De Blik op de weg keer niks, agent op 1200GS hield me aan waarna de bijbehorende Volvo met cam stopte

Ik reed met LED knippers die schijnbaar niet zichtbaar waren vanachter (dus ze dachten dat ik kruising na kruising laks mn knippers niet gebruikte

)
Snelheid van 150 was geen probleem (lege snelweg)
De andere keer op diezelfde lege snelweg op zondag, reed met een maatje en werden in gehaald door een hard rijdende blonde chick in een Volvo en een Vectra.
Wij gewoon met het tempo mee en erlangs.
Ging mevr schijnbaar niet snel genoeg dus mevr weer erlangs en de vectra ook
Toen wilde ik beide weer inhalen, alleen toen ik links reed bedacht ik me dat ik de afslag ook graag wilde meepakken

dat kon nog wel alleen wel met 150+ net over het witte puntstuk.
Bij stoplicht aangekomen bleken Volvo en Vectra achter
Een blik in de spiegel gaf antwoord: meneer vectra was agent en zat achter mevrouw volvo aan voor aso rijgedrag
Even verderop waren wij gestopt (startpunt van ritjes vaak) en was het natuurlijk mijn beurt.
Meneer agent is zelf ook motoragent/motorrijder en snapte het wel wat we deden (inhalen en op snelheid mee) maar "die bocht.... Zo doen we dat niet he?"
Gedraag je en laat ik het niet weer zien luidde het en we mochten weer verder.
Nou was het ook wel aso en ben er ook niet trots op.. En flik ik zoiets normaal niet (ja ja cliché maar is gewoon zo) maar zo kan het dus ook ipv Wegmisbruikers achtige "deze idioten blabla" taferelen