@Marc de Hyperpro's staan ook nog hoog op mijn verlanglijstje, voorlopig nog niet want ik moet de Bandit nog inrijden
Ik vond dat kuipje op de Bandit niet zoveel doen hoor
Maar inderdaad, op een naked zit je nog meer in de wind. Heb weleens snelweg gepakt op een CB1, en dat is niet ontspannend 
En m.b.t. dat niet parkeren bord; daar heb ik na 1.5 jaar gezeik met Facilitair Management een afspraak over, want het zijn onzinredenen die ze opnoemen.
Daarnaast zijn zulke stickers niet rechtsgeldig en geldt het verboden parkeren niet eens voor motoren als je dit bord gebruikt
Doen de gasten van HyperPro ook WP vering? Heb WP op m'n K100, maar die mag wel eens gereviseerd worden.
En m.b.t. dat niet parkeren bord; daar heb ik na 1.5 jaar gezeik met Facilitair Management een afspraak over, want het zijn onzinredenen die ze opnoemen.
Daarnaast zijn zulke stickers niet rechtsgeldig en geldt het verboden parkeren niet eens voor motoren als je dit bord gebruikt
Doen de gasten van HyperPro ook WP vering? Heb WP op m'n K100, maar die mag wel eens gereviseerd worden.
[ Voor 10% gewijzigd door MailMan op 25-04-2014 15:29 ]
Ze hebben mijn originele BMW veer ook gereviseerd: nieuwe veer op de demper en de demper bijgevuld. Dus ik denk dat ze ook wel zo'n WP willen doen. Ze zijn eerlijk genoeg volgens mij.MailMan schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 15:28:
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Facilitair Management. heerlijk afdeling als je niks te doen hebt op je werk!MailMan schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 15:28:
Is goed voor de discussie vaardigheden!
Een handtekening?!
Bandit veren voelen idd wat vaag aan (en dat terwijl ik een versys gewend ben en dat is zeker geen hyperdure motor)Marc Rademaker schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 14:57:
Ik doe even een repost hoor, want ik voel me genegeerd
(eer)Gisteren voor en achter de hyperpro-veren laten monteren. Motor was binnen 2.5 uur klaar. Aardige kerel trouwens van MVS. Motor rijd als een zonnetje. Het is een wereld van verschil. In de bochten is het zoveel stabieler, maar ook op hoge snelheid voelt de motor veel prettiger aan. M'n achterwiel wordt nu niet meer licht in de bocht en ik kan nu veel preciezer iets meer of minder hellen. De feedback is gewoon zo anders. Remmen gaat ook beter. Geeft veel vertrouwen. Ik ben verkocht!
Aanrader dus. Kost even wat, maar menig Naked etc is standaard voorzien van behoorlijk baggerveren (inc Hornet, maar ook een Bandit bijvoorbeeld).
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
zonder kuip rijd relaxter dan met. mijn kuip ligt op zolderMailMan schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 12:26:
[afbeelding]
Vandaag eerste keer met de Suzuki GSF650 naar werk gegaan ipv van m'n BMW K100.
Man dat is wel even wat vermoeiender. Zeker op de snelweg met 140+ is het slopend. Respect voor SS rijders die woon/werk doen![]()
Moet nog wel wat gebeuren aan de motor. Als ik rond de 5000 toeren ineens het gas vol opendraai begint hij in te houden/te stotteren. Of dat moet normaal zijn voor dit model?

Had mijn vriendin haar Bandit ook (dat was geen 650 maar een 600). Heb hem laten afstellen op een testbank. Uiteindelijk zijn de gasnaalden iets hoger gezet dmv ringetjes. Kan zijn dat hij standaard iets te arm loopt in het midden en hoge gebied waardoor hij even inhoudt bij vol gas geven.MailMan schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 12:26:
[afbeelding]
Vandaag eerste keer met de Suzuki GSF650 naar werk gegaan ipv van m'n BMW K100.
Man dat is wel even wat vermoeiender. Zeker op de snelweg met 140+ is het slopend. Respect voor SS rijders die woon/werk doen![]()
Moet nog wel wat gebeuren aan de motor. Als ik rond de 5000 toeren ineens het gas vol opendraai begint hij in te houden/te stotteren. Of dat moet normaal zijn voor dit model?
Precies hoe ik er over denk met mijn SV. Vooral de bochten gaan zo enorm veel beter. Ik raad het ook aan iedereen aan. Liever eerst geld uitgeven aan HyperPro vering dan aan bijvoorbeeld een uitlaatdemper.Marc Rademaker schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 14:57:
Ik doe even een repost hoor, want ik voel me genegeerd
(eer)Gisteren voor en achter de hyperpro-veren laten monteren. Motor was binnen 2.5 uur klaar. Aardige kerel trouwens van MVS. Motor rijd als een zonnetje. Het is een wereld van verschil. In de bochten is het zoveel stabieler, maar ook op hoge snelheid voelt de motor veel prettiger aan. M'n achterwiel wordt nu niet meer licht in de bocht en ik kan nu veel preciezer iets meer of minder hellen. De feedback is gewoon zo anders. Remmen gaat ook beter. Geeft veel vertrouwen. Ik ben verkocht!
Aanrader dus. Kost even wat, maar menig Naked etc is standaard voorzien van behoorlijk baggerveren (inc Hornet, maar ook een Bandit bijvoorbeeld).
En dan moet je nagaan dat Hyperpro vaak nog als budget onder het veerspul is. Progressieve veren is een budget oplossing om toch iets meer uit de standaard veren te halen. Ik was ongeveer 500 euro klaar voor voorveren en achter veer, skf seals en wat machine werk op de veren van mijn f800gs.
Dit maakte een oplossing waarbij ik niet continue in het einde van de veerweg zat offroad, maar het is niet een definitieve oplossing. Als ik de gs hou ben ik op zoek naar een setje Marzocchi Shiver 45mm veren en dan kan ik die door een lokale cnc boer laten ombouwen om zo eindelijk eens een goede voorvork te hebben
Dan achter mogelijk die van Tractive (wordt door hun geleverd aan touratech), of Reiger en dan is het wel af, beide lopen in de 1200 + euro :x
Dit maakte een oplossing waarbij ik niet continue in het einde van de veerweg zat offroad, maar het is niet een definitieve oplossing. Als ik de gs hou ben ik op zoek naar een setje Marzocchi Shiver 45mm veren en dan kan ik die door een lokale cnc boer laten ombouwen om zo eindelijk eens een goede voorvork te hebben
Dan achter mogelijk die van Tractive (wordt door hun geleverd aan touratech), of Reiger en dan is het wel af, beide lopen in de 1200 + euro :x
Verwijderd
Lol krijgen we straks van het bekende onderuit gegaan door koude banden, onbestuurbare motoren door standaard vering
Ik geef toe Hyperpro is een zinvolle investering en ik zet ze er zelf ook op maar zelfs op een tien jaar oude Z750 met standaard vering die volgens velen werkelijk prut is kon ik toch behoorlijk knallen
Gewoon veel rijden en niet zo snel van slag af zijn van een wiebelende voorkant of achterkant
Ik geef toe Hyperpro is een zinvolle investering en ik zet ze er zelf ook op maar zelfs op een tien jaar oude Z750 met standaard vering die volgens velen werkelijk prut is kon ik toch behoorlijk knallen
Gewoon veel rijden en niet zo snel van slag af zijn van een wiebelende voorkant of achterkant
Mwah heb nooit gezegd dat het een absolute must is. Maar ik vind het wel een hele goede investering. Ik heb immers ruim 30k gereden met baggerveren en reed altijd net wel / net niet de schaamranden van mijn band af.Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 19:23:
Lol krijgen we straks van het bekende onderuit gegaan door koude banden, onbestuurbare motoren door standaard vering![]()
Maar ik heb ook wel eens op andere motoren gereden, met name supersports, en die vering is zoveel beter...
Precies, je hebt een echte motor, geen fiets of bromfietsMailMan schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 15:28:
[...]
Nou...toen ik dat bankstel net had, kon ik niet echt goed overweg met dat ding. Ik dacht eerst dat het aan mij lag (ik had een paar jaar niet gereden) en wisselde eerst de banden (zaten vage goedkope Bridgestones op) en de bandenspanning opgekrikt en bij de beurt zei de monteur dat de vering op was. Hij heeft de elementen er voor me uitgehaald en ik ben ermee naar Woudrichem gereden (brug over voor mij). Eigenlijk wilde ik een nieuwe voorveer kopen, maar die meneer daar zei dat ik dan ook achter moest doen en dan wordt het een dure grap voor zo'n ouwe bak. Dus heeft ie ze maar gereviseerd. En dat was een wereld van verschil kan ik je vertellen. En toen kon ik wel ineens weer door de bochten zoals ik wilde. Heerlijk!Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 19:23:
Lol krijgen we straks van het bekende onderuit gegaan door koude banden, onbestuurbare motoren door standaard vering
Maar gevaarlijk was het niet. Je gaat er niet door onderuit, maar het vergalt wel het rijplezier.
Inmiddels ben ik 40.000km verder en vraag me af of ik misschien onderhand eens maar moet investeren in een stel volledig nieuwe HyperPro's. Niet die dure verstelbare krengen, maar gewoon dempers met progressieve veren. Eens aan de monteur vragen wat hij van de staat van het bankstel vindt. Volgens mij kan dat ding nl makkelijk nog een ton mee. En in dat geval is het een goede investering denk ik.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Weet niet waar je woont maar je kan ook nog bij bvb http://www.jd-shocks.nl/ in pijnakker terecht. Goede verhalen over gehoord!MailMan schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 15:28:
Ik vond dat kuipje op de Bandit niet zoveel doen hoorMaar inderdaad, op een naked zit je nog meer in de wind. Heb weleens snelweg gepakt op een CB1, en dat is niet ontspannend
btw: mijn plasti-dip project ga ik waarschijnlijk volgend weekend afmaken. Ik heb een klein beetje tegenslag gehad in de zin dat ik me misrekend heb en 2 weken terug met te weinig blauw kwam te zitten. Door supersnelle levering van mijn Amerikaanse poederleverancier heb ik nu weer 2 zakjes in bezit. Alleen was het verkrijgen van nog een emmertje dip (transparante om kleur aan te maken) een probleem. Overal is die shit uitverkocht. Na lang zoeken toch nog een emmertje gevonden.
En als bonus heb ik ook nog een gallon gloss finish kunnen vinden. Daar is als particulier niet aan te komen omdat er teveel tolueen in zit en het alleen aan bedrijven verkocht mag worden. Maar ik heb via slinkse weg toch een emmertje op de kop getikt en kan ik de boel hoogglans afwerken. Volgens mij veel mooier.
En ik heb door een oud collega een hele mooie unieke sticker laten maken. Een eigen ontwerp, gebasseerd op een HD Sportster logo:

Maar dan een beetje anders. Ik vind het wel mooi. Komt op het voorspatbord, daar is plek zat.
En als bonus heb ik ook nog een gallon gloss finish kunnen vinden. Daar is als particulier niet aan te komen omdat er teveel tolueen in zit en het alleen aan bedrijven verkocht mag worden. Maar ik heb via slinkse weg toch een emmertje op de kop getikt en kan ik de boel hoogglans afwerken. Volgens mij veel mooier.
En ik heb door een oud collega een hele mooie unieke sticker laten maken. Een eigen ontwerp, gebasseerd op een HD Sportster logo:
Maar dan een beetje anders. Ik vind het wel mooi. Komt op het voorspatbord, daar is plek zat.
Als ik over de vluchtstrook rijdt ligt er altijd zooi en voor je het weet heb je een flat.........
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Iemand tips voor de aankoop van een super duke 990? Zie dat er vanaf 2007 een grotere tank en wat moderner dashboard op zit. Anders nog zaken om op te letten?
Verwijderd
Ik zou het even aan medetweaker Ghostrider vragen. Die heeft wel uitgebreide ervaring met ktmwessel99 schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 11:43:
Iemand tips voor de aankoop van een super duke 990? Zie dat er vanaf 2007 een grotere tank en wat moderner dashboard op zit. Anders nog zaken om op te letten?

Intussen staat twist on the wrist op YouTube, wilde het jullie niet onthouden:
Twist of the Wrist II: http://youtu.be/Vr-Wqs37Ug4
Twist of the Wrist II: http://youtu.be/Vr-Wqs37Ug4
Hier ging het mis met zijn twist van zijn wrist op een witte streep.. oeps..
YouTube: Motorcycle Turn Right Fail!!!
YouTube: Motorcycle Turn Right Fail!!!
GamerCard - Gamertag: da Warmachine
Huh? Raakte hij nou van de kook door dat kleine stapje dat zijn voorwiel opzij zette? Hij stond nota bene praktisch rechtop... Heel raar.tweaker2001962 schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 17:23:
Hier ging het mis met zijn twist van zijn wrist op een witte streep.. oeps..
And it goes BRAAAAAPP!
Bij onderhoud moet alles geregged worden. Als je de papieren hebt dan kan een KTM garage/dealer zien of alles op tijd is gedaan incl recalls of aanpassingen in opdracht van de fabriek enzo. voor meer info over de Duke www.lc8.nlwessel99 schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 11:43:
And it goes BRAAAAAPP!
Hahaha, awesome
En wtf @ figuur op zolder... Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar O_o
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Koude banden denk ik...Chakotay schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 22:10:
[...]
zullen de noppenbanden geweest zijnChakotay schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 22:10:
[...]
Hahaha, awesome
Nog maar even onder de aandacht brengen:
Indien je het kunt bemachtigen is het echt een aanrader.
Echt 2 super reizen van 3 vrienden gemaakt zoals een motor programma gemaakt zou moeten worden.
Echt 2 super reizen van 3 vrienden gemaakt zoals een motor programma gemaakt zou moeten worden.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
[ Voor 4% gewijzigd door Bommes op 27-04-2014 00:23 ]
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.
Vertrek zo voor een korte motorvakantie naar Noord-Frankrijk. Exact dezelfde dag in het jaar als vorig jaar en exact hetzelfde pokkenweer 
* MailMan trekt regenvoering aan
Verwijderd
op zijn Bels richting aangeven met het vingertje uitsteken,Chakotay schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 22:10:
[...]
Hahaha, awesome
bandje doet mini zijstapje dat hij niet verwacht,
paniek reactie greep met rechterhand naar het stuur geeft vol gas,
niet heel erg handig gedaan

Ook al eeder voorbij gekomen, ik zal dan nog een keer http://www.bol.com/nl/p/s...t-kruis/1002004006467053/ aanraden. Ondanks dat ik niet gelovig ben behoorlijk interessante trip.Bommes schreef op zondag 27 april 2014 @ 00:21:
Nog maar even onder de aandacht brengen:
[video]
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Understatement of the year... En zo'n gast komt naar het circuitVerwijderd schreef op zondag 27 april 2014 @ 10:11:
[...]
op zijn Bels richting aangeven met het vingertje uitsteken,

Verwijderd
Volledig zijn guard down (sorry weet geen Nederlands equivalent), Hij verwacht natuurlijk ook niet zooi op de weg in de pitlane. Denk niet dat hetzelfde op de openbare weg voorkomt. daar houd je rekening met alles en hou je dat ook in gedachten tot je afstap.
en crashen in een pitlane, dat is een beetje Joe Bar style
en crashen in een pitlane, dat is een beetje Joe Bar style
Fraai fraai fraai hoor in Assen!!!
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Van De Mark gewoon eerste. Wat vet
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Perfecte race en dat lekker in Assen in je eigen land!!!!
Paniekreactie is niet echt iets wat je ver van te voren plant, daarom wel beter dat dit op het circuit hier gebeurt dan op de openbare weg - hier valt de schade wel mee. In ieder geval geen derden bij betrokkenVerwijderd schreef op zondag 27 april 2014 @ 10:11:
[...]
op zijn Bels richting aangeven met het vingertje uitsteken,

er is paniek dus het is geoorloofd om jezelf kapot te rijden? wtf is dat voor verzinsel.Jolke schreef op zondag 27 april 2014 @ 12:37:
[...]
Paniekreactie is niet echt iets wat je ver van te voren plant, daarom wel beter dat dit op het circuit hier gebeurt dan op de openbare weg - hier valt de schade wel mee. In ieder geval geen derden bij betrokken
je moet zorgen dat je niks geks gaat doen als het even niet gaat zoals verwacht anders kan je snel stoppen of je helpt jezelf ermee

In een reflex kan je niet echt overdenken wat je moet doen, het is immers een reflex. Je kan wel de juiste reactie trainen, maar dan moet je af en toe in een situatie zitten waarin je dat kan doen. In die zin is het dus fijn dat hij zo crasht op/naast een circuit, ipv op de openbare weg.
In Oost-Vlaanderen schijnt de zon in ieder geval en heb je geen regenkledij nodigMailMan schreef op zondag 27 april 2014 @ 08:22:
Vertrek zo voor een korte motorvakantie naar Noord-Frankrijk. Exact dezelfde dag in het jaar als vorig jaar en exact hetzelfde pokkenweer
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Ja koop een 950, schijnt beter te rijden dan de injectie. Verder verwacht een slecht verbruik met die 950/990.Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 13:29:
[...]
Ik zou het even aan medetweaker Ghostrider vragen. Die heeft wel uitgebreide ervaring met ktm
Mijn Suzuki gaat nu echt als een malle. Heb een nieuwe kettingset, balhoofdlager en klein beurtje laten doen. Ongelovelijk hoe dat nu stuurt
Terug naar huis wel bijna de complete motor afgeschreven. Een auto gaf me ruim van te voren ruimte op een smal weggetje, dus ik lekker op het gas. Ineens hoekte die bestuurster vol naar links. Kon het toen nog net beremmen met een stoppie
Bleek dat er een kat in de berm zat

[ Voor 43% gewijzigd door Ghostrider op 27-04-2014 13:25 ]
Asus Zenbook i7 256gb
Weer die befaamde reflex 
Ik heb persoonlijk het remmen/uitwijken voor dieren kunnen afleren, moet je ook eigenlijk niet willen(tenzij het een eland betreft
)
Ik heb persoonlijk het remmen/uitwijken voor dieren kunnen afleren, moet je ook eigenlijk niet willen(tenzij het een eland betreft
bij alles onder de vooras gas bij. en met je knieen klemmen en je stuur losjes vastErasmo schreef op zondag 27 april 2014 @ 13:29:
Weer die befaamde reflex
Ik heb persoonlijk het remmen/uitwijken voor dieren kunnen afleren, moet je ook eigenlijk niet willen(tenzij het een eland betreft)
Maatje van mij heeft laatst 2 hertjes gekopt. Op zijn zij gepleurd en volgens mij half onderuit geremd, enkel last van zijn pols. Hoor ik gister een verhaal van iemand die vol op een hertje was ingereden(hij zag het niet aankomen). Dat hertje was dus echt in tweeen gereden. Die betreffende persoon was dus ook niet onderuit gegaanDECOY88 schreef op zondag 27 april 2014 @ 13:31:
[...]
bij alles onder de vooras gas bij. en met je knieen klemmen en je stuur losjes vast
Nadat de betreffende motor was opgelapt, hing er bij vochtig weer altijd een karkas lucht om die motor

[ Voor 3% gewijzigd door Ghostrider op 27-04-2014 14:05 ]
Asus Zenbook i7 256gb
sommige doen ook alles tegen diefstalGhostrider schreef op zondag 27 april 2014 @ 13:44:
[...]
Nadat de betreffende motor was opgelapt, hing er bij vochtig weer altijd een carcass lucht om die motor![]()
Balen dat hij met de motor was. anders had hij voor de rest van het jaar van een lekker biefstukje kunnen genieten!Ghostrider schreef op zondag 27 april 2014 @ 13:44:
[...]
Maatje van mij heeft laatst 2 hertjes gekopt. Op zijn zij gepleurd en volgens mij half onderuit geremd, enkel last van zijn pols. Hoor ik gister een verhaal van iemand die vol op een hertje was ingereden(hij zag het niet aankomen). Dat hertje was dus echt in tweeen gereden. Die betreffende persoon was dus ook niet onderuit gegaan![]()
Nadat de betreffende motor was opgelapt, hing er bij vochtig weer altijd een karkas lucht om die motor![]()
Een handtekening?!
Ik heb ooit een keer een anti-slip cursus gedaan op Zandvoort. Dat helpt omdat je dan ongehinderd (en veilig) van alles kunt proberen. En hoewel ik nog veel dingen fout deed in het begin, had ik wel een poos daarvoor al een keer de auto in een 360 gehad en ben daar goed uitgekomen. Ik wist bv al (van horen zeggen) dat je je stuur altijd in de richting moet houden waar je heen wilt. Maar zo'n cursus is goed om je te laten voelen wat er gebeurt. En de instructeur zegt ook dat je ermee bezig moet zijn/blijven in je hoofd.XBL schreef op zondag 27 april 2014 @ 12:59:
In een reflex kan je niet echt overdenken wat je moet doen, het is immers een reflex. Je kan wel de juiste reactie trainen, maar dan moet je af en toe in een situatie zitten waarin je dat kan doen. In die zin is het dus fijn dat hij zo crasht op/naast een circuit, ipv op de openbare weg.
Met de motor een keer een VRO gedaan, maar dat is niet echt een anti-slip oid. Maar ook dat helpt wel om je techniek aan te scherpen en dat maakt je zekerder op de weg.
Ik heb meer dan eens een wegslippend voor- en of achterwiel gehad in een bocht. Gelukkig kan ik mezelf goed onder controle houden en doe dan ook gewoon niets dat de balans van de motor op dat moment kan verstoren. Dus niet remmen oid. Je corrigeert uiteraard wel een beetje met je stuur, die reactie kun je denk ik niet onderdrukken. Maar je moet grote bewegingen voorkomen. Dus als je in een bocht zit, moet je daarin blijven. Deze meneer zette zijn motor weer overeind en gaf nog gas ook. Dát was een paniekreactie. Hij had bv ook nog kunnen kiezen om linksaf (rechtdoor eigenlijk, maar zijn rijrichting was nu eenmaal schuin naar rechts) te gaan. Dat toont zijn paniek aan. Dan ben je imho niet echt geschikt om aan circuitrijden te doen. Je zoekt daar immers de limieten op en dan kun je verwachten dat er een keer een wiel een pootje opzij zet. Je gaat toch niet voor de grap een bocht in....rechtdoor is meestal geen optie. Tenzij je een Flymo bestuurt.
Sorry maar wat een speculatie.
Jullie zaten niet op die motor dus hoe kun je nou zeggen of het A of B is? Sowieso had hij een hand los van het stuur. Ik wil jullie wel eens hetzelfde mee zien maken (onvoorbereid natuurlijk).
Daarbovenop, misschien was het wel zijn eerste keer. Toch echt maar een manier om erachter te komen of je geschikt bent voor het circuit of niet.
Jullie zaten niet op die motor dus hoe kun je nou zeggen of het A of B is? Sowieso had hij een hand los van het stuur. Ik wil jullie wel eens hetzelfde mee zien maken (onvoorbereid natuurlijk).
Daarbovenop, misschien was het wel zijn eerste keer. Toch echt maar een manier om erachter te komen of je geschikt bent voor het circuit of niet.
Denk gewoon gevalletje uit schrik vol de rem intrekken en daarbij (aangezien het dezelfde hand is) aan het gas draaien 
Zo heeft mijn vader vroeger mijn scooter stuk gereden toen 'ie even voor wilde doen hoe het moest

Zo heeft mijn vader vroeger mijn scooter stuk gereden toen 'ie even voor wilde doen hoe het moest

Een slippertje gebeurt altijd onvoorbereid, of plan jij een verkeerd beoordeelde bocht of grind op de weg? Punt is hoe je erop reageert. Het is speculaas, maar hij reageert wel totaal verkeerd: motor rechtop (nóg rechter dan ie al was), bocht afbreken en gas bijgeven. Als ik dat had gedaan, had ik ook gezegd dat het prutswerk was. Ik maak er nooit een ingewikkeld verhaal van als op mijn bek ga. Probleem is: dat doe ik nooit. Alleen offroad, maar dan vraag je er ook om. En al mijn valpartijen offroad heb ik achteraf smakelijk om kunnen lachen. Twee ervan heb ik zelfs - ter leeringh ende vermaeck - online gezet. Nog steeds leuk!Marc Rademaker schreef op zondag 27 april 2014 @ 15:11:
Sorry maar wat een speculatie.
Natuurlijk blijft het speculeren, want wij zaten niet op die fiets..
Maar ik denk dat heel veel rijders wel eens een momentje hebben gehad dat het achterwiel een stapje opzij maakte in de regen op een putdeksel, zwart geschilderde wegmarkering, zebrapad of een likje diesel waarbij ze wel gewoon de motor de juiste richting in zijn blijven sturen en met de goede kant boven verder zijn gereden, al dan niet met wat verhoogde hartslag.
Deze rijder lijkt gewoon te verstijven en zich te fixeren op de muur en daar gaat het mis. Het is idd hoe je reageert.
Maar ik denk dat heel veel rijders wel eens een momentje hebben gehad dat het achterwiel een stapje opzij maakte in de regen op een putdeksel, zwart geschilderde wegmarkering, zebrapad of een likje diesel waarbij ze wel gewoon de motor de juiste richting in zijn blijven sturen en met de goede kant boven verder zijn gereden, al dan niet met wat verhoogde hartslag.
Deze rijder lijkt gewoon te verstijven en zich te fixeren op de muur en daar gaat het mis. Het is idd hoe je reageert.
GamerCard - Gamertag: da Warmachine
:^^GewoonDennis schreef op zondag 27 april 2014 @ 15:21:
Denk gewoon gevalletje uit schrik vol de rem intrekken en daarbij (aangezien het dezelfde hand is) aan het gas draaien
Zo heeft mijn vader vroeger mijn scooter stuk gereden toen 'ie even voor wilde doen hoe het moest![]()
Lullige met een scooter is dan meestal dat er géén koppeling op zit zodat je de aandrijving weg kunt pakken.
Zoals ik 't filmpje bekijk krijgt die KTM inééns weer vol grip/vermogen nadat 'ie van die zwartgemaakt witte lijn af komt.... weinig meer aan te houden op z'n moment als je ook al op je voorwiel aan het remmen bent.
Érg lullig zoiets, en ook niet goed voor je frame/balhoofd/voorvork als je dan zo'n "muurtje" tegen komt

Een USD voorvork zit dan ook nog eens met 't sterkste deel in je kroonplaten zodat het balhoofd de grootst mogelijke klap krijgt (een normale voorvork knikt makkelijker op de binnenpoten op z'n moment).
[ Voor 17% gewijzigd door Will_M op 27-04-2014 16:27 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Het hele idee is denk ik dat hij maar 1 hand aan het stuur had. Dat kun je dom noemen, maar ik heb in cruise modus ook wel eens een hand aan het stuur. Als ik dan de pech heb dat mijn achterband grip verliest, vraag ik me af of ik alles goed zal doen.tweaker2001962 schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:15:
Natuurlijk blijft het speculeren, want wij zaten niet op die fiets..
Daarom dus altijd twee handjes aan het stuur.Marc Rademaker schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:24:
[...]
Het hele idee is denk ik dat hij maar 1 hand aan het stuur had. Dat kun je dom noemen, maar ik heb in cruise modus ook wel eens een hand aan het stuur. Als ik dan de pech heb dat mijn achterband grip verliest, vraag ik me af of ik alles goed zal doen.
Even een ander probleem wat ik maar even middels een "Cross Post" doe: Klikkerdeklik.
First World Problems First....
Heeft iemand hier een briljant idee? Ik zie het overigens niet écht zitten om dat ding boven op m'n helm te zetten, ook al levert dat best grappig beeldmateriaal op gezien de filmpjes die XBL hier ooit post.
First World Problems First....
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Nee cruisend met 1 handje aan het stuur rijdt superchill, vooral op snelweg of bij lange stukken rechtdoor 
Rug beetje ontlasten, arm op de tank en km's maken

Rug beetje ontlasten, arm op de tank en km's maken

Zo vandaag weer 250 km er bij gezet op de teller.
Rondje vanuit huis via Den Bosch, Zaltbommel, Leerdam, Gorinchem, Woudrichem, Wijk en Aalburg, Drunen, Vucht, Boxtel, Liemde St Oedenrode weer naar huis.
Heb me op de dijkjes netjes gedragen, mede omdat de wegen nog nat waren
Laatste stuk (van af wijk en Aalburg zeg maar) heb ik wel flink aan het gas gehangen en toch wel een beetje de hooligan uitgehangen.
Leuke rit trouwens:
http://gpstracks.nl/motorroutes-nederland.php?id=3586
Wel een paar foutjes er uit moeten halen vooraf maar was een erg mooie rit.
Rondje vanuit huis via Den Bosch, Zaltbommel, Leerdam, Gorinchem, Woudrichem, Wijk en Aalburg, Drunen, Vucht, Boxtel, Liemde St Oedenrode weer naar huis.
Heb me op de dijkjes netjes gedragen, mede omdat de wegen nog nat waren
Laatste stuk (van af wijk en Aalburg zeg maar) heb ik wel flink aan het gas gehangen en toch wel een beetje de hooligan uitgehangen.
Leuke rit trouwens:
http://gpstracks.nl/motorroutes-nederland.php?id=3586
Wel een paar foutjes er uit moeten halen vooraf maar was een erg mooie rit.
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.
hier nog Noord-Hollandse avonturiers voor de landmark rally? opgeven voor 1 mei omdat er dan gestart word

[ Voor 29% gewijzigd door DECOY88 op 27-04-2014 20:38 ]
Dooswimmel, je zet dat in een forum op MF die afgeschermd is, lekker crosslink.wimmel_1 schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:44:
Even een ander probleem wat ik maar even middels een "Cross Post" doe: Klikkerdeklik.
First World Problems First....Heeft iemand hier een briljant idee? Ik zie het overigens niet écht zitten om dat ding boven op m'n helm te zetten, ook al levert dat best grappig beeldmateriaal op gezien de filmpjes die XBL hier ooit post.
Wil je best helpen met je camera probleem, maar dan wil ik wel weten wat het is
Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler
Probeer eens wat met die zuignap. Ik heb jouw motor niet bij me om te zoeken naar een vrij plekkie waar ie ook nog goed op kan. Op je helm is voor stabiliteit wel weer het beste. Als ie aan het chassis of op de kuip zit, gaat ie meer trillen en schudden. Op je helm is dat beter gedempt door die Koni in je nek.wimmel_1 schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:44:
First World Problems First....Heeft iemand hier een briljant idee? Ik zie het overigens niet écht zitten om dat ding boven op m'n helm te zetten, ook al levert dat best grappig beeldmateriaal op gezien de filmpjes die XBL hier ooit post.
Misschien is er wat mogelijk op een veerpoot ofzo? Of naar achteren. Lastig te zeggen voor een andere motor. Ik kan op de bankstel zelfs een ouderwetse Sony Handycam kwijt...genoeg plek overal.
Imo geeft de camera op de motor een te statisch beeld. Voor mijn doel is het iig zinloos. Een GoPro kan je heel mooi mounten op je kinstuk. Velen doen het ding dan wel op z'n kop, zodat je iets meer ruimte hebt om het apparaat goed te zetten (horizon op de juiste plek).wimmel_1 schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:44:
Met jouw motor-specifieke probleem kan ik je niet echt helpen.
Op de tank vind ik echt een heel gaaf POV (zeker bij een SS)
Vaak bu'j te bang!
Zow, hele discussie over reflex hier 
Maar belangrijkste is al gezegd en verteld... XBL legde mijn reactie nog even wat beter uit
Maar belangrijkste is al gezegd en verteld... XBL legde mijn reactie nog even wat beter uit
Als je de ruimte/plek ervoor hebt..-tom-562 schreef op maandag 28 april 2014 @ 09:03:
Op de tank vind ik echt een heel gaaf POV (zeker bij een SS)
Ik heb geen stuk vlak genoeg voor de zuignap op mijn tank (loopt bol enz) en ik denk dat z'n navi dan vol in beeld zit
Je kunt er ook zo'n tankring op zetten, waar je vervolgens je camera op klikt. Zit stevig, is makkelijk te verwijderen, en je kunt eventueel de mount nog iets aanpassen om de positie te veranderen.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Na 6 jaar motorloos geweest te zijn, nadat ik mijzelf en m'n motor totalloss reed, zondag mijn motor opgehaald 
Toch weer een sport geworden (Yamaha R6), het schakelen gaat zo soepel dat ik er geen moeite mee heb. Dat was op andere motors vaak wel anders (Niet elke motor natuurlijk).
Voelt toch weer fijn om mezelf af en toe op 2 wielen te mogen voortbewegen!

Toch weer een sport geworden (Yamaha R6), het schakelen gaat zo soepel dat ik er geen moeite mee heb. Dat was op andere motors vaak wel anders (Niet elke motor natuurlijk).
Nou, hou hem heel en gefeliciteerd 
(foto?)
(foto?)
Gefeliciteerd hoor!!! Mooie kleur ook!!!

Dr mist wat
2 nieuwe bandjes dr op en dr komen voor en achter hyperpro veren op (de achterschokdemper ligt er naast, in gedemonteerde toestand, viel nog mee hoeveel moeite dat koste)
Om op dit punt te komen is overigens misschien een uurtje werk, dus het valt wel mee
leeg
Oeh, kan je weer rijden? Tof! Pas op voor overstekende tractorenRedHat schreef op maandag 28 april 2014 @ 17:00:
Na 6 jaar motorloos geweest te zijn, nadat ik mijzelf en m'n motor totalloss reed, zondag mijn motor opgehaald
Haha zonder de tekst te hebben gelezen was mijn eerste gedachte, zo die is goed total loss4x2 schreef op maandag 28 april 2014 @ 17:36:
[afbeelding]
Dr mist wat
2 nieuwe bandjes dr op en dr komen voor en achter hyperpro veren op (de achterschokdemper ligt er naast, in gedemonteerde toestand, viel nog mee hoeveel moeite dat koste)
Om op dit punt te komen is overigens misschien een uurtje werk, dus het valt wel mee
Laat binnenkort eerst mijn veren eens goed afstellen op mijn gewicht en rijgedrag, als dat niet de verbetering brengt die ik wil dan komt er ook hyperpro onder.
UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5
Heb een oranje vlaggetje achter op de fiets. Allicht helpt hetChakotay schreef op maandag 28 april 2014 @ 17:44:
[...]
Oeh, kan je weer rijden? Tof! Pas op voor overstekende tractoren
Je moet ook standpunten variëren. En ook een beetje creatief monteren. Ik heb er een hekel aan als iemand een filmpje recht uit de camera op YT zet van een motortocht van een uur. Moet ik nu echt dat hele uur gaan meebeleven? Als je in dat uur met Rossi in gevect bent kan het wel spannend zijn. Of als je steeds beren moet ontwijken oid, maar doorgaans gaat een filmpje dan langer is dan 10 minuten gruwelijk vervelen (eerder al, maar ik ben mild gestemd vandaagXBL schreef op maandag 28 april 2014 @ 01:36:
[...]
Imo geeft de camera op de motor een te statisch beeld. Voor mijn doel is het iig zinloos. Een GoPro kan je heel mooi mounten op je kinstuk. Velen doen het ding dan wel op z'n kop, zodat je iets meer ruimte hebt om het apparaat goed te zetten (horizon op de juiste plek).
Standpunten variëren en je afvragen of 2 minuten rechte weg zonder noemenswaardig decor of gebeurtenissen wel zo interessant is voor anderen. Als je op dat moment door de Rockies rijdt, kan het heel mooi zijn, maar dat is dan ook een mooi decor.
Zuignap, help mount en monopod zijn hulpmiddelen die je filmpjes te pruimen maken voor anderen. Als ik een fotoreportage maak van een concert en ik schiet daar 500 foto's, ga ik dat niemand aandoen om die allemaal te bekijken. Van een gemiddeld concert blijven er max.25 over. Tenzij er bij elk nummer iets superspectaculairs gebeurt, maar herhaling voegt niets toe. Steek er wat moeite in en hou desnoods een lange versie voor jezelf.
Helaas had ik gisteravond nog geen action cam bij me. Ik stond te wachten bij een rotonde in Utrecht en als ik hard genoeg wegrijd, kan ik nog net lekker in de bocht hangen
Maar, er kwam een scootah aan, en die zag ik wel op tijd, maar omdat ik redelijk hard aan kwam rijden leek het hem niet zo verstandig meer om door rood rijden. Hij kneep daarom vol in zijn remmetje en boem, pats, hij trok wat vonken over het fietspad.
Hij stond al snel weer op, werd nog even geholpen door een passerende pizzakoerier en later zag ik hem voorbij rijden toen ik mijn ketting aan het smeren was. Ik gunde het hem niet toen ik het zag gebeuren, maar het gebeurt me toch wel vaak dat mensen hem door rood rijden terwijl er gewon verkeer aankomt.
Maar, er kwam een scootah aan, en die zag ik wel op tijd, maar omdat ik redelijk hard aan kwam rijden leek het hem niet zo verstandig meer om door rood rijden. Hij kneep daarom vol in zijn remmetje en boem, pats, hij trok wat vonken over het fietspad.
Hij stond al snel weer op, werd nog even geholpen door een passerende pizzakoerier en later zag ik hem voorbij rijden toen ik mijn ketting aan het smeren was. Ik gunde het hem niet toen ik het zag gebeuren, maar het gebeurt me toch wel vaak dat mensen hem door rood rijden terwijl er gewon verkeer aankomt.
Was dat bij het Europaplein toevallig? Daar zie ik ook continue mensen door rood rijden, zowel fietsers, scooters als auto's. Om eerlijk te zijn maakt de gemeente het er ook wel een beetje naar in Utrecht, met hun 'ontmoedigingsbeleid' waardoor stoplichten bizar lang op rood staan en expres niet op elkaar aansluiten

Nee, het was op de N230, als je de Einsteindreef op draait. Probleem is, je kan daar met 70km/h aankomen jakkeren, vooral als je de eerste afslag pakt. Dan ga je best hard en veel fietsers / scooters schatten dat niet goed in. Op het Europaplein is het nog tot daar en toe, want daar mag je maar 50km/h. En dat plein duurt ook gruwelijk lang moet ik eerlijk zeggen...Chakotay schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 08:03:
Was dat bij het Europaplein toevallig? Daar zie ik ook continue mensen door rood rijden, zowel fietsers, scooters als auto's. Om eerlijk te zijn maakt de gemeente het er ook wel een beetje naar in Utrecht, met hun 'ontmoedigingsbeleid' waardoor stoplichten bizar lang op rood staan en expres niet op elkaar aansluiten
Altijd die scooter rijders 
Hahaha Bommessss
Hahaha Bommessss

Ik was niet van plan om hem schoon te maken deze zomer maar blijkbaar hebben een paar gevleugelde een feestje gehad dit weekend
[ Voor 66% gewijzigd door Joolee op 29-04-2014 09:59 ]
Fijn he die vogels, kunnen die beesten niet een luier aantrekken als ze gaan vliegen of ergens op een tak zitten.......Joolee schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 09:58:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik was niet van plan om hem schoon te maken deze zomer maar blijkbaar hebben een paar gevleugelde een feestje gehad dit weekend
Ugh vogels, praat me er niet van.
Heb nu al 2 ritjes op een rij een flinke flats op m'n visier gehad tijdens het rijden.
Dat is geen pretje kan ik je melden, vooral als je niet direct kan stoppen (doorgaande N-weg zonder vluchthaven).
2e keer was op de snelweg in volle vaart met 130km/u op de teller.
Daar sta je dan op de vluchtstrook te rochelen op je visier
Heb nu al 2 ritjes op een rij een flinke flats op m'n visier gehad tijdens het rijden.
Dat is geen pretje kan ik je melden, vooral als je niet direct kan stoppen (doorgaande N-weg zonder vluchthaven).
Noobmeter WoT: Froekie
Dacht eerst dat dit de motor van RedHat was die total loss was....4x2 schreef op maandag 28 april 2014 @ 17:36:
[afbeelding]
Dr mist wat
Vierkant voorwiel trouwens...
Mijn oom heeft een keer een schuiver gemaakt door een meeuw waar hij een kopwedstrijdje mee deed.Phreak schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:31:
Ugh vogels, praat me er niet van.
Hij had zijn vizier ook nog eens half open. ( was op een 50km weg)
Achteraf vertelde hij nog liever door een honkbal knuppel geslagen te worden

Een handtekening?!
die honkbalknuppel maakt niet zon bendetellavist schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:50:
[...]
Mijn oom heeft een keer een schuiver gemaakt door een meeuw waar hij een kopwedstrijdje mee deed.
Hij had zijn vizier ook nog eens half open. ( was op een 50km weg)
Achteraf vertelde hij nog liever door een honkbal knuppel geslagen te worden

Ho wacht, mijn ABS werkt nu eindelijk.
Als het goed is gaat ik niet zo maar op mijn plaat:
* Bommes wijst naar Decoy en kucht een keer
Alhoewel zo een Vespa volgens mij behoorlijk kan vonken trekken met al die metalen kappen
ook met abs was ik op mijn plaat gegaanBommes schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:58:
[...]
Ho wacht, mijn ABS werkt nu eindelijk.![]()
Als het goed is gaat ik niet zo maar op mijn plaat:
* Bommes wijst naar Decoy en kucht een keer
Alhoewel zo een Vespa volgens mij behoorlijk kan vonken trekken met al die metalen kappen

Ik geloof dat soort filmpjes gewoon niet, hè... kijk nou eens bij 0'32" waar een Skoda Octavia (grijze auto) ingehaald wordt ... de snelheid zou daar 177 km/u moeten zijn. Verderop lijkt de snelheid anders beter te kloppen.
Die camera's zijn altijd enorm ingezoomd, waardoor het beeld en de snelheidsbeleving van dat beeld verstoord raakt. Soms zie je op tv wel eens dat ze weer uitzoomen, dan zie je dat ze wel degelijk zo ontzettend hard rijden.Jolke schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:43:
Ik geloof dat soort filmpjes gewoon niet, hè... kijk nou eens bij 0'32" waar een Skoda Octavia (grijze auto) ingehaald wordt ... de snelheid zou daar 177 km/u moeten zijn. Verderop lijkt de snelheid anders beter te kloppen.
So long, and thanks for all the fish!
Snel autootje ook. 251 heb ik zien staan. Netjes hoor
Idd, dat geen geen Golf 1.4 TSI ofzo. 220 km/h tik ik ook 'wel eens' aan (ff invoegen
), maar zo lang zo hard rijden in Nederland, daar waag ik me niet aan
[ Voor 11% gewijzigd door -tom-562 op 29-04-2014 14:51 ]
Vaak bu'j te bang!
Op de bami-dax. Ongehoord!!-tom-562 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:51:
Idd, dat geen geen Golf 1.4 TSI ofzo. 220 km/h tik ik ook 'wel eens' aan (ff invoegen), maar zo lang zo hard rijden in Nederland, daar waag ik me niet aan
Stom vraagje, op m'n R6 zit een Yoshi RS3 demper. Alleen als je naar compleet uitlaat systeem wilt gaan, hoe gaat dat? Ik vind wel 'complete' sets, maar niet een set zonder demper (Dus het spruitstukding zeg maar)?
Zal met een compleet systeem ook wel afgesteld moeten worden?
Je kan ook gewoon los de headers (bochten) bestellen bij de dealer of online. Waar vindt je die complete sets? Daar kan je vast wel ook de bochten los bestellen als je ze mailt. Het is verstandig om de motor opnieuw af te stellen als je naar een compleet systeem gaat. Daarvoor heb je wel een 'fuel controller' nodig, Dynojet en Bazzaz zijn de bekendste merken die dat verkopen.RedHat schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 19:57:
Stom vraagje, op m'n R6 zit een Yoshi RS3 demper. Alleen als je naar compleet uitlaat systeem wilt gaan, hoe gaat dat? Ik vind wel 'complete' sets, maar niet een set zonder demper (Dus het spruitstukding zeg maar)?
Als je een aftermarket luchtfilter of compleet uitlaat systeem installeert dan verandert dat de verbrandingswaarde van je motor. Om wat specifieker te zijn, als je beide modificaties installeert dan kan er meer lucht in de motor komen en kan er ook meer lucht / uitlaat gassen uit de motor stromen. Dit resulteert in een motor die te arm draait (te veel lucht, te weinig brandstof).
Hoeveel de verbrandingswaarde veranderd ligt aan wat voor luchtfilter of compleet systeem je hebt en het verschilt ook op verschillende RPMs. Een brandstof controller zorgt ervoor dat de verbrandingswaarde weer optimaal is voor de beste prestaties.
Als je lang zonder de juiste verbrandingswaarde rijdt dan kan dat zorgen voor motorschade. Bijvoorbeeld verbrande kleppen, beschadigde bougies (witte aanslag) en voorontsteking. Er kan daarnaast nog een hoop kapot gaan door de te hoge temperaturen in de verbrandingskamer.
Een brandstof controller zorgt trouwens niet voor een significante stijging in PKs, het zorgt ervoor dat je motor op den duur niet kapot gaat.
Waarom zou je trouwens naar een full system willen, ga je het circuit op? Want anders lijkt me het echt niet waard te zijn om te upgraden, tenzij je geld over hebt. Ben nu wel een beetje hypocriet want ik heb zelf ook een full system maar die van mij heb ik tweedehands gekocht
[ Voor 33% gewijzigd door cyntax op 29-04-2014 20:45 ]
In principe moet je wel afstellen voor een optimale verbranding (tegen mogelijk te arm lopen van de motor). Volgens mij heb jij ook nog het model R6 wat er behoorlijk gevoelig voor is (lees: een hoop hebben er last van afbrokkelende cilinderwanden), of het is 1 model eerder. Maar ik denk dat wimmel_1 daar meer over kan vertellen (die zit meer in de Yamaha's
)
[ Voor 6% gewijzigd door -tom-562 op 29-04-2014 20:23 ]
Vaak bu'j te bang!
Nouja, voor mij hoeft dat niet perszé, alleen ik was wat aan het rondkijken omdat iemand opmerkte dat mijn motorfiets geen 'vol' geluid heeft (Voor mij hoeft dat ook niet, standaard uitlaat voldoet voor mij ook gewoon, behalve in de file, dan heb ik liever dat mensen mij aan horen komen (En dan horen ze het nog niet
)), dus uit nieuwsgierigheid zat ik te kijken en het viel mij op dat er bijna over alleen dempers of complete systemen verkocht worden.
[ Voor 17% gewijzigd door RedHat op 29-04-2014 20:45 ]
Als je een 'vol' of harder geluid wilt dan zijn er veel goedkopere oplossingen, ik denk trouwens niet dat een full system daar veel invloed op heeft.RedHat schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 20:44:
Nouja, voor mij hoeft dat niet perszé, alleen ik was wat aan het rondkijken omdat iemand opmerkte dat mijn motorfiets geen 'vol' geluid heeft (Voor mij hoeft dat ook niet, standaard uitlaat voldoet voor mij ook gewoon, behalve in de file, dan heb ik liever dat mensen mij aan horen komen (En dan horen ze het nog niet)), dus uit nieuwsgierigheid zat ik te kijken en het viel mij op dat er bijna over alleen dempers of complete systemen verkocht worden.
Een voller geluid kan je krijgen door de DB-killer eruit te halen
Dit topic is gesloten.