Het grote motortopic deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 139 Laatste
Acties:
  • 434.642 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:10

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Versteegrob schreef op donderdag 10 april 2014 @ 17:51:
Net stond ik bij een stoplicht en het werd maar niet groen. De andere stoplichten waren al drie keer groen geweest. Bij de 4e keer maar door rood gereden. Jullie dit wel eens mee gemaakt, zo ja wat zou er gebeuren als een politie dit ziet?
standaard uit, lus aantikken en "presto"!

Edit: ouch.. reparatie benzinepomp, nieuwe accu, wat electra en andere kapotte dingen gaat 800,- kosten :/ KTM...

[ Voor 12% gewijzigd door ROFLASTC op 10-04-2014 18:25 ]

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2014 @ 18:00:
[...]

Een fikse boete aan je been, what else?
Zelf heb ik het nog nooit meegemaakt maar heb er wel al vaker over gelezen. Kan je helaas niets aan doen. Ik denk dat ik eerder van mijn motor zou afstappen en via het voetpad / zebrapad over steken met de motor aan de hand. Volgens mij is de boete lager voor oversteken door het rood dan door het rood te rijden (want dat bedrag kan aardig oplopen).
Moet dat er wel liggen natuurlijk.

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-09 15:23

Wootlock

Evilution

Om nog ff met de uitlaat hype mee te doen ;)
Vanwege drukte niet echt aan toegekomen om me Kawa Z800 te posten, dus bij deze.
De eerste 600 KM zitten er ondertussen al op !
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/6sz0nd.jpg

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-09 16:28

Phreak

KTM SuperDuke

Mogge allemaal.

Wauw mooie machine! :9 :9~
Dat is fijn wakker worden zeg.

Noobmeter WoT: Froekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-09 08:42
Versteegrob schreef op donderdag 10 april 2014 @ 17:51:
Net stond ik bij een stoplicht en het werd maar niet groen. De andere stoplichten waren al drie keer groen geweest. Bij de 4e keer maar door rood gereden. Jullie dit wel eens mee gemaakt, zo ja wat zou er gebeuren als een politie dit ziet?
Wat ik dan nog wel eens doe, is met de auto's mee rechtsaf slaan, keren en nog een keer rechtsaf slaan. Hoe hoger de temperatuur, hoe sneller ik hiertoe besluit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:39
Wootlock schreef op donderdag 10 april 2014 @ 22:19:
Vanwege drukte niet echt aan toegekomen om me Kawa Z800 te posten, dus bij deze.
[afbeelding]
Fraai hoor en met een andere demper zijn ze nog mooier!!! :9 :9 :9

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xoxol
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-09 10:46
:9~ Z800. Waauw.

V-Strom 650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09 21:28

charrel

Cortisol4life..

aveenhuysen schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 09:07:
[...]

Fraai hoor en met een andere demper zijn ze nog mooier!!! :9 :9 :9
Er zit al een akra op :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Laatst online: 23:39
Dat bedoelde ik ook te zeggen, schreef het alleen verkeerd.... ;)

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

inderdaad zeer fijne machine :)
Stuurt lekker direct (wel vrij neutral tho)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:59

steveman

Comfortabel ten onder

Echt hilarisch altijd die Friesche complimenten in dit topic _O-

[ Voor 6% gewijzigd door steveman op 11-04-2014 12:33 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Laatst online: 17-09 11:36
Mooi hoor die Z800, was ik ook bijna voor gegaan!

Vandaag de laatste dag van me vakantie maar gevierd met het aanbrengen van wat velg striping :-)

Afbeeldingslocatie: http://i1357.photobucket.com/albums/q747/Ronald_Garretsen/2014-04-11122554_zpse9dc762e.jpg

Fijn weekend allemaal!

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
Super vet gedaan, vette motor.

Net 3 uurtjes motor gelest (kadotje van mijn ouders :) gehad op de gixxer. Aardige wat goede punten geleerd en mijn stuur is gelijk versteld. Verder liep mijn gixxer stationair 2000 touren wat nu 1000 is. Weer was perfect, vooral heel veel bochten gereden en de positie op de weg. Echt het gevoel dat ik nu een stuk zichtbaarder ben voor de auto's dus is een goede investering geweest.
[afbeelding]
Meer foto's?

[ Voor 30% gewijzigd door Wackmack op 11-04-2014 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versteegrob schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 17:13:
Super vet gedaan, vette motor.

Net 3 uurtjes motor gelest (kadotje van mijn ouders :) gehad op de gixxer. Aardige wat goede punten geleerd en mijn stuur is gelijk versteld. Verder liep mijn gixxer stationair 2000 touren wat nu 1000 is. Weer was perfect, vooral heel veel bochten gereden en de positie op de weg. Echt het gevoel dat ik nu een stuk zichtbaarder ben voor de auto's dus is een goede investering geweest.

[...]

Meer foto's?
Een opfriscursus van een goede instructeur is inderdaad goud waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Yep, hetzelfde geld voor tips van ervaren rijders, hoeveel ik al niet geleerd heb door gewoon achter een kameraad aan te kachelen, zijn lijnen bekijken / rijden, zijn positie op de weg etc etc (niet dat alles cbr goedgekeurd is natuurlijk ;-)).

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:14

Vrijdag

De Zwarte

Morgen heeft de Aldi motorkleding in de aanbieding. Nu staat er geen merk bij en ik weet er ook niet zo veel van (alleen mijn schoenen en handschoenen zijn van mijzelf, de rest van de rijschool) maar is het wat?
http://www.aldi.nl/print/kw152014/ en dan pagina 12.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-09 12:39
Vrijdag schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 18:41:
Morgen heeft de Aldi motorkleding in de aanbieding. Nu staat er geen merk bij en ik weet er ook niet zo veel van (alleen mijn schoenen en handschoenen zijn van mijzelf, de rest van de rijschool) maar is het wat?
Wat ik er van weet, is dat het iets is voor mensen die achterop zitten. Ik heb een keer een jas / broek aangehad, en vond mijn rev-it spul later echt een wereld van verschil. Als je het dus zelf vaak aan moet, zou ik zelf liever wat meer uitgeven aan kleding die echt lekker zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Eens met hierboven.

Leuk als je 3x per jaar achterop gaat. Echt slecht zal het wel niet zijn, maar voor dat geld kan je niet verwachten dat het echt goed spul is. Ik zou lekker door sparen voor goed spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
rgarretsen schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 17:02:
[...]

Mooi hoor die Z800, was ik ook bijna voor gegaan!

Vandaag de laatste dag van me vakantie maar gevierd met het aanbrengen van wat velg striping :-)

[afbeelding]

Fijn weekend allemaal!
Mooi gedaan. Motor ziet er wel erg schoon uit, lijkt wel net nieuw uit de doos... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Ik zal van het weekend eens kijken of ik er nog een aantal kan uploaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Jolke schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 20:54:
[...]

Mooi gedaan. Motor ziet er wel erg schoon uit, lijkt wel net nieuw uit de doos... 8)
Lang leve telefoon camera dan valt vuil niet zo op :-) , maar af en toe moet ie ook gewassen worden, was 1 groot kerkhof aan insecten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
rgarretsen schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 21:45:
[...]

Lang leve telefoon camera dan valt vuil niet zo op :-) , maar af en toe moet ie ook gewassen worden, was 1 groot kerkhof aan insecten :)
bij mij valt het op als er iets schoon is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
:) vooral zwarte velgen vind ik heel moeilijk om schoon te houden. Eén keer rijden en ze zijn weer dof en grijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 18:41:
Als je gevoelsmatig nog niet 110% overtuigd bent van motorrijden.

zou je deze kleding kunnen overwegen.
(indien je na je lessen nooit meer gaat rijden heb je in ieder geval niet veel geld verloren aan je kleding)

echter...

als ik jouw was ging ik de locale dealer met kleding eens bezoeken, laat je informeren.

(n omdat het de enige winkel is waar ik veel mee ervaring heb.)
als er een motoport in de buurt is, die verkopen Difi kleding.... soort van alberthein huismerk maar dan anders:)

dan heb je een waterdichtje textiel broek voor 100 euro, maar met iets minder gezeur indien je terug moet voor garantie of zo en een groter aanbod

en kwa helmen,.. veel passen, veel merken proberen en als ik jouw was beginnen bij HJC.
groot aanbod (grootste fabrikant in de wereld geloof ik), ruime prijs klasse om in te kiezen en redelijke prijs kwaliteit verhouding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Qua garantie heb je hier een heel goed punt. Meestal is het allemaal in orde, maar voor die keer dat je terug moet is het gewoon makkelijker bij een motorzaak.

Onlangs nieuw handschoenen bij de Aldi gekocht, en die zitten voor een ritje of twee goed, maar verder was het een redelijke miskoop. Voor 17 euro valt de miskoop wel mee, maar ik had het beter kunnen besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Als ik ergens niet op bespaar is het wel mijn motor kleding (wil toch voor zover mogelijk maximaal beschermd zijn). Wat ik heb gedaan is mijn eerste aanschaf in het midden segment gedaan en door de tijd heen langzaam geupgrade.

Aangezien ik ook zover het kan het hele jaar door rijd kom je er ook al snel achter dat 1 set spullen ook niet voldoende is. Momenteel aan het rondkijken voor een nieuw leren pak voor met name de zomer (iets meer geperforeerd en iets minder wit.........). Eerst maar vakantiegeld beuren :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:14

Vrijdag

De Zwarte

Bedankt allemaal! Ik zal vanmiddag gewoon eens langslopen om het van dichtbij te bekijken maar meer uit nieuwsgierigheid. Ik ben inderdaad wel van plan om straks zo veel mogelijk te gaan rijden dus is het wel belangrijk dat ik goede kleding heb. In elk geval zal ik bij meerdere kledingzaken langsgaan, bij mijn ouders is er Motozoom en in Zoetermeer en langs de A4 zitten er ook nog twee.

Uit mijn hoofd weet ik niet welke kleding mijn rijschool heeft maar dat zit wel prettig. En motorrijdende vrienden kunnen me natuurlijk ook goed adviseren.

Nogmaals dank! :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domih
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-09 14:40

Domih

Domih.

Ik heb ook een broek en jas van Difi, de jas bevalt goed, alleen de broek is van erg baggere kwaliteit. Het belangrijkste is dat je kleding zoekt die comfortabel zit, dit was bij mij anders toen ik (ook voor de eerste keer) kleding ging halen, waardoor ik nu best vaak rijd zonder motorbroek..
Zoals een collega dan tegen me zegt "je moet leren pijpen!" :+

Nu rijd ik quad, daar doe ik eigenlijk nooit beschermende kleiding op aan :$

Apple Carplay/Android Auto voor BMW/MINI/Audi/Mercedes: Nextgearmedia.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 07:23
Ik wil misschien nog wel een keer een volledig pak van pro-biker. Niet duur en ziet er goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:49

Winkiller

De Mopperpot

Jolke schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 07:50:
:) vooral zwarte velgen vind ik heel moeilijk om schoon te houden. Eén keer rijden en ze zijn weer dof en grijs.
Misschien wist je het nog niet maar een motorfiets is er niet om te poetsen maar om op te rijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag een ritje gemaakt op een Honda nc700x. Een toch wel een heel bijzondere motor en echt ideaal voor in de stad. Het ding stuurt als een scheermes en heeft bergen koppel onderin, het is net een diesel of tractor. Tot 100 km/h ook behoorlijk rap, je rijdt op koppel alles en iedereen heel makkelijk voorbij. Boven de 100 km/h was de nc700x wel een teleurstelling dan is de vaart er behoorlijk uit. Als stadsmotor of voor mensen die nooit te hard rijden een topper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonDennis
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-04 00:36
Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3784/13798504744_5e2a2d9140_c.jpg

Gister met kameraad zijn nieuwe fiets opgehaald 8-)

[ Voor 15% gewijzigd door GewoonDennis op 12-04-2014 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Blijft mooi spul :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-09 07:47

XBL

Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 16:50:
Vandaag een ritje gemaakt op een Honda nc700x. Een toch wel een heel bijzondere motor en echt ideaal voor in de stad. Het ding stuurt als een scheermes en heeft bergen koppel onderin, het is net een diesel of tractor. Tot 100 km/h ook behoorlijk rap, je rijdt op koppel alles en iedereen heel makkelijk voorbij. Boven de 100 km/h was de nc700x wel een teleurstelling dan is de vaart er behoorlijk uit. Als stadsmotor of voor mensen die nooit te hard rijden een topper.
Om niet te vergeten super praktisch met z'n kofferbak en lage verbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

valt helaas in de recente lijst met honda producties waar je echt niet warm of koud van kan worden.
is ook meer de "gebruikers" motor, woon werk verkeer en zo maar je weigert een scooter te rijden (begrijpelijk)
voor de hobby moet je die machine eigenlijk niet willen omdat het mischien wel goedkope kilometers zijn...
het zijn ook wel emotieloze kilometers... wellicht verkoopt ie goed onder roodharige bereiders (je weet wel, zonder ziel)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2014 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonDennis
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-04 00:36
Gaaf ding om te zien en voor woon/werk lijkt t me ideaal inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiefDelicious
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 27-09 18:47
Ook maar even meedoen met de uitlaat hype.

Mijn herriemaker ;)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MsZMCrQ.jpg

Die zit vast aan deze motor:

Suzuki SV 650 S Yoshimura (originele yoshimura tuning vanuit de fabriek)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9XuFfZJ.jpg

[ Voor 76% gewijzigd door KiefDelicious op 16-04-2014 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 17:43:
[...]

valt helaas in de recente lijst met honda producties waar je echt niet warm of koud van kan worden.
is ook meer de "gebruikers" motor, woon werk verkeer en zo maar je weigert een scooter te rijden (begrijpelijk)
voor de hobby moet je die machine eigenlijk niet willen omdat het mischien wel goedkope kilometers zijn...
het zijn ook wel emotieloze kilometers... wellicht verkoopt ie goed onder roodharige bereiders (je weet wel, zonder ziel)
Dat emotieloos valt best heel erg mee. Op weggetjes met krappe bochtjes is dat ding pure fun door de goede remmen, de goede wegligging en de bergen met koppel (voelt onderin als een hele dikke motor). Op 100km/h wegen wordt het met zo'n nc we een beetje saai, daarom is het ook niet echt een motor voor mij omdat ik wel houd van dikke sprintjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-09 20:08

DinX

Motormuis

[...]

Ach, er zal wel een markt voor zijn.

Jaren geleden had je de keuze tussen 3 dingen op de weg: een racer, een tourbuffel of een chopper. Nu motorrijden meer en meer populair wordt is het niet dom van fabrikanten om ook die tussengebieden aan te spreken.

Bij auto's heb je dat toch ook ? Daar heb je ook lui die een Nissan Duke kopen, andere weer een Fiat 500, x jaren geleden de Multipla,... Het is mooi om te zien dat er eigenlijk voor iedereen wel een type motor is dat hem (of haar) aanspreekt.

Ik zie deze Honda bijvoorbeeld gekocht worden door woon-werkers, vrouwen,... en misschien ook wel de saaie mutsen :) En misschien ook een tussenstap tussen de instapmotoren en het echte zware werk. Zeker voor een woon-werker was de stap van beginner naar een "serieuze" machine toch heel groot. Ik weet het zelf nog, ik ben van een Diversion 600 (over emotieloos gesproken) meteen over gegaan naar een FJR1300. Voor mij ging die stap nog, maar kan me inbeelden dat iemand die geen 60-90kg weegt, wat kleiner is,... die stap te groot is.

[ Voor 15% gewijzigd door DinX op 12-04-2014 19:04 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Nissan Juke, KTM Duke ;) (Of eigenlijk Nissan Puke... mijn Zeus was een gedrocht, je zou de Multipla bijna vergeten...)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Winkiller schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 14:25:
[...]

Misschien wist je het nog niet maar een motorfiets is er niet om te poetsen maar om op te rijden ;)
Oh, echt? :D Gisteren toch weer een mooi ritje gemaakt na het werk - het was weer lekker met 20 graden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-09 14:51

Chakotay

Lick here to continue

Ik heb net nav de hele uitlaat-discussie de originele bak staal weer eens onder mijn RSV gehangen... Eens kijken of ik het ga missen. Degenen die wel eens met me meegereden hebben weten dat de andere pijp wel heel erg lomp is :P

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-09 17:09

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

steveman schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 19:38:
Nissan Juke, KTM Duke ;) (Of eigenlijk Nissan Puke... mijn Zeus was een gedrocht, je zou de Multipla bijna vergeten...)
Afbeeldingslocatie: http://m-bike.sakura.ne.jp/wp/wp-content/uploads/2012/03/IMG_2553_R.jpg
690 Duke

Afbeeldingslocatie: http://img845.imageshack.us/img845/5387/smcr2012.jpg
690 SMC-R

Dan weet ik het wel ;)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
No brainer, de smc-r natuurlijk :-)

Deze staat ook nog steeds om mijn lijstje voor erbij ooit :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Mijn 690 Enduro-R heeft ws wel het big-end eruit. Na iets meer dan 15.000km waarvan 5.000 woon-werk kilometers. Maandag gaat het blok eronderweg en weten we het zeker... Net toen ik dacht dat mijn GSX-R probleemloos is heeft daar het balhoofdlager van begeven :+

[ Voor 13% gewijzigd door Ghostrider op 12-04-2014 23:56 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Die Duke 4 vind ik dan wel een leuke motor :) Al mist ie voor mijn smaak een remschijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steveman schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 19:38:
Bij Odin!

jij vind de duke lelijk? of begrijp ik je effe verkeerd?
persoonlijk vind ik dukes (of eigenlijk de KTMs in het algemeen) er super strak uitzien.
Smaken verschillen natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:55

Fuelke

Forza Ferrari

(jarig!)
Ik denk dat hij de Nissan Juke lelijk vindt.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Fuelke schreef op zondag 13 april 2014 @ 10:29:
Ik denk dat hij de Nissan Juke lelijk vindt.
Geciteerd voor waarheid.

De motoren die soms te koop staan...

http://www.motorshopper.n...-1650km.html#afbeelding:6

Wie koopt er nou een nieuwe Duc, en rijdt er vervolgens in 5 jaar tijd 1650 km op?! in before grappen omtrent betrouwbaarheid

[ Voor 46% gewijzigd door steveman op 13-04-2014 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Dikke schaamranden ook :+

Zal wel zijn rijbewijs zijn kwijtgeraakt tijdens een van de eerste ritjes. Ik bedoel dat is toch iets wat je als eerste uitprobeert na de inrijdt kilomters.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:56

Bommes

Capo del formaggio

[...]

* Bommes leest ook mee.. })

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-uHI4ZmBqf4E/UdFJfklqZtI/AAAAAAAAAxo/RUmnCWC6cxU/w1067-h800-no/IMG_6897_1067x800.JPG
;)

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Jolke schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 07:50:
Juiste behandeling en het vuil hecht er een stuk minder snel aan ;)
Winkiller schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 14:25:
[...]

Natuurlijk niet. Een motorfiets is om aan te poetsen!
Ik wordt er altijd erg blij van als de lak er zo bij staat :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11565371/2011-07-01%2015.47.42.jpg

[ Voor 43% gewijzigd door M3rcury op 13-04-2014 12:01 ]

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

^^Still a better love story than Twilight :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
M3rcury schreef op zondag 13 april 2014 @ 11:59:
[...]

[...]

[afbeelding]
Poetsen? Die van mij is toch echt gemaakt om te rijden :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Hier nog een, ik kan wel na ieder ritje gaan poetsen maar met 3.000 km per maand gaat daar iets te veel tijd inzitten. Iedere week in de wasbox goed afspuiten is voldoende als er niet gepekeld wordt.

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-09 14:51

Chakotay

Lick here to continue

Iedere week? Zo vaak? :o :+

[ Voor 5% gewijzigd door Chakotay op 13-04-2014 14:14 ]

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Niet online
Erasmo schreef op zondag 13 april 2014 @ 14:06:
Hier nog een, ik kan wel na ieder ritje gaan poetsen maar met 3.000 km per maand gaat daar iets te veel tijd inzitten. Iedere week in de wasbox goed afspuiten is voldoende als er niet gepekeld wordt.
Één keer per jaar, vóór het pekelseizoen zodat het laagje troep tegen de pekel blijft zitten :+

En soms even wanneer ik niets meer zie door de vliegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je weet wie het zegt he ;)

ps. Foto is REPOST !!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-09 13:09

-tom-562

Oliesjeik

Ik moet die van mij ook eens goed wassen, die heb ik vuil de winterstalling ingereden (ofjah, vuil, voornamelijk vliegjes :P) en er zo weer uitgehaald (alleen het stof afgespoten), 2 weken geleden ook nog ff Duitsland mee ingeweest, maar het is echt een vliegenkerkhof nu :X

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

M3rcury schreef op zondag 13 april 2014 @ 11:59:
[...]

[...]

[afbeelding]
Suzuki is goed, maar het kan nog beter dan alleen met wolken in de reflectie :+

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2nqhe89.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackLabel01
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-09 17:25
Voor de komende vakantie ben ik op zoek naar een topkoffertje voor mijn Fazer 600. Nu kwam ik het merk SHAD tegen, iemand hier ervaring met deze koffers? Ze zijn namelijk goed geprijsd, vooral het bijbehorende rek is niet zo duur, which I like :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Niet online
Winkiller schreef op zondag 13 april 2014 @ 15:34:
[...]

[afbeelding]
Echt niet, met zulk weer moet je op je motor zitten, niet ernaast staan met een camera 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Joolee schreef op zondag 13 april 2014 @ 17:31:
[...]

Echt niet, met zulk weer moet je op je motor zitten, niet ernaast staan met een camera 8)7
:) Ben ik met je eens, toen deze foto gemaakt werd was ik even plassen en ging daarna gelijk weer op weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 16:29

Acid_Burn

uhuh

Op je slippers?

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Winkiller schreef op zondag 13 april 2014 @ 15:34:
[...]

[afbeelding]
In de reflectie van de tank lijkt het net alsof je tieten hebt :D

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooiweerrijders :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Doorrijders :F

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

https://www.youtube.nl/wa..._detailpage&v=hlXVCVMr_pk
Mooi knallen, volgens mij uit de tijd van Fastbikes :9

[ Voor 5% gewijzigd door Ghostrider op 13-04-2014 19:12 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:56

Bommes

Capo del formaggio

Ja best wel.. :P
ps. Foto is REPOST !!! >:)
Deze nog niet dan..??
Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-rVFJHFg4TUQ/U0rJpDQ8OjI/AAAAAAAAByo/Xyqf-O4XT14/w1164-h873-no/069.JPG

tijd voor een nieuwe vakantie trip..helaas te weinig dagen vrij voor een solo trip zoals vorig jaar. Moet ik me toch maar eens weer laten ontslaan dan heb ik tenminste weer wat tijd. :+

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
-tom-562 schreef op zondag 13 april 2014 @ 18:58:
[...]

_/-\o_ _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Blijven mooie foto's Bommes. 8)
Ghostrider schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 23:55:
Mijn 690 Enduro-R heeft ws wel het big-end eruit. Na iets meer dan 15.000km waarvan 5.000 woon-werk kilometers. Maandag gaat het blok eronderweg en weten we het zeker... Net toen ik dacht dat mijn GSX-R probleemloos is heeft daar het balhoofdlager van begeven :+
Doe je goed. :P Maar dat is wel een dure grap dan. :X
Joolee schreef op zondag 13 april 2014 @ 12:32:
[...]
Poetsen? Die van mij is toch echt gemaakt om te rijden :w
Uit betrouwbare bron kan ik zeggen dat met die van hem wss meer en steviger gereden wordt en dat ie er nu ook zo niet bijstaat hoor. :+

Zaterdag trouwens weer een lesje gehad om weer op gang te komen. Kennis en kunde is er allemaal nog maar ik rijd al snel op het tempo van een jaar terug en dan is er bovenin nog iets wat zegt van "ho ho beetje rustiger aan". :+ Duurde even voordat ik de durf had om weer lekker te rijden (en dan nog als een oude lul maar goed), ik heb wel ongelofelijk lekker gereden. :D

Zo een Yamaha 600 naked stuurt toch eigenlijk stiekem veel lekkerder dan die logge GSX-F van mij. 8)

[ Voor 15% gewijzigd door Joopieboy op 14-04-2014 11:37 ]

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joopieboy schreef op maandag 14 april 2014 @ 11:35:
Zo een Yamaha 600 naked stuurt toch eigenlijk stiekem veel lekkerder dan die logge GSX-F van mij. 8)
Dat hangt er een beetje van af. Zo'n GSX-F of Bandit is een vrij zware motor tussen de 240-250 kilo. Het nadeel vaak is dat het wat meer moeite kost of te gooien en te smijten met zo'n motor maar dat is echt een kwestie van wennen. Het grote voordeel van qua gewicht zware motoren dat ze niet zo snel nerveus gedrag vertonen en als op een rails de bocht door gaan.

/me heeft ook een qua gewicht een vrij zware motor maar gooit en smijt ermee alsof het een 500cctje is >:)

Hier dezelfde motor die jij hebt maar dan lekker gooien en smijten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenjiBlade
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-01 18:40
Einde oefening voor de GPz bij mij;

Week of twee terug de GPz te garage getrapt voor onderhoud, toen al zat ik in tweestrijd met mezelf of het niet handig was om dat ding meteen te verkopen ivm toekomstige (Lees: September) aanschaf nieuwe motor. Met de km's die ik maak kan de GPz tegen die tijd wéér te garage voor ik em uberhaupt kán verkopen.
Na wat gewikt en geweegd uiteindelijk besloten om em niet meteen weg te doen, de tijdswinst die ik op woon-werk boek is me te waardevol om 4 á 5 maanden zonder te zitten.

Vrijdag morgen; te motor naar werk natuurlijk! Maar helaas, een niet oplettend koekblikker meeft me op de A7 niet in de gaten gehad en me maar de spits strook op geduwd. Verder niks aan het handje en eerlijk gezegd weet ik helemaal niet meer of we elkaar nou wel of niet hebben geraakt, het was zo niet boeiend (Op het feit na dat op het moment de adrenaline als een gek giert) dat ik het niet eens nodig achtte om te stoppen.
De GPz echter - heeft er wel wat aan overgehouden - voorvorkkeerring links is niet zo zeer lek - het is een kraan geworden.
Terugweg was een drama. Te zwalken en niet te houden. Tot overmaat van ramp lekte het zo erg dat de vorrem tijdens de rit steeds slechter werd door de hoeveelheid olie die er in bleef stromen.

Voor mij is het nu duidelijk en klaar. Einde maand afwachten op salaris, te garage trappen voor controle en nieuwe keerrringen aan beide kanten en als ie nog goed is, meteen verkopen.

Jammer.
Tóch 4 á 5 maanden dagelijks file zitten.
Al helemaal jammer dat het seizoen pas net was begonnen.

;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakvis
  • Laatst online: 27-09 19:01

bakvis

Tweakers.Nerd

GenjiBlade schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:36:
Einde oefening voor de GPz bij mij;

Week of twee terug de GPz te garage getrapt voor onderhoud, toen al zat ik in tweestrijd met mezelf of het niet handig was om dat ding meteen te verkopen ivm toekomstige (Lees: September) aanschaf nieuwe motor. Met de km's die ik maak kan de GPz tegen die tijd wéér te garage voor ik em uberhaupt kán verkopen.
Na wat gewikt en geweegd uiteindelijk besloten om em niet meteen weg te doen, de tijdswinst die ik op woon-werk boek is me te waardevol om 4 á 5 maanden zonder te zitten.

Vrijdag morgen; te motor naar werk natuurlijk! Maar helaas, een niet oplettend koekblikker meeft me op de A7 niet in de gaten gehad en me maar de spits strook op geduwd. Verder niks aan het handje en eerlijk gezegd weet ik helemaal niet meer of we elkaar nou wel of niet hebben geraakt, het was zo niet boeiend (Op het feit na dat op het moment de adrenaline als een gek giert) dat ik het niet eens nodig achtte om te stoppen.
De GPz echter - heeft er wel wat aan overgehouden - voorvorkkeerring links is niet zo zeer lek - het is een kraan geworden.
Terugweg was een drama. Te zwalken en niet te houden. Tot overmaat van ramp lekte het zo erg dat de vorrem tijdens de rit steeds slechter werd door de hoeveelheid olie die er in bleef stromen.

Voor mij is het nu duidelijk en klaar. Einde maand afwachten op salaris, te garage trappen voor controle en nieuwe keerrringen aan beide kanten en als ie nog goed is, meteen verkopen.

Jammer.
Tóch 4 á 5 maanden dagelijks file zitten.
Al helemaal jammer dat het seizoen pas net was begonnen.

;w
Waarom toch het ding laten fixen en meteen verkopen? Als het ding goed is kun je toch ook gewoon blijven rijden tot einde van het jaar en dan verkopen? Ookal ligt de km stand dan hoger.

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenjiBlade
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-01 18:40
bakvis schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:40:
[...]

Waarom toch het ding laten fixen en meteen verkopen? Als het ding goed is kun je toch ook gewoon blijven rijden tot einde van het jaar en dan verkopen? Ookal ligt de km stand dan hoger.
De km stand ligt rond september dusdanig hoger (19k km - 4 maanden á 700km per week) dat er meteen onderhoud nodig is, waardoor ie wéér pas wat waard is als ie naar de garage is geweest.
Het staat vast dat wat ik ervoor krijg lang niet de kosten zal dekken van het onderhoud van net en nu de voorvorkkeerringen, om er dan nóg een onderhoudsbeurt aan vast te plakken in sept is hetzelfde als een kampvuur bouwen van 20jes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Als die ging lekken na het 'ongeluk', dan hebben jullie elkaar blijkbaar geraakt... zo'n ding gaat niet zo maar lek. Vreemd dat je dan niet ff stil gaat staan, gast uit de auto erbij en controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakvis

bakvis

Tweakers.Nerd

GenjiBlade schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:48:
[...]

De km stand ligt rond september dusdanig hoger (19k km - 4 maanden á 700km per week) dat er meteen onderhoud nodig is, waardoor ie wéér pas wat waard is als ie naar de garage is geweest.
Het staat vast dat wat ik ervoor krijg lang niet de kosten zal dekken van het onderhoud van net en nu de voorvorkkeerringen, om er dan nóg een onderhoudsbeurt aan vast te plakken in sept is hetzelfde als een kampvuur bouwen van 20jes.
Weet je z'n kenteken niet? Dan had je deze schade in ieder geval kunnen verhalen...

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

-tom-562 schreef op zondag 13 april 2014 @ 18:58:
[...]

Ben ik ook niet, ik was plassen en mijn vrouwtje was haar smartphone aan het uit proberen, dus ja goed gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Nou hier een update over het hebben van een KTM 690.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oS6nBkk.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fw9isJ7.jpg
Ai, en bigend ook weg :( Zat nogmaar een Liter olie in volgens me dealer. Vreemd want het peilglas gaf gewoon normaal aan.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

WTF, van welk bouwjaar was dat ding?
Ding heeft behoorlijk schraal gelopen zo te zien.

Ben erg benieuwd naar de oorzaak, rookte hij erg ofzo? Een 690 SMC/Duke staat erg hoog op mijn lijstje als opvolger voor m'n GSX-R

[ Voor 43% gewijzigd door -tom-562 op 14-04-2014 18:43 ]

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Mentaal zie ik dit voor me: KTM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Wat ik wel weet is dat die dingen met Akra enzo het beste voorzien kunnen worden van nieuwe software om dat schraal lopen te voorkomen, maar dat ding is wel verrot ja. :X

@Stacheldraht: die gaat er goed overheen ja. :D Waarschijnlijk een stuk ervaring maar mijn indruk was dat het veel fijner reed een wat lichtere motor, stukken wendbaarder ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:36
Na wat gelurk zal ik eens een plaatje plaatsen van mijn brommert. Sommigen zullen mijn brommert wel herkennen. :+ De Ten daarachter is van een goede vriend.

Afbeeldingslocatie: https://farm6.staticflickr.com/5282/13852376514_a297282942.jpg20130531_144103 by Gummiebeer007, on Flickr

Nu 11 jaar in bezit, net zolang als mijn rijbewijs, en het verveelt nog niet zo erg.
Ja, het is een open Laser pijp. En ja, die maakt herrie. Maar de toeter van een Alp is dan ook vrij triest dus het is een compensatie. :D
Verdere aanpassingen: knippertjes achter (de orginele smolten dankzij de Laser :/ ) luchtfilter aangepast, oftewel, het astmapijpje verwijderd. En een zooi duct tape en tie wraps om bepaalde plasticdelen vast te houden aan het frame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Afgelopen weekenden stond ik op de camping in Brugge en kwam daar dit stel tegen:
http://www.sportsandsocia...guest-blogger-john-nomad-
http://www.nomadsportsacademy.blogspot.co.uk/
https://twitter.com/JohnNomad1

Hij gaat van kaap de goede hoop naar noord kaap, daarna via rusland naar Japan _/-\o_ :9~
Hele aardige rustige kerel met een heel toepasselijke achternaam :), mooie foto's ook op zijn blog.

Kaapstad-Brugge op 1 setje banden (hoewel behoorlijk vierkant, vond ik ook erg knap!

[ Voor 13% gewijzigd door ToolkiT op 14-04-2014 19:50 ]

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

-tom-562 schreef op maandag 14 april 2014 @ 18:41:
WTF, van welk bouwjaar was dat ding?
Ding heeft behoorlijk schraal gelopen zo te zien.

Ben erg benieuwd naar de oorzaak, rookte hij erg ofzo? Een 690 SMC/Duke staat erg hoog op mijn lijstje als opvolger voor m'n GSX-R
Totaal geen rook. Bouwjaar 2009, 15.000km waarvan 5000 woon werk met een stukje 100weg.
Joopieboy schreef op maandag 14 april 2014 @ 18:54:

@Stacheldraht: die gaat er goed overheen ja. :D Waarschijnlijk een stuk ervaring maar mijn indruk was dat het veel fijner reed een wat lichtere motor, stukken wendbaarder ook. :)
Kan wel, maar dan als 2e motor. Ik bedoel, die 3 ritjes per jaar die je kunt maken als die het doet :*)

Ik reed hem met de Evo1 mapping. Daarmee rijdt die relatief rijk. Want ik gebruik de standaard luchtfilter opening. Het evo1 kapje geeft hem een te arm mengsel naar mijn idee :X

[ Voor 7% gewijzigd door Ghostrider op 14-04-2014 21:33 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

En dan nog zo verrot kunnen lopen. 8)7 Goeiemorge zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Nja blijkbaar zat er te weinig olie in, maar wel apart dat het peilen dat niet aangaf.

Da's mooi kloot'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakvis

bakvis

Tweakers.Nerd

Ghostrider schreef op maandag 14 april 2014 @ 18:37:
Nou hier een update over het hebben van een KTM 690.

[afbeelding]
[afbeelding]
Ai, en bigend ook weg :( Zat nogmaar een Liter olie in volgens me dealer. Vreemd want het peilglas gaf gewoon normaal aan.
Heb je deze fiets nieuw gekocht of 2e hands?

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
Over dat olieniveau, heeft die KTM een drysump of niet?

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09 21:28

charrel

Cortisol4life..

Widow schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 08:25:
Over dat olieniveau, heeft die KTM een drysump of niet?
Yup, 2 oliepompen zitten erin. Zelf noemen ze het semi-drysump.
Zou inderdaad briljant zijn als de rest nog in het frame zit _/-\o_

Alhoewel een vriend van me met zijn drz400e toen belde:
"Hoeveel liter olie gaat in er een drz?"
1,8liter, hoezo?
"Ik heb er net 4 liter uit gehaald."
Hoe peil je?
"Koud, hoezo?"
:X

Had ie na elke rit van pak hem beet 50km er een halve liter olie bijgegooid voordat ie weer ging rijden...
"Hij gebruikte al zoveel olie"
Jammer dat alleen 4 ritjes later een boutje afbrak van zijn rotor, die had ws. iets teveel moeite gehad met de weerstand....

[ Voor 65% gewijzigd door charrel op 15-04-2014 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 12:54
Gummiebeer schreef op maandag 14 april 2014 @ 19:29:
Na wat gelurk zal ik eens een plaatje plaatsen van mijn brommert. Sommigen zullen mijn brommert wel herkennen. :+ De Ten daarachter is van een goede vriend.

[afbeelding]20130531_144103 by Gummiebeer007, on Flickr

Nu 11 jaar in bezit, net zolang als mijn rijbewijs, en het verveelt nog niet zo erg.
Ja, het is een open Laser pijp. En ja, die maakt herrie. Maar de toeter van een Alp is dan ook vrij triest dus het is een compensatie. :D
Verdere aanpassingen: knippertjes achter (de orginele smolten dankzij de Laser :/ ) luchtfilter aangepast, oftewel, het astmapijpje verwijderd. En een zooi duct tape en tie wraps om bepaalde plasticdelen vast te houden aan het frame.
Transalp, lekkere motor; prachtig bochtenwerk, lijkt alsof je zweeft als je een bocht maakt _/-\o_

Maar dan komen de problemen met de CDI kastjes tevoorschijn met dit model.. wilde dit mijn eerste motor toen maken, maar dat heeft me er van weerhouden.

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaaf ding 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:36
Ricepuppet schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 09:18:
[...]

Transalp, lekkere motor; prachtig bochtenwerk, lijkt alsof je zweeft als je een bocht maakt _/-\o_

Maar dan komen de problemen met de CDI kastjes tevoorschijn met dit model.. wilde dit mijn eerste motor toen maken, maar dat heeft me er van weerhouden.
CDI kastje is hier ook kapot gegaan, gelukkig maar 1, en dat gebeurde dus tijdens een toertocht. 8)7
Na de modificatie nergens meer last van gehad maar het blijft idd een zwak (en duur!) punt van deze Alpjes. Verder helemaal geen rare dingen in 11 jaar tijd gehad afgezien van het standaard onderhoud natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

zeker cool, ik vraag me af hoe dat technisch zit met die voorwielaandrijving...
En ik vermoed dat hij ook niet erg hard zal gaan op de weg..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Dat is cool zeg :)
Probeert hij dat ding aan het leger te verkopen ofzo? Lijkt er wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:10

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Ik heb geen aandelen ofzo maar 7 mei zijn nog een paar plekken vrij. YouTube: KTM Verpalen Adventure Experience

Je moet +600cc moto bezitten, hoeft neit perse KTM te zijn ofzo. Een Transalp werkt ook.

[ Voor 19% gewijzigd door ROFLASTC op 15-04-2014 11:04 ]

And it goes BRAAAAAPP!

Pagina: 1 ... 56 ... 139 Laatste

Dit topic is gesloten.