Geen dank, geloof dat ik al 2x iemand anders hier een winnende tip heb gegeven

omtrent de Street:
Ikzelf rijd een Speed triple, 3 van men vrienden rijden een street.
Het is een geweldige motor (beste lichtgewicht gooi&smijt fiets voor de slingerwegen en bergen) maar 1 op 20 ga je er zeker niet mee kunnen halen.
Het is wel het enige punt waar ie op af zou vallen (mocht je verbruik achterwege laten, Street R heeft instelbare vering en de remmen van de daytona, zeker meerprijs waard en overweging waard)
terug naar de lijst, er zijn echt niet heel veel machines waar je makkelijk 1 op 20 mee haalt.
daarmee bedoel ik, alledaags gebruik 1 op 20, als ik rustig toer en lange afstanden rijd doet mijn Speed ook 1 op 18, maar met wat "sportiever" gebruik is 1 op 16 veel realistischer bijvoorbeeld.
Duc monsters rijden ook zuinig, weet niet of het je stijl is, maar ook een lange onderhouds interval.
zelfde voor de ER6N/F of Versys, maar op een of andere manier gok ik dat die niet zijn wat je zoekt.
nog 1 tip kwa F800, de oudere S en ST modellen hebben riem aandrijvingen, dus na 40k km gewoon vervangen en verder geen omkijken naar.
wil je iets "exclusiefs" de Husky Nuda is een F800 is schaapskleren maar niet zo zuinig als de echte F800
Plus ik gok dat die Nuda snel in productie zal stoppen
Die Nuda is ontstaan dankzij BMW als eigenaar van Husky, echter begin dit jaar is dat overgenomen door KTM. Geen idee of BMW zal meewerken aan het voortbestaan van de Nuda
(anders om, wat voor vette Husky KTM mix gaan we komend jaar zien)
[
Voor 10% gewijzigd door
Verwijderd op 12-10-2013 21:16
]