Het grote motortopic deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 67 ... 139 Laatste
Acties:
  • 434.677 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-09 16:55
Bommes schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 18:54:
De Vespa is er weer klaar voor...

Waarvoor: weekend in de Eifel met een groep van het motor forum.
4 dagen bochtjes sturen en genieten.

Waarmee: olie +filtertjes ververst/vervangen, nieuwe remblokken, navigatie steun en net FF gewassen.

Heb er zin in... *O*
Veel plezier :D

Ik vertrek vrijdag voor 4 dagen bochtjes in de Vogezen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:17

-tom-562

Oliesjeik

Waarmee: olie +filtertjes ververst/vervangen, nieuwe remblokken, navigatie steun en net FF gewassen.

Heb er zin in... *O*
Mooi! Hou de glimmende kant boven!

Ik vertrek morgen met 2 andere gasten naar de UK, richting Brighton. Voor een grote Yamaha FS-1 meeting. Lekker vrijdag, zaterdag en zondag op brommertjes scheuren :+ :D Heb er echt zin in!

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-09 15:53

Denko

|{ing Øf ßlitz

Had vorig weekend 4 dagen vrij voor een trip. Staat heel europa blank :(

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Nu is het zelfs in de UK mooi weer :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

-tom-562 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 20:33:
Nu is het zelfs in de UK mooi weer :P
* ToolkiT hapt niet ;)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

-tom-562 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 20:21:
[...]

Mooi! Hou de glimmende kant boven!

Ik vertrek morgen met 2 andere gasten naar de UK, richting Brighton. Voor een grote Yamaha FS-1 meeting. Lekker vrijdag, zaterdag en zondag op brommertjes scheuren :+ :D Heb er echt zin in!
Veel plezier, hoe lang blijf je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09

Heb er zin in... *O*
ik klus m'n kofferrek er nu ff op, dan is ie er ook klaar voor :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

* Hooglander1 heeft sinds gisteren ook zijn A-rijbewijs :)

Ik met blije kop na het examen:
Afbeeldingslocatie: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t1.0-9/10361029_623383147751099_6904895612113042156_n.jpg
Aankomend weekend de eigen brommer ophalen die bij mijn ouders in de garage staat. Enorm zin om een keer lekker zelf te sturen en zelf te bepalen waar ik naar toe rijdt :)

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:14
Denko schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 20:31:
Had vorig weekend 4 dagen vrij voor een trip. Staat heel europa blank :(
Ben afgelopen weekend gewoon 4 dagen weggeweest hoor. Tussen de buien door lekker gereden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:17
Iedereen veel plezier gewenst met het mooie weer. Mijn 'wrak' staat bij de garage, met donorblok. Hopelijk volgende week klaar. De monteur wees me nog even op het plaatje om de ketting mee te stellen. Of het ontbreken ervan. Die is er dus afgeklapt. Best bizar eigenlijk dat ik het alleen maar als een 'schokje' heb ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

We zitten ongeveer 50 km ten noorden van Brighton. De foto's die ik van vandaag zag waren positief, net zoals het weerbericht!

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Voor wie het vroeg wat betreft groupon-motorrijlessen:

ik heb ook gewoon gelest bij zo'n groupon maatschappij. Die zat bij mij in de straat dus lekker makkelijk. Bij mij was het 20 uur + AVB en AVD voor 350 euro. Kwam dan neer op 5x2 uur avb les en 5x 2 uur avd. Ik had in totaal iets van 13 lessen (26 uur nodig) dus was goed te doen.

Mijn vriendin uiteindelijk een zelfde arrangement cadeau gedaan al wilde die het nog ergens goedkoper doen (betere aanbieding, geloof 300 euro). Heeft uiteindelijk iets meer lessen nodig gehad maar is ook iets 'banger', maar nog steeds voor echt een heel mooi bedrag. Wil maar zeggen dat het dus echt wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-09 15:53

Denko

|{ing Øf ßlitz

Eddos schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 21:37:
[...]

Ben afgelopen weekend gewoon 4 dagen weggeweest hoor. Tussen de buien door lekker gereden :)
Ja, zat er wel aan te denken, alleen het zou mijn vriendins eerste motorweekend worden. En dat doe je iemand niet aan met 1000 km ervaring en geen 100% waterdicht pak :p was ook gelijk de laatste geweest

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:14
Kan ik me iets bij voorstellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-tom-562 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:38:
[...]

Groot gedeelte is toch uitwisselbaar met de RSV Mille?
Dat geldt alleen voor blok en dashboard, verder hebben ze alles opnieuw "uitgevonden". Ooit een schuivertje gemaakt; moest 4 maanden wachten op een knipperlichtje, toen maar 2 andere besteld, was nog goedkoper ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newbreed
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
Hooglander1 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 21:21:

[afbeelding]
Aankomend weekend de eigen brommer ophalen die bij mijn ouders in de garage staat. Enorm zin om een keer lekker zelf te sturen en zelf te bepalen waar ik naar toe rijdt :)
Gefeliciteerd!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-09 17:26

EgoPro

Time is an illusion.

[afbeelding]
Kon die helm nog wel af met zo'n smile op je kop? Congratz!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Zou ook in het WTF topic passen, maar hier leuker.
Afgelopen vrijdag een aangetekende brief van het RDW ontvangen mbt m'n motor. Dat er een verzoek tot een nieuw kentekenbewijs was ontvangen en ook een overschrijving van mijn motor naar een ander persoon en of ik daar toestemming voor gaf... Dus ik naar m'n vrouw toe. "Schat, heb je m'n motor verkocht?" Die wist natuurlijk van niks, dus maar het RDW gebeld.

Ja er was een verzoek ontvangen maar ze mochten niet zeggen van wie of hoe dat was ingediend, maar iemand wilde mijn motor op zijn/haar naam hebben. Als ik niet binnen 4 weken het antwoordformulier instuurde dan zou de motor automatisch worden overgeschreven...

Inmiddels nog 2 maal contact gehad met het RDW met de vraag wie, hoe, wat en waarom. Maar vanwege de wet op de privacy mogen ze daar allemaal geen informatie over geven. Bijzondere gang van zaken en ik zit er zelfs over na te denken om een WOB in te dienen om te achterhalen hoe dit heeft kunnen gebeuren en daarna nog liever als het bewust is gedaan, wie...

Nu nog even wachten op de bevestiging van het RDW dat mijn afwijzing op het verzoek is ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:52

XBL

theHoff schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 09:43:
Zou ook in het WTF topic passen, maar hier leuker.
Afgelopen vrijdag een aangetekende brief van het RDW ontvangen mbt m'n motor. Dat er een verzoek tot een nieuw kentekenbewijs was ontvangen en ook een overschrijving van mijn motor naar een ander persoon en of ik daar toestemming voor gaf... Dus ik naar m'n vrouw toe. "Schat, heb je m'n motor verkocht?" Die wist natuurlijk van niks, dus maar het RDW gebeld.

Ja er was een verzoek ontvangen maar ze mochten niet zeggen van wie of hoe dat was ingediend, maar iemand wilde mijn motor op zijn/haar naam hebben. Als ik niet binnen 4 weken het antwoordformulier instuurde dan zou de motor automatisch worden overgeschreven...
WTF?! Dit klinkt wel héél dubieus, ik geloof het bijna niet.
Inmiddels nog 2 maal contact gehad met het RDW met de vraag wie, hoe, wat en waarom. Maar vanwege de wet op de privacy mogen ze daar allemaal geen informatie over geven. Bijzondere gang van zaken en ik zit er zelfs over na te denken om een WOB in te dienen om te achterhalen hoe dit heeft kunnen gebeuren en daarna nog liever als het bewust is gedaan, wie...

Nu nog even wachten op de bevestiging van het RDW dat mijn afwijzing op het verzoek is ontvangen.
Als je zin hebt om te wobben, lijkt me dat wel tof als je dat gaat doen.

Had je al gecheckt met ze (of staat het in de brief) welke wettelijke bepalingen oid leiden tot de mogelijkheid om te verzoeken tot overschrijving (én dat het na 4 weken blijkbaar zonder instemming kan)? Wellicht geeft dat wat aanknopingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
XBL schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 09:48:
[...]

WTF?! Dit klinkt wel héél dubieus, ik geloof het bijna niet.

[...]

Als je zin hebt om te wobben, lijkt me dat wel tof als je dat gaat doen.

Had je al gecheckt met ze (of staat het in de brief) welke wettelijke bepalingen oid leiden tot de mogelijkheid om te verzoeken tot overschrijving (én dat het na 4 weken blijkbaar zonder instemming kan)? Wellicht geeft dat wat aanknopingen.
Persoon aan de telefoon gaf alleen aan dat de andere persoon aannemelijk moet maken dat het zijn motor is. Daarvoor is in theorie het kenteken voldoende (hoeft niet eens chassisnummer op te geven). Wat een andere medewerker aangaf was dat er waarschijnlijk bij het aanvragen of bij het rdw een typefout was gemaakt, danwel in het kenteken, danwel in het chassisnummer en dat men daarom bij mijn motor was uitgekomen.

Als de persoon overigens niet akkoord gaat met mijn afwijzing dat moeten beide personen naar het RDW toe met hun motor om deze te laten keuren zodat kan worden vastgesteld welke motor de "echte" is.

Ja ik stond ook echt met m'n bek vol tanden. Vooral omdat de brief niet aan mij is overhandigd, maar iemand die toevallig bij mij thuis aanwezig was op het moment dat de brief bezorgd werd. Ik dacht eerst dat deze persoon een geintje met me uithaalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 12:54
Ik zou mij niet eens druk maken; gewoon rechtsbijstand inschakelen en hun lekker het zooitje laten oplossen. Echt, sinds ik rechtsbijstand heb, laat ik alles lekker door hun uitzoeken. Meestal is een 'dreig' brief voldoende om mensen van je rug af te krijgen :)

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

-tom-562 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 22:06:
[...]

We zitten ongeveer 50 km ten noorden van Brighton. De foto's die ik van vandaag zag waren positief, net zoals het weerbericht!
Weerbericht is idd goed motorweer (wat goed uitkomt aangezien ik mijn motor op ga halen :)

Waar zit je ergens? Godstone?
de M23 is een beetje een vervelende weg vind ik (krap en druk)

Als je zin/tijd hebt kunnen we zondag misschien wel wat afspreken.. dm me je mobiel en dan kunnen we contact houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:43
Nieuwe bike 8)

Afbeeldingslocatie: https://scontent-a.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1.0-9/10291222_10152396062539522_5889019541005156846_n.jpg

'04 Aprilia RSV 1000 R
*happy camper*

Dat koppel O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-09 11:36

Chakotay

Lick here to continue

Heuj, nog een Mille *O* Blijft mooi dat nieuwe model!

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:07

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

[afbeelding]
Proficiat! *O*

Zelf ben ik vandaag geslaagd voor het theorie-examen :)
AVB op 3 juni gepland. Had van mij nog wel wat eerder gemogen, maarja... vol is vol he.

[ Voor 6% gewijzigd door Ultraman op 15-05-2014 13:40 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Feli Hooglander! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:49
Nog een dikke v-twin, leuk :) :)F
Koppel is leuk, doet mij ook veel meer dan alleen pk's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 07:23
Nice :) hoeveel hebben we er hier nu in totaal? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Tijd voor een Mille-meeting :P Watvoor kmstand hebben die van jullie trouwens? Ik heb dinsdag de 80k aangetikt *O*

[ Voor 58% gewijzigd door Chakotay op 15-05-2014 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v294/ricepuppet/Onzin/DITTER_zpsbd85a347.jpg

Een flink aantal pagina's terug vroeg ik of iemand ervaring had met de Ditter S5 GPS tracker. Voornamelijk bedoeld om te weten waar je voertuig - in dit geval mijn motor staat - d.m.v. van terugkoppelende SMS'jes of belfunctie.

Vandaag binnen gekregen. En?

Complete pleureszooi, eerste klas. Ding geeft leuk 'LED licht', meer doet het niet. De handleiding is in ENGWISHH en ook als je die tot de letter volgt (als je het uberhaupt kan begrijpen) komt er niks uit. Ding werkt gewoon totaal niet. Meerdere SIM kaarten geprobeerd, meerdere knoppen combinaties (bijna 45 min. lang) en met een volgeladen apparaat, zou het gewoon moeten werken.

Maar nee. Gelukkig met creditcard betaalt, maar ben al bezig om mijn geld terug te krijgen. Wat een butzooi.

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Dankjewel allemaal!

Komend weekend mijn oude Magna ophalen bij mijn ouders, dus meteen een lekker stukje touren :)

Gelukkig zit het weer mee komend weekend!

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:57

steveman

Comfortabel ten onder

Ricepuppet schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 17:33:
[afbeelding]

Een flink aantal pagina's terug vroeg ik of iemand ervaring had met de Ditter S5 GPS tracker. Voornamelijk bedoeld om te weten waar je voertuig - in dit geval mijn motor staat - d.m.v. van terugkoppelende SMS'jes of belfunctie.

Complete pleureszooi, eerste klas. Ding geeft leuk 'LED licht', meer doet het niet. De handleiding is in ENGWISHH en ook als je die tot de letter volgt (als je het uberhaupt kan begrijpen) komt er niks uit. Ding werkt gewoon totaal niet. Meerdere SIM kaarten geprobeerd, meerdere knoppen combinaties (bijna 45 min. lang) en met een volgeladen apparaat, zou het gewoon moeten werken.

Maar nee. Gelukkig met creditcard betaalt, maar ben al bezig om mijn geld terug te krijgen. Wat een butzooi.
http://studentenkrant.org...rs-tracker-voor-je-fiets/

Iemand anders nog mosterd?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
Dat bericht had ik al eerder aangehaald bij mijn eerste post over de Ditter S5; is echt een waardeloos geschreven 'review' dat totaal niks te maken heeft met mijn visie op het apparaat. Het enige wat hun te zeiken hebben is dat het niet doet wat hun willen, dat het doet.

En die dingen die het wel doen, in hun visie, zijn juist de dingen waarvoor ik hem heb gekocht; GPS tracking en locatie via SMS.

Hun hebben het niet over het apparaat zoals ik dat beleef; hun kunnen er nog mee bellen en SMS'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Mijn RSV heeft 35k op de teller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ziet dat ding er van binnen niet misschien zo uit ?

Afbeeldingslocatie: http://www.lachmeister.de/lustige_bilder/images/lustiges_bild_32gb-usb-stick.jpg

Ik vraag mij serieus af wat er in zit als ie niets doet.

[ Voor 50% gewijzigd door PilatuS op 15-05-2014 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Da's wel mooi een echte Death-Link USB pen, hoor!!! :P

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
PilatuS schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 21:24:
Ziet dat ding er van binnen niet misschien zo uit ?

[afbeelding]

Ik vraag mij serieus af wat er in zit als ie niets doet.
Ik zie wel een klein mobo erin zitten. En als ik de SIM kaart erin schuif, gaat het LED lampje kort branden. Echter, bellen naar het nummer krijg ik een 'dode' toon. SMS'en naar het nummer levert niks op. In geen enkele modus die ik probeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpongeRob
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

SpongeRob

Nachtmerries zijn ook dromen..

Je hebt niet heel toevallig nog de pincode op de simkaart aanstaan? ;-)

"Never wrestle with a pig – it gets mud all over you and the pig likes it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
SpongeRob schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 22:11:
Je hebt niet heel toevallig nog de pincode op de simkaart aanstaan? ;-)
Nope. Ook al gekeken. We zitten op Tweakers he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonDennis
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-04 00:36
Chakotay schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 17:09:
Tijd voor een Mille-meeting :P Watvoor kmstand hebben die van jullie trouwens? Ik heb dinsdag de 80k aangetikt *O*
Ik de 43k laatst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Tweakers op M-F :P :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trubo
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-09 21:44
rutger465 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:51:
ik zit met een klein dilemma:
Ik heb nu ongeveer 2 jaar mijn motorrijbewijs, half jaar een Z750 uit 2004 gehad en nu anderhalf jaar in het bezit van een Yamaha XJR1300.

Rijdt hardstikke lekker, maar ik wil toch eigelijk een motor waar je een beetje rechter op zit, en misschien wat bescherming tegen de wind.
Niet een directe tip maar wel een handige website om je zit posistie te bepalen. http://cycle-ergo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:12

mphilipp

Romanes eunt domus

Ricepuppet schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 17:33:Een flink aantal pagina's terug vroeg ik of iemand ervaring had met de Ditter S5 GPS tracker. Voornamelijk bedoeld om te weten waar je voertuig - in dit geval mijn motor staat - d.m.v. van terugkoppelende SMS'jes of belfunctie.

Complete pleureszooi, eerste klas.
Op Deal Extreme hebben ze ook een paar van die dingen. Eentje lijkt zo op het plaatje wel op wat jij hebt. Uit de recenties maak ik op dat het bij de een wel goed werkt, en bij de andere niet. De rode draad is de ingewikkelde (slecht vertaalde) handleiding...
Maar dit soort dingen kunnen in principe goed werken. Ik zie alleen niet waarom je zoiets op je fiets zou willen hebben (zoals in die review die iemand aanhaalt). Het ding loopt op batterijen en da's niet handig bij dergelijke dingen. Op de motor moet je ook maar oppassen dat ie je accu niet leegtrekt als ie even een paar weekjes stil staat.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:04

DinX

Motormuis

Heb zelf de voorganger van deze gehad, altijd heel tevreden van geweest:

http://www.dx.com/p/lson-...torcycle-car-black-197560

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonDennis
Of MF'ers op Tweakers? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-09 13:33
DinX schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 07:08:
Heb zelf de voorganger van deze gehad, altijd heel tevreden van geweest:

http://www.dx.com/p/lson-...torcycle-car-black-197560
Leuke website :P

Hodor op een R1
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/orVbVIp.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JYwadWY.png

[ Voor 8% gewijzigd door Dacuuu op 16-05-2014 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Chakotay schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 17:09:
34 of 36k uit mijn hoofd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Pft, die van jullie zijn allemaal net ingelopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YEESSS! Gisteren mijn Theorieexamen met een voldoende resultaat afgelegd! Ik ben GESLAAGD!
50 van de 50 vragen goed beantwoord! B)

Nu alleen nog mijn AVD en dan mag ik heerlijk gaan touren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

0 fout, netjes. Gefeliciteerd *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
mphilipp schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 00:47:
[...]

Op Deal Extreme hebben ze ook een paar van die dingen. Eentje lijkt zo op het plaatje wel op wat jij hebt. Uit de recenties maak ik op dat het bij de een wel goed werkt, en bij de andere niet. De rode draad is de ingewikkelde (slecht vertaalde) handleiding...
Maar dit soort dingen kunnen in principe goed werken. Ik zie alleen niet waarom je zoiets op je fiets zou willen hebben (zoals in die review die iemand aanhaalt). Het ding loopt op batterijen en da's niet handig bij dergelijke dingen. Op de motor moet je ook maar oppassen dat ie je accu niet leegtrekt als ie even een paar weekjes stil staat.
De handleiding is inderdaad de fix. Ik heb er zeker meer als een uur naar gekeken en dat ENGWISSSHHH lopen decrypten, maar het apparaat werkt gewoon niet.

Maar dat is ook wat ik zeg betreffende die review; wie gaat er nou zo'n apparaat hangen aan een fiets? Vol in het zicht. Ik wilde hem onder de zit plaatsen, ver in een hoek.

Overigens runt dat ding op een interne accu, laad op via mini USB. Je moet - als het werkt - een SMSje krijgen als dat ding nog maar 10% batterij heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 09:09:
YEESSS! Gisteren mijn Theorieexamen met een voldoende resultaat afgelegd! Ik ben GESLAAGD!
50 van de 50 vragen goed beantwoord! B)

Nu alleen nog mijn AVD en dan mag ik heerlijk gaan touren :D
Zow, studie :P

Goed bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
@KoudeKoffie, dan kan je deze vraag dus ook beantwoorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-08 18:28
Gister tussen 1 en 2 op de A6, de brug richting Urk. Linkerbaan(de snelste :P) (was schiphol - grunn aan het rijden). Stonden er 2 autos stil, die waren al bezig met spanbanden en alles.. was nog aan het bedenken wat ik ging doen. Uiteindelijk naar het eerste beste tankstation gereden en 112 gebeld met de melding hoe en wat, was niet bekend. Verder geen terugkoppeling erover :(

Ze stonden dus met z'n 2en stil waar nu die blauwe auto staat op het plaatje.

http://goo.gl/maps/MjptH

Echt, hoe verzin je het dan om geen 112 te bellen en je te laten slepen door RWS?

met motor: Tutje die met der fiets zo nodig door rood moest rijden met een tempo dat ik lopend in kan halen.. Wordt voor mij groen als ze nog links van mij zit. Lekker rev's derop, geen reactie... béééh

Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakvis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

bakvis

Tweakers.Nerd

Noenie schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 11:52:
Gister tussen 1 en 2 op de A6, de brug richting Urk. Linkerbaan(de snelste :P) (was schiphol - grunn aan het rijden). Stonden er 2 autos stil, die waren al bezig met spanbanden en alles.. was nog aan het bedenken wat ik ging doen. Uiteindelijk naar het eerste beste tankstation gereden en 112 gebeld met de melding hoe en wat, was niet bekend. Verder geen terugkoppeling erover :(

Ze stonden dus met z'n 2en stil waar nu die blauwe auto staat op het plaatje.

http://goo.gl/maps/MjptH

Echt, hoe verzin je het dan om geen 112 te bellen en je te laten slepen door RWS?

met motor: Tutje die met der fiets zo nodig door rood moest rijden met een tempo dat ik lopend in kan halen.. Wordt voor mij groen als ze nog links van mij zit. Lekker rev's derop, geen reactie... béééh
112 hoeft nog niet eens maar 0900- TUIG (0900-8844 :P) voor geen spoed wel politie zou ik toch wel even gebeld hebben om RWS te laten komen! Zelf ook al een paar keer gebeld toen ik in de auto zat, o.a. een vrachtwagen die gestrand was op de uitvoegstrook en een bus die een klapband kreeg midden op de snelweg. Idd ook nooit meer iets van gehoord terwijl ze wel je telefoon nummer willen weten.

Bij die vrachtwagen stond de pool die d'r in reed even later trouwens wel netjes met politie op een parkeer haven een stukje verder op. Dus ze zijn wel binnen enkele minuten komen kijken.

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
bakvis schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 12:44:
[...]

112 hoeft nog niet eens maar 0900- TUIG (0900-8844 :P) voor geen spoed wel politie zou ik toch wel even

[...]
Dat verzin je toch niet :F :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
mensen die op de snelweg stilstaan is behoorlijk veel spoed. moet je ook bijna wel 112 bellen want dan kunnen ze een rijbaan sluiten bijv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jolke schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 11:31:
@KoudeKoffie, dan kan je deze vraag dus ook beantwoorden :)
Zit momenteel op het werk, kan geen youtube filmpjes kijken :P
Chakotay schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 09:33:
0 fout, netjes. Gefeliciteerd *O*
Thank you, thank you! :*)
Jaaa, studiebol in de zaal haha! :P

Trouwens, even een vraagje...
Worden er ook toertjes gehouden met de Tweaker-forum leden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL

XBL

Jazeker.

Iets van 2 maanden terug nog: YouTube: First group ride of the year - Extra #11

En deze komt er ook aan (we gaan wss nog wel ff rijden voor het karten).

[ Voor 29% gewijzigd door XBL op 16-05-2014 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Er is er pas nog eentje geweest.

Maar voor mij is het bijvoorbeeld al snel te ver weg. (Limburg, ook al woon ik tegenwoordig niet meer in het zuidelijkste puntje) Desalniettemin, er zijn er vast een paar uit jouw regio waar je mee kunt afspreken. :)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahhh top! :) Gouda, dat ligt aardig dicht in de buurt. Zelf woonachtig in Schiedam :)
Thanks! ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Piekartz87 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:47:
mensen die op de snelweg stilstaan is behoorlijk veel spoed. moet je ook bijna wel 112 bellen want dan kunnen ze een rijbaan sluiten bijv
Niets bijna, stilstaande auto's op de snelweg (zonder file eromheen :p ) is een prima reden om 112 te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
ik bedoel dat als je dat ziet dat je dan zowaar verplicht moet zijn om te bellen.

http://www.dumpert.nl/med...toppen_op_de_snelweg.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06 21:38

Francis

Kawa Versys 1000

Ff naar Sabra geweest gisteren :)

Afbeeldingslocatie: http://www.motorrad-racing-onlineshop.de/images/product_images/original_images/24679_0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.lequipement.fr/produit/pneu/bridgestone/s20-evo_002__800.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bikerbargains.co.nz/images/categories/tsubaki%20mx%20520%20chain.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.motorcycle-superstore.com/productimages/300/0000_vortex_520_front_sprockets.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.motorcycle-superstore.com/productimages/300/0000-sunstar-520-steel-rear-sprocket.jpg

En toen was ik arm :X

S20f voor en S20r Evo bandjes en nieuwe ketting (x-ring) en tandwielen.

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:57

steveman

Comfortabel ten onder

Evo, die moeten toch wat langer meegaan dan de reguliere he? dat kan zeker geen kwaad :/

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis

Francis

Kawa Versys 1000

steveman schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 18:56:
Evo, die moeten toch wat langer meegaan dan de reguliere he? dat kan zeker geen kwaad :/
Yep,

Altijd met Conti Sport Attack gereden, benieuwd wat deze doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonDennis
Francis schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 17:45:
Ff naar Sabra geweest gisteren :)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

En toen was ik arm :X

S20f voor en S20r Evo bandjes en nieuwe ketting (x-ring) en tandwielen.
Mocht dat geintje kosten dan..? En monteer je het zelf (ketting en tandwielen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis

Francis

Kawa Versys 1000

GewoonDennis schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 09:03:
[...]

Mocht dat geintje kosten dan..? En monteer je het zelf (ketting en tandwielen)?
541,- totaal.
Nee, ik heb geen kettingpons en die dingen zijn best aan de prijs. Voor die ene keer in het paar jaar mag een motorzaak het voor mij doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc Rademaker
Francis schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 10:12:
[...]

541,- totaal.
Nee, ik heb geen kettingpons en die dingen zijn best aan de prijs. Voor die ene keer in het paar jaar mag een motorzaak het voor mij doen :)
Geen idee waar je woont, maar een pons is a) niet zo duur en ik heb wel te leen en b) ketting erop leggen is echt easy. Ik bedoel, het is zelfs mij gelukt! Best geinig klusje om te doen en geeft je mooi de kans om je achterbrug etc eens goed schoon te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis

Francis

Kawa Versys 1000

Oh, dat weet ik, dingen zijn rond de 50-75 euro.
Motor stond op de brug en ketting was er erger aan toe dan ik dacht, dus maar gelijk laten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless
  • Laatst online: 07-02 21:38

TheNameless

Jazzballet is vet!

Gister proefrit gereden op op deze KTM Duke 690.
Was meteen verkocht :D

Kan hem volgende week ophalen.
Afbeeldingslocatie: http://alkemad0.home.xs4all.nl/duke690.jpg

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc Rademaker
Feli Nameless. Zou daar ook wel eens een rondje op willen doen, maar durf stiekem niet aan. Dan vind ik mijn eigen motor straks kut :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-09 12:50
Ook eens op de duke 690 gereden, reed best fijn, al ging mijn persoonlijke voorkeur uit naar de smcr.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:10

_Apache_

For life.

Hallo grijze BMW die gister op de A12 behoorlijk hard van achter werd aangereden door ene VW Caddy.

Zat er twee auto's achter, en zag het gebeuren. Komt een hoop plastic vanaf, 2 banen lagen onder. :X

Godswonder dat hij de fiets overeind kon houden.

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-09 14:50
Dag motormuizen!

Morgen zondag gaan 3 supersport rijders uit Apeldoorn een dagje toeren, we willen vooral kneedown oefenen. Weet iemand in regio Apeldoorn mooie plekken waar dit kan? Liever geen klaverbladen en snelwegafritten aangezien we ook de linksaf een kneedown willen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Linksom kun/moet je op iedere (mini)rotonde in NL, toch? Kwestie van een rotonde op een, in het weekend verlaten. industrieterrein zoeken waar geen tankstation in de buurt zit :P

[ Voor 9% gewijzigd door Will_M op 17-05-2014 19:15 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-09 14:50
wimmel_1 schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 19:13:
Linksom kun/moet je op iedere (mini)rotonde in NL, toch? Kwestie van een rotonde op een, in het weekend verlaten. industrieterrein zoeken waar geen tankstation in de buurt zit :P
behalve rotondes dan, nogal obvious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Groot parkeerterrein wat leeg is. Wel letten op bagger op de grond natuurlijk.

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
badluckboy schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 19:05:
Dag motormuizen!

Morgen zondag gaan 3 supersport rijders uit Apeldoorn een dagje toeren, we willen vooral kneedown oefenen. Weet iemand in regio Apeldoorn mooie plekken waar dit kan? Liever geen klaverbladen en snelwegafritten aangezien we ook de linksaf een kneedown willen maken.
Ik weet niet of er morgen bij het Geldredome iets te doen is ? Als het leeg is, zoals het net was, kan je daar prima rijden. Moet je alleen van Apeldoorn naar Arnhem toe, maar zo ver is dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit te twijfelen tussen Ninja 300 of CBR500R.
Welke is sneller? Welke heeft hogere top en betere wegligging?

Iemand ervaring met deze motoren.

Tis voor A2 motor, dus wss moet die CBR500R teruggedraaid worden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyntax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:02
Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 22:01:
Zit te twijfelen tussen Ninja 300 of CBR500R.
Welke is sneller? Welke heeft hogere top en betere wegligging?

Iemand ervaring met deze motoren.

Tis voor A2 motor, dus wss moet die CBR500R teruggedraaid worden??
Natuurlijk is de CBR500R een stuk sneller, die heeft 200 meer CC. Daarnaast is de CBR500R speciaal voor de Europese markt gemaakt met het A2 rijbewijs in hun achterhoofd en is de motor dus 35KW. Daardoor heeft de CBR ook een hogere top.

De Ninja 300 heeft maar 29KW.

Persoonlijk vind ik de Ninja een stuk mooier maar smaken verschillen. De CBR500R rijdt denk ik wel beter en Honda kwaliteit speelt ook een grote rol vind ik. Wat ik van andere heb gehoord is dat de zit houding ook heel fijn is op de Honda.

Heb zelf nog nooit de CBR500R kunnen uittesten maar ik heb wel de Ninja 300 gehad voor een periode. Het is een zeer fijne lichte fiets wat prima als een beginners fiets kan dienen. Zeer zuinig en oke geluid, alleen miste ik uiteindelijk wel wat vermogen op de snelweg. Dus stel ik zou moeten kiezen tussen de CBR500R en de Ninja 300 dan zou ik sowieso voor de CBR500R gaan, daarmee raak je denk ik ook minder snel mee uitgespeeld.

Ga ze gewoon beide een keer proef rijden en baseer daar je aankoop op.

PS: PM maar als je meer info over de Ninja zou willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cyntax schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 22:37:
[...]

Natuurlijk is de CBR500R een stuk sneller, die heeft 200 meer CC. Daarnaast is de CBR500R speciaal voor de Europese markt gemaakt met het A2 rijbewijs in hun achterhoofd en is de motor dus 35KW. Daardoor heeft de CBR ook een hogere top.

De Ninja 300 heeft maar 29KW.

Persoonlijk vind ik de Ninja een stuk mooier maar smaken verschillen. De CBR500R rijdt denk ik wel beter en Honda kwaliteit speelt ook een grote rol vind ik. Wat ik van andere heb gehoord is dat de zit houding ook heel fijn is op de Honda.

Heb zelf nog nooit de CBR500R kunnen uittesten maar ik heb wel de Ninja 300 gehad voor een periode. Het is een zeer fijne lichte fiets wat prima als een beginners fiets kan dienen. Zeer zuinig en oke geluid, alleen miste ik uiteindelijk wel wat vermogen op de snelweg. Dus stel ik zou moeten kiezen tussen de CBR500R en de Ninja 300 dan zou ik sowieso voor de CBR500R gaan, daarmee raak je denk ik ook minder snel mee uitgespeeld.

Ga ze gewoon beide een keer proef rijden en baseer daar je aankoop op.

PS: PM maar als je meer info over de Ninja zou willen hebben.
Je bent een toppertje! Thanks voor de info! :) zal zekers een proefritje gaan maken, zodra ik mn rijbewijs heb. Moet helaas tot 2 juli wachten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Vandaag uiteindelijk het spuitwerk aan mijn motor afgerond wat betreft de kleur. Ik had dit (veel) eerder willen doen, maar had me misrekend met de hoeveelheden en dan moet je weer uit de VS pigmentpoeder bestellen en proberen plastidip te pakken te krijgen. Het is denk ik makkelijker om een Kalashnikov te kopen in Nederland dan een emmertje dip... De vorige keer was al lastig, maar nu heb ik echt alle leveranciers gecheckt en uiteindelijk had alleen Cardip een emmertje spuitklare kleurloze dip op voorraad.

Elk nadeel heeft zijn voordeel: ik heb door mijn zoektocht de hand weten te leggen op een blik 'glossifier'. Dat is de plastidip term voor hoogglans finish. Plastidip is vanwege de aard van het spul (vloeibaar rubber) mat. Er is dus een speciale gloss mix gemaakt, maar die mag je als particulier in Nederland niet kopen. Er zit een paar procentjes teveel tolueen in. Da's gif. Maar dat weerhoudt een Engelse splastidip toko er niet van om het gewoon naar een consument in NL te sturen via de post. Ook de plastidip thinner (speciale thinner) komt gewoon via de post, zonder sticker op de doos dat er iets hoogst brandbaars in zit (en giftig!).

Maar goed, ik ga morgen (zondag) dus de gloss laag aanbrengen. Ondertussen hier het resultaat voor de blauwe onderdelen:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/10505069/final_blue1.jpg
Hier zie je linksboven een stukje van het voorspatbord dat two-tone is met pearl white. Het blauw is pearl blue.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/10505069/final_blue2.jpg

Het is niet helemaal perfect, maar ik ben ook geen prof spuiter. Ik vind het prima, en die paar plekjes die een beetje mislukt zijn kan ik mee leven; ze zitten niet in het gezicht. En het was een leuk leertraject voor mij.

Op het voorspatbord komt nog een stikker die ik heb laten maken door een kameraad met zo'n snijplotter. Geïnspireerd door een Sportster badge die ik ergens zag:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/10505069/oilhead-stikker.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door mphilipp op 18-05-2014 03:32 ]

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

mphilipp schreef op zondag 18 mei 2014 @ 03:30:
*O* de lang verwachte plastidip update! *O*
Dat ziet er niet verkeerd uit, mphilipp! Ben benieuwd naar het eindresultaat. De kleurstelling vind ik in ieder geval al stijlvol :)
Verder best vreemd dat je die spullen op die manier per post uit de UK kan halen :? Staat op de buitenkant niet vermeld wat er in zit? Er zou toch ergens een belletje moeten rinkelen bij zulke zendingen.

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Nee, niets op de doos. Ik weet niet meer bij welke zending het was, maar bij eentje (thinner of dip) zat wel een ruitvormige sticker op de doos, maar het hart was eruit... :+ Ook een manier.
De thinner had ik gewoon in Nederland besteld en die kwam ook in een kartonnen omdoos. Het blik was lekker gedeukt...en dat spul is giftig (pastidip bevat tolueen) en brandbaar. Als dat gaat lekken in de bezorgtruck ofzo. PostNL zal best boos worden als ze erachter komen wat er allemaal opgestuurd wordt.

Ik kijk er eigenlijk niet eens meer van op. Een jaar of 20 geleden werkte ik ergens waar we een apparaat kregen met een radioactief isotoop (radioactief klasse 3). We zagen (te laat) in de documentatie die vooruit gestuurd was dat er een radioactief toestandje in zat en dat wij geen vergunning hadden om dat op te slaan. Het bedrijf was (toen) ook nog eens naast een woonwijk gevestigd, dus je wilt ook niet het risico lopen dat er fik uitbreekt en je een radioactieve wolk richting die mensen stuurt. Het was geen super gevaarlijk spul, maar toch...je mocht er niet langdurig binnen 1 meter van komen. De chauffeur van de truck wist van niets, en hij was gewoon met de veerboot uit Engeland gekomen. Je kon op de krat nog de plek zien waar de waarschuwingssticker had gezeten... De man was niet blij, want de krat zat praktisch tegen zijn stoel aan. Geen speciale vrachtbrief of wat dan ook. Als de vrachtwagen bij een ongeluk betrokken was geraakt had men gewoon met water gaan blussen en zo een radioctieve stoomwolk veroorzaakt. Heerlijk verantwoordelijk van die lui die zoiets doen...

[ Voor 10% gewijzigd door mphilipp op 18-05-2014 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL

XBL

Ik neem aan dat jij ook naar Delboy's Garage kijkt? Die is sinds kort ook aan het plastidippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pin_point
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-09 22:41
Hier toevallig mensen ervaring met het terugbuigen van alumium?

Schakelpook vond het gewicht van de motor niet zo fijn en besloot in een bochtje te gaan staan.

Vanmiddag motor op z'n zij gevallen, standaard niet dubbel gechecked :F
dag knipperlicht, kopp.hendel en schakelspook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Laatst online: 30-09 22:42
Ricepuppet schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 09:57:
[...]

De handleiding is inderdaad de fix. Ik heb er zeker meer als een uur naar gekeken en dat ENGWISSSHHH lopen decrypten, maar het apparaat werkt gewoon niet.

Maar dat is ook wat ik zeg betreffende die review; wie gaat er nou zo'n apparaat hangen aan een fiets? Vol in het zicht. Ik wilde hem onder de zit plaatsen, ver in een hoek.

Overigens runt dat ding op een interne accu, laad op via mini USB. Je moet - als het werkt - een SMSje krijgen als dat ding nog maar 10% batterij heeft.
Is de trick niet juist dat je (als je binnen test) geen GPS-lock krijgt? Het apparaat dan ook niets doet.. En wanneer je het buiten test, het mogelijk wel werkt?

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonDennis
pin_point schreef op zondag 18 mei 2014 @ 14:02:

Schakelpook vond het gewicht van de motor niet zo fijn en besloot in een bochtje te gaan staan.

Zou het niet gokken, metaalmoeheid gebeurd bij Alu wat sneller.
T is "maar" je schakelpook en niet je remhendel maar toch lullig als ie ineens *knak* zegt als je schakeld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
badluckboy schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 19:24:
[...]

behalve rotondes dan, nogal obvious.
Hoezo is dat obvious?
Je kan prima oefenen op rotondes hoor! :+

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
Steephh schreef op zondag 18 mei 2014 @ 14:12:
[...]

Is de trick niet juist dat je (als je binnen test) geen GPS-lock krijgt? Het apparaat dan ook niets doet.. En wanneer je het buiten test, het mogelijk wel werkt?
Het is niet eens alleen de GPS lock; bellen of SMS'en werkt niet. Ding geeft gewoon een 'dode' toon aan. Maakt geen connectie met de Ditter S5 zelf. Heb Dealextreme al op de hoogte gebracht; krijg ik uiteindelijk de 'optie' om het ding terug te sturen voor een vergoeding.

Grapjassen; verzenden naar China kost 18 euro, ding heeft mij 15 euro gekost 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat raden jullie aan voor een A2 rijbewijs?
Een motor die begrenst kan worden of een motor met 35kw standaard?

En waarom? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nero22
  • Laatst online: 30-09 07:11
Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2014 @ 16:43:
Wat raden jullie aan voor een A2 rijbewijs?
Een motor die begrenst kan worden of een motor met 35kw standaard?

En waarom? :$
Ik rijd op mijn A2 "slechts" op 25 kw; een Ninja 250r. Lievelingsmotor sinds mijn puberteit en dus gekocht uit emotie. Die 10 kw erbij zouden leuk zijn, maar ach. Ik denk dat ik na 2 jaar toch wel uitgekeken ben op mijn eerste motor.

[ Voor 8% gewijzigd door Nero22 op 18-05-2014 19:07 ]

It's funny. But not ha-ha funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:05
Nero22 schreef op zondag 18 mei 2014 @ 19:07:
[...]

Ik rijd op mijn A2 "slechts" op 25 kw; een Ninja 250r. Lievelingsmotor sinds mijn puberteit en dus gekocht uit emotie. Die 10 kw erbij zouden leuk zijn, maar ach. Ik denk dat ik na 2 jaar toch wel uitgekeken ben op mijn eerste motor.
Ik ben ook aan het kijken naar een A2 bewijs en een daar bijbehorende motor. De Ninja 250r of 300 lijken mij beide goede startersmotoren toe, na wat gehoord en gelezen te hebben.

Maar het is toch vaak een kwestie van proefrijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09 22:54

Fuelke

Forza Ferrari

Honda moet dit jaar toch ook nog met een CBR 300R komen ?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

XBL schreef op zondag 18 mei 2014 @ 11:02:
[...]
Ik neem aan dat jij ook naar Delboy's Garage kijkt? Die is sinds kort ook aan het plastidippen.
Nooit gezien :o
Ik heb wel veel fillempies gezien van Mr.Plastidip in de USA, dipyourcar.com.

Toch was ik eigenwijs en heb een aantal beginnersfouten gemaakt. Belangrijkste was wel dat ik als basis wit heb gepakt. Op zich was dat een leuk idee, want de motor is wit. Maar er zaten ook wat beschadigingen hier en daar en dan heb je een zwarte plek die je met wit vrijwel niet weg krijgt. Beter is het om eerst een laag grijs te doen. Daar dekt alles op, ook wit. Maar ja, uiteindelijk ben ik toch dik tevreden over het resultaat. En daar gaat het om. Iemand die handiger is, of leert van mijn fouten :+ doet het vast beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nero22
  • Laatst online: 30-09 07:11
Fuelke schreef op zondag 18 mei 2014 @ 20:58:
Honda moet dit jaar toch ook nog met een CBR 300R komen ?

[video]
Kun je net zo goed voor een jong gebruikte 500 gaan. Is ook 35 kw.

It's funny. But not ha-ha funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:21

4x2

lộn xộn quá

pin_point schreef op zondag 18 mei 2014 @ 14:02:

Flink warmstoken en dan gaat het, doorgaans, wel goed.
Je belast m normaal gesproken in een andere richting dan dat ie doorbuigt bij het omvallen, dus die gok durf ik wel aan (heb het ook al vaker gedaan)

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom Honda met een 300 komt is mij een vraag.
Zit nu te twijfelen tussen de volgende motors:

- KTM Duke 390
- Kawasaki Ninja 300R
- Honda CBR 500R

Dus dat worden een aantal proefritjes als ik eenmaal m'n rijbewijs heb.
2 Juli mag ik eindelijk..wachten duurt ZO lang.

Denk dat ik idd maar ga voor een motor die niet begrensd hoeft te worden en dan na 2 jaar een nieuwe aanschaffen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Afbeeldingslocatie: https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/10390508_10154168637470088_2528547999891907786_n.jpg

Gister de Fazer8 opgehaald :)
Nu nog een paar honderd kilometer rustig aan en dan 1e beurt en dan kunnen we er vol van genieten..
Zelfs met helft van toerenbereik rijd het al heerlijk :)

Pagina: 1 ... 67 ... 139 Laatste

Dit topic is gesloten.