Het grote motortopic deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 91 ... 139 Laatste
Acties:
  • 434.677 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:12

mphilipp

Romanes eunt domus

Gisae schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 12:07:
[...]
Niet zo vreemd dan. Je kan van een laars niet verwachten dat deze volledige bescherming van de voet bied als er een motor van 200+kg bovenop ligt en het hele zooitje met 100km/u aan het schuiven is.
Klopt. Het geeft ook weer aan dat we ons maar moeilijk een voorstelling kunnen maken van de krachten die optreden bij een crash. Daarom dat veel simpele zielen gewoon in hun short op de motor stappen en denken dat ze wel kunnen afstappen als het fout gaat...

In de praktijk zie je dat ze zelfs met hele goede beschermende kleding nog aardige verwondingen op kunt lopen. Zo zijn bv crosslaarzen erg stijf en zitten strak om je been. Als je bij een val vast zit onder je motor, kun je heel makkelijk je bovenbeen verdraaien tov je onderbeen. Heb ik zelf bijna met een heel lullig valletje in een bos met de Tenere meegemaakt. Voorwiel gleed weg over een boomwortel die over het paadje kronkelde. Ik viel heel langzaam, maar mijn voet zat vast onder de motor en gelukkig kon ik een beetje meedraaien met mijn bovenlichaam, anders had ik een paar kniebanden verrekt ofzo. Maar ja, je kunt niet alles hebben. Motorrijden is potentiëel gevaarlijk, maar je maar zoveel doen om jezelf te beschermen. En verder denk ik er niet aan. Gewoon niet vallen... :+

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-09 13:33
Hoevaak crash je nou? Aantal km vs aantal crashes, daarom kan je vaak zat op slippers rijden. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

_Apache_

For life.

Dacuuu schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 13:06:
Hoevaak crash je nou? Aantal km vs aantal crashes*, daarom kan je vaak zat op slippers rijden. >:)
*Risk = Chance x Impact.

Succes met je slippers. :+

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:57

steveman

Comfortabel ten onder

Gewoon niet te hard rijden, klein impact.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

_Apache_

For life.

steveman schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 13:22:
Gewoon niet te hard rijden, klein impact.
Voor de eerste paar km rij je toch niet te hard, dus waarom zou je dan goed schoeisel aanhebben..
Daarnaast, als je dan toch aan het rijden bent ga je niet stoppen met je matties om je laarzen aan te trekken, die slippers hou je dan gewoon aan.. :+

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Hoevaak crash je nou? Aantal km vs aantal crashes, daarom kan je vaak zat op slippers rijden. >:)
daarom :X

Tip: niet klikken als je net gegeten hebt en een zwakke maag hebt

en ja, ik snapte het sarcasme, maar ik post dit voor de twijfelaars...

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
mphilipp schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 13:29:
[...]

daarom :X

Tip: niet klikken als je net gegeten hebt en een zwakke maag hebt

en ja, ik snapte het sarcasme, maar ik post dit voor de twijfelaars...
Thats me! :9

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:52

XBL

Motozoom heeft op dit moment deze actie. Volgens mij ook kevlar :+.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14791563/meuk/actie-alpinestars-advertentie-up.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14791563/meuk/actie-alpinestars-advertentie-lo.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door XBL op 12-07-2014 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Maar die flipflops hebben geen reflecterende achter rand. :F
Ook mis ik een toebumper. Volgens mij zijn dat geen geschikte flipflops voor op de motor hoor! :/

Die foto's van opengeschuurde voeten zijn echt ziek trouwens :|

[ Voor 17% gewijzigd door tellavist op 12-07-2014 15:02 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:17
teacher schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 10:20:
[...]

Ok ok, een bergschoen is geen motorlaars. En het brengt dus een bepaald risico met zich mee, net als motorrijden in het algemeen.

Mijn eerste schoenen op de motor waren mijn enkelhoge blackstone s3 werkschoenen. Verstandig? Misschien niet. Maar 1. Arme student en 2 veiliger dan de nikes waarmee ik anderen op een lesmotor zag stappen. Enneh... Niet dat ik virtueel gestenigd wil worden, maar als ik hier ff het centrum in wil, heb ik gewoon mijn spijkerbroek en gewone schoenen aan... :$

En die goldwing meneer had naar mijn idee geen bergschoenen aan, maar een suede/splitleder veterboot. Dat vind ik niet te vergelijken met een "echte" bergschoen van dubbel volnerf leder. Ik zou zonder al te veel gedoe met een setje meindl island pro's op de motor stappen... Maar dat ben ik :)
Dit vind ik nog wel het mooiste. Een arme student. Met een motorrijbewijs (a 1000-1250 euro?) en een motor (>500 euro?) maar geen geld om voor 100 euro goede laarzen te kopen.

Blijkbaar ben je als arme student minder geld waard :+

Als je gewoon denkt, yolo, denk het dan gewoon en doe lekker waar je zin in hebt. Maar probeer niet recht te lullen wat krom is. Zelfde geldt voor: "motorrijden is ook een risico". Parachute-springen namelijk ook, maar dan spring je ook niet uit het vliegtuig met een tweede hands parachute aangevreten door motten, want ja ik ben een arme student.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Als we het dan toch over motorlaarzen hebben..Dit is mij overkomen.
Door eigen fout kwam ik niet van de startgrid af, een man van ongeveer 5 rijen achter me kon me net ontwijken, en kwam met zijn rem pedaal tegen mijn Sidi laars aan, Gelukkig is de achterkant van hart plastic, en hapte zijn rempedaal niet in mijn hiel.
Bij de klap sloeg mijn been tot aan mijn knie dood, na het hele veld voorbij was ben ik ook weggereden, na een rondje of 3 kwam er weer gevoel in mijn been.
Dit was de 1e keer rijden met de Sidi laarzen, daarvoor had ik gewoon leren motorlaarzen zonder enige houvast. Hoe zou het afgelopen zijn als het rempedaaltje in mijn pees kwam. Moet er niet aan denken. :X

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LWoyGPi.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Wow, hele rempedaal krom 8)7

Heb je ook een foto van je laars?!

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
tellavist schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 16:46:
Wow, hele rempedaal krom 8)7

Heb je ook een foto van je laars?!
De laarzen draag ik nu nog steeds, 1 klein schrammetje op het plastic achter op de laars. Maar bijna niet te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Engelse motor, ofo? Of 't was echt een harde klap :9

Bij mij zit 't rempedaal toch echt aan de rechterkant van m'n brommer :o

[ Voor 15% gewijzigd door Will_M op 12-07-2014 17:13 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
wimmel_1 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 17:12:
Engelse motor, ofo? Of 't was echt een harde klap :9

Bij mij zit 't rempedaal toch echt aan de rechterkant van m'n brommer :o
Ja staat verkeerd. Zat al te wachten op de 1e reactie. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:17

-tom-562

Oliesjeik

Marc Rademaker schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 16:25:
[...]

Dit vind ik nog wel het mooiste. Een arme student. Met een motorrijbewijs (a 1000-1250 euro?) en een motor (>500 euro?) maar geen geld om voor 100 euro goede laarzen te kopen.

Als je gewoon denkt, yolo, denk het dan gewoon en doe lekker waar je zin in hebt. Maar probeer niet recht te lullen wat krom is. Zelfde geldt voor: "motorrijden is ook een risico". Parachute-springen namelijk ook, maar dan spring je ook niet uit het vliegtuig met een tweede hands parachute aangevreten door motten, want ja ik ben een arme student.
Beetje verkeerde prioriteit dan ja :P Wel een motor maar geen motorlaarzen.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyntax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:37
[...]

Mee eens. Motorlaarzen zouden net als de helm verplicht moeten worden. Zelfs deze idioot draagt motorlaarzen :9.
Afbeeldingslocatie: http://i265.photobucket.com/albums/ii208/Shifted_04/600RRdotnet/img_1235.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Ik zou mijn tattoo beter beschermen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:49
Ach ja, als hij zo wil rijden, moet hij dat weten... *zucht*
Hoe vaak heb ik filmpjes gezien van vrouwelijke schone die achterop zit met nog minder aan dan deze kerel. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-09 17:58
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-g9eqIcBKhTg/U8Bfo0B0-HI/AAAAAAAAd2E/eHc60kYZxa0/w600-h318-no/63826f17.gif

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
No words needed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Jolke schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 21:34:
Ach ja, als hij zo wil rijden, moet hij dat weten... *zucht*
Van mij mag ie. Ik heb er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:24

Bommes

Capo del formaggio

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-ncVuX81RClI/U8GV08SgVLI/AAAAAAAACaU/QpTbi21ah0g/s576/%255BUNSET%255D.jpg

Wat een fantastisch ding is het toch. Net FF een uurtje wezen sturen, had er nog niet echt op gereden na de aanschaf.
Ik ben er echt blij mee, wat en plezier voor 800 euro's.
Ook een makkelijke en goedkope manier gevonden om de achterzijde op te hogen. Achterbrug is met 1 schokdemper en en dogbone constructie. Setje kortere dogbones maken en voila achterzijde is omhoog.

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-X9mHAEOf1Jg/U8GWVg_DgsI/AAAAAAAACac/-N6dYDi1yq8/s576/%255BUNSET%255D.jpg

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-09 11:36

Chakotay

Lick here to continue

* Chakotay heeft vanmiddag wat geld bij de Hein Gericke gedumpt:

Alpinestars Andes jas:
Afbeeldingslocatie: http://5cf9f959bf0963c59a2a-252b16f42502684a9c6046db5a5fc8cf.r71.cf1.rackcdn.com/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/7/0/7012_black_1_1_8.jpg

Alpinestars Andes broek:
Afbeeldingslocatie: http://5cf9f959bf0963c59a2a-252b16f42502684a9c6046db5a5fc8cf.r71.cf1.rackcdn.com/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/7/0/7014_black_1_1_10.jpg

En een setje goretex xtrafit handschoenen van het huismerk die ik even niet terugvind op de website.
Bommes schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:20:
[afbeelding]

Wat een fantastisch ding is het toch. Net FF een uurtje wezen sturen, had er nog niet echt op gereden na de aanschaf.
Ook een makkelijke en goedkope manier gevonden om de achterzijde op te hogen. Achterbrug is met 1 schokdemper en en dogbone constructie. Setje kortere dogbones maken en voila achterzijde is omhoog.

[afbeelding]
Wat vind je fijner aan deze en wat fijner aan de Vespa? :P

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

[b]
Wat vind je fijner aan deze en wat fijner aan de Vespa? :P
Vraag je me nu tussen 2 van mijn kinderen te kiezen :9
De Vepsa is: gas geven en richten
De Yamaha: 1200cc... 8)

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Zo zag ik ze ook in Amsterdam gisteren. 8)7 Dikke full option gixxer ofzo, schaamranden van jewelste maar we op teenslippers en een bermuda lekker de bink uithangen. :F

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Dammn.... Ging een beetje zwaar mis op de Sachsenring gisteren :(

http://www.speedweek.com/...crash-mit-zwei-Toten.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid86
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-09 16:40
Joopieboy schreef op zondag 13 juli 2014 @ 11:14:
[...]

Zo zag ik ze ook in Amsterdam gisteren. 8)7 Dikke full option gixxer ofzo, schaamranden van jewelste maar we op teenslippers en een bermuda lekker de bink uithangen. :F
Oh je zag me rijden ;)
Ik heb net een gixxer gekocht 750 k8 model ^_^
Weet iemand toevallig waar ik een smartphone houder kan vinden voor een galaxy s4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Een blauwe? :P Was wel een mooi ding ja, maar kom op. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid86
Joopieboy schreef op zondag 13 juli 2014 @ 11:55:
Een blauwe? :P Was wel een mooi ding ja, maar kom op. :D
whaha nee hoor ik was het niet ^_^ Mijne is parelmoer wit :)
Ik rij ook zeker niet met korte broek en slippers ^_^

[ Voor 4% gewijzigd door Droid86 op 13-07-2014 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 12:54
Droid86 schreef op zondag 13 juli 2014 @ 11:53:
[...]
Weet iemand toevallig waar ik een smartphone houder kan vinden voor een galaxy s4.
Ik heb deze gekocht een tijdje geleden, moet van de week binnen komen. Weet niet of het wat is, maar voor die paar euro is het het proberen waard.

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Tegenwoordig is die ook bij de Action te koop :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid86
Ja ik heb die van de action gekocht maar die past niet op een gsxr stuur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Oh wow, dat is ook weer naar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Bommes schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:20:
[afbeelding]

[afbeelding]
Vanwaar de verhoging voor de achterkant? Is ie doorgezakt, of wil je hem gewoon hoger hebben?
Kan het stuurgedrag natuurlijk wel flink beïnvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL

XBL

Droid86 schreef op zondag 13 juli 2014 @ 11:53:
[...]
Ultimate Addons spul hier. Prima cases en mount spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

MikeyMan schreef op zondag 13 juli 2014 @ 12:41:
[...]

Vanwaar de verhoging voor de achterkant? Is ie doorgezakt, of wil je hem gewoon hoger hebben?
Kan het stuurgedrag natuurlijk wel flink beïnvloeden.
Ding is origineel al laag en de vorige eigenaar heeft dat nog verder verlaagd.
Sowieso zou er eigenlijk een nieuwe zwaardere achter veer op mogen en ook de voorvering mag wat stugger.
Voor nu is de snelste, goedkoopste en de makkelijkste manier om en setje kortere dogbones te maken.
Ik weet dat dit het stuur gedrag behoorlijk kan beïnvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:55

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Topicstarter
[...]

-tom-562 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 18:33:
[...]

Beetje verkeerde prioriteit dan ja :P Wel een motor maar geen motorlaarzen.
Ja, ik ben begonnen "op budget". Sue me.

Er zitten hier misschien lieden die alles van pappie en mammie kregen, of pas later hun rijbewijs gehaald hebben en dus het geld hebben om maximaal 500 km per jaar te rijden in hun bijpassende pak. En ja, dan kan je lekker wijzen... Ook goed, doe wat je niet laten kan. :+

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Mijn GSX-R is achter ook verhoogt, voor iets doorgestoken. Eigenlijk wil ik hem nog verder op zijn neus hebben.

Immers: Aanremmen, voor zakt in = strak insturen.

Vervolgens op het gas, voor komt uit de veren achter drukt in de veren.

Je krijgt enkel iets meer speed wobbles als je goed gas geeft :9

[ Voor 12% gewijzigd door Ghostrider op 13-07-2014 13:47 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

teacher schreef op zondag 13 juli 2014 @ 13:47:
[...]

[...]

Ja, ik ben begonnen "op budget". Sue me.

Er zitten hier misschien lieden die alles van pappie en mammie kregen, of pas later hun rijbewijs gehaald hebben en dus het geld hebben om maximaal 500 km per jaar te rijden in hun bijpassende pak. En ja, dan kan je lekker wijzen... Ook goed, doe wat je niet laten kan. :+
Ik heb alles zelf betaald ;) En juist om die reden idd ben ik later pas m'n rijbewijs gaan halen, omdat ik er tijdens m'n studie te weinig geld voor had (ofja, andere prioriteiten :+)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid86
XBL schreef op zondag 13 juli 2014 @ 12:46:
[...]

Ultimate Addons spul hier. Prima cases en mount spul.
Thanks kga er even op zoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moto GP gezien?
Voor degene die een herhaling gaan kijken
spoiler:
Vage start met 12 motoren uit de pitlane (mischien moeten ze die regel van de bandenwissel bij start van race eens herzien.

Maar Marc breekt een 50jaar oud record door voor de 9de maal te winnen.
dat was Mike Hailwood in 1964, maar nu is Marc de jongste die dat ooit voor elkaar heeft gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghostrider schreef op zondag 13 juli 2014 @ 13:47:
Mijn GSX-R is achter ook verhoogt, voor iets doorgestoken. Eigenlijk wil ik hem nog verder op zijn neus hebben.

Immers: Aanremmen, voor zakt in = strak insturen.

Vervolgens op het gas, voor komt uit de veren achter drukt in de veren.

Je krijgt enkel iets meer speed wobbles als je goed gas geeft :9
je kan voor eens een paar milimeter door de kroonplaat zakken.
hele kleine stapjes maken want effect is behoorlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Droid86 schreef op zondag 13 juli 2014 @ 12:04:
[...]

whaha nee hoor ik was het niet ^_^ Mijne is parelmoer wit :)
Ik rij ook zeker niet met korte broek en slippers ^_^
Haha gelukkig dan maar ;)

En uhm, foto's? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2014 @ 15:05:
Moto GP gezien?
Voor degene die een herhaling gaan kijken
spoiler:
Vage start met 12 motoren uit de pitlane (mischien moeten ze die regel van de bandenwissel bij start van race eens herzien.

Maar Marc breekt een 50jaar oud record door voor de 9de maal te winnen.
dat was Mike Hailwood in 1964, maar nu is Marc de jongste die dat ooit voor elkaar heeft gekregen
spoiler:
Dat was bizar inderdaad, ik vebaasde me erover dat het goed ging... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid86
Joopieboy schreef op zondag 13 juli 2014 @ 15:26:
[...]

Haha gelukkig dan maar ;)

En uhm, foto's? :P
Bij deze! Sommige fotos zijn wat vaag :P
http://imgur.com/a/WykfS

[ Voor 33% gewijzigd door Droid86 op 13-07-2014 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Nu online

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HPSe3ab.jpg

Hier een kort filmpje van een gedeelte van de rit van ons gister.

Inclusief een verdwaalde WK supporter:

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/9vi79g.gif

Hij schrok een beetje toen ik claxoneerde.

En ja de GS-500 rijder moest aardig aanpoten, maar had ging aan het eind van de dag netjes door de bocht :)

[ Voor 24% gewijzigd door Ghostrider op 13-07-2014 16:10 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Nu online

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

-tom-562 schreef op zondag 13 juli 2014 @ 14:07:
[...]

Ik heb alles zelf betaald ;) En juist om die reden idd ben ik later pas m'n rijbewijs gaan halen, omdat ik er tijdens m'n studie te weinig geld voor had (ofja, andere prioriteiten :+)
Ook ik ben Low budget begonnen, maar heb wel meteen een volledig textiel pak aangeschaft. Later leer erbij. Motoren van mij waren toen zero budget, maar wel nieuwe banden en remblokken eronder. Later ingeruild/verkocht en duurder/beter teruggekocht.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Ghostrider schreef op zondag 13 juli 2014 @ 16:07:
>>>KNIP<<<<

[afbeelding]

En ja de GS-500 rijder moest aardig aanpoten, maar had ging aan het eind van de dag netjes door de bocht :)
Vind je zelf nou eigenlijk óók niet dat je een beetje te ver in de binnenbocht zat? Die hardloper loopt al bewust aan "zijn" linkerkant om dit soort dingen aan te kunnen zien komen.

Op dat soort wegen ligt je APEX op de middellijn (en ik pak 'm persoonlijk zelfs liever op de "linker" weghelft doordat ik daar sneller wég kan zijn als een tegemoet komende verkeersdeelnemer óók de binnenbocht aan het pakken is, in ieder geval nóóit zo!!).

[ Voor 6% gewijzigd door Will_M op 13-07-2014 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Ghostrider schreef op zondag 13 juli 2014 @ 16:09:
[...]

Ook ik ben Low budget begonnen, maar heb wel meteen een volledig textiel pak aangeschaft. Later leer erbij. Motoren van mij waren toen zero budget, maar wel nieuwe banden en remblokken eronder. Later ingeruild/verkocht en duurder/beter teruggekocht.
Ik doe nu het zelfde.
Al mijn beschermend materiaal ga ik geen cent op besparen.
Mijn motor daar in tegen is wel een goedkoop dingetje. natuurlijk valt hij niet bijna uit elkaar, maar ik heb liever super bescherming dan een motor die 5.000 max gelopen heeft.

@ filmpje,

Grappig om te zien dat je met die snelheid nog steeds elke zijweg in aan het kijken bent. :+
Dat gaat je niet redden als daar iemand uit komt hoor :9

[ Voor 11% gewijzigd door tellavist op 13-07-2014 16:25 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL

XBL

[afbeelding]

Jij schrok ook? Beetje raar om die gast bijna voor z'n flikker te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geil!

Aardschok seal of approval™

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Nu online

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

XBL schreef op zondag 13 juli 2014 @ 16:36:
[...]

Jij schrok ook? Beetje raar om die gast bijna voor z'n flikker te rijden.
Nee, ik hield het gas er gewoon op omdat het gewoon pastte. Het vertekend een beetje op beeld. In werkelijk hij sprong hij was weg toen ik claxoneerde.

In werkelijkheid was de positie op de weg wel juist. De camera zit rechts op de helm.

[ Voor 11% gewijzigd door Ghostrider op 13-07-2014 16:57 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Mooi ding! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

[afbeelding]

[video]

[afbeelding]

Wat is er aan die K4/K5 750 gesleuteld om die demper passend te krijgen :P Normaal is dat bolt-on (echt irritant dat Suzuki daarvoor gekozen heeft)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Nu online

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ik vermoed een andere linkpijp, zal eens vragen.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Zit geen losse linkpipe op, vandaar :P Spruitstuk tot aan de bolt-on flens is fabrieksaf 1 stuk (niet zoals bij de 1000, met losse linkpipe)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
[afbeelding]

[video]

[afbeelding]

Was druk zo te zien, veel fietsers en langzame auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dames en heren,

Ik heb zojuist mijn eerste motor gekocht.
Een splinternieuwe ER6N ABS 2014 in de kleur zwart met alleen groene vering mag ik 9 augustus ophalen.

Helemaal toppie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Nu online

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Jolke schreef op zondag 13 juli 2014 @ 20:40:
[...]

Was druk zo te zien, veel fietsers en langzame auto's.
Ik ga tegenwoordig meestal zaterdag rijden, dan heb je geen last van zondagrijders :*)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid86
Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2014 @ 16:45:
[...]

Geil!

Aardschok seal of approval™
Thanks!
Kverwacht nu wel een officiele seal via de post :p
Thanks man :)
Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2014 @ 20:46:
Dames en heren,

Een splinternieuwe ER6N ABS 2014 in de kleur zwart met alleen groene vering mag ik 9 augustus ophalen.

Zozo toemaar! :D Mooi ding! :D
Wel jammer dat je moet wachten tot 9 augustus ^_^

[ Voor 34% gewijzigd door Droid86 op 13-07-2014 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Dames en heren,

Gefeliciteerd! :)F
Wacht op foto's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Nu online

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Hier het filmpje van de gehele rit:

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Dat gaat op sommige stukjes best rap :)
Goed dat je de snelheidsmeter niet ziet, maar als ik je 1, tik, 2 tik, 3 versnelling op hoor schakelen... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:43

Phreak

KTM SuperDuke

Grappig, heb vrijdag om m'n vrije dag ook nog ff over de heuvelrug gereden :)

Wel vervelend dat er onweersbuien ontstonden waardoor ik m'n ritje een stukje korter moest maken.
Zondag het ritje maar even afgemaakt, overal drukte op de weg.
Zat nog te overwegen om savonds rond 9 uur ff snel de grens over te wippen, er zal toch geen kip op de weg geweest zijn :P, uiteindelijk toch maar niet gedaan.

Noobmeter WoT: Froekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Yay, het nieuwe pak is netjes waterdicht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Wel zo prettig met dit weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-09 15:53

Denko

|{ing Øf ßlitz

Dames en heren,

Goede keus, mijn vriendin heeft de versys, ben er soms zelfs jaloers op :o

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakvis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:15

bakvis

Tweakers.Nerd

Chakotay schreef op maandag 14 juli 2014 @ 09:05:
Yay, het nieuwe pak is netjes waterdicht :P
Wel zo handig in nederland :)

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DklMiXU.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ulOmPwL.jpg

Hierbij de foto's van de ER6N die ik gekocht heb. Kan niet wachten ermee te gaan rijden! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2014 @ 10:07:
Hierbij de foto's van de ER6N die ik gekocht heb. Kan niet wachten ermee te gaan rijden! *O*
Erg goede en mooie motor, veel rij plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Veel plezier en veel veilige km's! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid86
[afbeelding]

[afbeelding]

Damn! Mooi ding man! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Shiny, veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nero22
  • Laatst online: 30-09 07:11
[afbeelding]

[afbeelding]

Mooi! Heb afgelopen week er twee dagen eentje gereden op 35 kw en dat was al veel lol. Leuk geluid komt eruit ook. Gefeli!

It's funny. But not ha-ha funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Nu online

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Jolke schreef op maandag 14 juli 2014 @ 08:33:
Dat gaat op sommige stukjes best rap :)
Goed dat je de snelheidsmeter niet ziet, maar als ik je 1, tik, 2 tik, 3 versnelling op hoor schakelen... >:)
Meeste is in zijn 2. Ookal geeft de gear indicator soms 3 aan. Hij is een beetje in de war. Einde van de 2 is ook al 180 dus soms wat te hard.

Er reed zelfs een gs500 mee, daar moesten we even op wachten :+ maar aan het eind was die ook zijn schaamrandjes kwijt.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hartstikke bedankt! :)
Op een ER6N heb ik rijles gehad en het zijn echt super motoren.

35kw is voorlopig genoeg op zo'n ding. Zit meer dan genoeg power in voor mijn dagelijks gebruik.

Kan echt niet wachten tot 9 augustus, gelukkig zit er nog 2 weken vakantie in Spanje tussen. Dan gaat de tijd ook wat sneller, haha! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Laatst online: 15:44
[afbeelding]

[afbeelding]

Mooie machine d:)b Veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Heh, ik zit even de Revzilla review van m'n nieuwe jas te kijken, kom ik er achter dat er een gigantische zak onderaan op de rug zit... Die had ik nog helemaal niet gezien, handig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 07:23
Zaterdag een mooi stukje gereden bij omgeving Teuge. Ook ff op het vliegveld gekeken.
In Apeldoorn bij de stoplichten fietste er nog ineens een vrouw met kind op het stuur door rood, zonder te kijken.
Ik revde om haar te laten weten dat het niet handig is, absoluut geen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Een tijd terug kwam hier trouwens een tailpack langs die je makkelijk vast en los kan klikken achterop je motor, met een schouderband er aan. Weet iemand toevallig nog welke dat was? Ik wil eens van m'n rugzak af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Nu online

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Kriega Us 5 tot en met 30

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Piekartz87 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 11:01:
Zaterdag een mooi stukje gereden bij omgeving Teuge. Ook ff op het vliegveld gekeken.
In Apeldoorn bij de stoplichten fietste er nog ineens een vrouw met kind op het stuur door rood, zonder te kijken.
Ik revde om haar te laten weten dat het niet handig is, absoluut geen reactie.
Tja, ze is blijkbaar niet onder de indruk van mannen die indruk proberen te maken met hun motoren :)
Toeteren lijkt me dan ook een betere reactie. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:22

Bob

Ghostrider schreef op maandag 14 juli 2014 @ 10:38:
[...]

Meeste is in zijn 2. Ookal geeft de gear indicator soms 3 aan. Hij is een beetje in de war. Einde van de 2 is ook al 180 dus soms wat te hard.

Er reed zelfs een gs500 mee, daar moesten we even op wachten :+ maar aan het eind was die ook zijn schaamrandjes kwijt.
Ivm die randjes: dat hangt zwaar van je motor en banden af? Ik ben vrijdag op zolder gaan rijden en zat op bepaalde momenten met de voetsteun aan de grond, en nog steeds heb ik niet de volledige band opgereden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Jolke schreef op maandag 14 juli 2014 @ 09:36:
Wel zo prettig met dit weer ;)
Een buitje is niet zo erg nu, je bent zo weer droog gewaaid.

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Dat was em inderdaad, dank!

Jammer dat Motozoom geen Kriega heeft, dat zit hier om de hoek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chakotay schreef op maandag 14 juli 2014 @ 11:03:
Een tijd terug kwam hier trouwens een tailpack langs die je makkelijk vast en los kan klikken achterop je motor, met een schouderband er aan. Weet iemand toevallig nog welke dat was? Ik wil eens van m'n rugzak af :)
Kriega US serie. Echt een aanrader voor iedere motorrijder, ik heb deze op mijn Bandit:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Crap... Zit ik net wat op de website van Hein Gericke te kijken of ze toevallig Kruga spul hebben, zie ik dat ze een kortingsactie hadden waar je op vertoon van een flyertje tot €110 korting krijgt bij grote aankomen... Heb daar net zaterdag ruim 400 euro gebracht, en er geen word over gehoord daar :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 07:23
Jolke schreef op maandag 14 juli 2014 @ 11:27:
[...]

Tja, ze is blijkbaar niet onder de indruk van mannen die indruk proberen te maken met hun motoren :)
Toeteren lijkt me dan ook een betere reactie. :P
Al die auto's die vlak achter mij aan kwamen was ze ook niet onder de indruk van, ze heeft het allemaal nooit gezien namelijk. Als ze niet onder de indruk wil zijn doet ze dat maar zonder kindje op het stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Nee half mat ;)

Maar idd veel plezier, ER6/Versys zijn leuke fietsen :)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Chakotay schreef op maandag 14 juli 2014 @ 12:12:
Crap... Zit ik net wat op de website van Hein Gericke te kijken of ze toevallig Kruga spul hebben, zie ik dat ze een kortingsactie hadden waar je op vertoon van een flyertje tot €110 korting krijgt bij grote aankomen... Heb daar net zaterdag ruim 400 euro gebracht, en er geen word over gehoord daar :X
Ik zou ff terug gaan om verhaal te halen.. kocht je online of in winkel?

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

ToolkiT schreef op maandag 14 juli 2014 @ 12:31:
[...]

Ik zou ff terug gaan om verhaal te halen.. kocht je online of in winkel?
In de winkel. Net al even gebeld, de vrouw die ik aan de telefoon had zei geen bevoegdheid te hebben over dat soort beslissingen en verwees me naar haar manager die er morgen pas weer is. Net maar een mailtje gecomponeerd dus :)

Ze gaf overigens als verklaring dat het hoofdkantoor geen promomateriaal over kortingsacties naar de winkel stuurt. Dat is leuk, maar dan kan je het alsnog even vertellen als verkoper... Zeker als ik eerst alleen een setje handschoenen koop, en daarna terugloop naar de kassa met "oh, doe ook maar een compleet pak eigenlijk" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Chakotay schreef op maandag 14 juli 2014 @ 12:33:
[...]

In de winkel. Net al even gebeld, de vrouw die ik aan de telefoon had zei geen bevoegdheid te hebben over dat soort beslissingen en verwees me naar haar manager die er morgen pas weer is. Net maar een mailtje gecomponeerd dus :)

Ze gaf overigens als verklaring dat het hoofdkantoor geen promomateriaal over kortingsacties naar de winkel stuurt. Dat is leuk, maar dan kan je het alsnog even vertellen als verkoper... Zeker als ik eerst alleen een setje handschoenen koop, en daarna terugloop naar de kassa met "oh, doe ook maar een compleet pak eigenlijk" :P
Gevalletje: ik doe alleen mijn werk en niks extra's....
Mee denken met de klant is wel fijn zo nu en dan.

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

tellavist schreef op maandag 14 juli 2014 @ 13:00:
[...]

Gevalletje: ik doe alleen mijn werk en niks extra's....
Mee denken met de klant is wel fijn zo nu en dan.
Tja... Ik blijf nog even neutraal tot ik een reactie op de mail heb of die manager te pakken heb gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Piekartz87 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 12:26:
[...]

Als ze niet onder de indruk wil zijn doet ze dat maar zonder kindje op het stuur.
Mee eens :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Hm, net even bij een aantal motorzaken in de buurt gekeken voor Kriega tassen, maar helaas geen zaak gevonden die het heeft. Morgen maar even naar Goedhart :)

(er zijn zat online-shops die het hebben, maar ik wil zoiets graag even in handen hebben voordat ik het koop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Nu online

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Gewoon bestellen, kan niet misgaan. Heb zelf de 10 en de 20. 10 voor de laptop de 20voor de rest. Gebruik de 10 ook voor schoenen en een regenjasje naar me werk.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GBTW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 26-09 14:59
Chakotay schreef op maandag 14 juli 2014 @ 18:33:
Hm, net even bij een aantal motorzaken in de buurt gekeken voor Kriega tassen, maar helaas geen zaak gevonden die het heeft. Morgen maar even naar Goedhart :)

(er zijn zat online-shops die het hebben, maar ik wil zoiets graag even in handen hebben voordat ik het koop)
Probeer motorkledingcenter in Zoeterwoude eens, die hebben beneden een heel rek vol ( toen ik mijne kocht)

Gister voor het eerst met de motor op mijn muil terwijl ik rij, gelukkig niks stuk aan de motor en ook niet aan mij. Super veel spierpijn nu, niet echt op de plekken waar ik gister last van had. Edit: was met 20km/h

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

MF'er gespot :P
Naja, klote man. Maar je hoort er iig nu wel bij nu 8) (je hebt motorrijders die zijn gevallen, en motorrijders die nog moeten vallen)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:35

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Well, het tandwielprojectje heeft gefaald. Nog een paar tandjes van andere wieltjes waren blijkbaar gestript.

Nu heb ik dus de klep eruit gesloopt, de klep in de luchtfilterbak eruit gesloopt:

Afbeeldingslocatie: http://i991.photobucket.com/albums/af34/flabah/IMG_20140714_163141_zpsd80c25a5.jpg

Enkel heb ik nu een constante foutcode. Waar eventueel wel mee te leven valt.

Maar ik weet niet wie hierboven zei dat met SS het niet uitmaakt dat je koppel verliest?
Maar ik verlies er te veel. Dit voel je best hard.
Tot 7000rpm gaat die moeizaam met wat gepruttel tot je de 7000rpm raakt, dan ben je precies verlost van je turbolag en schiet die er vandoor.

Toch maar eens kijken naar een powercommander [die is zelfs goedkoper dan de klep]

[ Voor 11% gewijzigd door Jellabie op 14-07-2014 20:37 ]

De Nederbelg !

Pagina: 1 ... 91 ... 139 Laatste

Dit topic is gesloten.