Ik denk dat je binnenkort bezoek van wat Tweakers krijgt, Aardschok 
Mooi filmpje, lekker blèren op 12-13k toeren.
Mooi filmpje, lekker blèren op 12-13k toeren.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 20% gewijzigd door 4x2 op 05-07-2014 16:14 ]
leeg
Niet gek ook dat er zoveel talent uit Spanje komt. Racen kost daar weinig vergeleken met hier.Chakotay schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 14:35:
4 uur tracktime voor 75 euro? Wow... Op Zandvoort en Assen ben je meestal minimaal het dubbele kwijt voor 5x 20 minuten
Hoezo? 6000rpm en koppeling op laten komen toch?
Dat klopt wel idd, maar ik denk ik mijn geval dat ik geen ruit kan krijgen die zo hoog komt met de wind dat ik er geen last van heb.Chakotay schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:33:
[...]
Minder turbulentie waarschijnlijk, dat kan heel veel schelen in lawaai
[ Voor 22% gewijzigd door Joopieboy op 05-07-2014 17:12 ]
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Vaak bu'j te bang!
[ Voor 23% gewijzigd door Joopieboy op 05-07-2014 17:57 ]
Verwijderd
Klopt, mijn Bandit heeft hetzelfde blok als jouw motor, en die blokken hebben echt een prachtig koppelverkoop. Ik vind een nerveus blok voor woon/werk verkeer echt een ramp omdat hoog in de toeren rijden onder woon/werk omstandigheden nauwelijks een optie is. Mijn volgende woon/werk motor als de Bandit op is wordt dan ook zeker een allroad gezien de koppelrijke blokken die die dingen hebben.Joopieboy schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 17:09:
En toch is dat ook van de redenen dat ik niet voor een R ben gegaan, een rotonde over of als je rustig woon-werk verkeer doet rijdt dat echt voor geen ene kudt.De mijne heeft dan iets meer inhoud als een R en tammere nokken dus onderin een flinke bak koppel meer en bovenin wat minder pk's, maar dat rijdt zoveel fijner.
Verwijderd
kun je een foto van de zijkant geven die wat lager genomen is (dus niet zo van boven naar beneden)4x2 schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 16:13:
Om een idee te geven van het beoogde eindresultaat van mn VFR (maar dan beter afgewerkt, met minder tyrips enzo)
[afbeelding]
[afbeelding]
Kleur zal wel gewoon wit worden zoals de tank.
Misschien dat ik de koplamp nog wel wat laat zakken, een paar cm, heb al een ruitje van een Z1000 besteld, vooral om de teller (die er nu niet op zit) te beschermen.
Opzich valt dat nerveuze mee, het is geen oude 2-takt racer ofzoVerwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 18:04:
[...]
Klopt, mijn Bandit heeft hetzelfde blok als jouw motor, en die blokken hebben echt een prachtig koppelverkoop. Ik vind een nerveus blok voor woon/werk verkeer echt een ramp omdat hoog in de toeren rijden onder woon/werk omstandigheden nauwelijks een optie is. Mijn volgende woon/werk motor als de Bandit op is wordt dan ook zeker een allroad gezien de koppelrijke blokken die die dingen hebben.
Vaak bu'j te bang!
Verwijderd
Moet ik wel bijzeggen, het is echt vrij rijden.Chakotay schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 14:35:
4 uur tracktime voor 75 euro? Wow... Op Zandvoort en Assen ben je meestal minimaal het dubbele kwijt voor 5x 20 minuten
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2014 18:51 ]
Ik zit daar half in mn tig apparaatje en een doos puin gevouwen, dit was de beste foto die ik kon maken, had misschien van tevoren even op moeten ruimenVerwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 18:34:
[...]
kun je een foto van de zijkant geven die wat lager genomen is (dus niet zo van boven naar beneden)
Ik denk dat als je je koplamp ietsjes laat zakken, het wat agressiever staat, en dat de "lijn" (of hoe je dat wil noemen) dan van de bovenkant koplamp beetje op gelijke hoogte doorloopt met de tank.
staat mischien iets strakker
leeg
Verwijderd
Gaaf! Fix ook ff die stickers bovenopRicepuppet schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:42:
En toen ineens zomaar deze helm gloednieuw van mijn vader gekregen. Morgen ofzo maar eens uit testen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maak daar het 3dubbele vanChakotay schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 14:35:
Misschien dat ik de originele onderkuip wat verknutsel en terug duw, ik heb er wel 1 van een VF1000 liggen, maar die past voor geen kanten doordat de VFR de uitlaatbochten heel anders heeft zitten.Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 19:32:
plaats je nog kuipwerk terug? (die om het blok gaan) of laat je dat naakt?
[ Voor 5% gewijzigd door 4x2 op 05-07-2014 22:56 ]
leeg
Origineel een VFR in de R6 uitvoering.4x2 schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 16:13:
Om een idee te geven van het beoogde eindresultaat van mn VFR (maar dan beter afgewerkt, met minder tyrips enzo)
[afbeelding]
[afbeelding]
Kleur zal wel gewoon wit worden zoals de tank.
Misschien dat ik de koplamp nog wel wat laat zakken, een paar cm, heb al een ruitje van een Z1000 besteld, vooral om de teller (die er nu niet op zit) te beschermen.
Ik denk dat ik deze maar gewoon zo laat zoals hij is. Vind hem wel mooi zo
Hoe rijd hij? Heb er nog steeds niet mee gereden ~kutweer ...
🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com
Haha ja precies.Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 18:04:
[...]
Klopt, mijn Bandit heeft hetzelfde blok als jouw motor, en die blokken hebben echt een prachtig koppelverkoop. Ik vind een nerveus blok voor woon/werk verkeer echt een ramp omdat hoog in de toeren rijden onder woon/werk omstandigheden nauwelijks een optie is. Mijn volgende woon/werk motor als de Bandit op is wordt dan ook zeker een allroad gezien de koppelrijke blokken die die dingen hebben.
[ Voor 5% gewijzigd door Joopieboy op 06-07-2014 11:38 ]
Asus Zenbook i7 256gb
Mja, is even wennen dat het vizier niet op een kiertje open kan blijven staan, en het vergt in het begin enige oefening om met 1 hand het vizier uberhaupt open te krijgenRicepuppet schreef op zondag 06 juli 2014 @ 11:07:
[...]
Ik denk dat ik deze maar gewoon zo laat zoals hij is. Vind hem wel mooi zo
Overigens wilde ik deze helm 1,5 jaar geleden ook hebben, maar vond ik de prijs te hoog en nu lag hij voor €180 in de winkel (blijkbaar)
[...]
Hoe rijd hij? Heb er nog steeds niet mee gereden ~kutweer ...
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Pics?AlterMann schreef op zondag 06 juli 2014 @ 15:33:
Zo.. net een doorwaai-jas en een motor-jeans gekochtBeide van Magna
Laat nu het mooie weer maar weer komen
[ Voor 5% gewijzigd door Ghostrider op 06-07-2014 16:00 ]
Asus Zenbook i7 256gb
Vaak bu'j te bang!
Asus Zenbook i7 256gb
Vaak bu'j te bang!
Hoe bedoel je de opmerking van BMW rijders? Maar idd die V Strom is een net niet ding wat in het terrein niks kan. Beetje zoals al die SUV's...Ghostrider schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:30:
Ja, zoals de sterotype BMW GS rijders....die kan ook wel af met de normale.
Koop dan gewoon iets goed kan en niet een motor die alles net niet kan.
Juist, 90% van de GS rijders durft niet eens door de bermJoopieboy schreef op zondag 06 juli 2014 @ 19:43:
[...]
Hoe bedoel je de opmerking van BMW rijders? Maar idd die V Strom is een net niet ding wat in het terrein niks kan. Beetje zoals al die SUV's...
Asus Zenbook i7 256gb
Je mag een motor niet gewoon graag zien ?Ghostrider schreef op zondag 06 juli 2014 @ 19:58:
[...]
Juist, 90% van de GS rijders durft niet eens door de bermDie hadden dus beter een normale kunnen aanschaffen.
[ Voor 49% gewijzigd door DinX op 06-07-2014 20:05 ]
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2014 20:13 ]
[ Voor 35% gewijzigd door DinX op 06-07-2014 20:30 ]
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Verwijderd
Een dikke +1 inderdaad DinXDinX schreef op zondag 06 juli 2014 @ 20:01:
[...]
Je mag een motor niet gewoon graag zien ?
Of de koffers handig vinden (zoals de meeste van de GS-rijders die ik hier zie die het voor woon-werk gebruiken) ?
Laat mensen een motor rijden die ze graag rijden.
Waarom rijden mensen op een R1 op de openbare weg ? Kan ik net zo goed vragen. Een R6 komen ze net zo goed mee toe. Hetzelfde met banden. Waarom supercorsa's met schaamranden als een gewone pilot sport ofzo al meer dan voldoende is voor weggebruik.
Daar zegt toch ook niemand wat over, nee, het is een racer, dat is cool, zelfs al wordt 50% van het vermogen nooit gebruikt op de openbare weg (want dan ben je in z'n 2 al je rijbewijs kwijt).
Ik rij ook een "GS-type" motor. Ik hou van z'n weggedrag, ik hou van de zithouding, ik hou van hoe hoog ik boven het verkeer uit steek, ik hou van de grote koffers. Maar ik rij er 99% van de tijd mee op asfalt, lekker boeie.
Of je met een motor in het terrein wat kan hangt meer van de bestuurder af dan van de motor zelf. Check het fimpje hieronder, een R1 die offroad gaatJoopieboy schreef op zondag 06 juli 2014 @ 19:43:
[...]
Hoe bedoel je de opmerking van BMW rijders? Maar idd die V Strom is een net niet ding wat in het terrein niks kan. Beetje zoals al die SUV's...
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
HA!DinX schreef op zondag 06 juli 2014 @ 20:01:
[...]
Je mag een motor niet gewoon graag zien ?
Of de koffers handig vinden (zoals de meeste van de GS-rijders die ik hier zie die het voor woon-werk gebruiken) ?
Laat mensen een motor rijden die ze graag rijden.
Waarom rijden mensen op een R1 op de openbare weg ? Kan ik net zo goed vragen. Een R6 komen ze net zo goed mee toe. Hetzelfde met banden. Waarom supercorsa's met schaamranden als een gewone pilot sport ofzo al meer dan voldoende is voor weggebruik.
Daar zegt toch ook niemand wat over, nee, het is een racer, dat is cool, zelfs al wordt 50% van het vermogen nooit gebruikt op de openbare weg (want dan ben je in z'n 2 al je rijbewijs kwijt).
Ik rij ook een "GS-type" motor. Ik hou van z'n weggedrag, ik hou van de zithouding, ik hou van hoe hoog ik boven het verkeer uit steek, ik hou van de grote koffers. Maar ik rij er 99% van de tijd mee op asfalt, lekker boeie.
[ Voor 11% gewijzigd door Joopieboy op 07-07-2014 09:40 ]
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Lol dat is wel heel goed dan.Chakotay schreef op maandag 07 juli 2014 @ 09:47:
Achter met een BT023? Makkelijk.
Voor lukt het me met de Dunlop Sportsmart² waar ik nu meer rij overigens niet, die zijn zo verticaal aan die rand dat ik er niet genoeg grondspeling voor heb zonder gigantisch te gaan sliden. Dat lukt me niet echt met mijn RSV
Geen probleem. Breng maar hier
Prima dan toch, vertrouwen is alles!Joopieboy schreef op maandag 07 juli 2014 @ 09:50:
Ai dat zijn idd wel *kak momentjes ja.
[...]
Lol dat is wel heel goed dan.Maar ik vind voor mijn eigen dit al een behoorlijke overwinning na mijn ongeluk van vorig jaar, vertrouwen en rust in het rijden is weer terug.
Ik rijd iig nog niks aan de grond qua stepjes ofzo, dat deed ik met de lesmotor wel.
Belachelijke beugels...
[ Voor 15% gewijzigd door Joopieboy op 07-07-2014 09:54 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Tylen op 07-07-2014 10:04 ]
120/70 ZR17. Op straat rij ik met 2.4-2.5 voor, en 2.8-2.9 achter.Tylen schreef op maandag 07 juli 2014 @ 10:04:
O die voorband is wel apart ja. Ik red de zijkant ook niet helemaal van mijn voorband (Pirelli diablo Supercorsa SC2) en houd daar zo'n 5mm over. Maar dit is wel veel. Wat voor bandenspanning heb je die voorband dan? En wat is de maat?
[ Voor 18% gewijzigd door Chakotay op 07-07-2014 10:09 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Vaak bu'j te bang!
Verwijderd
Veel ongelukken komen toch echt door auto/motor combinatie wat niet lekker gaatVerwijderd schreef op maandag 07 juli 2014 @ 10:51:
Ik heb achter gewoon een stel nette schaamrandjes tijdens straatgebruik. In de praktijk zit de leeftijdscategorie van 20 t/m 35 zonder schaamrandjes tijdens straatgebruik binnen een paar jaar of in een rolstoel of rond een boom gevouwen.
/me ziet al geruime tijd de enorme hoeveelheid motorongevallen hier in brabant met lede ogen aan
Tuurlijk, dat risico behoud je altijd.. maar Stacheldraht heeft wel een punt..Dacuuu schreef op maandag 07 juli 2014 @ 10:56:
[...]
Veel ongelukken komen toch echt door auto/motor combinatie wat niet lekker gaat
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Shit, dan moet ik nog 5 jaar zien te overleven... Ben al over de helft!Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2014 @ 10:51:
Ik heb achter gewoon een stel nette schaamrandjes tijdens straatgebruik. In de praktijk zit de leeftijdscategorie van 20 t/m 35 zonder schaamrandjes tijdens straatgebruik binnen een paar jaar of in een rolstoel of rond een boom gevouwen.
/me ziet al geruime tijd de enorme hoeveelheid motorongevallen hier in brabant met lede ogen aan
Exact
Ik bedoel maar.Dacuuu schreef op maandag 07 juli 2014 @ 10:56:
[...]
Verwijderd
Dat klopt, maar daarnaast is er een heel groot percentage dat op de openbare weg idioot grote risico's neemt en dat met de dood of blijvende invaliditeit moet bekopen. Gewoon heel erg stom en jammerDacuuu schreef op maandag 07 juli 2014 @ 10:56:
[...]
[ Voor 81% gewijzigd door Joopieboy op 07-07-2014 11:19 ]
Verwijderd
Dit is nog maar een hele kleine selectie hoorJoopieboy schreef op maandag 07 juli 2014 @ 11:16:
Daar zitten geen misselijke klappers tussen.
Die van het flight forum daar heb ik nog zat over gehoord trouwens...
[ Voor 33% gewijzigd door Joopieboy op 07-07-2014 11:25 ]
!?Joopieboy schreef op maandag 07 juli 2014 @ 11:23:
[...]
zijn zelf plekken waar regelmatig met olie wordt gestrooid omdat mensen het helemaal zat zijn.
Idd
Bandjes stonden te koopJoopieboy schreef op maandag 07 juli 2014 @ 11:14:
[...]
ExactDat viel me ook op.
Bandjes zien er goed uit trouwens, zat profiel nog, alleen jammer dat het erop ligt in rullen.
55 achterbandjes is een standaard hoogte. Dus zodra je de feeling hebt gevonden op de motor ga je die rand er wel afrijdennewbreed schreef op maandag 07 juli 2014 @ 11:10:
Afgelopen zaterdag de motor pas opgehaald, dus sowieso wil ik eerst de motor nog een beetje verkennen voordat ik helemaal plat de bocht door ga. Al vermoed ik dat ik met de 55 bandjes nog wel iets ga overhouden aan schaamrandjes.
[ Voor 3% gewijzigd door newbreed op 07-07-2014 12:48 ]
Yes altijd op nieuw vers rubber.Joopieboy schreef op maandag 07 juli 2014 @ 11:45:
Daar vroeger ze bij mij ook naar, maar ik heb toch bewust gekozen voor de 55 hoog.
Maar je rijdt alleen op nieuwe banden of hoe?
Apart he dat je dat zo goed merkt? Ik heb ook een keer een 60 band gereden en ik kon niet de normale rondetijden halennewbreed schreef op maandag 07 juli 2014 @ 11:50:
Op mijn oude fiets (fz6) zat een 180/50 17", daar reet ik op 2mm de schaamranden er niet af. Op de nieuwe fiets (Speed Triple 2011) zit een 180/55 17" en dat verschil lijkt echt enorm. De banden zijn overigens over niet al te lange tijd aan vernieuwing toe. Ze lijken een beetje hoekig. Wanneer je de bocht in gaat, rol je het eerste stuk redelijk soepel en wanneer je wat verder doorleunt lijkt hij nog iets verder (beetje abrupt) te vallen.
Een setje nieuwe banden moet dat wel oplossen. Maar ik begin sowieso lekker rustig op een nieuwe fiets.
[ Voor 37% gewijzigd door Joopieboy op 07-07-2014 12:08 ]
Ik zit precies op de helftChakotay schreef op maandag 07 juli 2014 @ 11:07:
[...]
Shit, dan moet ik nog 5 jaar zien te overleven... Ben al over de helft!
Vaak bu'j te bang!
Dit geval heb je inderdaad gelijk. Tijdje geleden heb ik zelf nog op de 1e rang gezeten (en jammer genoeg stond de contour camera net ffe uitVerwijderd schreef op maandag 07 juli 2014 @ 11:15:
[...]
Dat klopt, maar daarnaast is er een heel groot percentage dat op de openbare weg idioot grote risico's neemt en dat met de dood of blijvende invaliditeit moet bekopen. Gewoon heel erg stom en jammer![]()
Een hele kleine selectie:
http://www.omroepbrabant....chwerf+in+Roosendaal.aspx
http://www.omroepbrabant....wond+naar+ziekenhuis.aspx
http://www.omroepbrabant....+op+A59+bij+Rosmalen.aspx
http://www.omroepbrabant....ight+Forum+Eindhoven.aspx
http://www.omroepbrabant....ig+ten+val+in+Heerle.aspx
Oh... correctie. Ik heb net even gekeken en het is een 190/55/17 band.Tylen schreef op maandag 07 juli 2014 @ 12:05:
[...]
Yes altijd op nieuw vers rubber.
[...]
Apart he dat je dat zo goed merkt? Ik heb ook een keer een 60 band gereden en ik kon niet de normale rondetijden halenMan man man wat een verschil.
190/55 is gewoon goede combo. 'vroeger' waren de standaard banden 190/50. Nu kan je die nog gewoon kopen hoor.newbreed schreef op maandag 07 juli 2014 @ 12:49:
[...]
Oh... correctie. Ik heb net even gekeken en het is een 190/55/17 band.
Lullig dat je dat moest zien. Ik vraag me wel eens af of die gasten een beschaamd gevoel hebben, omdat ze je net heel triomfantelijk zijn ingehaald. En jij helpt ze dan als ze in de kreukels liggen.Dacuuu schreef op maandag 07 juli 2014 @ 12:40:
[...]
Dit geval heb je inderdaad gelijk. Tijdje geleden heb ik zelf nog op de 1e rang gezeten (en jammer genoeg stond de contour camera net ffe uit). Gozer met zijn SM haalt mij met een wheely in, zet hem voor een haaks bochtje weer neer. Na de haaks bocht trekt die hem weer op zijn achterwiel en zet hem scheef neer, hij klapt van de motor af en raakt net wat beton blokjes die naast de weg liggen, en vliegt tussen verkeersborden/lantaarnpalen door. Hij had zijn poot gebroken en verder niets. Die gozer heeft 100% geluk gehad. Heb 1e hulp verleend en 112 gebeld. Gelukkig moest ik 112 bellen ipv de lijkwagen.
Motor was trouwens instant TL..
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Banden worden bij mij niet echt oudJoopieboy schreef op maandag 07 juli 2014 @ 12:06:
En wat voor type banden heb jij dan het liefst?Maar merk je dat dan zo erg als de banden wat ouder worden?
Als ik in de file een andere motor inhaal hoop ik altijd wel extra hard om niet omver gereden te worden ivm schaamgevoel naar die andere motorrijderJolke schreef op maandag 07 juli 2014 @ 13:04:
[...]
Lullig dat je dat moest zien. Ik vraag me wel eens af of die gasten een beschaamd gevoel hebben, omdat ze je net heel triomfantelijk zijn ingehaald. En jij helpt ze dan als ze in de kreukels liggen.
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Dat was toch niet bij de motorcross maar bij supermoto evenement???Versteegrob schreef op maandag 07 juli 2014 @ 14:24:
Triest, eergisteren er ook een oud klasgenootje overleden bij motorcross...
Zie, http://www.rtvutrecht.nl/...overleden-na-ongeluk.html
Hij zal naast motor en letsel ook wel ego schade zijn opgelopen ja. Hij reed gewoon veelste ruw, toen die mij inhaalde op zijn achterwiel zag ik aan zijn rij-style dat het niet soepel ging en met veel risico. Het haaks bochtje kan je niet snel nemen. Er ligt daar altijd veel steentjes in de bocht. En aangezien die jongen uit de buurt kwam moet hij dat ook wel weten. Maar toch ging die vol door het knikje heenJolke schreef op maandag 07 juli 2014 @ 13:04:
[...]
Lullig dat je dat moest zien. Ik vraag me wel eens af of die gasten een beschaamd gevoel hebben, omdat ze je net heel triomfantelijk zijn ingehaald. En jij helpt ze dan als ze in de kreukels liggen.
[ Voor 10% gewijzigd door Reloader op 07-07-2014 16:20 ]
Mijn ervaring met motorkleding is (jas en broek), dat in een winkel passen de enige (beste) mogelijkheid is. Ieder model, van ieder merk valt compleet anders. Van dingen die mij optisch ok leken heb ik van de volgende merken wat modellen gepast, waarbij: Revit (voor mij te breed en kort) MQP (smaller dan Revit, maar te kort) Alpinestars (precies goed). Dit was allemaal de zelfde maat, maar zal per model ook wel weer verschillen.Reloader schreef op maandag 07 juli 2014 @ 16:19:
aangezien het lessen binnenkort toch echt gaat beginnen ben ik nu eigenlij k alvast opzoek naar een eigen motorpak, nu vind ik die site's in de TS mega handig... maar dan kan je niet passen... hoe deden jullie dat bi jaanschaf van je eerste motorspullen (ik wil sowieso een helm, en handschoenen kopen, motorpak voor t lessen kan ik lenen van vriend van me) en opzich zouden motorlaarzen ook wel heel prettig zijn...
ik durf het opzich wel te bestellen maar dan weet je nog niet of het goed beter of best zit...
Daar heb ik ook mijn kleding gekocht. Goedhart zit daar ook dichtbij.Chakotay schreef op maandag 07 juli 2014 @ 16:36:
Je kunt hier langsgaan, een webshop die ook een grote fysieke winkel heeft om het assortiment te kunnen passen e.d.
[ Voor 10% gewijzigd door newbreed op 07-07-2014 16:37 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq