Het grote motortopic deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 54 ... 139 Laatste
Acties:
  • 434.641 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Rice: Moet jij nodig zeggen met je kachelpijp als uitlaat, lekker foto van de kant zonder uitlaat genomen zie ik.
Durf je soms niet meer? hahah ;)

Ga je je motor trouwens niet te lijf met wat artistiek talent?
geen zin om kale kappen te bestellen uit china voor een prikkie en er iets vets op te schilderen?

@Ghost:
er staat namelijk een x-motor op mijn verlanglijstje en denk dat ik daar dan ook maar eens een GoPro op plak. word alleen niets wijzer welke camera nu eigenlijk beter is die contour, GoPro, Sony actioncam etc etc etc.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2014 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 12:54
Verwijderd schreef op zondag 06 april 2014 @ 14:17:
@Rice: Moet jij nodig zeggen met je kachelpijp als uitlaat, lekker foto van de kant zonder uitlaat genomen zie ik.
Durf je soms niet meer? hahah ;)

Ga je je motor trouwens niet te lijf met wat artistiek talent?
geen zin om kale kappen te bestellen uit china voor een prikkie en er iets vets op te schilderen?
Je brengt me op ideeën })

Leuk project voor de zomer. Echter, ik zou geen cheap ass kappen bestellen vanuit China, maar gewoon deze compleet overspuiten en er dan iets mee doen.

Misschien. Argh. Zoveel projecten :/

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je eindresultaat maar laat zien :)

trouwens, ik weet het niet zeker maar wellicht dat Señor Philip het wel weet aangezien hij hier het meeste met die plastidip heeft gewerkt.

als je dat een laag of 2 3 aanbrengt kun je mischien met stift aan de slag op die coating.
Dan houd je je origineele kappen origineel, maar kun je toch creativiteit kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-09 17:09

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

@Aardschok
Vooral kijken waar je hem wilt gebruiken, gopro op een helm ziet er altijd wat dom uit imho. Verder wil je filmen met minimaal 170graden, anders zie je niet veel. ContourHD heeft bijvoorbeeld maar 135 graden.

Betreffende die uitlaat discussie, hier een post je uitlaat.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5d0AKqs.jpg
Ingekortte Yoshi, zat al op de motor toen ik hem kocht. Wel wat luid, misschien eens nieuwe dempingswol erin.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WD8I8Nr.jpg
Akra, kost wat centen, maar fakkelt niet gelijk alle dempingswol eruit. Vorige uitlaat zat na een tijdje stationair op 100DB. De Akra doet hooguit 100DB met db killer ergens volgas.

[ Voor 51% gewijzigd door Ghostrider op 06-04-2014 14:45 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:59

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op zondag 06 april 2014 @ 13:57:
"je hebt altijd van die eikels, net als mensen die aan een dijk gaan wonen dan gaan klagen over de massas fietsers en motorrijders in de zomer."

waar komt hier geluids overlast in voor?

wist niet dat begrijpendlezen voor mensen hier zo lastig was
Da's niet zo moeilijk. Mensen die aan de dijk wonen, klagen over geluidsoverlast van motorrijders en de hinder van groepen (race)fietsers. Die groepen veroorzaken meer overlast voor de andere fietsers omdat ze ronduit asociaal over de paden gaan en ook gewoon kruisingen oversteken zonder te kijken. Maar de overlast van motorrijders heeft wel degelijk met herrie en scheuren te maken. Je kunt je wel verstoppen achter de fietsers, maar wees dan gewoon duidelijk. Blijkbaar heeft iedereen hier moeite met lezen in dat geval. Misschien moet je het dan even uit elkaar leggen als je iets anders bedoelt.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:59

mphilipp

Romanes eunt domus

Ik heb een Remus Revolution onder dat bankstel zitten. Ooit een keer om te luisteren dat pijpje eruit gehaald (db killer denk ik) maar zolang een originele 1200GS (niet eens met die Akra) makkelijk boven de mijne uitkomt, denk ik niet dat ik het pijpje nog terugsteek. Ding kán gewoon geen herrie maken... :+

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonboonstra
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:43

antonboonstra

8815Wp | WP | Tesla | Zero

Ghostrider schreef op zondag 06 april 2014 @ 13:59:
[video]

Even een nieuw filmpje, kerel die mee reed heeft al langer zijn rijbewijs dan ik die heb :+
Leuk weggetje daar bij Den Ham. Ik woon er vlakbij in de buurt, dus kom er ook regelmatig langs. Alleen de volgende keer een beetje rustiger door Den Ham zelf heen. Je mag er tegenwoordig maar 30 :o

Heb niet het hele filmpje gezien, maar die inhaalactie rond 0:50 was misschien niet zo handig als je daarna weer vol in de ankers moet.

📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe ik er uitzie als ik rijd vind ik niet zo erg.

Op straat motor ga ik toch zo hard dat niemand goed kan zien hoe ik er uberhaupt uitzie ;)

Juist voor offroad zeker wel van plan hem op helm te bevestigen.
(anders met al die vibraties word je misselijk als je die video terug kijkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-09 01:05
mijn giga grote demper :+
Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-99pBlV1xJw8/UpN8lxHnovI/AAAAAAAABcI/-48jFPCcpnk/s800/IMG_5497.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

antonboonstra schreef op zondag 06 april 2014 @ 14:50:
[...]

Leuk weggetje daar bij Den Ham. Ik woon er vlakbij in de buurt, dus kom er ook regelmatig langs. Alleen de volgende keer een beetje rustiger door Den Ham zelf heen. Je mag er tegenwoordig maar 30 :o

Heb niet het hele filmpje gezien, maar die inhaalactie rond 0:50 was misschien niet zo handig als je daarna weer vol in de ankers moet.
30 gebied was misschien 45, in de 2e versnelling. Meeste 30 wegen waren vroeger 50 wegen zolang het overzichtelijk is :>

Je ziet de voorkant niet, maar er reed een trekker combinatie. Om te voorkomen lang opgesloten te zitten achter het geheel van trekker, aanhanger en automobilist maar ffe ingehaald. Trekker sloeg toen af vandaar het remmen.

Edit, dat groningen filmpje gaat niet door Den Ham hoor 8)7
Verwijderd schreef op zondag 06 april 2014 @ 14:53:

(anders met al die vibraties word je misselijk als je die video terug kijkt)
Met een 1 cilinder en gopro krijg je golvend beeld, als je hem ergens op je motor monteerd.

[ Voor 17% gewijzigd door Ghostrider op 06-04-2014 15:00 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die sony heeft blijkbaar een goede beeld stabilisatie, wat ik denk wel een enorm plus punt is.
maar goed, weer action camera huiswerk doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-09 07:47

XBL

wimmel_1 schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 16:15:
[...]

Waar staat er ergens in de NL wet beschreven dat er een "E" keur stempeltje op/in je onderdelen moet staan?
Dat staat er niet (er staat enkel in de wet dat spullen zonder E-keur niet verkocht mogen worden in Nederland). Maar lees even een paar pagina's terug, daar zie je welk trucje de politie in bepaalde gebieden nu uithaald om mensen makkelijk te bekeuren voor onnodig geluid veroorzaken.

Over die open uitlaten discussie: lees ook lekker het hele topic (en alle voorgaande topics) door, want daar staan alle argumenten al genoemd. Hoeven we niet elke maand weer te herhalen :O.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonboonstra

antonboonstra

Ghostrider schreef op zondag 06 april 2014 @ 14:58:
[...]
Edit, dat groningen filmpje gaat niet door Den Ham hoor 8)7
Ehh, jawel. Wikipedia: Den Ham (Zuidhorn) Ben er gistermiddag nog doorheen gereden
Den Ham

En jij ook :P
Den Ham

[ Voor 14% gewijzigd door antonboonstra op 06-04-2014 15:33 ]

📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Met die weginrichting lijkt het wel een 80 weg imho. Apart voetpad, met heg ertussen. Typische betutteling door de overheid imho.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonboonstra

antonboonstra

Ghostrider schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:39:
Met die weginrichting lijkt het wel een 80 weg imho. Apart voetpad, met heg ertussen. Typische betutteling door de overheid imho.
Eensch. Maar net daar buiten ook. Allemaal 60 zones. Alsof een weggebruiker moet worden gedwongen om 60 km/h te rijden, omdat we niet meer zelf kunnen bedenken dat we moeten afremmen voor een (onoverzichtelijke) bocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:09

-tom-562

Oliesjeik

Ghostrider schreef op zondag 06 april 2014 @ 14:40:
@Aardschok
Vooral kijken waar je hem wilt gebruiken, gopro op een helm ziet er altijd wat dom uit imho. Verder wil je filmen met minimaal 170graden, anders zie je niet veel. ContourHD heeft bijvoorbeeld maar 135 graden.

Betreffende die uitlaat discussie, hier een post je uitlaat.
[afbeelding]
Ingekortte Yoshi, zat al op de motor toen ik hem kocht. Wel wat luid, misschien eens nieuwe dempingswol erin.
[afbeelding]
Akra, kost wat centen, maar fakkelt niet gelijk alle dempingswol eruit. Vorige uitlaat zat na een tijdje stationair op 100DB. De Akra doet hooguit 100DB met db killer ergens volgas.
Oeh, die ingekorte Yoshimura is mooi. Ik heb de lange versie in RVS, ik zou 'm eigenlijk ook graag korter hebben, maar ik vind het eigenlijk wel zonde om de slijpschijf in een demper te zetten die er als nieuw uit ziet :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:49

Winkiller

De Mopperpot

antonboonstra schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:44:
[...]

Eensch. Maar net daar buiten ook. Allemaal 60 zones. Alsof een weggebruiker moet worden gedwongen om 60 km/h te rijden, omdat we niet meer zelf kunnen bedenken dat we moeten afremmen voor een (onoverzichtelijke) bocht?
>:) Als die borden er niet zouden staan ga jij als je de bocht bent uitgevlogen de wegbeheerder aansprakelijk stellen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Liever zoals in Duitsland imho, daar rijdt je op dezelfde wegen legaal 90, waar je in nederland volgens de fiscale advies snelheid maar 60 mag :+
-tom-562 schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:48:
[...]

Oeh, die ingekorte Yoshimura is mooi. Ik heb de lange versie in RVS, ik zou 'm eigenlijk ook graag korter hebben, maar ik vind het eigenlijk wel zonde om de slijpschijf in een demper te zetten die er als nieuw uit ziet :P
Oke, nog een foto:

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/n3b783.jpg

Helaas is de linkpijp wat bekrast. Maar het bekrassen en inkorten is door de vorige eigenaar gedaan :P Ik heb er van ebay een universele DB killer bij. Gaatje geboort onderin en nu past die er redelijk in. DB killer gebruik ik als er een evenement is in de buurt van Assen bijvoorbeeld. In het noorden van Duitsland rijdt ik gewoon zonder. Doordat de uitlaat niet gemaakt is voor een DB killer wordt die behoorlijk heet wanneer je een DB killer gebruikt, wat niet zo goed is voor de dempingswol.

[ Voor 79% gewijzigd door Ghostrider op 06-04-2014 16:16 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:49

Winkiller

De Mopperpot

Ghostrider schreef op zondag 06 april 2014 @ 16:08:
Liever zoals in Duitsland imho, daar rijdt je op dezelfde wegen legaal 90, waar je in nederland volgens de fiscale advies snelheid maar 60 mag :+
:Y Ben ik met je eens...ik erger me ook kapot aan de oprukkende 60km zone's in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Ghostrider schreef op zondag 06 april 2014 @ 16:08:

[...]

Oke, nog een foto:

[afbeelding]

Helaas is de linkpijp wat bekrast. Maar het bekrassen en inkorten is door de vorige eigenaar gedaan :P Ik heb er van ebay een universele DB killer bij. Gaatje geboort onderin en nu past die er redelijk in. DB killer gebruik ik als er een evenement is in de buurt van Assen bijvoorbeeld. In het noorden van Duitsland rijdt ik gewoon zonder. Doordat de uitlaat niet gemaakt is voor een DB killer wordt die behoorlijk heet wanneer je een DB killer gebruikt, wat niet zo goed is voor de dempingswol.
:9~

Mijn kachelpijp
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/33urjn8.jpg

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-09 23:57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Prutsers. Wie heeft er nou maar 1 uitlaat :P 1 uitlaat is 2 cilinders te veel.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tG7yw4N2dy9pHRuiiD1EHFvl/full.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door PilatuS op 06-04-2014 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-09 01:05
PilatuS schreef op zondag 06 april 2014 @ 16:46:

[afbeelding]
dan houd deze er niet veel over :+

Afbeeldingslocatie: http://image.motorcyclistonline.com/f/howto/answers/122_1012_aprilia_mille_fuel_leak_and_honda_vtx_crankshaft/31101082/122_1012_01_o%2Baprilia_v_twin_answers%2B.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 12:54

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Ghostrider schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:39:
Als het 60 wegen worden hoeven ze aan veel minder (strenge en duurdere) regels te voldoen, dus vandaar dat je meer 60 wegen en ook veel slechtere wegen ziet. ;) In en om Eindhoven ook meer regel dan uitzondering....

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

@nieuwsbericht

Als ze 9 rijbewijzen invorderden en er zijn geen ongelukken gebeurd, is de vmax wel bijzonder laag.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Al die 60 wegen zijn enorm irritant. Als het een gevaarlijke weg is prima.

Deze bijvoorbeeld: https://www.google.nl/map...UhVzkMQNVtIkSr7HCgNtQ!2e0

Een paar km rechtdoor waarvan het grootste stuk zonder zijwegen. Deze weg was 80 en is nu 60. En dan lekker sneaky verborgen opgesteld staan en maar flitsen. Ga dan lekker in een 30 zone staan waar kinderen aan het spelen zijn. Op zo'n 60 weg boete's uitdelen heeft _niets_ met verkeersveiligheid te maken.

Deze is net zo leuk: https://www.google.nl/map...xMegf6-BYalXejOeF5jhg!2e0

Ook 60km. Geen enkel huis of zijweg te zien. Alleen maar rechtuit

[ Voor 16% gewijzigd door PilatuS op 06-04-2014 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Politie controleert zo goed als nooit in 30 zones.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

PilatuS schreef op zondag 06 april 2014 @ 16:46:

[afbeelding]
:o
Volgens mij heb ik deze 3 of 4 weken geleden gespot in Arnhem, geparkeerd bij Mycom (tegenover de Mediamarkt), kan dat kloppen?

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ghostrider schreef op zondag 06 april 2014 @ 17:10:
Politie controleert zo goed als nooit in 30 zones.
Precies. Maar ze zijn op plekken te vinden waar harder rijden niet gevaarlijk is.
-tom-562 schreef op zondag 06 april 2014 @ 17:11:
[...]

:o
Volgens mij heb ik deze 3 of 4 weken geleden gespot in Arnhem, geparkeerd bij Mycom (tegenover de Mediamarkt), kan dat kloppen?
Dat klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Ah, ik had het ook nog gepost in het MF'er gespot topic :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:56

Bommes

Capo del formaggio

Ricepuppet schreef op zondag 06 april 2014 @ 14:15:
[afbeelding]

Minder discussie over uitlaten, meer foto's van eigen motoren posten *O*

Rode striping zojuist erop gezet :7
Nog steeds in Rome dus bij gebrek aan foto's van mijn eigen vespa hier een net genomen foto.
Sluit wel mooi aan bij de discussie laatst over dicht naast elkaar parkeren. Doe je dat hier niet frommelen ze er gewoon nog een motor tussen of zelfs een smart dwars.
Afbeeldingslocatie: http://www.camperzone.nl/test/images/20140406_150204_21310.jpeg

[ Voor 3% gewijzigd door Bommes op 06-04-2014 17:26 ]

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Prutser :+ Foto doet het niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

Dan laat maar zit al een uur te vechten om die foto er op te krijgen. Stomme picassa met hun redirect naar google+ albums waar je urls niet meer uit kunt krijgen en op een mobieltje wordt je ook met de no redirect url door gesluistb naar een mobole picassa variant.
Dacht dan zet ik hem wel op modern vespa maar dat werkt dus ook niet. .

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Haha nep tweaker :+ Mja das wel ruk ja op vakantie zo zitten pongelen. Beetje goeie vakantie verder?
Komend weekend 2 lessen en dan zelf ook op vakantie, jippie ja jee!

Trouwens: http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr
_O_

Damn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baggeraar
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:57

Baggeraar

Wat een gebagger..

http://members.modernvesp...20140406_150204_21310.jpg

Np Bommes.

[ Voor 8% gewijzigd door Baggeraar op 06-04-2014 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

Thanks was ook zelf al gelukt via een omweg. Foto staat op mijn eigen test site nu via een omweg.

Tis wel super hier trouwens, ondanks de chaos zou ik graag eens door deze stad willen scheuren op mijn vespa. Goed voor de adrenaline denk ik.
Morgen weer naar huis helaas. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Haha ja is dat echt zo erg? Maar goed afkicken dus haha. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
-tom-562 schreef op zondag 06 april 2014 @ 17:15:
Ah, ik had het ook nog gepost in het MF'er gespot topic :P
Ik kijk nooit in dat topic. Had je er nog een foto bij gezet ? Dan zoek ik het wel even op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 11:36
Pijp 1
Afbeeldingslocatie: http://i1357.photobucket.com/albums/q747/Ronald_Garretsen/453a0b9a-e874-4d89-8014-b629c965c1a0_zps66e4af5b.jpg?t=1396799485

Pijp 2
Afbeeldingslocatie: http://i1357.photobucket.com/albums/q747/Ronald_Garretsen/2014-04-05153229_zpsef801c0d.jpg

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenjiBlade
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-01 18:40
Rome is.... interessant rijden, ja. :)
Ooit in Parijs geweest? Ooit bij Arc du Triomph geweest? Ooit eromheen gereden? (Eigenlijk zou ik dat stukje vakantie video video die ik heb gemaakt vorige jaar moeten uploaden)

Zo ja op alles - dan moet je je bedenken dat Rome eigenlijk overal net de Arc is. :) :) meerendeel is meer baans, geen belijning en geen duidelijke voorkeur voor welke regel dan ook behalve: Ruimte? Doen!

....tot de carabinieri er genoeg van heeft en er een Alfa achter je aan komt natuurlijk :P

Overigens ga ik niet mee in de uitlaat foto's - hij roest al genoeg uit elkaar zonder flauwe opmerkingen van jullie :p

[ Voor 10% gewijzigd door GenjiBlade op 06-04-2014 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Ff met de pijphype ( :') ) meedoen:

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2dud084.jpg

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Mooi spul weer hier. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Joopieboy schreef op zondag 06 april 2014 @ 17:23:
Haha nep tweaker :+ Mja das wel ruk ja op vakantie zo zitten pongelen. Beetje goeie vakantie verder?
Komend weekend 2 lessen en dan zelf ook op vakantie, jippie ja jee!

Trouwens: http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr
_O_

Damn :9
Mooi spul, zo'n XT, ik heb er stiekem ook (serieus) naar zitten kijken afgelopen winter (i.p.v. de GSXR), maar imo te weinig vermogen en te zwaar. Dan maar wat verder door sparen, voor een KTM 690 SMC (dat wordt wss m'n volgende motor)
PilatuS schreef op zondag 06 april 2014 @ 17:39:
[...]

Ik kijk nooit in dat topic. Had je er nog een foto bij gezet ? Dan zoek ik het wel even op.
Alleen tekst. Woon/werk je in Arnhem? Ik loop elke dag een rondje in m'n pauze, kom altijd langs de Mycom
Huh, een slip-on op een K4/K5? Heb je er een Yoshimura bochtenset onder liggen?

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ik heb ook een slipon hoor. Ben je ook gelijk van die klep af in je uitlaat.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

GenjiBlade schreef op zondag 06 april 2014 @ 17:59:
Rome is.... interessant rijden, ja. :)
Ooit in Parijs geweest? Ooit bij Arc du Triomph geweest? Ooit eromheen gereden? (Eigenlijk zou ik dat stukje vakantie video video die ik heb gemaakt vorige jaar moeten uploaden)

Zo ja op alles - dan moet je je bedenken dat Rome eigenlijk overal net de Arc is. :) :) meerendeel is meer baans, geen belijning en geen duidelijke voorkeur voor welke regel dan ook behalve: Ruimte? Doen!

....tot de carabinieri er genoeg van heeft en er een Alfa achter je aan komt natuurlijk :P
Nou ja dat dus, belijning is inderdaad niet echt zichtbaar maar even goed sorteren ze links voor om vervolgens net voor het groen wordt als een bezetene toch rechts af te gaan.
Maar wat vooral bijdraagt aan het gevoel van chaos is de herrie. De wegen zijn veelal van iets wat op kinderkopjes lijkt overgoten met en dunne laag pek. Banden maken en rot herrie daarop.
De bussen sissen, piepen, rammelen en toeteren alles maakt dus en Gods herrie (pun intended ivm open uitlaten) en dat maakt de sfeer compleet.
Overigens zie je hier bijna geen "sport" uitlaten op de scooters en motoren hier. Functioneel is wat hier telt, alles met topkoffer, veel van die been kleden, hand moffen en hoge schermen.
Vespa is ook erg zeldzaam hier waar ik wel snap, die kosten het dubbele van een Japanse variant, rijden het zelfde dus waarom zou je..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Ghostrider schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:30:
Ik heb ook een slipon hoor. Ben je ook gelijk van die klep af in je uitlaat.
Jij hebt een 1000, dat is anders :P een 600/750 heeft geen losse linkpipe met bolt-on flens zoals een 1000. Dat is bij 600/750 1 geheel (er zit dus ook geen EXUP achtig systeem op)

[ Voor 6% gewijzigd door -tom-562 op 06-04-2014 18:33 ]

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ik wil trouwens nog wel eens kijken voor een powercommander, kan je gelijk een mapping inladen waardoor die wat minder rijk staat. Vervolgens kan je voor 240euri een quickshifter monteren :9

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
-tom-562 schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:24:
Alleen tekst. Woon/werk je in Arnhem? Ik loop elke dag een rondje in m'n pauze, kom altijd langs de Mycom
Ik woon vlak bi Arnhem, dus kom er nogal vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Ghostrider schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:34:
Ik wil trouwens nog wel eens kijken voor een powercommander, kan je gelijk een mapping inladen waardoor die wat minder rijk staat. Vervolgens kan je voor 240euri een quickshifter monteren :9
Ik moet mijn GSX-R nog wegbrengen voor de terugroepactie, ik denk dat ik 'm naar De Valkenier in Barneveld breng, en meteen laat afstellen (met een Yoshibox)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*FAP*FAP*FAP*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:33

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

wimmel_1 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 19:26:
[...]

In principe is iedere (moderne) motor met injectie "Drive By Wire" door dat de injectoren aangestuurd worden vanuit de ECU (welke z'n gegevens uitstuurt op basis van input van o.a. de TPS / Throttle Position Sensor).

Ik durf bij een Kawa niet te zeggen hoe ze uit te lezen zijn zonder diagnose apparatuur, bij een Yamaha R6 kun je die instellingen op het display/cockpitje laten verschijnen (aanpassen moet dan weer op/met de sensor zélf).

Aangaande dat trillen van de spiegels: Zijn het originele spiegels óf aftermarket exemplaren? Die laatste categorie ziet er vaak mooier uit maar......
JA dat is ook wel zo idd. Yes de R6 weet ik ;) Heb zelf een kabelboom ervoor gemaakt, om mijn datalogger systeem te laten werken ;)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

[...]

Mooi spul, zo'n XT, ik heb er stiekem ook (serieus) naar zitten kijken afgelopen winter (i.p.v. de GSXR), maar imo te weinig vermogen en te zwaar. Dan maar wat verder door sparen, voor een KTM 690 SMC (dat wordt wss m'n volgende motor)
Dat is wel idd, ziet er heel heftig uit en is loei betrouwbaar maar daardoor ook wat minder explosief en vol vermogen. :P Maar die 690 is idd ook voor mij wel een droom hoor. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ja mijne lijkt soms een droom, dit jaar 2x mee offroad gereden. De rest van de tijd staat die bij de dealer van me geld een luchtkasteel te maken.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 11:36
Huh, een slip-on op een K4/K5? Heb je er een Yoshimura bochtenset onder liggen?
Yep :)

Heb ook op z'n 690 SMCr gereden, erg leuke machine, als ik de hypermotard niet had kunnen scoren was dat mijn 2e beestje geworden.

[ Voor 25% gewijzigd door rgarretsen op 06-04-2014 21:08 ]

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ghostrider schreef op zondag 06 april 2014 @ 21:04:
Ja mijne lijkt soms een droom, dit jaar 2x mee offroad gereden. De rest van de tijd staat die bij de dealer van me geld een luchtkasteel te maken.
:D

Tsja ik blijf ook maar dromen, vond die 5k voor die GSX-F al een hele hap uit mijn pretbudget. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Ik doe ook mee met de pijpenhype *O*

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11565371/2013-08-14%2016.35.24.jpg

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:50
Volgens mij ben ik één van de weinigen die gewoon een stock uitlaat eronder heeft hangen.
*voelt zich buitenstaander*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

/me knuffelt Deshmir

Ik heb zelfs een dikke sigaar eronder hangen. :P
Afbeeldingslocatie: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t1.0-9/931282_376735385768650_972821536_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:50

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nee hoor, ik doe met je mee... Vind aftermarket pijpen geen porem onder een VFR...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Holy fuck :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL

XBL

Zag er laatst een gifje van voorbij komen in ons IRC kanaal (#got-motor!).

Best domme actie, hij mag blij zijn dat-ie het er levend vanaf gebracht heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:06

InFamous

excommunicado

Staat gelukkig niet 3 x SLOW op het wegdek geprint ofzo. Alsof dat er voor de lol op gezet word 7(8)7

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Kijken waar je heen wil, en platter gooien.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

En daar gaat het juist vaak mis, je kijkt vaak automatisch naar waar je juist niet heen wilt. :P
Zeker bij die snelheden komt er toch wel een stukje angst om de hoek kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Ghostrider schreef op zondag 06 april 2014 @ 21:52:
Kijken waar je heen wil, en platter gooien.
Dat is soms makkelijker gezegd dan gedaan. Schrikreacties heb je over het algemeen niet echt in de hand.

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Oefenen oefenen oefenen.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Joopieboy schreef op zondag 06 april 2014 @ 21:53:
En daar gaat het juist vaak mis, je kijkt vaak automatisch naar waar je juist niet heen wilt. :P
Zeker bij die snelheden komt er toch wel een stukje angst om de hoek kijken.
Als je met die snelheid door een bocht komt en daar onverwachts een auto ziet word het sowieso lastig om niet naar de auto te kijken. Denk alleen niet dat ie zonder auto de bocht wel had gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-09 20:47
PilatuS schreef op zondag 06 april 2014 @ 21:57:
[...]

Als je met die snelheid door een bocht komt en daar onverwachts een auto ziet word het sowieso lastig om niet naar de auto te kijken. Denk alleen niet dat ie zonder auto de bocht wel had gehaald.
QFT. Ik vind het nog redelijk 'koelbloedig' dat hij de berm in stuurt ipv frontaal tegen de auto opklapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

PilatuS schreef op zondag 06 april 2014 @ 21:57:
[...]

Dan had ie de ruimte gehad idd maar was wel redelijk krap geweest. :P
Als je hierop gaat oefenen kun je beter gelijk een einde eraan maken of pro coureur worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL

XBL

Volgens mij doet-ie het juist heel goed, door langs de auto te sturen.

Als ik zo kijk heb ik het idee dat zijn snelheid gewoon te hoog was voor deze bocht, hoe plat hij ook was gegaan. Dat wil zeggen, als die auto er is. Zonder die auto had het wel gepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Daarom rijdt ik op de openbare weg ook niet op 100% van me kunnen. Even wat reserve overhouden. Mocht je dan toch een fout maken, heb ik nog ruimte om nog platter te gaan.

Maatje van mjj blijft nogal rechtop waardoor die vaak met zijn laarzen de grond raakt, das gevaarlijker imho.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ik heb dat met mijn grote poten en niet met hard rijden. :+ Deed ik ook wel een stuk maar goed.
Mja als je dat zelf kan om nog platter te gaan als het net niet misgaat, complimenten. :) Ik vind zoiets dan weer een beetje té omdat het asfalt nu eenmaal echt geen biljartlaken is. :P

Misschien denk ik ook wel teveel na en heb ik al wat teveel meegemaakt, maar goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
Joopieboy schreef op zondag 06 april 2014 @ 22:00:
[...]

Dan had ie de ruimte gehad idd maar was wel redelijk krap geweest. :P

[...]

Als je hierop gaat oefenen kun je beter gelijk een einde eraan maken of pro coureur worden. ;)
het is gewoon een kwestie van oefenen. kijk maar eens naar twist of the whrist en bedenk je eens heel hard hoe stom/zinloos je schrikreacties zijn. vroeger hoefde er maar iets te gebeuren en ik ging rechtuit remmen de berm in. en tegenwoordig is daar heel wat meer voor nodig...... gewoon nadenken en je kan je schrik de baas worden _/-\o_

en wil je goed leren vallen kan ik judo aanraden _/-\o_

noppenbandjes bijvoorbeeld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

:D

Nee vallen dat lukt mij wel, paar weken terug van de mountainbike afgepeerd door een bestelbus en ik heb een flinke vlucht gemaakt en ben wonder boven wonder keurig al rollend neergekomen en ik had op 2-3 dagen een manke poot van de bumper van de bus niks....

Maar noppenbanden op een crosser en een goeie aflopende bocht ken ik ja, crosser lag tegenover in de struiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
DECOY88 schreef op zondag 06 april 2014 @ 22:13:
[...]

het is gewoon een kwestie van oefenen. kijk maar eens naar twist of the whrist en bedenk je eens heel hard hoe stom/zinloos je schrikreacties zijn. vroeger hoefde er maar iets te gebeuren en ik ging rechtuit remmen de berm in. en tegenwoordig is daar heel wat meer voor nodig...... gewoon nadenken en je kan je schrik de baas worden _/-\o_

en wil je goed leren vallen kan ik judo aanraden _/-\o_

noppenbandjes bijvoorbeeld :+
Nu alleen nog werken aan je schrikreactie wanneer je een auto ziet terwijl je aan het inhalen bent in een bocht op een natte weg met noppenbanden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-09 09:48
Iemand een idee waar ik grote helmen kan kopen?
Ik heb nu een jaar of 3 een HJC, maat 68 (XXXXL) maar die bevalt me niet heel goed.
Het liefst heb ik een systeemhelm.
M'n hoofdmaat is 63-64, maar op een of andere manier pas ik de helmen van 63-64 niet goed, wellcht door een rare vorm hoofd ofzo. :P

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-09 14:51

Chakotay

Lick here to continue

Ora et Labora schreef op maandag 07 april 2014 @ 09:40:
Iemand een idee waar ik grote helmen kan kopen?
Ik heb nu een jaar of 3 een HJC, maat 68 (XXXXL) maar die bevalt me niet heel goed.
Het liefst heb ik een systeemhelm.
M'n hoofdmaat is 63-64, maar op een of andere manier pas ik de helmen van 63-64 niet goed, wellcht door een rare vorm hoofd ofzo. :P
Termaat in Nijmegen heeft altijd erg veel helmen op voorraad. Probeer ook eens verschillende merken trouwens, pasvorm kan erg wisselen per merk. Een HJC zit bij mij bijvoorbeeld een stuk minder fijn dan een Schuberth van dezelfde maat.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Shoei heeft ook een prettige pasvorm voor grote hoofden en Suomi ook, kan ik melden uit ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:59

steveman

Comfortabel ten onder

A la motorbladen...

Positief: kleur, pasvorm
Negatief: geen DD-sluiting.

Wat voor vorm hoofd hebbie dan?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:42
Laatste zin van het filmpje. De politie gaat het onderzoeken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-09 08:42
Oh, crap wat een filmpje... gozer reageert wel heel snel door langs de auto te sturen de berm in. Lijkt erop alsof het niet zijn eerste keer is... Stom hoor... slow staat er bijna in braille op de weg. |:(

Aan de andere kant, wat gevaarlijk weer dat een bocht naar het einde toe scherper wordt. Ik vind dat ook gevaarlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:39
Jolke schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:44:
Oh, crap wat een filmpje... gozer reageert wel heel snel door langs de auto te sturen de berm in. Lijkt erop alsof het niet zijn eerste keer is... Stom hoor... slow staat er bijna in braille op de weg. |:(

Aan de andere kant, wat gevaarlijk weer dat een bocht naar het einde toe scherper wordt. Ik vind dat ook gevaarlijk.
Als je 50 mph gaat, is een knijpende bocht helemaal niet gevaarlijk. Als je als een gek de bocht in gaat en ook nog eens verkeerd aansnijdt, ja dan gaat het fout. Maar goed, de bestuurder weet zelf ook dat hij fout zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_joachim
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:33
theHoff schreef op maandag 07 april 2014 @ 10:25:
Shoei heeft ook een prettige pasvorm voor grote hoofden en Suomi ook, kan ik melden uit ervaring.
Verschilt per individu. Ik heb nooit een Shoei-helm gedragen die me goed zat, terwijl vrouwlief nooit een andere helm dan Shoei heeft gekocht, omdat ze haar zo goed zitten.

Entropy isn't what it used to be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Knijpende bocht niet gevaarlijk? Je stuurt de bocht in met een idee hoe de bocht verder verloopt en als die ineens veranderd moet je in de bocht corrigeren, vind ik niet ongevaarlijk. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:39
Jolke schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:35:
Knijpende bocht niet gevaarlijk? Je stuurt de bocht in met een idee hoe de bocht verder verloopt en als die ineens veranderd moet je in de bocht corrigeren, vind ik niet ongevaarlijk. :|
Als je niet hard gaat, is corrigeren een kwestie van je hellingshoek 2-3 graden aanpassen. Ik neem aan dat je weet hoe dat moet? Ik ga immers bijna elke bocht te langzaam in, om vervolgens gas bij te geven en iets schuiner te gaan.

Op zich heb je wel gelijk hoor, knijpende bochten zijn lastig. Het is en blijft echter een openbare weg, dan rijd je dus niet op je limiet (of in de buurt ervan in mijn geval).

[ Voor 14% gewijzigd door Marc Rademaker op 07-04-2014 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Ik ga ook eerder de bocht te langzaam in om er halverwege achter te komen dat je wel sneller kan, beetje gas bij geven en dan ineens wordt de bocht scherper... ik vind het maar raar :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 07:23
Ik vind dat die gast sowieso als een idioot rijdt. Het kan wel, mits je de bocht kent.

Wat die gast doet is gewoon gokken op een goede afloop, nou, ik blijf liever heel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:59

steveman

Comfortabel ten onder

Blinde bocht (door zo'n typisch muurtje), het kan dus gewoon niet.

Misschien als er oplettende mannetjes staan om met gele/rode vlaggen te zwaaien... maar goed.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-09 16:28

Phreak

KTM SuperDuke

Dit weekend rij ik mee in de "Eggrun"
http://www.eggrun.nl/star...tichting-eggrun-nederland

Lijkt me een leuk initiatief.
Heb wel eens zo'n mafhannes gezien op een Ducati 1198 in een paashaaspak :D

Noobmeter WoT: Froekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakvis
  • Laatst online: 19:01

bakvis

Tweakers.Nerd

Ik probeer al een tijdje mijn (helaas) dubbel bestelde uitlaat te verkopen. (klik) Dit wil echter nog niet bepaald lukken. Op dit moment staat het bod op 300 euro, maar eigenlijk wil ik 400-450 d'r voor hebben.

De uitlaat staat heden bij Bolski motoren te koop voor 563 maar ik heb een 3 kwart jaar geleden zo'n 730 betaald voor deze pijp.

Wat denken jullie, 400-450 te hoog of moet ik gewoon geduld hebben?

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-09 20:08

DinX

Motormuis

Mja, hoe zou je zelf zijn. Mensen vergelijken enkel met de huidige nieuwprijs :)
Wat je er toen een jaar geleden voor betaalt hebt maakt ze niet uit. Voor een goeie 100 euro meer kopen ze hem dus nieuw in de winkel :)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:55

Fuelke

Forza Ferrari

(jarig!)
Vandaag een brief in de bus van mijn verzekeringsmaatschappij.

"Na onderzoek blijkt de tegenpartij aansprakelijk is voor het ongeval"

[ Voor 7% gewijzigd door Fuelke op 07-04-2014 16:19 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Phreak schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:20:
Dit weekend rij ik mee in de "Eggrun"
http://www.eggrun.nl/star...tichting-eggrun-nederland

Lijkt me een leuk initiatief.
Heb wel eens zo'n mafhannes gezien op een Ducati 1198 in een paashaaspak :D
Ziet er mooi uit ja.

Kut ik ben vergeten konijnenoren te bestellen voor Pasen dit jaar :P

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Fuelke schreef op maandag 07 april 2014 @ 15:15:
Vandaag een brief in de bus van de verzekering.

"Na onderzoek blijkt de tegenpartij aansprakelijk is voor het ongeval"
Ik lees daaruit dat het jouw verzekering is en jij niet de tegenpartij bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
MikeyMan schreef op zondag 06 april 2014 @ 21:36:
Nee hoor, ik doe met je mee... Vind aftermarket pijpen geen porem onder een VFR...
-O-

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash2/469831_10150897064616592_516698924_n.jpg

da's toch mooi man :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fExXWiB.jpg

titanium akra op de CB oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:55

Fuelke

Forza Ferrari

(jarig!)
Jolke schreef op maandag 07 april 2014 @ 15:22:
[...]

Ik lees daaruit dat het jouw verzekering is en jij niet de tegenpartij bent?
Oh ja, het is mijn verzekering, en de dame die op haar oprit draaide is de tegenpartij. FF post lichtjes aanpassen.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Is nu een stuk duidelijker; Vandaag een brief in de bus van de mijn verzekeringsmaatschappij. :)

Maar belangrijker dus ... :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakvis
  • Laatst online: 19:01

bakvis

Tweakers.Nerd

DinX schreef op maandag 07 april 2014 @ 14:39:
Mja, hoe zou je zelf zijn. Mensen vergelijken enkel met de huidige nieuwprijs :)
Wat je er toen een jaar geleden voor betaalt hebt maakt ze niet uit. Voor een goeie 100 euro meer kopen ze hem dus nieuw in de winkel :)
Klopt, ben ik het mee eens. Daarom neem ik ook wel genoegen met een verkoopprijs van 400 euro. Al ben ik bang dat dat nog te hoog zal zijn gezien de hoogte van de biedingen.

Mijn Specs

Pagina: 1 ... 54 ... 139 Laatste

Dit topic is gesloten.