Dat naderhand nog eens kunnen bekijken vind ik zelf ook altijd zeer leerzaam.XBL schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 23:48:
Best droog. Deze actie vond ik ook wel mooi: http://youtu.be/lua5rek1GBc?t=32m20s
Overigens helemaal niet verkeerd dat je een heel stuk achter mij rijdt, kan mooi ff m'n bochtjes bekijken.
Btw, jij had toch een Drift op je helm? Heeft het een stuk langer uitgehouden dan mijn cameraatje... misschien toch eens overstappen.
Zie je ook direct de verschillen met de gekozen lijnen van een ander.
En het hoe en waarom te vragen natuurlijk. Zeker als ze sneller blijken dan jijzelf.
Zo is voor mij het opnames maken op de motor een kleine 9 jaar terug begonnen, tijdens de motorrijlessen van mijn vrouw.
Voor mij is het de lol de verschillende rijstijlen echt te bestuderen, de gekozen lijnen, de (juiste) lichaamshouding e.d. om daarmee zelf ook te kunnen experimenteren en maar te blijven verbeteren.
Ja, ditmaal was het de Drift HD Ghost.
Dit waren twee accu's die vijf uur gebruik opleverden, en een goede 30Gb aan video-materiaal.
Had nog een 4000mAh reserve bij me gestoken, maar niet gebruikt e/o gelegenheid gehad die aan te sluiten. Had anders toch niet voldoende SD-tje bij me gehad...
Heb een kleine collectie camera's opgebouwd door de jaren heen, alleen nog steeds geen enkele Gopro...
Ik heb denk ik door de voordelen, het gemak en de veelzijdigheid van de Drift daarvoor een voorkeur ontwikkeld.
Geen verkeerde keus m.i. dus, maar anderen zullen je vast weer hun voorkeur aanraden.
Het is net zoiets als met de beste motorbanden...