Het grote motortopic deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 78 ... 139 Laatste
Acties:
  • 434.683 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:45

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ja, maar wanneer zit je nou onder de 6000 toeren :?

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:44

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Ghostrider schreef op zondag 15 juni 2014 @ 12:10:
Dat.

Maar nu heb ik een code 34 ipv 35, en dat is dus de klep in de luchtfilterbak die ook aangedreven wordt door dat motortje. :')

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-02 21:38

TheNameless

Jazzballet is vet!

Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 16:29:
Enduro rijden met "enduro" motor :)

[video]
maffe Nieuw Zeelanders ook
Respect hoor! Dat soort werk vond ik op een XR250R al lastig :)

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-10 12:52

XBL

Daar ben ik ook nog doorheen gereden. Vond het een uitermate komische naam (verder niets gedaan in dat plaatsje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
Ghostrider schreef op zondag 15 juni 2014 @ 12:10:
Hij gaat maar tot de 8500 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

ShittyNL schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 16:36:
Oké ik heb een vraag.
Geen enkele vraag is dom maar ik vind dat deze wel dom is.
Hoe heet zo'n knopje dat aan je stuur zit. Het is om trillingen te stabiliseren. Als ik zoek op stuurdemper of stuurstabalisator krijg ik totaal niet die dopjes. Ik mis er één op mijn Suzuki GS500E en het is behoorlijk irritant.
Deze dingen bedoel je :o

Afbeeldingslocatie: http://oi57.tinypic.com/vcz3us.jpg

Stuurgewichtjes. Ik spaar ze :(

Van links naar rechts: 2012, 2010, 2008, 2006, 2004 R6.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:24
wimmel_1 schreef op zondag 15 juni 2014 @ 16:29:
[...]

[afbeelding]

4-6-8-10-12..waar blijft 14? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Dacuuu schreef op zondag 15 juni 2014 @ 16:30:
[...]

4-6-8-10-12..waar blijft 14? :9
Als die lummels bij Yamaha dit jaar een nieuw model R6 uitgebracht hadden dan had 't 2012 gewichtje een 2014 variant geweest en had ik m'n collectie niet compleet kunnen houden (chronologisch).

M'n 2012 brommer heeft nét 10K op de teller staan dus ik vond 't overdreven om nu weer een RJ15 model aan te schaffen (had de vierde geweest), volgend jaar moeten ze maar weer eens met iets anders komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:14
wimmel_1 schreef op zondag 15 juni 2014 @ 16:29:
[...]

[afbeelding]

Ik heb ze inmiddels besteld. Is mijn motor weer compleet. Deze zijn het geworden. Geen bijzondere want ik zit erover na te denken om mijn motor te verkopen.

Afbeeldingslocatie: http://www.optitune.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/1/6/161-025.jpg

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Ik heb wel eens een tijdje zónder zo'n ding gereden en dat is niet echt prettig rijden IMHO. Die van m'n 2004 R6 was inclusief 't binnenwerk uit de clip-on gebroken/gescheurd tijdens een ritje over de Nordschleife :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:01

Bommes

Capo del formaggio

Het ene ritje dat ik mijn FJ heb gereden leverde me tintelende handen op, zo als je om hebt als je met een schuurmachine hebt gewerkt...
Kwestie van andere stuur gewichtjes???
Voelde niet echt iets trillen of zo tijdens het rijden daar is dan wel weer het vreemde. Gevoel was ook na een minuut of 5 weer weg.

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Bommes schreef op zondag 15 juni 2014 @ 19:14:
Het ene ritje dat ik mijn FJ heb gereden leverde me tintelende handen op, zo als je om hebt als je met een schuurmachine hebt gewerkt...
Voelde niet echt iets trillen of zo tijdens het rijden daar is dan wel weer het vreemde. Gevoel was ook na een minuut of 5 weer weg.
Kan even wennen zijn. Ik hoop trouwens niet dat je een tremor in je pols (en) hebt. Dan gaan je handen dua tintelen, gaan dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Is inderdaad waarschijnlijk wennen aan de "Cip-On's" welke als stuur dienen bij zo'n fiets (ook al zijn 't bij zo'n fiets clip-ons welke boven de bovenste kroonplaat gemonteerd zijn).

@ Bommes: Stel wel de stand van de rem en koppelingshendels qua hoogte goed af op jouw manier van aangrijpen. Tijdens een normale rijdpositie moet je pols eigenlijk géén hoek maken ten opzicht van je onderarm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-10 20:24

Youk

Volvo For Life

Ik had er vandaag ook last van. Maar ja, is de 3e keer sinds mijn ongeval dat ik op de motor stap. Deze keer toch een goede 50 km gereden en geen last in mijn schouder. Dat is dus positief! *O*

Vanaf morgen terug met de motor naar het werk, eens zien wat dat gaat geven. Moet er in ieder geval terug aan wennen.

Volvo Classic Club Belgium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-10 22:54
Sorry even spammen, mijn Suzuki GSX-R 600 K1 staat te koop en ik zou hem graag aan een mede motorliefhebber verkopen, meer info hier. :>

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin2005
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-09 12:09
Tsja, in NL al behoorlijk gewoon. Maar for the record:

Afbeeldingslocatie: http://www.ridetowork.org/files/art/2014/rtw_web_banner_tomorrow.jpg

En als we nou eens echt allemaal doen en er morgen geen files zouden zijn.... :o ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Ik doe het liever dinsdag, meer files :+

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

martin2005 schreef op zondag 15 juni 2014 @ 21:38:

[afbeelding]

En als we nou eens echt allemaal doen en er morgen geen files zouden zijn.... :o ;)
Ik doe mee! (en de rest van het jaar doe ik het ook :+ )

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Hmmm..... Kuipdeel wat niet terug wil zónder te wringen :o

Afbeeldingslocatie: http://oi60.tinypic.com/dpbn1k.jpg

DIng heeft z'n werk dus gewoon goed gedaan (vond al dat 't vreemd oogde, maar toch....). Nou de originele blokbouten maar even terug gezet zonder dat YEC spul.

[ Voor 16% gewijzigd door Will_M op 15-06-2014 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:37

4x2

lộn xộn quá

martin2005 schreef op zondag 15 juni 2014 @ 21:38:

[afbeelding]

Ben het wel van plan, heb niet voor niks net mn subframe ff teruggeschroefd.

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Bommes schreef op zondag 15 juni 2014 @ 19:14:
Ik heb hem inmiddels weer op rechts gezet. Ik mis er één maar ik krijg alleen rechts van mijn handen. Die ene keer dat ik hem niet had had ik een week last van mijn hand. Leek wel een muisarm. Dus dat zo iets kleins zoveel kan doen. Echt wel apart haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-09 12:50
Vrijdag mijn nieuwe speeltje opgehaald (L0):

Afbeeldingslocatie: http://i1357.photobucket.com/albums/q747/Ronald_Garretsen/2014-06-13173038_zpsbc74e012.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1357.photobucket.com/albums/q747/Ronald_Garretsen/2014-06-13173103_zpsf9ee96ac.jpg

Nu nog vrij standaard, maar volgende week gaat die bij Pajic R&D langs voor:
- k&n luchtfilter
- Powercommander 5
- Cat verwijderen en wat bochtwerk aanpassen
- Bank op om goed afgesteld te worden
- Achtervering +- 6 cm hoger (vorige eigenaar was een kabouter :+ ), en gelijk vering maar even laten afstellen.

Zat nog aan een quickshifter te denken, maar dat vind ik voorlopig nog een beetje nutteloos nog voor straat gebruik :9

Reed al een stuk relaxer dan mijn K4 600, en gaat alleen nog maar beter worden :)

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Dat is een mooi machientje! _O_ Veel plezier ermee!

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-10 13:26
Gefeliciteerd, rgarretsen! Ziet er goed uit :)F

Vandaag een eerste ritje met de kleine man van 3 achterop gemaakt. Onlangs zo'n kinderzitje gekregen die je met touwen aan de buddy vastmaakt. Is er eigenlijk meer voor bedoeld dat de kleine er niet afglijdt als je met een wheelie optrekt, meer (stevigheid) moet je er niet van verwachten.
Eerste 500 meter waren ietwat onwennig; niet de 15kg extra, maar vooral de angst dat er wat zou gebeuren - blijft toch een kleine menneke. Maar de kleine vond het machtig mooi! Na de eerste pitstop (ijsje) wilde hij meteen weer verder.

De extra bochtige weggetjes teruggereden - die heel soepel gingen :) - en thuis wist hij zelfs de route te vertellen die we gereden hadden. :)

Hou het forum maar in de gaten over 15 jaar! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 10:32

Acid_Burn

uhuh

Brrr een 3 jarige achterop...

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yamaha PW50 kopen voor hem als ie kan fietsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakvis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:46

bakvis

Tweakers.Nerd

Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2014 @ 00:40:
Yamaha PW50 kopen voor hem als ie kan fietsen!
Hoezo, zodra die kan fietsen? Om gas te geven hoef je geen trappers te gebruiken! En verder:

Afbeeldingslocatie: http://www.wheels4tots.com/WheelsPics/PW50_A.jpg

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Vet! Bookmarked :)

Vind het ook niet alles, maar hij zit goed, ik rijd rustig en hij most of all... hij vindt het zelf ook leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin2005
  • Laatst online: 30-09 12:09
Hooglander1 schreef op zondag 15 juni 2014 @ 21:38:
Ik doe het liever dinsdag, meer files :+
Nou, mijn route vanmorgen (A15, A2, A27) was zeker niet fileloos vanmorgen. Meer motoren had daar best geholpen. Het was ook zeker niet droog trouwens, dat was lang geleden voor mij. Maar de bui stond nauwelijks op buienradar. Dus dan bestond-ie niet, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Genius
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-05-2024
@rgarretsen, Mooie fiets hoor. Rij zelf op een SRAD 750 uit 1999.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/50400658/Gixxer/2013-10-06%2013.20.31.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/50400658/Gixxer/2013-10-06%2017.23.53.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Zo, die ziet er netjes uit... goed gepoetste wielen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Genius
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-05-2024
LOL, ja dat was het puntje dat ik voor de foto was vergeten. Er is bij aankoop nog een goede kwak vet op de (inmiddels vervangen) ketting gegooid met dit als resultaat. :( Witte velgen zijn wat dat betreft horror lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:30

empy

Rijdt rondjes

martin2005 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 09:11:
[...]

Nou, mijn route vanmorgen (A15, A2, A27) was zeker niet fileloos vanmorgen. Meer motoren had daar best geholpen. Het was ook zeker niet droog trouwens, dat was lang geleden voor mij. Maar de bui stond nauwelijks op buienradar. Dus dan bestond-ie niet, toch?
Buienradar detecteert geen motregen, ik liep vanochtend ook even goed te vloeken toen ik opeens een visier vol kleine druppeltjes had die te klein waren om er af te lopen :(
Het was trouwens wel even spannend, wegen die al een tijdje droog waren icm dat vocht zorgden er voor dat ik in de doordraaier de A4 op even een aantal maal mijn achterband opzij voelde glijden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Niet online
Motor rijdt weer eens niet :( Een paar keer laten dubbelstarten omdat ik dacht dat ik misschien iets aan had laten staan 'snachts maar na drie kwartier rijden niet meer kunnen starten na een minuutje tanken wil toch wel zeggen dat er echt wat mis is.

Goeie nieuws is dat er hier in de buurt een garage te huur staat. Misschien toch maar eens tijd voor een tweede motor voor fun/backup :9~ Iemand nog garageruimte nodig in Leidschendam?

Zat zelf te denken aan iets als een Bandit of cb500+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Had gisteren ook moeite om te starten... ff doortstarten (aanlopen is geen optie met een v-twin) en gewoon lopen. Onderweg bedacht ik me dat het bijna twee maanden geleden was dat ik gereden heb. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Jolke schreef op zondag 15 juni 2014 @ 22:42:

Vandaag een eerste ritje met de kleine man van 3 achterop gemaakt. Onlangs zo'n kinderzitje gekregen die je met touwen aan de buddy vastmaakt. Is er eigenlijk meer voor bedoeld dat de kleine er niet afglijdt als je met een wheelie optrekt, meer (stevigheid) moet je er niet van verwachten.
Eerste 500 meter waren ietwat onwennig; niet de 15kg extra, maar vooral de angst dat er wat zou gebeuren - blijft toch een kleine menneke. Maar de kleine vond het machtig mooi! Na de eerste pitstop (ijsje) wilde hij meteen weer verder.

De extra bochtige weggetjes teruggereden - die heel soepel gingen :) - en thuis wist hij zelfs de route te vertellen die we gereden hadden. :)

Ik heb die van mij wel eens achter- (en voor-) op gehad in de straat tegen 5KPH en dat was voor de meiden erg leuk maar MrsT vond het helemaal niks... de echte weg op is een no-no.. ook omdat we geen kinderhelmen hebben en dus illegaal zijn en ook omdat ik op mijn verzekering korting heb omdat ik geen passagiers mee (mag) nemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001

steveman

Comfortabel ten onder

Zeau, 3 setjes vrijdagen en maandagen vrij gevraagd, nu maar hopen op mooi weer en... --> Eifel!

[ Voor 3% gewijzigd door steveman op 16-06-2014 12:41 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
ToolkiT schreef op maandag 16 juni 2014 @ 11:04:
[...]

Ik heb die van mij wel eens achter- (en voor-) op gehad in de straat tegen 5KPH en dat was voor de meiden erg leuk maar MrsT vond het helemaal niks... de echte weg op is een no-no.. ook omdat we geen kinderhelmen hebben en dus illegaal zijn en ook omdat ik op mijn verzekering korting heb omdat ik geen passagiers mee (mag) nemen..
Mrs. hier heeft ook peentjes gezweet toen ik een uurtje wegwas; hoorde ze een aantal sirenes en kwam er ook nog een traumahelikopter overvliegen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-10 21:32
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=jz9wDvaysdU]

Vriendin van me heeft vandaag haar nieuwe motorfiets gekocht. Eigenlijk niet gepland een snelle video in elkaar geflanst met achterlijke muziek :)

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Zo dan. Duur weekend achter de rug, op m'n Honda een opzetruitje laten zetten zodat de turbulentie niet volledig tegen mijn helm slaat. Toen kwamen ze er (terecht) achter dat ook mijn achterwiel in het midden was versleten; niet zo raar, ik rij vooral woon/werk-verkeer en doe weinig bochtenwerk. Voorwiel liep ook tegen zijn limiet aan. Dus nieuwe bandjes meegenomen en voor het eerst in mijn leven die ervaring meegemaakt.

Mijn. God. Wat een hemelse ervaring! Heerlijk! Veel meer feeling in bochten, veel meer grip op de vochtige straten hier vandaag, het stuur draait makkelijker, alles! Alles is beter!

De prijs viel wel ruim 3 keer zo duur uit dit weekend, maarja, daar is vakantiegeld ook voor bedoeld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:45

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

@rgarretsen

Leuk ding, maar waarom geen 1000 ?

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Even aan het spelen met de Sj1000 cam:

Hij wiebelt duidelijk nog veel te veel, en ook zit hij voor het dashboard dus kan ik snelheidsmeter en benzine meter niet goed zien..geluid is ook niet echt super..

Dus word vervolgd..

mmmm youtube venaggeld de kwaliteit ook behoorlijk qua afspeelsnelheid..

[ Voor 18% gewijzigd door ToolkiT op 16-06-2014 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
Raar beeld. De SJ1000 kan veel beter.

Ook zou ik die timestamp uitzetten. En er is een video op YT waarin word verteld hoe je het geluid van de SJ1000 kan verbeteren door de knoppen aan de zijkanten dicht te plakken met tape.

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Ricepuppet schreef op maandag 16 juni 2014 @ 22:28:
Raar beeld. De SJ1000 kan veel beter.

Ook zou ik die timestamp uitzetten. En er is een video op YT waarin word verteld hoe je het geluid van de SJ1000 kan verbeteren door de knoppen aan de zijkanten dicht te plakken met tape.
Als ik de Mov direct afspeel ziet het er veel beter uit.
ik zal die knoppen eens checken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Ricepuppet schreef op maandag 16 juni 2014 @ 20:31:
[video]

Vriendin van me heeft vandaag haar nieuwe motorfiets gekocht. Eigenlijk niet gepland een snelle video in elkaar geflanst met achterlijke muziek :)
Heb het idee dat ik net een crack van een spelletje geladen heb... Precies zo'n muziekje :P

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-10 23:46

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Jolke schreef op zondag 15 juni 2014 @ 22:42:

Ah je hebt 'm dus toch geprobeerd. Het lijkt mij nogal spannend, maar het is het proberen waard natuurlijk. Junior wel goed afgericht dat hij niet als een malloot moet gaan bewegen als hij wat interessants ziet? Kan me voorstellen dat moeders een beetje in de stress zat; de moeder van mijn vrouw vond het al erg dat ik haar meenam achterop toen ze volwassen was (of zou dat niet aan het motorrijden zelf gelegen hebben O-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Laatst online: 13:27

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

steveman schreef op maandag 16 juni 2014 @ 22:37:
[...]

Heb het idee dat ik net een crack van een spelletje geladen heb... Precies zo'n muziekje :P
En ik krijg zin om de NES af te stoffen en weer eens op de tv aan te sluiten.

offtopic:
Eens kijken of dat uberhaupt kan, lijkt me wel gaaf full-hd blokjes tellen in Mario en Tetris. Duckhunt werkt geloof ik niet meer met LCD's, das dan weer jammer.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL

XBL

ToolkiT schreef op maandag 16 juni 2014 @ 22:30:
[...]

Als ik de Mov direct afspeel ziet het er veel beter uit.
ik zal die knoppen eens checken..
Wat voor formaat komt er uit die camera? YouTube wil het liefst h264 met bepaalde instellingen.
gwystyl schreef op maandag 16 juni 2014 @ 22:47:
[...]

Ah je hebt 'm dus toch geprobeerd. Het lijkt mij nogal spannend, maar het is het proberen waard natuurlijk. Junior wel goed afgericht dat hij niet als een malloot moet gaan bewegen als hij wat interessants ziet? Kan me voorstellen dat moeders een beetje in de stress zat; de moeder van mijn vrouw vond het al erg dat ik haar meenam achterop toen ze volwassen was (of zou dat niet aan het motorrijden zelf gelegen hebben O-))
Ik hoor ook wel eens dat je moet oppassen dat ze niet in slaap vallen, dus dat is ook een dingetje om rekening mee te houden.

Jolke, heb je trouwens een foto van je kiddo achterop? Vind het wel geinig met zo'n jong gassie (mijn neefje van 5 krijg ik voor goud op de motor, zelfs niet als de motor stilstaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Ik lees kinderzitje. Dus het kind zit aan de motor vast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL

XBL

Acid_Burn schreef op maandag 16 juni 2014 @ 23:46:
Ik lees kinderzitje. Dus het kind zit aan de motor vast?
Mag ik hopen van niet... dat wil je echt niet bij een crash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonDennis
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-04 00:36
Was ook mijn 1e gedachte :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Daarom vraag ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

XBL schreef op maandag 16 juni 2014 @ 23:42:
[...]
Ik hoor ook wel eens dat je moet oppassen dat ze niet in slaap vallen, dus dat is ook een dingetje om rekening mee te houden.
Mijn meissie valt ook wel eens in slaap achterop.. :X
Niet heel relaxed. -O-

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricepuppet schreef op maandag 16 juni 2014 @ 20:31:
[video]

Is ze vrijgezel?

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Vanochtend eerste 'lange' rit van 20 minuten gemaakt met junior achterop. En 20 minuten is echt wel max op dit moment. Hij blijft goed stilzitten en ik controleer regelmatig in spiegelende ramen of auto's hoe hij erbij zit. Eerst deed hij zijn hoofd omhoog om nog wat te kunnen zien, maar dat leek me te gevaarlijk. Nu kijkt hij naar links of rechts en blijft hij goed stilzitten.
Max snelheid is 70-80 tussen de dorpjes door - niet aan moeder de vrouw vertellen :X

Het zitje zit op de buddy vast en ik heb een gordel om met twee hengels eraan, waarin hij zijn voeten plaatst. Verder zit hij niet vast oid. Hij moet me natuurlijk goed vasthouden, maar het zitje dient als steun in de rug (30 cm hoog vanaf het zadel). Door de 'sportieve' houding van de VTR schuift hij goed tegen mijn rug aan. ZIjn benen leunen tegen mijn benen aan en zijn handen zitten in me zij. Zolang ik beide voel, weet ik dat hij goed zit. Als ik op mijn rug zijn hoofd licht voel rollen, weet ik dat hij moe wordt.

Zondag was hij een minuutje of zo in slaap gevallen, maar hij is klein en licht genoeg om mee verder te rijden zonder dat je het idee hebt een zak aardappelen achterop te hebben.

Edit: ik zal kijken of ik een fotootje kan maken, gaan wel donderdag op vakantie, dus het zal daarna worden.

[ Voor 4% gewijzigd door Jolke op 17-06-2014 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan ook nog love hendels aanschaffen, dan is het mischien makkelijker voor hem om zich aan je vast te houden.

http://www.motorcycleclot...230972d/f/i/file_2_14.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 23-08 17:09
Volgens mij is een passagier, die met de voeten niet bij de voetsteunen kan, niet toegestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ToolkiT schreef op maandag 16 juni 2014 @ 22:24:
Even aan het spelen met de Sj1000 cam:

[video]
Hij wiebelt duidelijk nog veel te veel, en ook zit hij voor het dashboard dus kan ik snelheidsmeter en benzine meter niet goed zien..geluid is ook niet echt super..

Dus word vervolgd..

mmmm youtube venaggeld de kwaliteit ook behoorlijk qua afspeelsnelheid..
ToolKit dat soort woon/werk verkeer wegen (vuil/modder, slecht zicht) zijn ook wel een uitdaging zo te zien. Hoeveel kilometer moet je over dat soort wegen rijden om bij je werk te komen.

Wat ik zelf ervaar als erg hinderlijk op weg naar mijn werk ervaar zijn in de herfst natte bladeren, en modder/aarde/grint van allerlei boerenkarren maar gelukkig is dat maar de helft van mijn traject schat ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
Die vraag beantwoord ik op haar verzoek niet O-)

(anders krijgt Ricepuppet klappen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*kuch* mietje *kuch* :+

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2014 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Totally agree!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en het is heus niet dat we meteen beginnen te stalken...

ik in ieder geval niet (maar mischien is dat om 1500km rijden beetje ver is voor mij :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
Ik voel nu al de hitte in mijn nek van haar bwahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mazzelaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Yey! Meer motor-only avonden op de nordschleife.

Tuesday, June 24th
Tuesday, July 29th
Tuesday, August 26th

[ Voor 15% gewijzigd door Dacuuu op 17-06-2014 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:09:
je kan ook nog love hendels aanschaffen, dan is het mischien makkelijker voor hem om zich aan je vast te houden.

http://www.motorcycleclot...230972d/f/i/file_2_14.jpg
Goeie tip! Thanks.

.
Maegrim schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:10:
Volgens mij is een passagier, die met de voeten niet bij de voetsteunen kan, niet toegestaan
Dan zet ik blokjes op de voetsteunen, of de voetsteunen omhoog. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacuuu schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:44:
Yey! Meer motor-only avonden op de nordschleife.

Tuesday, June 24th
Tuesday, July 29th
Tuesday, August 26th
Kwam dat initiatief van de nieuwe eigenaren?

of is dit een groep enthousiasteling die het regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:50:
[...]

Kwam dat initiatief van de nieuwe eigenaren?

of is dit een groep enthousiasteling die het regelen?
Nee dit is gewoon de normale touristenfahrt, maar dan voor alleen motorfietsen. De 1e motoronly avond is al geweest. En dit was een succes. Het weer zat ook erg mee. Met 2 druppels water moet je NIET de ring op gaan. Spek glad. echt dodelijk zeg maar. Als het regent bij de motor only avonden is de baan dus gewoon leeg. Ik hoop dat ze de auto's/motoren gaan scheiden. Mits dit niet nadelig is voor beide partijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NP, alle beetjes helpen.
en alles om het zo veilig of gecontrolleerd mogelijk te hebben.

Mijn eerste ervaring op een motor was tussen peet oom en tante op zijn FJ1200 een rondje door de wijk.
Denk dat ik 4 of 5 was en 0 veiligheid maatregels :) (helemaal goed gekomen maar ben mischien een beetje een motor hooligan geworden)

en als het zaadje van motorrijder eenmaal geplant is, dan komt het wel goed als ie 18 word.

Maar als ie het echt leuk vind, zo´n kleine 50cc 2takt cross brommer.... helemaal geweldig en heb het altijd jammer gevonden dat ik mijn pa en ma die nooit hebben aan geschaft (wist overigens niet dat ze met zij wieltjes kwamen)

Hoe oud was ie ook al weer? want Yamaha geeft van 3 tot 6 jaar en x kilo op voor de PW50
mischien eens met de vrouw overleggen of zij dat ok vind! (ik ben dan alvast oprecht jaloers op je zoontje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:18:
[...]

ToolKit dat soort woon/werk verkeer wegen (vuil/modder, slecht zicht) zijn ook wel een uitdaging zo te zien. Hoeveel kilometer moet je over dat soort wegen rijden om bij je werk te komen.

Wat ik zelf ervaar als erg hinderlijk op weg naar mijn werk ervaar zijn in de herfst natte bladeren, en modder/aarde/grint van allerlei boerenkarren maar gelukkig is dat maar de helft van mijn traject schat ik zo.
Ik rijd iets van 60Km enkele reis. Begin is binnendoor (om ergste verkeer te omzeilen) en dat kan in de winter idd wel 'chalanging' zijn, zeker met ijzel.
Daarna ga ik op dual carriage way en op motorway (op gegeven moment 6 baans), daarna weer de stad in naar kantoor. Vanalles wat dus.
Op bepaalde kruispunten ligt heel veel grint dus daar ga ik stapvoets. Ook als het hard regend kom ik soms behoorlijke plassen/rivieren tegen.

wat impressies:
https://www.google.co.uk/...gWsDq6oOQhIhBzTDKDG8g!2e0

https://www.google.co.uk/...1GUqUvuyekYcEzBSR0JrA!2e0

https://www.google.co.uk/...0cb2ab:0x50b007c5953c9c7d

https://www.google.co.uk/...7y6qglqrju259StOWlIHg!2e0

https://www.google.co.uk/...TSND23Xq1OVigtBXFmeGA!2e0

https://www.google.co.uk/...DQo9qCbp8ShRniPkNIs0A!2e0

https://www.google.co.uk/...DVTkDQdoBju9JOuF6CGWQ!2e0

[ Voor 3% gewijzigd door ToolkiT op 17-06-2014 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Vond nog een filmpje van een paar jaar geleden.
Rustig aan op een heel nat Assen, motor stond voor droog afgesteld. Dus moest erg uitkijken. :P

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=i9NMr9xy7N0]

[ Voor 16% gewijzigd door Dacuuu op 17-06-2014 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ToolKit

Erg mooie plaatjes :) Een enkele reis van mij is wat meer dan 30Km en daar doe ik tussen de 30 en 40 minuten afhankelijk van een aantal factoren over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 12:00:

[...]

Hoe oud was ie ook al weer? want Yamaha geeft van 3 tot 6 jaar en x kilo op voor de PW50
mischien eens met de vrouw overleggen of zij dat ok vind! (ik ben dan alvast oprecht jaloers op je zoontje)
Om dat op tafel te krijgen, moet ik even een heel goed moment voor zien te vinden aankomend week tijdens de vakantie. :)
De kleine is bijna 3 en een half jaar en is nu helemaal verslingerd aan zijn loopfiets. Gaaf details overigens, we sjeezen regelmatig samen de berg af ... hij met helm overigens ... en dat vind hij ook prachtig. Gevoel voor snelheid/acceleratie zit er dus wel goed in.

Wie had het er laatst over dat hoe dichter je bij de grond zit, hoe sneller het lijkt te gaan? Dat klopt dus.

@Dacuu: rustig aan!? Pff... gaat mij toch al veel te rap met die regen. :/

[ Voor 4% gewijzigd door Jolke op 17-06-2014 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:50

DinX

Motormuis

Dag jongens, ik dacht "ik zal nog eens inchecken". Gisteren na een helse Rohtang pas aangekomen in Keylong. Vandaag een rustdag gehad op een goede 3000 meter. Morgen doen we de Baralacha La pas van net geen 5000 meter en overnachten dan in een luxe tentenkamp op 4200.

Nu gaan we dus echt het hooggebergte in. Volgens onze gids was de weg gisteren het slechtste wat we nog zouden krijgen deze trip, maar ik denk daar het mijne van :p.

Gisteren een afdaling door zand, keien, hopen modder, kleine stroompjes smeltwater,... Niet normaal :P. Ik ben misschien een van de tragere rijders maar ben nog niet op m'n bek gegaan in tegenstelling tot verschillende anderen. Wat niet is kan nog komen natuurlijk :).

Het uitzicht is nu al prachtig, maar volgens de gids zouden we alles wat we tot nu toe gezien hebben in 1 klap vergeten als we morgen aan de andere kant van de Baralacha La zijn :)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

DinX schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 15:17:
Dag jongens, ik dacht "ik zal nog eens inchecken". Gisteren na een helse Rohtang pas aangekomen in Keylong. Vandaag een rustdag gehad op een goede 3000 meter. Morgen doen we de Baralacha La pas van net geen 5000 meter en overnachten dan in een luxe tentenkamp op 4200.

Nu gaan we dus echt het hooggebergte in. Volgens onze gids was de weg gisteren het slechtste wat we nog zouden krijgen deze trip, maar ik denk daar het mijne van :p.

Gisteren een afdaling door zand, keien, hopen modder, kleine stroompjes smeltwater,... Niet normaal :P. Ik ben misschien een van de tragere rijders maar ben nog niet op m'n bek gegaan in tegenstelling tot verschillende anderen. Wat niet is kan nog komen natuurlijk :).

Het uitzicht is nu al prachtig, maar volgens de gids zouden we alles wat we tot nu toe gezien hebben in 1 klap vergeten als we morgen aan de andere kant van de Baralacha La zijn :)
Volgens mij vind je er niks aan ;)
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t1.0-9/1558526_884504241563702_1522119224253709130_n.jpg

8)

[ Voor 5% gewijzigd door ToolkiT op 17-06-2014 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Like a boss :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Geniet er van daar, echt een droom wat uitkomt of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Ja, schitterend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

Tof dat je ons op de hoogte houd Dinx het klinkt als en super trip.!!

Wij doen het hier met iets lagere passen:
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-RrmbACrkjPc/U6BLCzVPUFI/AAAAAAAACAI/IUDSx1DC0O0/s576/20140617_113710.jpg
Col de rousset met slechts 1256 meter nog en kleintje.
Daarna nog 2 col's in de route van vandaag beide iets van 1300 nog wat meter.
Weer super gereden dus vandaag, kleine 150 km. Minimale temperatuur op de hoogste col in de bossen iets van 13 graden, maximaal 26 tijdens de afdaling in de volle zon op een "hoog vlakte".

We zijn trouwens wel helemaal om, gewoon beide in beschermende kleding tijdens zo een route.
Gaat op sommige stukjes behoorlijk hard en met al die slinger weggetjes met het locale Franse asfalt lig je zo op je plaat.
Als het weer mee zit verplaatsen we ons van de week richting de echte Alpen voor nog wat meer gave ritjes. :9~

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Toch wel een toffe pic zo met die Vespa! :D

En DinX, hele fijne reis en geniet ervan. 8)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeli Joopieboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

Hee een taartje, gefeliciteerd joop. .!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Blijf het cool vinden hoe je je Vespa foto's hier post, Bommes, tussen alle macho-verhalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Feli Joop :)

Net ff een provisorische helmet mount getest:

Ook een poging gedaan door cam op voorpoten vast te zetten met een strap maar dat lukte niet echt want hij draaide telkens weg (dus beeld van de zijkant) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Oh ja, which reminded me, toen ik je vorige filmpje zag ToolKit - even vergeten dat je in UK zit: scary toen die auto ineens rechts van je tegemoet kwam :o :+

Iemand hier al eens geweest?

Afbeeldingslocatie: http://motojeros.smugmug.com/Travel/Motojeros-Iguazu-and-southern/i-j25VrTR/0/S/Serra%20do%20Rio%20do%20Rastro-S.jpg

Dat is de Serra do Rio do Rastro in Brazilië - aan te raden voor wie bochtjes wil oefenen. Voor degenen die het dichter bij huis zoeken - in Luxemburg heb je ook een soortgelijk weggetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Luxemburg? Aankomende maand weer eens gaan :)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=soK2PZxxtfc]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Hm, jammer kan het filmpje nu niet bekijken - op het werk en Duitsland is zo streng met YT.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:48

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Topicstarter
Jolke schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 08:56:
Blijf het cool vinden hoe je je Vespa foto's hier post, Bommes, tussen alle macho-verhalen :)
Het gaat er om dat je pret hebt op 2 wielen :Y

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jolke schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 09:37:
Oh ja, which reminded me, toen ik je vorige filmpje zag ToolKit - even vergeten dat je in UK zit: scary toen die auto ineens rechts van je tegemoet kwam :o :+

Iemand hier al eens geweest?

[afbeelding]

Dat is de Serra do Rio do Rastro in Brazilië - aan te raden voor wie bochtjes wil oefenen. Voor degenen die het dichter bij huis zoeken - in Luxemburg heb je ook een soortgelijk weggetje.
Maar eigenlijk is daar geen zak aan...
want het is haarspeld, recht stukje, haarspeld, recht stukje etc etc etc.

zodra de nieuwe gopro uitkomt ga ik die GoPro black kopen (neem aan dat die wel in prijs zakt waneer de nieuwe uitkomt)

ik zal wel eens een filmpje maken waar het echt onbeschoft goed sturen is (regio ten noorde van Terrassa, daar ligt onder andere Castellar del valles, het geboorte dorp van Dani Pedrossa)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 10:05:
[...]

Maar eigenlijk is daar geen zak aan...
want het is haarspeld, recht stukje, haarspeld, recht stukje etc etc etc.

zodra de nieuwe gopro uitkomt ga ik die GoPro black kopen (neem aan dat die wel in prijs zakt waneer de nieuwe uitkomt)

ik zal wel eens een filmpje maken waar het echt onbeschoft goed sturen is (regio ten noorde van Terrassa, daar ligt onder andere Castellar del valles, het geboorte dorp van Dani Pedrossa)
Zou je me die eens eind september voor willen rijden ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Haarspelbochtjes zijn anders ook wel ff oefenen, maar je hebt gelijk als je hier de berg op en neer bent heb je genoeg van hetzelfde gehad en heb je haarspeldbochten nemen goed geleerd. :)

Filmpjes altijd leuk. Had ik toch die baan in Barcelona moeten nemen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steveman schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 10:09:
[...]

Zou je me die eens eind september voor willen rijden ? :D
Uiteraard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

:9
Jolke schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 10:15:
Haarspelbochtjes zijn anders ook wel ff oefenen, maar je hebt gelijk als je hier de berg op en neer bent heb je genoeg van hetzelfde gehad en heb je haarspeldbochten nemen goed geleerd. :)

Filmpjes altijd leuk. Had ik toch die baan in Barcelona moeten nemen :/
Op advies van een expat: neem een baan mee als je die kant opgaat :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Hier ook een expat, en idd ik ga niet weg zonder baan - zeker niet naar de zuidelijke landen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ging voor de relatie, vond een baan in 2 weken tijd.
En als je wil,.. hier in barcelona zoeken we nog een nederlands talige.
PM me maar als je interesse hebt in telco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-10 08:48
Mijn motor doet het weer!
Toch een slechte stekker wat de oorzaak was.

maar jongens wat vinden jullie hier nou van: 1,5 uur werk en klein materiaal (stekkertje dus)

€95,-

Goed ik ben blij dat mijn motor het weer doet en ik gun die man ook zijn geld. Toch vindt ik het een pittig bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

60 euro aan uurloon en een duur stekkertje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-10 08:48
Tja, wellicht komt het omdat ik hiervoor een erg goedkope (en goede) monteur had.
Ik woon nu alleen een stuk verderop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:06
Dat is voornamelijk uurloon, erg zuur inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
Als die man er ook echt 1,5 uur mee bezig geweest is, tja, hij moet ook zijn brood verdienen en kan elk uur maar 1x besteden...
Pagina: 1 ... 78 ... 139 Laatste

Dit topic is gesloten.