Het grote motortopic deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 139 Laatste
Acties:
  • 434.604 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:08
Auto is 12 volt en die van een motor ,zover ik weet, 6 volt.
Lijkt me geen goed idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12

Chakotay

Lick here to continue

tlpeter schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 14:06:
Auto is 12 volt en die van een motor ,zover ik weet, 6 volt.
Lijkt me geen goed idee :)
De meeste motoren hebben ook 12V. 24V auto-accu's komen wel voor :P

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
24V hebben ook vrachtwagens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:08
Chakotay schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 14:13:
[...]

De meeste motoren hebben ook 12V. 24V auto-accu's komen wel voor :P
Dan heb ik het mis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:00

Bommes

Capo del formaggio

Zag deze liggen bij de automaterialenzaak gisteren:
http://www.minijumpstarter.com
69 euro en volgens hun zelfs een auto mee te starten met de auto accu verwijderd.
Door de USB uitgangen ook nog te gebruiken als powerbank voor je tablet of telefoon.

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-09 15:48

EgoPro

Time is an illusion.

Denk erom dat als je een auto-accu en een auto met draaiende motor over je motoraccu zet dat er behoorlijk grote stromen gaan lopen. De interne weerstand van een accu is bijna niks. Op die manier verleng je de levensduur van je accu niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 07:23
Ben ook toe aan een nieuwe accu. Ik denk er ook aan een acculader erbij te nemen. Heeft iemand nog tips wat betreft de aanschaf van beide producten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:00

Bommes

Capo del formaggio

EgoPro schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 16:47:
Denk erom dat als je een auto-accu en een auto met draaiende motor over je motoraccu zet dat er behoorlijk grote stromen gaan lopen. De interne weerstand van een accu is bijna niks. Op die manier verleng je de levensduur van je accu niet.
Dat kun je wel compenseren door een setje dunne en lange kabels te gebruiken.

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Verbaast me elk jaar weer dat veel mensen met een druppellader een defecte accu hebben. Ik heb zonet de accu weer aangesloten op me GSX-R en na een seconde te starten was die weer aan...

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-09 20:34

-tom-562

Oliesjeik

Hmm which reminds me, morgen ff de druppellader (optimate blablabla) afkoppelen van de GSX-R, die hangt al meer als een maand aan de lader. Ik haal 'm er een week of 4 af, en dan sluit ik 'm weer aan. Voor m'n gevoel is dat beter als continu aan de druppellader

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

-tom-562 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 17:57:
Hmm which reminds me, morgen ff de druppellader (optimate blablabla) afkoppelen van de GSX-R, die hangt al meer als een maand aan de lader. Ik haal 'm er een week of 4 af, en dan sluit ik 'm weer aan. Voor m'n gevoel is dat beter als continu aan de druppellader
Als het goed is gaat je optimate nadat hij hem opgeladen heeft in 'maintain' mode waar hij niet continu blijft laden..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-09 23:14
Deze in plaats van de Transalp :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pA9yZO4l.jpg

Xenon, hutkoffer (met led achterlicht), verstelbaar ruitje, handvatverwarming :)

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Ricepuppet schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 15:16:
[afbeelding]

Andere manier van construeren proberen wat betreft de SJ1000 action cam. Zat eerst bovenop, maar ving een hoop wind.

Vanmiddag bedacht; een stekkerplug uit elkaar halen - zodat deze zo licht mogelijk word - en dan met outdoor 3M tape vastmaken. De houder van de action cam in de stekkerplug geboord en een veiligheidstouw vastgemaakt aan de plug en ergens aan een ring in de helm.

Van de week maar eens kijken hoe het rijd :)
hoe zit die mount aan de helm vast?

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-09 00:56

XBL

ToolkiT schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 19:23:
[...]

Ik gok met outdoor 3M tape :P.
Spiller schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 19:22:
[afbeelding]

Xenon, hutkoffer (met led achterlicht), verstelbaar ruitje, handvatverwarming :)
Nice!

[ Voor 102% gewijzigd door XBL op 14-02-2014 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

En de terreinwagens van defensie.

Vandaag een Schuberth C3 met communicatie aangeschaft, was even diep in de buidel tasten maar met 700km per week wel een goede aankoop.

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Nu online
En hoe bevalt de C3? Ik kijk ook nog steeds naar een Schuberth, maar vind ze wel erg duur. Welke communicatie opties heb je erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domih
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-09 17:25

Domih

Domih.

Vandaag weer lekker met de motor naar het werk geweest, was heel mooi weer sinds een aantal dagen. Ik hunker naar de zomer!! Dan ben ik ook 20 geworden en mag ik op voor mijn 35KW rijbewijs op gaan. Wil dan gaan voor een snelle, sportieve maar niet te dure motorfiets. Iemand advies

Apple Carplay/Android Auto voor BMW/MINI/Audi/Mercedes: Nextgearmedia.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nero22
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 07:34
Gister mijn kleine Ninja opgehaald! De eerste paar meter zat ik met zweethandjes aan het stuur, haha, maar het reed erg fijn! Mooie omweg naar huis gereden achter mijn vader (in de auto) aan. Vandaag nog maar eens een stukje rijden om wat te wennen voordat ik hem mee naar de studie ga nemen. :)

Gister trouwens ook voor het eerst in de regen gereden. 's Avonds... Ik schrok er van hoe weinig je ziet als je het vizier dicht hebt of als je een bril op hebt met vizier open. Heb mijn bril maar af gedaan en ben met open vizier gaan rijden. Stukkie minder comfortabel, maar wel een heel stuk veiliger!

It's funny. But not ha-ha funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL
  • Laatst online: 02-09 00:56

XBL

Nero22 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 10:36:
Gister trouwens ook voor het eerst in de regen gereden. 's Avonds... Ik schrok er van hoe weinig je ziet als je het vizier dicht hebt of als je een bril op hebt met vizier open. Heb mijn bril maar af gedaan en ben met open vizier gaan rijden. Stukkie minder comfortabel, maar wel een heel stuk veiliger!
Als ik m'n bril zou afzetten (nuja, draag meestal contactlenzen), dan zou ik volgens mij nooit levend thuis komen :P.

Maar goed. Je moet je vizier goed schoonhouden als je in het donker en in de regen rijdt. Dan kan je prima met gesloten vizier rijden, wat wel zo fijn is als het met bakken uit de lucht komt. En op hogere snelheden ook wel fijn, omdat rommel en regen soms best hard aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domih

Domih

Domih.

Gister mijn kleine Ninja opgehaald! De eerste paar meter zat ik met zweethandjes aan het stuur, haha, maar het reed erg fijn! Mooie omweg naar huis gereden achter mijn vader (in de auto) aan. Vandaag nog maar eens een stukje rijden om wat te wennen voordat ik hem mee naar de studie ga nemen. :)

In de regen rijden is inderdaad heel vervelend, niet omdat je nat wordt, maar omdat je zicht gewoon echt zwaar beperkt. Doe mij maar lekker zonnig :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:52

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Domih schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 10:13:
Vandaag weer lekker met de motor naar het werk geweest, was heel mooi weer sinds een aantal dagen. Ik hunker naar de zomer!! Dan ben ik ook 20 geworden en mag ik op voor mijn 35KW rijbewijs op gaan. Wil dan gaan voor een snelle, sportieve maar niet te dure motorfiets. Iemand advies
35KW en snel gaan niet samen in 1 zin ;)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:49
Tylen schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 11:21:
[...]

Het is maar wat je persoonlijk snel vindt. Een R1 is snel. Alleen kan een GS500 met 35KW door een ander ook als snel ervaren. GS500 is een volgens velen een betrouwbaar fietsje, redelijk goedkoop aan te komen en veel onderdelen beschikbaar.
en een redelijk actief topic op het motorforum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:25

mphilipp

Romanes eunt domus

[...]
Nou...een brommertje met 46pk is best snel. Ik zou wel een scootmobiel willen hebben met zoveel vermogen... :+

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 12:54
ToolkiT schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 19:23:
[...]

XBL schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 19:37:
[...]

Ik gok met outdoor 3M tape :P.
En nu ook met wat lijmpistool lijm aan de randen. Hij heeft in elk geval de storm van vanochtend ook overleefd, dus dat ding zit vast genoeg iig :)

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GBTW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-09 19:43
Spiller schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 19:22:
[afbeelding]

Sterkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:15

Heb je wel een pinlock op je vizier zitten? Is anders wel aan te raden. Ik reed nooit met open vizier terwijl het regende, en heb daar overigens ook nog nooit last van gehad. Het zicht wordt vooral door de regen minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domih

Domih

Domih.

[...]

Daar ben ik het mee oneens, vooral omdat snel een relatief begrip is. Voor mij is 180km/u al snel, omdat ik een 125CC motor heb die 115 haalt met wind mee zeg maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 11:23

Acid_Burn

uhuh

Care to explain?

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domih

Domih

Domih.

Inderdaad een beetje rare reactie :P

Mooi ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GBTW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-09 19:43
Ik heb een F800GS uit 2012 met 28000km en ben er niet blij mee, balhoofdlagers elke 10000 km, motor valt elke keer uit als je koppeling in knijpt bij het terug schakelen (nu eindelijk dat een beetje weg met een pc5), wiellagers al vervangen en het verbruik is bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Domih schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 13:16:
[...]
Voor mij is 180km/u al snel
Einstein zei toch al dat snelheid relatief is... ;)

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Ik hoorde van een maat van mij dat hij hoorde (jaja :P) dat er op MotorBeurs nieuwe navigatiesystemen worden aangekondigd. Heeft iemand dit ook gehoord, kan er zo niets over terugvinden, maar aangezien ik in de markt ben voor een navigatiesysteem ben ik we benieuwd hiernaar :)

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
Yellowneck schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 15:15:
Ik hoorde van een maat van mij dat hij hoorde (jaja :P) dat er op MotorBeurs nieuwe navigatiesystemen worden aangekondigd. Heeft iemand dit ook gehoord, kan er zo niets over terugvinden, maar aangezien ik in de markt ben voor een navigatiesysteem ben ik we benieuwd hiernaar :)
o interessant :9~ mijn 660 is alweer afgeschreven dus ik ben opzoek naar een opvolger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nero22
Marc Rademaker schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 13:07:
[...]

Heb je wel een pinlock op je vizier zitten? Is anders wel aan te raden. Ik reed nooit met open vizier terwijl het regende, en heb daar overigens ook nog nooit last van gehad. Het zicht wordt vooral door de regen minder.
Ik heb inderdaad een pinlock op mijn vizier. Helaas niet op mijn bril. Gister was gewoon een beetje onhandig uitgewerkt van mij. Eerst vizier dicht/bril op > bril beslaat. Vizier open > bril wordt nat . Vizier weer dicht/bril af > binnenkant vizier is nat. :F

Leermomentje, haha. Net als de wind van vanmiddag. Daaaaaamn. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
(overleden)
Nero22 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 16:43:
[...]

Ik heb inderdaad een pinlock op mijn vizier. Helaas niet op mijn bril. Gister was gewoon een beetje onhandig uitgewerkt van mij. Eerst vizier dicht/bril op > bril beslaat. Vizier open > bril wordt nat . Vizier weer dicht/bril af > binnenkant vizier is nat. :F

vizier open bril nat werkt voor mij het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedr
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:13
[...]

Meeste vizieren kunnen ook een stukje open (en dan bedoel ik eigenlijk net niet dicht). Doe ik meestal in de regen op lagere snelheid om de boel niet te laten beslaan. Op hogere snelheden meestal nergens last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 11:36
Misschien wel wind, maar heb vandaag toch wel weer even een behoorlijk stuk kunnen rijden, komende van een supersport met iets meer windbescherming viel het me reuze mee met wat meer recht op zitten zonder windbescherming.

En snelheid is ook niet alles, elke middencategorie gaat makkelijk over de rijbewijs inlever snelheid ;-)

Persoonlijk heb ik liever iets dat de klinkers uit de straat trekt, dan een enorme top :)

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nero22
Meteen een vraagje. Ik heb vanmiddag wat fotootjes gemaakt, en nu zie ik dat mijn voorste remschijf bruin/oranje is. Ze hebben er afgelopen week nieuwe remblokjes opgezet. Is dit daar een gevolg van?
Het is een groot plaatje, dus klik: http://i.imgur.com/bkvOJWq.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Nu online

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Beetje vliegroest, rem je er zo af.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nero22
Ghostrider schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 16:56:
Beetje vliegroest, rem je er zo af.
Maar... Ik had er al een paar uur mee gereden en had even pauze genomen. Nou ja, zal wel goed komen dan. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domih

Domih

Domih.

Nero22 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 16:56:
Meteen een vraagje. Ik heb vanmiddag wat fotootjes gemaakt, en nu zie ik dat mijn voorste remschijf bruin/oranje is. Ze hebben er afgelopen week nieuwe remblokjes opgezet. Is dit daar een gevolg van?
Mooi ding, Jaloers :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nero22
Thanks. Ik ben er helemaal happy mee! :D Leuk ook om van andere motorrijders gewoon een "zwaai" te krijgen. En kleine kinderen die wijzen, haha. Ja, ik ben helemaal nieuw in het gebeuren dus dat is heel wat. :+

[ Voor 5% gewijzigd door Nero22 op 15-02-2014 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domih

Domih

Domih.

Nero22 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 17:04:
[...]

Thanks. Ik ben er helemaal happy mee! :D Leuk ook om van andere motorrijders gewoon een "zwaai" te krijgen. Ja, ik ben helemaal nieuw in het gebeuren dus dat is heel wat. :+
Haha, ik rijd nu zo'n 5 maanden, en heb er al 10k+ kilometer opzitten :+ Heb dan ook geen autorijbewijs..

Dat zwaaien vond ik ook mooi, tot een vriend van me mijn hele waan verpestte met de volgende zin "Dat doen buschauffeurs ook :? " Toen was het voor mij helemaal verpest :( Ik zwaai nog steeds, maar de meesten denken dat mijn YBR125 een brommer is en zwaaien niet terug :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Nu online

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Goudkleurig kan ook oververhitte remmen zijn. Lopen ze ook aan? Vliegroest is er namelijk met één keer remmen wel vanaf.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nero22
Ghostrider schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 17:17:
Goudkleurig kan ook oververhitte remmen zijn. Lopen ze ook aan? Vliegroest is er namelijk met één keer remmen wel vanaf.
Ik geloof het niet. Moet wel zeggen dat ik lekker rustig heb gereden en nauwelijks hard heb hoeven remmen en dat het dus best roest kan zijn. Het zal allemaal wel meevallen. Ik schrok er net gewoon even van.

WD40 is de oplossing van alles toch? :+

[ Voor 4% gewijzigd door Nero22 op 15-02-2014 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domih

Domih

Domih.

Nero22 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 17:19:
[...]

Ik geloof het niet. Moet wel zeggen dat ik lekker rustig heb gereden en nauwelijks hard heb hoeven remmen en dat het dus best roest kan zijn. Het zal allemaal wel meevallen. Ik schrok er net gewoon even van.

Ik zou oppassen met WD40 in de buurt van je remschijven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedr
Nero22 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 17:19:
[...]

Uiteraard ten overvloede, maar toch omdat 'ie leuk blijft:
Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-M9wUECvgtsA/T74UDOnOozI/AAAAAAAAA_c/lsmMYodF-p0/s1600/engineering-flowchart_thumb2.jpg
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Thedr schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 17:47:
[...]

Uiteraard ten overvloede, maar toch omdat 'ie leuk blijft:
[afbeelding]
:+
:+ Hoe toevallig.

Onderstaande quote uit dat topic is gewoon alles zeggend :P
if it cant be fixed with duct tape, WD40, or a hammer, you're obviously not using enough.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Jolke schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 09:01:
En hoe bevalt de C3? Ik kijk ook nog steeds naar een Schuberth, maar vind ze wel erg duur. Welke communicatie opties heb je erin?
Hij is nu in de aanbieding bij Ter Haar voor €440, dus de helm alleen valt wel mee tegenwoordig.

Ik heb de SRC gekocht:

Afbeeldingslocatie: http://www.schuberth.com/uploads/tx_pxproductview/src_c3_pro.png

Nekkraag eruit, SRC erin en klaar. Past perfect in de helm, zit een FM-radio en bluetooth in en je kan met andere Cardo gebruikers lullen.
[...]

Contactlenzen nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Wat betreft die communicatiemiddelen: Ik heb hier in één van m'n helmen (X-Lite X702) een N-COM systeem zitten en dat bevalt me prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Nu online
Erasmo schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 18:31:
[...]

Hij is nu in de aanbieding bij Ter Haar voor €440, dus de helm alleen valt wel mee tegenwoordig.

Ik heb de SRC gekocht:

[afbeelding]

Nekkraag eruit, SRC erin en klaar. Past perfect in de helm, zit een FM-radio en bluetooth in en je kan met andere Cardo gebruikers lullen.

[...]
€440 valt idd wel mee... wel veel geld. Waar zijn die twee losse pluggen voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonDennis
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-04 00:36
Ghostrider schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 17:17:
Goudkleurig en te warm? Nee.. Dan worden ze blauw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Jolke schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 20:12:
[...]

€440 valt idd wel mee... wel veel geld. Waar zijn die twee losse pluggen voor?
De C2 heeft al een externe antenne in de helm zitten. Die ander is een usb-plug, zo kun je oa de firmware van je helm updaten(het blijft Tweakers hier he :+ ) en je laadt hem er mee op. Ook zit er een verloopje bij van usb naar 3,5mm audiojack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Je moet alleen je helm dan weer gaan opladen. Dat staat me zo tegen. Je moet er steeds aan denken. Ik heb voor mezelf wat dat betreft de bewuste keuze voor iets met een draad gemaakt. Werkt altijd.
Ik heb een tijd de Garmin via BT aan de intercom gehad en dat ging doorgaans goed, maar soms ook niet. Dat hoorde ik alleen maar gekraak als ze iets wilde zeggen. Dat draadloos spul lijkt altijd wel leuk, maar ik haat het als het niet werkt. Want dan moet ik dus weer stoppen, de hele handel uitzetten en weer aan. Dan werkt het ineens weer. Zoals ik al zei, het gebeurt niet vaak, maar met een draad gebeurt het nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GewoonDennis schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 20:24:
[...]

Goudkleurig en te warm? Nee.. Dan worden ze blauw ;)
pin me er niet op vast,

maar metaal verhitten tot 200 word geel,
blauw komt ergens bij de 500/600 celcuis....

geen idee hoe effect dat precies heet, vast wel een mooie chart van te vinden op het net.

echter, het lijkt inderdaad op roest, maar een paar keer hard remmen zou dat wel schoon moeten krijgen.....

-edit-
Colour Formed Approx Temperature C
pale yellow 290
straw yellow 340
dark yellow 370
brown 390
purple brown 420
dark purple 450
blue 540
dark blue 600

is wel voor stainless..

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2014 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Laatst online: 16-09 17:12

Chakotay

Lick here to continue

Nero22 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 16:56:
Apart kleurtje... Vliegroest is meestal niet zo mooi egaal, en is er na 3x remmen inderdaad weer vanaf. Oververhitting door te enthousiast inremmen van nieuwe blokjes worden ze meer blauwig van, heb ik ook wel eens gehad. Heeft het nog wel fatsoenlijke remkracht, of voelt het wat vaag aan?

Is degene die ze vervangen heeft niet overenthousiast geweest met kopervet, waardoor dit op de verkeerde kant van de blokjes terechtgekomen is en over de remschijf verspreid?

Blijf in ieder geval weg van je remmen met de WD40, daar wil je juist geen olie&vet hebben. Voor remmen heb je spuitbussen remmenreiniger (bij elke motorzaak voor teveel geld, of voor 1.50 bij de action), wat juist ontvettend werkt. Probeer dat eens :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Gewoon schoon remmen. Beetje KaWa eigen om duur lijkende "wave" schijven te monteren welke uit goedkoop materiaal bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nero22
Ik weet niet hoe of wat diegene gedaan heeft. De blokjes zijn vervangen voor de aflevering. Kan het ook zijn door de kleur zelf van de blokjes? Als in: zwarte blokjes geven een zwarte waas, en bronskleurige blokjes geeft dit resultaat? Leuke nieuwe accessoire. :P

Ik zal er morgen nog eens naar kijken en wat remproefjes doen, hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Kun je die koperkleurige laag van je schijf wegpoetsen met iets van een goedkope lampolie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nero22
wimmel_1 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 23:05:
Kun je die koperkleurige laag van je schijf wegpoetsen met iets van een goedkope lampolie?
Zo ja, is het gewoon wat troep? Ik heb ook helemaal niet gekeken hoe het eruit zag aan het begin of het einde van de rit. Het viel me pas op toen ik de foto zag. Gek ook dat het niet op de achterkant zit... Zou het dan toch het nieuwe blokje zijn? Die foto is gemaakt nadat ik al een uur of 2 gereden had.

[ Voor 6% gewijzigd door Nero22 op 15-02-2014 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
(overleden)
Nero22 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 23:12:
[...]
Zo ja, is het gewoon wat troep? Ik heb ook helemaal niet gekeken hoe het eruit zag aan het begin of het einde van de rit. Het viel me pas op toen ik de foto zag. Gek ook dat het niet op de achterkant zit... Zou het dan toch het nieuwe blokje zijn? Die foto is gemaakt nadat ik al een uur of 2 gereden had.
maak morgen eens wat foto's van dichterbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Nu online

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Lampolie???!!! Serieus gebruik enkel remmenreiniger.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
(overleden)
Ghostrider schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 23:56:
Lampolie???!!! Serieus gebruik enkel remmenreiniger.
inderdaad. lampenolie laat een vettig laagje achter ideaal voor je velgen en achterbrug. aangezien de bende niet meer kan hechten. maar je remblokken glijden er ook over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

DECOY88 schreef op zondag 16 februari 2014 @ 00:12:
[...]

inderdaad. lampenolie laat een vettig laagje achter ideaal voor je velgen en achterbrug. aangezien de bende niet meer kan hechten. maar je remblokken glijden er ook over.
Als er al kopervet op een remschijf zit .... Maar ik denk dat je niet helemaal snapt wat ik bedoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
(overleden)
wimmel_1 schreef op zondag 16 februari 2014 @ 00:25:
[...]

Als er al kopervet op een remschijf zit .... Maar ik denk dat je niet helemaal snapt wat ik bedoel
tuurlijk wel. maar anders moet je alsnog met remmenreiniger erachteraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Misschien zijn er hier mensen met ideeën voor ik op Motor-forum ga posten ( that is a long long time ago... )

Gezocht, een motor voor mijn vriendin...

- Ze wil slechts een klein beetje voorover leunen, de VFR800i was net iets te veel op de polsen.
( bochten gingen super, vertrouwen was super, etc. )

- Ze wil iets meer been ruimte, ze kreeg wat last van haar knieen op de VFR800i. Dit is op te lossen met het verzetten van pedalen, maar dat is op de vfr niet echt te doen.

- Ze wil niet zo recht op zitten als op haar Bandit 1200 en Bandit 600 want de wervelingen zijn niet fijn en door het flexibele frame en/of het ver van het voorwiel af zitten is er weinig vertrouwen met sturen.

- Ze is verliefd op de Street triple 675, laag zwaarte punt, fijn karakter van de motor etc maar vol in de wind.... ( Zo ook de superduke 990, maar die is iets te bokkerig voor der )

- Ze heeft een hekel aan hoogtoerig jakkeren, de 800, de 675, de 1200 reden prima, 600cc 4 cylinder is 10x niets....

- BMW boxer blok vind ze niets

Ik heb het opgegeven :+

( nee geen gold wing etc. FJR is te groot/lomp , etc. ze is 1.74 met minder als 60kg dus moet geen aan-het-stuur-hang-fladder-fiets worden ;) ) Mijn GSXR1000k5 vond ze te klein en te snel. 1000RR07 teveel op de polsen, etc. GSXR750 van 2001 vond ze fijn maar teveel op de polsen, teveel race, te weinig toer gericht.
CBR600F van 2003 ofzo vond ze te saai qua motor karakter.

Zucht LOL

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:39

4x2

lộn xộn quá

Mn deauville is een laagtoerige tourmotor die kleiner is dan een FJR :+

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:03

DinX

Motormuis

Belangrijkste vraag: budget?

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Capo schreef op zondag 16 februari 2014 @ 09:57:
Misschien zijn er hier mensen met ideeën voor ik op Motor-forum ga posten ( that is a long long time ago... )

Ga het nou niet aan andere mensen vragen, want dan krijg je weer 40.000 dingen waar je niets aan hebt. Voor zoiets is dan die motorbeurs weer uitermate geschikt; daar staat van alles opgesteld en kun je zien/ruiken/voelen hoe je is.

Als ze zo precies weet wat ze niet wil, moet ze zelf maar langs al die motoren gaan lopen om te zien wat haar dan wel/niet bevalt. Aan anderen vragen is nooit een oplossing. Ze weet waarschijnlijk zelf wel wat ze wil, laat het haar dan ook uitzoeken. Simpel zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:03

DinX

Motormuis

mphilipp schreef op zondag 16 februari 2014 @ 10:22:
[...]

Ga het nou niet aan andere mensen vragen, want dan krijg je weer 40.000 dingen waar je niets aan hebt. Voor zoiets is dan die motorbeurs weer uitermate geschikt; daar staat van alles opgesteld en kun je zien/ruiken/voelen hoe je is.

Als ze zo precies weet wat ze niet wil, moet ze zelf maar langs al die motoren gaan lopen om te zien wat haar dan wel/niet bevalt. Aan anderen vragen is nooit een oplossing. Ze weet waarschijnlijk zelf wel wat ze wil, laat het haar dan ook uitzoeken. Simpel zat.
Klopt, en met 1.74 kan je op zo goed als elke motor terecht. De meeste populaire "grote" fietsen kan je vaak ook een heel stuk verlagen. Gewicht lijkt me imho ook niet zoveel uitmaken zolang je maar met 2 voeten aan de grond kan. Eens je rijdt merk je er toch niks van. In je voorbeeld boven bijvoorbeeld, die FJR. Als je er op de parkeerplaats mee bezig bent lijkt hij inderdaad heel zwaar, maar zodra hij aan het rollen is stuurt die als een veertje.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Iemand hier nog leuke ideen voor een rit in de regio van Boullion (ard.) ? Wil daar een weekend gaan rondkarren met 30 man.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:36

empy

Rijdt rondjes

....
Zelf rijd ik met mijn 1,74m lengte (wel met korte beentjes :+ ) en iets minder dan 60 kilo heerlijk op mijn F650CS. Ik vind 'm prettiger rijden dan mijn lesmotor (cbf500) of de pc800 van mijn stiefvader.
Het stuurt makkelijk en is niet zo log, en het is een van de fietsen waar ik fatsoenlijk met mijn voeten bij de grond kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:18

Youk

Volvo For Life

- Ze wil slechts een klein beetje voorover leunen, de VFR800i was net iets te veel op de polsen.

- Ze wil iets meer been ruimte, ze kreeg wat last van haar knieen op de VFR800i. Dit is op te lossen met het verzetten van pedalen, maar dat is op de vfr niet echt te doen.

...
Zelf heb ik ook een VFR800Fi en met mijn 1,93 m en lange benen heb ik nergens last van, dus dit snap ik niet zo goed. Een Blackbird daarentegen is voor mij te klein, daar zat ik klem tegen de kuip met mijn knieën en toen had ik zelfs nog geen motorbroek aan met bescherming. Eventueel een iets hoger zadel of aftermarket steps kunnen wel een oplossing zijn naar de gewenste houding.

Ook wat betreft het voorover leunen valt de VFR goed mee vind ik, maar hier kunnen mijn lange armen natuurlijk een grote rol in spelen. Met een SBK kit kan je rechtop zitten, maar als ik je goed snap is dat dan weer te recht. Voor de VFR zijn ook wel hogere clipons te vinden, dan kom je tussen beide uit, misschien wel ideaal.

Volvo Classic Club Belgium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
5.5k
mphilipp schreef op zondag 16 februari 2014 @ 10:22:
[...]

Misschien komen andere mensen met motoren aangedragen waar we zelf niet aan gedacht hebben. Simpel zat.

En het enigste waar de motorbeurs nog leuk voor is, is voor gezinnen, om daar met hun kinderwagen in de weg te lopen terwijl de vader naar motoren kijkt die hij van moeders de vrouw niet meer mag rijden en dankzij de kinderen niet kan betalen. Neuken en genaaid worden of motor rijden. Klote beurs.
empy schreef op zondag 16 februari 2014 @ 11:03:
[...]

Zelf rijd ik met mijn 1,74m lengte (wel met korte beentjes :+ ) en iets minder dan 60 kilo heerlijk op mijn F650CS. Ik vind 'm prettiger rijden dan mijn lesmotor (cbf500) of de pc800 van mijn stiefvader.
Het stuurt makkelijk en is niet zo log, en het is een van de fietsen waar ik fatsoenlijk met mijn voeten bij de grond kan.
Die F650 moet ze toch eens proberen inderdaad.

Ook de ER6F moet ze eens op proefzitten

Probleem word denk ik vermogen te weinig ( op de snelweg 2x terug moeten schakelen etc )
Youk schreef op zondag 16 februari 2014 @ 11:04:
[...]

Zelf heb ik ook een VFR800Fi en met mijn 1,93 m en lange benen heb ik nergens last van, dus dit snap ik niet zo goed. Een Blackbird daarentegen is voor mij te klein, daar zat ik klem tegen de kuip met mijn knieën en toen had ik zelfs nog geen motorbroek aan met bescherming. Eventueel een iets hoger zadel of aftermarket steps kunnen wel een oplossing zijn naar de gewenste houding.

Ook wat betreft het voorover leunen valt de VFR goed mee vind ik, maar hier kunnen mijn lange armen natuurlijk een grote rol in spelen. Met een SBK kit kan je rechtop zitten, maar als ik je goed snap is dat dan weer te recht. Voor de VFR zijn ook wel hogere clipons te vinden, dan kom je tussen beide uit, misschien wel ideaal.
Toevallig vanmorgen zitten kijken wat we aan de vfr kunnen doen, stepjes kunnen omlaag inderdaad.
Superbike stuur was een no go maar hogere clipons misschien wel. Wist niet dat die bestonden.

[ Voor 42% gewijzigd door Capo op 16-02-2014 12:21 ]

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
(overleden)
Capo schreef op zondag 16 februari 2014 @ 12:16:
[...]

5.5k

[...]

Misschien komen andere mensen met motoren aangedragen waar we zelf niet aan gedacht hebben. Simpel zat.

En het enigste waar de motorbeurs nog leuk voor is, is voor gezinnen, om daar met hun kinderwagen in de weg te lopen terwijl de vader naar motoren kijkt die hij van moeders de vrouw niet meer mag rijden en dankzij de kinderen niet kan betalen. Neuken en genaaid worden of motor rijden. Klote beurs.

[...]

Die F650 moet ze toch eens proberen inderdaad.

Ook de ER6F moet ze eens op proefzitten

Probleem word denk ik vermogen te weinig ( op de snelweg 2x terug moeten schakelen etc )

[...]

Toevallig vanmorgen zitten kijken wat we aan de vfr kunnen doen, stepjes kunnen omlaag inderdaad.
Superbike stuur was een no go maar hogere clipons misschien wel. Wist niet dat die bestonden.
vermogen te weinig? koop een leuke 650 v-twin zijn er in vele soorten en maten. dan kan je in de hoogste versnelling gewoon vanaf 3500 rpm doortrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Capo schreef op zondag 16 februari 2014 @ 12:16:
[...]
Snap ik, maar dit soort vragen komen 10.000x langs en ik heb nog nooit het idee gehad dat het iemand dichter bij een oplossing bracht. Hooguit 100 nieuwe opties erbij ;)
Inderdaad, maar er staan ook zo'n beetje alle motoren die er te koop zijn. En waarom de andere mensen er lopen laat me koud. Als ik een motor zou zoeken en geen idee had welke, zou ik daar gaan struinen. Alleen IK kan beslissen wat IK leuk vind, niet een ander. Iedereen heeft zijn eigen overwegingen, dus krijg je steeds een welles/nietes spelletje bij elke suggestie die iemand doet.

Maar ik heb geen motor nodig, dus ga je gang. Eigenlijk toont deze 'discussie' al aan dat er veel teveel opties zijn... :+ En buiten de zaken die je noemde, weet ik zeker dat er in het hoofd van je vriendin nog 1000 andere eisen en wensen leven. Vandaar dus: laat haar zelf kijken, desnoods op die beurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nero22
Vanmorgen nog even gekeken naar de remschijf en het zag er gewoon heel normaal uit. Misschien kwam het door de stand van het wiel en het licht, of zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Ze wil niet zo recht op zitten als op haar Bandit 1200 en Bandit 600 want de wervelingen zijn niet fijn en door het flexibele frame en/of het ver van het voorwiel af zitten is er weinig vertrouwen met sturen.

- Ze is verliefd op de Street triple 675, laag zwaarte punt, fijn karakter van de motor etc maar vol in de wind.... ( Zo ook de superduke 990, maar die is iets te bokkerig voor der )

- Ze heeft een hekel aan hoogtoerig jakkeren, de 800, de 675, de 1200 reden prima, 600cc 4 cylinder is 10x niets....

- BMW boxer blok vind ze niets

Ik heb het opgegeven :+

( nee geen gold wing etc. FJR is te groot/lomp , etc. ze is 1.74 met minder als 60kg dus moet geen aan-het-stuur-hang-fladder-fiets worden ;) ) Mijn GSXR1000k5 vond ze te klein en te snel. 1000RR07 teveel op de polsen, etc. GSXR750 van 2001 vond ze fijn maar teveel op de polsen, teveel race, te weinig toer gericht.

Zucht LOL
F800S ST of GT. GT zo´n beetje de beste concurent voor de VFR800 en komt het meeste overeen

geen idee welke prijs klasse je overweegt, maar een S of ST zijn al langer in omloop dus wellicht te vinden binnen budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 16 februari 2014 @ 14:39:
[...]

F800S ST of GT. GT zo´n beetje de beste concurent voor de VFR800 en komt het meeste overeen

geen idee welke prijs klasse je overweegt, maar een S of ST zijn al langer in omloop dus wellicht te vinden binnen budget.
Die twee cilinder kan niet op tegen die 4 cilinder in V. Ik zou voor de VFR gaan uniek in zijn klasse en een heerlijke sport-toer motor ook nog eens.

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 01:27
Weersverwachting morgen: droog en niet al te veel wind. Ik weet iemand die lekker op de motor naar z'n werk gaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:41

steveman

Comfortabel ten onder

Diverse motoren gezien vandaag tijdens m'n fietstochtje.

Was zelf ook nog even in de verleiding...

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWin
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:54

DaWin

beep boop

Dacht gister lekker stukje te gaan rijden; weer is prima, de wind valt mee en de vriendin is de hort op. Dus ik ga naar de garage, accu mee want die had ik er voor de winter al uit gehaald en nieuwe oordoppen om te testen. Accu zit erin, alle kleren aan, tijd om te gaan. Ik duw hem van de bok af...verlies ik pardoes de balans en laat ik hem op zijn kant flikkeren :(.

Kost nog best wat moeite om dat ding weer rechtop te zetten, maar gelukkig leunde hij tegen een oude fiets en nog wat meuk aan. Na een snelle inspectie (alleen wat kleine krasjes en kleine breuk op het plastic) toch een relaxed rondje gereden :).

Snap alleen niet wat ik fout deed. Mss dat het voorwiel niet recht stond, of was ik gewoon te nonchalant? Beetje zonde van de schade, maar dat is dan maar leergeld denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aveenhuysen schreef op zondag 16 februari 2014 @ 15:59:
[...]

Die twee cilinder kan niet op tegen die 4 cilinder in V. Ik zou voor de VFR gaan uniek in zijn klasse en een heerlijke sport-toer motor ook nog eens.
de VFR was net iets te sportieve zit voor zijn vriendin,
overigens, die BMW komt eerder aan zijn piek koppel dan de VFR (5800 vs 8700) en andere opmerking was dat ze niet veel toeren wou maken.... dus kwa omschrijving komt die F800 goed overeen... maar he, is maar suggestie.

je kan ook een triumph sprint ST overwegen, zelfde blok als de speed (1050cc aan koppel geen gebrek ik weet het want heb namelijk de speed) iets andere mapping, maar oogt niet onaardig..
heeft slecht verkocht dus wellicht vind je wel een overjarige bij een dealer waar ze er vanaf willen voor een mooie prijs

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2014 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
We gaan volgende week of de week erop proefrijden op een F800ST :)

Ze is toch wel nieuwsgierig geworden naar deze motor.

Thanks voor de bijdrage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 11:36
Vandaag was het gelukkig super weer (zouden we uberhaupt nog een winter krijgen :)), dus eindelijk wat fatsoenlijke km's (z'n 150) kunnen klokken vandaag met een toertje door de Achterhoek.

Man man, me Suzuki vind ik nog steeds heerlijk rijden, maar de hypermotard..... wat een beest als je even lekker over de bochtige binnenwegen scheurt :), denk dat de Suz voorlopig nog wel even stil staat...

Gisteren ook een action camera besteld om af en toe wat ritjes te registreren, al die Youtube filmpjes hebben mijn interesse gewekt om zelf ook eens wat te gaan prutsen en twee hobbies te combineren.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Hoppa, aankomend weekend naar de motorbeurs, ik heb 2 kaartjes gewonnen via de prijsvraag op MF :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 01:27
Zo, vanmorgen op de motor naar het werk gegaan. Best koud nog om 7 uur :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Ze wil iets meer been ruimte, ze kreeg wat last van haar knieen op de VFR800i.

Volgens mij werd het al genoemd maar bij de VFR denk ik dat het meer aan de algemene houding ligt. Heb zelf behoorlijk lange stelten en zit toch heerlijk!
Daarnaast kun je veel zeggen van CBR600F'jes maar saai lijkt me er daar geen van. Juist een extreem fijne, lichte uit-de-wind scheur-knoepert! Daarnaast vrijwel hetzelfde gewicht en vermogen als de Street Triple.

Volgens mij heb jij het niet makkelijk thuis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
-tom-562 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 08:08:
Hoppa, aankomend weekend naar de motorbeurs, ik heb 2 kaartjes gewonnen via de prijsvraag op MF :P
Heeft iemand hier ook echt kaartjes gekocht of worden ze aan iedereen gratis weggegeven? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontysco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:04
Joolee schreef op maandag 17 februari 2014 @ 09:08:
[...]

Heeft iemand hier ook echt kaartjes gekocht of worden ze aan iedereen gratis weggegeven? :P
4 zelfs gekocht :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenjiBlade
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-01 18:40
Ik heb wel een kaartje, maar niet zelf gekocht. Vermoedelijk zal ik via de Wapp nog van iemand horen dat ik iemand geld schuldig ben, maargoed. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:58
[...]

Waar kan je ze krijgen? Wij gaan zaterdag even kijken :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedr
AlterMann schreef op maandag 17 februari 2014 @ 08:27:
Zo, vanmorgen op de motor naar het werk gegaan. Best koud nog om 7 uur :+
Koud?! Valt wel mee toch... heb dit jaar/deze winter nog niet een keer echt koude handen gehad, laat staan voor de rest koud. En heb all-season handschoenen en geen handvatverwarming/handkappen oid :>
* Thedr vond het vanmorgen weer heerlijk weer om naar het werk (HTC Eindhoven) te racenrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

ephymerous schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:14:
[...]

Waar kan je ze krijgen? Wij gaan zaterdag even kijken :)
Als je een beetje contacten hebt met een dealer is dat vaak wel te regelen. Dit wordt voor mij de 3e keer, en ik heb nog nooit kaartjes gekocht. 2 jaar geleden via de vriendin van een maat van me kaartjes gekregen (die werkte bij de jaarbeurs) en een jaar of 6 geleden via m'n studie.

Ik ga eens kijken of ik goedkoop een mooie cafe-racer achtig jack kan krijgen. Als ik op m'n motordax rij, heb ik m'n Berik jas aan (van m'n 2-delige overall), maar die is eigenlijk te kort om los te dragen :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 07:23
2 keer bij de motorbeurs geweest. Dan heb je het ook wel een keer gezien :P
Zou het alleen waard zijn als je wat zoekt of nodig hebt.

toptip, neem eten/drinken mee :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

[...]

Ik heb voor elke dag een mooi bandje :+

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontysco
Quick question:

Motor: Yamaha FZS600 Zwart (origineel met zilveren stickers en voorvork)

Rimstriping: Zilver of zwart reflecterend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baggeraar
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 10:34

Baggeraar

Wat een gebagger..

Zilver natuurlijk, zwart ga je imo niet eens zien op je zwarte velgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontysco
Ben in dubio, zilver steekt mooi af. Zwart zie je niet behalve als d'r licht op schijnt. Beide heeft wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 12:54
-tom-562 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:44:
[...]
Ik ga eens kijken of ik goedkoop een mooie cafe-racer achtig jack kan krijgen.
Heb je de beurs niet voor nodig hoor met die woekerprijzen :)

Voor een prachtige prijs te bestellen!

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com

Pagina: 1 ... 34 ... 139 Laatste

Dit topic is gesloten.