Het grote motortopic deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 46 ... 139 Laatste
Acties:
  • 434.625 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:01

-tom-562

Oliesjeik

SST :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
Vraagje over de verzekering. Afgelopen dinsdag een motor bekeken en alles zag er goed uit alleen heb ik geen proefrit gemaakt door de keiharde regen. Nu ga ik de motor 5 april kopen. Maak eerst een proefrit en dan neem ik hem mee. Nu is het logisch dat ik eerst een verzekering afsluit maar wat als de proefrit niet goed gaat in de vorm, er is iets aan de hand? Vervalt de verzekering dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonDennis
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-04 00:36
Verzekering vooraf afsluiten niet perse nodig, bij bijv Unive kan je bellen (ook weekend) en dan ben je meteen verzekerd :) (krijgt polis in mail en dan vanzelf x met de post)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
unive online afsluiten. en dan kan je evt. even de gegevens printen tot je je groene kaart in huis hebt. mocht hun administratie niet goed gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:47

XBL

Ik heb vooraf bij Univé de verzekering in hun systeem laten zetten, op de meldcode na (die staat op het kentekenbewijs). Nadat de aankoop doorging heb ik dat nog even doorgegeven en is de verzekering ingegaan. Als ik de motor toch niet had gekocht, kon ik het gewoon weer cancelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vleesjus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 08:05

vleesjus

echte vleesjus!

Ik heb ook vorige week een motor gekocht. Gewoon de verzekering gebeld een dag of twee van te voren en dan nemen ze hem in tijdelijke dekking tot je offerte ondertekend en terug stuurt.

Dit is hem trouwens:
Afbeeldingslocatie: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/t1.0-9/1972354_755488351137667_1318226440_n.jpg

Een Suzuki gsf 400 bandit.(Naked met vermomming :P) Vorige week zaterdag opgehaald en gelijk een mooi stuk mee gereden en gister ook met een vriend lekker een stukje gereden. Totaal een km of 200 tot nu toe.

Ik had twee jaar geleden al mijn rijbewijs gehaald, maar helaas zat een koop er niet meer in :( Nu gelukkig wel, dus proefrit gemaakt, meteen verliefd en een paar dagen later dus opgehaald.

Voor mij voorlopig een ideale motor, lekker laag(eerste motor waar ik op heb gezeten waarbij ik met beide voeten aan de grond kan), geeft super veel vertrouwen tijdens het rijden en is heel handelbaar. Ik ben er blij mee :D

i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
(overleden)
vleesjus schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 20:07:
Ik heb ook vorige week een motor gekocht. Gewoon de verzekering gebeld een dag of twee van te voren en dan nemen ze hem in tijdelijke dekking tot je offerte ondertekend en terug stuurt.

Dit is hem trouwens:
[afbeelding]

Een Suzuki gsf 400 bandit.(Naked met vermomming :P) Vorige week zaterdag opgehaald en gelijk een mooi stuk mee gereden en gister ook met een vriend lekker een stukje gereden. Totaal een km of 200 tot nu toe.

Ik had twee jaar geleden al mijn rijbewijs gehaald, maar helaas zat een koop er niet meer in :( Nu gelukkig wel, dus proefrit gemaakt, meteen verliefd en een paar dagen later dus opgehaald.

Voor mij voorlopig een ideale motor, lekker laag(eerste motor waar ik op heb gezeten waarbij ik met beide voeten aan de grond kan), geeft super veel vertrouwen tijdens het rijden en is heel handelbaar. Ik ben er blij mee :D
veel kleiner zijn ze er niet :+ ok die bamidax daargelaten.

rij je zondag mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vleesjus

vleesjus

echte vleesjus!

Ik denk het niet. Had gister na twee uur rijden al redelijk last van de spieren. Is toch nog even wennen om lekker ontspannen te blijven :P Van het weekend anders maar eens wat avb oefeningen doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
(overleden)
vleesjus schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 20:25:
Ik denk het niet. Had gister na twee uur rijden al redelijk last van de spieren. Is toch nog even wennen om lekker ontspannen te blijven :P Van het weekend anders maar eens wat avb oefeningen doen :+
kilometers maken met dat ding dan went het het snelst >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:27
@vleesjus; ziet er uit als een lichte motor? In welke categorie valt deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 00:28
Ik denk er over na om mijn moter(A2) rijbewijs te gaan halen. Nu heb ik al wat research gedaan, maar heb ik geen idee hoeveel dit gaat kosten. Ik heb vroeger een schakelbrommer(Honda MTX) gehad, dus ik denk dat ik er wel snel doorheen ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Dit is hem trouwens:
[afbeelding]

Tof, een Bandit 400, blok is echt super wat er onder hangt 8) Ik vind ze naakt alleen wel een stuk mooier.

OHja, wat betreft verzekeringen en aankoop van motoren; ik bel gewoon m'n verzekeringsmannetje op, in het weekend krijg ik z'n antwoordapparaat, maar zodra ik inspreek dat ik voertuig X met kenteken Y en meldcode Z wil verzekeren, is het ding in principe verzekerd.
Ik snap eerlijk gezegd ook niet dat zoveel mensen lopen te kloten met vooraf verzekeren e.d., zeker als je een aantal voertuigen hebt, of redelijk vaak wisselt, dan kan je het beter bij een vaste verzekeringsagent laten regelen, die neemt al het werk uit handen. Ook bij schadeafhandelingen

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL

XBL

harmz schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 21:36:
Ik denk er over na om mijn moter(A2) rijbewijs te gaan halen. Nu heb ik al wat research gedaan, maar heb ik geen idee hoeveel dit gaat kosten. Ik heb vroeger een schakelbrommer(Honda MTX) gehad, dus ik denk dat ik er wel snel doorheen ga.
Kan een voordeel zijn, kan ook een heel groot nadeel zijn.

Zelf had ik enkel af en toe op scootertjes en andere tweewielers met automatische versnellingsbak gereden, maar ik had echt totaal geen moeite met het oppikken van het schakelen. 't Is wat mij betreft heel erg vergelijkbaar met schakelen in de auto, behalve dat de koppeling iets makkelijker aan te voelen is (meer gevoel in m'n vingers dan m'n voet).

Nadeel van gereden hebben op brommers is dat je waarschijnlijk een hoop nare gewoontes hebt opgepikt die je moet afleveren. Dat gaat bij sommigen heel moeizaam.

Verder moet je wat trucjes uithalen (AVB) en een examen op de weg doen (ala de auto), dus of je dan veel opschiet met je brommerervaring... kweenie.

Als je een lespakket ergens wilt nemen, dan geeft de rijschool meestal aan na de eerste les hoeveel tijd je nodig hebt (al zet ik wel altijd m'n vraagtekens bij hoe eerlijk die tijd wordt ingeschat). Ik denk dat dat de beste manier is om in te schatten hoeveel tijd je nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vleesjus

vleesjus

echte vleesjus!

Jolke schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 21:27:
@vleesjus; ziet er uit als een lichte motor? In welke categorie valt deze?
Hij heeft 40kw dus valt onder vol vermogen.

En ja dat 400cc blokje doet goed zn best en produceert een heerlijk geluid :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:36

Bommes

Capo del formaggio

Dit is hem trouwens:
[afbeelding]

Leuke motor hoor!
Toevallig zat ik net ook te kijken op MP naar een bandit , een 600 dan wel. Ben er nog niet uit, heb op dit model nog nooit gereden dus geen idee of het model en het rijgedrag me bevalt.
Andere optie waar ik naar kijk is en honda ntv, totaal anders, v-twin, minder vermogen...
Moet wel duo passagier proef zijn.

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
(overleden)
XBL schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 21:46:
[...]

Kan een voordeel zijn, kan ook een heel groot nadeel zijn.

Zelf had ik enkel af en toe op scootertjes en andere tweewielers met automatische versnellingsbak gereden, maar ik had echt totaal geen moeite met het oppikken van het schakelen. 't Is wat mij betreft heel erg vergelijkbaar met schakelen in de auto, behalve dat de koppeling iets makkelijker aan te voelen is (meer gevoel in m'n vingers dan m'n voet).

Nadeel van gereden hebben op brommers is dat je waarschijnlijk een hoop nare gewoontes hebt opgepikt die je moet afleveren. Dat gaat bij sommigen heel moeizaam.

Verder moet je wat trucjes uithalen (AVB) en een examen op de weg doen (ala de auto), dus of je dan veel opschiet met je brommerervaring... kweenie.

Als je een lespakket ergens wilt nemen, dan geeft de rijschool meestal aan na de eerste les hoeveel tijd je nodig hebt (al zet ik wel altijd m'n vraagtekens bij hoe eerlijk die tijd wordt ingeschat). Ik denk dat dat de beste manier is om in te schatten hoeveel tijd je nodig hebt.
zelfs op de trapfiets kan je hele nare ervaringen opdoen O-) 3mm zijruimte is meer dan zat :+ dus ten had ik een lijkbleke instructeur die ongeveer iedere auto of ander object opnoemde waar ik te dicht langsging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
(overleden)
Bommes schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 22:10:
[...]

Leuke motor hoor!
Toevallig zat ik net ook te kijken op MP naar een bandit , een 600 dan wel. Ben er nog niet uit, heb op dit model nog nooit gereden dus geen idee of het model en het rijgedrag me bevalt.
Andere optie waar ik naar kijk is en honda ntv, totaal anders, v-twin, minder vermogen...
Moet wel duo passagier proef zijn.
ntv _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:02

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zo, net m'n vfr800 ABS opgehaald. Rijdt wel ff anders dan m'n diversion 600.

Kom er alleen wel net achter dat hij origineel blauw is geweest, aan de hand van de kleurcode. Klein tegenvallertje... Weet ook niet zo goed wat ik ermee aan moet...
Gekocht bij motoport overigens, maar niks gezegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Zal ergens wel eens een schuivertje gemaakt hebben. Als verder alles recht is en de motor rijd goed boeit het verder ook niet echt.

2 weken terug een voorkap voor mijn SV gekocht waarvan ik dacht dat het de juiste kleur was. Blijkt de motor van die persoon overgespoten te zijn geweest. Kleur blauw is totaal anders dan bij mijn motor. Stickers op de kap die ik gekocht heb blijken achteraf ook niet te kloppen. Die kerel wou de kap liever niet terug nemen en heeft mij als compensatie de complete voorkant van de SV gegeven. Alleen de teller ontbreekt omdat hij die bleef gebruiken na ombouw naar naked.

Iemand nog een complete voorkant van een SV1000S nodig zonder teller en met blauwe kleur die geen enkele andere SV heeft ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zit ook wel wat in, maar toch wel erg jammer dat ze dat niet verteld hebben...
Lijkt me redelijk essentiele informatie.

De claxon en de kentekenplaatverlichting doen het overigens ook niet, dus de afleverbeurt is zijn geld dubbel en dwars waard geweest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Dan ga je er vanuit dat ze het geweten hebben en bewust achtergehouden hebben. Je weet alleen niet of dit zo is. Ik ken nou niet bepaald alle kleurcode's uit mijn hoofd en betwijfel of dit bij motorzaken anders is.

Lullig is het natuurlijk wel. Dat er geprutst is met je motor is niet iets waar je achter wil komen. Die gast waar ik de kap van gekocht heb baalde ook enorm toen ik hem vertelde dat zijn motor overgespoten was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
MikeyMan schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 23:07:

De claxon en de kentekenplaatverlichting doen het overigens ook niet, dus de afleverbeurt is zijn geld dubbel en dwars waard geweest!
Motoport :') ballententen over het algemeen

ik zit ook voor een ntv te kijken bommes :)

[ Voor 5% gewijzigd door Maegrim op 21-03-2014 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

MikeyMan schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 23:07:

En daarom hebben veel rijder het niet zo op MP. Ik zou ze toch maar eens bellen hoe het kan dat die defecten er nog na een afleverbeurt zijn, iets zegt me dat ze die gewoon niet hebben gedaan.

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Klinkt goed... Dan ga je naar een officiële Honda dealer :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk dat het gros hier niet eens weet wat voor organisatie Motoport is.
het zijn ieder voor zich afzonderlijke dealers, en dus ook gewoon concurenten van elkaar.

ze kopen echter wel samen in, en daardoor kunnen ze dus af en toe leuke aanbiedingen doen.

Vermeld dus effe welke MP het is, weet de rest dat ze die kunnen vermijden en 50km verderop hun aanbieding kunnen ophalen.

ga je naar veldhoven, Wieger is een goeie, en geeft een eerlijke prijs (das altijd veel minder dan dat jij het waard vind, maar dealers hebben een zaak draaiende te houden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

Maegrim schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 23:26:
[...]
ik zit ook voor een ntv te kijken bommes :)
ja dat zag ik op het mf. Voor erbij?? of bevalt je CB je niet??

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
Voor erbij, om thuis neer te zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn ook ideale pekel fietsen dankzij de cardan aandrijven en saai blok (geen pit, maar betekend ook dat je niet zo bang hoeft te zijn dat je achterwiel de hele tijd uitbreekt als het glad is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

Maegrim schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 08:59:
Voor erbij, om thuis neer te zetten ;)
Brabantse haas gegeten..??
Ook wel zwetshaas genoemd hier.. :+

Staat er eentje in Eindhoven maar die staat op gereserveerd en prijs notk, heb daar wel al mail contact mee gehad en weet de vraag prijs. maar vlak daarna stond de advertentie dus op gereserveerd en dat is nu al een week of 2 zo. Zal wel verkocht zijn zonder de ad te verwijderen. Moet ze nog even mailen dus.
Staat er ook eentje in Weert voor ongeveer de zelfde prijs, beide rood en ongeveer zelfde bouwjaar (94 en 93 dacht ik) met vergelijkbare kilometerstanden.

Wat ik er zo van lees zijn het super betrouwbare dingen, die redelijk goed sturen, nee zeker geen snelle fiets maar heet wat volwassener dan een cb500 of zo iets.
Het low budget onderhoud spreekt me wel aan, cardan en voor de rest een erg betrouwbare fool proof V-twin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-09 06:27

4x2

lộn xộn quá

Bommes schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 09:26:
[...]

Wat ik er zo van lees zijn het super betrouwbare dingen, die redelijk goed sturen, nee zeker geen snelle fiets maar heet wat volwassener dan een cb500 of zo iets.
Mwah, tussen een cb500/er5 en een ntv vind ik niet zoveel verschil zitten qua rijden.
Neemt niet weg dat ze vrij prettig rijden, alleen niet echt snel.

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:07

mphilipp

Romanes eunt domus

-tom-562 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 21:41:
[...]
Ik snap eerlijk gezegd ook niet dat zoveel mensen lopen te kloten met vooraf verzekeren e.d., zeker als je een aantal voertuigen hebt, of redelijk vaak wisselt, dan kan je het beter bij een vaste verzekeringsagent laten regelen, die neemt al het werk uit handen. Ook bij schadeafhandelingen
Er zijn ook talloze internettoko's en dan kun je via je smartphone zelfs nog op de stoep een verzekering afsluiten. Geen punt. En voor schadeafhandeling hebben ze ook gewoon een telefoonnummer. Op Independer kun je een goed inzicht krijgen in hoe ze eea doen (klantbeoordelingen) dus als je vooraf je huiswerk doet en een verzekeraar uitzoekt is het op het moment van aankoop een kwestie van het formuliertje invullen op de site en klaar is kees.

Als echte Hollander heb ik nl altijd nog het idee dat ik die agent betaal voor dingen die hij voor mij helemaal niet hoeft te doen. Ik mag zijn secretaresse toch niet lenen voor een weekendje, dus ik zie niet waarom ik haar ook nog eens moet betalen... :+ Nog nooit van mijn leven schade gehad, alleen aan leaseauto's (niet mijn schuld uiteraard :) ) en dat hoop ik voort te zetten...

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik vind 'm gaaf! Nu nog in het rood :9

Afbeeldingslocatie: http://www.anwbmotor.nl/sites/default/files/styles/page_top_banner/public/honda_nm4_vultus.jpg?itok=07U_PiUH
Afbeeldingslocatie: http://www.girlgonegeekblog.com/wp-content/uploads/2011/11/akira_126.jpg

Zou er zo op weg rijden (als ik mijn papiertje heb that is) 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Vrijdag op 22-03-2014 12:54 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Akira!

dat gedrocht van een DN1 deed het ook zeer slecht hier in europa, geloof dat ie in Azie wel beter verkocht heeft.
maar dit lijkt met gewoon een reboot van die DN1 die wederom keihard zal floppen hier.
geloof niet dat wij (europeanen) zitten te wachten op cosplay met motoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Zullen de Honda dealers weer blij mee zijn. Wéér een type fiets wat ze verplicht in de showroom moeten zetten (en dat is allemaal "eigen" inkoop, wordt niet door Honda als demo weggezet!!) en waar ze er waarschijnlijk "0,1" per dealer van verkopen..... Beetje een dejavu naar de DN-01 voor die mensen :P

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:47

steveman

Comfortabel ten onder

Mja, trekt wel bekijks...... misschien :+

WTF? Ketting eindoverbrenging?! Faaaal!

Dat had gewoon datzelfde systeem van de DN01 moeten zijn, beetje jammer.

[ Voor 59% gewijzigd door steveman op 22-03-2014 13:38 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Beetje inherent aan de prijsstelling die ze waarschijnlijk willen/gaan hanteren aangaande die fiets. 't Moet allemaal zo goedkoop mogelijk in de catalogus gezet kunnen worden zodat de consument een lage (vanaf) prijs ziet. Dat je er liever een cardan/riem op zou hebben is tijdens 't aanschaffen vaak een puntje wat aan de kant gezet kan/gaat worden, aanpassen achteraf... No-Go.

[ Voor 4% gewijzigd door Will_M op 22-03-2014 13:58 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Nah...ik heb het niet zo op die geboetseerde motoren. Zal ongetwijfeld lekker rijden enzo, maar ik vind het geen motor. Lijkt meer een raar ding uit een mislukte SF film. En die van Akira is heel anders. Ook 2 wielen, maar dan houdt het op. Als het dan extreem moet, dan een K1...the flying brick :+

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een K1 is helemaal niet extreem, is slechts een normale K100 maar met ietsje meer plastic.
echter ik vind die nieuwe Akira wannabee aanstootgevend lelijk voor de motor industrie (werkelijk spuug en spuug lelijk in mijn ogen, in het straatje met de DN01, PC800 en Deauville)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-08 18:28
Over morgen, wordt er nog gereden? en komt iedereen ook die in de MM staat?

Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GBTW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-09 19:43
Ja natuurlijk gaan we allemaal rijden :)

Hierbij een reminder, indien je een gps hebt kan je ook de route downloaden :)

Ik rij om 8:00 weg bij de McDonalds (bij de Silverdome, Kelvinstraat (NIET Zilverstraat dat is een andere Mcdonalds) in Zoetermeer en rij dan "rustig" binnedoor (geen snelweg, maar ook geen bochtige wegen) naar Hilversum, als er nog mensen uit de regio mee willen dan moeten jullie op tijd aanwezig zijn :). Ik zal er rond 7:45 wel zijn.
Voorjaarsrit

We spreken af om 09:30 bij Hotel de Witte Bergen

Doen we nog bakje koffie en gaan tegen 10:00 rijden. Tank even af voordat je parkeert op het terrein ( tankstation is naast het hotel, je kan om de slagboom heen en dan parkeren). Met lunch moet het mogelijk zijn om uiterlijk om 17:00 weer bij het hotel te zijn. Dan nog even bak koffie en gaan we weer naar huis. Route is nu de onderstaande.

adres: Rijksweg 2
3755 MV Eemnes (Laren)

Lunch lokatie is Eetcafe de halve maan, 10 euro voor de lunch, graag cash en gepast meenemen!

Er zitten geen pondjes in deze route maar neem wel wat munten / papier geld mee voor de koffie en lunch, dat gaat sneller dan iedereen voor zich pinnen.

Afbeeldingslocatie: http://www.meeting-manager.nl/1407/days.png

Route in gpx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04:32

Youk

Volvo For Life

Heb vandaag sinds 17 januari mijn eerste meters op een motor terug afgelegd. Van het afladen vanop de aanhangwagen naar achter in de tuin. Dus nu kijk ik dagelijks op een motor waar ik nog niet (veilig) mee kan rijden. Ach ja, het echte aftellen is begonnen. Ik kan er in de tussentijd toch al eens op gaan zitten. :P

Volvo Classic Club Belgium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:31

_Apache_

For life.

@GBTW, ik probeer 0740hrs in Zoetermeer te zijn. Heb geprobeerd een route te maken zonder dat ik door het hele NSS feest om moet, (vind het normaal wel makkelijk om snelweg te rijden) maar daar heb ik geen zin in. Dus ik sluit lekker vroeg aan vanaf Zoetermeer aan en tuf binnendoor mee naar Hilversum.

Het probleem dat mijn Zumo niet oplaadt in de motorsteun lijkt verholpen, contactje gepoetst en wat contactspray, daar gaat ie weer. _/-\o_ .. Bandjes op druk, ketting gesmeerd, tank vol. Wij kunnen er weer 450km tegenaan. :+

[ Voor 40% gewijzigd door _Apache_ op 22-03-2014 17:06 ]

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 14:44:
een K1 is helemaal niet extreem, is slechts een normale K100 maar met ietsje meer plastic.
echter ik vind die nieuwe Akira wannabee aanstootgevend lelijk voor de motor industrie (werkelijk spuug en spuug lelijk in mijn ogen, in het straatje met de DN01, PC800 en Deauville)
De K1 was indertijd behoorlijk extreem qua vormgeving. Dat het plastik is doet er niet toe. De vorm van een auto is ook gewoon anders gevormd blik. Dus de nieuwe Ferrari is niet zo bijzonder zullen we maar zeggen :+ En onder dat Honda ding zit ook gewoon een motorblok met 2 wielen. De vormgeving is ook te danken aan het plastik.
Het gaat toch juist om de vormgeving? Niet om hoe die vorm tot stand is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GBTW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-09 19:43
_Apache_ schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 17:01:
@GBTW, ik probeer 0740hrs in Zoetermeer te zijn. Heb geprobeerd een route te maken zonder dat ik door het hele NSS feest om moet, (vind het normaal wel makkelijk om snelweg te rijden) maar daar heb ik geen zin in. Dus ik sluit lekker vroeg aan vanaf Zoetermeer aan en tuf binnendoor mee naar Hilversum.

Het probleem dat mijn Zumo niet oplaadt in de motorsteun lijkt verholpen, contactje gepoetst en wat contactspray, daar gaat ie weer. _/-\o_ .. Bandjes op druk, ketting gesmeerd, tank vol. Wij kunnen er weer 450km tegenaan. :+
:) Is goed ik zie je in Zoetermeer, indien ik er nog niet ben staat er vast ook al een ZRX, tevens goed dat je zegt ik moet die roestbak ook nog even ondersprayen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2
  • Laatst online: 23-09 06:27

4x2

lộn xộn quá

mphilipp schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 17:05:
Het gaat toch juist om de vormgeving? Niet om hoe die vorm tot stand is gekomen.
In dat opzicht is een K1 meer te vergelijken met een multipla, geen bijzondere eigenschappen buiten het extreme uiterlijk.
Aan de andere kant, misschien was het principe van een multipla wel vernieuwend, dat zou dan betekenen dat een K1 nog minder bestaansrecht heeft dan een multipla.

;)

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Een Multivlaai? Ga je mond spoelen met WD40!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-09 15:03

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ik moet me bij deze helaas afmelden, mijn ketting is verder heen dan ik vermoedde en klappert behoorlijk. Er zit volgens mij een fors hard of opgerekt stuk in :( :( :( . Veel plezier morgen.

[ Voor 3% gewijzigd door Ghostrider op 22-03-2014 18:12 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 12:54
Ik vind die Honda persoonlijk best tof.

Alleen slechte design fouten; de kuip en de GUI binnen zien er absoluut geweldig uit (naar mijn mening) maar daarna gaat het bergafwaarts

1. De uitlaat past er totaal niet bij
2. Die wielen zijn open en te dun
3. De zit is net te rechtop en de rugleuning herbergt niks extra's - zoals een mooi kontje met een spoilertje bv -

Nee, dit word niks dankzij die design keuzes. Erg jammer, want de kuip en toerentellers zijn prachtig. Ik zie deze dan ook graag terug in een v2.0.

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonDennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Klinkt lekker! Die RSV Mille blijft imo een vrij tijdloze motor, zelfs nu ziet het apparaat er niet echt ouderwets uit.

Ohja, vandaag ff geklust aan m'n andere motor :P
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2z84w8n.jpg

12" wielen geplaatst i.p.v. 10" wielen :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-09 01:05
helaas kan ik er morgen ook niet bijzijn. moet helaas nog te veel doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonDennis
-tom-562 schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 20:16:
Klinkt lekker! Die RSV Mille blijft imo een vrij tijdloze motor, zelfs nu ziet het apparaat er niet echt ouderwets uit.

Ohja, vandaag ff geklust aan m'n andere motor :P
[afbeelding]

12" wielen geplaatst i.p.v. 10" wielen :P
Thanks! En dat is 1 van dé redenen dat ik er 1 gekocht heb 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence
  • Laatst online: 11:34

Exigence

dnkroz

Helaas ga ik er morgen niet meer bij zijn. Beetje combinatie van factoren:
- weersvoorspelling (geen zin om al nat aan te komen)
- algehele malaise (halve griep :P)
- vriend van mij gaat emigreren en wil morgen op het laatste moment nog wat leuks doen

Heel veel plezier voor diegenen die morgen rijden! Ik hoop dat het meevalt met het weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
stelletje afzeggers!!!!!

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL

XBL

Sjaak afhaaks :P. Ik trouwens ook een ketting die het wel een beetje heeft gehad... maar rij nog wel mee, zien we dan wel weer ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-08 18:28
Ik moet me helaas afmelden ivm griep. Veel plezier iedereen!

Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:19
Het zonnetje schijnt nu hier, zou leuk zijn als dat de rest van de dag bleef! Tot straks voor de mensen die wel komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
(overleden)
Tankiej schreef op zondag 23 maart 2014 @ 08:07:
Het zonnetje schijnt nu hier, zou leuk zijn als dat de rest van de dag bleef! Tot straks voor de mensen die wel komen :+
klaar maken dan kom ik er ook zo aan, oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Tankiej schreef op zondag 23 maart 2014 @ 08:07:
Het gaat aardig weer worden, enkel hier en daar een buitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

Veel plezier op jullie ritje, ik rijd er eentje met mijn zwager en iemand die ik (nog) niet ken.
Rondje over de Peel en langs de maas.
Hopen dat we het droog houden.

Meteen een testje voor de osmand app of die een beetje over weg kan met een gpx track.
Ben benieuwd. 8)

[ Voor 24% gewijzigd door Bommes op 23-03-2014 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-09 20:28
Wel fotoś maken hè jongens!

Kon er helaas niet bij zijn (Geen motor atm) ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
Decoy na 6km op z'n plaat :+
Z'n knipperlicht is aardig gewond nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ai, zelf niet gewond dus

[ Voor 11% gewijzigd door Ghostrider op 23-03-2014 12:46 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-09 15:18
Maegrim schreef op zondag 23 maart 2014 @ 12:44:
Nat wegddek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Koude banden denk ik... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:13
en "tof" doen ;-)

viel het mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over koude banden gesproken 8)7 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-09 14:14
Het is vast al eens besproken, maar ik kwam vorige week het volgende tegen. Onderweg van m'n werk naar huis is er bij de oprit naar de A27 (of A28, not sure :+ ) een doseringsinrichting. Stoplichtje, flitspaaltje. Je komt aanrijden, lichtje gaat even op groen en je kan gaan. Maarrrr het lijkt wel of de motor niet herkend wordt. Ik sta te wachten, 2 auto's mogen al voor ik kan (volgens mij dankzij de auto achter mij). Kan dit? En zo ja, als de verkeerslichten m'n motor niet herkennen, doet de flitspaal dat dan wel? Of moet ik gewoon door rood knallen daar? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
wd200 schreef op zondag 23 maart 2014 @ 13:09:
[...]

en "tof" doen ;-)

viel het mee ?
Tof doen? :? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Lijkt me niet prettig, onwel worden op de motor :X
AlterMann schreef op zondag 23 maart 2014 @ 13:55:
Het is vast al eens besproken, maar ik kwam vorige week het volgende tegen. Onderweg van m'n werk naar huis is er bij de oprit naar de A27 (of A28, not sure :+ ) een doseringsinrichting. Stoplichtje, flitspaaltje. Je komt aanrijden, lichtje gaat even op groen en je kan gaan. Maarrrr het lijkt wel of de motor niet herkend wordt. Ik sta te wachten, 2 auto's mogen al voor ik kan (volgens mij dankzij de auto achter mij). Kan dit? En zo ja, als de verkeerslichten m'n motor niet herkennen, doet de flitspaal dat dan wel? Of moet ik gewoon door rood knallen daar? :?
Ik ben vorig jaar eens behoorlijk te hard langs zo'n flitspaal bij zo'n doseerstreek gereden (ik had 'm niet gezien, en ging volgas de snelweg op :P) maar ik heb nooit een boete gehad :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Voor de rest alles ok?

spoiler:
En heeft iemand het op camera? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Gewoon niet over de detectielussen rijden.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Alweer :/ Dit is al de vijfde in de korte tijd, gaat lekker zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
(overleden)
Even geduld de politie is aan het pennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versteegrob schreef op zondag 23 maart 2014 @ 15:10:
[...]

Alweer :/ Dit is al de vijfde in de korte tijd, gaat lekker zo.
We zijn er nog niet ;)

Jaarlijks vallen er onder 350.000 motorrijders gemiddeld zo’n 55 dodelijke slachtoffers en 1.100 ernstig gewonden. „Het schommelt nogal, maar duidelijk is dat de meeste slachtoffers in april vallen als de lente begint. Nu met de mooie maartmaand schuift dat naar voren en is er nu al sprake van wat wij het ’koud-opstaprisico’ noemen”, zegt Patrick Ruggebregt van de Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Verkeersveiligheid (SWOV). „Het aantal doden is ongeveer 10%van het totale aantal verkeersdoden, wat zeer hoog is omdat motorrijders verantwoordelijk zijn voor slechts 1% van het totaal aantal reizigerskilometers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

Ik ben weer veilig thuis in ieder geval.
Iets over de 200 km gereden, hebt het behoorlijk koud gehad ondanks thermo ondergoed en dikke winter jas en handschoenen.
Ook nog een flinke bui over ons heen gekregen en mijn 15 jaar oude jaar oude MQP jas is dus echt niet meer waterdicht.
Door de bui ben ik niet nat geregend maar mijn jas was wel nat genoeg om het daarna nog kouder te krijgen.

Even goed wel met plezier kunnen rijden weer, toch had ik liever afgelopen donderdag gereden en vandaag gewerkt.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Hoe ging de .gpx?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL

XBL

Erasmo schreef op zondag 23 maart 2014 @ 14:13:
[...]

Voor de rest alles ok?

spoiler:
En heeft iemand het op camera? :P
Ik was op dat moment de groep ff kwijt, dus hopelijk had iemand anders z'n camera aan. Ik heb wel een andere mooie actie van Decoy op film: dom wijf loopt zonder te kijken de straat op en Decoy (rijdt voor mij) trekt ff z'n gas open. Genieten.

Verder was het een mooi ritje :). Thnx voor het organiseren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
waar blijven de filmpjes? :+

Hier mijn enige foto :> even een momentje zelfreflectie, waarom er alweer 3 mensen kwijt zijn :z

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EKsPapD.jpg

[ Voor 73% gewijzigd door Maegrim op 23-03-2014 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL

XBL

Kwam omdat Decoy ff stil moest staan :P.

Ik heb geen foto's, wel de nodige videobeelden. Zal straks ff een stukje online zetten. Een volledige edit komt nog wel een keer.

EDIT: Bij deze.

[YouTube: http://youtu.be/2bp5O_6Wjus]

[ Voor 15% gewijzigd door XBL op 23-03-2014 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Laatst online: 23-09 18:19
*snip*

[ Voor 98% gewijzigd door azerty op 07-01-2015 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
(overleden)
zo thuis.

eindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
XBL schreef op zondag 23 maart 2014 @ 18:23:
Kwam omdat Decoy ff stil moest staan :P.

Ik heb geen foto's, wel de nodige videobeelden. Zal straks ff een stukje online zetten. Een volledige edit komt nog wel een keer.

EDIT: Bij deze.

[video]
Leuk :P Wanneer is er weer een meeting? Over twee weekjes heb ik mijn motor dus dan doe ik graag een keertje mee, als het mag :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
(overleden)
Versteegrob schreef op zondag 23 maart 2014 @ 19:06:
[...]

Leuk :P Wanneer is er weer een meeting? Over twee weekjes heb ik mijn motor dus dan doe ik graag een keertje mee, als het mag :>
niemand houd je tegen :+ zorg alleen wel dat je de route kent. en misschien zorgen dat het followup systeem de volgende keer bij iedereen bekend is. en de achterrijder het nr. van de voorrijder heeft in het geval van schuivertjes O-) of weigerende benzinepomp }:|. net zoals baksteen gewijs rijden. ipv. naast elkaar.

maar verder wel een mooi dagje _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Waren jullie met een motor of 8? Dat moet toch wel bij elkaar kunnen blijven toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
(overleden)
het was iets met een flitspaal van voren :+
een auto die klaarstond om mij tegemoet te komen.
een poging tot remmen actie. maar voor mijn voorveren ook maar iets deden gleed alles al door.
en als je dan ondertussen al wat naar rechts gaat. dan kan je het wel raden.

gevalletje van noppen als normale banden behandelen op nat glad wegdek. maar binnen 2 minuten reden we alweer. _O-

valbeugel opgeschuurd. en achterrem pedaal verbogen en daarna weer terug gebogen. en een schaafplekje op mijn handkap.

broek bij mijn rechter bovenbeen aan de zijkant een klein schuurplekje. en de elleboog van mijn jas een plekje. helm nog volledig intact net zoals mijn handschoenen en laarzen.

en bijna voor het eind van de rit stopte mijn benzinepomp ermee. en heb ik iedere 3L weer moeten tanken. kleine 30km :')

[ Voor 27% gewijzigd door DECOY88 op 23-03-2014 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
(overleden)
Dacuuu schreef op zondag 23 maart 2014 @ 19:20:
Waren jullie met een motor of 8? Dat moet toch wel bij elkaar kunnen blijven toch?
kunnen en doen is wat anders :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
DECOY88 schreef op zondag 23 maart 2014 @ 19:28:
[...]

kunnen en doen is wat anders :+
Niks voor mij dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
(overleden)
follow up systeem werd niet gebruikt. dus regelmatig dat er gewoon maar doorgereden werd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Dacuuu schreef op zondag 23 maart 2014 @ 19:20:
We waren met z'n elven! Vandaag is laten zien dat je dan niet altijd bij elkaar kan blijven :+

Maar was een tof ritje! Weer viel ook heel erg mee, paar drupjes gehad, maar voor de rest veel zon! Wel jammer dat het wegdek bij veel van die kleinere weggetjes niet echt top was (nog zacht uitgedrukt). Misschien dat je daar met een allroad minder van merkt, maar het was op m'n SV toch niet altijd even prettig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
(overleden)
Tankiej schreef op zondag 23 maart 2014 @ 19:45:
[...]
Misschien dat je daar met een allroad minder van merkt, maar het was op m'n SV toch niet altijd even prettig :P
die had last van die knappe weg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
DECOY88 schreef op zondag 23 maart 2014 @ 19:47:
[...]

die had last van die knappe weg :+
Ja, waar je mij bijna ook onderuit kegelde. Gelukkig kwam het niet zover :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL

XBL

DECOY88 schreef op zondag 23 maart 2014 @ 19:10:
[...]

niemand houd je tegen :+ zorg alleen wel dat je de route kent. en misschien zorgen dat het followup systeem de volgende keer bij iedereen bekend is. en de achterrijder het nr. van de voorrijder heeft in het geval van schuivertjes O-) of weigerende benzinepomp }:|. net zoals baksteen gewijs rijden. ipv. naast elkaar.

maar verder wel een mooi dagje _O-
[YouTube: http://youtu.be/L4XRsX32qa0]

Voor de rest heb ik geen boeiende losse dingetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
(overleden)
XBL schreef op zondag 23 maart 2014 @ 20:02:
[...]

[video]

Voor de rest heb ik geen boeiende losse dingetjes.
heb je nou het boeiendste eruit geknipt? hij start 2 min niet. ik doe mijn handschoen aan en hij werkt weer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL

XBL

Toen filmde ik niet ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
(overleden)
|:( wat moeten we daar nou mee |:(

zoek dat vrouwtje eens op O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Yes! Weer 400KM de glimmende vieze kant boven gehouden :+

Zojuist de 204.000KM aangetikt op de teller. Heb daar zelf maar 9000 van gereden

Was een gezellige rit. Veel droog wegdek met leuke bochten gezien. Helaas wel teveel mensen die de motorrijder achter hun niet in de gaten houden... Ben nog nooit zo veel mensen kwijt geraakt op een dag. En een voorrijder die de route niet weet helpt ook niet echt natuurlijk O-)
ohw ja, ik heb me niet met forumnaam voorgesteld geloof ik. De oude rode K1100 is mijn motor Afbeeldingslocatie: http://www.motormeuk.nl/www/smilies/crossy.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
(overleden)
schuivertje heeft wel 51 seconden geduurd _/-\o_ tussen vallen en wegrijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence
  • Laatst online: 11:34

Exigence

dnkroz

DECOY88 schreef op zondag 23 maart 2014 @ 20:26:
schuivertje heeft wel 51 seconden geduurd _/-\o_ tussen vallen en wegrijden
GPS log geanalyseerd? :+

Vond het jammer dat ik er niet bij kon zijn. Ook blij dat ik niet gegaan ben, want ondanks dat ik vandaag weinig heb gedaan ben ik helemaal naar de klote.... ;(

[ Voor 27% gewijzigd door Exigence op 23-03-2014 20:29 ]

Pagina: 1 ... 46 ... 139 Laatste

Dit topic is gesloten.