Ik vind het wel leuk om er een uit te lokken en dan zelf heel kalm wegrijden...Winkiller schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 17:54:
[...]
Moet je je ook nooit door laten verleiden, wordt je houdbaarheids-datum langer door
Maar die hele licht motoren zijn voor Nederland idd niet echt geschikt. Dat is eigenlijk hetzelfde verhaal als de Smart en scooters. Het land is te groot en de steden zijn te klein. En alles zit te dicht op elkaar. Die regels zijn ook in Europees verband bedacht en dan heb je altijd het risico dat iets voor het ene land onhandig uitpakt. Maar in de grotere Europese landen zijn lichte motoren, scooters en piepkleine auto's weer veel populairder dan in Nederland. Als ik in Parijs of London zou wonen, had ik misschien ook wel een scooter of een lichte motor voor erbij gehad. Veel handiger om je mee voort te bewegen. Maar in Nederland willen we er meteen mee de snelweg op en dat is weer een beetje lastig met die dingen. Net als de BMW C1, ideaal ding voor in de (grote) stad en lokaal verkeer, maar snelweg is een toer...het ding kan net 125. Voor Nederland dus onhandig, maar Nederland is maar klein; in de rest van Europa zijn ze er blij mee/ hebben ze die regelingen al jaren.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.