Einde oefening voor de GPz bij mij;
Week of twee terug de GPz te garage getrapt voor onderhoud, toen al zat ik in tweestrijd met mezelf of het niet handig was om dat ding meteen te verkopen ivm toekomstige (Lees: September) aanschaf nieuwe motor. Met de km's die ik maak kan de GPz tegen die tijd wéér te garage voor ik em uberhaupt kán verkopen.
Na wat gewikt en geweegd uiteindelijk besloten om em niet meteen weg te doen, de tijdswinst die ik op woon-werk boek is me te waardevol om 4 á 5 maanden zonder te zitten.
Vrijdag morgen; te motor naar werk natuurlijk! Maar helaas, een niet oplettend koekblikker meeft me op de A7 niet in de gaten gehad en me maar de spits strook op geduwd. Verder niks aan het handje en eerlijk gezegd weet ik helemaal niet meer of we elkaar nou wel of niet hebben geraakt, het was zo niet boeiend (Op het feit na dat op het moment de adrenaline als een gek giert) dat ik het niet eens nodig achtte om te stoppen.
De GPz echter - heeft er wel wat aan overgehouden - voorvorkkeerring links is niet zo zeer lek - het is een kraan geworden.
Terugweg was een drama. Te zwalken en niet te houden. Tot overmaat van ramp lekte het zo erg dat de vorrem tijdens de rit steeds slechter werd door de hoeveelheid olie die er in bleef stromen.
Voor mij is het nu duidelijk en klaar. Einde maand afwachten op salaris, te garage trappen voor controle en nieuwe keerrringen aan beide kanten en als ie nog goed is, meteen verkopen.
Jammer.
Tóch 4 á 5 maanden dagelijks file zitten.
Al helemaal jammer dat het seizoen pas net was begonnen.