En soms wordt het wel heel erg druk met motoren op de camping ... :+

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-HTOYXYMF-D.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jolke schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:36:
Werkt ook goed op een naked bike, tenminste ik doe het al jaren zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedr
  • Laatst online: 19:49
bakvis schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:39:
[...]

Mooi he wat een setje rubber al niet kan doen voor je fiets!
Nou ook de ketting heeft een flink aandeel in de toename van het rijgenot. De fiets wilde eerst nogal eens wat bokken op bij gas toename/afname, logisch natuurlijk als de ketting te veel speling heeft gekregen.
Hij rijd nu echt als een vliegend tapijt in tegenstelling tot de rodeo-stier van eerst :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakvis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:46

bakvis

Tweakers.Nerd

Thedr schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 12:16:
[...]

Nou ook de ketting heeft een flink aandeel in de toename van het rijgenot. De fiets wilde eerst nogal eens wat bokken op bij gas toename/afname, logisch natuurlijk als de ketting te veel speling heeft gekregen.
Hij rijd nu echt als een vliegend tapijt in tegenstelling tot de rodeo-stier van eerst :+
Zo had ik 't nog niet eens bekeken inderdaad.. Veel veilige kilometers gewenst iig!

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 12:12:
[...]

Voor het eerst motor camperen ... probeer eerst al je spullen uit en kijk of je het ook weer op dezelfde manier op je motor krijgt !

ff een paar sfeerplaatjes :+

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ook op m'n vorige motor ging alle campeer spulletjes mee ...

[afbeelding]

En soms wordt het wel heel erg druk met motoren op de camping ... :+

[afbeelding]
Leuk, een motor voor hem en voor haar met Mr. en Ms. erop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torx
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 12:12:
[...]
Leuke plaatjes, ik krijg er nu nog veel meer zin in! :)

Ik heb op zich wel een beetje ervaring met bepakken. Vorig jaar ben ik een weekendje naar een familielid in Engeland gegaan en had toen ook een slaapzak + matje bij me. Nu komt daar dus nog een tentje bij. Ik denk dat ik binnenkort een roltas ga kopen, wel zo makkelijk.

Maar ik ga zeker even proefpakken en proefrijden als ik alles bij elkaar heb.

Honda CB750 Hornet :: Yamaha Fazer FZ6 SA (2011 - 2023) | F1Pool.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tentje, grondzeil en luchtbed zitten in de roltas die vast zit met een spin ...
daar bovenop m'n slaapzak

(opgerolde slaapzak eerst in een vuilniszak, daarna in de hoes ivm eventuele regen)

[ Voor 197% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2014 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Leuke reactie HP2Sport ;)

@TorX: tentje kan je ook met een spin op je buddyseat vast maken, bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torx
  • Nu online
Jolke schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 12:58:
@TorX: tentje kan je ook met een spin op je buddyseat vast maken, bijvoorbeeld.
Ja, maar daar heb ik al de slaapzak + matje. Dus als ik een roltas heb hoef ik maar 1 ding op de buddy vast te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Tylen schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:50:
Hmm ik zit over een camera te denken voor op de motort. Ik leende altijd een camera maar misschien toch maar eens een eigen aanschaffen. Natuurlijk wil ik zo goedkoop mogelijk en zo goed mogelijk ;)

Ik lees hier en op andere sites veel over de sj1000. Maar er is ook een sj4000 (Gopro look alike).

Iemand toevallig die hier goed het verschil tussen deze twee weet? En misschien ook filmpjes vanaf een motor (op hoge snelheid 200+) hiervan? :P
Dit €69,- ding bij de Kijkshop schijnt ook wel aardige beelden op te leveren.

En een review:

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Hey das geinig. Hier een filmpje op motort: YouTube: Vlog #3. Denver AC-5000W Through The Hague and Delft motovlog Kawasaki ZXR 750

En ik heb nog 45 euro op de freebees staan ;) Dus hij kost mij niet veel ;)

Edit: Nevermind, slechte kwaliteit ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Tylen op 22-07-2014 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:35

Bommes

Capo del formaggio

@ Opstappen:
Bij de vespa kan ik gewoon gaan zitten zoals dat ook bij een stoel zou kunnen.
Duo is daar wat lastiger door de topkoffer en de voetsteunen die erg ver naar buiten steken. Duo stapt op door eerst op 1 steun te gaan staan en dan been over de buddy te doen. Maar dat moment van op 1steun gaan staan geeft zoveel gewicht op een punt erg ver uit het midden dat ik vol tegen moet drukken/hangen om niet om te kukelen.

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bommes schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 13:14:
Maar dat moment van op 1steun gaan staan geeft zoveel gewicht op een punt erg ver uit het midden dat ik vol tegen moet drukken/hangen om niet om te kukelen.
Klopt ja, dat kan inderdaad nogal tricky zijn, zou niet de eerste keer zijn dat bestuurder en buddy hierdoor omdonderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
Wat een stijve harken zijn jullie zeg :+

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
TorX schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 12:59:
[...]

Ja, maar daar heb ik al de slaapzak + matje. Dus als ik een roltas heb hoef ik maar 1 ding op de buddy vast te maken.
Ah ok, begrijp ik. Ik heb overigens ook zo'n 40L roltas. Ik kan je aanraden een paar extra spanbanden te kopen om het geheel wat steviger vast te zetten. De tas clip je vast aan een matje op je buddyseat en die clips hebben ook nog wat speling op de tas en het matje. Als je zware dingen erin doet ligt de tas prima op je buddy seat, maar als er veel luchtig/licht spul inzit, kan het nogal schommelen.
Ik had dit keer voor het eerst dat het hele zaakje niet een keer van links naar recht mee bewoog bij het nemen van bochten. Wel zo prettig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torx
  • Nu online
Jolke schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 13:26:
[...]

Ah ok, begrijp ik. Ik heb overigens ook zo'n 40L roltas. Ik kan je aanraden een paar extra spanbanden te kopen om het geheel wat steviger vast te zetten. De tas clip je vast aan een matje op je buddyseat en die clips hebben ook nog wat speling op de tas en het matje. Als je zware dingen erin doet ligt de tas prima op je buddy seat, maar als er veel luchtig/licht spul inzit, kan het nogal schommelen.
Ik had dit keer voor het eerst dat het hele zaakje niet een keer van links naar recht mee bewoog bij het nemen van bochten. Wel zo prettig :)
Spanbanden heb ik al ;). Ik heb er toevallig laatst twee ingekort omdat ze zo ontzettend lang zijn. Ik heb ook een bagagenetje eventueel. Voor de rest heb ik nog een topkoffer en morgen ga ik een tanktas van een collega uitproberen. Ik denk dat ik dan wel genoeg mee kan zeulen. ;)

Bedankt voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Nog een kleine tip: doe je waardevolle spullen in je tanktas, die kan je makkelijk meenemen als je onderweg voor koffie stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:48

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Jolke schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 13:43:
Nog een kleine tip: doe je waardevolle spullen in je tanktas, die kan je makkelijk meenemen als je onderweg voor koffie stopt.
toevoeging: Doe je telefoon/fototoestel in een waterdicht zakje in je tanktas voor het geval je een hoosbui krijgt O-)
Dan kan je er vrij makkelijjk bij (capacatief scherm werkt blijkbaar ook door plastic zak heen :)), maar heb je iets meer kans dat het droog overkomt mocht je in een mini-zwembad verzeild raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

SJ4000 besteld via tmart.com. Met coupon 62 euro. Is het niets dan verkoop ik hem weer ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:03
Jolke schreef op maandag 21 juli 2014 @ 21:29:
@Dacuu, heb je em ook zonder muziek - Duitse Gema is er niet mee akkoord... :/
Hier de muziekloze versie

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=31uu8JmqNn0]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Hey, das mooi, thanks! Ga ik straks thuis bekijken.
De still die je gebruikt hebt is in ieder geval de Burdenerhals, nog geen 5 km stonden wij op de camping ;)
Die brug is een tijdelijke brug sinds 1997 (...), omdat daar een halve berg (als steengroev) ingestort is door hevige regen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Jolke schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 16:23:
Hey, das mooi, thanks! Ga ik straks thuis bekijken.
De still die je gebruikt hebt is in ieder geval de Burdenerhals, nog geen 5 km stonden wij op de camping ;)
Die brug is een tijdelijke brug sinds 1997 (...), omdat daar een halve berg (als steengroev) ingestort is door hevige regen.
Wij zijn waarschijnlijk heel dicht langs de camping gereden ;). Vorigjaar heb ik ook over deze 2 bruggetjes gereden. Erg leuke dingen, dat ze tijdelijk zijn dacht ik al. Maar sinds 1997? Dat is leuke info :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Gave stukjes gereden, Dacuu. De eerste helft herken ik alle wegen :)
Je hebt mooi rond Bourscheid-Moulin gereden, en dan ben je ook langs camping Um Gritt gereden. Verder bovenlangs bij Burden gereden (daar kun je trouwens wel wat sneller hoor :P) Welscheid, Goebelsmühle en verder de Sûre opwaarts richting Esch-sur-Sûre... (@Gwystyl: dat stukje rond 11' moet je nu ook wel herkennen) dat zijn mij allemaal heel bekende weggetjes.
Fijn dat er zoveel motorvriendelijk vangrails zijn trouwens.

Wat betreft die brug: in de zomer 1997 heeft het ontzettend veel geregend (wij zijn ook van de camping gedreven met de tent) met als gevolg dat de half steengroeve is ingestort. Keien ter grootte van auto lagen op de weg en die hebben de weg ook kapot gemaakt. Als noodscenario zijn die bruggen aangelegd, maar sindsdien is er weinig geweging geweest om een permanente oplossing te vinden en bleek de tijdelijke brug eigenlijk wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Jolke schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 19:44:
Gave stukjes gereden, Dacuu. De eerste helft herken ik alle wegen :)
Je hebt mooi rond Bourscheid-Moulin gereden, en dan ben je ook langs camping Um Gritt gereden. Verder bovenlangs bij Burden gereden (daar kun je trouwens wel wat sneller hoor :P) Welscheid, Goebelsmühle en verder de Sûre opwaarts richting Esch-sur-Sûre... (@Gwystyl: dat stukje rond 11' moet je nu ook wel herkennen) dat zijn mij allemaal heel bekende weggetjes.
Fijn dat er zoveel motorvriendelijk vangrails zijn trouwens.

Wat betreft die brug: in de zomer 1997 heeft het ontzettend veel geregend (wij zijn ook van de camping gedreven met de tent) met als gevolg dat de half steengroeve is ingestort. Keien ter grootte van auto lagen op de weg en die hebben de weg ook kapot gemaakt. Als noodscenario zijn die bruggen aangelegd, maar sindsdien is er weinig geweging geweest om een permanente oplossing te vinden en bleek de tijdelijke brug eigenlijk wel goed.
De beelden vanaf de helm, zijn genomen op de 1e dag. De tank camera beelden zijn dag 2, en die heb ik gewoon door elkaar gemixt. Het kan overal wel sneller, maar ik kom er meestal maar 1 x per jaar, en wil weer levend naar huis :). Welk stukje bedoel je, in minuten in het filmpje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Stukje tussen Burden en Bourscheid vanaf 1 minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Jolke schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 20:22:
Stukje tussen Burden en Bourscheid vanaf 1 minuut.
Dit stuk is ongeveer het enige stuk wat ik echt nog nooit gereden had. Wat een circuit is dat zeg. :o De volgende keer ga ik dit stuk zeker 2 keer rijden. En dan nog een tandje harder :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Dat is idd een mooi stukje ja. Daar heb ik overigens mijn eerste 'rijles' gehad toen ik 17 was :)
Ik vind dat stuk tussen Michelau en Erpeldange ook wel een lekker stukje sturen, alleen ff opletten bij de brug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

-tom-562 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:19:
Gewoon been eroverheen gooien, de rest is te moeilijk bij een supersport :P
Ik kan er bijna vanaf achteren zo "eroverheen" lopen. :') Maar idd, poot erover en erop. :)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonDennis
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-04 00:36
Tylen schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:50:

Sj1000 mindere verhalen over gelezen, Sj4000 belachelijk goed voor t geld (ong100€) en 2 vrienden hebben 'm ook :Y
Zelf een ISAW A2 (gopro look alike ook :P ) en die bevalt echt super!
Alleen kost die dan alweer 180€. (Alsnog dik goedkoper als Contour/GoPro/Drift)

Filmpjes op m'n joetoep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 12:54
enige wat ruk is aan de Sj1000 is de microfoon en de montage mogelijkheden. Voor de rest prima cam!

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
GewoonDennis schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 21:11:
[...]

Sj1000 mindere verhalen over gelezen, Sj4000 belachelijk goed voor t geld (ong100€) en 2 vrienden hebben 'm ook :Y
Zelf een ISAW A2 (gopro look alike ook :P ) en die bevalt echt super!
Alleen kost die dan alweer 180€. (Alsnog dik goedkoper als Contour/GoPro/Drift)

Filmpjes op m'n joetoep :)
dik goedkoper dan die drift 1080p van 175 euro :z
wel appels met appels vergelijken he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Contour is anders €178,- http://www.v-nix.nl/contourroam-2

[ Voor 26% gewijzigd door Tylen op 22-07-2014 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 16:29

Acid_Burn

uhuh

Opstappen doe ik door mijn been over mijn achterzit te zwiepen. Wel met gebogen been. Mijn mijn vorige motor reed ik wel eens met een topkoffer (heb ik nog niet voor deze motor) en dan is met gestrekt been niet echt handig.

Nu ben ik wel zo lang dat ik op mijn R1200GS Adventure gewoon op de grond kan staan met de motor tussen mijn benen en dan heb ik nog een klein beetje ruimte over :)

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
Vanmiddag mijn Harley verkocht ;( Mijn eerste motor, een Sportstertje uit 2006. Het deed nog pijn ook ;w En het geld wat ik ervoor kreeg voelt meer als een erfenis.

Maar welke idioot heeft in zijn eentje nou 2 motoren nodig. Mijn Honda uit 2011 is mijn woon/werk-verkeer motor, met ABS en met handvatverwarming en allerlei andere nuttige praktische zaken. Maar hij heeft absoluut nul persoonlijkheid of uitstraling.

Het is maar een apparaat... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonDennis
Maegrim schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 21:46:
[...]

dik goedkoper dan die drift 1080p van 175 euro :z
wel appels met appels vergelijken he ;)
Geen idee dan zal ik oude prijzen in mn kop hebben ;)
Nevermind dan :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:11

-tom-562

Oliesjeik

Blue-eagle schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 22:51:
Vanmiddag mijn Harley verkocht ;( Mijn eerste motor, een Sportstertje uit 2006. Het deed nog pijn ook ;w En het geld wat ik ervoor kreeg voelt meer als een erfenis.

Maar welke idioot heeft in zijn eentje nou 2 motoren nodig. Mijn Honda uit 2011 is mijn woon/werk-verkeer motor, met ABS en met handvatverwarming en allerlei andere nuttige praktische zaken. Maar hij heeft absoluut nul persoonlijkheid of uitstraling.

Afbeeldingslocatie: http://www.650nkownersclub.com.au/wp-content/uploads/2014/02/meme-link.jpg

:P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Die is recentelijk nog langsgekomen, maar o zo waar... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
Inderdaad, so true :) De enige reden dat ik hem verkocht was gek genoeg ook nog omdat ik er bijna nooit op reed. Stond al bijna een jaar niks te doen. En mijn laatste ritje was een blokje om de buurt om hem even te drogen na een schoonmaakbeurt. Ach ja, goed weten te verkopen, en de nieuwe eigenaar was er oprecht blij mee. Goeie gast ook, dus hij is in goede handen :7

Dus.

Nu eens nadenken wat voor motor goed past naast een Honda VFR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Blue-eagle schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 10:13:
[...]

Nu eens nadenken wat voor welke motoren goed passent naast een Honda VFR :+
FTFY :)

[ Voor 8% gewijzigd door Jolke op 23-07-2014 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-09 15:23

Wootlock

Evilution

Vandaag eerste ritje gedaan met oordoppen in.
Wat een verschil zeg, het was maar een ritje naar het werk (tilburg -> eindhoven km of 40) maar na aankomst was alles heel rustig en geen suis :)

Moest wel even wennen, voor me gevoel hoorde ik veel minder van het verkeer (wat opzich goed is zorgt ervoor dat je veel spiegelt(

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootlock schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 12:04:
Vandaag eerste ritje gedaan met oordoppen in.
Wat een verschil zeg, het was maar een ritje naar het werk (tilburg -> eindhoven km of 40) maar na aankomst was alles heel rustig en geen suis :)

Moest wel even wennen, voor me gevoel hoorde ik veel minder van het verkeer (wat opzich goed is zorgt ervoor dat je veel spiegelt(
Misschien wel leuk om te weten :)

Een onderzoek naar de geluidsbelasting van motorrijdende politiemensen van het Korps Landelijke Politiediensten (KLPD) in Driebergen wees uit dat de belasting van de oren bij snelheden boven de 80 km/h veel hoger is dan het menselijk oor eigenlijk kan verdragen. Zoals blijkt uit het onderstaande staatje:

Snelheid Windgeruis Max. belastingtijd*
80 km/u 90 dB 1 uur
100 km/u 94 dB 15 minuten
120 km/u 98 dB 7 minuten
140 km/u 102 dB 3 minuten

Kanttekening die we bij dit onderzoek moeten plaatsen is dat dit onderzoek al van enige jaren geleden dateert en dat de gegevens werden verzameld op een oude BMW met een verouderde BMW Systeem 2 helm. Nu zijn helmen de laatste jaren wel verbeterd, maar toch is er geen reden om aan te nemen dat helmen veel stiller zijn geworden. Natuurlijk is het wel zo dat er stille en minder stille helmen zijn. Iets wat ook geldt voor motorfietsen.

De ene motor maakt meer lawaai dan de andere motor. Lees hier niet motorlawaai, maar windgeruis. We kunnen dan ook niet zonder meer stellen dat een motor met kuip stiller is dan een motor zonder kuip. De ene kuip geeft veel wervelingen terwijl een ander dat niet doet. Ook hier heeft de KLPD leuk onderzoek naar gedaan. Dit onderzoek naar de geluidsbelasting van motoragenten laat zien dat met een BMW-helm en de motoren BMW R 1100 RT en Honda ST 1100 (is een test uit 1999) de geluidsbelasting nog ver boven de schadelijke grensbelasting van 80 dB komt. Boven deze waarde loop je kans op gehoorbeschadiging en moeten volgens de wet werkgevers gehoorbeschermers aan werknemers beschikbaar stellen. Boven de 90 dB ben je als werknemer volgens de wet zelfs verplicht beschermers te dragen (Bij 120 dB ligt de pijngrens).
Nog één opmerking. De toename van geluid verloopt niet evenredig. Met elke 3 dB extra verdubbelt het geluid. Hoewel de geluidstoename tussen 80 km/h en 100 km/h slechts 4dB is, is dit dus een dikke verdubbeling van de hoeveelheid lawaai en loop je dus sneller een gehoorbeschadiging op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Hoe heb je het volgehouden, Wootlock. Afgelopen weekend in Luxemburg ook dopjes ingedaan, ook al rij je alleen maar 50 en 80 wegen. Het is wel zoveel rustiger en als je goeie dopjes hebt, hoor je ook nog je omgeving/verkeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL
  • Laatst online: 24-09 07:47

XBL

In de stad vind ik dopjes echt heel beroerd. Daarbuiten is het lekker (en op de snelweg hoorde je toch al niets anders, dus je mist ook niets).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik snap sowieso niet dat iemand oordoppen, om de woorden van mijn voorganger te gebruiken, "beroerd" kan vinden.
Als je het lawaai dempt, geeft dat veel meer rust: letterlijk en figuurlijk. Naast het feit dat je de gehoorschade beperkt, kun je ook langer gefocust blijven omdat je hersenen niet worden overspoeld met lawaai.
Met _goede_ doppen (lees: otoplastieken) heb je er altijd profijt van. De enige uitzondering is als je afstapt van de motor. Je oren zijn dan gewend aan veel herrie en zijn dan minder gevoelig. Een gesprek voeren met doppen in is op dat moment niet handig. :P

Maar goed, ik ben dan ook iemand die uitgaat met otoplastieken, en op het werk loop ik ook regelmatig met schuimpjes/otoplastieken rond. Ik ben sowieso gewend om bij een beetje herrie die dingen in te doen. Net als in de auto zonder gordel, op de motor zonder helm, en in herrie zonder doppen: het klopt voor mijn gevoel gewoon niet. :P

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonDennis
Chakotay schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:25:
Normaal zwaai ik mijn rechterbeen ingeklapt over het duozitje heen, als daar iets/iemand op zit steek ik mijn been gestrekt over het gewone zadel. Dat laatste ziet er niet altijd even soepel uit :P

Opstappen via het stepje met de motor op de jiffy durf ik niet aan bij de mijne, ik heb al 2 van die dingen versleten sinds ik hem heb.
:^ with stupid.

Vind via stepjes opstappen er ook debiel uitzien, of je moet echt heule kleine beentjes hebben, dan is het misschien makkelijk :+
Net als mensen die achterop stappen dmv op het linker duostepje te gaan staan.. daar zijn die dingen niet echt op berekend :X

[ Voor 9% gewijzigd door GewoonDennis op 23-07-2014 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
En met oordopjes in blijf je fitter, het kost aardig wat energie om al die herrie te verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonDennis
Dacuuu schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 13:32:
En met oordopjes in blijf je fitter, het kost aardig wat energie om al die herrie te verwerken.
Inderdaad, als ik wel eens binnen bebouwde kom blijf en dan zonder doppen rij, voelt het net alsof je heel aandachtig ergens een uur naar hebt geluisterd ofzo, lastig uitleggen.
Na kilometers lang met oordoppen niks aan de hand, je kan jezelf horen neurieën 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Ik heb 2 jaar zonder doppen gereden. Ook naar Italië en terug over de snelweg. Zonder doppen heb je echt een kop alsof je de hele dag bij een dikke subwoofer heb gestaan op een festival.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vs
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-09 19:20
Blue-eagle schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 22:51:

Het antwoord op je vraag ligt in je vraag besloten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL

XBL

DrivinUCrazy schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 13:25:
Ik snap sowieso niet dat iemand oordoppen, om de woorden van mijn voorganger te gebruiken, "beroerd" kan vinden.
Ik heb met verschillende doppen (herriestoppers en die met speciale filters, geen otoplastieken) wel eens in de stad gereden en het is gewoon kut. Ik hoor soms bepaalde geluiden van het verkeer om me heen niet.

Daarnaast vind ik rijden in stadsverkeer nou niet bepaald veel herrie maken. Pas bij een gangetje van 50~60 begint de wind een beetje te horen te zijn, maar ik mag blij zijn als ik die snelheid voor langere tijd mag rijden (meestal sta je binnen no-time weer bij een stoplicht of zit er weer een slome voor je).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonDennis
Dacuuu schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 13:39:
Ik heb 2 jaar zonder doppen gereden. Ook naar Italië en terug over de snelweg. Zonder doppen heb je echt een kop alsof je de hele dag bij een dikke subwoofer heb gestaan op een festival.
Dat gevoel inderdaad :+
Mja in mijn geval, ik werk ook in een metaalfabriek aan een wat oude machine, dus genoeg herrie aan de kop (ook dáár natuurlijk oordoppen) dus durf het niet meer aan zonder doppen, alleen bij kleine ritjes binnen bebouwde kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:48

steveman

Comfortabel ten onder

Geluid en verkeer... boeiend. Verkeer is een visueel spelletje.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL

XBL

steveman schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 13:58:
Verkeer is een visueel spelletje.
:N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Oordoppen *O*
Loud pipes *O*

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das wel heel gaaf :)

Hier meer over deze helm:

http://indefinitelywild.g...orcycle-helmet-1608590926

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2014 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul!
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07:19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Hier moet iedereen het mee eens zijn. :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mZKPUO5.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newbreed
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:54
Loud pipes save lives
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/45/Vuvuzelas_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dillemma. Op het moment ben ik aan het orienteren om een motorfiets te gaan kopen.
Nu heb ik er eigenlijk 2 die eruit springen.

Ik ben op zoek naar een naked, dat is iets dat vast staat.
600 - 750cc. Wordt mijn eerste echte eigen motorfiets ook al heb ik alweer goed 2 jaar mijn rijbewijs.

Nu zit ik sterk te twijfelen tussen de
Kawasaki Z750 (2008) en Honda cb600F hornet (2005)

De kawasaki is ca. 1000 euro duurder, maar ook weer 3 jaar nieuwer.
Ik zoek een echte bochten machine, op de snelweg zal je mij niet vinden.

wat zijn de voor en nadelen onderling tussen deze twee motoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:21

Bob

Met wat heb je tot nu toe gereden? Los daarvan zou ik voor de Hornet gaan (spoiler: ik heb er ook een), een eerste motor mag al wat goedkoper zijn en hoe basic en cheap een Hornet ook mag zijn, het blijft een goede motor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lesmotoren waren honda cb500 (speciale verichtingen) en suzuki gladius. (waarvan de laatste beter beviel maar ook veel nieuwer en niet afgeragd was).
Honda vfr800 (2000)
Oude motorfiets uit 1985. (dat wordt hem niet iig) :P

De vfr800 en suzuki bevielen mij het beste.
Ik heb wel op een honda hornet gezeten in de showroom maar nog niet meegereden, de zithouding van het model vanaf 2005 bevalt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Luid pijpen redt levens!! *O*

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 18:59:
Dillemma. Op het moment ben ik aan het orienteren om een motorfiets te gaan kopen.

600 - 750cc. Wordt mijn eerste echte eigen motorfiets ook al heb ik alweer goed 2 jaar mijn rijbewijs.

Het zijn beide goede motoren, de z750 heeft een sterker blok dan de Hornet, de Hornet heeft een verfijnder onderstel. Je komt er alleen maar achter wat je bevalt door op beide motoren te rijden en vooral niet teveel naar meningen van anderen te luisteren want die zijn vaak behoorlijk subjectief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Sowieso lijkt het me niet handig om op 2 hele specifieke (als ik het zo lees, dus inclusief prijs zijn het 2 unieke motoren) te moeten kiezen, maar gewoon een shortlist te maken van bepaalde type's, en gaan proefrijden. Of alle Z750's en Hornet's in de gaten houden.
Qua uiterlijk zou ik voor de Z750 gaan, maar de Hornet zal mss wel beter rijden (weet ik zelf niet, heb nooit op alletwee gereden). Volgens mij is de Z750 wel behoorlijk zwaar voor een naked

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:58

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ja en een grafding als je fullhd wilt filmen:
Beeldhoek: 125° in 1080p; 170° in 960p en 720p; 90 graden in WVGA
Op de motor heb je imho 170graden nodig.kijk:

170 graden

125 graden

Dat zijn helaas dingen waar je als consument te laat achterkomt imho.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Dacuuu schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:56:
[...]

Hier moet iedereen het mee eens zijn. :+

[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://img3.wikia.nocookie.net/__cb20120314074520/southpark/images/f/fe/South_Park_Harleys.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:04

DinX

Motormuis

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vFvCh0hFzjo1Emq1RkCUZ9c0/medium.jpg

It's back >:)

TOOOOOOOOEEEEEEET :D

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:58

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Dat ding hangt ook vrij als je voorvork volledig inveert?

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Die moet ik ook nog monteren. Ligt al heel lang op de plank :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 20-08 13:09
Nautilus?

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Ghostrider schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 20:54:
Dat ding hangt ook vrij als je voorvork volledig inveert?
Volledig raakt hij nooit ingeveerd. Ik heb afgemeten tot waar het meest vuile stukje voorvork begint en dan heb ik nog wat ruimte over. En ik rij normaal gezien gewoon met het gas erop over verkeersdrempels, rem stevig,... En vroeger heb ik er nog eentje gehad en die heeft ook nooit het spatbord geraakt :)
Stebel Nautilus Compact ja

Voor wie het niet kent

[ Voor 6% gewijzigd door DinX op 23-07-2014 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:38

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hmmm...was ook van plan er eentje te halen, maar tis net een scheepshoorn zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeyMan schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 22:07:
Hmmm...was ook van plan er eentje te halen, maar tis net een scheepshoorn zeg!
Ik ben dat ook al een tijdje van plan. Maar ik ben een beetje geschrokken van de hoeveelheid uitval van die dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:59

Leeftijd is leuk, maar hoe staat het ervoor met de gereden kilometers? Onderhoud?

Met beide motoren zul je je niet snel vervelen, power genoeg. Zelf heb ik een hornet en dat rijdt nog altijd heerlijk. Wel heb ik er nieuwe vering op laten zetten van hyperpro. Dat maakt een wereld van verschil Misschien een mooi investering als je de Hornet goedkoper kunt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gereden kilometers bij dit soort fietsen zijn niet erg hoog. Meestal rond de 20.000 - 25.000.
Onderhoud is per fiets natuurlijk verschillend dus niet veel zinnigs over te zeggen, ik heb dan ook de gangbare prijs genoemd en niet van een specifieke fiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Laatst online: 13:43

De zithoogte van de Z750 is vrij hoog vergeleken met de Hornet en ik denk dat de Hornet wat handelbaarder is. Maar ja, zoals ze al zeggen, probeer ze allebei.

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Laatst online: 13:43
Hij klinkt lekker.............. 8) 8) 8)

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
DinX schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 21:33:
[...]

Volledig raakt hij nooit ingeveerd. Ik heb afgemeten tot waar het meest vuile stukje voorvork begint en dan heb ik nog wat ruimte over. En ik rij normaal gezien gewoon met het gas erop over verkeersdrempels, rem stevig,... En vroeger heb ik er nog eentje gehad en die heeft ook nooit het spatbord geraakt :)

[...]

Voor wie het niet kent

[video]
Wat een scheepttoetâh! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Ik zal het ook mijn vrouw zeggen :+

[ Voor 27% gewijzigd door Jolke op 24-07-2014 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

aveenhuysen schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 09:47:
[...]

Hij klinkt lekker.............. 8) 8) 8)
Niet de mijne helaas. Collega van mij heeft dezelfde motor, met dezelfde uitlaat, die klinkt echt :9~ (wel behoorlijk luid :+)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-09 15:23

Wootlock

Evilution

Jolke schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 12:44:
Hoe heb je het volgehouden, Wootlock. Afgelopen weekend in Luxemburg ook dopjes ingedaan, ook al rij je alleen maar 50 en 80 wegen. Het is wel zoveel rustiger en als je goeie dopjes hebt, hoor je ook nog je omgeving/verkeer.
Mja gewoon niet aan willen geloven denk ik ;)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 08:13:
[...]

Ik ben dat ook al een tijdje van plan. Maar ik ben een beetje geschrokken van de hoeveelheid uitval van die dingen.
Valt nog wel mee denk ik ?

Ik heb hem jaren gebruikt op m'n oude FJR en daar hinh hij in 1 stuk volledig vrij tegen de zijkant van m'n motor. En toen reed ik 11 maanden per jaar, in volle pekel,...
Op deze FJR heb ik hem ook een hele tijd gebruikt, zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Wootlock schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 10:18:
[...]

Mja gewoon niet aan willen geloven denk ik ;)
Ik zou aan niks anders kunnen denken dan "wat een klere-herrie!" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontysco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:56
DinX schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 21:33:
[...]

[...]

Voor wie het niet kent

[video]
Grappig, had gisteravond deze in bestelling gezet:

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=181375230918

Originele FZS600 toetertje is niet echt spannend... Word vaak genegeerd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke