Oh man, zit ik net met mijn vrouw onze vakantie plannen door te spreken (gevolg van een bezoekje aan het Italië evenement in Houten deze middag).
Voor 2016 willen we gaan proberen om wat langer weg te kunnen met een gedeelte onbetaald verlof maar dat heeft niets met dit topic te maken.
Wat wel on topic is:
Dat ik volgend jaar dus weer een week op solo trip kan (lees: mag

)
7 daagjes max, misschien 8 als ik dit komende jaar er flink op in praat maar echt niet meer.
Nu begint dus de koorts al weer, na afgelopen jaar de route des grande alpes te hebben gereden draait mijn fantasie al weer op volle toeren.
Het moet met kamperen zijn, tentje + meuk mee achter op. Bij voorkeur flink wat bergen, dus veel haarspeldbochtjes en passen.
En niet te vergeten een dagje snelweg heen en terug kan...: maar liever niet omdat mijn Vespa daar niet echt voor gemaakt is om eerlijk te zijn.
http://www.motoplus.nl/toeren/reizen-door-frankrijk/
Dat is een optie..begin bij drie landen punt België, Luxemburg, Frankrijk in de buurt. Einde op de grens België Frankrijk nabij Charleroi.
Daar komt dus nog heen en terug bij dat is niet meer op de zelfde dag te doen denk ik, wel zit er 1 rond rit dag bij die kan ik laten vervallen. Dan zo het 7 dagen rijden zijn.
Alhoewel ik denk dat gezien de kilometers per dag het niet echt hele kleine binnen door weggetjes zullen zijn maar meer de grotere provinciale wegen.
Als eerste optie een leuke basis trip maar het behoeft nog wat werk.
Oh man... het is nog een jaar wachten (en plannen) maar plas nu al bijna in mijn broek

Voor de nog niet zo lang mee lezers:
Afgelopen jaar heb ik mijn Vespa achter op onze camper gebonden, ben in 1 dag naar een camping net onder Genève gereden.
Daar heb ik de camper achter gelaten en heb van uit daar in 6 dagen de route des grande alpes gereden naar Menton aan de Middelandse zee en weer terug. (3 heen en 3 terug). En de 7de dag weer met de camper in 1 ruk naar huis.
Op die manier kan ik maximaal 800 a 900 snelweg kilometers in 1 dag wel over bruggen dus ook dat is weer een mogelijkheid voor de komende trip.
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.